Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:42
Even een vraag over dashclock: hoe krijg ik die op mijn lockscreen? Ik snap niet hoe ik die daar krijg? Ik heb een exchange account van mijn werk en die vereist aanvullende beveiliging zoals o.a. een pincode bij ontwaken/unlocken. Zorgt dat er misschien voor dat ik geen widget op lockscreen kan plaatsen?

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

vandermark schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:18:
Even een vraag over dashclock: hoe krijg ik die op mijn lockscreen? Ik snap niet hoe ik die daar krijg? Ik heb een exchange account van mijn werk en die vereist aanvullende beveiliging zoals o.a. een pincode bij ontwaken/unlocken. Zorgt dat er misschien voor dat ik geen widget op lockscreen kan plaatsen?
Welke Android draai je? Skins en alles?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Heb je wel Android 4.2 op je toestel?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:35
Heb je wel Android 4.2, want je kunt pas vanaf die versie widgets op je lockscreen plaatsen.

Om dat te doen moet je vanaf je lockscreen een scherm naar links swipen, daar staat dan een +. Hierop klikken laat je een widget toevoegen, en dan kun je DashClock toevoegen. Je kunt hem dan als standaard instellen door de widget in te drukken en vast te houden totdat je een overzicht van je lockscreens krijgt, en dan vervolgens een plaats naar rechts te zetten. Maar dit kan dus alleen met Android 4.2 (dus op dit moment zonder custom rom alleen voor de Nexus apparaten).

offtopic:
Hmm, was een beetje laat zie ik, maar ik heb dan ook wel het langste verhaal ;)

[ Voor 4% gewijzigd door TheFes op 26-02-2013 11:23 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Ik heb een N10 van Google met een custom rom die op 4.2.2 is gebaseerd: paranoid android maar in lockscreen (waar ik pincode kan intoetsen) kan ik niks naar links swypen... Dus dat gaat niet lukken blijkbaar? Is wel op 4.2.2 AOSP gebaseerd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2010280

Edit, het zou wel moeten kunnen, zie de changes uit deze post: http://forum.xda-develope...?p=35121556&postcount=138

Ligt het niet aan het feit dat ik een pincode heb?

[ Voor 24% gewijzigd door vandermark op 26-02-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Je kan toch gewoon een pin unlock achter je swipe unlock zetten? Op de laatste kan je de widgets dan plaatsen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Ik heb geen swipe unlock, alleen een pin unlock. Ik ga het even proberen wat je zegt.

Edit, nee dat kan niet: bij beveiligingmethode kan ik alleen pin of watchwoord kiezen, bij de rest (o.a. vegen) staat; Uitgeschakeld door beheerder, encryptiebeleid of referentieopslag |:(

Zal dus niet werken, maar dan weet ik dat in ieder geval. Het voordeel van het werk exchange account (mail & agenda) is te groot om voor dashclock op te geven.

[ Voor 67% gewijzigd door vandermark op 26-02-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Vreemd. Op mijn S2 kan ik prima meerdere lockscreens achter elkaar zetten (of is dat een functie die in custom roms gebakken zit?)

Overigens zijn er voor vrijwel iedere ROM / toestel aangepaste versies van Exchange mail beschikbaar, waarbij de security policy niet van invloed is op het toestel. Staan er ook meerdere van in de Play Store, dus even zoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Ja, dat ga ik maar niet doen, is met een goede reden dat werkgever de pincode (en toestel erase na 5 foutieve pins!) verplicht stelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

[offtopic mode]
Mag ik vragen waarom je een custom rom draait als je zoveel 'security' eisen hebt vanuit je werk? Is dat niet zoiets als de achterdeur openlaten terwijl je de voordeur dichtlast met 20 sloten?

@Arie beneden mij: op papier kunnen er sneller updates zijn ja, maar wie zegt dat de custom rom makers ook veilig zijn, ze kunnen net zo makkelijk een backdoor entry inbouwen zonder dat je het in de gaten hebt. En dan is er nog de vraag of zo'n patch niet stiekum meer stuk maakt dan dat het beveiligd, er wordt immers op veel kleinere schaal getest.

[ Voor 45% gewijzigd door rockhopper op 26-02-2013 15:03 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Sneller security fixes kunnen installeren omdat custom ROM's sneller worden geüpdatet dan die van fabrikanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Goede vraag, ik wil vooral dat als mijn tablet wordt gestolen iemand niet makkelijk bij de mail kan en andere documenten. Ik geloof niet dat de kans groot is dat paranoid android bewust backdoors inbouwt, kans acht ik verwaarloosbaar klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Andere ontwikkelaars kunnen toch ook bij die sourcecode?
Dus dan zou dat volgens mij heel snel bekend zijn...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Wybo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:40:
Andere ontwikkelaars kunnen toch ook bij die sourcecode?
Dus dan zou dat volgens mij heel snel bekend zijn...
Die kunnen ook bij de Android source code :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 21:57
vandermark schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:33:
Goede vraag, ik wil vooral dat als mijn tablet wordt gestolen iemand niet makkelijk bij de mail kan en andere documenten. Ik geloof niet dat de kans groot is dat paranoid android bewust backdoors inbouwt, kans acht ik verwaarloosbaar klein.
Dan kun je naar mijn mening beter iets als Prey installeren, en toch die aangepaste Email.apk gebruiken.

Meer zekerheid, en niet die ellende van encrypted storage en pincodes iedere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:56

Laguna

Connaisseur

Niemand die dus een idee heeft hoe je een update van een app die je niet wil kan verbergen in de Play Store?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:03

dbzfan

Nee.

Laguna schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:49:
Niemand die dus een idee heeft hoe je een update van een app die je niet wil kan verbergen in de Play Store?
Als je geroot hebt:

In titanium backup de app "loskoppelen van market"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

dbzfan schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:16:
[...]

Als je geroot hebt:

In titanium backup de app "loskoppelen van market"
Hmm ja dat werkt dus helaas niet meer zoals ik reeds had aangegeven.

Google heeft Chrome op Android ook weer een update gegeven en binnen een minuut alweer een bug gevonden. Zodra je via Google wat zoekt en vervolgens de moersleutel rechtsbovenaan selecteert, dan kan je daar vervolgens niets meer selecteren..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Via een omweg: ga naar data > app en kopieer de apk. Deinstalleer de app. Installeer de apk en haal evt de data terug dmv Titanium Backup. Apps die ik zo heb geinstalleerd staan helemaal niet meer in "mijn apps" en vragen dus ook niet meer voor een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 19:28
Laguna schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:35:
[...]

Hmm ja dat werkt dus helaas niet meer zoals ik reeds had aangegeven.

Google heeft Chrome op Android ook weer een update gegeven en binnen een minuut alweer een bug gevonden. Zodra je via Google wat zoekt en vervolgens de moersleutel rechtsbovenaan selecteert, dan kan je daar vervolgens niets meer selecteren..
Over chrome, de tekst lijkt hier niet scherp meer te zijn, even inzoomen en uitzoomen lijkt soms te helpen maar soms ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 10:57

DaRoot

Some say...

hellboy123 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:10:
[...]

Over chrome, de tekst lijkt hier niet scherp meer te zijn, even inzoomen en uitzoomen lijkt soms te helpen maar soms ook niet.
Heb ik ook last van, en aan de comments in de play store te zien, nog veel meer mensen...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Die blur bij chrome is vreselijk, heb na drie minuten direct de fabrieks versie teruggezet.
Maar google is er mee aan de slag, dus chrome beta in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
horizon1978 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 05:38:
Die blur bij chrome is vreselijk, heb na drie minuten direct de fabrieks versie teruggezet.
Maar google is er mee aan de slag, dus chrome beta in de gaten houden.
En bij mij start Chrome inmiddels niet meer op... Google is lekker bezig de laatste tijd, eerst de youtube app (voor tablets) verpesten en nu dit weer met chrome :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
hellboy123 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:00:
[...]

En bij mij start Chrome inmiddels niet meer op... Google is lekker bezig de laatste tijd, eerst de youtube app (voor tablets) verpesten en nu dit weer met chrome :X
Had ik ook, maar toen bleek het icoontje waarmee ik hem normaal opstart (op mijn homescreen) kapot te zijn. Starten via de applauncher werkte nog wel. Misschien voor jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
hier ook een brakke chrome update.. letters zijn niet meer scherp en dubbel tap voor zoom doet niet meer wat ie zou moeten doen, normaal pakt zoomt ie bv een kolom naar een leesbaar letterformaat, dat gaat nu altijd fout... even wachten op een fix :)
(draai het trouwens op een GN, lijkt me dat ze het daar zelf wel op testen :()

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Cyleo schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:08:
[...]

Had ik ook, maar toen bleek het icoontje waarmee ik hem normaal opstart (op mijn homescreen) kapot te zijn. Starten via de applauncher werkte nog wel. Misschien voor jou ook?
Maakt helaas geen verschil, opnieuw installeren heeft ook geen effect. Dat wordt dus weer wachten op de volgende update 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kunnen jullie niet gewoon terug naar de vorige versie? Of gebruiken jullie niet iets zoals dit?
Google Play: App Backup & Restore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Met Titanium kan dat ook, maar dan moet je dus wel ge-root zijn.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Als ik kijk in [menu]>apps>Chrome dan heb ik daar de optie om updates te verwijderen. Ik weet niet naar welke versie je dan teruggaat, dat mag je zelf proberen :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 18-09 16:33
(jarig!)
hellboy123 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:00:
[...]

Ik gebruik op m'n desktop niets anders dan Chrome en ben er super tevreden over. De mobiele versie werkt echter niet zo fraai inderdaad. Helaas is het nu de standaard browser op m'n Nexus 4.

Ik ben gister overgestapt op Dolphin Browser en deze bevalt tot nu toe uitstekend! Meer mensen die (goede of slechte) ervaringen hebben met Dolphin?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik zie sinds deze versie dat mijn bookmarks uit SRware op mijn laptop syncen met Chrome op mijn telefoon. Dat is nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

thefal schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:06:
Via een omweg: ga naar data > app en kopieer de apk. Deinstalleer de app. Installeer de apk en haal evt de data terug dmv Titanium Backup. Apps die ik zo heb geinstalleerd staan helemaal niet meer in "mijn apps" en vragen dus ook niet meer voor een update.
Ik weet niet welke versie van Play Store jij op jouw toestel hebt, maar met versie 3.10.14 lijkt dat niet langer het geval te zijn. Ik had namelijk de app verwijderd de apk van de vorige versie gedownload en die geinstalleerd buiten de Play Store om en dan wordt alsnog de update aangeboden en staat de app dus ook in de lijst van "Mijn apps".
hellboy123 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:10:
[...]

Dit had ik ook gemerkt, al twijfelde ik of dat voor de update anders was, blijkbaar wel dus :/
janvanduschoten schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:00:
Als ik kijk in [menu]>apps>Chrome dan heb ik daar de optie om updates te verwijderen. Ik weet niet naar welke versie je dan teruggaat, dat mag je zelf proberen :)
Net even gekeken bij mijn GN, maar ik heb daar geen optie om updates te verwijderen.. (Android 4.1.2)

Het lijkt ook wel steeds vaker voor te komen dat ontwikkelaars slecht geteste updates uitbrengen met de nodige problemen als resultaat en geen simpele mogelijkheid om terug te keren naar de vorige versie.
Om dit te voorkomen moet je dus eigenlijk van alle apps backups maken alvorens te updaten.

[ Voor 9% gewijzigd door Laguna op 01-03-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
volgens mij kan je alleen updates verwijderen van "systeem apps" de basis APK staat dan in /system/apps (dus op een beveiligde partitie)
de updates komen op /data/apps, waar je dus wel zonder root gewoon rechten op hebt. Hierdoor kan je terug vallen naar de initiële versie in /system.
De GN heeft geen chrome als systeem app, dus ook niet de mogelijkheid om updates te verwijderen.

Als je een update op een user-app uitvoert wordt de app op /data/app gewoon overschreven en ben je zonder backup gewoon je oude versie kwijt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 09:55
Ik heb recentelijk het land veranderd waarin ik woon in mijn wallet om een Nexus 4 te kopen. Ik heb nu alles terug gezet naar NL, maar om een of andere duistere reden blijft de playstore naar de US playstore gaan. Ik kan zelfs op dit moment zonder VPN apparaten kopen in de play-store. Kan iemand mij helpen waar ik die gekke play-store zo gek kan krijgen dat ik echt in Nederland woon. Ik heb alles in mijn wallet en op mijn google+ al op NL gezet, maar hij trapt er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Toch maar besloten Chrome te downgraden, vond vooral de onscherpte erg irritant. Bij deze nog even een vergelijking van de 2 versies naast elkaar (klik voor groot):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9YCitOx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Laguna schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:03:
Toch maar besloten Chrome te downgraden, vond vooral de onscherpte erg irritant. Bij deze nog even een vergelijking van de 2 versies naast elkaar (klik voor groot):

[afbeelding]
Als medewerker jn browser alles zoals die linker weer zou geven dan zou die er inderdaad ook direct vanaf gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:34:
[...]

Als medewerker jn browser alles zoals die linker weer zou geven dan zou die er inderdaad ook direct vanaf gaan...
Ik heb je zin zes keer gelezen, maar ik kom er écht niet uit wat je bedoelt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Smultie schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:44:
[...]

Ik heb je zin zes keer gelezen, maar ik kom er écht niet uit wat je bedoelt....
Fucking auto correct...

Als mijn browser....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@AllSeeyinEye

Liever scherp dan 1 regel per nieuwsbericht. Het is nu net of je scherm constant vies is of dat je een beetje scheel zit te kijken. Ik mag hopen dat Google snel met een fix komt, maar duurt mij al te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

AllSeeyinEye schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:34:
[...]
Ik vind de linker inderdaad rommeliger, maar het wel scherp. De rechter (nieuwe) versie is gewoon een bril op verkeerde sterkte. Layout daarentegen wel top.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Zelf ben ik ook terug naar versie 18. Stock op n7. Veel beter voor de oogjes.
Is trouwens ook en rappe versie zonder lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.net nieuws

Twitter gaat oude Tweetdeck client en apps schrappen, las ik zojuist via bovenstaande link. Het doel is mogelijk om meer mensen te krijgen die de officiële Twitter-app gebruiken. Aangezien ik Tweetdeck met veel plezier gebruikte op zowel PC als smartphone zou ik graag willen weten of er goede alternatieven. Waarschijnlijk ga ik twee applicaties draaien, zodat ik mijn beide accounts kan beheren. Ik zag onder het nieuwsbericht al een aantal suggesties, maar een aantal daarvan is inmiddels al stop gezet. Iemand ervaring met TweetCaster, Echofon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik gebruik al enige tijd Google Play: Seesmic Pro en dat bevalt me prima. In het begin vond ik het erg wennen, maar na enige tijd wil ik niet meer zonder. (Overigens gebruik ik alleen Twitter via deze app.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik gebruik zelf met veel plezier Plume. Wel de mogelijkheid om meerdere accounts te hebben zoals ik het zag. Gebruik het alleen niet meer.

Voor de rest plume is liefde vooral op een tablet O+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 16:00
Ik gebruik Carbon :) Supermooie app en werkt zoals ik wil :)

Hadden jullie verder Atrium al gezien? Nieuwe facebookclient die lekker rap is. Friendcaster vind ik zelf maar niets namelijk: Google Play: Atrium for Facebook

[ Voor 11% gewijzigd door Maardiweb op 06-03-2013 11:39 ]

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:23
Ik werk sinds kort moet Falcon voor Twitter. Vroeger veel met tweetcaster gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Ik was overlaatst ook op zoek naar een betere Twitter client, de keuze ging toen naar Carbon.
Het was vooral de layout die me overtuigde, maar vandaag heb ik terug de officiële client geïnstalleerd, daar werken meerdere accounts beter op imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Laatst online: 19-09 10:42

Kwastie

Awesomeness

ik krijg nu dit en dit scherm zonder proxy, vpn o.i.d.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Lh7JImX.png

Ik gok zelf dat het een fout is want ik kan niets kopen of bekijken. (Foutmelding: "Onbekend fout")

*disclaimer: ooit heb ik Google Play ingesteld als US om gebruik te maken van de 25 dollar credit actie, mogelijk dat er iets fout gaat in het systeem van Google*

[ Voor 35% gewijzigd door Kwastie op 07-03-2013 15:50 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
filenox schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:21:
Ik was overlaatst ook op zoek naar een betere Twitter client, de keuze ging toen naar Carbon.
Het was vooral de layout die me overtuigde, maar vandaag heb ik terug de officiële client geïnstalleerd, daar werken meerdere accounts beter op imho.
Oh echt? Vanaf de linkerrand swipen in carbon geeft je accountkeuze, wat wil je nog meer? :P

[ Voor 66% gewijzigd door Maardiweb op 06-03-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
fyi
Chrome Beta heeft weer een betere lettertypte scherpe dan voorgaande versie en huidige chrome versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal eens kijken naar Seesmic Pro, Carbon, Plume en Falcon. Bedankt voor de suggesties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxinator
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

Google Play is "jarig".
Geen idee of er nog iets nuttigs voorbij gaat komen, maar de actie duurt blijkbaar een week. Dus misschien is het de moeite waard om die actiepagina in de gaten te houden.

Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 20:30
Ik gebruik al lange tijd de app "Auto Wifi Enabler" voor het Wifi automatisch aan/uit zetten op basis van GSM masten in de buurt van bekende Wifi netwerken. Werkte altijd uitstekend.
De app lijkt het echter al enige tijd (week ofzo) niet meer te doen want wil mijn locatie niet meer updaten zodat Wifi continu aan blijft staan. De app is ook verwijderd uit de Play store.

Iemand hier meer info over en een goed alternatief? Y5 vond ik vroeger niet zo prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Met Tasker kan je dit ook instelen (en nog veel meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:10
Bestaat er een optie of mail programma waarbij je mail kunt laten pushen als je verbonden bent met wifi maar alleen handmatig kan laten bijwerken als je op je mobiele data zit?

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
jhvanburk schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:27:
Ik gebruik al lange tijd de app "Auto Wifi Enabler" voor het Wifi automatisch aan/uit zetten op basis van GSM masten in de buurt van bekende Wifi netwerken. Werkte altijd uitstekend.
De app lijkt het echter al enige tijd (week ofzo) niet meer te doen want wil mijn locatie niet meer updaten zodat Wifi continu aan blijft staan. De app is ook verwijderd uit de Play store.

Iemand hier meer info over en een goed alternatief? Y5 vond ik vroeger niet zo prettig.
Auto Wifi Enabler werkt bij mij gelukkig nog steeds, maar ook ik heb ooit gezocht naar een waardige opvolger. Tasker is me te uitgebreid (en dus te duur) voor zoiets simpels. Vreemd dat niemand in het gat is gesprongen dat Auto Wifi Enabler achter heeft gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Bo0bz schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:29:
Bestaat er een optie of mail programma waarbij je mail kunt laten pushen als je verbonden bent met wifi maar alleen handmatig kan laten bijwerken als je op je mobiele data zit?
met tasker moet dit ook kunnen :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Voor wie graag TomTom navigatie wil hebben. De Europa en W-Europa zijn momenteel in de aanbieding voor respectievelijk 43 en 36euro.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Xanion schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:31:
Voor wie graag TomTom navigatie wil hebben. De Europa en W-Europa zijn momenteel in de aanbieding voor respectievelijk 43 en 36euro.
Ook de Noord Amerika variant trouwens. Grappig om te zien dat je voor Scandinavië (nordic) meer betaald dan Europa waar ook deze landen in zitten. Let bij deze app trouwens op dat je de kaart als één geheel binnen moet trekken, wat een flinke aanslag op je opslag kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
rockhopper schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:38:
[...]

Ook de Noord Amerika variant trouwens. Grappig om te zien dat je voor Scandinavië (nordic) meer betaald dan Europa waar ook deze landen in zitten. Let bij deze app trouwens op dat je de kaart als één geheel binnen moet trekken, wat een flinke aanslag op je opslag kan zijn.
De Benelux versie kost 50euro, dus 15euro meer als de w-europa versie.... >:)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 14:13
Voor degene die geinteresseerd zijn en problemen hadden met het lettertype in Chrome. De Chrome browser heeft ondertussen een update die dit moet verhelpen, heb hem net binnengehaald via de play store.

Ik merk het verschil behoorlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
icratox schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:30:
[...]
Had de post gezien, maar die ging over de Chrome Beta app ;)
Damn, zo zie je maar, 12 koffie alsnog niet genoeg is :$ I stand corrected!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
(jarig!)
jhvanburk schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:27:

Vreemd nu je het zegt. Ik gebruik altijd Y5, maar die werkt ook niet meer sinds enkele weken... Toeval? :?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

icratox schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:23:
Voor degene die geinteresseerd zijn en problemen hadden met het lettertype in Chrome. De Chrome browser heeft ondertussen een update die dit moet verhelpen, heb hem net binnengehaald via de play store.

Dank dan zal ik weer van stock chrome naar 'up to date' gaan om eens te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

icratox schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:23:

Het is inderdaad weer scherp, alleen erg jammer dat onderstaande bug er nog steeds in zit..
Laguna schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:35:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Eentiende Android-Apps is malware.

Lekker als dat waar is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:18
wij van wc eend verhaal...

http://www.av-test.org/en...devices/android/jan-2013/ kun je eens wat vergelijkingsmateriaal zien

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Laguna schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:01:
[...]

Het is inderdaad weer scherp, alleen erg jammer dat onderstaande bug er nog steeds in zit..

[...]
Bij mijn werkt de reageer knop van tweakers ook niet meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
ik heb al tig kompas apps geprobeerd, maar alles is tot nu bagger..
( of ik zit in mijn huis in een ijzersterk magnetisch veld..)
weet iemand een kompas-app die ECHT werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

smeijers schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:23:
Welke telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Laatst online: 09-06 11:08
Hallo allen,

Ik loop al dagen te hannesen en kom er niet helemaal uit. Ik maak gebruik van een Nexus 4 met Paranoid android rom, werkt erg prettig met fullscreen. Het probleem is alleen dat ik vaak notificaties misloop.

Is het mogelijk om op een ethische manier een icoon te krijgen op whatsapp, email enz? Ik maak al gebruik van een MIUI launcher en heb al met notify it geprobeerd maar het werkt minder prettig dan op een iphone.

Misschien iemand die een idee heeft.

Bedankt voor de moeite.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
iNickx schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:57:

Bedankt voor de moeite.
Missed It?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:56
Volgens mij zit er geen kompas in telefoons. De apps gebruiken gps voor het bepalen van het noorden. Echter heb je hier een goede gps ontvangst voor nodig. Daarnaast is deze methode zelfs met een goede gps ontvangst niet heel nauwkeurig (wel voldoende voor bijv. navigatie, maar niet als je op een paar graden nauwkeurig het noorden wilt weten). Ook moet je telefoon vlak liggen en ik heb ook wel eens gezien dat je hem eerst moest kalibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als je toestel geen magnetische sensor heeft (zijn die toestellen er?) en het via GPS moet doen dan kan het noorden alleen maar geregistreerd worden als je beweegt met GPS-fix. Door de richting van de verplaatsing tussen twee positiemetingen te berekenen 'weet' het toestel waar het noorden is. In combinatie met de oriëntatiesensor kan dan het noorden aangewezen worden.

Als je dan stil staat degradeert de precisie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:00
Ik gebruik MUI Compass, en die werkt wel prima hier op mijn galaxy nexus.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1547191

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Heb een Galaxy S; volgens Bartjens zitten daar sensoren in die op het aard magnetische veld een kompas kunnen aansturen, maar ik zoek één die zonder GPS ook functioneert.
Zal MUI Compass ook eens uitproberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

smeijers schreef op zondag 10 maart 2013 @ 23:29:
Heb een Galaxy S; volgens Bartjens zitten daar sensoren in die op het aard magnetische veld een kompas kunnen aansturen, maar ik zoek één die zonder GPS ook functioneert.
Zal MUI Compass ook eens uitproberen..
Een app doet niets meer als sensoren uitlezen. Dus die moeten natuurlijk wel in je telefoon zitten en dan goed werken. Anders is het nutteloos. Kompas op basis GPS werkt alleen als je in beweging bent. Een kompas-app moet dus de magnitische sensoren van je telefoon uitlezen.. En die zijn iet zo geweldig op een Galasy S.

Investeer in een compas van 10 euro.. werkt een stuk beter.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
--Niels-- schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:17:
[...]

Volgens mij zit er geen kompas in telefoons. De apps gebruiken gps voor het bepalen van het noorden. Echter heb je hier een goede gps ontvangst voor nodig. Daarnaast is deze methode zelfs met een goede gps ontvangst niet heel nauwkeurig (wel voldoende voor bijv. navigatie, maar niet als je op een paar graden nauwkeurig het noorden wilt weten). Ook moet je telefoon vlak liggen en ik heb ook wel eens gezien dat je hem eerst moest kalibreren.
iedere moderne smartphone heeft een compass.
Check de specs maar eens van diverse telefoons:
vb: http://www.gsmarena.com/htc_one_x-4320.php
Sensors: Accelerometer, gyro, proximity, compass

Ieder compass app die ik geprobeerd heb op mijn One-X werkt uitstekend. Ze wijzen allemaal zonder problemen de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 12-09 14:21
Waarschijnlijk moet je je kompas even kalibreren. Het snelste is je telefoon in een 8tje zwaaien (YouTube: Best Compass Calibration Method (iPhone/G1/etc.)) of anders draaien langs alle assen (YouTube: CompassCalibration).
De eerste methode werkt het best bij mijn telefoon, de tweede bij mijn tablet.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:03

dbzfan

Nee.

iNickx schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:57:
Hallo allen,

Ik loop al dagen te hannesen en kom er niet helemaal uit. Ik maak gebruik van een Nexus 4 met Paranoid android rom, werkt erg prettig met fullscreen. Het probleem is alleen dat ik vaak notificaties misloop.

Is het mogelijk om op een ethische manier een icoon te krijgen op whatsapp, email enz? Ik maak al gebruik van een MIUI launcher en heb al met notify it geprobeerd maar het werkt minder prettig dan op een iphone.

Bedankt voor de moeite.
Zoals hier? Dat doe je met nova launcher en missed it..

Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/l2sDhCP.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Ai, de Uitzendinggemist app geupdate, en gelijk het grootste voordeel van deze app kwijt. Wie heeft er nog een 'oude' APK?

Wat is het probleem?
De nieuwe App speelt de uitzending in de eigen app af, en niet meer op een externe media app.

Dus?
Nou ja, anders kon je zelf kiezen. Bijvoorbeeld afspelen via de RealPlayer App. En dan kiezen voor 'downloaden' :) ipv afspelen. Oftewel downloaden via WiFi op hoge kwaliteit, en later afkijken in de trein.

En nu?
Wil ik downgraden! Maar hoe?

[ Voor 6% gewijzigd door Stpan op 12-03-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

We hebben het over deze Google Play: Uitzending Gemist die al op 21 februari voor het laatst geüpdate is?

Voor de toekomst. Deze gebruiken. Google Play: App Backup & Restore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:04:
We hebben het over deze Google Play: Uitzending Gemist die al op 21 februari voor het laatst geüpdate is?

Voor de toekomst. Deze gebruiken. Google Play: App Backup & Restore
Thanks voor de toekomst.

En ja, het is die van 21 feb, maar heb met mijn nieuwe telefoon alleen de laatste versie kunnen downloaden. Mijn Galaxy S1 is weer terug naar zijn rechtmatige eigenaar dus daar kan ik niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb de .apk bestanden van de huidige en de twee voorlaatste versies even ergens neergezet. Ik weet echter dat men hier om de een of andere reden die mij niet duidelijk is moeilijk doet over dergelijke zaken en men geen onderscheid schijnt te maken tussen .apk's van gratis apps en betaalde apps. Van de laatste snap ik het dat men dergelijke links niet toestaat. Die zou ik ook nooit plaatsen. Van gratis apps zie ik de ratio echter niet in. Misschien dat iemand dat eens zou kunnen uitleggen dan wel het beleid eens zou kunnen aanpassen.

Als je net als ik de bovengenoemde back-up app (uit de Play Store) zou gebruiken zou je die bestanden per slot van rekening ook gewoon kunnen hebben. Het is niet dat ik illegale handelingen heb moeten verrichten om aan die .apk bestanden te komen.

En je hebt ook nog eens je DM optie uit staan. :+

Die discussie mag op de bekende plaats, Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile :)

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 12-03-2013 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
(jarig!)
Ik zoek een app waarmee ik de tijd die het inneemt voor de telefoon om te gaan locken in kan stellen. (beeld gaat wel op zwart maar als je nogmaals op de powerknop drukt binnen een ingestelde tijd hoef je niet de unlock procedure te volgen, maar kom je rechtstreeks op het laatst geopende scherm uit) Ik heb een Nexus 4 en de functie zit er standaard in, echter, alleen in combinatie met face unlock of patroon unlock. Ik wil dit juist in combinatie met swipe to unlock.

Ik heb deze app al gevonden: http://tinyurl.com/bo2srud

Maar het liefst heb ik hier een gratis alternatief voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Heeft het zin om verder te zoeken als je voor 72 cent je probleem op hebt gelost?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
(jarig!)
LiquidT_NL schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:00:
Heeft het zin om verder te zoeken als je voor 72 cent je probleem op hebt gelost?
Ik weet niet zeker of deze app precies doet wat ik wil, vandaar. Al zou ik hem wellicht even uit kunnen proberen..

Uitgeprobeerd en doet niet wat ik wil. Je moet nog steeds een patroon ingeven om te unlocken.

[ Voor 14% gewijzigd door JunkO op 13-03-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
JunkO schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:53:
Ik zoek een app waarmee ik de tijd die het inneemt voor de telefoon om te gaan locken in kan stellen. (beeld gaat wel op zwart maar als je nogmaals op de powerknop drukt binnen een ingestelde tijd hoef je niet de unlock procedure te volgen, maar kom je rechtstreeks op het laatst geopende scherm uit) Ik heb een Nexus 4 en de functie zit er standaard in, echter, alleen in combinatie met face unlock of patroon unlock. Ik wil dit juist in combinatie met swipe to unlock.

Ik heb deze app al gevonden: http://tinyurl.com/bo2srud

Maar het liefst heb ik hier een gratis alternatief voor.
Dacht dat die functionaliteit wel standaard in android zat, tenminste ik zie het onder opties staan bij mijn Samsung Galaxy S3. Tenzij het natuurlijk door samsung in hun rom is toegevoegd, maar dat weet ik dus niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Volgens mij zit het ook standaard in CM, maar dat weet ik niet zeker: ik draai al een tijdje geen CM meer. Daar kon je volgens mij kiezen tussen onmiddellijk op slot, na een minuut, na 5 minuten of helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxinator
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

Arie- schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:15:
Volgens mij zit het ook standaard in CM
Yep. Qua tijd kun je onmiddelijk kiezen, of ergens tussen de 5 seconden en een half uur.
JunkO schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:53:Ik wil dit juist in combinatie met swipe to unlock.
Alleen dit gaat niet lukken in CM. Alleen PIN, patroon en wachtwoord zijn beschikbaar. De rest vonden ze waarschijnlijk te onveilig. Bij "None", "Slide" en "Face Unlock" staat tenminste "Disabled by administrator, encryption policy, or credential storage".

[ Voor 5% gewijzigd door Tuxinator op 13-03-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxinator
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

Google heeft vandaag alle ad-blocking apps uit de Store gegooid: http://www.androidcentral...blocking-apps-google-play

Ben benieuwd of ze dit grapje ook in de Chrome Web Store gaan uithalen. Ik denk dat heel wat mensen dan toch een andere browser gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Hmm dat is vervelend. Ben benieuwd of ik mijn ad blocker nog wel kan gebruiken nu of dat die automatisch onbruikbaar wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Maardiweb schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:36:
Hmm dat is vervelend. Ben benieuwd of ik mijn ad blocker nog wel kan gebruiken nu of dat die automatisch onbruikbaar wordt?
Tuurlijk kan je die nog gewoon gebruiken. Gewoon sideloaden.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
AdAway was removed from Google Play
I received an email from Google Play that AdAway was removed due to "Violation of section 4.4 of the Developer Distribution Agreement." Thus, it will never be available on Google Play again. Please switch to the open alternative: F-Droid (https://f-droid.org/FDroid.apk) and install AdAway with F-Droid.
Aldus de maker van een van de apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Heb gisteren LBE Privacy Guard geïnstalleerd, maar dat was geen succes. Zodra ik hem root toegang had gegeven begon hij continu alles te killen en scherm uit te zetten. Met 1 keer om de zoveel een reboot via Recovery mode! Met veel moeite heb ik hem er weer af gekregen...

Daarnaast ben ik op zoek naar een goede RSS-reader om een aantal feeds te lezen. Meestal zie je vrij snel welke er boven uit steekt, maar bij de RSS-feeds steekt er niet echt 1 bovenuit. Wat zijn jullie ervaringen met goede apps hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxinator
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

Je bent niet eens afhankelijk van een app. Het enige wat AdAway bijvoorbeeld doet is je hosts file vervangen door een aangepast exemplaar. Dat zijn dingen die je zelf ook kunt doen, AdAway maakt het alleen net even iets makkelijker.

Ads blijf ik hoe dan ook blokkeren. Een app die me bevalt koop ik gewoon, maar val me niet lastig met reclame. Daar heb ik door de jaren heen een behoorlijke afkeer van gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je zou ook eens kunnen kijken naar LBE Security Master die via xda te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:10

Pierre

Van nature lui!

Dit lijkt me wel een coole app _/-\o_ WeVideo

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Pagina: 1 ... 10 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.