Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:28
MegaTronics schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:14:
TB werkt ook op een non-rooted telefoon, alleen is dan niet alles mogelijk volgens mij.
Blijkbaar, want alle hierboven genoemde dingen heb je normaal gesproken geheel geen last van. Nu is TB zonder root ook niet echt súper handig lijkt mij. Okay, blijkbaar kan je er wel iéts mee, maar verder...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Over de dialer in CM10.2

In CM 10 belde ik altijd door de naam van de persoon die ik wil bellen in te typen middels de cijfers op de dialer, vervolgens klik ik op de naam om deze te bellen. Voorbeeld: Jan Jansen, ik typ dan in 526736 (Jansen) en klik op Jan Jansens telefoonnummer. Dit ging altijd goed, als er een flink aantal Jansens zijn, dan zou dit netjes in een kort lijstje worden weergegeven. Als dit lijstje te lang was, was middels een knopje de langere lijst op te vragen, de dialer schoof dan weg.
Daar komt de dialer van CM10.2, misschien zat het ook al wel in CM 10.1, maar dat weet ik niet. Als ik hier Jansen intyp en er meer dan drie relevante resultaten zijn, dan kan ik geen mogelijkheid vinden om meer dan de drie gegeven suggesties te vinden. Het komt bij mij namelijk voor dat het gebruik van voornaam of achternaam geen optie is, van beide naamdelen komen er teveel voor in mijn telefoonboek. Ik kan geen mogelijkheid vinden om spaties in te voeren bij een naam. "Jan Jans" invoeren zou dan een mogelijkheid zijn.

Vraag:Zie ik iets over het hoofd, of is er een door mij altijd gebruikt stuk functionaliteit uit de CM dialer gesloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurby
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Omdat de stock dialer dat nu T9-achtige autocomplete ook ondersteunt, gebruikt CM nu de stock browser. Je kunt de voorspelling aanzetten door in je dialer settings autocomplete aan te vinken. Het werkt wel net iets anders dan voorheen.

[ Voor 14% gewijzigd door Gurby op 18-08-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Dat had ik dus al, sorry dat ik het niet duidelijk genoeg vermeld had. Screenshots maakt geblurde namen, zorgen soms enkel voor verwarring, ik had het geprobeerd zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Dan nu toch maar met screenshot ;). Na even denken een combinatie weten te maken van namen die niet in mijn telefoonboek bestaat, maar wat mijn probleem weergeeft welke ik met andere echte namen heb.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3038360/tweakers/cm-10-2-dialer/resize/2013-08-18%2014.22.37.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3038360/tweakers/cm-10-2-dialer/resize/2013-08-18%2014.23.36.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3038360/tweakers/cm-10-2-dialer/resize/2013-08-18%2014.24.46.jpg

Mijn probleem: Ik kan niet scrollen of op een andere manier bladeren door de lijst van drie suggesties welke te zien is op de eerste twee screenshots.

Stel je nu namelijk voor dat ik een "Robert Hegeman" in mijn telefoonboek heb staan. Als ik zoek op "Robert" komt deze niet tevoorschijn, er zijn al minimaal vier Roberts meer. Mocht ik zoeken op Hegeman, dan zet dat ook geen zoden aan de dijk, er zijn al minimaal 3 Hegemans meer. Ik heb dus geen garantie dat die naam in het lijstje van drie suggesties komt te staan.
Wat nog meer niet mogelijk is, is kiezen welk telefoonnummer van een zeker persoon je wilt bellen. Afhankelijk van het moment van de dag of week, wil je kunnen kiezen welk nummer je draait, dat was met de vorige dialer ook mogelijk en met deze niet.
Ik hoop en denk dat ik iets over het hoofd zie, als dat niet het geval is, dan is deze dialer echt een achteruitgang in gemak om een specifiek nummer van een specifiek contactpersoon te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurby
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Kiezen welk nummer je wil bellen kan met een long-press. Hoe je meer dan drie opties krijgt weet ik echter ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Arie- schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 16:55:
Ik hoop en denk dat ik iets over het hoofd zie, als dat niet het geval is, dan is deze dialer echt een achteruitgang in gemak om een specifiek nummer van een specifiek contactpersoon te bereiken.
Andere dialer er op, klaar? Gebruik al tijden bijv. ExDialer omdat die (bij mij) soepeler, sneller en mooier is dan de meeste stock dialers. Zo zullen er nog veel meer andere opties ook mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Natuurlijk, doe ik normaal gesproken ook altijd, en zal ik nu ook gaan doen. Maar hier kon ik gewoon niet bij met mijn hoofd, de dialer was gewoon goed, ik snapte dan ook niet dat ze 'm zo hebben kunnen verslechteren. Maar Gurby schrijft dat ze gestopt zijn met hun eigen dialer en nu die van AOSP gebruiken. Dat zou best kunnen, dat weet ik niet.
In ieder geval nu maar op zoek naar een goede vervanger ;).

Edit: @Brad Pitt - ExDialer, doet wat ik wil, hartelijk dank.
Edit2: ExDialer is niet gratis, voordat ik 'm eventueel koop eerst opzoek naar een gratis alternatief, en die lijk ik vooralsnog te hebben gevonden in RocketDial. Alleen jammer van de RocketContacts die ook in mijn appdrawer verschijnt :(.

[ Voor 27% gewijzigd door Arie- op 19-08-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 11:20
Google Play: Desktop Notifications

Wat een heerlijke addon is dit. Laat al je telefoon notifications zien via je browser. Tot nu toe werkt het erg goed en nog gratis ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Ryan_ schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:37:

Wat een heerlijke addon is dit. Laat al je telefoon notifications zien via je browser. Tot nu toe werkt het erg goed en nog gratis ook :)
Net geinstalleerd en lijkt goed te werken. Alleen even kijken of dit wel gepast is op werk aangezien ik dual sim heb en dus ook privé notifications kan krijgen... :P

[ Voor 6% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 19-08-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23

Ik heb het net ook geïnstalleerd :) Voor de Tweakers die meer opties willen (zoals het kunnen antwoorden op berichten via de PC) kunnen naar Krome kijken, deze kost echter wel geld (50 cent) Google Play: Krome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:18

HaTe

haat niet

Arie- schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:22:
Natuurlijk, doe ik normaal gesproken ook altijd, en zal ik nu ook gaan doen. Maar hier kon ik gewoon niet bij met mijn hoofd, de dialer was gewoon goed, ik snapte dan ook niet dat ze 'm zo hebben kunnen verslechteren. Maar Gurby schrijft dat ze gestopt zijn met hun eigen dialer en nu die van AOSP gebruiken. Dat zou best kunnen, dat weet ik niet.
In ieder geval nu maar op zoek naar een goede vervanger ;).

Edit: @Brad Pitt - ExDialer, doet wat ik wil, hartelijk dank.
Edit2: ExDialer is niet gratis, voordat ik 'm eventueel koop eerst opzoek naar een gratis alternatief, en die lijk ik vooralsnog te hebben gevonden in RocketDial. Alleen jammer van de RocketContacts die ook in mijn appdrawer verschijnt :(.
Misschien dat je gewoon een dealer van CM10.1 kan kopiëren? Eventueel die van 10.2 overschrijven, maar dat moet je even testen of dat zonder problemen werkt.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
HaTe schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:54:
[...]
Misschien dat je gewoon een dealer van CM10.1 kan kopiëren? Eventueel die van 10.2 overschrijven, maar dat moet je even testen of dat zonder problemen werkt.
Hier heb ik over nagedacht, maar volgens mij is dat niet mogelijk. Zoals ik het heb begrepen bestaat er een phone.apk en een dialer.apk (in CM 10.2). phone.apk is de in-call apk, dialer.apk is bedoeld om een telefoon gesprek te beginnen / telefoonnummers te zoeken / door contacts te bladeren etc.[0] In CM10.1 is de dialer.apk ingebakken in het framework, de apk is dus niet eenvoudig te pakken. in CM10.2 is dialer.apk wel beschikbaar, daar is het een losse executable in /system/app.
Over Rocket Contacts, ik kan natuurlijk gewoon in Nova dat programmatje verbergen in de app drawer :) |:(

[0] http://forums.androidcent...ne-apk-vs-dialer-apk.html

[ Voor 7% gewijzigd door Arie- op 19-08-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Arie- schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:59:
[...]
In CM10.1 is de dialer.apk ingebakken in het framework, de apk is dus niet eenvoudig te pakken.
Dit is niet geheel waar, ook CM10.1 heeft een losse contacts en phone.apk ;)

Heb het echter "even" voor je uitgeprobeerd en eerst phone en contacts.apk overgezet en gereboot. Dat is dus FC galore dan :) Erna nog een poging gedaan met ook contactsprovider.apk erbij. Welnu, wederom failure.

Heb nu verder even geen zin meer want honger. Maar er zijn dus wel degelijk losse apk's maar zo even die kopiëren is niet bijster zinvol, er komt iets meer bij kijken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Maar contacts.apk != dialer.apk ;)

Is een CM specifiek topic een idee?

[ Voor 44% gewijzigd door Arie- op 19-08-2013 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Arie- schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:22:
Maar contacts.apk != dialer.apk ;)

Is een CM specifiek topic een idee?
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk... Niet goed gekeken, dialer zit er niet in, excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Toevallig net erop gezet, nadat Krome niet wil connecteren (en de ontwikkelaar reageert niet). Dat was 50 cent leergeld. ;w

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Is er iemand hier die toevallig een simpele voorraadbeheer app heeft draaien? Waar ik op doel is een app waar je artikelen kan toevoegen en deze dan in voorraad kan verhogen of verlagen, het liefst ook nog "online" zodat het ook tussen 2 android devices te zien is.

Het nadeel is dat als je zoekt in de play store zoek op voorraad dit vertaald wordt naar stock, en dan krijg je natuurlijk allemaal beursgerelateerde apps...

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Mwoah, beetje omslachtig allemaal. Wel bedankt voor de tip.

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Het opzetten van een simpele webserver met een voorraadbeheersysteem geen optie? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er geen opensource php voorraadbeheersystemen bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:59

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Als ik kijk naar de aanverwante programma's komt daar veel de term 'inventory' voor ipv stock. Dat zou ook een handige zoekterm zijn volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Er komt een behoorlijk mooie update voor de YouTube-app: http://www.androidpolice....ltitasking-and-much-more/

Ziet er goed uit, ga hem gelijk even installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 10:08

Ik gebruik hier Google Play: Krome voor. Werkt zo te zien ongeveer hetzelfde.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:17
Tja, alleen heel erg traag, zitten wel 10 seconden tussen. Dus heb het maar er af gegooid, ik wil instant, anders niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube-update is there, maar dat nieuwe icoon; fugly as hell :(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Tja dat nieuwe icoon van YouTube verdient zeker geen schoonheids prijs ;w

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:17
Wattiz de probleem? Niets mis mee toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
The_Fes schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:43:
[...]

Ik gebruik hier Google Play: Krome voor. Werkt zo te zien ongeveer hetzelfde.
Ja klopt idd. Google Play: Desktop Notifications is echter gratis. Niet dat 50 cent veel geld is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
maarud schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:44:
Vind het ook niet echt enorm storend :P Hij ziet er wel erg slick uit en werkt echt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
maarud schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:44:
En zo ja, Nova launcher er op, verander icoon naar de oude/andere. Win-win :)

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:14

Laguna

Connaisseur

Sh4wn schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:49:
Er komt een behoorlijk mooie update voor de YouTube-app: http://www.androidpolice....ltitasking-and-much-more/

Ziet er goed uit, ga hem gelijk even installeren.
Oude icoon was heerlijk retro, ik vind al dat minimalistische design zoals Windows Phone of iOS 7 maar niks.

Overigens wat is er zo mooi aan die update? Als ze nou true multitasking hadden toegevoegd ipv in-app multitasking, zodat je een YouTube video kan blijven kijken terwijl je met andere apps bezig ben of dat de video doorspeelt terwijl het scherm uitstaat (bij m'n HTC Desire kon je toentertijd wel een YouTube video aanzetten en vervolgens het scherm uitzetten).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dat vind ik ook jammer, Youtube werkt alleen als je het scherm aan hebt staan en in de app zit. Maakt het wel minder geschikt om als muziekspeler te gebruiken, het is nu een battery drainer :/

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:38

The_Worst

Unox

Klopt, destijds bewust door YouTube uitgezet. Iedereen aan het luisteren terwijl niemand naar de advertenties keek...

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Laatst online: 02-10 11:51
Mijn Google Play store werkt niet meer (Galaxy S3).
Gisteren bleef een app update hangen waardoor ik Google Play heb gestopt.
Toen was mijn telefoon eigenlijk niet meer te gebruiken, hij lagde als een malle en kon nagenoeg niks meer doen daardoor. Google Play zelf starte niet meer op (opende en sloot meteen).
Met veel moeite heb ik de updates van Google Play zelf verwijderd, hierdoor werd de telefoon weer bruikbaar maar Google Play start nog steeds niet.

Heeft iemand eerder dit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:25
heb je ook al geprobeerd om de data van google play te verijderen (via instellingen/apps/google play)
Je zou ook nog je account eraf kunnen halen en weer toevoegen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Prulleman schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:50:
heb je ook al geprobeerd om de data van google play te verijderen (via instellingen/apps/google play)
Je zou ook nog je account eraf kunnen halen en weer toevoegen.
Dat eerste heb ik gedaan, dat maakte geen verschil helaas.
Dat twee de niet, ben bang dat ik daarmee dingen kwijt raak eignelijk :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:09
Wie weet een app om een foto dia show weer te geven op mijn tablet?

Ik heb nu Digitale Fotolijst gedownload alleen deze is erg traag en onthoud geen gemaakte selectie. Ik wil namelijk op kunnen geven welke foto folders op mijn NAS moeten worden weergeven, en zal het wel prettig vinden als ik dit niet constant opnieuw hoef te doen. Andere apps die ik heb gevonden ondersteunen helemaal geen LAN foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 02-10 20:14

Laguna

Connaisseur

Aangezien Light Flow enorm veel wake locks veroorzaakt, Light Manager maar eens geprobeerd op mijn Galaxy Nexus. Resultaat minder wake locks, maar app is verre van betrouwbaar toont andere kleuren bij meldingen dan toegewezen en ook regelmatig gaat de LED knipperen terwijl er helemaal geen notificatie is.
Momenteel gebruik ik de ingebouwde LED instellingen van de custom rom AOPK.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand bekend met de volgende melding in de Play Store?

Het verifiëren van uw accountgegevens is mislukt. Ga naar wallet.google.com/manage om dit probleem te verhelpen. [BM-PP-20]

Op mijn telefoon geeft hij foutcode BM-PP2-20

In eerste instantie wilde ik een app kopen maar kreeg ik de melding dat de transactie vanwege technische redenen niet voltooid kon worden. Later probeerde ik het nog eens en kreeg ik ineens deze melding. Ik heb mijn creditcard verwijderd en opnieuw toegevoegd maar nog steeds deze melding. Ik ben verder gewoon ingelogd met mijn Google account. Iemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-10 21:38

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Laguna schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:55:
[...]

Aangezien Light Flow enorm veel wake locks veroorzaakt, Light Manager maar eens geprobeerd op mijn Galaxy Nexus. Resultaat minder wake locks, maar app is verre van betrouwbaar toont andere kleuren bij meldingen dan toegewezen en ook regelmatig gaat de LED knipperen terwijl er helemaal geen notificatie is.
Momenteel gebruik ik de ingebouwde LED instellingen van de custom rom AOPK.
Ik heb een budget chinese telefoon, die kan ook niet alle kleuren weergeven. Ik heb simpelweg alleen rood, blauw groen en wit. Daar zitten fijne nuances tussen die ik niet goed kan herkennen, maar oranje bijvoorbeeld kan mijn toestel niet, ook paars niet.
Dus misschien heb jij ook zo'n toestel, en anders is het inderdaad niet zo handig als het bij jou niet lekker werkt. Persoonlijk ben ik niet zo streng/selectief, ik wil gewoon verschil zien tussen lage batterij, mail en sms.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 17:04
Bender schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:40:
Mijn Google Play store werkt niet meer (Galaxy S3).
Gisteren bleef een app update hangen waardoor ik Google Play heb gestopt.
Toen was mijn telefoon eigenlijk niet meer te gebruiken, hij lagde als een malle en kon nagenoeg niks meer doen daardoor. Google Play zelf starte niet meer op (opende en sloot meteen).
Met veel moeite heb ik de updates van Google Play zelf verwijderd, hierdoor werd de telefoon weer bruikbaar maar Google Play start nog steeds niet.

Heeft iemand eerder dit meegemaakt?
Had ik vorige ook nadat ik een download handmatig had gestopt omdat ik op vakantie geen internetverbinding meer had (zat op wifi). Bij mij heeft dit het probleem verholpen:

YouTube: com.google.process.gapps solution for the problem. (ROOTED NOT REQUIRED)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
iemand die kan bevestigen dat de standaard accu weather widget niet update op een roaming netewerk?

ik zit bij tele2 op het netwerk van telfort(?) en ben dus altijde aan het roamen maar de widget update nooit uitzichzelf, alleen als ik op refresh klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:00
fespen schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:56:
iemand die kan bevestigen dat de standaard accu weather widget niet update op een roaming netewerk?

ik zit bij tele2 op het netwerk van telfort(?) en ben dus altijde aan het roamen maar de widget update nooit uitzichzelf, alleen als ik op refresh klik.
Als je op het Y(ahoo) logo drukt op de wodget krijg je de instellingen, daar kun je de update-interval instellen.
Wellicht dat dat helpt.

Volgens mij roamt tele2 op het netwerk van T-mobile; Telfort heeft toch zelf ook geen eigen netwerk maar maakt ook gebruik van een andere provider zijn netwerk, dat van KPN als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Tmobile bedoel ik inderdaad.

update staat al op elk uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:51

Compizfox

Bait for wenchmarks

Not available for Firefox 20.3
:'( -O-

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 10:59
Vreemd, hier heb ik de addon gewoon geïnstalleerd in FF 24 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ja, maar Compizfox werkt nog op versie 20.... Geen idee waarom, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Voor de geintresseerden, PLEX is momenteel flink afgeprijsd.
Google Play: Plex for Android
Mooie app nu voor 1,49.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, gisteren nog gekocht voor 3,71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
JunkO schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:15:
[...]

Had ik vorige ook nadat ik een download handmatig had gestopt omdat ik op vakantie geen internetverbinding meer had (zat op wifi). Bij mij heeft dit het probleem verholpen:

YouTube: com.google.process.gapps solution for the problem. (ROOTED NOT REQUIRED)
Helaas nog niks veranderd.

Ik heb wel play los gedownload en geinstalleerd, deze staat nu uit. Maar kan m ook niet aanzetten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-10 21:58

ikt

Ach ach ach, ik wil dolgraag dingen op Google Play Store kunnen kopen maar ze accepteren geen PayPal, iDeal of bankrekeningen.

Als creditcards de enige manier is, is er dan een mogelijkheid om er een te hebben zonder dat het mij (veel) geld kost? Het enige waar ik het voor zal gebruiken zal Google Play zijn. Ik heb een Rabobank Studentenrekening en een creditcard bij Rabobank kost € 3,60 per kwartaal. Nogal veel als ik af en toe een appje koop van $3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
3vcard.nl

Pre-paid visa gebruik ik ook, werkt perfect en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:18

HaTe

haat niet

Nee 3vcard lost geld. Neteller werkt fijner en is helemaal gratis.
Ik heb hier een korte uitleg geschreven: http://rtl.ksya.net/neteller.php

Let op er staan referral linkjes op die pagina.

[ Voor 15% gewijzigd door HaTe op 28-08-2013 10:07 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Weet iemand een appje die maakt dat de klok in je notificatiebalk ook seconden laat zien? Of een die een klok met seconden laat zien als ik de notificatiebalk omlaag trek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-10 21:58

ikt

HaTe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:06:

Ah, bedankt! Eindelijk echt dingen kunnen kopen in plaats van op schimmige websites mogelijk geinfecteerde apktjes downloaden. $1 is zo goed als niks maar om dat te moeten jatten is nogal zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
HaTe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:06:

Bedankt voor je handige uitleg, ik ga ook maar eens aan de Neteller.
Scheelt weer wat zoeken op malafide sites naar dat ene bestandje...
En aangezien ik dat altijd deed met als reden: ik heb geen creditcard, en dus geen andere keus, is dat nu ook komen te vervallen.

[ Voor 30% gewijzigd door dutchgio op 29-08-2013 11:10 ]

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
Voor een collega ben ik opzoek naar een simpele office app om voornamelijk Word bestanden te openen.
Ik heb zelf geen android apparaat, maar ik had er toch al een aantal gevonden.
Het probleem is echter dat deze allemaal werken via "de cloud". Dit is helaas niet altijd mogelijk. de bestanden moeten ook offline te openen zijn. Dus rechtstreeks van de tablet zelf.

Het liefst gratis, maar als er een normaal bedrag voor betaalt moet worden kan dat nog overwogen worden

Oh en de tablet moet nog aangeschaft worden :P

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Kingsoft Office. Opent vziw alle tekstbestanden, inclusief docx. Daarnaast is het een van de weinige tekstverwerkers die ook revisies weergeeft en opmerkingen kan tonen. En last but not least: heulemaal gratis!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

^^^^ met hem

Hier staat tekst

• JoSoFijn
  • Laatst online: 06-09 11:28
AllSeeyinEye schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:40:
Kingsoft Office. Opent vziw alle tekstbestanden, inclusief docx. Daarnaast is het een van de weinige tekstverwerkers die ook revisies weergeeft en opmerkingen kan tonen. En last but not least: heulemaal gratis!
Bedankt, ik zal hem proberen zodra er een tablet is uitgekozen

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Heeft iemand nog goede alternatieven voor Unlock With Wifi? Heb aardig lopen googlen maar de woorden maken de zoektocht niet bepaald makkelijk. :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• dutchgio
Step schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:48:
Heeft iemand nog goede alternatieven voor Unlock With Wifi? Heb aardig lopen googlen maar de woorden maken de zoektocht niet bepaald makkelijk. :)
Tasker.
Op basis van telecommasten in de buurt(verbruikt 0,00 batterij)
Of op basis van een bepaald wifi accespoint dchtbij/verbonden.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
Jeej een dezer dagen komt versie 3.6 van Facebook uit beta. Weet niet of het in v3.5 al was maar als je sortering op meest recente hebt staan blijft dat niet meer onthouden en staat elke keer top stories weer bovenaan. Niet updaten dus als je gehecht bent aan meest recente in je timeline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:58:
Tasker.
Op basis van telecommasten in de buurt(verbruikt 0,00 batterij)
Of op basis van een bepaald wifi accespoint dchtbij/verbonden.
Kan idd... Anders is zoeken naar 'n .apk'tje van Auto WiFi Enabler ofzo (wat al jaren uit de markt is :s)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CLB schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:02:
[...]

Kan idd... Anders is zoeken naar 'n .apk'tje van Auto WiFi Enabler ofzo (wat al jaren uit de markt is :s)
Maar dan heb je alsnog Tasker nodig?
Want die app zet alleen wifi aan of uit op basis van je locatie(telecommast) en schakelt niet je code/patroon aka beveiliging uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
het lijkt erop dat je nu ook hier in Nederland gift cards kan inwisselen?

https://play.google.com/redeem geeft bij mij geen onbeschikbaar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd... Krijg ooit nog een code van HTC USA, zou dus wel tof zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De algemen voorwaarden linkt wel door maar de Amerikaanse voorwaarden, maar het lijkt dus te kunnen.
Nu nog een plek om goedkoop aan goft cards te komen ;)

Edit:
Google Play Gift Cards (NL)
Verwacht vanaf: begin Januari. USA kaarten zijn wel leverbaar.
Maar of die USA kaarten ook werken...

A la google:
Can only be used to purchase or rent content sold in local currency.
If you purchase a Google Play gift card in the Germany and then travel to the United States, you won’t be able to redeem your Google Play balance since paid content is sold in dollars.

Dus dan moet het theoretisch in nederland wel kunnen?!

[ Voor 67% gewijzigd door dutchgio op 30-08-2013 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 16:14
In de Play Store op mijn Nexus 4 staat nu tussen 'My Whishlist' en 'Settings' nu ook 'Redeem'.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Step schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:48:
De app Google Play: Llama - Location Profiles kan het ook, kun je instellen wanneer je een lockscreen wilt zien op basis van wifi / telefoonmasten / tijd etc.

[ Voor 12% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2013 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tom Paris schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 01:22:
In de Play Store op mijn Nexus 4 staat nu tussen 'My Whishlist' en 'Settings' nu ook 'Redeem'.
Met welke Marker-versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij mij staat ook 'redeem'.

Ik weet niet wat een Marker-versie is, amar het is bij mij build 4.3.1.1.

[ Voor 63% gewijzigd door anandus op 30-08-2013 08:44 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 16:14
CLB schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:31:
[...]

Met welke Marker-versie?
4.3.11 Gebruik al mijn Android devices in het Engels, wellicht dat dat er nog invloed op heeft.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
janvanduschoten schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 07:25:
[...]

De app Google Play: Llama - Location Profiles kan het ook, kun je instellen wanneer je een lockscreen wilt zien op basis van wifi / telefoonmasten / tijd etc.
geprobeerd op basis van telefoonmasten, wifi connectie maar doet niet veel bij mij (ik kreeg het overigens ook met tasker niet voor elkaar, dus lijkt er op dat android het tegenhoudt of zo)

At Home - disable screenlock after an unlock (at home is groen, dus hij ziet dat ik thuis ben)
bij toegankelijkheid staat Llama aan, en in de event staat hij enabled

android 4.2.2 stock (xperia Z)

/edit: ook met als eis dat het batterijpercentage boven de 50% moet zijn doet hij het niet...

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-08-2013 10:05 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Geen ervaring met Lama, maar voor Tasker helpt het als je root hebt.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
jip_86 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:59:
Jeej een dezer dagen komt versie 3.6 van Facebook uit beta. Weet niet of het in v3.5 al was maar als je sortering op meest recente hebt staan blijft dat niet meer onthouden en staat elke keer top stories weer bovenaan. Niet updaten dus als je gehecht bent aan meest recente in je timeline.
Jeetje wat vervelend. Ik heb 'm vandaag geupdate en inderdaad, hij onthoudt "meest recent" niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
Majesty schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:17:
[...]

Jeetje wat vervelend. Ik heb 'm vandaag geupdate en inderdaad, hij onthoudt "meest recent" niet meer.
We’ve noted this as a problem. The order that we fix issues depends on a variety of things that change rapidly, so we can’t give projected dates. Turn on auto-updates to receive updates as soon as they launch.
Aldus Facebook. Zo te zien blijft het nog wel even zo ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 09:59

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Majesty schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:17:
[...]

Dat deed hij bij mij al een tijdje niet meer, echt super irritant. Aan de andere kant is het toch al een brakke app, alleen ben ik nog niet echt een alternatief tegen gekomen die beter is :(. Voorlopig doe ik het er dus maar mee, en druk ik op instellingen - nieuws overzicht - meest recent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Bookmark van Facebookpagina op je homescherm plaatsen. Werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijgt iemand hier Angry Birds (normale versie) vanuit Google Play of Amazon-app hier geïnstalleerd?
Hier weigeren beide versies te installeren, heb de caches en data al gecleard, gereboot... Bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb gisteren de amazon versie geinstalleerd. De check op de betaling liep moeilijk, toen heb ik op terug geklikt en opnieuw begonnen, toen ging het goed.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm okee okee, hier nog steeds niet... Van alles geprobeerd en gedaan, maar altijd 'insufficient storage' :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

Wybo schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:03:
[...]

geprobeerd op basis van telefoonmasten, wifi connectie maar doet niet veel bij mij (ik kreeg het overigens ook met tasker niet voor elkaar, dus lijkt er op dat android het tegenhoudt of zo)

At Home - disable screenlock after an unlock (at home is groen, dus hij ziet dat ik thuis ben)
bij toegankelijkheid staat Llama aan, en in de event staat hij enabled

android 4.2.2 stock (xperia Z)

/edit: ook met als eis dat het batterijpercentage boven de 50% moet zijn doet hij het niet...
Heb het hier geprobeerd maar werkt hier ook niet.
En met pincode?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:15:
Hmm okee okee, hier nog steeds niet... Van alles geprobeerd en gedaan, maar altijd 'insufficient storage' :s
Zelfs een losse .apk kan niet installeren... Weird hoor... Ach dan maar niet, geen zin in een hardreset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:09
Hoe haal ik in de play store apparaten weg die ik niet meer gebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Ooit eens contact over gehad met Google, je kan ze niet verwijderen. Wel verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:09
agoNITE schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:05:
Ooit eens contact over gehad met Google, je kan ze niet verwijderen. Wel verbergen.
Daar was ik achter, maar echt verwijderen kan dus jammer genoeg niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik weet niet of ik op de goede plek ben maar sinds deze week kan je google play gift bonnen incasseren op je NL account van google play maar ze zijn nog niet beschikbaar in Nederland, wel in Frankrijk en Duitsland. Heeft iemand een webshop die deze codes verkoopt (paypal of Ideal ?)

Mijn duits en frans zijn niet zo sterk en op google kom ik niet echt verder hiermee.Ebay vertrouw ik niet zo zelf. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
http://www.playcardgiftcodes.nl/google-play-gift-card.php maar daar zijn ze op dit moment uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aka nog nooit op voorraad geweest denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Kan ook.

Sinds vandaag heb ik trouwens ook een redeem optie in de play market op mijn mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Bestaat er een app die kan toggelen tussen een normale stand, en een stand waarbij alle meldingen verdwijnen? Voorbeeld; ik wil 90% van de tijd dat whatsappberichten in mijn statusbar komen. 10% van de tijd wil ik dit niet. Dan wil ik kunnen toggelen dat dit niet meer gebeurt. Alles wat binnenkomt, whatsapp, e-mail, telefoontjes etc. moet dan dus volstrekt onzichtbaar blijven.

Kan dat?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Google Play: Notifications Off

Zoiets? (3e hit op disable android notifications)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Zoiets, maar ik hoopte op een app die ook gelijk inkomende telefoongesprekken verbergt. Dan maar in combinatie met Google Play: Small Call PRO en volledige transparante :)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Misschien simpel gedacht maar kun je niet gewoon je toestel in flight mode zetten? Eventueel geautomatiseerd met Google Play: Llama - Location Profiles ?
Daarmee kun je ook een tijd / locatie/ wel/geen verbinding met bepaald wifi netwerk instellen om dat bijvoorbeeld je toestel stil te zetten of in flight mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Inderdaad wat simpel gedacht. Er staat toch nergens dat hij onbereikbaar wil zijn? Hij wil alleen geen notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Obiter dictum schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:35:
Bestaat er een app die kan toggelen tussen een normale stand, en een stand waarbij alle meldingen verdwijnen? Voorbeeld; ik wil 90% van de tijd dat whatsappberichten in mijn statusbar komen. 10% van de tijd wil ik dit niet. Dan wil ik kunnen toggelen dat dit niet meer gebeurt. Alles wat binnenkomt, whatsapp, e-mail, telefoontjes etc. moet dan dus volstrekt onzichtbaar blijven.

Kan dat?
Blokkeerstand heet dat. Zit standaard in alle Samsung roms.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:01
Als ik in de Google Play Store een app of pagina wil openen dan lukt mij dat niet. De 'link' kleurt blauw, maar ik kom niet op de volgende pagina. Ook dubbelklikken helpt niet. Pas nadat ik de Play Store sluit en opnieuw start lukt het mij. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Andere mensen die bij de nieuwe youtube ook altijd hebben dat je telefoon vastloopt zodra je een filmpje probeert weg te vegen, je bedenkt en hem toch niet wegveegt? Dus als je zo'n mini-scherm rechtsonder hebt en je veegt deze gedeeltelijk (maar niet helemaal) naar links, om hem weer terug naar rechts te vegen. Vervolgens loopt mijn hele telefoon vast en werkt alleen een reset via het verwijderen van de batterij. Nogal irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Orian schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:28:
Dus als je zo'n mini-scherm rechtsonder hebt en je veegt deze gedeeltelijk (maar niet helemaal) naar links, om hem weer terug naar rechts te vegen.
Bij mij doen zich dan geen problemen voor. Al eens de data van de youtube app gewist?
Pagina: 1 ... 23 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.