Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-09 14:30

Wailing_Banshee

You're Next

JohnnieWbl schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:45:
[...]
Gisteren begonnen met de originele Star Trek (1966) maar merkte dat het toch lastig is om door het tempo en gebrek aan het visueel spektakel, waar we nu aan gewend zijn, heen te kijken. Ik heb weinig Star Trek gezien, op The Next Generation na, is het de moeite waard om het origineel helemaal te kijken wat jullie betreft? Ik ben opgegroeid met Stewart als Picard, dus nu begonnen aan S1 van Star Trek: The Next Generation omdat ik vast het merendeel gemist heb. Zijn de andere Star Trek's daarna aan te raden (zonder een Pandora's box voor fanboys te willen openen)..? :)
Ik zou dan niet de hele serie kijken. Maar er zijn wel verwijzingen naar afleveringen in andere ST series (Trouble with Tribbles (TOS) en Trials and tribble-ations (DS9) bijvoorbeeld) En er zijn een paar iconische afleveringen (die ook gebruikt worden in andere series/films)

https://www.quora.com/I-h...-should-watch-to-catch-up

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:55

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Veefje schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 07:43:
[...]

Hahaha, die vind ik wel tof: Luke Carter. Klinkt ook best wel lekker, trouwens.
\
Luke Cage, Agent Carter mixup :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:02
Ik ben al bijna aan het einde van The Crown en ben erg onder de indruk van deze historische drama. De serie vertelt een tweeledig verhaal, aan de ene kant gaat het over de koninklijke familie en aan de andere hand de politieke gebeurtenissen in die tijd (1947-1955). Al ligt de nadruk wel meer op de koninklijke familie in het begin van de serie.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:35
martinusz schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:21:
[...]

Oud Ziggo of oud UPC gebied?
Het lijkt erop dat daar ook nog verschil in zit, veel klachten voornamelijk uit oud UPC gebied.

Hier dus oud Ziggo gebied, nergens last van met Netflix :)

Edit: dat voorrang geven aan kanaal 150 geloof ik niet :)
Hier ook oud Ziggo gebied. Maar die app op de horizon verliest continu de verbinding. Via welk andere manier dan ook 0 problemen.

De verbinding lijkt dan ook het probleem niet, maar de box (icm app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Begonnen met 3% en The Break. Valt tot nu toe niet tegen. Weer genoeg te kijken in ieder geval voorlopig.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:45
meesje schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:23:
[...]

Ik heb ook alle 3 seizoenen gezien en vond het een zeer aardige serie. Sci-fi is sowieso mijn genre, dat scheelt. ;-)
Het eerste seizoen (zeker de 1e helft) vond ik wel een beetje 'highschool' achtig.
Ja mee eens, na de 1e helft werd het een stuk volwassener!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:35
Net designated survivor afgerond. Eergister avond mee begonnen. Te pakkend, en wat een cliffhanger op het eind! Gelukkig duurt het wachten tot seizoen 2 niet al te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Vond ik best leuk ja :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:21
psychodude schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 16:05:
Net designated survivor afgerond. Eergister avond mee begonnen. Te pakkend, en wat een cliffhanger op het eind! Gelukkig duurt het wachten tot seizoen 2 niet al te lang.
Seizoen 1 is nog niet afgelopen.. deze gaat 8 maart gewoon door. In totaal zijn er 22 afleveringen in seizoen 1.

info: IMDB: Designated Survivor (TV Series 2016– ) - Episodes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Totaal niet verwacht dat deze mij zo goed zou bevallen. Ben er nog niet doorheen maar dat duurt niet lang meer als ik zo door ga. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:21
Sinds kort volg ik de Zweedse politieserie: Johan Falk. Erg vermakelijk.

YouTube: Johan Falk Season One (Trailer)

Heeft ook een goede rating: IMDB: Johan Falk: Kodnamn: Lisa (2012)

[ Voor 25% gewijzigd door Cheezborger op 30-01-2017 00:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:13

Niku

Alagaesii

Designated Survivor en Shooter laatst gekeken, heel erg goed mee vermaakt. Netflix maakt echt prima content!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Niku schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:35:
Designated Survivor en Shooter laatst gekeken, heel erg goed mee vermaakt. Netflix maakt echt prima content!
Dat is dan net weer content dat niet van Netflix zelf is. De eerste is van ABC en de 2e van USA Network. Maar Netflix is idd gewoon heel goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:13

Niku

Alagaesii

Veefje schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:05:
[...]

Dat is dan net weer content dat niet van Netflix zelf is. De eerste is van ABC en de 2e van USA Network. Maar Netflix is idd gewoon heel goed bezig.
For real? Het zijn toch Netflix Originals?

Ah, ze zijn niet gemaakt door Netflix, maar worden wel exclusief uitgezonden door Netflix. Zelfde idee.

[ Voor 14% gewijzigd door Niku op 30-01-2017 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Iemand een idee wanneer de overige afleveringen van Luther seizoen 4 op Netflix gezet worden?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:36
Niku schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:23:
[...]

Het zijn geen Netflix originals, komen gewoon van tv zenders af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
ik ben n.a.v. iemand hier begonnen met "occupied" een Noorse serie. Wordt in het Noors gesproken wat ik normaal niks zou vinden. Maar in deze serie klopt het allemaal. Geweldige serie tot nu toe. Goed verhaal. Goede acteurs en een realistische nabije toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:30
Jasphur schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:26:
Iemand een idee wanneer de overige afleveringen van Luther seizoen 4 op Netflix gezet worden?
Seizoen 4 kent maar 2 afleveringen. Kijk maar eens op IMDb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
meesje schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:36:
[...]

Seizoen 4 kent maar 2 afleveringen. Kijk maar eens op IMDb.
Awh Crap. ;(

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Super goede serie! Jammer dat het klaar is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Laatst online: 22:11
Is het definitief klaar of mogen we nog wachten op een nieuw seizoen?
Was ook verbaasd dat het maar 2 afleveringen waren

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

Ik ben helaas klaar met The 100 en The Expanse. Nog tips voor leuke SF series? Geen Galactica (of de originele voorganger) of Star Trek (welke variant dan ook). :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 10:09

Nicap

Tsssk....

Spotmatic schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:25:
Ik ben helaas klaar met The 100 en The Expanse. Nog tips voor leuke SF series? Geen Galactica (of de originele voorganger) of Star Trek (welke variant dan ook). :)
Travelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Niku schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:23:
[...]

Ah, ze zijn niet gemaakt door Netflix, maar worden wel exclusief uitgezonden door Netflix. Zelfde idee.
Ze worden doordat Netflix een deal sluit met de zender Originals genoemd, maar dat zijn ze dus niet. De enige echte Originals zijn de series die zij zelf maken. Ik denk zelf dat Netflix het dan beter 'Netflix exclusives' kan noemen. Dit is namelijk wel misleidend. Een collega van mij bleef er destijds bij dat Better Call Saul een Netflix Original is. Begrijpelijk als je dat zo ziet staan op de dienst, dus zeker misleidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Shit. Occupied heb ik afgekeken. Lijkt een vervolg te komen. Maar wat een geniale serie is dat zeg. Nu maar weer op zoek naar een andere serie. Keuzes keuzes keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Spotmatic schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:25:
The 100 komt volgende week weer terug met het nieuwe seizoen op Netflix. 1 aflevering per week (24 uur na het uitzenden in the US) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Is "the crown" iets om te kijken? Zie best lovende recensies maar is het alleen drama? Occupied, fargo,homeland, vind ik geweldig. Vandaar dat ik me afvraag of dit wat voor me is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
JohnnieWbl schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:45:
[...]

Gisteren begonnen met de originele Star Trek (1966) maar merkte dat het toch lastig is om door het tempo en gebrek aan het visueel spektakel, waar we nu aan gewend zijn, heen te kijken. Ik heb weinig Star Trek gezien, op The Next Generation na, is het de moeite waard om het origineel helemaal te kijken wat jullie betreft? Ik ben opgegroeid met Stewart als Picard, dus nu begonnen aan S1 van Star Trek: The Next Generation omdat ik vast het merendeel gemist heb. Zijn de andere Star Trek's daarna aan te raden (zonder een Pandora's box voor fanboys te willen openen)..? :)
Grappig. Star Trek The Original is voor mij de beste reeks ooit. Ook al is NG en Voyager ook prima te doen, daarna werd het voor mij veel te veel soap opera.

Op Netflix staat de remastered versie van The Orignal met volledig opgefriste kleuren en nieuwe digitale effecten. Hoewel ik eerst wat huiverig was is die erg mooi gemaakt met respect voor het orgineel.
Wanneer je de originele The Original ziet merk je pas hoe goed ze dat hebben gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.futuregamez.net/movies/strektos1/strektos14.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
jaydenjarno schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:28:
ik ben n.a.v. iemand hier begonnen met "occupied" een Noorse serie. Wordt in het Noors gesproken wat ik normaal niks zou vinden. Maar in deze serie klopt het allemaal. Geweldige serie tot nu toe. Goed verhaal. Goede acteurs en een realistische nabije toekomst.
Ggd! Leuk te horen dat je het goed vindt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Occupied ga ik binnenkort eens bekijken na de berichten hier.

Nu begonnen met Travelers. Ook wel leuk voor tussendoor denk ik.

Ben echt positief verrast door het aanbod van Netflix de laatste tijd.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
jaydenjarno schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:02:
Shit. Occupied heb ik afgekeken. Lijkt een vervolg te komen. Maar wat een geniale serie is dat zeg. Nu maar weer op zoek naar een andere serie. Keuzes keuzes keuzes
Er komt inderdaad een 2de seizoen, zal niet zo lang meer duren.
Als je nog een goede serie zoekt (helaas nog niet op Netflix): Follow The Money seizoen 1 en 2, steengoed!
Deense drameserie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
jaydenjarno schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:33:
Is "the crown" iets om te kijken? Zie best lovende recensies maar is het alleen drama? Occupied, fargo,homeland, vind ik geweldig. Vandaar dat ik me afvraag of dit wat voor me is
The Crown is een topserie. Ben zelf niet meteen fan van het genre, maar dit is gewoon een uitstekende serie. Ben je in voor Scandinavische series dan kun je Trapped, The Heavy Water War, The Cliff of Acquitted proberen. Mocht je Amazon Prime hebben dan komt qua thema The Man in the High Castle in de buurt van Occupied. Kwalitatief gezien (als ik kijk naar een serie als Fargo) zou je dan The Americans kunnen proberen. Ook van FX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Top. Dank voor de reacties. Heb wel alleen Netflix. The americans ook al gezien. Hele goede serie ook. Ik ga ze eens bekijken. Eerst the crown maar proberen denk.

En voor degene die Occupied nog moeten zien. Doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Gister de eerste aflevering van Riverdale gezien. En ik moet zeggen dat het me niet tegen valt. Het is een soort Twin Peaks meets Beverly Hills 90210.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:53
Cheezborger schreef op maandag 30 januari 2017 @ 00:54:
Sinds kort volg ik de Zweedse politieserie: Johan Falk. Erg vermakelijk.

YouTube: Johan Falk Season One (Trailer)

Heeft ook een goede rating: IMDB: Johan Falk: Kodnamn: Lisa (2012)
Gisteren ook gekeken, hij stond al een poos in mijn to-watchlist (mede door Joel Kinnaman, die erg goed is in The Killing)
In het begin leek me het een standaard serie, iets wat voorspelbaar. Maar valt me nog niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Zoo is erg leuk !, inmiddels 7 afleveringen gekeken :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:47
Mars18 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:44:
Zoo is erg leuk !, inmiddels 7 afleveringen gekeken :)
Alleen wordt er zo slecht in geacteerd, dat ik met moeite door kon kijken (het verhaal was dan wel weer erg goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 08:47
Arjantje72 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:53:
[...]

Alleen wordt er zo slecht in geacteerd, dat ik met moeite door kon kijken (het verhaal was dan wel weer erg goed).
Netflix heeft toch alleen seizoen 1 ? Seizoen 2 wordt echt bizar. Serie is verlengd voor seizoen 3 (komt in de zomer).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
loekf2 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:28:
[...]

Netflix heeft toch alleen seizoen 1 ? Seizoen 2 wordt echt bizar. Serie is verlengd voor seizoen 3 (komt in de zomer).
Ik wist niet dat er al een seizoen 2 was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04:25
Weet iemand hoe je de Netflix account die gekoppeld is aan je Google Play kunt wijzigen? Ik heb een actief account dat ik nu met credit card betaal, maar zou willen wijzigen naar Google Play (wat ik met belwaarde kan betalen). Echter aan mijn Google account hangt al een inactief account. Ik zou natuurlijk gewoon accounts kunnen switchen maar dan ben ik wel de hele geschiedenis kwijt van alle profielen.

EDIT: heb Netflix support gecontacteerd hiervoor en zoals steeds weer super geholpen daar. Blijkbaar moet het abonnement van je gekoppelde account volledig afgelopen zijn. Dat inactief account zit nog in zijn free trial en die moet dus eerst afgelopen zijn, voordat ik dan mijn normale account kan koppelen.

[ Voor 27% gewijzigd door Twixie op 02-02-2017 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-09 15:05
Het valt mij nu al een tijdje op dat alles wat ik de laatste tijd op Netflix kijk in 480p weergegeven wordt. Via Google kwam ik in dit topic op Reddit terecht: https://www.reddit.com/r/...eam_above_480p_hd_solved/

Deze oplossing werkt voor mij ook (hoofd profiel gaat niet hoger dan 480p, een nieuw profiel speelt gewoon dezelfde content wel in 1080p af).

Heeft iemand in dit topic hier ook eens last van gehad? Zo ja, enig idee hoe dit op te lossen zonder een nieuw profiel aan te maken (ik zou het namelijk jammer vinden als de kijkactiviteit op deze manier verloren gaat).

Iets te voorbarig geweest. Ligt aan mijn abonnementsvorm (deze is per februari 2017 omgezet in de variant van € 7,99 nadat ik voor € 6,99 het HD abonnement had.

[ Voor 12% gewijzigd door agoNITE op 04-02-2017 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 15:26
Rockvee2 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:15:
[...]

The 100 komt volgende week weer terug met het nieuwe seizoen op Netflix. 1 aflevering per week (24 uur na het uitzenden in the US) .
Het is inderdaad beschikbaar. Nog even wachten om te starten met kijken dus. Een aflevering per week, dat ben ik niet meer gewoon ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ennekke op 06-02-2017 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:22

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Afgelopen week begonnen met The Santa Clarita Diet. Best vermakelijk, liggen regelmatig in een deuk. Ook wel wat ranzige momenten waar ik zelf niet tegen kan (althans in deze vorm (mens-mens, zombie-mens is geen probleem))

Nog 2 afleveringen van de 10 te gaan, en dan weer wachten tot het verlengd wordt :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:48
Weet er iemand of er een legale (dus zonder VPN) mogelijkheid is om in België (Vlaanderen) op de Nederlandse netflix in te loggen (of omgekeerd)?
Er zijn blijkbaar series die wel terug te vinden zijn op de Nederlandse netflix en niet op de Vlaamse (en mogelijks omgekeerd).
ik weet dat je andere content krijgt als je je taal wijzigt in de instellingen ...

[ Voor 13% gewijzigd door tsjarlie op 06-02-2017 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
tsjarlie schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:43:
Weet er iemand of er een legale (dus zonder VPN) mogelijkheid is om in België (Vlaanderen) op de Nederlandse netflix in te loggen (of omgekeerd)?
Heel simpel: nee :)
Dit mag niet en kan ook niet (op de legale wijze).

In Belgie hebben ze andere licenties dan Nederland (helaas).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
En voor de gene die willen kijken, er is een nieuw seizoen van The 100 begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:21
Komt er eigenlijk nog een vervolg op 'fargo' en 'better call saul' of is dit einde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HE1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:29

HE1

RoaDHouse schreef op maandag 6 februari 2017 @ 21:51:
Komt er eigenlijk nog een vervolg op 'fargo' en 'better call saul' of is dit einde verhaal.
van beide series komt ergens in april season 3....goed nieuws dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 17:44
Zijn hier mensen die Netflix kijken via Silverlight/Native App op een HDMI/DP/USB-C monitor aan een notebook? Ik krijg zwart beeld (DRM issue) op m'n 27UD88-W via USB-C (Thunderbolt 3). Netflix support vindt dat ik een Chromecast moet kopen, maar ik vind het nogal raar dat dit niet werkt. Ervaringen?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Arjantje72 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:53:
[...]

Seizoen 1 afgekeken, genoten.
Ga nu beginnen aan 2.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
BeefHazard schreef op maandag 6 februari 2017 @ 23:05:
Zijn hier mensen die Netflix kijken via Silverlight/Native App op een HDMI/DP/USB-C monitor aan een notebook? Ik krijg zwart beeld (DRM issue) op m'n 27UD88-W via USB-C (Thunderbolt 3). Netflix support vindt dat ik een Chromecast moet kopen, maar ik vind het nogal raar dat dit niet werkt. Ervaringen?
Mijn dochter wilde afgelopen weekend kijken op de laptop via de IE browser welke dus ook via silverlight loopt en had ook zwart beeld, daarna kreeg ik een melding over een update van silverlight.

Toen maar snel chrome opgestart en daar werkte het wel zonder problemen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Gisteren de eerste aflevering van Santa Clarita Diet gekeken, kwam er niet doorheen, vond het niet grappig, slecht geacteerd, helaas totaal niet mijn serie.

Ook de docu Into the Inferno gekeken, viel me tegen, had meer info verwacht over vulkanen, meer spectaculaire beelden. Veel zijdelingse verhalen, een vreemd stuk uit/over Noord Korea en een vrij aparte (van oorsprong Duitse?) voiceover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:36
quote: CR2032
Op Netflix staat de remastered versie van The Orignal met volledig opgefriste kleuren en nieuwe digitale effecten. Hoewel ik eerst wat huiverig was is die erg mooi gemaakt met respect voor het orgineel.
Wanneer je de originele The Original ziet merk je pas hoe goed ze dat hebben gedaan.
Helaas komen er geen remasterd versies van DS9 en Voyager.
http://www.denofgeek.com/...u-rays-unlikely-to-happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:14
Slurpie Blauw schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:38:
Gister de eerste aflevering van Riverdale gezien. En ik moet zeggen dat het me niet tegen valt. Het is een soort Twin Peaks meets Beverly Hills 90210.
Wordt het beter na 15 minuten? Want toen ben ik al afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Wii4all schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:45:
[...]

Mijn dochter wilde afgelopen weekend kijken op de laptop via de IE browser welke dus ook via silverlight loopt en had ook zwart beeld, daarna kreeg ik een melding over een update van silverlight.

Toen maar snel chrome opgestart en daar werkte het wel zonder problemen.
Chrome werkt idd wel, omdat het zonder DRM (Silverlight) werkt, maar dan wel op 720p. Vind ik dan toch zonde op een 2160p monitor.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
wiemelen schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:38:
[...]

Wordt het beter na 15 minuten? Want toen ben ik al afgehaakt.
Het zit wel vol met cliffhangers, maar als je de eerste 15 minuten al niet doorkomt, denk ik dat het niet een serie voor jou is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Na Daredevil, Jessica Jones en Luke Cage komt Iron Fist, een nieuwe Marvel-serie die exclusief op Netflix verschijnt. De dertien episodes zijn vanaf 17 maart 2017 beschikbaar. Nadien zullen de hoofdpersonages uit die vier Marvel-series opduiken in de nieuwe reeks The Defenders (verwacht in de zomer van 2017).

Synopsis: Vijftien jaar na een vliegtuigongeluk duikt de dood gewaande miljardair Danny Rand weer op in New York om zijn geboorterecht en familiebedrijf op te eisen. Als er een oude vijand opduikt moet Danny, een levend wapen met perfecte beheersing van kungfu en het vermogen om de immense kracht van de Iron Fist op te roepen, vechten tegen de criminele krachten in zijn stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:02
Ik heb Jessica Jones gezien en vond het wel een vermakelijke serie met een goed verhaal. Ik wist niet dat Luke Cage ook een eigen serie had, hij was een toffe personage in JJ. Is Luke Cage vergelijkbaar goed als Jessica Jones?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:57

franssie

Save the albatross

Wij vonden Luke Cage eigenlijk leuker dan Jessica Jones. Dat is persoonlijk natuurlijk.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik hoop echt dat Iron Fist een knaller is. Ik vrees eigenlijk een beetje dat het als Daredevil seizoen 2 is. Maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Veefje schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:34:
Ik hoop echt dat Iron Fist een knaller is. Ik vrees eigenlijk een beetje dat het als Daredevil seizoen 2 is. Maar we gaan het zien.
Slechter dan Luke Cage zal toch moeilijk worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Tigerblood schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:38:
[...]

Ik vond Daredevil S2 slechter dan Luke Cage S1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Tweakmans schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:53:
Na Daredevil, Jessica Jones en Luke Cage komt Iron Fist, een nieuwe Marvel-serie die exclusief op Netflix verschijnt. De dertien episodes zijn vanaf 17 maart 2017 beschikbaar.
Die komt in me watch list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Tigerblood schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:38:
[...]

Precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
BeefHazard schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:15:
[...]

Chrome werkt idd wel, omdat het zonder DRM (Silverlight) werkt, maar dan wel op 720p. Vind ik dan toch zonde op een 2160p monitor.
Je kan Edge bebruiken voor 1080p. Het nadeel is alleen dat de audiokwaliteit een stuk minder is t.o.v. Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Waarom gebruik je niet gewoon de Netflix app? Die werkt bij mij prima op mijn Windows 10 HTPC die (met een receiver ertussen) via HDMI aan mijn televisie hangt. Ik heb zo 1080p beeld en ook netjes DD5.1 geluid via mijn receiver. De app ondersteunt daarvoor gewoon passthrough.

Overigens heb ik sinds dit weekend ook NetflixRemoteController eindelijk goed werkend. Kan nu tenminste ook netjes via mijn Logitech Harmony Netflix starten / bedienen op mijn HTPC.

[ Voor 26% gewijzigd door ik222 op 07-02-2017 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
rgras schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:08:
[...]

Je kan Edge bebruiken voor 1080p. Het nadeel is alleen dat de audiokwaliteit een stuk minder is t.o.v. Chrome.
ik222 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:52:
Waarom gebruik je niet gewoon de Netflix app? Die werkt bij mij prima op mijn Windows 10 HTPC die (met een receiver ertussen) via HDMI aan mijn televisie hangt. Ik heb zo 1080p beeld en ook netjes DD5.1 geluid via mijn receiver. De app ondersteunt daarvoor gewoon passthrough.

Overigens heb ik sinds dit weekend ook NetflixRemoteController eindelijk goed werkend. Kan nu tenminste ook netjes via mijn Logitech Harmony Netflix starten / bedienen op mijn HTPC.
Als jullie allebei mijn originele post hadden gezien, hadden jullie gezien dat Edge en de app allebei zwart beeld geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Niet iedereen leest X reacties terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Die had ik gelezen maar dat moet dus op te lossen zijn, het kan namelijk gewoon werken op een via HDMI aangesloten scherm of televisie.

Ik heb hier verder weinig verstand van maar mogelijk moet de videokaart of het scherm bepaalde standaarden ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:55
Ryur schreef op maandag 6 februari 2017 @ 17:07:
[...]

Heel simpel: nee :)
Dit mag niet en kan ook niet (op de legale wijze).

In Belgie hebben ze andere licenties dan Nederland (helaas).
Je NL content overal in de EU binnenkort:

Link

[ Voor 103% gewijzigd door jra2k op 08-02-2017 01:06 ]

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:23
jra2k schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 01:00:
[...]

Link
Ja, binnenkort..... begin 2018 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat is al over een jaar :)

Maar ik had nog liever gewoon 1 Europese contentmarkt gezien. Al zal dat, vrees ik, wel nooit gebeuren :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Trevor schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:37:
Dat is al over een jaar :)

Maar ik had nog liever gewoon 1 Europese contentmarkt gezien. Al zal dat, vrees ik, wel nooit gebeuren :)
Waarom verwacht je dat niet? Als EU dwingen wij ook 1 telefoonmarkt af en 1 medicijngoedkkeursingsmarkt, dat lijkt mij beiden een moeielijkere zaak dan series- en filmsrechten.

offtopic:
Hup EU! d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Tukk op 08-02-2017 11:06 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
jra2k schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 01:00:
[...]

Link
Ja als je een Nederlandse account hebt ;)
Maar als je (zoals diegene waar ik op reageerde, als ik goed gok) een Belg bent, heb je officieel nog steeds geen toegang tot de Nederlandse content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
avotar schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:11:
[...]

Ik zit nu DS9 weer te kijken, maar ik merk dat ik dit keer de bij-verhalen aan het overslaan ben en me vooral op het hoofdverhaal concentreer.

Als dit klaar is ga ik het wellicht nog eens proberen met Voyager. Vaak geprobeerd, maar nog nooit geslaagd.
Bij DS9 valt het me ook op dat het hoofdverhaal (dominion) zo veel beter is dan de losse afleveringen. Is af en toe niet door heen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Slurpie Blauw schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:03:
[...]

Bij DS9 valt het me ook op dat het hoofdverhaal (dominion) zo veel beter is dan de losse afleveringen. Is af en toe niet door heen te komen.
Zo ben ik er ook doorheen gekomen.
Zeker in het laatste seizoen begint sterk en dan valt het helemaal weg.
Gelukkig eindigt het vrij sterk.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ryur schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:48:
[...]

Ja als je een Nederlandse account hebt ;)
Maar als je (zoals diegene waar ik op reageerde, als ik goed gok) een Belg bent, heb je officieel nog steeds geen toegang tot de Nederlandse content.
Dan moet ik Netflix binnenkort toch eens contacten hoe ik mijn Iers account naar NL kan overzetten, hun advies door te anuleren en opnieuw te activeren werkt in ieder geval niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:18
Gisteren NARCOS afgekeken. Wat een super toffe serie is dat!! Op het einde ook nog een kleine opening gehouden voor een mogelijk vervolg? Ben benieuwd of die er ooit gaat komen.

The 100 binnenkort ook maar weer verder kijken als er iets meer afleveringen zijn, en hopelijk gooien ze het laatste seizoen van The walking dead snel online.

Ik denk dat ik nu Santa Clarita Diet ga kijken (zombies jeuhh). Iemand nog goed suggesties voor hierna? Ik dacht zelf aan Shooter of Designated survivor, al hoeft het van mij niet perse zo Amerikaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
The Oa is vernieuwt met een tweede seizoen.

http://ew.com/tv/2017/02/...wed-season-2-netflix/amp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik heb sinds 2 dagen dat als je een beetje aan het kijken bent bij series dat ie rechts bovenin de serie gaat afspelen?
beetje irritant dit.
kan dit ook uit?
Ik kijk via de app op me samsung tv.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Nemm schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:05:
Gisteren NARCOS afgekeken. Wat een super toffe serie is dat!! Op het einde ook nog een kleine opening gehouden voor een mogelijk vervolg? Ben benieuwd of die er ooit gaat komen.

The 100 binnenkort ook maar weer verder kijken als er iets meer afleveringen zijn, en hopelijk gooien ze het laatste seizoen van The walking dead snel online.

Ik denk dat ik nu Santa Clarita Diet ga kijken (zombies jeuhh). Iemand nog goed suggesties voor hierna? Ik dacht zelf aan Shooter of Designated survivor, al hoeft het van mij niet perse zo Amerikaans.
Narcos krijgt nog zeker 2 seizoenen :9

http://delagarde.nl/netflix-verlengt-narcos-twee-seizoenen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Love is ook vernieuwt. De serie krijgt een derde seizoen, nadat er eerder al meteen twee seizoenen waren besteld. Ik ben daar persoonlijk erg blij mee =D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 20:09
Minneyar schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:32:
[...]

Toevallig hebben wij donderdag en vrijdag avond de hele serie gekeken. Wij vonden hem erg goed, ik wat meer dan mevr Minneyar. Wat bedoel je precies met ongeloofwaardige momenten? Ik kan mij die niet herinneren.
Trapped inmiddels afgekeken. En inderdaad, mijn indruk klopte totaal niet. Erg leuke serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:18
Kijk dat is goed nieuws! :D Bedankt voor het linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Vanaf 28 april op Netflix: Dear White People.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 20:05

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Hoorde ik zomaar op de radio dat de EU de landsgrenzen op het gebied van streaming media wil opheffen. Verder geen details en ook nog niet echt gezocht maar dat zou dus betekenen dat je alles wat in andere EU-landen beschikbaar is ook hier zou moeten kunnen gaan zien.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Mx. Alba schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:38:
Hoorde ik zomaar op de radio dat de EU de landsgrenzen op het gebied van streaming media wil opheffen. Verder geen details en ook nog niet echt gezocht maar dat zou dus betekenen dat je alles wat in andere EU-landen beschikbaar is ook hier zou moeten kunnen gaan zien.
Gelukkig zit je op tweakers en lees je het bericht op de frontpage https://tweakers.net/nieu...ine-diensten-op-reis.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nu begonnen aan Bates Motel. Ben benieuwd :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Ben blij, kon niet stoppen met kijken met 1e seizoen.

A hidden gem wat mij betreft, zitten wat gaten in de verhaallijn, maar al met al verveelde het me geen moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Goed nieuws, ik vond het wel lekker apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Slurpie Blauw schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 00:16:
[...]

Ben blij, kon niet stoppen met kijken met 1e seizoen.

A hidden gem wat mij betreft, zitten wat gaten in de verhaallijn, maar al met al verveelde het me geen moment.
Echt een van de weinige series die ik achter elkaar gekeken heb, alleen dat einde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Travelers is ook vernieuwt met een tweede seizoen.

http://deadline.com/2017/...ric-mccormack-1201904918/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

chucky666 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:41:
ik heb sinds 2 dagen dat als je een beetje aan het kijken bent bij series dat ie rechts bovenin de serie gaat afspelen?
beetje irritant dit.
kan dit ook uit?
niemand een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een nieuwe feature van netflix, kan niet uit. Schijnt handig te zijn ofzo. Bij mij begint hij trouwens nooit rechtsboven ,maar linksboven. Ik heb het alleen op de nvidia shield. Het is wel handig als je juist dat wilt kijken, dan is hij al gestart. Maar voor de rest... het hoeft van mij ook niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:01:
[...]

Dat is een nieuwe feature van netflix, kan niet uit. Schijnt handig te zijn ofzo. Bij mij begint hij trouwens nooit rechtsboven ,maar linksboven. Ik heb het alleen op de nvidia shield. Het is wel handig als je juist dat wilt kijken, dan is hij al gestart. Maar voor de rest... het hoeft van mij ook niet zo.
lekker handig dan.
als ik een serie opschuif gaat eerst me beeld op zwart dan weer terug terug en begint een voorstuk te spelen.
dan kan pas weer 1 opschuifen en krijg je hetzelfde weer. |:(
nee dat is lekker om serie's te zoeken.
hoop dat ze er nog wat aan gaan doen dan want anders stap ik wel weer over op kodi ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:04
chucky666 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:41:
Ik weet niet of dit bij Samsung ook werkt, maar op mijn Sony gebruik ik NOOIT de app van de TV om te zoeken naar iets om te kijken. Je kunt namelijk de app op je telefoon gebruiken, en dan casten naar de TV-app, net zoals naar een Chromecast. Op die manier heb je helemaal geen last van de rare nukken van de TV-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:59
Nou ik vind de tv app (Sony Android) super goed werken hoor, nergens last van.

[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 09-02-2017 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Als ik via de LG app een serie wil kijken, maar eerst wil lezen waar het over gaat, begint hij al automatisch te spelen. Niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Ook Trollhunters, de avontuurlijke animatieserie van DreamWorks voor Netflix, heeft groen licht gekregen voor een tweede seizoen. De productie van de serie die bedacht werd door Guillermo del Toro, is inmiddels gestart. Het nieuwe seizoen bestaat uit 13 afleveringen en wordt later dit jaar verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chucky666 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:25:
[...]

lekker handig dan.
als ik een serie opschuif gaat eerst me beeld op zwart dan weer terug terug en begint een voorstuk te spelen.
dan kan pas weer 1 opschuifen en krijg je hetzelfde weer. |:(
nee dat is lekker om serie's te zoeken.
hoop dat ze er nog wat aan gaan doen dan want anders stap ik wel weer over op kodi ofzo.
Met mijn nvidia shield loopt dit heel soepel, maar die processor e.d. in dat apparaat is natuurlijk niet te vergelijken met een tv processor. Met de chromecast boven (en casten vanaf een tablet) heb ik geen last van deze wijziging trouwens, dus wellicht een optie voor jou?
Pagina: 1 ... 100 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.