Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:44

Impry

Rallymedia.nl

Tha BasZ schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:39:
[...]

Same here maar dan met stof wat je @ elke foto zag.
Ook T-Mobile gekocht maar gewoon afspraak gemaakt @ Genius bar in Amsterdam en stond zo buiten met een nieuwe telefoon.
No questions asked bijna... :)
Kan dat alleen in Amsterdam? Woon niet bepaald in de buurt. ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Impry op 10-04-2013 19:45 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Voorlopig zit In Amsterdam de enigste Apple Store...
Voor de rest in het land zijn het voornamelijk Premium Resellers...

Je kan ook volgens mij bellen en het via de post regelen (kost volgens mij 29 euro).
Moet je even verder lezen in dit topic, meerdere malen wel voorbij gekomen.

Overigens wel de moeite waard om daar te kijken.
Mooi gebouw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Tha BasZ schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:46:
Voorlopig zit In Amsterdam de enigste Apple Store...
Voor de rest in het land zijn het voornamelijk Premium Resellers...

Je kan ook volgens mij bellen en het via de post regelen (kost volgens mij 29 euro).
Moet je even verder lezen in dit topic, meerdere malen wel voorbij gekomen.

Overigens wel de moeite waard om daar te kijken.
Mooi gebouw!
Die 29 euro betaal je alleen als je een expres replacement wenst.

Via Apple zelf heb ik goede ervaringen met de afhandeling van reparaties. 2 keer voorgevallen dat een iPad donderdag werd opgehaald en dat ik dinsdag een refurbished exemplaar via de post ontving. Geheel kosteloos. Nu is een iPad natuurlijk wat makkelijker te missen dan een iPhone, maar het is eventueel wel een oplossing.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:11
Hoi,

Weet 1 van jullie (vanuit eigen ervaring of horen/zeggen) of mijn WiFi chip stuk is in mijn Iphone4 als ik boven geen WiFi heb (Android tabled, Iphone5 en laptop wel) en in de huiskamer heb ik wel WiFi op mn Iphone 4.
of is dit meer softwarematig iets?
ik had eerlijk gezegd de verwachting dat als de chip stuk is ik helemaal geen WiFi kon ontvangen maar het lijkt erop dat hij op iets langere afstand, +3meter, het niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als ik mijn iPhone 5 opstart dan krijg je de keuze bij de simlock: OK en ONTGRENDEL. Na tikken op ontgrendel kun je je code intikken en even later kun je bellen. Nu tik ik wel eens verkeerd (op OK dus) en dan kun je niet je code intikken. Ik kan echter nergens vinden waar je dat dan wél kunt doen. Ik zet nu mijn toestel altijd maar weer uit en weer aan, maar dat moet handiger kunnen denk ik?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:24:
Als ik mijn iPhone 5 opstart dan krijg je de keuze bij de simlock: OK en ONTGRENDEL. Na tikken op ontgrendel kun je je code intikken en even later kun je bellen. Nu tik ik wel eens verkeerd (op OK dus) en dan kun je niet je code intikken. Ik kan echter nergens vinden waar je dat dan wél kunt doen. Ik zet nu mijn toestel altijd maar weer uit en weer aan, maar dat moet handiger kunnen denk ik?
Probeer eens te bellen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:24:
Je mobiel staat daarmee op vliegtuigmodus. Dit kan je dus simpel oplossen door naar je instellingen te gaan en vliegtuigmodus uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51

vooghel

Cunning linguist

Niet helemaal; je hebt geen GSM/3G-verbinding, maar in tegenstelling tot vliegtuigmodus kun je gewoon nog gebruik maken van WiFi.
Wat een makkelijke manier is om weer om je simpincode gevraagd te worden is inderdaad proberen te bellen, of de vliegtuigmodus inschakelen en weer uitschakelen.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Vliegtuigmodus staat dan inderdaad niet aan. Aan- en uitzetten daarvan had ik nog niet bedacht :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie_Kabbie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:20
Eventjes een kort vraagje betreft garantie.
Ik zie in de pricewatch diverse winkels die een iPhone 5 aanbieden voor veel lagere prijzen als bij Apple zelf, waarschijnlijk zijn dit buitenlandse modellen (denk parallelimport) Maar hoe zit het dan met garantie bij Apple zelf? Kan ik bij problemen terecht bij bij de Apple store in Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Kabbie_Kabbie schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:57:
Eventjes een kort vraagje betreft garantie.
Ik zie in de pricewatch diverse winkels die een iPhone 5 aanbieden voor veel lagere prijzen als bij Apple zelf, waarschijnlijk zijn dit buitenlandse modellen (denk parallelimport) Maar hoe zit het dan met garantie bij Apple zelf? Kan ik bij problemen terecht bij bij de Apple store in Amsterdam?
Je zult, volgens de wet, eerst contact moeten zoeken met je verkoper. Apple is de fabrikant en is geen overeenkomst met je aangegaan. Dat ze bij de Apple Store coulant zijn, is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Weet iemand enig idee hoe ze aan de Genius bar in de Apple store in Amsterdam de iPhone testen? Of nog beter, hoe testen ze Wifi?

Ik heb mijn iPhone 5 één keer op de stoep laten vallen en er kleine beschading over aan gehouden. Na de kleine beschadiging had ik geen probleem met wifi maar nu de laatste tijd heb ik problemen met mij Wifi. Waar ik eerst goed en snel makkelijk kon verbinden gaat dat nu moeilijk. Bijv. heb gewoon bereik in mijn slaapkamer en zie alle 3 de netwerken maar verbinden gaat heel moeizaam. Het sturen van whatsapp bericht duurt ook heel lang ( niet altijd ) maar wanneer ik op 3G zit heb ik die symptonen niet.

[ Voor 4% gewijzigd door MrJames op 22-04-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst drukte ik per ongeluk op 'emergency call' bij het inlogscherm op mijn iPhone4. Ik kreeg toen een harde schok dat ik tot in de dak van mijn schedel kon voelen. Ik vraag me nogsteed af wat dat nou was. Het apparaatje stond op airplane modus. Kan het zijn dat tijdens "emergency-calls" de iPhone het signaal omhoog-pompt ofzo :D

Nogiets. Sinds ik mijn iPhone4 in September vorig jaar heb aangeschaft is het ding maar een keer of 5 echt -uit en weer aan- geweest. voorderest vrijwel alleen maar 'standby' dus. Kan dit kwaad?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2013 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 00:10:
Laatst drukte ik per ongeluk op 'emergency call' bij het inlogscherm op mijn iPhone4. Ik kreeg toen een harde schok dat ik tot in de dak van mijn schedel kon voelen. Ik vraag me nogsteed af wat dat nou was. Het apparaatje stond op airplane modus. Kan het zijn dat tijdens "emergency-calls" de iPhone het signaal omhoog-pompt ofzo :D
Nee, in airplane mode kan je gewoon niet bellen. Ook geen emergency calls. Hij vraagt dan of je de airplane mode uit wil zetten. Hing hij toevallig aan de lader? Het kan zijn dat de buitenkant wat lading opbouwt van de oplader, met mijn metalen MacBook Pro heb ik daar ook last van. Dat voel je dan als een schok (zeker als je op dat moment iets van geaard metaal vast hebt). Anders voelt het alleen een beetje 'ruw' aan.

Zelfs als hij het zendvermogen naar het maximum op zou pompen (wat hij volgens mij niet doet, hij gebruikt gewoon zoveel als het netwerk hem vraagt) dan kan je het nog niet voelen. Hij zal heel vaak op vol vermogen werken, in slechte dekkingsgebieden bijvoorbeeld.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 00:10:Nogiets. Sinds ik mijn iPhone4 in September vorig jaar heb aangeschaft is het ding maar een keer of 5 echt -uit en weer aan- geweest. voorderest vrijwel alleen maar 'standby' dus. Kan dit kwaad?
Nee. Ik gebruik ook altijd airplane mode ipv hem uit te zetten (in de bios bijv) omdat het zo lang duurt om op te starten. Alleen na vele maanden wordt hij wel wat trager soms of hij gaat meer stroom verbruiken, dan reboot ik hem wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
De accu van de iPhone 4S van mijn vrouw lijkt problemen te geven. De iPhone valt soms uit met nog ruim voldoende percentage (bv. bij 21% of 44%). Na wat zoeken op internet schijnt dit toch een accuprobleem te zijn.

Hebben jullie ervaring om met een dergelijk probleem naar de Apple Store in Amsterdam te gaan, en wat ze hiermee doen? We wonen namelijk niet erg in de buurt... De telefoon is trouwens begin 2012 gekocht bij T-Mobile, samen met een abonnement. Hij is dus bijna anderhalf jaar oud, dus ik vraag me af of de Apple Store dit nog als garantie behandelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
jpbosk schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:14:
De accu van de iPhone 4S van mijn vrouw lijkt problemen te geven. De iPhone valt soms uit met nog ruim voldoende percentage (bv. bij 21% of 44%). Na wat zoeken op internet schijnt dit toch een accuprobleem te zijn.

Hebben jullie ervaring om met een dergelijk probleem naar de Apple Store in Amsterdam te gaan, en wat ze hiermee doen? We wonen namelijk niet erg in de buurt... De telefoon is trouwens begin 2012 gekocht bij T-Mobile, samen met een abonnement. Hij is dus bijna anderhalf jaar oud, dus ik vraag me af of de Apple Store dit nog als garantie behandelt...
Apple zegt maar 1 jaar garantie te geven, maar dit is weer niet conform de Europese wetten. In dit forum meerdere malen beschreven.
Waarom zou je niet naar t-mobile gaan met je klacht?! Moeten zij dit niet oplossen voor je?
En heb je al geprobeerd om de iPhone opnieuw te installeren als 'nieuw toestel' via iTunes. Dit vraagt Apple toch eerst van je en kan het probleem oplossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 11:51
Hallo. Ik heb dus zo'n 5 gekocht, maar heb nog een normale simkaart. Kan ik die gratis bij Vodafone laten 'knippen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:33
Polen schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:36:
Hallo. Ik heb dus zo'n 5 gekocht, maar heb nog een normale simkaart. Kan ik die gratis bij Vodafone laten 'knippen'?
In de vodafone winkel kun je die gratis laten ruilen voor een nanosim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
Aha, top. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
opa_paul schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:21:
[...]
Apple zegt maar 1 jaar garantie te geven, maar dit is weer niet conform de Europese wetten. In dit forum meerdere malen beschreven.
Waarom zou je niet naar t-mobile gaan met je klacht?! Moeten zij dit niet oplossen voor je?
En heb je al geprobeerd om de iPhone opnieuw te installeren als 'nieuw toestel' via iTunes. Dit vraagt Apple toch eerst van je en kan het probleem oplossen!
Herstellen heb ik al gedaan, dit helpt maar (zeer) tijdelijk. Ik kan wel naar T-Mobile gaan, maar wat ook vaak in dit forum beschreven is, is dat ze je vaak afschepen met hoge reparatiekosten door zogenaamde waterschade. Bovendien ben je 'm op die manier 2 maanden kwijt, en dat wil ze liever niet. Ik hoor vaak dat bij de Apple Store het toestel ter plekke omgeruild wordt voor een nieuwrefurbished exemplaar. Ik hoopte eigenlijk dat iemand hier ervaring heeft met een soortgelijk geval icm de Apple Store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
Hoe kan ik een Nederlands woordenboek (voor autocorrectie/aanvulling) instellen wanneer ik als toesteltaal Engels heb ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

jpbosk schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:55:
[...]

Herstellen heb ik al gedaan, dit helpt maar (zeer) tijdelijk. Ik kan wel naar T-Mobile gaan, maar wat ook vaak in dit forum beschreven is, is dat ze je vaak afschepen met hoge reparatiekosten door zogenaamde waterschade. Bovendien ben je 'm op die manier 2 maanden kwijt, en dat wil ze liever niet. Ik hoor vaak dat bij de Apple Store het toestel ter plekke omgeruild wordt voor een nieuwrefurbished exemplaar. Ik hoopte eigenlijk dat iemand hier ervaring heeft met een soortgelijk geval icm de Apple Store...
Garantie gaat altijd via de partij waar je hem gekocht hebt. In jouw geval T-Mobile dus.

Apple biedt daarbovenop (let op: dit doen ze vrijwillig en zijn ze niet verplicht) ook de mogelijkheid om direct met hun contact op te nemen. Dat is echter alleen het eerste jaar mogelijk. Daarna zullen ze je doorverwijzen naar je daadwerkelijke verkopende partij.

Overigens is er nog een derde optie, en dat is tegen betaling bij Apple het toestel inruilen voor een nieuwe. Kost op dit moment voor een 4S 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:21
Polen schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:59:
Hoe kan ik een Nederlands woordenboek (voor autocorrectie/aanvulling) instellen wanneer ik als toesteltaal Engels heb ingesteld?
Dit is gekoppeld aan de taal van je toetsenbord. Die kun je instellen onder setttings - general - keyboard - keyboards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

wat is de beste manier om mensen snel te kunnen bellen?
bij android en WP kan je om bijv een Kees te bellen via 5337 en dan persoon selecteren.
IOS heeft dit niet en dit is echt een gemis, ik heb ook teveel mensen in mijn lijst staan om er een favoriet voor te maken dus dat schiet niet op.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 21:46
jpbosk schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:14:

Ja, ik had precies hetzelfde met mijn 4s ( wel nog binnen jaar garantie) . Ben naar de Apple store geweest en heb eerst meteen een nieuwe batterij gekregen. Garantie is toen verlengd. Omdat probleem nog niet opgelost bleek, teruggegaan en toen heb ik een nieuwe 4s gekregen (in mijn geval nieuw, maar je kunt ook een refurbished krijgen,ff serienummer checken)
Prima service en ze hebben niet moelijk gedaan over het probleem zelf. Ik had natuurlijk al allerlei oplossingen geprobeerd die ik gevonden had, en dat namen ze ook meteen van me aan.

Ik zou je wel adviseren eerst even te bellen ivm dat je jaar garantie verlopen is. Je kunt gewoon naar de winkel bellen en dit voorleggen. Zou zonde zijn als je voor niets helemaal daarheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:45
mindcre8r schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:00:
bij android en WP kan je om bijv een Kees te bellen via 5337 en dan persoon selecteren.
IOS heeft dit niet en dit is echt een gemis, ik heb ook teveel mensen in mijn lijst staan om er een favoriet voor te maken dus dat schiet niet op.
Via Siri? "Call Kees"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 dagen geleden viel mijn nét nieuwe iPhone 5 (kleine week oud) zomaar ineens uit. Ik had hem na het locken v/h scherm weggelegd, toen ik de iPhone 1 minuut later pakte was het scherm zwart en reageerde hij nergens meer op (aan/uit knop indrukken, home knop indukken). Uiteindelijk een hard reset gedaan (home + aan/uit 10 sec. ingedrukt) en toen verscheen het welbekende appeltje weer en werkte het toestel als vanouds. Batterij was overigens approx. 50% vol toen het incident voorviel (kan het probleem dus niet zijn). Kijkend naar de Diagnostics & User Data kan ik ook geen foutmelding identificeren van die dag/tijd.

Wat zou hier aan de hand kunnen zijn (nu 2 dagen na het voorval en geen verdere problemen ondervonden). Wil in deze toch graag zekere voor onzekere nemen; is een flinke investering geweest dit toestel. Hoor graag jullie ideeen/opmerkingen; alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ja dat kan maar staat vrij debiel en is niet sneller, siri doet er ff over.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
mindcre8r schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:00:
Via Spotlight (zoeken), links van je eerste homescreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Pimzm schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:02:
[...]

Via Spotlight (zoeken), links van je eerste homescreen?
thanks dat werkt enigszins redelijk!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 06:30

FFF

Weet iemand of je met de nieuwe "Google Maps" ook in het buitenland kan navigeren zonder data overdracht (dus of hij hier in NL kan bufferen en je op de plaats van bestemming brengt zonder data roaming?) .

Of weet iemand ander een goedkoop (liefst gratis) navigatie pakketje?

Ik heb het waarschijnlijk slechts 1x nodig daarom vind ik het zonde er veel geld aan uit te geven... (toevallig morgen een behoorlijke rit door belgie en zit tijdelijk met een auto zonder navigatie).

Waarschijnlijk is deze vraag eerder gesteld maar de search leverde mij geen antwoord op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:27
Waarom niet gewoon via de standaard Kaarten app zelf?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Die werkt niet off line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 06:30

FFF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:23
Ik heb laatst een probleem gehad met mijn iPhone 4 dat ik niet kon bellen en gebeld worden. Dit bleek door de audio IC chip te komen, dus ik heb de oplossing daarop gevonden op Youtube, en met behulp van iFixit mijn iPhone opengemaakt en de fix toegepast. Dit bleek te werken, want ik kan nu weer goed bellen!

Maar nu heb ik geen / matig bereik. Ik krijg grotendeels de melding 'Geen service' te zien, en heel af en toe krijg ik dan toch bereik en verbinding (buiten wel redelijk vaak), maar voor ik mijn iPhone opende had ik overal goed bereik. Voor de rest werkt WiFi gewoon.

Heeft iemand enig idee waar dit door komt? Alvast heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Omdat je doordat je zelf hebt zitten freubelen aan je toestel, je iets anders hebt gesloopt.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
PinokkioTV schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:45:
Omdat je doordat je zelf hebt zitten freubelen aan je toestel, je iets anders hebt gesloopt.
Haha. :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bah, sinds gisteren geconstateerd dat mijn camera lens brak is. Moest een document inscannen en wilde er een foto van maken en zag ineens dat er overal vlekken op de foto zaten en een rode stip. Blijken zowel de vlekken als de rode stip al op eerdere foto's voor te komen. Als ik op internet zoek naar vreemde vlekken op de camera dan ben ik niet de enige in elk geval. Maar eens naar de Apple store ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
Is er hier ook een algemeen topic waarin apps worden besproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:03

Rudios

Lost in space?

Vraagje, waarom werkt het 'automatisch aanpassen' van mijn helderheid niet altijd? (iP5) Soms doet hij het wel en soms gebeurd er totaal niks of ik nu in het donker zit of in de zon, de slider blijft waar die staat. Bij m'n iPad 3 werkt die functie uberhaupt niet. Iemand een idee?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Staan je instellingen op automatisch? Het principe van automatische helderheid werkt Miss anders dan je denkt. Als je hem helemaal naar fel schuift en vervolgens naar automatisch betekend dat hij niet daaronder gaat zitten. Schuif hem naar het midden of nog meer naar rechts en zet hem dan op automatisch. Check dan het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 11:03

Rudios

Lost in space?

Dankje, ik zal eens proberen!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

iPhone 5 gebruikers, d'r is een iOS update. Een verbeterd speakerprofiel?!? Ik hoor geen verschil

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Nee had je verwacht opeens supersonisch geluid verwacht dan?

Volgende week naar de Apple Store met de IPhone 5 voor de vlekken op de camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Zo botte Harry, ga je lekker...

Als het geen verschil maakt, waarom dan een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Op sommige fora's lees ik wel dat bepaalde mensen verschil horen!
Dus het heeft blijkbaar wel effect.

Ligt per persoon denk ik, de 1 heeft het wel door en de ander niet.

Apple zal niet voor jan lul een update maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:24
kan dat niet met dat HD voice te maken hebben? Dat werkt alleen bij sommige providers dus zou logisch zijn als niet iedereen het merkt :)

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Laatst online: 09:42

Bob Popcorn

Plop!

HD Voice, lekker is dat als je dat nog nooit gehoord had :D Schrok me dood, leek wel Skype.

In other news, ik heb een probleempje met het batterijgebruik van m'n nieuwe iPhone 5. Als ik na een dag werken naar huis ga zit ik op ongeveer 40/35%, afhankelijk van de drukte natuurlijk. Dit is hetzelfde niveau als m'n 3 jaar oude iPhone 4 die vorige week met pensioen is gegaan. Lijkt me niet normaal toch? De iPhone heeft nu iets van 4 cycles gehad, herstelt dit nog? iPhone is als nieuwe iPhone geconfigureerd. :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:02

RnB

Ik merk sinds kort dat mijn wifi verbinding op mijn iPhone 5 erg instabiel is.

Soms valt ie zomaar weg, dan maakt ie pas weer verbinding wanneer ik wifi uit en aan zet of soms moet ik zelfs de SSID + wpa key opnieuw invoeren, maar wat ik vaker meemaak is dat mijn i5 wel aangeeft dat ik wifi verbinding heb, maar eigenlijk heb ik dat niet.
Dat kan ik bijvoorbeeld zien bij lokale transfers en apps die een werkende internetverbinding nodig hebben. De transfers lukken dan niet (denk aan Spotify of instaShare) en de apps geven aan dat ik geen internetverbinding heb. Dit is dan weer te verhelpen door de wifi verbinding uit en aan te zetten, maar dit is erg vervelend, gezien het zeer frequent gebeurd.

Meer mensen die last hebben van dit euvel en weten wat de oplossing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bob Popcorn schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:27:
HD Voice, lekker is dat als je dat nog nooit gehoord had :D Schrok me dood, leek wel Skype.

In other news, ik heb een probleempje met het batterijgebruik van m'n nieuwe iPhone 5. Als ik na een dag werken naar huis ga zit ik op ongeveer 40/35%, afhankelijk van de drukte natuurlijk. Dit is hetzelfde niveau als m'n 3 jaar oude iPhone 4 die vorige week met pensioen is gegaan. Lijkt me niet normaal toch? De iPhone heeft nu iets van 4 cycles gehad, herstelt dit nog? iPhone is als nieuwe iPhone geconfigureerd. :)
netjes toch?
3G slurpt nou eenmaal stroom.
Een app die de tel in 2G zet als je em niet gebruikt, om push te ontvangen, bespaart stroom

[ Voor 6% gewijzigd door Manke op 04-05-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:06
Suren01 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:23:
Ik heb laatst een probleem gehad met mijn iPhone 4 dat ik niet kon bellen en gebeld worden. Dit bleek door de audio IC chip te komen, dus ik heb de oplossing daarop gevonden op Youtube, en met behulp van iFixit mijn iPhone opengemaakt en de fix toegepast. Dit bleek te werken, want ik kan nu weer goed bellen!

Maar nu heb ik geen / matig bereik. Ik krijg grotendeels de melding 'Geen service' te zien, en heel af en toe krijg ik dan toch bereik en verbinding (buiten wel redelijk vaak), maar voor ik mijn iPhone opende had ik overal goed bereik. Voor de rest werkt WiFi gewoon.

Heeft iemand enig idee waar dit door komt? Alvast heel erg bedankt.
Controleren of alle schroefjes die het moedermoord vastmaken aan de case goed zijn. Met deze schroefjes wordt het contact antenne-moedermoord verwezenlijkt. Als je wifi signaal ook minder sterk is weet je zeker dat dit het probleem is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zouden jullie doen: nu een iPhone 5 kopen of wachten op de iPhone 5S/iPhone 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

RnB schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 21:41:
Ik merk sinds kort dat mijn wifi verbinding op mijn iPhone 5 erg instabiel is.

Soms valt ie zomaar weg, dan maakt ie pas weer verbinding wanneer ik wifi uit en aan zet of soms moet ik zelfs de SSID + wpa key opnieuw invoeren, maar wat ik vaker meemaak is dat mijn i5 wel aangeeft dat ik wifi verbinding heb, maar eigenlijk heb ik dat niet.
Dat kan ik bijvoorbeeld zien bij lokale transfers en apps die een werkende internetverbinding nodig hebben. De transfers lukken dan niet (denk aan Spotify of instaShare) en de apps geven aan dat ik geen internetverbinding heb. Dit is dan weer te verhelpen door de wifi verbinding uit en aan te zetten, maar dit is erg vervelend, gezien het zeer frequent gebeurd.

Meer mensen die last hebben van dit euvel en weten wat de oplossing is?
Als het zich alleen thuis voordoet kun je je router ook wel eens een powercycle geven, wil ook nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 11:48:
Wat zouden jullie doen: nu een iPhone 5 kopen of wachten op de iPhone 5S/iPhone 6?
Ligt er aan of je nu een telefoon nodig hebt. Zo ja, kopen. Maar als je kunt wachten tot na de zomer: wachten. Zie ook: http://buyersguide.macrumors.com/#iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:26
Manke schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:19:
[...]

netjes toch?
3G slurpt nou eenmaal stroom.
Een app die de tel in 2G zet als je em niet gebruikt, om push te ontvangen, bespaart stroom
en de naam van de app is? :)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:02

RnB

MetaFrame schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:49:
[...]

Als het zich alleen thuis voordoet kun je je router ook wel eens een powercycle geven, wil ook nog wel eens helpen.
Helaas heb ik er overal (als in 5 verschillende locaties) last van. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

iChaos

It's Lupus.

Ik kan voor 230 euro een iPhone 4 in perfecte staat kopen, doen? (Ik heb nu een HTC Desire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:11
Wel beetje weinig info om voor jou te oordelen.
Wat doe je normaliter met je telefoon, hoe oud is de telefoon, hoeveel GB heeft hij.. etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Nu online

iChaos

It's Lupus.

De iPhone 4 is aangeschaft bij de release ervan, 8GB model, zwart, in perfecte staat. Ik luister veel muziek vanaf mijn telefoon, dus met die 8GB ben ik daar wat huiverig voor, en verder is het meestal een beetje internet/Whatsapp/Twitter, geen zware gebruiker dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Als je nog niet eerder met een iPhone hebt gewerkt, is het soms wel lekker om met een instapmodel te beginnen en het gebruik te ervaren om later evt een iPhone 5(s) te nemen..

230 vind ik persoonlijk wel een nette prijs, maar 8GB kan wat krap zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:28
iChaos schreef op zondag 05 mei 2013 @ 21:53:
De iPhone 4 is aangeschaft bij de release ervan, 8GB model, zwart, in perfecte staat. Ik luister veel muziek vanaf mijn telefoon, dus met die 8GB ben ik daar wat huiverig voor, en verder is het meestal een beetje internet/Whatsapp/Twitter, geen zware gebruiker dus.
De iPhone 4 8GB is pas in 2011 uitgebracht, dus kan niet bij de release van de iPhone 4 zijn aangeschaft. Of bedoel je dat hij bij de release van de 8GB iPhone 4 is aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Nu online

iChaos

It's Lupus.

Hij is inderdaad aangeschaft toen de 8GB beschikbaar was. Met iOS ben ik al langer bekend door de 4S van mijn ma, en ik heb nog een iPod touch 2G in mijn tas zitten voor tijdens het sporten. Ik maak me alleen wat zorgen over de snelheid van het OS op de i4, en of hij nog iOS7 zal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Een 4s is uit mijn eigen ervaring wel aanzienlijk sneller (heb de 4 en 4s gehad en nu de 5).
Zit je vast aan een budget? Misschien is een 4s met 16GB (tevens voor je muziek) dan wel een betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Nu online

iChaos

It's Lupus.

Tot ~300 euro zou mijn keuze vallen op een iPhone, maar daar ga ik geen goede 4S voor vinden ben ik bang. Daarboven geef ik de voorkeur aan een Android aangezien ik daar de internals ook van snap en er graag mee klooi. Een iPhone zou als probeersel dienen om te kijken of ik het fijn vind werken, dus boven de 300 euro is het me iets te riskant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
MmarkM schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:19:
Nee had je verwacht opeens supersonisch geluid verwacht dan?

Volgende week naar de Apple Store met de IPhone 5 voor de vlekken op de camera
Ben benieuwd wat Apple zegt, ik heb die vlekken namelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Lees in het topic dat hij direct geruild word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mijne is zakelijk en wordt dan opgestuurd. Heb niet zon zin in een oud leentoestel dus wil eigenlijk ook gewoon direct naar de Apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:37:
[...]
thanks dat werkt enigszins redelijk!
Voor snel bellen: wat dacht je van Dialvetica of nog beter Cobook. De laatste biedt sowieso veel beter contactbeheer, maar heeft ook een quickscreen die je als startscherm kunt instellen. Het quickscreen bevat een aantal favorieten, maar daarnaast het bekende numerieke toetsenbordje voor het snel filteren van de contactlijst (en meteen bellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:45:
[...]

Voor snel bellen: wat dacht je van Dialvetica of nog beter Cobook. De laatste biedt sowieso veel beter contactbeheer, maar heeft ook een quickscreen die je als startscherm kunt instellen. Het quickscreen bevat een aantal favorieten, maar daarnaast het bekende numerieke toetsenbordje voor het snel filteren van de contactlijst (en meteen bellen).
Of iCaller, die gebruik ik zelf. Ook favourieten pagina, speed dail en quick search via T9 (kansloos dat dat niet mogelijk is in de stanaard dailer overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 19:35
Ik zou gewoon nu een iPhone 5 kopen als ik jou was. Je kunt ook wachten op de 5S, maar het is onwaarschijnlijk dat die veel spectaculaire vernieuwingen met zich mee brengt qua design. iOS 7 kun je net zo goed op je iPhone 5 installeren natuurlijk. En, ik weet niet hoe lang je wilt wachten maar de 5S zal pas in het najaar op de markt komen. Daarnaast kun je je de hele tijd blijven afvragen of je niet moet wachten, want de iPhone 6 zal wel weer meer vernieuwingen met zich mee brengen en ga zo maar door.

Ik heb eind februari een iPhone 5 gekocht, ben van plan om hem zeker twee jaar te houden. Ik heb geen seconde spijt van mijn beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 05 mei 2013 @ 22:22:
[...]

Ben benieuwd wat Apple zegt, ik heb die vlekken namelijk ook.
Ben vandaag naar de Apple Store geweest en ik heb een nieuwe gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn abonnement verlengen en ik zit nu dus te twijfelen of ik de iphone 5 moet nemen aangezien de 5s rond september uitgebracht wordt.

Ik heb vernomen dat de 5s een verbetering zal krijgen op de camera en processor, maar zal dit in de praktijk een groot verschil zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Heb sinds een week ongeveer last van een zeer zwakke wifi verbinding. Andere toestellen in huis zien bij wijze van 20 netwerken, de iPhone hooguit 5. Als ik een verdieping naar boven ga heeft de rest van de toestellen alle streepjes nog. De iPhone ziet hem niet eens.. kan ik hem hiervoor naar de Apple store brengen of?

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Trackerfire schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:37:
Heb sinds een week ongeveer last van een zeer zwakke wifi verbinding. Andere toestellen in huis zien bij wijze van 20 netwerken, de iPhone hooguit 5. Als ik een verdieping naar boven ga heeft de rest van de toestellen alle streepjes nog. De iPhone ziet hem niet eens.. kan ik hem hiervoor naar de Apple store brengen of?
Sinds enkele weken ook veel wifi problemen. Continu aan het schakelen tussen wifi en 3g. Geen pretje tijdens het kijken van een filmpje of dergelijke. Nu viel het me op dat me MacBook max 2mb/s haalt terwijl de bedrade pc makkelijk 40 haalt. Geloof dat aan me modem ligt, want sinds ik een nieuwe experiabox heb is het drama.. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

idemdito hier, soms valt wifi helemaal weg terwijl de verbinding maximaal is. Router etc al meermaals gereset maar het probleem blijft. Soms meerdere keren achter elkaar en soms dagen lang niks.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Toevallig ook hoesjes van metaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

me_mrtn schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:25:
Toevallig ook hoesjes van metaal?
Ik heb een rubberen hoesje ;-)! Dus zou geen probleem op moeten leveren...

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:29
Ook hier is de WiFi drama. Valt met grote regelmaat weg, verbinding is bagger. Echt knap waardeloos. iPhone 5 is m'n eerste, ben er erg tevreden over, maar dit is toch wel erg jammer. Eerste maand nergens last van, vanaf dat moment constant problemen met het draadloze netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik gebruik geen hoesje en het komt zelfs voor op een afstand van 3 meter bij de router vandaan

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Na de software upgrade bij de plaatselijke dealer weer vol bereik
Misschien dus voor degenen die er ook last van hebben even een clean installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Software update bij de plaatselijke dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Janusz schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 10:19:
Software update bij de plaatselijke dealer?
Ja, software reset bij de IamStore in Dordrecht. Had ik ook thuis kunnen doen, maar was er toch ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:31
Helaas is de rear camera van mijn iphone 4 overleden.
iPhone heeft een flinke smak gemaakt en nu focust hij niet meer.
Heb natuurlijk wat gegoogled en geprobeerd maar niets mag baten.
Nu wil ik dus een nieuwe rear camera kopen, het liefst een originele.
Weten jullie een goede webshop of iets in de trant?
Kan ze ook gewoon op DX kopen maar lijkt me toch dat je dit aan de kwaliteit gaat merken.

Voor de duidelijkheid ik ga hem er zelf in zetten want anders ben ik zo 50 euro verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:57
Zspirit schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:06:
Helaas is de rear camera van mijn iphone 4 overleden.
iPhone heeft een flinke smak gemaakt en nu focust hij niet meer.
Heb natuurlijk wat gegoogled en geprobeerd maar niets mag baten.
Nu wil ik dus een nieuwe rear camera kopen, het liefst een originele.
Weten jullie een goede webshop of iets in de trant?
Heb zelf m'n losse onderdelen (in mijn geval de iphone4 vibrator en gereedschapsetje) bij i-completer.nl vandaan. Daar kost de originele rear camera 25 euro zie ik, dus dat valt ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
ik wil graag een iphone aanschaffen maar de iphone 5 vind ik net iets te duur.....kan ik met een iphone 4S ook nog 2 jaar ( en mischien langer ) vooruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
joey82 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:35:
ik wil graag een iphone aanschaffen maar de iphone 5 vind ik net iets te duur.....kan ik met een iphone 4S ook nog 2 jaar ( en mischien langer ) vooruit?
Welja joh! Die 3GS zie je toch ook nog regelmatig! Als je niet per se 4g hoeft te hebben en niet het beste van het beste dan is de 4s nog prima hoor. Top telefoon. Goede camera, accu en ook zeer snel hoor. Ligt er ook aan wat je ermee doet. Het meeste wat mensen ermee doen kan met een gsm van 200 euro ook al. Zie daar de galaxy s2 die nog steeds prima mee gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik loop ook nog steeds rond met een 3GS en dat gaat (voor mij) prima. Ik zou wel erg graag een dual-sim iPhone hebben zodat ik mijn werk-Nokia niet meer nodig heb.
Mijn grote hoop is dat de aankomende "budget-voor-China" iPhone dual-sim zal zijn. Dat is namelijk zeer gebruikelijk in China. Helaas komt dit bij mijn weten nog in geen enkel gerucht voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Laatst online: 11-09 10:15
Zijn er geen goede dual sim adapters voor de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Dat bestaat niet helaasch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:04
Ook mensen die last hebben van een gap in de iPhone 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had laatste paar dagen last van een volume-down knop die niet meer reageerde.
vandaag langs geweest bij Apple in Amsterdam, en een nieuw toestel gekregen (iphone 5)

/me is happy :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Gelukkig doen ze niet heeel moeilijk moet omruilen van toestellen...
Ze maken toch genoeg winst op "ons". ;)

(en ja ik moest mijn i5 ook omruilen voor stof @ camera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:49
joey82 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:35:
Absoluut, al hangt het er wel vanaf wat je ermee gaat doen.
De 4s voelt gewoon erg snel, de UI is heerlijk snel. Zeker als je dit vergelijkt met een vergelijkbare Android telefoon. Android heeft meer processorkracht nodig om lekker te werken itt WP en iOs. (Ik heb zowel iOs als Android telefoons)

Aan de andere kant, als je veel games speelt zal het wellicht een ander verhaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
TZC-T1-FX schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 00:32:
Ook mensen die last hebben van een gap in de iPhone 5?
Misschien kunnen we dat zeggen als je uitlegt wat je hiermee bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Laatst online: 14-08 23:27
sverzijl schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:01:
[...]

Misschien kunnen we dat zeggen als je uitlegt wat je hiermee bedoelt ;)
Ik gok dat het scherm niet aansluit tegen de behuizing? Althans dat is wat ik kan bedenken bij een gap. En ja: mijne kiert iets onder de powerbutton. Zie geen licht van scherm er doorheen of dergelijke dus het zou wel meevallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Yrck schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:23:
[...]
Ik gok dat het scherm niet aansluit tegen de behuizing?
Gokken kan ik ook, maar (forum)gebruikers moeten soms opgevoed worden om wat duidelijker te zijn, zodat we juist niet hoeven te gokken. Dat maakt het leven zoveel makkelijker ;)
Pagina: 1 ... 19 ... 34 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.