• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Is er een app of manier om van enkele wifi punten de wachtwoorden op te slaan of te saven. Het gaat om wat wifi punten op oud toestel die ik mee wil nemen naar nieuw toestel.
Ter info, de wachtwoorden weet ik niet (meer)

www.casarodriguillo.com

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Dat gaat sinds een aantal Android versies sowieso automatisch als je backups naar google maakt.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Pinin

Pinin

Oh? Ah fijn

www.casarodriguillo.com

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 08:50

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

C00P schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:29:
Je kent dat wel, ben je op de pc bezig krijg je een WhatsApp of SMS bericht, dan moet je je keybord mousse loslaten, je gsm pakken en op dat kleine scherm zitten typen.

Is er geen app welke mijn gsm scherm mirrort op mijn pc scherm? Zodat ik op mijn pc mijn gsm kan bedienen en dus typen met mijn grote keybord.

Bestaat dit? Ik heb al wat gezocht maar kon niets vinden, teamviewer maar dat werkt dan weer andersom.
Zoek ik ook, wel via wifi, niet USB

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Als het puur om die berichten gaat, Pushbullet. Moet je Whatsapp wel laten vallen, want Facebook geeft de api niet vrij.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
SideSync Al eens geprobeerd?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:18
Ik heb daar voor wat gehad, weet alleen niet meer wat. Maar vond het maar niks. Wat ik wel heb, is dat je je telefoon via wifi kan aansluiten als extern scherm, alsof je een tweede monitor hebt. Als je je muis dus naar die monitor beweegt, verschijnt je muis dus op je android phone en kan je dus ook met je gewone toetsenbord typen :D

edit: http://synergy-project.org/?hl=nl
dat was deze...nu nog ff zoeken wat ik toen ook al weer gebruikte om het beeld ook op je PC te krijgen

[ Voor 18% gewijzigd door maarud op 17-09-2014 22:38 ]

• JayDz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-09 12:47
Pinin schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:00:
Is er een app of manier om van enkele wifi punten de wachtwoorden op te slaan of te saven. Het gaat om wat wifi punten op oud toestel die ik mee wil nemen naar nieuw toestel.
Ter info, de wachtwoorden weet ik niet (meer)
Zoiets zoek ik ook, is wel erg handig jah

• maarud
jeroendj2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:00:
[...]

Zoiets zoek ik ook, is wel erg handig jah
Tenzij je anti-root bent:

Google Play: Wifi Password(ROOT)

• Pinin

Pinin

Op de sony toestellen zit best een fraaie manier, en duidelijke manier om een ICE nummer op je lockscreen te zetten.

Nu heb ik een moto g en ik wil ook zoiets.

Ik kom wel apps tegen, maar ze zijn meestal lelijk, of vervangen de manier van unlocken.

wie weet er iets

www.casarodriguillo.com

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Je kan op het lockscreen toch een eigen tekst toevoegen?
Owner info heet het bij mij. Ik vul er ook altijd een ICE nummer in.

plaatje :P

[ Voor 72% gewijzigd door AllSeeyinEye op 19-09-2014 07:30 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Pinin

Pinin

Ja dat heb ik nu, maar wel erg klein is dat

www.casarodriguillo.com

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Hoi ik kom van IOS en ga naar Android voor het eerst. De OneplusOne is onderweg, nu hoor ik steeds meer negatieve verhalen over android en android apps.
Ik had eigenlijk verwacht dat Android nu wel volwassen zou zijn. Is het echt zo erg of zwaar overdreven en kom ik in gespreid bedje terecht?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
ErikRo schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:42:
Hoi ik kom van IOS en ga naar Android voor het eerst. De OneplusOne is onderweg, nu hoor ik steeds meer negatieve verhalen over android en android apps.
Ik had eigenlijk verwacht dat Android nu wel volwassen zou zijn. Is het echt zo erg of zwaar overdreven en kom ik in gespreid bedje terecht?
Welke slechte verhalen bedoel je? Persoonlijk nergens last van.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:26

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Gespreid bedje niet, is net afhankelijk wat je nodig hebt.

Ik ben persoonlijk helemaal fan van Action Launcher en Link Bubble. Dat zou persoonlijk de eerste aanraders zijn om te installeren. Heb ze dan ook direct gekocht. Komt vooral omdat ik veel twitter en alles heb dus kan ik linkjes in de achtergrond laden terwijl ik ze lees.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Orian schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:48:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Nooit een probleem (tenzij ik een beta test, maar daar is het beta voor). Ik vind Android toch wel volwassen sinds Jelly Bean.

@Touchdomex
En ik dan weer van Nova, kan niet zonder de pro daarvan. Ik denk dat je als nieuwe gebruiker juist veel verschillende launchers en apps moet proberen, enerzijds om aan het eco systeem te wennen en anderzijds om te ontdekken wat het best bij je past!

[ Voor 27% gewijzigd door AllSeeyinEye op 18-09-2014 21:56 ]

• ErikRo
  • Laatst online: 20-09 23:07
Orian schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:48:
[...]
Ik las over vele crashes tijdens het gebruik. Beveiligingsgaten en andere bugs die nooit zouden worden opgelost. Slechte kwaliteit van de apps, alsof ze uit de Lidl, geen kwaliteitscontrole. Dat waren de dingen dat ik dacht ik zou toch geen miskoop hebben gedaan...

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

AllSeeyinEye schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:54:
[...]
@Touchdomex
En ik dan weer van Nova, kan niet zonder de pro daarvan. Ik denk dat je als nieuwe gebruiker juist veel verschillende launchers en apps moet proberen, enerzijds om aan het eco systeem te wennen en anderzijds om te ontdekken wat het best bij je past!
Ik heb veel gehad maar Nova is juist iets wat je teveel kan doen. Action Launcher werkt precies zoals ik het wil werken en niet meer. Gewoon swipe van links naar rechts en ik heb mijn launcher netjes op alfabet.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nXJn4kR8z8qtSV2FhjrEcNal/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nXJn4kR8z8qtSV2FhjrEcNal/medium.png

Dashclock was ik nog vergeten. Mooi overzichtelijk op mijn homescreen. Precies alle informatie waar ik het nodig heb. Vooral de zoekfunctie op je homescreen is prettig als je weet hoe je moet werken ermee.

[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 18-09-2014 22:51 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ErikRo schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:25:
[...]

Ik las over vele crashes tijdens het gebruik. Beveiligingsgaten en andere bugs die nooit zouden worden opgelost. Slechte kwaliteit van de apps, alsof ze uit de Lidl, geen kwaliteitscontrole. Dat waren de dingen dat ik dacht ik zou toch geen miskoop hebben gedaan...
Crashes zijn er. Bij de bagger apps. Maar het grote voordeel van Android is dat er nog tenminste tien apps zijn die hetzelfde kunnen! Bij twijfel gooi je het hier in de groep en er is vrijwel altijd iemand die een app al kent.
Touchdomex schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:50:
[...]

Ik heb veel gehad maar Nova is juist iets wat je teveel kan doen. Action Launcher werkt precies zoals ik het wil werken en niet meer. Gewoon swipe van links naar rechts en ik heb mijn launcher netjes op alfabet.
Dat is het precies, eigen voorkeuren die bepalen of met name een launcher bij je past. En dat vind ik de kracht van Android, de keuzemogelijkheid.

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Pinin schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:42:
Op de sony toestellen zit best een fraaie manier, en duidelijke manier om een ICE nummer op je lockscreen te zetten.

Nu heb ik een moto g en ik wil ook zoiets.

Ik kom wel apps tegen, maar ze zijn meestal lelijk, of vervangen de manier van unlocken.

wie weet er iets
hoe kan je dit precies bij een sony instellen op je lockscreen? Ik wil hier mijn telefoonnummer van vaste lijn neerzetten zodat als mijn telefoon kwijt is deze gebeld kan worden.
Settings - Security - Owner info

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
ty!

edit: CLB weet jij toevallig ook antw. op deze vraag? jordi.c in "[Sony Xperia Z3 Compact] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 96% gewijzigd door jordi.c op 27-09-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Laatst online: 24-09 08:53
Op mijn nieuwe Xperia Z3c heb ik Dashclock en Eventflow geïnstalleerd. Widgets mooi op de schermen geplaatst.

... maar ik kan de apps niet meer vinden in mijn geïnstalleerde lijst! De widgets zijn er wel en functioneren, maar om de instellingen te wijzigen, moet ik in het menu kunnen. Deze apps kan ik niet vinden.

Waarschijnlijk een simpel iets, maar komende van de iPhone, weet ik deze trucs nog niet.

Waar kan ik ze vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53
Gokje: de widget aantikken en vasthouden, krijg je dan de mogelijkheid om hem te bewerken in beeld? Dan moet je de widget daar even naartoe slepen - net zoals je hem bijvoorbeeld zou verwijderen.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dashclock heeft gewoon in de widget een settingsknopje? :S Of heb je die uitgezet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Opgelost: Dashclock naar beneden swipen en de settingsbutton verschijnt.
Opgelost: Eventflow verwijderen en opnieuw installeren.

Vreemd van Eventflow, maar Dashclock was geen bug oid.

Bedankt voor meedenken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 13:05
Vraagje over Tapatalk 4.9.3

Als ik Tapatalk opstart krijg ik nu standaard de berichten van een forum waarop ik ben geabonneerd maar ik wil daar een ander forum hebben,

Als ik nu rechts boven op het scherm, op de drie streepjes klik, krijg ik de forums te zien waarop ik geabonneerd ben en helemaal onderop de optie "show" en daar staat een vinkje achter het forum dat nu standaard wordt getoond en achter die andere forums staat een uitroepteken maar deze kan ik niet aanvinken.

Weet iemand hoe ik dat wel voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Het vragen om losse .apk bestanden is niet de bedoeling, je weet nooit wat er met het bestand is gebeurd.

[ Voor 79% gewijzigd door janvanduschoten op 06-10-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:11
Heel vreemd, ik heb opgemerkt dat ik sinds kort een osmdroid map heb op mijn Android (Android 4.4.4 op Nexus 4)

Geen idee waarvan, ik heb geen nieuwe apps gedownload en sinds die periode is alleen mijn fb, fb messenger, whatsapp en YouTube geüpdatet.

Er zitten ook plaatjes in maar niet van Google Maps zelf, heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik weet niet of het bestaat, kan het in ieder geval niet vinden.
Bestaat er een app / mogelijkheid waarbij ik een foto (direct na het nemen of vanuit een gallerij) kan gebruiken als agendapunt.
M.a.w. ik wil een reminder hangen aan mijn foto.

Ik maak namelijk vaak een foto van iets waarbij ik denk, leuk, later even opzoeken. Wat ik uiteraard weer vergeet.
Ik heb verschillende reminder apps/ agenda apps/ Note apps geprobeerd, maar geen daarvan geeft mij een dergelijke snelle oplossing.
Vaak is het juist weer omslachtig (en precies andersom) en moet je een reminder zetten waarbij je een foto kan gebruiken als attachment.

Ik wil:
*Klik*  foto delen met:  Agenda/set as reminder/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Als ik in Galerij een foto heb en ik ga naar het Delen met-menu, dan kan ik op google Keep klikken en dan wordt het een notitie. Onderaan staat dan herrinering toevoegen.

Dat lijkt me precies wat je wil? :)

edit: trololo :+

[ Voor 7% gewijzigd door maarud op 06-10-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 23:08
MauriX schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:58:
*verhaal over reminder aan foto's*
Ik weet niet of het echt is wat je wil, maar je kan met Google Keep kan ongeveer wat jij wil. Je kan een foto delen met Keep, hier een verhaaltje bij typen en er een reminder aanhangen. Dit wordt dan niet zichtbaar in je agenda, maar je krijgt wel een melding op het door jou ingestelde tijdstip.

Is dat wat je zoekt?

Edit: Maarud was me voor :+
Mizgala28 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:59:
Heel vreemd, ik heb opgemerkt dat ik sinds kort een osmdroid map heb op mijn Android (Android 4.4.4 op Nexus 4)

Geen idee waarvan, ik heb geen nieuwe apps gedownload en sinds die periode is alleen mijn fb, fb messenger, whatsapp en YouTube geüpdatet.

Er zitten ook plaatjes in maar niet van Google Maps zelf, heel raar.
Toevallig een andere app geïnstalleerd die kaarten gebruikt? OSM staat voor OpenStreetMap, een open-source variant op Google Maps. Kaarten van OpenStreetMap worden opgeslagen op sdcard\osmdroid.

[ Voor 42% gewijzigd door ChokingHazard op 06-10-2014 16:17 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
ChokingHazard schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:04:
[...]

Ik weet niet of het echt is wat je wil, maar je kan met Google Keep kan ongeveer wat jij wil. Je kan een foto delen met Keep, hier een verhaaltje bij typen en er een reminder aanhangen. Dit wordt dan niet zichtbaar in je agenda, maar je krijgt wel een melding op het door jou ingestelde tijdstip.

Is dat wat je zoekt?

Edit: Maarud was me voor :+
[...]

Toevallig een andere app geïnstalleerd die kaarten gebruikt? OSM staat voor OpenStreetMap, een open-source variant op Google Maps. Kaarten van OpenStreetMap worden opgeslagen op sdcard\osmdroid.
Niet dat ik weet, heb net alles nagekeken maar in de laatste 6 maanden heb ik als nieuwe app alleen Norton geïnstalleerd, echter die map is sinds 30 september aangemaakt en Norton gebruik ik al 1,5 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Mizgala28 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:52:
[...]

Niet dat ik weet, heb net alles nagekeken maar in de laatste 6 maanden heb ik als nieuwe app alleen Norton geïnstalleerd, echter die map is sinds 30 september aangemaakt en Norton gebruik ik al 1,5 maand.
Ik heb zelf ook KitKat (Galaxy S4, CyanogenMod), en ik heb die map ook. Dus ik denk dat het een map is die standaard in Android KitKat zit. Lijkt me dus geen kwaad te kunnen. De map is bij mij aangemaakt op 02-09, bevat 164 bestanden, 33 mappen maar is maar 1,60 MB groot. Valt wel mee dus :)

Kunnen andere KitKat-gebruikers dit bevestigen?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
ChokingHazard schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:35:
[...]

Ik heb zelf ook KitKat (Galaxy S4, CyanogenMod), en ik heb die map ook. Dus ik denk dat het een map is die standaard in Android KitKat zit. Lijkt me dus geen kwaad te kunnen. De map is bij mij aangemaakt op 02-09, bevat 164 bestanden, 33 mappen maar is maar 1,60 MB groot. Valt wel mee dus :)

Kunnen andere KitKat-gebruikers dit bevestigen?
Oké maar alsnog raar want ik draai de 4.4.4 al enkele maanden en de map stamt uit september.

Maar goed ik zoek het wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Mizgala28 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 19:25:
[...]

Oké maar alsnog raar want ik draai de 4.4.4 al enkele maanden en de map stamt uit september.

Maar goed ik zoek het wel uit.
Ik heb KitKat ook langer dan 2 september :p

De map wordt in ieder geval aangemaakt door een app die gebruikt maakt van OpenStreetMap, ik heb echt geen idee welke van mijn apps dit gedaan zou kunnen hebben dus ik zit nu met hetzelfde raadsel :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Sinds een paar dagen heb ik een Android toestel. Een 'steep learning curve', omdat het allemaal wat minder intuïtief is. Wel mooi dat je veel kunt aanpassen.

Heb nu een probleem met mijn agenda.

In iOS had ik een mooie mini-maand view. Ik kon over de maand bekijken wat ik in mijn agenda had en dit was in woorden/zinnen weergegeven. Op mijn Android tablet zie ik het ook. Op mijn Xperia Z3c krijg ik het niet te zien. Mijn agenda maand view is nu een weergave van streepjes, maar kan niet zien wat het is. Agenda is voor mij nu zeer onoverzichtelijk.

Kan ik dit ergens aanpassen? Zijn er apps die dat wel kunnen?

Kan me niet voorstellen dat iedereen het zo gemakkelijk vind werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja er zijn honderden agenda-applicaties en mensen hebben allemaal hun eigen voorkeur...
Je kan nu wachten op tientallen mensen die een agenda-app roepen of zelf de Play Store induiken natuurlijk.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Bedoel je een lijst van alle afspraken onder elkaar? Als ik de weergave (knop linksboven) op maand zet en daarna op een dag tik, krijg ik een lijst te zien van al mijn afspraken. Dat is inderdaad een stuk overzichtelijker dan de streepjes en kleurtjes die je onder de maandweergave te zien krijgt.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v0ytcnA.jpg

Today Calendar. Uiteraard ook diverse andere weergaven mogelijk.

[ Voor 26% gewijzigd door AllSeeyinEye op 08-10-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
@CLB, klopt, maar heb een specifieke vraag. Bedankt voor je hulp.

@ChokingHazard, bedankt, maar bedoel specifiek in de maandweergave.

@AllSeeyInEye: bedankt, inderdaad deze weergave bedoel ik. :)

Vreemde is dat Google Agenda op mijn tablet wel deze weergave heeft, maar op mijn telefoon niet. Vroeg me dus af of het een instellingsprobleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
honey schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:52:

Vreemde is dat Google Agenda op mijn tablet wel deze weergave heeft, maar op mijn telefoon niet. Vroeg me dus af of het een instellingsprobleem was.
Het enige wat ik me hiervoor kan bedenken is het verschil in schermbreedte. Het scherm op je tablet is natuurlijk groter dan je telefoon dus past er tekst naast. Ik heb mijn tablet nu niet bij de hand, anders kon ik testen om te kijken of ik hetzelfde heb.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
ChokingHazard schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:00:
[...]

Het enige wat ik me hiervoor kan bedenken is het verschil in schermbreedte. Het scherm op je tablet is natuurlijk groter dan je telefoon dus past er tekst naast. Ik heb mijn tablet nu niet bij de hand, anders kon ik testen om te kijken of ik hetzelfde heb.
Dat zou kunnen, maar mijn iPhone 4s was veel kleiner en kon het ook, maar ben met je eens, heb daar ook over gedacht, omdat ik niks kon vinden in de settings.

Ben nu Today Calender aan het testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik ben al tijden aanhanger van de Google Play: Jorte Calendar & Organizer widget, verder gebruik ik de agenda nergens voor. Ik vind namelijk de "two week view" heerlijk, verder gebruik ik als agenda beheer/items maker Google Play: Business Calendar Pro. Een oud screenshot uit Arie- in "Post je Homescreen! - Deel 2" : Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3038360/tweakers/homescreen/small/2014-01-28%2010.36.24.png

Edit: De two week view toont de huidige week volgende week.

[ Voor 4% gewijzigd door Arie- op 08-10-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 19:55
honey schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:38:
Sinds een paar dagen heb ik een Android toestel. Een 'steep learning curve', omdat het allemaal wat minder intuïtief is. Wel mooi dat je veel kunt aanpassen.

Heb nu een probleem met mijn agenda.

In iOS had ik een mooie mini-maand view. Ik kon over de maand bekijken wat ik in mijn agenda had en dit was in woorden/zinnen weergegeven. Op mijn Android tablet zie ik het ook. Op mijn Xperia Z3c krijg ik het niet te zien. Mijn agenda maand view is nu een weergave van streepjes, maar kan niet zien wat het is. Agenda is voor mij nu zeer onoverzichtelijk.

Kan ik dit ergens aanpassen? Zijn er apps die dat wel kunnen?

Kan me niet voorstellen dat iedereen het zo gemakkelijk vind werken.
Naar mijn mening de agenda app die de meeste informatie geeft in zowel week- als maandweergave is:

Google Play: aCalendar - Android Calendar

Voorbeeld van het maandoverzicht:
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.androidworld.nl/e4d84247f8/media/thumbnails/9d/99/9d997c708e3cfebcda4a3b1390bbd216.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Kan ook zijn dat Sony een eigen Agenda-app gebruikt. Als dat zo is, dan kan je uit de Play Store Google Agenda downloaden en dan is het hetzelfde als op je tablet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik vind veel van die business calendar apps en soortgelijken zo druk... Al die kleurtjes :X
Het past meestal ook helemaal niet in het thema van je ROM, of (ja, ik ben heel erg) het app icon is ronduit lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Arie- schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:06:
Ik ben al tijden aanhanger van de Google Play: Jorte Calendar & Organizer widget, verder gebruik ik de agenda nergens voor. Ik vind namelijk de "two week view" heerlijk, verder gebruik ik als agenda beheer/items maker Google Play: Business Calendar Pro. Een oud screenshot uit Arie- in "Post je Homescreen! - Deel 2" : [afbeelding]

Edit: De two week view toont de huidige week volgende week.
Ja, +1. Dit is echt by far de eest ideale widget - zo zie ik tenminste wat er gepland staat in plaats van streepjes in mijn agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Hmmbob schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:08:
[...]

Ja, +1. Dit is echt by far de eest ideale widget - zo zie ik tenminste wat er gepland staat in plaats van streepjes in mijn agenda.
Precies mijn ervaring, ik heb het zelfs ooit bij de devs van Business Calendar aangekaart, maar tot op heden is er helaas niets mee gedaan. Jorte is verder namelijk een draak van een applicatie met veel te veel knoppen op niet logische plaatsen waarvan dan ook nog weer eens niet precies duidelijk is waarvoor het precies dient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Business Calendar ziet er goed uit inderdaad. Zie wel dat de verjaardagen er 3 x in staan op een dag, dat is wat minder handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Je kunt even je eigen instellingen langslopen, mogelijk toon je, én Facebook verjaardagen én Google Calendar verjaardagen én lokale contacten verjaardagen, of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:16

icecreamfarmer

en het is

Weet iemand een reden waarom mijn outlook agenda niet meer gesynct wordt.

Ik sync hem handmatig en hij zegt dat hij nieuwe dingen ophaalt maar vervolgens wordt er (in beide richtingen) niets bijgewerkt.

Zowel over gsm als wifi werkt het sinds gisteren niet meer.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Arie- schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:11:
[...]

Precies mijn ervaring, ik heb het zelfs ooit bij de devs van Business Calendar aangekaart, maar tot op heden is er helaas niets mee gedaan. Jorte is verder namelijk een draak van een applicatie met veel te veel knoppen op niet logische plaatsen waarvan dan ook nog weer eens niet precies duidelijk is waarvoor het precies dient.
Haha, ook dat +1 inderdaad. Een draak van een app, maar een bijzonder fijne widget. Dat is dan ook het enige wat ik ervan gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

AllSeeyinEye schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:48:
[afbeelding]

Today Calendar. Uiteraard ook diverse andere weergaven mogelijk.
Dit is een erg mooie agenda app, even getest en meteen de pro aangeschaft. Bedankt voor de tip.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
MegaTronics schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 07:07:
[...]

Dit is een erg mooie agenda app, even getest en meteen de pro aangeschaft. Bedankt voor de tip.
+1

Today Calendar is toch mooier dan Business Calendar na wat testen. Veel mooier kwa vormgeving. Enige nadeel bij Today Calendar is dat de tekst in de mini-maand view niet helemaal wordt weergegeven, dat is bij Business Calendar wel zo.

Bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

honey schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:14:
[...]

+1

Today Calendar is toch mooier dan Business Calendar na wat testen. Veel mooier kwa vormgeving. Enige nadeel bij Today Calendar is dat de tekst in de mini-maand view niet helemaal wordt weergegeven, dat is bij Business Calendar wel zo.

Bedankt voor de tips.
MegaTronics schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 07:07:
[...]

Ik gebruik zelf de split view. In een andere dan de standaard kleurstelling overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:14

Sandyman538

SandstorM [148839]

honey schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:14:
[...]

+1

Bedankt voor de tips.
Als laatste tip 'pure calendar'. Mooie simpele widget die op elke manier in te stellen is en scrollable is. Ter indicatie nog een plaatje van google.
Afbeeldingslocatie: http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/articleimage/Phil%20Nickinson/2010/05/Pure%20calendar%20widget.jpg

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Sandyman538 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:25:
[...]

Als laatste tip 'pure calendar'. Mooie simpele widget die op elke manier in te stellen is en scrollable is. Ter indicatie nog een plaatje van google.
[afbeelding]
Dank.

Ik gebruik nu Event Flow Calendar Widget, deze is ook heel mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

honey schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 06:46:
[...]

Dank.

Ik gebruik nu Event Flow Calendar Widget, deze is ook heel mooi. :)
Die gebruikte ik ook (Event Flow), maar sinds een maandje doe ik het met de standaard widget van Today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

AllSeeyinEye schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:57:
[...]

[...]

Ik gebruik zelf de split view. In een andere dan de standaard kleurstelling overigens.
Ik gebruik ook de splitview, die vind ik het fijnste werken.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Nieuwe Material Design van de Play Store (5.0.31) ziet er goed uit! Alleen heel even wennen aan het iets donkerdere font.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:09:
[...]

Die gebruikte ik ook (Event Flow), maar sinds een maandje doe ik het met de standaard widget van Today.
Net even gekeken, inderdaad wel een mooie strakke widget, maar bij Event Flow kun je mooi alles uitschakelen en hou je een fijne minimalistische transparante widget over, waar ik persoonlijk meer van hou. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Poll: Welke kalender?
Google Agenda
Today Calendar
Business Calendar
Digical Agenda
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=392476&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Jorte Calendar (2)
Sunrise Calendar (1)

[ Voor 3% gewijzigd door Sando op 16-10-2014 10:13 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Jorte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:16

icecreamfarmer

en het is

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pggm
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-01 16:33
Hoi Marion,

Ik heb dit ook op mijn Android smartphone (rooted). Het bedrijf Wingman is een advertentiebedijf.
Als je Buienalarm installeert, ga je akkoord met:

Versie 2.3.2 heeft toegang tot:
- Foto's/media/bestanden:
  • testtoegang tot beveiligde opslag
  • de inhoud van uw USB-opslag aanpassen of verwijderen
Dat betekent dat wij toestemming hebben gegeven om bestanden op onze sdcard te schrijven voor welke toepassing dan ook (zoek maar eens op Wingman en je kan wel aannemen dat dat bedrijf persoonlijke informatie van onze smartphones afhaalt; maar of dat echt waar is weet ik niet zeker).
Het is wel kwalijk dat die naderhand niet verwijderd worden: ik had sinds 31-8-2014 al 580 van dergelijke mappen op mijn sdcard staan. Gisteren heb ik ze alle verwijderd.

En Buienalarm had ik ook uninstalled. Daarna weer opnieuw geïnstalleerd, et voilà: er werd weer een nieuw mapje aangemaakt. Het gaat mij tever om Buienalarm vororgoed te verwijderen, daarvoor gebruik ik het te graag...

Groeten, Peter

[ Voor 13% gewijzigd door pggm op 16-10-2014 14:00 . Reden: opmaak en extra informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
pggm schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:50:
Hoi Marion,

Ik heb dit ook op mijn Android smartphone (rooted). Het bedrijf Wingman is een advertentiebedijf.
Als je Buienalarm installeert, ga je akkoord met:

Versie 2.3.2 heeft toegang tot:
- Foto's/media/bestanden:
  • testtoegang tot beveiligde opslag
  • de inhoud van uw USB-opslag aanpassen of verwijderen
Dat betekent dat wij toestemming hebben gegeven om bestanden op onze sdcard te schrijven voor welke toepassing dan ook (zoek maar eens op Wingman en je kan wel aannemen dat dat bedrijf persoonlijke informatie van onze smartphones afhaalt; maar of dat echt waar is weet ik niet zeker).
Het is wel kwalijk dat die naderhand niet verwijderd worden: ik had sinds 31-8-2014 al 580 van dergelijke mappen op mijn sdcard staan. Gisteren heb ik ze alle verwijderd.

En Buienalarm had ik ook uninstalled. Daarna weer opnieuw geïnstalleerd, et voilà: er werd weer een nieuw mapje aangemaakt. Het gaat mij tever om Buienalarm vororgoed te verwijderen, daarvoor gebruik ik het te graag...

Groeten, Peter
Tegen wie heb je het in hemelsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pggm
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-01 16:33
Oh, ik reageer hierop:
Raven schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:21:
Sinds de laatste update van Google Play: Buienalarm verschijnen er steeds mappen met random naam en telkens 3 bestanden erin op het ingebakken geheugen van mijn S2, heeft iemand zoiets eerder gezien?
......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:41
Wat is een goede muziekspeler?
Had hiervoor een HTC One, heel tevreden over de Sense muziekspeler.
Heb nu een One Plus One, hier staat buiten Google Play Music niets op.

Heb nu PowerAmp maar die vind ik niet zo.
Ik ben dus op zoek naar iets vergelijkbaars met de Sense muziekspeler van HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 17:05

Goverman

not loaded

^^ Ik gebruik rocket player.

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 07:31

Barbas

Gallego!

HansAnders07 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:11:
Wat is een goede muziekspeler?
Had hiervoor een HTC One, heel tevreden over de Sense muziekspeler.
Heb nu een One Plus One, hier staat buiten Google Play Music niets op.

Ik ben dus op zoek naar iets vergelijkbaars met de Sense muziekspeler van HTC
Ik gebruik n7player naar volle tevredenheid.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
HansAnders07 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:11:
Wat is er 'mis' met PowerAmp? Die gebruik ik al jaren naar volle tevredenheid :p

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:24
Screenshot graag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Gewoon de walkman app van Sony downloaden :9 heb een tijdje poweramp gedraaid, omdat Sony Walkman bepaalde podcasts niet afspeelde, maar inmiddels is dat gefixt en ben ik weer terug.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:13
Spotify :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 21:07
Rocket player hier ook. Verademing.

Vraag: degelijke sms app zonder teveel tralala, stock sms app mist group sms en 8sms heeft ads sinds laatste update en was ook niet echt zonder problemen. Ik zend geregeld groepsberichten (niet mms) en dat is toch lastig te doen, enkel de miui sms app was daarin top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Law0070 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:26:

Vraag: degelijke sms app zonder teveel tralala, stock sms app mist group sms en 8sms heeft ads sinds laatste update en was ook niet echt zonder problemen. Ik zend geregeld groepsberichten (niet mms) en dat is toch lastig te doen, enkel de miui sms app was daarin top
Alk naar MightyText gekeken?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Grolsch schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 07:46:
Iemand een oplossing om thuis geen gebruik te maken van Ziggo Hotspots :?

Ik heb een eigen wireless AP, en wil thuis geen gebruik maken van het netwerk Ziggo.
Beetje laat, maar misschien heeft iemand er (nog) iets aan.

Google Play: WifiHotStop

Je kan aangeven wat een hotspot is, en als er een bekend "echt" AP in de buurt is, zal hij de hotspot vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 12:25
Ben op zoek naar een goede app om telefoontjes met mijn laptops te beantwoorden en te plegen (zakelijk en privé).

Het zou helemaal top zijn als ik ook op de laptop kan whatsappen, maar wat dat betreft kan ik echt niet vinden. Wat ik overigens opvallend vind, zoiets moet toch mogelijk zijn via wifi/wifi-direct?

Dusver ben ik het volgende tegen gekomen: Google Play: Remote Phone Call

Zijn er mensen die nog een andere tips hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Telegram.org kun je berichten sturen vanaf je laptop

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:21
Sherlock :+
Daar heb je ook echt wat aan als je Whatsapp gebruikt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Met PushBullet kun je ze in ieder geval lezen op je pc/laptop. Ik heb ook 'n app gehad die ook kon versturen, ben alleen de naam kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:02
Met Quick Reply for Pushbullet kan je via je je PC reageren op Whatsapp berichten. Weet niet of je hiermee ook zelf gesprekken kan starten, maar lijkt me wel.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 19:52
MyUtd4Life schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 00:59:
Met Quick Reply for Pushbullet kan je via je je PC reageren op Whatsapp berichten. Weet niet of je hiermee ook zelf gesprekken kan starten, maar lijkt me wel.
Je kunt daarmee alleen reageren op berichten die je krijgt. Je kunt zelf geen nieuwe conversaties opstarten.
Je hebt hier trouwens root voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:26:
Nieuwe Material Design van de Play Store (5.0.31) ziet er goed uit! Alleen heel even wennen aan het iets donkerdere font.
Inderdaad, even wennen maar we gaan het vaker zien. Chrome gebruikt ook al de donkere kleur. Tevens ook even wennen dat de categorie kleuren ook wat donkerder zijn geworden.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
Sando schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:48:
Poll: Welke kalender?
Google Agenda
Today Calendar
Business Calendar
Digical Agenda
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Jorte Calendar (2)
Sunrise Calendar (1)
Ik stem op Cal :)
Mooie interface. Clean & Simple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Ik gebruik AcDisplay, wat er enorm gaaf uitziet, maar helaas niet altijd even goed werkt. Ik krijg soms tweemaal een lockscreen (Ac en dan nogmaals de oude) of lag. Ik gebruik Miui.
Iemand een ander appje dat wat stabieler werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

Kwabbernoot schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:12:
Ik gebruik AcDisplay, wat er enorm gaaf uitziet, maar helaas niet altijd even goed werkt. Ik krijg soms tweemaal een lockscreen (Ac en dan nogmaals de oude) of lag. Ik gebruik Miui.
Iemand een ander appje dat wat stabieler werkt?
Echo Notification Lockscreen misschien optie? Gebruik hem al tijdje en werkt hier goed.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
Eusebius schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:53:
[...]

Alk naar MightyText gekeken?
net gedaan en is niet echt wat ik zoek :s gewoon een goede sms app, zonder teveel bloat en die toch compleet is, de meeste apps zijn echt niet handig in het versturen van groepssmsen...ja ik gebruik zo'n oude techniek nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Law0070 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:57:
[...]

net gedaan en is niet echt wat ik zoek :s gewoon een goede sms app, zonder teveel bloat en die toch compleet is, de meeste apps zijn echt niet handig in het versturen van groepssmsen...ja ik gebruik zo'n oude techniek nog :p
Gewoon Hangouts is niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
Heb al heel lang geleden de muziek afspeel app Poweramp gekocht. Maar ik zoek een player waarmee ik alle muziek vanaf mijn pc kan afspelen (samba share) Kan wel via ES File explorer, maar dat is toch een net niet oplossing. Wil een mooie muziek app waar je netjes de muziek covers etc van kan zien. Wie o Wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:03

The Executer

Lekker belangrijk!

Vergeet ook niet dat de app geminimaliseerd kan worden. Dat kan vanuit ES File Explorer niet volgens mij.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
The Executer schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:12:
Vergeet ook niet dat de app geminimaliseerd kan worden. Dat kan vanuit ES File Explorer niet volgens mij.
Dat lukt gelukkig wel. Maar een app vinden die doet wat ik precies wil limkt nog niet zo mmakelijk. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Metian schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:18:
[...]

Echo Notification Lockscreen misschien optie? Gebruik hem al tijdje en werkt hier goed.
Yes! Mooi en functioneel. Helaas krijg ik hem (nog) niet aan de praat. Ik heb nu helemaal geen lockscreen meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Textra, lekker simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
heel slecht in het behandelen van groepssmsen. Ben voorzitter van een jeugdhuis en moet vaak "mass" (man of 7-8) tegelijk sturen en vaak ook in verschillende groepen (anders had ik wel groepen gemaakt apart) dus da's wel zo handig dat ik dit zonder teveel hassle even kan doen.
net geïnstalleerd. I like it! weekje uittesten, had het al zien voorbijkomen in zo'n top 10 reeksen enz maar het leek me bloaty. Maar het is idd vrij simpel idd :0 thx

[ Voor 27% gewijzigd door Ch3ckmate op 20-10-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud

Straks de stock SMS app in Android 5.0:
http://www.androidpolice....-messaging-app-messenger/
Simpel uiterlijk, group-SMS, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-09 14:39
maarud schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:39:
[...]

Straks de stock SMS app in Android 5.0:
http://www.androidpolice....-messaging-app-messenger/
Simpel uiterlijk, group-SMS, etc...
Wat is Google's strategie rond messaging nu eigenlijk? Ik ben heel tevreden over Hangouts, het naadloos overgaan van SMS naar MMS naar chat en weer terug terwijl alles mooi in dezelfde conversatie wordt gehouden werkt erg goed. Voice calling en video chat werkt ook erg goed binnen Hangouts en ook hiervan wordt een korte melding in de conversatietijdlijn opgeslagen.

Maar nu is er weer een nieuwe stock SMS app? Waarom convergeren ze niet op Hangouts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Omdat niet genoeg mensen hangouts gebruiken als sms app?

Pagina: 1 ... 44 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.