Tijdelijk gratis vandaag Edjing pro:
http://www.androidpolice....ly-4-99-temporarily-free/
http://www.androidpolice....ly-4-99-temporarily-free/
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2017 19:34 . Reden: added more tips ]
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2017 08:24 . Reden: added more limited time freebies. ]
[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 22-05-2017 18:08 ]
Pixel launcher:XWB schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:07:
Ik zoek een compacte weather app en zag net onderstaande in Android O. Iemand een idee hoe deze heet? Of een equivalent?
Die is in de NOVA launcher ook in te stellen. Gebruik m zelf ookXWB schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:07:
Ik zoek een compacte weather app en zag net onderstaande in Android O. Iemand een idee hoe deze heet? Of een equivalent?
[afbeelding]
Deze en andere kleine widgets zitten in Today WeatherXWB schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:07:
[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 22-05-2017 19:10 ]
Dit is volgens mij Google Play: Chronus: startschermwidgetsXWB schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:07:
[afbeelding]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2017 21:15 . Reden: added one more. ]
Ik gebruik hem ook van Nova Prime, maar geen weersvoorspelling in die widget of mis ik een instelling?lifeguard schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:26:
[...]
Die is in de NOVA launcher ook in te stellen. Gebruik m zelf ook
Al update die niet wanneer ik wil.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
als het goed is moet je die via de instellingen- labs aan kunnen zetten.janvanduschoten schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:24:
[...]
Ik gebruik hem ook van Nova Prime, maar geen weersvoorspelling in die widget of mis ik een instelling?
[afbeelding]
heb een moto g4gwystyl schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:09:
@lifeguard op welke telefoon, en heb je wel Android O en bijvoorbeeld de Google search app geïnstalleerd oid? Ik heb hem op mijn Blackberry Priv met Android 6.0.1 en Nova launcher namelijk niet. Ik heb de Google app uitgeschakeld, dus als hij daar in zit kan het daar aan liggen.
Ik gebruik tegenwoordig HD Widgets, daar is ook een 2x1 widget mogelijkheid die je dan zelf naar smaak kan aanpassen....
Zie hieronder voor een plaatje:
[afbeelding]
Ik gebruik zelf de bovenste, de 4x2 widget uitgerekt tot 5x2
[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 23-05-2017 09:05 ]
Verwijderd
Precies wat ik zoek, thanksAllSeeyinEye schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:34:
[...]
Dit is volgens mij Google Play: Chronus: startschermwidgets
Ik gebruik ook Nova Prime maar kan die instelling nergens vindenjanvanduschoten schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:24:
[...]
Ik gebruik hem ook van Nova Prime, maar geen weersvoorspelling in die widget of mis ik een instelling?
[afbeelding]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Moet je even naar de Nova instellingen gaan en dan een seconde of 3 volume down indrukken. Dan krijg je een toast te zien dat Labs is geactiveerd (of zoiets), daar zit de instelling inPierre schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:11:
[...]
Ik gebruik ook Nova Prime maar kan die instelling nergens vinden
Kijk wist ik niet thx voor de tipjanvanduschoten schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:19:
[...]
Moet je even naar de Nova instellingen gaan en dan een seconde of 3 volume down indrukken. Dan krijg je een toast te zien dat Labs is geactiveerd (of zoiets), daar zit de instelling in
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Weinig (positive) recensies nog. Toch bedankt voor het delenDav1d schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 21:55:
Adguard lifetime licentie voor omgerekend minder dan 3 euro (174 Russische roebel).
Gebruik code "AWARENESS_2017" en kies Russische roebel als munteenheid. Betalen kan met PayPal of creditcard.
Kant-en-klare URL: https://m.adguard.com/en/purchase.html?currencyId=1&promoCode=AWARENESS_2017#1/36500/MOBILE
Geweldige adblocker, geen root-toegang vereist!
Dank je! De 5-ster versus 1-ster ratio is 127:7. Dat is een uitzonderlijk hoge beoordeling! Met 10 cent kan mij geen bui vallen.
Yippie kayak, other buckets!
Dat dacht ik ook en heb hem meteen gekocht. Maar nadat ik voor het lezen van een djvu-bestand nog een converteer-tooltje had bij moeten kopen was de Refund knop snel gevondenjmk schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:23:
[...]
Dank je! De 5-ster versus 1-ster ratio is 127:7. Dat is een uitzonderlijk hoge beoordeling! Met 10 cent kan mij geen bui vallen.
Nu een paar dagen outlook voor android in gebruik. Deze app werkt naar behoren. Hoe synchronisen is geregeld kan ik niets over zeggen, aangezien hiervoor geen optie in de instellingen te vinden is. Beide kanten uit gaat in ieder geval naar wens.Aloysxda schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:37:
Zakelijk gebruik ik de Exchange Server voor mail en agenda. Op mijn mobiel heb ik nu outlook voor Android. Deze synchroniseert prima, maar neemt de kleuren van de outlook agenda op mijn pc niet mee. Kan iemand me tippen welke Android agenda de outlook kleuren mee synchroniseert ?
Verwijderd
Maybe: Nine.Aloysxda schreef op maandag 29 mei 2017 @ 12:48:
[...]
Nu een paar dagen outlook voor android in gebruik. Deze app werkt naar behoren. Hoe synchronisen is geregeld kan ik niets over zeggen, aangezien hiervoor geen optie in de instellingen te vinden is. Beide kanten uit gaat in ieder geval naar wens.
Helaas geen kleuren, die per item gesynchroniseerd worden. tot nu toe nog geen agenda app gevonden die dit kan.............
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2017 14:00 ]
Geen idee wat het is, maar gratiesch is altijd goedVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:55:
Zeer kort in de aanbieding, sla je slag zou ik (ook) zeggen en grijp deze kans: KWGT Kustom Widget Pro Key by KUSTOM INDUSTRIES. Meer info: YouTube.
Zo te zien een appje waarmee je zelf widgets kan maken, zodat je zelf kan bepalen hoe groot ze zijn, welke vorm ze hebben en wat ze weergeven (vnl agenda, tijd en weer zie ik). Is misschien ook een optie voor @XWB , aangezien die laatst op zoek was naar een specifieke widget?barrymossel schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:20:
[...]
Geen idee wat het is, maar gratiesch is altijd goed
Verwijderd
Ongetwijfeld! Ik wilde het zonder een heuse 'hausse' naar voren brengen.barrymossel schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:20:
[...]
Geen idee wat het is, maar gratiesch is altijd goed
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2017 16:13 ]
Dit is de gouden tip. Wat een fantastisch complete mail app.....
Verwijderd
De eer gaat dan naar Prulleman, want het is dat ik dankzij hem hiervan (ook) weet heb, dankbaar en wel.Aloysxda schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:05:
[...]
Dit is de gouden tip. Wat een fantastisch complete mail app.....
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2017 18:00 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2017 07:17 . Reden: updated and added some new freebies ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2017 10:30 . Reden: added free game. ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 09:12 . Reden: added more freebies. ]
Ik gebruik greader pro naar volle tevredenheid. Loopt perfect synchroon met Feedly(webbased op een PC) en met een tablet en phone. Ook gesterde onderwerpen worden goed gesynchroniseerd.begintmeta schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:55:
Zijn er nog aan te raden RSS/atom-feed-apps? greader, rss reader, just rss en rss savvy lijken interessant (eventueel in een betaalde versie), maar bijvoorbeeld greader lijkt niet meer actief in ontwikkeling te zijn.
Ik heb greader vroeger ook regelmatig gebruikt. Maar dat er geen updates komen, dat de website het niet lijkt te doen en dat ik ivm een bugje waar ik een tijd geleden tegenaanliep geen respons van de ontwikkelaar heb gekregen laat me een beetje uitkijken naar iets anders.jmk schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:51:
...
Het is inderdaad langer dan een jaar niet geupdatet. Dat is wel een beetje apart...
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2017 11:17 . Reden: Added another freebie. ]
https://androidworld.nl/n...lantenpasjes-met-stocard/Aloysxda schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:03:
Voor mijn pasjes gebruik ik beep'n go. Deze werkt perfect om oa de streepjescode bij de kassa te laten scannen. Helaas stopt beep'n go er mee. Heeft iemand al een goede vervanger gevonden ?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Fijne aan stocard is dat hij je scherm op zijn op zijn felst zet als je de streepjescode laat zien. En dat het gewoon op je telefoon staat. Niemand gaat er vandoor met je het gegevens.
Je krijgt wel om de haverklap reclamefoldersuggesties die je, dacht ik, niet kan uitzetten. Ondertussen heb ik deze app er alweer afgezwierd. Verder was hij wel handig, inderdaad.Jelte schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:42:
[...]
Fijne aan stocard is dat hij je scherm op zijn op zijn felst zet als je de streepjescode laat zien. En dat het gewoon op je telefoon staat. Niemand gaat er vandoor met je het gegevens.
Huh?F97 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:59:
[...]
Je krijgt wel om de haverklap reclamefoldersuggesties die je, dacht ik, niet kan uitzetten. Ondertussen heb ik deze app er alweer afgezwierd. Verder was hij wel handig, inderdaad.
dito, krijg nooit meer meldingen van de app. Die waren idd wel irritantJelte schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:09:
[...]
Huh?
Nog nooit gehad bij deze app. Ik heb wel de 'kaartassistent' en meldingen in de app uitgezet.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Gewoon een kwestie van meldingen uitzetten, staat in de instellingen. Aangezien ik nogal eens een andere ROM flash is Stocard erg handig, hij maakt gebruik van Google backup. Dus ik download de app en start hem op, Google backup herkend het en alle kaarten staan weer in stocard binnen seconden. Ik zou hem zeker wel aanraden.F97 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:59:
[...]
Je krijgt wel om de haverklap reclamefoldersuggesties die je, dacht ik, niet kan uitzetten. Ondertussen heb ik deze app er alweer afgezwierd. Verder was hij wel handig, inderdaad.
Beep'n go is een app zonder reclame. Het zou fijn zijn als er een alternatief is zonder reclame. Bedankt voor je tip. Ook bedankt voor de tips van de andere forumleden. Eens kijken welke app zonder reclame beep'n go kan vervangen.F97 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:59:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door Aloysxda op 12-06-2017 12:51 ]
Gevonden! Bedankt allemaal voor de tip. Opnieuw geïnstalleerd. Had de kaartassistent destijds uit, maar de instelling voor de andere meldingen had ik niet gezien blijkbaar.janvanduschoten schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:48:
[...]
Gewoon een kwestie van meldingen uitzetten, staat in de instellingen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
www.casarodriguillo.com
Is het niet verstandiger om dan gewoon de Play Store achter een wachtwoord te gooien?JT schreef op zondag 2 juli 2017 @ 18:53:
Is er een app die op basis van een blacklist de installatie van troep-apps voorkomt? Van die booster meuk enzo moet allemaal niet op de tablet van m'n pa maar die snapt amper het verschil tussen de Gmail app en Chrome. Dus met enige regelmaat komt er iets bij dat de tablet trager maakt.
Verwijderd
En ook in de aanbieding voor 1 Euro: Aqua Mail Pro Key.Danny.G schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:58:
OfficeSuit Pro + PDF is momenteel in de sale voor €1.
Voor zij die de Google of Microsoft varianten weigeren te gebruiken of weet ik wat..Een mooi uitgebreid pakket.
Als ze niet 100km verderop zouden wonen dan zou dat zeker een optie zijnrens-br schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:50:
[...]
Is het niet verstandiger om dan gewoon de Play Store achter een wachtwoord te gooien?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Dit is misschien een optie maar goed weet niet of de bestandsgrootte een rol speelt.JT schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:28:
Ik ben op zoek naar de naam van een open source app waarmee je middels wifi bestanden uit kunt wisselen tussen telefoons. Ik heb het ergens eens gelezen maar een zoektocht met een zoekmachine en op Google Play heeft me helaas niks opgeleverd
[...]
Als ze niet 100km verderop zouden wonen dan zou dat zeker een optie zijn
Dank voor je suggestie maar het mooie van die app was dat alles binnen je netwerk blijft en niet eerst naar servers van derde partijen gaat ofzo.Fugitive2008 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:51:
[...]
Dit is misschien een optie maar goed weet niet of de bestandsgrootte een rol speelt.
WhatsApp Update
Ecodan warmtepomp
Bedoel je misschien Airdroid? Zelf gebruik ik Pushbullet om spulletjes over en weer te sturen tussen PC <-> telefoon.JT schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:04:
[...]
Dank voor je suggestie maar het mooie van die app was dat alles binnen je netwerk blijft en niet eerst naar servers van derde partijen gaat ofzo.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ecodan warmtepomp
Google Play: Resilio Sync voorheen was dit Bittorrent sync. Het programma is decentraal, wat betekend dat er geen centrale server is.JT schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:28:
Ik ben op zoek naar de naam van een open source app waarmee je middels wifi bestanden uit kunt wisselen tussen telefoons. Ik heb het ergens eens gelezen maar een zoektocht met een zoekmachine en op Google Play heeft me helaas niks opgeleverd
[ Voor 62% gewijzigd door rens-br op 14-07-2017 15:58 ]
Aanrader! Gebruik die app al een jaar en is enorm nuttig.rens-br schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:57:
Google Play: Sleep as Android Unlock is nu in de app maar €1,99 ipv. €3,99.
Je moet dus eerst de gratis app downloaden en daarna vanuit de app via een in-app-aankoop de unlock kopen.
Gebruik hem nu een aantal maanden. Het slaapritme e.d. vind ik zelf niet zo boeiend, maar ik wordt door de wekker wel een stuk rustiger wakker merk ik.Danny.G schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:58:
Aanrader! Gebruik die app al een jaar en is enorm nuttig.
Filedrop ?JT schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:28:
Je kan met Solid Explorer een FTP server draaien(als gratis plugin). Vervolgens kan je op ieder ander apparaat in het netwerk met een FTP client dingen downloaden van de server. Solid explorer is betaald maar er zijn vast gratis en open source alternatieven. Helaas net niet zo makkelijk als klick and go maar het komt in de buurt. Solid explorer werkt ook in accespoint mode, dus een gedeeld netwerk tussen beide apparaten zou niet mogelijk hoeven zijn(voor bijvoorbeeld in de trein)JT schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:28:
[...]
Als ze niet 100km verderop zouden wonen dan zou dat zeker een optie zijn
Google Play: WiFi/WLAN Plugin for TotalcmdJT schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:28:
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ecodan warmtepomp
Misschien te makkelijk gedacht, maar heb je bij instellingen - accounts - google - agenda synchroniseren aan staan? En kriig je daarbij geen foutmeldingen?Drossie schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:56:
2 weken geleden voegde ik enkele afspraken toe aan Google agenda via mijn computer.
Enkele dagen later zag ik op mijn smartphone dat geen enkele van die afspraken in de agenda op mijn smartphone stond. Ik voegde enkele opnieuw toe via mijn smartphone.
Nu zie ik net in de agenda op mijn computer dat sommige afspraken er dus dubbel instaan. Op mijn smartphone zijn enkel de afspraken te zien die ik via de app zelf toevoegde, niet die via computer.
Ik heb op zowel de smartphone als de computer al vernieuwe aangeklikt, maar dit helpt niet.
Hoe krijg ik de eerder ingevoerde afspraken toch te zien in mijn smartphone?
Ik had laatst (nog voor de nieuwe roaming regeling) op een trip naar Berlijn Waze gebruikt - dat vond ik wel heel handiggreatgonzo schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:40:
nu roaming in de EU niets extra kost, zoek ik een goede app, waar ik realtime file info op krijg in het buitenland. Vergelijk het met flitsmeister.
Iemand een tip?
Sometimes you need to plan for coincidence
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
[ Voor 56% gewijzigd door FreshMaker op 27-07-2017 11:09 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Ircghost op 27-07-2017 11:07 ]
Het posten van alle aanbiedingen hier lijkt mij sowieso niet erg gewenst. Als mensen alle aanbiedingen willen hebben downloaden ze zelf: Google Play: AppSales maarFreshMaker schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:05:
Zijn iconpacks btw gewenst ?
Als ik de intro lees, op de eerste pagina, staat daar expliciet genoemd dat het ook over de prijzen gaat.. 2 keer in dezelfde zin zelfs!rens-br schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:43:
[...]
Het posten van alle aanbiedingen hier lijkt mij sowieso niet erg gewenst. Als mensen alle aanbiedingen willen hebben downloaden ze zelf: Google Play: AppSales maarVerder horen aanbiedingen ook niet thuis in AND, maar in SF, maar goed dat is weer een andere discussie.
[ Voor 3% gewijzigd door acoster op 27-07-2017 12:36 ]
Verwijderd
Even, goedbedoeld, offtopic, maar als het posten van alle aanbiedingen sowieso niet erg gewenst is moet men dit duidelijk voorleggen. Dat is niet het geval. En @rens-br; als het al niet gewenst is, waarom liked je het dan als ik vragen mag?rens-br schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:43:
[...]
Het posten van alle aanbiedingen hier lijkt mij sowieso niet erg gewenst. Als mensen alle aanbiedingen willen hebben downloaden ze zelf: Google Play: AppSales maarVerder horen aanbiedingen ook niet thuis in AND, maar in SF, maar goed dat is weer een andere discussie.
Ooit gehoord van een nuance verschil? Alle en enkele?Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 18:32:
[...]
Even, goedbedoeld, offtopic, maar als het posten van alle aanbiedingen sowieso niet erg gewenst is moet men dit duidelijk voorleggen. Dat is niet het geval. En @rens-br; als het al niet gewenst is, waarom liked je het dan als ik vragen mag?
Verwijderd
Jazeker, zonder twijfel. Evengoed bedankt!barrymossel schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 19:56:
[...]
Ooit gehoord van een nuance verschil? Alle en enkele?
Verwijderd
Of de eerder genoemde website: AppSales. De app zelf is sowieso ‘troep', maar dat is mijn mening.FreshMaker schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 22:07:
Ik gebruik de app appsales niet, teveel rommel die uiteindelijk nog gewoon geld kosten.
Via een Telegramkanaal elke dag 6 tot 10 aanbiedingen, veel theming en iconpacks, maar ook best vaak 'nuttige' ( voor iedereen anders ) dingen, en games.
https://t.me/psdealalert
Voor de liefhebber, ik zal het niet meer plaatsen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2017 22:15 ]
Het ging mij inderdaad over alle aanbiedingen, een aantal aanbiedingen posten is niks mis mee. Als ik zie hoeveel icon packs er dagelijks in de aanbieding komen is het niet nuttig / gewenst om die hier allemaal te gaan posten.Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 18:32:
Even, goedbedoeld, offtopic, maar als het posten van alle aanbiedingen sowieso niet erg gewenst is moet men dit duidelijk voorleggen. Dat is niet het geval. En @rens-br; als het al niet gewenst is, waarom liked je het dan als ik vragen mag?
Hoezo is de app zelf troep? Ik vind het wel een fijne / handige app. Je kan ook mooi apps op de watchlist zetten en krijgt dan een notificatie wanneer die in de aanbieding zijn.Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 22:11:
[...]Of de eerder genoemde website: AppSales. De app zelf is sowieso ‘troep', maar dat is mijn mening.
[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 28-07-2017 07:51 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq