Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Gisteren zag ik op Netflix-nederland.nl dat Star Trek: Enterprise was toegevoegd. Zojuist Netflix zelf gecheckt. Ook Deep Space Nine en de originele Star Trek zijn toegevoegd.

Welke missen we nu nog? Alleen Voyager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Ik schrik er trouwens elke keer weer van als ik inlog op Netflix hoeveel Netflix Originals er wel niet geproduceerd worden. Het rotte is dat veel series me best goed lijken (mijn smaak is breed).

Ooit dacht ik van ik ga eerst de niet-Netflix Originals kijken en daarna verder met de NO's, maar ik kan hier al bijna niet tegenop kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

meesje schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:14:
Gisteren zag ik op Netflix-nederland.nl dat Star Trek: Enterprise was toegevoegd. Zojuist Netflix zelf gecheckt. Ook Deep Space Nine en de originele Star Trek zijn toegevoegd.

Welke missen we nu nog? Alleen Voyager?
Ds9 en st os stonden er al een tijdje op ;)
Nu nog voyager en st ng.
En de nieuwe serie komt ook nog naar netflix.
Dus nog 3 series.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Jorgen schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 00:17:
[...]

De serie ondertussen toch af gekeken. Het is toch wel leuk geworden, ondanks dat het lang geen Buffy is. De demonen/tegenstanders vond ik niet zo sterk, maar de 2 hoofdrolspeelsters werden met de aflevering leuker.
Hele toffe serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:22
meesje schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:19:
Ik schrik er trouwens elke keer weer van als ik inlog op Netflix hoeveel Netflix Originals er wel niet geproduceerd worden. Het rotte is dat veel series me best goed lijken (mijn smaak is breed).

Ooit dacht ik van ik ga eerst de niet-Netflix Originals kijken en daarna verder met de NO's, maar ik kan hier al bijna niet tegenop kijken.
Wordt indd wel een erg lange lijst zo, aan de ene kant lekker natuurlijk als het goede series zijn, maar ook weer jammer dat de trend blijkbaar nog steeds is om content af te schermen voor andere (legale) media. Het momentum van Netflix wordt zo goed gebruikt. Veel users --> veel kijkers naar Netflix Original series --> veel mond-op-mond reclame --> meer users.

Afgelopen tijd deze gezien/met deze serie bezig:
- The100 (5/10): Leuk sci-fi verhaaltje maar uitwerking beetje tiener-achtig (gebaseerd op ongeveer 4 afl.). Hoor verhalen over betere afleveringen dan de eersten, wellicht pak ik hem dus weer eens op.
- Van Helsing (2/10): Complete tegenvaller, slechts 1 redelijke acteur, matig verhaal, domme keuzes/scenarios, over-the-top American heroisme. (gebaseerd op ongeveer 4 afl., ga geen verdere tijd eraan besteden)
- The Expanse (9/10): Heerlijke mysterieuze sci-fi detective. In mijn top-5 van beste series denk ik.
- 3% (7/10): Spaanstalige serie, dystopische sci-fi in een rauw jasje, prima verhaal, goed acteren, leuk :) Nu bij aflevering #8.

Op to-watch-lijst:
- Stranger Things
- The OA
- Cosmos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:42
JohnnieWbl schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:15:
[...]

.....
- 3% (7/10): Spaanstalige serie, dystopische sci-fi in een rauw jasje, prima verhaal, goed acteren, leuk :) Nu bij aflevering #8.

....
Braziliaans en dus Portugees :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
[...]
Afgelopen tijd deze gezien/met deze serie bezig:
- The100 (5/10): Leuk sci-fi verhaaltje maar uitwerking beetje tiener-achtig (gebaseerd op ongeveer 4 afl.). Hoor verhalen over betere afleveringen dan de eersten, wellicht pak ik hem dus weer eens op.
The 100 begint inderdaad erg tienerachtig, maar na 2/3 van S1 begint het zeker beter te worden. Ik ben nu bezig met S02E06. Tot nu toe bevalt deze serie me wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
[...]

...
- The Expanse (9/10): Heerlijke mysterieuze sci-fi detective. In mijn top-5 van beste series denk ik.
....

Op to-watch-lijst:
- Stranger Things
...
Mijn 2 favoriete series van Netflix in 2016: 1 Stranger Things (2x hele seizoen gekeken :o ) en 2 The Expanse

The OA vind ik ok'ish...een beetje sprookjesachtig. Krijgt van mij een 7-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Laatst online: 11:22
Minneyar schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:27:
[...]

Braziliaans en dus Portugees :P
I stand corrected, de feeling vd serie is ook erg Braziliaans en kan van beide talen helaas weinig chocola maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:53
meesje schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:19:

Netflix pakt het wat dat betreft dan ook goed aan. Ze weten dat ze de snel groeiende userbase hebben en de grootste speler op dit gebied zijn. Met al die originals zetten ze de concurrentie steeds verder buiten spel. Op een gegeven moment ook de meer traditionele media.

Of dit voor ons als eindgebruiker nou zo gunstig is, is uiteraard een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Netflix Originals zijn stuk voor stuk pareltjes (de paar die wel slecht zijn even buiten beschouwing gelaten). Persoonlijk zou ik er dan ook niet veel problemen mee hebben als Netflix over een paar jaar voor het grootste deel uit dat soort Originals bestaat. Dat is volgens mij wel waar ze uiteindelijk naar toe willen. Ik neem dan ook aan dat alles dat onder Netflix Original valt ook voor 'eeuwig' op Netflix blijft staan?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Laatst online: 21-09 19:26

burgt

Starbass

Ben nu Crazyhead aan het kijken. Als je Misfits leuk vond kan je deze ook wel waarderen. Ik heb er 3 gezien nu.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 20:05

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Tweede seizoen Sense8 is ook beschikbaar...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 19:48
Mx. Alba schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:17:
Tweede seizoen Sense8 is ook beschikbaar...
Das maar 1 aflevering (kerstspecial)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 20:05

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Puc van S. schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:18:
[...]

Das maar 1 aflevering (kerstspecial)
Hij staat erin als eerste aflevering van seizoen 2... Ik hoop dat er snel meer volgt!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 19:48
In Mei kennelijk pas (staat ook in de omschrijving van de aflevering)
Scandals and celebrations deepen the Sensates' bond as they rebuild their lives and try to outsmart Whispers. The story continues May 5 in new episodes.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt sherlock holmes ook gelijk op netflix (kerstspecial)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:47
Mx. Alba schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:19:
[...]

Hij staat erin als eerste aflevering van seizoen 2... Ik hoop dat er snel meer volgt!
Was even wennen weer, maar prachtig gefilmed en leuk de senses weer te zien.

Begonnen met Travellers, top sci-fi serie moet ik zeggen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Mx. Alba schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:19:
[...]

5 mei komt het volgende seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Uiteindelijk maar aan Stranger Things begonnen. Kijkt lekker weg, beetje fout maar wel weer goed ook.

Kleine Netflix irritatie is dat verhaspelen van titels, soms zelf in het Nederlands. Hou gewoon de originele titel aan of zet die er op z'n minst direct bij in de omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Wat ik irritant vind, is als je de omschrijving leest de serie al begint.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:17
sambalbaj schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:55:
Kleine Netflix irritatie is dat verhaspelen van titels, soms zelf in het Nederlands. Hou gewoon de originele titel aan of zet die er op z'n minst direct bij in de omschrijving.
Je kunt via de website de interfacetaal op Engels zetten, wordt netjes opgepakt door de apps. Dan krijg je de oorspronkelijk titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
loekf2 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:00:
[...]

Gisteren ook mee begonnen. Inmiddels episode 3. Kijkt erg vlot weg. En inderdaad top dusver, zal er wrs snel doorheen zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door psychodude op 24-12-2016 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:09

Nicap

Tsssk....

loekf2 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:00:
[...]

Ik was nieuwsgierig naar de serie, dus ik ging zoeken op Netflix. Kon de serie niet vinden.

Het blijkt dat de zoekfunctie erg nauw komt bij Netflix. De serie heet Travelers (met 1 L) >:)
Bedankt voor de tip. Hou wel van Sci-Fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Met twee kinderen begin ik me te ergeren aan het gebrek van na gesynchroniseerde content op Netflix.
Kinderfilms, alleen in het Engels. Wat heb ik daaraan?

Google en Videoland heb ik al bekeken als alternatieven, iemand anders tips?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Tukk schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 11:54:
Met twee kinderen begin ik me te ergeren aan het gebrek van na gesynchroniseerde content op Netflix.

Directe kennismaking met Engels voor ze. Zeker als kinderen pikken ze dat erg snel op en hebben ze later enkel maar profijt van. Ik zou het niet uit de weg gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Occupied (Okkupert) is ook een steengoede (Scandinavische) serie, aanrader voor in de 'to watch'-lijst bij te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ligt eraan hoe oud ze zijn ?
Die van mij is 9 en het maakt haar niet uit of het ned of engelstalig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

chucky666 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 12:10:
[...]

Ligt eraan hoe oud ze zijn ?
Die van mij is 9 en het maakt haar niet uit of het ned of engelstalig is.
5 en 7.

Ik ben het eens dat Engels horen goed is, maar vakantie en lekker hangen is ook belangrijk. Dat gaat makkelijker met NL voor ze.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online

Heb je paar voorbeelden? Ik heb een tiental disney/pixar films bekeken en bij alle kan je de taal in NL of EN instellen. Dit checken heb ik trouwens via de netflix app op mijn ipad gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

meesje schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 13:01:
[...]

Heb je paar voorbeelden? Ik heb een tiental disney/pixar films bekeken en bij alle kan je de taal in NL of EN instellen. Dit checken heb ik trouwens via de netflix app op mijn ipad gedaan.
Ik heb voor me dochter een profiel aangemaakt voor kinderen dus.
Daar is ook gewoon alles in het nederlands heel af en toe niet maar dat vindt ze niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Laatst online: 00:06
psychodude schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 08:13:
[...]
Gisteren ook mee begonnen. Inmiddels episode 3. Kijkt erg vlot weg. En inderdaad top dusver, zal er wrs snel doorheen zijn.
Nu 2 episodes van Travelers gezien, inderdaad onderhoudend, maar is dit een case-of-the-week serie? Meestal haak ik dan af omdat er geen echte reden is om verder te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Heb nu sinds een paar dagen Netflix genomen en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Het werkt soepel, de HD beeldkwaliteit is ook op een 47" scherm prima en er is netjes 5.1DD beschikbaar op de meeste content. Echt een genot om zo makkelijk films en series te kijken, voor die 10 euro per maand kun je bijna niet meer moeilijk doen met allerlei illegale zut. Zoals het er nu naar uitziet ga ik het dus ook na de proefperiode fijn houden.

Enige minpuntje voor mij tot op heden is het feit dat het niet netjes native in Kodi intergreert. Gebruik nu de Netflix Windows 10 app en die werkt op zich wel goed maar kan hem helaas niet met mijn afstandsbediening bedienen. Kan natuurlijk een draadloos toetsenbord met touchpad kopen maar kodi kan ik keurig als scene met mijn Harmony starten en bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
marcelmg2 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 13:26:
[...]

Nu 2 episodes van Travelers gezien, inderdaad onderhoudend, maar is dit een case-of-the-week serie? Meestal haak ik dan af omdat er geen echte reden is om verder te kijken.
In verband met kerstavond/kerst nog blijven hangen in begin ep 3. Dus weet niet of het een case-of-the-week serie is of niet.
ik222 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 23:51:
Heb nu sinds een paar dagen Netflix genomen en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Het werkt soepel, de HD beeldkwaliteit is ook op een 47" scherm prima en er is netjes 5.1DD beschikbaar op de meeste content. Echt een genot om zo makkelijk films en series te kijken, voor die 10 euro per maand kun je bijna niet meer moeilijk doen met allerlei illegale zut. Zoals het er nu naar uitziet ga ik het dus ook na de proefperiode fijn houden.

Enige minpuntje voor mij tot op heden is het feit dat het niet netjes native in Kodi intergreert. Gebruik nu de Netflix Windows 10 app en die werkt op zich wel goed maar kan hem helaas niet met mijn afstandsbediening bedienen. Kan natuurlijk een draadloos toetsenbord met touchpad kopen maar kodi kan ik keurig als scene met mijn Harmony starten en bedienen.
Heb zelf geen Kodi mediaspeler, maar indien je TV een smart TV met beschikbare Netflix app is kun je via de afstandsbediening van je TV waarschijnlijk Netflix wel gewoon via die wijze bedienen. Zo werkt het op mijn Samsung TV in ieder geval prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:15

Juist alleen maar goed voor ze lijkt me. Ik ben opgegroeid met Transformers en GI Joe en alle Disney films in t Engels, en heb daar nog steeds profijt van.

Bij mijn 2 dagen oude dochter zal er in de toekomst ook weinig nagesynchroniseerd op worden gezet. Engels leren zal ze >:) ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

marcelmg2 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 13:26:
[...]

Wij 2 Science Fiction liefhebbers kijken ook naar deze serie en vinden het wel grappig dat ze mensheid willen gaan redden, we maken er immers een puinhoop van. ;)

Maar wat bedoel je precies met Case-of-the-week serie ? 1 aflevering per week of zo :S
Zoiets als 1 moord en de oplossing per aflevering, bv zoiets als bij NCIS.

[ Voor 6% gewijzigd door Winkiller op 25-12-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Case of the week. Er is een doorlopend verhaal, maar een enkele aflevering kijken kan ook. Dus inderdaad een moord of iets dergelijks die moet opgelost worden. X-files is hier overigens ook een goed voorbeeld voor.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Malfunctions schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:10:
[...]

Juist alleen maar goed voor ze lijkt me. Ik ben opgegroeid met Transformers en GI Joe en alle Disney films in t Engels, en heb daar nog steeds profijt van.

Bij mijn 2 dagen oude dochter zal er in de toekomst ook weinig nagesynchroniseerd op worden gezet. Engels leren zal ze >:) ;)
:Y

Het kleine grut (en dan bedoel ik natuurlijk niet dagen of maanden oud) kan het sowieso niet schelen. Die vermaken zich ook prima met Engels (later: met ondertitels).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:12

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Mjah je hebt dat punt dat kinderen echt nog geen Engels kunnen en toch het verhaal willen volgen. Mijn dochter van 4 wil persee nl stemmen :P Maar is tot nu toe met de content die ze kijkt geen probleem alle kleuter series zijn wel in het Nederlands.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je Nederlandse series/films downloaden en dan naar het buitenland gaan en ze daar bekijken? Mijn zus gaat naar Mexico en had het idee alle kinderfilms te downloaden van netflix en daar te gaan zien, maar volgens mij werkt dat niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Laatst online: 00:06
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:37:
Kan je Nederlandse series/films downloaden en dan naar het buitenland gaan en ze daar bekijken? Mijn zus gaat naar Mexico en had het idee alle kinderfilms te downloaden van netflix en daar te gaan zien, maar volgens mij werkt dat niet?
Volgens mij wel. Ik heb in NL een show gedownload die niet op de Duitse Netflix staat. Ik kan die nu in Duitsland gewoon zien. Wel moet ik de Wifi dan vooraf uitzetten, anders is de download 'not available in your area'.

[ Voor 4% gewijzigd door marcelmg2 op 26-12-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcelmg2 schreef op maandag 26 december 2016 @ 12:32:
Volgens mij wel. Ik heb in NL een show gedownload die niet op de Duitse Netflix staat. Ik kan die nu in Duitsland gewoon zien. Wel moet ik de Wifi dan vooraf uitzetten, anders is de download 'not available in your area'.
Ah dat is mooi. Bedankt, ik geef het haar door als ik haar morgen zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 15:15
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:37:
Dat is mooi. Wilde mijn tablets meenemen op vakantie voor de kids I.p.v. de oude portable dvd spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Malfunctions schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:10:
[...]

Ik deel jullie mening over de Engelse taal, die zullen ze ook wel leren. Ik kijk ook Star Wars met ze, maar dan help ik met het verhaal door soms wat uit te leggen.

Verschil is dat het kerst is, en ik met hun een film wilde kijken. (en ik wilde wat anders gaan doen). Een film is wat lastiger dan GI Joe IMHO.. Daarbij, 5 jaar ...... Dan mag het nog even makkelijker zijn.

Ik heb gekeken, de volgende met een oranje kader zijn in het NL nageynschroniseerd met de zoekopdracht "christmas".
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ymiLgnyFRUnhuEaGKR8KNXl0/medium.png
Beetje erg weinig.. En de Disney is nu niet echt de hoogste kwaliteit...

[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 26-12-2016 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Tukk schreef op maandag 26 december 2016 @ 19:38:
[...]

Ik deel jullie mening over de Engelse taal, die zullen ze ook wel leren. Ik kijk ook Star Wars met ze, maar dan help ik met het verhaal door soms wat uit te leggen.

Verschil is dat het kerst is, en ik met hun een film wilde kijken. (en ik wilde wat anders gaan doen). Een film is wat lastiger dan GI Joe IMHO.. Daarbij, 5 jaar ...... Dan mag het nog even makkelijker zijn.

Ik heb gekeken, de volgende met een oranje kader zijn in het NL nageynschroniseerd met de zoekopdracht "christmas".
[afbeelding]
Nightmare before christmas en christmas carol. Meer heb je niet nodig op een kerstmis :D

Btw niet alle kerstfilmen hebben kerst in de titel. Volgens mij staat polar express ook op netflix en dat is ook een mooie voor de kindjes

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat downloaden van series om mee te nemen werkt wel meer dan fantastisch zeg. Gaat snel, soepel, straks een lightning hdmi kabel tussen de ipad en de tv in het vakantiehuisje en ik kan kijken.

Ik ga dit denk ik ook vaak gebruiken in onze sta caravan, daar is de wifi echt matig en mijn 4g ook, Ik moet alleen wat ruimte maken omdat ik er nogal veel grote games op heb staan.

Ik dacht bij dat downloaden: heb ik niet nodig, maar daar kom ik dus even op terug. Top. Dat netflix bevalt elke dag meer en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Tukk schreef op maandag 26 december 2016 @ 19:38:
[...]

[afbeelding]
Hmm ik vond toch wat meer met kerst, ook een film met hondjes, vond die kleine en de honden in huis prachtig :D "Santa Buddies" heette die film :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:18:
Dat downloaden van series om mee te nemen werkt wel meer dan fantastisch zeg. Gaat snel, soepel, straks een lightning hdmi kabel tussen de ipad en de tv in het vakantiehuisje en ik kan kijken.

Ik ga dit denk ik ook vaak gebruiken in onze sta caravan, daar is de wifi echt matig en mijn 4g ook, Ik moet alleen wat ruimte maken omdat ik er nogal veel grote games op heb staan.

Ik dacht bij dat downloaden: heb ik niet nodig, maar daar kom ik dus even op terug. Top. Dat netflix bevalt elke dag meer en meer.
Tip voor je: http://lifehacker.com/how...-card-and-save-1789766885
Tikje omslachtig, maar 't werkt wel.

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een apple ipad, helaas werkt dit niet voor mij. Ik kan het wel op de android telefoon van mijn vrouw zetten, maar ik heb geen kabel thuis om de telefoon op de tv te zetten. Maar ik had nog 8 GB aan opslag, dus ik heb aardig wat kunnen opslaan.

Ik heb wel een grote opslag, heb alleen 60GB aan games erop staan en ik moet even wat tijdelijk verwijderen. Luxe probleem :P
martinusz schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:29:
[...]

Hmm ik vond toch wat meer met kerst, ook een film met hondjes, vond die kleine en de honden in huis prachtig :D "Santa Buddies" heette die film :)
Er zijn meerdere hondenfilms, ik zoek ze altijd met de zoekterm disney en dan staan ze onderaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Winkiller schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:35:
Maar wat bedoel je precies met Case-of-the-week serie ? 1 aflevering per week of zo :S
Zoiets als 1 moord en de oplossing per aflevering, bv zoiets als bij NCIS.
Ook wel monster of the week genoemd. Elke aflevering is een afgesloten verhaal maar het basisprincipe is elke aflevering hetzelfde. Heel veel series, zeker oudere, zijn op die manier ingericht. Soms heb je dan een verhaal over twee of drie afleveringen, vaak als seizoensfinale of cliffhanger. De hoofdlijn loopt wel door en karakters ontwikkelen zich wel maar dat is dan niet meer dan een leuk extraatje voor degenen die het op volgorde kijken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Hannibal vind ik een mooie balans bieden tussen case-of-the-week en een doorlopende verhaallijn.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:59
Ik heb flink lopen zoeken op het grote boze interwebs... maar kan nergens vinden hoe ik 4K Netflix op mijn PC (Windows 10) kan krijgen. Ik kan alleen overal vinden dat dit NIET kan... wat erg jammer is natuurlijk.

Mocht iemand een oplossing hebben hiervoor dan hoor ik het graag :)

Edit: Op Edge zou het moeten kunnen volgens Netflix met een 4K scherm, echter heb ik een 1440P 144Hz scherm. Verder is dit het enige dat mijn inziens problemen zou mogen/kunnen geven...

[ Voor 24% gewijzigd door Thalaron op 27-12-2016 23:48 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Thalaron schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:46:
Ik heb flink lopen zoeken op het grote boze interwebs... maar kan nergens vinden hoe ik 4K Netflix op mijn PC (Windows 10) kan krijgen. Ik kan alleen overal vinden dat dit NIET kan... wat erg jammer is natuurlijk.

Mocht iemand een oplossing hebben hiervoor dan hoor ik het graag :)

Edit: Op Edge zou het moeten kunnen volgens Netflix met een 4K scherm, echter heb ik een 1440P 144Hz scherm. Verder is dit het enige dat mijn inziens problemen zou mogen/kunnen geven...
Maar 1440p is toch 2560x1440? Dan heeft 4K toch helemaal geen zin (en wordt het dus ook niet geactiveerd binnen je browser).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:59
Donstil schreef op woensdag 28 december 2016 @ 00:04:
[...]

Maar 1440p is toch 2560x1440? Dan heeft 4K toch helemaal geen zin (en wordt het dus ook niet geactiveerd binnen je browser).
Games doen ook 4K renderen en dan downscalen naar 2560x1440
Beter dat dan 1080p upscalen naar 1440p

Daarnaast is 1440p is nog altijd een stuk hoger dan 1080p dus waarom zou het geen zin hebben?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Thalaron schreef op woensdag 28 december 2016 @ 00:11:
[...]

Games doen ook 4K renderen en dan downscalen naar 2560x1440
Beter dat dan 1080p upscalen naar 1440p

Daarnaast is 1440p is nog altijd een stuk hoger dan 1080p dus waarom zou het geen zin hebben?
Nou 2k video t.o.v. 1080p heeft natuurlijk wel zin daar is geen discussie over maar Supersampling zoals dat bij games wordt toegepast werkt toch helemaal niet op static video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Via je Netflix-account (via website, niet app) kan je via de contactfunctie (een speciaal ontworpen pagina) suggesties doorgeven van films en series die ze er zeker dienen op te zetten. Hoe meer men achter een bepaald iets vraagt, hoe groter de kans kan zijn dat Netflix deze toevoeging ook zal doen.

Iemand die dit al heeft gedaan? Met z'n allen doen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
rsca777 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 02:03:
Via je Netflix-account (via website, niet app) kan je via de contactfunctie (een speciaal ontworpen pagina) suggesties doorgeven van films en series die ze er zeker dienen op te zetten. Hoe meer men achter een bepaald iets vraagt, hoe groter de kans kan zijn dat Netflix deze toevoeging ook zal doen.

Iemand die dit al heeft gedaan? Met z'n allen doen zou ik zeggen.
Leuke functie, maar veel gebruikers zullen het alsnog niet snappen. Vragen dan om HBO content en andere content waar Netflix de rechten niet van kan verwerven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Wailing_Banshee

You're Next

Veefje schreef op woensdag 28 december 2016 @ 07:48:
[...]

Leuke functie, maar veel gebruikers zullen het alsnog niet snappen. Vragen dan om HBO content en andere content waar Netflix de rechten niet van kan verwerven.
Heeft niets te maken met niet snappen. Ik zou niet weten wat HBO content is. Of Amazon content. Of content waar Netflix wel de rechten van kan verwerven.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Wailing_Banshee schreef op woensdag 28 december 2016 @ 07:54:
[...]

Heeft niets te maken met niet snappen. Ik zou niet weten wat HBO content is. Of Amazon content. Of content waar Netflix wel de rechten van kan verwerven.
Dat is geen probleem. Ik realiseer me wel dat niet iedereen er even veel mee bezig is. De functie zal veel mensen dan wel gaan teleurstellen, want veel kijkers weten idd niet waar de content vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
grote schoonveegactie met onder andere the mentalist op komst:

http://www.netflix-nederl...m-titels-2017-op-netflix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:03
Mijn ervaringen met deze opschoon acties zijn wisselvallig.
Als je net in een serie zit en je ziet nu dat je nog 10 afleveringen moet in 2 dagen... Succes _/-\o_ Zelf heb ik dit min of meer ervaren. Plots was de serie die ik keek weg. Als Netflix dan op zijn minst een bericht stuurt naar de mensen die de serie volgen (staat dan toch vaak in "Mijn lijst". Nu zoek je erst een kwartier en kijk je uiteindelijk wat anders. En juist dat is waar Netflix een beetje op verder gaat. Je gaat vanzelf weer naar een andere serie (of film).

Na een tijdje komt plots de serie die eerst weg was toch terug en kun je die ook weer bekijken. Gelukkig onthoud hij dan wel waar je was gebleven.

Waar ik persoonlijk voor de fun naar zoek:
Een pagina waar je gemakkelijk alles wat je hebt bekeken via Netflix terug kunt vinden. Of een export.
Dusver nog niet gevonden. Wie kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:03

B2

wa' seggie?

Ik zie bij Shooter "Elke week een nieuwe aflevering staan", maar is dat pas als je begint met kijken of zo? Ik heb nog maar 1 aflevering in te kijken afleveringen staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
wat je hebt bekeken kun je via de pc eenvoudig op netflix zelf zien. Ga naar je account en dan naar kijkactiviteit: https://www.netflix.com/viewingactivity een exportfunctie heeft dat verder niet en het is per aflevering van een serie.

ik heb 6 afleveringen bij shooter staan, volgende aflevering is vandaag ergens. Oftewel 1 dag na de uitzending in de VS: IMDB: Shooter (TV Series 2016– ) - Episodes

[ Voor 33% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-12-2016 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 18:31
B2 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 08:44:
Ik zie bij Shooter "Elke week een nieuwe aflevering staan", maar is dat pas als je begint met kijken of zo? Ik heb nog maar 1 aflevering in te kijken afleveringen staan..
Grappig! Daar heb ik helemaal niet over nagedacht, maar vond het wel apart at nieuwe afleveringen op woensdag kwamen, toen ik ook begonnen ben met kijken.
Sterken nog, de nieuwe aflevering voor deze week staat er nog niet in, maar vorige week werd die ook in de loop van de ochtend zichtbaar. Heb nu 6 afleveringen gezien.

Zou het wel vreemd vinden als ze op basis van je kijk-gedrag de afleveringen zouden "unlocken". Gelukkig is de serie niet zo heel erg goed geproduceerd, gedirigeerd en gespeeld.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Bedankt voor het melden. Op mijn lijst stond nog The Following S3. Seizoen 1 en 2 ooit gevolgd via Veronica. Nu nog ruim 3 weken de tijd om 15 afleveringen te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Black Mirror, wat een serie. Nooit gedacht dat ik deze zo goed zou vinden :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
meesje schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:28:
Bedankt voor het melden. Op mijn lijst stond nog The Following S3. Seizoen 1 en 2 ooit gevolgd via Veronica. Nu nog ruim 3 weken de tijd om 15 afleveringen te kijken.
Ben ergens in seizoen twee maar kan me er niet toe zetten verder te kijken. Netflix verlost me feitelijk uit mijn lijden. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Nu online
corset schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:38:
Black Mirror, wat een serie. Nooit gedacht dat ik deze zo goed zou vinden :D
Vooral de aflevering met: "I saw what you did" vond ik erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Arjantje72 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:53:
[...]

Voor mij:

White Christmas (Laatste van S03 volgens mij? met 2 man in cabin)
Iets met een beer (vrouw die wakker wordt zonder kennis)
Where is Waldo

Heerlijk creepy afleveringen <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
B2 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 08:44:
Nee dat is niet persoonsgebonden. Dat gaat ik vanaf het moment dat de eerste aflevering online staat.

Ik heb er niet van gezien en voor mij staan er 7 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:54

Sargan

Filmfreak...

Iemand die de animatieserie Trollhunters kijkt?
Deze is van Guillermo del Toro en mijn zoontje ( 8 ) en ik kunnen het erg waarderen!

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:32
Arjantje72 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:53:
[...]

Uit welke aflevering kwam dit ?
Gisteren White Bear gezien ... damn dat had ik wel niet zien aankomen.
Gewoon geschift hoe die serie in mijn hoofd blijft hangen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Nu online
Yarisken schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:28:
[...]

Uit welke aflevering kwam dit ?
Gisteren White Bear gezien ... damn dat had ik wel niet zien aankomen.
Gewoon geschift hoe die serie in mijn hoofd blijft hangen ....
Van Seizoen 3 : Shut Up and Dance.
De serie blijft inderdaad lang in je hoofd zitten, ik had me toch wazige dromen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Trevor schreef op woensdag 28 december 2016 @ 08:45:
wat je hebt bekeken kun je via de pc eenvoudig op netflix zelf zien. Ga naar je account en dan naar kijkactiviteit: https://www.netflix.com/viewingactivity een exportfunctie heeft dat verder niet en het is per aflevering van een serie.

ik heb 6 afleveringen bij shooter staan, volgende aflevering is vandaag ergens. Oftewel 1 dag na de uitzending in de VS: IMDB: Shooter (TV Series 2016– ) - Episodes
Verwijderde items vervallen echter. Staat dan gewoon iets van film ofzo. Ook content gekeken via vpn met zelfde account, of fysiek vanuit het buitenland zonder NL vpn, staat er niet tussen. Per netflix regio maak je een eigen lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:52
Iemand anders ook problemen met streamen? Is een beetje nostalgisch die VHS kwaliteit :)

Gisteren ook al dit probleem met Spartacus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Laatst online: 19-09 18:31
luxzenburcht schreef op woensdag 28 december 2016 @ 20:51:
Iemand anders ook problemen met streamen? Is een beetje nostalgisch die VHS kwaliteit :)

Geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Wel zo handig om te vermelden welke provider je hebt. Nu heb je kans dat iedereen gaat roepen hier geen last van te hebben, terwijl het misschien een peeringprobleem zoals vorig jaar bij UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online

Ik heb zowel op ipad als via de netflix app op de ziggo decoder vrij matig beeld. Vrij veel ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:52
meesje schreef op woensdag 28 december 2016 @ 20:58:
[...]

Ik heb zowel op ipad als via de netflix app op de ziggo decoder vrij matig beeld. Vrij veel ruis.
Excuses :) Ziggo hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Hoop ik niet dat we weer dezelfde problemen hebben als vorig jaar.
Check https://ispspeedindex.netflix.com/country/netherlands/
In de grafiek onderaan de pagina zie je dat december en januari helemaal, de kwaliteit erg slecht was in former upc gebied.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 17:03

Alleen de ondertiteling loopt iets langzamer, beetje irritant maar verder geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Wat zie je als je een test doet bij fast.com? Deze gebruikt de servers van Netflix. Als je daar significant lagere waardes ziet dan bij een andere speedtest dan zou ik eens bij je provider aan de bel trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:46
rimave schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:22:
En weer een gegronde reden om te downloaden: sounddrops. Ik wordt er werkelijk schijtziek van. De situatie is een Apple TV met Sonos systeem en Netflix app. Alle apps op de Apple TV werken prima, maar de schijterige Netflix app heeft dus om de 10 seconden een seconde audiodrop. En dat is verrekte irritant kijken kan ik je vertellen.
Apple TV4?
Ik gebruik ook een ATV4 met Sonos Playbar maar heb dit probleem nog nooit gehad. Misschien de Netflix app er een keer af gooien en opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:47
Sargan schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:14:
Iemand die de animatieserie Trollhunters kijkt?
Deze is van Guillermo del Toro en mijn zoontje ( 8 ) en ik kunnen het erg waarderen!
Ja ;w Inderdaad goeie animatie serie.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Heeft allemaal te maken met licenties, contracten en onderhandelingen. Kan zomaar zijn dat een hoop spul weer terugkomt medio 2017, zeker nu Amazon zometeen vol de aanval gaat inzetten op Netflix. Dan moeten ze immers ook buiten de VS hun aanbod gaan vergroten in plaats van verkleinen om hun huidige marktpositie vast te houden. Wat dat betreft ben ik wel blij met de uitrol van Prime Video, eindelijk wat (broodnodige) stevige concurrentie voor Netflix in Nederland en Europa.

[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 29-12-2016 00:55 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Veefje
mindcrash schreef op donderdag 29 december 2016 @ 00:50:
[...]

Heeft allemaal te maken met licenties, contracten en onderhandelingen. Kan zomaar zijn dat een hoop spul weer terugkomt medio 2017, zeker nu Amazon zometeen vol de aanval gaat inzetten op Netflix. Dan moeten ze immers ook buiten de VS hun aanbod gaan vergroten in plaats van verkleinen om hun huidige marktpositie vast te houden. Wat dat betreft ben ik wel blij met de uitrol van Prime Video, eindelijk wat (broodnodige) stevige concurrentie voor Netflix in Nederland en Europa.
Ja, idd. Ben er ook alleen maar blij mee. Bij beide diensten zal er (bij Netflix is dat al) uiteindelijk een interessant aanbod zijn en dat maakt het alleen maar mooier voor film en seriekijkers. Amazon moet echter wel dit half jaartje aangrijpen om het een en ander te verbeteren. Sinds de introductie is alleen Mr. Robot toegevoegd. Ze mogen de 'gemiddelde' kijker wel meer animo geven om de dienst na de eerste 6 maanden te behouden.

• G.Scholtens
  • Laatst online: 13:13
loekf2 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:50:
[...]

Ja ;w Inderdaad goeie animatie serie.
Kijk deze serie ook af en toe met mijn dochter van 4 :)
Pappa vind dit best leuk O-)

Verwijderd

Komt de rest van star trek niet meer dit jaar??

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:02:
Komt de rest van star trek niet meer dit jaar??
Ze hebben nog 2 dagen en het zou mij niets verbazen als het op 1 januari er in eens staat. Also: ik heb het totaal niet door gehad toen ze ST: Enterprise toevoegde. Moet trouwens eerlijk zeggen dat ik voornamelijk TNG wil hebben, maar goed, ben nog wel even zoet met DS9. Ben nu pas bij S04E21 en ben begonnen met kijken toen dat op netflix kwam :P

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Gropah schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:06:
[...]

Ze hebben nog 2 dagen en het zou mij niets verbazen als het op 1 januari er in eens staat. Also: ik heb het totaal niet door gehad toen ze ST: Enterprise toevoegde. Moet trouwens eerlijk zeggen dat ik voornamelijk TNG wil hebben, maar goed, ben nog wel even zoet met DS9. Ben nu pas bij S04E21 en ben begonnen met kijken toen dat op netflix kwam :P
Ik ook maar ben nu bij s06e07 ;)
Daarna nog enterprise en daarna voyager dan thg :P
Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk van tng?

• Adlermann
  • Laatst online: 13:37
chucky666 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:02:
[...]

Ik ben met enterprise begonnen, maar er zijn zeven seizoenen tng.

Volgens mij komtmde remaster erop te staan, erg fijn

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Wailing_Banshee

You're Next

chucky666 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:02:
[...]

7. ToS heeft heeft er 3, Enterprise 4, de rest zijn er 7. En dan heb je natuurlijk ook de Animated Series :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• RalfW
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-08-2020

Ik heb er ook last van. Ik heb het in het Ziggo topic gezet.

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/49664829

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 12:57
Hier hetzelfde probleem, ook Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

SpaceAce schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:09:
[...]

Hier hetzelfde probleem, ook Ziggo.
Ik ga even afkloppen, maar Zeelandnet stelt niet teleur (wat dit aangaat).

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Hier ook sinds 2 dagen. Dacht al dat ik de enige was. Hele troubleshoot thuis al gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wat? De serie from dusk till dawn verdwijnt? Die wordt nota bene als netflix original aangegeven. Gelukkig hoef ik nog maar 2 afleveringen. Vandaag maar even doen dus.

/wel maar 1 bron, netflix zelf meldt het bij mij niet op de detailspagina... hoop dus maar dat het een foutje is van de app. (upflix - android)

[ Voor 30% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-12-2016 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De film gaat weg, niet de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Trevor schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 07:04:
Wat? De serie from dusk till dawn verdwijnt? Die wordt nota bene als netflix original aangegeven. Gelukkig hoef ik nog maar 2 afleveringen. Vandaag maar even doen dus.

/wel maar 1 bron, netflix zelf meldt het bij mij niet op de detailspagina... hoop dus maar dat het een foutje is van de app. (upflix - android)
Het is een serie van El Rey Network. Zelfde geval met series als Orphan Black, Better Call Saul en Fargo. Gewoon een deal tussen Netflix en de zender die het uitbrengt. Wanneer deze deal niet verlengt wordt, dan kan de serie gewoon verdwijnen ga ik van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De serie blijft heren, de film uit 1986 gaat weg :)
Pagina: 1 ... 96 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.