Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Alwayshappyz schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:36:
[...]
Thanks! Werkt uitstekend bij mij. Is er een optie dat hij opslaat welk boek je aan het lezen bent en op welke bladzijde je gebleven bent? Ik ben in een boek begonnen maar elke keer als ik de app afsluit en hem daarna weer opstart is hij de voortgang in dat boek vergeten.
Hmm dat zou hij automatisch al moeten doen. Op de leesplank bij aldiko staan de recente boeken die je geopend hebt, en ieder boek onthoudt waar je gebleven bent. Je kan eventueel als extratje ook nog bookmarks aanmaken, maar dat heb ik nog nooit hoeven doen voor normaal lezen. Een bookmark werkt net als een webpage bookmark voor als je snel terug wilt naar een passage die je wilt teruglezen.

Probeer eens een herinstallatie, want het lijkt niet helemaal goed te gaan bij jou. (of heb je een grijze pro versie?) De gratis variant uit de store werkt prima hoor.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Gabliboeba schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:16:
[...]
Voor de mensen die niet als ik op zoek zijn naar zo een app: ik heb er eentje gevonden.

Google Play: Knock²+ // LED was yesterday!
Ik vind hem heel leuk uitzien. Direct lopen proberen, werkte niet. Ik snapte het maar niet.
Blijkt dat het alleen werkt als je een lockscreem gebruikt op je mobiel, zonder werkt het niet. Ik vind het wel een handige manier om direct te zien waar je berichten van hebt. Zo in de opties ook niks kunnen vinden die zou kunnen helpen. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Dit is niet de bedoeling van dit topic. Gebruik even de zoekfunctie voor het Google Music topic.

[ Voor 127% gewijzigd door janvanduschoten op 15-04-2013 13:57 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Wie weet nog wat leuke game apps voor een tablet? Voetbal management spellen liggen me wel, en ook race/adventure games :) denkspelltjes zijn ook leuk..dus ik heb een ruime smaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
serhat schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:41:
[...]
Blijkt dat het alleen werkt als je een lockscreem gebruikt op je mobiel, zonder werkt het niet.
Werkt het wel als je een pin als schermvergrendeling hebt? Of alleen als je moet vegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Alwayshappyz schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:54:
Wie weet nog wat leuke game apps voor een tablet? Voetbal management spellen liggen me wel, en ook race/adventure games :) denkspelltjes zijn ook leuk..dus ik heb een ruime smaak :P
Daarvoor is er een ander topic. :)
Android Games - Discussie & Ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 14:13
Ik had een vraagje over een personalisatie app, ik ben hem ook veel tegen gekomen in het "Post je homescreen" topic en op basis daarvan had ik hem zelf ook aangeschaft. Het gaat hier om de app "Minimal MIUI". Een erg mooie iconset naar mijn mening.

Hij was een aantal dagen geleden nog te vinden in de Play Store, vreemd genoeg lijkt hij nu helemaal te zijn verdwenen en kan ik de app dan ook niet meer vinden. Er stond nog voor korte tijd een verwijzing naar de app bij "My Apps" maar wanneer ik daar op klikte ging die naar een Page not Found achtige pagina van de Play Store. Ik kan het thema wel nog selecteren binnen Nova Launcher, maar daar houd het ook op.

Iemand een idee wat er mee gebeurd is? Hij stond redelijk hoog in de Top 40 betaalde personalisatie apps, maar aangezien ik de app niet meer kan vinden kan ik ook geen link geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Als hij verwijderd is zal er denk ik iets mis mee zijn. Gezien je beschrijving lijkt me 'copyright infringement' op bepaalde icons het meest voor de hand liggende. Oftewel bepaalde icons zijn waarschijnlijk beschermd en de eigenaar daarvan zal geklaagd hebben dat iemand anders er geld mee aan het verdienen is. (let wel dit is wat ik denk dat gebeurt is, pure speculatie dus)
Google haalt in zo'n geval de app uit de playstore en plaatst dat pas weer terug als ze dit opgelost hebben.

Verder zou ik het ook niet weten, mocht je in de app die jij dus nog wel hebt een email adres hebben zou je de maker ook een mail kunnen sturen of naar zijn website kunnen gaan.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
rockhopper schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:51:
[...]

Hmm dat zou hij automatisch al moeten doen. Op de leesplank bij aldiko staan de recente boeken die je geopend hebt, en ieder boek onthoudt waar je gebleven bent. Je kan eventueel als extratje ook nog bookmarks aanmaken, maar dat heb ik nog nooit hoeven doen voor normaal lezen. Een bookmark werkt net als een webpage bookmark voor als je snel terug wilt naar een passage die je wilt teruglezen.

Probeer eens een herinstallatie, want het lijkt niet helemaal goed te gaan bij jou. (of heb je een grijze pro versie?) De gratis variant uit de store werkt prima hoor.
Ik had de gratis variant ja. Ik zal hem even deinstalleren, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
MistaDevine schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:05:
[...]

Werkt het wel als je een pin als schermvergrendeling hebt? Of alleen als je moet vegen?
Even getest voor je. Met PIN werkt het prima, alleen moet je daarna natuurlijk wel je pin invoeren wil je iets kunnen doen (security-technisch gezien logisch). Bij slide skipt hij de lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:06
Iemand nog tips voor leuke spelletjes (is voor een tablet), die geen internet nodig hebben?

Binnenkort flink wat uren in een vliegtuig doorbrengen, dus een dikke FPS die je batterij snel leeg maakt is ook niet echt handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:49

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Het Vosje schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:50:
Iemand nog tips voor leuke spelletjes (is voor een tablet), die geen internet nodig hebben?

Binnenkort flink wat uren in een vliegtuig doorbrengen, dus een dikke FPS die je batterij snel leeg maakt is ook niet echt handig...
Vijf replies geleden wordt-ie nog gelinkt... :X

Android Games - Discussie & Ervaringen

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:06
Haha, en ik wist gewoon dat dat topic er was he ... Foutje bedankt :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het Vosje schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:56:
[...]

Haha, en ik wist gewoon dat dat topic er was he ... Foutje bedankt :F
Je zou voor de grap eens het [Zoek in het forum] balkje hierboven kunnen proberen, daarmee kun je dingen zoeken & vinden :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
rockhopper schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:54:
Als hij verwijderd is zal er denk ik iets mis mee zijn. Gezien je beschrijving lijkt me 'copyright infringement' op bepaalde icons het meest voor de hand liggende. Oftewel bepaalde icons zijn waarschijnlijk beschermd en de eigenaar daarvan zal geklaagd hebben dat iemand anders er geld mee aan het verdienen is. (let wel dit is wat ik denk dat gebeurt is, pure speculatie dus)
Google haalt in zo'n geval de app uit de playstore en plaatst dat pas weer terug als ze dit opgelost hebben.

Verder zou ik het ook niet weten, mocht je in de app die jij dus nog wel hebt een email adres hebben zou je de maker ook een mail kunnen sturen of naar zijn website kunnen gaan.
Achteraf gezien moest ik de boeken gewoon nog importeren...duh. Slim van me, kuch kuch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
serhat schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:40:
[...]
Even getest voor je. Met PIN werkt het prima, alleen moet je daarna natuurlijk wel je pin invoeren wil je iets kunnen doen (security-technisch gezien logisch). Bij slide skipt hij de lockscreen.
He bedankt! Aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Microsoft heeft haar outlook.com app van een behoorlijke (grafische) update voorzien. De app lijkt nu veel meer op windows phone counterpart en heeft veel GUI elementen uit Modern ui overgenomen. Dikke pluim voor Microsoft om met z'n mooie update uit te komen :)

Ik wilde dit ook meegeven in een Google Play recensie maar nu blijkt dat ik opgedrongen wordt om een Google+ account te nemen, WTF Google! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Alwayshappyz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:30:
[...]
Achteraf gezien moest ik de boeken gewoon nog importeren...duh. Slim van me, kuch kuch.
Je quote mijn antwoord op iemand anders zijn probleem, maar ik ben blij dat je 'boekenprobleem' is opgelost. Ik ging er vanuit dat je de 'intro stappen' al doorlopen had, maar dat had ik dus beter niet kunnen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben al weer enkele weken tevreden met Google Play: Astrid Tasks & To-do List :)

Waar ik echter niet aan uit kom is het volgende. Ik heb notification-reminders staan. In de app zelf pas ik een-en-ander aan waardoor de reminder bv een paar dagen opschuift. Helaas moet ik dan nog wel handmatig de notifications weghalen. Kan dat makkelijker? (sync of notifications opschonen werkt niet)

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 17-04-2013 07:41 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
pven schreef op woensdag 17 april 2013 @ 07:40:
Ik ben al weer enkele weken tevreden met Google Play: Astrid Tasks & To-do List :)

Waar ik echter niet aan uit kom is het volgende. Ik heb notification-reminders staan. In de app zelf pas ik een-en-ander aan waardoor de reminder bv een paar dagen opschuift. Helaas moet ik dan nog wel handmatig de notifications weghalen. Kan dat makkelijker? (sync of notifications opschonen werkt niet)
Ik heb je post drie keer door gelezen maar begrijp niet precies wat je wilt /bedoeld. Een notificatie die opschuift en toch weg moet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
:D

Voorbeeldje:
- om 08:00 uur komt er een notificatie voor de dag
- in de app zelf pas ik die task aan en schuif ik hem voor een dag op
- de betreffende notificatie verdwijnt niet ('notification persistence' is aangevinkt)

Wat ik wil: als ik de betreffende task aanpas, dan wil ik dat die notificatie uit zichzelf verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Miki schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:45:
Microsoft heeft haar outlook.com app van een behoorlijke (grafische) update voorzien. De app lijkt nu veel meer op windows phone counterpart en heeft veel GUI elementen uit Modern ui overgenomen. Dikke pluim voor Microsoft om met z'n mooie update uit te komen :)

Ik wilde dit ook meegeven in een Google Play recensie maar nu blijkt dat ik opgedrongen wordt om een Google+ account te nemen, WTF Google! :(
Een update van de Hotmail app dwong mij om over te stappen op die app. Ik kan me niet veel lelijkers voorstellen. Wat een waardeloze app. Doet pijn aan je ogen zo wit, lettergrootte is gigantisch, blauw icoontje is niet terug te vinden OMDAT NATUURLIJK IEDERE APP BLAUW IS...

Neh, dit is waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
pven schreef op woensdag 17 april 2013 @ 07:50:
:D

Voorbeeldje:
- om 08:00 uur komt er een notificatie voor de dag
- in de app zelf pas ik die task aan en schuif ik hem voor een dag op
- de betreffende notificatie verdwijnt niet ('notification persistence' is aangevinkt)

Wat ik wil: als ik de betreffende task aanpas, dan wil ik dat die notificatie uit zichzelf verdwijnt.
Oké, duidelijk.
Ik doe dat als volgt: Ik ga naar de melding, tik op bewerken en zie dan dat de "due" tijd rood gekleurd is. Die tik ik vervolgens aan en zet hem bijvoorbeeld een dag vooruit. Dan tik ik op oke.
Het rode astrid poppetje is dan weg uit de notificatiebalk bovenin, en de taak is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:57
Ook nieuw in de Play store: Rando!
Google Play: Rando

Rando is een hele simpele foto app die gebaseerd is op het idee dat je vroeger nog wel eens 'verrast' werd met foto's van anderen als je je rolletje had laten ontwikkelen. Met deze app maak je een foto en deze wordt vervolgens naar een willekeurige andere rando gebruiker verstuurd. Zo krijg jij (per foto die je verstuurt) ook weer een foto terug van iemand anders ergens op de wereld.
De app is een soort experiment van de makers en tot zover vooral grappig. Ook leuk om te zien waar je opeens een foto vandaan krijgt ;)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Maardiweb schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:25:

Rando is een hele simpele foto app die gebaseerd is op het idee dat je vroeger nog wel eens 'verrast' werd met foto's van anderen als je je rolletje had laten ontwikkelen. Met deze app maak je een foto en deze wordt vervolgens naar een willekeurige andere rando gebruiker verstuurd. Zo krijg jij (per foto die je verstuurt) ook weer een foto terug van iemand anders ergens op de wereld.
De app is een soort experiment van de makers en tot zover vooral grappig. Ook leuk om te zien waar je opeens een foto vandaan krijgt ;)
Deze ga ik eens testen, maar ik ben bang dat ik snel 18+ foto's ga krijgen :/

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Lijkt inderdaad interessant, maar je moet je wel inloggen zag ik?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:04

Laguna

Connaisseur

Verstekbakker schreef op woensdag 17 april 2013 @ 07:56:
[...]

Een update van de Hotmail app dwong mij om over te stappen op die app. Ik kan me niet veel lelijkers voorstellen. Wat een waardeloze app. Doet pijn aan je ogen zo wit, lettergrootte is gigantisch, blauw icoontje is niet terug te vinden OMDAT NATUURLIJK IEDERE APP BLAUW IS...

Neh, dit is waardeloos.
+1

Het regent ook klachten bij zowel de Hotmail app als de Outlook.com app. Onvoorstelbaar dat Microsoft zo'n gedrocht op de markt zet en mensen vervolgens forceert hier op over te stappen, zonder eerst de Outlook.com goed uit te werken.

Verder is het natuurlijk weer mega irritant dat je een update niet kan verbergen in de Play Store..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Ik ga ervan uit dat het al wel bekend is, maar met Titanium Backup kan je prima een applicatie van de market 'detachen'. Zonder root is het een gedoe waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23

Leuk idee ja, al mogen de foto's die ik ontvang wel wat spannender zijn dan een blikje Redbull imho :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

serhat schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:41:
Ik ga ervan uit dat het al wel bekend is, maar met Titanium Backup kan je prima een applicatie van de market 'detachen'. Zonder root is het een gedoe waarschijnlijk.
Dat werkt al heel lang niet meer sinds de Play Store ooit een update heeft gehad..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Erg leuk kan ik vertellen en tot nu toe geen "adult material" gekregen.
Ook leuk is dat als je op de inkomende foto klikt je ziet waar deze vandaan komt :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

filenox schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:56:
[...]

Leuk idee ja, al mogen de foto's die ik ontvang wel wat spannender zijn dan een blikje Redbull imho :+
Dat blikje heb ik ook al binnen, ook een vuilnisbak. Spannender zijn ze nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
De NOS app heeft een update gekregen. Hij support nu tablets en 1080p telefoons (misschien dat hij die aanziet als tablets, maar hij mag weer geinstalleerd worden op Xperia Z :P). Google Play: NOS

Wat mij betreft qua gebruik en lay-out de mooiste nederlandse nieuws app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:31

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Yes! Ik zat al heel lang op die app te wachten.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Cybpraetorian schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:48:
[...]

Lijkt inderdaad interessant, maar je moet je wel inloggen zag ik?
Jup dat dan weer wel, maar veel meer dan een email hoef je niet op te geven dus met een fake mailadres (jetable.org, 10minutemail.com) kom je er ook wel.

Mijn 1e idee was ook dat ik veel "18+" materiaal binnen zou krijgen, maar daar heb ik tot zover nog geen last van gehad. Ik vind het wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Cyleo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:54:
De NOS app heeft een update gekregen. Hij support nu tablets en 1080p telefoons (misschien dat hij die aanziet als tablets, maar hij mag weer geinstalleerd worden op Xperia Z :P). Google Play: NOS

Ik lees het NOS nieuws in Google Currents. Heb je gelijk ook Nu.nl in een overzichtelijk formaat :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
FL Studio mobile is uitgebracht! Voor kleine muzikale ideetjes onderweg best handig lijkt me. Google Play: FL Studio Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 14:13
rockhopper schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:54:

Sorry voor de late reactie, maar bedankt voor de info :) Hoop hem nog terug te zien in de play store, al weet ik niet waarom hij is verwijderd. Vraag me dan wel af of het mogelijk is in zulke gevallen via google het geld terug te krijgen, nu zijn het geen grote bedragen (dacht iets van 1,70 weet het niet precies meer), maarja, jammer is het natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Cyleo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:54:

Jammer, die werkt hier niet op de Nexus 10. Had het stiekem al een beetje verwacht. De stabilteit van de NOS-apps laat over het algemeen te wensen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 14:41
Op mijn Nexus 10 kon ik de NOS app zonder probleem installeren vanuit de Play Store.

Enige probleem dat ik tegen ben gekomen is dat Journaal24 hapert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:35
Laguna schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:10:
[...]

+1

Het regent ook klachten bij zowel de Hotmail app als de Outlook.com app. Onvoorstelbaar dat Microsoft zo'n gedrocht op de markt zet en mensen vervolgens forceert hier op over te stappen, zonder eerst de Outlook.com goed uit te werken.

Verder is het natuurlijk weer mega irritant dat je een update niet kan verbergen in de Play Store..
Mag ik vragen waarom je geen gebruik maakt van de standaard e-mail app? Heb zowel Hotmail.com/de oude Outlook.com geprobeerd als de nieuwe versie, maar beide vind ik duidelijk geen verbertering ten opzichte van de stock app. Zeker de oude GUI was verschrikkelijk, en de nieuwe vond ik vooral het extreem grote font irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
FabianNL schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:08:
[...]

Mag ik vragen waarom je geen gebruik maakt van de standaard e-mail app? Heb zowel Hotmail.com/de oude Outlook.com geprobeerd als de nieuwe versie, maar beide vind ik duidelijk geen verbertering ten opzichte van de stock app. Zeker de oude GUI was verschrikkelijk, en de nieuwe vond ik vooral het extreem grote font irritant.
Ik wist niet eens dat je zoiets kon doen. Ik dacht dat je alleen in je Hotmail kon komen en push-msg kon krijgen met die Hotmail app. Welke is dan precies de stock app? (Heb namelijk vanalles gedisabled.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:24
bij een kale android versie heet ie email (email.apk), maar o.a. htc en Samsung passen deze een beetje aan

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het vanmiddag ook eens proberen. Mag het alleen wel wat zonniger weer buiten worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Prulleman schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:17:
bij een kale android versie heet ie email (email.apk), maar o.a. htc en Samsung passen deze een beetje aan
Cool, heb hem nu ingesteld op die app en die Outlook rotzooi uninstalled. Hopelijk krijg ik nu ook de vibrate terug, want die Outlook/Hotmail app had ook geen vibrate meer na een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:35
Verstekbakker schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:27:
[...]

Ik wist niet eens dat je zoiets kon doen. Ik dacht dat je alleen in je Hotmail kon komen en push-msg kon krijgen met die Hotmail app. Welke is dan precies de stock app? (Heb namelijk vanalles gedisabled.)
Push is geen probleem, even uit m'n hoofd:
  • Exchange ActiveSync kiezen bij 'handmatig'
  • m.hotmail.com als server adres
  • gebruikersnaam (volledig mail adres) + eigen wachtwoord
Werkt als een zonnetje, zonder problemen! Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
FabianNL schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:29:
[...]

Push is geen probleem, even uit m'n hoofd:
  • Exchange ActiveSync kiezen bij 'handmatig'
  • m.hotmail.com als server adres
  • gebruikersnaam (volledig mail adres) + eigen wachtwoord
Werkt als een zonnetje, zonder problemen! Succes.
Hoeft niet eens. Je kan (iig vanaf ICS) gewoon je hotmail en je ww intikken en dan herkent hij automatisch de serverinstellingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

FabianNL schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:08:
[...]

Ja terechte vraag :) ik heb sowieso niks met die Windows 8/Windows Phone look, dus de stock app maar eens geprobeerd en dat werkt eigenlijk prima 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 13:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Iemand ervaring met Tasker icm met SSID Selector? Ik heb beide nu op de telefoon staan, maar krijg met gene mogelijkheid dat hij switcht van SSID1 naar SSID2. Als ik een popup gebruik om te testen krijg ik die te zien, maar het switchen van SSID lukt niet.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Probeer het anders in de Tasker topic. Kan mij voorstellen dat ze je daar iets beter kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 13:05

wontcachme

You catch me? No you wont

serhat schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:34:
Probeer het anders in de Tasker topic. Kan mij voorstellen dat ze je daar iets beter kunnen helpen.
Na 5 uur klooien heb ik het gevonden. Net 10 minuten voor je post :P. Oplossing: Tasker deinstalleren en opnieuw installeren :X :X

Maar toch bedankt!

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox

Dit is toch wel de app van de maand imho :)
In het begin kreeg ik wat saaie foto's maar soms zitten er echt interessante plaatjes tussen :Y

"App van de maand"... Mm best leuk concept eigenlijk, kunnen we geen App van de maand-wedstrijdje doen? Dan weet je meteen welke apps nieuw & leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:31

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Leuk, maar ook wat twijfelachtig. Stel je fotografeert je vrouw terwijl ze net haar shirt over het hoofd trekt / zich opmaakt / de heg uit haar haar trekt na het snoeien / etc. Ik weet niet of ze het zou waarderen dat die foto niet alleen bij mij op het toestel staat, maar ook bij 1 of meer wildvreemden.

Los daarvan, lijkt het me wel grappig om dan weer op deze manier mooie foto's te zien die andere mensen hebben gemaakt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Met zo'n mentaliteit kan je de fotofunctionaliteit op Facebook* ook sluiten imho :P
Daarbij zijn foto's op Rando zo goed als niet te traceren, er is geen username zichtbaar, alleen een locatie. (die bij mij meestal buiten de EU zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:09:
Leuk, maar ook wat twijfelachtig. Stel je fotografeert je vrouw terwijl ze net haar shirt over het hoofd trekt / zich opmaakt / de heg uit haar haar trekt na het snoeien / etc. Ik weet niet of ze het zou waarderen dat die foto niet alleen bij mij op het toestel staat, maar ook bij 1 of meer wildvreemden.

Los daarvan, lijkt het me wel grappig om dan weer op deze manier mooie foto's te zien die andere mensen hebben gemaakt.
Dan maak je zulke foto's toch niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Heeft die app nou wel of geen eigen camerafunctionaliteit? Het zal toch niet zo zijn dat élke foto die je met je toestel maakt het internet op verdwijnt naar onbekende bestemming(en!) mag ik hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Nope de app werkt heel simpel. Druk op de Rando-knop, neem een foto, druk op versturen en klaar.
Na enkele minuten krijg je dan een melding waarin staat waar je Rando is aangekomen.

Na het versturen van je Rando kan je er ook 1tje ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Leuke app: Google Play: RoundR (met dank aan AndroidWorld)

Hiermee krijg je ronde hoeken op je scherm, en dat is dan meteen ook alles wat deze app doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
pven schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:26:
Hiermee krijg je ronde hoeken op je scherm, en dat is dan meteen ook alles wat deze app doet. :)
Zit al een paar updates te wachten tot het foutje weg is bij het omlaag trekken van de notificatie/settings balk maar denk dat dat nog lastig gaat worden aangezien de app wel een soort van overlay zal zijn of zo.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/1366657152_picsay-1366657152_sgs22013-04-22_20-59-15s.png

[ Voor 24% gewijzigd door Brad Pitt op 23-04-2013 11:04 . Reden: Plaatje wat verkleind en clickable ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Brad Pitt schreef op maandag 22 april 2013 @ 20:54:
[...]

Zit al een paar updates te wachten tot het foutje weg is bij het omlaag trekken van de notificatie/settings balk maar denk dat dat nog lastig gaat worden aangezien de app wel een soort van overlay zal zijn of zo.
Denk ik ook, zeker omdat het niet bij alle android versies is. Ik heb er met mijn 2.3.3 bv geen last van.

[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 24-04-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mariconjo schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:43:
Denk ik ook, zeker omdat het niet bij alle android versies is. Ik heb er met mijn 2.3.3 bv geen last van.
App is net weer geüpdate, ook deze "fout" is nu weg vanwege een nieuwe optie:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/1366707385_picsay-1366707385_sgs22013-04-23_10-56-28s.png
Ook fullscreen video's en YouTube werken nu feilloos waardoor deze app nu echt "af" is :)

[ Voor 21% gewijzigd door Brad Pitt op 23-04-2013 11:06 . Reden: Plaatje wat verkleind en clickable ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:27
Na het zien van die app valt mij nu pas op dat het niet 'standaard' in android zit :P Ik gebruik al een hele poos MIUI waar de hoeken al afgerond zijn...ziet er echt nice uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik heb een offtopic discussie een schopje gegeven, graag ontopic blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Kritiek op de moderatie is welkom maar alleen in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile, niet hier.

Als die Swipe app op Samsung telefoons officieel gratis is, geldt dat ook voor een (Google) Samsung Galaxy Nexus/Nexus S?

[ Voor 59% gewijzigd door janvanduschoten op 24-04-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08

Trouble

Everything is awesome

Nou weet ik niet of ik ergens anders moet kijken daarvoor, maar met mijn Samsung Galaxy Nexus moet ik Swipe gewoon betalen als ik 'm wil hebben via de Play Store.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
^ Hier hetzelfde,
best jammer; "Guinness World Record – Fastest Time to Type a Text Message" klinkt best goed :P

Er is ook een trialversie; https://play.google.com/s...1YW5jZS5zd3lwZS50cmlhbCJd

edit:
15MB voor een keyboard, bigger is better? :+

[ Voor 53% gewijzigd door filenox op 24-04-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

-Trouble- schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:52:
Nou weet ik niet of ik ergens anders moet kijken daarvoor, maar met mijn Samsung Galaxy Nexus moet ik Swipe gewoon betalen als ik 'm wil hebben via de Play Store.
Anders meld je je aan voor de beta op http://beta.swype.com, dan kan je hem iig gratis gebruiken als er een beta loopt. Ik heb nu op mijn SGS3 ook swype beta staan. Eerder werd het altijd meegeleverd, maar vanaf Jelly Bean kan het Samsung toetsenbord ook geveegd worden en hebben ze Swype er uit gegooid. Ik vind Swype alleen veel fijner werken, dus ben ik maar overgestapt op de beta.
Ik heb de Beta ook op een HTC Sensation geïnstalleerd, daar werkt hij ook prima op.

Edit: ik zie wel dat je niet meer kan aanmelden voor de beta, en dat de laatste beta op 14 september van dit jaar verloopt.

[ Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 24-04-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Draai ook al sinds de HTC Magic Swype, vind verreweg fijnste toetsenbord. In de "full" version zitten een paar kleine nieuwe dingen die niet in de Beta zaten. Uiteraard meteen gekocht, vind 79 cent voor iets dat je absurd vaak per dag gebruikt een no-brainer. Plus je krijgt hiervoor, zoals het hoort imho, ook meteen de tablet versie. Die dus meteen op de Tab8.9 gepushed. Later zal de prijs ook omhoog gaan dus erg happy nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja inderdaad, topprijs! Wel een introductieprijs naar wat ik las :)
Heb zelf momenteel geen Androiddevice (ja echt) maar gewoon gekocht, want die komt er weer aan :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Semi-offtopic: toch typisch dat er altijd zo gezeurd wordt dat een app die je dagelijks veel gebruikt (zoals bv Swype of Whatsapp) wel een hele euro kost, terwijl het gros van de mensen hier zonder problemen 50 of 60 euro neerlegt voor een spel dat binnen een week uitgespeeld wordt... Tikje sneu...

On-topic:
Ik ben erg tevreden met Swiftkey. Kost ook geld (sorry) maar heeft tegenwoordig ook een swipe-functie en de woordvoorspellingen/correcties zijn heel erg goed. Daarnaast behoorlijk ver aan eigen voorkeur aan te passen, incl. skins, toetsgrootte en - layout, etc.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:40

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Wat is het verschil tussen swype in de winkel en het swype dat je al automatissch meekrijgt op de HOX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'Swype' op de HOX is geen Swype, maar swipe :p

Swype is een losstaande applicatie, swipe-toetsenborden hebben die functionaliteit (deels) overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Gebruik momenteel Swiftkey, had ik ooit eens gekocht. Standaard keyboard van de Xperia Z is zeer traag. Voor die 72 cent Swype maar even gekocht, eens zien of die nog beter dan Swiftkey bevalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Bra-Jo schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:49:
Semi-offtopic: toch typisch dat er altijd zo gezeurd wordt dat een app die je dagelijks veel gebruikt (zoals bv Swype of Whatsapp) wel een hele euro kost, terwijl het gros van de mensen hier zonder problemen 50 of 60 euro neerlegt voor een spel dat binnen een week uitgespeeld wordt... Tikje sneu...
Als je vroeger een Nokia 6110 kocht kreeg je ook een goed toetsenbord erbij, maar nu moeten mensen niet zeiken als ze ervoor moeten betalen? Volgens mij heb jij teveel propaganda binnen gekregen... We raken de grens van off-topic ben ik met je eens, maar dit speelt met meer apps en is wel een discussie waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verstekbakker schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:59:
Als je vroeger een Nokia 6110 kocht kreeg je ook een goed toetsenbord erbij, maar nu moeten mensen niet zeiken als ze ervoor moeten betalen?
De toetsenborden die op de meeste Android telefoons zitten zullen best voldoen of je knalt er naar wens een gratis andere versie op. Het is geen verplichting Swype te kopen voor het immense bedrag van 79 cent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:40

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Nou ik heb het ook maar aangeschaft, is mijn eerste app die ik gekocht heb ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verstekbakker schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:59:
[...]

Als je vroeger een Nokia 6110 kocht kreeg je ook een goed toetsenbord erbij, maar nu moeten mensen niet zeiken als ze ervoor moeten betalen? Volgens mij heb jij teveel propaganda binnen gekregen... We raken de grens van off-topic ben ik met je eens, maar dit speelt met meer apps en is wel een discussie waard.
Zo, kort door de bocht ofzo?
Er zit toch een (behoorlijk) goed toetsenbord in Android? Zeker op de Samsungs.
Buiten dat: ik zeg nergens dat ik het specifiek over toetsenborden heb, ik heb het over apps in het algemeen. Maar goed, als het gelijk maar weer persoonlijk gemaakt moet worden, dan houdt het voor mij alweer op. Je hebt gelijk, ik zeg lekker niks meer. :w

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Bra-Jo schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:03:
[...]

Zo, kort door de bocht ofzo?
Er zit toch een (behoorlijk) goed toetsenbord in Android? Zeker op de Samsungs.
Buiten dat: ik zeg nergens dat ik het specifiek over toetsenborden heb, ik heb het over apps in het algemeen. Maar goed, als het gelijk maar weer persoonlijk gemaakt moet worden, dan houdt het voor mij alweer op. Je hebt gelijk, ik zeg lekker niks meer. :w
Jij zegt dat je mensen niet begrijpt die moeilijk doen over het betalen, ik zeg je dat ik jou weer niet begrijp (maw ik probeer je opmerking te relativeren adhv andere perspectieven). Jammer dat je daar al van over je nek gaat, dat was niet de bedoeling van mijn opmerking. :>

[ Voor 4% gewijzigd door Verstekbakker op 24-04-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:32
Niemand die Kii Keyboard ( Google Play: Kii Keyboard ) gebruikt dan? Deze gratis applicatie bevat ook een sleepfunctie, snelteksten en is met veel thema's te gebruiken. Heb deze applicatie al maanden met alle tevredenheid in gebruik en zie daarom ook niet in waarom betaalde alternatieven zoals Swype of SwiftKey beter zouden zijn.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxinator
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

Die heb ik een tijdje gebruikt, maar ik vond de woordvoorspelling van SwiftKey toch een stuk beter. Verder is het een prima keyboard.

Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Dj-sannieboy schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:56:
Gebruik momenteel Swiftkey, had ik ooit eens gekocht. Standaard keyboard van de Xperia Z is zeer traag. Voor die 72 cent Swype maar even gekocht, eens zien of die nog beter dan Swiftkey bevalt. :)
Swype even geprobeerd, maar toch al vrij snel weer teruggegaan naar Swiftkey. Smiley knop zit bij Swype op een 2de pagina, Swype zet geen spatie tussen het woord en een smiley van WhatsApp en ik heb liever lichtblauwe accenten dan oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:39
Hebben meer mensen met Swiftkey dat ie ingevoerde woorden niet meer onthoud? Dit is sinds de swype functie erbij gekomen is.

Tevens heb ik het gevoel dat ie ook niet meer bij houd hoeveel sneller je bent met het toetsenbord (blijf nu al half jaar ofzo hangen op 33%, terwijl ik nu met swype erbij toch vele malen sneller smsjes enzo typ)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik ben van swiftkey een tijdje terug overgegaan naar TouchPal. Bevalt me eigenlijk prima.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Laguna schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:41:
Smiley knop zit bij Swype op een 2de pagina
Zit ook op de Z-toets.
Swype zet geen spatie tussen het woord en een smiley van WhatsApp
Is imho een overkomelijk iets.
en ik heb liever lichtblauwe accenten dan oranje.
Daar baal ik ook van ja. Al met al zal het uiteraard gewenning zijn maar vind Swype alsnog dé bom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb ook Swype en Swiftkey gebruikt en vind de laatste een stuk fijner. Maarja, ieder z'n dingetje, I guess :P

On a different note: Ik heb gisteren mijn eerste tablet gekocht (volgens mij was ik de enige Nederlander zónder tablet :+ ).
Zijn er nog apps die tablet-specifiek zijn? Die je wel op een tablet zou gebruiken en niet op een telefoon?
Ik heb Currents en Flipboard er al op gezet, moet even kijken welke van de twee ik fijner vind.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

anandus schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:33:
Ik heb ook Swype en Swiftkey gebruikt en vind de laatste een stuk fijner. Maarja, ieder z'n dingetje, I guess :P

On a different note: Ik heb gisteren mijn eerste tablet gekocht (volgens mij was ik de enige Nederlander zónder tablet :+ ).
Zijn er nog apps die tablet-specifiek zijn? Die je wel op een tablet zou gebruiken en niet op een telefoon?
Ik heb Currents en Flipboard er al op gezet, moet even kijken welke van de twee ik fijner vind.
Op telefoon vind ik Currents fijner. Tablet weet ik niet, ik ben nu namelijk de allerlaatste zonder tablet (ok, ik had er een, een 100 euro ding van Trekpleister, maar die is een tijdje terug van de bank gevallen en heeft het niet overleefd....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:27:
Daar baal ik ook van ja. Al met al zal het uiteraard gewenning zijn maar vind Swype alsnog dé bom :P
Swype zou inderdaad meer custom kleuren opties kunnen invoeren, maar het is idd heel erg mooi al zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Als een app zegt dat je device niet compatible is met de app, hoe kan je erachter komen waarom?
Kan je achter de requirements van een app komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

anandus schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:35:
Als een app zegt dat je device niet compatible is met de app, hoe kan je erachter komen waarom?
Meestal staat het er op de website wel bij. Niet in de playstore zelf.

Dus op play.google.com

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veelal issues met de resolutie of Androidversie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

anandus schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:35:
Welke app wil je en voor welk toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

CLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:38:
Veelal issues met de resolutie of Androidversie :)
Ik heb het veel met landen. Alleen voor de US of Canada oid...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:40:
[...]

Welke app wil je en voor welk toestel?
Het betreft een tablet, Yarvik Tab10-201.
Android 4.1.1, 10", 1280x800, 1Gb Ram, Cortex A9/Mali-400

En Zombiesmash (een spelletje) zegt dat-ie incompatible is en ik snap niet waarom, eigenlijk.
Ben wel benieuwd :)
Op mijn telefoon, HTC Desire HD, doet-ie het wel. En in de reacties zie je dat-ie het wel gewoon op tablets doet, dus vraag me af of de cpu gewoon niet goed genoeg is ofzo

[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 25-04-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

*weg* dit is nadrukkelijk niet de bedoeling.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 26-04-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Als de App US only is kan je altijd TunnelBear gebruiken: Google Play: TunnelBear VPN . Werkt perfect daarvoor :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Brad Pitt schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:27:
[...]

Wat maakt voor jou Swype beter dan Swiftkey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Laguna schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:53:
Wat maakt voor jou Swype beter dan Swiftkey?
Nauwkeurigheid, bepaalde handigheidjes die met Swiftkey wellicht ook kunnen maar niet ben tegen gekomen (hele e-mail adressen toevoegen, weet niet of dat ook (zo makkelijk) kan met Swiftkey). "Tik" gewoon sneller met Swype, vooral door jarenlange gewenning waarschijnlijk. Geloof dat ik editten van verkeerd getikte woorden ook stukken makkelijker vond. Iemand die Swiftkey gewend is zal het wel andersom denken allemaal :)

On another note... Eindelijk folders in de app drawer d:)b
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-04-25-14-01-33_sgs22013-04-25_14-01-43.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Laguna schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:41:
[...]

Swype even geprobeerd, maar toch al vrij snel weer teruggegaan naar Swiftkey. Smiley knop zit bij Swype op een 2de pagina, Swype zet geen spatie tussen het woord en een smiley van WhatsApp en ik heb liever lichtblauwe accenten dan oranje.
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 19:20
Nieuwe versie Playstore is binnen (Galaxy Nexus).

Edit: Nexus 7 heeft de update nog niet binnen.

[ Voor 33% gewijzigd door Prev op 26-04-2013 15:44 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.