• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

rockhopper schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 10:13:
Camscanner viert tijdelijk 60 miljoen gebruikers / downloads (ofzoiets) en heeft nu een in-app promo waarbij je gratis de free versie naar de pro-versie kan upgraden. Je hoeft alleen maar een account aan te maken en hiermee in de app jezelf aan te melden.

De upgrade is "life-long" en kennelijk gekoppeld aan je camscan account/email, dus je kan even nadenken wat voor een email je wilt opgeven.

Voordelen, geen watermarks meer, geen adds, en iets meer cloud ruimte (200mb meer)

Mocht je al een account hebben dan kan je deze ook gratis upgraden via dezelfde in app link.
Het gaat om deze link.
Bedankt voor de tip, erg handige applicatie.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Is het iemand hier trouwens gelukt om zich aan te melden voor de Twitter beta via Google Groups? Ik was er vrij vroeg bij maar ik kon (en kan) geen knop vinden om je aan te melden.. Bij de Facebook beta ging het zonder problemen..

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 13:48
SChief schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:39:
Is het iemand hier trouwens gelukt om zich aan te melden voor de Twitter beta via Google Groups? Ik was er vrij vroeg bij maar ik kon (en kan) geen knop vinden om je aan te melden.. Bij de Facebook beta ging het zonder problemen..
Je kan de Twitter beta app ook gewoon los downloaden en installeren :)

Nickname does not reflect reality

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 22:32
rockhopper schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 10:13:
Camscanner viert tijdelijk 60 miljoen gebruikers / downloads (ofzoiets) en heeft nu een in-app promo waarbij je gratis de free versie naar de pro-versie kan upgraden. Je hoeft alleen maar een account aan te maken en hiermee in de app jezelf aan te melden.

De upgrade is "life-long" en kennelijk gekoppeld aan je camscan account/email, dus je kan even nadenken wat voor een email je wilt opgeven.

Voordelen, geen watermarks meer, geen adds, en iets meer cloud ruimte (200mb meer)

Mocht je al een account hebben dan kan je deze ook gratis upgraden via dezelfde in app link.
Het gaat om deze link.
Dank voor de tip. Had ook al een account maar ben nu nog niet helemaal zeker of het werkt zoals het zou moeten. Hebben jullie ook netjes op Twitter en FB de boel lopen sharen? Heb ik weinig zin in namelijk. Ben ingelogd in de app en zag net wel een melding van premium voorbij komen, maar als ik naar de accountinstellingen ga dan ben ik nog steeds een 'gratis' gebruiker. Hoe is dat bij jullie?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:02
Maardiweb schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:58:
[...]

Dank voor de tip. Had ook al een account maar ben nu nog niet helemaal zeker of het werkt zoals het zou moeten. Hebben jullie ook netjes op Twitter en FB de boel lopen sharen? Heb ik weinig zin in namelijk. Ben ingelogd in de app en zag net wel een melding van premium voorbij komen, maar als ik naar de accountinstellingen ga dan ben ik nog steeds een 'gratis' gebruiker. Hoe is dat bij jullie?
Hetzelfde.
Niks gedeeld op Facebook of Twitter.
Er kwam even een bericht voorbij dat je de premium functies hebt, maar verder niks.
Dus dat was voldoende ;)

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:38

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Je moet alleen inloggen met email adres en bijbehorende password. Je kan in feite onbeperkt via die weblink email adressen aanvoeren en hiermee inloggen.
Om te 'upgraden' naar pro, moet je dus wel inloggen in de app met een geldig account waarmee je de stappen hebt doorlopen.

Als het goed is verdwijnt op een nieuwe installatie dan ook meteen de banners (beste teken dat het werkt).

Bij een nieuwe versie zou alleen inloggen voldoende moeten zijn om 'm op "pro" te zetten. Ik heb verder ook niet gedeeld of geliked via fb/g+/twitter.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• HaTe
  • Laatst online: 22:38

HaTe

haat niet

Ah je ziet niet echt dat je de volledige versie hebt want er staan nog steeds upgrade opties en dat je een gratis account hebt. Ik dacht ook dat het niet werkte bij mij!

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mja, ze hebben ook nog een premium account met veel meer cloud storage en nog wat meer toeters en bellen. Echter tegen een maandelijks bedrag, de gratis update die momenteel geld (en er standaard is voor studenten met een edu-email adres) is de upgrade naar pro.

Pro voldoet prima, het watermerk weg en geen advertenties is heerlijk.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 13:07
SChief schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:39:
Ja, vrij simpel. Als je die groep hebt staat daar onder iets van you're almost done. Al kreeg ik het wel via ene melding bovenaan de website van Twitter. Toen was ik er vrij snel doorheen.
http://www.androidpolice....tures-before-anyone-else/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Los van het slideout menu vind ik de nieuwe Twitter app echt mooi qua looks. Benieuwd wanneer (en of) FaceBook zijn app eens helemaal aanpakt volgens de Android Design guidelines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

agoNITE schreef op zondag 15 september 2013 @ 09:41:
Los van het slideout menu vind ik de nieuwe Twitter app echt mooi qua looks. Benieuwd wanneer (en of) FaceBook zijn app eens helemaal aanpakt volgens de Android Design guidelines.
Is het al even bruikbaar als de alternatieven? Ik ben zelf groot fan van Plume vanwege de mogelijkheden en het zich erg netjes en snel aanpassen aan de standaarden van Google. Bijna nog voordat de andere apps ermee kwamen van Google zelf hadden zij al die nieuwe stijl slide-out menu.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Heb het een dag aangekeken maar ben toch weer terug bij Plume, dat blijf ik tot op heden een fijne Twitter app vinden

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
jip_86 schreef op zondag 15 september 2013 @ 01:20:
[...]

Ja, vrij simpel. Als je die groep hebt staat daar onder iets van you're almost done. Al kreeg ik het wel via ene melding bovenaan de website van Twitter. Toen was ik er vrij snel doorheen.
http://www.androidpolice....tures-before-anyone-else/
Eh, dit is alles wat ik te zien krijg:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cciP63w8Ly1onsctF80NPiUv/full.png
Brad Pitt schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:44:
[...]

Je kan de Twitter beta app ook gewoon los downloaden en installeren :)
Die had ik ook gevonden maar ik doe het liever via de officiële manier. :)

[ Voor 40% gewijzigd door S_Chief op 15-09-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Weet iemand hoe ik met titanium backup save my birds werkend krijg?
Als ik app met data terugzet, dan start de app niet op, zet ik de app vanuit de market erop dan werkt hij, maar zonder savedata. Zet ik daarna allen data terug dan start hij weer niet op.
Thx namens mevrouw pinin

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Is het toestel geroot? Al een reboot geprobeerd na het terugzetten van de back-up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ja en ja

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
SChief schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:26:
[...]

Eh, dit is alles wat ik te zien krijg:
[afbeelding]

[...]

Die had ik ook gevonden maar ik doe het liever via de officiële manier. :)
Ik ook, ik vermoed dat ze de groep hebben 'gesloten' en je dus geen beta-tester meer kunt worden, omdat ze al genoeg testers hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

*weg* het delen van apk's via niet-officiële kanalen is niet toegestaan.

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 15-09-2013 16:58 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 15-09-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Is de back-up gemaakt op hetzelfde toestel met dezelfde firmware of op een ander toestel?

Indien een ander toestel is dat nog beschikbaar met de app werkend erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

CaptJackSparrow schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:36:
[...]

Is de back-up gemaakt op hetzelfde toestel met dezelfde firmware of op een ander toestel?

Indien een ander toestel is dat nog beschikbaar met de app werkend erop?
Zelfde toestel maar andere ROM, versie van app is wel gelijk. ROM was 4.2.2 en de nieuwe is 4.3

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

ben opzoek naar een tekst editor app, die op het volle scherm een naam van iemand laat zien, B.v voor op schiphol, dat ik iemand zen naam invul en dan laat zien snap je wat ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik hoop dat ik m'n vraag hier goed heb neergezet, anders hoor ik het wel.

Ik heb een vraagje over de app; color note
ik had deze app op m'n S3 en nu heb ik hem per ongeluk weggegooid.
Nu zag ik dat ik op "mijn bestanden/alle bestanden/sd-card/data/ colornote/backup" een hele lijst heb staan met backupjes (eindigend met AUTO.dat en AUTO.idx)

Ik neem aan dat dit m'n notities zijn, dus heb ik "color note" opnieuw geinstalleerd.
Maar hoe krijg ik die backup bestandjes nu weer in m'n colornote app?

uitleg graag in Jip en Janneke taal ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:43
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:36:
Hallo,

ik hoop dat ik m'n vraag hier goed heb neergezet, anders hoor ik het wel.

Ik heb een vraagje over de app; color note
ik had deze app op m'n S3 en nu heb ik hem per ongeluk weggegooid.
Nu zag ik dat ik op "mijn bestanden/alle bestanden/sd-card/data/ colornote/backup" een hele lijst heb staan met backupjes (eindigend met AUTO.dat en AUTO.idx)

Ik neem aan dat dit m'n notities zijn, dus heb ik "color note" opnieuw geinstalleerd.
Maar hoe krijg ik die backup bestandjes nu weer in m'n colornote app?

uitleg graag in Jip en Janneke taal ....
Waarschijnlijk staat er ergens in een menu in de app de optie om te restoren of importeren.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 01:30
Bestaat er zoiets als een mirror functie van je S3 naar je TV die op het netwerk zit?
Dus dat ik NFL gamepass op de android opzet in fullscreen mode en dan deze mirror op de TV.

Dingen als Miracast en Mirrorop Sender werken niet, toestel is geroot.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

agaam schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:54:
ben opzoek naar een tekst editor app, die op het volle scherm een naam van iemand laat zien, B.v voor op schiphol, dat ik iemand zen naam invul en dan laat zien snap je wat ik bedoel?
Google Play: Ticker misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Pinin schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:30:
[...]

Zelfde toestel maar andere ROM, versie van app is wel gelijk. ROM was 4.2.2 en de nieuwe is 4.3
Gratis versie van Titanium of betaalde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Deze doet dat kan dat ook: Google Play: Color Flashlight HD LED
Met nog een heleboel andere effecten

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik bij google voice "Personalized Voice Recognition" aangezet krijg? Ik werd gevraagd of ik dat aan wilde zetten en heb nee gezegd, nu bedenk ik me maar kan niet vinden hoe ik het weer aan krijg. Bij 'language en input' - 'voice speech' zou het moeten staan maar zowel bij m'n nexus 7 met android 4.3 als bij m'n foon (faea android 4.1) staat die optie er niet bij. Ik heb al geprobeerd clear data en opnieuw install maar het ding vertikt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

CaptJackSparrow schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:16:
[...]

Gratis versie van Titanium of betaalde?
gratis, maar dan mag hier toch geen verschil in zitten?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Bad Brains schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:06:
Bestaat er zoiets als een mirror functie van je S3 naar je TV die op het netwerk zit?
Dus dat ik NFL gamepass op de android opzet in fullscreen mode en dan deze mirror op de TV.

Dingen als Miracast en Mirrorop Sender werken niet, toestel is geroot.
HDMI out van je device gebruiken om je toestel op je tv aan te sluiten?
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:40:
Weet iemand hoe ik bij google voice "Personalized Voice Recognition" aangezet krijg? Ik werd gevraagd of ik dat aan wilde zetten en heb nee gezegd, nu bedenk ik me maar kan niet vinden hoe ik het weer aan krijg. Bij 'language en input' - 'voice speech' zou het moeten staan maar zowel bij m'n nexus 7 met android 4.3 als bij m'n foon (faea android 4.1) staat die optie er niet bij. Ik heb al geprobeerd clear data en opnieuw install maar het ding vertikt het.
http://code.google.com/p/...ues/detail?id=35199#c100:
To enable personalized voice recognition open Google Now scroll to the bottom and select the three dots at the right for settings. Choose Voice then at the bottom make sure Personalized Recognition is enabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks. Ik had die al geprobeerd maar bij mij is nergens bij voice settings, in google now of elders, Personalized Recognition te vinden, grr, ze hebben het goed verstopt.
Arie- schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:56:
[...]
To enable personalized voice recognition open Google Now scroll to the bottom and select the three dots at the right for settings. Choose Voice then at the bottom make sure Personalized Recognition is enabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Pinin schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:55:
[...]

gratis, maar dan mag hier toch geen verschil in zitten?
Daar zit zo goed als zeker het essentiële verschil in. Zie: CaptJackSparrow in "Google Play & Androidapps - Deel 18"

TB zal ook zo'n verschil hebben. Ze benoemen het alleen erg onduidelijk in de beschrijvingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

CaptJackSparrow schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:16:
[...]

Daar zit zo goed als zeker het essentiële verschil in. Zie: CaptJackSparrow in "Google Play & Androidapps - Deel 18"

TB zal ook zo'n verschil hebben. Ze benoemen het alleen erg onduidelijk in de beschrijvingen.
Hmm, beetje vaag dus. iig kan ik er nu niets meer mee omdat ik de backup van de oude config niet meer kan maken.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Pinin schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:23:
Hmm, beetje vaag dus. iig kan ik er nu niets meer mee omdat ik de backup van de oude config niet meer kan maken.
Je kan de app toch gewoon kopen dan? Sowieso best een priceless app imho dus die twee biertjes... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Tuurlijk kan ik hem kopen, maar daarmee krijg ik mijn data niet terug. En de betaalde app bood imho niet veel voordelen voor die 1x per jaar dat ik hem gebruik. Het is ook nog steeds niet duidelijk of het met de betaalde versie wel zou werken

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Daarmee krijg je je data wel terug want daarmee kun je die wel naar de nieuwe firmware restoren. Ook al is die back-up met de gratis versie gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CaptJackSparrow schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:31:
Daarmee krijg je je data wel terug want daarmee kun je die wel naar de nieuwe firmware restoren. Ook al is die back-up met de gratis versie gemaakt.
Precies. Als ik hier een nieuwe Rom (base) installeer, van bijv. Samsung naar CM komt er ook een vraag bij de eerste maal opstarten van TB of het oude ID moet worden hersteld van de telefoon. Hierop zeg je ja, de telefoon reboot en de "oude" back-up kan gewoon weer worden gerestored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Brad Pitt schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:35:
[...]

Precies. Als ik hier een nieuwe Rom (base) installeer, van bijv. Samsung naar CM komt er ook een vraag bij de eerste maal opstarten van TB of het oude ID moet worden hersteld van de telefoon. Hierop zeg je ja, de telefoon reboot en de "oude" back-up kan gewoon weer worden gerestored.
Ok. Dan ga ik dat toch proberen.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik kom er net achter dat er (vreemd genoeg) standaard geen 4x4 mail widget meer op de HTC One staat.
Weet iemand misschien een alternatieve 4x4 widget uit de Play Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

HaTe schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:26:
Deze doet dat kan dat ook: Google Play: Color Flashlight HD LED
Met nog een heleboel andere effecten
deze heb ik even geprobeerd, dat is hem werkt perfect, _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

CaptJackSparrow schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:31:
Helaas ook met de betaalde versie geen gewenst resultaat. Zou de maker ' ezjoy' soms een dingetje hebben ingebouwd?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Pinin schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:47:
Helaas ook met de betaalde versie geen gewenst resultaat. Zou de maker ' ezjoy' soms een dingetje hebben ingebouwd?
Spelletje gedownload, paar levels gespeeld, backup gemaakt. Spel gedeïnstalleerd. Spel + data gerestored. Werkt prima, kan gewoon doorgaan waar je was gebleven. Zou ook niet weten waarom niet eigenlijk... Video:

[YouTube: http://youtu.be/NHY9oTSIAaI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielPH
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-07-2024
Na een update update van de rabobank app vraagt die opeens om root-toegang. Bizar. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:46
MichielPH schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:08:
Na een update update van de rabobank app vraagt die opeens om root-toegang. Bizar. Meer mensen last van?
Toevallig gisteren die van de ABN Amro ook. Linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MichielPH schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:08:
Geinig, nog een bank, zou bijna geen toeval zijn ga je denken nieuws: ABN Amro-app voor Android vraagt per abuis om root-toegang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Brad Pitt schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:56:
[...]

Spelletje gedownload, paar levels gespeeld, backup gemaakt. Spel gedeïnstalleerd. Spel + data gerestored. Werkt prima, kan gewoon doorgaan waar je was gebleven. Zou ook niet weten waarom niet eigenlijk... Video:

[video]
Tof dat je dat gedaan hebt incl filmpje _/-\o_
Nou, ik begrijp er niks van en laat het zo, geef mijn vrouw wel een lekkere.... chocolade reep ;)
Het is bij mij enkel met de spellen van deze ontwikkelaar :?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielPH
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-07-2024
Is het ook mogelijk om een app dubbel te installeren, zodat ze ieder hun eigen sandbox hebben? Ik heb een gerootte 4.2. Ik wil 4+ emailadressen deels gecombineerd weergeven.

[ Voor 29% gewijzigd door MichielPH op 17-09-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
MichielPH schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:25:
Is het ook mogelijk om een app dubbel te installeren, zodat ze ieder hun eigen sandbox hebben? Ik heb een gerootte 4.2. Ik wil 4+ emailadressen deels gecombineerd weergeven.
Waarom niet gewoon een andere mail-app gebruiken die wel meerdere-accounts ondersteunt?!
Want apps dubbel installeren gaat hoogstwaarschijnlijk niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
MichielPH schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:25:
In de standaard Android email client kun je zoveel accounts in zetten als je wilt en in die van HTC sense ook. Dus ik zou even controleren eerst of je het niet al makkelijjk zo kunt doen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Verwijderd

Heb een vraagje over Clean Master.
Lees er goede dingen over, maar blond als ik ben, ben ik bang dat ik dan ook dingen eraf gooi, die ik er niet af wil hebben.

Iemand ervaring met Clean Master??
Is de kans groot dat de "verkeerde dingen" eraf gegooid worden?

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Cleanmaster geeft na analyse altijd eerst aan wat hij precies gevonden heeft, en je kunt selecteren wat je wil verwijderen en wat niet (bv cache van je browser). Enige waar ik ooit tegenaan loop, is dat ie de cache van een spelletje weggooide, waardoor dat spel alles (450MB) opnieuw moest downloaden. Maar als ik goed had opgelet, had ik kunnen zien wat het was en het kunnen deselecteren.

TLDR: je kunt zelf kiezen, kwestie van goed opletten. :)

Nomen nescio

• Arie-
  • Niet online
Bij zulke software moet je je eerst afvragen wat eigenlijk je probleem is, of er überhaupt een probleem is.

• agoNITE
Sinds een dag of wat ineens heel erg veel last van problemen met SwiftKey.

Als ik bijvoorbeeld een bericht aan het typen ben in WhatsApp, reageert SwiftKey vaak ineens helemaal niet meer. Behoorlijke vertraging ook in wat ik typ. Toestel opnieuw booten helpt heel even, kort daarna begint de ellende meteen weer. Heb het overigens niet alleen in WhatsApp, ook in Google Chrome.

Toestel is een Xperia Z op stock Sony Android 4.2.2.

Iemand anders hier ook last van?
SwiftKey is al een tijdje niet geupdate, dus vermoed dat het ergens anders zit.
En doordat het niet alleen in WhatsApp gebeurt denk ik ook dat dit niet de boosdoener is.

Iemand anders die hier sinds afgelopen maandag/dinsdag ook last van heeft?

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Klinkt een beetje alsof je geheugen vol zit vanwege vele apps open, maar ik weet eerlijk gezegd niet hoeveel de Xperia Z heeft (vast meer dan m'n 1GB huawei G615). Ik heb dan ook vertraging, maar eigenlijk ondervind ik die vertraging met alle apps die ik dan nieuw probeer te openen.
Ik gebruik ook swiftkey maar ik heb eerlijk gezegd geen verandering opgemerkt sinds deze of vorige week.

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Nu je het zegt, dat heb ik inderdaad ook. Gelukkig niet al te vaak maar soms hapert Swiftkey of voert gewoon het aangetikte woord niet in. Ik zal het eens in de gaten gaan houden.
Samsung Galaxy geroot met originele android 2.3.3

• agoNITE
rockhopper schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:51:
Klinkt een beetje alsof je geheugen vol zit vanwege vele apps open, maar ik weet eerlijk gezegd niet hoeveel de Xperia Z heeft (vast meer dan m'n 1GB huawei G615). Ik heb dan ook vertraging, maar eigenlijk ondervind ik die vertraging met alle apps die ik dan nieuw probeer te openen.
Ik gebruik ook swiftkey maar ik heb eerlijk gezegd geen verandering opgemerkt sinds deze of vorige week.
Ik heb er sinds ik het toestel heb nog nooit problemen mee gehad. En ik heb SwiftKey ook op andere mindere toestellen gebruikt in het verleden. De Xperia Z heeft 2GB geheugen, zou dus geen probleem moeten zijn. Heb hiervoor een Nexus 4 gehad, zelfse SoC, hier nooit problemen op gehad met Swiftkey. En na een reboot is het geheugen toch aardig leeg...
mariconjo schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:53:
Nu je het zegt, dat heb ik inderdaad ook. Gelukkig niet al te vaak maar soms hapert Swiftkey of voert gewoon het aangetikte woord niet in. Ik zal het eens in de gaten gaan houden.
Samsung Galaxy geroot met originele android 2.3.3
Ik heb het dus elke keer nadat ik een paar woorden getypt heb. Bedenk me ineens dat toen ik er in Google Chrome ook last van had, ik wel net WhatsApp had gebruikt. Misschien is dan toch WhatsApp de boosdoener?

En het is meer dan een hapering, kan gewoon helemaal niks meer met mijn toestel. Toetsenbord komt ook niet meer volledig in beeld, alleen onderin een lijntje te zien.

Zal eens zoeken of meer mensen er sinds kort last van hebben icm WhatsApp.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Arie- schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:00:
Bij zulke software moet je je eerst afvragen wat eigenlijk je probleem is, of er überhaupt een probleem is.
Ach, het is handig om je "schijf-"ruimte te beheren, vooral als je een wat oudere telefoon hebt met beperkte opslag. Buiten dat voegt het inderdaad niet zo gek veel toe.

Nomen nescio

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bra-Jo schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:47:
[...]

Ach, het is handig om je "schijf-"ruimte te beheren, vooral als je een wat oudere telefoon hebt met beperkte opslag. Buiten dat voegt het inderdaad niet zo gek veel toe.
Ik deed dat vooral door updates van systeemprogramma's met Titanium Backup te integreren in de rom, anders staan ze dubbel ruimte in te nemen. Verder zoveel mogelijk de programma's installeren op de SD-kaart. Dan nog kwam ik met mijn Galaxy Spica bij ongeveeer elke programma-update in de problemen :X.

• agoNITE
Ik heb SwiftKey verwijderd om opnieuw te installeren. Voor een korte periode het default Xperia Z keyboard gebruikt. Ook hiermee liep het mis in WhatsApp. Lijkt er dus toch op dat het aan WhatsApp ligt.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
agoNITE schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:45:
Ik heb SwiftKey verwijderd om opnieuw te installeren. Voor een korte periode het default Xperia Z keyboard gebruikt. Ook hiermee liep het mis in WhatsApp. Lijkt er dus toch op dat het aan WhatsApp ligt.
Hier ook een Xperia Z met Whatsapp maar geen problemen. Ik gebruik wel swype. Het standaard toetsenbord van Sony heb ik nooit echt fijn of snel gevonden. Misschien eens een heel ander toetsenbord proberen?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb last van een verdwijnend keyboard tijdens het tikken in Chrome. Overigens gebruik ik Swype. Ik heb de standaard-dingen (opnieuw installeren, cache legen, data legen) al geprobeerd, maar dat helpt allemaal niets.

Iemand tips? Ik vind meer mensen met dit probleem, maar een oplossing vind ik niet.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Maardiweb
agoNITE schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:45:
Apart, ik heb helemaal nergens last van. Gebruik ook gewoon WA en Swiftkey? Keertje whatsapp opnieuw installeren misschien?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:46

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

pven schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:43:
Ik heb last van een verdwijnend keyboard tijdens het tikken in Chrome. Overigens gebruik ik Swype. Ik heb de standaard-dingen (opnieuw installeren, cache legen, data legen) al geprobeerd, maar dat helpt allemaal niets.

Iemand tips? Ik vind meer mensen met dit probleem, maar een oplossing vind ik niet.
Ik heb dat ook wel een paar keer met Chrome gehad, maar dat ligt volledig aan de zwaarte van Chrome. Deze neemt zo veel resources in beslag dat Android de rest gaat killen, zelfs tot het toetsenbord aan toe (ik zag het bijvoorbeeld ook dat notificaties van Whatsapp of Tasker steeds weggingen en weer er bij kwamen). Moet zeggen dat met de laatste update van Chrome dit bij mij helemaal weg is, ze zijn dus wel bezig om de footprint van Chrome wat te verkleinen.

Rail Away!

• pven
  • Niet online
Mad Marty schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:13:
[...]

Ik heb dat ook wel een paar keer met Chrome gehad, maar dat ligt volledig aan de zwaarte van Chrome. Deze neemt zo veel resources in beslag dat Android de rest gaat killen, zelfs tot het toetsenbord aan toe (ik zag het bijvoorbeeld ook dat notificaties van Whatsapp of Tasker steeds weggingen en weer er bij kwamen). Moet zeggen dat met de laatste update van Chrome dit bij mij helemaal weg is, ze zijn dus wel bezig om de footprint van Chrome wat te verkleinen.
Nu je het zegt: er gebeuren inderdaad meer rare dingen als ik Chrome open heb. Overigens heb ik belachelijk veel apps erop staan, misschien dat ik daar maar eens iets mee moet gaan doen.

• Ikkuh84
Begint de HTC Desire nu echt gewoon te traag te worden voor de officiele Facebook app? Laden van de app kan gewoon langer dan een minuut duren, en vaak krijg ik melding dat ie niet reageert.

• agoNITE
WhatsApp en SwiftKey opnieuw geïnstalleerd, mijn probleem lijkt verholpen! Toch vreemd, zoiets sinds mijn T-Mobile G1 nog nooit meegemaakt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Timocos schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:39:
Begint de HTC Desire nu echt gewoon te traag te worden voor de officiele Facebook app? Laden van de app kan gewoon langer dan een minuut duren, en vaak krijg ik melding dat ie niet reageert.
Mwa, het zal vooral liggen aan het feit dat de Facebook-app gewoon slecht werkt. Dat is al een poosje zo, en ondanks enkele veelbelovende beta-versies werkt het nu bij mij zowel op tablet als smartphone weer brak.

• HaTe

HaTe

haat niet

Brad Pitt schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:56:
[...]

[video]
Welk thema gebruik je? Of is dat MIUI gezien de afgeronde hoeken?

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 13:01

Koppensneller

winterrrrrr

HaTe schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:57:
[...]

Welk thema gebruik je? Of is dat MIUI gezien de afgeronde hoeken?
Roundr kan dat :)

• Ikkuh84
RoD schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:53:
[...]

Mwa, het zal vooral liggen aan het feit dat de Facebook-app gewoon slecht werkt. Dat is al een poosje zo, en ondanks enkele veelbelovende beta-versies werkt het nu bij mij zowel op tablet als smartphone weer brak.
Ah ok. Heb zelf ook de beta versie van FB, maar inderdaad hij is echt brak. Had tijd geleden Friendcaster Pro gekocht, maar daar zitten nog teveel bugs in (als ik iemand zoek die ik niet in mijn friendslist heb staan komt ie alleen maar met andere mensen aan die qua naam erop lijken, maar niet de juiste persoon 8)7 )

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is wel vreemd, want voorgaande beta-versies waren beter dan de meest recente versie. Heb nu heel vaak dat foto's niet inladen. Ook de nieuwsfeed laadt niet helemaal lekker. Eigenlijk heb ik de hoop al opgegeven, en lees ik Facebook doorgaans op laptop of desktop :)

• Ikkuh84
Heb de hoop maar opgegeven, gebruik nu maar de mobiele site van ze. Je zou toch verwachten van zo'n bedrijf dat ze zo'n app degelijk kunnen maken :? Google+ werkt daarintegen heerlijk, maar helaas gebruiken 99% van mijn vrienden Google+ niet ;(

Ik hou de FB app er maar wel op, stel dat er inderdaad weer een betere beta versie uitkomt...

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:55

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

De FB-app is altijd al drama geweest. Hij is simpelweg te zwaar voor veel telefoons. Bij mij werkt het pas goed sinds ik een quad-core telefoon heb. Maar bijv. mijn tijdlijn instelling (gewoon chronologisch en niet op top-stories) wil hij maar niet onthouden...

Overigens is dit absoluut niet alleen bij de android-app, ook de iPhone-app heeft dezelfde rare trekjes...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Ik gebruik daarom Friendcaster. Op mijn Xperia Z doet de Facebook app het wel ok. Behalve dat hij ook niet de sorteringsvolgorde onthoudt. Maar op mijn Xperia S lagt hij zwaar, en zelfs als ik er niets mee doe maakt hij het apparaat een stuk trager..

• Ikkuh84
deepbass909 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:39:
De FB-app is altijd al drama geweest. Hij is simpelweg te zwaar voor veel telefoons. Bij mij werkt het pas goed sinds ik een quad-core telefoon heb. Maar bijv. mijn tijdlijn instelling (gewoon chronologisch en niet op top-stories) wil hij maar niet onthouden...

Overigens is dit absoluut niet alleen bij de android-app, ook de iPhone-app heeft dezelfde rare trekjes...
Dat chronologisch houden van berichten werkt bij mij wel in de app. Gebruik je de beta versie, want hoor van veel mensen die de gewone versie hebben dat ie dit inderdaad niet onthoudt.
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:45:
Ik gebruik daarom Friendcaster. Op mijn Xperia Z doet de Facebook app het wel ok. Behalve dat hij ook niet de sorteringsvolgorde onthoudt. Maar op mijn Xperia S lagt hij zwaar, en zelfs als ik er niets mee doe maakt hij het apparaat een stuk trager..
Mja, ik vind het nogal een belangrijke functie dat ik gewoon mensen kan vinden met deze app. Friendcaster is inderdaad vele malen lichter dan de officiele app, dat wel.

[ Voor 28% gewijzigd door Ikkuh84 op 19-09-2013 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faxityy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 12:16
Google Play: Atrium voor Facebook
vind atrium wel leuk als facebook replacement :) Flipster is ook een leuke, maar weet niet of die ook lichter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Klopt heb je ook nog, zie er mooi uit. Mist helaas een paar belangrijke functies. Maar die schijnen in geen enkele 3rd party Facebook app te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Klopt, was gewoon CM10.2 i.c.m. die app. Helaas komen de ronde hoekjes door de hoger-dan-standaard notificatiebalk van CM heen maar ja, vind het effect bij andere apps het wel waard. Staat wat leuker zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Brad Pitt schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:04:
[...]

Klopt, was gewoon CM10.2 i.c.m. die app. Helaas komen de ronde hoekjes door de hoger-dan-standaard notificatiebalk van CM heen maar ja, vind het effect bij andere apps het wel waard. Staat wat leuker zo :)
Maar nu heb je nog niet gezegd welk thema het is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:55

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Timocos schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:46:
[...]

Dat chronologisch houden van berichten werkt bij mij wel in de app. Gebruik je de beta versie, want hoor van veel mensen die de gewone versie hebben dat ie dit inderdaad niet onthoudt.
Ik wist niet dat je ook de beta kon gebruiken, maar dat blijkt inderdaad heel makkelijk (en staat er nu dus ook op).
[...]

Mja, ik vind het nogal een belangrijke functie dat ik gewoon mensen kan vinden met deze app. Friendcaster is inderdaad vele malen lichter dan de officiele app, dat wel.
Ander ding wat ik niet snap, ik krijg tegenwoordig m'n facebook contacten niet meer in m'n telefoonlijst. Net getest met de beta, maar ook die synchroniseert helemaal niks, terwijl synchronisatie aan staat en geen fouten geeft... (in de tussentijd heb ik ook al eens m'n telefoon helemaal gewist en clean install gedaan, dat had ook geen effect)

Ik heb nu UberSync erop staan, zodat ik tenminste wel foto's, updates, e.d. door krijg.
In het verleden ging dit wel probleemloos.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
agoNITE schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:48:
WhatsApp en SwiftKey opnieuw geïnstalleerd, mijn probleem lijkt verholpen! Toch vreemd, zoiets sinds mijn T-Mobile G1 nog nooit meegemaakt.
Kijk je instellingen ook even na, schijnen een aantal apps online libraryfiles te gebruiken.
Swype had dit ook, bij elk woord wat je tikte, kijkt/keek het online naar een vervanger, of voorspellende volgende ...

zwaar irritant, als je op mobiel data zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
HaTe schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:52:
Maar nu heb je nog niet gezegd welk thema het is haha
Oh ja, sorry, het is Alloy Light Blue :) Vind erg mooi d:)b

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-08-27-12-33-09_sbnsgs42013-08-27_12-33-28s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Vergeet Klyph niet voor Facebook! Kwam laatst ook langs hier in dit topic en vind ik heel fijn werken :D
Google Play: Klyph for Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:14

Laguna

Connaisseur

Albert020 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:02:
Hoe haal ik in de play store apparaten weg die ik niet meer gebruik ?
Dit kan inderdaad niet, maar uit eigen ervaring kan ik wel melden dat oude apparaten wel ooit verdwijnen uit de Play Store (mogelijk gelinkt aan inactiviteit). Mijn HTC Desire die ik 2 jaar geleden voor het laatst heb gebruikt staat er in ieder geval niet meer bij.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
FreshMaker schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:19:
[...]

Kijk je instellingen ook even na, schijnen een aantal apps online libraryfiles te gebruiken.
Swype had dit ook, bij elk woord wat je tikte, kijkt/keek het online naar een vervanger, of voorspellende volgende ...

zwaar irritant, als je op mobiel data zit
Staat uit, toch bedankt voor de tip. Vandaag toch alweer een paar keer last van gehad, toch raar en weer alleen in WhatsApp.

• Jorgen
  • Laatst online: 01:57

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ben op zoek naar een goede wekker-/alarmapp, die voldoet aan de volgende voorwaarden:

* Makkelijk in te stellen met een handige interface (zoals bijv. Timely)
* Mooi uiterlijk (zoals bijv. Timely en Wave Alarm)
* Soorten alarm instelbaar (zoals wekker, medicatie, belherinnering, etc) (zoals bij ZDalarm)
* Compatible met Sony Xperia Z
* Compatible met Stamina Mode op Sony Xperia Z (wat bij ZDalarm een probleem is)
* Betaalde app is geen probleem, gratis is leuker natuurlijk
* Alle bovenstaande in 1 app

Iemand ervaringen hiermee?

Ik vind een hoop websites waar allemaal wekkerapps besproken worden, maar de meeste geven aan geen medicatiealarm te hebben en dat is juist iets wat ik graag wil. Verder kan ik wel een medicijnenapp vinden, maar ik heb liever gewoon een algemenere wekkerapp die ook een medicatiealarm kan geven. (Waarbij ik kan instellen om welke tijd ik het wil nemen en welke medicatie). Als er echt 2 perfecte losse oplossingen zijn waarbij een goede wekker en een medicijnenapp naast elkaar werken, wil ik dat wel overwegen. Mooier zou ik het vinden als het gewoon samenwerkt in 1 app.

Suggesties?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Arie-
  • Niet online
Ik heb even moeten zoeken wat Stamina Mode is, zoals ik het lees is er een whitelist mogelijkheid. Werkt dit niet voor ZDalarm?
Overigens zou ik voor medicatie geen alarm zetten maar een agenda item maken (althans, zo doe ik het).

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik gebruik zelf remindroid voor medicatie, maar ik ben niet zo kieskeurig.

Je kan met remindroid zelf je namen eraan geven en je interval instellen en welke beltoon je wilt (alarmgeluid / wel geen trillingen enzo). Ik weet alleen niet of de interface en makkelijk aan je eisen voldoet, probeer het anders eens uit. Ik heb verder geen idee of ie het met stamina mode doet (heb dat niet op mijn toestel)

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

ZDworks Alarm Clock (ZDalarm) gaf gelijk aan dat hij niet compatible was met de Stamina mode. Daarna heb ik hem ook niet meer gewhitelist. Timely zorgde namelijk niet voor deze melding. Wellicht nog eens proberen.

Ik zie dat remindroid niet meer actief ontwikkeld wordt. Ervaar je dat als een probleem, of werkt-ie gewoon met een recente Android?

Het is nog steeds niet helemaal zoals ik het graag wil, maar bedankt in elk geval voor de tips tot nu toe. :)

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Geen idee, ik gebruik 'm op m'n telefoon die niet heel erg up to date is (android 4.0.4) eind deze maand zou 4.2 moeten komen maar eigenlijk werkt alles wel zoals ik het wil dus niet zoveel behoefte aan updates. Ik zou m kunnen testen op m'n nexus7 die is wel 4.3 als je wilt, maar ik verwacht dat er wel een update komt als het echt niet meer zou werken.
Zoals de maker aangeeft RL > development, maar het is geen compleet verloren zaak.

Van de andere kant doet het precies waar ik behoefte aan heb, en het kan heel veel meer.

[ Voor 20% gewijzigd door rockhopper op 21-09-2013 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 01:30
Jorgen schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:24:
Ik ben op zoek naar een goede wekker-/alarmapp, die voldoet aan de volgende voorwaarden:
Google Play: CircleAlarm (Holo Alarm Clock)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04

Sandyman538

SandstorM [148839]

Jorgen schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:24:

Suggesties?
Ik zelf gebruik Alarm clock plus.
- Makkelijk in te stellen
- Geen idee of jij het een mooi uiterlijk vindt :P
- Meerdere alarmen instelbaar met eigen label/geluid
- Of het werkt met stamina mode, geen idee.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Je kan toch gewoon in stamina mode de apps whitelisten?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 18:48

jefjef

learning by doing

Ik probeer dus eerder geïnstalleerde en andere apps op mijn note 2 te installeren van google play en krijg bij het installeren de foutmelding: dubbele providerverificatie
Wie weet hoe ik deze kan oplossen? Via google krijg ik deze dezelfde foutmelding te zien maar geen oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

rockhopper schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 18:46:
Geen idee, ik gebruik 'm op m'n telefoon die niet heel erg up to date is (android 4.0.4) eind deze maand zou 4.2 moeten komen maar eigenlijk werkt alles wel zoals ik het wil dus niet zoveel behoefte aan updates. Ik zou m kunnen testen op m'n nexus7 die is wel 4.3 als je wilt, maar ik verwacht dat er wel een update komt als het echt niet meer zou werken.
Zoals de maker aangeeft RL > development, maar het is geen compleet verloren zaak.

Van de andere kant doet het precies waar ik behoefte aan heb, en het kan heel veel meer.
Je hoeft het niet perse te testen hoor. Erg aardig aangeboden trouwens.
Ik zal hem eens goed bekijken.

@ de rest: dank voor de tips. Ga ik allemaal bekijken. :)

Vwb whitelisten, gaf Timely om te beginnen al helemaal niet aan dat er problemen met de staminamode zouden zijn. Niet vóór en niet ná dat ik hem gewhitelist had. ZDalarm deed dat al gelijk nadat ik hem geïnstalleerd had. Vandaar dat ik hem eraf gooide. Misschien anders nog maar eens proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door Jorgen op 22-09-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:41

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik gebruikte te voor kort met veel plezier: Google Play: Onavo Count | Data Usage

Niet zozeer vanwege het meten van mijn data-activiteiten (hoewel dat mooi meegenomen was), maar het had de prettige optie om apps specifiek te blokkeren voor mobile data usage.
Je kon er dus voor kiezen om ze alleen het data verkeer te laten gebruiken op het moment dat je telefoon een verbinding met de wifi had.

Helaas hebben ze dat eruit gehaald. Weten jullie mooie (gratis) alternatieven voor deze specifieke functie?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
avotar schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:21:
Ik gebruikte te voor kort met veel plezier: Google Play: Onavo Count | Data Usage

Niet zozeer vanwege het meten van mijn data-activiteiten (hoewel dat mooi meegenomen was), maar het had de prettige optie om apps specifiek te blokkeren voor mobile data usage.
Je kon er dus voor kiezen om ze alleen het data verkeer te laten gebruiken op het moment dat je telefoon een verbinding met de wifi had.

Helaas hebben ze dat eruit gehaald. Weten jullie mooie (gratis) alternatieven voor deze specifieke functie?
Dat kan gewoon standaard in Android? In ieder geval vanaf 4.0 met data usage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Cyleo schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:37:
[...]

Dat kan gewoon standaard in Android? In ieder geval vanaf 4.0 met data usage.
Dat is toch alleen de data die op de backgroup wordt verbruikt?

Pagina: 1 ... 25 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.