"ik heb nergens last van dus niemand zou ergens last van moeten hebben"....Bananenplant schreef op woensdag 1 april 2026 @ 08:13:
[...]
Heb je enige mate van moeite gedaan om je in te leven in mensen voor wie dat gewoon niet zo werkt?
Dus omdat er ergens in de wereld iets ergs gebeurt, mogen wij nergens meer druk over maken? Ik neem aan dat jij dan ook niets zegt als werkgever je vertelt dat je voortaan om 7 uur op je werk moet zijn. Want ergens anders in de wereld zijn er mensen die helemaal niet meer naar hun werk kunnen!Tinusvolkel schreef op woensdag 1 april 2026 @ 07:45:
De halve wereld staat in de fik, en hier zit iedereen zich druk te maken om de plek van 1 of ander zelf bedacht wijzertje...
Ik wel. Ik snap niet dat mensen helemaal geen moeite hebben met het feit dat je een ritme hebt wat ineens in 1 dag een uur verschuift. Tenzij je helemaal niet meer volgens de klokt leeft natuurlijk maar het gros van werkend Nederland (en ik durf zelfs wel te zeggen wereld) leeft wel volgens de klok.Ik snap niet dat mensen zoveel moeite hebben met het verzetten van de klok, gewoon meteen leven op de nieuwe tijd en je niet te druk om maken.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.