Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:06
Afgesplitst van Google Play & Androidapps - Deel 18

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/65602266/Screenshot_2013-02-12-20-40-01.png
Ik heb dus nog 815 mb vrij, maar ik kan dus geen apps meer updaten wegens onvoldoende opslagcapaciteit. Soms lukt het wel,maar over het algemeen niet. Iemand een idee wat er aan de hand is?

[ Voor 13% gewijzigd door janvanduschoten op 12-02-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

jip_86 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:46:
[afbeelding]
Ik heb dus nog 815 mb vrij, maar ik kan dus geen apps meer updaten wegens onvoldoende opslagcapaciteit. Soms lukt het wel,maar over het algemeen niet. Iemand een idee wat er aan de hand is?
Welke telefoon? en wat heb je ermee gedaan?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Galaxy Note 1, nu niets. Heeft wel custom roms geddraaid maar heb nu gewoon weer de stock 4.0.4 draaien. Als het geheugen vol zou staan zou zo'n foutmelding wel kloppen, maar nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jip_86 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:57:
Galaxy Note 1, nu niets. Heeft wel custom roms geddraaid maar heb nu gewoon weer de stock 4.0.4 draaien. Als het geheugen vol zou staan zou zo'n foutmelding wel kloppen, maar nu niet.
Je telefoon goed gepartitioneerd?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Zie je in de logcat nog wat nuttigs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Touchdomex schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:58:
[...]

Je telefoon goed gepartitioneerd?
En dat kan je doen op een stock telefoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20

HaTe

haat niet

Download Terminal Emulator eens en voer het commando 'df' uit. Kijk eens of misschien de /datadata/ partitie bijna vol zit (of een andere).

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jip_86 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:03:
[...]

En dat kan je doen op een stock telefoon :?
Je komt van custom rom naar stock. Je hebt geflasht met odin. Dat kan je verkeerd hebben gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
HaTe schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:04:
Download Terminal Emulator eens en voer het commando 'df' uit. Kijk eens of misschien de /datadata/ partitie bijna vol zit (of een andere).
Enigste wat ik zie is /system met 45M vrij en /data is 1G en 1G verbruikt. Is /data waar de apps staan? Het is toch twee gigabyte als ik apparaatgeheugen bekijk? Ik voel me beetje dom zo :P

@hieronder: je hebt gelijk, ik heb gevraagd of het afgesplitst kan worden

[ Voor 8% gewijzigd door jip_86 op 12-02-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Gaan we niet een beetje off-topic zo? Er is vast wel een topic over dat toestel. Anders eigen topicje maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Hmm, ik denk dat het opgelost is. Facebook houd er een buffer van 226mb op na 8)7 . En Chrome, en de beta van Chrome ook beiden 100mb. Ik heb wel een rijtje apps dus dan hakt dat er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Google Play: Storage Analyser is wel handig om opslagverbruikers te vinden.

Google Play: Link2SD is naast zijn specifieke functie ook nuttig omdat je flink kunt filteren/sorteren waardoor je ook apps die veel dataopslag verbruiken makkelijk kunt identificeren. Met ruim minder dan 1MB zit het zelf niet in de weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik had deze gebruikt, daar kon je steeds verder specificeren.
Google Play: DiskUsage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik meende ergens te hebben gelezen dat Viber dit ook kan veroorzaken: het niet kunnen installeren of updaten ondanks voldoende ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Dat was hem dus niet. Er zijn blijkbaar apps die zo 10% van het interne geheugen voor alleen hun buffer opeten. Als je daarbij nog twee keer een browser gebruikt die 2x 5% pakt dan gaat het hard.

Het is alleen visueel niet goed inzichtelijk te krijgen.
Pagina: 1