Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:41

avotar

P0werd by Black Coffee

Cyleo schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:37:
[...]

Dat kan gewoon standaard in Android? In ieder geval vanaf 4.0 met data usage.
Dat kan inderdaad... en ik had het nog noooooit gevonden... :F

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Cyleo schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:37:
[...]

Dat kan gewoon standaard in Android? In ieder geval vanaf 4.0 met data usage.
Maar alleen voor apps die reeds data hebben gebruikt. Ik wil graag apps kunnen kiezen die WEL data mogen gebruiken. En dus niet apps achteraf blokkeren als het dus eigenlijk te laat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:43
Exocet schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:39:
[...]

Maar alleen voor apps die reeds data hebben gebruikt. Ik wil graag apps kunnen kiezen die WEL data mogen gebruiken. En dus niet apps achteraf blokkeren als het dus eigenlijk te laat is.
Met Droidwall kun je instellen welke apps wel 3g/wifi mogen gebruiken en welke niet :)
ps. Root is wel vereist.

[ Voor 3% gewijzigd door Ikkuh84 op 23-09-2013 13:12 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 10:38
Klopt het dat facebook geen verjaardagen meer weer geeft bij contactpersonen en je ze zodoende niet te zien krijgt in je agenda? Dat is toch een facebook issue?

(Ik heb weinig zin in een losse app verder, of het moet iets als deze sync app zijn..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Joster schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:04:
Klopt het dat facebook geen verjaardagen meer weer geeft bij contactpersonen en je ze zodoende niet te zien krijgt in je agenda? Dat is toch een facebook issue?

(Ik heb weinig zin in een losse app verder, of het moet iets als deze sync app zijn..).
Ik zie hier netjes alle verjaardagen in mijn agenda, zonder 3rd party sync apps. Kan ook aan een instelling in je Facebook of je agenda(widget) liggen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
In mijn contacten staan gewoon alle Facebook gegevens gesynchroniseerd, behalve de verjaardagen (maar ik heb aangevinkt dat hij alles gewoon de gehele contactpersonen moet meenemen. In mijn agenda (zowel stock als een aantal andere) kan ik de Facebook kalender niet los toevoegen op dit moment..

Ik werk op een Sony Xperia ZL, en jij? Schijnt dat HTC / Samsung wel toe staat dat de software op hun smartphones met Facebook synchroniseert: http://www.androidplanet....ntacts-in-hoge-resolutie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
@Joster, "destijds" was dit functionaliteit wat was ingebakken in Sense. Ik kan me ook niet voorstellen dat de calendarprovider in Android zelf in staat is de verjaardagen uit de Facebook app te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:36
Arie- schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:28:
@Joster, "destijds" was dit functionaliteit wat was ingebakken in Sense. Ik kan me ook niet voorstellen dat de calendarprovider in Android zelf in staat is de verjaardagen uit de Facebook app te halen.
Haalde de functionaliteit in Sense dit dan uit de Facebook App, of voegde de Facebook app een Facebook calendar toe? Ik heb zelf meer het gevoel dat de laatste optie het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
jbdeiman schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:29:
[...]

Haalde de functionaliteit in Sense dit dan uit de Facebook App, of voegde de Facebook app een Facebook calendar toe? Ik heb zelf meer het gevoel dat de laatste optie het geval is.
Ik weet dat de Sony's het iig van Facebook af halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Joster schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:26:

Ik werk op een Sony Xperia ZL, en jij? Schijnt dat HTC / Samsung wel toe staat dat de software op hun smartphones met Facebook synchroniseert: http://www.androidplanet....ntacts-in-hoge-resolutie/
Ik heb een Samsung (Galaxy SII). Overigens met een custom ROM.
Ik gebruik Google Agenda, waar ik de mogelijkheid heb om Facebook als agenda te laten zien. In mijn agenda widget heb ik ook Facebook als agenda aangevinkt.

In sync settings heb ik bij Facebook de agenda uitgevinkt staan, maar contacten en galerij aangevinkt.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:34
In mijn contacten staan gewoon alle Facebook gegevens gesynchroniseerd, behalve de verjaardagen (maar ik heb aangevinkt dat hij alles gewoon de gehele contactpersonen moet meenemen. In mijn agenda (zowel stock als een aantal andere) kan ik de Facebook kalender niet los toevoegen op dit moment..

Je kan het op twee manier oplossen: gebruik maken van HaxSync, of de verjaardagen in Google Calender zetten. Beide werken goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
FabianNL schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:02:
[...]

Je kan het op twee manier oplossen: gebruik maken van HaxSync, of de verjaardagen in Google Calender zetten. Beide werken goed!
Verjaardagen in google calendar zetten is niet echt optimaal. Heb het ook, maar het importeren van verjaardagen van nieuwe facebook contacten is een crime. Heb sommige mensen al 2 weken op facebook, maar google heeft de nieuwe verjaardagen nog niet geïmporteerd. Geen idee of en wanneer hij dat nog gaat doen, maar snel is anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:55

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik heb op mijn Asus Padfone 2 sowieso problemen met het syncen van facebook contacten. Hij wil ze niet importeren, maar geeft geen fouten als ik handmatig sync (waarna ze nog steeds niet in m'n telefoon staan).

Ik heb daarom Ubersync geïnstalleerd, die het wel goed doet.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:02
deepbass909 schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:49:
[...]

Ik heb op mijn Asus Padfone 2 sowieso problemen met het syncen van facebook contacten. Hij wil ze niet importeren, maar geeft geen fouten als ik handmatig sync (waarna ze nog steeds niet in m'n telefoon staan).

Ik heb daarom Ubersync geïnstalleerd, die het wel goed doet.
Volgens mij heeft Google facebook sync in stock android weggehaald vanaf android 4.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
jbdeiman schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:29:
[...]

Volgens mij trok het adresboek van Sense de verjaardagen van een contactpersoon ook gewoon mee het contact in en dat gebeurt nu ook niet meer. Verder denk ook ik inderdaad het laatste.
Orian schreef op maandag 23 september 2013 @ 19:06:
[...]

Verjaardagen in google calendar zetten is niet echt optimaal. Heb het ook, maar het importeren van verjaardagen van nieuwe facebook contacten is een crime. Heb sommige mensen al 2 weken op facebook, maar google heeft de nieuwe verjaardagen nog niet geïmporteerd. Geen idee of en wanneer hij dat nog gaat doen, maar snel is anders...
Precies om deze reden zie ik het ook niet zo zitten. Wil het gewoon realtime gesynct hebben.

Als je dan een speciale app daarvoor gebruikt, moet je dan overige synchronisaties voor Facebook uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Joster schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:43:
[...]
[...]

Precies om deze reden zie ik het ook niet zo zitten. Wil het gewoon realtime gesynct hebben.

Als je dan een speciale app daarvoor gebruikt, moet je dan overige synchronisaties voor Facebook uitzetten?
Ik zet mijn verjaardagen gewoon bij de contacten. Eventueel kies je voor 'Toevoegen - Verjaardag' als het veld nog niet vanzelf weergegeven staat.
Op die manier geeft mijn Samsung Galaxy S3 met stock rom vanzelf weer in de accuweather widget en in de kalender dat er iemand jarig is. Ook de Google Agenda laat dat dan zien, dus ik verwacht dat het op die manier in alle Android telefoons zichtbaar moet zijn te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Bij mij staat het sinds mijn overgang naar de ZL (Android 4.2) dus niet al standaard ingevuld bij een contactpersoon terwijl ik dat wel wil ;)

Morgen de 2 apps die dat zouden moeten kunnen doen voor me eens testen want handmatig wil ik het al helemaal niet hoeven doen (en volgens mij en bovenstaande poster loopt het syncen door Facebook zelf naar Google agenda niet al te goed...)

[ Voor 27% gewijzigd door Joster op 23-09-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Nu heb ik de synchronisatie aangezet voor "Xperia met Facebook" en nu komen de verjaardagen wel in mijn agenda te staan :{

En de verjaardagen en relatie statussen staan nu ineens ook in het contactpersoon zelf. Beetje jammer dat je daarvoor dus 2 zaken met synchroniseren, zowel Facebook voor de koppeling met het contactpersoon en Xperia met Facebook voor de rest.

[ Voor 54% gewijzigd door Joster op 24-09-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Aan de andere kant is dit ook niet meer dan terecht. Het zou nogal bruut zijn als andere programma's persoonsgegevens uit Facebook kunnen schrapen en zelf willekeurig ergens opslaan. Sense koppelt ook enkel de verschillende accounts onder één noemer in je Android installatie. Kijk in GMail maar eens bij een contactpersoon naar notities. Daar zie je dat Sense allemaal metadata opslaat: welke accounts van verschillende partijen op één telefoon allemaal onder één en dezelfde contactpersoon worden gebundeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Inderdaad, en die ben ik er nu allemaal uit aan het mikken.

Wat Sense overigens wel deed is direct de verjaardagen opslaan onder het contact (dus niet enkel koppelen), Sony doet dat kennelijk niet standaard als je je contacten met Facebook synchroniseert en heeft daar dus Xperia met Facebook voor.

Overigens, als ik Google Agenda wil gebruiken moet ik óók mijn standaard Agenda blijven syncen. Google Agenda kan kennelijk niet onafhankelijk de agenda's syncen. Nadeel van de standaard agenda is echter dat die totaal andere kleuren gebruikt dan mijn widget :/

[ Voor 31% gewijzigd door Joster op 24-09-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Weet iemand misschien een goede 4x4 e-mail widget voor de HTC One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Aquamail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:47

codex

Geen OpenAI agent :)

Iemand die Google Music gebruikt? Tot vorige week kon ik een instant mix maken op basis van 1 nummer, ineens is instant mix overal uit de opties verdwenen. Ligt het aan mij of is het niet meer aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:58
ik zie naast alle items, albums, artiesten en losse songs de optie nog gewoon achter de 3 menu puntjes
versie 5.2.1204L.814012

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:47

codex

Geen OpenAI agent :)

Prulleman schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:08:
ik zie naast alle items, albums, artiesten en losse songs de optie nog gewoon achter de 3 menu puntjes
versie 5.2.1204L.814012
Vreemd, app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Nu weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik heb hem net geinstalleerd, maar Aquamail heeft alleen een 4x2 widget (net als Hotmail) en geen 4x4 widget waar ik naar op zoek ben. Iemand anders een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je die widget niet resizen dan...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CLB schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:09:
Kun je die widget niet resizen dan...
Hoe resize je een widget dan? Bij de HTC One staan de afmetingen van een widget toch vast?

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-09 16:42
Bij een alternatieve launcher kan het wel. Bijvoorbeeld nova launcher en ik denk dat het ook kan met adw en er zijn er vast nog wel meer.
Was ook maar een aangehaalde eventuele optie :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:48
CLB schreef op woensdag 25 september 2013 @ 07:00:
Was ook maar een aangehaalde eventuele optie :)
Even getest en is inderdaad, en uiteraard, gewoon op te rekken naar welk formaat je ook maar wilt ;)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-09-25-08-34-23_fDmsgs420130925_083441s.png

Nickname does not reflect reality

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10 13:25
Ik heb lange tijd geleden een N10 gekocht via playstore: duits postadres gekoppeld aan mijn account & creditcard en via proxy de N10 besteld. Dit ging erg goed maar sindsdiens heb ik een duitse playstore met toegang tot muziek, films en alles.

Nadeel daarvan is dat bepaalde apps niet kunnen installeren door landfout, waaronder netflix nl en mywheels. Ik heb het duitse postadres in wallet al verwijderd en alleen mijn NL adres aan de creditcard gekoppeld, toch hou ik een duitse playstore en staat er als ik betflix wil installeren: "Dit item kan niet worden geïnstalleerd in het land dat voor uw apparaat is geselecteerd."

Hoe kan ik dit weer rechtzetten?

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij kan market enabler je daar bij helpen. (Deze stond vroeger in de Play Store, maar volgens mij is ie eruit gehaald.)

[ Voor 25% gewijzigd door pven op 25-09-2013 10:12 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Brad Pitt schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:39:
[...]
Even getest en is inderdaad, en uiteraard, gewoon op te rekken naar welk formaat je ook maar wilt ;)

[afbeelding]
Hoe doe je dit dan precies? Welke launcher en welke widget gebruik je trouwens? Kun je hiermee ook tussen verschillende accounts wisselen?

• Brad Pitt
Widget toevoegen op homescreen. Er lang op drukken. Kiezen voor Formaat wijzigen, oprekken naar wens.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-09-25-10-49-31_Cnvsgs420130925_104948s.png
Welke launcher en welke widget gebruik je trouwens?
Dit is Nova maar kan ook met bijv. Apex. De widget is die van de besproken app zelf logischerwijs :P
Kun je hiermee ook tussen verschillende accounts wisselen?
Geen idee, vond de stock mail app veel fijner dus deze is er weer af, was slechts om te testen hè 8)

tweaker2010 werkt met de stocklauncher van HTC voor zo ver ik het begreep, dat zal de 'issue' zijn :)

• Brad Pitt
CLB schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:08:
tweaker2010 werkt met de stocklauncher van HTC voor zo ver ik het begreep, dat zal de 'issue' zijn :)
Dat snap ik wel, maar misschien nu een goede reden om te upgraden naar wat beters ;)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Brad Pitt schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:10:
[...]

Dat snap ik wel, maar misschien nu een goede reden om te upgraden naar wat beters ;)
Voor jou tijd om je icon set, in ieder geval die afgrijselijke diskette, te upgraden :P

Haha Total Commander ftw *O*

• Brad Pitt
AllSeeyinEye schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:15:
Voor jou tijd om je icon set, in ieder geval die afgrijselijke diskette, te upgraden :P
Icon set heeft geen dedicated icon voor de gebruikte app die er onder zit en nog geen tijd gehad om een passendere te zoeken in de honderden iconen die in die pack zitten. Plus dit is dock 2, dus zie zelden :)
Die app gebruik ik niet, is een shortcut naar AppMonsterPro :P

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Brad Pitt schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:52:
[...]
Geen idee, vond de stock mail app veel fijner dus deze is er weer af, was slechts om te testen hè 8)
Thnx voor de info. Maar kennelijk is het dus ook met een alternatieve launcher niet mogelijk om een stock mail widget full screen op mijn toestel te krijgen? Lijkt me toch vreemd... hier moet toch een oplossing voor zijn?

• Brad Pitt
tweaker2010 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:31:
Thnx voor de info. Maar kennelijk is het dus ook met een alternatieve launcher niet mogelijk om een stock mail widget full screen op mijn toestel te krijgen? Lijkt me toch vreemd... hier moet toch een oplossing voor zijn?
Stock widgets zijn vaak afhankelijk van de (stock) launcher waarin deze draaien. Gebruik je een andere launcher werken stock widgets vaak niet meer. Zonder een alternatieve launcher/app kan je het vergeten imho.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

tweaker2010 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:13:
[...]

Hoe resize je een widget dan? Bij de HTC One staan de afmetingen van een widget toch vast?
http://www.htc.com/www/su...&id=365300&p_name=htc-one
Onderaan op de pagina.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bedankt, helaas is het zo dat een widget standaard bepaalde afmetingen ondersteund. Hier kun je dus niet vanaf wijken en stock Android kan hem niet groter maken of oprekken als hij bijv 4x2 max is in te stellen.

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 10:21
Weet iemand hier hoe je na een Factory Defaults reset alle apps terugkrijgt die in je rom horen?

Ik mis nu o.a. google maps navigatie omdat het lijkt dat ie apps aan het synchroniseren is na het ingeven van mijn google en samsung account.

Ik gebruik overigens een samsung galaxy s3 met stock rom en heb gemerkt dat als ik een Factory Defaults reset heb uitgevoerd en mijn google account niet ingeef dat deze apps er wel staan. Ik weet even niet wat dit veroorzaakt echter lijkt het alsof ie na het binnenhalen van wat updates wat apps verwijderd.

Hebben andere hier ook last van?

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Google Maps navigatie is geen losse app meer, maar enkel nog vanuit Google Maps te starten. Wellicht dat dat je probleem is?

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 10:21
Dat is de app waarbij het met opgevallen is. Overigens is het idd wel nieuw voor me dat dit geen losse app meer is.

Echter lijkt het dat er meer applicaties verdwijnen maar moet ik dit nog even goed bekijken.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
misschien handig voor sommigen:
https://www.google.com/android/devicemanager?u=0

Burp

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10 15:01

Trouble

Everything is awesome

Wow het werkt eindelijk bij mij.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:04

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Nice!

Hier staat tekst

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Alleen als je geen internetverbinding hebt,werkt het niet. Dus als je 'n toestel jat, gewoon meteen internet uitzetten :+

• Hmmbob
  • Laatst online: 17:42
Dat kan de Anti-Theft optie van Google Play: Mobile Security & Antivirus dan weer wel, via SMS (niet zo nuttig op een tablet dus, maar voor een GSM prima :))

[ Voor 4% gewijzigd door Hmmbob op 25-09-2013 16:32 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
Of cerberus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 17:04
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik, als ik op een bekend wifi netwerk zit, mijn pincode of andere schermbeveiliging maar eenmalig hoef in te voeren. Zoiets bestaat volgens mij, maar ik kan maar niet de juiste omschrijving vinden voor in Google. :+

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
JunkO schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:18:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik, als ik op een bekend wifi netwerk zit, mijn pincode of andere schermbeveiliging maar eenmalig hoef in te voeren. Zoiets bestaat volgens mij, maar ik kan maar niet de juiste omschrijving vinden voor in Google. :+
Zoiets zou je met Tasker kunnen instellen :) Zal vast wel ergens ook een tutorial op internet over staan, aangezien de leer curve nogal hoog ligt qua dingen instellen. Maar als je eenmaal die app onder de knie hebt kun je er echt geweldige dingen mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:27
Timocos schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:22:
[...]

Zoiets zou je met Tasker kunnen instellen :) Zal vast wel ergens ook een tutorial op internet over staan, aangezien de leer curve nogal hoog ligt qua dingen instellen. Maar als je eenmaal die app onder de knie hebt kun je er echt geweldige dingen mee doen :)
Met llama - Google Play: Llama - Location Profiles in combinatie met Secure settings Google Play: Secure Settings kan dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 15:28
Sinds enkele dagen crasht de system UI van mijn HTC Sensation om de haverklap. Op de facebook pagina van HTC Nederland staan meerdere meldingen van diverse HTC modellen. Het lijkt hem in de Facebook app te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Valleyman schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:20:
Sinds enkele dagen crasht de system UI van mijn HTC Sensation om de haverklap. Op de facebook pagina van HTC Nederland staan meerdere meldingen van diverse HTC modellen. Het lijkt hem in de Facebook app te zitten.
Ik heb sinds een paar dagen dat de facebook app het aantal meldingen weergeeft in het icoon. Zou dat het kunnen veroorzaken.
Dit was toch een aantal jaren geleden uit android gesloopt, maar ik ziet het nu ook bij de dialer enz. maar niet bij gmail.
Hoe zit dat? Ik heb geen update van HTC gekregen, maar ik heb dit jharen niet meer gezien

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 03-10 12:12
Knap vervelend dat je sinds de laatste YouTube app update niet meer de balk links hebt met onder andere je abonnementen. Krijg nu alleen maar een foutmelding. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelandO
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Wanneer was jouw laatste update? Met mijn versie (en net in de play store nog gecheckt voor updates) kan ik nog probleemloos van links die balk tevoorschijn schuiven of de balk openen door bovenin de app op die knop te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 03-10 12:12
Is inmiddels alweer aangepast *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:17
Weet iemand of de S Health app van de Galaxy S4 er ook voor de S3 is :?

Heb hem al gevonden...

[ Voor 18% gewijzigd door Albert020 op 30-09-2013 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Tot 15-11-2013 is het maandelijks 7,99 ipv 9,99 als je een abbo afsluit (die prijs blijft dan tot je't opzegt).

[ Voor 8% gewijzigd door Cyleo op 01-10-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Waarom eindelijk? wat bied google je dat spotify je niet kon bieden?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:55

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Cyleo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:41:
[...]

Tot 15-11-2013 is het maandelijks 7,99 ipv 9,99 als je een abbo afsluit (die prijs blijft dan tot je't opzegt).
Het is de eerste maand bovendien gratis.
Pinin schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:48:
[...]

Waarom eindelijk? wat bied google je dat spotify je niet kon bieden?
Wat biedt itunes wat Spotify niet kan bieden?
Ik moedig het wel aan, het geeft concurrentie en houdt de verschillende aanbieders scherp. Ik ben al jaren Spotify-gebruiker (minimaal sinds 2010) en vind het een goede dienst, maar er zijn toch dingen die beter kunnen.
Zo kan Spotify geen track en artiest info doorgeven over Bluetooth, terwijl Android hier wel ondersteuning voor heeft. Het effect is dat ik op mijn auto-radio altijd luister naar Unknown met het nummer Unknown... nogal vervelend.

Ik heb nu een gratis abo afgesloten, naast Spotify. Als dit bevalt, stop ik m'n Spotify abo. Ik moet alleen even kijken hoe ik het doe met m'n speellijsten.

Alleen is er nog geen iOS-client, tenminste, ik kan er zo snel geen een vinden in iTunes.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
deepbass909 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:20:

Zo kan Spotify geen track en artiest info doorgeven over Bluetooth, terwijl Android hier wel ondersteuning voor heeft. Het effect is dat ik op mijn auto-radio altijd luister naar Unknown met het nummer Unknown... nogal vervelend.
Vreemd. Worked fine for me.
Alleen is er nog geen iOS-client, tenminste, ik kan er zo snel geen een vinden in iTunes.
Die is er inderdaad nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
deepbass909 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:20:
[...]

http://www.iphoneclub.nl/...one-en-ipad-met-gmusic-2/

E: geen officiele app, maar het werkt wel ;)

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 02-10-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:21
Ik zie dat er tegenwoordig een mogelijkheid is op google play om 'giftcards' te redeemen (oftewel apps kopen zonder creditcard).

Zover ik weet zijn deze cards in nederland niet te koop maar in bijv. duitsland wel. Weet iemand of de duitse codes in de nederlandse playstore in te wisselen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 21:05
nils.kuijpers schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:33:
Ik zie dat er tegenwoordig een mogelijkheid is op google play om 'giftcards' te redeemen (oftewel apps kopen zonder creditcard).

Zover ik weet zijn deze cards in nederland niet te koop maar in bijv. duitsland wel. Weet iemand of de duitse codes in de nederlandse playstore in te wisselen zijn?
Je kunt ook bij 3vcard.nl een voucher aanschaffen (of een prepaid cc). Dat werkt perfect moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhvis
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-10 21:53
dafmay schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:35:
[...]

Je kunt ook bij 3vcard.nl een voucher aanschaffen (of een prepaid cc). Dat werkt perfect moet ik zeggen.
Ja, heb ik ook altijd met plezier gebruik van gemaakt. Vond de toeslag wel altijd een nadeel, en ik zag laatst bij de Bruna een Visa prepaid kaart voor 25 euro, en er komt geen toeslag bij (je betaalt en krijgt dus de volle 25 euro). Die gebruik ik nu, en is misschien een tip om van die toeslag af te zijn (zie hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 21:05
mhvis schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:07:
[...]

Ja, heb ik ook altijd met plezier gebruik van gemaakt. Vond de toeslag wel altijd een nadeel, en ik zag laatst bij de Bruna een Visa prepaid kaart voor 25 euro, en er komt geen toeslag bij (je betaalt en krijgt dus de volle 25 euro). Die gebruik ik nu, en is misschien een tip om van die toeslag af te zijn (zie hier).
Goed om te weten...dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Is het op de een of andere manier mogelijk om in Google Play muziek, boeken en games uit te schakelen met zoeken naar apps? Ik gebruik dat niet en hoef het als het even kan ook niet te zien, net als dat tussenscherm als je wat zoekt. Zie wel in de instellingen dat je inhoud kunt filteren, maar meer ook niet.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Bij KitKat kun je tegenwoordig de nieuwe Nexus 7 winnen of 1 van de vele € 5,00 Google Play prepaid vouchers. Zou mooi zijn als die dingen binnenkort gewoon in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Bestaat er een app dat als je bijvoorbeeld op internet zit, dat de achtergrond dan zwart is en de tekst wit?

(dat de kleuren omkeert zeg maar)

Voordelen:
Prettiger voor je ogen (in een donkere omgeving)
Veel beter voor je accuduur (Amoled toestellen)

Kan me zo geen nadelen bedenken..

Bestaat er toevallig zo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:53
Knamix schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:48:
Bestaat er een app dat als je bijvoorbeeld op internet zit, dat de achtergrond dan zwart is en de tekst wit?

Voordelen:

Wel deze heeft een donkerblauwe achtergrond, als je "Night Mode" inschakelt: ONE Browser

Of een add-on voor de Dolphin Browser

[ Voor 8% gewijzigd door Exor op 02-10-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zit ook standaard in de AOSP browser, sowieso de beste en snelste browser die er is, imho uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Knamix schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:48:

Voordelen:

Met Android 4.0 kun je dit inschakelen via instellingen > toegankelijkheid > 'inverted rendering'
Echter is deze optie vanaf 4.1 niet meer beschikbaar.
Edit: vanaf androidversie 4.1 geldt het alleen nog voor de standaard browser, zoals hierboven ook al genoemd...

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 02-10-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 19:38

Compizfox

Bait for wenchmarks

Welke browser gebruiken jullie en waarom?

Ik zoek een beetje een snelle browser, maar een met wat meer features dan de stockbrowser. Ik vond vroeger Opera altijd fijn, maar de laatste versie van Opera is erg traag met scrollen en zoomen als je word-wrapping aanzet.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:26

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik gebruik Next Browser, ben ik wel tevreden over :)
Hij werkt soepel, makkelijk tabbladen wegvegen en toevoegen, ik vind hem prettig werken.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Compizfox schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:11:

Ik zoek een beetje een snelle browser, maar een met wat meer features dan de stockbrowser. Ik vond vroeger Opera altijd fijn, maar de laatste versie van Opera is erg traag met scrollen en zoomen als je word-wrapping aanzet.
Gebruik zelf de standaard browser op mijn Note 3!

Als die er niet was koos ik tussen Dolphin en Chrome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AOSP browser, fullscreen, Flash en 'Quick Controls' doen het voor mij:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7CW2AICg6a7AGlKSk7vNdyQw/full.jpg

Dat mensen de mobiele Chrome versie goed vinden werken en gebruiken kan ik echt niet begrijpen :s

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 02-10-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Krijgen jullie ook een error als je iets wil downloaden van de Play Store? ("***" kan niet worden gedownload wegens een fout (927)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had net toevallig fout 500 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
CLB schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:04:
Had net toevallig fout 500 ofzo
Die zag ik ook bij mij voorkomen en ook (502)

Even cache legen en als dat niet helpt wachten tot morgen dan maar voor Shazam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Even Dolphin geprobeerd, werkt perfect! Genoeg opties qua zoom/autofit e.d., en het zoomen gaat veel vloeiender dan bij Opera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Compizfox schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:51:
Even Dolphin geprobeerd, werkt perfect! Genoeg opties qua zoom/autofit e.d., en het zoomen gaat veel vloeiender dan bij Opera.
Zit met hetzelfde probleem: wat is de fijnste browser...
Met Dolphin kan ik geen tekst selecteren en kopiëren. Met Opera kan ik weer geen spoiler balken op tweakers bekijken. Chrome is te log naar mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:58
Stock browser, de oude dus vind ik nog steeds erg fijn.. bookmark sync met chrome en een snelle en correcte weergave.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Firefox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-10 16:58

Arrogant

S.F.W.

Inderdaad. Zeker met de plugins Adblock Edge, Ghostery en Evernote.
Wel heb ik het idee dat Firefox niet al te zuinig met de batterij omspringt.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Geeft in Play Store aan dat ie niet compatible is met mijn HTC Desire, maar wel met mijn HTC Legend (die ik overigens al niet meer heb) 8)7 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Timocos schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:22:
[...]
Met Dolphin kan ik geen tekst selecteren en kopiëren.
Dat kan ik anders wel hoor... Gewoon lang drukken op een woord. Dan kun je tekst selecteren en kopiëren, knippen, plakken, zoeken, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Compizfox schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:55:
[...]

Dat kan ik anders wel hoor... Gewoon lang drukken op een woord. Dan kun je tekst selecteren en kopiëren, knippen, plakken, zoeken, enz.
Ik gebruikte de mini versie, en als ik wilde selecteren (want popup van select text kwam wel op) selecteerde hij toch geen tekst. Was/is waarschijnlijk bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Hele toffe app dit :).
Eigenlijk een crosspost van het Homescreens topic, maar goed.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Alleen nog niet te gebruiken helaas, ik heb me al wel ingeschreven voor de beta maar nog geen respons gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023

Ik heb al een aantal browsers op verschillende telefoons geprobeerd maar ik kom altijd weer terug op Boat Browser ... werkt voor mij het beste B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Iemand ervaring met Helium (backup)? Heb de desktop & app geinstalleerd. Driver staat ook in overzicht. Kabel aansluiten geeft tablet Asus tf201 als media-apparaat weer. Debugging bij USB staat aan .. toch maken ze geen contact met elkaar :-(

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57

Next browser.
Zeer snel en goede user interface & design.

Browsers als Maxthon & Dolphin zijn wellicht evensnel maar die vind ikzelf matig vanwege de andere elementen.
Firefox moet leren schalen in forums... yuck
Chrome is traag
AOSP browser vind ik niet prettig werken
Opera is wel oké als alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

dutchgio schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:52:
Alleen nog niet te gebruiken helaas, ik heb me al wel ingeschreven voor de beta maar nog geen respons gehad..
Kan nog wel ff duren, ze zijn de server nog aan het uitbreiden en ze laten langzaam steeds meer mensen toe.
Als je je nu inschrijft zitten er iets van 200.000 mensen voor je :+.

hoidoei

Pagina: 1 ... 26 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.