Even voor mijn beeldvorming... Jij staat dus de hele week, ook op zaterdag en zondag, om 5.45 uur op? En gaat de hele week precies op hetzelfde tijdstip naar bed? En eet elke dag precies op hetzelfde tijdstip exact dezelfde maaltijden? Moet je toevallig ook telkens rechts langs een paal lopen en met je voeten precies op een hele steen gaan staan op de stoep? Dan is er denk ik iets anders aan de hand... In dat geval is het voor jou beter dat het tijd verzetten wordt afgeschaft.arbraxas schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:51:
[...]
Welkom in het land van het klootjesvolk, die te weinig verdienen om last te kunnen hebben van een jetlag.
Dus ja, ik heb er echt last van. Ik sta inderdaad elke dag om 05:45 op. Iets met op tijd op het werk moeten zijn het hele jaar door.
Dus zout maar op met dat verzetten van de tijd. Zomers is het toch licht als ik opsta en thuis kom, in de winter is het in beide gevallen donker. Door de overgang moet ik toch heen, uur verzetten of niet maakt niet uit.
Blijkbaar heb jij geen last van de zomer / wintertijd. Dat is mooi, want dan heb je ook geen last er van als we dat geneuzel stopzetten. Ik dan wel weer blij.
Ik heb er niet zoveel moeite mee om het tijd verzetten af te schaffen, maar wel met de gevolgen ervan. Of het nu de zomer- of wintertijd wordt, beide hebben negatieve gevolgen.