Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:35
bij mij nog maar 25.000 dus ik wacht met smart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quovadis25
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:22
Remcom00 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:31:
[...]

Kan nog wel ff duren, ze zijn de server nog aan het uitbreiden en ze laten langzaam steeds meer mensen toe.
Als je je nu inschrijft zitten er iets van 200.000 mensen voor je :+.
Daarnet ingeschreven en amper 123000 voor mij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

quovadis25 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:07:
[...]

Daarnet ingeschreven en amper 123000 voor mij :*)
Ja bij mij 117.000, uurtje of 3 ingeschreven.
Zat op een of andere manier met 170,000 in m'n hoofd :+.
Maar het gaat nog aardig rap, toen ik inschreef zat ik ook op iets van 125.000.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:12
horizon1978 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:27:
[...]

Next browser.
Zeer snel en goede user interface & design.

Browsers als Maxthon & Dolphin zijn wellicht evensnel maar die vind ikzelf matig vanwege de andere elementen.
Firefox moet leren schalen in forums... yuck
Chrome is traag
AOSP browser vind ik niet prettig werken
Opera is wel oké als alternatief.
Nee even snel die next browser geprobeerd. Maar waarom ontbreekt de functie. Bij dubbel tikken op een tekst. Dat hij de tekst niet gelijk netjes op het scherm zet? Heeft vast een mooie naam deze functie maar kom er niet op ;)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:13
WAar zie je hoeveel mensen er nog voor je zitten in de wachtrij?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

CLB schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:31:
AOSP browser, fullscreen, Flash en 'Quick Controls' doen het voor mij:
[afbeelding]

Dat mensen de mobiele Chrome versie goed vinden werken en gebruiken kan ik echt niet begrijpen :s
Helemaal mee eens.

Ik heb eens voor de lol zon beetje alle browsers geinstalled gehad en door elkaar gebruikt. De enige die het overleefden waren Opera, OASP en een tijdje Next.

Next is daarna afgevallen door snelheid.

Van alle browsers was AOSP nog steeds de snelste in Peacekeeper trouwens. Ik weet niet wat Chrome op mobiel moet voorstellen, maar het lijkt in de verste verte niet op de snelheid die de desktop versie biedt.

OASP all the way (mét Flash)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik dacht: ik ga AOSP ook maar eens installeren. Maar ik snap het niet zo goed ... :X

Deze heb ik ik geïnstalleerd: Google Play: [ROOT]AOSP Browser Installer Vervolgens krijg ik de melding dat mijn device (Galaxy Nexus) niet wordt ondersteund, en daarna krijg ik de melding dat hij installed is maar dat ik wel iets kan uninstallen. De browser zelf krijg ik echter niet gestart, en ik kan hem bij de apps ook niet vinden.

Wat snap ik niet? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
pven schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:45:
Ik dacht: ik ga AOSP ook maar eens installeren. Maar ik snap het niet zo goed ... :X

Deze heb ik ik geïnstalleerd: Google Play: [ROOT]AOSP Browser Installer Vervolgens krijg ik de melding dat mijn device (Galaxy Nexus) niet wordt ondersteund, en daarna krijg ik de melding dat hij installed is maar dat ik wel iets kan uninstallen. De browser zelf krijg ik echter niet gestart, en ik kan hem bij de apps ook niet vinden.

De browser die standaard wordt geleverd met de galaxy nexus is toch de AOSP browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:49
Ja volgens mij is ie pas vanaf de N4 afgeschaft, hoewel custom aokp op de n4 ook stock/aosp browser meelevert

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:49:
[...]

De browser die standaard wordt geleverd met de galaxy nexus is toch de AOSP browser?
Oh ... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:12
Het fijne aan Chrome vind ik juist de goede samenwerking met de desktop versie. Dus formulieren, wachtwoorden, tabs etc. Zolang een andere browser mij dat niet kan bieden. Blijf ik gewoon bij Chrome. Ondanks dat er misschien wel iets snellere Browsers zijn.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:33
CLB schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:31:
AOSP browser, fullscreen, Flash en 'Quick Controls' doen het voor mij:
[afbeelding]

Dat mensen de mobiele Chrome versie goed vinden werken en gebruiken kan ik echt niet begrijpen :s
Heb deze nu maar even gedownload paar dagen geleden, en moet zeggen dat ie erg lekker werkt _/-\o_ Heb mijn Chrome-desktop bladwijzers gelijk erbij zitten en hij is heerlijk snel en soepel. Inzoomen werkt perfect, geen irritante menu's of knoppen onderin beeld.

Heb nu maar Opera eraf gemikt en gebruik deze voortaan. :*)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik doe ik het al jaren met de stock Samsung browser, voornamelijk om de quick controls, en wil absoluut niet anders.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:31:
Ik doe ik het al jaren met de stock Samsung browser, voornamelijk om de quick controls, en wil absoluut niet anders.
Wat bedoel je precies met de quick controls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:48

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 22:32
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:31:
Jij hebt toch ook een GN? Dan is het niet de stock android browser maar de stock AOSP browser :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Maardiweb schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 09:05:
[...]

Jij hebt toch ook een GN? Dan is het niet de stock android browser maar de stock AOSP browser :)
Ik heb een S2 (i9100)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Remcom00 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:42:
Hele toffe app dit :).
Eigenlijk een crosspost van het Homescreens topic, maar goed.
[video]
Om daar nog even op terug te komen: ik heb een code ontvangen..!
Eerste ervaringen:
er zijn nog erg weinig thema's, maar het heeft zeker potentie.
Het lijkt erg op Buzz launcher die soortgelijke functionaliteiten bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Heb ook de code binnen gekregen. Denk alleen niet dat het iets voor mij is, aangezien ik het gewoon leuk vind om mijn telefoon helemaal zelf naar mijn hand te zetten. Maar ga deze toch maar even proberen om te kijken of er leuke thema's bij zitten :)

Alleen als ik nu naar thema's zoek in de app vind ie er geeneen. :?

-edit- Ah zie op het forum van de app dat ik soft nav keys uit moet zetten. Laten dat nou net de fijnste knoppen zijn op mijn tel, vergeleken met de hardware knoppen (HTC Desire)

-edit2- Nu ziet ie wel thema's, waarbij ik moet zeggen dat er wel hele mooie tussen zitten. Maarja allemaal hebben ze net iets niet wat ik weer wel gebruik.
Ik gebruik deze app wel keertje als ik andere/nieuwe telefoon heb.

[ Voor 40% gewijzigd door Ikkuh84 op 06-10-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
14 dagen geleden werd Google Play: Quickoffice gratis.

Vandaag zag ik dat ik netjes 10GB extra gekregen heb hiervoor.
mijn Google account is nu 25GB ... altijd leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Een tijdje terug kwam Metro (Australische railoperator) met een leuke campagne om mensen bewust te maken van de gevaren rond het spoor: YouTube: Dumb Ways to Die

Nu is er ook een (hilarische!) game gemaakt: Google Play: Dumb Ways to Die

Erg fijn tijdverdrijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
FreshMaker schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:45:

Yup...same here, very nice indeed! Inmiddels al mijn bestanden overgeplaatst vanaf Dropbox naar Google Drive. Beiden 25Gb opslag, echter Dropbox voor beperkte periode (HTC One, gratis 25Gb Dropbox voor 2 jaar). En ik heb gemerkt dat GD nogal sneller is qua sync en down/uploaden bestanden dan DB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Laatst online: 21:17
dafmay schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:10:
[...]

Yup...same here, very nice indeed! Inmiddels al mijn bestanden overgeplaatst vanaf Dropbox naar Google Drive. Beiden 25Gb opslag, echter Dropbox voor beperkte periode (HTC One, gratis 25Gb Dropbox voor 2 jaar). En ik heb gemerkt dat GD nogal sneller is qua sync en down/uploaden bestanden dan DB.
Dat was zeker erg goed, heb ook 25GB extra ruimte. Ook vindt ik quickoffice erg goed werken, ik zocht altijd al naar een office app die licht, mooi was en bij het laten zien van bijv. word documenten een zo groot mogelijk scherm beschikbaar heb voor het zien van het document en niet al die instellingen van de app zelf. Enige app die ik heb kunnen vinden is polaris office maar die werkt niet op mijn telefoon. Maar nu heb ik gelukkig deze.

Is er een app die ervoor zorgt dat ik mijn whatsapp berichten bij de lockscreen kan zien? En dan niet van wie ik het bericht heb gekregen en hoeveel, maar zoals bij iOS, dat ik ook de inhoud kan lezen in de lockscreen. Heb Dashclock en een paar extensies daarvan al uit geprobeerd, maar daar kan je de inhoud niet lezen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
yeth3119 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:28:
[...]

Dat was zeker erg goed, heb ook 25GB extra ruimte. Ook vindt ik quickoffice erg goed werken, ik zocht altijd al naar een office app die licht, mooi was en bij het laten zien van bijv. word documenten een zo groot mogelijk scherm beschikbaar heb voor het zien van het document en niet al die instellingen van de app zelf. Enige app die ik heb kunnen vinden is polaris office maar die werkt niet op mijn telefoon. Maar nu heb ik gelukkig deze.
Ik hier over op QuickOffice vanaf Polaris Office (de standaard Office app op de HTC One). Die werkte overigens prima, maar ik vind het fijn om zoveel mogelijk onder de Google-noemer te kunnen scharen :) En zoals je zegt, QuickOffice is licht, snel en compleet...en sync-ed ook erg vlot&soepeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhvis
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-10 21:53
dafmay schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:10:
[...]

De extra 10GB opslag op Google Drive is ook maar voor 2 jaar, daarna is het weer gewoon 15GB (zie ook hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
mhvis schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:42:
[...]

De extra 10GB opslag op Google Drive is ook maar voor 2 jaar, daarna is het weer gewoon 15GB (zie ook hier).
Excuses, ik was inderdaad niet compleet in mijn bericht. Klopt wat je zegt. Echter geldt voor mij dat 15Gb in principe voldoende is, en mijn Dropbox opslagcapaciteit is slechts 3,5Gb. Vandaar ook een van de redenen voor mijn overstap naar Google Drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
FreshMaker schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:45:

Ik heb nu ook 10gb extra, bovenop de 125gb die ik al had. Vet relaxt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:17
darkdesign schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:15:
[...]

Ik heb nu ook 10gb extra, bovenop de 125gb die ik al had. Vet relaxt :)
Heeft dat 2 weken geduurd voor je die 10gb erbij gekregen had ?
Net ook Quikoffice geïnstalleerd en las dat ik er 15gb extra bij zou krijgen,
heb net gekeken maar heb ze er nog niet bij hoor ?

[ Voor 20% gewijzigd door Albert020 op 06-10-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 00:19

The_Worst

Unox

Dat kan inderdaad een paar weken duren. Zolang duurde het bij mij in ieder geval. :)

Actie liep tot 26 september.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 10:38
dafmay schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:46:
[...]

Ik hier over op QuickOffice vanaf Polaris Office (de standaard Office app op de HTC One). Die werkte overigens prima, maar ik vind het fijn om zoveel mogelijk onder de Google-noemer te kunnen scharen :) En zoals je zegt, QuickOffice is licht, snel en compleet...en sync-ed ook erg vlot&soepeltjes.
En wat is eigenlijk het voordeel t.o.v. de Google Drive app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik zit nu op 46GB:
46 GB totale opslagruimte
Uw opslagmogelijkheid 20 GB
Early adopter-bonus 1 GB
Bonus voor betalende gebruiker 15 GB
Quickoffice promotion - verloopt op 03-10-15 10 GB
Jammer dat die 10GB extra over twee jaar vervalt. Maar wel blij dat ik nog de oude betaalde opslag heb (20GB/$5 per jaar), die ga ik echt niet inwisselen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Joster schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:00:
[...]

En wat is eigenlijk het voordeel t.o.v. de Google Drive app?
Huh? :?

[ Voor 44% gewijzigd door dafmay op 07-10-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Eindelijk: Google Play: Purchased Apps _O_

De titel spreekt voor zich. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Met de Google Drive app kan je toch ook documenten maken, staan dan alleen op je Drive ipv op je telefoon. Maar goed, zijn ook weer offline beschikbaar te maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Nice, jammer dat Google zoiets niet standaard in de Play Store heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

pven schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:45:

Moet de telefoon geroot zijn voor deze browser? Want volgens de uitleg kan het op alle telefoons? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat staat er in de app-naam :) Ja dus!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2385933
deze kan wel zonder...

[ Voor 8% gewijzigd door Prulleman op 07-10-2013 21:21 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Joster schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:12:
[...]

Met de Google Drive app kan je toch ook documenten maken, staan dan alleen op je Drive ipv op je telefoon. Maar goed, zijn ook weer offline beschikbaar te maken natuurlijk.
Geen idee, zou zomaar kunnen. Ik weet wel dat het openen van een bestand vanuit Google Drive niet lukt wanneer Quick Office niet is geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

En de volgende stap voor Hangouts om dé messenger te worden komt dichterbij:

http://www.androidpolice....deo-sharing-capabilities/

Hierna kan de standaard messenger app op alle Android toestellen worden weggelaten en leert iedereen automatisch Hangouts kennen en gebruiken, waarna Whatsapp en FB Messenger (wat mij betreft) naar de vergetelheid kunnen zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:14

Laguna

Connaisseur

yeth3119 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:28:
[...]

Is er een app die ervoor zorgt dat ik mijn whatsapp berichten bij de lockscreen kan zien? En dan niet van wie ik het bericht heb gekregen en hoeveel, maar zoals bij iOS, dat ik ook de inhoud kan lezen in de lockscreen. Heb Dashclock en een paar extensies daarvan al uit geprobeerd, maar daar kan je de inhoud niet lezen, helaas.
Die is er: Google Play: NiLS Notifications Lock Screen

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 17:42
Whatsapp kan dat zelf toch ook al? Ik hoef niet te unlocken voor ik berichten kan lezen en beantwoorden. Even zoeken in de instellingen...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:12:
En de volgende stap voor Hangouts om dé messenger te worden komt dichterbij:

http://www.androidpolice....deo-sharing-capabilities/

Hierna kan de standaard messenger app op alle Android toestellen worden weggelaten en leert iedereen automatisch Hangouts kennen en gebruiken, waarna Whatsapp en FB Messenger (wat mij betreft) naar de vergetelheid kunnen zakken.
_/-\o_ Goede vooruitgang van Hangouts. Nu toch maar mijn vrienden overhalen om Hangouts te gebruiken... :/

Hopelijk komen er ook opties voor om hem net als WA+ helemaal naar je eigen hand te zetten qua layout en kleuren. :o
Groentenboer schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:34:
Whatsapp kan dat zelf toch ook al? Ik hoef niet te unlocken voor ik berichten kan lezen en beantwoorden. Even zoeken in de instellingen...
Jij bedoeld de popup die je aan kan zetten. Zelf vind ik het mooier dat je tekst gewoon op je lockscreen komt te staan in plaats van een popup.

[ Voor 20% gewijzigd door Ikkuh84 op 08-10-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Gebruikt er iemand de app stickmount in combinatie met de useracounts op een tablet? Heb een nexus7 met twee users, maar stickmount werkt niet op de tweede account. Deze heeft wel root toegang, maar de app start niet op.

Iemand een idee of alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Laatst online: 21:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Bestaat er een app die je helpt herinneren wanneer de wintertijd/zomertijd in gaat? Uiteraard kan ik een reminder zetten, maar dat moet ik dan voor ieder jaar instellen. Ik heb overigens gezocht naar dingen als zomertijd en wintertijd, dan krijg ik alleen maar mooie wallpapers. :P

Timocos schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:38:
[...]

_/-\o_ Goede vooruitgang van Hangouts. Nu toch maar mijn vrienden overhalen om Hangouts te gebruiken... :/

Hopelijk komen er ook opties voor om hem net als WA+ helemaal naar je eigen hand te zetten qua layout en kleuren. :o
Als ze Whatsapp nou eens integreren in Hangouts ... :P :+

[ Voor 42% gewijzigd door pven op 09-10-2013 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ook op daylight savings gezocht? Klok past zich automatisch aan he, ik neem aan dat je 't daarvoor niet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Als je enkel een reminder wilt, steek er nu één keer een paar minuten tijd in en zet de komende jaren in je agenda (laatste zondagen van maart en oktober). Dat kost je minder energie dan een mooie oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Arie- schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:49:
Als je enkel een reminder wilt, steek er nu één keer een paar minuten tijd in en zet de komende jaren in je agenda (laatste zondagen van maart en oktober). Dat kost je minder energie dan een mooie oplossing vinden.
Dat dus

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:26

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik denk dat je alleen maar deze kalender ->
http://www.markthisdate.com/calendar/Winter_Zomertijd_2456/add-to-calendar.html?language=1 moet toevoegen aan je Google agenda, dan lijkt het mij dat hij er standaard in komt te staan.

[ Voor 18% gewijzigd door janvanduschoten op 09-10-2013 09:15 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Die zijn niet echt eeuwig geldig, ze hebben gewoon tot 2015 de datums er in gezet. 8)7

Terwijl je zo makkelijk een herhaalde reminder zonder einddatum maakt voor de laatste zondag van de maand in maart en oktober.

[ Voor 4% gewijzigd door MegaTronics op 09-10-2013 10:20 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 17:26

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dat schiet dus ook niet op. Gewoon ff een aparte afspraak maken en jaarlijks instellen dus.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ik zie trouwens zojuist in Business Calendar Pro dat er ook de optie "laatste <dag_van_de_week> van een maand" bestaat bij herhalende afspraak. Ik heb het even geprobeerd en het lijkt goed te werken, oktober in 2016 heeft 5 zondagen, daar klopt het ook.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3038360/tweakers/2013-10-09%2011.54.02.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3038360/tweakers/2013-10-09%2011.54.09.png

[ Voor 60% gewijzigd door Arie- op 09-10-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Iemand bij wie hangout berichten niet meer binnenkomen?

Kan wel zenden, maar als ik een antwoord krijg, zie ik die pas als ik hangout afsluit (force close) en weer opstart. Al de nodige data reset gedaan, in en outsignen, etc, maar er komt niets door...

-EDIT-

Ik weet niet hoe, maar mijn ipad (van de baas ;) ) gooide roet in het hangout eten. Alle berichten kwamen daar wel binnen, en zodra ik daar uitlogde, kwamen ze ook weer binnen op mijn android apparaten..
Zie je wel dat apple en google water en vuur zijn ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Fly-guy op 09-10-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
-Verwijderd-

[ Voor 104% gewijzigd door Ikkuh84 op 11-10-2013 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een klokwidget met veel mogelijkheden, die naar 'alarm & clock' gaat als ik op de tijd klik?
Gebruik op mn Sony altijd de standaard klokwidget alleen die wordt in elkaar gedrukt met een 6x5 grid.

Nu heb ik bekeken: Beautiful Widgets Pro, HD Widgets, Simi Clock en mClock...
Met de laatste iets moois in elkaar geflanst, maar als ik erop klik kom ik in die instellingen...

Anders iets om een gedeelte van het scherm toe te wijzen aan --> start die app...?

Er is een 'tap to open' functie, nice!

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 11-10-2013 01:12 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
BW heeft die functie ook. Kan gewoon een custom target toewijzen aan je klok :) (zelfs uren = app en minuten = instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht ik wel, maar pour moi mogen ze hun appnaam veranderen in Ugly Widgets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ik weet dat Google Play: Minimalistic Text ook de optie heeft om een willekeurige Android activity te starten als je op een widget klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik doe het nu met de clock widget die in Themer gebouwd zit :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 11-10-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:43

JT

VETAK y0

Wie weet een gratis widget waarmee je met een druk op de widget alle inkomende belletjes blokkeert? Ik vind genoeg apps maar niet die dit doen...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

JT schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:45:
Wie weet een gratis widget waarmee je met een druk op de widget alle inkomende belletjes blokkeert? Ik vind genoeg apps maar niet die dit doen...
Blokkeerstand op een Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

HTC One ;) Ik kan het wel in het menu doen maar dat wil ik helemaal niet aangezien ik vaak schakel.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Kan je er geen activiteit voor maken in je launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Bedoel je een snelkoppeling? Middels een snelkoppeling kan ik niet in het betreffende menu komen, laat staan een snelkoppeling maken naar het specifieke item.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bijvoorbeeld Nova launcher heeft ook activities (Sneltoetsen/activiteiten). Daar kies je dan Instellingen / Blokkeerstand en je hebt 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Vergeten te quoten waar ik op reageer en verdere uitleg. Clock app met veel instellingen. Op zichzelf staande app gebaseerd op de Clock widget uit Cyanogen.

Ook een mooie Clock widget is Timely https://www.google.nl/url...8EcNGo8qIrCeQ9MRS40z3Jnzg

Als reactie op CLB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Het ís de clock widget van CM, die nu als losstaande app verder ontwikkeld wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:48
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:24:
Het ís de clock widget van CM, die nu als losstaande app verder ontwikkeld wordt ;)
Dat zegt 'ie toch ook al?

Timely is erg mooi ja. Gebruik zoiets niet maar vind het een erg originele app.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Timely en Chronus vind ik beide mooie apps. Enige wat ik jammer vind is dat ze het beste tot hun recht komen bij gebruik onder stock Android. Op bv. mijn Xperia Z past het weer niet bij rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met Google Play Music. Als ik de 30 dagen trial wil activeren krijg ik de volgende melding:

"Fout, het item dat u wilt aanschaffen kan niet worden gevonden"

Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Vraagje. Ik heb een Nexus 7 2013 en ik ben op zoek naar en app waarbij ik de nexus kan bedienen om muziek via de wifi af te spelen op mijn smart tv of psp
3. Net als bij de HTC one.. Speler selecteren. Of Asus infinity met MyNet
ITunes remote ken ik maar gebruik geen iTunes meer. En dat gaat via de pc. Doubletwist ken ik ook maar die moet je bedienen via tv of ps.

Iemand een tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Xmbc?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Kan je misschien wat met unified remote? Of is dat alleen maar voor PC's? Gebruik iig al tijden om mijn PC te bedienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Michele_M_ schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:46:
Vraagje. Ik heb een Nexus 7 2013 en ik ben op zoek naar en app waarbij ik de nexus kan bedienen om muziek via de wifi af te spelen op mijn smart tv of psp
3.
Dat kunnen een hoop UPnP apps, zoals Google Play: Skifta.

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Het is tot nu toe gelukt met BubbleUpnP (de gratis versie) :)
Milly schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:29:
[...]

Dat kunnen een hoop UPnP apps, zoals Google Play: Skifta.
Die ziet er veel simpeler uit. Thx ga m uitproberen ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Michele_M_ op 14-10-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:29:
Ik heb een probleem met Google Play Music. Als ik de 30 dagen trial wil activeren krijg ik de volgende melding:

"Fout, het item dat u wilt aanschaffen kan niet worden gevonden"

Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen.
Wel met het juiste account/creditcard geprobeerd? Ik weet nog dat toen het initieel aangekondigd werd voor de VS, je deze foutmelding kreeg als je via een VPN met je Nederlandse account met Nederlandse creditcard het probeerde te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 01-10 14:32
Bestaat er iets zoals (een app cadeau geven) ?

Wil namelijk zelf heel graag PowerAmp vanwege de missende equalizers in Spotify en LG Muziek app...

Dat iemand dan een app voor mij koop en ik het geld stort op zijn rekening zeg maar...

Heb zelf geen creditcard o.id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Knamix schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:49:

Wil namelijk zelf heel graag PowerAmp vanwege de missende equalizers in Spotify en LG Muziek app...

Dat iemand dan een app voor mij koop en ik het geld stort op zijn rekening zeg maar...

https://www.3vcard.nl/
of even wachten tot januari:
http://www.playcardgiftcodes.nl/google-play-gift-card.php

[ Voor 9% gewijzigd door Prulleman op 15-10-2013 09:57 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Knamix schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:49:

http://forum.kpn.com/t5/N...via-KPN-en-Hi/ba-p/123608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 01-10 14:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:14

Laguna

Connaisseur

JT schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:45:
Google Play: Niet storen!

Deze al geprobeerd? Volgens mij moet het daar wel mee lukken.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:08

HaTe

haat niet

Waarom blijft iedereen maar 3vcard aanbevelen terwijl die heel duur is als je niet het heel bedrag optijd opmaakt. NETELLER is hier veel beter in. Enige eis is dat je elke 14 maanden een transactie doet en anders krijg je een kleine boete. Hier heb ik er meer over verteld, pas op referral links op deze pagina: http://rtl.ksya.net/neteller.php

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhvis
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-10 21:53
HaTe schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:31:
[...]

Waarom blijft iedereen maar 3vcard aanbevelen terwijl die heel duur is als je niet het heel bedrag optijd opmaakt. NETELLER is hier veel beter in. Enige eis is dat je elke 14 maanden een transactie doet en anders krijg je een kleine boete. Hier heb ik er meer over verteld, pas op referral links op deze pagina: http://rtl.ksya.net/neteller.php
Er is een nog idealere optie: bij o.a. de Bruna kun je gewoon een prepaid Visakaart kopen van 25 euro. Er komen geen kosten bovenop, je betaalt dus 25 euro en je krijgt er een Visa-kaart voor met 25 euro tegoed. De kaart is een jaar geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Het uitwisselen van invites en dergelijke zaken is hier niet toegestaan. Reacties met dit onderwerp zijn daarom verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Laatst online: 26-09 13:45
niet dus :(

[ Voor 91% gewijzigd door jooproo op 16-10-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

Gezien de modbreak is het goed om je bevindingen over de app te plaatsen. Dat is al een signaal genoeg dat je invites kunt uitdelen :)

Het ging dus om de app Aviate. Het is een Launcher die op een mooie manier wordt weergegeven. Hij is nu in een closed beta. Wat vinden andere mensen er van?

[ Voor 76% gewijzigd door Booth op 16-10-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb m een kwartiertje geprobeerd ( ;) ) en ben inmiddels terug naar Nova. Te weinig instelmogelijkheden. Geen gestures. Te rommelig, die twee tabbladen met apps. Ik hou van strakke homescreens met alleen relevante info. Apps zitten met z'n drieen onder één icoontje en in m'n drawer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejjay
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:23
Ben ook even bezig geweest met Aviate, vind het nou niet echt bepaald handig. De lijsten scrollen wel mooi vloeiend maar ik mis gewoon handigheid. Ook het sorteren van apps op naam met voorletters erbij had niet gehoeven. Ook maar weer terug naar Trebuchet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Laatst online: 26-09 13:45
Op dit moment heb ik m in gebruik. Ziet er opzich wel prima uit. Even kijken hoe het na een paar dagen bevalt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-10 15:02
Ik heb Aviate nu een half uurtje draaien, en ben erg onder de indruk. Moet nog even kijken of het ook handig blijft in dagelijks gebruik, maar so far behoorlijk onder de indruk - loop momenteel met een 3 jaar oude nexus s rond, en Aviate draait er heel soepel op.

Kan me wel voorstellen dat het minder aanpasbaar voelt, als je veel widgets gebruikt (wat ik niet doe) ga je dat wel missen.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Net Kii Keyboard ontdekt, eindelijk weer een fatsoenlijk keyboar die fullscreen landscape kan uitschakelen :D
Google Play: Kii Keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:21
Booth schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:24:
Gezien de modbreak is het goed om je bevindingen over de app te plaatsen. Dat is al een signaal genoeg dat je invites kunt uitdelen :)

Het ging dus om de app Aviate. Het is een Launcher die op een mooie manier wordt weergegeven. Hij is nu in een closed beta. Wat vinden andere mensen er van?
Als je snel reageert kun je via hun G+ page wel een invite krijgen. Ik heb het zojuist geinstalleerd, ben benieuwd hoe ik het over een paar dagen vind. Ben in ieder geval van Blinkfeed af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een topic over launchers, thema's en iconpacks heh, lijkt me daar meer van toepassing allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Google Play: Microsoft Remote Desktop
De Microsoft RDP app...gratis! :D

[ Voor 3% gewijzigd door maarud op 18-10-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insaniteit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-02-2024
Maar hoe werkt ie? Vind niet echt een duidelijke uitleg
Pagina: 1 ... 27 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.