Ik heb sinds kort de Google Nexus 7. In video revieuws, etc hebben ze het over de google library ( of iets in die trant ) waar je series, films, etc kunt downloaden. Ik ben vrij nieuw op dit vlak, dus kan iemand me uitleggen hoe ik die library kan krijgen met downloadbare series, etc?
Op mijn Galaxy Tab 2 10.1 ook, maar op de HTC One X niet. Zal vanzelf wel volgen, denk ik zo...Prev schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:35:
Nieuwe versie Playstore is binnen (Galaxy Nexus).
Ik moet zeggen, voor tablets is de nieuwe interface wel een stap vooruit!
Sometimes you need to plan for coincidence
Kan (nog) niet in Nederland, is regiogebondenAlwayshappyz schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:53:
Ik heb sinds kort de Google Nexus 7. In video revieuws, etc hebben ze het over de google library ( of iets in die trant ) waar je series, films, etc kunt downloaden. Ik ben vrij nieuw op dit vlak, dus kan iemand me uitleggen hoe ik die library kan krijgen met downloadbare series, etc?
Ah, thanks!Bartske schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:02:
[...]
Kan (nog) niet in Nederland, is regiogebonden
Trouwens, zijn er hier meer gebruikers van Google Currents op de telefoon / tablet? Heb je nog goede tips voor 'edities' om toe te voegen? Gizmodo, Lifehacker etc heb ik er al op zitten naast de voorgeinstalleerde Nederlandse edities.
Kennen jullie nog meer Nederlandse edities?
Nee, dat zijn er niet zoveel. Ik lees zelf ook nog veel theVergeGroentenboer schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:32:
Trouwens, zijn er hier meer gebruikers van Google Currents op de telefoon / tablet? Heb je nog goede tips voor 'edities' om toe te voegen? Gizmodo, Lifehacker etc heb ik er al op zitten naast de voorgeinstalleerde Nederlandse edities.
Wetenschap en Technologie:Groentenboer schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:32:
Trouwens, zijn er hier meer gebruikers van Google Currents op de telefoon / tablet? Heb je nog goede tips voor 'edities' om toe te voegen?
- Engadget
- The Verge
- MacRumors
- Popular Science
- Gizmodo
- TechCrunch
- Android Central
- XDA-developers
- Space.com
Tijdje uit de Androidroulatie geweest, maar Apex Launcher...
Die had toch ook two finger swipe gestures? Die kan ik niet meer vinden...? Zit ik fout of...?
Die had toch ook two finger swipe gestures? Die kan ik niet meer vinden...? Zit ik fout of...?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zit in Apex Pro.CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 01:01:
Tijdje uit de Androidroulatie geweest, maar Apex Launcher...
Heb ik ook, maar niet geïnstalleerd / geactiveerd! Top, dank!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
Ik had een gek probleem... opeens waren 8 van de 19 games die ik op m'n Desire HD heb compleet WEG! De icons van de games waren vervangen door default Android icons en de games stonden niet in mijn lijst van apps... Ik ben toen maar de games opnieuw gaan downloaden: gelukkig stonden ze nog wel in de Play store als aangeschaft. Ik moest ze echter wel allemaal handmatig opzoeken omdat ze dus niet stonden in de lijst van all mijn apps!
Gekke was vervolgens dat ALLE games binnen een paar seconden waren gedownload, zelfs games als Where's my water en SpyMouse, die toch (voor zover ik me kan herinner) aardig wat Mb's kosten. Na het downloaden en het (automatisch) installeren waren de games ook weer up to date, dus inclusief m'n voortgang. Alle data stond dus schijnbaar wel gewoon op de smartphone maar op een of andere manier zag Android ze niet meer...?
Iemand enig idee wat dit geweest kan zijn?
Wat ook nog wel een aparte was: toen ik Real Racing 2 opzocht in de Play store, stond er NIET Aangeschaft achter in de store...! Dus die zou ik opnieuw moeten kopen? Ik bedacht me toen dat ik ooit de demo had geinstalleerd en die had 'geupgrade' naar een full version. Dus ik download opnieuw de demo en binnen een paar seconden was het spel speelklaar en... VOLLEDIG speelbaar, dus geregistreerd en al. Vage shit... De Play store ziet schijnbaar niet dat ik 'm toch echt gekocht heb...? Op zich werkt alles dus geen probleem maar ik vraag me wel af hoe dat gaat als ik een keer een nieuwe phone koop. Maar goed, gelukkig zijn die games niet duur...
Gekke was vervolgens dat ALLE games binnen een paar seconden waren gedownload, zelfs games als Where's my water en SpyMouse, die toch (voor zover ik me kan herinner) aardig wat Mb's kosten. Na het downloaden en het (automatisch) installeren waren de games ook weer up to date, dus inclusief m'n voortgang. Alle data stond dus schijnbaar wel gewoon op de smartphone maar op een of andere manier zag Android ze niet meer...?
Iemand enig idee wat dit geweest kan zijn?
Wat ook nog wel een aparte was: toen ik Real Racing 2 opzocht in de Play store, stond er NIET Aangeschaft achter in de store...! Dus die zou ik opnieuw moeten kopen? Ik bedacht me toen dat ik ooit de demo had geinstalleerd en die had 'geupgrade' naar een full version. Dus ik download opnieuw de demo en binnen een paar seconden was het spel speelklaar en... VOLLEDIG speelbaar, dus geregistreerd en al. Vage shit... De Play store ziet schijnbaar niet dat ik 'm toch echt gekocht heb...? Op zich werkt alles dus geen probleem maar ik vraag me wel af hoe dat gaat als ik een keer een nieuwe phone koop. Maar goed, gelukkig zijn die games niet duur...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2013 18:47 ]
Jouw aankopen zijn gekoppeld aan je Google account. Als je een nieuw (of tweede) toestel koopt en daar dat account op aanmaakt kun je al je aangekochte apps daar ook op installeren. Je aankopen zijn persoons(account)gebonden en niet devicegebonden.
Die verdwenen apps stonden nog wel op je toestel maar Android was ze op de een of andere manier even kwijt. Ik heb het ook wel na een reboot. Soms na een nieuwe reboot zijn ze er dan weer. Soms installeer ik de app even over de oude heen vanuit de back-up die ik op het device heb staan vanuit App Backup & Restore.
Die verdwenen apps stonden nog wel op je toestel maar Android was ze op de een of andere manier even kwijt. Ik heb het ook wel na een reboot. Soms na een nieuwe reboot zijn ze er dan weer. Soms installeer ik de app even over de oude heen vanuit de back-up die ik op het device heb staan vanuit App Backup & Restore.
Dat klinkt heel erg als apps die op een sd kaart staan. Je sd-kaart is niet beschikbaar, als je hem gekoppeld hebt met een pc. Android kan dan zelfs de icoontjes niet vinden want die zitten in de apk en dus zie je standaard Android-icoontjes.
Misschien is bij het terug mounten van de SD iets fout gegaan. Of misschien was er gewoon een hickup van de SD. Waarschijnlijk was een reboot van je toestel voldoende geweest.
Misschien is bij het terug mounten van de SD iets fout gegaan. Of misschien was er gewoon een hickup van de SD. Waarschijnlijk was een reboot van je toestel voldoende geweest.
Ik zoek een app voor de tablet waar je radio mee kan luisteren. Puur Nederlandse zenders, zoals 538, 3FM, etc
TuneIn radio? Sowieso kan je daarmee alle kanalen van 538 en Slam FM ontvangen, en als 3FM ook uitzend via het www, dan zal die er ook wel in zitten. En anders kan je via je browser ook bijna alles wel luisteren.
Samsung producten hebben trouwens een FM radio
Samsung producten hebben trouwens een FM radio
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Tadaaa..!Alwayshappyz schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:09:
Ik zoek een app voor de tablet waar je radio mee kan luisteren. Puur Nederlandse zenders, zoals 538, 3FM, etc
En van wat in dat lijstje staat heb ik ooit voor heel weinig in een aanbieding TuneIn Radio gekocht. Elk lokaal internetradiozendertje in NL staat er zo ongeveer in. Enige wat me tegenvalt is dat de opnamen van de Pro versie in een proprietary formaat zijn dat ik tot op heden niet kan converteren naar iets dat ik elders kan afspelen.
Sinds vandaag de nieuwe market naar mijn S3 gepushed gekregen, moet zeggen dat ik er even behoorlijk aan moest wennen.
Ik dacht trouwens dat Apps, Games etc allemaal een andere kleur zouden hebben in de top banner, bij mij is alles ten alle tijden groen, welke categorie ik ook open. Geen serieus probleem natuurlijk, maar vroeg het me af
Ik dacht trouwens dat Apps, Games etc allemaal een andere kleur zouden hebben in de top banner, bij mij is alles ten alle tijden groen, welke categorie ik ook open. Geen serieus probleem natuurlijk, maar vroeg het me af
Op GoT verwachten we eigen inzet. Dit is niet de bedoeling.
[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 01-05-2013 10:06 ]
Burp
Was dat bedoeld voor mij? Ik had zelf al wel rondgekeken natuurlijk, maar ik vroeg me gewoon af waar de users de fijnste ervaringen mee hadden. Wist niet dat dat soort vragen niet gesteld mochten worden..
Nee dat is voor degene wie zijn post is geëdit (Wii4all dus). Echter gaf je tipgever (Capt. Jack Sparrow) wel een beetje aan dat je zelf even had kunnen zoeken (want hij post gewoon een zoekregel). Ik snap sowieso niet waarom iedereen altijd zo graag andermans fijnste ervaring wil weten, maar dat terzijdeAlwayshappyz schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:27:
Was dat bedoeld voor mij? Ik had zelf al wel rondgekeken natuurlijk, maar ik vroeg me gewoon af waar de users de fijnste ervaringen mee hadden. Wist niet dat dat soort vragen niet gesteld mochten worden..
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Niet zo moeilijk toch? Waarom het wiel zelf uitvinden als iemand anders ze gratis uitdeeltLiquidT_NL schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:35:
[...]
Ik snap sowieso niet waarom iedereen altijd zo graag andermans fijnste ervaring wil weten, maar dat terzijde
Ik begrijp je punt echter wel. Ik ben vaak benieuwder naar de slechte ervaringen (of juist het ontbreken daarvan). Daarbij heb ik via het volgen van deze thread toch al een aantal leuke apps meegepikt die me anders niet opgevallen waren.
(Dat is dus meteen het tweede punt: te veel apps en te weinig tijd om ze allemaal te testen/proberen, en de info die je via de play store kan lezen is niet altijd even nuttig, dat geld zowel voor de app info als de feedback van users (als die al aanwezig is))
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dat dus. Er zijn miljoenen launchers en als je ze allemaal moet installeren en moet testen dan ben je een eeuwigheid bezig. Kun je beter een top 3 samen stellen van launchers die goed bevallen bij Tweakers en die proberen. Scheelt een hele hoop tijd.rockhopper schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:30:
[...]
Niet zo moeilijk toch? Waarom het wiel zelf uitvinden als iemand anders ze gratis uitdeelt
Ik begrijp je punt echter wel. Ik ben vaak benieuwder naar de slechte ervaringen (of juist het ontbreken daarvan). Daarbij heb ik via het volgen van deze thread toch al een aantal leuke apps meegepikt die me anders niet opgevallen waren.
(Dat is dus meteen het tweede punt: te veel apps en te weinig tijd om ze allemaal te testen/proberen, en de info die je via de play store kan lezen is niet altijd even nuttig, dat geld zowel voor de app info als de feedback van users (als die al aanwezig is))
Ja, eigenlijk zouden ze zoiets in de Play Store moeten maken. Zodat je kan zien hoeveel gebruikers een app gebruiken en welke rating ze geven. Ow wacht.....
Ik heb er een aantal uitgeprobeerd Robkazoe en ik vind Apex launcher het prettigst werken. Dit omdat de keuzes van overgangseffecten erg uitgebreid zijn, je de gegevens van je oude launcher kan importeren en hij helemaal vloeiend werkt.
Ik heb eerst ook in Google play gekeken naar reacties, alleen werd ik daar niet heel veel wijzer van, dus heb een aantal populaire getest (Nova, Apex en Go Launcher) waarbij ik Apex echt de beste vind!
Ik heb eerst ook in Google play gekeken naar reacties, alleen werd ik daar niet heel veel wijzer van, dus heb een aantal populaire getest (Nova, Apex en Go Launcher) waarbij ik Apex echt de beste vind!
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ik gebruik SPB Shell 3D al jaren tot volle tevredenheid. Stabiel, snel, veel mogelijkheden en ziet er gelikt uit.
Ik krijg de melding bij het downloaden van een aop uit de playstore ongeldig pakket bestandWii4all schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 02:29:
Op GoT verwachten we eigen inzet. Dit is niet de bedoeling.
Ik heb gezocht via google alleen dan krijg je een androiworld topic van 3 jaar terug zonder nuttige info. Verder krijg je alleen maar store resultaten te zien zonder tips ed.
In dit topic vind ik ook niks.
Ik heb de cache van de store verwijderd, hielp niks.
Ik kan niet bij de apk want ik heb geen geroot toestel.
De app staat ook niet op de telefoon kan bij applicatiebeheer etc niks meer vinden.
Heb het toestel een gs2 ook al opnieuw gestart voor het installeren werkte ook niet.
Als iemand nog een tip heeft graag.
[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 01-05-2013 20:02 ]
Burp
Probeer eens te downloaden zonder wifi te gebruiken (ik neem aan dat je dit doet?)
Je hoeft helemaal geen geroot toestel te hebben om .apk bestanden te kunnen hebben.Wii4all schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:10:
Ik kan niet bij de apk want ik heb geen geroot toestel.
Als iemand nog een tip heeft graag.
Google Play: App Backup & Restore.
En voor mensen die geen showy launcher zoeken maar alleen simpel en snel hun apps willen kunnen starten.
Google Play: Apps Organizer
Ben hier op vakantie en heb alleen maar wifi misschien dat dat het is dat ie een apk van ern ander talig land wil downloaden
Burp
Als je denkt dat het aan je huidige land (locatie) ligt zou je nog via een Nederlandse proxy kunnen proberen de play store te benaderen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik zie net dat TSF Shell ook een flinke update heeft gehad. Ziet er geweldig uit, misschien nog wel mooier dan SPB.mariconjo schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:01:
Ik gebruik SPB Shell 3D al jaren tot volle tevredenheid. Stabiel, snel, veel mogelijkheden en ziet er gelikt uit.
Eens. Maar mijn ervaring met de "welke <productsoort> hebben jullie?" vragen is dat er veel reacties komen met weinig onderbouwing. Ik zoek eigenlijk ook exclusief naar slechte ervaringenrockhopper schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:30:
[...]
Niet zo moeilijk toch? Waarom het wiel zelf uitvinden als iemand anders ze gratis uitdeelt
Feedback op de store is wel beroerd. Meestal kijk ik naar de score, maar neem wel een redelijke marge in acht. Maar gebruiksreviews zijn sowieso om te janken soms.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Oeh dat valt tegen. Die opname functie is toch 1 van de redenen waarom ik TuneIn Radio Pro wou kopen.CaptJackSparrow schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:16:
[...]
Tadaaa..!
En van wat in dat lijstje staat heb ik ooit voor heel weinig in een aanbieding TuneIn Radio gekocht. Elk lokaal internetradiozendertje in NL staat er zo ongeveer in. Enige wat me tegenvalt is dat de opnamen van de Pro versie in een proprietary formaat zijn dat ik tot op heden niet kan converteren naar iets dat ik elders kan afspelen.
To be, or not to be...
Ik zoek een simpele App waarmee je in en uit kan checken.
App moet niet continue op de achtergrond blijven draaien (stopwatch idee).
Ideaal zal zijn:
Knop om in te checken voor de starttijd en dan knop om uit te checken voor de eindtijd.
Iemand een idee??
Ideaal zal zijn:
Knop om in te checken voor de starttijd en dan knop om uit te checken voor de eindtijd.
Iemand een idee??
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Bedoel je zoiets?ken schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:39:
Ideaal zal zijn:
Iemand een idee??
Google Play: My Work Clock
Anders even zoeken op 'work clock' of 'punch clock' of iets in die trant.
ik wil graag acties koppelen aan het verbinden en verbreken van mijn eigen wifi router. Ik heb Llama & Automateit geprobeerd, beide net niet, maar vraag me af of een specifieke wens kan met tasker. Ik ben al door mijn trail heen dus kan het zelf niet zo proberen.
Bij disconnecten van mijn thuis wifi moet er 5 minuten later actie A uitgevoerd worden, maar mits na 5 minuten de verbinding niet hersteld is.
Bij connecten met mijn huis wifi moet er direct een actie B uitgevoerd worden, maar enkel als telefoon langer dan 5 minuten niet verbonden is geweest.
Het wil wel gebeuren dan ik zelf mijn wifi handmatig even schakel of dat de router even wegvalt. In die gevallen wil ik dus niet dat actie A & B uitgevoerd worden. Dat probeer ik dus af te vangen.
5 minuten is natuurlijk een voorbeeld en actie A & B kan een url aanroepen zijn. Daar zie ik geen problemen.
Kan ik dit met Tasker bereiken?
Llama doet meer dan ik wil en heeft niet als mogelijk voorwaarde bij connecten dan hij x minuten gedisconnect moet zijn. Automate ook niet en mist ook de 'mits niet hersteld' voorwaarde.
En voor de nieuwsgierigen, ik wil mbv home automation lampen aanzetten bij thuiskomst, en uitzetten bij vertrek. Maar ik merk nu dan soms de wifi verbinding binnen een korte periode even wegvalt en snel hersteld, dat levert een kermis in huis op.
Bij disconnecten van mijn thuis wifi moet er 5 minuten later actie A uitgevoerd worden, maar mits na 5 minuten de verbinding niet hersteld is.
Bij connecten met mijn huis wifi moet er direct een actie B uitgevoerd worden, maar enkel als telefoon langer dan 5 minuten niet verbonden is geweest.
Het wil wel gebeuren dan ik zelf mijn wifi handmatig even schakel of dat de router even wegvalt. In die gevallen wil ik dus niet dat actie A & B uitgevoerd worden. Dat probeer ik dus af te vangen.
5 minuten is natuurlijk een voorbeeld en actie A & B kan een url aanroepen zijn. Daar zie ik geen problemen.
Kan ik dit met Tasker bereiken?
Llama doet meer dan ik wil en heeft niet als mogelijk voorwaarde bij connecten dan hij x minuten gedisconnect moet zijn. Automate ook niet en mist ook de 'mits niet hersteld' voorwaarde.
En voor de nieuwsgierigen, ik wil mbv home automation lampen aanzetten bij thuiskomst, en uitzetten bij vertrek. Maar ik merk nu dan soms de wifi verbinding binnen een korte periode even wegvalt en snel hersteld, dat levert een kermis in huis op.
Misschien beter om dit hier te vragen: Tasker - deel 1
Ik gebruik daarvoor Timesheet. Gratis app ook...ken schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:39:
Ideaal zal zijn:
Iemand een idee??
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
dank voor de tip!Lizard schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 00:36:
Misschien beter om dit hier te vragen: Tasker - deel 1
Wat gebruiken jullie voor file transfer?
Ik heb m'n usb poort gesloopt, dus kan helaas niet meer via USB kabel bestanden transferren... Airdroid gebruik ik nu, maar vind het niet geweldig. Wat zijn betere alternatieven?
Ik heb m'n usb poort gesloopt, dus kan helaas niet meer via USB kabel bestanden transferren... Airdroid gebruik ik nu, maar vind het niet geweldig. Wat zijn betere alternatieven?
Two way of one way? Je kunt met menig file explorer network shares benaderen, je kunt Samba op je telefoon zetten en zo van je telefoon een network share maken, je zou je interne sd kaartje kunnen uitwisselen tussen pc/lap-top en telefoon. Iets meer informatie mbt. je eisen/wensen zou handig zijn.
Zijn er hier mensen met ervaringen voor auto/benzine verbruik. Ik gebruik al een tijdje FuelLog maar deze wordt eigenlijk niet langer onderhouden. Ik zoek iets wat (liefst) gratis kan im- en exporteren, meerdere auto's kan onderhouden is een pre, geen must, en liefst in Nederlandse taal (engels mag ook).
Ik wilde ergens wel de FuelLog pro halen voor import en export maar voor iemand die geen tijd/moeite/aandacht besteed aan zijn app (sinds 2011) zie ik dat niet zo zitten. Bovendien moeten er toch wel redelijke gratis varianten zijn toch?
Ik heb al een beetje rondgekeken en zag dat er ook apps zijn die data van websites waar je je tankbeurten en dergelijke kan invoeren kunnen syncen. Maar zoals gezegd, erg veel keuzes dus ik vroeg me af wat de ervaringen zijn van anderen hier.
Ik heb inmiddels al car manager geprobeerd maar deze vond ik niet zo overzichtelijk. Bovendien voer ik liever data per 'trip/dagteller' weer ipv totale km stand (meer tiepen enzo). Volgende op de lijst wordt aCar maar deze is prijzig (de pro variant althans).
Ik wilde ergens wel de FuelLog pro halen voor import en export maar voor iemand die geen tijd/moeite/aandacht besteed aan zijn app (sinds 2011) zie ik dat niet zo zitten. Bovendien moeten er toch wel redelijke gratis varianten zijn toch?
Ik heb al een beetje rondgekeken en zag dat er ook apps zijn die data van websites waar je je tankbeurten en dergelijke kan invoeren kunnen syncen. Maar zoals gezegd, erg veel keuzes dus ik vroeg me af wat de ervaringen zijn van anderen hier.
Ik heb inmiddels al car manager geprobeerd maar deze vond ik niet zo overzichtelijk. Bovendien voer ik liever data per 'trip/dagteller' weer ipv totale km stand (meer tiepen enzo). Volgende op de lijst wordt aCar maar deze is prijzig (de pro variant althans).
M'n upload gaat niet veel sneller dan 110kb/s... Dat vind ik toch te langzaam als ik effe snel een film/muziek op m'n telefoon wil zetten.
Two way. Voornamelijk voor film/muziek naar telefoon uploaden en foto's/films van telefoon naar PC downloaden.Arie- schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:55:
Two way of one way? Je kunt met menig file explorer network shares benaderen, je kunt Samba op je telefoon zetten en zo van je telefoon een network share maken, je zou je interne sd kaartje kunnen uitwisselen tussen pc/lap-top en telefoon. Iets meer informatie mbt. je eisen/wensen zou handig zijn.
Ben niet bekend met Samba en heb eigenlijk ook geen netwerk shares, maar zal er naar gaan kijken, bedankt.
Als iemand anders nog tips heeft hoor ik het graag.
Google Play: Samba Filesharing for Android of Google Play: SambaDroidRekZ schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:35:
[...]
M'n upload gaat niet veel sneller dan 110kb/s... Dat vind ik toch te langzaam als ik effe snel een film/muziek op m'n telefoon wil zetten.
[...]
Two way. Voornamelijk voor film/muziek naar telefoon uploaden en foto's/films van telefoon naar PC downloaden.
Ben niet bekend met Samba en heb eigenlijk ook geen netwerk shares, maar zal er naar gaan kijken, bedankt.
De 1e werkt niet goed samen met JB of hoger.
Gebruik ik al een paar maanden! kost een hoop, maar dan heb je ook wat!mariconjo schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 06:20:
[...]
Ik zie net dat TSF Shell ook een flinke update heeft gehad. Ziet er geweldig uit, misschien nog wel mooier dan SPB.
Super snel en graphisch heel mooi.!
Ik kan FolderSync aanraden. Ik heb hem nu zo ingesteld dat hij alleen moet syncen op mijn thuis wifi en je kan syncen met verschillende providers, dat kan je eigen SFTP/SAMBA servertje zijn, maar ook Dropbox en co.RekZ schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:35:
[...]
Two way. Voornamelijk voor film/muziek naar telefoon uploaden en foto's/films van telefoon naar PC downloaden.
One-way, two-way etc is configureerbaar.
Ik gebruik het nu om muziek, films, mijn whatsapp map (met log, media etc), titanium map (met alle backups - deze worden elke dag opnieuw gedraaid) en dergelijke te syncen.
Als je maar een bestand per keer ofzo wil doen omdat je incidenteel even een bestand wil overzetten, zou ik het daarentegen niet aanraden. Dan zou ik vooral voor iets simpelers gaan.
Meest simpele is je videos op een micro-sd kaartje zetten en die in je telefoon/tablet steken en daarvanaf spelen. Relatief lowtech, maar zal in de praktijk vaak het snelst gaan.RekZ schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:35:
De SMB-oplossingen werken wel, maar zijn in regel langzaam. In je thuisnetwerk een ftpservertje installeren en op je telefoon of tablet een ftp-client (veelal ingebouwd in een goeie fileexplorer) kan met goeie WLAN-hardware en -configuratie ook redelijk vlot werkbaar zijn.
Is er een app om volume soft keys naast de tijd toe te voegen? Dus rechts onderin in de zwarte balk. Heb al wel een app gevonden die het bij notificaties plaatst: Google Play: Volume in Notification
Gebruik zelf FuelLog, maar volgens mij kan Spritmonitor precies datgene wat jij wilt. Inclusief een website waar je uitgebreide statistieken kan bekijken (ook vergelijken met anderen die dezelfde auto hebben)...rockhopper schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:27:
Zijn er hier mensen met ervaringen voor auto/benzine verbruik.
*knip*
Wel in het Engels met een Duitse oorsprong. Laat je niet misleiden door de link hierboven, de app en de website zijn in het Engels in te stellen.
[ Voor 8% gewijzigd door -MD- op 04-05-2013 00:17 ]
Zeg dat wel! Ik blijf bij TSF!Kanye schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:56:
[...]
Gebruik ik al een paar maanden! kost een hoop, maar dan heb je ook wat!
Super snel en graphisch heel mooi.!
Kun je bij TSF maximaal 12 schermen aanmaken?
heb em ook gekocht toen ik em voor de intro prijs zag staan, gebruik al een hele tijd de officiele beta, maar deze gaat ongetwijfeld binnenkort weg. Ik moet zeggen dat ik het holo theme (alleen in nieuwe release en niet in beta volgens mij) ook prettiger vind dan de oude themes (holo heeft meer ruimte tussen de toetsen)
[ Voor 9% gewijzigd door Prulleman op 06-05-2013 15:41 ]
Ik heb alle 3rd party keyboards van mn telefoon afgeknikkerd na de installatie van het S4 toetsenbord (met Swiftkey predictions).
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
heb swiftkey ook even getest voor ik swype ging aanschaffen, maar het feit dat er altijd max 3 alternatieven worden voorgesteld vond ik niet prettig. Bij swype wordt een hele scrollbare reeks getoond en bij vanilla heb je de optie na long press voor een extra lijst. Misschien zit een ook bij swift, maar ik kon het niet vinden.
Heeft iemand van jullie ervaring met routes in Google Maps met meerdere tussenpunten? Deze wil ik graag inladen in
Als ik een route deel door deze te mailen naar mijn telefoon dan laad hij maar 2 markers (A en
, vervolgens laad hij dit in in Navigation en duurt de rit maar 16 minuten ipv 40 minuten omdat hij de tussenliggende punten niet inlaad.
Als ik een route deel door deze te mailen naar mijn telefoon dan laad hij maar 2 markers (A en
@ thxzone: Je zou je vraag even in deze thread kunnen stellen, misschien dat je daar sneller antwoord krijgt. Dat topic gaat alleen over android navigatie.
[ Voor 14% gewijzigd door rockhopper op 06-05-2013 17:38 ]
Thnx voor de tip!rockhopper schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:37:
@ thxzone: Je zou je vraag even in deze thread kunnen stellen, misschien dat je daar sneller antwoord krijgt. Dat topic gaat alleen over android navigatie.
Kan dit ook met meerdere apps tegelijk ipv per app per keer?- Apps verwijderen onder 'mijn apps': Je kunt onder 'mijn geïnstalleerde' applicaties (eindelijk) je nooit meer gebruikte applicaties en games verwijderen zodat je geen ellenlange lijst meer overhoud met apps en games die je niet leuk vind, blabla enz.
Het gaat hier om honderden misschien wel 1000 apps, die ga ik toch niet per stuk verwijderen... Waarom doet google hier zo ontzettend moeilijk over.
Het is gewoon kinderachtig dat er niet even een select all of select page optie aan toegevoegd wordt.
Volgens mij kan je ze gewoon selecteren in de lijst door ze eerst lang te drukken en daarna per stuk aan tikken. Je zult ze dus wel individueel moeten markeren maar je kan ze daarna in een keer weghalen van je 'altijd' lijst.
Mocht je bulk-deïnstalleren bedoelen dan kan dat via apps zoals android assistant, maar volgens mij bedoelde je dat niet.
Mocht je bulk-deïnstalleren bedoelen dan kan dat via apps zoals android assistant, maar volgens mij bedoelde je dat niet.
[ Voor 26% gewijzigd door rockhopper op 07-05-2013 00:35 ]
Dit kan wel alleen op android 4.0 en hoger. Op 2.3 kun je ze alleen per stuk verwijderen.rockhopper schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 00:33:
Volgens mij kan je ze gewoon selecteren in de lijst door ze eerst lang te drukken en daarna per stuk aan tikken. Je zult ze dus wel individueel moeten markeren maar je kan ze daarna in een keer weghalen van je 'altijd' lijst.
Iemand enig idee hoe ik apps op prijs kan zoeken?
Ik heb een US Google Play gift voucher aan mijn account gekoppeld ($10) en wil die graag helemaal opmaken. Dit zodat Ik straks niet blijven zitten met wat dollarcentjes door de aankoop van apps die $*.99 kosten.
Ik heb een US Google Play gift voucher aan mijn account gekoppeld ($10) en wil die graag helemaal opmaken. Dit zodat Ik straks niet blijven zitten met wat dollarcentjes door de aankoop van apps die $*.99 kosten.
To be, or not to be...
Meen je dit nou? Je bent bang dat er $0.10 overblijft als je tien apps van $0.99 koopt?Ansenyi schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:59:
We hebben het serieus over 7 eurocent?
Je beeldscherm heeft meer stroom gekost in de tijd die nodig was om je post te typen....
[ Voor 8% gewijzigd door Smultie op 07-05-2013 13:16 ]
Ik zou lekker kopen wat ik zelf zou willen. Wat heeft het voor zin iets te kopen wat je minder graag wil zodat je niets over houdt?Ansenyi schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:59:
Het gaat er om dat ik dan mijn home country weer kan veranderen naar Nederland (of iets anders) in Wallet. Dit kan namelijk niet wanneer je Play Store credit op je account hebt staan.Smultie schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:15:
[...]
Meen je dit nou? Je bent bang dat er $0.10 overblijft als je tien apps van $0.99 koopt?
We hebben het serieus over 7 eurocent?
Je beeldscherm heeft meer stroom gekost in de tijd die nodig was om je post te typen....
Ik wou het eigenlijk gebruiken om Free music te kunnen "kopen", maar dat werkt dus niet (zelfs niet via tunnelbear, VPN). Dus ik heb al wel een lijstje met apps die ik wil kopen, maar er blijft altijd wat over.
To be, or not to be...
Bedankt! Ik ben nog even verder gegaan met mijn zoektocht, aCar was 't niet helemaal en spritmonitor ook niet. Uiteindelijk ben ik op Fuelio uitgekomen wat alles doet wat ik wil, en tenminste nog steeds onderhouden wordt. Pro versie heeft nog wat extra's onder andere customizable onkosten en dropbox/drive sync en kost slechts €1,50 ipv 5€ (wat aCar kost).MistaDevine schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:16:
[...]
Gebruik zelf FuelLog, maar volgens mij kan Spritmonitor precies datgene wat jij wilt. Inclusief een website waar je uitgebreide statistieken kan bekijken (ook vergelijken met anderen die dezelfde auto hebben)...
Wel in het Engels met een Duitse oorsprong. Laat je niet misleiden door de link hierboven, de app en de website zijn in het Engels in te stellen.
Nu.NL heeft een nieuwe applicatie
Ziet er goed uit!
Ik hou het toch bij Currents. Heb ik behalve NU.nl ook NOS en verschillende andere interessante sites in 1 app.
Vreemd.. blijkbaar hebben ze de app opnieuw in de play store gezet, aangezien er geen koppeling is tussen de huidige app en dus ook niet bij de updates verschijnt.
Pff play store is momenteel overigens belachelijk traag..
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Hij is helemaal opnieuw opgebouwd, daarom staat die apart. De oude krijgt binnenkort geen nieuws meer binnen dus dan zal er wel iets van een melding komen om je naar de nieuwe versie door te verwijzen.
Zeker op tablets is het echt een welkome update omdat je veel meer van je scherm gebruikt. Verder blader ik wel eens door nujij, daar hoef je niet meer voor naar de browser nu. Bevalt mij wel.
http://www.nu.nl/tech/341...rnieuwde-android-app.html
Zeker op tablets is het echt een welkome update omdat je veel meer van je scherm gebruikt. Verder blader ik wel eens door nujij, daar hoef je niet meer voor naar de browser nu. Bevalt mij wel.
Beetje raar dat ze hem er opnieuw in hebben gezet. Gaan een flink aantal mensen verbaasd opkijken waarom hun nu.nl app het niet meer doet.jip_86 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:32:
Hij is helemaal opnieuw opgebouwd, daarom staat die apart. De oude krijgt binnenkort geen nieuws meer binnen dus dan zal er wel iets van een melding komen om je naar de nieuwe versie door te verwijzen.
Mja 9292 had hetzelfde destijds, twee verschillende apps naast elkaar. Die nieuwe NU.nl app ziet er goed uit trouwens.
Klopt en zie nu dat het bij de NU app precies dezelfde oorzaak heeft als bij 9292, zij hadden namelijk de naam van hun app aangepast en dit kan alleen door de app opnieuw te submitten in de play store:SChief schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:16:
Mja 9292 had hetzelfde destijds, twee verschillende apps naast elkaar. Die nieuwe NU.nl app ziet er goed uit trouwens.
9292OV Pro -> 9292
NU -> NU.nl
Ik ben ook erg positief, alles werkt lekker snel en ook fijn dat je nu direct de reacties kan lezen in de app.
Verder ben ik ook blij dat ze eindelijk die nutteloze transparante balk bij een artikel onderin het scherm hebben verwijderd (hiermee kon je naar het vorige en volgende artikel). Aangezien je dit ook al kon doen door te swipen, tevens heeft de app nu net als de NOS app alarm notificaties (wat de NU iOS app volgens mij al veel langer had).
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
Enkele pagina's terug werd de Rando app aangehaald. Is het de moeite waard om daar een apart topic over te openen? Ik vond het wel een grappige app, maar ik heb eigenlijk nog niet hele interessante foto's van anderen ontvangen.Het blijft wel verrassend om te zien in welk land jouw foto wordt ontvangen of waar de door jou ontvangen foto vandaan komt.
Misschien ligt het aan mij, maar ik mis een nieuwsoverzicht. Het enige waar ik op kan klikken zijn de arabische lente en de schuldencrisis. Verder kan ik de top 10 zien en net binnen. Maar ik wil gewoon het nieuws zien.Laguna schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 02:11:
[...]
Klopt en zie nu dat het bij de NU app precies dezelfde oorzaak heeft als bij 9292, zij hadden namelijk de naam van hun app aangepast en dit kan alleen door de app opnieuw te submitten in de play store:
9292OV Pro -> 9292
NU -> NU.nl
Ik ben ook erg positief, alles werkt lekker snel en ook fijn dat je nu direct de reacties kan lezen in de app.
Verder ben ik ook blij dat ze eindelijk die nutteloze transparante balk bij een artikel onderin het scherm hebben verwijderd (hiermee kon je naar het vorige en volgende artikel). Aangezien je dit ook al kon doen door te swipen, tevens heeft de app nu net als de NOS app alarm notificaties (wat de NU iOS app volgens mij al veel langer had).
Als je menu van links naar recht swiped zie je als 2de categorie algemeen staan.Cyleo schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:16:
[...]
Misschien ligt het aan mij, maar ik mis een nieuwsoverzicht. Het enige waar ik op kan klikken zijn de arabische lente en de schuldencrisis. Verder kan ik de top 10 zien en net binnen. Maar ik wil gewoon het nieuws zien.
Ik ben op zoek naar de Nederlandse stem files voor pico tts. Normaal kon ik pico tts gewoon downloaden uit de market en dan Nederlands instellen, maar nu kan ik de app niet vinden, en bij diegene die al standaard geinstalleerd is zit geen Nederlands.
Weet iemand misschien een vervanger voor deze files, want met de trefwoorden 'pico tts dutch' kan ik helemaal niks vinden
[ Voor 35% gewijzigd door Ikkuh84 op 08-05-2013 09:54 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ja, dat zou je denken, echter bij mij is dit alles wat links staat:

Maar krijg je dan niet allerlei geslachtsdelen toegestuurd?Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:48:
Enkele pagina's terug werd de Rando app aangehaald. Is het de moeite waard om daar een apart topic over te openen? Ik vond het wel een grappige app, maar ik heb eigenlijk nog niet hele interessante foto's van anderen ontvangen.Het blijft wel verrassend om te zien in welk land jouw foto wordt ontvangen of waar de door jou ontvangen foto vandaan komt.
Heb jij die dan allemaal de wereld ingestuurd?Tim Schuhmacher schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:38:
[...]
Maar krijg je dan niet allerlei geslachtsdelen toegestuurd?
Hmm... opnieuw installeren? Want als ik naar het menu gaat zie ik alle categorieën staan.Cyleo schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:18:
[afbeelding]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Gewoon defaults clearen van die app, is hetzelfde (meestal...)
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Verwijderd
Nee. Bloemen, haardracht, een flesje met opgewarmde melk voor de baby en een of andere vage foto van een schoolkantine.Tim Schuhmacher schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:38:
[...]
Maar krijg je dan niet allerlei geslachtsdelen toegestuurd?
Ik had ooit bij een screenshot gezien, dat je in je notificatiebar kan zien wat je internet snelheid is (in kbps) op dat moment (real-time). Nu zoek ik die applicatie op zowel google als play store, maar ik kan hem niet vinden.
Weet iemand toevallig hoe die applicatie heet?
[ Voor 3% gewijzigd door yeth3119 op 08-05-2013 19:22 ]
Ik denk dat je voor een goede implementatie van zoiets moet uitwijken naar een custom rom, daar zie je vaker dat je je notificatiebalk compleet kunt instellen (welke icoontjes er worden weergegeven en hoe ze er uit zien).yeth3119 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:21:
Ik had ooit bij een screenshot gezien, dat je in je notificatiebar kan zien wat je internet snelheid is (in kbps) op dat moment (real-time). Nu zoek ik die applicatie op zowel google als play store, maar ik kan hem niet vinden.
Zo ziet het er bij mij uit.Cyleo schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:18:
[afbeelding]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Overigens die nu.nl app is een stuk beter geworden maar hoe hebben ze hun tv sectie zo slecht kunnen ontwerpen? Mini icoontjes, scrollen door op pijltjes drukken, totaal afwijkende kleuren.
Heel raar
Heel raar
Ik had ook wat problemen met het installeren van de Nu.nl app. Het blijken twee verschillende te zijn. Alle nu.nl apps even verwijderen, en dan de recente nieuwe app installeren. Dat zal het goed komen.
Je kan de apps niet over elkaar heen installeren.
Je kan de apps niet over elkaar heen installeren.
Of via "instellingen" -> "apps", daar staan ze beiden tussen. Je moet die met versienummer 4.0.x hebben om te verwijderen, de nieuwste versie is 5.0
Google Play: CarHome Ultra Unlocker is nu maar 1,52 euro, normaal is deze twee keer zo duur. Ik vind het een erg handige app, en afgaande op de reviews ben ik niet de enige. 
De bovenstaande link is alleen de licentie, dit is de app: Google Play: Car Home Ultra
De bovenstaande link is alleen de licentie, dit is de app: Google Play: Car Home Ultra
[ Voor 24% gewijzigd door pven op 09-05-2013 21:26 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Die 2de link is precies wat ik zocht, dankjewel.mat.hi.as schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:26:
Zoiets
Ben wel benieuwd geworden. Ik ken het dus niet, maar ga het zo even proberen
edit: en anders deze, stond bij het 'anderen bekeken ook'.
Erg nice, thanks voor de tip! Dit zal mijn rijgedrag een stuk verbeterenpven schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 21:22:
Google Play: CarHome Ultra Unlocker is nu maar 1,52 euro, normaal is deze twee keer zo duur. Ik vind het een erg handige app, en afgaande op de reviews ben ik niet de enige.
Discussies over Android games horen in het Android Games - Discussie & Ervaringen topic.
Cogitationis poenam nemo patitur
Is er een app waarmee ik zowel airplay (en upnp) kan verzenden als ontvangen?
Op mijn galaxy s zat dat er standaard op maar op mijn HTC kan ik het niet vinden.
Op mijn galaxy s zat dat er standaard op maar op mijn HTC kan ik het niet vinden.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Verwijderd
Bestaat er een android app om een verslag te maken? In de App Store van apple is daar een erg goed programma voor namelijk Report (10to1)
Met deze app kan je foto's nemen en daarop aanduidingen maken (cfr. Skitch). Daarnaast bestaat dan de mogelijkheid om extra opmerkingen te noteren naast de foto. Tot slot kan alles geëxporteerd worden naar pdf en doorgemaild worden naar derden.
Is er voor android ook zo'n programma? Ik heb Skitch al eens uitgeprobeerd in in combinatie met Evernote. Dit benadert het meeste wat ik zoek, maar dit is het toch nog niet helemaal.
Met deze app kan je foto's nemen en daarop aanduidingen maken (cfr. Skitch). Daarnaast bestaat dan de mogelijkheid om extra opmerkingen te noteren naast de foto. Tot slot kan alles geëxporteerd worden naar pdf en doorgemaild worden naar derden.
Is er voor android ook zo'n programma? Ik heb Skitch al eens uitgeprobeerd in in combinatie met Evernote. Dit benadert het meeste wat ik zoek, maar dit is het toch nog niet helemaal.
Wellicht is ArcSoft ArcNote iets voor je?Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:12:
Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.