conclusie: er zijn geen geen goede kompas apps voor (in mijn geval) de Galaxy S ?
Mhh. Net kreeg ik de melding als ik facebook opstart dat mijn versie niet meer wordt ondersteunt. Ik moet upgraden naar de nieuwste versie. Ik vertrouw het alleen niet, waarom wordt hij niet gewoon geupdate via Google Play? Als iets afwijkt van standaard moet ik altijd direct denken aan een hoax
Ik heb facebookversie 2.2.1 geïnstalleerd en heb een Galaxy Note I op 4.1.2 (stock rom)
Ik heb facebookversie 2.2.1 geïnstalleerd en heb een Galaxy Note I op 4.1.2 (stock rom)
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
OneX, ook versie 2.2.1 en hij doet het gewoon zonder meldingen over updates oid. Ik zou nog even niet updaten als ik jou was
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Misschien toegelaten tot een test versie van Facebook met het nieuwe timeline ontwerp?StefanvanGelder schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:34:
Mhh. Net kreeg ik de melding als ik facebook opstart dat mijn versie niet meer wordt ondersteunt. Ik moet upgraden naar de nieuwste versie. Ik vertrouw het alleen niet, waarom wordt hij niet gewoon geupdate via Google Play? Als iets afwijkt van standaard moet ik altijd direct denken aan een hoax![]()
Vind dit op Google, schijnt sinds gisteren plaats te vinden.
Facebook pushes Android update to enable silent updates bypassing the Play Store
[ Voor 18% gewijzigd door agoNITE op 15-03-2013 10:23 ]
Ben me eens aan het inlezen over NFC en heb er een kleine vraag over. Is het mogelijk bv met NFC Task Launcher om in te stellen dat als ik de deur uit loop, tag scan, dat mijn telefoon automatisch van wifi netwerk wisselt? Dus bv van "mijnnetwerk" naar "netwerkburen"? Vaak blijft de telefoon die ik nu heb hangen op "mijnnetwerk" ondanks dat de "netwerkburen" krachtiger is op dat moment.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
in nfc task launcher kun je een taak maken met wifi connect. lijkt me dat je dat zo dan in kunt stellen
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Dat is echt het einde van de facebook app voor mij. Ik ga wel op zoek naar een alternatief of de website. Dat ze iedere keer mijn locatie gingen pullen wanneer ik de app opstarte deed mij al enorm twijfelen, maar dit gaat echt ver.agoNITE schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:40:
[...]
Misschien toegelaten tot een test versie van Facebook met het nieuwe timeline ontwerp?
Vind dit op Google, schijnt sinds gisteren plaats te vinden.
Facebook pushes Android update to enable silent updates bypassing the Play Store
Voor de root users onder ons: Google Play: Greenify *ROOT*
Fijne app die geselecteerde apps automatisch laat hibernaten als je ze niet gebruikt. Scheelt RAM en ook batterij. Zo zie je vrij snel dat er apps die je niet gebruikt wel actief zijn. Een soort half alternatief voor LBE zegmaar
Fijne app die geselecteerde apps automatisch laat hibernaten als je ze niet gebruikt. Scheelt RAM en ook batterij. Zo zie je vrij snel dat er apps die je niet gebruikt wel actief zijn. Een soort half alternatief voor LBE zegmaar
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Ik hoor zoveel mensen over apps die batterij en RAM zouden moeten opschonen. Ik heb van niemand nog gehoord hoeveel batterijtijd ze hadden voor en na het gebruik van zo'n app. Waarom is deze app nou beter (behalve dat hij apps niet killed maar hibernate) dan zo iets als Juice Defender. Apps als Juice Defender zijn immers allang debunked..
Sinds wanneer is JD debunked? Ik merkte toch echt flinke verbetering destijds op een gare ROM en vrij rigoreuze wifi/3g profielen.ECiftci schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:41:
Ik hoor zoveel mensen over apps die batterij en RAM zouden moeten opschonen. Ik heb van niemand nog gehoord hoeveel batterijtijd ze hadden voor en na het gebruik van zo'n app. Waarom is deze app nou beter (behalve dat hij apps niet killed maar hibernate) dan zo iets als Juice Defender. Apps als Juice Defender zijn immers allang debunked..
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Bij mij lijkt juicedefender wel degelijk effect te hebben. Volgens JuiceDefender is mijn 'batterylife' verlengt met x1.83. Zal waarschijnlijk te maken hebben inderdaad met de nogal zware wifi en 3g profielen. Heb het zo staan dat ze om de 5 (of sommige dagen 15) minuten even verbinding maken om email en andere dingen te checken + nachtschema. Niet dat het nachtschema veel uitmaakt, heb hem dan normaal toch aan de oplader zitten.
Of het nu daadwerkelijk 1.83 is kan ik niet zeggen, ik merk wel dat mijn battery life van de S3 langer geworden is.
Of het nu daadwerkelijk 1.83 is kan ik niet zeggen, ik merk wel dat mijn battery life van de S3 langer geworden is.
[ Voor 12% gewijzigd door icratox op 19-03-2013 01:07 ]
Iemand die een goede app weet die bij een bluetooth connect automatisch een programma start en bij bluetooth disconnect het programma weer afsluit. Ik heb al meerdere programma's geprobeerd (automatelt, impel en nog 1 waar ik de naam van vergeten ben), die starten allemaal wel een app op bij bluetooth connect, maar kunnen de app niet sluiten/killen als de bluetooth connectie weer wegvalt. Ik gebruik een rooted HTC one X.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
TaskerSandyman538 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:52:
Iemand die een goede app weet die bij een bluetooth connect automatisch een programma start en bij bluetooth disconnect het programma weer afsluit. Ik heb al meerdere programma's geprobeerd (automatelt, impel en nog 1 waar ik de naam van vergeten ben), die starten allemaal wel een app op bij bluetooth connect, maar kunnen de app niet sluiten/killen als de bluetooth connectie weer wegvalt. Ik gebruik een rooted HTC one X.
Rail Away!
En die kan ook apps killen? Aangezien de 3 geprobeerde apps door mij ook apps zouden moeten kunnen killen, maar daar lukte het ook niet bij
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Ik weet niet of dit het juiste topic is maar.. ik heb nu sinds een aantal dagen een Androidphone na altijd te hebben gezworen bij iOS. Ik begin er steeds meer aan te wennen, hoewel het een grote verandering is tegenover de simpliciteit die ik gewend was.
Het probleem is nu alleen: ik heb al een hoop gratis apps uit de Store gedownload maar aangezien ik niet beschik over een creditcard kan ik niet aan betaalde apps komen terwijl ik bepaalde apps wel mis..Ik vroeg mij af of er een alternatieve store is zoals de Play Store waar ik voor andere betaalmethoden kan kiezen zoals PayPal of iDeal?
Ik vind het eigenlijk erg slecht dat Google zo'n grote markt bedient en dan enkel betalingen met creditcard mogelijk maakt..
Het probleem is nu alleen: ik heb al een hoop gratis apps uit de Store gedownload maar aangezien ik niet beschik over een creditcard kan ik niet aan betaalde apps komen terwijl ik bepaalde apps wel mis..Ik vroeg mij af of er een alternatieve store is zoals de Play Store waar ik voor andere betaalmethoden kan kiezen zoals PayPal of iDeal?
Ik vind het eigenlijk erg slecht dat Google zo'n grote markt bedient en dan enkel betalingen met creditcard mogelijk maakt..
CLB schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:10:
Helaas is er nog steeds geen PayPal-functionaliteit beschikbaar om betalingen te doen in de Store en is het in Nederland hedentendage alleen mogelijk om te betalen via CreditCard (zowel een echte, als een virtuele) In het buitenland is er in enkele landen en bij enkele providers een mogelijklheid om te betalen via de provider zelf, het zogenaamde 'carrier billing'. Dit zal uiteraard in de loop der tijd ook wel in Nederland worden uitgevoerd, net als PayPal...? Definitieve data / plannen zijn er helaas nog niet.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Goed nieuws voor Uitzending gemist minend nederland: http://www.androidworld.n...-kans-op-een-vette-prijs/ We zijn bijna af van de uitzending gemist app uit het jaar flintstone
Verwijderd
Bedankt voor je reactie. Komt er dus op neer dat er geen alternatief is maar wel in 2011 is aangekondigd door Vodafone, wat er anno 2013 nog steeds niet is. Beetje jammer..
Je kan voor €25 simpel een 'prepaid' Visa kaart (twv €25) bij de appie halen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:32:
Ik weet niet of dit het juiste topic is maar.. ik heb nu sinds een aantal dagen een Androidphone na altijd te hebben gezworen bij iOS. Ik begin er steeds meer aan te wennen, hoewel het een grote verandering is tegenover de simpliciteit die ik gewend was.
Andere opties volgen hopelijk tzt nog, waarschijnlijk eerst giftcards en later de 'europese ideal' als die er ooit komen gaat
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Een kaart van 3vcard kun je voor een tientje bij de primera halen, kun je opwaarderen via hun website met ideal. Enige nadeel is dat je wel 2 euro betaald per overboeking naar je kaart, dus als je vaak geld moet overmaken naar de kaart kan het wat duurder uitpakken. Als het maar om een klein aantal overboekingen gaat dan is het een goede oplossing. Een andere mogelijkheid is de prepaid mastercard van Moneybookers (skrill).
Maar goed, had zelf nog een andere vraag en ik hoopte dat iemand me hier kon helpen daarmee. Ik maak op mijn tablet momenteel vooral gebruik van Officesuite alleen ben nu ook vooral aan het werken met libreoffice. Zijn er momenteel ook office paketten voor android die .odt formaten kunnen hanteren? Ik heb officesuite en quickoffice al uitgeprobeerd, en zelfs de developer van officesuite gevraagd of ze met een mogelijke update zouden komen voor .odt formaten (misschien dat het zou kunnen dat het later een keer toegevoegd word, maar niks zeker).
Maar goed, had zelf nog een andere vraag en ik hoopte dat iemand me hier kon helpen daarmee. Ik maak op mijn tablet momenteel vooral gebruik van Officesuite alleen ben nu ook vooral aan het werken met libreoffice. Zijn er momenteel ook office paketten voor android die .odt formaten kunnen hanteren? Ik heb officesuite en quickoffice al uitgeprobeerd, en zelfs de developer van officesuite gevraagd of ze met een mogelijke update zouden komen voor .odt formaten (misschien dat het zou kunnen dat het later een keer toegevoegd word, maar niks zeker).
Ik heb zelf niets geprobeerd, misschien ondersteunt Google Drive een conversie methode waardoor je een .odt kunt openen op je tablet?
Nee, Google Drive support dat niet. Er is wel een OpenDocument Viewer waarmee je ze kan openen, maar bewerken met Android is tot op heden nog niet mogelijk, helaas. Je kan wel in LibreOffice je standaard-opsla-extensie veranderen naar .doc zodat je ze kan openen met QuickOffice / OfficeSuite.
Dat is inderdaad jammer, beide bedankt voor de respons. Dan word het voorlopig inderdaad overschakelen op .doc/docx in libreoffice anders verlies ik te veel functionaliteit op de tablet.stane schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 22:54:
Nee, Google Drive support dat niet. Er is wel een OpenDocument Viewer waarmee je ze kan openen, maar bewerken met Android is tot op heden nog niet mogelijk, helaas. Je kan wel in LibreOffice je standaard-opsla-extensie veranderen naar .doc zodat je ze kan openen met QuickOffice / OfficeSuite.
Ik heb geen credit card en ben uitgeweken naar de Android pit app center voor betaalde apps. Ik kan daar gewoon via Paypal betalen dus voor betaalde apps gebruik ik die appstoreVerwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:32:
Heb net iets mafs meegemaakt (Desire HD, geroot, LBE Privacy Guard geïnstalleerd).
Zag dat ik van de 3v card/voucher nog een euro overhad en die eind van de maand zou verlopen.
Voor de grap heb ik Cut the Rope gekocht.
Na installatie vraagt LBE zoals altijd keurig waar de betreffende app allemaal toegang tot mag krijgen. Phone ID, Mobile Network en WiFi. Dat zijn ook de onderdelen die genoemd worden in de Market(Play). Zolang niks nodig is weiger ik het vrolijk om m'n telefoon zo snel en 'schoon' mogelijk te houden.
Maar ik zit nog geen minuut te spelen of LBE geeft aan dat Cut the Rope om GPS coordinaten vraagt. Dit werd niet vermeld in Google Play, en volgens mij hoort dit absoluut niet zo. Ik vertrouw de appmaker nu ook niet meer, wat denken jullie hier van? Gebeurt dit vaker en mag dit?
Zag dat ik van de 3v card/voucher nog een euro overhad en die eind van de maand zou verlopen.
Na installatie vraagt LBE zoals altijd keurig waar de betreffende app allemaal toegang tot mag krijgen. Phone ID, Mobile Network en WiFi. Dat zijn ook de onderdelen die genoemd worden in de Market(Play). Zolang niks nodig is weiger ik het vrolijk om m'n telefoon zo snel en 'schoon' mogelijk te houden.
Maar ik zit nog geen minuut te spelen of LBE geeft aan dat Cut the Rope om GPS coordinaten vraagt. Dit werd niet vermeld in Google Play, en volgens mij hoort dit absoluut niet zo. Ik vertrouw de appmaker nu ook niet meer, wat denken jullie hier van? Gebeurt dit vaker en mag dit?
Het zou wat mij betreft verplicht moeten zijn voor app-makers om van élke permissie in detail te beschrijven waarvoor ze die gebruiken. Ik wordt ook behoorlijk ziek van al die apps die zich maar opstarten achter je rug om en met het internet willen communiceren en je toestel vertragen. Daarom installeer ik ook veel apps niet op mijn ongeroote HTC Flyer en wel op mijn geroote tablets waar LBE op staat en die het meeste afvangt.
Veel apps lijken op de een of andere manier aan data-mining te doen. Nee dank u.
Veel apps lijken op de een of andere manier aan data-mining te doen. Nee dank u.
Grote kans dat het te maken heeft met 'spelstatistieken' en 'leaderboards' die vaak naar regio ingedeeld worden. Let wel dat Cut the rope nauw samenwerkt met "Scoreloop" (soort gamers community) en er intern direct een link is naar de 'site' van scoreloop.r100 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:53:
Heb net iets mafs meegemaakt (Desire HD, geroot, LBE Privacy Guard geïnstalleerd).
Ik zeg niet dat het netjes is, maar het lijkt me relatief onschuldig.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Of advertenties, soms worden die ook regionaal bepaald.
Sometimes you need to plan for coincidence
Heb CTR ook gehad, meerdere varianten zelfs. Alle versies hadden dit zelfde 'probleem' en werden vaker door LBE opgepikt als zoekende naar locatie. De verklaring van rockhopper kan wel juist zijn, maar alsnog behoorlijk onnodig. Daarom staat deze app ook niet meer op mijn telefoonr100 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:53:
Niet helemaal zeker of dit de goede plek, ik hoop het maar.
Google heeft sinds gisteren Keep uitgebracht. Met name het opnemen van aantekeningen door middel van spraak spreekt mij aan, maar zeker in het Nederlands is dit nog niet perfect (verre van). Daarom is het opnieuw kunnen afluisteren van wat je hebt gezegd erg handig.
Volgens dit filmpje kan het (2.09 ongeveer):
Ik heb die afspeelbalk echter helemaal niet (ook niet als ik de opname stand van Nederlands naar Engels zet). Anderen die dit wel/niet hebben of weten hoe je het aan kunt zetten?
Google heeft sinds gisteren Keep uitgebracht. Met name het opnemen van aantekeningen door middel van spraak spreekt mij aan, maar zeker in het Nederlands is dit nog niet perfect (verre van). Daarom is het opnieuw kunnen afluisteren van wat je hebt gezegd erg handig.
Volgens dit filmpje kan het (2.09 ongeveer):
Ik heb die afspeelbalk echter helemaal niet (ook niet als ik de opname stand van Nederlands naar Engels zet). Anderen die dit wel/niet hebben of weten hoe je het aan kunt zetten?
[ Voor 3% gewijzigd door Orian op 21-03-2013 19:20 ]
Werkt bij mij gewoon:Orian schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:19:

Note 2 en Tab 2.
Apart. Draai hier android 4.0, zou het misschien daarmee te maken hebben?
Gaat overigens om een alcatel one touch 995, kan natuurlijk ook daarmee te maken hebben.
Gaat overigens om een alcatel one touch 995, kan natuurlijk ook daarmee te maken hebben.
Ook hier doet hij het, hij neemt zowel de spraak op als dit omzetten naar text.Orian schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:02:
Apart. Draai hier android 4.0, zou het misschien daarmee te maken hebben?
Ben opzoek naar een Office suite of losse office apps eventueel voor mn tablet. In 'Word' zal ook gebruik worden gemaakt van typen/editten, de rest van de office programmas (excel, powerpoint etc) zullen vooral gebruikt worden voor bekijken van bestanden.
Op mn telefoon heb ik Kingsoft, dat vind ik toch eigenlijk een 'net-niet' office suite. Welke kunnen jullie aanraden? Mag ook een betaalde app zijn.
Op mn telefoon heb ik Kingsoft, dat vind ik toch eigenlijk een 'net-niet' office suite. Welke kunnen jullie aanraden? Mag ook een betaalde app zijn.
Ik gebruik het office programma dat bij betaalde apps in de top10 staat.. Heb ik een keer tijdens een actie voor een dubbeltje kunnen aanschaffen.. erg fijne app!Het Vosje schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 16:43:
Ben opzoek naar een Office suite of losse office apps eventueel voor mn tablet. In 'Word' zal ook gebruik worden gemaakt van typen/editten, de rest van de office programmas (excel, powerpoint etc) zullen vooral gebruikt worden voor bekijken van bestanden.
Google Play: OfficeSuite Pro 7 (PDF & HD)
Deze dus, ik heb hem zelf ook al dus weet niet wat hij kost (al staat er nu sale in het logootje)
Deze dus, ik heb hem zelf ook al dus weet niet wat hij kost (al staat er nu sale in het logootje)
[ Voor 13% gewijzigd door Bartske op 23-03-2013 16:59 ]
In de rechter kolom kan je dan alsnog zien wat 'ie normaal kost (via web based Play), staat hier op €7.76.Bartske schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 16:59:
Nickname does not reflect reality
Ohja inderdaad, deze schijnt trouwens ook wel goed te zijn voor een simpel tekstje (tablet only)
Google Play: JotterPad HD Pro
Maak zelf ook gebruik van deze. Ik heb voor lange tijd quickoffice gebruikt, maar dat programma voelt erg traag aan met typen en gebruik in het algemeen. OfficeSuite daarentegen werkt heel erg fijn, snel en handigBartske schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 16:59:
Google Play: OfficeSuite Pro 7 (PDF & HD)
Nadat Opera beta twee updates heeft gehad ben ik bijna helemaal over naar deze nieuwe Opera browser.
Ik gebruik daarvoor Google Drive, werkt ook prima, is gratis en synchronisatie direct zodat het ook op andere locaties is te bewerken.Bartske schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 17:04:
Ohja inderdaad, deze schijnt trouwens ook wel goed te zijn voor een simpel tekstje (tablet only)
Ik had verwacht dat mijn vraag zeker enkele keren voorhbij is gekomen in dit topic of in één van de vore delen, maar ik kan het niet vinden / zoek verkeerde termen.
Waar ik naar op zoek ben is een app die de notificaties / ringtone managed per contactpersoon en tijd. Ik wil bijvoorbeeld een whitelist maken van contacten waarbij de telefoon snachts over mag gaan en dan dus automatisch bij de rest niet.
Ook zou dit handig zijn om toe te kunnen passen op andere notificaties van bijvoorbeeld whatsapp of gmail.
Een zoektocht hier op het forum en op google brengt me eigenlijk alleen maar bij Tasker. Een gratis en minder uitgebreid alternatief is er kennelijk niet echt. Ik vindt het al bijzonder dat het niet gewoon in android zelf zit, want het is eigenlijk wel een basis functionaliteit die wel zat in oude "domme" telefoons. Wat is jullie ervaring met appliccaties die kunnen wat ik wil en wat raden jullie mij aan?
Waar ik naar op zoek ben is een app die de notificaties / ringtone managed per contactpersoon en tijd. Ik wil bijvoorbeeld een whitelist maken van contacten waarbij de telefoon snachts over mag gaan en dan dus automatisch bij de rest niet.
Ook zou dit handig zijn om toe te kunnen passen op andere notificaties van bijvoorbeeld whatsapp of gmail.
Een zoektocht hier op het forum en op google brengt me eigenlijk alleen maar bij Tasker. Een gratis en minder uitgebreid alternatief is er kennelijk niet echt. Ik vindt het al bijzonder dat het niet gewoon in android zelf zit, want het is eigenlijk wel een basis functionaliteit die wel zat in oude "domme" telefoons. Wat is jullie ervaring met appliccaties die kunnen wat ik wil en wat raden jullie mij aan?
op de s3 is dat de blokkeerstand, zit in de standaard software.
en anders ziek je in de play store naar ringer whitelist
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Google Play: Silent Time zou het moeten kunnen. Ik gebruik hem om 's avonds de telefoon op stil te zetten, de contactpersonen whitelist heb ik niet getest.
Op de S2 ookreyals schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:00:
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik heb een Sony Xperia Z en kan het daar niet op vinden....reyals schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:00:
Zal silent time eens proberen. Lijkt een van de weinige apps te zijn die de grote heeft die ik verwacht voor zoiets simpels en waar ik geen raar gedrag in de reviews zie staan.janvanduschoten schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:35:
Google Play: Silent Time zou het moeten kunnen. Ik gebruik hem om 's avonds de telefoon op stil te zetten, de contactpersonen whitelist heb ik niet getest.
thnx!
[ Voor 49% gewijzigd door Mystic Spirit op 24-03-2013 18:15 ]
Even een vraagje:
Welke applicatie gebruiken jullie voor het lezen van pdf-bestanden en het maken van bewerkingen; als arceringen en opmerkingen toevoegen.
Welke applicatie gebruiken jullie voor het lezen van pdf-bestanden en het maken van bewerkingen; als arceringen en opmerkingen toevoegen.
Dankjewel, is hier ook een gratis versie beschikbaar van of anders een soortgelijke applicatie?
PDF viewers op Google Play. Ik vind de viewer van Adobe persoonlijk niet zo fijn en heb de optie hierboven voor € 0,10 gekocht tijdens een actie dus gebruik ik die, maar de tweede in de lijst (PDF reader van Alex Yao) ziet er netjes uit, en bij de derde (Radaee PDF Reader) staat dat je ook annotaties kan maken. Ik zou die derde dus iig proberen en als die niet bevalt een andere uit dat lijstje. Kijk in de beschrijving of je er aantekeningen bij kan maken en hoe het er uit ziet, dan kom je er snel genoeg achter wat je fijn vindt werken.Prev schreef op zondag 24 maart 2013 @ 19:48:
[...]
Dankjewel, is hier ook een gratis versie beschikbaar van of anders een soortgelijke applicatie?
bovenstaande is mijn standaard taktiek als ik een programma zoek: gewoon een naam of omschrijving intypen in de Google Play search, dan wat beschrijvingen lezen en gewoon gratis varianten proberen. Als ik daar niets van mijn smaak bij vind, vraag ik hier naar ervaringen.
[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 24-03-2013 22:56 ]
Ok heb nog een vraagje. Iemand die een soortgelijke app kent als Samsung Voice (ook wel S Voice)? Ik heb zelf de market al een beetje af zitten stropen maar het meeste wat ik tegenkom zijn Voice Recorders, sms by voice, text to voice etc. Ik vind de Samsung Voice app wat tegenvallen qua functionaliteit en accuraatheid, nu vind ik het concept wel erg leuk, en vraag ik me af of er apps zijn die het beter hebben uitgewerkt.
Google Search (Google Play: Google Search)icratox schreef op maandag 25 maart 2013 @ 01:32:
Ok heb nog een vraagje. Iemand die een soortgelijke app kent als Samsung Voice (ook wel S Voice)? Ik heb zelf de market al een beetje af zitten stropen maar het meeste wat ik tegenkom zijn Voice Recorders, sms by voice, text to voice etc. Ik vind de Samsung Voice app wat tegenvallen qua functionaliteit en accuraatheid, nu vind ik het concept wel erg leuk, en vraag ik me af of er apps zijn die het beter hebben uitgewerkt.
Wel JB benodigd
Of gebruik Siri als zoekterm op de Market Play: https://play.google.com/store/search?q=siri&c=apps
[ Voor 11% gewijzigd door Mad Marty op 25-03-2013 06:25 ]
Rail Away!
Ik gebruik al jaren ezpdf reader, erg fijne app. Niet gratis maar kan wel alles wat jij wilt. Voordeel van deze app vind ik dat zo'n beetje alles te customizen valt. Recentelijk is er ook een G-drive plugin voor aangemaakt maar deze heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd.Prev schreef op zondag 24 maart 2013 @ 19:48:
[...]
Voor ICS heb je ook Google Search (met Now!), alleen moet je even op XDA zoeken. Deze hebben ze als het goed is uit JB gehaald en in ICS gezet. Blijkbaar heeft ICS alles om dit werkend te krijgen.Mad Marty schreef op maandag 25 maart 2013 @ 06:24:
[...]
Google Search (Google Play: Google Search)
Wel JB benodigd
Of gebruik Siri als zoekterm op de Market Play: https://play.google.com/store/search?q=siri&c=apps
Mad Marty schreef op maandag 25 maart 2013 @ 06:24:
[...]
Google Search (Google Play: Google Search)
Wel JB benodigd

Verwijderd
Even een update: Seesmic Pro werkt fantastisch en Carbon zag er geweldig uit, maar haalde geen updates meer binnen na twee dagen. Geen idee waarom, want er werd alleen gemeld dat hij op dit moment geen nieuwe tweets kon binnenhalen. Falcon kreeg ik niet aangemeld. Voor het tweede account had ik de normale Twitterapp dan maar in gebruik genomen en nu tot slot Plume geïnstalleerd. Eens kijken hoe dat gaat.Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:33:
Ik zal eens kijken naar Seesmic Pro, Carbon, Plume en Falcon. Bedankt voor de suggesties!
Carbon doet mij hetzelfde (Could not load tweets this time), als je 'm force closed dan doet die het weer.Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:31:
[...]
Even een update: Seesmic Pro werkt fantastisch en Carbon zag er geweldig uit, maar haalde geen updates meer binnen na twee dagen. Geen idee waarom, want er werd alleen gemeld dat hij op dit moment geen nieuwe tweets kon binnenhalen. Falcon kreeg ik niet aangemeld. Voor het tweede account had ik de normale Twitterapp dan maar in gebruik genomen en nu tot slot Plume geïnstalleerd. Eens kijken hoe dat gaat.
Ik ben op zoek naar een app die er voor zorgt dat er altijd gekozen wordt voor het mobiele netwerk uit eigen land indien beschikbaar. Mijn probleem is dat ik dagelijks de grens over rijd, en wanneer ik terug Nederland in kom blijft hij soms heel lang op het Belgische (roaming) netwerk hangen, terwijl er al lang mijn Nederlandse netwerk beschikbaar is. Ik vind het vreemd dat de automatische netwerkkeuze hier in niet voorziet. Ik kan hem natuurlijk ook op handmatige netwerkkeuze zetten, zodat ie alleen maar mijn eigen NL netwerk kiest, maar dan ben ik onbereikbaar wanneer ik wat verder België in ga en dat is eigenlijk ook niet de bedoeling. Zou zoiets bestaan?
Sinds een paar dagen (max een week?) is het volgens mij verplicht om Twitter API 1.1 te gebruiken. Ik heb zelf een tijd Seesmic gebruikt, maar op een gegeven moment ben ik overgestapt op Plume en die gebruik ik nu al ruim twee jaar volgens mij. Zelfs gekocht om de ads kwijt te raken. Hij ziet er redelijk clean uit, en ik houd meer van de donkergrijze look van Plume dan de uitgestrekte witte skin van de officiele Twitter client. Ik ben benieuwd naar je ervaringen met Plume.noobgrinder schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:17:
[...]
Carbon doet mij hetzelfde (Could not load tweets this time), als je 'm force closed dan doet die het weer.
Buiten die refreshes, welke client vond je het fijnst werken / er het mooist uit zien?
Ik zit met exact hetzelfde probleem. (HTC one-x) zelfs als ik al ver in NL zit dat het NL signaal tig keer sterker is dan het Belgische switch ie niet. Pas als de Belgische echt niet meer te gebruiken is gaat ie over naar NL, echt hinderlijk, terwijl je wil dat je telefoon altijd probeert om niet te roamen als signaal van je eigen provider sterk genoeg is. Maar heb er ook op gezocht en zover ik weet kun je dit niet regelen.mollleman schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:32:
Ik ben op zoek naar een app die er voor zorgt dat er altijd gekozen wordt voor het mobiele netwerk uit eigen land indien beschikbaar. Mijn probleem is dat ik dagelijks de grens over rijd, en wanneer ik terug Nederland in kom blijft hij soms heel lang op het Belgische (roaming) netwerk hangen, terwijl er al lang mijn Nederlandse netwerk beschikbaar is. Ik vind het vreemd dat de automatische netwerkkeuze hier in niet voorziet. Ik kan hem natuurlijk ook op handmatige netwerkkeuze zetten, zodat ie alleen maar mijn eigen NL netwerk kiest, maar dan ben ik onbereikbaar wanneer ik wat verder België in ga en dat is eigenlijk ook niet de bedoeling. Zou zoiets bestaan?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Misschien iets om in het tasker topic te vragen? Ik ben niet bekend genoeg met de app om er goed antwoord op te kunnen geven
[ Voor 24% gewijzigd door rockhopper op 26-03-2013 11:56 ]
Carbon blijft mijn favoriet, overzichtelijk, clean en simplistisch.gwystyl schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:42:
[...]
Sinds een paar dagen (max een week?) is het volgens mij verplicht om Twitter API 1.1 te gebruiken. Ik heb zelf een tijd Seesmic gebruikt, maar op een gegeven moment ben ik overgestapt op Plume en die gebruik ik nu al ruim twee jaar volgens mij. Zelfs gekocht om de ads kwijt te raken. Hij ziet er redelijk clean uit, en ik houd meer van de donkergrijze look van Plume dan de uitgestrekte witte skin van de officiele Twitter client. Ik ben benieuwd naar je ervaringen met Plume.
Buiten die refreshes, welke client vond je het fijnst werken / er het mooist uit zien?
Plume vond ik niet clean genoeg (gratis versie) en ik heb deze ook maar heel even uitgeprobeerd.
Ik vroeg mij af of er een soortgelijke app is als Dashclock voor de 4.1.2 android versie?
PSN: sjaak99 //
Dashclock gebruikt de widgets op het lockscreen die vanaf 4.2 in Android zitten, hetgene wat er nog het meest op lijkt is waarschijnlijk widgetlocker.m-unit schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:17:
Ik vroeg mij af of er een soortgelijke app is als Dashclock voor de 4.1.2 android versie?
Je zou utter! nog kunnen proberen. Ik weet niet of dat helemaal is wat je wil, maar het heeft heel veel opties!icratox schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:57:
[...]
Ik zoek wel alles af op voice en andere vergelijkbare termen maar ik vergeet siri, bedankt voor de tip. Overigens wist ik niet dat Google Now/Search hetzelfde kon als S Voice. Heb JB op mijn telefoon, dus dat ga ik eens eventjes uitproberen.
Google Play: utter! Voice Commands BETA!
[ Voor 3% gewijzigd door Tk55 op 26-03-2013 20:28 ]
Verwijderd
Carbon is het mooiste, maar ik heb dus ook die refresh issues. Plume en Falcon kreeg ik ook niet aan de praat, dus ik gebruik nu de combo Tweetcaster en Seesmic Pro. Beiden bevallen me nu al beter dan de officiële app van Twitter.gwystyl schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:42:
[...]
In de laatste release van Gmail voor Android staat dat je nu ook kunt verwijderen vanuit notificaties:
Google Play: Gmail#?t=W251bGwsMSwyLDNd
"Android 4.1 (Jelly Bean) en hoger:
• Antwoorden, archiveren of verwijderen vanuit meldingen (zonder de app te openen)"
Ik heb een Samsung GS3 met android 4.1.2. maar ik krijg in de notificaties alleen maar Archiveren en antwoorden als optie. Hoe verwijder je dan uit die meldingen? Ik kan ook geen instelling vinden of niets. Swipen naar links of rechts verwijdert de notificatie alleen maar, maar niet de email.
Google Play: Gmail#?t=W251bGwsMSwyLDNd
"Android 4.1 (Jelly Bean) en hoger:
• Antwoorden, archiveren of verwijderen vanuit meldingen (zonder de app te openen)"
Ik heb een Samsung GS3 met android 4.1.2. maar ik krijg in de notificaties alleen maar Archiveren en antwoorden als optie. Hoe verwijder je dan uit die meldingen? Ik kan ook geen instelling vinden of niets. Swipen naar links of rechts verwijdert de notificatie alleen maar, maar niet de email.
[ Voor 26% gewijzigd door DerOllie op 27-03-2013 10:20 ]
www.youtube.com/DerOllie
Volgens mij heeft dat met de 'Swiping conversation list'-instelling te maken (Settings > General settings) ...Cybpraetorian schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:19:Hoe verwijder je dan uit die meldingen?
Ik kan in ieder geval deleten vanuit de notification bar.
[ Voor 12% gewijzigd door haling op 27-03-2013 10:37 ]
Ik heb die setting aangepast, maar zoals ik die setting interpreteerde is dat swipen van het bericht in de app, dat ie dan een bericht verwijderde. Ik zal kijken wat er nu gebeurt wanneer ik een bericht swipe vanuit de notification bar, of ie hem dan verwijderd.haling schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:36:
[...]
Volgens mij heeft dat met de 'Swiping conversation list'-instelling te maken (Settings > General settings) ...
Ik kan in ieder geval deleten vanuit de notification bar.
Update; Lijkt gewerkt te hebben, heb nu de optie om te verwijderen in de notificatie!
[ Voor 7% gewijzigd door DerOllie op 27-03-2013 13:01 ]
www.youtube.com/DerOllie
Verwijderd
Zijn er nog handige apps om een leuke ringtone uit te halen? Ik gebruik zelf al Zedge, maar die heeft lang niet alles wat ik zoek. (zoals bijv. Sonnentanz).
Zoek maar op zippyVerwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:42:
Zijn er nog handige apps om een leuke ringtone uit te halen? Ik gebruik zelf al Zedge, maar die heeft lang niet alles wat ik zoek. (zoals bijv. Sonnentanz).
PSN: sjaak99 //
Ik zoek een app die toekomstige reminders kan geven. Wat uitleg: mijn zoontje moet bv over tien maanden terug naar het ziekenhuis voor controle, ik wil die 'is de afspraak al binnen'-reminder vanaf bv 1 december iedere dag hebben totdat ik hem bewust afvink. Ik ken genoeg ToDo-apps, maar als je daar een ToDo invult dan staat ie er meteen ook bij.
[ Voor 4% gewijzigd door pven op 27-03-2013 13:20 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik zou eens kijken naar een notitie-app waarbij je reminders kunt instellen. Ik gebruik zelf Colornote Notepad Notes, en daarbij kan dat. Je kunt reminders dagelijks of met andere intervallen laten herhalen.
Colornote Notepad heb ik erop staan, maar als je die reminders wegveegt dan komt ie de dag erna niet meer terug. Of mis ik een optie?
Als je bij reminder Type kiest voor All day, dan kun je hem niet wegswipen, en iets verder naar onder staat Repetition, daar kun je aangeven hoe vaak de reminder terug moet komen. Vooral dat laatste heb je nodig.
Volgens mij kun je dat ook doen met Astrid
Interessant, dank.haplo500 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:48:
Als je bij reminder Type kiest voor All day, dan kun je hem niet wegswipen, en iets verder naar onder staat Repetition, daar kun je aangeven hoe vaak de reminder terug moet komen. Vooral dat laatste heb je nodig.
Daar zal ik ook eens naar kijken.avec_style schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:20:
Volgens mij kun je dat ook doen met Astrid
Sowieso wil ik naar 1 app voor mijn todo's: momenteel heb ik de meeste op een website staan (volgens het GTD-idee), ik heb er een stel in Colornote (vrij formaat) en ik heb er nog wat in Due Today staan (ik moet wennen aan deze app). Dat wordt iets te veel van het goede.
Ik gebruik 'Astrid' al heel lang en die kan dat inderdaad. En nog veel meer!
Iemand een idee waarom buitenradar niet werkt bij mij?
via de instellingen knop druk ik "animeer beeld" en na 10 seconden laden "bezig met laden" gebeurd er niks en zie ik geen animatie.
telefoon: Galaxy SII
via de instellingen knop druk ik "animeer beeld" en na 10 seconden laden "bezig met laden" gebeurd er niks en zie ik geen animatie.
[ Voor 4% gewijzigd door fespen op 27-03-2013 23:29 ]
Weet je zeker dat het zou moeten regenen bij jou dan? Als het niet regent zie je namelijk ook niks. Voor de rest is mijn kristallen bol kapot.fespen schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 23:29:
Rail Away!
Ik merk dat de laaste tijd ook trouwens op mijn S3, dan wordt het kaartje niet eens geladen, dus kan er weinig mee. Ik navigeer dan ook meestal even naar naar de mobiele website.fespen schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 23:29:
www.youtube.com/DerOllie
op de website zie ik inderdaad geen wolkje aan de lucht op dit moment maar de mobiele versie past de tijd in de linker bovenhoek ook niet aan ook dus er wordt helemaal niks afgespeeld.Mad Marty schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 06:43:
[...]
Weet je zeker dat het zou moeten regenen bij jou dan? Als het niet regent zie je namelijk ook niks. Voor de rest is mijn kristallen bol kapot.
Ah, als de tijd niet veranderd is er inderdaad iets aan de hand. Niet per ongeluk op pauze gezet? Ik heb hier geen enkel probleem op m'n Xperia T, wellicht dat even data/cache legen helpt? Of opnieuw installeren? Anders zou ik het ook niet weten.fespen schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:22:
[...]
op de website zie ik inderdaad geen wolkje aan de lucht op dit moment maar de mobiele versie past de tijd in de linker bovenhoek ook niet aan ook dus er wordt helemaal niks afgespeeld.
Rail Away!
Puur uit nieuwsgierigheid, zijn er nog mensen die Adobe Air geïnstalleerd hebben staan? Ik zit eraan te denken om het te verwijderen, want volgens mij is er bij mij geen enkele app die er gebruik van maakt.
Vroeger maakte de app van Telenet (Yelo) er gebruik van maar voor de rest ken ik geen enkele app die er gebruik van maakt.
Voor de geïnteresseerden, en die zullen hier vast wel zijn 
Tasker in de aanbieding voor €1.99.
Ik heb hem tot nu toe nooit echt gebruikt, maar lees er veel goede dingen over, dat ik toch maar eens besloten heb om hem gelijk te kopen
Ik heb hem tot nu toe nooit echt gebruikt, maar lees er veel goede dingen over, dat ik toch maar eens besloten heb om hem gelijk te kopen
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Hmmm dit was inderdaad te verleidelijk, dus heb ik 'm ook gekocht. Blijkbaar zit er nog wel een leercurve aan, dus ik ga maar eens kijken in het Tasker topic. Ik probeerde net binnen enkele minuten om een programma (Waze) op te starten zodra de telefoon aan mijn carkit gekoppeld is, maar ik kwam er nog niet uit.Nakebod schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 07:29:
Voor de geïnteresseerden, en die zullen hier vast wel zijn
Bedankt voor de tip iig, ik ga er van het weekend wel mee spelen. Ik lees zo vaak verwijzingen naar wat er mee kan dat het vast het geld wel waard is
Haha ja dat dacht ik dus ook 
Ik heb wel eens met NFC ReTag gespeeld, en die kan ook al heel wat dingen, alleen als nadeel: Je moet wel overal NFC tags plakken
NFC ReTag kan je als het goed is combineren met Tasker, dus dan is het een nog mooiere combinatie.
Tasker kan erg veel, dus dat topic is inderdaad een goede start. Zag dat de in-app documentatie naar een site linkt die momenteel niet werkt
Ik heb wel eens met NFC ReTag gespeeld, en die kan ook al heel wat dingen, alleen als nadeel: Je moet wel overal NFC tags plakken
Tasker kan erg veel, dus dat topic is inderdaad een goede start. Zag dat de in-app documentatie naar een site linkt die momenteel niet werkt
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik gebruik al jaren de app Setting Profiles voor mijn locatie/verbinding specifieke profielen, maar ben altijd nieuwsgierig geweest naar Tasker. Nu ga ik het toch eens uittesten!
Maar er zijn er een handvol die toch wat gebruiksvriendelijker zijn.[b][message=40001336,noline]
Ik gebruik bvb "automagic" : gewoon met flowcharts programmeren.
Ik heb de laatste paar dagen dat "random" mijn nexus 7 opeens veel batterijverbruik heeft.
Denk dan aan 1% per 5 minuten. Ik vermoed dat het aan het app ligt, maar welke?
Weet iemand misschien of er een app is die gebruik per app wat specifieker kan weergeven dan "zoveel %"? Het liefst eentje die de tijd erbij logt, want ik kan wel aan de grafiek zien dat het opeens gebeurt, meestal als ik m'n scherm juist uit zet. Dat valt relatief makkelijk te koppelen aan een tijd, en dan zou ik graag wat specifieker zien wat er precies de drain veroorzaakt. Ik heb vrij veel apps draaien dus ik de- en re-installeer liever niet alles, bovendien lijkt het verbruik redelijk onwillekeurig op te treden.
Alvast bedankt als iemand een tip heeft
Denk dan aan 1% per 5 minuten. Ik vermoed dat het aan het app ligt, maar welke?
Weet iemand misschien of er een app is die gebruik per app wat specifieker kan weergeven dan "zoveel %"? Het liefst eentje die de tijd erbij logt, want ik kan wel aan de grafiek zien dat het opeens gebeurt, meestal als ik m'n scherm juist uit zet. Dat valt relatief makkelijk te koppelen aan een tijd, en dan zou ik graag wat specifieker zien wat er precies de drain veroorzaakt. Ik heb vrij veel apps draaien dus ik de- en re-installeer liever niet alles, bovendien lijkt het verbruik redelijk onwillekeurig op te treden.
Alvast bedankt als iemand een tip heeft
De app betterbatterystats (gratis op XDA) kan dat (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809 )
Kun je precies zien welke app je toestel wakker houd.
Nieuwste versie van S voice is ook alweer uit een S4 rom geleeched: *Knip*icratox schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:57:
[...]
Ik zoek wel alles af op voice en andere vergelijkbare termen maar ik vergeet siri, bedankt voor de tip. Overigens wist ik niet dat Google Now/Search hetzelfde kon als S Voice. Heb JB op mijn telefoon, dus dat ga ik eens eventjes uitproberen.
Aangezien we niet kunnen zien wat er in de .apk zit is het weggeknipt.
Via: androidworld
[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 30-03-2013 13:07 ]
Ondersteund geen NL en dus niet echt een Now-vervanger imho.Maardiweb schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:43:
[...]
Nieuwste versie van S voice is ook alweer uit een S4 rom geleeched: *Knip*
[ Voor 13% gewijzigd door janvanduschoten op 30-03-2013 13:07 ]
Nickname does not reflect reality
Dank ik ga die eens installeren dan!janvanduschoten schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:42:
De app betterbatterystats (gratis op XDA) kan dat (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809 )
Dat er nog steeds mensen zijn die de buienradar app gebruiken, wat een bagger applicatie is dat zeg. Het staat al jaren in de Play Store maar is nooit meer geweest dan een mislukte iPhone port. Hoe moeilijk is het nou om bijvoorbeeld de verhouding van de kaart van Nederland even kloppend te maken?fespen schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 23:29:
Nee, neem dan Google Play: Rainy Days geweldige app!
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
thanksLaguna schreef op maandag 01 april 2013 @ 11:35:
[...]
Dat er nog steeds mensen zijn die de buienradar app gebruiken, wat een bagger applicatie is dat zeg. Het staat al jaren in de Play Store maar is nooit meer geweest dan een mislukte iPhone port. Hoe moeilijk is het nou om bijvoorbeeld de verhouding van de kaart van Nederland even kloppend te maken?
Nee, neem dan Google Play: Rainy Days geweldige app!
Hmm misschien begrijp ik de app niet goed, maar ik krijg eigenlijk nergens het batterijverbruik per app te zien. Komt dit omdat ik de beta van xda gepakt hebt? Mis ik een bijzondere instelling?janvanduschoten schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:42:
ik zie wel
- deep sleep
- awake
- screen on
- wifi on
- wifi running
- no data connection
- no or unkown signal
- screen dark
chrome 5%
wordfeud 1%
etc zoals in het systeem accu menu, maar dan het liefst per tijdsinterval per app. Ik krijg dit met de standaard systeem accu niet goed te zien, en ook niet met better battery stats. In feite zie ik helemaal geen 'per app' verbruik in better battery stats. Ik krijg toch een beetje het idee dat ik te veel wil? Tips / uitleg / andere oplossingen worden gewaardeerd!
Uiteraard heeft de laatste paar dagen het 'accu drain' probleem zich nog niet voorgedaan, dus ik ben nog niet veel wijzer geworden wat de eventuele oorzaak is/zou kunnen zijn.
Volgens mij zie je bij Partial Wakelocks en bij Alarms toch precies welke apps en services je toestel wakker houden en hoe lang? En als je dan een proces aanklikt, zie je zelfs welke delen van dat proces zorgen voor de wakelocks...
Heb je uberhaupt de toelichting/uitleg/faq van BBS doorgenomen?
Een vergelijkbaar overzicht, maar minder uitgebreid, vind je terug in Wakelock Detector
Heb je uberhaupt de toelichting/uitleg/faq van BBS doorgenomen?
Een vergelijkbaar overzicht, maar minder uitgebreid, vind je terug in Wakelock Detector
[ Voor 23% gewijzigd door AllSeeyinEye op 02-04-2013 07:42 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.