Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 28 ... 47 Laatste
Acties:

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:49

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nou, vanuit een testperspectief zit er wel een hoop in het circuit. Hobbels, recht stuk met een kleine bocht, krappe bochten etc. Zo gek is het niet.
Maar het is geen Dunsfold natuurlijk :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MikeyMan schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:41:
Nou, vanuit een testperspectief zit er wel een hoop in het circuit. Hobbels, recht stuk met een kleine bocht, krappe bochten etc. Zo gek is het niet.
Maar het is geen Dunsfold natuurlijk :)
Zeker een technisch interessant stukje weg, misschien is het ook gewoon het camerawerk dat meer USA style is (veel bochten, close cam etc).

Wist niet dat er wel een vliegtuigbaan naast zat, ze kunnen daar genoeg videomateriaal schieten met diverse auto's.
Afbeeldingslocatie: http://www.motoringbox.com/wp-content/uploads/2016/11/the-grand-tour-ebola-drome1.jpg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:13

swv

SinergyX schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:36:
[...]

Enige nadeel bij Prime, dit werkt 'per amazon' apart. Een amazon.de prime is dus geen US of co.uk prime, dus je deals enkel bij .de en niet bij de andere 2. Ik heb nu nog de US, maar die ga ik volgende maand omzetten naar de DE versie, daar koop ik wel regelmatig wat spul.
Nee precies daar ben ik inmiddels ook achter nou ik met mijn US Prime proefabo wat op de Duitse en Engelse Amazon rondhang. Maar als Amazon.de in Nederland gaat opereren op de wijze zoals Zalando dat nu ook doet, dan zie ik echt wel mogelijkheden. Dat betekent dus duidelijke levertijden (eventueel met PostNL), uitgebreide betaalmogelijkheden, Nederlandse klantenservice, goede retourmogelijkheden maar wel het magazijn in Duitsland. Eigenlijk dus zo dat je het idee hebt gewoon in een Nederlandse shop rond te hangen. Al begrijp ik dat Amazon haar retourbeleid onlangs heeft verbetert voor internationale bestellingen. Wellicht ook vanwege de uitbreiding van Prime. Net als dat de Duitse site al is vertaald naar het Nederlands.

Hoewel bovenstaande offtopic lijkt, hangt het wat mij betreft wel samen met het totale succes van Prime en dus Grand Tour. Ik weet nu al dat ik geen abonnement ga nemen om alleen GT te kijken. Hooguit voor een maand en dan een marathonsessie houden :P Dus het komt er uiteindelijk op neer dat ik wil kunnen profiteren van de voordelen die een Duitser of Engelsman ook heeft (wil ik een voordelig jaarabonnement nemen).

Verwijderd

Het had helemaal niets met auto's meer te maken, maar ik heb mij bijzonder vermaakt met deze aflevering. Soort van slapstick die ik echt kan waarderen.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:33

wontcachme

You catch me? No you wont

De aflevering van vandaag was weer ouderwets leuk :). En de Aston Martin (de bruine O-) ) was wel heel erg mooi om te zien. In zilver of rood zou die helemaal geweldig zijn.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-11 20:17
Aflevering van vandaag vond ik indd al een stuk beter dan de vorige. Paar kritiekpuntjes die ik nog had:

- May en Hammond vind ik als karakter wat te geforceerd. Het lijkt niet meer helemaal spontaan te komen. Clarkson is wel goed als vanouds naar mijn mening.

-(klein dingetje) Ze banjerden wel heel lang door (gedurende de hele aflevering) over die kleur van die Aston, maak die grap gwn één keer :p

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10 22:48
Leuke aflevering ja :) veeeeel beter dan de vorige.
Maar 1 ding wat ze gewoon echt moeten dumpen imo (wat na de vorige ook al 10000x gezegd is volgens mij)...
Weg met die Brain Crash bullshit, dat was in de eerste aflevering grappig, maar de lol is daar nu wel compleet van af :(

Rest is leuk :*)

Verwijderd

evanraalte schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:25:
...

-(klein dingetje) Ze banjerden wel heel lang door (gedurende de hele aflevering) over die kleur van die Aston, maak die grap gwn één keer :p
Het ding was gewoon bruin en niet dat moeilijke oranje :P

Voor de rest heb ik mij heerlijk vermaakt, zeker met Hammond in die Hellcat :9~

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:07
Ik vond de auto meer rood dan bruin eigenlijk. :+

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Dit was de Top Gear waar ik op hoopte. Super aflevering !

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/gallery_adv/public/2016/08/db11-cinnabar-orange-148.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/2016/08/db11-cinnabar-orange-160.jpg

2 soorten belichting, 2 verschillende kleuren. Zo moeilijk is dat niet met parelmoerlakken. Ja hij is bruin. Ja hij is oranje. De kleur heet bij Aston Martin "Cinnabar Orange" trouwens, niet Sunburnt Orange. Zilverkleurige auto's zijn vanaf nu ook grijs dan maar :)

[ Voor 8% gewijzigd door Phuncz op 02-12-2016 22:13 ]

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Welkom terug Top Gear d:)b
Ik heb me als vanouds goed vermaakt met deze ep 3.

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:51
Mijn grootste bezwaar tot nu toe (heb ep3 nog niet gezien): hoewel het geklets in het vroegere Top Gear natuurlijk ook scripted was gaven de heren je meestal nog het idee dat ze 'spontaan' wat zaten te kletsen rond een paar nieuwsonderwerpen enzo. Nu lijkt het net een slecht toneelstuk van de plaatselijke toneelvereniging, alsof ze hun tekstjes één voor één afdraaien, voorlezend van een papiertje. Maar inderdaad, waarschijnlijk een deels nieuw team, het zal allemaal nog wel groeien. Dat hele filmstuk vond ik trouwens prima te pruimen. Flauw? Ja, maar niet ongrappig, zeker als je de Tom Cruise-film kent ('Cocktail? Rainman?;'' :') )

Maar goed, ep3 zo maar eens kijken.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Aardige aflevering, stuk beter dan 2, maar nog steeds niet meer dan aardig.

We hebben maar 3 auto's gezien en die gingen niet eens over hun eigen track. Hele lange rit in Italië maar alleen ongein met elkaar en een echte challenge ontbrak. Praat deel was wel goed deze keer, maar helaas nog steeds die dode gasten ongein.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

sambalbaj schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:38:
Aardige aflevering, stuk beter dan 2, maar nog steeds niet meer dan aardig.

We hebben maar 3 auto's gezien en die gingen niet eens over hun eigen track. Hele lange rit in Italië maar alleen ongein met elkaar en een echte challenge ontbrak. Praat deel was wel goed deze keer, maar helaas nog steeds die dode gasten ongein.
Bij de oude Top Gear hebben ze ook vaak genoeg met een trio auto's in een trip geen testen gedaan op een track, zo nieuw is dat niet. Niet elke auto moet er ook op de track in mijn ogen, maar ze hebben wel een andere, véél professionelere track bezocht. Het ongein vond ik juist het briljante eraan, voor reviews lees ik wel een tijdschrift.

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dat het allemaal vooraf gescript was, was ook bij de latere seizoenen van Top Gear wel heel duidelijk. Maar dat is er inderdaad niet echt beter op geworden. Eigenlijk zie ik niet zoveel verschil tussen de vorige Top Gear en Grand Tour.

Of toch wel, de heren zijn allemaal een stuk boller geworden van hun extra salaris lijkt het. :D

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:47
We zijn hier wel een beetje aan het over-analyseren hoor...

https://wren.co/join/Devian

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het Leoh-Paard schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 17:57:
Dat het allemaal vooraf gescript was, was ook bij de latere seizoenen van Top Gear wel heel duidelijk. Maar dat is er inderdaad niet echt beter op geworden. Eigenlijk zie ik niet zoveel verschil tussen de vorige Top Gear en Grand Tour.

Of toch wel, de heren zijn allemaal een stuk boller geworden van hun extra salaris lijkt het. :D
Clarkson en May hebben ene flinke buik gekregen inderdaad, al had ik het idee dat ze dat expres benadrukten bij het filmen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
EvaluationCopy schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 09:21:
hoewel het geklets in het vroegere Top Gear natuurlijk ook scripted was gaven de heren je meestal nog het idee dat ze 'spontaan' wat zaten te kletsen rond een paar nieuwsonderwerpen enzo. Nu lijkt het net een slecht toneelstuk
Wat verwacht je dan? Dat ze terplekke improviseren en ook nog heel grappig uit de hoek komen? Zelfs cabaretiers doen dat niet, vrijwel niemand kan continu grappig zijn zonder dat in te studeren.
Je kijkt naar een show, als je nu nog niet weet dat alles op TV nep is, heb je een verkeerde verwachting.

Er is wel iets wat ik irritant vind: tijdens de circuitraces draaien ze af en toe de camera naar standje heel-erg-wazig.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Net de 3e gekeken en heb me er weer prima mee vermaakt :) het is gewoon een entertainment show en wat hier boven al gezegd word niet te veel analyseren :)

Verwijderd

Deze was weer ouderwets grappig, toch vond ik die Stig aankondigingen als running gag leuker dan celebs die op verschillende manieren het niet halen.
Anyway dit was pas aflevering 3, ben benieuwd wat Joey en TG hier tegenover gaan zetten, waarschijnlijk gaat dat wat meer over auto's en zo naast elkaar zijn het best 2 leuke programma's TGT en TG.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:19
RemcoDelft schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:19:
[...]

Wat verwacht je dan? Dat ze terplekke improviseren en ook nog heel grappig uit de hoek komen? Zelfs cabaretiers doen dat niet, vrijwel niemand kan continu grappig zijn zonder dat in te studeren.
Je kijkt naar een show, als je nu nog niet weet dat alles op TV nep is, heb je een verkeerde verwachting
We zien 30 minuten op een trip van 2-3 dagen. Dan zou je toch genoeg materiaal moeten kunnen hebben zonder dat alles doodgescript is. Die mannen zijn groot geworden met gekke challenges waarbij de lol toch vooral zat in de "onverwachte" gebeurtenissen. Kijken of je een toyota pickup kapot kunt krijgen, a "man with a van", budget supercars, etc. In Top Gear waren naast gescripte grappen ook genoeg oprechte reacties te zien. 3 afleveringen GT voelen vooralsnog aan als allemaal compleet gescript - en dan uitgevoerd door matige acteurs. En dan dat trieste gedoe om adverteerders in het script te krijgen... Donuts draaien om de sponsorende bandentoko in beeld te brengen :') * T-MOB is wel klaar met GT

Regeren is vooruitschuiven

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
- Conversation Street is complete BS nu, vroeger was het nog een -beetje- informatief.
- Dat gedoe met celebrities is vreselijk. Eén keer oké, maar daarna is de lol er wel van af.
- Voor mijn gevoel zie ik nu nog minder auto's dan vroeger..
- Eén grapje wordt 100x herhaald.
- Nieuwe Stig houdt niet op met zeiken, lompe zak. :P
- Nieuwe baan is wat minder vermakelijk.
- Camerawerk is nog steeds geweldig.
- E02 was wel een enorme tegenvaller. En maar blijven herhalen, en herhalen, en herhalen. Kom op..

Nee, de nieuwe TG is zo slecht nog niet. Zeker nu die schreeuwerd is opgerot. Rory en Joey zijn best vermakelijk.

GT moet zich nog bewijzen bij mij iig. :P

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Misschien moet dit topic afgesplitst worden van TG. GT != TG, de insteek is gewoon anders. Het moet vermakelijk zijn ook voor mijn vriendin die totaal niks met auto's heeft.

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:30
Die derde aflevering was echt een hele goeie.
Ik vond het één van de beste ooit.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Tommie12 schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:22:
Die derde aflevering was echt een hele goeie.
Ik vond het één van de beste ooit.
Er zijn pas 3 afleveringen uitgezonden hoor :D
Het was zeker de beste van de drie, maar helaas nog geen TG niveau, imho.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:32

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

KillerBee schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:34:
[...]

Neemt niet weg dat ik mij met deze 3 afleveringen tot op heden meer heb vermaakt dan het gehele top gear nieuwe stijl. Weet niet of dat voor meer mensen hier zo telt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Oh absoluut hoor, van TG nieuwe stijl heb ik er maar eentje half gevolgd, verschrikkelijk...
Maar als ik GT vergelijk met het 'vroegere' TG, dan vind ik het gewoon een stuk minder, maar da's puur mijn mening.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30

Metalfreak

Hoije woh!

Ik heb ook een beetje het idee dat het hier wel érg overgeanalyseerd wordt. Elk detail wordt eruit gehaald en overal is wel iets over te zeggen. Ze doen gewoon de show op hun manier en ik zie eigenlijk weinig verschil hierin met het oude Top Gear. Als het je niet bevalt, kijk je toch niet. Ik heb er in elk geval al 3 afleveringen van genoten :)

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42
Even mijn 2 centen :

Ja dat Celebrity gedoe is irritant, na 2 afleveringen weten we wel dat ze geen celeb mogen interviewen en een rondje over de track mogen laten jagen. Dat wordt ook lastig, want de tent staat steeds ergens anders. Aan de andere kant duurt het net lang genoeg om een koud biertje uit de koelkast te pakken dus zo erg is het niet.

Ik vond Hammond met zijn Dodge irritant. Dat hij zich presenteert als de jongeling van het trio en een voorliefde heeft voor American Muscle weten we. Maar dit was gewoon iets te veel een branieschopper van een auto met een aap erin.

Wat die reclame betreft : de show moet ook betaald worden! En de Amerikanen zijn gek op branding. American Chopper etc was een uur reclame voor een bedrijf wat een paar ton wilde neerleggen voor een custom chopper. Dus ik vond het wel vermakelijk dat hij 2 trucks met banden meenam.

Waar je wel op zit te hopen dat ze op de één of andere manier wraak nemen op de Dodge. Niet een veel te groot cadeau geven maar daadwerkelijk sabboteren.

Verder was het heel vermakelijk, op één hele grote teleurstelling na... "Can we talk about the new Quadrifoglio?". Wat mij betrteft absoluut, maar het item werd niet ingezet. Hopelijk in aflevering 4 want dat ding is geweldig!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:32

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

KillerBee schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:40:
Oh absoluut hoor, van TG nieuwe stijl heb ik er maar eentje half gevolgd, verschrikkelijk...
Maar als ik GT vergelijk met het 'vroegere' TG, dan vind ik het gewoon een stuk minder, maar da's puur mijn mening.
Enige wat ik persoonlijk boeiend vind en die eigenlijk de lead had moeten krijgen was Chris Harris. Online doet hij prachtige dingen en die had hij mooi mogen doorzetten met Top Gear.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

KillerBee schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:34:
[...]

TG was zelf al jaren geen TG kwaliteit meer. Dit is zeker niet minder dan de laatste 5 seizoenen van TG waar eigenlijk alleen de specials van hoog niveau waren.

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11 17:58

Bio

De trip was potentieel een leuk item, maar eigenlijk gebeurde er maar erg weinig. Geen challenges, geen echt speciale wegen, vooral veel herhaling van dezelfde grappen, bruine Aston en smaakloze Hammond.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:51
RemcoDelft schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:19:
[...]

Je kijkt naar een show, als je nu nog niet weet dat alles op TV nep is, heb je een verkeerde verwachting.

Er is wel iets wat ik irritant vind: tijdens de circuitraces draaien ze af en toe de camera naar standje heel-erg-wazig.
Als je m'n post iets beter had gelezen had je in zin één 'natuurlijk ook scripted' aangetroffen.

Natuurlijk verwacht ik dat niet, het wordt alleen meer een voorleessessie tegenwoordig terwijl het vroeger spontaner léék.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

EP3 is online :)

Ik vond hem weer leuk..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• arsimo
  • Laatst online: 10-09-2024
ToolkiT schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:51:
EP3 is online :)

Ik vond hem weer leuk..
EP3?

EP4 bedoel je.

Vanavond eens lekker kijken. Ik vind TGT niet perfect maar vermaekelijk genoeg.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mwoh, ik vond het deze keer niet echt top... Veel flauw spul, maar die challenges zijn altijd een beetje lasting. De ene keer lach je je ballen uit je broek, en de andere keer is er niet zoveel aan.

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

arsimo schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:11:
[...]

EP3?

EP4 bedoel je.

Vanavond eens lekker kijken. Ik vind TGT niet perfect maar vermaekelijk genoeg.
EP4 idd..

Perfect is het niet, maar zeker de moeite waard..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:59

steveman

Comfortabel ten onder

Beetje meh, imho.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Destruction
  • Laatst online: 00:05

Destruction

(ex-)Automonteur

Net ook gekeken, ik vond 'm wel leuk :)

Punt van irritatie is die amerikaan, die moet OF z'n bakkes houden OF hij moet helemaal weg IMO, geldt ook voor dat gedoe met die sterren die telkens op de een of andere manier dood gaan. Nu weten we het wel :/

Ik las vanmorgen overigens dat May gezegd zou hebben dat er maximaal 5 seizoenen van TGT komen, o.a vanwege de leeftijden van de heren.

[ Voor 21% gewijzigd door Destruction op 09-12-2016 20:28 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

• Donstil
  • Niet online
Ppff wat een saaie schijt aflevering zeg. Nieuw diepte punt van de laatste jaren als je het mij vraagt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het wordt nu wel heel erg duidelijk dat het een scripted show is, zelfs een logische verhaallijn hoeft niet meer aanwezig te zijn. Leuk die klei auto, maar het ligt er nu zo dik bovenop dat dit niet eens meer in drie dagen gefilmd is. De challenges waren leuk omdat het avontuur scripted was maar de gebeurtenissen juist niet, dat maakte het echt. Nu is het een en al faked en is elke gebeurtenis volledig in scene gezet, dat is zooo jammer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43

The Legend

*Plop*

Inderdaad, valt tegen tot nu toe. Is er überhaupt iets bekend over of er ook specials zijn opgenomen?

Ik ben toch malle pietje niet!

• asing
Ik vond S01E04 juist weer erg grappig. De BMW die volledig de grond in wordt gecommentarieerd door Jeremy, Hammond wordt na zijn gedoe met de Hellcat even vol in de zeik gezet :+ en uiteraard wordt er een minuut zendtijd verspeeld aan de celeb die één of ander ongeluk krijgt. Je kan je eraan ergeren maar het is maar 1 minuut en waarschijnlijk is het omdat ze dat onderdeel niet mochten meenemen naar TGT.

En dan het item om al die milieu hippies even te kakken te zetten door het idee environmental compleet tot in het bizarre door te trekken. Aan een land rover gaat per definitie niets kapot dus jullie moeten even wachten op wat anders waar wel spontaan dingen kapot gaan. Scripted? Ja. Grappig en onverwacht? Ook!

Dus in tegenstelling tot jullie heb ik me deze aflevering wel vermaakt.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik vermaak me er ook nog steeds wel mee als je het niet leuk meer vind kijk dan gewoon niet het is geen verplichting natuurlijk.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

WeAreLegion schreef op zondag 11 december 2016 @ 23:46:
Ik vermaak me er ook nog steeds wel mee als je het niet leuk meer vind kijk dan gewoon niet het is geen verplichting natuurlijk.
Zulke opmerkingen zijn nergens voor nodig. Waarom kunnen kritische reacties hier niet geplaatst worden?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• WeAreLegion
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 11 december 2016 @ 23:49:
[...]

Zulke opmerkingen zijn nergens voor nodig. Waarom kunnen kritische reacties hier niet geplaatst worden?
Tuurlijk mag dat maar dat over analyse hoeft van mij niet zo. Grand tour is geen top gear en word het ook niet en denk dat dingen in Season twee al weer anders zijn

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

WeAreLegion schreef op zondag 11 december 2016 @ 23:53:
[...]

Tuurlijk mag dat maar dat over analyse hoeft van mij niet zo. Grand tour is geen top gear en word het ook niet en denk dat dingen in Season twee al weer anders zijn
Dan lees je het niet, het is geen verplichting.

Dat een onderwerp jou niet aan staat betekent niet dat anderen het niet mogen bespreken. Ik zie geen reden om die discussie af te moeten kappen.

• sambalbaj
  • Niet online
Het wordt qua niveau inderdaad geen Top Gear, maar verder is het best vermakelijk. De verwachtingen waren door het overhypen misschien ook wel te hoog.

• WeAreLegion
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 12 december 2016 @ 00:01:
[...]

Dan lees je het niet, het is geen verplichting.

Dat een onderwerp jou niet aan staat betekent niet dat anderen het niet mogen bespreken. Ik zie geen reden om die discussie af te moeten kappen.
Prima

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sambalbaj schreef op maandag 12 december 2016 @ 00:03:
Het wordt qua niveau inderdaad geen Top Gear, maar verder is het best vermakelijk. De verwachtingen waren door het overhypen misschien ook wel te hoog.
Ik denk dat ze ook moeten schipperen met US publiek, net iets andere humor dat het gewoon nog geen old school TG is. Moet zeggen dat ik toch aantal keer moest lachen, scripted en voorspelbaar, wel leuk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 13:29

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

SinergyX schreef op maandag 12 december 2016 @ 00:16:
[...]

Ik denk dat ze ook moeten schipperen met US publiek, net iets andere humor dat het gewoon nog geen old school TG is. Moet zeggen dat ik toch aantal keer moest lachen, scripted en voorspelbaar, wel leuk.
Ik weet niet of het US publiek er iets mee te maken heeft. De mannen zijn net zo goed bekend in de US dus het oude top-gear viel daar ook wel in de smaak geloof ik. (hardop denken)

verder vond ik dit nu juist een wat betere aflevering. Afl 2 met dat SAS parcour/oefening was toch echt het diepte punt.

Ik wil het nu ook niet meer vergelijken met het oude top-gear eigenlijk. Vind het vermakelijk genoeg maar het is anders ja. so be it.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Dat is ook het punt, het is The Grand Tour, en niet TopGear. Het enige dat écht hetzelfde is zijn die 3 idioten + Mr Wilman, verder is het een andere show. Natuurlijk (en soms ook helaas) is dat niet meer hetzelfde, en zal dat hetzelfde ook niet meer worden. Zie voor een vergelijk Kopspijkers (VARA) ---> Koppensnellers (Talpa). Dat laatste heeft ook nooit meer het niveau gehaald.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Destruction schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:44:
Dat is ook het punt, het is The Grand Tour, en niet TopGear. Het enige dat écht hetzelfde is zijn die 3 idioten + Mr Wilman, verder is het een andere show. Natuurlijk (en soms ook helaas) is dat niet meer hetzelfde, en zal dat hetzelfde ook niet meer worden. Zie voor een vergelijk Kopspijkers (VARA) ---> Koppensnellers (Talpa). Dat laatste heeft ook nooit meer het niveau gehaald.
Desondanks mis ik de echte Britse humor en 'niet-scripted' stukjes. Momenten waarop die drie kneuzen het écht naar hun zin hebben en stuk gaan, zie ik niet meer terug.

Momenten zoals met hammond die tijdens grindscheppen achterover valt, Jeremy die in diezelfde aflevering 'sneeuw meet', May die he-le-maal stuk gaat van het lachen als Clarkson met die toren auto ingehaald wordt door een vrachtwagen.

Het is niet eens dat de onderdelen van de show niet leuk zijn, maar ze (wellicht geforceerd) acteren de show in plaats van presenteren. Acteren zijn zij dus niet echt goed in, zeker May niet.

Zorg ervoor dat die gasten een opdracht moeten uitvoeren, maar laat ze vrijwel alles voor de rest zelf uitzoeken, creëren ze een stuk meer entertainment mee imo.

Ik kijk de show zeker nog, maar die SAS training en die Amerikaan vind ik zó verschrikkelijk gedaan, weg met dat soort dingen

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• alki
  • Laatst online: 21:09
Dit weekend eens begonnen aan TGT heb 3 afleverigen gekeken. 1e was prima te doen, maar 2e ben ik gewoon doorheen geskipt totaal niet mijn ding. 3e vond ik ook erg tegenvallen de gemaakte "grappen" lagen er wel erg dik bovenop, zelfs ik vond t geschreeuw van die kleine irritant worden haha. Al met al nog niet echt overtuigd

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

MisterChaoSs schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:01:
[...]

Desondanks mis ik de echte Britse humor en 'niet-scripted' stukjes. Momenten waarop die drie kneuzen het écht naar hun zin hebben en stuk gaan, zie ik niet meer terug.

Momenten zoals met hammond die tijdens grindscheppen achterover valt, Jeremy die in diezelfde aflevering 'sneeuw meet', May die he-le-maal stuk gaat van het lachen als Clarkson met die toren auto ingehaald wordt door een vrachtwagen.

Het is niet eens dat de onderdelen van de show niet leuk zijn, maar ze (wellicht geforceerd) acteren de show in plaats van presenteren. Acteren zijn zij dus niet echt goed in, zeker May niet.

Zorg ervoor dat die gasten een opdracht moeten uitvoeren, maar laat ze vrijwel alles voor de rest zelf uitzoeken, creëren ze een stuk meer entertainment mee imo.
Mee eens, dit heb ik tot nu toe nog niet teruggezien. Hopelijk komt dat nog.
Ik kijk de show zeker nog, maar die SAS training en die Amerikaan vind ik zó verschrikkelijk gedaan, weg met dat soort dingen
Helemaal mee eens, en celeb brain crash.. Dat was in de 1e aflevering een leuke grap, nu is het wel klaar imo.

• arsimo
  • Laatst online: 10-09-2024
De Amerikaan vind ik ook niets, maar die SAS training vond ik wel grappig. Celeb brain crash moeten ze niet te lang mee doorgaan. De grap is nu meer van "hoe zal die celeb nu weer doorgaan?" dan het doodgaan zelf maar op een gegeven moment is de rek daar echt volkomen uit. EP4 vond ik wel aardig maar die te veel van die eco-auto grappen kwamen iets te geforceerd over, te veel gezocht - enkelen waren hilarisch, maar ook te veel "ja, we weten het nu wel".

• six-shooter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-10 00:34
MisterChaoSs schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:01:
[...]

Dit bericht deed me terugdenken, en lachen over die momenten.. hehheh :) Kudo's

Verder vind ik die amerikaan echt irritant. Erg jammere keuze. Celebrity Brain Dash grapje was twee keer leuk, daarna de gedachte "ja ja, ik geloof het wel, ga maar door naar het volgende deel"

Vanavond maar even deel 4 kijken :D

[ Voor 20% gewijzigd door six-shooter op 12-12-2016 16:18 ]

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:46

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb ook de eerste 4 afleveringen gezien, maar ben wat teleurgesteld. Veel gepraat met geforceerde grappen, weinig auto's. De auto's die ze laten zien zijn allemaal "oud". Braincrash is niet leuk, die amerikaan is niet leuk, test circuit is erg saai. Ga bijna zeggen dat ik de nieuwe TG S01 beter vind. Vind TGT op dit moment erg voorspelbaar.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

Ach ik vond aflevering 4 best leuk.
Heb mij prima vermaakt met die flauw verbouwde Laro's.
Vond het eigenlijk wel veel op een oude TG aflevering lijken minus Stiggy.
Hoop dat ze die Amerikaan volgend seizoen omruilen voor een corpulente Duitser :)

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 03:01:
Hoop dat ze die Amerikaan volgend seizoen omruilen voor een corpulente Duitser :)
Eens, bij mij kwam ook het top gear gevoel van weleer weer naar boven, dus waar kunnen we aangeven dat dit echt een leuke aflevering was en ik hier meer van wil zien?

Verwijderd

Brilsmurfffje schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:50:
[...]

Eens, bij mij kwam ook het top gear gevoel van weleer weer naar boven, dus waar kunnen we aangeven dat dit echt een leuke aflevering was en ik hier meer van wil zien?
Misschien via de feedback optie in je Amazon account?

Zolang Amazon niets heeft verdient aan de manier waarop ik gekeken heb ;) vrees ik dat mijn mening hun volkomen Siberisch laat en ze mij vooralsnog niet lief vinden.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 03:01:
En het seizoen erop een dronken pool, of een toeterturk.

/▌

Verwijderd

Marzman schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:45:
[...]

Het ging mij meer om een vergelijkbare massa van de coureur om gewichtsvoordeel uit te sluiten.
En een Duitser omdat Amazon daar ook al een voetje aan de Europese vloer heeft.
Na deze uitleg hoop ik dat je het nuance verschil ziet tussen mijn en jouw imho licht dubieuze stereotypering ;)

• dreamscape
  • Laatst online: 15:46
Marzman schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:45:
[...]

Ik zie het al helemaal voor me. "Ik ben grote blij! Ik wil gewoon tüteren!"

_/-\o_

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

dreamscape schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:13:
[...]

Ik zie het al helemaal voor me. "Ik ben grote blij! Ik wil gewoon tüteren!"

[video]

_/-\o_
Die blijft echt epic, tijdloze humor dat Sluipschutters :)
Meer, meer, meer Sluipschutters!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:54
Ik kijk niet vaak maar naar deze aflevering keek ik wel een beetje uit in Rotterdam best vermaakt :)

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
Ik ben ook erg benieuwd of ik met mijn blije hoofd in beeld kom vandaag :9 8)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Leuke aflevering, precies de gast die ik verwachte als ze in Nederland zouden zijn (als is het een onzinnig stuk :p ), mooie stuk in Marokko (toffe locaties, ook die filmset).

/▌

• Donstil
  • Niet online
Wat zijn dat voor Nederlandse agenten. Nog nooit gezien zo.

Edit: De echte golden Earring kon niet zo te zien 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 16-12-2016 14:40 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ze hebben in elk geval niet die container laten vallen ;)

/▌

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:01
Iemand zichzelf gezien in het publiek?

• Evil Cowman
  • Laatst online: 21:18
Dacuuu schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:28:
Iemand zichzelf gezien in het publiek?
Ik ga morgen frame voor frame af om te kijken of ik mezelf kan zien :) Maar ik stond helemaal achteraan dus ik betwijfel het...

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:59

steveman

Comfortabel ten onder

Grappig, AGVs op de achtergrond, heb ik nog software voor geschreven :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11 14:04
Goeie aflevering, een van de betere vind ik.

Pass the Dutchie on the left hand side. :P Niemand had 'em door precies...

Vraagje voor zij die in de studio aanwezig waren: kregen jullie toen ook al de challenges te zien op de monitoren of was het puur aaneenpraten van studio-secties waarbij je eigenlijk geen flauw idee had waar ze het over hadden als ze verwezen naar Marokko bijvoorbeeld?

[ Voor 30% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 16-12-2016 23:22 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• swv
  • Laatst online: 19:13

swv

Marzman schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:49:
Ze hebben in elk geval niet die container laten vallen ;)
Dat had ik wel verwacht eerlijk gezegd :p Ach ja zo zie je maar dat gelukkig niet alles voorspelbaar is aan de show. Leuk ook dat ze hun gastland (en haar onderdanen) dit keer leuk wisten te betrekken bij de show.

Verder ben ik ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van Buzz.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Donstil schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:04:
Wat zijn dat voor Nederlandse agenten. Nog nooit gezien zo.

Edit: De echte golden Earring kon niet zo te zien 8)7
Playbacken ging ook niet helemaal goed volgens mij :p
En die agenten varen 1 keer per jaar over de grachten van Amsterdam ;)

Last.fm | Code Talks

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 23:20:

Vraagje voor zij die in de studio aanwezig waren: kregen jullie toen ook al de challenges te zien op de monitoren of was het puur aaneenpraten van studio-secties waarbij je eigenlijk geen flauw idee had waar ze het over hadden als ze verwezen naar Marokko bijvoorbeeld?
Nog niet afgekeken, maar leuk aflevering tzv.

Pass the dutchie was leuk gevonden en perfect uitgevoerd door Jeremy 😀
De 'pomp' was ook lekker!

Heerlijk flsuwe rode NL draad door de hele show (James zijn vreetkick, Richard die m Bob Marley noemt, het rode licht en pass that dutchie).

Volgens mij vond Jeremy Clarkson zRadar Love een van beste songs voor achter het stuur toch? Leuke link iig.

Morgen afkijken....

Te koop....

• Marzman
  • Niet online

Marzman

En omdat speedcams schijnbaar geïntroduceerd zijn door de Nederlandse politie.

/▌

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:59

heuveltje

KoelkastFilosoof

inderdaad. wmb de leukste aflevering tot nu toe.
Ik vind trouwens die continu neerstortende drone ook wel grappig.

En de beste "The American" tot nu toe ! *O* *O*
Hopelijk blijven ze daar zo mee door gaan :P

[ Voor 37% gewijzigd door heuveltje op 17-12-2016 07:31 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Marzman schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 02:15:
En omdat speedcams schijnbaar geïntroduceerd zijn door de Nederlandse politie.
Google Gatso maar eens

• Evil Cowman
Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 23:20:

Nee we kregen alles te zien qua challenges ook... Was een goed moment voor een rook pauze voor Jeremy steeds :P

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Oprecht leuke aflevering!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vond hem deze keer inderdaad wel aardig. Alleen wel jammer dat ze kwamen aanrijden in een Carver, Spyker en donkervoort en daar niks mee gedaan hebben.

En dat past the dutchie niet werd opgepakt door het publiek ;)

• Evil Cowman
MikeyMan schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:01:
Vond hem deze keer inderdaad wel aardig. Alleen wel jammer dat ze kwamen aanrijden in een Carver, Spyker en donkervoort en daar niks mee gedaan hebben.

En dat past the dutchie niet werd opgepakt door het publiek ;)
Ze hebben bij het begin van de opnames wel nog een hoop Nederlandse auto's belachelijk gemaakt. Heeft duidelijk niet de final cut gehaald

• asing
Ik heb echt krom gelegen van het lachen. Should I stop ? YES! When? Now!!!!

Ik heb hier wel eens gelezen dat het studio-deel niet zo leuk werd gevonden. Na deze uitzending denk ik het antwoord te weten. Ik vermoed dat ze het studio deel aanpassen aan de lokatie. De aflevering zat vol met verwijzingen naar Nederland en die snappen we natuurlijk. Doe je hetzelfde voor bijvoorbeeld Zuid-Afrika, dan liggen die misschien krom van het lachen maar vinden wij het weer wat minder leuk.

Wat dat betreft enorm thumbs up dat TGT zo hun best heeft gedaan om tot dit vermakelijke stuk te komen.

• alki
  • Laatst online: 21:09
Evil Cowman schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:31:
[...]

Ze hebben bij het begin van de opnames wel nog een hoop Nederlandse auto's belachelijk gemaakt. Heeft duidelijk niet de final cut gehaald
Ik heb zon vermoeden dat er extra content gaat komen. En dat de celebrities toch geinterviewd worden etc.
Toch jammer dat ze alle nederland cliches uit de kast trekken. Zo lijkt t echt net alsof we de heledag stoned zijn en allemaal een buttplug thuis hebben...

[ Voor 17% gewijzigd door alki op 17-12-2016 11:39 ]

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:31
asing schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:37:
Ik heb echt krom gelegen van het lachen. Should I stop ? YES! When? Now!!!!

Ik heb hier wel eens gelezen dat het studio-deel niet zo leuk werd gevonden. Na deze uitzending denk ik het antwoord te weten. Ik vermoed dat ze het studio deel aanpassen aan de lokatie. De aflevering zat vol met verwijzingen naar Nederland en die snappen we natuurlijk. Doe je hetzelfde voor bijvoorbeeld Zuid-Afrika, dan liggen die misschien krom van het lachen maar vinden wij het weer wat minder leuk.

Wat dat betreft enorm thumbs up dat TGT zo hun best heeft gedaan om tot dit vermakelijke stuk te komen.
Het stukje over de politie en hun aanbestedingen was ook aardig raak _/-\o_ Daar zullen ze buiten Nederland ook weinig van snappen.

Bij de CBC had ik toch wel iets met die container verwacht, niet iets met kabels en zeewater.

Wat ik alleen niet snap overal filmen ze op mooie locaties en hier belanden ze in de Rotterdamse haven.. of zegt dat ook iets over onze gastvrijheid? :X

[ Voor 4% gewijzigd door LordSinclair op 18-12-2016 00:06 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Verwijderd

Ik vond die Rotterdamse aflevering eigenlijk enorm rommelig en nogal onsamenhangend.
Wel mooie beelden uit Marokko maar een te lange ongein met dat zeeslag en een lange plakker wat er daadwerkelijk in Marokko gebeurde.
Heb dus niet zo van deze genoten en vond het bij tijd en wijle nogal suf.
Benieuwd naar de volgende, dat dan weer wel :)

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
LordSinclair schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:49:
[...]

Bij de CBC had ik toch wel iets met die container verwacht, niet iets met kabels en zeewater.
Dat weten de producers ook ;-) . Die container was niet voor niets zo nadrukkelijk in beeld, recht boven de groep. Na 4 afleveringen weet je wat er gaat gebeuren en kijk je dus sowieso al naar hints van hoe het gaat gebeuren.... En dan gebeurt er iets totaal anders en is het weer grappig :D

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• Marzman
  • Niet online

Marzman

LordSinclair schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:49:
[...]

Het stukje over de politie en hun aanbestedingen was ook aardig raak _/-\o_ Daar zullen ze buiten Nederland ook weinig van snappen.
Volgens mij gebeurd dat overal, in Italie rijdt de politie ook rond in supercars, in Belgie sjoemelen ze met fietsen, en kijk eens naar het wagenpark van de politie in Dubai.

/▌

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:31
Marzman schreef op zondag 18 december 2016 @ 01:30:
[...]

Volgens mij gebeurd dat overal, in Italie rijdt de politie ook rond in supercars, in Belgie sjoemelen ze met fietsen, en kijk eens naar het wagenpark van de politie in Dubai.
Het ging mij meer om het stukje, het mag elke auto zijn als er maar het alarmnummer op staat (911 8)7 ).
De laatste aanbesteding van wagens was zo geschreven dat elke wagen mocht zolang er maar de letters VW in het logo stonden ;)
Tokkes schreef op zondag 18 december 2016 @ 00:26:
Dat weten de producers ook ;-) . Die container was niet voor niets zo nadrukkelijk in beeld, recht boven de groep. Na 4 afleveringen weet je wat er gaat gebeuren en kijk je dus sowieso al naar hints van hoe het gaat gebeuren.... En dan gebeurt er iets totaal anders en is het weer grappig :D
Uiteraard, maar dit zag er gewoon sneu uit, ik dacht eerst dat er vuurwerk af ging. Als je iets van elektriciteit weet was dit totaal niet logisch.

[ Voor 30% gewijzigd door LordSinclair op 18-12-2016 11:11 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

LordSinclair schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:09:
[...]
Uiteraard, maar dit zag er gewoon sneu uit, ik dacht eerst dat er vuurwerk af ging. Als je iets van elektriciteit weet was dit totaal niet logisch.
Denk je dat een Jetski wel zo'n grote ontploffing geeft bij een botsing en vond je de leeuw er echt uitzien?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ojci92iut6swUvTzwyBIxwLu/full.jpg

/▌

Verwijderd

Studiodeel was leuk door de herkenbaarheid van Nederland. De items daarentegen waren tenenkrommend... De stijgende lijn is helaas gestopt.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
spoiler:
Dat de weegschaal instortte was overigens niet gescript, dat ging echt mis schijnbaar.

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:46
Dat was ook juist mooi :). Dat soort momenten mogen er meer in imo.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:59

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 00:15:
.
Wel mooie beelden uit Marokko maar een te lange ongein met dat zeeslag en een lange plakker wat er daadwerkelijk in Marokko gebeurde.
Heb dus niet zo van deze genoten en vond het bij tijd en wijle nogal suf.
Benieuwd naar de volgende, dat dan weer wel :)
Vraagje aan de mensen die in rotterdam aanwezig waren.
Werd er toen wel een ronde van "the american" geshowed ?

Vraag me af of dat er nu niet inzit vanwege de reacties daarop tot zover.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• sambalbaj
  • Niet online
Aardige aflevering net als de vorige, de hoge verwachtingen zijn een beetje ingedaald en blijkbaar is dit gewoon het niveau van de show.

Vond het publiek alleen wel een beetje mat, ook de grappen werden maar half begrepen in de tent. Foeilelijke locatie, dat wel. Porches en mountainbikes was leuk, de rest eigenlijk weer te flauw. Het tour gedeelte in Marokko was best ok. Alleen de Partij voor de Dieren zal wel wat te klagen hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door sambalbaj op 19-12-2016 13:58 ]

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30

Metalfreak

Hoije woh!

Prima aflevering deze laatste :) Aflevering 4 vond ik juist de minste uit de reeks tot nu toe.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
heuveltje schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:41:
[...]

Vraagje aan de mensen die in rotterdam aanwezig waren.
Werd er toen wel een ronde van "the american" geshowed ?

The 'murican was toen ook niet 'aanwezig'.
Wel is er (zoals hierboven besproken) veel meer content de revue gepasseerd (ook in hun conversation street, iets over een Bentley oid), maar heeft het de aflevering niet gehaald. Het stukje met de 'traffic cones' en andere koopjes duurde in mijn beleving ook een stuk langer.

Grappig detail was geloof ik toen JC slecht over Spijcker sprak, de geluidsman zijn stem heeft vervormd, wat nog tot een 'riot' heeft geleid (uiteraard allemaal gescript) met een kleine boze Hammond.. Heeft ook de uitzendig niet gehaald, of is bewust niet opgenomen

[ Voor 25% gewijzigd door Krullebol.nl op 19-12-2016 14:40 ]

• Majin Buu
  • Niet online
heuveltje schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:41:
[...]
Als ze "the American" nu gewoon uitnodigen voor Celebrity Braincrash.. })

Weer een toffe aflevering, ik kijk ook weer uit naar de volgende

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Pagina: 1 ... 28 ... 47 Laatste