Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Iemand een oplossing om thuis geen gebruik te maken van Ziggo Hotspots :?

Ik heb een eigen wireless AP, en wil thuis geen gebruik maken van het netwerk Ziggo.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 19:55
Grolsch schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 07:46:
Iemand een oplossing om thuis geen gebruik te maken van Ziggo Hotspots :?

Ik heb een eigen wireless AP, en wil thuis geen gebruik maken van het netwerk Ziggo.
Steeffoon in "Google Play & Androidapps - Deel 18"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Nu online
Tnx, deze reactie had ik ff gemist, ga ik vanavond mee stoeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Raven schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:21:
Sinds de laatste update ..etc etc.

Buienalarm verwijderen: mappen blijven weg.
Heb ik sinds de update van vanmorgen ook last van.
Ik heb de ontwikkelaar een mailtje gestuurd waarop dit antwoord kwam:

Beste BuienAlarm-gebruiker,

Hartelijk bedankt voor je e-mail en het gebruiken van de BuienAlarm-app!

Je e-mail is in goede orde ontvangen. BuienAlarm is blij met alle feedback, vragen en opmerkingen over onze app.

Achter de schermen inventariseert BuienAlarm de (meest voorkomende) vragen n.a.v. de werking van de app. Door het

grote aantal reacties kunnen we je helaas niet direct van een antwoord voorzien. We groeperen de feedback, vragen en

opmerkingen en gaan daarmee aan de slag.

We ontwikkelen voortdurend nieuwe updates en releases. Houd hiervoor onze Facebook-pagina, het twitteraccount en

website in de gaten.

Problemen die gemeld worden in de App Store of Play Store kunnen helaas niet door BuienAlarm worden opgelost omdat

er geen contactmogelijkheid bestaat met de persoon die het probleem meldt.

N.B.: De widget is tijdelijk niet beschikbaar maar komt terug in een toekomstige update! Voor degenen die een hoog

accuverbruik ervaren sinds versie 2.0.3: het kan zijn dat het hoge verbruik veroorzaakt wordt door sporen van een oudere

versie. Verwijder de app, herstart de telefoon en herinstalleer de app. Hierna moet het probleem verdwenen zijn.

Met vriendelijke groet,

Team BuienAlarm

De beste manier om droog te blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:30
Ik heb wel gemerkt dat die app je batterij nogal draint, zelfs met de lichtste vernieuwings settings en handmatig geconfigureerde locatie. Wellicht komt dat ook daardoor omdat het congruent in het geheugen zit. Ik die het nu in ieder geval maar weer met buitenradar in plaats van buienalarm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Batterij drain valt hier wel mee met die app, maar Buienalarm blijft er nu af omdat ik geen zin heb elk uur meerdere mappen met eerder genoemde inhoud te moeten verwijderen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Ik vindt dat ook wel lastig maar zo'n map is maar 0.7 kb dus ik laat hem eerst maar eens een dag lopen om te kijken hoeveel van die mappen er komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier meerdere mappen per uur, als je 'm dan een dagje door laat gaan....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Inderdaad! 1 nacht laten lopen en vanmorgen 74 mappen verwijderd! Dat gaat hem niet worden.
Valt me op dat ik er op mijn tablet met Android 4.1.2 geen last van heb. Op mijn telefoon draai ik nog 2.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kunnen jullie niet beter een mailtje naar de dev sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Al gedaan, kwam een lang standaard copypasted antwoord terug. (Zie stukje naar boven, kreeg exact dezelfde.)

Zelf draai ik stock 4.0.3 overigens.

[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 20-08-2014 10:09 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Raven schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:39:
Hier meerdere mappen per uur, als je 'm dan een dagje door laat gaan....
Hier zie ik diezelfde mappen in de cache map (/data/data/org.yoki.android.buienalarm/cache).

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 11:14
Ik zie hier dat hij zelfs al sinds de 14e staat te verzamelen bij mij. De mappen kunnen gewoon weg neem ik aan?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

jelmervos schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:27:
[...]

Hier zie ik diezelfde mappen in de cache map (/data/data/org.yoki.android.buienalarm/cache).
Hier verschijnen ze in de root van de S2's ingebakken flash geheugen, niet op de 2GB partitie met de apps maar de partitie die je vanaf de pc kan zien als extern opslagapparaat. Terwijl ik de app niet naar "SD" heb verplaatst.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 20-08-2014 10:37 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Niet iemand die een apk van voor de laatste update heeft rondslingeren want ik mis de app wel. Net zeiknat geregend op de fiets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Nu online
Grolsch schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 07:55:
Tnx, deze reactie had ik ff gemist, ga ik vanavond mee stoeien :)
En ondertussen de app wifi manager aangeschaft, wat een fijne app :P

Gewoon dmv een widget met 1 druk een ander netwerk selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:58

Pierre

Van nature lui!

Misschien raar maar ik heb die update van Buienradar er opgezet maar ik krijg die mappen dus echt niet, ik draai Android 4.4.2 en dus de laatste versie van Buienradar

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik zie ze hier ook in /data/data/org.yoki.android.buienalarm/cache verschijnen. Ze worden trouwens wel opgeruimd door bijvoorbeeld CCleaner.

Ik vermoed, gezien de inhoud van de bestanden, dat die in de nieuwe versie een andere advertentie module gebruikt.

* MegaTronics ligt er niet wakker van, gewoon regelmatig CCleaner draaien. :p

[ Voor 31% gewijzigd door MegaTronics op 20-08-2014 18:04 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:18
Pierre61 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:52:
Misschien raar maar ik heb die update van Buienradar er opgezet maar ik krijg die mappen dus echt niet, ik draai Android 4.4.2 en dus de laatste versie van Buienradar
Ik heb 4.4.4 en heb ze ook niet, maar ik draai dan ook AdAway en aangezien die mappen te maken hebben met de ads zal het wellicht ook wel logisch zijn dat ik ze niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wat doen jullie toch met die buienradaralarmapps? Dat kan toch veel simpeler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LzmSJHL.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 20-08-2014 18:23 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

maarud schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:17:
[...]

Ik heb 4.4.4 en heb ze ook niet, maar ik draai dan ook AdAway en aangezien die mappen te maken hebben met de ads zal het wellicht ook wel logisch zijn dat ik ze niet heb.
Dat draai ik ook op mijn Nexus 4, maar ik heb ze toch af en toe staan. Het duurt af en toe even voordat de eerste er weer staat,.

Draai de Swype-update niet!

Ze vonden het blijkbaar leuk om de toetsenbord letters bold te maken, what the fuck wat lelijk!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik zie geen verschil

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:29
Ziet er inderdaad wat lomper uit...

Strava

• Dirtbiter
  • Laatst online: 26-09 19:55
Ik dacht al, welk thema had ik ook alweer? Zo zag het er eerder niet uit...

Maar die letters zijn dus verplicht bold...

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Goddomme, dat is 't dus.

Was ook al niet blij met de Apex-launcher update, nu kloppen de verhoudingen van m'n setup niet meer en ook worden ineens de app/mapnamen weer onder 't icoon weergegeven terwijl ik dat eruit had gehaald :r

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:32
Terug naar de vorige versie(s) and Bob's your uncle :)

Nickname does not reflect reality

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 08:41

3raser

⚜️ Premium member

Grolsch schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:29:
En ondertussen de app wifi manager aangeschaft, wat een fijne app :P

Gewoon dmv een widget met 1 druk een ander netwerk selecteren.
Ik had deze app geïnstalleerd op mijn Nexus 5 (origineel, zonder root) en kreeg daarna problemen met het niet werken van verbindingen. Ik was dan wel verbonden, maar kon niet pingen naar de gateway. App verwijderd en sindsdien geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:44

The Executer

Lekker belangrijk!

Swype is vandaag in de aanbieding, nu voor € 0.75. Zojuist aangeschaft. Moet zeggen dat ik die dikke letters nog niet eens zo irritant vind. Even wennen maar zal er verder weinig problemen mee hebben.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wel, elke keer dat ik m'n toetsenbordje zie denk ik, oja gelijk ff kijken of er een nieuwe update is, fugly!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:32
CLB schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:35:
Ik wel, elke keer dat ik m'n toetsenbordje zie denk ik, oja gelijk ff kijken of er een nieuwe update is, fugly!
Revert, done d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben op zoek naar 'n app met maar 1 optie, laten zien hoeveel stroom m'n telefoon / tablet krijgt...
Wil een paar verschillende microUSB-kabels en opladers testen en gewoon zien hoeveel mAh er binnenkomt.

Nu wordt de markt overspoeld met Battery-chargers / -widgets enzovoort, maar die bieden allemaal tientallen onzinnige opties of lijken niet te werken. Aangeven dat m'n telefoon discharged aan de oplader is wat gek...

Apps die bekeken zijn, zijn Google Play: CurrentWidget: Battery Monitor en Google Play: Battery Monitor Widget maar die werkten voor geen meter. Het hoeft allemaal niet lastig, gewoon mAh en that's it, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-09 11:44
Google Play: GSam Battery Monitor Pro

Deze al geprobeerd?

Edit: helaas lijkt deze niet weer te geven hoeveel mAh de phone aan het laden is. Excusez moi!

[ Voor 25% gewijzigd door Bas. op 22-08-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:24:

Apps die bekeken zijn, zijn Google Play: CurrentWidget: Battery Monitor en Google Play: Battery Monitor Widget maar die werkten voor geen meter. Het hoeft allemaal niet lastig, gewoon mAh en that's it, iemand?
Wat werkt er voor geen meter aan Currentwidget? Hij laat bij mij keurig netjes de rate zien en update elke seconde zodat je mooi kunt zien of hij veel fluctueert. Heb zo prima kunnen testen dat de Blackberry Playbook charger een van de beste laders is :) (gemiddeld ~1500mA terwijl de stock net 950 doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CLB schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:24:
Nu wordt de markt overspoeld met Battery-chargers / -widgets enzovoort, maar die bieden allemaal tientallen onzinnige opties of lijken niet te werken. Aangeven dat m'n telefoon discharged aan de oplader is wat gek...
Ik vind van niet :P , het zou heel goed kunnen dat het verbruik zo hoog is dat de oplader het niet bij kan benen. Als ik Angry Birds speel tijdens het laden, dan gaat het laden veel langzamer. Draait er ook nog wat op de achtergrond, dan heb je kans dat ie alsnog ontlaad :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Google Play: Galaxy Charging Current Lite

Deze werkt voor mijn S4 perfect. En start alleen als je de app open hebt, dus geen onnodig proces in de achtergrond.

Heeft een optie: maximale en huidige mAh laten zien.

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 22-08-2014 23:12 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dan is zo'n ding een stuk makkelijker:

Afbeeldingslocatie: http://ledshoppe.com/image/cache/data/HE/HE1128d-480x360.jpg

Voor een paar euro op eBay te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J0YR1D3R schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:54:
Wat werkt er voor geen meter aan Currentwidget?
Wil gewoon zien +200mAh +350mAh, geen grafieken, cirkeldiagrammen of gemiddeldes..
Ik zal hem nog eens bekijken dan maar, dank!
Even bekijken, dank!
MegaTronics schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:20:
Dan is zo'n ding een stuk makkelijker:
Dat geloof ik, gebruik 'm maar 10 seconden dus mwah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb de widget van current widget ook gebruikt om m'n laders te testen, zit best wel verschil in. Werkte toen goed.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Current Widget werkte toch niet op elke telefoon, ik meen dat Samsungs bijvoorbeeld dat niet doorgaven op één of andere manier, die app kon dat in ieder geval niet uitlezen. Vond 't altijd wel 'n leuke widget.

Dat is veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:29:
[...]

Wil gewoon zien +200mAh +350mAh, geen grafieken, cirkeldiagrammen of gemiddeldes..
Ik zal hem nog eens bekijken dan maar, dank!
Je moet de text widget hebben. Die geeft gewoon keurig netjes dit: (wel even resizen voor alle info)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uEk78le.png

(1704mA in dit geval)

[ Voor 3% gewijzigd door J0YR1D3R op 23-08-2014 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Kent iemand een gratis app die je telefoon automatisch in vliegtuigmodus kan zetten zodra je scherm uit gaat? Behalve Tasker natuurlijk..Ik ken er zelf 1 die dit kan, 2 Battery, maar die kost €3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 00:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

thefal schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:13:
Kent iemand een gratis app die je telefoon automatisch in vliegtuigmodus kan zetten zodra je scherm uit gaat? Behalve Tasker natuurlijk..Ik ken er zelf 1 die dit kan, 2 Battery, maar die kost €3.
Lijkt je dat zo handig? Dan kan je alleen gebeld worden als je scherm aanstaat! Maar ja wie belt er nog met z'n telefoon 8)7 Buiten tasker ken ik er helaas geen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:26

TommieW

Numa numa.

Ik zal even met Tasker en AppFactory iets maken. Vanavond zal ik wat uploaden als het is gelukt.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:30
Misschien Google Play: AutomateIt-Automate Your Droid, ik heb daarmee ingesteld dat zodra ik een youtube film afspeel dat mijn scherm naar landscape mode gaat. Iets met vliegtuig modus lijkt mij dan ook goed mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
rockhopper schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:30:
[...]

Lijkt je dat zo handig? Dan kan je alleen gebeld worden als je scherm aanstaat! Maar ja wie belt er nog met z'n telefoon 8)7 Buiten tasker ken ik er helaas geen.
Dat is ook precies de bedoeling ;) Het is een telefoon die alleen soms gebruikt wordt om te bellen, ik verwacht er totaal geen telefoontjes op :) Het liefst heb ik de telefoon wel gewoon aan en ik heb in het verleden vernomen dat de telefoon een hele maand meeging zonder simkaart erin. In vliegtuigmodus is dit niet heel veel minder hoop ik.

Heb ook andere zaken gedaan om batterijduur te verlengen, er staat Cyanogenmod op zonder Google Apps, GPS staat altijd uit, geen Facebook, Whatsapp enz... Het is nu min of meer een reserve dumbphone met Wifi :)

Edit: Met AutomateIt was het snel ingesteld, bedankt Aryan! Nu hopen dat de service van de app minder energie inneemt dan de mobiele verbinding :p

[ Voor 9% gewijzigd door thefal op 29-08-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-09 09:27

TRaSH

koffie ?

zeker een mooie en makkelijke app om dingen in te stellen,
thnx voor de tip

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casa82
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:42
Hoi ik ben opzoek naar een vrij specifieke oplossing. Ik weet niet zeker of ik een app zoek of een soort snelkoppeling naar een playlist. Om te verduidelijken wat ik zoek eerst een beschrijving van mijn situatie:

In mijn thuisnetwerk bevinden zin verschillende devices. Naast een android tablet heb ik twee devices die muziek kunnen afspelen (RPi met XBMC in woonkamer en denon Cocoon in keuken). Beide ondersteunen zowel airplay als DLNA. In de meterkast staat nog een synology vol met leuke muziek.

Er zijn verschillende apps die het mogelijk maken om muziek op mijn synology of internetradio af te spelen op mijn audiodevices. (bijv. Synology Audio station, Airaudio, etc). Maar voor allen geldt dat je best wel veel moet klikken/instellen voordat de muziek door je speakers knalt! Dit is voor mij lastig en voor mij vriendin een reden om de handdoek direct in de ring te gooien.

Mijn vraag: kan dit niet handiger?

Idealiter zou ik op mijn tablet een aantal snelkoppelingen willen, waarmee een specifieke online radio zender (of playlist) wordt gestreamd op een door mij van te voren ingesteld audio device. Weet iemand of dit bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 17:57
Wat je bijvoorbeeld zou kunnen doen is met behulp van de app Google Play: File Shortcut een snelkoppeling maken naar een playlist/m3u en deze openen met een programma zoals Google Play: BubbleUPnP (Chromecast/DLNA) die je als standaardprogramma instelt voor je afspeellijsten. BubbleUPnP onthoudt de renderer die je in vorige sessie hebt gebruikt zodat je niet telkens handmatig hoeft te wisselen (tenzij je gebruikt maakt van verschillende renderers). Voordeel van BubbleUPnP is ook dat je de controls op je lockscreen krijgt (vereist minimaal KitKat) zodat je met weinig handelingen je renderer kunt bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casa82
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:42
Jorick schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 12:52:
Wat je bijvoorbeeld zou kunnen doen is met behulp van de app Google Play: File Shortcut een snelkoppeling maken naar een playlist/m3u en deze openen met een programma zoals Google Play: BubbleUPnP (Chromecast/DLNA) die je als standaardprogramma instelt voor je afspeellijsten. BubbleUPnP onthoudt de renderer die je in vorige sessie gebruikt hebt zodat je niet telkens handmatig hoeft te wisselen (tenzij je gebruikt maakt van verschillende renderers). Voordeel van BubbleUPnP is ook dat je de controls op je lockscreen krijgt (vereist minimaal KitKat) zodat je met weinig handelingen je renderer kunt bedienen.
bedankt voor je snelle reactie ik ga het vanavond eens proberen :)

Het werkt al een stuk makkelijker :) . Als je de renderer ook vast kon instellen dan kan ik twee linkjes maken. (1 naar de woonkamer en 1 naar keuken). Zou dit ook nog kunnen?

[ Voor 8% gewijzigd door casa82 op 01-09-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 17:57
Voor zover ik weet biedt BubbleUPnP niet de mogelijkheid om via een parameter/shortcut de renderer te selecteren (je zou de maker een mailtje kunnen doen met een feature request). Een programma die wel iets vergelijkbaars kan is Google Play: UPnP Monkey, echter doet deze app het via een NFC-tag en dat vereist dat je apparaat over NFC beschikt en dat je één of meerdere tags hebt. Nadeel van UPnP Monkey is weer dat deze in mijn ogen niet zo gebruiksvriendelijk is als BubbleUPnP maar als het zijn werk doet maakt het verder ook niet zo heel veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:11
Nou vandaag de nieuwe Chrome update binnen gekregen, nieuw material design maar die is nog niet doorgevoerd in de instellingen.

Voordelen is de nieuwe uiterlijk, de nadelen zijn dat de tabs een beetje laggen, verder opent een nieuwe tab niet meer bij bladwijzers, de nieuw tablad knop is kleiner dus nu is het onhandiger om met 1 hand een nieuwe tab te openen.

En pagina's moeten steeds na 2 of 3 tabs herladen, zelfs Tweakers en dat terwijl met de oude Chrome het zelfs met 8 of meer ingeladen bleef.

En de grootste nadeel is als ik van tabs wil wisselen, dan opent hij vaak een nieuwe tabblad in plaats van naar andere tab te swipen, erg irritant dus verder is de refresh knop weg...

Sommige handelingen die je vaak gebruikt kosten nu erdoor meer tijd, hopelijk fixt google dat want dit is meer een beta lijkt het.

[ Voor 12% gewijzigd door Mizgala28 op 05-09-2014 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Laatst online: 23:09
Nadeel is, vind ik, dat het verversknoppie nu onder dat menu zit. Ipv rechts van de adresbalk. Weer een extra handeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 26-09 15:16

icecreamfarmer

en het is

Mizgala28 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:50:
Nou vandaag de nieuwe Chrome update binnen gekregen, nieuw material design maar die is nog niet doorgevoerd in de instellingen.

Voordelen is de nieuwe uiterlijk, de nadelen zijn dat de tabs een beetje laggen, verder opent een nieuwe tab niet meer bij bladwijzers, de nieuw tablad knop is kleiner dus nu is het onhandiger om met 1 hand een nieuwe tab te openen.

En pagina's moeten steeds na 2 of 3 tabs herladen, zelfs Tweakers en dat terwijl met de oude Chrome het zelfs met 8 of meer ingeladen bleef.

En de grootste nadeel is als ik van tabs wil wisselen, dan opent hij vaak een nieuwe tabblad in plaats van naar andere tab te swipen, erg irritant dus verder is de refresh knop weg...

Sommige handelingen die je vaak gebruikt kosten nu erdoor meer tijd, hopelijk fixt google dat want dit is meer een beta lijkt het.
Zoals ik het lees niet updaten dus.
Screenshots btw? Want ik vraag mij af waarom het ververs knopje uit de taakbalk moest.

[ Voor 4% gewijzigd door icecreamfarmer op 05-09-2014 09:53 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 26-09 00:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

icecreamfarmer schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:53:
[...]
Want ik vraag mij af waarom het ververs knopje uit de taakbalk moest.
Mogelijke redenen: ik wil niet per ongeluk de ververs knop aanraken terwijl ik op m'n mobiele bundel bezig ben en ik probeer een adres in te tiepen. (nee het is niet een erg goede reden maar ik ken genoeg mensen met worstvingertjes). Klinkt niet als een superupdate.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
@icecramfarmer

Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/142ywh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/i3sb4k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:36
Ik heb sinds ongeveer een week nogal een vreemd probleem. Ik kan als ik op wifi zit de Play Store 9 van de 10 keer niet bereiken, ik krijg dan een "No connection" foutmelding. Op 3g werkt alles gewoon prima :s

Ik gebruik een OnePlus One draaiend op 4.4.4

[ Voor 11% gewijzigd door Lunaticc op 05-09-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Maak je gebruik van een Proxy als je op Wi-Fi zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Rikkiz0r schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:40:
Crosspost vanuit: [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV

Goedkoop Parkeren

Voor de rest heb ik nog enkele andere features op de planning staan zoals:
- Dynamische parkeerdata tonen zodra die dataset beschikbaar is. Dan moet het dus mogelijk worden om bij sommige parkeerplaatsen/garages te zien hoe vol ze zitten.
- Tarieven van de betreffende parkeerzones te tonen.

Ik ben erg benieuwd naar feedback op deze app.
Link naar Google Play: Google Play: Goedkoop Parkeren
Tja... klinkt leuk, maar mensen die zoiets op hun telefoon zetten hebben toch allang een abonnementje bij Parkmobile, Yellowbrick, ANWB, Parkline of via hun automerk (Skoda heeft het in ieder geval)? En die apps kunnen ook gewoon op een kaartje de parkeerzones aanwijzen, inclusief kleurtjes die met tarieven overeenkomen. Ik vrees dan ook dat er weinig behoefte aan deze app zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:36
Rikkiz0r schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:31:
Maak je gebruik van een Proxy als je op Wi-Fi zit?
Nope.

Ik heb m'n ad blocker uitgezet en het lijkt nu even goed te gaan. Even afwachten hoe het verder loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:43
[message=4 836883,noline]AllSeeyinEye schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:57[/message]:
[...]

Tja... klinkt leuk, maar mensen die zoiets op hun telefoon zetten hebben toch allang een abonnementje bij Parkmobile, Yellowbrick, ANWB, Parkline of via hun automerk (Skoda heeft het in ieder geval)? En die apps kunnen ook gewoon op een kaartje de parkeerzones aanwijzen, inclusief kleurtjes die met tarieven overeenkomen. Ik vrees dan ook dat er weinig behoefte aan deze app zal zijn...
Ik heb geen abbo bij Parkmobile, Yellowbrick, ANWB of Parkline. Ken ook niemand in mijn omgeving die dat heef, maar ik heb wel interesse in goedkoop parkeren. Ik heb er dus wel behoeffe aan! En samen met mij, verwacht ik vele anderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
Het probleem met apps zoals Parkmobile is die dienst niet in alle gemeenten te gebruiken is, en mijn inziens is de use case van deze app ook een beetje anders. Het idee erachter is namelijk dat je de app op kan starten, je ziet direct of je in een betaald parkeren zone zit, zo ja kun je gemakkelijk een punt op de kaart aan klikken dat (bijvoorbeeld) buiten de parkeerzone ligt en dan met 1 druk op de knop de (Google Maps) navigatie in kan starten. Dit is niet mogelijk met de apps die jij opnoemt AFAIK.

Het moet simpel zijn en zonder teveel poespas.

[ Voor 12% gewijzigd door Rikkiz0r op 05-09-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ah, zo had ik m niet bekeken omdat ik zo niet redeneer. Ik rij ergens een centrum in en klik Parkmobile open. En dan start ik een parkeeractie indien het een betaalde zone is, en mocht de app in die plaats niet werken (heb ik overigens nog niet meegemaakt), dan wandel ik alsnog naar de parkeerautomaat. Ik ga niet van plek verkassen om niet te hoeven betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
Dan heb jij dus inderdaad niet veel aan de app.
Het is inderdaad echt bedoelt voor mensen die weinig zin hebben om ergens te gaan betalen voor het parkeren, en graag willen weten of ze bijvoorbeeld een paar straten verderop voor nop kunnen gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Dankje voor de screenshots, misschien kun je dmv van de about page de hoeveelheid geheugen vergroten zodat meer tabs open blijven staan.

Verder lijkt mij die app wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
icecreamfarmer schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:07:
Dankje voor de screenshots, misschien kun je dmv van de about page de hoeveelheid geheugen vergroten zodat meer tabs open blijven staan.

Verder lijkt mij die app wel makkelijk.
Dat is al vergroot naar 512 en het stond op 128 maakt niks uit helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Iemand een tip voor een app die je verbruik gedetailleerd logt?
3G watchdog en Data counter widget registreren het verbruik van de apps wel, maar als totaal.

Mijn vriendin zit namelijk na 9 dagen al op 1GB verbruik en wil weten welke app op welk tijdstip data heeft verstookt. Ze zegt zelf de telefoon niet zo vaak te gebruiken namelijk. (400MB youtube in 9 dagen bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Ik gebruik "My Data Manager"; erg fijn programma moet ik zeggen.
Diverse report mogelijkheden; per app per data provider (mobile/wifi/roaming) per uur/dag/week/maand/plan.
Je kunt t zelfs per locatie bekijken.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Floris-K schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:14:
Iemand een tip voor een app die je verbruik gedetailleerd logt?
3G watchdog en Data counter widget registreren het verbruik van de apps wel, maar als totaal.

Mijn vriendin zit namelijk na 9 dagen al op 1GB verbruik en wil weten welke app op welk tijdstip data heeft verstookt. Ze zegt zelf de telefoon niet zo vaak te gebruiken namelijk. (400MB youtube in 9 dagen bijvoorbeeld)
vanaf ICS of JB zit er toch een vrij uitgebreide data log in android zelf?
ik kan in ieder geval zelf een periode kiezen en in die periode zie ik per app hoeveel data er is verstookt. gesorteerd met de grootste verbruiker bovenaan
Afbeeldingslocatie: http://www.nvalphen.nl/files/got/usage.png

[ Voor 4% gewijzigd door Prulleman op 09-09-2014 16:36 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Lol. Als ik één youtube filmpje kijk zit ik al op 100 MB. Maar ik kijk dan ook bij voorkeur in HD. Kan me voorstellen dat ze de indruk heeft niet veel te gebruiken, maar met youtube over een mobiele dataverbinding gaat het extreem hard. In een paar minuten zit je aan die 400 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Krypt schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:20:
Ik gebruik "My Data Manager"; erg fijn programma moet ik zeggen.
Diverse report mogelijkheden; per app per data provider (mobile/wifi/roaming) per uur/dag/week/maand/plan.
Je kunt t zelfs per locatie bekijken.
My data manager WAS een fijne counter.
Maar toen ze de location based erbij gingen doen, EN nog eens zo vaak vragen om GPS in te schakelen, was het niet leuk meer.

Ik zie sowieso het nut niet in wat ik waar gebruikt heb, gewoon basic, alle, per app, per dag of tijdsperiode, en hun uitsplitsing op wifi en mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FreshMaker schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:13:
[...]

My data manager WAS een fijne counter.
Maar toen ze de location based erbij gingen doen, EN nog eens zo vaak vragen om GPS in te schakelen, was het niet leuk meer.

Ik zie sowieso het nut niet in wat ik waar gebruikt heb, gewoon basic, alle, per app, per dag of tijdsperiode, en hun uitsplitsing op wifi en mobiel.
Mee eens, paar keer achter gekomen dat m,ijn batterij ontzettend snel leeg liep. Had de app 25% gebruik omdat de gps continu aanstond.

• Krypt
Dat is toch een feature die je uit kunt zetten? "Locaton Based Usage" uit zetten in het settings menu.

Pvouput live

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Krypt schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:35:
Dat is toch een feature die je uit kunt zetten? "Locaton Based Usage" uit zetten in het settings menu.
Klopt, maar de app blijft opstarten op het 'kaart' scherm, en wil dan GPS weer aanzetten.
Dus snel kijken wat en hoe er verbruikt is is er sindsdien niet meer bij

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 14:34
Voor mijn tab 4 ben ik opzoek naar een vergrootglas app om de krant tekst te vergroten om die te lezen. Er staan genoeg apps maar alle apps die ik geprobeerd maar die kunnen allemaal niet focusen en dus is te tekst wel groter maar niet te lezen. Weet iemand een goede oplossing?

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• Krypt
Heeft de tab4 kitkat draaien? Kitkat heeft standaard screen magnification als het goed is.
Ga naar settings - accessibility - magnification gestures en zet die aan..

3x tap on screen zorgt voor magnificatie 2 finger swipe zorgt voor pan. 3x tap om weer uit te zoomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Krypt op 10-09-2014 12:47 ]

Pvouput live

• Prulleman
Ehmmm... is dat niet gewoon een beperking van je camera? Probeer em anders eens iets verder af te houden. Camera's hebben altijd een minimale focus afstand.

En verder komt dit op mij over als een overkill oplossing, waarom niet gewoon een echt vergrootglas, lijkt met een stuk praktischer

/edit, of begrijp ik het verkeerd... wil je een digitale krant inzoomen ,of een papieren via camera beeld

[ Voor 16% gewijzigd door Prulleman op 10-09-2014 13:42 ]

Strava

• wouter37
Prulleman schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:41:
Ehmmm... is dat niet gewoon een beperking van je camera? Probeer em anders eens iets verder af te houden. Camera's hebben altijd een minimale focus afstand.

En verder komt dit op mij over als een overkill oplossing, waarom niet gewoon een echt vergrootglas, lijkt met een stuk praktischer

/edit, of begrijp ik het verkeerd... wil je een digitale krant inzoomen ,of een papieren via camera beeld
Een analoge krant digitaal vergroten leek mij iedeaal. Maar ook andere boeken of gebuiksaanwijzingen. Die tip van verder af werkt helaas niet.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Waarom gebruik je daarvoor niet gewoon de camera app?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:30
Foto maken en inzoomen? ;)

• wouter37
AllSeeyinEye schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:57:
Waarom gebruik je daarvoor niet gewoon de camera app?
Tja zouook nog kunnen. Mij leek het handig om met een kleine standaard onder de tablet deze zo over een stuk tekst te bewegen.

• Prulleman
wouter37 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:52:
[...]

Een analoge krant digitaal vergroten leek mij iedeaal. Maar ook andere boeken of gebuiksaanwijzingen. Die tip van verder af werkt helaas niet.
kijk eens op welke afstand het scherpstellen wel lukt? anders is je focus misschien stuk..

moet je overigens niet op je scherm tappen om te focussen?

(blijf het met een kanon op een mug schieten vinden)

Strava

• Krypt
Ah. dan had ik het verkeerd begrepen. Is het vanwege slechtziendheid? Dan zou ik toch gaan voor een leesloep met verlichting; volgens mij gewoon te huur/leen bij elke zorgwinkel met wellicht een kleine vergoeding vanuit het AWBZ.

Pvouput live

• wouter37
Jep je moet op het scherm tappen om te foccsuen maaf dat werkt niet. Net geprobeerd met een samsung telefoon en dat werkt wel ook met het zelfde programma. Leesloep kan ook maar dit leek mij handig en de vergoedingen zijn er niet meer

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 13:44
wouter37 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:15:
Jep je moet op het scherm tappen om te foccsuen maaf dat werkt niet. Net geprobeerd met een samsung telefoon en dat werkt wel ook met het zelfde programma. Leesloep kan ook maar dit leek mij handig en de vergoedingen zijn er niet meer
offtopic: http://www.aliexpress.com...ng-Sewing/1248999306.html of http://www.aliexpress.com...-Shipping/1467304510.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Laatst online: 28-09 04:11
Je kent dat wel, ben je op de pc bezig krijg je een WhatsApp of SMS bericht, dan moet je je keybord mousse loslaten, je gsm pakken en op dat kleine scherm zitten typen.

Is er geen app welke mijn gsm scherm mirrort op mijn pc scherm? Zodat ik op mijn pc mijn gsm kan bedienen en dus typen met mijn grote keybord.

Bestaat dit? Ik heb al wat gezocht maar kon niets vinden, teamviewer maar dat werkt dan weer andersom.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een VNC-server op je telefoon en -client op je PC?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 15:33
Airdroid misschien. Zelf geen ervaring mee.
Google Play: AirDroid - Android on Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
C00P schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:29:
Je kent dat wel, ben je op de pc bezig krijg je een WhatsApp of SMS bericht, dan moet je je keybord mousse loslaten, je gsm pakken en op dat kleine scherm zitten typen.

Is er geen app welke mijn gsm scherm mirrort op mijn pc scherm? Zodat ik op mijn pc mijn gsm kan bedienen en dus typen met mijn grote keybord.

Bestaat dit? Ik heb al wat gezocht maar kon niets vinden, teamviewer maar dat werkt dan weer andersom.
Ik heb zelf Mobizen geprobeerd en dat werkt snel en goed:

https://mobizen.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand of er een app bestaat dat op basis van het in de buurt zijn van een bepaald wifi netwerk de telefoon op stille modus zet? Heb wel wat apps gezien die dat mbv de kalender doen, maar op basis van wifi is heel wat eenvoudiger omdat ik dan niet met de kalender hoef te rotzooien elke keer dat mijn rooster verandert :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-09 09:27

TRaSH

koffie ?

Automateit
Zou dat moeten kunnen,
Zo heb ingesteld dat mijn Bluetooth uit zodra thuis kom en hij verbinding maakt met mijn Wi-Fi

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oeh, dat ziet er leuk uit :), maar....

Triggers:
• Wi-Fi Enabled/Disabled
• Connected to Wi-Fi network - Any network or a specific network

Helaas geen connected van toepassing op de plaats waar de telefoon stil moet zijn.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 27-09 11:49
tasker?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Laatst online: 25-09 15:35

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Tasker kan dat.

Je maakt een taak waarin je al je geluiden uitzet en je maakt een taak waarin alles ingeschakeld is.
Vervolgens maak je een profiel om uit te schakelen (als je verbonden bent met netwerk X, voer dan die taak uit om geluid uit te schakelen) en een profiel om in te schakelen (netwerk X verbroken, voer dan de taak uit om geluid in te schakelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ben toevallig gisteren begonnen met Tasker, het is niet zo intuïtief als Trigger of AutomateIt, maar je kunt er bijna alles mee! Gewoon wat voorbeelden zoeken op de tasker wiki.

Verbaasd me wel dat je niet op NFC kunt triggeren. Daar heb je dan wel weer Trigger oid nodig.

ps. klopt het dat Tasker beta gratis is?

[ Voor 18% gewijzigd door Exocet op 12-09-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-09 15:29
Bestaat er een app waarmee je notificaties kan krijgen op je mobiel als er geld van je rekening wordt afgenomen? Dit is best wel handig voor een student (zoals mij)

Ik gebruik zelf Rabobank maar ik zou graag meldingen krijgen als er geld vanaf wordt gehaald (bijvoorbeeld van zorgverzekering of school etc)

bestaat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Knamix schreef op zondag 14 september 2014 @ 16:13:
Bestaat er een app waarmee je notificaties kan krijgen op je mobiel als er geld van je rekening wordt afgenomen? Dit is best wel handig voor een student (zoals mij)

Ik gebruik zelf Rabobank maar ik zou graag meldingen krijgen als er geld vanaf wordt gehaald (bijvoorbeeld van zorgverzekering of school etc)

bestaat dat?
Als je bank zelf die optie niet aanbiedt, denk ik niet dat het mogelijk is.
En al zou het wél mogelijk zijn, een third-party app die toegang heeft tot je bankrekening lijkt me niet echt een handig idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
https://www.rabobank.nl/p...en_op_mobiel/rabo_alerts/

Zoiets kan wel, maar vanuit de app zit het er niet in

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

it gebruik ik ook. Ik krijg een email wanneer er meer dan €250 wordt bij of afgeschreven.
Kunt dat volgens mij zelf bepalen.

Pagina: 1 ... 43 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.