Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malfunctions schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:46:
Wij zijn thuis sinds vorige week begonnen met Designated survivor.

Zonder verwachtingen ingestapt en volledig gegrepen door de actualiteit en relevantie van de issues die erin voorkomen. Heel tof om te zien hoe het (misschien) zou gaan als iemand zonder politieke ambities die gewoon 'the right thing' wil doen aan de macht zou komen.

Wij zijn fan en hopen op S2. :)
Eerst maar seizoen 1 afmaken, ze gaan pas in maart komen met episode 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:52
Verwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:21:
[...]

Eerst maar seizoen 1 afmaken, ze gaan pas in maart komen met episode 11.
*insert geluid van plaat die ruw wordt gestopt* :/

Wij moeten nog 2 afleveringen van het nu beschikbare materiaal, maar gingen er vanuit dat dat het complete seizoen was..

Hmm, koude douche ;(

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
baronruud schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:02:
[...]

Beetje offtopic.
Als je alles van 1 provider neemt, heb je meestal een goeie (combi) korting, wat het totaal goedkoper maakt dan verschillende te nemen ;)
klopt, maar ik probeer eigenlijk aan te geven dat het meer om het gemak gaat. Mensen willen gewoon 1 appl ( netflix of amazon ) en vanuit daar zorgeloos tv kijken. Ze willen niet steeds switchen tussen apps omdat het 1e abonnememt gestopt is , of dat er content in de ene app wel staat en de andere niet

[ Voor 32% gewijzigd door degroot op 06-01-2017 11:03 ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

Phydomir

Dennis

Malfunctions schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:25:
[...]

*insert geluid van plaat die ruw wordt gestopt* :/

Wij moeten nog 2 afleveringen van het nu beschikbare materiaal, maar gingen er vanuit dat dat het complete seizoen was..

Hmm, koude douche ;(
Zit ook nog eens een hele nare cliffhanger aan de laatste aflevering. Vind het ook een hele leuke serie. Was een beetje bang dat ik alleen maar Jack Bauer kon zien als president maar Kiever doet het best goed.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:23
degroot schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:00:
[...]

klopt, maar ik probeer eigenlijk aan te geven dat het meer om het gemak gaat. Mensen willen gewoon 1 appl ( netflix of amazon ) en vanuit daar zorgeloos tv kijken. Ze willen niet steeds switchen tussen apps omdat het 1e abonnememt gestopt is , of dat er content in de ene app wel staat en de andere niet
Inderdaad, dat zou makkelijk zijn. Maar gaat never nooit niet gebeuren.

Of je moet een app ontwikkelen die al die apps kan combineren tot 1 grote bieb.
(mijn idee, elke euro die je hiermee gaat verdienen, wil ik een deel :P )

[ Voor 15% gewijzigd door DeBaroN op 06-01-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
degroot schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:00:
[...]

Wil jij dat niet of willen "mensen" dat niet.
Genoeg gebruikers van zen Spotify, als Netflix, NPO en RTLXL en dan hebben we het alleen nog maar over Nederland.

Er zijn ook in Amerika genoeg mensen met Netflix, Hulu, Amazon & Spotify.

Dat alles in 1 app makkelijker is ben ik met je eens maar dat mensen het niet willen onderschrijven de downloads en de lidmaatschappen niet.

ik zou trouwens zo €150,- Pm betalen als ik daarvoor toegang krijg tot alles

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het niet zo erg om bijv. 3 apps te hebben die ik regelmatig gebruik. Netflix, Amzn (met hopelijk straks betere content) en NPO. Stuk overzichtelijker dan 50 kanalen... waarvan 90% troep (hello SBS6/RTL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:34:
[...]

Wil jij dat niet of willen "mensen" dat niet.
Genoeg gebruikers van zen Spotify, als Netflix, NPO en RTLXL en dan hebben we het alleen nog maar over Nederland.

Er zijn ook in Amerika genoeg mensen met Netflix, Hulu, Amazon & Spotify.

Dat alles in 1 app makkelijker is ben ik met je eens maar dat mensen het niet willen onderschrijven de downloads en de lidmaatschappen niet.

ik zou trouwens zo €150,- Pm betalen als ik daarvoor toegang krijg tot alles
150,-?? Dat is wel absurd, voor 50,- per maand zou ik er nog wel over nadenken, als je dan alle streamingdiensten kunt bekijken/luisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
shoombak schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 15:00:
[...]

150,-?? Dat is wel absurd, voor 50,- per maand zou ik er nog wel over nadenken, als je dan alle streamingdiensten kunt bekijken/luisteren
Ja even als Extreem voorbeeld natuurlijk maar voor €50,- ga je dat niet halen ben ik bang. Alleen muziek streaming, netlifx,Amazon en Hulu samen is al €40,- je krijgt daar niet voor €10,- alle andere zenders bij ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 15:42:
Ja even als Extreem voorbeeld natuurlijk maar voor €50,- ga je dat niet halen ben ik bang. Alleen muziek streaming, netlifx,Amazon en Hulu samen is al €40,- je krijgt daar niet voor €10,- alle andere zenders bij ben ik bang.
Je kan beter 19 euro in de maand betalen en alle films in de bioscoop zien. Werkt nog een stuk beter dan thuis films kijken op je kleine tv :P
Ook nog eens een cliffhanger :P

Maar het ligt niet aan netflix, het wordt ook zo uitgezonden op tv in Amerika met zo'n lange pauze. Irritant.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2017 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 15:50:
[...]

Je kan beter 19 euro in de maand betalen en alle films in de bioscoop zien. Werkt nog een stuk beter dan thuis films kijken op je kleine tv :P
Wat prijs betreft wel maar niet wat de irritante mensen betreft, iemand die snotjes schiet bijvoorbeeld of erger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 21:23
[...]

Of je hebt thuis gewoon een bioscoop... ;) Geen irritante mensen, zet hem op pauze als je mot pissen. Bier stuk goedkoper :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:16:
Of je hebt thuis gewoon een bioscoop... ;) Geen irritante mensen, zet hem op pauze als je mot pissen. Bier stuk goedkoper :)
Ik heb thuis een beamer en alles gehad, maar toen ik kinderen kreeg was dat niet echt werkbaar, moet je rekening houden met het geluid enzo.

Geef mij maar de bios, ben ik mooi van thuis weg en heb ik geen vrouw die vragen gaat stellen of kinderen die klagen over het geluid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ik heb geen kleine tv ;)

De bioscoop vind ik voor mezelf geen serieus alternatief eigenlijk, ik zit thuis veel beter, ik kan thuis zelf bepalen wanneer het begint, ik heb geen last van andere, ik hoef er niet naar toe te rijden, enz enz.

De bioscoop is noodzakelijk kwaad in mijn ogen en alleen interessant voor als ik echt niet kan wachten.

Edit: Pathe is de enige met 19,- pm bioscoop toch? Ook nog een goeie reden om dat abonnement niet te nemen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 06-01-2017 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 18:46:
Edit: Pathe is de enige met 19,- pm bioscoop toch? Ook nog een goeie reden om dat abonnement niet te nemen :)
Je hebt er meer, waaronder https://www.vuecinemas.nl/moviepass en https://www.vuecinemas.nl/moviepass en http://www.moviescene.nl/..._onbeperkt_bioscoopbezoek en nog wat meer vermoed ik.

Allemaal 19 euro in de maand.

Het bevalt me wel, ik kijk 2 of 3 films achter elkaar. Ik neem meestal zelf een flesje drinken en wat lolly's mee van thuis. Thuis kijk ik ook weleens een film, maar er komt vaak wat tussen. TV series op netflix vind ik fijner om thuis te kijken.

Ik vind het wel een ideale combi, met spotify en netflix samen zit ik op net geen 50 euro in de maand. Dat vind ik goed, meer niet. Het idee hier om 150 euro te gaan betalen zal ik niet doen, dat vind ik veel te veel voor naar een beeldscherm te kijken. Het enige wat ik er nog bijwil is een unlimited boekenabonnement dat mij bevalt.

En de ene keer dat ik game of thrones wil kijken download ik het wel.

Wel apart dat jullie zoveel last van anderen hebben, dat heb ik nooit in de bios en ook nooit gehad. Het erheen rijden e.d. is natuurlijk een noodzakelijk kwaad, maar ik zie het als een avondje uit. Naar de kroeg ga ik namelijk amper, het is gewoon mijn uitje.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2017 19:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
- krakende chips- of snoepzakjes
- mensen die constant praten
- mensen die constant op hun mobiel zitten
- mensen die achter je stoel zitten te schoppen
- mensen achter je die een flesje drinken hard in de bekerhouder laten vallen waardoor je hele stoel trilt
- mensen naast je die stinken
- mensen naast je die wiebelen of niet stil kunnen zitten waardoor je hele stoel trilt
- mensen die met hun schoenen op de vloer zitten te schoppen / tikken
- mensen die hun schoenen uittrekken en de halve rij vergassen

Echt nooit last van gehad? :+

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verbaas me alleen dat iedereen altijd ontzettend grote bakken eten naar binnen moet werken, storen doe ik me er niet aan trouwens. Behalve aan de nieuwe koffie van Pathe Zwolle, daar zit een starbucks in en die koffie heeft een soort toegvoegde geur waardoor die hele zaal naar koffie ruikt en dan krijg ik ook zin in koffie, maar ik zit al in de zaal en de film begint...

Thuis heb ik kinderen die a) het geluid van het gamen te hard hebben of b) spotify luisteren en de koptelefoon op hebben of c) zoals nu ruzie gaan maken :P , liever 20 man die popcorn eten uit krakerige zakken dan twee kinderen die elkaar de hersens inslaan :+

Ik zet vanavond mooi netflix aan als iedereen slaapt in huis, kan ik even verder gaat met star trek.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2017 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:03:
[...]

Je hebt er meer, waaronder https://www.vuecinemas.nl/moviepass en https://www.vuecinemas.nl/moviepass en http://www.moviescene.nl/..._onbeperkt_bioscoopbezoek en nog wat meer vermoed ik.

Allemaal 19 euro in de maand.

Het bevalt me wel, ik kijk 2 of 3 films achter elkaar. Ik neem meestal zelf een flesje drinken en wat lolly's mee van thuis. Thuis kijk ik ook weleens een film, maar er komt vaak wat tussen. TV series op netflix vind ik fijner om thuis te kijken.

Ik vind het wel een ideale combi, met spotify en netflix samen zit ik op net geen 50 euro in de maand. Dat vind ik goed, meer niet. Het idee hier om 150 euro te gaan betalen zal ik niet doen, dat vind ik veel te veel voor naar een beeldscherm te kijken. Het enige wat ik er nog bijwil is een unlimited boekenabonnement dat mij bevalt.

En de ene keer dat ik game of thrones wil kijken download ik het wel.

Wel apart dat jullie zoveel last van anderen hebben, dat heb ik nooit in de bios en ook nooit gehad. Het erheen rijden e.d. is natuurlijk een noodzakelijk kwaad, maar ik zie het als een avondje uit. Naar de kroeg ga ik namelijk amper, het is gewoon mijn uitje.
Nou het is wel even weg dat klopt ja, als ik met mijn vriendin ga (die vind het wel leuk) dan eten we ervoor altijd even wat, gaan we naar de film, drinken we erna wat. Dat heeft netflix niet. Ik mis het niet maar kan me voorstellen dat het voor velen een belangrijke factor is idd.
Mick1990 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:20:
- krakende chips- of snoepzakjes
- mensen die constant praten
- mensen die constant op hun mobiel zitten
- mensen die achter je stoel zitten te schoppen
- mensen achter je die een flesje drinken hard in de bekerhouder laten vallen waardoor je hele stoel trilt
- mensen naast je die stinken
- mensen naast je die wiebelen of niet stil kunnen zitten waardoor je hele stoel trilt
- mensen die met hun schoenen op de vloer zitten te schoppen / tikken
- mensen die hun schoenen uittrekken en de halve rij vergassen

Echt nooit last van gehad? :+
Ppff dit allemaal idd, heeft misschien wel met de lokatie van de bioscoop te maken hoor.
Ik ga in de randstad en daar merk ik bovenstaande ook continu.

Mensen die op je vast afgesproken plek zitten is ook mega irritant trouwens, ik doe er niet voor niets moeite voor om in het midden van het midden te zitten. Kom ik daar zit er al iemand, krijg je geregeld nog een grote mond ook "De zaal is toch bijna leeg, ga je toch ergens anders zitten". Uuhh nee dus 8)7.

Hobbykok gaat in het oosten, misschien is het daar anders, of milder of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HE1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:29

HE1

Yonix schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 08:05:
Sinds gisteravond begonnen aan Shooter. Inmiddels heb ik twee afleveringen gekeken en vraag ik mij af of dit de serie voor mij gaat zijn.

Storytelling lijkt namelijk 'een beetje (erg) off' te zijn en ook het acteerwerk is in enkele gevallen ondermaats (en storend) te noemen - I'm looking at you Tom Sizemore & David Marciano. :s

Ik ken de gelijknamige film ( d:)b ) en aan dit project zijn niet de minste namen verbonden (Ryan Phillippe, Mark Whalberg en Lorenzo di Bonaventura). Maar goed, ik ga dus eens heel hard nadenken of ik deze serie nog een kans ga gunnen ...
ik vind de shooter serie wel mooi moet ik zeggen , keek uit naar de release van de laatste aflevering....:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
HE1 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:47:
[...]

ik vind de shooter serie wel mooi moet ik zeggen , keek uit naar de release van de laatste aflevering....:)
Van de film heb ik destijds prima genoten.
Geen hoogvlieger maar prima vermaak.

Ik heb de serie expres even opgespaard. Die ga ik na de eerste aflevering bingen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
baronruud schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:38:
[...]

Inderdaad, dat zou makkelijk zijn. Maar gaat never nooit niet gebeuren.

Of je moet een app ontwikkelen die al die apps kan combineren tot 1 grote bieb.
(mijn idee, elke euro die je hiermee gaat verdienen, wil ik een deel :P )
Die app is er al , voor de aTV , genaamd ..... TV
Echter werkt deze alleen nog maar in de US

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Frontier is een coproductie van Discovery Channel Canada en Netflix. De hoofdrol in de serie wordt vertolkt door acteur Jason Momoa (Aquaman, Game of Thrones, Stargate: Atlantis). Het verhaal speelt zich af in de 18e eeuw, een tijd waarin verschillende groepen strijden om de controle over de bont- en pelshandel in Noord-Amerika. Declan Harp, een gevreesde outlaw met Iers en Indiaans bloed, probeert een einde te maken aan het monopolie van Hudson's Bay Company.

In Canada ging het eerste seizoen (van zes afleveringen) op 6 november 2016 in première op Discovery Channel, maar Netflix zal de internationale distributie van Frontier verzorgen. Een tweede seizoen heeft inmiddels al groen licht gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:25:
Hobbykok gaat in het oosten, misschien is het daar anders, of milder of wat dan ook.
Ik ga in het noorden en oosten, komen ook niet veel pubers. Meeste gasten hebben een unlimited pas en zijn alleen. Gelukkig maar, anders was ik er snel klaar mee.

Maar nu ga ik weer lekker op de bank netflix kijken. Even verder met star trek _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:35
Klaar met Travelers, was erg goed. Kijk uit naar season 2! Nu weer verder met American Horror Story.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:47
Briljante Noorse mini serie: "The Heavy Water War"

dezelfde achtergrond als de klassieker Telemark, maar vertelt uit engels, noors en duits perspectief. Begint met een onmoeting tussen Bohr en Heisenberg tijdens de Nobel prijzen begin jaren 30.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:06
Verwijderd schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 15:59:
[...]

Maar nu ga ik weer lekker op de bank netflix kijken. Even verder met star trek _/-\o_
Voyager en TNG staan erop *O*

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

SPee schreef op maandag 9 januari 2017 @ 00:10:
[...]

Al ruim een week idd... maar geeft niet hoor :> ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Netflix serie "The Crown" trouwens Golden Globes voor beste drama serie en beste actrice in hoofdrol.

Top serie over "The Queen", opnames van 2e seizoen zijn al bezig (wat blijkbaar t/m midden jaren 60 bestrijkt, 1955 - 1964).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
SPee schreef op maandag 9 januari 2017 @ 00:10:
[...]

Ik kan niet wachten tot die nieuwe Star Trek Discovery serie begint (Mei 2017 ??). Volgens Wikipedia heeft Netflix de rechten buiten de US en Canada, wordt dus net als meer series de laatste tijd per week een episode toegevoegd (a la Frequency, Designated Survivor).

Had in Noorwegen EP1 van seizoen 4 van Sherlock gezien. Blijkt in NL niet op Netflix te staan. Wie heeft dan de rechten ? Had natuurlijk op de BBC kunnen kijken, maar kijk liever wanneer ik dat wil. Dan maar downloaden (sorry, BBC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
loekf2 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 08:31:
[...]

Had in Noorwegen EP1 van seizoen 4 van Sherlock gezien. Blijkt in NL niet op Netflix te staan. Wie heeft dan de rechten ? Had natuurlijk op de BBC kunnen kijken, maar kijk liever wanneer ik dat wil. Dan maar downloaden (sorry, BBC).
In NL wordt S4 van Sherlock op BBC First (met NL ondertiteling) uitgezonden. Gisteravond is afl. 2 uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Het leven van een makelaarsgezin uit Los Angeles - Sheila (Drew Barrymore), haar man Joel (Timothy Olyphant) en hun dochter Abby (Liv Hewson) - neemt een eigenaardige wending wanneer Sheila de smaak van mensenvlees te pakken heeft.

Santa Clarita Diet is een nieuwe, komische Netflix-serie met kannibalistische trekjes die vanaf 3 februari 2017 in Nederland en België beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:24
Verwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:37:
Ik vind het niet zo erg om bijv. 3 apps te hebben die ik regelmatig gebruik. Netflix, Amzn (met hopelijk straks betere content) en NPO. Stuk overzichtelijker dan 50 kanalen... waarvan 90% troep (hello SBS6/RTL)
Gewone tv kijk ik zelden. Voordeel van streaming Abbo dat het maandelijks opzegbaar is.

Dus ben je uitgekeken bij 1 ga je naar de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:37
loekf2 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 08:31:
[...]

Ik kan niet wachten tot die nieuwe Star Trek Discovery serie begint (Mei 2017 ??). Volgens Wikipedia heeft Netflix de rechten buiten de US en Canada, wordt dus net als meer series de laatste tijd per week een episode toegevoegd (a la Frequency, Designated Survivor).

En dan maar hopen dat het rond dezelfde tijd kan worden bekeken, en niet maanden later ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Baal echt dat ik zo snel door Stranger Things heen ben gegaan. Leuke serie.
Zoek iets boeiends maar veel series die ik dan probeer zijn het net niet. Of daar haak ik tussentijds af.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:34
Na seizoen 2 net afgerond te hebben van The 100 moet ik zeggen dat het een stuk beter is dan ik eerst dacht. Dit schreef ik op basis van de eerste 4 afleveringen:
- The100 (5/10): Leuk sci-fi verhaaltje maar uitwerking beetje tiener-achtig (gebaseerd op ongeveer 4 afl.). Hoor verhalen over betere afleveringen dan de eersten, wellicht pak ik hem dus weer eens op.
Heb hem dus weer opgepakt en geen spijt van, ondanks de jeugdige cast en nou niet zulk heel goed acteerwerk van velen stoort me dat op de ene of andere manier niet. Op naar seizoen 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakmans schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:23:
Het leven van een makelaarsgezin uit Los Angeles - Sheila (Drew Barrymore), haar man Joel (Timothy Olyphant) en hun dochter Abby (Liv Hewson) - neemt een eigenaardige wending wanneer Sheila de smaak van mensenvlees te pakken heeft.

Santa Clarita Diet is een nieuwe, komische Netflix-serie met kannibalistische trekjes die vanaf 3 februari 2017 in Nederland en België beschikbaar komt.

[video]
Dit is wel heel erg niet mijn smaak :X
Ik zet e.t. maar weer eens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:26:
Dit is wel heel erg niet mijn smaak :X
Ik zet e.t. maar weer eens op...
Het klinkt best raar, maar dat zijn soms net de series die je het meeste kunnen verrassen. Afwachten, dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

JohnnieWbl schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:13:
Na seizoen 2 net afgerond te hebben van The 100 moet ik zeggen dat het een stuk beter is dan ik eerst dacht. Dit schreef ik op basis van de eerste 4 afleveringen:

[...]

Heb hem dus weer opgepakt en geen spijt van, ondanks de jeugdige cast en nou niet zulk heel goed acteerwerk van velen stoort me dat op de ene of andere manier niet. Op naar seizoen 3 :)
Ik kwam serieus niet door de eerste aflevering heen, ondanks al dit soort meldingen.

Het script is echt erbarmelijk, soort Highschool 90210 in space.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 15:26
Tukk schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:15:
[...]

Ik kwam serieus niet door de eerste aflevering heen, ondanks al dit soort meldingen.

Mede door dit topic ben ik ook beginnen met kijken naar 'The 100'.
Het script is mager, de cast is inderdaad jeugdig en het is soms enorm voorspelbaar, maar toch is er iets dat me verder laat kijken.

Zelf vermoed ik dat het concept me wel aanspreekt: aarde in chaos en wat kan er al allemaal gebeuren en hoe gaan de mensen hier mee om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
ennekke schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:40:
[...]

Mede door dit topic ben ik ook beginnen met kijken naar 'The 100'.
Het script is mager, de cast is inderdaad jeugdig en het is soms enorm voorspelbaar, maar toch is er iets dat me verder laat kijken.

Zelf vermoed ik dat het concept me wel aanspreekt: aarde in chaos en wat kan er al allemaal gebeuren en hoe gaan de mensen hier mee om.
Mijn vrouw kijkt er graag naar en ik kijk een beetje mee terwijl ik met m'n laptopje loop te rommelen. Hetgeen wat me namelijk stoort is dat veel dingen niet zo werken: de zwaartekracht, re-entry, de taal evolutie van de achterblijvers, de spierspanning en conditie van de crew, de aanwezigheid van vuurwapens in de ruimte, de omgang met de lekkende hydrazine, het gebrek aan agorafobie. En ik weet dat ik dan veel te kritisch ben, maar ik geniet dan meer van een serie als The Expanse (aanrader!), waarbij heus ook niet alles klopt, maar veel minder storend aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
AutCha schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:01:
[...]

Mijn vrouw kijkt er graag naar en ik kijk een beetje mee terwijl ik met m'n laptopje loop te rommelen. Hetgeen wat me namelijk stoort is dat veel dingen niet zo werken: de zwaartekracht, re-entry, de taal evolutie van de achterblijvers, de spierspanning en conditie van de crew, de aanwezigheid van vuurwapens in de ruimte, de omgang met de lekkende hydrazine, het gebrek aan agorafobie. En ik weet dat ik dan veel te kritisch ben, maar ik geniet dan meer van een serie als The Expanse (aanrader!), waarbij heus ook niet alles klopt, maar veel minder storend aanwezig is.
De wetenschap achter The 100 is inderdaad tenenkrommend, veel acteurs ook en de keuzes die gemaakt worden al helemaal, maar toch blijf ik er naar kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

ennekke schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:40:
[...]

Ik kijk momenteel 3%op netflix, beetje dezelfde achtergond. Mogelijk dat je dit ook wat vind.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Ik wil gaan beginnen aan Frecuency, serie met Jack Bauer als president ;)
En van Helsing !

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:52
Mars18 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:37:
Ik wil gaan beginnen aan Frecuency, serie met Jack Bauer als president ;)
En van Helsing !
Dat is niet Frequency, maar Designated Survivor :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Malfunctions schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:50:
[...]

Dat is niet Frequency, maar Designated Survivor :)
had moeten staan en :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

[...]

Mijn vrouw kijkt er graag naar en ik kijk een beetje mee terwijl ik met m'n laptopje loop te rommelen. Hetgeen wat me namelijk stoort is dat veel dingen niet zo werken: de zwaartekracht
Sinds iemand me hierop gewezen heeft heb ik ook moeite met Star Was kijken.., :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
[...]

Je lijkt mijn vrouw wel, die kijkt ook niets wat niet echt kan zijn, zelfs tekenfilms voor onde dochter liever niet, want dat is nep :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:43
Black Mirror is toch wel de meest indrukwekkende serie die ik op NetFlix heb gezien. Niet elke episode is even sterk of indrukwekkend, maar de meeste episodes blijven toch wel even in me geheugen rond dwarrelen. Ze maken veel indruk en zetten je aan het denken over wat technologie kan doen in de toekomst.
Ik heb S2 en S3 gekeken. Nu nog S1. Elke episode is een los staande episode. Je kan dus gewoon bij S3E2 beginnen als je wilt :)
Ik raad iedereen aan om deze serie te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
[...]
Hehe, lijkt me vermoeiend, zo'n kritische blik. Het lijkt me niet helemaal eerlijk om The100 met The Expanse te gaan vergelijken, de laatste valt bij mij waarschijnlijk in de top 5 series ooit gemaakt en na een paar aflevering van The100 weet je dat de serie niet per se een geloofwaardig scenario probeert neer te zetten.

Het laat echter wel mooi zien wat er ongeveer zou kunnen gebeuren als de mensheid de aarde verlaat en op verschillende plekken evolueert, en vervolgens weer met elkaar in aanraking komt. Zie aardige parallellen met de Amerikaanse geschiedenis in de 16e/17e eeuw en in een vlot, vol actie gestopte tiener-serie weten de makers aardig goed hoe de kijker een verhaal moeten voorschotelen. Vooral knap vind ik het hoe ze weg weten te blijven van een standaard "Good guys vs Bad Guys" drama.
Tukk schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:15:

Wellicht had ik geluk dat ik tijdens de eerste afleveringen andere dingen ging doen waardoor Netflix bleef draaien ;) Het 90210-gehalte neemt gelukkig dramatisch af richting S2 en zou het knap vinden als je de referentie adhv S2 nog zou blijven maken..

[ Voor 14% gewijzigd door JohnnieWbl op 10-01-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ook begonnen aan the Expanse van de week. Na een paar afleveringen nog niet echt super enthousiast. Maar goed misschien komt dat nog.

De Black Mirror wil ik ook wel gaan kijken. Oogt erg interessant.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

JohnnieWbl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:36:
[...]

Wellicht had ik geluk dat ik tijdens de eerste afleveringen andere dingen ging doen waardoor Netflix bleef draaien ;) Het 90210-gehalte neemt gelukkig dramatisch af richting S2 en zou het knap vinden als je de referentie adhv S2 nog zou blijven maken..
Inmiddels heb ik The 100 gezien t/m seizoen 3 en zeker het laatste seizoen is behoorlijk volwassen. Ik kan dan ook niet wachten op seizoen 4!

Het enige waar ik me wel een beetje aan stoor is dat het een beetje afgezaagd begint te worden dat iedereen steeds maar weer moet worden afgetuigd en bewerkt, en daardoor met een kop vol wonden en opgedroogd bloed moet rondlopen. Ik kan me niet eens meer herinneren dat ik Bellamy zonder hoofd- en gezichtswonden heb gezien. :X

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Geteisem schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:40:
Ook begonnen aan the Expanse van de week. Na een paar afleveringen nog niet echt super enthousiast. Maar goed misschien komt dat nog.
Dan vraag ik me af of het nog wel goedkomt.. Na de eerste aflevering had ik al het gevoel dat ik naar een hele goede serie aan het kijken was, werd al erg nieuwsgierig naar wat er verder zou gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Geteisem schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:40:

De Black Mirror wil ik ook wel gaan kijken. Oogt erg interessant.
Moet je doen.
En wat ik tegen iedereen zeg, mocht je beginnen met S1E1 en je vind dat ranzig, pak vooral ook de volgende aflevering mee.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
JohnnieWbl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:52:
[...]

Dan vraag ik me af of het nog wel goedkomt.. Na de eerste aflevering had ik al het gevoel dat ik naar een hele goede serie aan het kijken was, werd al erg nieuwsgierig naar wat er verder zou gebeuren!
Expanse is briljant. Ik ben 3x opnieuw begonnen, maar de 3e keer klikte het. Vooral de 2e helft haalt zeker het niveau van bv Galactica, waar de serie mij qua sfeer aan doet denken. Kan niet wachten op S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

JohnnieWbl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:52:
[...]

Ik ga zeker verder kijken hoor. Zeker nieuwsgierig naar de rest.
avotar schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:02:
[...]

Moet je doen.
En wat ik tegen iedereen zeg, mocht je beginnen met S1E1 en je vind dat ranzig, pak vooral ook de volgende aflevering mee.
Ik vind niet zo snel iets ranzig. Maar ben nu nog benieuwder naar de serie :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 18:47
loekf2 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:29:
[...]

Expanse is briljant. Ik ben 3x opnieuw begonnen, maar de 3e keer klikte het. Vooral de 2e helft haalt zeker het niveau van bv Galactica, waar de serie mij qua sfeer aan doet denken. Kan niet wachten op S2.
Hoe kun je 3x opnieuw beginnen? Doe je dat bij elke serie :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nou ik heb mijn nieuwe favo gevonden hoor. Paar afleveringen van Black Mirror gekeken inmiddels. Aangenaam verrast _/-\o_

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Ik moest voorheen nooit wat van star wars hebben maar omdat er in veel films en spellen naar wordt verwezen dacht ik laat ik het maar eens proberen.

Vanaf afgelopen zondag heb ik al episode 4,5,6,1 & 2 bekeken, zo verslavend goed is deze filmreeks voor mij. Een aanrader voor degene die netals ik nooit echt de interesse in deze reeks had.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Nouja, 1,2 en 3 kan je gerust skippen hoor ;)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

degroot schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:04:
Nouja, 1,2 en 3 kan je gerust skippen hoor ;)
Deel 1 t/m 3 vind ik anders prima films. Die jar jar is niet mijn favoriete karakter, maar voor de rest goed te doen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2017 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Gister The OA afgerond. Man wat een mooi einde.

Zag ook Glitch langskomen, is dit wat of is dit net als Resurrection?

[ Voor 46% gewijzigd door PuddingNL op 12-01-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:24:
[...]

Deel 1 t/m 3 vind ik anders prima films. Die jar jar is niet mijn favoriete karakter, maar voor de rest goed te doen.
1 vind ik ook nog wel te doen. Maar dat liefdes verhaal in 2 is echt verschrikkelijk. Jar Jar binks is inderdaad slecht te doen.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:03

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zijn er mensen die Netflix op Chromecast gebruiken in combinatie met 4K, HDR en dat soort hoog kwaliteit content? Is dat een beetje werkbaar via zo'n ding op wifi of kan je dan beter een bedraad apparaat gebruiken als je er echt van wilt genieten?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Laatst online: 03-06 14:53
Gonadan schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:31:
Zijn er mensen die Netflix op Chromecast gebruiken in combinatie met 4K, HDR en dat soort hoog kwaliteit content? Is dat een beetje werkbaar via zo'n ding op wifi of kan je dan beter een bedraad apparaat gebruiken als je er echt van wilt genieten?
Ik kijk FullHD via Chromecast 2. Werkt bij ons echt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

PuddingNL schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:33:
Ik kijk FullHD via Chromecast 2. Werkt bij ons echt perfect!
Ja HD kijk ik zelf ook via mijn Chromecast, maar ik ben benieuwd naar de nog hogere resoluties en bitrates met betrekking tot een mogelijke TV-upgrade in de toekomst. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb er geen ervaring mee (alleen via bedraad), maar:
25 Megabits per second - Recommended for Ultra HD quality
Die snelheid kan je (op de juiste plaats in huis) zelf meten via je Chromecast. Of het voldoende stabiel is tijdens afspelen (en als een huisgenoot en iedere buur tegelijkertijd bezig is), is dan nog een tweede vraag. Maar 25Mb/s is niet erg veel (zeg ik zonder te weten welke 802.11-standaarden worden ondersteund door je Chromecast).

OTOH: proberen is weten, zeker als je de hardware toch al in huis hebt. Upgraden kan altijd nog :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

F_J_K schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:03:
[...]

Ik heb er geen ervaring mee (alleen via bedraad), maar:
[...]

Die snelheid kan je (op de juiste plaats in huis) zelf meten via je Chromecast. Of het voldoende stabiel is tijdens afspelen (en als een huisgenoot en iedere buur tegelijkertijd bezig is), is dan nog een tweede vraag. Maar 25Mb/s is niet erg veel (zeg ik zonder te weten welke 802.11-standaarden worden ondersteund door je Chromecast).
802-11G zou dan tegen de theoretische max zitten, een Chromecast zou daar overheen moeten kunnen want als die geen N kan pak ik direct een hamer.

Ik zal eens googlen hoe je dat kunt testen met een Chromecast.

Overigens is 25 Mb/s wel erg weinig inderdaad, een beetje blu-ray giert daar makkelijk overheen. Zegt wel weer wat over de kwaliteit van streaming diensten. :X
OTOH: proberen is weten, zeker als je de hardware toch al in huis hebt. Upgraden kan altijd nog :P
Alleen de hardware om het weer te geven mist nog, dus da's lastig. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
degroot schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:03:
[...]

1 vind ik ook nog wel te doen. Maar dat liefdes verhaal in 2 is echt verschrikkelijk. Jar Jar binks is inderdaad slecht te doen.
Ep 1 vind ik over het geheel gezien de minste film van wat ik tot nu toe heb gezien van deze serie. Ep 2 vond ik juist van een gelijkwaardig hoog niveau als 4-5-6, E2 had een gevarieerde verhaallijn en was niet alleen gemaakt om de CGI-effecten te laten tonen zoals in E1. Wat Jar Jar betreft ben ik het met je eens.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Allereerst :') voor mij, ik heb de eerste GC en die kan natuurlijk überhaupt niet meer dan 1080p. :')

Los daarvan, twee runs gedaan met een app die de Fast app van Netflix zelf streamt via de GC. 11 en 12 Mbit. Met m'n telefoon op de bank had ik 45 en 58 Mbit. :(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:00
er komt een nieuwe CC aan, die kan je beter gebruiken denk ik

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:23:
Los daarvan, twee runs gedaan met een app die de Fast app van Netflix zelf streamt via de GC. 11 en 12 Mbit.
Hoe doe je dat precies (via de GC)? Is daar een app voor ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De chromecast ultra kan wel 4k aan, de gewone niet.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:56
Kan je ondertussen gewoon nog wat anders doen met je telefoon als je Netflix aan het streamen bent of kan dat niet omdat hij dan onderbroken wordt ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:08
MdO82 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:57:
Kan je ondertussen gewoon nog wat anders doen met je telefoon als je Netflix aan het streamen bent of kan dat niet omdat hij dan onderbroken wordt ?
Uiteraard, hij streamt het naar je Chromecast of direct naar je SmartTV. Je telefoon speelt in principe niets af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
iBoy is een nieuwe Netflix Original-film over Tom, een tiener die enkele criminelen op heterdaad betrapt en daarbij gewond raakt aan zijn hoofd. Een stukje van zijn smartphone komt in zijn brein terecht en dat zorgt ervoor dat hij vanaf dat moment over bijzondere krachten beschikt. Hij besluit om zijn gave te gebruiken om wraak te nemen op de bende die zijn beste vriendin Lucy aanviel.

De film, met Bill Milner (X-Men: First Class) en Maisie Williams (Game of Thrones) in de hoofdrollen, is wereldwijd op Netflix beschikbaar vanaf 27 januari 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Tweakmans schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:50:
iBoy is een nieuwe Netflix Original-film over Tom, een tiener die enkele criminelen op heterdaad betrapt en daarbij gewond raakt aan zijn hoofd. Een stukje van zijn smartphone komt in zijn brein terecht en dat zorgt ervoor dat hij vanaf dat moment over bijzondere krachten beschikt. Hij besluit om zijn gave te gebruiken om wraak te nemen op de bende die zijn beste vriendin Lucy aanviel.

De film, met Bill Milner (X-Men: First Class) en Maisie Williams (Game of Thrones) in de hoofdrollen, is wereldwijd op Netflix beschikbaar vanaf 27 januari 2017.

[video]
Is een boekverfilming. Gericht op het zgn young adult genre, dan haak ik bij voorbaat al af...

https://www.hebban.nl/recensies/nienke-pool-over-iboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemm
  • Laatst online: 18-09 23:18
Zo afgelopen weekend The 100 S3 afgerond :D Kan nu niet wachten op S4! Waar ik bij de eerste afleveringen van S1 nog erg mijn twijfels had zijn die later helemaal weggenomen. Zeker S2 en S3 waren erg aangenaam om naar te kijken en vele malen beter als het eerste seizoen.

Nu begonnen aan NARCOS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:46:
[...]

Hoe doe je dat precies (via de GC)? Is daar een app voor ofzo?
Yup. Netflix heeft zelf een app om via Fast te meten wat je internetsnelheid is. Iemand heeft dat idee nagemaakt en hem Fast for Chromecast o.i.d. genoemd. Die doet dan hetzelfde maar via de GC.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Nemm schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:50:
Zo afgelopen weekend The 100 S3 afgerond :D Kan nu niet wachten op S4! Waar ik bij de eerste afleveringen van S1 nog erg mijn twijfels had zijn die later helemaal weggenomen. Zeker S2 en S3 waren erg aangenaam om naar te kijken en vele malen beter als het eerste seizoen.
Ik ben net begonnen met het eerste seizoen en zelfs die vind ik al goed! Ben nu wel heel benieuwd naar S2 en S3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Laatst online: 18-09 23:18
djmelvee schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:56:
[...]

Ik ben net begonnen met het eerste seizoen en zelfs die vind ik al goed! Ben nu wel heel benieuwd naar S2 en S3 :D
Heel veel kijkplezier dan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond seizoen 3 van the 100 niet te kijken, Jumped the Shark wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het liefst de hele serie, maar in elk geval die aflevering van Happy Days moet gewoon op netflix komen :D

Eyyy

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
djmelvee schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:56:
[...]

De serie verandert wel heel erg. Waar het seizoen 1 heel erg ligt op overleven is het de laatste seizoen beetje futuristisch geworden. Blijft nog wel leuk, maar je moet wel open minded zijn om verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:33

ilm

Er zijn wel meerdere sites die je helpen in het kiezen van een netflix (of amazon, apple,...) film. Maar kwam juist deze tegen en ziet er wel mooi polished uit, met imdb en rotten tomatos rating:
https://www.cinesift.com/#/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
Ik gebruik al een tijdje de app Upflix welke beschikbaar is voor Android & iOS. Heb de reclamevrije versie aangeschaft onlangs. Krijg perfect dagelijks de updates van Netflix te zien, plus ik kan een soort 'wilde gok' voor wanneer ik niet weet wat ik wil kijken of inspiratie heb maar niet zo 123 iets kan vinden. Zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 16:02:
Ik vond seizoen 3 van the 100 niet te kijken, Jumped the Shark wat mij betreft.
Seizoen 3 is idd belabberd en dat zeg ik als fan van de serie. Zeer matig seizoen met een puinhoop van een script, twijfelachtige verhaallijnen en gedragingen van personages die totaal niet strookten met hoe ze eerder werden neergezet. Ik hoop, hoop, hoop echt van harte dat S4 beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events is nu beschikbaar. Binnenkort maar eens aan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-09 22:06
Tweakmans schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:50:

[video]
Ik ben wel benieuwd! Ik las het boek vorig jaar en het was een aangename verrassing. Het is inderdaad geschreven voor 15+ maar vond het een prima jeugdboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Exocet schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:25:
Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events is nu beschikbaar. Binnenkort maar eens aan beginnen :)
Briljante serie, beetje vreemd, maar erg vermakelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kijk ik naar uit, wellixht drie seizoenen! Ga er zo aan beginnen.

Ohja, nog even deze een keer posten:

http://netflixcodes.me

Geniale site

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2017 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 18:47
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:04:
Daar kijk ik naar uit, wellixht drie seizoenen! Ga er zo aan beginnen.

Ohja, nog even deze een keer posten:

http://netflixcodes.me

Geniale site
Mijn tablet pakt de bovenste 3 categorieën niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Nemm schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:50:

Nu begonnen aan NARCOS :)
Ik ben nu bij A10 van S3 bij The 100 en ik vind het nog steeds tegenvallen. Ik snap dat een serie plot twists nodig heeft maar er worden hier gewoon teveel domme keuzes gemaakt. Maar de serie is goed genoeg om door te kijken, een stabiele 7 krijgen ze van mij :P

Narcos gaat je zeker goed bevallen!
Arjantje72 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:53:
[...]

Mijn tablet pakt de bovenste 3 categorieën niet?
Op mijn telefoon ook niets, de knoppen die wel werken willen dan weer niet in de Netflix app geopend worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 15-01-2017 14:50 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een tablet werkt die site inderdaad wat matig, maar het is een ideale bron om keuzes te maken en die in de kijklijst te zetten. Als ik op de tabblad hem gebruik en daarop wil kijken zoek ik de titel op in de app van netflix, werkt ook wel, maar een tijdje terug werkte hij wel met de app, misschien moet je de app open hebben staan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb de eerste twee nu gekeken. Erg mooi gemaakt maar ik vind er nog weinig aan. Het stoort me bv dat naar mijn mening niet zo leuke grappen dan meerdere keren terug komen (in dezelfde aflevering ook nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:56
Had hem ook even geprobeerd, maar nee dat wordt het voor mij niet ;)
Maar goed ieder zijn smaak natuurlijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door MdO82 op 15-01-2017 15:08 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:18
Over 5 dagen frontier. Ben benieuwd. Trailer op netlfix ziet er interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 20:09
Ik ben vandaag begonnen met Trapped (IJslandse serie). Had er goede dingen over gelezen. Nu aflevering 2 gezien en alhoewel de settjng/sfeer/basis erg goed is, gaat het nu al van het ene ongeloofwaardige moment over in het ander.
Iemand die deze serie gezien heeft, gaat het zo door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vrouw loopt de hele tijd over trapped te kletsen, maar zelf kijk ik de lemony snicket serie die ook erg leuk is. Trapped volgt hierna voor mij. Ken je meer van dit soort series als trapped? Tips zijn meer dan welkom.
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:07:
[...]

Ik heb de eerste twee nu gekeken. Erg mooi gemaakt maar ik vind er nog weinig aan. Het stoort me bv dat naar mijn mening niet zo leuke grappen dan meerdere keren terug komen (in dezelfde aflevering ook nog).
Aflevering 3 en 4 vond ik erg erg vermakelijk. Het is wel wat voor kinderen bedoelt en die pratende man stoort me, ik wil gewoon het verhaal zien en niet de verteller. Kinder avonturenfilm die ik als volwassene kan waarderen, niet heel speciaal en de film vind ik beter, maar die oom is erg grappig en hij speelt de rode draad.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2017 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 22:13:
Mijn vrouw loopt de hele tijd over trapped te kletsen, maar zelf kijk ik de lemony snicket serie die ook erg leuk is. Trapped volgt hierna voor mij. Ken je meer van dit soort series als trapped? Tips zijn meer dan welkom.
Dan moet je vooral kijken naar het Nordic noir genre (ik heb de naam zelf ook niet verzonnen). Niet Scandinavisch, maar de serie Fortitude lijkt qua setting wel op Trapped. Dit is de site dan waar veel van dit soort series te vinden zijn.

http://nordicnoir.tv/tv-series/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 22:13:

[...]

Aflevering 3 en 4 vond ik erg erg vermakelijk. Het is wel wat voor kinderen bedoelt en die pratende man stoort me, ik wil gewoon het verhaal zien en niet de verteller. Kinder avonturenfilm die ik als volwassene kan waarderen, niet heel speciaal en de film vind ik beter, maar die oom is erg grappig en hij speelt de rode draad.
Oom? Die zit er maar 1 aflevering in toch?

Pagina: 1 ... 98 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.