Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 22:28:
Oom? Die zit er maar 1 aflevering in toch?
Nee, ik ben nu bij 5 en hij zit er nog steeds in, hij wordt ook leuker en grappiger vind ik. Gewoon een leuke serie en de kids kijken soms een stukje mee. Jammer dat hij niet in het Nederlands is ingesproken voor de kinderen. Althans nog niet. Je hebt wel veel andere talen naast Engels.

Volgens mij ben ik ook niet echt de doelgroep, het is meer voor kinderen/tieners. Maar ik heb een zwak voor dit soort avonturenverhalen.

Lekkere serie voor een zondagmiddag op de bank. Maar ook niet veel meer dan dat.
We hebben nog wat te doen zie ik :o

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2017 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 22:32:
[...]

Nee, ik ben nu bij 5 en hij zit er nog steeds in, hij wordt ook leuker en grappiger vind ik. Gewoon een leuke serie en de kids kijken soms een stukje mee. Jammer dat hij niet in het Nederlands is ingesproken voor de kinderen. Althans nog niet. Je hebt wel veel andere talen naast Engels.

Volgens mij ben ik ook niet echt de doelgroep, het is meer voor kinderen/tieners. Maar ik heb een zwak voor dit soort avonturenverhalen.

Lekkere serie voor een zondagmiddag op de bank. Maar ook niet veel meer dan dat.

[...]

We hebben nog wat te doen zie ik :o
Nou ik zit in aflevering 4 en hij is hartstikke
spoiler:
dood
. Bedoel jij niet Graaf Olaf?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HE1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:29

HE1

Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:07:
[...]

Ik heb de eerste twee nu gekeken. Erg mooi gemaakt maar ik vind er nog weinig aan. Het stoort me bv dat naar mijn mening niet zo leuke grappen dan meerdere keren terug komen (in dezelfde aflevering ook nog).
A series of unfortunate events! ik vindt het een ERG leuke serie, kwam er vandaag achter dat er ook een film van is uit 2004 met Jim Carrey als Count Olaf lol.....

De sfeer van de tv serie vindt ik erg mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Zoo 1e aflevering gekeken, erg tof !

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 22:13:
Mijn vrouw loopt de hele tijd over trapped te kletsen, maar zelf kijk ik de lemony snicket serie die ook erg leuk is. Trapped volgt hierna voor mij. Ken je meer van dit soort series als trapped? Tips zijn meer dan welkom.
Occupied al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:42
Pepper92 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:37:
Ik ben vandaag begonnen met Trapped (IJslandse serie). Had er goede dingen over gelezen. Nu aflevering 2 gezien en alhoewel de settjng/sfeer/basis erg goed is, gaat het nu al van het ene ongeloofwaardige moment over in het ander.
Iemand die deze serie gezien heeft, gaat het zo door?
Toevallig hebben wij donderdag en vrijdag avond de hele serie gekeken. Wij vonden hem erg goed, ik wat meer dan mevr Minneyar. Wat bedoel je precies met ongeloofwaardige momenten? Ik kan mij die niet herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:47
Mars18 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:48:
Zoo 1e aflevering gekeken, erg tof !
Het verhaal is wel leuk, maar de acteurs zijn zo slecht, dat blijft vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 15:26
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 09:07:
Op een tablet werkt die site inderdaad wat matig, maar het is een ideale bron om keuzes te maken en die in de kijklijst te zetten. Als ik op de tabblad hem gebruik en daarop wil kijken zoek ik de titel op in de app van netflix, werkt ook wel, maar een tijdje terug werkte hij wel met de app, misschien moet je de app open hebben staan ofzo.
Dat is correct, ik heb het ook geprobeerd en je moet eerste netlfix open hebben.
Daarna werkt het wel, op de eerste drie na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 20:09
Minneyar schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:32:
[...]

Toevallig hebben wij donderdag en vrijdag avond de hele serie gekeken. Wij vonden hem erg goed, ik wat meer dan mevr Minneyar. Wat bedoel je precies met ongeloofwaardige momenten? Ik kan mij die niet herinneren.
spoiler: ongeloofwaardige momenten Trapped
mensensmokkelaars weet te ontsnappen, dat jochie loopt de deur uit (dat was wel geloofwaardig), die meisjes gaan er met z'n 2en achteraan en rara wie komen ze tegen.

Met name de combinatie maakt het voor mij ongeloofwaardig. Als ze die meiden er bijvoorbeeld niet achteraan hadden gestuurd (maar alleen dat joch) dan had ik het nog oké gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:42
Pepper92 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:55:
[...]

spoiler: ongeloofwaardige momenten Trapped
mensensmokkelaars weet te ontsnappen, dat jochie loopt de deur uit (dat was wel geloofwaardig), die meisjes gaan er met z'n 2en achteraan en rara wie komen ze tegen.

Met name de combinatie maakt het voor mij ongeloofwaardig. Als ze die meiden er bijvoorbeeld niet achteraan hadden gestuurd (maar alleen dat joch) dan had ik het nog oké gevonden.
spoiler:
Ik snap je niet helemaal geloof ik. wat is er ongeloofwaardig aan een mensensmokkelaar die weet te ontsnappen?
En verder snap ik je punt niet helemaal, of ik herinner mij de serie compleet verkeerd.
Wat ik denk dat je bedoelt is:
Dat jochie (Maggi?) loopt de deur uit, de meisjes lopen er achteraan, idd toevallig, de goede kant op, maar aangezien het een straat is hebben ze ong 50% kans om de goede kant te kiezen. Vervolgens worden ze gezien door die jongeman, Hjörtur, wat zeer goed te verklaren is omdat die geobsedeerd is door Johanna, omdat die op zijn dode vriendinnetje lijkt. Maar dit staat helemaal los van de ontsnapte mensensmokkelaar
. Ja soms een beetje toevallig, maar omdat nu ongeloofwaardig te noemen. Er zijn zat series/films die aan grotere toevalligheden aan elkaar hangen)

Maar nogmaals, misschien mis ik je punt compleet :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk het niet, ik zet hem in de lijst. Bedankt
Oeps, ja olaf bedoelde ik.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 20:09
Minneyar schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:19:
[...]

spoiler:
Ik snap je niet helemaal geloof ik. wat is er ongeloofwaardig aan een mensensmokkelaar die weet te ontsnappen?
En verder snap ik je punt niet helemaal, of ik herinner mij de serie compleet verkeerd.
Wat ik denk dat je bedoelt is:
Dat jochie (Maggi?) loopt de deur uit, de meisjes lopen er achteraan, idd toevallig, de goede kant op, maar aangezien het een straat is hebben ze ong 50% kans om de goede kant te kiezen. Vervolgens worden ze gezien door die jongeman, Hjörtur, wat zeer goed te verklaren is omdat die geobsedeerd is door Johanna, omdat die op zijn dode vriendinnetje lijkt. Maar dit staat helemaal los van de ontsnapte mensensmokkelaar
. Ja soms een beetje toevallig, maar omdat nu ongeloofwaardig te noemen. Er zijn zat series/films die aan grotere toevalligheden aan elkaar hangen)

Maar nogmaals, misschien mis ik je punt compleet :P .
Ja ik vind series al snel ongeloofwaardig :P maar blijkbaar zijn 'toevalligheden' soms nodig om spanning te creëren; vond series altijd leuker als ik me kan indenken dat iemand in een bepaalde situatie een bepaalde keuze maakt, maar vaak gaat dat niet op.

En je herinnering klopt denk ik wel; ik weet (haha nu wel) aan het einde van de 2e aflevering nog niet wie die man precies is (je ziet alleen silhouet) en ging er maar vanuit dat het de ander was (foutief dus).
Maar uit jou reacties blijkt dat het allemaal wel meevalt bij deze serie. Ik kijk verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 12:33
Weet iemand goede series, met een afgerond verhaal per aflevering? Mijn vrouw en ik hebben erg genoten van The Unit. In deze serie loopt enerzijds het verhaal door, anderxijds is er elke aflevering een case opgelost. Iemand tips? Suita, White Collar, Lie to me en The Mentalist kennen we al.

Thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Black mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

loekf2 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:43:
[...]

Briljante serie, beetje vreemd, maar erg vermakelijk.
Never judge a book by its cover!

Dank voor de tip :)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 12:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HE1

HE1

Joel22 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 18:02:
Weet iemand goede series, met een afgerond verhaal per aflevering? Mijn vrouw en ik hebben erg genoten van The Unit. In deze serie loopt enerzijds het verhaal door, anderxijds is er elke aflevering een case opgelost. Iemand tips? Suita, White Collar, Lie to me en The Mentalist kennen we al.

Thx! :)
The blacklist is ook zo'n serie met een verhaal per aflevering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
HE1 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 00:30:
[...]

The blacklist is ook zo'n serie met een verhaal per aflevering...
Evenals Person of Interest.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Na enkele korte teasers is nu een eerste trailer verschenen voor Santa Clarita Diet: een nieuwe, zwartkomische Netflix Original-serie met zombietrekjes.

Het ietwat saaie leven van een gewoon makelaarsgezin uit Los Angeles - Sheila (Drew Barrymore), haar man Joel (Timothy Olyphant) en hun dochter Abby (Liv Hewson) - neemt een drastische wending wanneer Sheila de smaak van rauw mensenvlees te pakken heeft.

De reeks is vanaf 3 februari 2017 beschikbaar op Netflix in Nederland en België.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dEIG_MB-ExE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
LAD93 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 00:33:
[...]

Evenals Person of Interest.
Deze serie staat niet op Netflix.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Curva schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:34:
[...]

Excuus, dacht hem ooit gezien te hebben op Netflix. Zal wel US zijn geweest 8)7

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 11:00
Curva schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:34:
[...]

die staat (of heeft gestaan) op Neflix. Kan een fout geweest zijn natuurlijk. Ik kreeg ook foutmeldingen bij het kijken, iets met kijken via proxy meldingen dus heb de serie niet kunnen kijken. Kon 5 minuten kijken, dan weer 15 maar meer ook niet. Heb nooit een proxy gebruikt, altijd enkel de NL site.

even gecontroleerd maar staat er inderdaad niet op, zal wel een fout geweest zijn dan.

[ Voor 8% gewijzigd door Svennie op 17-01-2017 15:41 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:02
Weet iemand hier of je de kleur van de ondertiteling kan veranderen van wit naar geel? Ik kijk meestal op de PS4-app trouwens.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Tweakmans schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:50:
Na enkele korte teasers is nu een eerste trailer verschenen voor Santa Clarita Diet: een nieuwe, zwartkomische Netflix Original-serie met zombietrekjes.

Het ietwat saaie leven van een gewoon makelaarsgezin uit Los Angeles - Sheila (Drew Barrymore), haar man Joel (Timothy Olyphant) en hun dochter Abby (Liv Hewson) - neemt een drastische wending wanneer Sheila de smaak van rauw mensenvlees te pakken heeft.

De reeks is vanaf 3 februari 2017 beschikbaar op Netflix in Nederland en België.

[video]
Dit lijkt wel heel erg op iZombie maar voor Drew en Timothy maak ik altijd wel wat ruimte.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 11:35
Haven S05E14 tot E26 is toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:30
razerBE schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 17:31:
Netjes! Omdat ze de hele serie hadden verwijderd, heb ik deze afleveringen destijds maar gedownload.

Update: net Netflix NL gecheckt, maar staat er niet tussen. Wellicht US aanbod gecheckt?

[ Voor 15% gewijzigd door meesje op 17-01-2017 17:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:41
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:59:
Weet iemand hier of je de kleur van de ondertiteling kan veranderen van wit naar geel? Ik kijk meestal op de PS4-app trouwens.
https://www.netflix.com/SubtitlePreferences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:36
razerBE schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 17:31:
Wat een fijne serie was dat zeg!
Vooral vanaf seizoen 3 toen het eigenlijk 1 groot verhaal werd in plaats van allemaal losse verhalen zonder samenhang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
meesje schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 17:34:
[...]

Netjes! Omdat ze de hele serie hadden verwijderd, heb ik deze afleveringen destijds maar gedownload.

Update: net Netflix NL gecheckt, maar staat er niet tussen. Wellicht US aanbod gecheckt?
ja inderdaad vergeten te vermelden.
Tot 2 weken geleden alle afleveringen bekeken en is inderdaad een topper.
Na S04 is het wel iets minder maar toch leuk om te blijven kijken :P

Maar het blijft dus een open einde had ik gelezen?
Kijkers haakten af omdat de verhaallijn niet meer boeiend was en zo kijkers verloor.
Had ook iets gelezen dat ze het wouden afsluiten met een S06 film maar dat zijn geruchten die nog dateren van anno 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
Volgens mij was Haven gewoon een afgerond verhaal, tenminste ik vond het een mooi en bevredigend einde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Beter laat dan nooit, begonnen aan The Walking Dead, zit inmiddels al bijna einde S2. Ben normaal niet van Zombies, maar dit is wel goed :) hopelijk knikkeren ze de serie niet ineens eraf voordat ik verder ben :P

Hoe doen jullie dat eigenlijk? Kijken jullie meerdere series door elkaar heen?
Ik ben echt meer van eerst serie X afkijken, dan weer wat nieuws kijken.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
martinusz schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:03:
Beter laat dan nooit, begonnen aan The Walking Dead, zit inmiddels al bijna einde S2. Ben normaal niet van Zombies, maar dit is wel goed :) hopelijk knikkeren ze de serie niet ineens eraf voordat ik verder ben :P

Meestal een stuk of 6 tegelijk. Niet elke dag uiteraard maar gedurende een week. Sommige kijk ik paar afleveringen per week (meestal korte comedy's enzo) en sommige een aflevering per week.
Walking Dead ben ik niet verder gekomen dan aflevering 7 van S1, toen kon ik de stupiditeit niet meer aanzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik kijk 1 a 2 afleveringen per week, dus dan hou ik het vaak bij 1 serie. Die kijk ik dan eerst af (als het bevalt) en dan zoeken we de volgende op.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Intrigerende teaser voor The Discovery, een Netflix Original-film die zich één jaar afspeelt nadat de wetenschap heeft bewezen dat er wél een leven na de dood is en miljoenen mensen zelfmoord hebben gepleegd om 'daar' te geraken. Centraal staat de liefde tussen een man een vrouw, die allebei de nodige problemen te verwerken hebben en meer willen ontdekken over het hiernamaals.

De film is geregisseerd door Charlie McDowell (The One I Love, Silicon Valley) en bevat rollen voor Jason Segel, Rooney Mara, Robert Redford, Jesse Plemons, Riley Keough en Ron Canada. Het resultaat is vanaf 31 maart 2017 beschikbaar op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001

Wij kijken meestal 1 serie (seizoen) per week, en tussendoor evt wat losse aflevering van wat comedy-series zoals het Noorse 'Dag' (https://www.netflix.com/title/70275760).

Ik wacht over het algemeen liever tot er een heel seizoen beschikbaar is voordat ik ga kijken. Uitzondering daarop is echter wel TWD. Die kijk ik dan ook niet via Netflix, maar meteen als deze elders beschikbaar is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HE1

HE1

vandaag was de laatste aflevering van season 1 van Shooter beschikbaar, iemand die gezien? was wel een spannende aflevering met een dikke cliffhanger voor season 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ennekke
grote_oever schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 16:34:
[...]

De serie verandert wel heel erg. Waar het seizoen 1 heel erg ligt op overleven is het de laatste seizoen beetje futuristisch geworden. Blijft nog wel leuk, maar je moet wel open minded zijn om verder te komen.
Gisteren heb ik de twee laatste episodes van S03 - 'The 100' gezien.
Ik kon de wending naar het meer futuristische wel zeer goed smaken. Vermakelijk om er naar te kijken en mee te gaan in het verhaal. Ook al worden sommige wendingen door je strot geduwd die niet 'echt' logisch zijn. Maar ach, je gaat mee in het verhaal. Komt wel goed.

Van mij mocht het hier stoppen en zou er eigenlijk geen S04 moeten komen.

Mijn kijkgedrag is verschillend per type serie: is het een serie waarbij je elke aflevering moet bekijken om mee te 'zijn in het grotere verhaal dan kijken we er afwisselend twee door elkaar.

Voor het andere genre, is het gewoon door elkaar kijken naar gelang de gemoedstoestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:56

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

HE1 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 23:59:
vandaag was de laatste aflevering van season 1 van Shooter beschikbaar, iemand die gezien? was wel een spannende aflevering met een dikke cliffhanger voor season 2...
Inderdaad! Verrassend fijne serie hoor! De sfeer voelt goed aan, ook weer niet te rare wendingen. Hoop dat ze in seizoen 2 op dezelfde voet verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nog meer mensen met haperingen in de audio bij het bekijken van een serie/film op een (Samsung) tv? Normaal nooit klachten maar sinds vanochtend constante haperingen in het geluid. Audio ook van 5.1 naar normaal gezet, tv aan en uit etc., geen verschil.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:35
Na eindelijk American Horror Story season 5 en Sleepy Hollow season 2 afgekeken te hebben, de tijd om te beginnen aan Shooter. Eerste 2,5 eps zijn er in ieder geval doorheen gevlogen. Dusver erg goed! Zal mij niet verbazen als ik morgen door alle eps heen ben op deze manier, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
Ondertussen is Sleepy Hollow al begonnen aan S04 met een leuke en nieuwe start.
Persoonlijk vond ik S03 wat tegenvallen, maar het begin van S04 is vernieuwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
psychodude schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:57:
Na eindelijk American Horror Story season 5 en Sleepy Hollow season 2 afgekeken te hebben, de tijd om te beginnen aan Shooter. Eerste 2,5 eps zijn er in ieder geval doorheen gevlogen. Dusver erg goed! Zal mij niet verbazen als ik morgen door alle eps heen ben op deze manier, hehe.
Als je de films heb gezien valt het erg tegen. Lijkt (te) veel op de film en voegt niks toe...te traag, voorspelbaar en matig acteerwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:08:
Ik moest voorheen nooit wat van star wars hebben maar omdat er in veel films en spellen naar wordt verwezen dacht ik laat ik het maar eens proberen.

Vanaf afgelopen zondag heb ik al episode 4,5,6,1 & 2 bekeken, zo verslavend goed is deze filmreeks voor mij. Een aanrader voor degene die netals ik nooit echt de interesse in deze reeks had.
Ik kan je aanraden om de serie in Machete order te kijken, zeker voor mensen die niet bekend zijn met de films (zijn die er nog) verteld deze volgorde het verhaal van Anakin in een veel logischere volgorde. Ik heb zelf Ep. I, II & III in de anti-cheese edit gekeken :*)

http://www.t3.com/feature...s-machete-order-explained
https://www.slashgear.com...ee-the-prequels-01420726/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:00:
[...]

Ik kan je aanraden om de serie in Machete order te kijken, zeker voor mensen die niet bekend zijn met de films (zijn die er nog) verteld deze volgorde het verhaal van Anakin in een veel logischere volgorde. Ik heb zelf Ep. I, II & III in de anti-cheese edit gekeken :*)

http://www.t3.com/feature...s-machete-order-explained
https://www.slashgear.com...ee-the-prequels-01420726/
Niet mee eens. Ik heb inmiddels alle delen bekeken en kan concluderen dat de machete-volgorde alleen enige vorm van nut heeft als je alle films al eens gezien hebt. Je kan als nieuweling het beste gewoon de reeks kijken zoals hij uitgegeven is: 4,5,6,1,2,3,7. Edit: 4,5,6 en 1,2,3 zijn volgens mij nooit bedoeld om door elkaar te zien, beide reeksen hebben een heel andere verhaalopbouw.

[ Voor 7% gewijzigd door Lasmibalsingh op 22-01-2017 10:34 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:19
Lasmibalsingh schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:23:
[...]

Niet mee eens. Ik heb inmiddels alle delen bekeken en kan concluderen dat de machete-volgorde alleen enige vorm van nut heeft als je alle films al eens gezien hebt. Je kan als nieuweling het beste gewoon de reeks kijken zoals hij uitgegeven is: 4,5,6,1,2,3,7. Edit: 4,5,6 en 1,2,3 zijn volgens mij nooit bedoeld om door elkaar te zien, beide reeksen hebben een heel andere verhaalopbouw.
Ik heb pas ook voor het eerst Star Wars gekeken, en vond Machete order erg goed werken hoor!
Als je de uitsleg leest, dan is het juist wanneer je voor het eerst kijkt, dat de Machete order zou moeten werken. Mede omdat je zo min mogelijk spoilers hebt in die volgorde.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Ik kan de films dromen en om mij heen is iedereen er wel mee opgegroeid. Met de originele trilogie of juist de prequels. Iedereen kent de quote "Luke, I am your Father", enz. Iedereen is "biased" ten opzichte van SW.

De Machete order verteld juist heel logisch het verhaal over het opgroeien van Anakin (Ik kijk I wel in de Machete order) en het langzaam naar de Dark Side groeien. De edits die GL gedaan heeft (Bv. Cristopher Hayden als hologram samen met Obi en Yoda) maken op die manier ook veel meer duidelijk.

Ik kan je aanraden, zelfs al ken je alle films, om het eens op de Machete order te kijken. Eerlijk gezegd nog nooit negatieve reacties op gehad na het kijken in deze volgorde.

De Anti-cheese is daarintegen wel wat ruwer, maar er zitten goede veranderingen in. Ik ben het met de cuts erin niet helemaal eens, maar de veranderingen van Stemmen, andere talen en verwijdering van rascistische stereotypen zijn wel goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Dit weekend de eerste twee afleveringen van The OA gekeken. Niet verkeerd. Leuke serie denk ik.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Geteisem schreef op zondag 22 januari 2017 @ 19:39:
Dit weekend de eerste twee afleveringen van The OA gekeken. Niet verkeerd. Leuke serie denk ik.
Is zeker niet verkeerd. Hoop dat er een tweede seizoen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:33

Spooksel

Spooksel!

Over twee avonden dit weekend verspreid heb ik alle eps van Frontier gekeken, best geinige serie, kan het wel volhouden om te kijken al komt er nog een seizoen. Mooie sets en locaties ook in die serie, maargoed... de Canadese wildernis, wat wil je :D

Momoa heeft wel weer erg last van 'typecasting' gezien zijn rollen als wildeman (Ronon in SG:A, Khal Drogo, etc), maar hij doet het zeker niet slecht :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Spooksel schreef op maandag 23 januari 2017 @ 00:13:
Over twee avonden dit weekend verspreid heb ik alle eps van Frontier gekeken, best geinige serie, kan het wel volhouden om te kijken al komt er nog een seizoen. Mooie sets en locaties ook in die serie, maargoed... de Canadese wildernis, wat wil je :D

Momoa heeft wel weer erg last van 'typecasting' gezien zijn rollen als wildeman (Ronon in SG:A, Khal Drogo, etc), maar hij doet het zeker niet slecht :)
Precies dat. Een aardige serie, idd. Geen topper. Zo dacht ik er zelf ook over. De serie wordt pas interessant wanneer Momoa op het scherm verschijnt. Wanneer de andere personages screentijd krijgen is het toch minder interessant. En idd, de rollen voor Momoa kun je wel onder de noemer 'typecasting' wegzetten. Jammer, want het is wel een acteur met personality en hij kan echt wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Veefje schreef op maandag 23 januari 2017 @ 07:23:
En idd, de rollen voor Momoa kun je wel onder de noemer 'typecasting' wegzetten. Jammer, want het is wel een acteur met personality en hij kan echt wel wat.
offtopic:
Maar: in zijn volgende rol is hij nog niet droog achter de oren O-) :+

N.a.v. tips van deze en gene ben ik (nu pas) begonnen aan Occupied / Okkupert. Inderdaad goed!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-09 00:42

Nitai

Live the life you love.

F_J_K schreef op maandag 23 januari 2017 @ 08:29:
[...]

offtopic:

N.a.v. tips van deze en gene ben ik (nu pas) begonnen aan Occupied / Okkupert. Inderdaad goed!
Vind het wel knap van hem dat hij als acteur zijnde nog aan de bak komt na zijn littekens op z'n gezicht. Maar getuigt natuurlijk ook hoe oppervlakkig Hollywood wel niet is. Ben benieuwd naar z'n nieuwe rol met drietand! :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
F_J_K schreef op maandag 23 januari 2017 @ 08:29:
[...]

offtopic:

Ja, Aquaman. Zelfs dat is wat mij betreft typecasting. Bij acteurs die dit ervaren vraag ik mij vaak af wat zij er zelf van vinden. Kan me voorstellen dat je er wat moedeloos van wordt als je steeds dezelfde rollen krijgt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:19

NoTimeRemains

I know

Op de Samsung Smart TV van mn pa zit een Netflix app. Maar ik kan niet switch van users en de ondertiteling is huge en geel. Ik heb al gevonden dat ik de kleur via de NF preferences moet aanpassen maar switchen naar wit werkt niet,

Heeft iemand een oplossing?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:59
De stijl van de ondertiteling kan je helemaal op de website van Netflix instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

En als je waarschijnlijk met de pijltjes een rij naar boven gaat, of naar de bovenste rij, zul je ook de instellingen kunnen vinden. Tenminste dat is op mijn LG het geval.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Laatst online: 24-09 13:16

Reley

Zoom Zoom

Jeej, Black Sails Seizoen 3 is te zien op Netflix! oOo

Ik weet wat ik vanavond ga kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:06
Reley schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:04:

Zag de push bericht ook voorbij komen op mijn telefoon! Eindelijk! Vanavond inderdaad kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 12:32
Reley schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:04:

29 januari is seizoen 4 :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Laatst online: 24-09 13:16

Reley

Zoom Zoom

Yarisken schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:28:
[...]

Dus dan weer een jaar wachten eer het te zien is op Netflix... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 12:32
Reley schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:22:
[...]

Dus dan weer een jaar wachten eer het te zien is op Netflix... :'(
Daarmee dat ik tegenwoordig "bijna" niks meer download. Bijna niks meer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Yarisken schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:28:
[...]

Past niet helemaal hier, maar is dat dan wekelijks op dat ziggo movies&series XL te zien?
Sinds HBO als kanaal verdwenen is, heb ik daar nog niet zo veel gebruik van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Ik heb opgemerkt dat Netflix bij donkere scenes veel ruis heeft, hebben meer mensen hier last van? Als ik bronmateriaal afspeel op mijn tv dan heb ik geen last van ruis in donkere scenes. Aan mijn internetverbinding kan het niet liggen 50Mbps up en down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

Phydomir

Dennis

readytoflow schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:06:
[...]

Past niet helemaal hier, maar is dat dan wekelijks op dat ziggo movies&series XL te zien?
Sinds HBO als kanaal verdwenen is, heb ik daar nog niet zo veel gebruik van gemaakt.
Als het goed is wel. Zit onder het on demand kopje.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:08:
Ik heb opgemerkt dat Netflix bij donkere scenes veel ruis heeft, hebben meer mensen hier last van? Als ik bronmateriaal afspeel op mijn tv dan heb ik geen last van ruis in donkere scenes. Aan mijn internetverbinding kan het niet liggen 50Mbps up en down.
soms valt het mij op, maar lang niet altijd. Zal wel door compressie komen die netflix gebruikt vermoedelijk. Als je een foto ervan kan maken en post met welke serie / film het is en de tijd erbij, dan kunnen we het vergelijken.

Schiet me net te binnen dat je ook dat programma kan downloaden en dan afspelen, dan heeft jouw wifi of internetverbinding er geen invloed op. Maar ben bang dat je tegen hetzelfde aanloopt. Ik zag dat bij de serie Lost, daar zat toch wel een redelijk kwaliteitsverschil met de blurays in.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2017 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:34:
[...]

soms valt het mij op, maar lang niet altijd. Zal wel door compressie komen die netflix gebruikt vermoedelijk. Als je een foto ervan kan maken en post met welke serie / film het is en de tijd erbij, dan kunnen we het vergelijken.

Schiet me net te binnen dat je ook dat programma kan downloaden en dan afspelen, dan heeft jouw wifi of internetverbinding er geen invloed op. Maar ben bang dat je tegen hetzelfde aanloopt. Ik zag dat bij de serie Lost, daar zat toch wel een redelijk kwaliteitsverschil met de blurays in.
Oké. Wanneer ik tijd vrij heb zal ik dat wel doen. Ik kijk Homeland en wat films van een aantal jaren oud, daarin viel het me op. Onlangs keek ik een paar afleveringen the crown (Netflix original) en daarin leek het al een een stuk beter gesteld te zijn met zuiverheid in donkere scenes, al heeft die serie niet zoveel scenes in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HE1

HE1

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:08:
Ja klopt wel zie ik ook wel, ook bij uHD 4k series als breaking bad b.v. ligt aan het bronmateriaal lijkt het, zeker niet aan de internet verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Afgelopen twee dagen wilde Stranger Things in het begin van de avond niet in de beste kwaliteit afspelen. Geluid bleef stereo, en duidelijk slechtere beeldkwaliteit. Vanochtend was het wel goed (al zit er nog steeds redelijk wat compressie op). Komt dat nou veel vaker voor, dat de kwaliteit 's avonds minder is?

Extra info: Full HD, geen UHD. Ziggo 150/15 die met gemak dichtgetrokken wordt. Netflix Windows 10 app op pc die het makkelijk aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Same here eigenlijk, vooral tussen 21:00 en 00:00 goed merkbaar (toevallig ook met Stranger Things)...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:45
Kijkt er iemand hier The 100? Ik heb net alle 3 seizoenen gekeken, en er is geen andere serie die zo heerlijk wegkijkt. Er gebeurt zoveel in een aflevering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Ultra schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:45:
Afgelopen twee dagen wilde Stranger Things in het begin van de avond niet in de beste kwaliteit afspelen. Geluid bleef stereo, en duidelijk slechtere beeldkwaliteit. Vanochtend was het wel goed (al zit er nog steeds redelijk wat compressie op). Komt dat nou veel vaker voor, dat de kwaliteit 's avonds minder is?

Extra info: Full HD, geen UHD. Ziggo 150/15 die met gemak dichtgetrokken wordt. Netflix Windows 10 app op pc die het makkelijk aankan.
Ik denk dat het wellicht aan het tussenstation (windows 10 app ligt)?
Ik kijk al avonden via Horizonbox de nieuwe netflix functie (kanaal 150) en heb snelle laadtijden en prima beeld en geluid (al weken eigenlijk) en kijk altijd tussen 08:30 en 23:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
De combinatie Ziggo en Netflix zorgt de laatste tijd wel vaker voor problemen heb ik 't idee :( En dan zit ik nog Star Trek Voyager te kijken, niet bepaald HD zou je zeggen. Maar zelfs daar merk je 't.

Ik gebruik gewoon de app op m'n TV. Heb ook 150/15 bij Ziggo. Bij een vriend ook gister avond hetzelfde probleem. Die heeft 40/4, maar dat zou ook genoeg moeten zijn.

Als Netflix op de Horizon voorrang krijgt, kan Ziggo een opzegging verwachten van me, dat zou ik echt belachelijk vinden. Ik heb geen behoefte om dat stroomvretende kreng te gebruiken als m'n TV in een prima app voorziet.

[ Voor 86% gewijzigd door tiguan op 26-01-2017 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
tiguan schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:13:
De combinatie Ziggo en Netflix zorgt de laatste tijd wel vaker voor problemen heb ik 't idee :( En dan zit ik nog Star Trek Voyager te kijken, niet bepaald HD zou je zeggen. Maar zelfs daar merk je 't.

Ik gebruik gewoon de app op m'n TV. Heb ook 150/15 bij Ziggo. Bij een vriend ook gister avond hetzelfde probleem. Die heeft 40/4, maar dat zou ook genoeg moeten zijn.

Als Netflix op de Horizon voorrang krijgt, kan Ziggo een opzegging verwachten van me, dat zou ik echt belachelijk vinden. Ik heb geen behoefte om dat stroomvretende kreng te gebruiken als m'n TV in een prima app voorziet.
Oud Ziggo of oud UPC gebied?
Het lijkt erop dat daar ook nog verschil in zit, veel klachten voornamelijk uit oud UPC gebied.

Hier dus oud Ziggo gebied, nergens last van met Netflix :)

Edit: dat voorrang geven aan kanaal 150 geloof ik niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 26-01-2017 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
hotymoty schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:11:
Kijkt er iemand hier The 100? Ik heb net alle 3 seizoenen gekeken, en er is geen andere serie die zo heerlijk wegkijkt. Er gebeurt zoveel in een aflevering.
Ik heb ook alle 3 seizoenen gezien en vond het een zeer aardige serie. Sci-fi is sowieso mijn genre, dat scheelt. ;-)
Het eerste seizoen (zeker de 1e helft) vond ik wel een beetje 'highschool' achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ennekke
hotymoty schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:11:
Ik en nog een aantal tweakers, zie maar een x-aantal posten terug.
The 100 heb ik ook uitgekeken en ben nu begonnen aan 'The Expanse' op aanraden van andere Tweakers hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
martinusz schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:21:
[...]

Het lijkt erop dat daar ook nog verschil in zit, veel klachten voornamelijk uit oud UPC gebied.

Oud Ziggo. Als ik die 150Mbit makkelijk dichttrek, wat maakt dat dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
[...]

Oud Ziggo gebied zit ik. Het ligt idd niet aan de verbinding zelf. Het is al vaker aangehaald. De verbinding die Ziggo zelf heeft met Netflix schijnt een beetje vol te raken af en toe. Al zijn dat waarschijnlijk geruchten, geen idee of 't waar is.

[ Voor 21% gewijzigd door tiguan op 26-01-2017 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:38

Pierre

Van nature lui!

Ik zit ook in oud Ziggo gebied maar ik heb nergens last van

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Het 1e seizoen van The 100 heb ik mij kostelijk vermaakt, helaas dat een seizoen zo kort is.
De andere seizoenen werden minder maar bleven leuk.

Ook van de week Homeland maar eens afgerond na maanden niets gekeken te hebben en ben nu gestart met Designated Survivor welke ik al bijna door heen ben.
The Blacklist ben ik halverwege gestopts omdat ik alle afleveringen bij was en moest wachten tot de volgende downloadbaar werd en ben vergeten welke aflevering ik ben :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:34
itzmxtch schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:33:
Het 1e seizoen van The 100 heb ik mij kostelijk vermaakt, helaas dat een seizoen zo kort is.
Grappig hoe verdeeld wij tweakers zijn bij deze serie. Voor mij scoort de eerste helft van S1 een onvoldoende maar wordt dit steeds beter en is het een heerlijk makkelijk wegkijkende serie. Geen supergoede acteerprestaties of memorabel goed script, maar lekker vlot inderdaad en leuke verwijzingen naar/parallellen met de geschiedenis van de VS.

Gisteren begonnen met de originele Star Trek (1966) maar merkte dat het toch lastig is om door het tempo en gebrek aan het visueel spektakel, waar we nu aan gewend zijn, heen te kijken. Ik heb weinig Star Trek gezien, op The Next Generation na, is het de moeite waard om het origineel helemaal te kijken wat jullie betreft? Ik ben opgegroeid met Stewart als Picard, dus nu begonnen aan S1 van Star Trek: The Next Generation omdat ik vast het merendeel gemist heb. Zijn de andere Star Trek's daarna aan te raden (zonder een Pandora's box voor fanboys te willen openen)..? :)

Toch wel leuk dat Netflix veel van deze serie(s) heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik vind Voyager erg leuk en Enterprise ook. DS9 en de original series niet zo. Ben zelf ook opgegroeid met TNG eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

tiguan schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:49:
Ik vind Voyager erg leuk en Enterprise ook. DS9 en de original series niet zo. Ben zelf ook opgegroeid met TNG eigenlijk.
Ik zit nu DS9 weer te kijken, maar ik merk dat ik dit keer de bij-verhalen aan het overslaan ben en me vooral op het hoofdverhaal concentreer.

Als dit klaar is ga ik het wellicht nog eens proberen met Voyager. Vaak geprobeerd, maar nog nooit geslaagd.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBTM
JohnnieWbl schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:45:
[...]

Grappig hoe verdeeld wij tweakers zijn bij deze serie. Voor mij scoort de eerste helft van S1 een onvoldoende maar wordt dit steeds beter en is het een heerlijk makkelijk wegkijkende serie. Geen supergoede acteerprestaties of memorabel goed script, maar lekker vlot inderdaad en leuke verwijzingen naar/parallellen met de geschiedenis van de VS.
Gelukkig verschillen de smaken ook, anders was het ook maar saai, toch?

[ Voor 0% gewijzigd door BBTM op 26-01-2017 13:16 . Reden: komma ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die Videoland en Netflix kanalen. Als je daar per ongeluk in zapt, hoe kom je daar dan onmiddellijk weer uit? Gebeurt MdV regelmatig namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
itzmxtch schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:33:
Wij wachten smachtend naar seizoen 4 :9
In seizoen 2 kun je veel emo verwachten, althans dat vonden wij. Het eindigt wel goed. Seizoen 3 is lekker heftig. Het lijkt alsof ze meer investeerders hebben kunnen binnen harken en dat merk je ook in de serie.

Heb je al Stranger Things of The Expanse gekeken? :9

We zijn nu Narcos aan het kijken, om tijd te 'doden' totdat de nieuwe series losbarsten. :)

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
Lord_Salo schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:45:
[...]

Wij wachten smachtend naar seizoen 4 :9
In seizoen 2 kun je veel emo verwachten, althans dat vonden wij. Het eindigt wel goed. Seizoen 3 is lekker heftig. Het lijkt alsof ze meer investeerders hebben kunnen binnen harken en dat merk je ook in de serie.

Heb je al Stranger Things of The Expanse gekeken? :9

We zijn nu Narcos aan het kijken, om tijd te 'doden' totdat de nieuwe series losbarsten. :)
Nee nog niet gezien, zal er eens naar kijken vanavond! :)
En Narcos.. wauw. Dat is me toch een serie!! Geweldig, voor mij onbekende acteurs maar zo een goed verhaal! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

[...]

Hier ook oud UPC gebied...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
itzmxtch schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:53:
[...]

En Narcos.. wauw. Dat is me toch een serie!! Geweldig, voor mij onbekende acteurs maar zo een goed verhaal! _/-\o_
De hoofdrolspeler (Wagner Moura) ken ik van de Tropa de Elite films, heerlijke rauwe harde politiefilms 8)
Ook te bekijken waard, als je ze nog niet hebt gezien. :9

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
itzmxtch schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:53:
[...]

Pas op met Stranger Things, het kan je je nachtrust kosten met doorkijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
Arjantje72 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:45:
[...]

Pas op met Stranger Things, het kan je je nachtrust kosten met doorkijken ;)
Thanks voor de tip! Zal wel niet heel snel gebeuren met mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Zal ik anders Black Mirror nog eens droppen hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
avotar schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:55:
Ook gevaarlijk ja >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:30:
Die Videoland en Netflix kanalen. Als je daar per ongeluk in zapt, hoe kom je daar dan onmiddellijk weer uit? Gebeurt MdV regelmatig namelijk.
Volgens mij op TvGids knop klikken en dan de Back toets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
ArnoutV schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:44:
[...]

Volgens mij op TvGids knop klikken en dan de Back toets
Of gewoon op de (volgens mij heet de knop zo) TV knop drukken, dat is die knop in het midden, waarmee je naar de vorige zender gaat.

edit:
Afbeeldingslocatie: https://www.ziggo.nl/klantenservice/horizon/mediabox/afstandsbediening/_jcr_content/background_fullwidth/templatesection/section_content/nested_columns_0/parsys-0/nested_columns_0/parsys-1/image.img.jpg/1448458394974.jpg

TV knop dus tussen Channel en Volume knoppen in :)

[ Voor 32% gewijzigd door Martinusz op 26-01-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dan moet ik die knop ff binden aan mijn Harmony. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:55

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

avotar schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:55:
A1 en A3 gezien (A2 leek qua verhaaltje teveel op A1) en ik ben alweer afgehaalt, vondt het niets :P

Nu bezig met Luke Carter, die bevalt goed.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
meesje schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:23:
[...]

Ik heb ook alle 3 seizoenen gezien en vond het een zeer aardige serie. Sci-fi is sowieso mijn genre, dat scheelt. ;-)
Het eerste seizoen (zeker de 1e helft) vond ik wel een beetje 'highschool' achtig.
Over een week begint seizoen 4. Ik ben zeker benieuwd of Netflix die (bijna) tegelijk met Amerika gaat uitzenden. Netflix heeft wel een overeenkomst met CW. Dus wie weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Olga2000 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 20:27:
[...]

Over een week begint seizoen 4. Ik ben zeker benieuwd of Netflix die (bijna) tegelijk met Amerika gaat uitzenden. Netflix heeft wel een overeenkomst met CW. Dus wie weet....
Ik denk het wel. Misschien met een klein beetje vertraging. Dat doen ze ook met Arrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Chaoss schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 20:09:
[...]

A1 en A3 gezien (A2 leek qua verhaaltje teveel op A1) en ik ben alweer afgehaalt, vondt het niets :P

Nu bezig met Luke Carter, die bevalt goed.
Hahaha, die vind ik wel tof: Luke Carter. Klinkt ook best wel lekker, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
JohnnieWbl schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:45:
[...]

Grappig hoe verdeeld wij tweakers zijn bij deze serie. Voor mij scoort de eerste helft van S1 een onvoldoende maar wordt dit steeds beter en is het een heerlijk makkelijk wegkijkende serie. Geen supergoede acteerprestaties of memorabel goed script, maar lekker vlot inderdaad en leuke verwijzingen naar/parallellen met de geschiedenis.
Idd, dat merk ik hier ook. Vind ik altijd wel leuk. Is voor mij altijd een goede reminder dat je er nooit van moet uitgaan dat anderen hetzelfde zien als jij. Ik vind S1 grotendeels zwak, S2 ijzersterk en S3 een regelrechte puinhoop. Toch blijf ik zeker kijken. Ben wel fan van de serie en ik hoop dat S4 beter is. Daarbij kan er altijd een slecht seizoen tussen zitten, dus op naar S4.
Pagina: 1 ... 99 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.