Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tijdelijk gratis vandaag Edjing pro:
http://www.androidpolice....ly-4-99-temporarily-free/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

In de aanbieding, gratis voor een beperkte tijd: Antimo Icon Pack (sikebo), Speed View GPS Pro (luozirui), UX Experience S8 - Icon Pack (Ie0maz), Krix Icon Pack (Göktuğ ULAŞ) alsook Redox - Icon Pack (Göktuğ ULAŞ).

Update:
Perfect Icon Pack (DrumDestroyer Themes)
Launcher voor mij (Apalon Apps).

Enjoy!

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2017 19:34 . Reden: added more tips ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Adguard lifetime licentie voor omgerekend minder dan 3 euro (174 Russische roebel).

Gebruik code "AWARENESS_2017" en kies Russische roebel als munteenheid. Betalen kan met PayPal of creditcard.
Kant-en-klare URL: https://m.adguard.com/en/purchase.html?currencyId=1&promoCode=AWARENESS_2017#1/36500/MOBILE

Geweldige adblocker, geen root-toegang vereist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Looking to a free game? Take a look at: Stay Zen (ad free) (PeaceOut Games.
YouTube link met info.

Update:
Graby - Icon Pack (Göktuğ ULAŞ)

Rest - Icon Pack (SZ Inc.)

Succes, geniet en heb lief!

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2017 08:24 . Reden: added more limited time freebies. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ik zoek een compacte weather app en zag net onderstaande in Android O. Iemand een idee hoe deze heet? Of een equivalent?

Afbeeldingslocatie: https://imagr.eu/up/PJReR_2001509545.jpeg

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 22-05-2017 18:08 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
XWB schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:07:
Ik zoek een compacte weather app en zag net onderstaande in Android O. Iemand een idee hoe deze heet? Of een equivalent?
Pixel launcher:
Google Play: Pixel Launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:12

[afbeelding]
Die is in de NOVA launcher ook in te stellen. Gebruik m zelf ook :)
Al update die niet wanneer ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:56

[afbeelding]
Deze en andere kleine widgets zitten in Today Weather

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@lifeguard op welke telefoon, en heb je wel Android O en bijvoorbeeld de Google search app geïnstalleerd oid? Ik heb hem op mijn Blackberry Priv met Android 6.0.1 en Nova launcher namelijk niet. Ik heb de Google app uitgeschakeld, dus als hij daar in zit kan het daar aan liggen.

Ik gebruik tegenwoordig HD Widgets, daar is ook een 2x1 widget mogelijkheid die je dan zelf naar smaak kan aanpassen....

Zie hieronder voor een plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Nd72LBeY0cxHdiD6e09A5tk0/full.png

Ik gebruik zelf de bovenste, de 4x2 widget uitgerekt tot 5x2

[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 22-05-2017 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[afbeelding]
Dit is volgens mij Google Play: Chronus: startschermwidgets

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe ‘tijdelijke gratis apps’ tips:Update:

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2017 21:15 . Reden: added one more. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

lifeguard schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:26:
[...]

Die is in de NOVA launcher ook in te stellen. Gebruik m zelf ook :)
Al update die niet wanneer ik wil.
Ik gebruik hem ook van Nova Prime, maar geen weersvoorspelling in die widget of mis ik een instelling?

Homepage

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
janvanduschoten schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:24:
[...]

Ik gebruik hem ook van Nova Prime, maar geen weersvoorspelling in die widget of mis ik een instelling?

[afbeelding]
als het goed is moet je die via de instellingen- labs aan kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
gwystyl schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:09:
@lifeguard op welke telefoon, en heb je wel Android O en bijvoorbeeld de Google search app geïnstalleerd oid? Ik heb hem op mijn Blackberry Priv met Android 6.0.1 en Nova launcher namelijk niet. Ik heb de Google app uitgeschakeld, dus als hij daar in zit kan het daar aan liggen.

Ik gebruik tegenwoordig HD Widgets, daar is ook een 2x1 widget mogelijkheid die je dan zelf naar smaak kan aanpassen....

Zie hieronder voor een plaatje:
[afbeelding]

Ik gebruik zelf de bovenste, de 4x2 widget uitgerekt tot 5x2
heb een moto g4
Android nougat en nova launcher :)

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee pots onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 23-05-2017 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Limited FREE Icon Packs? Here:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:52

Pierre

Van nature lui!

janvanduschoten schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:24:
[...]

[afbeelding]
Ik gebruik ook Nova Prime maar kan die instelling nergens vinden

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Pierre schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:11:
[...]

Ik gebruik ook Nova Prime maar kan die instelling nergens vinden
Moet je even naar de Nova instellingen gaan en dan een seconde of 3 volume down indrukken. Dan krijg je een toast te zien dat Labs is geactiveerd (of zoiets), daar zit de instelling in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:52

Pierre

Van nature lui!

janvanduschoten schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:19:
[...]

Moet je even naar de Nova instellingen gaan en dan een seconde of 3 volume down indrukken. Dan krijg je een toast te zien dat Labs is geactiveerd (of zoiets), daar zit de instelling in :)
Kijk wist ik niet thx voor de tip

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 13:05
Dav1d schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 21:55:
Adguard lifetime licentie voor omgerekend minder dan 3 euro (174 Russische roebel).

Gebruik code "AWARENESS_2017" en kies Russische roebel als munteenheid. Betalen kan met PayPal of creditcard.
Kant-en-klare URL: https://m.adguard.com/en/purchase.html?currencyId=1&promoCode=AWARENESS_2017#1/36500/MOBILE

Geweldige adblocker, geen root-toegang vereist!
Weinig (positive) recensies nog. Toch bedankt voor het delen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:00

jmk

Dank je! De 5-ster versus 1-ster ratio is 127:7. Dat is een uitzonderlijk hoge beoordeling! Met 10 cent kan mij geen bui vallen. :)

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
jmk schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:23:
[...]

Dank je! De 5-ster versus 1-ster ratio is 127:7. Dat is een uitzonderlijk hoge beoordeling! Met 10 cent kan mij geen bui vallen. :)
Dat dacht ik ook en heb hem meteen gekocht. Maar nadat ik voor het lezen van een djvu-bestand nog een converteer-tooltje had bij moeten kopen was de Refund knop snel gevonden ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Laatst online: 23:13
Zakelijk gebruik ik de Exchange Server voor mail en agenda. Op mijn mobiel heb ik nu outlook voor Android. Deze synchroniseert prima, maar neemt de kleuren van de outlook agenda op mijn pc niet mee. Kan iemand me tippen welke Android agenda de outlook kleuren mee synchroniseert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Aloysxda schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:37:
Zakelijk gebruik ik de Exchange Server voor mail en agenda. Op mijn mobiel heb ik nu outlook voor Android. Deze synchroniseert prima, maar neemt de kleuren van de outlook agenda op mijn pc niet mee. Kan iemand me tippen welke Android agenda de outlook kleuren mee synchroniseert ?
Nu een paar dagen outlook voor android in gebruik. Deze app werkt naar behoren. Hoe synchronisen is geregeld kan ik niets over zeggen, aangezien hiervoor geen optie in de instellingen te vinden is. Beide kanten uit gaat in ieder geval naar wens.
Helaas geen kleuren, die per item gesynchroniseerd worden. tot nu toe nog geen agenda app gevonden die dit kan.............

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aloysxda schreef op maandag 29 mei 2017 @ 12:48:
[...]

Nu een paar dagen outlook voor android in gebruik. Deze app werkt naar behoren. Hoe synchronisen is geregeld kan ik niets over zeggen, aangezien hiervoor geen optie in de instellingen te vinden is. Beide kanten uit gaat in ieder geval naar wens.
Helaas geen kleuren, die per item gesynchroniseerd worden. tot nu toe nog geen agenda app gevonden die dit kan.............
Maybe: Nine.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer kort in de aanbieding, sla je slag zou ik (ook) zeggen en grijp deze kans: KWGT Kustom Widget Pro Key by KUSTOM INDUSTRIES. Meer info: YouTube.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 15:34
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:55:
Zeer kort in de aanbieding, sla je slag zou ik (ook) zeggen en grijp deze kans: KWGT Kustom Widget Pro Key by KUSTOM INDUSTRIES. Meer info: YouTube.
Geen idee wat het is, maar gratiesch is altijd goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

barrymossel schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:20:
[...]

Zo te zien een appje waarmee je zelf widgets kan maken, zodat je zelf kan bepalen hoe groot ze zijn, welke vorm ze hebben en wat ze weergeven (vnl agenda, tijd en weer zie ik). Is misschien ook een optie voor @XWB , aangezien die laatst op zoek was naar een specifieke widget?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:20:
[...]

Ongetwijfeld! Ik wilde het zonder een heuse 'hausse' naar voren brengen. :+ Enjoy everybody!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha.. dat gijt as 'n loop'nd vuurke!! ;) Nu weer ontopic..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2017 16:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aloysxda
Dit is de gouden tip. Wat een fantastisch complete mail app.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aloysxda schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:05:
[...]

Dit is de gouden tip. Wat een fantastisch complete mail app.....
De eer gaat dan naar Prulleman, want het is dat ik dankzij hem hiervan (ook) weet heb, dankbaar en wel. ;) Oh ja, en dankzij @AllSeeyinEye!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2017 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik gebruik Nine nu een jaar of vier. Voor mij is dat alleen al een reden voor altijd bij Android te blijven.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast Solid Explorer File Manager (niet gratis), die ik (ook) frequent gebruik, wil ik jullie deze niet onthouden: Amaze File Manager van Team Amaze.

Update, free for a limited time:

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2017 07:17 . Reden: updated and added some new freebies ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor 'n nieuw overzichtje met gevonden aanbiedingen, voor korte tijd gratis:& meer hier bij AppSales.net.

Update:

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2017 10:30 . Reden: added free game. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Audio recorder met flink wat mogelijkheden van €3,89 voor €0,10

Google Play: Hi-Q MP3 Voice Recorder (Pro)

Kan in vele audioformaten opnemen: WAV, MP3, FLAC, OGG. Heb ik niet eerder gezien. FLAC werkt prima alhoewel het in de app nog als experimenteel wordt aangegeven. Je kunt kiezen tussen front en rear microfoon en de rear microfoon klinkt bij mij beduidend beter en is ook gevoeliger.

Je kunt ook Gain instellen wat erg nuttig is omdat recorders meestal een nogal zachte opname maken in mijn ervaring. Door de gain te verhogen maakt deze app prima luide opnamen. Voor de front microfoon bij mij werkt de maximale waarde van 20 dB wel bij spraakopname en voor de rear microfoon is maar de helft nodig voor even luide opnamen. Met 10 dB is de opnamesterkte ongeveer dubbel t.o.v. de default met 0 dB.

Kan ook na een ingestelde tijd stoppen met opnemen en heeft diverse bestandsoverdrachtfuncties.

Voor deze prijs zeker een aanrader wat mij betreft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Latest app sales I found with a friend, for free now (for less than 8 hours in mostly cases):Update:and for more app sales: click!

Have fun!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 09:12 . Reden: added more freebies. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Zijn er nog aan te raden RSS/atom-feed-apps? greader, rss reader, just rss en rss savvy lijken interessant (eventueel in een betaalde versie), maar bijvoorbeeld greader lijkt niet meer actief in ontwikkeling te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik gebruik al sinds het verdwijnen van Google Reader (RIP) Inoreader. Heb geen moment omgekeken naar wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Inoreader, feedly en andere (vooral) webbased feed-services hebben zeker veel voordelen, maar ik zoek eigenlijk gewoon een stand-alone programma voor op de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

begintmeta schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:55:
Zijn er nog aan te raden RSS/atom-feed-apps? greader, rss reader, just rss en rss savvy lijken interessant (eventueel in een betaalde versie), maar bijvoorbeeld greader lijkt niet meer actief in ontwikkeling te zijn.
Ik gebruik greader pro naar volle tevredenheid. Loopt perfect synchroon met Feedly(webbased op een PC) en met een tablet en phone. Ook gesterde onderwerpen worden goed gesynchroniseerd.

Ook podcast binnenhalen werkt goed(handmatig verplaats ik die naar mijn audiobook player locatie)

Ik gebruik de app al 7 jaar als het niet langer is.

Het is inderdaad langer dan een jaar niet geupdatet. Dat is wel een beetje apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
jmk schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:51:
...

Het is inderdaad langer dan een jaar niet geupdatet. Dat is wel een beetje apart...
Ik heb greader vroeger ook regelmatig gebruikt. Maar dat er geen updates komen, dat de website het niet lijkt te doen en dat ik ivm een bugje waar ik een tijd geleden tegenaanliep geen respons van de ontwikkelaar heb gekregen laat me een beetje uitkijken naar iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREE (for a limited time):Update:

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2017 11:17 . Reden: Added another freebie. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Voor mijn pasjes gebruik ik beep'n go. Deze werkt perfect om oa de streepjescode bij de kassa te laten scannen. Helaas stopt beep'n go er mee. Heeft iemand al een goede vervanger gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Aloysxda schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:03:
Voor mijn pasjes gebruik ik beep'n go. Deze werkt perfect om oa de streepjescode bij de kassa te laten scannen. Helaas stopt beep'n go er mee. Heeft iemand al een goede vervanger gevonden ?
https://androidworld.nl/n...lantenpasjes-met-stocard/

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb PasNL, Fidme en Stocard gebruikt. PasNL werkt aardig, maar je kan maar één telefoon koppelen aan je account. Mocht je veel flashen dan kan het dus zijn dat je regelmatig je telefoon moet ontkoppelen op de website van PasNL. Ik gebruik tegenwoordig Fidme, maar om eerlijk te zijn werken ze alle drie best OK. De ene heeft net wat meer/andere pasjes dan de andere, maar het principe is steeds hetzelfde. Het verschilt wel eens of de code gescand kan worden, maar dat ligt volgens mij meer aan de telefoon/scanner combi dan aan de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Fijne aan stocard is dat hij je scherm op zijn op zijn felst zet als je de streepjescode laat zien. En dat het gewoon op je telefoon staat. Niemand gaat er vandoor met je het gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

F97

Fabian

Jelte schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:42:
[...]

Fijne aan stocard is dat hij je scherm op zijn op zijn felst zet als je de streepjescode laat zien. En dat het gewoon op je telefoon staat. Niemand gaat er vandoor met je het gegevens.
Je krijgt wel om de haverklap reclamefoldersuggesties die je, dacht ik, niet kan uitzetten. Ondertussen heb ik deze app er alweer afgezwierd. Verder was hij wel handig, inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
F97 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:59:
[...]

Je krijgt wel om de haverklap reclamefoldersuggesties die je, dacht ik, niet kan uitzetten. Ondertussen heb ik deze app er alweer afgezwierd. Verder was hij wel handig, inderdaad.
Huh?

Nog nooit gehad bij deze app. Ik heb wel de 'kaartassistent' en meldingen in de app uitgezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Jelte schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:09:
[...]
Huh?

Nog nooit gehad bij deze app. Ik heb wel de 'kaartassistent' en meldingen in de app uitgezet.
dito, krijg nooit meer meldingen van de app. Die waren idd wel irritant

Ideale app, geen pasjes meer nodig.

Enige beroerde is bij sommige winkels dat je je telefoon mag afgeven aan die onhandige cassieres om de barcode te laten scannen.... :P

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

[...]

Gewoon een kwestie van meldingen uitzetten, staat in de instellingen. Aangezien ik nogal eens een andere ROM flash is Stocard erg handig, hij maakt gebruik van Google backup. Dus ik download de app en start hem op, Google backup herkend het en alle kaarten staan weer in stocard binnen seconden. Ik zou hem zeker wel aanraden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cz74OXySkjFHKkusVcqaEt3g/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
[...]

Beep'n go is een app zonder reclame. Het zou fijn zijn als er een alternatief is zonder reclame. Bedankt voor je tip. Ook bedankt voor de tips van de andere forumleden. Eens kijken welke app zonder reclame beep'n go kan vervangen.
Om al die pasjes in te scanner ben je wel even bezig. Kopieren van Beep"n go naar een andere app zal wel niet mogelijk zijn. Daarom maar gelijk de juiste app kiezen.

[ Voor 13% gewijzigd door Aloysxda op 12-06-2017 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F97
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

F97

Fabian

janvanduschoten schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:48:
[...]

Gewoon een kwestie van meldingen uitzetten, staat in de instellingen.
Gevonden! Bedankt allemaal voor de tip. Opnieuw geïnstalleerd. Had de kaartassistent destijds uit, maar de instelling voor de andere meldingen had ik niet gezien blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb Google Play: PostNL erop gezet. Waar ik niet aan uit kom: ik heb een login op de PostNL-site, en die werkt ook. Als ik dezelfde login in deze app gebruik moet ik in eerste instantie al mijn gegevens weer invullen, en uiteindelijk meldt ie dat mijn email-adres al bekend is. Als ik echter in wil loggen, krijg ik de melding dat mijn email-adres onbekend is. Kip ... ei ... 8)7

Iemand die dit herkent? En vooral: iemand een oplossing?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een tip en aanrader daar het in de aanbieding (3 dagen) is: 3C Toolbox Pro. Website. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 22:07

JT

VETAK y0

Is er een app die op basis van een blacklist de installatie van troep-apps voorkomt? Van die booster meuk enzo moet allemaal niet op de tablet van m'n pa maar die snapt amper het verschil tussen de Gmail app en Chrome. Dus met enige regelmaat komt er iets bij dat de tablet trager maakt.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik gebruik onderstaande app voor mijn receiver, het is geen hoogstaande app, maar voldoet voor 80% en er is geen goed alternatief.
Google Play: iControlAV5

Het vreemde is dat de app, ook al is hij gesloten (en staat ook niet meer in de "actieve lijst") hij batterijen vreet, gebruikt ruim 30% van de lading. Het enige dat wekt is dus echt de app stoppen/killen.

Is er een andere manier om de app te sluiten, of heeft iemand een ander idee? (support van pioneer/onkyo hoef je niet te vervachten)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
JT schreef op zondag 2 juli 2017 @ 18:53:
Is er een app die op basis van een blacklist de installatie van troep-apps voorkomt? Van die booster meuk enzo moet allemaal niet op de tablet van m'n pa maar die snapt amper het verschil tussen de Gmail app en Chrome. Dus met enige regelmaat komt er iets bij dat de tablet trager maakt.
Is het niet verstandiger om dan gewoon de Play Store achter een wachtwoord te gooien?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
OfficeSuit Pro + PDF is momenteel in de sale voor €1.

Voor zij die de Google of Microsoft varianten weigeren te gebruiken of weet ik wat.. :) Een mooi uitgebreid pakket.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Danny.G schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:58:
OfficeSuit Pro + PDF is momenteel in de sale voor €1.

Voor zij die de Google of Microsoft varianten weigeren te gebruiken of weet ik wat.. :) Een mooi uitgebreid pakket.
En ook in de aanbieding voor 1 Euro: Aqua Mail Pro Key.

Voor hen die een e-mailpakket zoeken en willen gebruiken. Eventueel naast Nine Mail, als dé vervanger voor Outlook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik ben op zoek naar de naam van een open source app waarmee je middels wifi bestanden uit kunt wisselen tussen telefoons. Ik heb het ergens eens gelezen maar een zoektocht met een zoekmachine en op Google Play heeft me helaas niks opgeleverd :-(
rens-br schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:50:
[...]

Is het niet verstandiger om dan gewoon de Play Store achter een wachtwoord te gooien?
Als ze niet 100km verderop zouden wonen dan zou dat zeker een optie zijn ;)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 15:54
JT schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:28:
Ik ben op zoek naar de naam van een open source app waarmee je middels wifi bestanden uit kunt wisselen tussen telefoons. Ik heb het ergens eens gelezen maar een zoektocht met een zoekmachine en op Google Play heeft me helaas niks opgeleverd :-(

[...]

Dit is misschien een optie maar goed weet niet of de bestandsgrootte een rol speelt.
WhatsApp Update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Fugitive2008 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:51:
[...]

Dit is misschien een optie maar goed weet niet of de bestandsgrootte een rol speelt.
WhatsApp Update
Dank voor je suggestie maar het mooie van die app was dat alles binnen je netwerk blijft en niet eerst naar servers van derde partijen gaat ofzo.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 20:36
JT schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:04:
[...]

Dank voor je suggestie maar het mooie van die app was dat alles binnen je netwerk blijft en niet eerst naar servers van derde partijen gaat ofzo.
Bedoel je misschien Airdroid? Zelf gebruik ik Pushbullet om spulletjes over en weer te sturen tussen PC <-> telefoon.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Nope :) Airdroid komt wel voor in de zoekresultaten dus als die het was dan had ik hem al :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Google Play: Resilio Sync voorheen was dit Bittorrent sync. Het programma is decentraal, wat betekend dat er geen centrale server is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
En weer een zeer geliefde en populaire game voor slechts €0,10:

Modern Combat 4: Zero Hour

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Google Play: Sleep as Android Unlock is nu in de app maar €1,99 ipv. €3,99.

Je moet dus eerst de gratis app downloaden en daarna vanuit de app via een in-app-aankoop de unlock kopen.

[ Voor 62% gewijzigd door rens-br op 14-07-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
rens-br schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:57:
Google Play: Sleep as Android Unlock is nu in de app maar €1,99 ipv. €3,99.

Je moet dus eerst de gratis app downloaden en daarna vanuit de app via een in-app-aankoop de unlock kopen.
Aanrader! Gebruik die app al een jaar en is enorm nuttig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Danny.G schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:58:
Aanrader! Gebruik die app al een jaar en is enorm nuttig.
Gebruik hem nu een aantal maanden. Het slaapritme e.d. vind ik zelf niet zo boeiend, maar ik wordt door de wekker wel een stuk rustiger wakker merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Filedrop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

[...]

Je kan met Solid Explorer een FTP server draaien(als gratis plugin). Vervolgens kan je op ieder ander apparaat in het netwerk met een FTP client dingen downloaden van de server. Solid explorer is betaald maar er zijn vast gratis en open source alternatieven. Helaas net niet zo makkelijk als klick and go maar het komt in de buurt. Solid explorer werkt ook in accespoint mode, dus een gedeeld netwerk tussen beide apparaten zou niet mogelijk hoeven zijn(voor bijvoorbeeld in de trein)
Je kan Solid explorer gratis testen.

Filedrop is gemaakt om bestandsuitwisseling tussen Desktop(of Mac) en een Mobiel makkelijk te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Google Play: WiFi/WLAN Plugin for Totalcmd

Maar als het incidenteel is kun je ook gewoon vanuit een file manager 'Share' kiezen en dan Bluetooth kiezen en het naar een gepaird device sturen. Werkt ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik krijg al lange tijd in de YouTube app zo'n 20-30s voor het einde van een video suggesties voor andere video's die bijna de helft van het beeld van de spelende video bedekken.

Weet iemand toevallig hoe je dat uit kan zetten? Heb daar een tijdje terug naar gezocht, maar kon niets vinden :/ Of ik zoek op de verkeerde termen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

@Sempy @CaptJackSparrow @jmk

Dank voor de suggesties :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 16:26
2 weken geleden voegde ik enkele afspraken toe aan Google agenda via mijn computer.
Enkele dagen later zag ik op mijn smartphone dat geen enkele van die afspraken in de agenda op mijn smartphone stond. Ik voegde enkele opnieuw toe via mijn smartphone.
Nu zie ik net in de agenda op mijn computer dat sommige afspraken er dus dubbel instaan. Op mijn smartphone zijn enkel de afspraken te zien die ik via de app zelf toevoegde, niet die via computer.

Ik heb op zowel de smartphone als de computer al vernieuwe aangeklikt, maar dit helpt niet.

Hoe krijg ik de eerder ingevoerde afspraken toch te zien in mijn smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Drossie schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:56:
2 weken geleden voegde ik enkele afspraken toe aan Google agenda via mijn computer.
Enkele dagen later zag ik op mijn smartphone dat geen enkele van die afspraken in de agenda op mijn smartphone stond. Ik voegde enkele opnieuw toe via mijn smartphone.
Nu zie ik net in de agenda op mijn computer dat sommige afspraken er dus dubbel instaan. Op mijn smartphone zijn enkel de afspraken te zien die ik via de app zelf toevoegde, niet die via computer.

Ik heb op zowel de smartphone als de computer al vernieuwe aangeklikt, maar dit helpt niet.

Hoe krijg ik de eerder ingevoerde afspraken toch te zien in mijn smartphone?
Misschien te makkelijk gedacht, maar heb je bij instellingen - accounts - google - agenda synchroniseren aan staan? En kriig je daarbij geen foutmeldingen?

In de Google agenda app staan ook alle agenda aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

En zet je de afspraken niet toevallig in de agenda van je telefoon ipv in de Google agenda?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

nu roaming in de EU niets extra kost, zoek ik een goede app, waar ik realtime file info op krijg in het buitenland. Vergelijk het met flitsmeister.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
greatgonzo schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:40:
nu roaming in de EU niets extra kost, zoek ik een goede app, waar ik realtime file info op krijg in het buitenland. Vergelijk het met flitsmeister.

Iemand een tip?
Ik had laatst (nog voor de nieuwe roaming regeling) op een trip naar Berlijn Waze gebruikt - dat vond ik wel heel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 12:13
Waze of Google maps inderdaad

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Schijnbaar werkt flitsmeister ook gewoon in een deel van de EU, maar ik weet natuurlijk niet waar je heen gaat.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Als je in Duitsland zit, is staumobil, ook super handig en informatief.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Google Play: Fella for Facebook
Google Play: Iella for Instagram

web-frontends voor Facebook en Instagram
( voornamelijk kleurtjes kiezen :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Zijn iconpacks btw gewenst ?
want die krijg ik ook dagelijks te zien ( prijzen van 0.59 / 1.69 2,99€)

@Ircghost
Ik wilde mijzelf graag zo vaak zien :)

edit - iconpack

Google Play: Red Platin HD Icon Pack
( zelfs 2.99€ )

[ Voor 56% gewijzigd door FreshMaker op 27-07-2017 11:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

@FreshMaker Ik waardeer je enthousiastme, volgende keer echter je laatste bericht aanpassen i.p.v. double posten ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Ircghost op 27-07-2017 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@FreshMaker Ik vind icon packs (en wallpapers) persoonlijk totaal niet boeiend, maar ik zie ze ook vaak bij kortingsites langskomen.

Prince of Persia Shadow & Flames is ook in de aanbieding voor € 0,10. Er schijnen dan nog steeds wel ads in de game te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Het posten van alle aanbiedingen hier lijkt mij sowieso niet erg gewenst. Als mensen alle aanbiedingen willen hebben downloaden ze zelf: Google Play: AppSales maar :) Verder horen aanbiedingen ook niet thuis in AND, maar in SF, maar goed dat is weer een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 15:33
rens-br schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:43:
[...]

Het posten van alle aanbiedingen hier lijkt mij sowieso niet erg gewenst. Als mensen alle aanbiedingen willen hebben downloaden ze zelf: Google Play: AppSales maar :) Verder horen aanbiedingen ook niet thuis in AND, maar in SF, maar goed dat is weer een andere discussie.
Als ik de intro lees, op de eerste pagina, staat daar expliciet genoemd dat het ook over de prijzen gaat.. 2 keer in dezelfde zin zelfs!

"Dit topic is bedoeld om te discussiëren over applicaties die in de Google Play store te vinden zijn, de prijzen, de toestellen waarop je apps wil laten werken, problemen met applicaties, prijzen van applicaties en wat dan ook maar te maken heeft met de Google Play Store! "

Dat was juist mijn reden om dit topic te volgen, tips over app en ook over aanbiedingen. Als Nederlander ben ik dol op geld besparen ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door acoster op 27-07-2017 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@acoster dat klopt. Maar discussieren over prijzen en het melden van aanbiedingen zijn twee verschillende dingen ;). Maar zolang de aanbiedingen niet uit de hand lopen is het prima om het hier te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Materik - material icon pack by Halmos János (gratis voor drie dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rens-br schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:43:
[...]

Even, goedbedoeld, offtopic, maar als het posten van alle aanbiedingen sowieso niet erg gewenst is moet men dit duidelijk voorleggen. Dat is niet het geval. En @rens-br; als het al niet gewenst is, waarom liked je het dan als ik vragen mag? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 18:32:
[...]

Even, goedbedoeld, offtopic, maar als het posten van alle aanbiedingen sowieso niet erg gewenst is moet men dit duidelijk voorleggen. Dat is niet het geval. En @rens-br; als het al niet gewenst is, waarom liked je het dan als ik vragen mag? ;)
Ooit gehoord van een nuance verschil? Alle en enkele? :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ik gebruik de app appsales niet, teveel rommel die uiteindelijk nog gewoon geld kosten.
Via een Telegramkanaal elke dag 6 tot 10 aanbiedingen, veel theming en iconpacks, maar ook best vaak 'nuttige' ( voor iedereen anders ) dingen, en games.

https://t.me/psdealalert

Voor de liefhebber, ik zal het niet meer plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 19:56:
[...]

Ooit gehoord van een nuance verschil? Alle en enkele? :p
Jazeker, zonder twijfel. Evengoed bedankt! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 22:07:
Ik gebruik de app appsales niet, teveel rommel die uiteindelijk nog gewoon geld kosten.
Via een Telegramkanaal elke dag 6 tot 10 aanbiedingen, veel theming en iconpacks, maar ook best vaak 'nuttige' ( voor iedereen anders ) dingen, en games.

https://t.me/psdealalert

Voor de liefhebber, ik zal het niet meer plaatsen
Of de eerder genoemde website: AppSales. De app zelf is sowieso ‘troep', maar dat is mijn mening. ;) Oh ja, ter aanvulling: het forum van AdroidCentral.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2017 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 18:32:
Het ging mij inderdaad over alle aanbiedingen, een aantal aanbiedingen posten is niks mis mee. Als ik zie hoeveel icon packs er dagelijks in de aanbieding komen is het niet nuttig / gewenst om die hier allemaal te gaan posten.

Maar goed genoeg offtopic voor nu, mochten mensen er nog wat over willen zeggen dan kan dat in: Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 22:11:
[...]Of de eerder genoemde website: AppSales. De app zelf is sowieso ‘troep', maar dat is mijn mening. ;)
Hoezo is de app zelf troep? Ik vind het wel een fijne / handige app. Je kan ook mooi apps op de watchlist zetten en krijgt dan een notificatie wanneer die in de aanbieding zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 28-07-2017 07:51 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.