Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 16:00
Zoiets denk ik? Google Play: Smart Screen Off

zelf niet getest, maar dit lijkt op wat je bedoelt?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:04
Ik zal wel iets willen wat niet mogelijk is, maar ik probeer het toch.

Is het mogelijk om de app "Rabo Bankieren" 2 x te installeren :?

Ik heb 2 accounts (zakelijk en privé) welke ik wil bekijken, en heb niet zoveel zin om elke keer het rekeningnummer in te moeten vullen.

Kan ik niet 2 snelkoppelingen maken Rabo privé en Rabo zakelijk :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20

HaTe

haat niet

Met TitaniumBackup zou je dat kunnen doen, die ondersteunt profielen en snelkoppelingen. Heb het zelf nooit gebruikt.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Maardiweb schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:31:
Zoiets denk ik? Google Play: Smart Screen Off

zelf niet getest, maar dit lijkt op wat je bedoelt?
Volgens mij is dat hem, dank! Vanavond ga ik er naar kijken. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Grolsch schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:53:

Ik heb 2 accounts (zakelijk en privé) welke ik wil bekijken, en heb niet zoveel zin om elke keer het rekeningnummer in te moeten vullen.

Ik heb ook een zakelijke en privé rekening maar je hoeft toch maar 1 keer in te loggen!? Daarna kies ik mijn gewenste rekening.
En mijn rekening nummer hoef ik al helemaal nooit in te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:05
dvraemdo schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:16:
[...]

Niet specifiek voor skiën gemaakt, maar toch een heel goede GPS-tracker (en véél meer dan dat): Oruxmaps

Als je een smartphone hebt met ingebouwde barometer (SE Xperia Active, Xperia Go, Galaxy Nexus...) dan kan deze app daar ook gebruik van maken, met een meer nauwkeurige hoogtemeting als gevolg (veel beter dan wat je met GPS kan verkrijgen).

De app kan ook overweg met offline OpenStreetMap-bestanden, en heeft ook de mogelijkheid om de hoogte weer te geven uit DEM-bestanden (Wikipedia: Digital elevation model).

Het duurt wel even eer je al de settings en mogelijkheden ontdekt hebt, maar eens je de app een beetje ingesteld hebt, is het zowat het beste wat er op dat vlak te vinden is...
Zie net dat Ski Tracks (zeer populair bij iOS gebruikers) ook beschikbaar is voor op Android, wordt voor mij nog even de vraag of ik deze ga gebruiken of OruxMaps. Lichte neiging gaat nu naar Ski Tracks heb ik nu eerlijk gezegd, ziet er wel wat makkelijker uit in ieder geval (na een track van een treinreis :P)

Ski Tracks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Hmm die wil ik wel eens even proberen voor ik hem aanschaf..! Oruxmaps heb ik inmiddels ook op mijn telefoon staan, maar vind ik lastig te begrijpen haha. Zometeen ook maar ees in de trein proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik las eerder dagelijks via de nu sport app het opinie stuk (Mart Smeets, Thijs Zonneveld e.d.)
Die lijkt er bij mij nu uit te zijn. Hebben meer mensen dit, of gaat er iets niet goed? Want ik heb nergens een nieuwsupdate gezien dat dit er uit ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Kwam gisteravond Orange Backup tegen. Vanmorgen geinstalleerd en zojuist mijn eerste backup gemaakt, zonder naar CWM te hoeven booten en dus gewoon vanuit een (bruikbare, doch ietsjes tragere) telefoon!.

De backup heb ik door Titanium Backup laten inspecteren en ik zou de gebackupte onderdelen er zo uit kunnen restoren!

Voordeel van deze app is ook dat hij een schedular heeft en de mogelijkheid om de backup naar een cloud storage te uploaden (waarbij oude backups evt automatisch kunnen worden verwijderd)!

Een blijvertje!!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
mariconjo schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:00:
[...]

Ik heb ook een zakelijke en privé rekening maar je hoeft toch maar 1 keer in te loggen!? Daarna kies ik mijn gewenste rekening.
En mijn rekening nummer hoef ik al helemaal nooit in te tikken.
Dan zijn bij de Rabobank deze rekeningen gekoppeld aan je pas, dat heb ik bijvoorbeeld ook met mijn privé rekening en onze en/of rekening.

Bij mij is dat dus niet zo, privé is privé, en deze zakelijke rekeningen van een bepaalde BV hebben geen enkele relatie tot mijn privé rekening.

Als jij inlogt op de website zie je waarschijnlijk ook je privé en zakelijke rekening, ik moet dus echt inloggen met 2 verschillende passen/code's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:42

Kwastie

Awesomeness

Volgens mij is de release van Google Play Video's dichtbij :) (De applicatie verscheen opeens op mijn Nexus 7)

Ik kan nu de applicatie installeren (Google Play: Google Play Movies & TV) terwijl hier voorheen een regio restrictie op zat. Ook het kijken van films tv/series werkt nu ! Deze heb ik ooit gekocht d.m.v. een VPN (en het Nexus 7 tegoed).

Kan iemand bevestigen dat dit ook werkt?

[ Voor 5% gewijzigd door Kwastie op 25-01-2013 01:38 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 18:39

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb pas sinds een paar uur de nexus 7, maar ik zie niet play movies & tv (wel play music). Kan ik ergens specifiek kijken en zo ja waar dan?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 12:30

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Kwastie schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 01:25:
Volgens mij is de release van Google Play Video's dichtbij :) (De applicatie verscheen opeens op mijn Nexus 7)

Ik kan nu de applicatie installeren (Google Play: Google Play Movies & TV) terwijl hier voorheen een regio restrictie op zat. Ook het kijken van films tv/series werkt nu ! Deze heb ik ooit gekocht d.m.v. een VPN (en het Nexus 7 tegoed).

Werkt hier niet op mijn Nexus 7 :(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Deze app is compatibel met geen van uw apparaten.
Samsung Galaxy Nexus
Dit item kan niet worden geïnstalleerd in het land dat voor uw apparaat is geselecteerd.
Asus Nexus 7
Dit item kan niet worden geïnstalleerd in het land dat voor uw apparaat is geselecteerd.

Nope (Belgie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik krijg niet eens die message te zien. Kennelijk filtert de play store dit er automatisch uit? (is er een manier om dit uit te zetten?)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

rockhopper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:18:
Ik krijg niet eens die message te zien. Kennelijk filtert de play store dit er automatisch uit? (is er een manier om dit uit te zetten?)
Ja. Op een PC de play store bezoeken. Dan zie je alle apps, en krijg je dergelijke meldingen als het niet beschikbaar is.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Volgens de playstore is deze reeds op mijn Google Nexus (telefoon) geïnstallleerd. Ik zie op mijn telefoon alleen de de normale playstore staan, of zit het daarin verstopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Sind ik mijn Nexus 4 heb is de status van Google Play Books 'Uitgeschakeld' onder alle apps, Google Play Movies & TV is gewoon geïnstalleerd en te gebruiken.

Heb ooit de film Transformers Dark of the Moon gratis gekregen (actie met de Nexus 7 en het play tegoed). Deze kan ik nu gewoon kijken, voorheen de melding dat deze niet beschikbaar was in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Laatst online: 10:42

Kwastie

Awesomeness

@pven
Normaal gesproken is het 1 applicatie, maar in NL werkt dit (nog) niet. De store verwijst door naar een niet toegankelijk gedeelte.

De aankopen zijn in de Amerikaanse Play Store gedaan. (d.m.v. een VPN). Tot (waarschijnlijk) gisteren kon ik deze aankopen ook niet bekijken zonder VPN. Ik kreeg dan de melding "Deze content is niet beschikbaar in Nederland". (o.i.d.).

screenshot: https://www.dropbox.com/s...2013-01-25%2011.46.45.png

@agoNITE
De Books applicatie doet het inderdaad niet (je kunt de melding gewoon weg klikken).

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:23:
[...]

Ja. Op een PC de play store bezoeken. Dan zie je alle apps, en krijg je dergelijke meldingen als het niet beschikbaar is.
Als ik specifiek zoek in de play store op de pc zie ik geen resultaten met een direct match. Vandaar dat ik dus denk dat het gefilterd wordt. Als ik uit zou loggen zie ik weer geen compatibiliteit met m'n apparaten, dus ik snap niet helemaal wat er mis gaat. (browser firefox misschien?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
rockhopper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:15:
[...]

Als ik specifiek zoek in de play store op de pc zie ik geen resultaten met een direct match. Vandaar dat ik dus denk dat het gefilterd wordt. Als ik uit zou loggen zie ik weer geen compatibiliteit met m'n apparaten, dus ik snap niet helemaal wat er mis gaat. (browser firefox misschien?)
Toen Play Movies/Music/Books etc. nog niet via de NL Playstore te vinden waren, zocht ik vaak gewoon op Google naar de apps. Dan kreeg je er vaak de knop 'gratis' te zien in Google. Vanuit hier kon ik dan gewoon installeren/updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Kwastie schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 01:25:

Hier niet beschikbaar vanwege landbeperkingen. Heb je je N7 hier gekocht? En een nederlands gmail adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Google Play: Rabo Bankieren op een HTC One X+ met Android 4.1.1...
Ik heb een 'Rabo Wereldpas zakelijk' waarbij ik er dus vanuit ga dat ik 'n zakelijke rekening heb
(is van m'n Scoutsgroep dus vraag me niet precies hoe of wat) Zodoende loop ik de 'Aanmelden mobiel bankieren' stappen door waarna ik krijg 'U bent niet bevoegd voor deze functie.' Iemand die dit herkent?

Inmiddels ben ik al maanden bezig, heb ik het tientallen keren geprobeerd, ben ik bij de Rabobank geweest die dan maar wat blaten over 'zakelijk gebruiker', maar ondertussen kan ik er dus niks mee... Iemand nog 'n idee?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik las dat er vandaag een update van de app is gedaan. Lost dit wat voor je op? (ik heb geen rabobank dus ik kan je verder niet helpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

CLB schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:30:
Ik heb een 'Rabo Wereldpas zakelijk' waarbij ik er dus vanuit ga dat ik 'n zakelijke rekening heb
(is van m'n Scoutsgroep dus vraag me niet precies hoe of wat) Zodoende loop ik de 'Aanmelden mobiel bankieren' stappen door waarna ik krijg 'U bent niet bevoegd voor deze functie.' Iemand die dit herkent?

Inmiddels ben ik al maanden bezig, heb ik het tientallen keren geprobeerd, ben ik bij de Rabobank geweest die dan maar wat blaten over 'zakelijk gebruiker', maar ondertussen kan ik er dus niks mee... Iemand nog 'n idee?
Waarschijnlijk zal het te maken hebben met wat jij wel of niet mag. En hoe je dat als bestuur moet afregelen met de rabobank. Een pas hebben is niet automatisch toegang hebben tot internetbankieren (via telefoon of app).

Ze heb ik als bewindvoerder wel een bankpas van de rekening van mijn moeder, maar kan ik daarmee niet op internetbankieren. Dat kan alleen via mijn pas, waarbij de rekeningen van mijn moeder gekoppeld zijn aan mijn internet bankieren.

Het zit dus niet in de technisch funkties gok ik zo, maar in hoe je contractafspraken zijn.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Kwastie schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:55:
@pven
Normaal gesproken is het 1 applicatie, maar in NL werkt dit (nog) niet. De store verwijst door naar een niet toegankelijk gedeelte.

De aankopen zijn in de Amerikaanse Play Store gedaan. (d.m.v. een VPN). Tot (waarschijnlijk) gisteren kon ik deze aankopen ook niet bekijken zonder VPN. Ik kreeg dan de melding "Deze content is niet beschikbaar in Nederland". (o.i.d.).

screenshot: https://www.dropbox.com/s...2013-01-25%2011.46.45.png

@agoNITE
De Books applicatie doet het inderdaad niet (je kunt de melding gewoon weg klikken).
Als ik Play Books inschakel, kan ik deze gewoon gebruiken. Heb er ook gewoon een aantal boeken in staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
zoek een app voor mijn wifi op mijn s3 dat deze altijd als ik thuis ben mijn wifi router neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

1475paul schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:32:
zoek een app voor mijn wifi op mijn s3 dat deze altijd als ik thuis ben mijn wifi router neemt
Volgens mij moet ie dat uit zichzelf kunnen, want dat kunnen al mijn mobiele apparaten ook. Tenzij je iets in de settings veranderd ofzo gaat ie altijd eerst wifi en dan pas via 3/4G netwerk internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
wat ik bedoel
als ik op de baan ben gebruik ik veel telenethomespot en als ik dan thuis kom neemt die ook mijn telenethomespot maar hij met connecteren met mijn wifi (naam = wifipl)
anders moet ik altijd terg inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Tasker kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
ik heb tasker en die zet elke avond mijn wifi aan en na enkele tijd uit
maar hoe kan ik instellen dat hij mijn wifi (wifi-pl) neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Lijkt me meer voor 't tasker-topic, wifi in laten schakelen zodra je contact hebt met bepaalde telefoonmasten (= thuis) en dan laten connecten met 'n bepaald SSID lijkt me. Moet gewoon kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand nog goede gratis anti theft app met mogelijkheid om te locaten en uninstall te blocken etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:57

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Ik heb avast! Mobile Security geïnstalleerd. Het is wat meer dan alleen tracking, zoals anti-virus, firewall en app (privacy) manager, maar zeker interessant.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Eric_Cantona schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 22:42:
Lijkt me meer voor 't tasker-topic, wifi in laten schakelen zodra je contact hebt met bepaalde telefoonmasten (= thuis) en dan laten connecten met 'n bepaald SSID lijkt me. Moet gewoon kunnen.
hoe
kan iemand helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:48

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit is meer iets voor het tasker topic maar toon dan wel wat meer eigen inzet en probeer zelf ook eerst je vraag te beantwoorden, het topic is geen helpdesk.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
janvanduschoten schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 07:49:
Dit is meer iets voor het tasker topic maar toon dan wel wat meer eigen inzet en probeer zelf ook eerst je vraag te beantwoorden, het topic is geen helpdesk.
ben er al een maand mee bezig en zit zelf ook op topic tasker
maar ik ben een leek en vind het niet
wat ik gewoon wil is als ik thuis de wifi opzet op mijn galagsy dat die mijn prive netwerk neemt (naam= wifi-pl)
toch bedankt ,als je een kleine link hebt ?
zal verder zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
1475paul schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 08:00:
[...]

maar ik ben een leek en vind het niet
wat ik gewoon wil is als ik thuis de wifi opzet op mijn galagsy dat die mijn prive netwerk neemt (naam= wifi-pl)
toch bedankt ,als je een kleine link hebt ?
zal verder zoeken
Tasker - deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
1475paul schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 08:00:
[...]

Seriously?? :X :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Weet niet wie je nu aanspreekt, maar de persoon met alle tasker vragen heeft daar gisteren voor het eerst gepost. Als hij daar nou gewoon verder gaat, kunnen we hier weer on topic verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-09 14:17
Iemand ervaring met een Android alternatief voor http://bright.nl/move-maa...bit-en-fuelband-overbodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 01:02:
Kent iemand nog goede gratis anti theft app met mogelijkheid om te locaten en uninstall te blocken etc ?
PhoneLocater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 01:02:
Android Lost vind ik het beste :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Prey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:30:
(is van m'n Scoutsgroep dus vraag me niet precies hoe of wat) Zodoende loop ik de 'Aanmelden mobiel bankieren' stappen door waarna ik krijg 'U bent niet bevoegd voor deze functie.' Iemand die dit herkent? Inmiddels ben ik al maanden bezig, heb ik het tientallen keren geprobeerd, ben ik bij de Rabobank geweest die dan maar wat blaten over 'zakelijk gebruiker', maar ondertussen kan ik er dus niks mee... Iemand nog 'n idee?
Kreeg net 'n DM met daarin:
Ik las je vraag net in het Android apps topic en ik kan je hierop een antwoord geven.

Binnen een zakelijke overeenkomst kent de Rabobank drie verschillende gebruikers:

1) eigenaar
2) functionaris
3) beheerder

Voor mobiel bankieren dient er een mobiel bankieren overeenkomst getekend te worden. Dit mag alleen door de eigenaar gedaan worden. Jij bent binnen jullie overeenkomst geen eigenaar. Wie dat wel is kan ik je niet vertellen maar als de eigenaar eenmaal de mobiel bankieren overeenkomst getekend heeft kun jij ook je toestel registreren. Tot die tijd hoef je het niet te proberen want het zal niet eerder kunnen dan dat de eigenaar zich aangemeld heeft.

Heb de Rabobank een mail gestuurd en dit is gewoon waar... Stelletje lutsers daar, als ze dat nou melden..
Ze zien toch dat ik maar 'n pannenkoek ben zonder permissie en niet de eigenaar.. Maar ik mag hopen dat het nu is geregeld gaat worden. Niks mis met de app en alle bende, ik heb gewoon nog geen permissie! |:( :F

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Hoe kun je bij Google fakers melden in de PlayStore?
https://play.google.com/s...loper?id=Open+Concept+Inc

Kan nergens vinden hoe of waar dat te doen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Xanion schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:09:
Hoe kun je bij Google fakers melden in de PlayStore?
https://play.google.com/s...loper?id=Open+Concept+Inc

Kan nergens vinden hoe of waar dat te doen.
onderaan markeren als ongepast? en dan bij alle apps doen?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hommer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 15:23
Weet iemand of je je apps die in de Android store verschijnen onder "Other apps in my library" ook kunt opschonen?
Ik installeer wel eens een mijn tablet/foon opnieuw en ik wordt nogal flauw van die lange lijst van apps die ik ooit eens geprobeerd heb maar niet de moeite waard vond.

[ Voor 12% gewijzigd door hommer op 28-01-2013 18:34 ]

t.k.a. sig space t.e.a.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan ja... al maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 23:33
rockhopper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:39:
[...]

Volgens mij moet ie dat uit zichzelf kunnen, want dat kunnen al mijn mobiele apparaten ook. Tenzij je iets in de settings veranderd ofzo gaat ie altijd eerst wifi en dan pas via 3/4G netwerk internetten.
Ik gebruik Best WiFi. Pakt automatisch het sterkste, bekendste signaal. Je kan in-app ook instellen vanaf welke signal strength hij het signaal mag pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hommer
Fijn....Hoe dan want ik heb het nog nooit mogen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hint: Zoekwoord "verwijderen" in dit topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hommer
CaptJackSparrow schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:06:
Hint: Zoekwoord "verwijderen" in dit topic. ;)
Dank je voor de tip. Ik had al aardig wat zoektermen geprobeerd zonder succes. Play store en Android draaien bij mij in het Engels, de topics staan vol met de nederlandse termen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mijn Android spul 'spreekt' ook allemaal Engels maar dit is nu eenmaal een Nederlandstalig forum.

Het was overigens niet om flauw te doen dat ik het zo deed maar vanwege dit principe. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SuperSU heeft een major update gekregen naar versie 1.00! Veel verbeteringen en een theme engine waar menig app een puntje aan kan zuigen! Keuze uit Holo light, Holo dark, Holo light met donkere menubalk en rom default. Vooral de laatste is mijns inziensggeweldig, die laat de app bij het thema van je rom passen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik denk dat dit de beste plek is om mijn vraag te stellen:

Ik heb zojuist de Philips AS111 gekocht, een speakerdock voor android, en in feite gewoon een bluetooth speaker met lader. Erbij komt de Fidelio app, maar dat is echt een waardeloos stukje software, dat ik om meerdere redenen liever niet gebruik.

Nu was mijn voornaamste doel om wakker te worden middels het geluid van de radio uit het dock. Daarvoor gebruik ik TuneIn Pro. Ik zet een radiostation aan, zet de in-app wekker, druk op pause of stop, en hij begint weer te spelen op de gewenste tijd. Echter, waar het geluid eerst gewoon uit de speakerdock komt, komt het als de wekker af gaat uit zowel de telefoon als de speaker, waardoor er dus een storende echo ontstaat.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Het liefst met gebruik van TuneIn, maar een andere app waarbij dit wel werkt is ook een optie. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
crossposten is niet de bedoeling.

1475paul in "Tasker - deel 1"

[ Voor 82% gewijzigd door Bullet NL op 30-01-2013 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
Je wilt geen notificaties? Waarom :?
Dat is toch juist het idee dat je weet wie er gebeld heeft, of je sms gehad hebt enz.
Vaak kan je het wel op app niveau uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Je kan gewoon op een kruisje klikken of op de drie streepjes (trapsgewijs aflopend) als je het notification menu naar beneden sleept. Ik ga er vanuit dat je wel notificaties wilt, maar dat als je ze eenmaal gezien hebt, gewoon weg wilt hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

tbv start post
Aanvulling bij het verwijderen van apps uit de lijst:

...........als je de tekst van de betreffende app wat langer aanklikt , wordt hij blauw en kan je de volgende te verwijderen apps aanklikken, vervolgens rechtsboven op het kruisje kan je dus multiple verwijderen ipv stuk voor stuk. vooral met een jaar of 3 android history staat het vol met meuk.

Dit werkt enkel vanaf android 4

[ Voor 10% gewijzigd door Pinin op 30-01-2013 09:22 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whatabout het veranderen van het toetsenbord op m'n HTC One X+ met Android 4.1.1 :p
Kan het gewoon niet vinden? "Vroegah" drukte je lang op 'n tekstveld en koos je, je toetsenbord maar nu?
Heb (uiteraard) het standaard HTC Sense toetsenbord, Swype, Swiftkey en Swiftkey Flow geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Settings -> Language & input -> Default ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Can't find 'default'... 8)7
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Sq7oJRX23O4tgEFRQ5Dku21l/full.png

[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 31-01-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
HTC sense :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Swype 4.1 Beta uitschakelen zodat de andere ingeschakeld kunnen worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt voor het meedenken :)
agoNITE schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:26:
Swype 4.1 Beta uitschakelen zodat de andere ingeschakeld kunnen worden ?
Ik wil juist Swypen... ff koekeloeren...
Met 'n oudere Swype-beta kon je daarin kiezen wat je wilde als toetsenbord, nu zie ik 't even niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:27:
[...]

Sorry, zo was ie niet bedoeld. Maar dit geeft wel eens te meer aan dat alle UI-veranderingen die per fabrikant verschillen niet altijd een voordeel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Grolsch schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:53:

Nog 1 poging, weet iemand een oplossing voor bovenstaand probleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Laatst online: 16-09 21:57
Dat is niet mogelijk, alleen als de .apk naam verschillend is.

Google is your friend...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

CLB schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:27:
[...]

[...]

Ik wil juist Swypen... ff koekeloeren...
Met 'n oudere Swype-beta kon je daarin kiezen wat je wilde als toetsenbord, nu zie ik 't even niet :)
Long press op je Space key.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Twee mogelijk nuttige appjes.

Google Play: full!screen kan bij geroote devices de taakbalk verbergen zodat je apps die dat niet doen echt fullscreen kunt laten lopen.

Gratis, geen ads en geen verdachte permissies. Alleen enkele die voor de werking nodig zijn. Er is een betaalde versie met extra functies.

Google Play: Simple Cover Lock [Beta] voor als je het leuk vind om het automatisch aan/uit gaan van de iPad door de cover te openen/sluiten wilt nadoen. Wel even bij de security settings het programma als Administrator aanvinken. Weer uitzetten voordat je deïnstalleert anders lukt dat niet. Domme mensen die niet lezen klagen zoals gewoonlijk bij de reacties dat ze het niet kunnen verwijderen. :z

Het is in Beta en bij mij werkt het (nog) niet (unfortunately stopped) mogelijk omdat het via de omgevingslichtsensor werkt en die niet zit op de tablet waarop ik het geprobeerd heb. Als het via de frontcamera zou werken zou ik daar een permissie voor verwacht hebben. Helaas wordt er zoals gewoonlijk weer bijster weinig toelichting gegeven over de app dus ik moet zelf deze veronderstellingen maken.

Mensen rapporteren extra batterijverbruik. Mogelijk is dit gekoppeld aan de optie om je device aan te laten gaan bij het openen van de cover. Daarvoor moet natuurlijk iets actief blijven wat niet hoeft als je die optie niet aanzet.

Zelf proberen maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik zag op androidworld.nl nog een tip over Carbon backup tool zonder root permissies.
Heef hier iemand ervaring mee? Werkt het zo goed als ze beloven? Ik weet dat iedereen hier lyrisch is over Titanium Backup maar ik vraag me af of het een (volwaardig) alternatief is voor TB voor de mensen die een hekel hebben aan wortels.

[ Voor 10% gewijzigd door rockhopper op 02-02-2013 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkte ook niet...

Met toeval kreeg ik 'n notificatie met 'n toetsenbordicoontje, die naar beneden 'trekken' en ik kon Swype kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Grolsch schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:01:
[...]

Nog 1 poging, weet iemand een oplossing voor bovenstaand probleem :?
Heb je al naar titanium backup gekeken, zoals ik eerder zei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
CLB schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:11:
[...]
Met toeval kreeg ik 'n notificatie met 'n toetsenbordicoontje, die naar beneden 'trekken' en ik kon Swype kiezen.
Als HTC dit niet heeft lopen aanpassen krijg je dit altijd in ICS en hoger zodra je toetsenbord tevoorschijn komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verdammt, you're right, had ik nog nooit gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Iemand eigenlijk nog een goede app voor de TVgids. Aangezien KPN niet een normale app heeft gemaakt voor een tablet (nexus 7) kan ik daar dus geen TV mee kijken en dus ook geen gids opvragen.

De normale omwegen voor de Nexus 7 voor KPN werken niet bij mij dus als alternatief heeft iemand een fijne app als TV-gids?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, weet iemand of het mogelijk is op een google play store account twee telefoons aan te melden?
waarom? ik heb een sgs3 die ik een tijdje geroot heb en betaalde apps (oa titanium etc) die ik sinds ik weer officieel rom draai niet meer (kan) gebruik(ken).
Nu wil ik echter een android chinees (jaiyu) als tweakspeeltje gebruiken, en daar zouden de apps goed van pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:15:
hoi, weet iemand of het mogelijk is op een google play store account twee telefoons aan te melden?
waarom? ik heb een sgs3 die ik een tijdje geroot heb en betaalde apps (oa titanium etc) die ik sinds ik weer officieel rom draai niet meer (kan) gebruik(ken).
Nu wil ik echter een android chinees (jaiyu) als tweakspeeltje gebruiken, en daar zouden de apps goed van pas komen.
Ja dat kan prima. Ik heb ook alle betaalde apps op mijn tablet staan en op mijn telefoon ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Hoi Hoi!
thanx voor de snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxinator
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

Touchdomex schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:51:
Iemand eigenlijk nog een goede app voor de TVgids.
TVGiDS.tv 2.0 beta of de ingebouwde gids in de Ziggo TV app (kun je volgens mij ook gebruiken als je geen abonnee bent, m.u.v. van het live TV gedeelte?). Voorheen gebruikte ik altijd de Veronica TV gids app, maar die hebben zitten prutsen dus die crasht om de haverklap.

Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Tuxinator schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:47:
[...]

TVGiDS.tv 2.0 beta of de ingebouwde gids in de Ziggo TV app (kun je volgens mij ook gebruiken als je geen abbonnee bent, m.u.v. van live TV gedeelte?). Voorheen gebruikte ik altijd de Veronica TV gids app, maar die hebben zitten prutsen dus die crasht om de haverklap.
Die TVGIDS vind ik echt kut en lelijk:+ Die van Veronica crasht inderdaad.

Die van Ziggo nog niet geprobeerd. Dat zo ook maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Laatst online: 16-09 21:57
Ik ben zelf erg tevreden over tvgids.tv, maar jij vindt dat blijkbaar niks.

Ik zou zeggen, kies lekker zelf wat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dirtbiter schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:38:
Ik ben zelf erg tevreden over tvgids.tv, maar jij vindt dat blijkbaar niks.

Ik zou zeggen, kies lekker zelf wat uit.
Ja al gezocht uiteraard maar alles wat bovenaan staat is gewoon kut. Allemaal 2.3.x apps. Niet 4.0 of hoger waardoor het dus loopt als stront door een trechter.

Die van Ziggo werkt wel normaal gelukkig.

Misschien moet ik zelf eens programmeren oppakken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Touchdomex schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:55:

Misschien moet ik zelf eens programmeren oppakken :')
Als je dat zou doen... zorg dan voor een mooie imdb note bij de films ;)
Veronica heeft dat als enige echt lekker (inclusief film 1 dan)maar zoals gezegd crasht die bij het opstarten.

bij ziggo moet je iets te veel stappen maken vind ik ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:09
Ik zoek een app voor een spicifieke functie. Ik moet af en toe smsen sturen naar een vrij grote groep mensen (+- 150). op zich gaat dat vrij goed, maar het zou heel erg leuk zijn mocht dat wat gepersonaliseerder kunnen. Ik wil dus concreet de volgende sms kunnen sturen naar bepaalde groepen in mijn adresboek:

Hallo <voornaam> <achternaam>, blablablabla, Groeten, Teun

Ik heb wat liggen zoeken, maar ik vind geen app die dat kan. iemand die me kan helpen hiermee?
ter info: dit is niet bedoeld voor spam.

edit: post ik dit, vind ik daarna net wat ik zoek :/ Google Play: Group SMS & Scheduler

[ Voor 16% gewijzigd door Teun_2 op 04-02-2013 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie must have Nederlandstalige tablet apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:45:
Wat vinden jullie must have Nederlandstalige tablet apps?
Weer,nu, Eye in sky, Wunderlist, TED, Soundcloud,
Het hangt wel allemaal af van waar jij je tablet voor gebruikt. Waarom persé NL-talig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:49:
[...]

Weer,nu, Eye in sky, Wunderlist, TED, Soundcloud,
Het hangt wel allemaal af van waar jij je tablet voor gebruikt. Waarom persé NL-talig?
Is voor mijn ouders daarom moet het per se Nederlands zijn :). Ze gebruiken nu vooral de browser (Chrome), RTL365 (goede app voor tablet), Flipbook maar nog weinig NL content, NS/ OV9292 (wat ik me herinner ook opgerekte telefoon apps), soms buienradar app maar niet vaak volgens mij want die werkt niet heel lekker, TVGids (opgerekte telefoon app) en Gemist. Ik had IMDb geïnstalleerd maar dat gebruiken ze toch niet omdat het Engels is.

Welke weer is dat? Google Play: Het Weer of Google Play: Het Weer in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Google Play: Weer Nu - Weerbericht

Deze :) By far beter dan Buienradar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Je kan natuurlijk 'currents' gebruiken (soort flipbook en staat iets meer op Nederlands ingesteld)
Verder aldiko voor ebooks, je hebt dan uiteraard Nederlandse ebooks nodig. En je zou verder een internet radio app neer kunnen zetten, ik gebruik zelf tunein radio, allemaal erg laagdrempelig spul.

Wat betreft weer zijn er zoveel verschillende apps dat het bijna niet meer grappig is. Ik gebruik zelf weatherpro (betaalt), weer nu, het weer in nederland, weer & zo

Verder kan je nog wat inspiratie opdoen in deze lijst: 25 NL apps en 50 apps voor beginners (ook niet NL-talig)

Voor de rest zijn er vast nog wel meer / betere apps te vinden in hun specifieke interesse gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Vanmiddag kreeg ik in de trein plots toegang tot de nieuwe google play store met secties voor films, muziek en boeken. Al het aanbod was wel in het Duits. Nu ik thuis ben is deze play versie weer ' verschwunden' . Hebben anderen dezelfde ervaring?? De trein was in de buurt van Lelystad, dus echt dichtbij Duitsland was het niet.

Het enige wat resteert is de Google play movies app, die ik snel wist te installeren. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Internet in de trein is van T-Mobile (dus Deutsche Telekom), ik geloof via een knooppunt in Duitsland, vandaar de Duitse versie :)

[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 05-02-2013 20:03 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Lol, als de NS dan ook de Duitse punktlichkeit zou overnemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 20:04

nielsvv

100% Afol

Wil met de bittorrent app graag grotere bestanden binnenhalen (+4gb). Heb mijn sd kaart alreeds geformatteeerd naar exfat en om eens te testen enkele +4gb bestanden opgezet zonder probleem. Echter van zodra hij begint met een torrent te downloaden geeft hij aan 'file exceeds filesystem size limit'. Heb nogtans aangegeven van rechtstreeks op de sd kaart te downloaden.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Het lijkt eerder alsof je torrent app daarop checkt en een foutmelding geeft terwijl het wel moet kunnen? Bij de developer melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 20:04

nielsvv

100% Afol

Via de app atorrent lukt het wel, dus bittorrent kan er niet mee overweg.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 15:38
Ik heb via een vpn en mailboxde.com een Nexus N10 uit Duitsland gekocht. Sindsdien ben ik voor de playstore een duitser met volledige toegang tot muziek, films en (duitse) boeken. Ook een Nexus4 kan ik zo kopen. Ik gebruik geen VPN meer:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/46665844/playstoreduits.png

[ Voor 19% gewijzigd door vandermark op 11-02-2013 09:40 ]

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dan zou ik een UK versie halen. Ik ben allergisch voor die Duitse subbing. :r

Maar best een raar verhaal verder, het lijkt erop dat je nexus nu 2-talig is? Zo'n menu met Nederlands en Duits door elkaar gemixed vind ik maar lelijk, hoewel ik ook niet zie hoe een Nederlands menu gaat verschijnen als het niet bestaat. Wel nuttige info verder, je loopt nergens op vast als je iets probeert aan te schaffen? (zonder vpn)
Op zich wel te begrijpen omdat een tablet natuurlijk een 'reisitem' is wat mee gaat op vakantie en je toegang wilt blijven houden tot je (duitse?) playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
vandermark schreef op maandag 11 februari 2013 @ 09:39:
Ik heb via een vpn en mailboxde.com een Nexus N10 uit Duitsland gekocht. Sindsdien ben ik voor de playstore een duitser met volledige toegang tot muziek, films en (duitse) boeken. Ook een Nexus4 kan ik zo kopen. Ik gebruik geen VPN meer:

[afbeelding]
Kan je die boeken ook echt kopen? Toen ik namelijk in Engeland mijn telefoon had gekocht maar met mijn gmail in had gelogt kreeg ik alles te zien, maar kon het vervolgens niet aanschaffen. Ik hoop dat google eens opschiet met die diensten hier aanbieden.
Pagina: 1 ... 8 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.