Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Is er een app aan te raden voor het bijhouden van uitgaven?
Normaal doe ik dat in Excel maar op de smartphone lijkt me handiger (kan overal gebruikt worden).

Ik heb apps gezien als Google Play: Spendee , Google Play: Financius - Expense Manager, Google Play: Expense IQ - Uitgavenmanager en Google Play: Expense Manager

maar ik zoek een app die er uit ziet als Financius/Spendee (lekker simpel) maar met de mogelijkheden van Expense IQ (sync tussen mijn telefoon en tablet) en dan gratis (:+). Mocht dta er niet zijn dan zal ik toch Expense IQ maar moeten proberen.

Die andere features zijn lachen (factuurherrinnering) maar niet per se nodig.

Ik heb ook Expensify gezien (web-app) maar dat lijkt meer gericht op onkosten van werknemers ipv privépersonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
google sheets? :+

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 16:39
maarud schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:28:
Is er een app aan te raden voor het bijhouden van uitgaven?
Normaal doe ik dat in Excel maar op de smartphone lijkt me handiger (kan overal gebruikt worden).
https://play.google.com/s...s?id=com.money.manager.ex misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Nu online
Ziet er top uit, ook qua synchronisatie-opties! Zal direct de android en Windows app uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
'Mijn' Playstore heeft sinds enkele dagen een update gekregen naar het nieuwe material design van Lollipop, een zeer geslaagde facelift, zeer benieuwd naar de rest van 5.0.
Wel enkel op mijn smartphone, nog niet op de tablet.

Dit even terzijde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:06

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Tablet was bij mij een week later dan de telefoon.

Beide nu wel netjes material design. De rest van mijn apps komen ook langzaam mee wat ik erg prettig vind :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 15:02
Het nieuwe design ziet er inderdaad erg fraai uit. Sinds vanochtend het nieuwe design op mijn M7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik vind het ook heel mooi vormgegeven, dat terwijl ik de vorige versie ook al goed vond. Wat is Android toch enorme stappen aan het maken. Als ik nu terugdenk aan mijn Windowsphone 8.1 ervaring dan loopt Android qua snelheid, stabiliteit en nu ook visuele aspecten weer enorm uit op WP 8.1. Zo keer je Android de rug toe en zo keer je op hangende pootjes weer terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google inbox ziet er ook al mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Toevallig iemand die een uitnodiging van Inbox kan regelen?
Dacht de app net te testen, maar heb je en uitndoging nodig.

floriskw op de maildienst van Google zelf :)

Verkeerd topic
[Invite] Google Inbox Invite Request

[ Voor 20% gewijzigd door AndereKoekoek op 24-10-2014 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sando schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:48:
Poll: Welke kalender?
Google Agenda
Today Calendar
Business Calendar
Digical Agenda
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Jorte Calendar (2)
Sunrise Calendar (1)
aCalendar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Ik krijg Echo Lockscreen maar niet aan de praat. Eerder op Miui V5 en nu op V6 krijg ik gewoon géén lockscreen, de powerbutton brengt mij direct op het homescreen. Is er nog een alternatief? Naast AcDisplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwabbernoot schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:52:
Ik krijg Echo Lockscreen maar niet aan de praat. Eerder op Miui V5 en nu op V6 krijg ik gewoon géén lockscreen, de powerbutton brengt mij direct op het homescreen. Is er nog een alternatief? Naast AcDisplay?
Nils:
Google Play: NiLS Lockscreen Notifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zoek een app om verjaardagen mee bij te houden.

Wat ik wil:
• eigen database (dus geen koppeling naar contactpersonen)
• notificatie als er een verjaardag aan komt
• invullen jaartal is optioneel

Ik had Google Play: Verjaardagen (Birthdays) erop staan, maar die werkt sinds een tijdje niet meer.

Iemand tips?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-09 15:40
pven schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:02:
Ik zoek een app om verjaardagen mee bij te houden.

Wat ik wil:
• eigen database (dus geen koppeling naar contactpersonen)
• notificatie als er een verjaardag aan komt
• invullen jaartal is optioneel

Ik had Google Play: Verjaardagen (Birthdays) erop staan, maar die werkt sinds een tijdje niet meer.

Iemand tips?
Ik heb gewoon alle verjaardagen in Google Calender geknald, daar kan je ook instellen dat het een jaarlijks terugkerende "afspraak" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
neilpad schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:36:
[...]

Ik heb gewoon alle verjaardagen in Google Calender geknald, daar kan je ook instellen dat het een jaarlijks terugkerende "afspraak" is.
Dat wil ik niet, want ik dan kan voor een verjaardag geen opvallende notificatie zetten. Daarbij is het soms wel eens handig om een geboortejaar te gebruiken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

pven schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:38:
[...]

Dat wil ik niet, want ik dan kan voor een verjaardag geen opvallende notificatie zetten. Daarbij is het soms wel eens handig om een geboortejaar te gebruiken. :P
En bij de terugkerende afspraak tussen haakjes het geboortejaar zetten? Of is het dan het geval dat je niet wil rekenen :P

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
pven schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:38:
[...]

Je kan bij Google Contacts een birthday toevoegen. Dit is een aparte notificatie tov anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Cyleo schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:02:
[...]

Je kan bij Google Contacts een birthday toevoegen. Dit is een aparte notificatie tov anderen.
Dat wil ik dus niet. Ik heb families onder één entry in mijn contacten staan, dan moet je voor man, vrouw en kindjes weer nieuwe contacten aan gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:24

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Kijk eens naar aCalendar. Behalve erg goede agenda, heb je daar ook een aparte Verjaardag funtie. Kun je verjaardagen toevoegen van bestaande contacten, nieuwe contacten, of enkel een kalendergebeurtenis zonder contact. Ook jaar onbekend kun je aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
WTF: ik zie net dat Google Play: Business Calendar sinds kort ook een birthday-functie heeft, ik zal daar eens naar kijken. Dank om mij op het juiste spoor te zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
;)
CLB schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:14:
Trick or Treat bij Amazon, met heel veel interessante apps en games

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

Ik ben na een paar jaar Windows Phone weer terug bij Android, en zoek nu een widget die hetzelfde doet als de Buienradar live tile op WiPo, dwz een kleine kaart van NL met de actuele buien als overlay. Hoeft niet te bewegen, liever niet zelfs. Graag een gratis app.

De app van buienradar zelf heeft alleen twee grafieken met regen in de aankomende uren als widget, en geen van de apps die ik geprobeerd heb hebben zo'n widget volgens mij, hoewel ik een of twee apps tegenkwam die widgets als in app aankoop aanboden, die heb ik dus niet gezien.

Ik heb in ieder geval Rainy Days en Het weer in Nederland geprobeerd, maar die voldeden niet, en heb volgens mij de meeste andere Nederlandse weer apps wel voorbij zien komen, maar niet gevonden wat ik zocht.. Welke app heb ik over het hoofd gezien?

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Buienalarm?
Edit: zie nu pas dat je in de widget de buien wilt zien.. 8)7

[ Voor 74% gewijzigd door mariconjo op 30-10-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:54
Algurgazan schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:14:
....

Ik heb in ieder geval Rainy Days en Het weer in Nederland geprobeerd, maar die voldeden niet, en heb volgens mij de meeste andere Nederlandse weer apps wel voorbij zien komen, maar niet gevonden wat ik zocht.. Welke app heb ik over het hoofd gezien?
Rain alerts doet volgens mij wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:25
Gisteren heb ik uit "noodzaak" fb messenger geïnstalleerd. Misschien ziet het er nog een beetje speels/kinderachtig uit maar het valt mij niet tegen. De functies zijn allemaal net iets handiger uitgewerkt dan bij Whatsapp. En de chatheads lijkt me voor de diehard chatters erg handig.

If it does not kill u, it makes u stronger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:25

franssie

Save the albatross

@algurgazan dat is een van (de meerdere of weinige - hoe je het bekijkt) dingen waarin W8-phone echt voorloopt op android en iOs, denk niet dat het er echt is.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

arene schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:32:
Rain alerts doet volgens mij wat je wil.
Bedoel je deze? Die doet ook niet wat ik wil helaas. Alleen twee widgets met een soort staafdiagrammen..

Een app die rain alerts heet kan ik niet vinden overigens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:54
Algurgazan schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:27:
[...]

Bedoel je deze? Die doet ook niet wat ik wil helaas. Alleen twee widgets met een soort staafdiagrammen..

Een app die rain alerts heet kan ik niet vinden overigens..
Nee die bedoel ik niet. Je moet zoeken op regenmelding. excuus.Die heeft een handige widget met de kaart van Nederland met buien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

arene schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:11:
Nee die bedoel ik niet. Je moet zoeken op regenmelding. excuus.Die heeft een handige widget met de kaart van Nederland met buien.
Die heeft wel een widget met kaart inderdaad, maar helaas een google maps kaart met buien erover die niet heel duidelijk is, en dat dan alleen nog als je bijna 1,89 betaald voor de widget.. Helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heeft iemand de Gmail 5.0 app al geprobeerd? Outlook en g-mail zelf doen het prima, maar exchange bij mij blijft hangen op Getting Messages.

Account deleten lukt ook niet meer, want in g-mail heb je geen optie om een account te verwijderen. Onder settings en accounts zie je wel die van g-mail staan en die van outlook binnen gmail-app, maar geen exchange :|

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:21

TommieW

Numa numa.

Liquid schreef op zondag 02 november 2014 @ 08:35:
Heeft iemand de Gmail 5.0 app al geprobeerd? Outlook en g-mail zelf doen het prima, maar exchange bij mij blijft hangen op Getting Messages.

Account deleten lukt ook niet meer, want in g-mail heb je geen optie om een account te verwijderen. Onder settings en accounts zie je wel die van g-mail staan en die van outlook binnen gmail-app, maar geen exchange :|

Iemand enig idee?
Data van de app verwijderen?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:24
Heb Google Play Services v6.1.83, deze slurpt de batterij leeg,
is hier al een update voor te krijgen of iets anders aan te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:40
Liquid schreef op zondag 02 november 2014 @ 08:35:

Iemand enig idee?
Volgens Android Police heb je een tweede apk nodig voor Exchange: com.google.android.gm.exchange-6.5-1520254-500064-minAPI14.apk

Heb je die ook geïnstalleerd?

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:24
Tom Paris schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:32:
[...]

Volgens Android Police heb je een tweede apk nodig voor Exchange: com.google.android.gm.exchange-6.5-1520254-500064-minAPI14.apk

Exchange-support voor Gmail 5.0 APK (extra plug-in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tom Paris schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:32:
[...]

Ja heb het ook in kunnen stellen.

Maar denk een bugje tijdens de authenticati . Uiteindelijk zo wel de exchange verwijderen als het reverten naar stock g-mail en opnieuw instellen van g-mail+ exchange herinstallatie bood de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik vind het alleen jammer dat ze voor IMAP geen gebruik maken van IMAP idle, zodat je gewoon direct een notificatie ontvangt als er nieuwe mail is. Nu moet je periodiek zelf een refresh opvragen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwester
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 10:25
Ik zoek een app die , tewijl ik muziek aan het spelen ben, de mogelijkheid biedt om een track te kiezen die hij speelt al het liedje waarnaar ik aan het luisteren ben afgelopen is.
Ik heb al geprobeerd twistmusic poweramp en Mixzing :P

[ Voor 92% gewijzigd door blauwester op 02-11-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 13:49
blauwester schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:38:
Ik zoek een app die , tewijl ik muziek aan het spelen ben, de mogelijkheid biedt om een track te kiezen die hij speelt al het liedje waarnaar ik aan het luisteren ben afgelopen is.
Google play music

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwester
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 10:25
super bedankt dit was precies wat ik zocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

blauwester schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:38:
Dus je zoekt een "Play next" functie?
Ik ken er wel een aantal die dat kunnen.

Shuttle: Google Play: Shuttle Music Player
Google Play Music: Google Play: Google Play Music
Apollo (de muziekspeler van Cyanogenmod): https://github.com/CyanogenMod/android_packages_apps_Apollo

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 09:40
Ik heb vandaag naast Gmail ook Inbox op mijn HTC ONE M8 geïnstalleerd. Ben zelf wel te spreken over Inbox echter kan ik deze nergens instellen als primary e-mail client. Het gevolg is dat bij binnenkomende e-mail ik zowel van de Gmail app als Inbox een notificatie krijg van nieuwe e-mail. Best wel irritant. Weet iemand hoe je dit kunt oplossen/afvangen? Gmail app is standaard geïnstalleerd en kan daarom niet verwijderd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Je kunt in de settings van de Gmail-app de notifications gewoon uitzetten :)

[ Voor 4% gewijzigd door Koppensneller op 04-11-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Koppensneller schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:02:
Je kunt in de settings van de Gmail-app de notifications gewoon uitzetten :)
Dat is ook een oplossing, bedankt :) Alleen wel vreemd dat Google daar zelf niets op bedacht heeft om dit gedrag te voorkomen. Neem niet aan dat er mensen zijn die de Gmail app naast de Inbox app zullen gebruiken. Lijkt mij typisch een of-of situatie en dan is de melding bij één van de twee teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Nee hoor. Je kan 10 email apps tegelijk gebruiken om Gmail of wat voor mail dan ook binnen te halen. Zelf notificaties en sync uitzetten dus.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Zijn er eigenlijk ook thema's te vinden in de nieuwe Gmail app? Ik zou die rode balk wel mooi blauw willen hebben, past beter bij de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:08
bluecupra schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:13:
Alleen wel vreemd dat Google daar zelf niets op bedacht heeft om dit gedrag te voorkomen. Neem niet aan dat er mensen zijn die de Gmail app naast de Inbox app zullen gebruiken. Lijkt mij typisch een of-of situatie en dan is de melding bij één van de twee teveel.
Zit gewoon bij de Inbox instellingen hoor...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Brad Pitt schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:27:
[...]

Zit gewoon bij de Inbox instellingen hoor...
Vertel mij dan maar waar dit ingesteld kan worden binnen Inbox? Ik heb de setting om de Gmail notificaties of Inbox als default e-mail client (nog) niet kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bluecupra schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:09:
Vertel mij dan maar waar dit ingesteld kan worden binnen Inbox? Ik heb de setting om de Gmail notificaties of Inbox als default e-mail client (nog) niet kunnen vinden
Je kan meldingen van GMail toch gewoon uitzetten?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-11-06-08-17-01_jaeg320141106_081713s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-11-06-08-17-30_rbzg320141106_081740s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En anders onder settings -> accounts -> "sync gmail" uitvinken :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 15:05
Nou zo te merken is Google bezig met uitrollen via Play Store, Play Kiosk kreeg net een update dus de rest laat niet lang op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Muziek! Wat is jullie favoriete player?

Ik gebruik al jaren PowerAmp, prima app. Alleen probeerde ik laatst Neutron, daarmee kun je qua audio bijna alles tweaken (parametrische equalizer). Ik moet zeggen dat je bij sommige nummers het verschil best goed hoort, alhoewel de equaizer van PowerAmp ook redelijk uitgebreid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 15:05
Franco10 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:20:

Ik gebruik al jaren PowerAmp, prima app. Alleen probeerde ik laatst Neutron, daarmee kun je qua audio bijna alles tweaken (parametrische equalizer). Ik moet zeggen dat je bij sommige nummers het verschil best goed hoort, alhoewel de equaizer van PowerAmp ook redelijk uitgebreid is.
Gewoon de Play Music app, al vind de Walkman app van Sony ook erg goed alleen wil die voor geen meter goed werken met min Nexus 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Shuttle+ ook 'n prima speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Tiroz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:44:
Zijn er eigenlijk ook thema's te vinden in de nieuwe Gmail app? Ik zou die rode balk wel mooi blauw willen hebben, past beter bij de rest!
Iemand? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja, die zijn er niet.
Googlen is niet zo moeilijk, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Franco10 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:20:

Ook een tijdje PowerAmp gebruikt, maar ik ben sinds deze week over op Rocket Player.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Blackplayer is een vrij nieuwe player waar ik veel goeds over gehoord heb van anderen. Ik ben sinds kort ook over op deze player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
ben nu over op Google Play: Nine - Exchange ActiveSync
hele tijd stock (nexus) email app gebruikt voor exchange, (gehackte versie met verwijderde policy check), maar deze is toch vrij beperkt. Was blij dat gmail ook met exchange support komt, maar hier is het weer lastig om de policy check uit te halen en up to date te blijven. Ergens een tip voor Nine gelezen, halve dag de trial geprobeerd en gelijk aangeschaft (niet goedkoop, maar voor wel waard).
kalender en contacten worden netjes buiten de app gesynct (in tegenstelling tot touchdown (of in ieder geval oude versies van touchdown), email zelf zit achter een instelbare passcode (vind ik niet erg, als maar niet mijn hele device verplicht gelocked wordt zoals bij stock).
moderne look, mooie duidelijke interface, task en note sync, email groeperen/threads.

kortom een aanrader voor exchange gebruikers!

Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/EH2pkoaRP6uyzKhmWT_mIyphWBwkIL1wVJWh0O9vpl_zsueA7gpfhZ_kXDHyzNM_lA=h900

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Prulleman schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:05:
Was blij dat gmail ook met exchange support komt, maar hier is het weer lastig om de policy check uit te halen en up to date te blijven. Ergens een tip voor Nine gelezen, halve dag de trial geprobeerd en gelijk aangeschaft (niet goedkoop, maar voor wel waard).
kalender en contacten worden netjes buiten de app gesynct (in tegenstelling tot touchdown (of in ieder geval oude versies van touchdown), email zelf zit achter een instelbare passcode (vind ik niet erg, als maar niet mijn hele device verplicht gelocked wordt zoals bij stock).
moderne look, mooie duidelijke interface, task en note sync, email groeperen/threads.

Ik gebruik Nine nu ongeveer een jaar. Ook na een dagje trial gelijk dat 10tje er voor betaald. Het is het meer dan waard. Geen enkele app komt maar in de buurt van deze. Geen battery hogger zoals veel andere diensten, Exchange active sync en niet een eigen server van de app eigenaar die de mails binnenhaalt en naar je toestel pusht. Ook het sync schedule (peak) is ideaal, threaded view, stabiel, exchange policy alleen voor de app, goed vormgegeven, email, calendar, tasks, notes, alles wat je in Exchange / Outlook gebruikt. Kan het iedereen aanraden.

[ Voor 5% gewijzigd door AllSeeyinEye op 07-11-2014 11:17 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
hele tijd stock (nexus) email app gebruikt voor exchange, (gehackte versie met verwijderde policy check), maar deze is toch vrij beperkt. Was blij dat gmail ook met exchange support komt, maar hier is het weer lastig om de policy check uit te halen en up to date te blijven. Ergens een tip voor Nine gelezen, halve dag de trial geprobeerd en gelijk aangeschaft (niet goedkoop, maar voor wel waard).

[afbeelding]
Je plaatje doet 't niet in Firefox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:16

icecreamfarmer

en het is

[afbeelding]
Waar heb je die vandaan gehaald :? (Via dm aub)
Want nu krijg ik idd dat ze mijn tel mogen wipen terwijl ik alleen maar mijn calender sync.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Smultie schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:30:
[...]

Je plaatje doet 't niet in Firefox!
Dat ligt dan aan Firefox, in Chrome (zowel desktop als Android) doet 'ie het perfect.
icecreamfarmer schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:46:
[...]

Waar heb je die vandaan gehaald :? (Via dm aub)
Want nu krijg ik idd dat ze mijn tel mogen wipen terwijl ik alleen maar mijn calender sync.
Zoek op XDA eens op AOSP hacked email.apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:14:
[...]

Dat ligt dan aan Firefox, in Chrome (zowel desktop als Android) doet 'ie het perfect.
Klopt. Neemt niet weg dat het erg onhandig is om .webp te gebruiken zolang dat geen breed gedragen standaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Smultie schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:25:
[...]

Klopt. Neemt niet weg dat het erg onhandig is om .webp te gebruiken zolang dat geen breed gedragen standaard is.
klopt, heb de url uit chrome/playstore gekopieerd, nu aangepast naar de png versie van datzelfde plaatje

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Smultie schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 07:59:
[...]

Ja, die zijn er niet.
Thanks! Kon er inderdaad via Google niks over vinden, was even laatste check. Zou wel mooie toevoeging zijn imo, zijn niet veel rode standaard thema's, dit is dan redelijk in your face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Smultie schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 07:59:
[...]

Ja, die zijn er niet.
Onzin. Zijn er best. CM11 theme engine kan dat namelijk gewoon aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:23:
Onzin. Zijn er best. CM11 theme engine kan dat namelijk gewoon aanpassen.
Of gewoon met xposed/Tinted Status bar. Werkt ook prima d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe werkt het updaten van de Playstore zelf?

Ik heb een Nexus 7 met de nieuwste software updates (dus 4.4.4) maar Google Play heeft nog geen nieuwe look (4.8.20).
Ik heb ook een Memo Pad HD 7 liggen met Android 4.2 en die heeft wel Google Play met de nieuwste look (5.0.31).

Bij apparaten waar ik een custom rom op flash, flash ik nog een extra zip-file met de meest recente Google software. Maar hoe werkt het met de stock roms? Google Play store is geen app uit de store zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:21
Normaal gesproken gaat dat vanzelf als je de playstore app opent, op de homeknop van je telefoon drukt en even wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SvMp schreef op zondag 09 november 2014 @ 19:40:
Maar hoe werkt het met de stock roms? Google Play store is geen app uit de store zelf.
Gewoon de apk downloaden van bijv. Androidpolice en deze installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zondag 09 november 2014 @ 19:59:
[...]

Gewoon de apk downloaden van bijv. Androidpolice en deze installeren.
Dat zijn niet-officiële releases. Ik weet dat dit kan, maar wat is de officiële manier? Mijn beide tablets hebben een andere versie en beide zeggen ze dat ze up-to-date zijn als je op het versienummer klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SvMp schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:08:
Dat zijn niet-officiële releases.
Jawel hoor. Gewoon signed en updateable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
  • Laatst online: 25-09 17:08
Brad Pitt schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:09:
[...]

Jawel hoor. Gewoon signed en updateable.
Dat betekent niet dat er niet mee gerommeld kan zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
frizti schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:10:
Dat betekent niet dat er niet mee gerommeld kan zijn.
Dan installeer je hem niet en blijf je toch gewoon wachten op een échte echte officiële? Zoals deze ook is, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Bovendien is het allemaal geen antwoord op de vraag die ik heb gesteld.

Het systeemsoftware / rom wordt geupdate via de auto-update functie in Android.
De apps worden geupdate via de Playstore (er vanuitgaande dat deze gebruikt wordt).

Maar de playstore zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SvMp schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:25:
Bovendien is het allemaal geen antwoord op de vraag die ik heb gesteld.
Sorry? Alle antwoorden zijn al gegeven. Wachten (hetgeen jij gaat doen), losse apk flashen (durf je niet want zit vast malware in) of een zip flashen (zie punt 2, ook dit is heel erg riskant).
De apps worden geupdate via de Playstore (er vanuitgaande dat deze gebruikt wordt).

Maar de playstore zelf?
Ook. Als Google de tijd rijp vindt voor jouw device/locatie/OS versie. Gewoon wachten dus. Komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Iemand dit al eens een keer geprobeerd
http://www.infinitegra.co.jp/en/solution/AndroidApp1.htm
met welke camera's werkt deze nog meer ?
of alleen UVC

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
SvMp schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:25:
Het systeemsoftware / rom wordt geupdate via de auto-update functie in Android.

Maar de playstore zelf?
De Play Store zit bij Google Play services in en wordt daarmee ook geüpdatet.

De enige manier om sneller te updaten is om zelf een .apk van the interwebz te vissen, bijvoorbeeld via www.apkmirror.com. Die heeft bijna altijd de laatste versie, netjes gesigneerd en dus veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebber de Maps 9.0.0 apk! Deze is uit me Dropbox, maar je kan m net zo goed halen van *knip* Is wel zo betrouwbaar..... >:)

Geen linkjes naar dropboxen

[ Voor 67% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 04:29:
Voor de liefhebber de Maps 9.0.0 apk! Deze is uit me Dropbox, maar je kan m net zo goed halen van www.apkmirror.com Is wel zo betrouwbaar..... >:)
Je enthousiasme is aanstekelijk, maar je bent ongeveer 5 dagen te laat...

http://www.androidpolice....heres-what-it-looks-like/

[ Voor 9% gewijzigd door PaT op 14-11-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Nu online
_gibeon_ schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:42:
[...]

Het zijn wel degelijk losse apps, anders kan je natuurlijk niet een Play Store.apk downloaden ;)

Als je echt de .apk niet wil downloaden kan je altijd nog op het Build-nummer drukken in instellingen. Soms checkt hij dan op updates (niet altijd, dan geeft hij up-to-date weer terwijl je weet dat er een nieuwere is).

[ Voor 27% gewijzigd door maarud op 10-11-2014 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

_gibeon_ schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:42:
[...]

Dit is natuurlijk onzin (zoals hierboven ook gezegd). Updates van de Play Store worden door Google via Play Services gepushed naar je toestel.

Als je op de hoogte wil blijven van updates van Google apps dan kan je in Pushbullet een abo nemen op het apkmirror channel, Android Police volgen op G+ (of Fb :X ) of gewoon regelmatig het nieuws volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:00:
[...]

Dit is natuurlijk onzin (zoals hierboven ook gezegd). Updates van de Play Store worden door Google via Play Services gepushed naar je toestel.

Als je op de hoogte wil blijven van updates van Google apps dan kan je in Pushbullet een abo nemen op het apkmirror channel, Android Police volgen op G+ (of Fb :X ) of gewoon regelmatig het nieuws volgen.
Jamaar jamaar, die bestanden zijn niet veilig.....!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smultie schreef op maandag 10 november 2014 @ 06:17:
[...]

Je enthousiasme is aanstekelijk, maar je bent ongeveer 5 dagen te laat...

[...]
Ach er zijn mensen met een geheugen van een goudvis, en niet in staat om verder terug te lezen dan twee berichten..:-) Daar doe je het voor natuurlijk. Niet voor nerds zoals jij.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Als ik een mail stuur en de reply op mijn mail open met de Gmail app, dan wordt mijn oorspronkelijke mail, die ik zelf gestuurd heb geopend en niet de reply. Ik kan dan op geen enkele wijze de reply openen. Dit wordt niet verholpen na pull ddown to refresh. Ik weet ook zeker dat er een reply is want in de mail lijst kan ik een stukje van de reply lezen. Doe ik iets verkeerd of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:38
Nieuwe SMS messenger app van google https://play.google.com/s...le.android.apps.messaging

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Moet nu echt voor iedere app alleen een melding gemaakt worden zonder dat er een review neergepend wordt? Dat de app bestaat was niet nieuw en dat hij nu in de store staat weet iedere geïnteresseerde al via Android Police of Pushbullet+apkmirror.
Dat jij het elders vernomen heb is fijn, maar voor anderen is dit een vaste bron van nieuwe apps. Zeker, we waarderen app reviews, maar om dan maar de oneliners niet toe te staan gaat wat ver

[ Voor 17% gewijzigd door PaT op 13-11-2014 19:42 ]

Verwijderd

Doe eens niet

[ Voor 91% gewijzigd door PaT op 13-11-2014 19:39 ]

• averagegamer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 14:39
Meer uit nieuwsgierigheid dan dat ik ze per se wil hebben, maar weet iemand waarom de blauwe vinkjes in whatsapp bij mij maar bij twee personen werken? In de andere gesprekken waar mn berichten ook gewoon gelezen zijn werkt t niet, zelfs met mensen die bij mij wel blauwe vinkjes krijgen.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:46

PromWarMachine

Forsaken Archer

Werkt alleen als beide gesprekspartners een bepaalde versie hebben.
De partners waarbij het niet werkt, zitten dus nog op de oude versie. :) (onderste vraag/antwoord)

[ Voor 22% gewijzigd door PromWarMachine op 13-11-2014 14:47 ]

Dividend for Starters

• Prulleman
  • Nu online
PromWarMachine schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:45:
De partners waarbij het niet werkt, zitten dus nog op de oude versie. :) (onderste vraag/antwoord)
dat wilde ik ook zeggen, maar er wordt aangegeven dat die ontvangers wel blauwe vinkjes van hem zien..
of er klopt iets niet in het verhaal of het is vaag :)

Strava

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:38
AllSeeyinEye schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:25:
[...]

Moet nu echt voor iedere app alleen een melding gemaakt worden zonder dat er een review neergepend wordt? Dat de app bestaat was niet nieuw en dat hij nu in de store staat weet iedere geïnteresseerde al via Android Police of Pushbullet+apkmirror.
Ben je nu blij en opgelucht :O

System | Racing is in my Blood

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Barfman schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:08:
[...]

Ben je nu blij en opgelucht :O
Dat moest ik nou ff kwijt. }:O
Maar serieus, wat is het er het nut van om ruimschoots nadat andere media dit gedeeld hebben hier de opmerking te maken dat app x of x een update heeft of de Play Store bereikt heeft? Het voegt hoegenaamd niets toe.
Mijn rant was overigens niet op de persoon gericht, maar in het algemeen.

• Dacuuu
  • Laatst online: 19:17

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 23:08
SvMp schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:08:
[...]

Dat zijn niet-officiële releases. Ik weet dat dit kan, maar wat is de officiële manier? Mijn beide tablets hebben een andere versie en beide zeggen ze dat ze up-to-date zijn als je op het versienummer klikt.
Ook vooral de tekst op de website niet lezen :')
The APK is signed by Google and upgrades your existing app. The cryptographic signature guarantees that the file is safe to install and was not tampered with in any way. Rather than wait for Google to push this download to your devices, which can take days, download and install it just like any other APK.

Mijn Cardmarket-profiel

• averagegamer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 14:39
PromWarMachine schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:45:
Dat is t idd niet, want de ander ziet wel blauwe vinkjes bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Hmmpff leuk die restyle van al die google apps, maar sommige dingen zijn niet leuk.
De helft van de weergave functionaliteit van google agenda is nu gewoon weg :(

Geen weekweergave meer, geen uitzoom mogelijkheid om de hele dag in 1 oogopslag te zien. Erg jammer, zeker omdat apps als Sunrise en Jorte me ook niet bieden wat ik zoek qua functionaliteit, maar vooral ook qua look and feel.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 19:17
avotar schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:26:
Hmmpff leuk die restyle van al die google apps, maar sommige dingen zijn niet leuk.
De helft van de weergave functionaliteit van google agenda is nu gewoon weg :(

Geen weekweergave meer, geen uitzoom mogelijkheid om de hele dag in 1 oogopslag te zien. Erg jammer, zeker omdat apps als Sunrise en Jorte me ook niet bieden wat ik zoek qua functionaliteit, maar vooral ook qua look and feel.
De agenda app is behoorlijk vervelend geworden ja! Hoop dat ze het eens fixen...
Pagina: 1 ... 45 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.