Dat had ik dus al, sorry dat ik het niet duidelijk genoeg vermeld had. Screenshots maakt geblurde namen, zorgen soms enkel voor verwarring, ik had het geprobeerd zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Dan nu toch maar met screenshot

. Na even denken een combinatie weten te maken van namen die niet in mijn telefoonboek bestaat, maar wat mijn probleem weergeeft welke ik met andere echte namen heb.
Mijn probleem: Ik kan niet scrollen of op een andere manier bladeren door de lijst van drie suggesties welke te zien is op de eerste twee screenshots.
Stel je nu namelijk voor dat ik een "Robert Hegeman" in mijn telefoonboek heb staan. Als ik zoek op "Robert" komt deze niet tevoorschijn, er zijn al minimaal vier Roberts meer. Mocht ik zoeken op Hegeman, dan zet dat ook geen zoden aan de dijk, er zijn al minimaal 3 Hegemans meer. Ik heb dus geen garantie dat die naam in het lijstje van drie suggesties komt te staan.
Wat nog meer niet mogelijk is, is kiezen welk telefoonnummer van een zeker persoon je wilt bellen. Afhankelijk van het moment van de dag of week, wil je kunnen kiezen welk nummer je draait, dat was met de vorige dialer ook mogelijk en met deze niet.
Ik hoop en denk dat ik iets over het hoofd zie, als dat niet het geval is, dan is deze dialer echt een achteruitgang in gemak om een specifiek nummer van een specifiek contactpersoon te bereiken.