meesje schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:19:
Ik schrik er trouwens elke keer weer van als ik inlog op Netflix hoeveel Netflix Originals er wel niet geproduceerd worden. Het rotte is dat veel series me best goed lijken (mijn smaak is breed).
Ooit dacht ik van ik ga eerst de niet-Netflix Originals kijken en daarna verder met de NO's, maar ik kan hier al bijna niet tegenop kijken.
Wordt indd wel een erg lange lijst zo, aan de ene kant lekker natuurlijk als het goede series zijn, maar ook weer jammer dat de trend blijkbaar nog steeds is om content af te schermen voor andere (legale) media. Het momentum van Netflix wordt zo goed gebruikt. Veel users --> veel kijkers naar Netflix Original series --> veel mond-op-mond reclame --> meer users.
Afgelopen tijd deze gezien/met deze serie bezig:
-
The100 (5/10): Leuk sci-fi verhaaltje maar uitwerking beetje tiener-achtig (gebaseerd op ongeveer 4 afl.). Hoor verhalen over betere afleveringen dan de eersten, wellicht pak ik hem dus weer eens op.
-
Van Helsing (2/10): Complete tegenvaller, slechts 1 redelijke acteur, matig verhaal, domme keuzes/scenarios, over-the-top American heroisme. (gebaseerd op ongeveer 4 afl., ga geen verdere tijd eraan besteden)
-
The Expanse (9/10): Heerlijke mysterieuze sci-fi detective. In mijn top-5 van beste series denk ik.
-
3% (7/10): Spaanstalige serie, dystopische sci-fi in een rauw jasje, prima verhaal, goed acteren, leuk

Nu bij aflevering #8.
Op to-watch-lijst:
- Stranger Things
- The OA
- Cosmos