Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Lauryn schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:18:
[...]

Jeetje, wat jammer zeg! Heb echt genoten van Marco Polo. Vooral het open einde van Seizoen 2 verdiende nog wel een vervolg. Ik zat er helemaal in. Echt zonde dit. Kan me ook niet herinneren dat ze MP gepusht hebben zoals bv Narcos en The Crown. Daar kun je gewoon niet omheen terwijl ik MP bij toeval heb ontdekt.. Vind dat ze de serie geen echte kans gegeven hebben.

Maar goed, er komt vast wel weer iets anders moois. Vond The Crown ook weer heerlijk om te kijken.
Je hebt grotendeels gelijk. De push kwam er echter niet omdat de recensies vanaf de start meteen al vrij negatief waren. Er werd steeds de vergelijking gemaakt met GoT en veel outlets deden het af als een mislukking. Negatieve buzz is ook buzz, maar Marco Polo heeft het de nek omgedaan. Het tweede seizoen ging eigenlijk ook geruisloos in première. Voor de fans van de serie is het jammer, natuurlijk. Maar als je met een serie met een veel lager budget, Stranger Things bijvoorbeeld, veel lof en publiciteit kan oogsten dan is het vrij logisch dat een serie die veel meer kost en weinig ophef over is wordt gecanceld. Wat dus nu is gebeurd met MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Veefje schreef op woensdag 14 december 2016 @ 05:54:
Nee, Marco Polo is een van de slechtst ontvangen Netflix Originals. Toen de serie debuteerde waren de reviews niet mals. Valt ook te lezen in het bericht van Tweakmans. Dit is zo een serie waar de makers meer van gehoopt hadden, maar het viel nooit in de smaak bij critici en de bonden die de prijzen uitreiken. Voor een serie met zo een hoog budget is er dan toch gewoon gefaald. Dat moet ook wel anders cancel je de serie niet na twee seizoenen. Dit is de eerste Netflix serie dat al na twee seizoenen wordt gecanceld, dat zegt ook wel genoeg eigenlijk.
Ik herinner ook nog zo'n bullshit review van The Verge die Marco Polo volledig probeerde te framen als een Game of Thrones rip off. Onterecht mijns inziens. Er was maar één echte Game of Thrones rip-off en dat was het bizar saaie The Bastard Executioner.

Ik heb ook nog nooit zo'n verschil gezien tussen critics rating en audience score op Rotten Tomatoes.

En als je dan leest dat Luke Cage, de slechtste Marvel serie ooit, wel wordt getekend voor een tweede seizoen dan snap je soms niet waar Netflix mee bezig is.

[ Voor 15% gewijzigd door Tigerblood op 14-12-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Tigerblood schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:59:
[...]

Ik herinner ook nog zo'n bullshit review van The Verge die Marco Polo volledig probeerde te framen als een Game of Thrones rip off. Onterecht mijns inziens. Er was maar één echte Game of Thrones rip-off en dat was het bizar saaie The Bastard Executioner.

Ik heb ook nog nooit zo'n verschil gezien tussen critics rating en audience score op Rotten Tomatoes.

En als je dan leest dat Luke Cage, de slechtste Marvel serie ooit, wel wordt getekend voor een tweede seizoen dan snap je soms niet waar Netflix mee bezig is.
Ach ja, hoe dan ook de recensies waren overwegend negatief. En dan nog, (als iemand die ook veel recensies schrijft) recensies zijn maar subjectief. Als ik iets tof vind vind ik het tof, ongeacht de recensies. Mensen moeten daar ook niet teveel aan wegen. Soms zie je online mensen helemaal ongesteld worden als een recensie een andere mening is toegedaan als de mening die zij over een serie hebben. Laat het gaan, denk ik dan altijd. Who cares.

Luke Cage heb ik nog niet afgezien, maar dat is een serie die wel overwegend positief is ontvangen en dat het een serie van Marvel is helpt ook, natuurlijk. Het slechtste Marvel seizoen is wat mij betreft het tweede seizoen van Daredevil. My god, wat vond ik dat teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
baronruud schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:46:
Marco Polo S2 was wel een stukje minder, maar absoluut niet verkeerd. Had graag een S3 gezien, in ieder geval een soort van einde dan.
Misschien komt er nog iets vergelijkbaars als die Thousand Eyes stand alone aflevering.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Tigerblood schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:59:
[...]

Even los van onderbuikgevoelens/meningen over een serie

Ik denk dat Netflix enorm goede data heeft over hoe goed een serie bekeken wordt, en dat uit de data blijkt dat Luke Cage prima bekeken werd en hoge ratings kreeg. En dat dit bij Marco Polo minder het geval was. Netflix heeft ook geen onrekbaar budget om content te creëren, dus moeten er keuzes gemaakt worden. Marco Polo steekt er qua budget betreft wel redelijk bovenuit, dus is een makkelijk offer als het minder goed loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Blik1984 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:36:
[...]

Even los van onderbuikgevoelens/meningen over een serie

Ik denk dat Netflix enorm goede data heeft over hoe goed een serie bekeken wordt, en dat uit de data blijkt dat Luke Cage prima bekeken werd en hoge ratings kreeg. En dat dit bij Marco Polo minder het geval was. Netflix heeft ook geen onrekbaar budget om content te creëren, dus moeten er keuzes gemaakt worden. Marco Polo steekt er qua budget betreft wel redelijk bovenuit, dus is een makkelijk offer als het minder goed loopt
Het probleem met Marco Polo was dat het 1) vanaf het begin niet echt groots gepromoot is zoals een House of Cards, Narcos of Orange is the New Black en 2) er 2 jaar tussen zat tussen seizoen 1 en 2. Je verliest dan momentum en mensen zijn dan mogelijk ook minder snel geneigd meteen weer verder te kijken omdat ze er een beetje uit zijn geraakt door de lange hiatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Toch wel een domper van Marco Polo, heb er met plezier naar gekeken.

Sommige volgers vonden het hinderlijk dat het in het Engels was. Wellicht heeft dat er toe bij gedragen. Of inderdaad niet genoeg pr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hm, gaat Nashville weg per 1 januari.
We waren net aan s2 begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
sambalbaj schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:26:
Misschien maar goed ook. Vanaf seizoen 2 gaat de serie hard bergafwaarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt star trek nu eens? De rest dan...

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik ben ondertussen door S1 van Gomorra - La Serie heen, geweldig gefilmd. Echt onder de indruk, voor een Europese serie echt heel sterk. Heb er dus ook gelijk een topic over gemaakt; [Serie] Gomorra - La serie
Zeker een aanrader als je van het mafia genre houdt.

Overigens eindelijk begonnen aan Homeland, al door S1 heen, en nu alweer S2E3. Thanks Netflix :+

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En Suits toch wederom op de lijst om te verwijderen: 31-12

/edit: wel occupied toegevoegd... :)

[ Voor 29% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-12-2016 06:53 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Kecin schreef op donderdag 15 december 2016 @ 01:00:
Ik ben ondertussen door S1 van Gomorra - La Serie heen, geweldig gefilmd. Echt onder de indruk, voor een Europese serie echt heel sterk. Heb er dus ook gelijk een topic over gemaakt; [Serie] Gomorra - La serie

Overigens eindelijk begonnen aan Homeland, al door S1 heen, en nu alweer S2E3. Thanks Netflix :+
Idd hele goede serie, ik hou ervan :)
Komende week s1 afkijken, jammer dat s2 er nog niet is.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kecin schreef op donderdag 15 december 2016 @ 01:00:
Ik ben wel nieuwsgierig naar deze serie, maar ik ben bang dat het wat gewelddadig is?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Martinusz
anandus schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:11:
[...]
Ik ben wel nieuwsgierig naar deze serie, maar ik ben bang dat het wat gewelddadig is?
Joh ;) Italiaanse Maffia.....wat denk je zelf ;) 8)

• anandus
  • Niet online
martinusz schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:30:
[...]

Joh ;) Italiaanse Maffia.....wat denk je zelf ;) 8)
Uiteraard, maar er is een verschil tussen iets insinueren ("we pakken gekke Henkie". Volgende scene een dag later in de kroeg. "Had je al gehoord dat Henkie dood is?") en daadwerkelijk iets uitbeelden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 15-12-2016 09:22 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:51

Daniel36

vernieuwde formule

FF melden dat ik een lichte Dirk Gently verslaving heb sinds ik eraan begonnen ben, geweldige serie, grappig, vol actie en een heerlijk onwerkelijk verhaal.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:12

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ben nog bezig met The 100, in de loop van S2 wordt het wel wat minder, spanning is er een beetje af, en wat teveel domme acties/beslissingen. Vooralsnog blijf ik wel doorkijken.

Daarnaast ook maar eens begonnen met Sons Of Anarchy, zit nu in S3 geloof ik, ben wel echt aan die serie hooked, gaat ten koste van mijn nachtrust :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:43
anandus schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:11:
[...]
Ja, geweld komt er zeker in voor. Maar de fantastische soundtrack, karakteropbouw en het algehele verhaal voeren toch de boventoon.

• Veefje
Chaoss schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:11:
Ben nog bezig met The 100, in de loop van S2 wordt het wel wat minder, spanning is er een beetje af, en wat teveel domme acties/beslissingen. Vooralsnog blijf ik wel doorkijken.

Daarnaast ook maar eens begonnen met Sons Of Anarchy, zit nu in S3 geloof ik, ben wel echt aan die serie hooked, gaat ten koste van mijn nachtrust :P
Wait... what? Als je het over domme acties en beslissingen hebt dan is S1 way dommer dan S2. Ben je die gorilla vergeten, of de superslechte eerste afleveringen, haha. Nee, ik ben fan van The 100, hoor, maar het 1e seizoen is niet al te best. Je zult helemaal teleurgesteld zijn in het 3e seizoen dan. Dan doen personages (Bellamy) helemaal onkarakteristieke dingen en zijn er nog problematischere verhaallijnen.

• Martinusz
anandus schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:21:
[...]
Uiteraard, maar er is een verschil tussen iets insinueren ("we pakken gekke Henkie". Volgende scene een dag later in de kroeg. "Had je al gehoord dat Henkie dood is?") en daadwerkelijk iets uitbeelden ;)
Nee hier is het "we pakken gekke henkie", en vervolgens zie je precies hoe ze dat doen ;) er worden mensen neergeschoten/gestoken of geslagen, dat wordt niet gemeden :)

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

anandus schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:21:
[...]
Het is wel grafisch maar zoals eerder gezegd in dit topic, niet perse de hoofdtoon. Dat maakt het echt super :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 20:05

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Trevor schreef op donderdag 15 december 2016 @ 06:49:
En Suits toch wederom op de lijst om te verwijderen: 31-12

/edit: wel occupied toegevoegd... :)
Dan wordt het dus echt tijd om eens Suits te gaan bingen!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Veefje schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:57:
[...]

Wait... what? Als je het over domme acties en beslissingen hebt dan is S1 way dommer dan S2. Ben je die gorilla vergeten, of de superslechte eerste afleveringen, haha. Nee, ik ben fan van The 100, hoor, maar het 1e seizoen is niet al te best. Je zult helemaal teleurgesteld zijn in het 3e seizoen dan. Dan doen personages (Bellamy) helemaal onkarakteristieke dingen en zijn er nog problematischere verhaallijnen.
Kwestie van smaak denk ik, ik vond S1 prima te pruimen, bij vlagen nog spannend zelfs, voor mijn gevoel zit er in de loop van S2 steeds minder spanning, alles wordt voorspelbaar etc. Blijf het nog wel even volhouden, zijn maar 3 seizoenen.

Zit vooral te wachten op nieuwe seizoenen van series die ik al gezoen heb. I-Zombie en Black flag, daar zijn allang nieuwe seizoenen van maar die staan nog niet op Netflix.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Chaoss schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:11:
Prachtig dat mensen zo in smaak kunnen verschillen. Ik ervoer het eerste seizoen als een wannabe-kinderserie met onlogische beslissingen alom, en veel standaard plot-twists. Latere seizoenen zijn, mijns inziens, een stuk volwassener met wereldse dilemma's (in plaats van een suffe kapotgelopen liefdesrelatie). Ik kijk de serie tegenwoordig dan ook graag.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Veefje
wcduck schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:43:
[...]

Prachtig dat mensen zo in smaak kunnen verschillen. Ik ervoer het eerste seizoen als een wannabe-kinderserie met onlogische beslissingen alom, en veel standaard plot-twists. Latere seizoenen zijn, mijns inziens, een stuk volwassener met wereldse dilemma's (in plaats van een suffe kapotgelopen liefdesrelatie). Ik kijk de serie tegenwoordig dan ook graag.
Dat is eigenlijk ook het mooie en waarom we altijd in het achterhoofd moeten houden dat iedereen iets anders kan zien. Ik verbaas mij nog steeds bijna dagelijks als ik op andere sites kom en mensen zie reageren en reageren op anderen net als hun mening een feit is. Persoonlijk vond ik het 1e seizoen ook grotendeels zwak, maar het derde seizoen is ook niet best naar mijn mening. Het vierde seizoen zal echt weer wat van de glans moeten terugwinnen. Na het tweede seizoen vond ik dit een van de beste scifi series van het moment. Het derde seizoen heeft dat wat mij betreft toch een beetje bijgesteld.

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Netflix België kent vandaag ook de Noorse topserie "Occupied" (Okkupert). Absolute aanrader! Men is inmiddels ook bezig aan de opnames van seizoen 2.

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 15:15
rsca777 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:54:
Netflix België kent vandaag ook de Noorse topserie "Occupied" (Okkupert). Absolute aanrader! Men is inmiddels ook bezig aan de opnames van seizoen 2.
Bedankt heb deze toegevoegd

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Slurpie Blauw schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:43:
Toch wel een domper van Marco Polo, heb er met plezier naar gekeken.

Sommige volgers vonden het hinderlijk dat het in het Engels was. Wellicht heeft dat er toe bij gedragen. Of inderdaad niet genoeg pr.
Als ik de reacties zo lees over Marco Polo denk ik dat het merendeel het toch echt een leuke serie vond.
Ik vond het meer een populaire B-serie. Toch wel vaak wat ondermaats acteerwerk, en wat zwakke storylines erin.
Het had zeker ook wel wat goed spul erin zitten, maar het oogde allemaal gewoon als een ware B serie.
Mijn vrouw daarentegen vond het echt een super serie. Wat ik eigenlijk niet kan begrijpen, maar goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Trailer voor de kerstspecial van Sense8. De twee uur lange special verschijnt op 23 december op Netflix.

Synopsis: Het verhaal gaat verder als onze acht Sensates meer en meer verweven raken in elkaars leven. Ze leren duistere, wanhopige geheimen van elkaar en worstelen met hun eigen identiteit en die van de anderen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=h7JTJzb6ybQ]

Een tweede seizoen met tien nieuwe afleveringen volgt op 5 mei 2017.

Synopsis: In seizoen 2 komen Capheus, Kala, Lito, Nomi, Riley, Sun, Will en Wolfgang nog dichter bij elkaar, fysiek én mentaal. Volledig ondergedompeld in elkaars leven, tragedies en triomfen. Ze stellen hun identiteit in vraag en zijn op de vlucht voor Whispers. De Sensates moeten meer dan ooit een manier vinden om met elkaar te leven en de anderen te begrijpen en verdedigen, tegen alle verwachtingen in.

[ Voor 63% gewijzigd door Tweakmans op 16-12-2016 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand dit al gezien :

Vandaag beschikbaar gekomen. Ziet er best wel goed uit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Als ik op de playstation Netflix kijk met ondertitels het moment dat hij switcht naar een nieuwe tekst knippert er links boven in ook een soort ondertitel heel raar. Iemand die dit herkent?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wii4all schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:02:
Als ik op de playstation Netflix kijk met ondertitels het moment dat hij switcht naar een nieuwe tekst knippert er links boven in ook een soort ondertitel heel raar. Iemand die dit herkent?
Ja ik. Sinds vanavond.
Ik heb sinds vandaag een PSVR aan mijn PS4Pro hangen dus had daar de schuld al neergelegd.

Goed om te lezen dat ik niet de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wii4all schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:02:
Ah dus dat is het, ik zie ook telkens iets wit links bovenin.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
En het is alleen als je ondertitels aanzet

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:15
Ik heb precies hetzelfde. Steeds een witte flits linksboven. Begon 2 dagen geleden.

Het is niet verschrikkelijk, wel vervelend.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik start net de tweede aflevering van de The OA en die heeft het weer niet. Is heel wisselend hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 20:08
Ik heb voor de grap maar eens een maandje Netflix genomen. Veel series die ik kijk komen daar vandaan. Ik weet alleen nu al dat ik geen betalend abonnee ga worden, want The Walking Dead loopt een seizoen achter en Z-Nation zelfs twee seizoenen. The White Rabbit Project staat er dan wél volledig en up-to-date op. Gemiste kans weer dit! Hoe wil je nu leden krijgen dan. Ik verwacht dan toch minstens dat een serie bij is. Of moet ik me nu weer in allerlei bochten gaan wringen voor een US account zodat alles wel bij is?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rimave schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:42:
Ik heb voor de grap maar eens een maandje Netflix genomen. Veel series die ik kijk komen daar vandaan. Ik weet alleen nu al dat ik geen betalend abonnee ga worden, want The Walking Dead loopt een seizoen achter en Z-Nation zelfs twee seizoenen. The White Rabbit Project staat er dan wél volledig en up-to-date op. Gemiste kans weer dit! Hoe wil je nu leden krijgen dan. Ik verwacht dan toch minstens dat een serie bij is. Of moet ik me nu weer in allerlei bochten gaan wringen voor een US account zodat alles wel bij is?
Mijn inziens betaal ik vooral voor de Netflix originals. De rest is allemaal bijzaak.

De Netflix eigen series zijn het kleine maandbedrag ruimschoots waard naar mijn mening en vaak van een veel hogere kwaliteit dan de Amerikaanse kabel series welke niet allemaal compleet op Netflix staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Net van Helsing geprobeerd te kijken, halverwege uitgezet, vond deze zo slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hellboy! schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:57:
Net van Helsing geprobeerd te kijken, halverwege uitgezet, vond deze zo slecht
Van Helsing is idd niet echt best :)
Komt dan ook van syfy, daar komt maar zelden kwaliteit vandaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Dat heet exclusiviteit, TWD draait nu op Fox in Nederland. Dan kun je niet verwachten dat het ook even draait bij Netflix. Daarentegen heeft Netflix zelf ook pareltjes en genoeg content om geen enkele avond verveeld te raken. En soms heeft het ook nog eens voordelen zoals de deals die ze sluiten met Disney oa zodat de bios films eerder op Netflix zijn te zien.
Als ik zie wat we hier in dit huis wegkijken op Netflix is dat tientje per maand er dik uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-09 15:24

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Malfunctions schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:22:
Ik heb precies hetzelfde. Steeds een witte flits linksboven. Begon 2 dagen geleden.

Ik zag daar laatst staam "dit programma bevat product placement". Kan dat het misschien zijn?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Donstil schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:04:
[...]

Van Helsing is idd niet echt best :)
Komt dan ook van syfy, daar komt maar zelden kwaliteit vandaan.
Och, Z-Nation bevalt me prima! Goede syfy serie!

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Malfunctions schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:22:

Heb er ook last van, maar niet altijd. (Xbox One app).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begon ook als jij zo te kijken, maar netflix krijg een meerwaarde als je het anders gebruikt: bekijk dingen die je niet kent. Dan werkt het echt voor 110%. Als je zoekt naar iets wat je wilt zien werkt het minder. Maar als je naar vergelijkbare titels kijkt en je laat verrassen is het een heel mooi medium. Dus een combi van downloaden en netflix. Daarbligt de kracht voor mij.

Een usa account is wel perfect, heb ik jaren gehad, maar de nl versie is wel heel goed geworden. Op de usa versie ga je ook zaken missen. Maar dat kan je opvullen door iets anders te kijken. Lukt dat niet, dan is netflix niets voor jou. Probeer het nog een tijdje, kijk eens wat anders dan je zou kijken en wellicht denk je straks: dit is best ok.

Je kan altijd wel de toppers van netflix original downloaden, maar ik heb na twee jaar netflix nu de knop om kunnen zetten en download amper nog. Maar het kwam niet direct, dat je het probeerd is een goede stap. En als het niet bevalt blijf je toch downloaden? De usa versie is inderdaad beter, maar ook lastig momenteel. Maar daar vind je ook niet alles. Probeer wat anders dan je van plan was is dan de oplossing en als je alles gelijk wil kijken is downloaden altijd beter. Maar als je net als mij een gezin en drukke baan en studie hebt ben je toch niet up to date en is netflix fijn.

Films kijk ik trouwens amper op netflix, ik kijk alles in de bioscoop met mijn pathe unlimited kaart. Ik gebruik netflix voor series en docu's en ik deel mijn abonnement (duurste versie) met mijn vrouw, kinderen, buren en schoonouders. Soms kijk ik 2 maanden niet en soms 1 week elke avond. Ik kijk uit naar alles van star wars. Kan je downloaden, maar kost gezien het aantal,afleveringen en de ondertitleling veel tijd, dan is netflix erg fijn?

En het zijn de tips hier zoals de Noorse serie occupied die netflix mooi maken. Dus probeer het uit, vorm niet te snel,een mening en wie weet past het bij je en anders pech. Toch mooi dat je het zo kan proberen zonder kosten?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2016 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:27

Shabbaman

Got love?

Ik heb de afgelopen tien jaar slechts een handjevol nieuwe films gezien, dus voor mij staat er genoeg op. Niet iedere potentiele gebruiker is een fanatiek downloader, bioscoopbezoeker of videotheekklant. Overigens kijk ik nog steeds amper films.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
Tweakmans schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:31:
Trailer voor de kerstspecial van Sense8. De twee uur lange special verschijnt op 23 december op Netflix.

Synopsis: Het verhaal gaat verder als onze acht Sensates meer en meer verweven raken in elkaars leven. Ze leren duistere, wanhopige geheimen van elkaar en worstelen met hun eigen identiteit en die van de anderen.

[video]

Een tweede seizoen met tien nieuwe afleveringen volgt op 5 mei 2017.

Synopsis: In seizoen 2 komen Capheus, Kala, Lito, Nomi, Riley, Sun, Will en Wolfgang nog dichter bij elkaar, fysiek én mentaal. Volledig ondergedompeld in elkaars leven, tragedies en triomfen. Ze stellen hun identiteit in vraag en zijn op de vlucht voor Whispers. De Sensates moeten meer dan ooit een manier vinden om met elkaar te leven en de anderen te begrijpen en verdedigen, tegen alle verwachtingen in.
Zo jammer dat ze de acteur van vandamme (ben de naam vergeten) hebben veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:39
Shabbaman schreef op zondag 18 december 2016 @ 00:24:
Ik heb de afgelopen tien jaar slechts een handjevol nieuwe films gezien, dus voor mij staat er genoeg op. Niet iedere potentiele gebruiker is een fanatiek downloader, bioscoopbezoeker of videotheekklant. Overigens kijk ik nog steeds amper films.
Ach, ik kijk redelijk wat films en series weg. Heb zo'n 300 bluray schijfjes staan, en ook nog het nodige als divx of online stream gekeken voor ik bij de introductie van Netflix in Nederland overgeschakeld ben en eigenlijk vrij per direct ben gestopt met downloaden.

Het aantal films en series dat op Netflix wordt toegevoegd is niet bij te benen. De Netflix originals alleen al ontbreekt het simpelweg de tijd voor om allemaal te kijken. En het is nu niet alsof ik Netflix maar een paar uurtjes in de week op heb staan. Mijn dagelijkse TV activiteit beslaat namelijk niets anders meer dan Netflix.

En met al zoveel te kijken, maakt het voor mij dan ook allemaal weinig uit dat The Walking Dead een jaartje achterloopt en Game of Thrones niet op Netflix te zien is :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:15
Ardana schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:26:
[...]

Ik zag daar laatst staam "dit programma bevat product placement". Kan dat het misschien zijn?
Dat zou kunnen, maar dan is het steeds nog geen halve seconde in beeld. Het is iig niet leesbaar. Het lijkt ook meer buiten mijn beeld te zijn dan erbinnen.

Misschien maar even contact opnemen met de KS.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:22:
Iemand dit al gezien : [video]

Eerste 3 eps gezien en ik vind het erg intrigerend. 1 lang doorlopend verhaal, Echt een potentiële topper wmb.

Ik heb op de ps4 app ook de witte flitsen linksboven, op de laptop en tablet dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
rimave schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:29:
[...]

Smaken verschillen. Ik ben voorlopig ff klaar met de zombies ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rimave schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:29:
[...]

Goede syfy serie is hetzelfde als zeggen "Goed eten voor McDonalds". Dat zegt eigenlijk niets :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
Je leeft in een verkeerde belevingswereld. Vermoedelijk heb je veel gedownload in de afgelopen jaren en het idee gekregen dat dit normaal is. Daar kun je inderdaad alles krijgen wanneer je het wil en zoveel je wil.

Maar in de niet criminele wereld werkt het anders. Content is daar geen recht.
Netflix heeft niet alles en is in Europa afhankelijk van een hoop andere partijen die ook die content willen uitzenden (zoals hierboven ook al gesteld).

En zoals Hobbykok zegt: verander je attitude. Stop met downloaden en na een paar maanden is het niet erg meer dat een serie een jaar achterloopt, je kijkt het wel als het uitkomt. En dan ontdek je de vele Netflix originals, die wellicht wel al kende, maar nu kijk je ze legaal. En dat is wel zo prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Van Helsing en Crazyhead staan sinds kort op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Donstil schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:03:
[...]

Goede syfy serie is hetzelfde als zeggen "Goed eten voor McDonalds". Dat zegt eigenlijk niets :+
Dan geef je Haven toch te weinig krediet.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 12:25

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Schimanski81 schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:38:
[...]

Eerste 3 eps gezien en ik vind het erg intrigerend. 1 lang doorlopend verhaal, Echt een potentiële topper wmb.

Ik heb op de ps4 app ook de witte flitsen linksboven, op de laptop en tablet dan weer niet.
Die witte flitsen worden veroorzaakt door de ondertiteling die daar heel kort komt te staan alvorens naar de juiste positie te verplaatsen lijkt het. Bij mij is het af en toe zelfs leesbaar. Ik heb dat euvel alleen binnen de PS4 app.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Bor schreef op maandag 19 december 2016 @ 08:25:
[...]

Die witte flitsen worden veroorzaakt door de ondertiteling die daar heel kort komt te staan alvorens naar de juiste positie te verplaatsen lijkt het. Bij mij is het af en toe zelfs leesbaar. Ik heb dat euvel alleen binnen de PS4 app.
Ik had het vorige week ook op mijn smart tv app. Maar ook niet consequent bij alle series. 3% was het overigens wel bij.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
sambalbaj schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:26:
Zit in begin S3. Helaas is er geen enkele manier om het verder te kijken..... en nee vage import dvd's telt niet mee imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistler
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 17:00
Ik overweeg (in Belgie) over te stappen van Proximus naar Scarlet. Waar ik nu eigenlijk mijn Proximus-decoder nog het vaakst voor gebruik is om Netflix te kijken. Weet iemand of dat met de decoder van Scarlet ook kan? Op hun site wordt het niet vermeld.

Natuurlijk kan het ook via de laptop, maar wel zo fijn met hetzelfde apparaat dat altijd aangesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Genoeg apparaten die je altijd kan aangesloten laten, toch? Waarom geen chromecast in huis halen?
Ik gebruik nog m'n oude PS3 hiervoor; games speel ik er niet meer op. Enkel Netflix (en nu ook Amazon Prime).

[ Voor 10% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 19-12-2016 14:53 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Een nieuw voorproefje van Trollhunters, een avontuurlijke animatieserie van filmmaker Guillermo del Toro (Pan's Labyrinth, Hellboy, Pacific Rim) met de stemmen van bekende acteurs zoals Steven Yeun (The Walking Dead), Ron Perlman (Sons of Anarchy), Kelsey Grammer (The Simpsons) en de recent overleden Anton Yelchin (Star Trek).

Het verhaal volgt Jim, een gewone, vijftienjarige jongen wiens leven in een groot avontuur verandert nadat hij een magisch amulet vindt waardoor hij in een geweldige trollenjager kan transformeren. Samen met twee vrienden belandt hij in de magische wereld van de trollen. Met de hulp van enkele goedaardige wezens nemen ze het op tegen de wraakzuchtige Bular en zijn leger van gevaarlijke monsters.

Wereldwijd beschikbaar op Netflix vanaf 23 december 2016.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
Ultimate Beastmaster is een nieuwe serie waar Sylvester Stallone aan meewerkte als producent.

Verschillende atleten nemen het tegen elkaar op aan de hand van fysieke uitdagingen die hun kracht en uithouding op de proef stellen. Voor de serie werden 108 deelnemers uit 18 landen geselecteerd. Elke aflevering proberen twaalf kandidaten (twee uit elk land) om alle hindernissen te overwinnen van het zware parcours dat 'The Beast' werd gedoopt. In de laatste aflevering strijden alle winnaars om de titel van 'Ultimate Beastmaster'.

Het concept lijkt goed op andere sportieve tv-series zoals American Ninja Warrior (VS) en Sasuke (Japan) - een serieuzere versie van Wipeout, zo je wil. Opvallend is dat er zes versies van de serie werden gemaakt met verschillende duo's die de reeks presenteren. Zo is de gespierde acteur Terry Crews te zien als een van de presentatoren in de Amerikaanse versie, terwijl UFC-vechter Anderson Silva alles aan elkaar praat in de Braziliaanse versie. De Benelux krijgt vermoedelijk gewoon de Amerikaanse versie voorgeschoteld.

De tien afleveringen zijn vanaf 24 februari 2017 beschikbaar op Netflix. Hier is een eerste teaser:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel heeeeeel vet zeg. Wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
En weer een gegronde reden om te downloaden: sounddrops. Ik wordt er werkelijk schijtziek van. De situatie is een Apple TV met Sonos systeem en Netflix app. Alle apps op de Apple TV werken prima, maar de schijterige Netflix app heeft dus om de 10 seconden een seconde audiodrop. En dat is verrekte irritant kijken kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
whistler schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:51:
Ik overweeg (in Belgie) over te stappen van Proximus naar Scarlet. Waar ik nu eigenlijk mijn Proximus-decoder nog het vaakst voor gebruik is om Netflix te kijken. Weet iemand of dat met de decoder van Scarlet ook kan? Op hun site wordt het niet vermeld.

Natuurlijk kan het ook via de laptop, maar wel zo fijn met hetzelfde apparaat dat altijd aangesloten is.
Off-topic: denk goed na om over te stappen naar Scarlet, veel problemen mee gehad. Qua prijs is het goedkoper, daarom niet beter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

rimave schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:22:
En weer een gegronde reden om te downloaden: sounddrops. Ik wordt er werkelijk schijtziek van. De situatie is een Apple TV met Sonos systeem en Netflix app. Alle apps op de Apple TV werken prima, maar de schijterige Netflix app heeft dus om de 10 seconden een seconde audiodrop. En dat is verrekte irritant kijken kan ik je vertellen.
Nooit last van gehad. Lijkt me dan eerder een bug in je setup. Iets wat dus ook of in plaats van dit kan plaatsvinden bij je bittorrents ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Laatst online: 05:52
Product placements :?

Reclames in Netflix? :o

Ik heb nog niets gezien met de Android app en een app op een blauw straal speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Veefje schreef op zondag 18 december 2016 @ 21:21:
Van Helsing en Crazyhead staan sinds kort op Netflix.

[video]
Ik heb nu een paar afleveringen gezien van Crazyhead. Enerzijds wel leuk, anderzijds ook overladen met die typische hysterische Britse humor waar ik soms echt weinig mee kan. Ik kijk het nog 2 afleveringen aan of ik er mee door ga.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Tweakmans schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:00:
Ultimate Beastmaster is een nieuwe serie waar Sylvester Stallone aan meewerkte als producent.

De tien afleveringen zijn vanaf 24 februari 2017 beschikbaar op Netflix. Hier is een eerste teaser:

[video]
Ik zie een gate zoals in Stargate.
Voor de rest nog niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:13

ilm

Star trek enterprise staat er nu op in België btw. Zal nu niet meer lang duren voor de rest er ook op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:22:
Iemand dit al gezien : [video]

inmiddels het hele seizoen gezien, maar wat een abrubt en teleurstellend einde. Komt qua teleurstelling aardig in de buurt van Lost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
shoombak schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:29:
[...]

inmiddels het hele seizoen gezien, maar wat een abrubt en teleurstellend einde. Komt qua teleurstelling aardig in de buurt van Lost.
Dat had ik dus ook, was er echt van overtuigd dat ik aflevering 7 zat te kijken. Tot na de aftiteling niet automatisch de volgende begon en ik begon te twijfelen, bleek aflevering 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Iemand die The OA heeft gezien en ook Sense8?

Sense8 is ook niet bij iedereen goed gevallen, maar ik heb er van genoten. Lijken de series op elkaar?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Januari ziet er goed uit!
http://www.netflix-nederl...eldige-titels-start-2017/

Luther s04
Black Sails s03
The Blacklist s03
Captain america civil war

Wat betreft The Blacklist, s04 begint maandag 2 januari bij rtl5. Indien je deze afleveringen kunt opnemen, kun je na s03 gelijk door met s04!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:47:
Januari ziet er goed uit!
http://www.netflix-nederl...eldige-titels-start-2017/

Luther s04
Black Sails s03
The Blacklist s03
Captain america civil war

Wat betreft The Blacklist, s04 begint maandag 2 januari bij rtl5. Indien je deze afleveringen kunt opnemen, kun je na s03 gelijk door met s04!
Je vergeet een belangrijke:
A Series of Unfortunate Events !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 12:03

Winkiller

De Mopperpot

Tukk schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:23:
Iemand die The OA heeft gezien en ook Sense8?
The OA is vreemd, langzaam maar gek genoeg blijf je wel kijken.

http://www.volkskrant.nl/televisie/the-oa-is-deels-fascinerend-en-deels-frustrerend~a4437499/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Vandaag is American Odyssey toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Kan me eigenlijk wel vinden in de review, maar dat einde. Why, why, why 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 15:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Heb je echt 8 afleveringen er doorheen gejaagd in 5 dagen? Ik ben blij als ik een seizoen Narcos kan afkijken in drie a vier weken...

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Haha ik zei precies hetzelfde tegen mijn collega vanmorgen. Echt een hele vage serie, maar toch blijf je kijken idd. Vanavond afleveringen 6,7 en 8 kijken maar..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 10:54
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:00:
Heb je echt 8 afleveringen er doorheen gejaagd in 5 dagen? Ik ben blij als ik een seizoen Narcos kan afkijken in drie a vier weken...
Series kijken wij meestal 2 afleveringen per avond, dus dat kan met gemak. Collega hier doet er 5 op een avond als ie zin heeft :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik een serie zo snel heb kunnen kijken, maar dat zal ook wel de kracht van deze serie geweest zijn, en des te groter de teleurstelling dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
shoombak schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:45:
[...]

Kan me eigenlijk wel vinden in de review, maar dat einde. Why, why, why 8)7
Heb net aflevering 1 gezien, beter niet verder kijken dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Eitje, ik ben 2-3 weken geleden begonnen met SOA, zit nu halverwege s4 :P

En eindelijk Black Sails S3 op Netflix _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 21-12-2016 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
In 5 dagen? Ik was zaterdag al klaar :P

Neem bv House Of Cards, dat kijk ik in 2 runs uit, vrijdag avond 5 a 6 en dan de rest zaterdag overdag.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 21-12-2016 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand series gedownload en afgespeeld met een hdmi dongle via de ipad? Weekt dat?

Ik ga op vakantie en dit leek me wel handig voor de kids. Ik heb een vga en een hdmi dongle op het werk, die kan ik wel lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, wel dikke spoilers pas dus op met lezen. Ik vind spoilers ok, maar ik denk niet iedereen
Wanneer komt atar trek nu? Bijna 31/12......

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2016 23:09 ]

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:01:
Heeft iemand series gedownload en afgespeeld met een hdmi dongle via de ipad? Weekt dat?

Ik ga op vakantie en dit leek me wel handig voor de kids. Ik heb een vga en een hdmi dongle op het werk, die kan ik wel lenen.
Ik kan over de koppeling verder niet oordelen, maar het downloaden werkt best goed als het kan voor de serie die je kijken wil.
Ik downloadde bv al een paar keer een afl van DS9 naar mijn telefoon om op de crosstrainer in de sportschool te kijken. Gaat heel soepel. Daarentegen kon ik The Originals niet downloaden.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 15:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb echt te weinig vrije tijd...... :p confronterend topic dit :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:01:

Ja, ikke! Ik gebruik infuse en speelt gewoon via de wonkietonie hdmi dongle die ik heb voor mijn ipad air 1. Ik heb wel de betalende versie dus ik kan niet garanderen dat de gratis versie het ook ondersteund maar dat kan je makkelijk testen.

Infuse is een prachtspeler btw. Enige probleem dat ik heb is dat die verloopjes voor hdmi zo kort zijn. En hoteltvs vaak omhoog hangen. DAarom neem ik nu gewoon chromecast mee en cast ik via infuse naar chromecast (geen wifi nodig) 8)

Edit. Verdorie. Dit is het netflix topic. NOg niet goed wakker...geen idee daarmee :D :+

[ Voor 7% gewijzigd door SadisticPanda op 22-12-2016 10:39 ]

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:52
Star Trek Enterprise is nu ook beschikbaar 😀

• Hellboy!
De 1e aflevering van de serie Dirk Gently's hollistic detectie agency bekeken. Wat is deze slecht!
The OA vond ik wel daarentegen wel goed.

Verwijderd

azz_kikr schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:25:
[...]

Ja, ikke! Ik gebruik infuse en speelt gewoon via de wonkietonie hdmi dongle die ik heb voor mijn ipad air 1. Ik heb wel de betalende versie dus ik kan niet garanderen dat de gratis versie het ook ondersteund maar dat kan je makkelijk testen.

Infuse is een prachtspeler btw. Enige probleem dat ik heb is dat die verloopjes voor hdmi zo kort zijn. En hoteltvs vaak omhoog hangen. DAarom neem ik nu gewoon chromecast mee en cast ik via infuse naar chromecast (geen wifi nodig) 8)

Edit. Verdorie. Dit is het netflix topic. NOg niet goed wakker...geen idee daarmee :D :+
Infuse heb ik, perfect inderdaad. Maar ik bedoelde netflix :+

Ik neem de dongle wel mee en probeer het volgende week.

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Veefje schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:42:
Vandaag is American Odyssey toegevoegd.

[video]
Bij deze heb ik een dubieus gevoel. De hele oosterse avontuur vond ik erg spannend en realistisch (voor mij, als westerling). Maar Amerikaanse gedeelte daar en tegen... men oh men!, Zo bizar slecht! Voorspelbaar en onlogisch. En zo dom! En die jongen... Wat maakt die domme beslissingen 8)7 Je wil bijna dat die omgebracht wordt. Natuurlijke selectie, zo heet dat.

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
Axelfoley007 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:39:
Star Trek Enterprise is nu ook beschikbaar 😀
Mooi zo, daar moet ik nog steeds het laaste seizoen van kijken.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

• ArthurMorgan
  • Niet online

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:10

Angeloonie

Cheeseburger Addict

The OA net afgekeken.. WTF.

Zoveel vragen nog, en zo weinig antwoorden, complete mindfuck met hoe/wat/waarom vragen. Ik hoop op seizoen 2 :X

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:39
Angeloonie schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:41:
The OA net afgekeken.. WTF.

Zoveel vragen nog, en zo weinig antwoorden, complete mindfuck met hoe/wat/waarom vragen. Ik hoop op seizoen 2 :X
Aan de andere kant, het open einde van de serie en de vele mogelijke interpretaties is juist wat het zo goed maakt. Ik denk dan ook dat een tweede seizoen een hoop hiervan teniet zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jorgen schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:21:
[...]

Ik heb nu een paar afleveringen gezien van Crazyhead. Enerzijds wel leuk, anderzijds ook overladen met die typische hysterische Britse humor waar ik soms echt weinig mee kan. Ik kijk het nog 2 afleveringen aan of ik er mee door ga.
De serie ondertussen toch af gekeken. Het is toch wel leuk geworden, ondanks dat het lang geen Buffy is. De demonen/tegenstanders vond ik niet zo sterk, maar de 2 hoofdrolspeelsters werden met de aflevering leuker.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1 ... 95 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.