Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:02
Yonix schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:06:
Als ik in de Google Play Store een app of pagina wil openen dan lukt mij dat niet. De 'link' kleurt blauw, maar ik kom niet op de volgende pagina. Ook dubbelklikken helpt niet. Pas nadat ik de Play Store sluit en opnieuw start lukt het mij. Hebben meer mensen hier last van?
Ja ik heb dat ook af en toe.
Dan zoek je naar een app, druk je die aan, maar het blijft blauw alsof je het nog steeds indrukt.
Scrollen kan wel, maar de app waar je op drukt opent niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-10 17:27
Voor wat betreft de Facebook app, ik maak sinds een tijdje gebruik van Klyph en ik moet eerlijk zeggen, bevalt uitstekend!

Google Play: Klyph for Facebook

Pro: Google Play: Klyph Pro for Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Klyph ziet er idd goed uit, behalve dat het wat "stuiterig" overkomt

Zal het een paar dagen proberen, de huidige FB app is maar matig, elke keer terug moeten zetten van meest recent ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:46

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wybo schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:03:
[...]

geprobeerd op basis van telefoonmasten, wifi connectie maar doet niet veel bij mij (ik kreeg het overigens ook met tasker niet voor elkaar, dus lijkt er op dat android het tegenhoudt of zo)

At Home - disable screenlock after an unlock (at home is groen, dus hij ziet dat ik thuis ben)
bij toegankelijkheid staat Llama aan, en in de event staat hij enabled

android 4.2.2 stock (xperia Z)

/edit: ook met als eis dat het batterijpercentage boven de 50% moet zijn doet hij het niet...
Het kan met Tasker, maar je hebt wel Google Play: Secure Settings nodig, zie voor een voorbeeld https://groups.google.com/forum/m/#!topic/tasker/-YjwAE4lJSk

Wel zijn er soms issues mee, lees bijvoorbeeld http://grokbase.com/t/gg/...disable-lock-screen-issue eens.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Robbie T schreef op maandag 02 september 2013 @ 00:13:
Voor wat betreft de Facebook app, ik maak sinds een tijdje gebruik van Klyph en ik moet eerlijk zeggen, bevalt uitstekend!

Eigenlijk van de zotte dat er een 3rd party app nodig is om überhaupt de basisfunctionaliteit van Facebook te kunnen gebruiken. Doe zelf mee aan de bèta van Facebook, maar heel veel vooruitgang merk ik niet. Performance over WiFi is ook om te huilen, net of ze een deal hebben met alle mobiele internet providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Vanmorgen Klyph ook geinstalleerd. Zojuist de FB app (beta) waarschijnlijk voor een forse periode in slaap gebracht. Klyph bevalt me wel!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:19

gwystyl

Beugeltje dan maar?

AllSeeyinEye schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:08:
Vanmorgen Klyph ook geinstalleerd. Zojuist de FB app (beta) waarschijnlijk voor een forse periode in slaap gebracht. Klyph bevalt me wel!
Idem hier, hij is in ieder geval lekker snel en lijkt posities wel te onthouden :). Ik hou hem er ff in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

AllSeeyinEye schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:03:
Blokkeerstand heet dat. Zit standaard in alle Samsung roms.
Heb geen Samsung rom :(
janvanduschoten schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:34:
Misschien simpel gedacht maar kun je niet gewoon je toestel in flight mode zetten? Eventueel geautomatiseerd met Google Play: Llama - Location Profiles ?
Daarmee kun je ook een tijd / locatie/ wel/geen verbinding met bepaald wifi netwerk instellen om dat bijvoorbeeld je toestel stil te zetten of in flight mode.
Zoals Ceze aangeeft wil ik inderdaad wel bereikbaar blijven. Toevallig nog nettere oplossingen dan hoe ik het nu op opgelost?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Ik ben op zoek naar een mooie, simpele/minimalistische muziek widget welke ook album art laat zien. 4x4 of pagina vullend, met buttons zou mooi zijn.

Iemand ideeën? Iets lijkend op dit zou mooi zijn. Ik ga alleen geen apps aanschaffen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 10:25
Ashen Shugar schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:09:
Ik ben op zoek naar een mooie, simpele/minimalistische muziek widget welke ook album art laat zien. 4x4 of pagina vullend, met buttons zou mooi zijn.

Iemand ideeën? Iets lijkend op dit zou mooi zijn. Ik ga alleen geen apps aanschaffen :D
Mixzing heeft sowieso een redelijk minimalistische 4x4 widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:42

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik weet niet of dit wat voor je is, Google Play: ³.
De drukke achtergrond met kleurtjes is mijn wallpaper, hoort niet bij de widget :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1APDYEThkdSo1Bg6b2ColI6l/thumb.png

[ Voor 44% gewijzigd door janvanduschoten op 02-09-2013 14:38 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
Komt allemaal in de buurt, maar ik ben wat kieskeurig :P
Gewoon simpel, kaal en wit het liefst. Zonder achtergrond balk/blokken. Ik ga nog wel een keertje de XDA fora afstruinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:01
Hebben jullie er ook last van dat je niet vloeiend door de Facebook-app heen kunt scrollen? Het gaat allemaal een beetje stotterend en dat moet niet kunnen op mijn HTC One X.

[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 02-09-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Yonix schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:12:
Hebben jullie er ook last van dat je niet vloeiend door de Facebook-app heen kunt scrollen? Het gaat allemaal een beetje stotterend en dat moet niet kunnen op mijn HTC One X.
De Facebook app is gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend, dat ligt niet aan je One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Hebben jullie ook problemen met de RTL XL applicatie.
Zowel op mijn S3 als Note 10.1 krijg ik een zwart scherm.

Heeft iemand toevallig nog een vorige versie beschikbaar (.apk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 13:07
dutchgio schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:14:
[...]

De Facebook app is gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend, dat ligt niet aan je One X.
Inderdaad, heeft ook zeker niet voor niets 1,5 miljoen keer 1 ster. Vraag me af waar die 3,5 miljoen keer 5 sterren vandaan komen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

*weg* trollen doen we hier niet

[ Voor 151% gewijzigd door Bullet NL op 03-09-2013 13:24 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
HaTe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:06:
Nee 3vcard lost geld. Neteller werkt fijner en is helemaal gratis.
Ik heb hier een korte uitleg geschreven: http://rtl.ksya.net/neteller.php

Let op er staan referral linkjes op die pagina.
Netteller is niet gratis ....
Als je meer dan 14 maanden geen transacties maakt met je NETELLER account, dan moet je een boete betalen.
Hier wordt echter wel ruim van tevoren voor gewaarschuwd.
De boete gaat af van je NETELLER rekening en kan nooit groter zijn dan het bedrag wat je daar hebt staan.
Meer informatie
Als je na een maand weer een nieuwe virtuele kaart aanvraagt en deze registreerd bij Google Checkout, wordt tijdelijk 1 euro afgeschreven door Google.
Deze euro komt na een maand weer vrij. Omdat je elke maand een nieuwe kaart moet aanvragen, heb je altijd 1 euro minder dat je kan verbruiken.
Oplossing is een plastic kaart nemen.
linksom of rechtsom, er zal altijd geld betaald moeten worden.
En natuurlijk kent Neteller OOK die 1€ regeling, vandaar de maand geldigheid.

Het makkelijkste is de 3vcard, je betaald welliswaar een fee ( 1€ voor een 20€ voucher meen ik )
maar die is gewoon een jaar te gebruiken in de appstore / market / online
jip_86 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:10:
[...]

Inderdaad, heeft ook zeker niet voor niets 1,5 miljoen keer 1 ster. Vraag me af waar die 3,5 miljoen keer 5 sterren vandaan komen :|
Ik denk dat mensen graag sterren uitdelen .... heel die reviews lees ik niet ...
Wat een bagger, en amateuristisch geklooi is dat ....
in het Nederlands gaan schelen en roepen over problemen, terwijl een app-ontwikkelaar (A) dat niet eens leest, en (B) er toch geen waarde aan hecht. <b>*</b>

Wat ze trekt is het aantal downloads, en bij elke update verdubbelt dat zo ongeveer, omdat update's OOK als download gezien wordt.

* kleine app-deevlopers daargelaten, de uitzondering op de regel, zeg maar

[ Voor 47% gewijzigd door FreshMaker op 03-09-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
14 maanden om 21 euro op te maken. Moet toch lukken?!
Ik gebruik nu ook neteller, en vind het ook erg makkelijk in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
Ashen Shugar schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:43:
Komt allemaal in de buurt, maar ik ben wat kieskeurig :P
Gewoon simpel, kaal en wit het liefst. Zonder achtergrond balk/blokken. Ik ga nog wel een keertje de XDA fora afstruinen.
Niet gevonden wat ik zocht, maar gebruik Apollo nu. Fijne player, met okayish widget.
De Miui player vind ik trouwens ook prettig, maar Miui ondersteund (nog) niet alle functionaliteiten op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:05:
14 maanden om 21 euro op te maken. Moet toch lukken?!
Ik gebruik nu ook neteller, en vind het ook erg makkelijk in gebruik.
Daar gaat het niet om, het punt was dat het gratis is, en dat is het dus niet.

GEEN enkele cc maatschappij is gratis, niet op korte, en niet op lange termijn ...
3V kost per overboeking 2€ ( voucher of ideal )
moneybookers kost 10€ ( dacht per jaar, maar de laatste afschrijving die ik kreeg is van oktober '11
en vorig jaar heb ik geen "rekening" gekregen, mijn kaart is nog steeds actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Ashen Shugar schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 22:40:
[...]

Niet gevonden wat ik zocht, maar gebruik Apollo nu. Fijne player, met okayish widget.
De Miui player vind ik trouwens ook prettig, maar Miui ondersteund (nog) niet alle functionaliteiten op mijn telefoon.
Misschien google music?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 13:07
Robbie T schreef op maandag 02 september 2013 @ 00:13:

Ha, ik had hier even overheen gelezen, maar dit ziet er wel netjes uit zeg. Heb wel is wat alternatieven geprobeerd maar het is het allemaal net niet zeg maar.

w00t net geblokkeerd in de Facebook betatest groep omdat ik een linkje naar Klyph postte dat ze daar eens naar moesten kijken 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door jip_86 op 04-09-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 07:19

gwystyl

Beugeltje dan maar?

FreshMaker schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:42:

[...]

Ik denk dat mensen graag sterren uitdelen .... heel die reviews lees ik niet ...
Wat een bagger, en amateuristisch geklooi is dat ....
in het Nederlands gaan schelen en roepen over problemen, terwijl een app-ontwikkelaar (A) dat niet eens leest, en (B) er toch geen waarde aan hecht. <b>*</b>

Wat ze trekt is het aantal downloads, en bij elke update verdubbelt dat zo ongeveer, omdat update's OOK als download gezien wordt.

* kleine app-deevlopers daargelaten, de uitzondering op de regel, zeg maar
Ik verwacht inderdaad dat grote developers de meeste van die reviews niet lezen, maar gezien de lengte en verwoording kan ik ze moeilijk ongelijk geven. Veel verder dan "kut app, doet het niet" of "super, perfecte app!" komen de beoordelingen vaak niet.

Ik ben elke keer nog positief verrast over de reviews van apps in de Amazon AppStore. Zelfs bij de meeste App Of The Day apps hebben vaak meerdere mensen de moeite genomen om de app te testen, en noemen ze wat plus- en minpunten en spitten ze de rechten en/of advertenties door. Dat zijn reviews van een paar alinea's waar je echt een 'aanschaf' op kan baseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wat is wat jullie betreft de beste gratis voip app? Ik zat eerst aan skype te denken, maar die start niet automatisch op bij het herstarten van de telefoon, wat ik erg irritant vind. Toen google hangouts geprobeerd, maar ik kon mijn vriendin (met wie ik graag wil kunnen voipen) niet verstaan. Zij mij wel vreemd genoeg.

Had viper nog gezien, maar krijg het gevoel dat die wel erg veel 'toestemming' op je telefoon wil. Trekt me niet helemaal dus. Mensen met ervaring met deze of een andere voip app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 17:42
Viber werkt prima, maar daar heb je misschien wat privacyissues mee (bevindt zich in Israel, Cyprus en Wit Rusland).

Wij gebruiken Skype.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:25
hangout nogmaals proberen misschien??, hier werkt die prima namelijk, op verschillende devices, xperia u, galaxy nexus, nexus 7 2, iphone 4/5

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 04-09-2013 14:38 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Prulleman schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:38:
hangout nogmaals proberen misschien??, hier werkt die prima namelijk, op verschillende devices, xperia u, galaxy nexus, nexus 7 2, iphone 4/5
En op je pc/laptop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bedankt voor de reacties. Viber zit ik inderdaad een beetje met de privacy (alhoewel dat ook bij de anderen bedenkelijk is natuurlijk). Hangouts misschien nog eens proberen. Wellicht dat het komt doordat mijn vriendin geen front camera heeft (htc desire x)? Hangouts probeert namelijk altijd eerst een videogesprek te openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Orian schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:19:
Wat is wat jullie betreft de beste gratis voip app? Ik zat eerst aan skype te denken, maar die start niet automatisch op bij het herstarten van de telefoon, wat ik erg irritant vind. Toen google hangouts geprobeerd, maar ik kon mijn vriendin (met wie ik graag wil kunnen voipen) niet verstaan. Zij mij wel vreemd genoeg.

Had viper nog gezien, maar krijg het gevoel dat die wel erg veel 'toestemming' op je telefoon wil. Trekt me niet helemaal dus. Mensen met ervaring met deze of een andere voip app?
Kakao Talk heeft wat mij betreft de beste kwaliteit en ziet er ook nog eens het beste uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:10

Zorian

What the fox?

Vandaag voor het eerst een app gekocht via de telefoonrekening. :) Is sinds vandaag ineens beschikbaar voor mij en enkele vrienden die ook Hi hebben. Dag gedoe met creditcards! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zorian op 04-09-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:10

Zorian

What the fox?

Ik ben nota bene de submitter van dat nieuws. :9 Het kon tot op heden echter nog niet, pas sinds vanochtend staat die optie er ook daadwerkelijk tussen bij de betaalmethodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet te geloven :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• dutchgio
Nu de rest van de providers nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Is de makkelijkste manier om een apk te installeren die je op de pc hebt gedownload de apk in een gedeelde map te zetten en deze met een file explorer benaderen met mijn device?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:03

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

pelt schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 23:43:
Is de makkelijkste manier om een apk te installeren die je op de pc hebt gedownload de apk in een gedeelde map te zetten en deze met een file explorer benaderen met mijn device?
Ja, Nog makkelijker is in dropbox pleuren en vanuit Dropbox laden. Als je dat tenminste hebt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Nu online
Touchdomex schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 23:44:
[...]

Ja, Nog makkelijker is in dropbox pleuren en vanuit Dropbox laden. Als je dat tenminste hebt.
Natuurlijk. Stom dat ik daar niet aan heb gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 13:21
Zorean schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:46:
Vandaag voor het eerst een app gekocht via de telefoonrekening. :) Is sinds vandaag ineens beschikbaar voor mij en enkele vrienden die ook Hi hebben. Dag gedoe met creditcards! :)
Ik kreeg de optie vorige week al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 21:52
Ik heb een vraag over Locatiesharing met meerdere devices. Met Google+ deel ik mijn locatie en hou via Location History een geschiedenis bij van datgene waar ik geweest ben. Echter loopt dat sinds de komst van de Nexus 7 een beetje in de soep. Als ik op pad ga (met mijn telefoon) blijft hij tussentijds ook de locatie van mijn tablet registreren. Dat geeft een ware chaos in mijn history, maar ook een onbetrouwbaar beeld van mijn locatie aan mijn volgers. Ik heb geprobeerd Location History op de tablet uit te schakelen via de Google instellingen, maar dan gaat deze optie ook direct op mijn telefoon uit. Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

laserboy schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:53:
Ik heb een vraag over Locatiesharing met meerdere devices. Met Google+ deel ik mijn locatie en hou via Location History een geschiedenis bij van datgene waar ik geweest ben. Echter loopt dat sinds de komst van de Nexus 7 een beetje in de soep. Als ik op pad ga (met mijn telefoon) blijft hij tussentijds ook de locatie van mijn tablet registreren. Dat geeft een ware chaos in mijn history, maar ook een onbetrouwbaar beeld van mijn locatie aan mijn volgers. Ik heb geprobeerd Location History op de tablet uit te schakelen via de Google instellingen, maar dan gaat deze optie ook direct op mijn telefoon uit. Heeft iemand hiervoor een oplossing?
Een ander (nieuw) google account installeren op je tablet

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Bullet NL schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:59:Een ander (nieuw) google account installeren op je tablet
Daar heb ik ook al over nagedacht, maar dat is toch eigenlijk geen oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

De locatie service van google wordt onthouden in je profiel, heb je meer dan één apparaat waar je profiel op actief is dan zal dus steeds van al je apparaten de locatie worden door gegeven. De enige manier om dit te voorkomen is dus een nieuw profiel, aangezien je wel de mogelijk hebt om in bijvoorbeeld de play store meerdere profielen te gebruiken hoeft dit qua aankopen van apps geen probleem te zijn.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 17:04
laserboy schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:53:
Een vraag puur uit nieuwsgierigheid en niet om te bashen of wat dan ook; waarom zou je exact bij willen houden door Google waar je precies geweest ben? Of kom je op zoveel plaatsen dat je ouderwetse hardeschijf (hersenen) dit niet bij kunnen houden..? ;)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:37
Geen idee of dit al gemeld is, maar ik kwam vandaag op mijn Nexus 7 2013 Google Keep tegen.
Ik was al tijden op zoek naar een notitie/boodschappenlijstje widget, welke automatisch synchroniseert met andere devices.
Gtasks werkte hiervoor wel redelijk, maar deze syncte pas wanneer je de app zelf opende.

Google keep, welke ook gewoon via de playstore is te downloaden, doet dit automatisch :)
(Zat misschien 1-2 minuten sync tijd tussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Bullet NL schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:57:
De locatie service van google wordt onthouden in je profiel, heb je meer dan één apparaat waar je profiel op actief is dan zal dus steeds van al je apparaten de locatie worden door gegeven. De enige manier om dit te voorkomen is dus een nieuw profiel, aangezien je wel de mogelijk hebt om in bijvoorbeeld de play store meerdere profielen te gebruiken hoeft dit qua aankopen van apps geen probleem te zijn.
Nu begrijp ik je beter. In eerste instantie had je over een "nieuw account", dus als ik een profiel aanmaak op mijn tablet dan zou het probleem mogelijk opgelost kunnen worden. Ga ik straks even proberen. Bedankt voor het meedenken.
JunkO schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:19:Een vraag puur uit nieuwsgierigheid en niet om te bashen of wat dan ook; waarom zou je exact bij willen houden door Google waar je precies geweest ben? Of kom je op zoveel plaatsen dat je ouderwetse hardeschijf (hersenen) dit niet bij kunnen houden..? ;)
Dat is een goede vraag om te stellen, zeker sinds het beëindigen van Google Latitude, sindsdien zijn de zaken anders. Het begon eigenlijk dat ik voor mijn (tijdelijke) werk, altijd een vaste locatie, mijn werktijden moest bijhouden. Dat laatste hield ik niet altijd elke dag consequent bij. Locatiegeschiedenis in Google Maps (Android) kon mij dat wel vertellen. Gelukkig is dit laatste nu gedigitaliseerd, helaas is Latititude/Locatiegeschiedenis sinds de komst van de nieuwe versie van Google Maps verdwenen. Ook heb ik een poosje gereisd en voor de herinneringen is het toch wel erg tof om te zien wat je allemaal gedaan en bezocht hebt. Aan het einde van het jaar download ik alle data, pers ik al 'stempels' in een afbeelding en je kan zien waar je het afgelopen jaar in de wereld/europa allemaal geweest bent. Dat is gewoon grappig. Ooit gebruikt als front van een fotoalbum.

VMet name in de Verenigde Staten kan Google met Now toch wel leuke informatie verschaffen op basis van bepaalde informatie. In het Dashboard is het leuk om te kunnen zien welke landen je allemaal bezocht hebt, hoe lang je vliegreizen waren. Google kon dat voortreffelijk weergeven. Ik ben nieuwsgierig naar de mogelijkheden.Verder deel ik met een klein deel van mijn familie mijn locatie. Mijn oma vind het prachtig om af en toe te kijken waar ik uithang. ik gun haar dat plezier en ben voor het feit dat ze haar tablet actief gebruikt. Ze stuurt af en toe een mailtje. Nu hop ik binnen 1 minuut soms van de ene locatie naar de andere, behalve als ik mijn tablet op de 'vliegtuig'-modus heb staan. Vandaar dat ik opzoek was naar een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Flapperbol schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:56:
Geen idee of dit al gemeld is, maar ik kwam vandaag op mijn Nexus 7 2013 Google Keep tegen.
Ik was al tijden op zoek naar een notitie/boodschappenlijstje widget, welke automatisch synchroniseert met andere devices.
Gtasks werkte hiervoor wel redelijk, maar deze syncte pas wanneer je de app zelf opende.

Google keep, welke ook gewoon via de playstore is te downloaden, doet dit automatisch :)
(Zat misschien 1-2 minuten sync tijd tussen)
Die app bestaat al lang, niets nieuws. Je had ook even kunnen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

Ik zou graag enkele betaalde apps bij mijn kleine neefjes willen installeren. Het liefst geef en betaal ik ze vanuit mijn eigen account. Hoe kan ik zoiets het beste aanpakken? Is het mogelijk via de officiele store of zou het beter gaan met via bv Amazon?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:03

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

MightyMauz schreef op zondag 08 september 2013 @ 16:02:
Ik zou graag enkele betaalde apps bij mijn kleine neefjes willen installeren. Het liefst geef en betaal ik ze vanuit mijn eigen account. Hoe kan ik zoiets het beste aanpakken? Is het mogelijk via de officiele store of zou het beter gaan met via bv Amazon?
Hoe duur zijn de apps? Je kan volgens mij geen apps kado doen. Er zijn wel omwegen te verzinnen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

Een paar euros

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
MightyMauz schreef op zondag 08 september 2013 @ 16:02:
Ik heb een account voor apps, deze is geinstalleerd op de "familie" apparaten, waaronder 3 tablets, en 5 telefoons, en een handjevol "oudere" apparaten
Zo kan ik via dat account pushen naar de device's die ik wil.

gewoon het betreffende account op de devices zetten, en alle syncopties uit zetten, en pincode instellen voor aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 07:50
Meer mensen problemen met de FB app dat ie geen verbinding kan maken of vinden met het internet? Sinds vandaag lukt het me niet om hem te connecten. Geeft elke keer een radiotoren weer die aangeeft dat ie geen verbinding kan maken, terwijl internet perfect werkt. App al opnieuw geinstalleerd/reboots, niks werkt.

-edit- Zie al in Google Play dat meer mensen er last van hebben. Geweldige app :/

[ Voor 12% gewijzigd door Ikkuh84 op 09-09-2013 00:22 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Iemand een tip voor een goede MAC Changer app? Ik zag er twee staan in de store, maar die kreeg ik niet aan de gang. Het is zo'n gedoe om het steeds via de terminal te moeten typen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Verstekbakker schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:33:
Iemand een tip voor een goede MAC Changer app? Ik zag er twee staan in de store, maar die kreeg ik niet aan de gang. Het is zo'n gedoe om het steeds via de terminal te moeten typen...
Die zou ik ook erg graag willen hebben!

Weet iemand een app voor android 4.1 of lager om de apparaatnaam mee aan te passen? Bij 4.2 kun je dit instellen tijdens de installatie, maar ik zou heel graag op mijn oudere 4.1 tablet ook een "normale" naam willen instellen zodat ik hem beter herken op mijn router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Over MAC: Op je pc een shellscript schrijven die je middels scriptmanager draait?

Apparaatnaam: Heb je
code:
1
setprop net.hostname <new_hostname>
geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:12
Timocos schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:45:
Meer mensen problemen met de FB app dat ie geen verbinding kan maken of vinden met het internet? Sinds vandaag lukt het me niet om hem te connecten. Geeft elke keer een radiotoren weer die aangeeft dat ie geen verbinding kan maken, terwijl internet perfect werkt. App al opnieuw geinstalleerd/reboots, niks werkt.

-edit- Zie al in Google Play dat meer mensen er last van hebben. Geweldige app :/
Al eens gekeken of je tijd goed staat op het toestel? Ik heb dit laatst bij vrienden gehad. En daar stond de datum verkeerd. Na aanpassen van tijd en datum deed hij het weer perfect.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:48

Trouble

Everything is awesome

Timocos schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:45:

Had ik dit weekend ook een paar keer. Nu boeit FB me niet zo heel erg, maar irritant was het wel.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 07:50
Michaelg schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:23:
[...]

Al eens gekeken of je tijd goed staat op het toestel? Ik heb dit laatst bij vrienden gehad. En daar stond de datum verkeerd. Na aanpassen van tijd en datum deed hij het weer perfect.
Datum en tijd staan goed, gebruik Clocksync om mijn tijd te syncen als het nodig is.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 20:52
Niet echt een vraag over apps maar ik vroeg me af of het mogelijk was om bestanden om de homescreen te zetten. Ik wil namelijk een paar pdf'jes bij elkaar in een mapje zetten op mijn homescreen maar zou niet weten hoe ik dit moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelandO
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
giganielsie schreef op maandag 09 september 2013 @ 19:30:
Niet echt een vraag over apps maar ik vroeg me af of het mogelijk was om bestanden om de homescreen te zetten. Ik wil namelijk een paar pdf'jes bij elkaar in een mapje zetten op mijn homescreen maar zou niet weten hoe ik dit moet doen.
Ik gebruik ES explorer en als ik een bestand lang indruk en vervolgens op 'More' klik krijg ik de optie om een bestand aan het homescreen toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

ES explorer is een optie, maar veel launchers kunnen het zelf al (bv Nova Launcher en GoLauncher EX). Ligt er een beetje aan wat je hebt en wat je wil, dus.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kent iemand een app om via SMS de locatie van een andere telefoon kan opvragen?
Ik kwam Locate via SMS tegen, maar die heeft niet zoveel gebruikers, dus vroeg ik me af of er alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Exocet schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:58:
Kent iemand een app om via SMS de locatie van een andere telefoon kan opvragen?
Ik kwam Locate via SMS tegen, maar die heeft niet zoveel gebruikers, dus vroeg ik me af of er alternatieven zijn.
Maar werkt die app ook niet? Je kunt het toch zelf even proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ik heb destijds een tijdje Avast op mijn Sensation gehad, het anti diefstal gedeelte ondersteund het opvragen van de locatie middels sms, ook met Android lost is dit mogelijk. Wat werkt er niet aan "Locate via SMS", weinig gebruikers hoeft natuurlijk niets te betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Smultie schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:04:
[...]

Maar werkt die app ook niet? Je kunt het toch zelf even proberen?
Die werkt zeker, maar is ook beperkt tot 10 request en daarna moet je de betaalde versie aanschaffen. Als het bevalt en er is geen alternatief dan heb ik het er wel voor over, maar ben natuurlijk ook benieuwd of er gratis alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Exocet schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:09:
[...]

Die werkt zeker, maar is ook beperkt tot 10 request en daarna moet je de betaalde versie aanschaffen. Als het bevalt en er is geen alternatief dan heb ik het er wel voor over, maar ben natuurlijk ook benieuwd of er gratis alternatieven zijn.
Google Play geeft als het goed is zelf ook al mogelijke alternatieven aan in hun store. Daar al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Smultie schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:11:
[...]

Google Play geeft als het goed is zelf ook al mogelijke alternatieven aan in hun store. Daar al gekeken?
Uiteraard, maar daar staan vooral "ik heb mijn telefoon verloren" apps. Zoek een app gericht op het vinden van een andere telefoon met dus ook de mogelijk om dit via sms te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:46

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Exocet schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:35:
[...]

Uiteraard, maar daar staan vooral "ik heb mijn telefoon verloren" apps. Zoek een app gericht op het vinden van een andere telefoon met dus ook de mogelijk om dit via sms te doen.
Alle "ik heb mijn telefoon verloren" apps ondersteunen dit zo ongeveer, ik zie niet in waarom je die niet zou willen gebruiken als je daarmee bereikt wat je wilt.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat wat ik zoek niet bestaat maar ik vraag het toch maar.
Ik wil graag m'n mp3's vanaf m'n server spelen met shuffle. Ik heb daar zo'n 30000 mp3's staan.
Ik heb al vanalles geprobeerd maar het enige wat me lukt is om met een filemanager zoals total commander naar de (Samba ubuntu) shares te gaan en daar bestanden aan te klikken, die worden dan wel gespeeld.
Allerlei muziekprogs kun je weliswaar playlists mee maken maar niet vanaf een share, 1tje kan het, bsplayer, maar je moet dan de muziek per map aanmelden en met zoveel mappen is dat te onhandig, en er was nog iets wat ik even kwijt ben.
Kortom, het lijkt een beetje een ondergeschoven kindje.
Dit moet toch niet zo moeilijk zijn, haal een lijst op met alle mp3's die je vind op de shares, bewaar en shuffle die en ga spelen (en onthoud liefst ook waar je bent zodat ik de volgende keer verder kan waar het gebleven is), meer hoeft niet.
(Normaal heb ik als speler deadbeef, simpele interface, goed geluid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Wat ik vroeger deed: middels Winamp een Shoutcast stream opzetten, via een webinterface Winamp bedienen, daarbij had ik dus wel alle mp3's in mijn Winamp library geimporteerd. (Al een tijd niet meer gedaan, maar volgens mij bestaan er tegenwoordig zelfs Android -> Winamp remotes). Misschien bestaat er een Linux alternatief om een radiostation op te zetten welke je middels een webinterface kunt bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-10 09:43

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Kijk eens naar Subsonic. volgens mij is dat precies wat je zoekt!

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx folks, subsonic is interessant, ik ga morgen die ubuntu server eens installeren.
Edit: oops, het is wel een abo wat je moet nemen heh. Nee dat heb ik er niet voor over, dan kijk ik verder. Misschien kan ik zelf nog wat doen, ik ga nog wel eens op zoek. Ik zit te denken aan zelf een playlist maken met het goede pad erin en die op een of andere manier op android afspelen.

Edit: ik ben weer uit bij bsplayer, die kan een map in de share random afspelen, dus af en toe een andere map kiezen dan maar, is ook geen ramp.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2013 00:00 ]

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Andere optie is om een dlna-server te installeren en dan via een app als upnplay te benaderen en af te spelen.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

• Gurby
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Of, als je een Synology NAS hebt, Synology Audio station gaan gebruiken, met DS Audio als client op je telefoon. Werkt vrij soepel kan ik zeggen, al merk ik dat ik nog altijd Google Music, waar ik ook al mijn muziek heb staan, meer gebruik.

Verwijderd

Nee, geen nas, gewoon ubuntu bak. Ik heb al eens naar streaming mogelijkheden gezocht. Vaak vind ik het overkill als je het vergelijkt met gewoon samba wat immers ook prima werkt. Ik ga nog eens kijken of het met cifs werkt, dan mount je een share op je android, mn foon had dat niet maar mn nexus 7 nu wel.

Edit: het is dlna geworden, fluitje van een cent, minidlna op ubuntu, 1 regel configureren, klaar. En als app Google Play: MediaHouse UPnP / DLNA-browser.
Het werkt nog vloeiender als cifs.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2013 20:49 ]

Gebruik MX Player al jaren voor m'n video's, maar nu kan ik toch iets niet afspelen...
Serie waarbij dus waarschijnlijk DTS-geluid zit, aangezien MX Player dat aan blijft geven, too bad...

'Please try custom codec'

BS Player kan het wel afspelen, maar die layout / menu is toch wel erbarmelijk lelijk zeg...
Iemand nog andere spelers die .MKV / DTS kan afspelen, met 'n simpele layout, gebruik ik dat wel even.
Of weet iemand hoe je BS Player automatisch in landscape locked en laat afspelen, dat zou al schelen.

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 12-09-2013 15:41 ]

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:17
En als je MX player nu zet op Audio Decode -> Software ipv Hardware? Kost wel veel CPU maar allicht werkt het?
Helaas elk vinkje al aan- en uitgevinkt, maar tot zo ver mocht niks baten :s

• Arie-
  • Niet online
Hacked binary codec dan? Volgens mij staan op XDA wel ergens .so bestanden voor de verschillende devices. Zul je zelf even voor moeten inlezen, heb het zelf nog nooit gedaan.

• pelt
  • Nu online
CLB schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:33:
Gebruik MX Player al jaren voor m'n video's, maar nu kan ik toch iets niet afspelen...
Serie waarbij dus waarschijnlijk DTS-geluid zit, aangezien MX Player dat aan blijft geven, too bad...

'Please try custom codec'

BS Player kan het wel afspelen, maar die layout / menu is toch wel erbarmelijk lelijk zeg...
Iemand nog andere spelers die .MKV / DTS kan afspelen, met 'n simpele layout, gebruik ik dat wel even.
Of weet iemand hoe je BS Player automatisch in landscape locked en laat afspelen, dat zou al schelen.
Hier kan je de codec custom toevoegen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2156254

Mijn device (Nexus 7 2013) trekt het echter niet. Maar hoort volgens mij wel gewoon te werken.

• Prulleman
en wat betreft de default oriëntatie van bs player:
Voorkeursinstellingen m.b.t. het afspelen > Schermoriëntatie

Strava

@ Arie- en @pelt: You are the mans! Dank, werkt top! MX Player it is!

@ Prulleman: Uiteraard ook bedankt, had ik anders gaan gebruiken!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Iemand een goede tip voor een callrecorder die de mic kan gebruiken, eventueel met root? Ik heb Google Play: Record My Call: Call Recorder en Google Play: Automatic Call Recorder met alle mogelijke settings op de HTC One X al gehad, met lege audiobestanden als gevolg :(

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke gratis (zonder beperkingen) en goede wifi transfer app gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 02:03:
Es file Explorer om bestanden van mijn NAS te kopiëren(smb) en airdroid voor Wi-Fi file transfer op andere locaties, kan je nog veel meer mee overigens
Voor kleinere bestanden kan dropbox of bv drive handig zijn, zolang je maar niet te lang niet wachten tot je file geupload is

[ Voor 15% gewijzigd door Prulleman op 13-09-2013 06:41 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvandoef
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 02:03:
Airdroid werkt echt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickvandermey
  • Laatst online: 08-06 21:58
Weet iemand of dit gewoon van je minuten oid afgaat, of wordt dit bedrag gewoon opgeteld naast je bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 22:32
Dat laatste

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

Obiter dictum schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:16:
Iemand een goede tip voor een callrecorder die de mic kan gebruiken, eventueel met root? Ik heb Google Play: Record My Call: Call Recorder en Google Play: Automatic Call Recorder met alle mogelijke settings op de HTC One X al gehad, met lege audiobestanden als gevolg :(
Helaas moet je dan wat meer uitvoeren dan enkel een app installeren voor de HOX (en eigenlijk alle andere HTC toestellen). Rooten en wat extra software of een kernel lost het pas op.

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 13-09-2013 12:49 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 06:40:
[...]

Es file Explorer om bestanden van mijn NAS te kopiëren(smb) en airdroid voor Wi-Fi file transfer op andere locaties, kan je nog veel meer mee overigens
Voor kleinere bestanden kan dropbox of bv drive handig zijn, zolang je maar niet te lang niet wachten tot je file geupload is
ES File Explorer heb ik nu geïnstalleerd alleen moet ik even kijken hoe ik het kan instellen. Je kunt er inderdaad een hoop mee. Ik heb nu ook Wifidroid (Google Play: WifiDroid) geïnstalleerd die vraagt niet om toegang tot allerlei zaken en werkt heel simpel. Sommige van die gratis apps willen namelijk alles van je device weten terwijl ze enkel via wifi data moeten overzetten.
Ik las eerst Android en dacht WTF :P. Ik weet niet precies hoe Airdroid werkt maar volgens commentaar in de Play Store vraagt de app heel veel rechten. Ik hoef enkel simpel via wifi data over te zetten dus zoveel toegang geven voor een app vind ik niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik weet niet of het in dit topic hoort, maar hoe kan ik met google voice een punt, komma en enter geven.
Het gaat om nederlandsche tekst bijv. een mailtje, dus geen zoekopdracht.

Als ik punt of komma zegt dan voert hij enkel de schrijfopdracht uit.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'einde zin'?
'Hoofdletter blabla'?

Geen idee hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickvandermey
  • Laatst online: 08-06 21:58
Pinin schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:04:
Ik weet niet of het in dit topic hoort, maar hoe kan ik met google voice een punt, komma en enter geven.

https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=39510

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:30

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Pinin schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:04:

In Swype zit dit optie wel, en werkt bijzonder goed. Ik kan bijna een heel bericht laten vastleggen zonder met mijn vinger aan het scherm te komen. Niet helemaal foutloos, maar ben er erg over te spreken.
Probeer eens, zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Hmm, ik had deze draad niet gevonden, ik ben iig niet de enige. wat een schande. Ik heb geen idee hoe siri hier mee omgaat, maar in veel gevallen is google voice heer en meester tov siri.

Speech to tekst gaat echt super, maar is hierdoor onbruikbaar geworden behalve bij search commando's

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:22

Nakebod

Nope.

Net kwam ik een launcher tegen met mogelijk wel wat potentie, veel aanpasmogelijkheden iig.
Zag iig wat mooie voorbeelden.
Google Play: Buzz Launcher

Ben nog aan het ontdekken wat het wel en niet kan :P En hij lijkt mij niet helemaal geschikt voor een tablet.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:38

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Camscanner viert tijdelijk 60 miljoen gebruikers / downloads (ofzoiets) en heeft nu een in-app promo waarbij je gratis de free versie naar de pro-versie kan upgraden. Je hoeft alleen maar een account aan te maken en hiermee in de app jezelf aan te melden.

De upgrade is "life-long" en kennelijk gekoppeld aan je camscan account/email, dus je kan even nadenken wat voor een email je wilt opgeven.

Voordelen, geen watermarks meer, geen adds, en iets meer cloud ruimte (200mb meer)

Mocht je al een account hebben dan kan je deze ook gratis upgraden via dezelfde in app link.
Het gaat om deze link.

[ Voor 28% gewijzigd door rockhopper op 14-09-2013 10:37 . Reden: Directe link en extra info toegevoegd. ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:49

Smarron

The bend

Thanks, geinstalleerd en geregistreerd! Mooie handige app!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:01
Hebben meer mensen last van een slecht werkende Google Zoek Widget? Ik heb sinds enkele weken het probleem dat de widget niet of nauwelijks werkt. Ik heb al geprobeerd de updates van de app/widget te verwijderen en de cache leeg te maken, maar dat helpt niet.

• FreshMaker
  • Niet online
rockhopper schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 10:13:

Mocht je al een account hebben dan kan je deze ook gratis upgraden via dezelfde in app link.
Het gaat om deze link.
Thnx
Ik had er al een, via een vaag .edu mailadres, maar nu aan mijn eigen account, is toch net wat handiger
Pagina: 1 ... 24 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.