Ik heb mn iphone5 nu een aantal maanden. Op zich werkt alles goed (behalve batterij die wat snel leeg is) met uitzondering van de bluetooth. Ik heb (en lees) vooral problemen met oude BT2.1 device(s). Bij mij gaat het vooral om het niet goed koppelen met mijn volkswagen passat BT touch adapter. Hij pairt wel maar vervolgens komt er geen audio door. Als ik naar mijn voicemail bel dan hoor ik wel audio maar wel met een enorme storing op de lijn. Deze carkit werkt perfect met een iPhone 4 en iPhone 4S.
Nu heb ik wat zitten neuzen in de BT specificaties van de iPhone5. Er zit een andere BT chip in dan de iPhone 4/4S, namelijk de broadcom BCM4334 chip. Het lijkt mij dat er iets niet goed gaat in de BT stack die met deze chip moet praten
. Dit probleem ook inmiddels gemeld bij Apple - 2nd line. Die zouden het verder naar engineering brengen maar goed...dat is een lange termijns oplossing.
Wat zijn de ervaringen van de mensen hier? Zijn er bekende worksarounds om het toch te laten werken?
Nu heb ik wat zitten neuzen in de BT specificaties van de iPhone5. Er zit een andere BT chip in dan de iPhone 4/4S, namelijk de broadcom BCM4334 chip. Het lijkt mij dat er iets niet goed gaat in de BT stack die met deze chip moet praten
Wat zijn de ervaringen van de mensen hier? Zijn er bekende worksarounds om het toch te laten werken?
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !