|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
www.casarodriguillo.com
www.casarodriguillo.com
Ik begrijp je niet sorry. Maar als ik chrome open vanuit de laatst geopende apps is hij fulscreen en zie ik geen verschil met de oude chrome.dutchgio schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:04:
Het idee is dat je een tweede app in dat zwarte gedeelte kunt gebruiken. Het idee is leuk, maar uitvoering matig en je kunt het blijkbaar ook niet uitzetten.
www.casarodriguillo.com
Dacht dat hierboven hetzelfde werd bedoeld, of ben ik de enige met dit:Pinin schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:23:
[...]
Ik begrijp je niet sorry. Maar als ik chrome open vanuit de laatst geopende apps is hij fulscreen en zie ik geen verschil met de oude chrome.
Bovenaan Chrome, onderaan 9GAG. Kan beide apps gebruiken maar niet echt handig omdat het zo klein is. Dat is als ik 9gag op de achtergrond laat draaien en dan Chrome open.
Open je Chrome vanuit het recente apps menu, dan is er niks aan de hand. Met andere apps geen last van en pas sinds de laatste update.
Als er geen apps meer actief zijn blijft 1 schermhelft zwart.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 14-11-2014 22:50 ]
Fix it google, dit zuigt
www.casarodriguillo.com
Ik heb 2 smartphones met android, waar in één een simkaart zit. Nu wil ik met de smartphone waar geen simkaart in zit bellen. Door deze 2 met bluetooth te koppelen moet dit volgens mij kunnen maar krijg het niet voor elkaar.
Heeft iemand een tip, of hier een app voor is die dit mogelijk maakt ?
Gratis in de Amazon AppstoreDacuuu schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:08:
Gisteren Servers Ultimate Pro gekocht, is in de aanbieding. Is de ultime tweaker app natuurlijk
Nickname does not reflect reality
Dat heeft natuurlijk te maken dat de processors in telefoons tegenwoordig heel wat sneller zijn dan de vroegere processors in stand-alone navigaties. Verder denk ik dat de navigatie tips en discussies beter passen in het daarvoor aangewezen aparte topicDervishD schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:28:
Ik heb Sygic ook wel eens geprobeerd maar ik vind de kaarten van Here veel duidelijker. Wat me ook opviel is hoe snel een alternative route wordt gevonden. Ik nam expres een verkeerde afslag en binnen een paar seconden werd een nieuwe route aangegeven.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Sygic heeft vrijwel elke maand wel een aanbieding tegenwoordigGrudgie schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:16:
Zelf gebruik ik Sygic als navigatie app. Vind hem erg fijn werken. Duidelijk. MooiEn ze hebben nu mooie korting in de December maand, 60% korting op de Europa kaart
Maar desalniettemin is het een super programma, en niet 'te' duur
Even naar de app-page gaan, soms kan je nog wel een refund indienen.
https://play.google.com/store/account
Achter de app staan de 3 puntjes, kan je de refund nog aanvragen.
zo nu en dan krijg je dan je centen terug
Kende de pagina niet, bedankt. Heb de app al grofweg 20 uur in bezit, ben benieuwd.FreshMaker schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:03:
[...]
Even naar de app-page gaan, soms kan je nog wel een refund indienen.
https://play.google.com/store/account
Achter de app staan de 3 puntjes, kan je de refund nog aanvragen.
zo nu en dan krijg je dan je centen terug
Edit: gelukt!
Als je een locatie toevoegt aan een afspraak zie je in de planningweergave een kaartje van Google Maps op de achtergrond verschijnen, met daaroverheen de gegevens van de afspraak.
Dat kaartje zie ik echter niet bij alle afspraken verschijnen waarbij ik een bestaand adres als locatie heb opgegeven. Iemand enig idee wanneer dat kaartje wel en niet verschijnt?
You can't be late until you show up
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ontwerp prachtig.doerakje schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:05:
Ben erg te spreken over de nieuwe Material Design Calendar app van Google in tegenstelling tot de commentaren die ik hier en daar van anderen lees. Gebruik de app vooral in de "planning" weergave. Eén ding is me echter niet duidelijk:
Als je een locatie toevoegt aan een afspraak zie je in de planningweergave een kaartje van Google Maps op de achtergrond verschijnen, met daaroverheen de gegevens van de afspraak.
Ik gebruik op mijn telefoon ook voornamelijk het planning overzicht en voor mij is het gewoon te klein. Ik wil de hele week kunnen zien en niet 5 dagen. En ik wil een groter deel van de dag kunnen zien als ik dat wil en niet 8 uur. In de vorige versie kon je dit groter/kleiner maken en dat mis ik.
Het zal vast het tijdstip zijn, maar waar zit die optie?AllSeeyinEye schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:10:
Als je auto aanvullen bij het adres gebruikt verschijnt het kaartje
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Auto aanvullen gaat vanzelf. Hoef je niets voor aan te zetten. Bij locatie gewoon het adres beginnen te typen. Dan krijg je suggesties en daar kies je dan de juiste uit.
NB: als er bij dat adres foto's op GoogleMaps staan worden die getoond ipv de kaart.
Al zoubik het fijner vinden als mijn agenda ook terug gesynct kon worden (hotmail), nu na een factory reset komen de oude afspraken via de Gmail agenda wel terug maar niet die van hotmail.
Verder, de agenda widget loopt vaak achter op de homescreen... maar dat probleem heb ik sinds de nieuwe update.
[ Voor 15% gewijzigd door Mizgala28 op 18-11-2014 16:06 ]
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Gewoon een kwestie van doen toch?Maardiweb schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:19:
Ik hoop de DPI van mijn Nexus 5 binnenkort weer aan te kunnen passen om dit euvel met de agenda op te kunnen lossen. Vind de informatiedichtheid ook te klein, dus wat kleiner maken zou wel praktisch zijn.
Er is wel een 5 day viewdbzfan schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:13:
Is het bij de nieuwe agenda app van Google niet meer mogenlijk om uit te zoomen in de week view? Kan nu niet meer een hele dag in beeld krijgen..
Oh, volgens mij lees ik het verkeerd?
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 19-11-2014 20:27 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Schop. Iemand?pven schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:14:
Hoe kan ik bij de nieuwe versie van Chrome het scherm maximaliseren? Het schijnt te kunnen, maar ik kan het niet vinden.
Ik kan het nog steeds niet vinden.
Zojuist per ongeluk ontdekt. Op je mobiel kan het, maar moet je je toestel kantelen...dbzfan schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:13:
Is het bij de nieuwe agenda app van Google niet meer mogenlijk om uit te zoomen in de week view? Kan nu niet meer een hele dag in beeld krijgen..
Dan zie je de hele week, maar helaas ook nog steeds maar een heel beperkt timeslot (5 uur op mijn HTC One X)
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
ASOP Mail app is weg, alles moet nu in Gmail app, er missen functies in de Google Camera die ASOP camera wel had.
Ik zwijg, er is gewoon te veel mis de laatste tijd met GAPPS en de nieuwe Android 5.0, over maar de bugs te zwijgen.
November 19, 2014 - v1.6.20
Tap performance improvements
New setting for keyboard font boldness
Fixed a bug that resulted in licensing errors
Minor UI improvements
New speech languages for Hindi and Indian English
Fixed crashes reported by users
Various bug fixes and optimizations[/i]
Waar is deze setting te vinden, kan 'm gewoonweg niet vinden...
Ben inmiddels wel gewend aan de dikke letters, maar als 't weer dunner kan...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wordt er m.i. niet beter van, zou 't gewenning van de vette letters zijn?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
* MegaTronics kan weer navigeren met zijn Nexus 4.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Ik heb ineens deze vreemde app in mijn Google play staan. Hij staat bij 'bijwerken' en ik vertrouw het niet. De reacties van mensen bij die 'app' zeggen bijna allemaal dat ze het niet vertrouwen.
Hij is niet te verwijderen uit de lijst, alleen bijwerken kan en dat doe ik natuurlijk niet. Ik heb geen rare apps op mijn telefoon geïnstalleerd, alleen het broodnodige. Hoe kom ik hier vanaf?
Toestel? Welke? Welke versie?darkdesign schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:31:
[afbeelding]
Ik heb ineens deze vreemde app in mijn Google play staan. Hij staat bij 'bijwerken' en ik vertrouw het niet. De reacties van mensen bij die 'app' zeggen bijna allemaal dat ze het niet vertrouwen.
Hij is niet te verwijderen uit de lijst, alleen bijwerken kan en dat doe ik natuurlijk niet. Ik heb geen rare apps op mijn telefoon geïnstalleerd, alleen het broodnodige. Hoe kom ik hier vanaf?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Samsung gaat dit nakijken volgens Twitter
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Samsung galaxy note 2 met samsung 4.3 erop.
Oke dankjewel, hopelijk valt het mee!reyals schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:33:
Bekijk de tweet van @Jansen_kansen: https://twitter.com/Janse...s/535232919233892355?s=01
Iets meer info:darkdesign schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:31:
[afbeelding]
http://www.reddit.com/r/A..._samsung_ota_update_over/
Zoals je zelf al zegt, geen zuivere koffie...
Kijk eens in de instellingen, daar kun je instellen dat enterkey altijd lang indrukken is voor smileysBooth schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 02:29:
Wanneer ik in veel programma's wil typen met SwiftKey, is de knop helemaal rechtsonder een Enter en als je hem inhoudt komen de smileys naar boven. Bij WhatsApp is dat andersom en dat vind ik heel irritant. Dan wil ik een paar keer backspace doen maar dan druk ik op die smileyknop en ram ik er smileys doorheen ipv dat ik een paar keer op Enrer druk. Enig idee hoe ik dit kan veranderen?
De Xperia M van m'n moeder geupdatet naar 4.3 en krijg daarna om de haverklap 'Google+' is gestopt.
Maar dit is echt heel irritant en maakt de telefoon gewoon niet bruikbaar:

Ding vreet accu waar je bijstaat en trekt de hele accu binnen een paar uur leeg...
App is handmatig gestopt, settings zijn gecleared, mocht helaas allemaal niet baten.
Geen roottoegang, dus kan de app niet 'even weggooien' of een nekschot geven

Is tegenwoordig al beter te doen met back-up apps (Helium bijv.) en dergelijken dan "vroeger", zelfs zonder root.
Edit: en al geprobeerd om te verwijderen? In plaats van verwijderen (wat natuurlijk niet kan met Google native apps) kun je dan oude updates weggooien, misschien dat het erin geslopen is met een update.
[ Voor 41% gewijzigd door Majesty op 21-11-2014 09:54 ]
Updates nu (weer) weggegooid en even 'automatisch updaten' uitgezet, even aankijken dus, merci.
Stond wel op automatisch updaten, wat ik nu heb uitgezet, hopelijk werkt dat inderdaad, lekker simpel.
Jezus waarom heb in dit zelf nog niet gedaan.. Thanks!!superiscch schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:37:
[...]
Kijk eens in de instellingen, daar kun je instellen dat enterkey altijd lang indrukken is voor smileys
En opgelost in de nieuwe beta.pven schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:14:
Hoe kan ik bij de nieuwe versie van Chrome het scherm maximaliseren? Het schijnt te kunnen, maar ik kan het niet vinden.
Gewoon installeren, ik heb er niets aan geconfigureerd. Nu nog wachten op de nieuwe final versie.
Chrome beta staat gewoon in de Play Store.
[ Voor 8% gewijzigd door pven op 21-11-2014 19:31 ]
Bij daarvoor geschikte pagina's verschijnt een extra tekentje
Nadat je deze flag omgezet hebt

[ Voor 17% gewijzigd door AllSeeyinEye op 21-11-2014 19:39 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Volgens mij gewoon een Knox updatereyals schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:33:
Bekijk de tweet van @Jansen_kansen: https://twitter.com/Janse...s/535232919233892355?s=01
https://www.samsungknox.c.../how-to/lock-down-android
http://forum.xda-develope...ty-policy-update-t2946857
Ik hou het er op dat Samsung deze update in de verkeerde groep heeft gegooid. Inmiddels ook niet meer in de Playstore
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2014 01:47 ]
Zucht Google, een hele diepe zucht.
Bij mij komen ze niet voor in de lijst.
Misschien telefoon specifiek probleem ?
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Verwijderd
Helaas is dit niet zomaar te stoppen.Mizgala28 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 03:04:
Belachelijk hoeveel processen Google Services gebruikt, ja ik heb dan wel 2GB RAM dus dat is geen probleem, maar waarom in vredesnaam staat er een fitness service en wearable service aan dat samen 117mb ram opslokt terwijl ik geen fitness apps gebruikt of wearable apparaten?
Je kan wel Rom's Flashen zonder die services.
De services brengen API's met gegevens naar de cloud,
en zorgen dat via de cloud, apps goede data kunnen ontvangen en verzenden.
Zou fijn zijn als je voor Google Play Services zelf zou kunnen bepalen wat je echt nodig hebt en wat niet. Of dat ze eens kijken naar wat je aan hebt staan en wat niet. Trusted locations unlock met GPS is leuk, maar het staat bij mij uit. Alsnog iedere keer 10-30s zoeken naar een GPS fix is gewoon ronduit irritant.Mizgala28 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 03:04:
Belachelijk hoeveel processen Google Services gebruikt, ja ik heb dan wel 2GB RAM dus dat is geen probleem, maar waarom in vredesnaam staat er een fitness service en wearable service aan dat samen 117mb ram opslokt terwijl ik geen fitness apps gebruikt of wearable apparaten?
Sorry die snap ik even nietAllSeeyinEye schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 19:31:
[...]
Bij daarvoor geschikte pagina's verschijnt een extra tekentje
Nadat je deze flag omgezet hebt
Gaat dat om de 'hidden feature' om zonder statusbar op volledig scherm te zitten?
zelfs na het aanvinken van de agenda wordt deze niet weergegeven, sterker nog als ik opnieuw ga naar de optie synchroniseren staan deze agenda's weer uit.
Iemand die dit ook heeft of vaker heeft meegemaakt?
toestel is een sony xperia
Welke? De originele van Sony, de Google app, enz.de agenda app
Persoonlijk zou ik eerst een reboot proberen en als dat niet werkt je google account verwijderen en daarna weer aanmelden.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
als je de gegevens van de app (zoeken onder alle apps) 'Agenda opslag' wist dan bouwt hij je agenda's wer opnieuw op. Duurt wel een paar minuten voordat alles weer binnen is (afhankelijk van je volume natuurlijk). De apps die daar gebruik van maken (je agenda app) krijgt dan vanzelf weer de nieuwe gegevens binnen.zeve schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:22:
In de agenda app worden de google agenda's niet meer weergegeven.
zelfs na het aanvinken van de agenda wordt deze niet weergegeven, sterker nog als ik opnieuw ga naar de optie synchroniseren staan deze agenda's weer uit.
Iemand die dit ook heeft of vaker heeft meegemaakt?
toestel is een sony xperia
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Dit is zowel in de orginele google app als in de app genaamd business calender pro. Ze worden wel gezien alleen niet geladen. Ik gebruik 2 google accounts en persoonelijke en eentje voor het gezin. Allebei zijn ze aangemeld. In de business calendar pro kan ik ze aanvinken en naar de calendar overview gaan. Daar zie ik dan helaas niks. Als ik dan terug ga naar de calendars zijn ze ook weer uitgevinkt. En dit geldt in grote lijnen ook voor de Google calendar app. De app van sony gebruik ik niet.janvanduschoten schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:36:
[...]
Welke? De originele van Sony, de Google app, enz.
Persoonlijk zou ik eerst een reboot proberen en als dat niet werkt je google account verwijderen en daarna weer aanmelden.
Het lijkt wel of er ergens een blokkade is.
Dan ga ik dat maar eens proberen, is wel een raar probleem.aardbeix15 schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:38:
[...]
als je de gegevens van de app (zoeken onder alle apps) 'Agenda opslag' wist dan bouwt hij je agenda's wer opnieuw op. Duurt wel een paar minuten voordat alles weer binnen is (afhankelijk van je volume natuurlijk). De apps die daar gebruik van maken (je agenda app) krijgt dan vanzelf weer de nieuwe gegevens binnen.
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:08:
Eindelijk. Heeft. TuneIn. Chromecast. Support!
Heb het nog niet kunnen testen ivm niet thuis, maar man, dat heeft even geduurd zeg...
Hier.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:21:
[...]
Ow, forgot to mention dat ik de beta draai. Even aanmelden via G+

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Ideale app! Ik draai hem al sinds hij bestaat, en ben er erg blij mee. Beheer SABnzbd, Sick Beard, Couch Potato en nog wat zoekfuncties vanaf je telefoon.mellowpimp schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:49:
NZB360 voor Android 50%
http://nzb360.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=351
https://play.google.com/s...d=com.tomtom.gplay.navapp
Het is dat de routes van TomTom altijd zo goed zijn want anders was ik allang overgestapt naar een ander.
Rij 75km per maand gratis, daarna zitten er dus kosten aan. Nieuw verdienmodel? En geheel volgens Tomtom stijl, geen enkele info over de extra kostenDervishD schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:39:
Echt weer TomTom, alleen in Italië verkrijgbaar.
https://play.google.com/s...d=com.tomtom.gplay.navapp
Het is dat de routes van TomTom altijd zo goed zijn want anders was ik allang overgestapt naar een ander.

Kennelijk wel, meer kleine letters:
Notice for owners of the previous TomTom Navigation app for Android: this app is still supported but no longer available for purchase. If you removed the app from your phone, you can re-download it from the ‘My Apps’ section in Google Play. You will keep receiving map updates. The Traffic and Speed cameras services will continue to work.
[ Voor 36% gewijzigd door rockhopper op 29-11-2014 13:16 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Een abbo is trouwens compleet nutteloos als je een tablet hebt met alleen WiFi. Ik vraag me ook af wat ze met de huidige app gaan doen. Ik denk niet dat die ooit nog QHD ondersteuning zal krijgen.
App is al een tijd alleen actief in italie. Komt binnenkort wel een keer naar nederland toe. Al vind ik tomtom te duur. Sygic is goedkoper. Kan landen individueel downloaden. En een wereld licentie beschikbaar.dutchgio schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:41:
Wellicht omdat de app net in de store staat, en later nog voor meer landen komt??
Zo dominant is Tomtom niet qua navigatie, genoeg alternatieven op moboele platformebln.
Neem nou TomTom op de Nexus 7 2013. Werkt prima in portret modus maar dan heb je geen rijbaan begeleiding voor moeilijke knooppunten wat soms zeer handig kan zijn. in landschap modus heb je dat dan weer wel maar heb je weer last van grafische storingen. Hoe moeilijk kan het in godsnaam zijn om gewoon een goed werkende app te maken? Zelfs gratis navigatie apps doen dat soort dingen zonder problemen. TomTom laat keer op keer steken vallen terwijl dat niet nodig is. Dit laat gewoon zien dat ze Android nog steeds niet serieus nemen en alleen maar meedoen zodat ze kunnen zeggen dat ze ook een Android app hebben.
[ Voor 57% gewijzigd door DervishD op 29-11-2014 20:47 ]
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
http://www.sygic.com/en/android:buy-now
Als ze nou eens de Benelux voor 12 euro deden was dat mooi geweest !p.d.akkerman schreef op zondag 30 november 2014 @ 01:46:
Kan iemand mij uitleggen waarom sygic de meest uitgebreide versie, nl EU+RUS goedkoper is dan west-europa en heel europa zonder RUS.
Ze kopen gewoon de kaarten in bij het kaarten bedrijf. Kennelijk hebben ze een betere prijs voor de grotere pakketten kunnen krijgen waarschijnlijk omdat deze beter verkopen. Kwestie van quantum/staffel korting.p.d.akkerman schreef op zondag 30 november 2014 @ 01:46:
Kan iemand mij uitleggen waarom sygic de meest uitgebreide versie, nl EU+RUS goedkoper is dan west-europa en heel europa zonder RUS.
Ik gebruik al een hele tijd Titanium backup (Pro) en wou nu enkele apps+data overzetten naar mijn nieuwe gsm, nu is dit geïnstalleerd maar ondertussen is er een nieuwe versie van de app en krijg ik hem niet aan de Playstore gelinkt (zodat hij automatisch kan updaten).
Iemand die me hier mee kan helpen?
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
Of wachten, volgens mij fixed dat zich vanzelf.
There is no place like 127.0.0.1
Als ze voor Here geld willen vragen in de toekomst zullen ze wel functionaliteit toe moeten voegen zoals bv rijbaan assistent,weergave van knooppunten, keuze uit stemmen en kaart kleuren want anders heeft het geen voordeel over andere betaalde navigatie apps.vanpeers schreef op zondag 30 november 2014 @ 01:30:
Gebruik nu al een hele tijd NavFree en de Here beta, werken beide perfect en beide gratis (al betwijfel ik dat Here gratis gaat blijven).
niks met deze app gedaan?maarud schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:17:
Ik zag opeens dat er zaterdag € 7,13 werd afgeschreven door Google Play / Chainfire, vervolgens kwam er 7,13 bij en gisteren werd er weer 7,13 afgeschreven en ik zie niets in mijn Google Wallet....strange
https://play.google.com/s...fire.dslrcontroller&hl=nl
Dat kleine schermpje dat heel donker is (floating screen?) waarom is dat en waarom opent hij niet normaal, maar moet ik altijd via last opened om een fullscreen te krijgen welke niet donker is.
Het schijnt een verbetering te zijn, maar ik vind het vreselijk, lees er weinig over op het web, maar dit is toch niet werkbaar.
Op mijn telefoon gaat het normaal.
www.casarodriguillo.com
Ah, ik kan me wel heugen dat ik nog mijn creditcard had ingesteld bij iemand die veel met fotografie bezig is...we have a winnerPrulleman schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:13:
[...]
niks met deze app gedaan?
https://play.google.com/s...fire.dslrcontroller&hl=nl
En die persoon meld het niet even bij jou.maarud schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:55:
[...]
Ah, ik kan me wel heugen dat ik nog mijn creditcard had ingesteld bij iemand die veel met fotografie bezig is...we have a winner
ha, heb dit ook op mijn N7 2013, maar dacht dat het aan mijn 4.4.4 custom rom lag met float/hoover/immersive etc.Pinin schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:40:
Ik word een beetje gek van Chrome op mijn tablet.
Dat kleine schermpje dat heel donker is (floating screen?) waarom is dat en waarom opent hij niet normaal, maar moet ik altijd via last opened om een fullscreen te krijgen welke niet donker is.
Het schijnt een verbetering te zijn, maar ik vind het vreselijk, lees er weinig over op het web, maar dit is toch niet werkbaar.
welk os draai jij?
Mwah, ik weet van hem dat hij dat niet expres doetDacuuu schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:25:
[...]
En die persoon meld het niet even bij jou.
Probeer eens de laatste chrome beta te gebruiken?Pinin schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:40:
Volgens dit artikel zou dit probleem hierin gefixt zijn.
LG G-pad 4.4.4 met custom rom van MahdiPrulleman schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:38:
[...]
ha, heb dit ook op mijn N7 2013, maar dacht dat het aan mijn 4.4.4 custom rom lag met float/hoover/immersive etc.
welk os draai jij?
Zal ik een keer proberenluuj schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:05:
[...]
Probeer eens de laatste chrome beta te gebruiken?
Volgens dit artikel zou dit probleem hierin gefixt zijn.
[ Voor 39% gewijzigd door Pinin op 02-12-2014 15:31 ]
www.casarodriguillo.com
In de Beta app van Chrome schijnt het al opgelost te zijn.
Wat wel werkt is xHoloFloatingWindow te installeren via Xposed, en dan bij "whitelist/blacklist options" te kiezen voor "blacklist all apps & only allow whitelisted apps to be opened in halo".
Dat heeft verder geen effect op andere apps, alleen Chrome werkt dan weer naar behoren op volledige grootte.
Navfree is verre van perfect. Heb het een tijdje geprobeerd te gebruiken in de taxi en het is volstrekt waardeloos in mijn omgeving. Fun fact : Als je op de A7 rijdt (Groningen richting Joure) dan krijg je op een gegeven moment een parkeerplaats met brandstofstation , en navfree vind het nodig om je via de parkeerplaats te laten rijden (uitvoegen - parkeerplaats - invoegen) in plaats van gewoon de snelweg te blijven volgen !vanpeers schreef op zondag 30 november 2014 @ 01:30:
Gebruik nu al een hele tijd NavFree en de Here beta, werken beide perfect en beide gratis (al betwijfel ik dat Here gratis gaat blijven).
Sygic (en garmin , als we de externe navigatie systemen ook meetellen) ook geprobeerd,ook verre van ideaal. Ik gebruik momenteel de West-Europa TomTom app voor Android en daar ben ik oprecht blij mee
Volgens mij is dit met de update van vandaag verholpen. Bij mij in ieder geval wel (Nexus 5).Pinin schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:40:
[ Voor 63% gewijzigd door PaT op 04-12-2014 13:44 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.