Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Vodafone Wallet beschikbaar voor alle Vodafone klanten volgens mij:
Kreeg een sms met deze link: https://wallet.vodafone.com/mw/nl/

Op mijn telefoon gestart en die is nu de app aan het installeren.

Helaas wilde het steeds niet lukken en krijg net een sms van Vodafone dat het installeren niet lukt en word naar de FAQ verwezen. Daar staat dat je de app Vodafone Updates moet hebben om gebruik te maken van de Wallet.

Helaas zit Vodafone Updates alleen in de Vodafone roms :/

[ Voor 41% gewijzigd door AndereKoekoek op 04-06-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:51
ik heb ook de nieuwste playstore (4.8.20) geïnstalleerd maar kan paypal ook (nog) niet kiezen als betalingsoptie.

Mn paypal rekening is geverifieerd en heb mn telefoon al gereboot.

Werkt al! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Qosmic op 04-06-2014 16:46 ]

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:09
Dare Devil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:46:
Ik ga even iemand zoeken om mij 2 euro te lenen op PayPal, ik laat het weten :)

Edit: Confirmed! Er moet meer dan $25 dollar (Euro even omrekenen dus) op je PayPal account staan voor je die kan koppelen met Google.

Staat nu gelinkt bij mijn Google Wallet (heb terug minder dan $25), zal denk ik geen probleem zijn om nu nog iets te kopen. Als iemand mij kan overtuigen om een app te kopen wil ik het wel proberen :P
Held! _/-\o_ Waar zou ik zijn zonder Tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:56

greatgonzo

schit-te-rend!

ik zoek een programma waarbij ik notities kan maken bij PDF bestanden. Heeft iemand een idee daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 17:05

Goverman

not loaded

greatgonzo schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 20:48:
ik zoek een programma waarbij ik notities kan maken bij PDF bestanden. Heeft iemand een idee daarvoor?
Ezpdfreader is de app die je hebben wil.

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:51

Steeffoon

Smartphone-nerd

Thaam schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:27:
[...]

Held! _/-\o_ Waar zou ik zijn zonder Tweakers!
Swiftkey is het kopen waard:)

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:56
greatgonzo schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 20:48:
Adobe Reader doet dat standaard ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritssvt
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 20:30
Vandaag OTA de nieuwe versie van de Google Play store binnen gekregen (buildversie: 4.8.20) op Moto G. Mét PayPal mogelijkheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:38
Hallo,

Ben opzoek naar een app waarmee ik mijn Wifi kan "beheren" en ik heb een app gehad (weet natuurlijk niet meer welke) die, nadat ik de connectie met mijn Wifi verloren had, niet constant bleef zoeken maar dit om de zoveel tijd (zelf te bepalen) deed wat ten goede kwam aan de batterij duur natuurlijk :)

Weet iemand zo'n app of adviseren jullie een een andere app die nog meer kan?

[ Voor 7% gewijzigd door bruce the boss op 08-06-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

bruce the boss schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:37:
Hallo,

Ben opzoek naar een app waarmee ik mijn Wifi kan "beheren" en ik heb een app gehad (weet natuurlijk niet meer welke) die, nadat ik de connectie met mijn Wifi verloren had, niet constant bleef zoeken maar dit om de zoveel tijd (zelf te bepalen) deed wat ten goede kwam aan de batterij duur natuurlijk :)

Weet iemand zo'n app of adviseren jullie een een andere app die nog meer kan?
Better wifi

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:31
Ik zoek een simpel video bewerking app. Er staan er zat in de store, maar ik wil er geen 10 downloaden en uitproberen. Heeft iemand goede ervaring met een app? Ik moet er mee kunnen knippen/wat tekst erbij kunnen zetten. Gewoon simpele dingen.

[ Voor 44% gewijzigd door Dacuuu op 08-06-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zie wat posts over Paypal. Voor wie dichtbij Duitsland woont of er in de buurt komt: Daar zijn Google Play cadeaukaarten te koop. Oa. bij Mediamarkt, maar ook bij sommige supermarkten en tankstations.

Inwisselen gaat probleemloos. Eerder in dit topic zijn wat twijfels geuit, ik kan bevestigen dat het probleemloos gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:02
Sinds gisteren ben ik in het bezit van de HTC One (M8) met HTC Sense 6.0. Voorheen maakte Sense gebruik van een, naar mijn mening, prettige mail-widget (onderdeel van de standaard mail-applicatie). Deze gebruik ik nog steeds op mijn HTC One X. Echter, HTC vond het blijbaar nodig om hem bij de nieuwe HTC One en Sense 6.0 weg te laten. :(

Nu ben ik op zoek naar een goede, duidelijke mail-widget zonder teveel toeters en bellen. Heeft iemand een suggestie voor een app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misell
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:06
K9 Mail doet het voor mij al jaren perfect :)

Google Play: K-9 Mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
marcelmg2 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:17:
Weet iemand een app die laat zien welke apps of processen mijn wifi op dat moment gebruiken ? Als mijn telefoon niks doet dan zie ik toch continu het wifi data transfer blokje in het wifi icoontje. Telefoon gaat niet in deep sleep, en idle verbruik gaat naar 8%/ of zo.
Ik heb met de app My Data Manager bereikt wat ik wilde. Kan nu duidelijk per app zien wat er verbruikt wordt.
Boosdoener bij mij is 'OS Services'. Die downloadt soms zomaar 25Mb per uur. Of veel meer. Had net een nieuwe rom er op gezet, misschien moet het OS zich nog nestelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:11
Tijdelijk Yahoo verwijderd, sinds de 4.4.3 update doet de app vaag, het heeft een gigantische RAM verbruik van 276mb plots en herinstalleren, gegevens wissen en cache wissen helpt niet.

En sinds vanmiddag werkt de app al helemaal niet meer, ik heb het verwijderd mijn Nexus 4 doet niks en verbruikte plots 1.1gb RAM, niet trager ofzo maar het is vast een bug of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds daarnet de nieuwe SwiftKey update met emoji dus. Nu zijn de emoji echter zo'n zwart witte Android emoji. Is er een mogelijkheid om deze te wijzigen naar de gekleurde Android emojis (zoals die van hangouts) of iOS emojis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:27

TommieW

Numa numa.

Welke Android versie heb je? Op 4.4.2 krijg ik gewoon een gekleurde emoji. Is deze in kleur bij jou? ☺
Edit: Op de PC krijg ik 'm ook in het zwart-wit.

[ Voor 18% gewijzigd door TommieW op 11-06-2014 11:22 ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hier een toestel met Android 4.2 Jelly Bean en wil screenshots maken...
Volume+ & power, Volume- en power, Volume+ en home, Volume- en home werken niet.

Toestel is niet rooted dus ook niet via een app te doen, iemand nog meer idee'tjes...? :(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:14:
Ik heb hier een toestel met Android 4.2 Jelly Bean en wil screenshots maken...
Volume+ & power, Volume- en power, Volume+ en home, Volume- en home werken niet.
Welke phone heb je?

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ein-de-lijk gelukt, nog nooit zo gelijk de powerbutton + volume- moeten indrukken. Allview Xtreme P7 btw :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:51

Steeffoon

Smartphone-nerd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:41:
Ik heb sinds daarnet de nieuwe SwiftKey update met emoji dus. Nu zijn de emoji echter zo'n zwart witte Android emoji. Is er een mogelijkheid om deze te wijzigen naar de gekleurde Android emojis (zoals die van hangouts) of iOS emojis?
Zie laatste screenshot hier daar heb ik gewoon gekleurde emoticons?

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:48
swiftkey is sinds vandaag gratis in de playstore. Voor diegene die nog een goed toetsenbord nodig zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:11
Niet alleen vandaag, maar vanaf vandaag;
nieuws: Swiftkey maakt toetsenbord gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Vroeger was het mogelijk om meerdere apps in "My Apps" die niet staan geinstalleerd te verwijderen, door middel van een long press, items selecteren en alles verwijderen. Sinds een tijdje heeft Google dit eruit geloopt en kan je deze manier enkel nog gebruiken om meerdere apps tegelijk te installeren.

Heeft iemand echter tochnog een mogelijkheid gevonden om meerdere apps te verwijderen uit "My Apps" zonder dit stuk voor stuk te moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46
Er bestaat een modded play store die zou moeten werken: http://www.modaco.com/top...l-purchased-apps-visible/

Maar daar heb je wel root voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:10
Op mijn note 3 heb ik nova launcher. Deze heeft de optie om apps aan te vinken en uit te schakelen. Deze zijn dan ook uit : all apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:56
Ik zoek een app om op kantoor te bepalen wie er koffie moet halen :) in het kort de volgende eisen:
- collega's moeten kunnen 'inloggen' en dus aangeven dat ze er zijn
- kunnen aangeven wat ze willen drinken (en dit evt gedurende de dag kunnen wijzigen)
- men kan aangeven NU lust ik wel iets te drinken, doet meer dan de helft dit dan gaat de app een 'haler' zoeken/aanwijzen
- de app moet NIET at random iemand kiezen, maar diegene die het minst vaak of nog niet heeft gehaald

(liefst ook geschikt voor IOS, maar daarvoor ben ik hier verkeerd ;))

hebben al diverse apps geprobeerd, maar niets wat we zoeken:
- geen enkele met 'inlog' faciliteit
- apps kiezen allemaal at random, dus kan zijn dat je 3x achter elkaar moet halen
- vaak ook maar een paar standaard opties (koffie/thee/water) geen eigen invulling als 'dubbele espresso'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:56

Pierre

Van nature lui!

Aloysxda schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:40:
Op mijn note 3 heb ik nova launcher. Deze heeft de optie om apps aan te vinken en uit te schakelen. Deze zijn dan ook uit : all apps.
Dan verberg je ze alleen, je schakelt ze niet uit

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Ik zal beginnen met een situatieschets. Ik wil voor iemand die in principe geen verstand heeft van telefoons het zo makkelijk mogelijk maken om foto's op de NAS te zetten.

Werkwijze nu:
- Openen Gallery
- Klikken op foto
- Klikken op 'Delen via'
- Klik op E-mail
- Versturen naar jezelf
- Mailtje openen op PC
- Bijlage downloaden

Heel omslachtig maar deze persoon leert nu eenmaal een bepaald trucje uit zijn hoofd dus het werkt (als Exchange meewerkt tenminste).

Nu wil ik dat makkelijker maken door i.pv. Delen via E-mail, Delen via -> 'NAAM NAS' te fabriceren. ES File Explorer heeft iets wat er op lijkt (Send via LAN) maar dat werkt niet met Samba shares heb ik geprobeerd.

Mijn andere idee was om een snelkoppeling te maken naar ES FTP Remote Explorere en vervolgens een snelkoppeling op het Windows bureaublad naar de map op de telefoon (met fiex IP adressen moet dat lukken) maar via FTP zie je geen thumbnails dus ik wil de handelingen aan de kant van de telefoon houden. Ik wil hetzelfde trucje laten gebruiken zodat er voor zijn gevoel heel weinig veranderd.

Ik zoek dus een app die een entry toevoegd aan het 'Delen via' menu van Android en waarbij ik het liefst er een mapje aan kan koppelen zodat hij met één klik de foto naar de NAS kan sturen (of met nog één extra actie binnen een app). Het moet namelijk niet te moeilijk worden.

Nu zag ik wel wat Wireless Transfer Photo Apps maar die hebben hun eigen gallery-variant en dat kan ik de beste man niet aan doen.

Tot nu toe moet het denk ik op de ES File Explorer manier maar dat is helaas niet optimaal. Ik hoop op een glorieuze ingeving van mijn medetweakers :D

edit: Via pushbullet kan ik wel makkelijk files pushen, maar het zou mooi zijn als het niet via hun servers hoefde maar gewoon intern bleef ;)

[ Voor 6% gewijzigd door maarud op 12-06-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:49
sja... als je iets simpels wilt zou ik gewoon dropbox (of wat dan ook) sync aanzetten, heb je al je foto's gebackupped, volgens mij kan je bij synology ook nog dropbox koppelen, heb je ze ook gelijk op je NAS.

verder kan je natuurlijk ook gewoon van lokaal naar nas kopieren met es file explorer. ik doen niet anders met series (maar dan andersom, van nas naar tablet/telefoon)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Prulleman schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:29:
sja... als je iets simpels wilt zou ik gewoon dropbox (of wat dan ook) sync aanzetten, heb je al je foto's gebackupped, volgens mij kan je bij synology ook nog dropbox koppelen, heb je ze ook gelijk op je NAS.

verder kan je natuurlijk ook gewoon van lokaal naar nas kopieren met es file explorer. ik doen niet anders met series (maar dan andersom, van nas naar tablet/telefoon)
Dropbox gebruiken we al, maar die staat op de privélaptop en in deze situatie gaat het voor foto's voor op het werk dus die hoeft niet iedereen te zien ;)

En ES File Explorer gebruik ik zelf ook naar tevredenheid maar dat is te lastig uit te leggen helaas. Ik ga het nog eens via DS File of andere File Manager apps proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:47
maarud schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:34:
[...]

Dropbox gebruiken we al, maar die staat op de privélaptop en in deze situatie gaat het voor foto's voor op het werk dus die hoeft niet iedereen te zien ;)

En ES File Explorer gebruik ik zelf ook naar tevredenheid maar dat is te lastig uit te leggen helaas. Ik ga het nog eens via DS File of andere File Manager apps proberen :)
Upload 2 NAS al geprobeerd

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Nee, dan kan ik net zo goed dropbox gebruiken :) Het gaat erom dat alleen de foto's die geselecteerd zijn (bijvoorbeeld die met werk te maken hebben) handmatig upgeload kunnen worden naar de werk-NAS via dat 'Share with' menu in de Gallery :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:47
maarud schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:43:
Nee, dan kan ik net zo goed dropbox gebruiken :) Het gaat erom dat alleen de foto's die geselecteerd zijn (bijvoorbeeld die met werk te maken hebben) handmatig upgeload kunnen worden naar de werk-NAS via dat 'Share with' menu in de Gallery :)
Je kan in de gallery kiezen voor "ES opslaan als" en dan zelf bepalen in welke map de afbeeldingen worden geplaatst. Als je dan een mapje met NAS-Werk maakt, en je gebruikt dat met upload 2 nas, dan gaat alles vanzelf.

[ Voor 6% gewijzigd door Barfman op 12-06-2014 22:48 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Ja, dat komt wellicht toch het dichtst in de buurt. Zal het morgen toch maar proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wat voor NAS heb je? Met synology of qnap heb je mobiele apps waar je waarschijnlijk dan ook zo'n menu mee krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Synology :) Gaf in mijn twee-na-laatste post al even aan dat ik DS File nog even wil proberen...thanx iig! :) Ben benieuwd of die dat er ook in fabriceert idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bij mij werkt het ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6hoAI58BPuHVYUCYHshjIidl/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Laatst online: 08-07 13:23
Fried schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:19:
Ik zoek een app om op kantoor te bepalen wie er koffie moet halen :) in het kort de volgende eisen:
- collega's moeten kunnen 'inloggen' en dus aangeven dat ze er zijn
- kunnen aangeven wat ze willen drinken (en dit evt gedurende de dag kunnen wijzigen)
- men kan aangeven NU lust ik wel iets te drinken, doet meer dan de helft dit dan gaat de app een 'haler' zoeken/aanwijzen
- de app moet NIET at random iemand kiezen, maar diegene die het minst vaak of nog niet heeft gehaald

(liefst ook geschikt voor IOS, maar daarvoor ben ik hier verkeerd ;))

hebben al diverse apps geprobeerd, maar niets wat we zoeken:
- geen enkele met 'inlog' faciliteit
- apps kiezen allemaal at random, dus kan zijn dat je 3x achter elkaar moet halen
- vaak ook maar een paar standaard opties (koffie/thee/water) geen eigen invulling als 'dubbele espresso'
Je zegt niet welke je al geprobeerd hebt. Is Tender misschien iets?
Wat je beschrijft doet mij denken aan de Douwe Egberts Koffiemanager, die wij een aantal jaren geleden op kantoor gebruikten. Dat werkte op je pc, via het interne netwerk. Als je die nog ergens kan vinden en hij werkt nog is dat misschien ook een optie.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Werkt idd goed!! Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik zoek een online radio (zender) app die de WK wedstrijden live uitzend. Is daar een speciale app voor of weet iemand wie of welke website/app dit uitzend?

En mijn 2e vraag hoeveel data zou dit ongeveer kosten om een uurtje via 3g radio te luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Livestream radio 1? Via radio 1 app, tunin radio...etc?

radio ligt er aan welke stream je pakt, 128kbps radio is dan 128/8 16 kB per seconde, dus * 60 * 60 is 57.600kB oftewel 58 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien is dit een optie? Wel gelijk opzeggen ;)
https://www.vodafone.nl/wk/tvopjemobiel.shtml

[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 23-06-2014 13:39 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

kaasaanfiets schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:24:
Ik zoek een online radio (zender) app die de WK wedstrijden live uitzend. Is daar een speciale app voor of weet iemand wie of welke website/app dit uitzend?

En mijn 2e vraag hoeveel data zou dit ongeveer kosten om een uurtje via 3g radio te luisteren?
Browser -> radio1.nl -> luister live :P
App -> officiële NPO app -> Radio 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:56

Pierre

Van nature lui!

DitisKees schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:33:
[...]

Je zegt niet welke je al geprobeerd hebt. Is Tender misschien iets?
Wat je beschrijft doet mij denken aan de Douwe Egberts Koffiemanager, die wij een aantal jaren geleden op kantoor gebruikten.
Zwaar Offtopic dat weet ik
Mooi programma, ook gebruikt hier op kantoor, gehackt en iedere keer was dezelfde collega de "sjaak" om koffie te halen haha

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:28

icecreamfarmer

en het is

Geldt dat ook voor mensen die hem via amazone hebben gekocht (ik)?

Ik heb namelijk nog steeds geen update ontvangen.
Nog kan ik vinden waar ik themes kan installeren.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
In de Google Playstore is de app voortaan gratis, voor iedereen.
Wellicht is de versie in de Amazon Appstore niet up-to-date, want die in Google Play heeft wel thema's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

dutchgio schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:48:
In de Google Playstore is de app voortaan gratis, voor iedereen.
Wellicht is de versie in de Amazon Appstore niet up-to-date, want die in Google Play heeft wel thema's.
Het rare is dat hij in de playstore ook als geinstalleerd staat. Maar ik heb toch echt maar een swiftkeyboard.

En als betalende klant krijg je enkele thema's voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 19:07
Amazon versie van SwiftKey verwijderen. Via Google Play opnieuw installeren en inloggen (SwiftKey cloud ofzo) met hetzelfde Google account als waarmee je in de Amazon versie was ingelogd. Door het inloggen herkent SwiftKey dat je een betalende gebruiker bent, waardoor je de gratis theme pack krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

agoNITE schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:01:
Amazon versie van SwiftKey verwijderen. Via Google Play opnieuw installeren en inloggen (SwiftKey cloud ofzo) met hetzelfde Google account als waarmee je in de Amazon versie was ingelogd. Door het inloggen herkent SwiftKey dat je een betalende gebruiker bent, waardoor je de gratis theme pack krijgt.
Ik zal dat eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heb ik ook gedaan en dat werkt :)
Via Play heb ik nu de nieuwe versie, die bij Amazon liep altijd achter qua updates.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:23
Zojuist de app Aviate op mn Nexus 5 geupdate samen met meerdere apps tegelijk. Alleen mn lockscreen app (Echo Notification Lockscreen) staat nu 'vast', ik kan naar rechts schuiven wat ik wil om mn te ontgrendelen alleen hij doet niks :/.

Kan ik vanuit mn lockscreen mn telefoon herstarten? Of zit er niks anders op dan de batterij gewoon leeg laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Waterski schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:26:
Zojuist de app Aviate op mn Nexus 5 geupdate samen met meerdere apps tegelijk. Alleen mn lockscreen app (Echo Notification Lockscreen) staat nu 'vast', ik kan naar rechts schuiven wat ik wil om mn te ontgrendelen alleen hij doet niks :/.

Kan ik vanuit mn lockscreen mn telefoon herstarten? Of zit er niks anders op dan de batterij gewoon leeg laten lopen?
Herstarten kan toch ook door de power button lang ingedrukt te houden?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 19:55
Waterski schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:26:

Je kunt toch vanuit je lockscreen gewoon de aan/uit knop even ingedrukt houden, zodat je het geluid+uitschakelen menu krijgt?

Of kan ik dat alleen omdat ik geen beveiliging ingesteld heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:23
Dat lukte dus niet net, maar het is me inmiddels gelukt door power button + een van de volume toetsen in te drukken (dat met die volume weet ik niet zeker, maar toen rebootte mn telefoon). Ik zal de vorige keren wel niet lang genoeg de knoppen hebben ingedrukt.

Bedankt in ieder geval voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-09 15:50
Blijkbaar heeft Google ook een beta-programma voor eigen applicaties (Search, Play Services en Keep):

1) Lid worden van deze groep: https://groups.google.com...ndroidweardev/ZqNYxk-l4Og

2) Daarna per applicatie aangeven dat je tester wil worden:

Google Search: https://play.google.com/a...googlequicksearchbox/join
Google Play Services: https://play.google.com/apps/testing/com.google.android.gms
Keep: https://play.google.com/apps/testing/com.google.android.keep

[ Voor 6% gewijzigd door JdJtA op 30-06-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
JdJtA schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:15:
Blijkbaar heeft Google ook een beta-programma voor eigen applicaties (Search, Play Services en Keep):

1) Lid worden van deze groep: https://groups.google.com...ndroidweardev/ZqNYxk-l4Og

2) Daarna per applicatie aangeven dat je tester wil worden:

Google Search: https://play.google.com/a...googlequicksearchbox/join
Google Play Services: https://play.google.com/apps/testing/com.google.android.gms
Keep: https://play.google.com/apps/testing/com.google.android.keep
Zijn dit alle apps waarbij je kunt testen of zijn er nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Laatst online: 26-09 15:50
Smultie schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:30:
[...]

Zijn dit alle apps waarbij je kunt testen of zijn er nog meer?
Voor zover ik kan vinden gaat het om updates van applicaties met betrekking tot de aanstaande uitrol van smartwatches. Dat zijn alleen de bovenstaande applicaties. Zie ook deze link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

Vandaag gezien dat Drive op mijn N5 330MB, N7 145MB aan 'Gegevens' gebruikt :/ is dat niet een beetje veel/normaal?

Kan niet direct op het net iets vinden.

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

kristo schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:16:
Vandaag gezien dat Drive op mijn N5 330MB, N7 145MB aan 'Gegevens' gebruikt :/ is dat niet een beetje veel/normaal?

Kan niet direct op het net iets vinden.
Staat /sync only over wifi wel aan? Anders is het niet zo gek (indien je je drive enigszins actief gebruikt).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

kristo schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:16:
Vandaag gezien dat Drive op mijn N5 330MB, N7 145MB aan 'Gegevens' gebruikt
Ik bedoel gebruikte opslag op de apparaten, dus onder Instellingen>Apps>Drive: 'Gegevens' (die je kunt wissen)

Mijn N7 is sowieso wifi-model.

*update* die gegevens zijn dus, voor diegenen die het niet mochten weten, voor het overgrote deel lokaal beschikbaar gemaakte bestanden. Die 145MB op mijn N& klopte, die 330MB op mijn N5 niet :?

Ondertussen alle relevante bestanden gedelokaliseerd en 'gegevens' gewist. Geen problemen en 'gegevens' zijn nu een minimum.

[ Voor 33% gewijzigd door kristo op 01-07-2014 10:25 . Reden: update ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken maar ik zoek een DLNA player welke ook de film covers/posters laat zien.
Dit om het makkelijker te maken voor mn kids waarvan de jongste nog niet kan lezen en de de oudste nog niet goed genoeg.
Situatie: DLNA server -> wifi -> tablet met DLNA Player (met cover support)
Iemand een tip?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Beetje lomp, maar je kan xbmc proberen. Anders plex of misschien mx player, al weet ik niet of die thumbs heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

gwystyl schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:40:
Beetje lomp, maar je kan xbmc proberen. Anders plex of misschien mx player, al weet ik niet of die thumbs heeft
Ik heb ondertussen al heel wat optie geprobeerd en zowaar, na het posten denk ik dat ik gevonden heb wat ik zoek.
Google Play: MediaHouse UPnP / DLNA-browser
Deze lijkt het te doen, morgen maar even testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik wet zo even de exacte naam niet, maar de video app inbde Google Play Store van Archos vind ik zelf erg goed, en heeft ook ondersteuning voor covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:48
Archos video is goed.
Je kan ook Mizuu gebruiken voor de cover en info en je eigen videoplayer op je apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 19:33

Sjaak_Afhaak

Bleh!

tenslotte wil ik nog plex noemen. Server-software is gratis, de android-app niet. Wel krijg een uitstekende cross-platform DNLA oplossing. ik werk ermee met m'n android telefoon, iPad, en LG-televisie. Works like a charm :)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Doet UMS (Universal Media Server) dit niet ook als je de library inschakelt? 100% gratis, makkelijk in te stellen.

[ Voor 20% gewijzigd door AllSeeyinEye op 02-07-2014 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 23-09 20:17
Sjaak_Afhaak schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 08:06:
tenslotte wil ik nog plex noemen. Server-software is gratis, de android-app niet. Wel krijg een uitstekende cross-platform DNLA oplossing. ik werk ermee met m'n android telefoon, iPad, en LG-televisie. Works like a charm :)
Plex is fantastisch. Werkt ook met DLNA goed, dan heb je de app niet nodig (al voegt die app wel echt wat toe). Zou ik zeker meenemen in je vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 19:33

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Cyleo schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:04:
[...]

Plex is fantastisch. Werkt ook met DLNA goed, dan heb je de app niet nodig (al voegt die app wel echt wat toe). Zou ik zeker meenemen in je vergelijking.
Inderdaad, de app voor android is niet persé nodig. Voor de iPad gebruik ik 'm wel, voor m'n android telefoon en tablet niet. Daar maak ik gebruik van bubbleupnp als remote-app, bsplayer als videospeler. ik ben alleen bang dat bubbleupnp als remote app mogelijk niet genoeg kid-friendly is, al hebben ze eergisteren de GUI een massive overhaul gegeven, die zeker een verbetering is.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Cyleo schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:04:
[...]

Ik heb de Plex app laatst gekocht met de Amazon coins die ik gekregen had, maar ik heb het nog niet echt geprobeerd. Toch maar eens doen denk ik... Zijn er geen dingen die je mist als je het programma wel hebt maar niet de plex pass gekocht hebt? Dat is wat me tot nu toe namelijk ook tegenhoudt, dat het een betaald programma is waar nog een abonnement voor meer features beschikbaar is. Ik heb nog niet goed gekeken wat nou precies wel en niet kan zonder dat plex pass abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 23:14
ik heb een vraag omtrend een widget,

Er zijn tal van widgets om je wifi aan of uit te zetten, of te monitoren aan de hand van je data.
Ik ben echter opzoek naar een widget die weergeeft welke netwerken er in de buurt zijn zodat ik eenvoudig kan switchen zonder eerst naar het instellingen menu te gaan, iemand een idee of deze bestaat? (vast wel maar ik kan hem niet vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:46

avotar

P0werd by Black Coffee

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

gwystyl schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:58:
[...]

Ik heb de Plex app laatst gekocht met de Amazon coins die ik gekregen had, maar ik heb het nog niet echt geprobeerd. Toch maar eens doen denk ik... Zijn er geen dingen die je mist als je het programma wel hebt maar niet de plex pass gekocht hebt? Dat is wat me tot nu toe namelijk ook tegenhoudt, dat het een betaald programma is waar nog een abonnement voor meer features beschikbaar is. Ik heb nog niet goed gekeken wat nou precies wel en niet kan zonder dat plex pass abonnement.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Heb de plex app gratis met de 2daagse give away van amazon.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:56

greatgonzo

schit-te-rend!

ik zag net bij een collega met een galaxy note dat hij een mogelijkheid had notities te schrijven, bijvoorbeeld bij een document. Hier moet toch ook wel een appje voor beschikbaar zijn, die dit ook bij andere android toestellen beschikbaar maakt?

Ik zoek dus geen aparte app waar je notities apart in bewerkt zoals OneNote, ik moet ook bijvoorbeeld de achterliggende PDF kunnen zien..

[ Voor 23% gewijzigd door greatgonzo op 03-07-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Volgens mij werkt dat omdat de Note serie een apart soort scherm heeft, met naast een normaal capacatief scherm ook een extra laag die lijkt op een wacom tablet. Dat laagje herkent de (speciale?) penstreken, en de software doet de rest. Met alleen de software kom je er volgens mij niet, al heeft bijvoorbeeld Sony ook een programmaatje op de Xperia Z zitten waarmee je met een pennetje dingen op kan tekenen/schrijven die hij dan om probeert te zetten in tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Zijn er redelijke alternatieven voor my tracks?
Ik gelukkige het altijd om mij autorit bij te houden. Gewoon voor de lol.

Helaas werkt deze app niet meer op mijn nieuwe Galaxy S5.
De GPS gaat niet aan terwijl elke andere app de GPS wel gewoon aan krijgt. (Google leert mij dat dit probleem vaker voorkomt)
Op de site lees ik ook dat hij niet meer ondersteund gaat worden.

Helaas maar niets aan te doen.

Daarom mijn vraag.
Zijn er alternatieven? Ik kom enkel sport en fitness apps tegen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Laatst online: 26-09 13:56
madmaus schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:09:
Zijn er redelijke alternatieven voor my tracks?
.
Deze?
GPSLogger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Met sommige van die sport apps kan je ook auto kiezen als vervoersmiddel. Volgens mij heeft vooral Sportypal heel veel 'sporten' zoals skieen, snowboarden, fietsen, motorrijden e.d. Auto (driving) zit daar ook bij.

Als je geen sport app wil (meestal met bijbehorende website waarop je je tracks kan zien) maar het alleen voor jezelf beschikbaar wil hebben in bijvoorbeeld gpx formaat, kan je inderdaad zoeken naar een GPS logger / tracker. --> zoek ook naar geocaching

[ Voor 15% gewijzigd door gwystyl op 04-07-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 15:19:
ik zag net bij een collega met een galaxy note dat hij een mogelijkheid had notities te schrijven, bijvoorbeeld bij een document. Hier moet toch ook wel een appje voor beschikbaar zijn, die dit ook bij andere android toestellen beschikbaar maakt?

Ik zoek dus geen aparte app waar je notities apart in bewerkt zoals OneNote, ik moet ook bijvoorbeeld de achterliggende PDF kunnen zien..
Deze kan dat, maar je hebt wel root nodig
Google Play: ANote Overlay Free (root)
(wel even de airpush agreement annuleren)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Sjaak_Afhaak schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 08:06:
Plex is deels server side en dat kan ik niet aanpassen ;) Daar zoek/zocht ik alleen en goede client.

Mijn DLNA"server" is een D-link DIR-506L.
Staat in mn auto met op de USB poort een 320GB HDD.
Ik ga nog meer testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen: Er zijn gigantisch veel apps in de store om je geld te managen. Ik heb er een stuk of 10 geprobeerd, maar geen enkele gevonden die me helemaal beviel.

Dit zijn de belangrijkste 4 zaken die ik zou willen kunnen in de app:
- Een cirkel-of staafdiagram van je uitgaven, waarbij elk gebied 1 categorie voorstelt. Klikken op een gebied zou je dan naar de uitgaven voor die categorie brengen, of naar een nieuw diagram met subcategorien voor de gekozen categorie
- Bovenstaand diagram kunnen maken voor willekeurige tijdsperiodes (bv. 26 april t/m 28 juni)
- Categorien en Subcategorien die door de gebruiker zijn aan te passen
- Export maken naar csv.

Ik heb er dus al vele geprobeerd: Degene die in de buurt waren en/of een degelijke interface hadden waren Monas, Expense Manager, Funance41 en Financius, maar die missen allemaal 1 of meerdere van mijn "eisen" bovenaan genoemd. zie ook http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2681802 waar ik precies 0 antwoorden heb gehad :/

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefal schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 17:01:
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen: Er zijn gigantisch veel apps in de store om je geld te managen. Ik heb er een stuk of 10 geprobeerd, maar geen enkele gevonden die me helemaal beviel.

Dit zijn de belangrijkste 4 zaken die ik zou willen kunnen in de app:
- Een cirkel-of staafdiagram van je uitgaven, waarbij elk gebied 1 categorie voorstelt. Klikken op een gebied zou je dan naar de uitgaven voor die categorie brengen, of naar een nieuw diagram met subcategorien voor de gekozen categorie
- Bovenstaand diagram kunnen maken voor willekeurige tijdsperiodes (bv. 26 april t/m 28 juni)
- Categorien en Subcategorien die door de gebruiker zijn aan te passen
- Export maken naar csv.

Ik heb er dus al vele geprobeerd: Degene die in de buurt waren en/of een degelijke interface hadden waren Monas, Expense Manager, Funance41 en Financius, maar die missen allemaal 1 of meerdere van mijn "eisen" bovenaan genoemd. zie ook http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2681802 waar ik precies 0 antwoorden heb gehad :/

Iemand een idee?
Spendee al geprobeerd?

Google Play: Spendee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Ik ga het vanavond meteen uitproberen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik ben op vakantie en heb enkel mijn mobiel en tablet bij me. In de online roosterplanning van mijn werk wil ik alvast wat extra vakantiedagen plannen. Daarvoor moet ik dubbelklikken in de browser, dat lukt niet met de chrome browser, die gaat dan automatisch in-/uitzoomen. Is er een virtuele muiscursor beschikbaar voor android? Ik vind enkel remote mouseapps waarmee je de pc kan bedienen, maar ik wil dus een app waarmee ik de tablet zelf kan bedienen... Alvast bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Probeer dit eens Chris:
In chrome on android I found double click is putting your finger on the link/button you need to access then swipe your finger to the left. It works on everything I've tried but does take a little practice to get consistent.
En anders dit.

[ Voor 20% gewijzigd door Krypt op 09-07-2014 16:54 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:46

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik zoek eigenlijk een app die mij alle synchronisatie in 1 keer kan regelen, maar waar ik tegelijkertijd uitzonderingen kan inbouwen.

Ik moet nogal eens in het buitenland en koop dan meestal een buitenlandpas, maar dan wil ik niet mijn kostbare mb'tjes door facebook oid laten verspillen. Eigenlijk wil ik dan alleen whatsapp, gmail en google agenda hebben.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Krypt schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:51:
Probeer dit eens Chris:

[...]

En anders dit.
Hey thnx voor je antwoord, helaas werken beide oplossingen niet. Die roosterplanning site lijkt me gewoon niet tablet / smartphone vriendelijk, zal ze contacten om het op te lossen. Verder denk ik gewoon pech te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

avotar schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:59:
Ik zoek eigenlijk een app die mij alle synchronisatie in 1 keer kan regelen, maar waar ik tegelijkertijd uitzonderingen kan inbouwen.

Ik moet nogal eens in het buitenland en koop dan meestal een buitenlandpas, maar dan wil ik niet mijn kostbare mb'tjes door facebook oid laten verspillen. Eigenlijk wil ik dan alleen whatsapp, gmail en google agenda hebben.
Juice Defender kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

Ik gebruik zelf Synker (pro) samen met Tasker. ingesteld dat bepaalde apps maar 1 keer in de 2 uur mogen syncen, en rest alleen met wifi en adapter aangesloten.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Laatst online: 23:27

Mocht je root hebben, kun je ook een firewall-app gebruiken zoals AFWall+

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nexus4 heeft een CyanogenMod erop, wat een lean en mean karakter heeft. Geen onnodige apps en wat meer controle over wat aan/uit moet.

Ik had begrepen dat Flash is verdwenen voor Android. De ingebouwde browser van Android speelt desalniettemin Youtube videos af. Ik vermoed dat dit html5 is.

Nu probeer ik de officiële Firefox uit de Playstore, maar die toont een zwart scherm wanneer ik een video wel afspelen. Als ik de full desktop variant aanzet, dan staat er "flash is benodigd".

Bij de support pagina van Youtube staat dat html5 weldegelijk ondersteunt wordt in Firefox. Iemand op de hoogte hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 21:39
Firefox != Firefox Mobile.... Dat zou het kunnen zijn.

Flash kun je hier vinden: http://helpx.adobe.com/fl...Flash%20Player%20archives

Nexus 4 heeft Adroid 4.0 of hoger, right? Dan moet je deze hebben: http://download.macromedi...tall_flash_player_ics.apk.
Voor Android 2.x en 3.x moet je deze hebben: http://download.macromedi..._flash_player_pre_ics.apk

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Mijn versie van cyanogenmod 11 heeft versie 4.4.2.

Maar voordat ik flash ga installeren, is het zo dat de Android Browser toch een soort van Flash support heeft? (Dat lijk je te suggereren). Het lijkt erop van niet, andere sites laten namelijk weten dat de flash player mist. Ben benieuwd hoe dit zit.

Het is overigens Firefox for Android v30.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
volgens mij werkt de android flashplayer apk (welke niet meer ondersteund wordt en alleen nog buiten de play store te krijgen is) alleen met de stock android browser, en dus niet met chrome of firefox.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat laatste zou kunnen, en dat alleen YouTube ondersteuning heeft. Tevens zou het kunnen door de verschillen tussen de HTML 5 ondersteuning. Android Browser ondersteunt een aantal MSE video formaten, Firefox voor Android nog niet. Ik heb tevens de nightly geprobeerd, geen verschil met stable. Hoewel er een hidden config optie "mediasource" inzit, lijkt deze niet exact te werken zoals Browser.

Een aantal video's werken wel overigens op youtube met FF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
maar ben je op een soort van missie om flash aan de praat te kijgen? of heb je het ook echt nodig.. Heel flash kan me namelijk gestolen worden (maar ik begrijp dat dat ook persoonlijk is)

als je het in een andere browser wilt laten werken kan je ook dit nog proberen:
Adobe Flash player android (4.4 kitkat)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee juist niet. Flash kan me niet snel genoeg uitsterven, vandaar dat ik zo benieuwd ben naar de huidige stand van zaken omtrent html5 video.

Firefox wil ik graag gebruiken omdat ik hiermee wat meer controle heb over privacy addons etc. Om YouTube te kijken heb ik nu maar de officiële app geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Flash kan, maar voor zover ik weet niet meer met de standaard browser of chrome. Gewoon de laatste Flash apk van Adobe pakken en Dolphin Browser gebruiken. Wel even Flash in de instellingen van die browser.
Pagina: 1 ... 41 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.