Daar zou ik geen bezwaar op hebben hoorSh4wn schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:25:
[...]
Met die snelheid van tegenwoordig moeten ze bijna elke maand een feestje geven
We zullen wellicht moeten wachten op de 100 miljard grens om het een beetje 'bijzonder' te houden. 
Is er al uitgerekend wanneer dat ongeveer bereikt gaat worden?
Is er al uitgerekend wanneer dat ongeveer bereikt gaat worden?
In het huidige tempo voor het einde van 2013 ergens. Mits de curve versnelt blijft "stijgen" en niet afvlakt. Ik sta open voor meer exactere data
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
De discussie over de Android Device Manager is afgesplitst naar een eigen topic: Android Device Manager / Google Locatie service
Cogitationis poenam nemo patitur
Er zullen vast mensen zijn die dit eens willen proberen 
Op de Galaxy Nexus werkt het prima maar ik zou dit systeem liever in een lock screen zienBeschrijving
ActiveNotifications allows you to receive important notifications when your screen is off. When you miss a call or receive a new email/SMS, the display will discreetly light up to let you know, without needing to unlock the device. Most phones only have a pulsing notification LED that doesn't actually tell you anything about the incoming notification - with ActiveNotifications, you can immediately decide if something is important enough to act.
Dank daarvoor!Bullet NL schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:52:
[mbr] De discussie over de Android Device Manager is afgesplitst naar een eigen topic: Android Device Manager / Google Locatie service [/]
Ook dank, ik ga het eens proberen op m'n HTC One en laat mijn bevindingen hier weten.filenox schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:58:
Er zullen vast mensen zijn die dit eens willen proberen
[...]
Op de Galaxy Nexus werkt het prima maar ik zou dit systeem liever in een lock screen zien
Ik was even vergeten te vermelden dat Android 4.3 noodzakelijk is voor deze app
Verder is het ook aangeraden om een AMOLED-scherm te hebben aangezien die pixels apart kunnen worden aangezet ipv het hele scherm...

Verder is het ook aangeraden om een AMOLED-scherm te hebben aangezien die pixels apart kunnen worden aangezet ipv het hele scherm...
Helaasfilenox schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 18:52:
Ik was even vergeten te vermelden dat Android 4.3 noodzakelijk is voor deze app![]()
twee app requesten.
1. ik gebruikte vroeger GPS fix voor een stabiele gps verbinding, maar daar zit nu spam in, wat is een simpel en goede gps fixer? deze? Google Play: GPS Status - Test & Fix maar lijkt mij te uitgebreid.
2. is er een app die van mijn 10"tablet tf101 een nexus 7 kan nabootsen? ik wil graag weten hoe een 7"tablet werkt.
1. ik gebruikte vroeger GPS fix voor een stabiele gps verbinding, maar daar zit nu spam in, wat is een simpel en goede gps fixer? deze? Google Play: GPS Status - Test & Fix maar lijkt mij te uitgebreid.
2. is er een app die van mijn 10"tablet tf101 een nexus 7 kan nabootsen? ik wil graag weten hoe een 7"tablet werkt.
www.casarodriguillo.com
1. FasterGPSPinin schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 08:59:
twee app requesten.
Needs Root, wil ik met huidig toestel niet.
www.casarodriguillo.com
Waarom loop je niet even een winkel binnen om er eentje vast te houden? Ik denk niet dat er veel mensen zijn die moeite stoppen om een scherm kleiner te laten draaien.Pinin schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 08:59:
twee app requesten.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Hij is nog (voorlopig) niet leverbaar in NL, dus er is geen offline winkel die ze hier in NL heeft.
En de resolutie van de nieuwe is heel anders, maar dat wordt natuurlijk ook lastig na te bootsen met een tablet met algere resolutie.
En de resolutie van de nieuwe is heel anders, maar dat wordt natuurlijk ook lastig na te bootsen met een tablet met algere resolutie.
www.casarodriguillo.com
Als betaald ook mag: Google Play: Assisted GPS InjectorPinin schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:26:
[...]
Needs Root, wil ik met huidig toestel niet.
Weet iemand een leuke app waarmee ik een proces/log van de exchange sync kan achterhalen. Ik heb het vermoeden dat een powerdrain ervoor zorgt wanneer ik exchange activesync aan heb staan, sinds dat de persoonlijke mappen in de mailboxen zijn gedumpt. Van een mailbox van 70mb ga ik naar een mailbox van 3GB. Weet haast wel zeker dat dit de oorzaak is, maar wil wat meer informatie hebben.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
En net daarom kan je best naar de winkel gaan om het oudere model op te zoeken. Qua afmetingen zijn ze zo goed als gelijk, enkel het gewicht is iets lager bij de nieuwe N7. De hogere resolutie fantaseer je er maar bijPinin schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:23:
Hij is nog (voorlopig) niet leverbaar in NL, dus er is geen offline winkel die ze hier in NL heeft.
De app is nu vanaf android 4.0 te installeren!Majesty schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:36:
[...]
Helaas. Dan zou ik de Google Edition moeten installeren. Ziet er in ieder geval wel uit als een mooie app.
Net getest on mijn OneX, werkt primaDaimen schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:57:
[...]
De app is nu vanaf android 4.0 te installeren!
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Wat is die melding grafisch brak zeg, en klopt het dat de klok blijft staan?
[ Voor 8% gewijzigd door Pinin op 12-08-2013 14:37 ]
www.casarodriguillo.com
Ik heb thuis 2 wifi netwerken (1 op zolder, 1 beneden) en mijn Xperia Z krijgt het steeds voor elkaar om met het netwerk met het zwakste signaal te verbinden. Dus ik ga steeds naar notificatiescherm>instellingen>wifi>netwerk. Nogal gedoe. Ik had ook eerst een app die het sterkste signaal pakte maar op de 1e verdieping is die dan steeds aan het switchen en heb je dus geen continue verbinding.
Als iemand iets aan te raden heeft in deze dan hoor ik het graag, het liefst zou ik een widget hebben waarmee ik met 1 of 2 kliks met een specifiek netwerk kan verbinden. Uiteraard gezocht op 'wifi switch widget' maar (je raadt het nooit) je krijgt dan allemaal toggle widgets die wifi aan en uit kunnen zetten
Als iemand iets aan te raden heeft in deze dan hoor ik het graag, het liefst zou ik een widget hebben waarmee ik met 1 of 2 kliks met een specifiek netwerk kan verbinden. Uiteraard gezocht op 'wifi switch widget' maar (je raadt het nooit) je krijgt dan allemaal toggle widgets die wifi aan en uit kunnen zetten
Hoe bedoel je grafisch brak? Het ziet er bij mij prima uit, envelopje en huidige tijd erboven.Pinin schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:23:
Wat is die melding grafisch brak zeg, en klopt het dat de klok blijft staan?
Verwijderd
wifi instellingen en dan geavanceerd en vervolgens slechte verbindingen vermeiden aanvinken? Misschien dat dit helpt.Visitor.q schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:40:
Ik heb thuis 2 wifi netwerken (1 op zolder, 1 beneden) en mijn Xperia Z krijgt het steeds voor elkaar om met het netwerk met het zwakste signaal te verbinden. Dus ik ga steeds naar notificatiescherm>instellingen>wifi>netwerk. Nogal gedoe. Ik had ook eerst een app die het sterkste signaal pakte maar op de 1e verdieping is die dan steeds aan het switchen en heb je dus geen continue verbinding.
Het icoontje (envelopje of wat dan ook) lijkt wel scaled want het is heel rafelig, de tijd erboven ziet er keurig strak uit. ook de stipjes eromheen om te unlocken zijn keurigjanvanduschoten schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:48:
[...]
Hoe bedoel je grafisch brak? Het ziet er bij mij prima uit, envelopje en huidige tijd erboven.
www.casarodriguillo.com
één van de nadelen hiervan is dat de 'slechte' op een soort blacklist terecht komt, en als je dan in het bereik komt van betreffende AP, er niet mee wordt verbonden.Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:51:
[...]
wifi instellingen en dan geavanceerd en vervolgens slechte verbindingen vermeiden aanvinken? Misschien dat dit helpt.
( ik heb beide AP's dezelfde naam / ww gegeven, uit noodzaak, als ik wifi disconnect, en reconnect pakt hij de andere )
Niet de beste oplossing, maar het werkt ..... een beetje
Volgens een programmeur die ik ooit mailde was het zoeken, en her-verbinden naar 'sterkere' wifi niet toegestaan door android, of een beperking in de api
Dat icoontje is hier ook wat rafeliger, de rest is keurig & strak. Lijkt me niet zo'n ingreep om te verbeteren. Nu ik het heb gezien blijf ik het ook zienPinin schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:59:
[...]
Het icoontje (envelopje of wat dan ook) lijkt wel scaled want het is heel rafelig, de tijd erboven ziet er keurig strak uit. ook de stipjes eromheen om te unlocken zijn keurig

Nog bedankt daarvoor
Ik ben woonachtig in Frankrijk en een Galaxy Note 10.1 tablet. Nu lukt het mij niet om RTL XL te downloaden vanuit de Play Store....blijkbaar kijkt Google Play van het IP adres waarvan ik verbinding maak. Nu heb ik onlangs een VPN account genomen waarmee je een nederlands IP kan generen. Helaas zowel op de mijn laptop als tablet lukt het niet om Nederlandse applicaties te downloaden. Met de iTunes store kan je verschillende account aanmaken....zo heb ik er eentje voor de Franse en Nederlandse iTunes store. Is dit ook mogelijk voor Play store van google?
Ja. Je kunt meerdere accounts op een device hebben.
Aubjanvanduschoten schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:12:
[...]
Dat icoontje is hier ook wat rafeliger, de rest is keurig & strak. Lijkt me niet zo'n ingreep om te verbeteren. Nu ik het heb gezien blijf ik het ook zien
Nog bedankt daarvoor
zal idd wel aangepast worden tzt
www.casarodriguillo.com
Hier hetzelfde probleem.Visitor.q schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:40:
Dat heb ik inderdaad gedaan, maar het signaal is blijkbaar net niet slecht genoegVerwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:51:
[...]
wifi instellingen en dan geavanceerd en vervolgens slechte verbindingen vermeiden aanvinken? Misschien dat dit helpt.
Ok....maar is het mogelijk om een account voor de Nederlandse playstore te maken en eentje voor de Franse playstore. Volgens is dat nu niet mogelijk.CaptJackSparrow schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:35:
Ja. Je kunt meerdere accounts op een device hebben.
Je hebt kans dat als je op het moment dat je een account maakt dit via een VPN met IP uit een bepaald land doet dit account in principe aan de Play Store versie van dat land gekoppeld wordt.
Ik meen dergelijke ervaringen eerder gelezen te hebben.
Ik meen dergelijke ervaringen eerder gelezen te hebben.
Het is onduidelijk hoe de playstore dat tegenwoordig doet. Eerder ging dat op netwerkcode (die je met root kon spoofen), daarna leek het op IP te gaan, maar nu iets van je Google account. Ik zit in China, heb een Chinese mobiel (XperiaZ, wel met een EU rom) en een Chinese sim. Toch heb ik nu.nl tussen de meest gebruikte gratis apps staan.
There is no place like 127.0.0.1
Kent er iemand een file manager met een ingebouwde hash functie? Ik wil graag mijn smartphone gaan inzetten om SD kaartjes te offloaden, maar ik wil zeker zijn dat de files een één-op-één kopie zijn.
Helaas is een applicatie als TeraCopy niet beschikbaar voor Android. En File Managers als ES File Explorer missen de hash functie. Nu zijn er wel hash applicaties, maar het zou prettig zijn als de file manager dat zelf al meteen doet (en eventueel een hernieuwde poging kan uitvoeren.)
Helaas is een applicatie als TeraCopy niet beschikbaar voor Android. En File Managers als ES File Explorer missen de hash functie. Nu zijn er wel hash applicaties, maar het zou prettig zijn als de file manager dat zelf al meteen doet (en eventueel een hernieuwde poging kan uitvoeren.)
Es kan wel de md5 en sha-1 checksum tonen en opslaan, maar alleen per file.Dadona schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:36:
Kent er iemand een file manager met een ingebouwde hash functie? Ik wil graag mijn smartphone gaan inzetten om SD kaartjes te offloaden, maar ik wil zeker zijn dat de files een één-op-één kopie zijn.
Pardon, klopt helemaal. Maar goed, het zal wel duidelijk zijn dat dat bij offloading van SD kaartjes niet echt een optie is. Dan ben ik avonden bezig.
het kicken van de vraag in een druk topic binnen nog geen 24 uur is not done
[ Voor 84% gewijzigd door Bullet NL op 13-08-2013 10:36 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
De SIM-kaart/carriercode kan natuurlijk evt. roet in het eten gooien maar dat zou je aardig moeten kunnen omzeilen door in vliegtuigmodus zo'n account aan te maken maar misschien beter nog om het eerst op een PC via een VPN met buitenlands IP te doen en daarna met de PC ook voor het eerst op de Play Store inloggen voordat het account op een device geactiveerd is. De Taal van het OS (Windows) en/of de taalinstelling op het Android device zou dan ook nog uitgelezen kunnen worden en medebepalend kunnen zijn. Je zou dus een Linux Boot CD kunnen nemen en die instellen op het gewenste land en dan via VPN het account aanmaken en in de Play Store kijken waar dat toe geleid heeft. Dan evt. ook de taal op het Android device overeenkomstig instellen en desnoods zonder SIM-kaart via Wifi (en VPN) het account op het device activeren. Dat device moet dan liefst niet eerder gebruikt zijn met een ander account want het device zou bijv. op MAC adres herkend kunnen worden.Dannisi schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 06:00:
Het is onduidelijk hoe de playstore dat tegenwoordig doet. Eerder ging dat op netwerkcode (die je met root kon spoofen), daarna leek het op IP te gaan, maar nu iets van je Google account. Ik zit in China, heb een Chinese mobiel (XperiaZ, wel met een EU rom) en een Chinese sim. Toch heb ik nu.nl tussen de meest gebruikte gratis apps staan.
Maar het is natuurlijk van de gekke dat je je überhaupt in dergelijk bochten moet wringen om een keuzevrijheid te krijgen die Google je wil onthouden.
ik zoek een apje/widget wat na één keer drukken tussen 2G/3G kan schakelen.
Ik heb nu 2G/3G OnOff en Switch Network Type 2G / 3G uit de playstore geprobeerd. Maar dit is niks meer dan een snelkoppeling naar het instelligenmenu mobiele netwerken
Ik heb nu 2G/3G OnOff en Switch Network Type 2G / 3G uit de playstore geprobeerd. Maar dit is niks meer dan een snelkoppeling naar het instelligenmenu mobiele netwerken
Ik zou eens naar Power Toggles (Google Play: Power Toggles) kijken. Het biedt hetgeen je zoekt en nog veel meer ....greatgonzo schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:44:
ik zoek een apje/widget wat na één keer drukken tussen 2G/3G kan schakelen.
Die doet hier precies hetzelfde als bij de vraagsteller. Opent slechts de Instellingen maar schakelt niet zélfswima schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:27:
Ik zou eens naar Power Toggles (Google Play: Power Toggles) kijken. Het biedt hetgeen je zoekt en nog veel meer ....
Nickname does not reflect reality
Het is ook, door Google, niet (meer) toegestaan om die instelling te wijzigen rechtstreeks vanuit een app of widget.
Klopt, hetzelfde geldt voor GPS. Veel terugkerende vraag ditSmultie schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:36:
Het is ook, door Google, niet (meer) toegestaan om die instelling te wijzigen rechtstreeks vanuit een app of widget.
oeps, sorry dan...
dan kies ik toch maar voor de snelkoppeling
dan kies ik toch maar voor de snelkoppeling
De enige GPS-toggle die GPS direct aan en uitzet zit geïmplementeerd bij m'n Xperia ZL, weird maar bestBrad Pitt schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:38:
Klopt, hetzelfde geldt voor GPS. Veel terugkerende vraag dit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Sja, de ingebouwde Samsung-toggle doet het uiteraard ook prima, maar dat helpt hem relatief weinigCLB schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:45:
De enige GPS-toggle die GPS direct aan en uitzet zit geïmplementeerd bij m'n Xperia ZL, weird maar best
Als je powertoggle als systemapp inzet, (via Titanium Backup) kan je het wel voor elkaar krijgen.
Alleen moet je dan root hebben
Bij mij zet Power Toggles(in het pull down scherm) ook de GPS aan en uit, HTC OneX, geen root
Ik zie dat dat dus niet meer werkt, alleen NFC en GPS ....FreshMaker schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:58:
Als je powertoggle als systemapp inzet, (via Titanium Backup) kan je het wel voor elkaar krijgen.
my bad
Vinden we dit wat? Google Play: Tapatalk 4 - Community Reader in de introductieaanbieding voor een week met 80% korting voor €0,75.
Ik heb nu deze geinstalleerd: https://play.google.com/s...id=com.tapatalk.tapatalk4CaptJackSparrow schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:38:
Vinden we dit wat? Google Play: Tapatalk 4 - Community Reader in de introductieaanbieding voor een week met 80% korting voor €0,75.
Maar die gaat er uit dan ofzo?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Had m vanmiddag al gekocht. Zou fijn zijn als Tweakers.net ook integratie zou hebben!CaptJackSparrow schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:38:
Verwijderd
Ik heb een vraagje, ik weet niet of het hier moet, maar ik zie geen ander 'algemeen' android topic, en misschien kan het door een app opgelost worden dus daarom.
Het is eigenlijk een actie die ik steeds opnieuw moet doen, dus het zijn verschillende vragen.
De actie wordt gedaan met mijn Samsung galaxy gio, android 2.3 dus als ik me niet vergis.
De eerste actie is een foto trekken met de camera, als die foto getrokken is, ga je naar galerij, delen, Foto delen via Gmail, dan opent nieuw bericht zich met die foto als bijlage. De persoon naar wie de foto moet gestuurd worden is steeds dezelfde, en dan is het de bedoeling dat hij dan in het onderwerp een barcode scant en die erin zet.
Nu heb ik een paar vragen. Als ik in de galerij een foto wil delen, staat delen via Gmail redelijk veel naar onderen, kunnen alle andere deelopties niet verwijderd/onzichtbaar gemaakt worden, eventueel door te rooten?
De andere vraag is, de barcode in het onderwerp is geen probleem, daar heb ik Barcodescanner Keyboard al voor geinstalleerd, maar met dat toetsenbord is het niet mogelijk om bij het 'aan'-vak in het gmail bericht automatisch een veelgebruikt contactpersoon te selecteren (als je het begin typt, komt zijn naam er niet automatisch op)
Dat zou dus willen zeggen dat ik eerst naar het gewoon toetsenbord zou moeten gaan voor de ontvanger van de email, en dan naar barcodescanner keyboard voor het onderwerp. Kan dit niet gemakkelijker?
Wat nog makkelijker zou zijn, elke keer als er een foto getrokken wordt, automatisch de barcodescanner keyboard wordt geopend en vanaf het iets gescand heeft, automatisch een gmail wordt gestuurd naar een vaste ontvanger.
Maar dat is niet mogelijk veronderstel ik?
Kan iemand mij helpen met dit probleem? Evt door te rooten?
Het is eigenlijk een actie die ik steeds opnieuw moet doen, dus het zijn verschillende vragen.
De actie wordt gedaan met mijn Samsung galaxy gio, android 2.3 dus als ik me niet vergis.
De eerste actie is een foto trekken met de camera, als die foto getrokken is, ga je naar galerij, delen, Foto delen via Gmail, dan opent nieuw bericht zich met die foto als bijlage. De persoon naar wie de foto moet gestuurd worden is steeds dezelfde, en dan is het de bedoeling dat hij dan in het onderwerp een barcode scant en die erin zet.
Nu heb ik een paar vragen. Als ik in de galerij een foto wil delen, staat delen via Gmail redelijk veel naar onderen, kunnen alle andere deelopties niet verwijderd/onzichtbaar gemaakt worden, eventueel door te rooten?
De andere vraag is, de barcode in het onderwerp is geen probleem, daar heb ik Barcodescanner Keyboard al voor geinstalleerd, maar met dat toetsenbord is het niet mogelijk om bij het 'aan'-vak in het gmail bericht automatisch een veelgebruikt contactpersoon te selecteren (als je het begin typt, komt zijn naam er niet automatisch op)
Dat zou dus willen zeggen dat ik eerst naar het gewoon toetsenbord zou moeten gaan voor de ontvanger van de email, en dan naar barcodescanner keyboard voor het onderwerp. Kan dit niet gemakkelijker?
Wat nog makkelijker zou zijn, elke keer als er een foto getrokken wordt, automatisch de barcodescanner keyboard wordt geopend en vanaf het iets gescand heeft, automatisch een gmail wordt gestuurd naar een vaste ontvanger.
Maar dat is niet mogelijk veronderstel ik?
Kan iemand mij helpen met dit probleem? Evt door te rooten?
Alhoewel ik het zelf niet gebruik zou het me niet verbazen als iemand hier de naam 'Tasker' zal noemen. 
Je zou het evt. in het eigen topic daarvan kunnen vragen. Tasker - deel 1
Je zou het evt. in het eigen topic daarvan kunnen vragen. Tasker - deel 1
[ Voor 32% gewijzigd door CaptJackSparrow op 13-08-2013 21:39 ]
Ik krijg al een error page te zien...HaTe schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:58:
[...]
Ik heb nu deze geinstalleerd: https://play.google.com/s...id=com.tapatalk.tapatalk4
Maar die gaat er uit dan ofzo?
Wat is het verschill tussen deze en de betaalde versie dan?
Volgens mij had je vroeger een gewone versie en een HD versie. Deze versie heeft nu smartphone en tablet functies in één (denk ik?). Heb tapatalk nooit gebruikt so far, maar voor dit mooie prijsje toch maar gekocht. Zijn er nog grote / bekende fora die tapatalk ondersteunen? Ik weet vooral dat XDA en rootzwiki tapatalk gebruiken, maar nu ik de app toch heb kan ik net zo goed meer fora toevoegen
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Dat was de beta Tapatalk 4 versie.. Hij doet het nu inderdaad niet meer.Superbaddd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:50:
[...]
Ik krijg al een error page te zien...
Wat is het verschill tussen deze en de betaalde versie dan?
Heb de nieuwe versie maar gekocht, want ik gebruik Tapatalk de laatste tijd best veel. Die beta versie was leuk om het een tijd uit te proberen!
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik heb versie 2, beetje flauw dat je nu voor een update moet betalen. Het is wel de HD versie die beter/mooier zou moeten werken op ICS/JB, maar ik blijf wel bij versie 2. Die voldoet prima voor het lezen van fora, in plaatjes en eyecandy ben ik meestal niet zo geïnteresseerd.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:38:
Als hij in een superstuntverkoop een keer voor nog minder langskomt ga ik het wel overwegen, op dit moment overheerst 'waarom betalen voor een update?'.
volgend weekend vertrekken we op vakantie. Wat is een goede app (met zo weinig mogelijk poespas, ivm dataverkeer) die file informatie over het buitenland geeft?
duitsland-zwitserland (of Oostenrijk) - Italie
Google Play: TomTom Placesgreatgonzo schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:46:
volgend weekend vertrekken we op vakantie. Wat is een goede app (met zo weinig mogelijk poespas, ivm dataverkeer) die file informatie over het buitenland geeft?
Wellicht wat? Heeft verkeersinformatie in alle landen waar TT HD traffic heeft.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
hmm... ik zie dat die toch met maps werkt, wat natuurlijk veel dataverkeer vergt.
Ik zat meer aan een nieuwsreader als de verkeer app van de ANWB te denken
Ik zat meer aan een nieuwsreader als de verkeer app van de ANWB te denken
Je kan alle google maps gewoon lokaal opslaan(offline mode), doe je dat thuis(of waar dan ook) over wifi hoef je onderweg geen maps meer te laden.
Google maps heeft laatst nog mooie nieuwe knop voor gekregen om maps lokaal op te slaan zodat je die niet steeds hoeft op te vragen.
http://www.websonic.nl/ni...toe-aan-google-maps-48976
Google maps heeft laatst nog mooie nieuwe knop voor gekregen om maps lokaal op te slaan zodat je die niet steeds hoeft op te vragen.
[ Voor 6% gewijzigd door mad_max234 op 14-08-2013 15:24 ]
hi volgens did bericht http://tweakers.net/nieuw...oonrekening-mogelijk.html
is het nu mogelijk om via hi/kpn te gaan betalen.
maaaar ik heb vodafone dus nu komt mijn vraag: is het mogelijk om een kpn simkaart in mijn toestel doe en zo een app kan kopen om daarna weer mijn vodafone simkaart terug te zetten??
maaaar ik heb vodafone dus nu komt mijn vraag: is het mogelijk om een kpn simkaart in mijn toestel doe en zo een app kan kopen om daarna weer mijn vodafone simkaart terug te zetten??
Ja in principe gaat alleen de betaling via je provider. De rest gaat naar je account.raro007 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:08:
hi volgens did bericht http://tweakers.net/nieuw...oonrekening-mogelijk.html
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Creditcardgegevens wijzigen... Moet dat via: https://wallet.google.com/manage?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ja kloptCLB schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:22:
Creditcardgegevens wijzigen... Moet dat via: https://wallet.google.com/manage?
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Als je de route vanaf Nederland naar italie wil cachen met google maps ben je wel even bezig..mad_max234 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:23:
Je kan alle google maps gewoon lokaal opslaan(offline mode), doe je dat thuis(of waar dan ook) over wifi hoef je onderweg geen maps meer te laden.
NavFree. Werkt voor mij altijd goed naar oa Tsjechië.greatgonzo schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:46:
zelf ben ik al zo'n 3 jaar tevreden gebruiker van Sygic. Voornamelijk omdat deze volledig offline te gebruiken, maar ook om de flitspalen die afgegeven wordengreatgonzo schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:46:
Bedankt voor de tip.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:38:
Vinden we dit wat? Google Play: Tapatalk 4 - Community Reader[/URL] in de introductieaanbieding voor een week met 80% korting voor €0,75.
soskes schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:34:
[...]
NavFree. Werkt voor mij altijd goed naar oa Tsjechië.
even voor de duidelijkheid: ik zocht geen navigatiesoftware, maar file-informatieSatom schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:03:
[...]
zelf ben ik al zo'n 3 jaar tevreden gebruiker van Sygic. Voornamelijk omdat deze volledig offline te gebruiken, maar ook om de flitspalen die afgegeven wordenEn de app heeft mij zelfs geholpen om het hotel in Spanje terug te vinden (te voet op pad gegaan, maar niet extreem goed opgelet hoe alles eruit zag
)
Ik ben op zoek naar een vervanger van Google Play: Rings Extended De app zelf is heel simpel: Je gaat naar een plek waar om audio input wordt gevraagd (zoals je ringtone veranderen, geluid van je alarm veranderen etc)en deze app neemt het over met het 1e scherm van je ziet op de pagina in de Play Store. Als je vervolgens op Media Ringtones klikt kan je uit alle muziek kiezen die op je toestel staat en dan zal die worden ingesteld als ringtone voor hetgene wat je aan het aanpassen was.
,
Heb enkele geprobeerd zoals Google Play: Ringdroid, Google Play: Ringtone Maker en Google Play: Ringtone Maker (originele namen...) maar ze werken net even anders en het is me dan ook niet gelukt een ander muziekje in te stellen voor mijn alarmen in Google Play: AlarmDroid (Naar mijn mening de beste alarm app).
Reden waarom ik het vraag trouwens: De laatste versie van Rings Extended werkt niet meer en de laatste update is een half jaar geleden...
,
Heb enkele geprobeerd zoals Google Play: Ringdroid, Google Play: Ringtone Maker en Google Play: Ringtone Maker (originele namen...) maar ze werken net even anders en het is me dan ook niet gelukt een ander muziekje in te stellen voor mijn alarmen in Google Play: AlarmDroid (Naar mijn mening de beste alarm app).
Reden waarom ik het vraag trouwens: De laatste versie van Rings Extended werkt niet meer en de laatste update is een half jaar geleden...
[ Voor 24% gewijzigd door thefal op 15-08-2013 12:20 ]
Ik zou gewoon een file explorer installeren, zoals ES File Explorer hier als voorbeeld, en deze gebruiken?thefal schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:15:

<clickable>
Ik heb Solid Explorer, een top-app, maar daarmee kan je niet snel in ID3 tags zoals Album of Artiest zoeken of erop sorteren. En het "gewone" zoeken wat wel kan duurt een stuk langer en zoekt dus alleen in titels of mapnamen. Zal het in de tussentijd gebruiken als alternatief, maar Rings Extended werkt (hoe ik mijn muziek heb opgezet iig) net wat fijner.Suggesties nog steeds welkom dus 
Desondanks bedankt maarud en Brad Pitt!
Desondanks bedankt maarud en Brad Pitt!
Het gewone zoeken gaat zéér snel als je Solid Explorer een index aan laat makenthefal schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:07:
En het "gewone" zoeken wat wel kan duurt een stuk langer en zoekt dus alleen in titels of mapnamen.

Voor zeer korte tijd in de aanbieding staat er op de site!
Google Play: My Backup Pro
Was in november ook in de aanbieding (msnguy in "Google Play & Androidapps - Deel 18" ) maar toen liet ik hem lopen omdat de meerwaarde van de Pro versie onvoldoende duidelijk was.... tot ik een nieuwere (officiële) firmware op een tablet flashte en daar een met de gratis MyBackup Root gemaakte back-up op wou terugzetten. Toen bleek dus dat met andere firmware de tablet al gezien werd als een ander device en met de gratis versie kun je alleen maar back-ups restoren naar hetzelfde device waarvan de back-up gemaakt is. Dat jullie dat ook weten.
Toen had ik dus een beetje de pé in dat ze dat niet duidelijker vermelden. Dan had ik toen in die aanbieding de Pro versie wel gekocht. Omdat ik me in die situatie niet wou laten chanteren tot het kopen van de Pro versie voor de volle prijs heb ik dan ook voor die keer een iets 'creatievere' oplossing moeten zoeken in afwachting van een nieuwe aanbieding.
Net gekocht dus.
En ik krijg net de nieuwste Play Store versie gepusht.
Google Play: My Backup Pro
Was in november ook in de aanbieding (msnguy in "Google Play & Androidapps - Deel 18" ) maar toen liet ik hem lopen omdat de meerwaarde van de Pro versie onvoldoende duidelijk was.... tot ik een nieuwere (officiële) firmware op een tablet flashte en daar een met de gratis MyBackup Root gemaakte back-up op wou terugzetten. Toen bleek dus dat met andere firmware de tablet al gezien werd als een ander device en met de gratis versie kun je alleen maar back-ups restoren naar hetzelfde device waarvan de back-up gemaakt is. Dat jullie dat ook weten.
Toen had ik dus een beetje de pé in dat ze dat niet duidelijker vermelden. Dan had ik toen in die aanbieding de Pro versie wel gekocht. Omdat ik me in die situatie niet wou laten chanteren tot het kopen van de Pro versie voor de volle prijs heb ik dan ook voor die keer een iets 'creatievere' oplossing moeten zoeken in afwachting van een nieuwe aanbieding.
Net gekocht dus.
En ik krijg net de nieuwste Play Store versie gepusht.
[ Voor 6% gewijzigd door CaptJackSparrow op 16-08-2013 17:37 ]
Ik gebruik Titanium Backup en bezit de betaal versie. Nu wil ik een flashable zip maken van alle apk's+data die op dit moment geinstalleerd zijn in /data, /system apk's en bijbehorende data dus niet. Ik vind zojuist mogelijk geschikte functionaliteit in dit artikel, maar dit doet nèt niet wat ik wil, of ik gebruik de functionaliteit niet goed. Ik zie namelijk slechts een klein lijstje van alle apps die ik geinstalleerd heb en een grote waslijst aan apps die ik niet geinstalleerd heb, maar waarvan wel een backup op mijn SD-kaart staat. Kan TB niet wat ik wil, of zie ik een knopje over het hoofd?
Ik heb het hier net geprobeerd en ik zie een complete lijst met alle user apps welke nu in een zip worden gezet.
Edit: In de zip file staan inderdaad al mijn user apps met settings etc.
Edit: In de zip file staan inderdaad al mijn user apps met settings etc.
[ Voor 25% gewijzigd door MegaTronics op 16-08-2013 17:02 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

edit: En wat haat ik mezelf dat ik deze functionaliteit niet eerder heb ontdenkt
[ Voor 12% gewijzigd door Arie- op 16-08-2013 18:02 ]
Ach, door jouw post dacht ik "He, dat is een handige functie, dat had ik eerder moeten weten". 
Dan is een fabrieksreset zo weer up and running.
[ Voor 21% gewijzigd door MegaTronics op 16-08-2013 18:08 ]
Hmm, zoek al een tijdje naar een applicatie waarmee ik verschillende kleuren krijg als ik een notificatie krijg.
Bijvoorbeeld als ik een email krijg dat hij groen kleurt en bij een sms dat hij wit kleurt.
Bijvoorbeeld als ik een email krijg dat hij groen kleurt en bij een sms dat hij wit kleurt.
Google Play: Light Flow Lite - LED ControlKrasloos schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:53:
Hmm, zoek al een tijdje naar een applicatie waarmee ik verschillende kleuren krijg als ik een notificatie krijg.
Dat kan wel eens een goede app zijn. Ik zal hem even testen.
Ik gebruik daar light manager voorKrasloos schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:53:
Rockhopper, dat is ook een goede, ik probeer ze allebei..
Dat idee heb ik dus ookMegaTronics schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:08:
Ach, door jouw post dacht ik "He, dat is een handige functie, dat had ik eerder moeten weten".
Hou er alleen rekening mee dat betaalde apps niet teruggezet kunnen worden. Je moet je gekochte apps dus alsnog handmatig installeren, en dan kan je de data wel terugzetten. Ik installeer mijn gekochte apps na een flash tegenwoordig vanaf de PC, dat gaat sneller dan vanaf de telefoon zelf. Als ik mijn gekochte apps heb geïnstalleerd, zet ik alle user apps en data die ik had terug met TB. Beetje omslachtig, maar het is nog altijd sneller dan alle apps opnieuw handmatig installeren en instellen. Als je voor het restoren ook je Android ID terugzet, blijft de activatie van de meeste programma's ook behouden.
Nog nooit last van gehad. Gaat allemaal automatisch.gwystyl schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:50:
Hou er alleen rekening mee dat betaalde apps niet teruggezet kunnen worden. Je moet je gekochte apps dus alsnog handmatig installeren
Hmm dan ben ik benieuwd wat ik fout doe. Als ik al mijn apps probeer terug te zetten loopt TB vast of doet er onnoemelijk lang over om iets terug te zetten. zodra hij een betaalde app tegenkomt.Brad Pitt schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:14:
[...]
Nog nooit last van gehad. Gaat allemaal automatisch.
Sinds kort of zo? Lees op fora wel problemen met mensen die 4.3 draaien maar ook daarop gaat alles hier gewoon prima. Gebruik TB al vier jaar en nog nooit iets gemerkt van betaalde apps terug zettengwystyl schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:11:
Hmm dan ben ik benieuwd wat ik fout doe. Als ik al mijn apps probeer terug te zetten loopt TB vast of doet er onnoemelijk lang over om iets terug te zetten. zodra hij een betaalde app tegenkomt.
Dat hij hangt heb ik alleen als ik van te voren vergeet om Unknown Sources in Android zelf vergeet aan te zetten.
Cancel/killen van TB helpt dan niet zover ik mij kan herinneren, een reboot is het enige wat dan werkt.
Maar als die optie eenmaal aanstaat heb ik nog nooit gehad dat hij betaalde apps inclusief data niet terug kon zetten. En ik heb toch een behoorlijk lijstje betaalde apps inmiddels.
Cancel/killen van TB helpt dan niet zover ik mij kan herinneren, een reboot is het enige wat dan werkt.
Maar als die optie eenmaal aanstaat heb ik nog nooit gehad dat hij betaalde apps inclusief data niet terug kon zetten. En ik heb toch een behoorlijk lijstje betaalde apps inmiddels.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik denk dat het zal uitmaken of een device al dan niet geroot is. Geroot > meer kan want meer (ongelimiteerde) rechten.
Nee ik draai 4.1.2, zo goed als stock rom, maar ik had het ook al bij 4.0Brad Pitt schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 07:28:
[...]
Sinds kort of zo? Lees op fora wel problemen met mensen die 4.3 draaien maar ook daarop gaat alles hier gewoon prima. Gebruik TB al vier jaar en nog nooit iets gemerkt van betaalde apps terug zetten
Dat is één van de eerste dingen die ik aanzet na het flashen, maar het zou kunnen dat ik nog eerder TB gebruik om apps terug te zetten. Zal er eens op letten..... gelukkig flash ik niet zo vaak meer, dus dan is het niet zo'n ramp om die extra stappen via de Play Store op het web te doen.Nakebod schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:48:
Dat hij hangt heb ik alleen als ik van te voren vergeet om Unknown Sources in Android zelf vergeet aan te zetten.
Je hebt deels gelijk. Betaalde apk's worden wel meegenomen, activatie apk's niet altijd. Neem bijvoorbeeld Solid Explorer, de applicatie apk wordt wel meegenomen, de pro-activatie apk niet altijd. Ik heb dit systeem nu slechts één keer gebruikt, goed testen heb ik dus nog niet gedaan.gwystyl schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:50:
[...]
Hou er alleen rekening mee dat betaalde apps niet teruggezet kunnen worden. Je moet je gekochte apps dus alsnog handmatig installeren, en dan kan je de data wel terugzetten. Ik installeer mijn gekochte apps na een flash tegenwoordig vanaf de PC, dat gaat sneller dan vanaf de telefoon zelf. Als ik mijn gekochte apps heb geïnstalleerd, zet ik alle user apps en data die ik had terug met TB. Beetje omslachtig, maar het is nog altijd sneller dan alle apps opnieuw handmatig installeren en instellen. Als je voor het restoren ook je Android ID terugzet, blijft de activatie van de meeste programma's ook behouden.
Als je TB gebruikt, dan heb je je toestel toch al ge-root?CaptJackSparrow schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:54:
Ik denk dat het zal uitmaken of een device al dan niet geroot is. Geroot > meer kan want meer (ongelimiteerde) rechten.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
TB werkt ook op een non-rooted telefoon, alleen is dan niet alles mogelijk volgens mij.
[ Voor 7% gewijzigd door MegaTronics op 18-08-2013 13:15 ]
Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.