Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
xamirz schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:22:
@opa_paul Ik heb zo te lezen exact hetzelfde probleem wat jij eerder had (traag 3g)
Hoe lang heeft t geduurd totdat je een nieuwe iPhone 5 hebt ontvangen?
Ik nog sneller dan sverzijl. Woensdag gebeld om 17.00 uur. Donderdag om 14.00 stond de bezorger al aan de deur. Ik zou wel goed beseffen dat je alsnog aangerekend kan worden voor de reparatiekosten als het probleem niet in de hardware blijkt te zitten. Dit wil zeggen dat je eerst een netwerkinstellingen reset, een volledige restore, een nieuwe sim en een restore zonder backup moet proberen! Mocht het dan nog niet werken dan kan je alsnog kiezen voor onze optie.

Wat zijn je 3G problemen dan precies? Want ik haalde alsnog wel 12mb/s soms maar niet nadat ik van plaats en dus mast wisselde. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:25
iOS 6.1.3 is nu uit. Nog even voor de grap geprobeerd op m'n oude iPhone5 met wifi issues. Maakt echter geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallingv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03-2020
Heb de update ook geinstalleerd. Nu krijg ik de melding: Geen simkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:53
Sinds ik mijn iPhone 5 heb voelt de volume up knop anders aan dan volume down. Na een maand moest ik steeds harder drukken om de volume te verhogen en nu werkt hij helemaal niet meer. Ik woon in de buurt van Zwolle hoe kan ik dit het snelst gemaakt krijgen zonder hem lang kwijt te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-08 22:55
tjallingv schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:10:
Jailbroken iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
tjallingv schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:10:
Restore via iTunes al gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Gait schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:20:
Sinds ik mijn iPhone 5 heb voelt de volume up knop anders aan dan volume down. Na een maand moest ik steeds harder drukken om de volume te verhogen en nu werkt hij helemaal niet meer. Ik woon in de buurt van Zwolle hoe kan ik dit het snelst gemaakt krijgen zonder hem lang kwijt te zijn?
Afspraak maken met de Genius bar in Amsterdam en langsgaan (maak er meteen een dagje uit van gezien de afstand ;). Of anders de express replacement a 29 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einschtein
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-07-2022
Misschien dat mensen mij hier kunnen helpen.

Vanochtend heb ik mijn iPhone 4S(iOS 6.1.2) gereset naar de fabrieksinstellingen. Ik heb hem nergens aan gekoppeld, dus datgene wat er op zou komen dat zou nergens naar geupload/gesynchroniseert worden.

Vanmiddag heb ik een redelijke belangrijke memo opgenomen dmv de voice-recorder app in iOS. Nu heb ik, na die tijd, de memo per ongeluk verwijderd. Is er een mogelijkheid om die memo terug te krijgen? Door middel van software, een jailbreak-functie, you name it.

Help needed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeejayKB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2022
Sinds de update naar iOS 6.1.3 op mijn iPhone 5 vandaag, kan ik geen verbinding meer krijgen met de App Store (Melding: 'Verbinding met de iTunes store mislukt') als ik met Wi-Fi verbonden ben. Ik wil namelijk graag apps en updates voor apps downloaden. Via 3G werkt het wel.
Ik heb meerdere draadloze netwerken getest, maar ze werken alleen niet. Ook 'Herstel netwerkinstellingen' heeft niet geholpen. Iemand een idee?

'Nee' heb je en 'ja' kun je krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallingv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03-2020
Nope
sverzijl schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:28:
[...]

Restore via iTunes al gedaan ?
Nog niet via itunes. Wel volledige herstel via telefoon gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:14
anderen ook die ervaring met die update? Zou ja dan wacht ik nog even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Met de 4s in ieder geval geen problemen met de update naar 6.1.3.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:03
6.1.3 bevalt hier prima.

Eindelijk een fatsoenlijke wifi verbinding in een WDS omgeving.
Daar schortte het voorheen nogal eens aan. Wifi thuis was prima, hier op het werk regelmatig problemen met verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
6.1.3 is nog niet te jailbreaken dus ik blijf er voorlopig van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hier geen enkel probleem met 6.1.3 op zowel iPhone 4 als iPad, update ging snel en soepel.

Ik had al geen problemen met WiFi maar nu nog steeds niet. Aan jailbreaks doe ik niet dus ook geen probleem.

Ik begin wel een beetje benieuwd te worden naar iOS 7 trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Momenteel in de Apple Store voor m'n camera probleem. Eens kijken hoe dit afloopt, ook voor de anderen.

Edit: en de backup is inmiddels aan het pompen op een nieuwe iPhone. :)

[ Voor 26% gewijzigd door me_mrtn op 21-03-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
me_mrtn schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:26:
Momenteel in de Apple Store voor m'n camera probleem. Eens kijken hoe dit afloopt, ook voor de anderen.

Edit: en de backup is inmiddels aan het pompen op een nieuwe iPhone. :)
Ik heb precies hetzelfde probleem als jij en stresskip:

Precies dezelfde vlekken op mijn camera van de 1 op de andere dag. Ik begrijp nu dat jij een nieuwe hebt gekregen? Is er ook iets bekend van de oorzaak? Ik vond het echt heel vreemd. Er is helemaal niets te zien aan de lens oid.

Hoe lang heb jij het toestel?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
funk-e schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:12:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem als jij en stresskip:

Precies dezelfde vlekken op mijn camera van de 1 op de andere dag. Ik begrijp nu dat jij een nieuwe hebt gekregen? Is er ook iets bekend van de oorzaak? Ik vond het echt heel vreemd. Er is helemaal niets te zien aan de lens oid.

Hoe lang heb jij het toestel?
Ik had mijn tweede iPhone sinds november (vorige had een manke vergrendelknop). Er zit gewoon een stofje achter de lens. De Genius die ik sprak, had het probleem zelf ook gehad en was er na nog geen 30 seconden ook over uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Zijn er meer mensen die regelmatig problemen hebben met internetten via 3g op hun iPhone met Hi als provider? Regio rotterdam is de afgelopen week echt drama. Ik heb gewoon vol bereik, maar internetten is soms onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

me_mrtn schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:31:
[...]

Ik had mijn tweede iPhone sinds november (vorige had een manke vergrendelknop). Er zit gewoon een stofje achter de lens. De Genius die ik sprak, had het probleem zelf ook gehad en was er na nog geen 30 seconden ook over uit.
Had die Genius nog gezegd of er een kans bestaat dat zoiets opnieuw kan voorkomen bij je nieuwe telefoon? Ik ontdek namelijk net bij m'n eigen iPhone5 hetzelfde issue. En komt jouw telefoon ook daar vandaan of heb je'm oorspronkelijk ergens anders gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Maxow schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:17:
[...]

Had die Genius nog gezegd of er een kans bestaat dat zoiets opnieuw kan voorkomen bij je nieuwe telefoon? Ik ontdek namelijk net bij m'n eigen iPhone5 hetzelfde issue. En komt jouw telefoon ook daar vandaan of heb je'm oorspronkelijk ergens anders gekocht?
Ik heb het nog wel gevraagd en hij had het wel eens vaker gezien, maar of het weer voorkomt is natuurlijk altijd koffiedik kijken. Ik had hem bij de Apple Store gekocht ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Hier ook voor komende zaterdag een afspraak staan @ Genius / AppleStore Amsterdam voor stof achter de lens van mn iPhone 5.
Zat er al een tijdje met sindskort zie ik het ook echt op mn foto's/video's (wat natuurlijk niet zou moeten mogen).

Kijken of die ook zo welwillend en snel mn iPhone swapt.

Misschien doen ze zelfs swappen (natuurlijk tegen bijbetaling) voor een model met hoger GB's (kom toch wat te kort met mn 16GB -versie).
Iemand daar TOEVALLIG daar ervaringen mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
Tha BasZ schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:56:
Hier ook voor komende zaterdag een afspraak staan @ Genius / AppleStore Amsterdam voor stof achter de lens van mn iPhone 5.
Zat er al een tijdje met sindskort zie ik het ook echt op mn foto's/video's (wat natuurlijk niet zou moeten mogen).

Misschien doen ze zelfs swappen (natuurlijk tegen bijbetaling) voor een model met hoger GB's (kom toch wat te kort met mn 16GB -versie).
nee, ik heb meerdere malen gelezen dat dit niet mogelijk is. Je kan ook niet van kleur wisselen.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:33
funk-e schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:41:
[...]

nee, ik heb meerdere malen gelezen dat dit niet mogelijk is. Je kan ook niet van kleur wisselen.
Kan ik bevestigen, wilde ook na een defect van kleur wisselen, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

@ funk-e / Nachtapotheker -> dat klinkt logisch... jammer maar helaas dan...
Dank voor et reageren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Weet iemand wat de Cognos 3 profiel is?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9xuH4Ob.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VNQVk52.png

[ Voor 10% gewijzigd door magnifor op 28-03-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:01
Iemand zijn iphone toevallig bij www.dutchcoms.nl besteld ? Wil voor mijn vriendin een Iphone 5 16GB wit bestellen en voor € 610,- incl. hebben ze een goede prijs. Alleen veel van de reviewers in de pricewatch hebben geen activiteit op tweakers behalve de die review dus dat maakt het niet echt geloofwaardig.

Misschien dat iemand hier groen licht kan geven ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

jasjenl

Liab A Tymo

Dit krijg je normaal gesproken alleen als je een app buiten de AppStore om installeert, bijvoorbeeld via testflightapp.com. Heb je een keer van iemand een test versie van een app gekregen wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:20
Zeg wie kan me vertellen waar ik een officieel Lightning kabeltje van Apple kan kopen? Omgeving Nijmegen... liefst Bemmel / Elst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Elke Dixons denk ik wel? En anders in Arnhem bij de I Am Store of de Media Markt

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Beakzz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:49:
Iemand zijn iphone toevallig bij www.dutchcoms.nl besteld ? Wil voor mijn vriendin een Iphone 5 16GB wit bestellen en voor € 610,- incl. hebben ze een goede prijs. Alleen veel van de reviewers in de pricewatch hebben geen activiteit op tweakers behalve de die review dus dat maakt het niet echt geloofwaardig.

Dit wil ik dus ook weten, omdat ik ook een iPhone 5 wil bestellen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
jasjenl schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:33:
[...]

Dit krijg je normaal gesproken alleen als je een app buiten de AppStore om installeert, bijvoorbeeld via testflightapp.com. Heb je een keer van iemand een test versie van een app gekregen wellicht?
Ja, de testapp van de NS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
smeerbartje schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:22:
Zeg wie kan me vertellen waar ik een officieel Lightning kabeltje van Apple kan kopen? Omgeving Nijmegen... liefst Bemmel / Elst.
Op de Handelsweg in Elst zit een GSM Markt, wellicht dat die iets hebben?
Misschien dat de Expert iets heeft, al is die kans wat kleiner..

Of even doorrijden naar Arnhem, daar zit een Mediamarkt en genoeg telecom winkels.

[ Voor 10% gewijzigd door Yrck op 29-03-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:19
Vandaag vervanging voor mijn iPhone 5 geregeld. Mijn power button was sinds het begin al "raar" en steeds vaker kreeg ik geen response. Uiteindelijk maar direct Apple Care afgesloten, kostte 40 euro meer dan een Express Replacement maar levert me wel een jaar extra garantie op. Begin volgende week ontvang ik een nieuw toestel :) Vooralsnog goed geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:11
Beakzz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:49:

Ziet er niet heel betrouwbaar uit zo'n ''goedkope'' site. Spreekt mij overigens nooit aan, Apple producten ver onder de verkoopprijs van Apple zelf te verkopen (mits uit het buitenland voor een prikkie)..

Maarja, wie ben ik om te oordelen die daar nog nooit wat heeft besteld ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
In Nijmegen op de Molenstraat zit toch zo een Xena of hoe heet die " Bijna Apple Store" ook al weer. Waar vroeger Kramer bedden zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:22
Het is misschien al meerdere keren besproken, maar ik heb problemen met de wifi van m'n iPhone 5. M'n router staat beneden, en beneden heb ik ook perfect signaal op m'n iPhone 5 en iPad mini. Wanneer ik naar m'n slaapkamer ga is het signaal meteen een stuk minder en valt het ook vaak helemaal weg waardoor ik zonder internet zit.
Het kan niet aan m'n router liggen, op dezelfde slaapkamer heb ik namelijk ook een Apple TV en iMac staan welke beide gewoon vol wifi ontvangst hebben. Het ligt dus echt aan de iPhone 5 en iPad mini.

Mijn vraag is nu of ik het moet oplossen door een access point te plaatsen o.i.d. (welke dus echt alleen voor deze twee apparaten aangeschaft moet worden) of dat er een instelling in m'n telefoon, ipad en/of router moet worden aangepast.

Ik heb overigens een Netgear router.

Ik baal er best wel van, want met m'n vorige iPhones en ook toen ik een iPad 3 had, had ik deze problemen nooit :(

[ Voor 4% gewijzigd door Reckoner op 30-03-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Buh, dacht ik lekker vandaag mijn iPhone 5 binnen te hebben, maar helaas niet. Ik gisteren zoeken waar ik hem het beste kon krijgen zodat ik hem vandaag kreeg. Heb ik de telefoon besteld bij belsimpel.nl, de reviews waren wel goed. Op hun site staat "Voor 20.00 besteld morgen in huis", nou mooi niet dus :(

Had ruim voor 20.00 besteld, rond uur of 18.00 en de betaling hadden hun ook al ontvangen.
Naar hun gemailed erover zeggen ze dat het hun niet is gelukt om het te verzenden.

Waarom staat er dan op die site voor 20.00 besteld morgen in huis als je dat niet eens waar kan maken.
Als ik dit had geweten had ik hem ergens anders besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Tha BasZ schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:56:

Vanmorgen dus die afspraak.
Omruilen was totaal geen probleem, stond binnen een kwartier weer buiten.
Omruilen natuurlijk voor dezelfde versie als ik nu had (zwart 16GB), nog wel gevraagd.

Nou ja toch goede service, geen gezeur met opsturen e.d.

Overigens een 6.1.2 versie, dus zometeen weer jailbreaken! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Tha BasZ op 30-03-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Betreffende de iPhone 5. Hoe zit het eigenlijk met het diagonaal scrollen probleem dat vooral bij Fruit Ninja naar voren kwam? Ik heb er al een hele tijd niets meer over gehoord. Zal het een software ding zijn? Op de een of andere manier denk ik dat het met het nieuwe scherm te maken heeft.

Iets anders nog. Stel, ik koop een iPhone 5 bij Dixons omdat ik daar korting kan krijgen. Hebben zij de allernieuwste batch, aangezien de wat latere lichtingen betere wifi zou hebben? If not, zou ik dan makkelijk bij Apple store in A'dam kunnen wisselen mocht de wifi toch niet helemaal lekker zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Dancing_Animal schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 21:38:
Betreffende de iPhone 5. Hoe zit het eigenlijk met het diagonaal scrollen probleem dat vooral bij Fruit Ninja naar voren kwam? Ik heb er al een hele tijd niets meer over gehoord. Zal het een software ding zijn? Op de een of andere manier denk ik dat het met het nieuwe scherm te maken heeft.
Ik heb hier in de praktijk nog nooit wat van gemerkt. Wellicht dat je er met bepaalde extreme acties last van kunt hebben, maar in het dagelijks gebruik is dit volgens mij echt een non-issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
jasjenl schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:01:
[...]

Ik heb hier in de praktijk nog nooit wat van gemerkt. Wellicht dat je er met bepaalde extreme acties last van kunt hebben, maar in het dagelijks gebruik is dit volgens mij echt een non-issue.
Klopt, gebruikers kwamen er ook vrij laat pas achter. Voornamelijk spelers van dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Dancing_Animal schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:03:
[...]

Klopt, gebruikers kwamen er ook vrij laat pas achter. Voornamelijk spelers van dat spel.
Spelers van het spel kwamen er eigenlijk helemaal niet achter totdat het in het nieuws kwam. Daarnaast is er verder geen nieuws meer over geweest en hoor je er ook niemand over klagen. Om er last van te hebben zul je er echt gericht naar moeten zoeken en bij reviews over het spel komt het probleem ook helemaal niet naar voren.
Iets anders nog. Stel, ik koop een iPhone 5 bij Dixons omdat ik daar korting kan krijgen. Hebben zij de allernieuwste batch, aangezien de wat latere lichtingen betere wifi zou hebben? If not, zou ik dan makkelijk bij Apple store in A'dam kunnen wisselen mocht de wifi toch niet helemaal lekker zijn?
Of ze de nieuwste batch zullen hebben zal liggen aan hoe oud de voorraad bij die specifieke winkel is. Daarnaast heb je gewoon garantie dus áls je al Wi-Fi problemen hebt, dan heb je gewoon garantie.
Ik raad je trouwens aan om garantie in dat geval gewoon via Dixons te regelen, aangezien zij drie jaar garantie bieden. Als je via Apple gaat, dan heb je maar één jaar garantie.

[ Voor 39% gewijzigd door Uniciteit op 30-03-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Nou goed, dat probleem dus, is dat met software opgelost of niet?
Kun je aan de doos van een iPhone zien van welk jaar / welke week het ding is? KUN je wel bij Apple terecht, voor het geval je met Dixons niet verder komt? Kan me voorstellen dat ze bij Apple iets makkelijker een nieuwe iPhone uit het rek trekken dan bij Dixons.

[ Voor 67% gewijzigd door Dancing_Animal op 30-03-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
keanu_ schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 21:28:
[...]

Ziet er niet heel betrouwbaar uit zo'n ''goedkope'' site. Spreekt mij overigens nooit aan, Apple producten ver onder de verkoopprijs van Apple zelf te verkopen (mits uit het buitenland voor een prikkie)..

Maarja, wie ben ik om te oordelen die daar nog nooit wat heeft besteld ;).
Gewoon bij telecomlink.nl bestellen, zelfde prijs en wel betrouwbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik heb ook goede ervaringen met Telecomlink. Super goedkope prijzen (grijze import) en hele goede service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:01
Maakt dat nog iets uit voor de garantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Beakzz schreef op maandag 01 april 2013 @ 01:55:
Maakt dat nog iets uit voor de garantie ?
nope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan met mijn iPhone 5 het geluid niet meer harder en zachter zetten via de oordoppen.
Ik heb mijn oordoppen in een andere iPhone getest en daar deden ze het wel.

Nu heb ik Apple gebeld en kreeg ik de mogelijkheid om voor € 29 extra een gereviseerde iPhone te ontvangen. De jongen aan de telefoon vertelde dat bij dit toestel de batterij en buitenkant nieuw is en het hardware gebruikt. Wat zouden jullie doen? Eigen iPhone laten repareren of een gereviseerde vragen?

Voordeel van een gereviseerde is dat er geen krassen op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Hebben jullie ook wel eens dat het beeld van de iPhone (5) net na het unlocken even relatief bleekjes/licht lijkt en dat het daarna weer bijtrekt, na een paar seconden? Dat is me nu al een paar keer opgevallen, het lijkt erger als de telefoon relatief koud is. Net alsof zwart dan eerst meer grijzig is en daarna pas weer zwart wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 13-09 12:22
sverzijl schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:30:
[...]

Afspraak maken met de Genius bar in Amsterdam en langsgaan (maak er meteen een dagje uit van gezien de afstand ;). Of anders de express replacement a 29 euro.
dat heb ik dus sinds kort met de powerbutton/aan- uitknop. Druk ik rechts dan reageert hij niet en druk ik links op de knop doet hij het gelijk. Met ook op garantie van een jaar, zit ik er ook over te denken om hem te laten vervangen, dit valt gewoon onder de garantie lijkt mij, en zal een Apple Store in Adam gewoon kosteloos moeten vervangen lijkt mij.... ? Ik wil er best voor naar Amsterdam voor reizen vanuit Groningen, want straks doet die power button helemaal niets meer en dan ben je goed de sjaal.... :( Maar het is wel een veel voorkomend probleem, er zijn heel wat klachten over...

[ Voor 15% gewijzigd door cypress3d op 02-04-2013 19:42 ]

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:34:
Ik kan met mijn iPhone 5 het geluid niet meer harder en zachter zetten via de oordoppen.

Nu heb ik Apple gebeld en kreeg ik de mogelijkheid om voor € 29 extra een gereviseerde iPhone te ontvangen. De jongen aan de telefoon vertelde dat bij dit toestel de batterij en buitenkant nieuw is en het hardware gebruikt. Wat zouden jullie doen? Eigen iPhone laten repareren of een gereviseerde vragen?

Das toch niet zo'n heel erg probleem of wel? Maar goed, kans is groot dat je bij een express replacement een nieuwe krijgt. Ik kreeg ook een nieuwe. Zo ook wat meer mensen in dit forum! Kan je ook checken door serienummer te controleren. Meesten krijgen gewoon een nieuwe! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:34:

Bij mij was het probleem stof in de headphone jack...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:47

Rudios

Lost in space?

Mijn IP5 verbruikt zo'n 10% batterij in 7 uur tijd als ik slaap, dus in standby. Is dat niet wat veel? En kan ik evt zien waar dat aan zou liggen?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
ik zal een keuze maken tussen de Samsung Galaxy S3 en de Iphone 4S; Iphone 5 is me gewoon te duur.
wat ik prettig vond bij android : de fijne navigatie via google navigatie app.
Is er iemand die een vergelijking kan maken tussen de gratis navigatie op android en Iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 16:07

RnB

Heb je daarover zelf al informatie gezocht?
Ik heb het zelf even snel in Google gegooid en ik vind tig voorbeelden, ook op Youtube, wat naar mijn weten niet duidelijker uitgelegd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
ik heb al veel gezocht en gevonden, waar het mij omgaat is of er een gebruiker is die met beide ervaring heeft. Ik vrees namelijk dat ik de handige specifieke app van google, die bij de Iphone ontbreekte ga missen, Je navigeert daar louter binnen Maps, met minder mogelijkheden denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 16:07

RnB

Excuus, dat is een ander verhaal natuurlijk.
Ik heb zelf geen ervaring met het navigatie verhaal op Android, alleen op mijn iPhone en ik ben niet geheel ontevreden. Ik heb wel gemerkt dat de navigatie optie van Google Maps me op bepaalde momenten sneller op bestemming brengt dan de ingebouwde Maps applicatie. Eén keertje heeft ie me zover omgeleid, dat ik liever de Google versie gebruik.

Is de Google Maps versie op Android niet (bijna) hetzelfde als op iOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
ik heb nog weer even naar een paar youtube filmpje gekeken, en ik denk dat de conclusie is dat de navigatie op de Iphone 4S niet onderdoet. en dat de specifieke app op android geïntegreerd is in Maps op de Iphone.
zijn er ervaringsdeskundigen die dat kunnen bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Rudios schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:46:
Mijn IP5 verbruikt zo'n 10% batterij in 7 uur tijd als ik slaap, dus in standby. Is dat niet wat veel? En kan ik evt zien waar dat aan zou liggen?
Slaap je maar 7 uur ja? Mag ik je erop wijzen dat 8 uur slaap toch het beste is voor je gezondheid :z :*)

Die van mij verbruikt ook ongeveer 10%. Heel normaal. Je kan m ook gewoon op offline/vliegtuigstand zetten... Verbruikt ie maar 1%. Soms is de verbinding slecht op slaapkamer en gaat de telefoon terug van wifi naar 3G. Dat doet ie standaard maar met slechte 3G verbinding verbruikt ie gewoon meer batterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opa_paul schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:42:
[...]

Das toch niet zo'n heel erg probleem of wel? Maar goed, kans is groot dat je bij een express replacement een nieuwe krijgt. Ik kreeg ook een nieuwe. Zo ook wat meer mensen in dit forum! Kan je ook checken door serienummer te controleren. Meesten krijgen gewoon een nieuwe! ;)
In dat geval hoop ik dat ik ook een nieuwe krijg. :)
Jimijames75 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:40:
[...]

Bij mij was het probleem stof in de headphone jack...
Dat is niet het geval bij mij denk ik. De oordoppen willen er ook niet helemaal in namelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2013 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sluit dat geile whatsapp en facebook is af voor als je gaat slapen, of zet m idd gewoon op offline stand ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:16:
[...]
Dat is niet het geval bij mij denk ik. De oordoppen willen er ook niet helemaal in namelijk.
Dat zou m.i. juist wijzen op stof. Ik heb exact datzelfde wel eens gehad en wat schoonmaken met een mini tandenstokerborsteltje loste alles op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Laatst online: 15:27
jasjenl schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:55:
Hebben jullie ook wel eens dat het beeld van de iPhone (5) net na het unlocken even relatief bleekjes/licht lijkt en dat het daarna weer bijtrekt, na een paar seconden? Dat is me nu al een paar keer opgevallen, het lijkt erger als de telefoon relatief koud is. Net alsof zwart dan eerst meer grijzig is en daarna pas weer zwart wordt.
Ik heb dit ook meerdere keren gemerkt. Heel soms lijkt mijn scherm een groene gloed te hebben bij het unlocken. Het is een fractie van een seconde en maar heel af en toe te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 08:20:
[...]

Dat zou m.i. juist wijzen op stof. Ik heb exact datzelfde wel eens gehad en wat schoonmaken met een mini tandenstokerborsteltje loste alles op.
Lijkt mij ook, bij mij ging de koptelefoon er ook niet goed in. Je zult versteld staan hoeveel stof zich kan ophopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeijers schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:19:
ik heb al veel gezocht en gevonden, waar het mij omgaat is of er een gebruiker is die met beide ervaring heeft. Ik vrees namelijk dat ik de handige specifieke app van google, die bij de Iphone ontbreekte ga missen, Je navigeert daar louter binnen Maps, met minder mogelijkheden denk ik..
Je kan uit de Appstore een gratis versie van Copilot downloaden,is perfect en offline navigatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:)

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeijers schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:02:
ik zal een keuze maken tussen de Samsung Galaxy S3 en de Iphone 4S; Iphone 5 is me gewoon te duur.
wat ik prettig vond bij android : de fijne navigatie via google navigatie app.
Is er iemand die een vergelijking kan maken tussen de gratis navigatie op android en Iphone?
Kijk eens naar blackberry Z10 - goede camera en nieuwe OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:30:
[...]

Kijk eens naar blackberry Z10 - goede camera en nieuwe OS
Nieuwe Google maps voor iOS schijnt BETER op iOS te zijn dan op Android!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Muurtegel schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:18:
[...]
Ik heb dit ook meerdere keren gemerkt. Heel soms lijkt mijn scherm een groene gloed te hebben bij het unlocken. Het is een fractie van een seconde en maar heel af en toe te zien.
Ja, dat klinkt wel als hetzeflde verschijnsel als wat ik wel eens zie. Het is verder niet zo erg of zo en zolang het maar zo kort het geval is, maakt het me ook niet zoveel uit. Maar vreemd is het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Heb iets raars met m'n iPhone 5...
Als ik m'n hoofdtelefoon (of kabeltje naar stereo) in m'n telefoon doe, dan kan mijn volume niet op z'n allerhardst.

Hij blijft dan zeg maar hangen op 4-5 streepjes voor het einde.
Zonder hoofdtelefoon doet tie het gewoon goed...

M'n eerdere iPhone 5 had dit raar genoeg niet.
En nee dit is niet de overbekende "volume limit".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Tha BasZ schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:40:
Als ik m'n hoofdtelefoon (of kabeltje naar stereo) in m'n telefoon doe, dan kan mijn volume niet op z'n allerhardst.

Toevallig heb ik precies hetzelfde "probleem". Alleen dacht ik dat dit te maken had met de EU volumenorm en dus gewoon normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonn0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:09
iSpaceman schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:05:
[...]

Toevallig heb ik precies hetzelfde "probleem". Alleen dacht ik dat dit te maken had met de EU volumenorm en dus gewoon normaal is.
Al gekeken bij Instellingen -> Muziek -> Volumebegrenzing -> EU-volumebegrenzing? Deze optie zorgt ervoor dat je niet harder kunt dan de EU norm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
sonn0 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:28:
[...]

Al gekeken bij Instellingen -> Muziek -> Volumebegrenzing -> EU-volumebegrenzing? Deze optie zorgt ervoor dat je niet harder kunt dan de EU norm.
Klopt, staat bij mij ook aan. Alleen het blijft raar dat je met een koptelefoon niet het maximale aantal streepjes kan bereiken maar zonder koptelefoon weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:26
iSpaceman schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:04:
[...]

Klopt, staat bij mij ook aan. Alleen het blijft raar dat je met een koptelefoon niet het maximale aantal streepjes kan bereiken maar zonder koptelefoon weer wel.
Nee hoor, vrij logisch, want als je op je speakerstand belt ben je soms wat verder van je telefoon verwijderd en wil je hem misschien wel maximaal zetten. Het geluid dat daar uitkomt heeft amper invloed op je oren en zal de norm dus ook niet overschrijden. Tenzij je het ding tegen je oor aandrukt.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:40:

Misschien wil men voorkomen dat de mensen potdoof worden en dat is in uw geval (en vele anderen nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 22:18
Mijn iPhone 5 heeft aan de kant van de powerbutton hoger opstaand glas... Nooit gemeekt totdat ik nu een bumper heb gekocht. De bumper beschermd de frontglas over behalve aan de rechter voorkant. Normaal gesproken ga ik langs de genius en krijg ik een ander exemplaar mee. Nu lees ik hier dat je voor de expres service 29 euro moet betalen? Dan krijg je nog eens een refutb binnenkant. Of lees ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:25
kx22 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:55:
Mijn iPhone 5 heeft aan de kant van de powerbutton hoger opstaand glas... Nooit gemeekt totdat ik nu een bumper heb gekocht. De bumper beschermd de frontglas over behalve aan de rechter voorkant. Normaal gesproken ga ik langs de genius en krijg ik een ander exemplaar mee. Nu lees ik hier dat je voor de expres service 29 euro moet betalen? Dan krijg je nog eens een refutb binnenkant. Of lees ik iets verkeerd?
Express Replacement gaat via de post. Voor die €29 wordt eerst een nieuw exemplaar gestuurd voordat je je oude hoeft op te sturen. Een extra service dus om de tijd zonder iPhone te verkorten. Omruilen bij de genius bar staat daar los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
tumke schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 17:24:
[...]

Express Replacement gaat via de post. Voor die €29 wordt eerst een nieuw exemplaar gestuurd voordat je je oude hoeft op te sturen. Een extra service dus om de tijd zonder iPhone te verkorten. Omruilen bij de genius bar staat daar los van.
Geen garantie nieuw exemplaar he.... Het KAN een nieuw exemplaar zijn, maar ook een gerefurbished exemplaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal dagen geleden gebeld naar Apple, omdat mijn iPhone een defect vertoonde. Op dat moment kreeg ik ook het aanbod om alvast een ander toestel te ontvangen voor € 29. Er werd mij verteld dat het ging om een gereviseerd toestel, waarbij de batterij en buitenkant nieuw is.

Dat aanbod heb ik geweigerd en een aantal dagen later heb ik een mail ontvangen. Waarin staat dat ik een vervangend toestel ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
*even aparte topic voor gemaakt*

[ Voor 96% gewijzigd door Kuhr89 op 06-04-2013 21:23 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Meer mensen problemen met de wekker vanmorgen?

Ik zou zweren dat ik hem gister gezet had, maar hij ging niet af. Kan natuurlijk geheel aan mijzelf liggen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

BillSpaarbank schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:36:

Ik zou zweren dat ik hem gister gezet had, maar hij ging niet af. Kan natuurlijk geheel aan mijzelf liggen... :+
Nope geen problemen hier.
Gewoon de wekker gepakt van vorige week en ging gewoon op tijd (te vroeg).

(iPhone 5 / iOS 6.1.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
BillSpaarbank schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:36:

Nope. Ging helaas gewoon weer af om 5:20AM. En omdat ik ze vaak in m'n slaap weer uitzet, zet ik meerdere alarms na elkaar voor de zekerheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:50:
[...]

Nope. Ging helaas gewoon weer af om 5:20AM. En omdat ik ze vaak in m'n slaap weer uitzet, zet ik meerdere alarms na elkaar voor de zekerheid ;)
Als je ze dan allemaal in je slaap uitzet ben je nog geen stap verder.
Leg hem van je bed weg zodat je eruit moet als hij afgaat. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Dan heb ik hem vermoedelijk toch zelf uitgezet.. :)

Of toch vergeten te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:27:
[...]
Als je ze dan allemaal in je slaap uitzet ben je nog geen stap verder.
Leg hem van je bed weg zodat je eruit moet als hij afgaat. _/-\o_
Ervaring leert dat 2 afzonderlijke alarms voldoende is;) Verder van bed is niet praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

iSpaceman schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:04:
[...]

Raar genoeg heeft het probleem zichzelf opgelost na denk ik reboot tussendoor...
Nu kan ik gewoon m'n volume hoger zetten, nu tot "rode streepje".
En dus verder dan een eventuele "EU Volume Limit".

Wel vaag op zich....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Even een vraagje, ik heb een iphone 5 van december een zwarte versie.
Nu is de lak bovenop al helemaal weggeschuurd, mijn htc van 2 jaar oud heeft het nog minder!
hebben jullie dat ook?

Maargoed de iphone zit in een hoesje dus dit is niet het echte probleem waar ik mee zit, mijn Wifi springt vaak steeds van 0 naar 100 bereik ook al zit ik net naast mijn accespoints (ik heb er meerdere), allemaal op N. hebben meer dit? is dit te fxxen op 1 of andere manier?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

mindcre8r schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:22:
Even een vraagje, ik heb een iphone 5 van december een zwarte versie.
Nu is de lak bovenop al helemaal weggeschuurd, mijn htc van 2 jaar oud heeft het nog minder!
hebben jullie dat ook?

Maargoed de iphone zit in een hoesje dus dit is niet het echte probleem waar ik mee zit, mijn Wifi springt vaak steeds van 0 naar 100 bereik ook al zit ik net naast mijn accespoints (ik heb er meerdere), allemaal op N. hebben meer dit? is dit te fxxen op 1 of andere manier?
Lak weggeschuurd TERWIJL die in een hoesje zit??

En neem aan dat je de nieuwste iOS hebt draaien?
Al geprobeerd om de netwerkinstellingen te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Ja zit idd in een hoesje, het is echt heel vaag.
Ik ga wel een ander hoesje kopen omdat deze er een beetje losjes omheenzit (is zacht rubber oid).

Ik heb het bij meerdere accespoints, ook zie ik soms in het lockscreen dat hij dan weer van wifi naar 3g is gesprongen.
ik draai de laatste ios en hij is nooit JB geweest.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
mindcre8r schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:35:
Ja zit idd in een hoesje, het is echt heel vaag.
Ik ga wel een ander hoesje kopen omdat deze er een beetje losjes omheenzit (is zacht rubber oid).
Als het een soort Bumper Case is zoals bij de 4(S), dan komt er makkelijk vuil tussen. Dit schuurt alles af. Heb het zelf meegemaakt bij de band om een 4, welke binnen een week verwoest was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Ik open net m'n gmail account op m'n pc en zie toevallig en tot mijn verbazing dat alle notitie's die ik ooit op de iPhone heb gemaakt (het gele kladblokje) doodleuk door Google naar mijn gmail account zijn gekopieërd. Te vinden onder "notes".

Het is toch helemaal niet de bedoeling dat Google bij je notitie's kan komen op de iPhone?

Ik heb wel een gmail account ingesteld op m'n iPhone in de standaard mail app, maar dan nog, wat heeft Google in je notitie's te zoeken???

Edit: ik zie dat je accounts kunt instellen voor je notitie's, en Google is blijkbaar zo vrij geweest om je gmail account als standaard in te stellen. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Hadespuiter op 10-04-2013 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Hadespuiter schreef op woensdag 10 april 2013 @ 00:34:
Ik open net m'n gmail account op m'n pc en zie toevallig en tot mijn verbazing dat alle notitie's die ik ooit op de iPhone heb gemaakt (het gele kladblokje) doodleuk door Google naar mijn gmail account zijn gekopieërd. Te vinden onder "notes".

Het is toch helemaal niet de bedoeling dat Google bij je notitie's kan komen op de iPhone?

Ik heb wel een gmail account ingesteld op m'n iPhone in de standaard mail app, maar dan nog, wat heeft Google in je notitie's te zoeken???

Edit: ik zie dat je accounts kunt instellen voor je notitie's, en Google is blijkbaar zo vrij geweest om je gmail account als standaard in te stellen. ;)
Bij het instellen van je Gmail-account heb je zelf daarvoor gekozen; notities, agenda en contactpersonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:38
mijn iphone 4s wordt echt met de dag langzamer, vooral whatsapp loopt af en toe 2-4 seconde vast :(
staat ios 6.1.3 op.

na een reboot is t meestal wel weer voor een weekje verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Laatst online: 15:27
PheraX schreef op woensdag 10 april 2013 @ 08:39:
mijn iphone 4s wordt echt met de dag langzamer, vooral whatsapp loopt af en toe 2-4 seconde vast :(
staat ios 6.1.3 op.

na een reboot is t meestal wel weer voor een weekje verholpen
Ik merk dat, in tegenstelling tot berichten die hier ooit gepost zijn en meerdere overtuigende video's op het internet, dat het 'afsluiten' van apps in de multitask bar de iPhone wel degelijk sneller maakt. Het zou eigenlijk alleen geheugen vrij moeten maken, iets wat iOS zelf ook al doet. Maar toch merk ik een zeer duidelijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:25

Impry

Rallymedia.nl

Mijn iPhone 5 camera heeft last van twee paarse stipjes die op elke foto opduiken. Lensje is schoon, dus lijkt een sensorprobleem:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2djyv4g.jpg
Volledige foto: http://oi46.tinypic.com/33ys0mf.jpg

Al meer mensen hier problemen mee gehad?

Ik lees her en der wel meer over deze 'purple spots' en dan geven ze aan dat ze bij de Apple Store een vervangende iPhone krijgen.
Mijn telefoon heb ik gekocht bij T-Mobile in de zaak, moet ik daar dan heen gaan of moet ik naar een Apple Store?

[ Voor 4% gewijzigd door Impry op 10-04-2013 14:29 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
me_mrtn schreef op woensdag 10 april 2013 @ 08:26:
[...]

Bij het instellen van je Gmail-account heb je zelf daarvoor gekozen; notities, agenda en contactpersonen.
Nou nee, ik heb nergens een vinkje gezet, dat staat blijkbaar standaard aan (wat imo niet hoort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Hadespuiter schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:06:
[...]

Nou nee, ik heb nergens een vinkje gezet, dat staat blijkbaar standaard aan (wat imo niet hoort).
Nou ja, je hebt een vergelijkbaar scherm als dit gekregen. Zoals het hoort.

Afbeeldingslocatie: https://www.evernote.com/shard/s161/sh/f44f1368-1999-4a62-a246-df9293d4d639/6e80a0054cf189860dcbc7b362ceba72/res/fe72c593-b2ec-42ce-9da2-5fafdde32e6d.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Impry schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:04:
Mijn iPhone 5 camera heeft last van twee paarse stipjes die op elke foto opduiken. Lensje is schoon, dus lijkt een sensorprobleem:

[afbeelding]
Volledige foto: http://oi46.tinypic.com/33ys0mf.jpg

Al meer mensen hier problemen mee gehad?

Ik lees her en der wel meer over deze 'purple spots' en dan geven ze aan dat ze bij de Apple Store een vervangende iPhone krijgen.
Mijn telefoon heb ik gekocht bij T-Mobile in de zaak, moet ik daar dan heen gaan of moet ik naar een Apple Store?
Same here maar dan met stof wat je @ elke foto zag.
Ook T-Mobile gekocht maar gewoon afspraak gemaakt @ Genius bar in Amsterdam en stond zo buiten met een nieuwe telefoon.
No questions asked bijna... :)
Pagina: 1 ... 18 ... 34 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.