Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Nee, absoluut niet... Kom op zeg, check even IMDB of zoheuveltje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:24:
[...]
Is dat sarcasme ?
De naam zij mij ook niets iig. Kwa gezicht komt ie me wel bekend voor, maar geen idee waarvan?
Ik heb toch sterk het idee dat de Amerikaan gewoon op het Ebola circuit blijft. Dat verhuist immers niet mee.Wat ik me afvraag : "the American"
Dat voelde al verkeerd is gewoon te cliche, en ik zie niet in hoe dat na 3 afleveringen niet compleet repetief is. Zouden ze ons niet op de verkeerde voet zetten ? Dat ze nu een amerikaan hebben, want ze zitten nu in californie. maar volgende week zitten we in Afrika, dus krijgen we een afrikaanse "stig", met afrikaanse stereotype ?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dit is eigenlijk gewoon wat we gewend waren. En op zich is dat prima. Maar wel een. Beetje jammer.
We hebben nu wel 2 mooie auto programma's denk ik waar we van kunnen genieten.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hmm die 2e moet ik nog maar zien. Ben benieuwd wat je overhoud nu ze alleen Joey overhoud, en een format wat niet werkt zonder een heel specifiek presentator.DarkSide schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:31:
Had zelf wel meer verwacht eigenlijk.
Dit is eigenlijk gewoon wat we gewend waren. En op zich is dat prima. Maar wel een. Beetje jammer.
We hebben nu wel 2 mooie auto programma's denk ik waar we van kunnen genieten.
[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 22-11-2016 11:37 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Nope, zegt me compleet niks.TommyGun schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:14:
[...]
Wacht even, je kent Jeremy Renner niet ?????
The Stig is van TG, ik gok zomaar dat ze dat niet mogen kopiëren. Opzich jammer, want the Stig leverde soms best grappige scenes op (denk aan de challenge waar Clarkson, Hammond en May door London moesten reizen. May met de auto, Hammond op de fiets en Clarkson met een boot, Stig met de trein).heuveltje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:24:
[...]
Is dat sarcasme ?
De naam zij mij ook niets iig. Kwa gezicht komt ie me wel bekend voor, maar geen idee waarvan?
Wat ik me afvraag : "the American"
Dat voelde al verkeerd is gewoon te cliche, en ik zie niet in hoe dat na 3 afleveringen niet compleet repetief is. Zouden ze ons niet op de verkeerde voet zetten ? Dat ze nu een amerikaan hebben, want ze zitten nu in californie. maar volgende week zitten we in Afrika, dus krijgen we een afrikaanse "stig", met afrikaanse stereotype ? Een beetje "its not the stig, its his .... Cousin"
Ik denk inderdaad dat die Amerikaan gewoon op het Ebola Drome blijft.
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Hij kwam me wel vaag bekend voor, maar ik wist zijn naam en waar hij ookalweer in speelde niet..
Maar als je op IMDB kijkt heeft hij in behoorlijk grote films gespeeld..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Vergeet niet, het is -in tegenstelling tot wat ze beweren- helemaal geen programma over auto's, maar over 3 mannen van middelbare leeftijd die elkaar in principe niet uit kunnen staan behalve als het over auto's gaat (jaja, stiekem zijn het inmiddels de dikste vrienden waarschijnlijk maar je merkt dat hun persoonlijkheden gewoon botsen) en dat maakt het gewoon heel erg leuk!
Ik vond GT prima geslaagd, heerlijk weer dat oude TG-gevoel terug. Dat Celebrity Brain Crash is volgens mij hetzelfde idee als wat ze ook bij de F1 uitzendingen van Ziggo doen met die lampjes... geen leuke tv als je het mij vraagt. Volgens mij was dit dus ook helemaal opgetuigd om duidelijk te maken dat ze zelf het SIARPC-item van Top Gear helemaal nooit zoveel aan vonden... en dus dat we géén celebs gaan zien (jeeeeeuuuujjj!)
Jup dat idee had ik ook.Icephase schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:53:
leuke tv als je het mij vraagt. Volgens mij was dit dus ook helemaal opgetuigd om duidelijk te maken dat ze zelf het SIARPC-item van Top Gear helemaal nooit zoveel aan vonden... en dus dat we géén celebs gaan zien (jeeeeeuuuujjj!)
Wel grappig dat ik nu een seizoen uit 2004 of 2005 aan het terugkijken ben, en daar waren ze helemaal in hun nopjes dat ze voor het eerst een amerikaan in de uitzending hadden.
How far they come since then
Ohja, want dat was geen greenscreen..Icephase schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:53:
Het feit dat ze 3 redelijk grote celebs (waarvan Jeremy Renner veruit de grootste wat mij betreft, maar toch) helemaal naar die lege woestijn laten komen, alleen maar om ze 'af te maken' en er verder helemaal geen aandacht meer aan geven, is natuurlijk op zichzelf al hilarisch! Prima stukje entertainment.
[...]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
zegt me ook niets hoor..TommyGun schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:14:
[...]
Wacht even, je kent Jeremy Renner niet ?????
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Zo slecht vond ik TG niet.heuveltje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:33:
[...]
Hmm die 2e moet ik nog maar zien. Ben benieuwd wat je overhoud nu ze alleen Joey overhoud, en een format wat niet werkt zonder een heel specifiek presentator.
En CH kan denk ik mooie informatieve filmpjes maken. TG had alleen te veel presentatoren.
Neem CH, Joey en RR en je hebt denk ik een prima show
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Matt LeBlancDarkSide schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:58:
[...]
Zo slecht vond ik TG niet.
En CH kan denk ik mooie informatieve filmpjes maken. TG had alleen te veel presentatoren.
Neem CH, Joey en RR en je hebt denk ik een prima show
Eens verder
Dat zat ik me dus af te vragen. Het zag er op zich realistisch uit behalve dat ik 't idee had dat camerabewegingen net niet natuurlijk waren.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Als ik deze foto's zie van een van de andere locaties dan denk ik dat ze geen green screen nodig hadden:CyBeR schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:50:
[...]
Dat zat ik me dus af te vragen. Het zag er op zich realistisch uit behalve dat ik 't idee had dat camerabewegingen net niet natuurlijk waren.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Het waren volgens mij grote displays. Want de meeste tijd van de opnames waren ze overbelicht (wit). Dat zou bij een green screen niet gebeuren.CyBeR schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:50:
[...]
edit; zie hieronder, met ramen gebeurd dat ook
[ Voor 6% gewijzigd door LordSinclair op 22-11-2016 15:13 ]
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
LordSinclair schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:06:
[...]
Het waren volgens mij grote displays. Want de meeste tijd van de opnames waren ze overbelicht (wit). Dat zou bij een green screen niet gebeuren.

http://www.telegraph.co.u...the-grand-tour-in-whitby/
[ Voor 12% gewijzigd door TommyGun op 22-11-2016 15:11 ]
Koop Amazon Fire TV (89 euro in Duitsland, MM of Saturn) => TV
Koop Amazon FireTV stick (39 euro) => TV
iOS app in US/UK/DE appstore (wel extra account met fake adres maken) => Airplay naar AppleTV => TV
Android app => Chromecast => TV
Browser => HDMI uit => TV
PS4 app (US account nodig, uit US PSN store) => HDMI uit => TV
Xbox One app => HDMI uit => TV
Ik ben nog steeds benieuwd of ze echt Prime in 200 landen gaan lanceren of dat er een soort pay-per-view voor afleveringen via de website komt.
Gekke is dat je sinds kort gewoon een US abbo kan nemen op Prime met een NL creditcard en dan "abroad" series kan kijken, waar bv Man in the High Castle en Grand Tour toe behoren. Rest van het Amazon (Prime) Video aanbod is een chaos van rechten ("not available due to geo-restrictions") of mag alsnog geld aftikken.
[ Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 22-11-2016 16:45 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Moet je wel via de Amazon store downloaden, of sideloaden, maar werkt hier perfect.
maar soms spreken ze het bij GT net even wat te vlug uit, waardoor La een The lijkt
[ Voor 50% gewijzigd door KillerBee op 23-11-2016 06:41 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
James zegt weldegelijk "The Ferrari The Ferrari" of toch meestal, dat heeft hij eens uitgelegd tijdens een vorige Top Gear episode zoals hierboven al gezegd wordt.KillerBee schreef op woensdag 23 november 2016 @ 06:38:
@Icephase: het is Ferrari LaFerrari, dit is gewoon een model benaming![]()
maar soms spreken ze het bij GT net even wat te vlug uit, waardoor La een The lijkt![]()
Ah, dit heb ik dan gemistPhuncz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 06:54:
[...]
James zegt weldegelijk "The Ferrari The Ferrari" of toch meestal, dat heeft hij eens uitgelegd tijdens een vorige Top Gear episode zoals hierboven al gezegd wordt.
En die post ook blijkbaar!
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Punctuality is the politeness of kings
Dat is ook eigenlijk wat je zegt in het Italiaans, James vertaald het alleen naar het Engels.Phuncz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 06:54:
[...]
James zegt weldegelijk "The Ferrari The Ferrari" of toch meestal, dat heeft hij eens uitgelegd tijdens een vorige Top Gear episode zoals hierboven al gezegd wordt.
Lol, neenKillerBee schreef op woensdag 23 november 2016 @ 06:38:
maar soms spreken ze het bij GT net even wat te vlug uit, waardoor La een The lijkt![]()
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
En de Up exclamation markdreamscape schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:20:
Het is inderdaad een verwijzing naar de ietwat stomme naam. Net zoals ze vroeger bij SIARPC de CeeApostropheDee hadden.
dreamscape schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:20:
Het is inderdaad een verwijzing naar de ietwat stomme naam. Net zoals ze vroeger bij SIARPC de CeeApostropheDee hadden.
*Anecdote*
Ha, ik was eerder dit jaar aan het offroad motorrijden bij redtread in Spanje. Dat is een brits bedrijf dat daar verblijf en ritten verzorgd. En op de niet-rijdag wilde ik met m'n huurkarretje op pad. Maar wat stond er in de weg? Jawel XD
Dus ik zeggen : "Hey, there is a KIA CeeApostropheDee in the way" -"Been watching Top Gear have we now?"
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Je moet gewoon moeite doen om die auto in een verhaal in het engels te vertellen over die auto zonder dat het stom klink. "I drive Laferrari" is gramaticaal onjuist en anders is de betekenis weer een grap "I drive a Laferrari" of "I drive the Laferrari".Phuncz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 06:54:
[...]
Op de Italiaanse marketingafdeling zullen ze dat probleem niet hebben
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Zeker een mooi begin en ben heel benieuwd waar ze naartoe gaan met de show
Neen, wat?
Nee meneertje.
/▌
En nog steeds zegt het me niets... Heb ook geen enkele film in die hele lijst van hem gezien.TommyGun schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:25:
[...]
Nee, absoluut niet... Kom op zeg, check even IMDB of zo
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
/kijkt naar onder... nee, sorrie, ben nog steeds een mevrouwtje
Maar de vraag was wel serieus, bij een niet toegelichte 'nee', ben ik gewoon benieuwd waarom
erm neeKillerBee schreef op woensdag 23 november 2016 @ 06:38:
Waarschijnlijk omdat dat gewoon een domme naam nog dommer maakt
Ow hee, er was nog een pagina

[ Voor 5% gewijzigd door heuveltje op 23-11-2016 15:47 ]
Zoals gezegd, het is opzettelijk en wel voor komisch effect
Die openingsscène in de VS vond ik wel heel goed. Daarna het item over de Porsche en de McLaren en het gepraat in die tent duurde veel te lang en was niet interessant. Ik viel er bij in slaap. Letterlijk.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Zal wel een verzamelbak worden van mogelijk toffe filmpjes of zo
Dat wit lijkt me ook gewoon tentdoek (studiolampen Enzo)Krullebol.nl schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:13:
Hier in NL was geen sprake van een green screen, lijkt me ook niet dat dat elders wel zo was. Meer weid ik me er op dit moment niet over uit
/▌
Aye, maar ik denk vooral de reflectie van de lucht.Marzman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:17:
[...]
Dat wit lijkt me ook gewoon tentdoek (studiolampen Enzo)
Hebben ze een 4k uitzending, gaat die gast screenshots maken waar gemiddeld persoon in publiek niet meer dan 10 pixels is
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zat ik me gisteravond ook af te vragen toen ik de tweet(s) voorbij zag komen. Iemand al wezen kijken?steveman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:48:
Zijn jullie ook helemaal psyched over drivetribe?
[video]
Zal wel een verzamelbak worden van mogelijk toffe filmpjes of zo
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
---RAWE CEEK!!!---
/▌
Driveclub is een soort facebook voor petrolheadsMarzman schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 00:46:
Ziet er tof uit dat Drivetribe. Gaan ze vloggen?
[ Voor 20% gewijzigd door WeAreLegion op 25-11-2016 09:03 ]
Duh. Die hoeveelheid mensen past echt niet in die tent waar ze even later heen gaan.
wat in dit geval niet uitgemaakt zou hebben want de intro en de tent-gedeeltes zijn op verschillende dagen opgenomen met een ander publiek ookCyBeR schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:40:
[...]
Duh. Die hoeveelheid mensen past echt niet in die tent waar ze even later heen gaan.
Metalfreak schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:19:
[...]
He he, tenminste één iemand die het begreep...
[ Voor 3% gewijzigd door ToolkiT op 25-11-2016 18:31 ]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ook het nieuwe circuit en Stig kunnen mij nog niet echt boeien. Die aflevering van vorige week heb ik wel van kunnen genieten; hopelijk was die van deze week een uitzondering.
En die stinkende Nascar driver mag van mij direct de deur uit.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee dit was niet mijn aflevering vriend...
P.s ohja die dikke vetklep the american moeten ze per direct maar schrappen... of is dat Amerikaanse humor wat die gast uitkraamt?
[ Voor 18% gewijzigd door CrazyFool op 25-11-2016 22:27 ]
De baan vind ik niet eens zo'n probleem. Je test niet zozeer de topsnelheid, maar wel het accelereren en bochten nemen, wat eigenlijk best prima is. Maar The American is gewoon niet leuk. Overdreven 'Murica en gescript zeuren over alles. The Stig was mysterieus, stil en had altijd vage muziek aan staan. Veel leukerSinergyX schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 22:18:
Jup, track en die dikke gast is helemaal niets voor mij, gooien ze een bijna 900 pk wagen op zo'n baan die op z'n best in z'n 3 kan op het rechte stuk?
Ik vond het wel geinig om te kijken en moest hier en daar wel lachen. Maar puur voor de afwisseling want de volgende afleveringen moeten wel gewoon weer 'normaal' zijn.
Het GT circuit vind ik prima. De manier van filmen ook. Het oude Top Gear Track vond ik ook prima, maar dat kwam ook door er jaren naar te kijken zodat je er aan gehecht raakt. Ik vond altijd al een verplicht nummertje, want TG keek ik voor de contests in Verweggistan.
Het gaat mij uiteindelijk meer om wat er op de baan gebeurt hoe leuk het is en dat verschilde enorm per aflevering en dus per gast. Of in het geval van The Stig de auto en het muziekje
Dan blijkt deze nieuwe GT racing driver gewoon een dikke flapdrol. En dat maakt dit item tot nu toe wat saaier wat mij betreft.
[ Voor 4% gewijzigd door swv op 26-11-2016 01:14 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Trouwens, ik heb nu de trial van Amazon om te kijken of het wat is, maar ik kan er niet echt enthousiast van worden. Ik kan geen app vinden in de Google playstore, want dat moet blijkbaar via de amazon app store. Ook schijnt er geen chromecast support te zijn omdat je een mediaspeler van Amazon moet kopen. Zijn er andere mensen die het via Prime kijken en niet deze issues hebben? Ik vind het namelijk niet heel chil om steeds de laptop aan de TV te moeten hangen als ik GT wil kijken:P
Ok, een Aston. Tent gelul was veel te lang. Soldaatje spelen ging nergens over. Auto rodeo was leuk maar weer te kort. Soldaatje spelen deel 2 nog steeds niks, maar hee er is nog een Audi. En die 'film achtervolging' was eigenlijk ook gewoon slecht. Nee, dit was 'm niet. Hopelijk is de volgende weer beter.
Vorige keer zeiden ze dat Amazon graag een Amerikaan wilde. Dat dat dan een enorme stereotype redneck nascar yank zou worden had je aan kunnen zien komen.arsimo schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:22:
Ik vond juist die persiflage op "Edge of Tomorrow" hilarisch, ook met al die conversaties erin waarin naar auto's in films wordt verwezen. Heb echt serieus hard moeten lachen. Meer dan tijdens de eerste aflevering. The American mogen ze droppen, de rest was top.
Ik heb een invité liggen maar kan nergens vinden hoe ik lid wordt zonder Facebook.WeAreLegion schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:35:
[...]
Driveclub is een soort facebook voor petrolheadsheb er een account voor en kreeg in mijn mail een link waar mensen kunnen registeren en dan vooraan in queue komen (althans dat zeggen ze hehe).
Jij een idee toevallig?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit is precies de reden dat ik toch gewoon weer aan het downloaden ben. Het verbaasde me dat ze geen chromecast ondersteuning hebben, terwijl andere videodiensten dit wel gewoon hebben. Als ze dat Prime tot een succes willen brengen moeten ze het vooral zo moeilijk maken.evanraalte schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:02:
Trouwens, ik heb nu de trial van Amazon om te kijken of het wat is, maar ik kan er niet echt enthousiast van worden. Ik kan geen app vinden in de Google playstore, want dat moet blijkbaar via de amazon app store. Ook schijnt er geen chromecast support te zijn omdat je een mediaspeler van Amazon moet kopen. Zijn er andere mensen die het via Prime kijken en niet deze issues hebben? Ik vind het namelijk niet heel chil om steeds de laptop aan de TV te moeten hangen als ik GT wil kijken:P

Dat is niet mogelijk op dit momentDonstil schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:12:
[...]
Ik heb een invité liggen maar kan nergens vinden hoe ik lid wordt zonder Facebook.
Jij een idee toevallig?
Net aflevering twee gekeken en vond hem wel vermakelijk. Je zal zien dat tweede seizoen al anders zal zijn dan de eerste
[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 26-11-2016 18:27 ]
Ik heb de TV app op m'n shield wat behoorlijk slecht is vergeleken met de Netflix app, maar de kwaliteit is matig. Kan zijn dat iedereen direct aan het kijken was toen de aflevering beschikbaar kwam maar heb toch wel vaak naar SD kwaliteit zitten kijken voor een paar minuten.VantageR schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:27:
[...]
Dit is precies de reden dat ik toch gewoon weer aan het downloaden ben. Het verbaasde me dat ze geen chromecast ondersteuning hebben, terwijl andere videodiensten dit wel gewoon hebben. Als ze dat Prime tot een succes willen brengen moeten ze het vooral zo moeilijk maken.
En voor een aflevering zonder auto's zaten er nog best veel auto's in.
Edge of Tomorrow stijl is even leuk, maar werd al snel flauw en langdradig. Heb ook niks met die fatneck.
Celebrity item is superkort, maar ben er nu al klaar mee. Leuk voor een keer, maar niet voor elke ep. Is gelukkig niet zo lang, dus snel weer voorbij.
[ Voor 34% gewijzigd door VincentG op 26-11-2016 21:04 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Bensimpel
Positieve meneer
Aflevering scoort voor mij een 7/10, vooral omdat ik zelf veel binding heb met Joburg (heb er gewoond), was het wel leuk om de Cradle weer eens te zien en de humor over Zuma natuurlijk, (Technisch is craddle gezien niet meer echt in Joburg, maar wel binnen Gauteng
Dat spinning gedoe wist ik van, maar levensgevaarlijk, gebeurd vrij vaak dat een auto het publiek in rijdt tijdens een "demo"".
😆 - Denk ook eens om ;)
Same here, verbaasde mij ook wel dat dat zo lastig is. Maar gaat je helaas niet lukken momenteel zonder een minder legaal hulpmiddel ben ik bang. Misschien dat de HTPC-bezitters (zijn die er nog eigenlijk?) nog iets met een ouderwetse webpagina kunnen doen op vol scherm..evanraalte schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:02:
(...) Trouwens, ik heb nu de trial van Amazon om te kijken of het wat is, maar ik kan er niet echt enthousiast van worden. Ik kan geen app vinden in de Google playstore, want dat moet blijkbaar via de amazon app store. Ook schijnt er geen chromecast support te zijn omdat je een mediaspeler van Amazon moet kopen. Zijn er andere mensen die het via Prime kijken en niet deze issues hebben? Ik vind het namelijk niet heel chil om steeds de laptop aan de TV te moeten hangen als ik GT wil kijken:P
YouTube: DRIVETRIBE Live: The Launch with Clarkson, Hammond & May
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Drivetribe, maar eens zien wat dat is
[edit]een soort blog/foto album dus.. Nvm.
[ Voor 19% gewijzigd door Destruction op 28-11-2016 19:15 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Oke, even gekeken. Stelde niet veel voor, wat uitleg over wat DRIVETRIBE is en zoals al gezegd was: een social media concept voor liefhebbers van voertuigen met wielen en van alles wat daar mee te maken heeft.Barres B. schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:59:
DRIVETRIBE launch binnen 2 minuten. Geen flauw idee wat ik moet verwachten, maar ik ga even kijken:
YouTube: DRIVETRIBE Live: The Launch with Clarkson, Hammond & May
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Took you long enoughsteveman schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:16:
Ok, ik vind "the American" nu officieel irritant
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Zo werkt dat niet. Dien maar eerst een formuliertje in, zie dat het bij de juiste personen terecht komt en na beraad wordt er wel beslist of het officieel is !steveman schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:16:
Ok, ik vind "the American" nu officieel irritant
Ik vind hem ook wel eentonig, maar hij rijdt wel behoorlijk goed voor iemand die in cirkels rijdt.
Jammer dat ze nog steeds de technologie van de drones en outside-mounted camera's niet ontdekt hebben om te filmen, levert heel wat betere shots op dan wat extreme zoom en bocht-volg shots.
Voor iemand die in cirkels rijdt ja. Ik denk dat de eerste de beste F1 coureur echt een klap sneller is. Nu vind ik dat circuit ook niet echt denderend; zo smal dat je maar één lijn kan rijden.Phuncz schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 07:55:
[...]
Zo werkt dat niet. Dien maar eerst een formuliertje in, zie dat het bij de juiste personen terecht komt en na beraad wordt er wel beslist of het officieel is !![]()
Ik vind hem ook wel eentonig, maar hij rijdt wel behoorlijk goed voor iemand die in cirkels rijdt.
Ze gebruiken anders wel drones bij de tent.Jammer dat ze nog steeds de technologie van de drones en outside-mounted camera's niet ontdekt hebben om te filmen, levert heel wat betere shots op dan wat extreme zoom en bocht-volg shots.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ik denk niet dat ie erg scherp rijdt, op zich niet erg als je dat consequent doet zie je wel vergelijkbare tijden.
Voor de rest blijft het wel een lekkere lompe redneck, ja
Die shotgun

[ Voor 14% gewijzigd door Chiron op 30-11-2016 12:01 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ook snapte ik niet helemaal waarom ze zo de nadruk erop moesten legen dat Jeremy dik is, waarom moest May hem neerschieten? Waarom moet May zo overduidelijk de Koningin provoceren?
Beetje overdreven nu......
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Grootste irritatie blijft die amerikaan en de 'communist' opmerkingen, maar ook bij de discussies de te makkelijke inkoppertjes.
Nee, met zo'n budget moet je toch iets veel spectaculairders in elkaar kunnen zetten?
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Eens dat aflevering 2 behoorlijk zoog.
[ Voor 11% gewijzigd door Ceejay op 30-11-2016 19:25 ]
/▌
Oude afleveringen waren ook niet altijd even leuk en zeker de laatste paar seizoenen zaten best veel matige afleveringen tussen. Ik denk dat het niet veel anders was geweest als ze bij de beeb waren gebleven. Er kunnen snel hogere verwachtingen ontstaan. Zeker als ze het zelf hypen.
Dat zou raar zijn, want Koenigsegg heeft al langer de One:1, die juist vernoemd is naar het bereiken van die ratio. Foutje van de schrijvers?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Clarkson schreef al bijna alles zelf.Ceejay schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:24:
Ik denk dat je nou ziet dat ze wat meer zelf geschreven hebben in plaats van de gebruikelijke top gear schrijvers. Allemaal niet zo leuk meer als het was vrees ik.
Eens dat aflevering 2 behoorlijk zoog.
Altijd zo lastig te zeggen het is op een gegeven moment ook hun format/standard geworden, Okay het is minder geworden maar voor een full out programma is het nog steeds beter dan andere shows in hetzelfde thema/genre.RolfLobker schreef op woensdag 30 november 2016 @ 21:22:
Dat is ook mijn mening.
Oude afleveringen waren ook niet altijd even leuk en zeker de laatste paar seizoenen zaten best veel matige afleveringen tussen. Ik denk dat het niet veel anders was geweest als ze bij de beeb waren gebleven. Er kunnen snel hogere verwachtingen ontstaan. Zeker als ze het zelf hypen.
Harris vind ik top maar eigenlijks alleen met zijn web show waar hij gemiddled een 20 min vid heeft. zijn short features zijn lang zo leuk niet.
Nou officieel heeft de One:1 1361ps (oftewel metric horsepower.) Wat neerkomt op ongeveer 1342 uk hp.Jeroenneman schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:17:
Is het meer mensen opgevallen dat ze in Grand Tour ep 2 beweerden dat Aston Martin de eerste was die met hun nieuwe concept car een 1BHP/1KG ratio hebben?
Dat zou raar zijn, want Koenigsegg heeft al langer de One:1, die juist vernoemd is naar het bereiken van die ratio. Foutje van de schrijvers?
Het is dus maar net met welke maat je meet
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Nouja volgende week gewoon weer kijken
Maar daar grapte ze in aflevering 1 toch al over dat aflevering 2 wat zou afwijkenVerwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:08:
[...] wel grappig qua humor met een beetje weinig auto's er in..
Ik morgen alNouja volgende week gewoon weer kijken
Hoop dat het nog goed komt.
Die amerikaanse coureur is inderdaad niet geweldig. Alleen maar zeiken, en ik heb het idee dat het niet echt een topper is. Daar hadden ze best een andere voor kunnen vinden. Scott Speed/Alexander Rossi oid.
[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 01-12-2016 10:36 ]
Enige nadeel bij Prime, dit werkt 'per amazon' apart. Een amazon.de prime is dus geen US of co.uk prime, dus je deals enkel bij .de en niet bij de andere 2. Ik heb nu nog de US, maar die ga ik volgende maand omzetten naar de DE versie, daar koop ik wel regelmatig wat spul.sww89 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:28:
Ik morgen alMocht ie bagger zijn, dan bespeur ik een trend. Maw over de top met Amerikaanse humor. Mocht ie leuk zijn, dan is het weer als vanouds. Maw leuke afleveringen/challenges worden afgewisseld voor mindere en dat blijft persoonlijk. Uiteindelijk rest de vraag of het een Prime abonnement waard is. Als de komst van Prime naar Nederland betekent dat er ook definitief een Nederlandse integratie is met amazon.de, dan vind ik dat wel het overwegen waard. Als je ziet wat je kunt besparen door producten via amazon.de te kopen, dan haal je Prime er zo uit. En dan is GT een leuke bonus. Wat mij nu nog weerhoud om bij Amazon te bestellen is het alleen kunnen betalen met CC en tegoeden.
Maar dan zit je ook nog steeds met die track, die gewoon nietszeggend raar is. Je kan me toch niet vertellen dat BBC werkelijk overal rechten op heeft hangen, zelfs het gebruik van een echte track?MikeyMan schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:35:
Die amerikaanse coureur is inderdaad niet geweldig. Alleen maar zeiken, en ik heb het idee dat het niet echt een topper is. Daar hadden ze best een andere voor kunnen vinden. Scott Speed/Alexander Rossi oid.
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2016 10:38 ]