Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 31 ... 47 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Smultie schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:02:
[...]

Anders neem je de Daily Mail als een bron :+
Ik neem aan dat fatsoenlijke journalisten geen stuk schrijven op basis van enkele Twitter berichten. Dat zou niet heel ethisch zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:09:
[...]

Ik neem aan dat fatsoenlijke journalisten geen stuk schrijven op basis van enkele Twitter berichten. Dat zou niet heel ethisch zijn.
Ben ik met je eens.
Alleen werken er geen fatsoenlijke journalisten bij de Daily Mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Tsurany schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:09:
[...]

dat is nou precies zijn punt..

Daily mail (en de andere tabloits hier) hebben maar 1 doel: veel krantjes /ads verkopen door opgeklopte verhalen en clickbait... :r

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Leuk stukje met die Alpha, een beetje een deja vu maar ze hebben het leuk gedaan. Ik had ook niet verwacht dat die drift door de muur nog ging lukken toen het donker was.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:08
Ik krijg gemengde gevoelens bij TG. Ze laten duidelijk de gast een deel co-hosten. Dat is voor de gast natuurlijk geweldig, want die mag nu meer dan een interview geven. Maar de kwaliteit is nu een beetje gast-afhankelijk. De meest puntige grap in dit seizoen is nog steeds van Maclemore en ik denk niet dat iemand daar nog in de buurt gaat komen.

Dan de Alfa. Iedereen maakte het vergelijk al met de M3, dus daar hadden ze misschien een outsider tegenaan kunnen zetten. En waarom moest de Alfa kapot gereden worden? Beetje jammer.

Ook jammer was het item in de sneeuw. Volgens mij is het best lastig om kettingen onder te leggen maar je zag er werkelijk niets van. Dat maakt het ontzettend gemaakt. Je ziet geen geworstel met die dingen en geen gedoe.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Grappig, bij die scene van de Alfa in het begin dacht ik: hey, dat ziet er bekend uit..
http://www.bbc.co.uk/ipla...-gear-series-24-episode-2 @3:50

En idd, daar heb ik laatst ook gereden:

En de wegen zijn daar (noord Wales) idd bijna net zo leeg als in het TG filmpje (op de schapen na :D )

Zit me alleen suf te denken waar het nou precies was..

[ Voor 19% gewijzigd door ToolkiT op 13-03-2017 17:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:59

Damian

Insane Obtrusion

Vind het grappig dat mensen hier nog steeds zuren over dat het gescript is en dat er dingen gebeuren die niet mogelijk zijn.

No f$cking Shit Sherlock!! TG/TGT zijn altijd al amusementsprogramma's geweest, kijk het nu ook eens als zodanig en maak je niet druk over bullshit dingen en genieg gewoon van 3/4 gasten die gek zijn van auto's en daar leuke items over maken.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb me goed vermaakt met de afgelopen aflevering, zat goed in elkaar. Zodra het presenteren nog wat natuurlijker gaat aanvoelen hebben ze hier echt een prima serie te pakken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

asing schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:27:
Ik krijg gemengde gevoelens bij TG. Ze laten duidelijk de gast een deel co-hosten. Dat is voor de gast natuurlijk geweldig, want die mag nu meer dan een interview geven. Maar de kwaliteit is nu een beetje gast-afhankelijk. De meest puntige grap in dit seizoen is nog steeds van Maclemore en ik denk niet dat iemand daar nog in de buurt gaat komen.

Dan de Alfa. Iedereen maakte het vergelijk al met de M3, dus daar hadden ze misschien een outsider tegenaan kunnen zetten. En waarom moest de Alfa kapot gereden worden? Beetje jammer.

Ook jammer was het item in de sneeuw. Volgens mij is het best lastig om kettingen onder te leggen maar je zag er werkelijk niets van. Dat maakt het ontzettend gemaakt. Je ziet geen geworstel met die dingen en geen gedoe.
je kan ook azijnzeiken om het azijnzeiken he :o

Het programma draait toch om de auto's, je wilt toch ook niet zien hoelang her duurt om zo een Lambo bij te tanken? En die Alfa was niet kapot toch?
Speciaal voor jouw, sneeuwkettingen onder een Huracan leggen (@13:17), inclusief als je dat wilt hoe je ze moet kopen, waar je ze moeten kopen en hoe de koper vertrekt vanuit huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

asing schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:27:
Ik denk dat het met een gast wel kan als ze wat meer op elkaar ingespeeld zijn. Op zich wel leuk als hij er wat langer bijzit, want voorheen was dat vaak een vrij zinloos stuk (velen skipten dat in de originele top gear). De grappen van de gast zijn natuurlijk gastafhankelijk (van zijn acteertallent want het lijken gewoon uitgeschreven grappen te zijn :p )

Met die Alfa vond ik het ook wel leuk gedaan, leuker eigenlijk dan bij Clarckson met diezelfde auto in TGT. Dat ze elkaar uitdagen is natuurlijk omdat ze ook iets samen moeten creëren. Dat moet nog groeien, maar daarom moest hij door dat muurtje driften. Ik denk dat ze deze aflevering geleerd hebben dat auto's ook van piepschuim muren kunnen deuken (met de auto voor de gast was iets soortgelijks gebeurd). Ik denk dat Alpha ook wel weet dat als ze een auto behandelen in Top Gear dat ze er niet zuinig mee omgaan.

Volgende week komt er een Renault Clio ofzo? Dan zullen ze wel helemaal los gaan, de oude presentatoren deden daar een soort destruction-derby achtige voetbalwedstrijden mee.

[ Voor 39% gewijzigd door Marzman op 14-03-2017 14:22 . Reden: FFFFuuuh ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:08
Marzman schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:31:
[...]

Ik denk dat het met een gast wel kan als ze wat meer op elkaar ingespeeld zijn. Op zich wel leuk als hij er wat langer bijzit, want voorheen was dat vaak een vrij zinloos stuk (velen skipten dat in de originele top gear). De grappen van de gast zijn natuurlijk gastafhankelijk (van zijn acteertallent want het lijken gewoon uitgeschreven grappen te zijn :p )

Met die Alpha vond ik het ook wel leuk gedaan, leuker eigenlijk dan bij Clarckson met diezelfde auto in TGT. Dat ze elkaar uitdagen is natuurlijk omdat ze ook iets samen moeten creëren. Dat moet nog groeien, maar daarom moest hij door dat muurtje driften. Ik denk dat ze deze aflevering geleerd hebben dat auto's ook van piepschuim muren kunnen deuken (met de auto voor de gast was iets soortgelijks gebeurd). Ik denk dat Alpha ook wel weet dat als ze een auto behandelen in Top Gear dat ze er niet zuinig mee omgaan.

Volgende week komt er een Renault Clio ofzo? Dan zullen ze wel helemaal los gaan, de oude presentatoren deden daar een soort destruction-derby achtige voetbalwedstrijden mee.
In een draadje over een autoshow Alpha schrijven.... :( ;)

Vincere Per Belli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

peeth schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:05:
[...]

Dat de Italianen niet weten hoe je Alpha schrijft daar kan ik ook niks aan doen ;) :p

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

peeth schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:05:
[...]

En ClarCkson....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 12:23
Ik vond het wel leuk kijken. Het is natuurlijk weer wennen; wéér andere (main) cast, wéér andere studio, wéér andere SIARPC concept & track. Denk dat het wel los loopt. 2 autoshows om naar uit te kijken dus :)

Probleem met LeBlanc is dat ik nu bij elke test met een Porsche, zoals in de laatste ep in de VS, hopeloos blijf wachten op "It's Porsch-a!!"

(Edit: also: frickin' studio guests again...)

[ Voor 6% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 17-03-2017 21:09 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Colin Furze is een nieuwe 'auto' aan het bouwen voor the stig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Om de categorie "andere Car Shows" eens aan te vullen;

In kleur!

Typische Britse humor; je moet alleen geduldig zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 15:16
Oh ja, die heb ik een tijd geleden allemaal bekeken. Ben benieuwd hoe ver de mannen inmiddels zijn. ;)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Net de nieuwste episode gezien van Top Gear. Ik vind het net als die van vorige week een prima alternatief voor TGT. Nu Chris Evans weg is, lijkt er meer chemie te zijn in het team. Natuurlijk kun je ook nu weer gaan klagen over gescripte afleveringen of onrealistische vergelijkingen (natuurlijk is Sabine sneller in een Golf GTI die niet van haar is vs. mensen die in hun eigen Porsche of Lambo op de Nordschleife rijden), maar het blijft entertainment en ik heb weer genoten :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:51
Toffe aflevering! 8) Leuke items, wederom strak in beeld gebracht, Sabine (!!) en voor het eerst dat ik een leuke gast voorbij zag komen bij Top Gear; ze had een leuke interactie met de groep en gewoon een goed gevoel voor humor. :*)

Trouwens, die D11? Ik weet het niet hoor. Vind het geen mooie auto om te zien. Rare lijnen en het lijkt wel een cabrio met hard top die hoog op zijn wielen staat. :S

En ook deze aflevering bevestigd het weer: deze samenstelling van heren/presentatoren werkt; Matt, Chris en Rory doen het goed! d:)b

Binnenkort meer left turns at hammerhead? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:12
Valt me op dat The Stig nu dezelfde build heeft als Harris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-06 09:01
Stukken beter nu die schreeuwerd weg is, Rory meer tijd krijgt en Harris leuke dingen mag doen. Na twee afleveringen een ontzettend leuke gast, was het vandaag even een onderonsje met LeBlanc en dat is wel jammer. Datzelfde geldt ook voor het sloopgedeelte, waar de fake Hollywood lach van afdroop bij LeBlanc.

De DB11 versus S Coupe zat ongelofelijk goed in elkaar, leuke interactie, prachtige beelden en muziek en ook tussen de ongein door een inhoudelijk leuk item. De Golf Clubsport ging net iets te lang door met Sabine, waar het ijzersterk begon. De gast, naja... Maar het eindigde bijzonder sterk, met een behoorlijk kritische noot van LeBlanc over die 124.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Grrrrrene schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:03:
Net de nieuwste episode gezien van Top Gear. Ik vind het net als die van vorige week een prima alternatief voor TGT. Nu Chris Evans weg is, lijkt er meer chemie te zijn in het team. Natuurlijk kun je ook nu weer gaan klagen over gescripte afleveringen of onrealistische vergelijkingen (natuurlijk is Sabine sneller in een Golf GTI die niet van haar is vs. mensen die in hun eigen Porsche of Lambo op de Nordschleife rijden), maar het blijft entertainment en ik heb weer genoten :)
Sabine haalde zelfs met een bus nog vele "coureurs" in op de Nordschleife destijds. _/-\o_

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
me_mrtn schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:57:

De gast, naja... Maar het eindigde bijzonder sterk, met een behoorlijk kritische noot van LeBlanc over die 124.
Die gast heeft samen met Matt in Episodes gespeeld, vandaar dat de focus op Matt lag. Ik vond het wel grappig hoe ze de auto stilzette en Chris maande wat vriendelijker met "please" en "thank you" zijn instructies te geven. Zijn instructies zijn doorgaans ook vrij bot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-06 09:01
Grrrrrene schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:12:
[...]

Die gast heeft samen met Matt in Episodes gespeeld, vandaar dat de focus op Matt lag. Ik vond het wel grappig hoe ze de auto stilzette en Chris maande wat vriendelijker met "please" en "thank you" zijn instructies te geven. Zijn instructies zijn doorgaans ook vrij bot ;)
Ja, dat weet ik, in Episodes. Dan moet je er juist voor waken. Enfin, volgende week de Twingo. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:46

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik denk dat ze bij The Grand Tour toch maar budget vrij moeten gaan maken voor zijwieltjes: Richard Hammond weer gecrashed

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Goede aflevering, sowieso beter dan het vorige "overgangsseizoen", maar ik mis toch redelijk wat humor en sappige woordspelingen vergeleken met vroeger....

(En om nu 30% van de show te vullen met de studiogast en SIARPC. Jawel, de volle 18 minuten... Die mest-kar nog niet meegeteld. Zonde imho.)

[ Voor 5% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 20-03-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Buzz_Fuzz schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:54:
Goede aflevering, sowieso beter dan het vorige "overgangsseizoen", maar ik mis toch redelijk wat humor en sappige woordspelingen vergeleken met vroeger....

(En om nu 30% van de show te vullen met de studiogast en SIARPC. Jawel, de volle 18 minuten... Die mest-kar nog niet meegeteld. Zonde imho.)
Die chemie die Clarkson, Hammond en May hadden heb je niet zomaar in een paar afleveringen voor elkaar, zeker niet als je het format wijzigt. Kijk eens wat vroege Top Gear-afleveringen terug en je ziet dat het daar ook anders is geweest :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Sure, dat snap ik, daar is tijd voor nodig, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat diegene die de teksten schrijft (als het niet Clarkson/May/Hammond zelf waren) mee is vertrokken naar TGT.
We'll see, op naar de volgende :)

[ Voor 8% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 20-03-2017 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:49

steveman

Comfortabel ten onder

wontcachme schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:28:
Ik denk dat ze bij The Grand Tour toch maar budget vrij moeten gaan maken voor zijwieltjes: Richard Hammond weer gecrashed
/me gaat weer t-shirts laten drukken...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Buzz_Fuzz schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:58:
Sure, dat snap ik, daar is tijd voor nodig, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat diegene die de teksten schrijft (als het niet Clarkson/May/Hammond zelf waren) mee is vertrokken naar TGT.
We'll see, op naar de volgende :)
Zat er humor in TGT dan? wat een slappe serie zeg. Echt beschamend.
Top Gear is misschien niet zo leuk als jaren geleden meer, maar het laatste seizoen met Hammond, May en Clakson was eigenlijk ook al slecht en on-origineel.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:33

Destruction

(ex-)Automonteur

True, maar dat geldt voor meerdere dingen. Bijvoorbeeld André v Duin, hij is tegenwoordig ook geen schaduw meer van zichzelf, maar als jaren vorderen wordt het ook gewoon steeds moeilijker om origineel te zijn.

Dat ik meer had verwacht van TGT staat verder wel vast, al zal Amazon ook een vinger in de pap hebben. Commerciele belangen die ervoor zorgen dat de heren merken niet tot de grond mogen afkraken, BBC advocaten die ervoor zorgen dat de heren niks dat lijkt op TG onderdelen kunnen gebruiken.. De vergelijking met Kopspijkers vs Koppensnellers gaat hier imo ook op, het laatste heeft nooit aan het eerste kunnen tippen.

Daarentegen, als we niet naar het verleden kijken, dan is TGT een leuke show om naar te kijken, ik ben benieuwd naar het 2e seizoen en of daar al wat verbetering in zit tov het 1e :)

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Bij TGT zit ik me vooral aan die Celebrity Braincrash te ergeren. Iedere keer weer hetzelfde, ontzettend flauwe, einde waarin de celeb niet komt omdat hij dood is. Als ze dat eruit gooien heb ik niks te klagen :)

TG en TGT moeten ook niet hetzelfde worden, ze moeten allebei autoshows blijven die zo groot zijn dat ze de tofste auto's kunnen afraggen zoals anderen dat niet durven. Mooie locaties, leuke challenges en soms wat over the top.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Grrrrrene schreef op maandag 20 maart 2017 @ 17:01:
Bij TGT zit ik me vooral aan die Celebrity Braincrash te ergeren. Iedere keer weer hetzelfde, ontzettend flauwe, einde waarin de celeb niet komt omdat hij dood is. Als ze dat eruit gooien heb ik niks te klagen :)

TG en TGT moeten ook niet hetzelfde worden, ze moeten allebei autoshows blijven die zo groot zijn dat ze de tofste auto's kunnen afraggen zoals anderen dat niet durven. Mooie locaties, leuke challenges en soms wat over the top.
Spoel gewoon die minuut door en stel je niet zo aan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

LordSinclair schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:03:
[...]

Sabine haalde zelfs met een bus nog vele "coureurs" in op de Nordschleife destijds. _/-\o_

:D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Gaaaf! Joey gaat volgende week de pr0n Panigale showen?!

/me verheugt zich op de TG-grade beelden

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Hmm.. ook een nieuwe stijl Top Gear USA: https://twitter.com/BBC_TopGear/status/843911306851860480
https://www.topgear.com/c...ew-us-based-tg-series?amp
Weet nog niet zeker of ik daar nog op zit te wachten

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga
  • Laatst online: 11:18

Croga

The Unreasonable Man

Ik heb hem afgelopen week na 10 minuten uit gezet....

TG is nagenoeg volledig humorloos geworden. Het voelde meer als een aflevering Fifth Gear dan Top Gear, alleen dan niet met zinvolle autos.

Nee natuurlijk krijg je niet in één seizoen de chemie van Clark/Hamm/May maar tussen deze drie is helemaal geen chemie. Waarschijnlijk omdat Harris en Rory gewoon helemaal niet grappig zijn en LeBlanc alleen als acteur leuk uit de hoek komt. Die bij elkaar geraapte zootje heeft in ieder geval mij verloren als kijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Croga schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:06:
Ik heb hem afgelopen week na 10 minuten uit gezet....

TG is nagenoeg volledig humorloos geworden. Het voelde meer als een aflevering Fifth Gear dan Top Gear, alleen dan niet met zinvolle autos.

Nee natuurlijk krijg je niet in één seizoen de chemie van Clark/Hamm/May maar tussen deze drie is helemaal geen chemie. Waarschijnlijk omdat Harris en Rory gewoon helemaal niet grappig zijn en LeBlanc alleen als acteur leuk uit de hoek komt. Die bij elkaar geraapte zootje heeft in ieder geval mij verloren als kijker.
Grappig, want ik vond het vermakelijker om te kijken dan The Grand Tour. Waar TGT héél erg nep en gescript aanvoelde, voelt TG nu een stuk natuurlijker. Waar ik bij TGT echt moeite had om alles helemaal af te kijken vind ik TG tot nu toe erg lekker weg kijken. Wat humor, informatie, mooie wagens en wat ongein. Perfect. En van mij hoeft het ook niet constant super grappig te zijn. Zo is het in het echt ook niet. Ik zie liever een paar gasten plezier hebben, en dat gedeelte zit wel goed bij TG.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 22:13

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

steveman schreef op maandag 20 maart 2017 @ 19:56:
Gaaaf! Joey gaat volgende week de pr0n Panigale showen?!

/me verheugt zich op de TG-grade beelden
Ik verheug me al weken op die Twingo :+
Wel grappig dat TG en TGT beide die Fiat reviewen, zoveel nieuwe auto's en dan kiezen ze beide een getunede MX5 met andere stickers O-)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

SomerenV schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:12:
[...]

Grappig, want ik vond het vermakelijker om te kijken dan The Grand Tour. Waar TGT héél erg nep en gescript aanvoelde, voelt TG nu een stuk natuurlijker. Waar ik bij TGT echt moeite had om alles helemaal af te kijken vind ik TG tot nu toe erg lekker weg kijken. Wat humor, informatie, mooie wagens en wat ongein. Perfect. En van mij hoeft het ook niet constant super grappig te zijn. Zo is het in het echt ook niet. Ik zie liever een paar gasten plezier hebben, en dat gedeelte zit wel goed bij TG.
Dit, de azijnzeikers dat het geen TG is zoals het was lijkt me nogal logisch. Maar dit nieuwe programma heeft zeker ook goede punten. Zo is het stuk met de gast een stuk boeiender, zijn die machines van Matt ook wel grappig. En had hij mij in de laatste aflevering er echt mee dat ik dacht dat hij in Italia was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:51

timovd

Voorsprong door techniek

Hopen dat het geen Celebrity Brain Crash is! Hopen dat hij er snel herstelt.

James May: "Does that mean he's not coming on then"

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:01:
[...]

Dit, de azijnzeikers dat het geen TG is zoals het was lijkt me nogal logisch. Maar dit nieuwe programma heeft zeker ook goede punten. Zo is het stuk met de gast een stuk boeiender, zijn die machines van Matt ook wel grappig. En had hij mij in de laatste aflevering er echt mee dat ik dacht dat hij in Italia was.
Ik vind ze beide wel leuk en kijk naar beide uit. Ze hebben alletwee goede en negatieve punten. Maar ze zijn wel alletwee nieuw en iedereen moet bij alletwee nog een connectie opbouwen...

Celebrity Brain Crash is idd vrij snel afgezaagd, maar volgens mij deden ze dit maar 1 seizoen als steek naar BBC. Trouwens, Mat z'n machines worden misschien net even afgezaagd, al was die volvo in die poepstrooier wel vet >:)

Waar ik het niet mee eens ben, is dat de studiogast boeiender is. Really? 18 minuten vorige aflevering. 18. 1/3e van de zendtijd... Als ik een talkshow wil zien, kijk ik wel een talkshow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De meeste mensen zijn toch positief? De gast is nu gewoon onderdeel van de show, het gaat niet de volle 18 minuten over de gast.
Oei, dat klinkt wel weer ernstig trouwens. Het zijn ook geen jonge mannen meer. Hopelijk knapt hij snel op.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:01:
[...]

Nouja, ieder z'n mening natuurlijk, dus als iemand het niet grappig genoeg vindt: prima :) Ik vind TGT een beetje fake overkomen. Wel leuk dat ze de wereld rondreizen enzo, maar de items zijn onderhand wel heel flauw en voorspelbaar aan het worden. Bij TG zie ik Chris en Matt oprecht fun hebben in de main items en Rory heeft mijns inziens wel degelijk chemie met die twee. Ik zie dat wel goedkomen en de positieve reacties hier lezende hebben we er gewoon een autoshow bijgekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:23

Metalfreak

Hoije woh!

Ik vind dit seizoen van Top Gear (schijt aan al die irritante afkortingen) ook best goed te pruimen. Chris Harris vond ik sowieso best een goeie autojournalist, ook al toen hij voor /Drive filmpjes maakte. Zijn filmpje van de McLaren P1 vond ik prachtig. Matt LeBlanc valt me dit seizoen heel erg mee en blij dat die schreeuwlelijk erbij weg is. Hij zal vast ergens goed in zijn, maar niet in het presenteren van een autoprogramma.

Grand Tour is anders, maar volgens mij zou het beter worden als niet alles zo van tevoren gescript zou zijn. Natuurlijk hoort dat erbij, maar gewoon iets minder en het komt helemaal goed. Qua trio hebben ze gewoon een hele goede chemie en werkt dat gewoon. Ze worden er alleen niet jonger op natuurlijk ;)

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik vond hem weer leuk :)

Die superleggera, kun je van Matt nou niet echt zeggen :+ dat buikje in z'n overall :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Tegenvallende aflevering. Die challenge met de Bugatti had van mij niet gehoeven, alleen de review was genoeg geweest. De studiogast was voor mij niet aansprekend, maar anderen kunnen daar anders over denken. Twingo was ok, maar het pacman gedeelte.... Laten we het er op houden dat er 2 items extra in het programma hadden gepast. :P

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ome Ernst schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:29:
Tegenvallende aflevering. Die challenge met de Bugatti had van mij niet gehoeven, alleen de review was genoeg geweest. De studiogast was voor mij niet aansprekend, maar anderen kunnen daar anders over denken. Twingo was ok, maar het pacman gedeelte.... Laten we het er op houden dat er 2 items extra in het programma hadden gepast. :P
Ik vond het juist leuke onderdelen, beetje in de oude TG challange stijl.. ik had eigenlijk verwacht dat hij een parachute in zijn rugzak had.. dat hij ging vliegen was duidelijk, dat was de enige manier dat hij een kans had..
De makkelijkste manier was natuurlijk als hij gewoon een helicopter had genomen bij de start en direct naar de finish gevlogen was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik had ook een parachute verwacht, of een jetpack ofzo :p Eigenlijk viel het een beetje tegen dat het een motorpak was ;)

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:18

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Vond het een prima aflevering. Pacman en interview was niet zo boeiend. Ze hebben tot nu toe nog geen echte intressante gasten gehad, maar TG had dat eerder ook vaak niet. De echte bekende sterren kwamen pas na een x aantal seizoenen.
Ben benieuwd wat een F1 rijder met die GT86 doet overigens.
Metalfreak schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:03:
Ik vind dit seizoen van Top Gear (schijt aan al die irritante afkortingen) ook best goed te pruimen. Chris Harris vond ik sowieso best een goeie autojournalist, ook al toen hij voor /Drive filmpjes maakte. Zijn filmpje van de McLaren P1 vond ik prachtig.
Harris was al goed toen hij voor Autocar, Evo en Drivers Repulic video's maakte. Denk dat hij voor het grotere publiek bekend is geworden door /Drive en de show op NBC (die wij helaas niet kunnen zijn :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zag ik nou dat de ventilatieroosters van die chiron niet tegen de zijwaartse kracht kunnen?

Vond de aflevering overigens meer dan te pruimen!

[ Voor 22% gewijzigd door MikeyMan op 28-03-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Harris was al goed toen hij voor Autocar, Evo en Drivers Repulic video's maakte. Denk dat hij voor het grotere publiek bekend is geworden door /Drive en de show op NBC (die wij helaas niet kunnen zijn :( ).
Ik ken Harris van /Drive. Hij is een van mijn grote helden, al komt hij nog niet echt uit de verf bij TG. Vond wel altijd, dat als er iemand bij Clarkson, May en Hammond pastte, hij dat was, lang voordat de Clarkson affaire speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ome Ernst schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:27:
[...]

Ik ken Harris van /Drive. Hij is een van mijn grote helden, al komt hij nog niet echt uit de verf bij TG. Vond wel altijd, dat als er iemand bij Clarkson, May en Hammond pastte, hij dat was, lang voordat de Clarkson affaire speelde.
Ik denk dat dat wel goed gaat komen. Ik denk dat er meer toekomst zit in Top Gear dan in TGT. En dat komt natuurlijk ook door de leeftijd van de drie heren. Het is leuk dat ze nog even kunnen cashen bij Amazon, maar meer dan een paar seizoenen zie ik ze dit eigenlijk niet meer doen (en dat hoeven ze ook niet, die luxe hebben ze).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:25

Reinier

\o/

Ome Ernst schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:27:
[...]

En in Top Gear Magazine (UK) schrijft hij samen met Tom Ford de beste artikelen. Inhoudelijk heel goed en met humor.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-06 20:54

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik vind het huidige seizoen van TG vele malen beter dan het eerste seizoen van TGT. Ik heb oprecht gelachen om sommige momenten in TG. Waarbij ik TGT heel erg geforceerd vind overkomen. Hoop dat dit TG trio nog een aantal seizoenen zo door blijft gaan.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Eens met NoFearCreations. Ik vond het erg vermakelijk tot zover ! :-)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik vind het echt een prima TG seizoen tot nog toe. Rory Reid, Matt LeBlanc en Chris Harris doen het leuk samen, er staat ook echt weer een team. Ben echt erg blij dat die stoorzender van een Chris Evans weg is. Sabine Schmitz enkel voor het racen houden is meer dan voldoende en Eddie Jordan heb ik ook nog geen moment gemist (al is daar officieel geen afscheid van genomen).

In TGT leek het haast enkel om de wisselwerking tussen die 3 leek te gaan, en dat was te gescript en over de top, en de mooie plaatjes. Bij TG hebben ze het track gedeelte weer in ere herstelt, de zogenaamde 'training met de gast' van Chris is ook een leuk item. Het gastendeel heeft sowieso meer inhoud gekregen, ook in vergelijking met de oude TG seizoenen. Ook heeft TG wat meer variatie dan TGT.

Gevolg is wel dat ik nu 2 shows kijk. TGT was ook leuk, maar TG vind ik denk ik toch net wat leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Wat ik ook wel mis is dat de challenges niet altijd met Matt, Rory en Chris zijn, waarom ze daarvoor kiezen is mij niet altijd duidelijk. Het kan een centenkwestie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat was vroeger ook vaak zo hoor. Jeremy tegen een motorcrosser, of een paraglider.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Nu online
Ik heb mij best vermaakt met de Top Gear van afgelopen weekend. Leuke originele race tegen elkaar met 2 die volgens mij ook echt willen winnen al voelt Sabine altijd een beetje gemaakt, maar dat komt door de taal/cultuur barrière komen.

En achter in die elektrische, tja wat was het, zat Matt volgens mij ook echt te genieten. Wel handig dat er geen dakje op zat.. maakt het erg praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Valt m sowieso op dat Rory vaak de minder leuke auto's heeft, wordt een beetje overschaduwt door de andere 2 soms.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Nu online
Afvalzak schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:28:
Valt m sowieso op dat Rory vaak de minder leuke auto's heeft, wordt een beetje overschaduwt door de andere 2 soms.
Beetje de James May vervanger dus.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Afvalzak schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:28:
Ja maar dat is juist wel leuk want hij doet dan een beetje de sensible reviews, ik vond zijn stuk over de twingo echt leuk om naar de kijken met een leuke opbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-06 10:44

Krizzie

Progressive Music \o/

Misschien is Rory wat minder "goed" in het omgaan met auto's met hoog vermogen? Of maakt het hem niet zoveel uit. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-06 18:31

Major_ton

Shoot!

Is Top Gear niet uitgezonden afgelopen weekend?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Major_ton schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:41:
Is Top Gear niet uitgezonden afgelopen weekend?
Nope. Iets met een Golftoernooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Geen Top Gear, geen The Walking Dead, geen Zondag met Lubach. Net de drie dingen die ik wekelijks keek :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-06 18:31

Major_ton

Shoot!

Marzman schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:57:
Geen Top Gear, geen The Walking Dead, geen Zondag met Lubach. Net de drie dingen die ik wekelijks keek :p
Ik kan wel janken... -O-

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:32
Iemand al de nieuwe Autovisie gezien? Is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Zat ik dan gisteravond klaar om TopGear terug te kijken, klik ik de opname aan, ah golf even doorspoelen. Na 1 uur en 20 minuten doorspoelen was de opname afgelopen en nog was er nog steeds golf..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Brilsmurfffje schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:43:
Zat ik dan gisteravond klaar om TopGear terug te kijken, klik ik de opname aan, ah golf even doorspoelen. Na 1 uur en 20 minuten doorspoelen was de opname afgelopen en nog was er nog steeds golf..
http://thetvdb.com/?tab=s...608&seasonid=700151&lid=7 ;)

en zo vele sites meer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mooie aflevering weer. Ik vind de nieuwe Top Gear echt heel erg leuk. Mooi team. Vorig jaar even vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Was zeker een leuke aflevering! Mooie shots ook vanuit Cuba, waar ik een half jaartje geleden geweest ben.

overigens wel grappig; ze doen het overkomen als een hele road trip, maar de shots zijn op een stuk of vier locaties gemaakt. Eerste tien (?) minuten was allemaal Playa Giron :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ja Ross Noble is ook een toffe gast. Maar de nieuwe TG met 3 presentatoren en af en toe een rolletje voor de ex-presentatoren bevalt mij prima.
Al mag Schmitz van mij gewoon alleen rijden en niet grappig proberen te doen en Jordan mogen ze helemaal mee stoppen. Misschien mis ik iets maar ik vind hem vrij vervelend :p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik vond echt een goed seizoen!

iets wat de drie-eenheid de laatste jaren nou niet echt neerzette imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Laatste uitzending vond ik dan weer wat minder. Auto naar boot hebben we inmiddels al zo vaak gezien :p
Maar toch een aantal keer genoten en gelachen, dus wat mij betreft een zeer geslaagd seizoen.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:45

Tijntje

Hello?!

Afvalzak schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:38:
Laatste uitzending vond ik dan weer wat minder. Auto naar boot hebben we inmiddels al zo vaak gezien :p
Maar toch een aantal keer genoten en gelachen, dus wat mij betreft een zeer geslaagd seizoen.
Maar voor de verandering zat het echt goed in elkaar.
Vond het een leuk seizoen en heb er van genoten.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik moet eerlijk toegeven dat ik mij toch meer heb vermaakt met het nieuwe Top Gear-seizoen, dan het eerste seizoen van The Grand Tour. Hopelijk zet Top Gear het in deze lijn voort, want reportages als die van de Mercedes AMG GT-R laatst zijn om te smullen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit seizoen van top gear ook vermakelijker vond dan het eerste seizoen van the grand tour. Erg genoten van de afleveringen. Jammer dat het weer voorbij is en we weer een jaar mogen wachten op meer.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:14
Waar kijken jullie top gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Nu online
Op de BBC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:14
Lol. Is het nog ergens terug te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

giantgiantus schreef op donderdag 27 april 2017 @ 10:45:
[...]

Lol. Is het nog ergens terug te kijken?
BBC iplayer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-06 20:21

DarkSide

theres no place like ::1

Ook ik heb me goed vermaakt met Top Gear.
Beter dan met TGT. Denk dat TG volgend seizoen nog beter wordt nu ze meer chemie met elkaar opbouwen.
TGT is wel beetje same old same old.

Maar onder de streep heb ik 2 leuke auto programma's waar ik graag na kijk.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
DarkSide schreef op donderdag 27 april 2017 @ 11:45:
Ook ik heb me goed vermaakt met Top Gear.
Beter dan met TGT.
Bij Top Gear spoel ik ondertussen de helft door. Die "beroemdheid" (die ik nog nooit gezien heb en waar ik niets aan mis) is ondertussen gerekt tot het halve programma. Ik ben heel blij dat TGT hem/haar in 1 minuut om zeep helpt en dat stuk overslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Zo denk ik er eigenlijk ook over. En eigenlijk vreemd dat er bij TGT na 2 eps al geklaag kwam over dat 2 minuten durende "dead celeb" segment elke aflevering, maar er nu over die doodsaaie 15 minuten durende interviews geen commentaar komt.

Over het algemeen vond ik dit seizoen wel beter dan het vorige, maar die uitgesmeerde interviews, neen bedankt. Na 7 eps hebben we dus 1u45 minuten "celebrities" horen lullen. Voor wat perspectief: da's de lengte van een dubbele special... Vooral omdat het huidige trio bijlange niet zo goed is in interviews afnemen en "banter" dan het oude trio, maakt die tijd extra pijnlijk. Matt is geen interviewer. Z'n reportages zijn leuker.

En de SIARPC zien we nu niet 1x, maar 2x een rondje rijden... 1x met presenter, 1x zonder. Nja... 8)7 Ronde 1 is dus leuker om te kijken, waardoor ik ronde 2 gewoon skip, zelfs tot voorbij de bekendmaking van de rondetijd, want, honestly, who cares.
En dan is er nog het discutabel "big crane/truck..." segment van Matt...
Nog veel ruimte voor verbetering imo. "Netto" duurt een aflevering van TG mij nu dus maar 35-40 minuten.

Niet dat die zonder fout is, maar TGT vond ik dus persoonlijk nog iets leuker om te kijken.
Anyhoe, op naar de volgende seizoenen.

Edit:
Heh, eigenlijk was "Ross" van Friends te gast, niet Ross Noble.
http://www.telegraph.co.u...ge-problems-leaving-matt/

[ Voor 17% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 27-04-2017 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

'...he's on a break...'

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Vanavond de eerste aflevering van 'Ignition' gekeken op Netflix, met de Honda/Acura NSX en McLaren 570S. Leuk autoprogramma! Misschien minder hoge entertainmentwaarde, maar zeker informatiever. Een leuke aanrader voor hen die iets nieuws zoeken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:36
Hammond verongelukt heeft een ongeluk tijdens opnames van The Grand Tour:
http://www.bernerzeitung....verunfallt/story/31784147

[ Voor 18% gewijzigd door AndRo555 op 10-06-2017 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:46

wontcachme

You catch me? No you wont

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Does that mean he is not coming on then?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 15:16
"verongelukt" betekent doorgaans dat je het niet overleeft.
Ik snap de directe vertaling van "verunfallt", maar in dit geval zou ik toch zeggen "heeft een ongeluk gehad" :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-06 20:54

NoFearCreations

3DPrint the world!

En ongedeerd er vanaf gekomen...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:46

Onbekend

...

Van die site:
Fraktur am Knie – «bei Bewusstsein, aber geschockt»

Niet dodelijk gewond dus, maar wel uit de running voor een tijdje.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Een fractuur aan de knie kan van alles zijn natuurlijk. Hoeft niets aan de hand te zijn, maar voor hetzelfde geld loopt 'ie nooit weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 19:49

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Wat meer over de crash van Hammond: https://drivetribe.com/p/...id=eBsNfBvgRx2DR3PEWp3nJw

[ Voor 48% gewijzigd door FlipFluitketel op 11-06-2017 19:47 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Yonix schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:30:
Vanavond de eerste aflevering van 'Ignition' gekeken op Netflix, met de Honda/Acura NSX en McLaren 570S. Leuk autoprogramma! Misschien minder hoge entertainmentwaarde, maar zeker informatiever. Een leuke aanrader voor hen die iets nieuws zoeken. :*)
Geinig. Kende het van YouTube maar wist niet dat het naar Netflix was gegaan. Thnx voor de tip.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Jemig, had ik onlangs ook al niet die grap gemaakt over weer shirts laten drukken...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

ToolkiT schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 20:49:
[...]

Does that mean he is not coming on then?
Oops!...I Did It Again. :o

Twee keer 'toeval/pech' of... :/
Pagina: 1 ... 31 ... 47 Laatste