STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Dus dat ik een windows desktop op mijn mobiel heb?
2. Is er ook zoiets voor windows? Mijn krachtige pc staat boven maar soms wil ik beneden even snel een spelletje spelen op de laptop. Het zou tof zijn als hij het beeld en controls daarvan streamde naar de laptop.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Dit had je makkelijk zelf kunnen vinden met google, maar o.a. Splashtop voldoet hier aan. Je moet wel snappen dat echt gamen nogal beperkt is: turn-based games gaan wel, op lagere resolutie ook andere rustige games, maar een shooter hoef je echt niet te gaan spelen er mee.icecreamfarmer schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:21:
Is er een app die het beeld van mijn pc naar mijn telefoon/tablet streamed?
Dus dat ik een windows desktop op mijn mobiel heb?
2. Is er ook zoiets voor windows? Mijn krachtige pc staat boven maar soms wil ik beneden even snel een spelletje spelen op de laptop. Het zou tof zijn als hij het beeld en controls daarvan streamde naar de laptop.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Nee er zal lag zitten wanneer het over het netwerk moet.LiquidT_NL schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:34:
[...]
Dit had je makkelijk zelf kunnen vinden met google, maar o.a. Splashtop voldoet hier aan. Je moet wel snappen dat echt gamen nogal beperkt is: turn-based games gaan wel, op lagere resolutie ook andere rustige games, maar een shooter hoef je echt niet te gaan spelen er mee.
Ik vond voornamelijk betaalde versies wat te veel van het goede is voor wat expirimenten
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Vraagje,
Vorige week heb ik deze app gekocht. Lockerpro lockscreen.
https://play.google.com/s...0aWdlZWt5LmxvY2tlcnBybyJd
Nu crasht deze nogals eens... Best wel jammer..
Is er ergens een soort vergelijkbare app? Kan het zelf zo namelijk niet vinden.
Ik draai 4.1 op een s3.
BvD
Google Play: DashClock Widget
Oh tof, ziet er leuk uit. Alleen jammer dat de clock/datum niet 100% overeen komen met stock.ECiftci schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:55:
Een nieuwe lockscreen widget heeft het levenslicht gezien. Heet DashClock en is gemaakt door een Google ontwikkelaar. Mooiste van deze lockscreen widget is dat andere developers er extenties voor kunnen schrijven. Hij past ook heel mooi bij mijn Nexus 4 moet ik zeggen
Is inderdaad niet 100% hetzelfde maar dat vind ik niet erg. Sterker nog, nu na 10 minuutjes wennen vind ik het juist wel mooi. Heb ook Paperland Live Wallpaper en ziet er fraai uit, zo samen.agoNITE schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:02:
[...]
Oh tof, ziet er leuk uit. Alleen jammer dat de clock/datum niet 100% overeen komen met stock.
Hey cool!ECiftci schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:55:
Een nieuwe lockscreen widget heeft het levenslicht gezien. Heet DashClock en is gemaakt door een Google ontwikkelaar. Mooiste van deze lockscreen widget is dat andere developers er extenties voor kunnen schrijven. Hij past ook heel mooi bij mijn Nexus 4 moet ik zeggen
naar zoiest was is ik inderdaad naar op zoek! Dank je
[ Voor 12% gewijzigd door Spoiler op 12-02-2013 14:20 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Zou het daardoor ook kunnen dat Lockerpro widget niet goed doet?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
[ Voor 102% gewijzigd door janvanduschoten op 13-02-2013 20:45 ]
Niet verkeerd, heeft potentie IIGECiftci schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:55:
Hij lijkt wel heel erg veel op Open Kangs cLock trouwens, met het verschil dat DashClock geen Exchange calendar items laat zien.
DaskClock heeft wel meer potentie, mede door die unread mail, missed calls plugins. En natuurlijk ook dat het telefoon/ROM onafhankelijk is, zolang je maar 4.2.x hebt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Voor zover ik na kan gaan is Open Kangs cLock dan weer alleen voor de AOKP (doh) ROMs. Of is hier ook ergens een makkelijk te installeren versie van voor stock JB?Nakebod schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:59:
[...]
Niet verkeerd, heeft potentie IIG
Hij lijkt wel heel erg veel op Open Kangs cLock trouwens, met het verschil dat DashClock geen Exchange calendar items laat zien.
DaskClock heeft wel meer potentie, mede door die unread mail, missed calls plugins. En natuurlijk ook dat het telefoon/ROM onafhankelijk is, zolang je maar 4.2.x hebt.
[afbeelding]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
De meeste apps gebruiken de Play Store om in-app aankopen te doen, dus lijkt me dat dat gekoppeld is aan je Play Store account? Ik ben het zlef niet tegengekomen bij het wisselen tussen mijn tablet en phone.Touchdomex schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:04:
Het klopt dat in-app betalingen niet mee te nemen zijn naar andere toestellen? Oftewel gekocht en ander toestel gebruiken = opnieuw kopen in de app zelf?
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Ja in die veronderstelling was ik ook maar nu met weer.nu kom ik hettegen dat die het niet meeneemt. Nieuwe telefoon maar niet de reclamevrije versie...LiquidT_NL schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:20:
[...]
De meeste apps gebruiken de Play Store om in-app aankopen te doen, dus lijkt me dat dat gekoppeld is aan je Play Store account? Ik ben het zlef niet tegengekomen bij het wisselen tussen mijn tablet en phone.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb eens Google Play: RockPlayer Lite gekocht en die was aan de IMEI code gekoppeld. Hieronder het Paypal afschrift.LiquidT_NL schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:20:
[...]
De meeste apps gebruiken de Play Store om in-app aankopen te doen, dus lijkt me dat dat gekoppeld is aan je Play Store account? Ik ben het zlef niet tegengekomen bij het wisselen tussen mijn tablet en phone.
RockPlayer for Android
Objectnr. 1 , email: XXXXX@gmail.com , imei: 35784103091606
Bij de apps waar ik in-game dingen heb gebruikt wel. Maar zoals hier boven staat aangegeven kan dat blijkbaar anders zijn. Moet zeggen dat bij geen van de door mij betaalde apps (en dat zijn er inmiddels best wat) er eentje tussen zit waar herinstalleren of dubbel installeren een probleem was.LiquidT_NL schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:20:
[...]
Ik heb ook Nova Prime gekocht en die zit gewoon vast aan mijn Gmail account, kan ik gewoon meenemen.
Nova Prime is volgens mij ook een losse key die je moet kopen/installeren via de Play Store, Rockplayer een in-app aankoop?janvanduschoten schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:42:
Net even Rockplayer opnieuw geïnstalleerd en geprobeerd te heractiveren (oude toestel was een Desire, nieuwe een OneX) en hij geeft inderdaad aan dat dit niet hetzelfde toestel is als het originele toestel waarvoor hij is aangekocht.
Ik heb ook Nova Prime gekocht en die zit gewoon vast aan mijn Gmail account, kan ik gewoon meenemen.
[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 13-02-2013 20:56 ]
Hier te downloaden:
http://www.whatsapp.com/android
And it rocks!alwaysleft schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 23:17:
Whatsapp heeft voor het eerst in zijn bestaan de UI overhoop gehaald.
Hier te downloaden:
Paar toffe punten
- Eindelijk android layout guidelines gevolgd
- Afbeeldingen groter in je venster
- Expandable notifications voor 4.1+
Love it
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Kwa pluspunten sluit ik me aan bij Maardiweb. Nu alleen nog uitbreiden met ondersteuning voor DashClock Widget, al is dit meer wens dan must.
Grafische versnellingMaardiweb schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:00:
[...]
And it rocks!
Paar toffe punten
- Eindelijk android layout guidelines gevolgd
- Afbeeldingen groter in je venster
- Expandable notifications voor 4.1+
Love it
Is dit een beta/pre-release? Komt hij ook nog netjes via de Play Store binnen?alwaysleft schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 23:17:
Whatsapp heeft voor het eerst in zijn bestaan de UI overhoop gehaald.
Hier te downloaden:
Psssst Whatsapp heeft een eigen topicJasper schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:30:
[...]
Is dit een beta/pre-release? Komt hij ook nog netjes via de Play Store binnen?
(alleen ga ik mobiel niet linken, teveel werk)
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Maar dat vind ik weer als nadeel hebben, dat je iedere keer als je hem wilt unlocken, je eerst een keer op het unlock icoontje moet klikken, en dan pas je unlockring (pin, pattern, etc) hebt.
Ziet er prachtig uit! Gebruik hem nu ook, en lijkt net alsof die gewoon origineel bij stock hoort.ECiftci schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:55:
Alleen 1 vraagje, ik zie bij sommige screenshots dat mensen daar hun batterijpercentage hebben gekregen. Hoe doen ze dat?
Google Play: DashClock Battery ExtensionFarid_A schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:21:
[...]
Ziet er prachtig uit! Gebruik hem nu ook, en lijkt net alsof die gewoon origineel bij stock hoort.
Alleen 1 vraagje, ik zie bij sommige screenshots dat mensen daar hun batterijpercentage hebben gekregen. Hoe doen ze dat?
deze?
(als je gewoon een search doet in playstore op "dashclock" komen er nog meer plugins te voorschijn, dit zullen er wel meer worden denk ik zo)
[ Voor 12% gewijzigd door tntkiller op 15-02-2013 09:35 ]
Iseci
Beetje omslachtig miscchien. Maar als je in de Play Store zoekt op 'DashClock', krijg je eigenlijk alle extensions wel te zien. Waaronder 1 voor je Tweets voor € 0,74Farid_A schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:21:
[...]
Ziet er prachtig uit! Gebruik hem nu ook, en lijkt net alsof die gewoon origineel bij stock hoort.

Ik vind juist die van Katzoft mooier. Ik heb de ontwikkelaar (Katzoft) even gemaild, om te vragen of hij m aanpasbaar kon maken, omdat ik de uitgebreide informatie niet zo boeiend vind. Hij gaf aan dat hij er aan ging werken!Nakebod schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:45:
Gebruik zelf Google Play: Battery Extension (DashClock) van Katzoft die is iets informatiever, maar het gebruikte icoontje van die andere vind ik mooier
Google Play: DashClock WhatsApp Extension
En hij doet het ook
Ik ben nu beland bij Tweet Lanes en die is wel 'OK'.... 't blijft gewoon jammer dat de apps in iOS er meestal beter uitzien dan op Android.
Plume, Carbon, en Falcon schijnt ook leuk te zijn.filenox schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:59:
Ik was daarnet op zoek naar een Twitter client die er niet lelijk uit ziet, en dat is best moeilijkDe officiele Twitter client is nog altijd het mooiste (imho) maar die typt gewoon niet vlot (don't ask why).
Ik ben nu beland bij Tweet Lanes en die is wel 'OK'.... 't blijft gewoon jammer dat de apps in iOS er meestal beter uitzien dan op Android.
Ik heb zelf Plume en ben tevreden.
En ja heb betaald ervoor. Voor Plume that is.
[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 19-02-2013 21:03 ]
Dit begint echt een mooie widget te worden! Moet gewoon standaard worden toegevoegd aan AndroidNakebod schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:58:
Er is voor DashClock nu ook een WhatsApp plugin
Google Play: DashClock WhatsApp Extension
En hij doet het ook
Carbon!!filenox schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:59:
Ik was daarnet op zoek naar een Twitter client die er niet lelijk uit ziet, en dat is best moeilijkDe officiele Twitter client is nog altijd het mooiste (imho) maar die typt gewoon niet vlot (don't ask why).
In de custom ROM die ik draai (CM based) zit het ingebakken. Heel nice, moet nu wel een keertje extra op het scherm tappen om te unlocken, maar als ik dan op mn whatsapp bericht druk scheelt dat later ook weer een tap, dus ik vind het primajostefa schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 18:30:
Is het mogelijk om DashClock altijd groot te hebben. Dus dat je niet naar beneden hoeft te swipen steeds om details van een afspraak te zien etc?
Google Play: Carbon for Twitter
[ Voor 25% gewijzigd door filenox op 19-02-2013 22:45 ]
Ja maar Plume heeft wel botergeile widgetsfilenox schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:43:
Wow, de keuze was makkelijker dan ik had durven denken. Het is Carbon geworden! Plume en Falcon had ik al geprobeerd maar die konden mij qua interface niet overtuigen. Bedankt
Google Play: Carbon for Twitter
Tenzij Carbon die ondertussen ook heeft.
Reden waar ik uiteindelijk plume heb gekocht. Ben een sucker voor widgets en twitter. Vooral op mijn Nexus 7 komen ze mooi uit de verf.filenox schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:47:
Nope, blijkbaar niet. Carbon heeft op moment van typen geen widgets
Ze verdienen daar wel een linkje voor.
Waarom is er niet gewoon een perfect toetsenbord

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Gratis via Amazon AppstoreCaptJackSparrow schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:58:
En nu met 'Flow' uit de Beta en in deze nieuwe versie. Want ik vond een update klaarstaan (gekocht in de 10 miljard actie voor €0,10). Geïnstalleerd en even uitproberen nu.
Ze verdienen daar wel een linkje voor.Google Play: SwiftKey Keyboard
Overigens alweer een update te pakken zie ik.
[ Voor 4% gewijzigd door agoNITE op 20-02-2013 16:11 ]
Je bedoelt de gratis probeerversie?agoNITE schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:09:
[...]
Gratis via Amazon Appstore
Overigens alweer een update te pakken zie ik.
Sometimes you need to plan for coincidence
Dat lijkt me inderdaad. De normale versie kost daar gewoon $3.99.Groentenboer schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:26:
[...]
Je bedoelt de gratis probeerversie?
Trouwens ook maar even Swiftkey Tablet gekocht in de Play Store, zeker z'n geld waard.
Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.
Nee, ooit was de betaalde versie van SwiftKey X (of 2) gratis app van de dag. Vervolgens heeft Amazon mijn gratis versie zomaar geüpdate naar 3.Groentenboer schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:26:
[...]
Je bedoelt de gratis probeerversie?
Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.
Verwijderd
A.I. TypeHaTe schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:26:
Ik vind dat dat Swypen toch nog niet zo lekker werkt als bij Swype. Gaat erg vaak mis nog.
Waarom is er niet gewoon een perfect toetsenbordElk toetsenbord heeft minpunten, op dit moment vindt ik Swype de beste, met als nadeel dat het persoonlijke woordenboek niet lekker werkt en dat de speciale tekens op gekke onhandige plekken zitten. Deze minpunten zijn bij Swiftkey juist wel heel goed, maar daar werkt de basisfunctionaliteit niet zo lekker van. (heb hem ook gekocht voor 10 cent destijds en heb hem een jaar gebruikt).
Vind ik het lekkerste werken (en de punt en komma zitten op de goede plek). Enige irritante is dat het tobo heel soms traag wordt (en blijft). Een verse installatie doet dan wonderen.
Ik zie het nu ja. Bedankt!Tuxinator schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:33:
Als ik Google op "google play curacao" dan kom ik zo een paar topics tegen van mensen die de Play Store niet kunnen gebruiken. Je bent dus in ieder geval niet de enige. Geen idee waarom het niet zou lukken trouwens. Het lijkt er bijna op dat Google de Play Store voor inwonenden van Curaçao heeft geblokkeerd.
Was mij ook opgevallen. Ik wil trouwens het thema dat in het bevroren beeld van dat filmpje staat. Het is de toets vorm van Holo, maar de kleurstelling van Kobalt.CaptJackSparrow schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:10:
Er staat geen versienummer meer in de naam bij Swiftkey maar het viel me tevens op dat aan het einde van de video die er nu bij staat "Swiftkey 4" in beeld staat, wat nu ook de naam van de video is.
[video]
Bij mij heeft Kobalt rare ronde hoeken.
Het liefst heb ik de UI van dark, maar dan zonder dat groen :x
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Screenshot! Hier ziet Kobalt eruit zoals in de video, kleine afronding linksonder en rechtsboven.
Dark vind ik eigenlijk ook de mooiste, en met blauw zou hij misschien nog wel mooier zijn. Zolang dat niet is is het maar groen
Je kan ook voor het idee stemmen om meer kleuren toe te voegen, eventueel met suggestie welke kleur je wilt
http://support.swiftkey.n...iations-to-the-dark-theme
http://support.swiftkey.n...more-colors-for-dark-them
Nakebod schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:31:
Kobalt rare hoeken?
Screenshot! Hier ziet Kobalt eruit zoals in de video, kleine afronding linksonder en rechtsboven.

Boven: Holo
Onder: Kobalt
De afgeronde (rare) hoeken doen de toetsen te groot lijken en geven een rommelig beeld. In het filmpje lijkt het of ze de Kobalt kleurstelling op de Holo toetsen geprojecteerd hebben. Overigens zouden ze de tussenruimte tussen de toetsen ook wel mogen verkleinen.
Tijdelijk maar Turks uitgeschakeld. Hoop dat ze dat nog optioneel gaan maken.
[EDIT]
Fixed! Per taal kan je een toetsenbord layout kiezen, behalve bij Turks. Bij NL en EN is dit standaard QWERTY. Echter als ik Turks inschakel gaan ze nu automatisch naar QUERY (Turks). Als ik deze geforceerd op QWERTY instel krijg ik nu bij de spatiebar een optie (swipen naar links/rinks) om van keyboard layout te switchen. Namelijk nl/en of Turks.
Beetje raar gevoelsmatig, maar het werkt.
[ Voor 28% gewijzigd door serhat op 21-02-2013 09:32 ]
AllSeeyinEye schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:57:
[...]
[afbeelding]
Boven: Holo
Onder: Kobalt
De afgeronde (rare) hoeken doen de toetsen te groot lijken en geven een rommelig beeld. In het filmpje lijkt het of ze de Kobalt kleurstelling op de Holo toetsen geprojecteerd hebben. Overigens zouden ze de tussenruimte tussen de toetsen ook wel mogen verkleinen.

Even een paar screenshots onder elkaar geplakt
HOLO
Cobalt
Video
Het kleurverschil van de video komt natuurlijk omdat het geen directe screenshot is, maar een screenshot van een filmpje waarin de telefoon te zien is. Screenception! En hij is wat uitgerekt omdat hij in de video kleiner is.
Maar het theme in de video ziet er wat mij betreft precies uit zoals Cobalt. HOLO heeft bijv een witte Shift, en alle extra tekens zijn blauw. Bij Cobalt is de shift juist blauw, en de extra tekens zwart. Zowel bij mij als op de video.
Tijd voor een nieuw thema met echt vierhoekige toetsen en een kleinere tussenruimte. Of een clone van het BB10 toetsenbord
Voor China heb ik Market Unlocker (root nodig) stond ooit in de market, heb ik nu een losse apk van. Daarmee kan je de code van je netwerk spoofen, dus denkt Android dat je weer uit Nederland komt. De laatste tijd lijkt die alleen ook slechter te werken, zelfs met een VPN naar Nederland erbij.mariconjo schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:17:
Ik zit op dit moment in het buitenland (curaçao) en kan niet meer in de Play Market komen. Hij opent wel maar ik kom in het 'categorie' scherm en dan houdt het op. Geen enkele app te vinden. Nu heb ik het via een site waar je ip adres verborgen blijft geprobeerd en dan lukt het wel. Echter dan wil ie de betreffende app weer niet binnen halen! Iemand bekend hiermee? Google zelf in ieder geval niet.
Heb je trouwens een Curacao sim, of gebruik je je Nederlandse sim?
There is no place like 127.0.0.1
http://support.swiftkey.n...e-in-swiftkey-4-flow-modeNakebod schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:31:
Kobalt rare hoeken?
Dark vind ik eigenlijk ook de mooiste, en met blauw zou hij misschien nog wel mooier zijn. Zolang dat niet is is het maar groen
Je kan ook voor het idee stemmen om meer kleuren toe te voegen, eventueel met suggestie welke kleur je wilt
http://support.swiftkey.n...iations-to-the-dark-theme
http://support.swiftkey.n...more-colors-for-dark-them
vote dan ook even voor deze. Echt verreweg de fijnste functie van swiftkey is toch de mogelijkheid om een woord in één keer te verwijderen door over je toetsenbord te vegen. Door flow is dat logischerwijs niet meer mogelijk, dus ik heb flow weer uitgezet..
Upvoted met 3 votes. Raar systeem dat stemsysteem eigenlijk
Ik heb gewoon mijn nederlandse sim. En vorig jaar was er niks aan de hand! Ik wilde eigenlijk de telegraaf lezen hier op mijn tablet, maar krijg de app dus niet binnen.denniskrol schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:47:
[...]
Voor China heb ik Market Unlocker (root nodig) stond ooit in de market, heb ik nu een losse apk van. Daarmee kan je de code van je netwerk spoofen, dus denkt Android dat je weer uit Nederland komt. De laatste tijd lijkt die alleen ook slechter te werken, zelfs met een VPN naar Nederland erbij.
Heb je trouwens een Curacao sim, of gebruik je je Nederlandse sim?
VPN,NZB ook geprobeerd maar het gaat niet lukken...
Wat je ook kan proberen is het via de Play Store website te doen: Google Play: De Telegraaf.Dat lijkt mij mij beter te werken
[ Voor 4% gewijzigd door Dannisi op 22-02-2013 06:48 ]
There is no place like 127.0.0.1
Dat heb ik wel gevonden, maar hij opent in de geminimaliseerde stand zeg maar, waaruit je meteen kunt unlocken. Ik zou willen zien dat ik eerst op het slotje moet drukken om te unlocken, en DashClock standaard in de uitgebreide, informatieve, modus ziejanvanduschoten schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:40:
Als ik het me goed herinner kun je als je je toestel aanzet een longpress doen op de standaard klok en hem dan verwijderen of verplaatsen. De DashClock krijg je dan standaard te zien
Deze setting heb ik niet (heb helemaal geen Lock Screen staan bij settings), ik heb een Nexus 4 met stock rom. Heb jij CM of een AOKP rom wellicht? Mijn Galaxy S2 met AOKP 4.2 rom had volgens mij zoiets..DizzyWeb schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:45:
In mijn rom kan ik bij Settings > Lock screen instellen dat hij widgets maximized by default, bij jou misschien ook?
Heb op XDA dit topic gevonden. Daar staat inderdaad ook dat het alleen met CM 10.1 of een AOKP rom kan.. Helaasch voor nu dus...
[ Voor 9% gewijzigd door TheFes op 22-02-2013 12:00 ]
Hele goede tip, hij doet het. Thanks!
Sowieso kan je met 1x DashClock omlaag swypen de grote versie ook zichtbaar maken, scheelt in jouw geval toch weer 1x swypenThe_Fes schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:31:
Vraagje voor de gebruikers van DashClock Widget. Ik heb deze ingesteld als mijn standaard lockscreen, maar dan opent hij standaard als de versie met minimale informatie (met de icoontjes naast de klok). Een keer naar het originele lockscreen en weer terug swipen laat de andere, informatievere versie, zien. De minimalistiesche versie heeft ruimte voor het ontgrendelpatroon, maar ook zonder patroon opent hij zo, met een hoop leegruimte dus. Is het mogelijk om standaard in de informatievere versie te starten? Ik kan hier geen setting voor vinden..
Ik heb er al een paar gevonden en getest maar ik zoek het volgende:
Automatisch opstarten s'ochtends als soort van screensaver.
Naar kunnen emailen via een een gmail email adres.
In kunnen stellen hoe en wanneer foto's overvloeien.
Vooral het gmail kunnen gebruiken vind ik belangrijk en kan ik nergens vinden tot nu toe.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Gebruikt cards en heeft een Dashclock extensie.
Hier een review.
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Dan vind ik Seriesguide beterquartex schreef op zondag 24 februari 2013 @ 10:59:
Cliffhanger is mischien wel de mooist designde tv-series app die er op het moment is.
Gebruikt cards en heeft een Dashclock extensie.
Hier een review.
Google Play: SeriesGuide X#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5iYXR0bGVsYW5jZXIuc2VyaWVzZ3VpZGUueCJd
Hm, ik gebruik nog 4.0.4 (AOKP op een Allwinner A10).tobitronics schreef op zondag 24 februari 2013 @ 10:58:
In android 4.2 zit dagdromen, daar kun je dat volgensmij mee instellen
Foto maken en vertalen. Mijn eerste bevindingen zijn erg positief.
Ik dacht de oplossing te vinden in Titanium Backup Pro (eigenlijk specifiek daarvoor gekocht, maar ach kan geen kwaad om die toch te hebben), waarbij je door je vinger vast te houden op een app een reeks opties krijgt waaronder "detach from market". Alleen blijkt die optie niet langer te werken sinds een aantal recente veranderingen in de Play Store. Iemand een alternatief?
Het valt me sowieso al tegen hoe updates bij Android je worden opgedrongen. Ik vind 4.2 niks en daarom bewust bij 4.1.2 gebleven, echter wat je allemaal moet doen om van die update meldingen af te komen vanaf stock.. backuppen -> unlocken -> rooten -> fotakill installeren (waarbij gezegd mag worden: makkelijker gezegd dan gedaan).
[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 24-02-2013 23:41 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Als je een map instelt die de screensaver in de gaten kan je misschien iets opzetten met Dropbox + Dropsync. Maar goed, dat is niet perse wat je wiltGutteguttegut schreef op zondag 24 februari 2013 @ 12:19:
[...]
Hm, ik gebruik nog 4.0.4 (AOKP op een Allwinner A10).
Gebruik zelf TV Shows Favs, vooral vanwege de fijne widget. Layout-technisch ziet Seriesguide er in-app misschien wel wat beter uit!Rockvee2 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 12:18:
[...]
Dan vind ik Seriesguide beter
Google Play: SeriesGuide X#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5iYXR0bGVsYW5jZXIuc2VyaWVzZ3VpZGUueCJd
Daar is tweakers ook voorTiroz schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:58:
[...]
Als je een map instelt die de screensaver in de gaten kan je misschien iets opzetten met Dropbox + Dropsync. Maar goed, dat is niet perse wat je wiltkwam alleen even in mij op als alternatief
Meedenken.
Ik ga het in ieder geval eens bekijken.
Ik wil het gewoon heel simpel houden.
Een fotolijstje met eigen email adres waar ik zelf invloed op kan uitoefenen zodat niet alles weg is bij een defecte tablet/fotolijst.
Ik heb nu namelijk een Kodak Pulse waarbij je bij een reset van het fotolijstje (!) al je foto's kwijt bent.

(heel slecht systeem dus).
Verwijderd

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ik ben trouwens erg tevreden over deze app: Google Play: Snapdragon™ BatteryGuru (Beta). Duurt een paar dagen voordat 'ie ingeleerd is, maar het effect is bij mij (Xperia Arc) vrij groot.
[ Voor 87% gewijzigd door S_Chief op 25-02-2013 18:43 ]
Hier ook niet. Van het weekend nog een paar uur muziek naar de PS3/TV gestuurd...
Hoe gaat hij precies om met het managen van wifi? Ik heb momenteel Google Play: Deep Sleep Battery Saver Pro er al weer een tijdje op staan, daarmee red ik meestal het einde van de (werk)dag.SChief schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:16:
Ik ben trouwens erg tevreden over deze app: Google Play: Snapdragon™ BatteryGuru (Beta). Duurt een paar dagen voordat 'ie ingeleerd is, maar het effect is bij mij (Xperia Arc) vrij groot.Ondervind ook geen hinder van de energiebesparingen, en dat is voor mij het belangrijkste.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Even een mini-kick aangezien deze post oorspronkelijk in een ander topic stond. Heeft iemand hier een oplossing voor?Laguna schreef op zondag 24 februari 2013 @ 23:35:
Iemand trouwens een idee hoe je ervoor kan zorgen dat een update van een app niet meer getoond wordt in de Play Store? Nadat Microsoft de Hotmail app gruwelijk heeft verneukt in de laatste update (toestel blijft constant ingeschakeld, ook al zet je sync op handmatig ipv pushen) was de enige gewenste directe oplossing voor mij downgraden naar de vorige versie. Echter staan er momenteel zo'n 70 apps op die nog wel eens de neiging hebben om een update te krijgen en daarvoor is de knop "alles bijwerken" natuurlijk ideaal, maar die is nu dus niet meer te gebruiken zolang Hotmail daar nog wordt weergegeven.
Ik dacht de oplossing te vinden in Titanium Backup Pro (eigenlijk specifiek daarvoor gekocht, maar ach kan geen kwaad om die toch te hebben), waarbij je door je vinger vast te houden op een app een reeks opties krijgt waaronder "detach from market". Alleen blijkt die optie niet langer te werken sinds een aantal recente veranderingen in de Play Store. Iemand een alternatief?
Het valt me sowieso al tegen hoe updates bij Android je worden opgedrongen. Ik vind 4.2 niks en daarom bewust bij 4.1.2 gebleven, echter wat je allemaal moet doen om van die update meldingen af te komen vanaf stock.. backuppen -> unlocken -> rooten -> fotakill installeren (waarbij gezegd mag worden: makkelijker gezegd dan gedaan).
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.