Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat zou kunnen, in de app staat echter de serie, net nog even gecontroleerd :-)

Wel veel mooie films die verdwijnen. Ook there will be blood bijvoorbeeld. Ik snap hoe het werkt, maar het blijft vaak jammer. (Zit wel ook op prime video :-P )

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-12-2016 08:14 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 21:34
Meer mensen problemen met de volgorde van de afleveringen bij Netflix op de Apple TV 3?

Met name bij kinderseries valt het me op. Volgorde is in de trant van
1
6
2
7
3
8
4
9
5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:17
Even een cross-post uit het [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 9:

Aan de mensen met problemen met streamen op hun Ziggo-aansluiting: zitten jullie in oud-Ziggo of oud-UPC gebied? De storing van vorig jaar speelde specifiek in oud-UPC-gebied. Aangezien de beide IP-netwerken nog steeds gescheiden zijn is een dergelijk onderscheid nu ook weer te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:30
Ik heb geen problemen en ik zit in oud-Ziggo gebied.

[ Voor 4% gewijzigd door tiguan op 30-12-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier geen problemen met ziggo in oud ziggo gbied (Friesland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hier ook geen problemen met oud-UPC gebied (Friesland)

Test met fast.com haalt 97mbps en speedtest.net zit daar nog iets boven.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 30-12-2016 12:10 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:16
NRG-81 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:35:
Meer mensen problemen met de volgorde van de afleveringen bij Netflix op de Apple TV 3?

Met name bij kinderseries valt het me op. Volgorde is in de trant van
1
6
2
7
3
8
4
9
5
Ja, hier precies hetzelfde. Enkel bij kinderseries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Oud ziggo en wel problemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Star trek voyager staat er nu ook op!

Die is voor volgende week :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 10:37
Star trek voyager is vandaag toegevoegd op Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:15
Geen problemen, oud UPC gebied, Amsterdam.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 12:57
Wel problemen, oud ziggo gebied (Baarlo - Limburg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:17
4 van de 5 mensen die problemen hebben gemeld (luxzenburcht, RalfW, SpaceAce en UltraSub) wonen in Limburg. Voor zover ik kan achterhalen woont meesje in Flevoland, dus behalve meesje is alles te lokaliseren naar Limburg. (Meesje, misschien recent naar Limburg verhuisd? Even je profiel aanpassen dan :+)

Andersom, van de 8 mensen die géén problemen hebben gemeld, wonen er 6 niet in Limburg. Van de overgebleven twee (Dennis585 en martinusz) kon ik zo snel geen woonplaats vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door Jerrythafast op 30-12-2016 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:00
Jerrythafast schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:02:
4 van de 5 mensen die problemen hebben gemeld (luxzenburcht, RalfW, SpaceAce en UltraSub) wonen in Limburg. Voor zover ik kan achterhalen woont meesje in Flevoland, dus behalve meesje is alles te lokaliseren naar Limburg. (Meesje, misschien recent naar Limburg verhuisd? Even je profiel aanpassen dan :+)

Andersom, van de 8 mensen die géén problemen hebben gemeld, wonen er 6 niet in Limburg. Van de overgebleven twee (Dennis585 en martinusz) kon ik zo snel geen woonplaats vinden.
Nog steeds Flevoland. Sorry mensen, geen interesse in Limburg. Behalve voor een weekendje weg. ;-)
Via het chelloo.com forum heb ik Anne-Ziggo een PM gestuurd. Dus we wachten af.

[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 30-12-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:51:
Star trek voyager staat er nu ook op!

Die is voor volgende week :)
erg erg vet, dankje/

Hier oud ziggo gebied friesland en geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Levert een ultrahd abo alleen maar meerwaarde in de beschikbaarheid van 4K streams (naast de extra schermen) of is er voor meerdere streams ook een hogere bitrate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Zoo S1 staat er ook op! :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
UltraSub schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:56:
Levert een ultrahd abo alleen maar meerwaarde in de beschikbaarheid van 4K streams (naast de extra schermen) of is er voor meerdere streams ook een hogere bitrate?
Alle 4 de streams zijn op de hogere bitrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
UltraSub schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:56:
Enkel de 4k streams heb je dan erbij indien beschikbaar voor een titel + inderdaad 4 ipv 2 schermen.

De niet 4k streams zijn identiek aan het normale HD abbo wat betreft bitrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Zag het net.
En Bitten staat er ook op :P
En de nieuwe junglebook.

[ Voor 6% gewijzigd door chucky666 op 30-12-2016 19:14 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Rockvee2 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 18:23:
[...]

Alle 4 de streams zijn op de hogere bitrate.
Maar dat bedoelde ik niet :)
ik222 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 18:48:
[...]

Enkel de 4k streams heb je dan erbij indien beschikbaar voor een titel + inderdaad 4 ipv 2 schermen.

De niet 4k streams zijn identiek aan het normale HD abbo wat betreft bitrate.
Dit bedoelde ik. Had ik wel verwacht, toch jammer. Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57

Ik woon in hetzelfde dorp als Ralf en ook ik kan via Ziggo Internet alleen slechte kwaliteit Netfilx streamen.

PS
Zojuist leek het probleem zich hersteld, ook bij RalfW.

[ Voor 4% gewijzigd door RielN op 30-12-2016 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34

(Zuid west) Noord Brabant hier, heb wel een broer in Limburg telt dat ook :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
RielN schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 20:24:
PS
Zojuist leek het probleem zich hersteld, ook bij RalfW.
Hier start stream ineens ook meteen en in goede kwaliteit. Hoop dat het gefixed is. We shall see.

/edit
Too soon. Net een major dip. Maar minuut later weer goed. In ieder geval beter dan de afgelopen twee dagen.
martinusz schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 20:30:
(Zuid west) Noord Brabant hier, heb wel een broer in Limburg telt dat ook :+
Allemaal Limburg, Brabant ook :+

[ Voor 39% gewijzigd door UltraSub op 30-12-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chucky666 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 19:14:
[...]

Zag het net.
En Bitten staat er ook op :P
En de nieuwe junglebook.
Junglebook staat er al even op, vond hem maar matig, maar ik dacht ook dat het tarzan was rn dit was meer een kinderfilm. De slang en beer zijn wel tof, maar eeste helft vond ik niet zo.

Ik vind de oude tekenfilm leuker, maar ik ben ook 40+ en ben dus opgegroeid met de tekenfilm versie.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2016 01:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
meesje schreef op woensdag 28 december 2016 @ 20:58:
[...]

Ik heb zowel op ipad als via de netflix app op de ziggo decoder vrij matig beeld. Vrij veel ruis.
Ik heb nog wat tests gedaan met een drietal series: The Following, The 100 en Arrow. De beeldkwaliteit van de laatste twee is goed, maar The Following (S3) heel veel ruis. De ruis is gelijk zichtbaar en niet pas na b.v. een paar minuten.
Zouden jullie kunnen checken of bij jullie The Following (S3) ook veel ruis geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:10

Spotmatic

Ken sent me

Ik ken de serie niet, maar gelijk even gekeken en inderdaad: veel ruis. Dat is blijkbaar een keuze van de makers geweest.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ruis is inderdaad zeker niet hetzelfde als lagere bitrate vanwege bandbreedte tekort ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

ST TNG staat er nu ook op :)

(is op dit moment vreemd genoeg nog niet met de zoek functie te vinden, dus: https://www.netflix.com/title/70158329 ).

[ Voor 68% gewijzigd door KillerBee op 31-12-2016 10:21 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:05
Spotmatic schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 10:03:
Ik ken de serie niet, maar gelijk even gekeken en inderdaad: veel ruis. Dat is blijkbaar een keuze van de makers geweest.
Ik ben zelfs gestopt met S3 vanwege deze reden. Een beetje film grain ok, maar dit was niet om aan te gluren. Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Laatst online: 19-09 21:34
Blik1984 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:22:
[...]

Ja, hier precies hetzelfde. Enkel bij kinderseries
Heel vreemd dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
DutchOwnage schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 10:23:
[...]

Ik ben zelfs gestopt met S3 vanwege deze reden. Een beetje film grain ok, maar dit was niet om aan te gluren. Jammer maar helaas.
Spotmatic schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 10:03:
Bedankt voor jullie bevestigingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
meesje schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 09:51:
[...]

Ik heb nog wat tests gedaan met een drietal series: The Following, The 100 en Arrow. De beeldkwaliteit van de laatste twee is goed, maar The Following (S3) heel veel ruis. De ruis is gelijk zichtbaar en niet pas na b.v. een paar minuten.
Zouden jullie kunnen checken of bij jullie The Following (S3) ook veel ruis geeft?
Ik heb hem zelf niet gezien, maar mijn ouders wel. En toen kreeg ik een berichtje wat er met de serie aan de hand was ;).
Dus ja de kwaliteit is zeer slecht (vooral later in het seizoen, de eerste paar afleveringen zijn volgens mij juist wat beter?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalfW
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-08-2020
UltraSub schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 20:34:
[...]

Hier start stream ineens ook meteen en in goede kwaliteit. Hoop dat het gefixed is. We shall see.

/edit
Too soon. Net een major dip. Maar minuut later weer goed. In ieder geval beter dan de afgelopen twee dagen.

[...]

Allemaal Limburg, Brabant ook :+
Ik heb later op de avond niet meer gekeken, maar om 19.00u gisterenavond was alles in orde.

Nu in de ochtend nogmaals "netwerk test" gedaan met de Netflix app op de Samsung tv, deze zit steeds rond de 20 Mbit. Op de laptop is het beeld ook meteen goed en zelfs terug/voorruit spoelen geeft direct beeld.
Hopelijk is het toch opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Even een kleine klacht over enterprise, vanaf s03e17 is het opeens 4:3 op netflix :)

Moet me op oudejaarsnacht toch ergens aan ergeren, terwijl ik ziek op de bank lig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enterprise is bij mij nu 16:9, ook vanaf afl. 0317

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Ben nu ook met Enterprise begonnen, enige die ik nog nooit had gezien. Maar ik zit met een probleem dat ik continu opnieuw moet inloggen op mijn SmartTV (LG 42ln5758-ze)

En als ik een aflevering gekeken heb kan ik niet meteen verderkijken. Soms 3 keer een foutmelding(na 2 tot 15 seconden playback) en dan werkt het weer. Ook bij andere content.

Het inlog probleem zou door de ESN komen(dat er ergens een ander apparaat hetzelfde heeft) en volgens de site van netflix moet ik dan maar overwegen op een ander apparaat netflix te gebruiken. Gezellig :(.

Iemand die het probleem herkent en een oplossing heeft? Is nog maar een maand of 2, 3 aan de hand, daarvoor nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 16:05
Via de website kun je bij je accountgegevens alle apparaten afmelden, misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakward schreef op zondag 1 januari 2017 @ 15:02:
en volgens de site van netflix moet ik dan maar overwegen op een ander apparaat netflix te gebruiken. Gezellig :(.
Lekkere reactie: koop maar een andere tv 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 23:26:
Enterprise is bij mij nu 16:9, ook vanaf afl. 0317
Het was alleen die ene aflevering bij mij, heb niet opnieuw gekeken eigenlijk, zit inmiddels al in s4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:53
Dit weekend gestart met White Rabbit Project, het B-team trio van Mythbusters, Tory, Grant en Kari zet een vermakelijke serie weg. Eentje waarvan we waarschijnlijk wel een tweede seizoen van terug gaan zien. Wat mij betreft kan de gehele ranking van de items echter wel wat minder, dit wordt gedurende de afleveringen iets te dik er bovenop gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:23
Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 15:43:
[...]

Lekkere reactie: koop maar een andere tv 8)7
Wat moet Netflix anders doen?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Rakward schreef op zondag 1 januari 2017 @ 15:02:
Ben nu ook met Enterprise begonnen, enige die ik nog nooit had gezien. Maar ik zit met een probleem dat ik continu opnieuw moet inloggen op mijn SmartTV (LG 42ln5758-ze)

En als ik een aflevering gekeken heb kan ik niet meteen verderkijken. Soms 3 keer een foutmelding(na 2 tot 15 seconden playback) en dan werkt het weer. Ook bij andere content.

Het inlog probleem zou door de ESN komen(dat er ergens een ander apparaat hetzelfde heeft) en volgens de site van netflix moet ik dan maar overwegen op een ander apparaat netflix te gebruiken. Gezellig :(.

Iemand die het probleem herkent en een oplossing heeft? Is nog maar een maand of 2, 3 aan de hand, daarvoor nooit problemen.
Even alle apparaten afmelden op de Netflix site en nogmaals proberen?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

donald_dick schreef op zondag 1 januari 2017 @ 21:11:
[...]

Wat moet Netflix anders doen?
hun clientside software fatsoenlijk schrijven, testen en corrigeren. Ik kreeg diezelfde "tip" toen bleek dat ze de authenticatie deden obv een niet-uniek adres (en je dus @random wordt uitgelogd). En direct na die tip de call sloten zonder manier om verder te reageren 8)7

(Over de content en ook de tool-functionaliteit ben ik verder overigens behoorlijk tevreden).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 20:05

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Als ik het goed begrijp is er elders een televisie met het zelfde serienummer? Ik zie echt niet in hoe dat het probleem van Netflix zou zijn of hoe ze dat zouden kunnen oplossen. De fout ligt bij de fabrikant van de tv als dat het is...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op zondag 1 januari 2017 @ 19:50:
Dit weekend gestart met White Rabbit Project, het B-team trio van Mythbusters, Tory, Grant en Kari zet een vermakelijke serie weg. Eentje waarvan we waarschijnlijk wel een tweede seizoen van terug gaan zien. Wat mij betreft kan de gehele ranking van de items echter wel wat minder, dit wordt gedurende de afleveringen iets te dik er bovenop gelegd.
Zou tof zijn als ze tested.com aan netflix toevoegen, zou er mooi bijpassen. Gewoon overkopen, iedere tweaker zou dat tof vinden.
Mx. Alba schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:59:
Als ik het goed begrijp is er elders een televisie met het zelfde serienummer? Ik zie echt niet in hoe dat het probleem van Netflix zou zijn of hoe ze dat zouden kunnen oplossen. De fout ligt bij de fabrikant van de tv als dat het is...
Maar wat nu als philips dezelfde nummers gaat gebruiken als sony? Ligt de fout dan ook bij 1 fabrikant? Netflix kan ook een combi van gebruikersnaam+profielnaam+devicenaam of iets dergelijks gebruiken?

Privacy technisch vind ik het wel raar, stream je naar je tv en verschijnt het wellicht op iemand anders zijn tv ergens op de wereld. Als meer apps zou zouden werken krijg je rare dingen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2017 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

^^What he said. Bizar dat een enkel onveranderbaar en niet uniek ID wordt gebruikt als sessie-ID. IMHO onverantwoord, zeker nu blijkt dat er al te veel onveilige apparaten zijn in het Internet of Things. Ik zit erg te overwegen om ter compensatie maar een voor de TV AB makkelijk in te voeren password te nemen...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Maar horen die nummers niet uniek te zijn dan? En wie weet zit het probleem in de custom Netflix app van de fabrikant van de tv? Het is een beetje kort door de bocht om meteen Netflix er de schuld van te geven...

[ Voor 24% gewijzigd door Mx. Alba op 02-01-2017 07:32 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netflix heeft het beheer van de apps in eigen hand volgens mij, dat was bij de wd mediaspeler wel het geval, daar kon het team van wd niets aanpassen aan de netflix app, die werd aangeleverd. Ze hebben ook geen api e.d. om zelf iets te bouwen.

Netflix had ook opeens besloten dat wd geen netflix app meer mocht en wd moest toen een nieuwe versie van haar mediaspeler noodgedwongen uitbrengen zonder de app ingebouwd.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2017 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Mx. Alba schreef op maandag 2 januari 2017 @ 07:32:
Maar horen die nummers niet uniek te zijn dan? En wie weet zit het probleem in de custom Netflix app van de fabrikant van de tv? Het is een beetje kort door de bocht om meteen Netflix er de schuld van te geven...
offtopic:
Zelfs als bovenstaande van Hobbykok niet zo was: als Netflix de authenticatie niet zou hebben geregeld in de eigen API's dan hebben ze nog grotere problemen ;)
Het ene gebruikte ID is overigens de al lang legacy ESN. Waarvan (volgens WIkipedia) sinds 2010 zelfs de 'tweedehands' blokken al zijn uitgedeeld en waarvan 1 range by design niet uniek is (pESN). Linksom of rechtsom is het Netflix die hier niet handig was & is. Het is alsof je in deze tijd een nieuwe webdienst zou starten die by design niet gaat werken met IPv6.

Hetgeen dat bij mij stak was overigens vooral de manier waarop: vraag aan servicedesk, info heen-en-weer, en toen "I'm going to send you a link here that will explain what's happening here as well as help you get this issue resolved. Just Click Here and read through and follow these steps and you'll be good to go" met link naar de melding dat een ESN wordt gebruikt en je maar een ander device moet kopen. Om vervolgens de chat te verbreken voor ik ueberhaupt kans had te lezen, laat staan te reageren.

Maar goed, zoals ik al zei ben en blijf ik vanwege de content en functionaliteit een tevreden klant. En ik houd gewoon vol tot die andere in de wereld met ook de ESN van mijn LG TV het opgeeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 01:32:
[...]
Junglebook staat er al even op, vond hem maar matig, maar ik dacht ook dat het tarzan was rn dit was meer een kinderfilm. De slang en beer zijn wel tof, maar eeste helft vond ik niet zo.

Ik vind de oude tekenfilm leuker, maar ik ben ook 40+ en ben dus opgegroeid met de tekenfilm versie.
Ik heb de film eerder dit jaar in de bioscoop gezien, maar ik moest ook veelvuldig terugdenken aan de oude tekenfilm, omdat het er enorm op leek. De videoband hebben we destijds grijs gedraaid en moet één van de eerste (als het al niet de eerste was) Disney film geweest zijn, die ik in de bioscoop gezien heb. Daar bewaar ik goede herinneringen aan. Deze nieuwe versie was ok...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2017 11:00 . Reden: tekst aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de bios is het denk ik wel een betere ervaring dan thuis, er zit wel mooie cgi in, maar die komt pas echt tot zijn recht met al die kleinere dieren op een groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 15:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

In de bios was Jungle Book ook in degelijk 3D, dat scheelt ook. Ze hebben de film wel digitaal geschoten en hij is rijk aan CGI natuurlijk, maar ze hebben het oude door Disney bedachte principe van dieptewerking erin verwerkt als soort eerbetoon. Met meerdere lagen die afzonderlijk van elkaar animeren creëer je diepte, Bambi had dat 75 jaar geleden al. Dus als hier wordt gezegd dat het soms net een tekenfilm leek, dan is dat juist een groot compliment :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:56

Lapras

Ice beam

Ik kijk nooit series. Dit jaar heb ik als goed voornemen om aan mijn Duits te werken. Het leek me een idee om een serie te kijken met Duitse nasynchronisatie en mogelijke Duitse ondertiteling. Is er te vinden welke series ook Duitse audio hebben? Of moet ik maar gewoon een hoop series proberen om te zien welke toevallig ervoor in aanmerking komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Als ik als zoekterm "duits" invoer in het zoekvak van Netflix (browserversie) dan krijg ik enorm veel suggesties (en ook suggesties voor aangepaste zoektags). Dus probeer het zelf maar eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Naast Enterprise en DS9 zijn nu ook TNG en Voyager beschikbaar als het goed is

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Weet iemand toevallig hoe dat zit met Star Trek en opname kwaliteit? ST TNG is superscherp, maar Voyager en DS9 niet zo, ook al zijn die later gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

mindcrash schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:05:
Naast Enterprise en DS9 zijn nu ook TNG en Voyager beschikbaar als het goed is
Wow dus alle Star Trek series staan nu op Netflix. _o_ Eigenlijk bijna jammer dat ik ze allemaal al minstens een keer heb gezien (alleen een deel van TOS nog niet gezien) want de kwaliteit op Netflix is een stuk beter dan waar ik ze in gekeken heb...

@hierboven: die andere series hebben ze niet geremasterd dus dat is nog de originele kwaliteit. Nog steeds wel beter dan de gemiddelde illegale download, of ouderwetse tv via de "hark", analoge satelliet of analoge kabel, wat is hoe ik TNG, DS9 en VOY vroeger zag.

[ Voor 23% gewijzigd door Mx. Alba op 03-01-2017 00:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
tiguan schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 00:02:
Weet iemand toevallig hoe dat zit met Star Trek en opname kwaliteit? ST TNG is superscherp, maar Voyager en DS9 niet, ook al zijn die later gemaakt.
TNG en TOS zijn geremasterd in HD, Enterprise was altijd al HD, DS9 en VOY zijn SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Mx. Alba schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 00:03:
Wow dus alle Star Trek series staan nu op Netflix. _o_
:Y

Ik heb ze allemaal eerder gezien, maar heb afgelopen jaar TNG t/m nu via Netflix DS9 halverwege opnieuw gezien. op naar de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik was bij films wel die irritante zwarte balken boven en onder gewend door het afwijkende filmformaat, maar ik zie nu ook geregeld dergelijke balken bij originals series. Blijf het altijd zonde van m'n scherm vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:50

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dan zijn ze waarschijnlijk niet in 16:9 opgenomen, wat het formaat is van je TV, maar in 21:9 of een afwijkend formaat. Tja, ik vind ook dat je gelijk hebt, maar zo is het nu eenmaal. Sinds we van 4:3 zijn afgestapt is er nog lang geen eenheid te bespeuren. Ik kom ook nog steeds streams e.d. tegen waarbij er gewoon rondom aan alle 4 de zijden zwarte balken zijn. Zonde.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:30

Wailing_Banshee

You're Next

Hmm, moeten we nu de Enterprise serie afkijken op DVD of op Netflix (we hebben alle Star Trek's op DVD...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 00:46:
Ik was bij films wel die irritante zwarte balken boven en onder gewend door het afwijkende filmformaat, maar ik zie nu ook geregeld dergelijke balken bij originals series. Blijf het altijd zonde van m'n scherm vinden.
Weet je nog welke serie/series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Verwijderd schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:28:
[...]

Weet je nog welke serie/series?
House of Cards heeft vrij smalle balken boven en onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Waarom ze dat beeldformaat kiezen bij TV series is mij ook een raadsel. Bij film snap ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:21

Willybubba

Nut up or shut up.

tiguan schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 00:02:
Weet iemand toevallig hoe dat zit met Star Trek en opname kwaliteit? ST TNG is superscherp, maar Voyager en DS9 niet zo, ook al zijn die later gemaakt.
TNG is volgens mij de onlangs geremasterde versie. TES, DS9, Voyager en Enterprise hebben die behandeling nooit gehad.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Willybubba schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:57:
[...]

TNG is volgens mij de onlangs geremasterde versie. TES, DS9, Voyager en Enterprise hebben die behandeling nooit gehad.
TES? Bedoel je TOS? Die is juist wel geremasterd. Nog steeds in 4:3-formaat uiteraard maar qua scherpte, kleur en geluid flink opgepoetst tov het origineel. Vergeet niet dat TOS origineel bekeken werd op schermpjes die in vergelijking met huidige televisies niet veel meer dan postzegeltjes waren, vaak ook nog zwart-wit, en met misschien een resolutie van 400 pixels. De hoofdreden waarom ze drie verschillende uniformkleuren gebruikten was zodat ook op de slechte tv's van toen en op zwart-wit-schermen de personages beter uit elkaar te houden zouden zijn, want vaak zag je gewoon het gezicht niet goed genoeg om ze te herkennen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4:3 formaat rek ik gewoon op mijn tv uit, ik heb een stand waarbij de hoofden niet zo vervormd raken (denk dat hij van boven en onder een stukje eraf haalt), dan kan ik het prima kijken. Op 4:3 formaat kijken probeer ik wel af en toe, maar na een tijd druk ik toch op de beeldverhoudingsknop op de afstandsbediening van mijn tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
meesje schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:31:
[...]

House of Cards heeft vrij smalle balken boven en onder.
Die, maar ook bij The Crown kwam ik die smalle balken tegen.

Lijken iets smaller dan bij films, oftewel weer een ander opnameformaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Laatst online: 12:43
Iemand enig idee wanneer Seizoen 6 van Suits te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:33:
Waarom ze dat beeldformaat kiezen bij TV series is mij ook een raadsel. Bij film snap ik het wel.
House of Cards is geschoten in aspect ratio 2.00:1 (18:9). Dit is het "Univisium" formaat. Wikipedia: Univisium

Dit geldt ook voor Stranger Things.

[ Voor 4% gewijzigd door Spotmatic op 03-01-2017 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:27

Bluebe

Roar

Siebeh schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:16:
Het is maar even de vraag hoe lang suits nog op Netflix blijft, het zou afgelopen december al van Netflix af gaan en toen is de licentie nog tijdelijk verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:18:
[...]

House of Cards is geschoten in aspect ratio 2.00:1 (18:9). Dit is het "Univisium" formaat. Wikipedia: Univisium

Dit geldt ook voor Stranger Things.
Bij stranger things is het mij niet opgevallen, zal straks eens zien. Ik kijk bijna alle films in de bioscoop en daar is het formaat ook elke keer anders, wat een verschil zit daarin. Het stoort me eigenlijk nooit en anders rek ik het wel uit met mijn tv die dat uitmuntend kan. Zelfs 4:3 opnames met overal zwart eromheen wat je soms ziet op internet kan hij goed verwerken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2017 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:24:
[...]

Bij stranger things is het mij niet opgevallen, zal straks eens zien. Ik kijk bijna alle films in de bioscoop en daar is het formaat ook elke keer anders, wat een verschil zit daarin. Het stoort me eigenlijk nooit en anders rek ik het wel uit met mijn tv die dat uitmuntend kan. Zelfs 4:3 opnames met overal zwart eromheen wat je soms ziet op internet kan hij goed verwerken.
Idem dito! Ik stoor me er ook niet aan maar heb me wel steeds afgevraagd waarom dit bij TV-only series (zeker als ze digitaal zijn geschoten) zo is. Dus nu maar voor eens en voor altijd uitgezocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Precies, als het toch TV only is, dan ligt het beeldformaat redelijk vast lijkt me zo. Natuurlijk hangt het dan nog van de gebruikte film af, maar zelfs dan is er nog genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:36
Verwijderd schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:24:
[...]

Je kijkt dus niet het originele beeldformaat en laat het uitrekken? Dan klopt er toch niks van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 19:26

burgt

Starbass

Ideaal om op mn tablet te kijken, die is ook 4:3 :)

(S2 tab, dus de zwarte balken vallen anders ook niet op)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Nu online
baronruud schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:05:
[...]

Je kijkt dus niet het originele beeldformaat en laat het uitrekken? Dan klopt er toch niks van?
Precies, dan krijg je allemaal van die brede mensen. Ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Je hebt iig op Sony tv's een smart zoom zitten. Die hakt van de boven en onderkant een stukje af en rekt de linker en rechterzijde een klein beetje uit, zodat het midden van het beeld zijn normale verhoudingen behoudt. Dit ziet er opzich nog wel aardig uit. Jammer genoeg kan ik bij de Netflix app op m'n tv geen gebruik maken van andere beeldmodi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjantje72 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:31:
Precies, dan krijg je allemaal van die brede mensen. Ziet er niet uit.
Dat valt reuze mee vind ik, zie uitleg hierboven. Ik heb een Sony tv en een Panasonic tv, beiden hebben die smart functie. Dat werkt vrij goed, het bevalt me in iedergeval beter dan 4:3 formaat op mijn tv.

Als je tv alleen gaat uitrekken krijg je wel dikkerre mensen, maar ik heb nog altijd liever dikkere mensen dan die balken. Maar je kan natuurlijk prima in het originele formaat kijken als jou dat beter bevalt. Ik probeer het weleens, maar meestal houd ik dat dus niet vol.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2017 18:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Zo zie je maar weer dat iedereen anders is. Ik kijk juist graag in de juiste beeldverhouding. Dan maar zwarte balken links en rechts als ik TOS kijk. De tv is groot genoeg dat er ook dan veel oppervlak overblijft. :D (55")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker010
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-09 22:54
Siebeh schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:16:
Is Suits 5 al op de NLse Netflix te zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:16
Bluebe schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:22:
[...]

Het is maar even de vraag hoe lang suits nog op Netflix blijft, het zou afgelopen december al van Netflix af gaan en toen is de licentie nog tijdelijk verlengd.
Tot eind deze maand blijkbaar, ze verlengen hem per maand lijkt het wel. Zou jammer zijn als die verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Tweaker010 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 18:46:
[...]

Is Suits 5 al op de NLse Netflix te zien dan?
Dat vroeg ik me dus ook af. :?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Nee en suits gaat er 31 Januari van Netflix af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 20:36
Suits: S06E11: 01/25/2017, 09:00 PM
Suits is bijna bij seizoen 7. Netflix loopt achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:44
wvkreg schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:35:
Suits: S06E11: 01/25/2017, 09:00 PM
Suits is bijna bij seizoen 7. Netflix loopt achter.
Dat is niets nieuws en ook algemeen bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:15
Wij zijn thuis sinds vorige week begonnen met Designated survivor.

Zonder verwachtingen ingestapt en volledig gegrepen door de actualiteit en relevantie van de issues die erin voorkomen. Heel tof om te zien hoe het (misschien) zou gaan als iemand zonder politieke ambities die gewoon 'the right thing' wil doen aan de macht zou komen.

Wij zijn fan en hopen op S2. :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-09 18:55

@r!k

It is I, Leclerq

Rockvee2 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 07:48:
Nee en suits gaat er 31 Januari van Netflix af..
Vraag me af hoe dat gaat lopen, eerst zou suits al eind November begin december verwijderd worden, toen werd het toch verlengd en was eind december de einddatum, nu eind Januari. Zou me niets verbazen als er achter de schermen wat onderhandelingen plaats vinden en suits uiteindelijk alsnog blijft en ze meteen seizoen 5 en 6 erop zetten (ik hoop het in ieder geval).

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
@r!k schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:00:
[...]

Vraag me af hoe dat gaat lopen, eerst zou suits al eind November begin december verwijderd worden, toen werd het toch verlengd en was eind december de einddatum, nu eind Januari. Zou me niets verbazen als er achter de schermen wat onderhandelingen plaats vinden en suits uiteindelijk alsnog blijft en ze meteen seizoen 5 en 6 erop zetten (ik hoop het in ieder geval).
Ja, dat kan. Het kan ook zijn dat Amazon de rechten heeft. In Amerika heeft Amazon namelijk de rechten van veel USA Network series. Op Prime staan nu ook bijv Mr. Robot en Falling Water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:09

Nicap

Tsssk....

Best wel jammer, meer diensten. Concurrentie kan goed zijn, maar soms ook niet. Het kan ook zijn dat er meer betaald moet worden voor de rechten omdat er meer spelers zijn die bieden. Vervolgens moet de prijs omhoog anders kan het niet uit. En je blijft eerst toch wel, want je favo series staan erop :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
Niemand dwingt je om meerdere diensten tegelijjk af te nemen. Paar maandjes Netflix, paar maandjes Amazon, paar maandjes niets en lekker 's avonds gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Trailer voor het tweede seizoen van Voltron: Legendary Defender (Voltron: De Legendarische Beschermer), een van de vele series die DreamWorks Animation voor Netflix produceert. Een deel van de animatie werd gemaakt door Studio Mir, de Zuid-Koreaanse studio die onder andere meewerkte aan The Boondocks en The Legend of Korra (het vervolg op Avatar: The Last Airbender).

Het actievolle en komische verhaal - dat gebaseerd is op de iconische reeks uit de jaren tachtig - volgt vijf jongeren die de planeet Arus beschermen met behulp van Voltron, een legendarische robot die bestaat uit vijf mechanische robotleeuwen die ze kunnen besturen.

De nieuwe avonturen verschijnen vanaf 20 januari 2017 op Netflix.

Engels gesproken
Nederlands gesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:09

Nicap

Tsssk....

hcQd schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:02:
Niemand dwingt je om meerdere diensten tegelijjk af te nemen. Paar maandjes Netflix, paar maandjes Amazon, paar maandjes niets en lekker 's avonds gamen.
Dat is ook een mogelijkheid ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Nu online
Tweakmans schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 19:00:
Trailer voor het tweede seizoen van Voltron: Legendary Defender (Voltron: De Legendarische Beschermer), een van de vele series die DreamWorks Animation voor Netflix produceert. Een deel van de animatie werd gemaakt door Studio Mir, de Zuid-Koreaanse studio die onder andere meewerkte aan The Boondocks en The Legend of Korra (het vervolg op Avatar: The Last Airbender).

Het actievolle en komische verhaal - dat gebaseerd is op de iconische reeks uit de jaren tachtig - volgt vijf jongeren die de planeet Arus beschermen met behulp van Voltron, een legendarische robot die bestaat uit vijf mechanische robotleeuwen die ze kunnen besturen.

De nieuwe avonturen verschijnen vanaf 20 januari 2017 op Netflix.

Engels gesproken
[video]
Nederlands gesproken
[video]
Tof, ik vond het een leuke serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ivm gedownloade series op Mn iPhone heb ik een Apple TV meegenomen naar ons vakantiehuisje. Klopt het dat je vanaf de iPad wel direct AirPlay kan kiezen en dat ik bij de iPhone moet mirroren?

Ik zie geen AirPlay mogelijkheid in de Netflix app op mijn iPhone, wel op mijn iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
hcQd schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:02:
De tweaker hier kan idd makkelijk schakelen , en overal reminders instellen om eventueel een abo te stoppen.
95% van de mensen wil echter zorgeloos kunnen kijken , zonder hoeven na te denken welke app te starten , en welk abo nog doorloopt.
Anders had ik ook wel telefonie van KPN , Internet van Ziggo , en TV van Canal Digital genomen.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:43
Sinds gisteravond begonnen aan Shooter. Inmiddels heb ik twee afleveringen gekeken en vraag ik mij af of dit de serie voor mij gaat zijn.

Storytelling lijkt namelijk 'een beetje (erg) off' te zijn en ook het acteerwerk is in enkele gevallen ondermaats (en storend) te noemen - I'm looking at you Tom Sizemore & David Marciano. :s

Ik ken de gelijknamige film ( d:)b ) en aan dit project zijn niet de minste namen verbonden (Ryan Phillippe, Mark Whalberg en Lorenzo di Bonaventura). Maar goed, ik ga dus eens heel hard nadenken of ik deze serie nog een kans ga gunnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:36
degroot schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 01:02:
[...]

Anders had ik ook wel telefonie van KPN , Internet van Ziggo , en TV van Canal Digital genomen.
Beetje offtopic.
Als je alles van 1 provider neemt, heb je meestal een goeie (combi) korting, wat het totaal goedkoper maakt dan verschillende te nemen ;)
Pagina: 1 ... 97 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.