Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:22
Ik ben op zoek naar een app die kan zien waar de data verbruik heen gaat. Mijn vrouw heeft een nexus 5, en de google service heeft dus in 2 dagen 825 MB verbruikt als achtergrond data :( Ik wil dus kunnen zien waar die data precies heen gaat.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-09 09:27

TRaSH

koffie ?

3G Watchdog

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:33
Systeem update via 3g binnen gehaald? Mijn vrouw had het zelfde

Als je nog niet 4.4.4 hebt, zou ik daar vanuit gaan

[ Voor 30% gewijzigd door Prulleman op 19-07-2014 17:43 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Prulleman schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 17:41:
Systeem update via 3g binnen gehaald? Mijn vrouw had het zelfde

Als je nog niet 4.4.4 hebt, zou ik daar vanuit gaan
Nee, heb geen update binnen gehaald maar heb nog wel android 4.4.3 custom rom erop staan.
Zal 3G watchdog eens installeren, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Google back-up wil nogal eens veel data doorsturen op de achtergrond

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
reyals schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 23:12:
Die staat standaard uit, heb alleen contact en agenda sync aan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Barfman schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:14:
[...]

Nee, heb geen update binnen gehaald maar heb nog wel android 4.4.3 custom rom erop staan.
Zal 3G watchdog eens installeren, bedankt.
Custom roms geven vaak ook nog de stock update melding.... in ieder geval die van mij wel (aosp based rastakat). De rom dev moet dit er echt expliciet uit slopen... En dat heb ik nog niet vaak gezien. Dus het feit dat je 4.4.3 draait is nog steeds erg verdacht

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Prulleman schreef op zondag 20 juli 2014 @ 09:31:
[...]

Custom roms geven vaak ook nog de stock update melding.... in ieder geval die van mij wel (aosp based rastakat). De rom dev moet dit er echt expliciet uit slopen... En dat heb ik nog niet vaak gezien. Dus het feit dat je 4.4.3 draait is nog steeds erg verdacht
Ik zal hem eens updaten naar 4.4.4, is toch wel zonde van die 825 MB :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Er zijn ook wel eens bugs voorgekomen met Custom Roms.. dat ze juist de update automatisch downloaden.. dat de check/validatie faalt.. en de volgende dag het even lief opnieuw doet.. Zo kwam ik toentertijd ook aan mijn datalimiet in enkele dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
serhat schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:27:
Er zijn ook wel eens bugs voorgekomen met Custom Roms.. dat ze juist de update automatisch downloaden.. dat de check/validatie faalt.. en de volgende dag het even lief opnieuw doet.. Zo kwam ik toentertijd ook aan mijn datalimiet in enkele dagen..
ja, volgens mij was dat bij een bepaalde CM build

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Was niet specifiek CM.. Ik had een andere ROM toentertijd, naam even vergeten, en die had er ook last van. Soort van collectief aan ROMs die er last van hadden toen bleek na enig onderzoek. Ook ROMs die niet gebaseerd waren op CM hadden er last van. Al verwacht ik eigenlijk niet zo snel meer dat het voorkomt, maar het zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:35
reyals schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 23:12:
Je kan dit eventueel omzetten naar wifi-only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:45
Iemand tips voor een goede wekkerapp die niet al te veel batterij / data verbruikt?

ik gebruikte altijd alarm clock xtreme free maar deze heeft sinds een paar weken de vervelende eigenschap veel batterij en data(??) te verbruiken.

Vorige week mijn HTC ONE m7 gerecovered maar dit blijft nog steeds het geval. Het lijkt of de app continue de reclames blijft laden oid.
Ter verduidelijking: in de afgelopen 8 uur dat de telefoon van de lader af is ben ik 57% batterij kwijt, hiervan is 78% gebruikt door Alarm clock.
In de afgelopen 3 dagen heb ik 220MB data verbruikt waarvan 93MB door alarm clock

Kan er verder niet zoveel over vinden of anderen dit ook hebben, alleen de crescendo bug vind ik terug.

[ Voor 8% gewijzigd door MisterEagle op 21-07-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
MisterEagle schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:26:
Iemand tips voor een goede wekkerapp die niet al te veel batterij / data verbruikt?

ik gebruikte altijd alarm clock xtreme free maar deze heeft sinds een paar weken de vervelende eigenschap veel batterij en data(??) te verbruiken.

Vorige week mijn HTC ONE m7 gerecovered maar dit blijft nog steeds het geval. Het lijkt of de app continue de reclames blijft laden oid.
Ter verduidelijking: in de afgelopen 8 uur dat de telefoon van de lader af is ben ik 57% batterij kwijt, hiervan is 78% gebruikt door Alarm clock.
In de afgelopen 3 dagen heb ik 220MB data verbruikt waarvan 93MB door alarm clock

Kan er verder niet zoveel over vinden of anderen dit ook hebben, alleen de crescendo bug vind ik terug.
Kun je niet de standaard android (of htc variant) klok gebruiken op je toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
horizon1978 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:29:
[...]

Kun je niet de standaard android (of htc variant) klok gebruiken op je toestel?
ja die gebruik ik per nu, zaten alleen in de eerder genoemde app wat voordelen: zachtjes beginnen en steeds harder gaan, snooze beperking etc. Zou fijn zijn zoiets weer terug te vinden, maar voor nu volstaat de standaard app inderdaad ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
MisterEagle schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:31:
[...]

ja die gebruik ik per nu, zaten alleen in de eerder genoemde app wat voordelen: zachtjes beginnen en steeds harder gaan, snooze beperking etc. Zou fijn zijn zoiets weer terug te vinden, maar voor nu volstaat de standaard app inderdaad ook.
Timely is een hele fijne wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-09 18:44
MisterEagle schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:31:
[...]

Ik gebruik die App ook (op een Huawei Ascend G700), maar bij mij komt die niet in het rijtje van "grootverbruikers" voor. Ben wel benieuwd hoe dat dan zit bij jou, maar zal het in elk geval eens in de gaten houden, zit er niet op te wachten dat mijn telefoon elke keer "leeg" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Darf schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:32:
[...]

Timely is een hele fijne wekker.
die inderdaad, de developer is geloof ik ook aangenomen bij google, dus dat zegt ook wel wat

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
jbdeiman schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:33:
[...]

Ik gebruik die App ook (op een Huawei Ascend G700), maar bij mij komt die niet in het rijtje van "grootverbruikers" voor. Ben wel benieuwd hoe dat dan zit bij jou, maar zal het in elk geval eens in de gaten houden, zit er niet op te wachten dat mijn telefoon elke keer "leeg" is.
Ik vond dit dus ook erg vreemd en het viel me al eerder op, eigenlijk vooral na de upgrade naar Android 4.4.2 / HTC sense 6.0

Daarom vorige week besloten een full recovery te doen, nu vrijwel geen apps meer geinstalleerd, niet gebrowsed of andere gekke dingen gedaan en t valt me weer op van dit verbruik

Ik ga Timely proberen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:09
Prulleman schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:35:
[...]

die inderdaad, de developer is geloof ik ook aangenomen bij google, dus dat zegt ook wel wat
offtopic:
Google heeft timespin gewoon overgenomen ;)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:53
Sleep as Android is ook een geldige wekker, die je hele nacht cyclus bij houdt. Gebruik die nu al ongeveer 4 jaar en dan is het wel leuk om al die grafieken te zien over je slaap patroon.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
En anders 'Gentle Alarm'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Of Alarmdroid _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Timocos schreef op maandag 21 juli 2014 @ 17:28:
Sleep as Android is ook een geldige wekker, die je hele nacht cyclus bij houdt. Gebruik die nu al ongeveer 4 jaar en dan is het wel leuk om al die grafieken te zien over je slaap patroon.
Voor mij de reden om een keer zo'n fitnesstracker te overwegen. Lijkt me fantastisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die niet willen/kunnen wachten op de nieuwe Playstore 4.9.13:

http://www.droid-life.com...erial-design-in-listings/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik had een vraagej voer de app show box te vinden op http://media-apps.cc/android hiermee kan je films en series bekijken. Ik vroeg me af of er toevallig een tweaker in staat is te achterhalen welek website deze app oproept(als dat zo is). Dan zou nameljik gewoon die website in te voeen zijn op elke computer en kan men zo ook films en series bekijken. Andere fora suggereerden dat de bron voor deze app http://simplymovies.net zou zijn maar eht anbod in series komt niet overeen met het anbod in Showbox. Is er iemadn die mij hier misschein aan kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:15
Bestaat er een app die bij een openbare wifi hotspot automatisch de voorwaarden kan accepteren, zodat ik met internet verbonden ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

dicksterk schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 17:49:
Ik had een vraagej voer de app show box te vinden op http://media-apps.cc/android hiermee kan je films en series bekijken. Ik vroeg me af of er toevallig een tweaker in staat is te achterhalen welek website deze app oproept(als dat zo is). Dan zou nameljik gewoon die website in te voeen zijn op elke computer en kan men zo ook films en series bekijken. Andere fora suggereerden dat de bron voor deze app http://simplymovies.net zou zijn maar eht anbod in series komt niet overeen met het anbod in Showbox. Is er iemadn die mij hier misschein aan kan helpen?
Even snel gekeken, API is http://mobapps.cc/ en video lijkt via https://vk.com/video_ext.php binnen te komen, maar deze laatste is wat onduidelijk.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@jelmervos: Bedankt maar als ik naar http://mobapps.cc ga krijg ik alleen het woord smile te zien en niet de interface van de eapp waarin ik kan zoeken naar series en films. moet er misschein nog iets achter dat .cc ofzo? Of is er geen site die geladen wordt om de interface te tonen? Zo nee, zit er dan misschien een mailadres in de app verstopt dan vraag ik het de makers zelf wel;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

dicksterk schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:40:
@jelmervos: Bedankt maar als ik naar http://mobapps.cc ga krijg ik alleen het woord smile te zien en niet de interface van de eapp waarin ik kan zoeken naar series en films. moet er misschein nog iets achter dat .cc ofzo? Of is er geen site die geladen wordt om de interface te tonen? Zo nee, zit er dan misschien een mailadres in de app verstopt dan vraag ik het de makers zelf wel;-)
Zoals ik zei is dat een API server, json requests. Deze is wel grappig: http://mobapps.cc/data/data_en.zip

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@jelmervos: Ik ben geen programmeur ofzo. Maar voor zover ik het begrijp kan je dit domein dus niet gebruiken op een windows/linux systeem. Zit er toevallig ergens een mailadres in de app verstopt waar feedback e.d. heen kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:57
Geachte mede-tweakers. Bestaat er een app die,zoals op iOS alle notifications e.d. kan uitzetten als je de app inschakelt/of iets in die richting? iOS heeft zo'n handige nacht-modus (heet het zo? Is in ieder geval een toggle die je kunt aanzetten via die quick settings). Ik hoop van wel, aangezien ik dat toch wel mis op Android. :)

Op Google kon ik er vrij weinig over vinden, kreeg eigenlijk alleen resultaten met hoe je per app de notificaties uit kunt zetten. Ik wil echter alles in 1x. Ook in de play store kon ik alleen "notification-fix" apps krijgen o.i.d.

[ Voor 26% gewijzigd door Luca op 26-07-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Aiiiiiii net hier in Frankrijk de playstore geüpdate via mijn Franse sim/4g modem.
En nu een mooie playstore in het Frans. 7(8)7 :-((((

Als je sommige dingen van tevoren weet dan........

Edit. Er staat nu ook een heuse echte systeem update voor me klaar.
Ik laat die maar even links liggen, voordat ik ondanks de goede taal instellingen toch een halve Franse Android krijg :+

[ Voor 55% gewijzigd door Supertip op 27-07-2014 10:01 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 17:05

Goverman

not loaded

Dattack schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 15:09:
Geachte mede-tweakers. Bestaat er een app die,zoals op iOS alle notifications e.d. kan uitzetten als je de app inschakelt/of iets in die richting? iOS heeft zo'n handige nacht-modus (heet het zo? Is in ieder geval een toggle die je kunt aanzetten via die quick settings). Ik hoop van wel, aangezien ik dat toch wel mis op Android. :)

Op Google kon ik er vrij weinig over vinden, kreeg eigenlijk alleen resultaten met hoe je per app de notificaties uit kunt zetten. Ik wil echter alles in 1x. Ook in de play store kon ik alleen "notification-fix" apps krijgen o.i.d.
Dat is volgens mij een instelling die je aan/uit kunt zetten in Google settings.

Edit: nee dus, kan onder instellingen in de playstore.

[ Voor 3% gewijzigd door Goverman op 26-07-2014 22:37 ]

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik ben momenteel zelf met die aan het rondspelen Google Play: Easy Battery Saver Easy Battery Saver.

Deze heeft een nachtstand. Schakeld in principe gewoon je verbindingen allemaal uit gedurende een vaste tijd.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:18

Compizfox

Bait for wenchmarks

Die functie zit gewoon ingebouwd in Android, zit onder Intstellingen --> Geluid. Het heet "stille modus" volgens mij. Je kunt gewoon instellen dat tussen bepaalde tijden al het geluid/trillen uitgaat.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Compizfox schreef op maandag 28 juli 2014 @ 11:49:
[...]

Die functie zit gewoon ingebouwd in Android, zit onder Intstellingen --> Geluid. Het heet "stille modus" volgens mij. Je kunt gewoon instellen dat tussen bepaalde tijden al het geluid/trillen uitgaat.
Dat zit dan in je schil, touchwiz, sense, etc. In aosp/vanilla zit dit namelijk niet

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:09
Ik gebruik deze ervoor: Google Play: Agent - do not disturb & more

Deze app kan tijdens slaap en ook tijdens meetings automatisch alles voor je uit- en later weer inschakelen. Werkt top!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 15:35

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Het is wat omslachtig, maar ik gebruik (onder andere) daarvoor Tasker. Dat is even pielen met settings en triggers, maar het werkt voor mij prima. Daarin is ook gelijk opgenomen dat bijvoorbeeld GPS en bluetooth worden uitgeschakeld, maar ook dat de schermrotatie niet actief is zodat je toch nog even wat kunt lezen als je op je zij ligt. Is wat mij betreft een aanrader, maar nogmaals: het heeft even wat geknutsel nodig voor het werkt zoals je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 28-09 22:18

Compizfox

Bait for wenchmarks

Prulleman schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:51:
[...]

Dat zit dan in je schil, touchwiz, sense, etc. In aosp/vanilla zit dit namelijk niet
Ik zit op CM11 (Nexus 5). Op mijn vorige telefoon (HTC One V) draaide ik Sense en daar had ik die functie ook, vandaar dat ik aannam dat het gewoon een functie uit AOSP zou zijn.

EDIT:

Je hebt gelijk, heb het even op mijn tablet gechecked die 'redelijk AOSP' draait, en daar is de optie inderdaad niet aanwezig.

[ Voor 15% gewijzigd door Compizfox op 28-07-2014 23:57 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

binnenkort krijg ik -wss tijdelijk- een prepaid met slechts 200MB data. Als ik nu in mijn datagebruik kijk zie ik dat Google+ en adblockplus nogal veel data gebruiken buiten wifi om.
Dat begrijp ik niet want ik heb ingesteld dat er enkel via wifi mag worden gesynced.

zie print
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eELsI1twZEKfJccEr3Yj3dql/thumb.png

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 14:17
Pinin schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:53:
binnenkort krijg ik -wss tijdelijk- een prepaid met slechts 200MB data. Als ik nu in mijn datagebruik kijk zie ik dat Google+ en adblockplus nogal veel data gebruiken buiten wifi om.
Dat begrijp ik niet want ik heb ingesteld dat er enkel via wifi mag worden gesynced.

zie print
[afbeelding]
Volgensmij hoort adblock niet zoveel te gebruiken. Probeer anders adaway eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

thx, probeer ik die wel. maar ik blijf het toch vreemd vinden

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 23-09 20:17
Pinin schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:53:

zie print
[afbeelding]
Adblock gebruikt alle data omdat het door een soort adblock proxy gaat. Dat is heel normaal en het beoogde gebruik van Adblock. Als ik het mij goed herinner staat het ook wel ergens in de help van adblock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:30

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Je zou AdFree kunnen proberen (wel root nodig). Die vervangt je hosts file en verbruikt zelf geen data. Als Adblock al je verkeer via een proxy stuurt en de ads eruit filtert gebruikt het eigenlijk zelf ook geen data, maar zie je een groot deel van het verkeer van je browser terug bij Adblock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

ok bedankt voor de toelichting.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een kleine summer sale:
http://www.androidpolice....gets-dead-space-and-more/

Assassin's Creed Pirate is 10 cent:
Google Play: Assassin's Creed Pirates

[ Voor 36% gewijzigd door anandus op 31-07-2014 07:56 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Laatst online: 26-09 15:50
Excuses, had ik gemist.

[ Voor 92% gewijzigd door JdJtA op 31-07-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

een crosspost, maar die staat wellicht in een verkeerd topic.

Tot voor kort gebruikte ik vooral dropbox, maar sinds kort gebruik ik drive 100GB vanwege de lagere prijs.
Als ik met mijn smartphone een foto maakt, upload hij deze nu naar google+ foto's

Bij dropbox zet hij de upload foto's in de map "upload camera" Is er een mogelijkheid om zoiets te doen in google drive/foto's. Ik kan het echt niet vinden, maar er zit ergens een koppeling tussen drive en foto's

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
Is er ook een app als Intelli3G die onder bepaalde voorwaarden kan switchen tot 2g maar waar geen Xposed voor nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Nu online
Pinin schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:00:
een crosspost, maar die staat wellicht in een verkeerd topic.

Tot voor kort gebruikte ik vooral dropbox, maar sinds kort gebruik ik drive 100GB vanwege de lagere prijs.
Als ik met mijn smartphone een foto maakt, upload hij deze nu naar google+ foto's

Bij dropbox zet hij de upload foto's in de map "upload camera" Is er een mogelijkheid om zoiets te doen in google drive/foto's. Ik kan het echt niet vinden, maar er zit ergens een koppeling tussen drive en foto's
Als je de app google plus installeerd synct hij automatisch de foto's op de telefoon automatisch naar google drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Utoka schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 12:12:
[...]

Als je de app google plus installeerd synct hij automatisch de foto's op de telefoon automatisch naar google drive
In welke map staan ze dan?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Pinin schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:16:
[...]

In welke map staan ze dan?
Zo ver ik het weet synct die het dan met de Photo app en niet met Google Drive. Daarvoor heb ik nu de app CloudVault Photo Uploader draaien, die doet precies wat ik wil.

[ Voor 3% gewijzigd door MegaTronics op 04-08-2014 07:09 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

MegaTronics schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 07:08:
[...]

Zo ver ik het weet synct die het dan met de Photo app en niet met Google Drive. Daarvoor heb ik nu de app CloudVault Photo Uploader draaien, die doet precies wat ik wil.
Ja die gebruik ik ook, maar Utoka zegt dat ze geupload worden naar Drive. (hij gebruikt wel drive ruimte, maar zichtbaar in drive krijg ik het niet)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Iemand een suggestie voor een leuke widget die je album art laat zien? De standaard widget van google music deed dat eerst, maar na nova launcher te hebben geinstalleerd laat de widget nu alleen nog maar een dun afspeelbalkje zien met heel klein de albumart, ongeacht of ik de grootte van de widget aanpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebbe...
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-09 11:46
Ik ben op zoek naar een tile launcher, waarbij de tegels folders kunnen zijn en helemaal in te stellen zijn qua
achtergrond, tekst op de tegel, ruimte tussen de tegels, transparantie van de tegels, e.d.
Bij alle die ik nu geprobeerd heb kan ik eigenlijk te weinig instellen... belangrijkste wat ik mis is de folder eigenschap, directe app link is geen probleem.
Kan iemand mij een goed, liefst ook makkelijk, te configureren launcher aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tjebbe... schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:57:
Ik ben op zoek naar een tile launcher, waarbij de tegels folders kunnen zijn en helemaal in te stellen zijn qua
achtergrond, tekst op de tegel, ruimte tussen de tegels, transparantie van de tegels, e.d.
Bij alle die ik nu geprobeerd heb kan ik eigenlijk te weinig instellen... belangrijkste wat ik mis is de folder eigenschap, directe app link is geen probleem.
Kan iemand mij een goed, liefst ook makkelijk, te configureren launcher aanbevelen?
Themer misschien? Eerst nog even een theme zoeken die in de buurt komt, maar die kun je dan achteraf prima aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rrie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Rixos schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:53:
Iemand een suggestie voor een leuke widget die je album art laat zien? De standaard widget van google music deed dat eerst, maar na nova launcher te hebben geinstalleerd laat de widget nu alleen nog maar een dun afspeelbalkje zien met heel klein de albumart, ongeacht of ik de grootte van de widget aanpas.
Bedoel je zoiets als dit? Deze laat in vergelijking met de standaard muziekspeler widget, een grotere afbeelding zien.

Google Play: Muziekspeler (Rocket Player)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

In nova launcher kan je sowieso mappen maken, en je kan het uiterlijk ervan redelijk tweaken qua grootte en hoeveelheid icoontjes. Echt tegels kan je er volgens mij alleen niet mee maken. Ik denk dat je eerder op zoek moet naar een windows (phone) 8 launcher of thema.

Welke heb je al geprobeerd? Als we dat weten scheelt het weer nutteloze suggesties doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
CorneeC schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:06:
[...]

Bedoel je zoiets als dit? Deze laat in vergelijking met de standaard muziekspeler widget, een grotere afbeelding zien.

Google Play: Muziekspeler (Rocket Player)
Dat ziet er goed uit, ga ik eens naar kijken, bedankt!

Edit: Even uitgeprobeerd, de widget is precies wat ik zocht! :D

[ Voor 7% gewijzigd door Rixos op 04-08-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebbe...
gwystyl schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:08:
[...]

In nova launcher kan je sowieso mappen maken, en je kan het uiterlijk ervan redelijk tweaken qua grootte en hoeveelheid icoontjes. Echt tegels kan je er volgens mij alleen niet mee maken. Ik denk dat je eerder op zoek moet naar een windows (phone) 8 launcher of thema.

Welke heb je al geprobeerd? Als we dat weten scheelt het weer nutteloze suggesties doen.
Sorry, inderdaad, dat is wel zo handig...
- Nova launcher maakt wel folders en kun je een beetje tweaken, maar de naam van de folder komt er onder, ik wil graag de naam er op en de tegel een transpante kleur of struktuur geven
- Launcher 8 (free) komt dicht in de buurt maar die geeft weer een lelijke folder weer als je op een foldertegel klik en die weergave is niet aan te passen. En de naam van de tegel gaat mee met de transparantie van de tegel, ondanks dat daar een losse schuif voor in te stellen is. Deze kan wel mooi vertikaal scrollen, dat vind ik ook wel leuk.
Voxis ziet er mooi uit maar is niet voldoende aan te passen
- Buzz krijg ik de tegels niet transparant en de namen komen er onder
- Themer heb ik geprobeerd met een Windows 8 theme, maar ik vind het editten erg lastig en ik heb het idee dat ie wat zwaar is. Even verder op zoek naar een beter uitgangstheme en dan het aanpassen zien te doorgronden

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Bij nova komt er geen naam onder als je dat zo instelt. Een transparante afbeelding met naam kun je vervolgens zelf maken en als afbeelding voor de map gebruiken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:58
Ik blijf op zoek naar een app om verbinding te maken met wifi netwerken welke ik wil.

Ik heb thuis het ziggo netwerk (hotspots), een router welke zowel op 2,4 als op 5ghz uitzend, en buiten een router omdat ik daar beperkt bereik heb met de router van binnen.

Nu gebruikte ik altijd best wifi, maar ben toch niet helemaal tevreden over deze app.

Heeft iemand van jullie nog tips :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
De router buiten hetzelfde SSID en ww geven als je Ziggo router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Laatst online: 14:06

Steeffoon

Smartphone-nerd

Grolsch schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:25:
Ik blijf op zoek naar een app om verbinding te maken met wifi netwerken welke ik wil.

Ik heb thuis het ziggo netwerk (hotspots), een router welke zowel op 2,4 als op 5ghz uitzend, en buiten een router omdat ik daar beperkt bereik heb met de router van binnen.

Nu gebruikte ik altijd best wifi, maar ben toch niet helemaal tevreden over deze app.

Heeft iemand van jullie nog tips :?
Heb je hier iets aan? Google Play: WiFi Manager

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Iemand een idee hoe ik winamp als mijn default music player kan zetten i.p.v. google play music?
Op dit moment opent de telefoon automatisch google music op het moment dat ik mijn oordopjes inplug.
Ik heb al geprobeerd om google music eraf te gooien maar dan krijg ik een melding dat wanneer ik de app eraf gooi dat dan andere onderdelen misschien niet meer goed werken, dus daar ben ik een beetje huiverig voor.

Het gekke is ook dat als de optie clear defaults bij alletwee de apps grijs is.

[ Voor 9% gewijzigd door Rixos op 06-08-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebbe...
Arie- schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:52:
Bij nova komt er geen naam onder als je dat zo instelt. Een transparante afbeelding met naam kun je vervolgens zelf maken en als afbeelding voor de map gebruiken,
Ja, dan werkt het redelijk.
Ik had gehoopt dat ik niet zelf plaatjes met tekst hoef te maken, dat er een wat elegantere en flexibelere launcher zou zijn waarmee dit voor elkaar te krijgen is.
Dank voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Rixos schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:25:
Iemand een idee hoe ik winamp als mijn default music player kan zetten i.p.v. google play music?
Op dit moment opent de telefoon automatisch google music op het moment dat ik mijn oordopjes inplug.
Ik heb al geprobeerd om google music eraf te gooien maar dan krijg ik een melding dat wanneer ik de app eraf gooi dat dan andere onderdelen misschien niet meer goed werken, dus daar ben ik een beetje huiverig voor.

Als play music een voorgeïnstalleerde systeem app is, kan je deze prima uitschakelen, anders kan je em gewoon verwijderen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 26-09 00:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Rixos schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:25:

Misschien heb je wat aan deze app (Better open with). Kwam voorbij bij android police nuttige nieuwe apps. Deze app laat je kiezen wat je waarmee opent en hoe vaak (ipv slechts één keer of altijd). Ik heb hem zelf nog niet gebruikt maar hij zou moeten doen wat jij wilt zonder dat je apps hoeft te verwijderen.

[ Voor 0% gewijzigd door rockhopper op 06-08-2014 12:42 . Reden: naam app toegevoegd ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Prulleman schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:02:
[...]

Als play music een voorgeïnstalleerde systeem app is, kan je deze prima uitschakelen, anders kan je em gewoon verwijderen
Het is inderdaad voorgeinstalleerd, thanks voor de info.
rockhopper schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:42:
[...]

Misschien heb je wat aan deze app (Better open with). Kwam voorbij bij android police nuttige nieuwe apps. Deze app laat je kiezen wat je waarmee opent en hoe vaak (ipv slechts één keer of altijd). Ik heb hem zelf nog niet gebruikt maar hij zou moeten doen wat jij wilt zonder dat je apps hoeft te verwijderen.
Handig! Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:03
Bestaat er ook een alternatief voor Foursquare?
Ik krijg nu telkens de melding om swarm te gebruiken en mensen die me toevoegen etc.

Enige waarvoor ik foursquare wil gebruiken is om zaken op te zoeken.
Bv :
- dichtsbijzijnde bank en daar naar toe navigeren
- leuke restaurants in de buurt

Dus zonder het incheck- en sociaalgebeuren.
Bestaat dit eigenlijk? Of ben ik dan toch verplicht om foursquare te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:44

Rhapsody

In Metal We Trust

Google maps?

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

frye schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:20:
Ik krijg nu telkens de melding om swarm te gebruiken en mensen die me toevoegen etc.

Bv :

Ik las toevallig dat er net een volledige nieuwe versie van FourSquare uit is, die eigenlijk dit dekt. Check-in etc doe je inderdaad via Swarm, voor de rest heb je dus FS.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:03
avotar schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:30:
[...]

Ik las toevallig dat er net een volledige nieuwe versie van FourSquare uit is, die eigenlijk dit dekt. Check-in etc doe je inderdaad via Swarm, voor de rest heb je dus FS.
Inderdaad! Net even FS opgestart en het ziet er totaal anders uit.
Lijkt me meer zakelijker. Ik ga het even uitproberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midy922
  • Laatst online: 10-05 16:19

Bedoel je 'Vliegmodus'?
Heeft in ieder geval wel dezelfde functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

midy922 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:08:
[...]

Bedoel je 'Vliegmodus'?
Heeft in ieder geval wel dezelfde functie.
Nee man, vliegmodus zet je verbindingen (wifi / data / gsm) uit. Dat neemt niet weg dat je nog wel notificaties kan ontvangen, bijvoorbeeld van apps / games.

Hij zoekt volgens mij een silent mode / quiet hours. Ik heb dat via GravityBox. CM en de meeste AOSP/AOKP Roms hebben het standaard ingebakken.

https://play.google.com/store/search?q=quiet%20hours

[ Voor 5% gewijzigd door AllSeeyinEye op 07-08-2014 13:18 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Ik gebruik daar zelf deze app voor...werkt perfect :

Google Play: Nights Keeper (niet storen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafeX
  • Laatst online: 28-09 16:33

TrafeX

Tuned for life!

Ik gebruik de daydream mogelijkheid tijdens het opladen om een klok weer te geven voor op m'n nachtkastje.
Nou is het niet nodig om de hele nacht m'n scherm aan te hebben, mogelijk beinvloed dat de levensduur van het scherm of de accu.
Daarom zoek ik eigenlijk een app waarmee ik tijdens het opladen het scherm kan activeren door op het scherm aan te raken.
Mocht ik dan 's nachts willen weten hoe laat het is kan ik gewoon even het scherm aanraken ipv opzoek te gaan naar de powerknop.

Weet iemand of er zoiets bestaat?
Heb al redelijk veel 'alarm clock' apps getest maar deze hadden niet de mogelijkheid.
Daarnaast gebruik ik het liefst de standaard clock van Cyanogenmod.

TrafeX.nl - Clipboard.ninja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
Heren,

wordt helemaal gestoord van playstore.

Heb vandaag voor de gein mijn S1 weer eens aangezet. Hup me 2de google account erop en gaan.

installeer een game die ik veel speel en wordt er op een willekeurig moment gevraagd om een in app aankoop. Omdat ik het op me S3 niet voor elkaar krijg om paypall toe te voegen aan me 1ste google account, had ik absoluut geen verwachting dat het wel zou werken op me S1.

Playstore versie op beide apparaten is gelijk. 4.8.20

Help alsjeblieft

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Laatst online: 14:06

Steeffoon

Smartphone-nerd

frye schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:20:

Bv :

Voor banken misschien Google Maps?
Voor restaurants gebruik ik TripAdvisor.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dit is een kernel functie. Zoek eens op xda of er een kernel is die het heeft. De S4 heeft het bijvoorbeeld met KToonsez' kernel

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

TrafeX schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:22:
Ik gebruik de daydream mogelijkheid tijdens het opladen om een klok weer te geven voor op m'n nachtkastje.
Nou is het niet nodig om de hele nacht m'n scherm aan te hebben, mogelijk beinvloed dat de levensduur van het scherm of de accu.
Daarom zoek ik eigenlijk een app waarmee ik tijdens het opladen het scherm kan activeren door op het scherm aan te raken.
Mocht ik dan 's nachts willen weten hoe laat het is kan ik gewoon even het scherm aanraken ipv opzoek te gaan naar de powerknop.

Weet iemand of er zoiets bestaat?
Heb al redelijk veel 'alarm clock' apps getest maar deze hadden niet de mogelijkheid.
Daarnaast gebruik ik het liefst de standaard clock van Cyanogenmod.
Ik gebruik al jaren Night Clock. Hele nacht m'n scherm aan, maar zwarte achtergrond en de tekst zelf erg gedimd. Werkt prima m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Ik ben opzoek naar een mooie kalender widget.
Het liefst eentje waarvan de kaders transparant gemaakt kunnen worden, net zoals je ook bij winamp met je muziekspeler kunt doen.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Rixos schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:10:
Het liefst eentje waarvan de kaders transparant gemaakt kunnen worden, net zoals je ook bij winamp met je muziekspeler kunt doen.

Iemand suggesties?
Event Flow Calendar Widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rixos schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:10:

Iemand suggesties?
Google Play: Agenda Widget for Android
Ik heb zelf een tijd de plus versie gehad. Je kan hier nog een heleboel sleutelen aan de layout, dus ik zou zeker de gratis versie eens proberen.
Anders kan je Google Play: Pure Calendar widget (agenda) of Google Play: Pure Grid calendar widget proberen.
Welke heb je al geprobeerd, voor we bergen opties noemen die je al afgeschoten hebt? Wat vind je mooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
Thanks voor alle suggesties, ik ga ze eens rustig bekijken :)
Ik vind op basis van de screenshots die erbij staan tot nu toe de Event flow calendar widget er het mooiste uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 07:32
Ik gebruik al enige tijd squarehome voor de tablet en die bevalt mij prima. Enige nadeel is dat hij geen autorotate kent. Misschien dat het wat voor jou is?

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:42
Kent iemand een app waarmee ik de telefoon kan beantwoorden met mijn tablet? Ik voel me altijd nogal een junkie als ik op mijn tablet zit en ook mijn telefoon binnen bereik neer moet leggen. Ik vond zelf tablet talk, maar volgens mij kan die wel opnemen, maar moet je dan vervolgens met een bluehooth headset verbonden zijn met je gsm om echt te kunnen praten....

PSN: DutchTrickle PVoutput

• TrafeX
  • Laatst online: 28-09 16:33

TrafeX

Tuned for life!

Eric_Cantona schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:03:
[...]

Ik gebruik al jaren Night Clock. Hele nacht m'n scherm aan, maar zwarte achtergrond en de tekst zelf erg gedimd. Werkt prima m.i.
Had ik ook op m'n Samsung S3 met Amoled scherm. Maar heb nu een Nexus 5 met LCD, had het idee dat het minder geschikt is voor dat scherm om de hele nacht aan te staan.
Maar dat doe ik nu toch maar, de alternatieve zoals een specifieke ROM die knock knock mogelijkheid heeft gaat me weer iets te ver.

TrafeX.nl - Clipboard.ninja

• Prulleman
Amoled slijt/brand in, LCD is na x uur wellicht stuk, maar dat heb ik nog niet gezien, mijn galaxy nexus had serieuze slijtage, vooral te zien aan de nav en noti bar, die juist niet slijten haltijd zwart)

Strava

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Voor de mensen die nog een leuke mooie alarm clock zoeken.

Zelf gebruik ik Timely

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik gebruik Gentle Alarm in de nachtmodus. Helderheid, kleur, en grootte van de klok is perfect in te stellen. De klok verspringt om de paar seconden om inbranden te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-09 09:27

TRaSH

koffie ?

ik gebruik alarmdroid,
ik slaap snachts dus hoef niet elke keer op me klok te kijken hoe laat het is ;)

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sinds de laatste update van Google Play: Buienalarm verschijnen er steeds mappen met random naam en telkens 3 bestanden erin op het ingebakken geheugen van mijn S2, heeft iemand zoiets eerder gezien? Voorbeeld:

Mapnaam 1888cf1f-9de4-444e-851c-459fbf6214b6 (telkens een andere naam)

File 1: 1fbfcecac4e3cda713a3232dad462db9.0 (alles voor de .0 is telkens random)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
http://ads.wingman.do/wingman/buienalarm/android/1.php?app_version_visits=1&android_version=15&app_visits=1&app_versioncode=137
GET
0
HTTP/1.1 200 OK
10
Server: nginx/1.1.19
Date: Sun, 17 Aug 2014 11:44:33 GMT
Content-Type: application/json
Transfer-Encoding: chunked
Connection: keep-alive
X-Powered-By: PHP/5.3.10-1ubuntu3.8
Cache-Control: public, max-age=300
OkHttp-Selected-Protocol: http/1.1
OkHttp-Sent-Millis: 1408275874609
OkHttp-Received-Millis: 1408275874672

File 2: 1fbfcecac4e3cda713a3232dad462db9.1 (alles voor de .1 is telkens random, maar zelfde als bij *.0)
code:
1
{"ads":{"homepage":[{"platform":"mads","type":"banner","placementId":"9440595034"}]}}

File 3: journal (naam altijd hetzelfde)
code:
1
2
3
4
5
6
7
libcore.io.DiskLruCache
1
201105
2

DIRTY 1fbfcecac4e3cda713a3232dad462db9
CLEAN 1fbfcecac4e3cda713a3232dad462db9 469 85

Buienalarm verwijderen: mappen blijven weg.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik zoek een app waarmee je keyboard shortcuts kunt invoeren, welke vervolgens volledig uitgeschreven in beeld komen. Bijvoorbeeld; ik sluit af met "mvg [spatie]", en aumatisch wordt dit aangepast naar "Met vriendelijke groet [spatie]". Zoeken naar die benaming - afgeleid van de iPhone/iPads - levert me helaas niets op.

Op het standaard toetsenbord lijkt een dergelijke functie wel te zitten (persoonlijk woordenboek), maar die functie lijkt iets anders te doen - geen idee wát. Op mijn voorkeurskeyboard Swype lijkt de functie helemaal niet te zitten.

De voorkeur is dat ik het met één van deze twee keyboards kan gebruiken in de vorm van een externe app, maar als er een goed toetsenbord als alternatief is sta ik daar voor open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tegenwoordig leren toetsenborden toch gewoon? Dan kan je na 'met v' twee keer spatie of auto aanvullen drukken en hij maakt 'm wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Auto-aanvullen (die met suggesties boven het toestenbord, dan) vind ik verschrikkelijk werken, ik kan niet echt plaatsen waarom.
Daarnaast is dat ook een andere functie dan shortcuts en werkt dat laatste een stuk sneller voor me; vooral omdat een shortcut altijd één vast(e) woord/zin omvat.

Ik ben met je eens dat mijn voorbeeld wél goed werkt, dat dan weer wel. Laat ik het dan even naar het extreme trekken en er van uitgaan dat mijn vrouw altijd de melk vergeet; ik wil haar "gvdmelk" kunnen sturen, waarna dat aangepast wordt naar "Vergeet je de melk niet, lieverd? O-) ".

En als het even kan, vóór ik op send druk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:00

Nitai

Live the life you love.

Bastiaan schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:59:
Auto-aanvullen (die met suggesties boven het toestenbord, dan) vind ik verschrikkelijk werken, ik kan niet echt plaatsen waarom.
Daarnaast is dat ook een andere functie dan shortcuts en werkt dat laatste een stuk sneller voor me; vooral omdat een shortcut altijd één vast(e) woord/zin omvat.

Ik ben met je eens dat mijn voorbeeld wél goed werkt, dat dan weer wel. Laat ik het dan even naar het extreme trekken en er van uitgaan dat mijn vrouw altijd de melk vergeet; ik wil haar "gvdmelk" kunnen sturen, waarna dat aangepast wordt naar "Vergeet je de melk niet, lieverd? O-) ".

En als het even kan, vóór ik op send druk :+
http://www.phraseexpress.com/text-expander-android.htm

Of even zoeken op text expansion

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik ben even aan het stoeien met je voorstel, maar het is inderdaad exact dat ik zoek! En anders kan ik met die zoekterm beter (überhaupt) vooruit dan de term die ik gebruikte.

Dank je! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bastiaan op 17-08-2014 22:51 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.