Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:56
Het staat wel uit vóór je ingelogd bent, dan kan je gewoon screenshots maken. Het is puur na het inloggen.

Maar, niet geschoten is altijd mis, we zien het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PayPal-ondersteuning in 12 landen, of Nederland daarbij zit weet ik nog niet...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:45

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

CLB schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:27:
PayPal-ondersteuning in 12 landen, of Nederland daarbij zit weet ik nog niet...
Geld dit ook voor dingen gekocht in de Google Play store zoals devices?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook voor Nederland en België, nice! Devices kopen kan niet, alleen apps en games.

[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 15-05-2014 19:34 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Bron? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

CLB schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:32:
Ook voor Nederland en België, nice! Devices kopen kan niet, alleen apps en games.
Dat is dan wel weer jammer want voegt voor de mensen die al carrierbilling hadden niets toe.

Al is het nu wel makkelijk voor tablets. Ik kocht altijd mijn tablet apps op mijn telefoon en installeerde ze op mijn tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:50
Dat is wel handig, alleen toch een beetje te laat omdat carrier billing er sinds kort ook is.....
En devices aanschaffen zou dan juist met PayPal een goede optie zijn, omdat dat met carrier billing niet kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:52
Weet iemand wat Xposed bridge precies is? Ik gebruik het Xposed framework voor een aantal apps als Gravitybox en App Settings. Nu heb ik App settings vanmorgen een update gegeven en zegt hij dat de update niet werkt omdat een nieuwe versie van Xposed bridge (51) nodig is. Mijn framework behoeft echter geen update?

Snap niet zo goed hoe dat zit. Googlen heeft me tot zover nog niets opgeleverd. Het lijken twee totaal verschillende dingen?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja.
Open de xposed app; vervolgens kies je de bovenste optie om het xposed framework te installeren.
Er is dan een nieuwe versie die je eerst moet installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:46
dutchgio schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:37:
Ja.
Open de xposed app; vervolgens kies je de bovenste optie om het xposed framework te installeren.
Er is dan een nieuwe versie die je eerst moet installeren ;)
Volgens mij is die alleen in de bèta groep. Heb hetzelfde probleem met app settings, dus heb maar weer de vorige versie geïnstalleerd. Gewoon even wachten totdat nieuwe versie van Xposed uit is.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:25
Mijn klomp is inmiddels 10 x gebroken.

Op mijn Xperia S heb ik 4 account in de gmailapp. Op de één of ander manier kan ik dit niet meer terugvinden op de Xperia Z2. Waar kan ik ook alweer meerdere accounts toevoegen?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:44

two

cedras schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:43:
Mijn klomp is inmiddels 10 x gebroken.

Op mijn Xperia S heb ik 4 account in de gmailapp. Op de één of ander manier kan ik dit niet meer terugvinden op de Xperia Z2. Waar kan ik ook alweer meerdere accounts toevoegen?

bvd
Onder instellingen > accounts ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
Via die constructie heb ik de account aan de standaard mailapp toegevoegd. Ik zie echter geen gmail in het rijtje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
cedras schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:50:
Via die constructie heb ik de account aan de standaard mailapp toegevoegd. Ik zie echter geen gmail in het rijtje staan.
Je kan binnen de gmail app zelf meerdere accounts toevoegen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
SamStar schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:56:
[...]

Je kan binnen de gmail app zelf meerdere accounts toevoegen volgens mij.
Dacht ik ook, maar ik zie niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cedras schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:50:
Staat er dan ook als "Google" volgens mij. Een los Gmail account toevoegen is niet mogelijk afaik, enkel een volledig Google account. Kun je manueel de sync van andere zaken zoals Google+, Play Music etc wel uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:03:
[...]

Staat er dan ook als "Google" volgens mij. Een los Gmail account toevoegen is niet mogelijk afaik, enkel een volledig Google account. Kun je manueel de sync van andere zaken zoals Google+, Play Music etc wel uitvinken.
Jij krijgt van mij een kusje op je voorhoofd. Held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:47
Nieuwe Play Store is online met paypal ondersteuning: http://bit.ly/1nQJNLt

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 19:07
Elke keer als ik mijn PayPal account wil koppelen krijg ik een foutmelding:
Afbeeldingslocatie: https://hostr.co/file/CACAqfIUOjmE/GooglePlay.png

Vanochtend een PayPal account aangemaakt en via iDeal € 25,00 overgemaakt. Kan het te maken hebben met het feit dat ik geen gecontroleerd account heb? Hiervoor moet ik mijn bankrekening koppelen, dit wil ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
agoNITE schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:51:
[afbeelding]

Vanochtend een PayPal account aangemaakt en via iDeal € 25,00 overgemaakt. Kan het te maken hebben met het feit dat ik geen gecontroleerd account heb? Hiervoor moet ik mijn bankrekening koppelen, dit wil ik eigenlijk niet.
Denk inderdaad dat ze een debet- of creditcard aan je PayPalaccount gekoppeld willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-09 09:57
Kan het te maken hebben met het feit dat ik geen gecontroleerd account heb? Hiervoor moet ik mijn bankrekening koppelen, dit wil ik eigenlijk niet.
Gecontroleerde PayPal account toegevoegd, had zelfde resultaat als bij jou. Reboot, en het werkte :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Vreemd genoeg kan ik trouwens helemaal geen PayPal account toevoegen. Mogelijk iets te maken met de taalinstellingen van de telefoon? Gelukkig heb ik een creditcard, maar vreemd is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:41
Smultie schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:25:
Vreemd genoeg kan ik trouwens helemaal geen PayPal account toevoegen. Mogelijk iets te maken met de taalinstellingen van de telefoon? Gelukkig heb ik een creditcard, maar vreemd is het wel.
is je playstore al wel geupdate? volgens mij moet je 4.8 hebben ipv 4.6

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

[afbeelding]

Incassso's op je bankrekening van paypall kun je storneren.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:32
Maardiweb schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:34:
Weet iemand wat Xposed bridge precies is? Ik gebruik het Xposed framework voor een aantal apps als Gravitybox en App Settings. Nu heb ik App settings vanmorgen een update gegeven en zegt hij dat de update niet werkt omdat een nieuwe versie van Xposed bridge (51) nodig is. Mijn framework behoeft echter geen update?

Snap niet zo goed hoe dat zit. Googlen heeft me tot zover nog niets opgeleverd. Het lijken twee totaal verschillende dingen?
ik had een vergelijkbare melding: "xposed bridge 52 " nadat ik app setting 1.9 installeerde.
Vervolgens terug gaan naar versie 1.8 deze kan je hier downloaden sindsdien geen foutmelding meer.
Ook nog een link naar de pagina van de ontwikkelaar.

[ Voor 16% gewijzigd door Megapaul op 16-05-2014 13:10 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Prulleman schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:50:
[...]

is je playstore al wel geupdate? volgens mij moet je 4.8 hebben ipv 4.6
Maar natuurlijk!

Okay, een reboot helpt.

[ Voor 6% gewijzigd door Smultie op 16-05-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Paypal werkt, zojuist getest met mn account met daaraan mijn bankrekening gekoppeld.
Alleen hebben alle icoontjes die niet het volledige vierkante vlak vullen nu een Zwarte achtergrond, ook de play store icoontjes voor "apps, games etc."
Bugje wat alleen bij mij voorkomt of "hoort" dat zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-09 14:26
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt met die zwarte achtergrond.
Heb je er misschien een voorbeeld van (screenshot)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Lukt mij helaas nog niet om met Paypal te betalen. Playstore is ook nog versie 4.6. Hij zegt wel datie up-to-date is als je er op klikt? En ook via de website (op de pc) lukt het niet. Anderen nog problemen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 12:30
Orian schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:04:
Lukt mij helaas nog niet om met Paypal te betalen. Playstore is ook nog versie 4.6. Hij zegt wel datie up-to-date is als je er op klikt? En ook via de website (op de pc) lukt het niet. Anderen nog problemen hiermee?
Ik heb precies hetzelfde ja. Als je in de play store instellingen op het versie nummer tikt krijg ik ook gewoon te zien dat ie up tot date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Is toch vrij duidelijk dat dit pas vanaf versie 4.8 werkt?
Of even downloaden op http://www.androidpolice....ns-and-more-apk-download/ of even wachten tot je de update krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 12:30
Smultie schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 20:45:
Is toch vrij duidelijk dat dit pas vanaf versie 4.8 werkt?
Of even downloaden op http://www.androidpolice....ns-and-more-apk-download/ of even wachten tot je de update krijgt.
Ik wist niet dat de update van de Play Store gefaseerd ging, vandaar mijn onbegrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:51

Steeffoon

Smartphone-nerd

Je kan het APK-bestand van de nieuwe Play Store versie hier downloaden, hier zie je ook een aantal screenshots van wat er nog meer veranderd is. Is een hele verbetering, vind ik zelf.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn werkt het nog steeds niet, en ja ik heb de nieuwste versie playstore er op gezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:41:
Bij mijn werkt het nog steeds niet, en ja ik heb de nieuwste versie playstore er op gezet..
Al gereboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja toestel heb ik gereboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:14
Ik heb mijn store ook handmatig geupdate naar 4.8, maar ik heb ook geen paypal. Helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 00:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Volgens mij kom je er pas achter op het moment dat je wat gaat kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik iets wil aankopen, moet ik paypal toevoegen.

Bij mij gebeurt het volgende.
Afbeeldingslocatie: http://i125.photobucket.com/albums/p57/Dzeppie/Screenshot_2014-05-17-18-52-44_zps15ed6863.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:00:

[afbeelding]
Heb je wel een creditcard of bankrekening gekoppeld aan je PayPal account? Zo ja, al geverifieerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik inderdaad nog niet gedaan. Heb ik nu inmiddels wel, dus nog even afwachten.

Dank jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-09 04:11
Op het werk zijn mijn 2 directe collega's en ik nogal veel met de gsm bezig, je zou kunnen stellen dat we altijd met dat ding in onze hand rondlopen.
Nu allemaal goed en wel maar onze baas ziet dat niet graag en dus steken we hem rap weg als hij langs komt gewandeld.

Dikwijls zie ik mijn baas voorbij lopen en weet ik dat hij mijn 2 collega's gaat traperen.
Om dit te vermijden zou ik een sms kunnen sturen om hun te waarschuwen, maar tegen dan zij ze al lang getrapeerd.
Is er geen app zodat ik even moet schudden met mijn gsm en op die manier mijn 2 collega's een alarm krijgen en weten dat ze de gsm in hun zak moeten steken?

We hebben al vaak gezocht maar het lijkt ons niet te bestaan, weet iemand hier of dit bestaat?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Tasker zou dat moeten kunnen.

Of deze al geprobeerd? Heb je wel gezocht eigenlijk?

[ Voor 70% gewijzigd door Eric_Cantona op 18-05-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik heb ook de 4.8 versie van de store geïnstalleerd op mijn Nexus 5 maar nog geen Paypal optie, ook niet na een reboot.

Niet dat ik het al nodig heb er staat nog genoeg op mijn prepaid credit card en ik kan ook via telefoonrekening betalen maar Paypal zou wel fijner zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 22:14
Sinds vandaag heb ik de paypal optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09 01:11
Ik kan niet eens updaten, rebooten hielp niet een legen van cache ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Word Lens is gratis.
Al weet ik niet of het een tijdelijk of permanent iets is :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46
anandus schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:55:
Word Lens is gratis.
Al weet ik niet of het een tijdelijk of permanent iets is :P
Tijdelijk denk ik, in de url staat dit: com.questvisual.wordlens.demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Meer info:
Google neemt maker realtime-vertaalapplicatie over

Het is niet bekend wat Google heeft betaald voor de softwaremaker. Ook is niet duidelijk wanneer de overname precies achter de rug is. Quest Visual zegt wel dat het in de tussentijd de Word Lens-app en bijbehorende taalpakketten voor iOS, Android en Google Glass gratis aanbiedt 'om iedereen te bedanken die ons heeft gesteund tijdens onze reis'.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:00:

[afbeelding]
Bij mij geeft hij dezelfde fout, maar ik heb wel genoeg geld staan op me PayPal en me bank account is geverifieerd. Heb wel niet rechtstreeks een rekening gekoppeld omdat ik geen visa of mastercard heb, maar met geld op je PayPal account moet hij het normaal toch ook doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Ik heb mijn bankrekening gekoppeld, hoezo zou dat volgens jou een Visa of Mastercard moeten zijn? Zonder koppeling kon ik PayPal niet toevoegen aan Google Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agoNITE schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 20:37:
Ik heb mijn bankrekening gekoppeld, hoezo zou dat volgens jou een Visa of Mastercard moeten zijn? Zonder koppeling kon ik PayPal niet toevoegen aan Google Play.
Ik heb mijn bankrekening ook gekoppeld, maar met paypal kun je je ook een visa/mastercard koppelen die direct geld van je rekening afhalen. Dit heb ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:34
Ik heb zojuist ook Paypal gekoppeld (afschrijven bankrekening). Werkt perfect, ik kon meteen een aankoop doen. Erg fijn dat dit nu eindelijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sisa
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-07 21:06
Vandaag een nieuwe android telefoon in gebruik genomen. Zijn er nog dingen die ik moet doen als ik aan de slag ga met mijn nieuwe? Ben ingelogd onder mijn google account. Moet ik mijn google account op mijn oude telefoon verwijderen? De telefoon terugstellen naar fabrieksinstellingen of kan ik hem zo in mijn kast neerleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:09
Je google account kan gewoon blijven staan. Je kan je oude telefoon dus zo in de kast opbergen.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-09 14:26
Je hoeft je oude telefoon niet terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Op je nieuwe telefoon hoef je, mits je op je oude alles goed hebt ingesteld, ook vrij weinig te doen.
Kwestie van inloggen op je telefoon en je contacten en apps worden automatisch geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Enige wat je hooguit ff moet doen zijn je specifieke instellingen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Plume. Erg fijn, want hij blijft gewoon staan waar je gebleven bent met tweets.

Andere vraag: is er een twitter app waarmee het mogelijk is tabbladen in te delen in categorieën (bijv. politiek, sport enz.)? Bijv. dat de tweets van bepaalde mensen die je volgt onder dat tabblad worden weergegeven?
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 08:32:
Welke app voor Twitter gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft vaag... heb de goede versie van de playstore, heb 'n geverifieerd paypal account waar m'n bankrekening gekoppeld is, maar het wil maar niet lukken om m'n paypal te koppelen met m'n playstore. Ik krijg iedere keer dezelfde melding als darkzeb hierboven, dat de geselecteerde betalingsmethode op paypal ongeldig is.

Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Tja, ik zit nog steeds met 4.6. Erg vaag allenaal van google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.xda-developers.com/android/apk-google-play-store-4-8-19-brings-paypal-payment-support/

Deze heb ik handmatig geinstalleerd, met paypal opties dus. Alleen het koppelen van m'n paypal account lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Pure gok, maar misschien moet er bij google ook een vinkje om dat je paypal mag gebruiken, en dat je die alleen krijgt bij een auto-update? Niet bij een handmatige? Maar dat is puur een gok van mij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
Orian schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:07:
Pure gok, maar misschien moet er bij google ook een vinkje om dat je paypal mag gebruiken, en dat je die alleen krijgt bij een auto-update? Niet bij een handmatige? Maar dat is puur een gok van mij...
Zo werkte het hier niet, ook de apk gedownload. Bij mij lag het aan het feit dat mijn PayPal niet gecontroleerd bleek (bankrekening koppelen heeft dit opgelost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Koppel dan gewoon je creditcard aan je PayPal. Probleem opgelost.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
De reden dat mensen PayPal willen gebruiken is juist omdat ze geen CC hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:07
Paypal instellen als betalingsmethode in de Playstore werkte bij mij gewoon direct, dus het moet gewoon kunnen. Wel heb ik mijn rekening al een hele tijd geleden gekoppeld aan Paypal, misschien ligt het probleem voor sommige mensen dan toch daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistermiddag m'n bankrekening gekoppeld aan m'n paypal account. bij status staat dan ook "gecontroleerd", maar koppelen met playstore wil nog steeds niet lukken. Misschien mis ik nog ergens iets aan instellingen bij paypal of zo? Of duurt het gewoon 'n paar dagen eer de gecontroleerde status ook daadwerkelijk gecontroleerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb al al tijden PayPal met gecontroleerde bankrekening eraan gekoppeld, en dat werkte vanaf de eerste keer dat ik het instelde en probeerde.
Wellicht ligt het eraan dat je bankrekening voor en langere periode gecontroleerd moet zijn, of dat je er al iets mee hebt betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

PayPal al vele jaren aan m'n rekening gekoppeld, geverifieerd, etc. Maar nog steeds niet de optie om via Play Store met PP te betalen. M'n CC is momenteel de enige manier om af te rekenen.

Google is dus in fases aan 't updaten.

[ Voor 13% gewijzigd door Eric_Cantona op 25-05-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Eric_Cantona schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:20:
PayPal al vele jaren aan m'n rekening gekoppeld, geverifieerd, etc. Maar nog steeds niet de optie om via Play Store met PP te betalen. M'n CC is momenteel de enige manier om af te rekenen.

Heb je hem ook opnieuw geverifieerd? Vanwege IBAN en shit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riecardow93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 14:39
Betalen via paypal lukt bij mij al een aantal dagen. Heb handmatig de update geinstalleerd en na ongeveer een uurtje stond de optie om te betalen met paypal erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Eric_Cantona schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:20:

Je moet het al hebben hoor, heb je precies gedaan zoals in het filmpje. Op het einde zie je hoe je paypal kan toevoegen aan de playstore.
YouTube: Google Play Store: betalen met PayPal [Tutorial]

[ Voor 26% gewijzigd door Barfman op 25-05-2014 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dare Devil
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:56
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:40:
[...]

Bij mij geeft hij dezelfde fout, maar ik heb wel genoeg geld staan op me PayPal en me bank account is geverifieerd. Heb wel niet rechtstreeks een rekening gekoppeld omdat ik geen visa of mastercard heb, maar met geld op je PayPal account moet hij het normaal toch ook doen?
Ik heb PayPal gecontacteerd, dit wisten zij me te zeggen:
Dear x,

Thank you for contacting PayPal.

I understand from your email you are trying to make a payment to Google play. You have added funds to your account, but the payment is still being declined.

After reviewing your account I saw you have added 17,31 EUR to your balance. I made a currency conversion calculation and I saw this is exactly $23 USD.

The payment you are trying to make however is $25 USD. In other words, you dont have enough funds on your balance. You'll need to add more funds to make this payment.

Please let us know if you require any further assistance.

Yours sincerely,
Joost
PayPal
Blijkbaar proberen ze voor $25 aan te rekenen, de app die ik wil kopen kost nochtans maar 2.19 euro... (Osmos HD)

Edit: heb Google gecontacteerd, benieuwd wat zij gaan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dare Devil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:19:
[...]

Ik heb PayPal gecontacteerd, dit wisten zij me te zeggen:

[...]

Blijkbaar proberen ze voor $25 aan te rekenen, de app die ik wil kopen kost nochtans maar 2.19 euro... (Osmos HD)

Edit: heb Google gecontacteerd, benieuwd wat zij gaan zeggen.
Thanks om PayPay te contacteren! Ik probeerde ook maar een app van 1 euro te kopen... Misschien moet je balans boven de 25USD liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dare Devil
Ik ga even iemand zoeken om mij 2 euro te lenen op PayPal, ik laat het weten :)

Edit: Confirmed! Er moet meer dan $25 dollar (Euro even omrekenen dus) op je PayPal account staan voor je die kan koppelen met Google.

Staat nu gelinkt bij mijn Google Wallet (heb terug minder dan $25), zal denk ik geen probleem zijn om nu nog iets te kopen. Als iemand mij kan overtuigen om een app te kopen wil ik het wel proberen :P

[ Voor 77% gewijzigd door Dare Devil op 26-05-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dare Devil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:46:

Edit: Confirmed! Er moet meer dan $25 dollar (Euro even omrekenen dus) op je PayPal account staan voor je die kan koppelen met Google.

Staat nu gelinkt bij mijn Google Wallet (heb terug minder dan $25), zal denk ik geen probleem zijn om nu nog iets te kopen. Als iemand mij kan overtuigen om een app te kopen wil ik het wel proberen :P
Heb 24,6 USD op me account hahaha

Dankuwel om dit uit te zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online

Ik dacht dat je tegenwoordig zonder kosten geld weet terug van paypal naar je bank kon boeken. Kan je de boel dan ook nog gekoppeld houden als er minder op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dare Devil
Orian schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:10:
[...]

Ik dacht dat je tegenwoordig zonder kosten geld weet terug van paypal naar je bank kon boeken. Kan je de boel dan ook nog gekoppeld houden als er minder op staat?
Je moet blijkbaar alleen $25 staan hebben om te koppelen, daarna maakt het niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Barfman schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:39:
[...]

Je moet het al hebben hoor, heb je precies gedaan zoals in het filmpje. Op het einde zie je hoe je paypal kan toevoegen aan de playstore.
YouTube: Google Play Store: betalen met PayPal [Tutorial]
Ik krijg die optie niet. Ik gebruik PP al jaren (gekoppeld aan mijn rekening) en heb nu ook de nieuwe IBAN-authorisatie gedaan.

Maar in de Play Store krijg ik geen optie om PP toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:32:
[...]

Ik krijg die optie niet. Ik gebruik PP al jaren (gekoppeld aan mijn rekening) en heb nu ook de nieuwe IBAN-authorisatie gedaan.

Maar in de Play Store krijg ik geen optie om PP toe te voegen.
Heb je de goede versie van play-store dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Eindelijk is er ook Google Tekst-naar-spraak met Nederlandse ondersteuning :-)
Hopen dat Google Now nu ook snel Nederlands gaat ondersteunen.

Google Play: Google Tekst-naar-spraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Is er ook een manier om te forceren dat je Google Play Store wordt geupdate? Ik zou graag gebruik maken van PayPal, maar daar moet ik dus mijn Play Store voor update, waarvan mijn Galaxy S3 niet aangeeft dat er een update is. Ik heb op internet wel oplossingen gevonden oplossing wil ik niet doen. Ik wil namelijk graag binnen de Play Store blijven met mijn apps en wil dus niet zomaar een APK van internet downloaden.

Verder worden er eigenlijk geen methode genoemd om een update te forceren, behalve het forcerend stoppen van de service en de store, waarna je het twee keer opent en het zou moeten gaan updaten. Bij mij heeft dit niets gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Op het moment dat je de nieuwste Play store apk bij bv. Androidpolice download, zal deze je bestaande store updaten. Mocht er daarna weer een update via Google komen zal deze ook gewoon geïnstalleerd worden.

http://www.androidpolice....ns-and-more-apk-download/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Lizard schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:52:
Op het moment dat je de nieuwste Play store apk bij bv. Androidpolice download, zal deze je bestaande store updaten. Mocht er daarna weer een update via Google komen zal deze ook gewoon geïnstalleerd worden.

http://www.androidpolice....ns-and-more-apk-download/
Deze methode ben ik al tegen gekomen (en volgens mij ook beschreven in mijn initiele post). Dit gaat echter alsnog buiten de Play Store om en daar ben ik niet zo happig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Gropah schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:03:
[...]

Deze methode ben ik al tegen gekomen (en volgens mij ook beschreven in mijn initiele post). Dit gaat echter alsnog buiten de Play Store om en daar ben ik niet zo happig op.
Je update je bestaande Play Store, en omdat de apk een signature bevat, kan deze alleen bijgewerkt worden als deze matchen. Dus er kan zo geen aangepaste versie van de store op je telefoon komen. Anders kan je alleen wachten totdat Google de nieuwe versie pushed. De apps die je al hebt blijven gewoon binnen de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Gropah schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:31:
Is er ook een manier om te forceren dat je Google Play Store wordt geupdate? Ik zou graag gebruik maken van PayPal, maar daar moet ik dus mijn Play Store voor update, waarvan mijn Galaxy S3 niet aangeeft dat er een update is. Ik heb op internet wel oplossingen gevonden oplossing wil ik niet doen. Ik wil namelijk graag binnen de Play Store blijven met mijn apps en wil dus niet zomaar een APK van internet downloaden.

Verder worden er eigenlijk geen methode genoemd om een update te forceren, behalve het forcerend stoppen van de service en de store, waarna je het twee keer opent en het zou moeten gaan updaten. Bij mij heeft dit niets gedaan.
Heb je al bij instellingen van de PlayStore op Buildversie geklikt, daar kan je gelijk het updaten forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 11:30
Momenteel heb ik een lumia 920. Ben prima te spreken over deze telefoon, maar ben wel toe aan iets nieuws.

Heb voor mijn Lumia verschillende iphones gehad. Ook hier was ik goed over te spreken maar ben nu wel benieuwd naar een android toestel.

Het enige wat mij tegenhoudt is dat mijn huidige lumia echt perfecte navigatie (HERE Maps en HERE Drive) heeft en een bijzonder goede camera.

Nu rest mij de vraag, is er voor android een goede offline navigatie beschikbaar? En dan wel een gratis/goedkope variant met een offline mappen functionaliteit. Na wat Google werk kom ik uit op Sygic e.d. maar ben nog niet overtuigd dat dit de software is die mij dagelijks van A naar B brengt zonder problemen.

Kan iemand mij vertellen wat zijn ervaring is met android navigatie software en wat een aantal goede alternatieven zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
ob3lix schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:40:
Momenteel heb ik een lumia 920. Ben prima te spreken over deze telefoon, maar ben wel toe aan iets nieuws.

Heb voor mijn Lumia verschillende iphones gehad. Ook hier was ik goed over te spreken maar ben nu wel benieuwd naar een android toestel.

Het enige wat mij tegenhoudt is dat mijn huidige lumia echt perfecte navigatie (HERE Maps en HERE Drive) heeft en een bijzonder goede camera.

Nu rest mij de vraag, is er voor android een goede offline navigatie beschikbaar? En dan wel een gratis/goedkope variant met een offline mappen functionaliteit. Na wat Google werk kom ik uit op Sygic e.d. maar ben nog niet overtuigd dat dit de software is die mij dagelijks van A naar B brengt zonder problemen.

Kan iemand mij vertellen wat zijn ervaring is met android navigatie software en wat een aantal goede alternatieven zijn?
Kijk eens in het andere topic: Android: Turn by Turn Navigation - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Nieuwe camera update is uit, je kan nu ook 16:9 foto's maken met 6MP.
http://www.androidpolice....to-cropping-apk-download/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Barfman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:25:
[...]

Heb je al bij instellingen van de PlayStore op Buildversie geklikt, daar kan je gelijk het updaten forceren.
Als ik daar op klik zegt hij dat hij up to date is. Hij geeft aan dat de versie 4.6.17 is, maar met versie 4.8.X is toch de paypal support gekomen?
Lizard schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 01:02:
[...]

Je update je bestaande Play Store, en omdat de apk een signature bevat, kan deze alleen bijgewerkt worden als deze matchen. Dus er kan zo geen aangepaste versie van de store op je telefoon komen. Anders kan je alleen wachten totdat Google de nieuwe versie pushed. De apps die je al hebt blijven gewoon binnen de store.
Hoewel je het waarschijnlijk beter kent dan ik, ben ik hier zeer wantrouwig over. Zo heeft een applicatie als whatsapp+ dezelfde signature volgens jouw redenatie (hij vervangt immers de oude whatsapp) en dat is toch echt geen applicatie van whatsapp. Zodra je buiten de store omgaat is zoiets als signature (volgens mij) weinig meer waard, omdat je het makkelijk kan aanpassen/overnemen van een andere app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat updaten via de play store zelf werkt nog niet, je moet m handmatig downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09 01:11
JA updaten dus, timer is terug, ben weer helemaal happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Gropah schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:20:
[...]

Als ik daar op klik zegt hij dat hij up to date is. Hij geeft aan dat de versie 4.6.17 is, maar met versie 4.8.X is toch de paypal support gekomen?

[...]

Hoewel je het waarschijnlijk beter kent dan ik, ben ik hier zeer wantrouwig over. Zo heeft een applicatie als whatsapp+ dezelfde signature volgens jouw redenatie (hij vervangt immers de oude whatsapp) en dat is toch echt geen applicatie van whatsapp. Zodra je buiten de store omgaat is zoiets als signature (volgens mij) weinig meer waard, omdat je het makkelijk kan aanpassen/overnemen van een andere app.
Aangezien whatsapp+ door iemand anders gemaakt is, heeft deze ook een andere signature. Ik heb net dus geprobeerd om whatsapp+ te installeren terwijl ik de orginele whatsapp geïnstalleerd heb staan.

Hier het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IfBZMcAl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Gropah schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:20:
[...]

[...]

Je mag wantrouwig zijn natuurlijk, maar dan zal je moeten wachten totdat hij zelf gaat updaten. De PlayStore versie die hier gepost is heeft de originele google signature, en die kan niemand anders namaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25

Touchdomex schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:22:
[...]

Heb je hem ook opnieuw geverifieerd? Vanwege IBAN en shit?
Ik heb mijn Paypal account nu ook gelinkt, account van ~10 jaar oud zonder die $25 erop en ik heb nog nooit een Iban verificatie hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand toevallig een alternatief voor Google Play: BlueTerm dat werkt op een SII met Android 4.0.3? Ik heb hetzelfde als de Nexus gebruikers in de reviews, wel kunnen verbinden maar dat er niks gebeurt als je 't toetsenbord in BlueTerm probeert te gebruiken.
Hmm, lijkt toch gewoon te werken hier :?

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 30-05-2014 18:15 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:34
Weet iemand een app die laat zien welke apps of processen mijn wifi op dat moment gebruiken ? Als mijn telefoon niks doet dan zie ik toch continu het wifi data transfer blokje in het wifi icoontje. Telefoon gaat niet in deep sleep, en idle verbruik gaat naar 8%/ of zo. Door 5Ghz uit te zetten is de rust wedergekeerd in het idle verbruik, maar ik wil weten welke app of proces het was die de deep sleep door de wlan wakelocks voorkwam. Enig idee welke app mij kan helpen in het vinden van de apps die wifi aan houden? Ik heb zelf geen apps gevonden, de apps die je dan ziet zijn apps die je laten zien wie er op je wifi zitten. Of hoe je een lost password kunt terugvinden....

[ Voor 13% gewijzigd door marcelmg2 op 02-06-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AapBart
  • Niet online
marcelmg2 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:17:
Weet iemand een app die laat zien welke apps of processen mijn wifi op dat moment gebruiken ? Als mijn telefoon niks doet dan zie ik toch continu het wifi data transfer blokje in het wifi icoontje.
Hmmm, ik heb dat probleem ook aantal keer gehad, maar nu is het weer weg.
Dat zodra ik het scherm aanzette ik altijd activiteit op de download via Wifi had, heb maanden gehad met 900MB+ aan WIFI verkeer terwijl ik bijna geen verkeer maakte door de telefoon te gebruiken.

Met Settings -> Data Usage -> Wifi is wel te zien dat het bij mij vaak de 'Google Play Store' is die veel downloadt, maar waarom dat is me niet duidelijk, heb de auto updates uitstaan. Dus controleer bij jou even via Data Usage welke app data ophaalt.

Met BetterBatteryStats is het mogelijk zijn om te zien welk proces netwerk gebruikt, en welk proces zorgt voor partial wake locks, maar ik vind de output van BetterBatteryStats soms wat lastig te interpreteren.. Maar de app kan het wel.

[ Voor 9% gewijzigd door AapBart op 03-06-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:52
AapBart schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:54:
[...]

Met Settings -> Data Usage -> Wifi is wel te zien dat het bij mij vaak de 'Google Play Store' is die veel downloadt, maar waarom dat is me niet duidelijk, heb de auto updates uitstaan. Dus controleer bij jou even via Data Usage welke app data ophaalt.
Elke app die je downloadt komt op de conto van de play store he ;) Wellicht overbodig om te noemen, maar dat is naast updates dé reden voor de play store om data te verbruiken :+

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Pagina: 1 ... 40 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.