Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 27 ... 47 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

TommyGun schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:14:
[...]

Wacht even, je kent Jeremy Renner niet ?????
Is dat sarcasme ?
De naam zij mij ook niets iig. Kwa gezicht komt ie me wel bekend voor, maar geen idee waarvan?

Wat ik me afvraag : "the American"
Dat voelde al verkeerd is gewoon te cliche, en ik zie niet in hoe dat na 3 afleveringen niet compleet repetief is. Zouden ze ons niet op de verkeerde voet zetten ? Dat ze nu een amerikaan hebben, want ze zitten nu in californie. maar volgende week zitten we in Afrika, dus krijgen we een afrikaanse "stig", met afrikaanse stereotype ? Een beetje "its not the stig, its his .... Cousin"

[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 22-11-2016 11:26 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

heuveltje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:24:
[...]

Is dat sarcasme ?
De naam zij mij ook niets iig. Kwa gezicht komt ie me wel bekend voor, maar geen idee waarvan?
Nee, absoluut niet... Kom op zeg, check even IMDB of zo :P
Dat voelde al verkeerd is gewoon te cliche, en ik zie niet in hoe dat na 3 afleveringen niet compleet repetief is. Zouden ze ons niet op de verkeerde voet zetten ? Dat ze nu een amerikaan hebben, want ze zitten nu in californie. maar volgende week zitten we in Afrika, dus krijgen we een afrikaanse "stig", met afrikaanse stereotype ?
Ik heb toch sterk het idee dat de Amerikaan gewoon op het Ebola circuit blijft. Dat verhuist immers niet mee.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:18

DarkSide

theres no place like ::1

Had zelf wel meer verwacht eigenlijk.
Dit is eigenlijk gewoon wat we gewend waren. En op zich is dat prima. Maar wel een. Beetje jammer.
We hebben nu wel 2 mooie auto programma's denk ik waar we van kunnen genieten.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

DarkSide schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:31:
Had zelf wel meer verwacht eigenlijk.
Dit is eigenlijk gewoon wat we gewend waren. En op zich is dat prima. Maar wel een. Beetje jammer.
We hebben nu wel 2 mooie auto programma's denk ik waar we van kunnen genieten.
Hmm die 2e moet ik nog maar zien. Ben benieuwd wat je overhoud nu ze alleen Joey overhoud, en een format wat niet werkt zonder een heel specifiek presentator.

[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 22-11-2016 11:37 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

[...]

Nope, zegt me compleet niks.
heuveltje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:24:
[...]

Is dat sarcasme ?

Dat voelde al verkeerd is gewoon te cliche, en ik zie niet in hoe dat na 3 afleveringen niet compleet repetief is. Zouden ze ons niet op de verkeerde voet zetten ? Dat ze nu een amerikaan hebben, want ze zitten nu in californie. maar volgende week zitten we in Afrika, dus krijgen we een afrikaanse "stig", met afrikaanse stereotype ? Een beetje "its not the stig, its his .... Cousin"
The Stig is van TG, ik gok zomaar dat ze dat niet mogen kopiëren. Opzich jammer, want the Stig leverde soms best grappige scenes op (denk aan de challenge waar Clarkson, Hammond en May door London moesten reizen. May met de auto, Hammond op de fiets en Clarkson met een boot, Stig met de trein).

Ik denk inderdaad dat die Amerikaan gewoon op het Ebola Drome blijft.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Hij kwam me wel vaag bekend voor, maar ik wist zijn naam en waar hij ookalweer in speelde niet..
Maar als je op IMDB kijkt heeft hij in behoorlijk grote films gespeeld..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:37

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Het feit dat ze 3 redelijk grote celebs (waarvan Jeremy Renner veruit de grootste wat mij betreft, maar toch) helemaal naar die lege woestijn laten komen, alleen maar om ze 'af te maken' en er verder helemaal geen aandacht meer aan geven, is natuurlijk op zichzelf al hilarisch! Prima stukje entertainment.

Vergeet niet, het is -in tegenstelling tot wat ze beweren- helemaal geen programma over auto's, maar over 3 mannen van middelbare leeftijd die elkaar in principe niet uit kunnen staan behalve als het over auto's gaat (jaja, stiekem zijn het inmiddels de dikste vrienden waarschijnlijk maar je merkt dat hun persoonlijkheden gewoon botsen) en dat maakt het gewoon heel erg leuk!

Ik vond GT prima geslaagd, heerlijk weer dat oude TG-gevoel terug. Dat Celebrity Brain Crash is volgens mij hetzelfde idee als wat ze ook bij de F1 uitzendingen van Ziggo doen met die lampjes... geen leuke tv als je het mij vraagt. Volgens mij was dit dus ook helemaal opgetuigd om duidelijk te maken dat ze zelf het SIARPC-item van Top Gear helemaal nooit zoveel aan vonden... en dus dat we géén celebs gaan zien (jeeeeeuuuujjj!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Icephase schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:53:
leuke tv als je het mij vraagt. Volgens mij was dit dus ook helemaal opgetuigd om duidelijk te maken dat ze zelf het SIARPC-item van Top Gear helemaal nooit zoveel aan vonden... en dus dat we géén celebs gaan zien (jeeeeeuuuujjj!)
Jup dat idee had ik ook.
Wel grappig dat ik nu een seizoen uit 2004 of 2005 aan het terugkijken ben, en daar waren ze helemaal in hun nopjes dat ze voor het eerst een amerikaan in de uitzending hadden.
How far they come since then :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Icephase schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:53:
Het feit dat ze 3 redelijk grote celebs (waarvan Jeremy Renner veruit de grootste wat mij betreft, maar toch) helemaal naar die lege woestijn laten komen, alleen maar om ze 'af te maken' en er verder helemaal geen aandacht meer aan geven, is natuurlijk op zichzelf al hilarisch! Prima stukje entertainment.

[...]
Ohja, want dat was geen greenscreen..

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
[...]

zegt me ook niets hoor..

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:18

DarkSide

theres no place like ::1

heuveltje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:33:
[...]

Hmm die 2e moet ik nog maar zien. Ben benieuwd wat je overhoud nu ze alleen Joey overhoud, en een format wat niet werkt zonder een heel specifiek presentator.
Zo slecht vond ik TG niet.
En CH kan denk ik mooie informatieve filmpjes maken. TG had alleen te veel presentatoren.
Neem CH, Joey en RR en je hebt denk ik een prima show

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

DarkSide schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:58:
[...]

Zo slecht vond ik TG niet.
En CH kan denk ik mooie informatieve filmpjes maken. TG had alleen te veel presentatoren.
Neem CH, Joey en RR en je hebt denk ik een prima show
Matt LeBlanc ;)

Eens verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

miicker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:31:
[...]

Ohja, want dat was geen greenscreen..
Dat zat ik me dus af te vragen. Het zag er op zich realistisch uit behalve dat ik 't idee had dat camerabewegingen net niet natuurlijk waren.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
CyBeR schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:50:
[...]

Dat zat ik me dus af te vragen. Het zag er op zich realistisch uit behalve dat ik 't idee had dat camerabewegingen net niet natuurlijk waren.
Als ik deze foto's zie van een van de andere locaties dan denk ik dat ze geen green screen nodig hadden:

Afbeeldingslocatie: http://roa.h-cdn.co/assets/16/29/640x320/landscape-1468855178-the-grand-tour-3.jpg

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
CyBeR schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:50:
[...]

Het waren volgens mij grote displays. Want de meeste tijd van de opnames waren ze overbelicht (wit). Dat zou bij een green screen niet gebeuren.

edit; zie hieronder, met ramen gebeurd dat ook }:O

[ Voor 6% gewijzigd door LordSinclair op 22-11-2016 15:13 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

LordSinclair schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:06:
[...]

Het waren volgens mij grote displays. Want de meeste tijd van de opnames waren ze overbelicht (wit). Dat zou bij een green screen niet gebeuren.
Afbeeldingslocatie: http://www.telegraph.co.uk/content/dam/on-demand/2016/10/13/grandtour-large_trans++k4bAwqv5afUjcOnA6CDEvNlNeD8Izw7oIczoaKmKRSU.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.telegraph.co.uk/content/dam/on-demand/2016/10/13/picture-large_trans++7OLvB-m2XzG_BNLy2OXVPsDE9EHDpMkPypUXdiGTQ3I.jpg

http://www.telegraph.co.u...the-grand-tour-in-whitby/

[ Voor 12% gewijzigd door TommyGun op 22-11-2016 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 17:42
Koop Amazon Fire TV (89 euro in Duitsland, MM of Saturn) => TV
Koop Amazon FireTV stick (39 euro) => TV
iOS app in US/UK/DE appstore (wel extra account met fake adres maken) => Airplay naar AppleTV => TV
Android app => Chromecast => TV
Browser => HDMI uit => TV
PS4 app (US account nodig, uit US PSN store) => HDMI uit => TV
Xbox One app => HDMI uit => TV

Ik ben nog steeds benieuwd of ze echt Prime in 200 landen gaan lanceren of dat er een soort pay-per-view voor afleveringen via de website komt.

Gekke is dat je sinds kort gewoon een US abbo kan nemen op Prime met een NL creditcard en dan "abroad" series kan kijken, waar bv Man in the High Castle en Grand Tour toe behoren. Rest van het Amazon (Prime) Video aanbod is een chaos van rechten ("not available due to geo-restrictions") of mag alsnog geld aftikken.

[ Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 22-11-2016 16:45 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Wat is er mis met de Amazon Video App?

Moet je wel via de Amazon store downloaden, of sideloaden, maar werkt hier perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:37

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Mooi ook dat er continu over 'the Ferrari TheFerrari' werd gesproken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

@Icephase: het is Ferrari LaFerrari, dit is gewoon een model benaming ;)

maar soms spreken ze het bij GT net even wat te vlug uit, waardoor La een The lijkt :D :P

[ Voor 50% gewijzigd door KillerBee op 23-11-2016 06:41 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:27

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Buiten het feit dat the ferrari the ferrari een running gag is die ze sinds top gear doen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

KillerBee schreef op woensdag 23 november 2016 @ 06:38:

maar soms spreken ze het bij GT net even wat te vlug uit, waardoor La een The lijkt :D :P
James zegt weldegelijk "The Ferrari The Ferrari" of toch meestal, dat heeft hij eens uitgelegd tijdens een vorige Top Gear episode zoals hierboven al gezegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Phuncz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 06:54:
[...]

James zegt weldegelijk "The Ferrari The Ferrari" of toch meestal, dat heeft hij eens uitgelegd tijdens een vorige Top Gear episode zoals hierboven al gezegd wordt.
Ah, dit heb ik dan gemist ;) .
En die post ook blijkbaar! :$

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:26
Het is inderdaad een verwijzing naar de ietwat stomme naam. Net zoals ze vroeger bij SIARPC de CeeApostropheDee hadden. ;)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Nu online
[...]

Dat is ook eigenlijk wat je zegt in het Italiaans, James vertaald het alleen naar het Engels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:37

steveman

Comfortabel ten onder

Lol, neen :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

dreamscape schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:20:
Het is inderdaad een verwijzing naar de ietwat stomme naam. Net zoals ze vroeger bij SIARPC de CeeApostropheDee hadden. ;)
En de Up exclamation mark ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

dreamscape schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:20:
offtopic:
*Anecdote*

Ha, ik was eerder dit jaar aan het offroad motorrijden bij redtread in Spanje. Dat is een brits bedrijf dat daar verblijf en ritten verzorgd. En op de niet-rijdag wilde ik met m'n huurkarretje op pad. Maar wat stond er in de weg? Jawel XD

Dus ik zeggen : "Hey, there is a KIA CeeApostropheDee in the way" -"Been watching Top Gear have we now?" :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[...]

Je moet gewoon moeite doen om die auto in een verhaal in het engels te vertellen over die auto zonder dat het stom klink. "I drive Laferrari" is gramaticaal onjuist en anders is de betekenis weer een grap "I drive a Laferrari" of "I drive the Laferrari".

Op de Italiaanse marketingafdeling zullen ze dat probleem niet hebben :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Ik vond het een zeer amusante aflevering van TGT, heb diverse keren goed moeten lachen!

Zeker een mooi begin en ben heel benieuwd waar ze naartoe gaan met de show :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

TommyGun schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:25:
[...]

Nee, absoluut niet... Kom op zeg, check even IMDB of zo :P
En nog steeds zegt het me niets... Heb ook geen enkele film in die hele lijst van hem gezien.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

/kijkt naar onder... nee, sorrie, ben nog steeds een mevrouwtje :+

Maar de vraag was wel serieus, bij een niet toegelichte 'nee', ben ik gewoon benieuwd waarom ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

erm nee :? James noemt dat ding gewoon consequent Ferarri The Ferari
Waarschijnlijk omdat dat gewoon een domme naam nog dommer maakt :P

Ow hee, er was nog een pagina :P spuit 11 :F

[ Voor 5% gewijzigd door heuveltje op 23-11-2016 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Zoals gezegd, het is opzettelijk en wel voor komisch effect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Helemaal in het begin zie je heel duidelijk dat het alleen regent ongeveer in het scherptebereik van de camera. Daarbuiten is het droog.

Die openingsscène in de VS vond ik wel heel goed. Daarna het item over de Porsche en de McLaren en het gepraat in die tent duurde veel te lang en was niet interessant. Ik viel er bij in slaap. Letterlijk.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Dat geouwehoer in de tent mocht van mij ook wel minder. Maar het was wel vermakelijk allemaal. Heb alweer zin in vrijdag. :P Dat wordt een vrij auto-loze aflevering schijnbaar. Werd in de eerste aflevering iig gezegd.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Hier in NL was geen sprake van een green screen, lijkt me ook niet dat dat elders wel zo was. Meer weid ik me er op dit moment niet over uit :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Zijn jullie ook helemaal psyched over drivetribe?

Zal wel een verzamelbak worden van mogelijk toffe filmpjes of zo :?

• dreamscape
* dreamscape klikt ongezien op Abonneren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Krullebol.nl schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:13:
Hier in NL was geen sprake van een green screen, lijkt me ook niet dat dat elders wel zo was. Meer weid ik me er op dit moment niet over uit :+
Dat wit lijkt me ook gewoon tentdoek (studiolampen Enzo)

/▌

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Marzman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:17:
[...]

Dat wit lijkt me ook gewoon tentdoek (studiolampen Enzo)
Aye, maar ik denk vooral de reflectie van de lucht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hebben ze een 4k uitzending, gaat die gast screenshots maken waar gemiddeld persoon in publiek niet meer dan 10 pixels is :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Alphalorne
  • Laatst online: 14-08-2024
steveman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:48:
Zijn jullie ook helemaal psyched over drivetribe?

[video]

Zal wel een verzamelbak worden van mogelijk toffe filmpjes of zo :?
Zat ik me gisteravond ook af te vragen toen ik de tweet(s) voorbij zag komen. Iemand al wezen kijken?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Drivetribe ziet er wel cool uit. In de promo zie ik sowieos al Supercars of London (Paul Wallace) voorbijkomen en volgens mij ook Shmee150 (Tim Burton)?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 20:30

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dacht ook STG te zien?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ziet er tof uit dat Drivetribe. Gaan ze vloggen?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Marzman schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 00:46:
Ziet er tof uit dat Drivetribe. Gaan ze vloggen?
Driveclub is een soort facebook voor petrolheads :) heb er een account voor en kreeg in mijn mail een link waar mensen kunnen registeren en dan vooraan in queue komen (althans dat zeggen ze hehe).

[ Voor 20% gewijzigd door WeAreLegion op 25-11-2016 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Duh. Die hoeveelheid mensen past echt niet in die tent waar ze even later heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:49
CyBeR schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:40:
[...]
Duh. Die hoeveelheid mensen past echt niet in die tent waar ze even later heen gaan.
wat in dit geval niet uitgemaakt zou hebben want de intro en de tent-gedeeltes zijn op verschillende dagen opgenomen met een ander publiek ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Metalfreak schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:19:
[...]

He he, tenminste één iemand die het begreep...
spoiler:
Volgens mij heb ik gelijk gekregen.. deze week zelfde verhaal.. en ik betwijvel of ze deze keer wel de echte celeb hebben gebruikt.. was zo ver weg..

[ Voor 3% gewijzigd door ToolkiT op 25-11-2016 18:31 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Ik snap wel waar het budget aan opgaat in ieder geval. Van mij hoeven ze niet zo'n halve speelfilm te maken; ik heb liever wat "cockin' about" in wat gare auto's dan dit gescripte gedoe. KISS.

Ook het nieuwe circuit en Stig kunnen mij nog niet echt boeien. Die aflevering van vorige week heb ik wel van kunnen genieten; hopelijk was die van deze week een uitzondering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megamind
Ik vind het nieuwe circuit ook niet interessant, de auto's lijken een stuk trager dan ze zijn met de hoeken waaruit ze filmen.

En die stinkende Nascar driver mag van mij direct de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jup, track en die dikke gast is helemaal niets voor mij, gooien ze een bijna 900 pk wagen op zo'n baan die op z'n best in z'n 3 kan op het rechte stuk?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 14:25
Deze aflevering is een beetje vreemd. Ik heb welgeteld 1 auto reviewed gezien... En naar een korte hoe verkwist ik geld aan een of andere debiele opdracht die niks met auto's te maken heeft en ook nog eens tergend irritant is met z'n herhalingen...

Nee dit was niet mijn aflevering vriend...

P.s ohja die dikke vetklep the american moeten ze per direct maar schrappen... of is dat Amerikaanse humor wat die gast uitkraamt?

[ Voor 18% gewijzigd door CrazyFool op 25-11-2016 22:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:03

SomerenV

It's something!

SinergyX schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 22:18:
Jup, track en die dikke gast is helemaal niets voor mij, gooien ze een bijna 900 pk wagen op zo'n baan die op z'n best in z'n 3 kan op het rechte stuk?
De baan vind ik niet eens zo'n probleem. Je test niet zozeer de topsnelheid, maar wel het accelereren en bochten nemen, wat eigenlijk best prima is. Maar The American is gewoon niet leuk. Overdreven 'Murica en gescript zeuren over alles. The Stig was mysterieus, stil en had altijd vage muziek aan staan. Veel leuker :D

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:52

swv

Uhm, vorige week was toch al gezegd dat deze aflevering zou afwijken :p

Ik vond het wel geinig om te kijken en moest hier en daar wel lachen. Maar puur voor de afwisseling want de volgende afleveringen moeten wel gewoon weer 'normaal' zijn.

Het GT circuit vind ik prima. De manier van filmen ook. Het oude Top Gear Track vond ik ook prima, maar dat kwam ook door er jaren naar te kijken zodat je er aan gehecht raakt. Ik vond altijd al een verplicht nummertje, want TG keek ik voor de contests in Verweggistan.

Het gaat mij uiteindelijk meer om wat er op de baan gebeurt hoe leuk het is en dat verschilde enorm per aflevering en dus per gast. Of in het geval van The Stig de auto en het muziekje :p

Dan blijkt deze nieuwe GT racing driver gewoon een dikke flapdrol. En dat maakt dit item tot nu toe wat saaier wat mij betreft.

[ Voor 4% gewijzigd door swv op 26-11-2016 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Ik vond de aflevering wel leuk, ook the 'merican kan ik nog pruimen, maar het laatste item werd op den duur kapotherhaald, want het geheel wel afbrak imho, want op zich is het een leuk idee met 3 middleaged gits...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 21:18
Ik vond deze aflevering een stuk minder als de vorige, hoewel ik het conversation-chair gedeelte wel weer kon waarderen:). Het vermoorden van celeberties was de eerste aflevering wel grappig, maar nu vind ik het wat flauw worden. Ook de hele operatie met dat terroristenvliegtuig vond ik niet echt heel boeiend, hopen wordt het volgende week beter!

Trouwens, ik heb nu de trial van Amazon om te kijken of het wat is, maar ik kan er niet echt enthousiast van worden. Ik kan geen app vinden in de Google playstore, want dat moet blijkbaar via de amazon app store. Ook schijnt er geen chromecast support te zijn omdat je een mediaspeler van Amazon moet kopen. Zijn er andere mensen die het via Prime kijken en niet deze issues hebben? Ik vind het namelijk niet heel chil om steeds de laptop aan de TV te moeten hangen als ik GT wil kijken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik vond juist die persiflage op "Edge of Tomorrow" hilarisch, ook met al die conversaties erin waarin naar auto's in films wordt verwezen. Heb echt serieus hard moeten lachen. Meer dan tijdens de eerste aflevering. The American mogen ze droppen, de rest was top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bijzonder matige aflevering. Als dit het niveau moet worden van de grote aanjager van Amazon Prime dan zie ik het niet best in.

Ok, een Aston. Tent gelul was veel te lang. Soldaatje spelen ging nergens over. Auto rodeo was leuk maar weer te kort. Soldaatje spelen deel 2 nog steeds niks, maar hee er is nog een Audi. En die 'film achtervolging' was eigenlijk ook gewoon slecht. Nee, dit was 'm niet. Hopelijk is de volgende weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

arsimo schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:22:
Ik vond juist die persiflage op "Edge of Tomorrow" hilarisch, ook met al die conversaties erin waarin naar auto's in films wordt verwezen. Heb echt serieus hard moeten lachen. Meer dan tijdens de eerste aflevering. The American mogen ze droppen, de rest was top.
Vorige keer zeiden ze dat Amazon graag een Amerikaan wilde. Dat dat dan een enorme stereotype redneck nascar yank zou worden had je aan kunnen zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
WeAreLegion schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:35:
[...]

Driveclub is een soort facebook voor petrolheads :) heb er een account voor en kreeg in mijn mail een link waar mensen kunnen registeren en dan vooraan in queue komen (althans dat zeggen ze hehe).
Ik heb een invité liggen maar kan nergens vinden hoe ik lid wordt zonder Facebook.

Jij een idee toevallig?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
evanraalte schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:02:
Trouwens, ik heb nu de trial van Amazon om te kijken of het wat is, maar ik kan er niet echt enthousiast van worden. Ik kan geen app vinden in de Google playstore, want dat moet blijkbaar via de amazon app store. Ook schijnt er geen chromecast support te zijn omdat je een mediaspeler van Amazon moet kopen. Zijn er andere mensen die het via Prime kijken en niet deze issues hebben? Ik vind het namelijk niet heel chil om steeds de laptop aan de TV te moeten hangen als ik GT wil kijken:P
Dit is precies de reden dat ik toch gewoon weer aan het downloaden ben. Het verbaasde me dat ze geen chromecast ondersteuning hebben, terwijl andere videodiensten dit wel gewoon hebben. Als ze dat Prime tot een succes willen brengen moeten ze het vooral zo moeilijk maken. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:12:
[...]

Ik heb een invité liggen maar kan nergens vinden hoe ik lid wordt zonder Facebook.

Jij een idee toevallig?
Dat is niet mogelijk op dit moment

Net aflevering twee gekeken en vond hem wel vermakelijk. Je zal zien dat tweede seizoen al anders zal zijn dan de eerste

[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 26-11-2016 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
VantageR schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:27:
[...]

Dit is precies de reden dat ik toch gewoon weer aan het downloaden ben. Het verbaasde me dat ze geen chromecast ondersteuning hebben, terwijl andere videodiensten dit wel gewoon hebben. Als ze dat Prime tot een succes willen brengen moeten ze het vooral zo moeilijk maken. :F
Ik heb de TV app op m'n shield wat behoorlijk slecht is vergeleken met de Netflix app, maar de kwaliteit is matig. Kan zijn dat iedereen direct aan het kijken was toen de aflevering beschikbaar kwam maar heb toch wel vaak naar SD kwaliteit zitten kijken voor een paar minuten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Nu online
De aflevering had ook wel in 30 minuten gekund, dat eindeloze herhalen (te te vaak hetzelfde) daar werd het een beetje langdradig van. De aflevering had ook wel in 30 minuten gekund, dat eindeloze herhalen werd het erg langdradig van. De aflevering had ook wel korter gekund.
En voor een aflevering zonder auto's zaten er nog best veel auto's in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 20:46
Vond dit ook niet bepaald geweldig.
Edge of Tomorrow stijl is even leuk, maar werd al snel flauw en langdradig. Heb ook niks met die fatneck.
Celebrity item is superkort, maar ben er nu al klaar mee. Leuk voor een keer, maar niet voor elke ep. Is gelukkig niet zo lang, dus snel weer voorbij.

[ Voor 34% gewijzigd door VincentG op 26-11-2016 21:04 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Drivetribe invite op de drivetribe facbook is nog geldig. I am in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Desert Stumble vond ik wel leuk, die Aston Martin ook wel, maar die Amerikaan? getver.

Aflevering scoort voor mij een 7/10, vooral omdat ik zelf veel binding heb met Joburg (heb er gewoond), was het wel leuk om de Cradle weer eens te zien en de humor over Zuma natuurlijk, (Technisch is craddle gezien niet meer echt in Joburg, maar wel binnen Gauteng :) )

Dat spinning gedoe wist ik van, maar levensgevaarlijk, gebeurd vrij vaak dat een auto het publiek in rijdt tijdens een "demo"".

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
  • Laatst online: 14-08-2024
evanraalte schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:02:
(...) Trouwens, ik heb nu de trial van Amazon om te kijken of het wat is, maar ik kan er niet echt enthousiast van worden. Ik kan geen app vinden in de Google playstore, want dat moet blijkbaar via de amazon app store. Ook schijnt er geen chromecast support te zijn omdat je een mediaspeler van Amazon moet kopen. Zijn er andere mensen die het via Prime kijken en niet deze issues hebben? Ik vind het namelijk niet heel chil om steeds de laptop aan de TV te moeten hangen als ik GT wil kijken:P
Same here, verbaasde mij ook wel dat dat zo lastig is. Maar gaat je helaas niet lukken momenteel zonder een minder legaal hulpmiddel ben ik bang. Misschien dat de HTPC-bezitters (zijn die er nog eigenlijk?) nog iets met een ouderwetse webpagina kunnen doen op vol scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:49

Barres B.

six seasons and a movie!!!

DRIVETRIBE launch binnen 2 minuten. Geen flauw idee wat ik moet verwachten, maar ik ga even kijken:
YouTube: DRIVETRIBE Live: The Launch with Clarkson, Hammond & May

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

EP 2 ook gekeken gisteren. Vond hem wat minder, maar heb me wel vermaakt. En die amerikaan, daar kan ik niet aan wennen. Heb liever dat-ie gewoon niks zegt, komt nu (op mij althans) over alsof-ie heel graag grappig wil zijn.

Drivetribe, maar eens zien wat dat is :)
[edit]een soort blog/foto album dus.. Nvm.

[ Voor 19% gewijzigd door Destruction op 28-11-2016 19:15 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:49

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Barres B. schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:59:
DRIVETRIBE launch binnen 2 minuten. Geen flauw idee wat ik moet verwachten, maar ik ga even kijken:
YouTube: DRIVETRIBE Live: The Launch with Clarkson, Hammond & May
Oke, even gekeken. Stelde niet veel voor, wat uitleg over wat DRIVETRIBE is en zoals al gezegd was: een social media concept voor liefhebbers van voertuigen met wielen en van alles wat daar mee te maken heeft.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ok, ik vind "the American" nu officieel irritant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:48
steveman schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:16:
Took you long enough :P

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

steveman schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:16:
Zo werkt dat niet. Dien maar eerst een formuliertje in, zie dat het bij de juiste personen terecht komt en na beraad wordt er wel beslist of het officieel is ! :7

Ik vind hem ook wel eentonig, maar hij rijdt wel behoorlijk goed voor iemand die in cirkels rijdt.

Jammer dat ze nog steeds de technologie van de drones en outside-mounted camera's niet ontdekt hebben om te filmen, levert heel wat betere shots op dan wat extreme zoom en bocht-volg shots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Phuncz schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 07:55:
[...]

Zo werkt dat niet. Dien maar eerst een formuliertje in, zie dat het bij de juiste personen terecht komt en na beraad wordt er wel beslist of het officieel is ! :7

Ik vind hem ook wel eentonig, maar hij rijdt wel behoorlijk goed voor iemand die in cirkels rijdt.
Voor iemand die in cirkels rijdt ja. Ik denk dat de eerste de beste F1 coureur echt een klap sneller is. Nu vind ik dat circuit ook niet echt denderend; zo smal dat je maar één lijn kan rijden.
Jammer dat ze nog steeds de technologie van de drones en outside-mounted camera's niet ontdekt hebben om te filmen, levert heel wat betere shots op dan wat extreme zoom en bocht-volg shots.
Ze gebruiken anders wel drones bij de tent.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Dat circuit is trouwens echt mega gevaarlijk. Nergens enige vorm van uitloop, dus als the American een keer een bochtje verremt is het gelijk kassa.

Ik denk niet dat ie erg scherp rijdt, op zich niet erg als je dat consequent doet zie je wel vergelijkbare tijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:00

Chiron

Moderator Discord
Mike Skinner kan echt wel een potje racen hoor, hier bijv. in zijn gebruikelijke bolide op afgelopen Goodwood:

Voor de rest blijft het wel een lekkere lompe redneck, ja :+

Die shotgun _O-

[ Voor 14% gewijzigd door Chiron op 30-11-2016 12:01 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wat een k*t aflevering was nummertje 2. Dan vond ik zelf een challenge van het nieuwe TopGear nog plezanter om naar de kijken. Het Item met de Vulcan vond ik ook matig. Het programma gaat nu wel erg over de top overal en de Britse humor ontbreekt ook een beetje.

Ook snapte ik niet helemaal waarom ze zo de nadruk erop moesten legen dat Jeremy dik is, waarom moest May hem neerschieten? Waarom moet May zo overduidelijk de Koningin provoceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Ik heb meer het idee dat ze nu op een overdreven manier een komisch programma willen neerzetten. Terwijl het oude top-gear zelf al komisch was zonder die nadruk.

Beetje overdreven nu......

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt me meer geval van US humor ofzo? Ik heb het gevoel, voor zo'n megamiljoenen budget, dat het allemaal zou 'houtje toutje' is in elkaar gezet. Auto test op een aparte baan, 3rde rangs racetrack (nouja), dan die hele reddingsactie snapte ik helemaal niet.

Grootste irritatie blijft die amerikaan en de 'communist' opmerkingen, maar ook bij de discussies de te makkelijke inkoppertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Overdreven komisch met een Amerikaans tintje. Leuk bedacht, maar daarvoor hoef ik toch geen GT te kijken? Als ik Top Gear wil met een Amerikaan, dan kijk ik wel naar Top Gear met Matt LeBlanc. En als ik Top Gear wil met Amerikaanse grappen, dan kijk ik wel Tahp Geahrrr USA.

Nee, met zo'n budget moet je toch iets veel spectaculairders in elkaar kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:55
Ik hoop dat episode 2 geen trend zet voor de rest van het seizoen inderdaad, maar snel weer vergeten deze aflevering.. Ik had ook af en toe het idee naar een ander trio te kijken, zouden ze dan toch zoveel beinvloed worden door Amazon?

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Ik denk dat je nou ziet dat ze wat meer zelf geschreven hebben in plaats van de gebruikelijke top gear schrijvers. Allemaal niet zo leuk meer als het was vrees ik.

Eens dat aflevering 2 behoorlijk zoog.

[ Voor 11% gewijzigd door Ceejay op 30-11-2016 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hun show bij de BBC was ook niet altijd 10/10, sommige grapjes vond ik ook wat te plat (ik denk dat de BBC ze daarin afremde, politiek correct waren ze al nooit), maar ik vond aflevering 2 nog steeds leuk genoeg om te kijken (7/10 ofzo).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Laatst online: 01-08-2019
Dat is ook mijn mening.

Oude afleveringen waren ook niet altijd even leuk en zeker de laatste paar seizoenen zaten best veel matige afleveringen tussen. Ik denk dat het niet veel anders was geweest als ze bij de beeb waren gebleven. Er kunnen snel hogere verwachtingen ontstaan. Zeker als ze het zelf hypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Is het meer mensen opgevallen dat ze in Grand Tour ep 2 beweerden dat Aston Martin de eerste was die met hun nieuwe concept car een 1BHP/1KG ratio hebben?

Dat zou raar zijn, want Koenigsegg heeft al langer de One:1, die juist vernoemd is naar het bereiken van die ratio. Foutje van de schrijvers?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ceejay schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:24:
Ik denk dat je nou ziet dat ze wat meer zelf geschreven hebben in plaats van de gebruikelijke top gear schrijvers. Allemaal niet zo leuk meer als het was vrees ik.

Eens dat aflevering 2 behoorlijk zoog.
Clarkson schreef al bijna alles zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:50
RolfLobker schreef op woensdag 30 november 2016 @ 21:22:
Dat is ook mijn mening.

Oude afleveringen waren ook niet altijd even leuk en zeker de laatste paar seizoenen zaten best veel matige afleveringen tussen. Ik denk dat het niet veel anders was geweest als ze bij de beeb waren gebleven. Er kunnen snel hogere verwachtingen ontstaan. Zeker als ze het zelf hypen.
Altijd zo lastig te zeggen het is op een gegeven moment ook hun format/standard geworden, Okay het is minder geworden maar voor een full out programma is het nog steeds beter dan andere shows in hetzelfde thema/genre.

Harris vind ik top maar eigenlijks alleen met zijn web show waar hij gemiddled een 20 min vid heeft. zijn short features zijn lang zo leuk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jeroenneman schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:17:
Is het meer mensen opgevallen dat ze in Grand Tour ep 2 beweerden dat Aston Martin de eerste was die met hun nieuwe concept car een 1BHP/1KG ratio hebben?

Dat zou raar zijn, want Koenigsegg heeft al langer de One:1, die juist vernoemd is naar het bereiken van die ratio. Foutje van de schrijvers?
Nou officieel heeft de One:1 1361ps (oftewel metric horsepower.) Wat neerkomt op ongeveer 1342 uk hp.

Het is dus maar net met welke maat je meet :) en Aston Martin (en dus Clarkson) meet met imperial/UK/mechanical horsepower want dat komt ze lekkerder uit waarschijnlijk ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Heerlijke aflevering. Reden dat ik kijk is nog steeds die 3 klunzen en wat auto gezeik eromheen. Prima vermaak zo.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matige tweede uitzending imho same old s#1t had het gevoel al eens eerder zoiets gezien te hebben, wel grappig qua humor met een beetje weinig auto's er in..

Nouja volgende week gewoon weer kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Inderdaad hopen dat EP 2 geen voorbode is, maar dat de afleveringen nog beter worden. Op Youtube (nu ff geen tijd om te zoeken) staat een interview met Hammond en May over EP 1. Als ik May daarin goed begrijp is seizoen 1 nog wel een beetje een leer proces. Dus mocht dit seizoen toch tegenvallen, dan kunnen we altijd nog hopen op het volgende seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:52

swv

Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:08:
[...] wel grappig qua humor met een beetje weinig auto's er in..
Maar daar grapte ze in aflevering 1 toch al over dat aflevering 2 wat zou afwijken :P?
Nouja volgende week gewoon weer kijken :)
Ik morgen al :) Mocht ie bagger zijn, dan bespeur ik een trend. Maw over de top met Amerikaanse humor. Mocht ie leuk zijn, dan is het weer als vanouds. Maw leuke afleveringen/challenges worden afgewisseld voor mindere en dat blijft persoonlijk. Uiteindelijk rest de vraag of het een Prime abonnement waard is. Als de komst van Prime naar Nederland betekent dat er ook definitief een Nederlandse integratie is met amazon.de, dan vind ik dat wel het overwegen waard. Als je ziet wat je kunt besparen door producten via amazon.de te kopen, dan haal je Prime er zo uit. En dan is GT een leuke bonus. Wat mij nu nog weerhoud om bij Amazon te bestellen is het alleen kunnen betalen met CC en tegoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ook hier niet helemaal happy met de tweede aflevering. Veel flauwe grappen en weinig auto-gerelateerd.
Hoop dat het nog goed komt.

Die amerikaanse coureur is inderdaad niet geweldig. Alleen maar zeiken, en ik heb het idee dat het niet echt een topper is. Daar hadden ze best een andere voor kunnen vinden. Scott Speed/Alexander Rossi oid.

[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 01-12-2016 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sww89 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:28:
Ik morgen al :) Mocht ie bagger zijn, dan bespeur ik een trend. Maw over de top met Amerikaanse humor. Mocht ie leuk zijn, dan is het weer als vanouds. Maw leuke afleveringen/challenges worden afgewisseld voor mindere en dat blijft persoonlijk. Uiteindelijk rest de vraag of het een Prime abonnement waard is. Als de komst van Prime naar Nederland betekent dat er ook definitief een Nederlandse integratie is met amazon.de, dan vind ik dat wel het overwegen waard. Als je ziet wat je kunt besparen door producten via amazon.de te kopen, dan haal je Prime er zo uit. En dan is GT een leuke bonus. Wat mij nu nog weerhoud om bij Amazon te bestellen is het alleen kunnen betalen met CC en tegoeden.
Enige nadeel bij Prime, dit werkt 'per amazon' apart. Een amazon.de prime is dus geen US of co.uk prime, dus je deals enkel bij .de en niet bij de andere 2. Ik heb nu nog de US, maar die ga ik volgende maand omzetten naar de DE versie, daar koop ik wel regelmatig wat spul.
MikeyMan schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:35:
Die amerikaanse coureur is inderdaad niet geweldig. Alleen maar zeiken, en ik heb het idee dat het niet echt een topper is. Daar hadden ze best een andere voor kunnen vinden. Scott Speed/Alexander Rossi oid.
Maar dan zit je ook nog steeds met die track, die gewoon nietszeggend raar is. Je kan me toch niet vertellen dat BBC werkelijk overal rechten op heeft hangen, zelfs het gebruik van een echte track?

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2016 10:38 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 47 Laatste