Wat is dat Okkupert meesterlijk beangstigend goed zeg. Met elke plotwending voel ik me ongemakkelijker, zo plausibel blijft het. Nog twee afleveringen te gaan...rsca777 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 12:02:
Occupied (Okkupert) is ook een steengoede (Scandinavische) serie, aanrader voor in de 'to watch'-lijst bij te zetten!
Er wordt zelfs over gesproken in AWM
psychodude schreef op zondag 12 februari 2017 @ 00:30:
[...]
Zelfs zonder formele val van de EU, is er nog altijd één belangrijke kandidaat voor Rusland om landjepik bij te spelen. Noorwegen. Aangezien het enkel lid is van NATO heeft Rusland er maar al te veel baat bij om Amerika zich volledig te moeten hebben richten op hun eigen problemen en NATO te zien omvallen. Dan is er namelijk geen supermacht meer die tussen beide moet komen en zijn er na het vallen van de NATO in zijn geheel geen landen meer die Noorwegen hulp hoeven te bieden. Noorwegen zelf kan weinig resistentie bieden tegen een natie als Rusland.
En met het verkrijgen van één van de belangrijkste olie en gasbronnen van Europa, heeft Rusland in dat geval Europa dan ook zeker flink bij de ballen.
ook te gebruiken bij al een bestaand account?alwaysleft schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 14:00:
Crosspost alwaysleft in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"
Gratis 10,50 Netflix tegoed.
Ja vind ik wel, de sfeer en het schrijfwerk zijn wel heel goed vind ik. Ik heb maar twee afleveringen gezien maar ik zie het wel zitten eerlijk gezegd. Ik had voor Breaking Bad langer nodig (maar nog geen serie gevonden die nog beter is).wiemelen schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:38:
[...]
Wordt het beter na 15 minuten? Want toen ben ik al afgehaakt.
Saved by the buoyancy of citrus
ja staat er ook bijjoppe113 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:30:
[...]
ook te gebruiken bij al een bestaand account?
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik heb de serie nog niet gekeken. Maar via een aantal Noorse kennissen weet ik dat de angst daar in ieder geval wel aanwezig is voor een scenario als wat ik in dat topic geschetst heb. Ik denk alleen niet dat zover ik begrepen heb van de plot van Okkupert dit met de ondersteuning van de rest van het westen zal zijnUltra schreef op zondag 12 februari 2017 @ 22:16:
[...]
Wat is dat Okkupert meesterlijk beangstigend goed zeg. Met elke plotwending voel ik me ongemakkelijker, zo plausibel blijft het. Nog twee afleveringen te gaan...
Er wordt zelfs over gesproken in AWM.
[...]
De serie staat in ieder geval nog wel op mijn watch list. Maar vraag mij af wanneer ik er eindelijk aan toe zal gaan komen. Mijn watch list heeft nog zoveel seizoenen erop. En met alle nieuwe releases op Netflix is er gewoonweg niet tegenop te kijken

Dat zijn wel qua toon en insteek twee héle verschillende series.Cyphax schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:34:
[...]
Ja vind ik wel, de sfeer en het schrijfwerk zijn wel heel goed vind ik. Ik heb maar twee afleveringen gezien maar ik zie het wel zitten eerlijk gezegd. Ik had voor Breaking Bad langer nodig (maar nog geen serie gevonden die nog beter is).
Zonder meer! Er is wel een soort gemiddelde van aantal afleveringen waarna men vaste kijker is (iets van 7?), ik krijg bij Riverdale het gevoel dat dat sneller gaat. Er zit ook wel een aardig tempo in.Veefje schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:10:
[...]
Dat zijn wel qua toon en insteek twee héle verschillende series.
Het doet me ook denken aan Pretty Little Liars, maar vooralsnog vind ik Riverdale beter geschreven.
Saved by the buoyancy of citrus
Zag ineens ook jaren 80 serie Shaka Zulu er nieuw bij staan, vond ik vroeger een prachtige serie maar kan nu eigenlijk alleen maar tegenvallen als je het nogmaals bekijkt.
Dat vermoeden heb ik ook, zeker na mijn ervaring van terugkijken van een serie als Daktari.sambalbaj schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:21:
Zag ineens ook jaren 80 serie Shaka Zulu er nieuw bij staan, vond ik vroeger een prachtige serie maar kan nu eigenlijk alleen maar tegenvallen als je het nogmaals bekijkt.
Daarentegen ben ik wel blij met zulke (goedkopere?) series.
Ik zou echt blij zijn met veel golden-oldies op Netflix, ik kan een lange lijst bedenken die ik nog wel eens een aflevering van zou willen bekijken.
[ Voor 21% gewijzigd door Tukk op 13-02-2017 14:36 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
netflix error 10015...
iemand dit ooit meegemaakt? en hoe los ik dit op?
Seizoen 4 vond ik erg goed. Alle personages zag je in dat seizoen op hun dieptepunt in het uitoefenen van hun beroep en er was geen cliché happy ending zoals in de meeste Amerikaanse series. Misschien wel het beste seizoen van Homeland.
[ Voor 6% gewijzigd door Lasmibalsingh op 13-02-2017 15:20 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
volgens de voorwaarden wel:joppe113 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:30:
[...]
ook te gebruiken bij al een bestaand account?
2. De Actie
2.1 Koop drie actieverpakkingen Verkade Digestive Bites, te herkennen aan de actiesticker. Vul de 3 actiecodes en je gegevens in op www.verkade.nl/netflix en ontvang per mail een Netflix Cadeaukaart E-Voucher ter waarde van € 15,-. De Netflix Cadeaukaart E-Voucher verloopt niet en is te gebruiken voor je nieuwe of bestaande Netflix-account.
2.2 Alleen actieverpakkingen met actiesticker zijn geldig voor deze actie, er kunnen dus ook verpakkingen zonder actiesticker in omloop zijn.
2.3 Bij meerdere actiecodes kun je de actiecodes en dus een Netflix Cadeaukaart E-Voucher cadeau doen. Per IP-adres/ huishouden kan namelijk maximaal 1 keer deelgenomen worden.
Meestal met oldies, in je beleving was het toen beter en spannender. Als je nu Der Alte en Derrick kijkt val je in slaap, toen had je nog geen CSI.Tukk schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:35:
[...]
Dat vermoeden heb ik ook, zeker na mijn ervaring van terugkijken van een serie als Daktari.
Daarentegen ben ik wel blij met zulke (goedkopere?) series.
Ik zou echt blij zijn met veel golden-oldies op Netflix, ik kan een lange lijst bedenken die ik nog wel eens een aflevering van zou willen bekijken.
Ik kan Riverdale ook erg waarderen, daar niet van. Het is soapy, heeft mooie mensen (hallo, Betty, Cheryl en (vooral) Veronica!), kijkt lekker weg en het houdt vooralsnog erg goed de aandacht erbij. Ik vind dit soort series heerlijke televisie, gewoon entertainment. Niet in alles even goed, maar het zit verslavend in elkaar. Het is wel pas bij drie afleveringen nu, dus het eindoordeel kunnen we pas eind van het seizoen geven.Cyphax schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:15:
[...]
Zonder meer! Er is wel een soort gemiddelde van aantal afleveringen waarna men vaste kijker is (iets van 7?), ik krijg bij Riverdale het gevoel dat dat sneller gaat. Er zit ook wel een aardig tempo in.
Het doet me ook denken aan Pretty Little Liars, maar vooralsnog vind ik Riverdale beter geschreven.
Homeland is echt heel erg goed inderdaad, heb de eerste 5 seizoenen ook in een paar weken helemaal gekeken. Op Nederland 3 is nu op zondagavond seizoen 6 bezig. Maar bij dit soort series heb ik geen zin om elke keer een week te moeten wachten tot de volgende aflevering. Ik wacht dus wel rustig totdat in Q3 seizoen 6 op Netflix verschijnt.Lasmibalsingh schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:18:
Ik ben sinds een maand geleden begonnen met Homeland na wat aanbevelingen. Ik ben er echt verslaafd in geraakt, ik zit nu al in seizoen 5.
Seizoen 4 vond ik erg goed. Alle personages zag je in dat seizoen op hun dieptepunt in het uitoefenen van hun beroep en er was geen cliché happy ending zoals in de meeste Amerikaanse series. Misschien wel het beste seizoen van Homeland.
Ben zelf nu bezig met seizoen 3 van The Blacklist, ook een leuke serie. Maar sowieso ben ik enorm positief verrast over de content van Netflix, mijn watchlist groeit alleen maar omdat ik te weinig tijd heb om alles te kijken.
*The 100 (komt elke week een nieuwe aflevering online).
*Second Chance: The Frankenstein code (helaas maar 1 seizoen gemaakt).
*Marco Polo
Als film is Divergent een aanrader. Helaas zijn de 2 vervolgfilms ervan niet beschikbaar
Nu bezig met de serie Frontier
[ Voor 7% gewijzigd door P107 op 13-02-2017 20:22 ]
Sinds afgelopen week staat ook seizoen 2 op Netflix.
Klopt. Seizoen 1 vorig jaar gezien. Een van de beste series die op netflix staat. Gister begonnen aan seizoen 2.alwaysleft schreef op maandag 13 februari 2017 @ 20:25:
Begonnen aan The Missing, wat een verdomd goede serie. Goed acteerwerk, duister en BBC kwaliteit.
Klopt. Seizoen 1 vorig jaar gezien. Een van de beste series die op netflix staat. Gister begonnen aan seizoen 2.alwaysleft schreef op maandag 13 februari 2017 @ 20:25:
Begonnen aan The Missing, wat een verdomd goede serie. Goed acteerwerk, duister en BBC kwaliteit.
Door jou ben ik nu aan Riverdale begonnen. Zit halverwege aflevering 2.Veefje schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:24:
[...]
Ik kan Riverdale ook erg waarderen, daar niet van. Het is soapy, heeft mooie mensen (hallo, Betty, Cheryl en (vooral) Veronica!), kijkt lekker weg en het houdt vooralsnog erg goed de aandacht erbij. Ik vind dit soort series heerlijke televisie, gewoon entertainment. Niet in alles even goed, maar het zit verslavend in elkaar. Het is wel pas bij drie afleveringen nu, dus het eindoordeel kunnen we pas eind van het seizoen geven.
Vooral Veronica & Betty (Betty is een typische 'buurmeisje', maar vind dr zo cute)
En ook aan de vrouwen/biseksuele/homo's is ook gedacht met Archie
Wat ik wel jammer vind is dat ze WEER de set van Gilmore Girls en 5-8 andere series hebben hergebruikt (o.a. Pretty Little Liars & Hart of Dixie gebruikten hem ook).
Kunnen ze niet eens iets origineels maken?
Ik doe met je mee. Ik ga straks de eerste aflevering kijken. Trailer zag er ook goed.alwaysleft schreef op maandag 13 februari 2017 @ 20:25:
Is inderdaad een topperCheezborger schreef op maandag 13 februari 2017 @ 23:50:
[...]
Ik doe met je mee. Ik ga straks de eerste aflevering kijken. Trailer zag er ook goed.
S02 is ook best leuk, maar persoonlijk iets minder dan S01.
Toch het kijken waard
Frequency staat ook op mijn lijst - aantal afleveringen van gezien maar wachtte tot ze verder allemaal beschikbaar waren. The OA staat ook op mijn lijst evenals het nieuwe seizoen van The 100.
En tussendoor herkijk ik ook Lie To Me.
Voorlopig nog niet klaar met Netflix.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Elementary is een leuke serie maar het wordt inderdaad nooit echt moeilijk of hoogdravent. Gewoon een leuke serie waarbij de rol van Miller ook niet onderschat mag worden.Mx. Alba schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 07:41:
Ik ben momenteel bezig met het afkijken van Elementary. Een Amerikaanse Sherlock Holmes serie met Lucy Liu als Joan Watson. Geen super serie maar het is geen straf om Lucy Liu het beeldscherm te zien vullen.
Frequency staat ook op mijn lijst - aantal afleveringen van gezien maar wachtte tot ze verder allemaal beschikbaar waren. The OA staat ook op mijn lijst evenals het nieuwe seizoen van The 100.
En tussendoor herkijk ik ook Lie To Me.
Voorlopig nog niet klaar met Netflix.
Als je denkt om Frequency te kijken zou ik tot aflevering 5 of 6 gaan en daarna gewoon stoppen. Dan is het verhaal niet meer origineel en wordt het een simpele drama serie met hier en daar wat romantiek. Erg jammer want het idee is leuk
En ja, ik kijk ook graag naar Lucy Liu. Wat is dat toch een knappe dame en de manier waarop ze zich kleed. Stylish maar sexy.
Dat is wat anders dan die slons waar ik soms mee in de zetel hang
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Mooi, we zitten reeds half weg in het eerste seizoen.Tweakmans schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 17:14:
Ook Trollhunters, de avontuurlijke animatieserie van DreamWorks voor Netflix, heeft groen licht gekregen voor een tweede seizoen. De productie van de serie die bedacht werd door Guillermo del Toro, is inmiddels gestart. Het nieuwe seizoen bestaat uit 13 afleveringen en wordt later dit jaar verwacht.
Hier hetzelfde verhaal. Maar dat maakt het wel fijn dat je altijd wel iets kan kijken.psychodude schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:09:
[...]
Ik heb de serie nog niet gekeken. Maar via een aantal Noorse kennissen weet ik dat de angst daar in ieder geval wel aanwezig is voor een scenario als wat ik in dat topic geschetst heb. Ik denk alleen niet dat zover ik begrepen heb van de plot van Okkupert dit met de ondersteuning van de rest van het westen zal zijn.
De serie staat in ieder geval nog wel op mijn watch list. Maar vraag mij af wanneer ik er eindelijk aan toe zal gaan komen. Mijn watch list heeft nog zoveel seizoenen erop. En met alle nieuwe releases op Netflix is er gewoonweg niet tegenop te kijken.
Stel je voor dat je 'gewone' tv moet kijken ...
[ Voor 43% gewijzigd door ennekke op 14-02-2017 22:32 ]
Mooi. Goed om te lezen. En ja, originaliteit. Dat is in Hollywood in de meeste gevallen ver te zoeken, natuurlijk. Zolang het eindproduct maar bevalt.Ryur schreef op maandag 13 februari 2017 @ 22:08:
[...]
Door jou ben ik nu aan Riverdale begonnen. Zit halverwege aflevering 2.
Vooral Veronica & Betty (Betty is een typische 'buurmeisje', maar vind dr zo cute)![]()
En ook aan de vrouwen/biseksuele/homo's is ook gedacht met Archie![]()
Wat ik wel jammer vind is dat ze WEER de set van Gilmore Girls en 5-8 andere series hebben hergebruikt (o.a. Pretty Little Liars & Hart of Dixie gebruikten hem ook).
Nog 5-8? Die set (Midwest Street) is echt al voor honderden film- en televisieproducties gebruikt.Ryur schreef op maandag 13 februari 2017 @ 22:08:
Het is idd geen Vikings, maar op zich zelf wel een degelijke serie. Als je met die mindset kijkt dan is het goed te doen.Geteisem schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:31:
Begonnen met The Last Kingdom. Vermakelijke serie zo op het eerste gezicht. Of het de strijd aan kan met Vikings is voor mij echter nog even de vraag.
Ja lijkt mij ook het beste. Heb mijzelf voorgenomen om het niet in mijn achterhoofd meer te gaan vergelijken met Vikings. Vermakelijke serie is dit ook en qua acteerniveau en beelden zit het ook wel goed.Veefje schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:43:
[...]
Het is idd geen Vikings, maar op zich zelf wel een degelijke serie. Als je met die mindset kijkt dan is het goed te doen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Indien je Ziggo hebt kun je via MyPrime/Movies&Series gelijk door met S4. Elke week wordt er een aflevering toegevoegd.Chaoss schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 00:44:
Zag vorige week ineens dat er een nieuw seizoen black sails op Netflix staat, helemaal gemist. Ik was helemaal hooked aan de vorige seizoenen, en hier race ik ook alweer aardig snel door heen.
Ik heb Ziggo Horizon, Betaal je daar extra voor (per aflevering)? gebruik het eigenlijk nooit.meesje schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 05:36:
[...]
Indien je Ziggo hebt kun je via MyPrime/Movies&Series gelijk door met S4. Elke week wordt er een aflevering toegevoegd.
Bij Ziggo Horizon heb je standaard Movies&Series (dus zonder XL = HBO). Dan is Black Sails S4 gewoon gratis beschikbaar.Chaoss schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 07:49:
[...]
Ik heb Ziggo Horizon, Betaal je daar extra voor (per aflevering)? gebruik het eigenlijk nooit.
Maar krijg je geen melding via de Netflix app op je telefoon?Chaoss schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 00:44:
Zag vorige week ineens dat er een nieuw seizoen black sails op Netflix staat, helemaal gemist. Ik was helemaal hooked aan de vorige seizoenen, en hier race ik ook alweer aardig snel door heen.
Ooit eens twee afleveringen van gezien. Misschien ooit weer eens poging wagen.Chaoss schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 00:44:
Kan het zeker aanraden, mooie serie imho, goed verhaal, intriges, plotwendingen, mooie locaties/decors.Geteisem schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:49:
[...]
Ooit eens twee afleveringen van gezien. Misschien ooit weer eens poging wagen.
Er staat in de voorwaarden van verkade dat je er 1 per ip/adres kan inleveren
Iemand al geprobeert om 2 codes van die aangemaakte netflix codes in te voeren op 1 account?
Burp
Nope, kan nergens Verkade bites vinden...Wii4all schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:13:
Doe verkade codes werkte goed direct 15 euro erbij op het account
Iemand al geprobeert om 2 codes van die aangemaakte netflix codes in te voeren op 1 account?
Hier hetzelfde. Ik zat eerst ook bij de choco te kijken maar vond ze uiteindelijk bij de koekjes.Wii4all schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:25:
Jumbo had ze bij ons ze lagen bij de koekjes en niet bij de maltesers zeg maar
[removed]
Ja dat werkt.Wii4all schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:13:
3.4 Deelnemers zijn verplicht tot het verschaffen van correcte, actuele en de complete gevraagde informatie, zoals NAW gegevens en e-mailadres.
3.5 Verkade is gerechtigd deelnemers van deelname uit te sluiten wanneer zij van mening is dat deelnemers niet conform deze Actievoorwaarden handelen dan wel indien deelnemers zich anderszins op frauduleuze wijze toegang verschaffen tot de Actie. Verkade is in deze situatie gerechtigd de aanschafprijs van de Netflix Cadeaukaarten bij desbetreffende deelnemers in rekening te brengen, vermeerdert met eventuele incassokosten. Dit laat het recht op schadevergoeding onverlet.
Leuk dat iedereen zo enthousiast is, zag de aanbieding staan denk post even.Wii4all schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:13:
Doe verkade codes werkte goed direct 15 euro erbij op het account
Dat ik twee codes heb gebruikt staat niet gelijk aan het niet voldoen aan de voorwaarden. Als iemand anders mijn een Netflix Cadeaukaart doorstuurd staat me niks in de weg om die te gebruiken.Exocet schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 21:43:
[...]
3.4 Deelnemers zijn verplicht tot het verschaffen van correcte, actuele en de complete gevraagde informatie, zoals NAW gegevens en e-mailadres.
3.5 Verkade is gerechtigd deelnemers van deelname uit te sluiten wanneer zij van mening is dat deelnemers niet conform deze Actievoorwaarden handelen dan wel indien deelnemers zich anderszins op frauduleuze wijze toegang verschaffen tot de Actie. Verkade is in deze situatie gerechtigd de aanschafprijs van de Netflix Cadeaukaarten bij desbetreffende deelnemers in rekening te brengen, vermeerdert met eventuele incassokosten. Dit laat het recht op schadevergoeding onverlet.
Maar bedenk wel dat je het risico loopt dat je straks 15 euro terug moet betalen. Er staat ten slotte duidelijk dat er max. 1* per persoon mag worden meegedaan. Aan de andere kant vind ik het wel dom dat als ze dit zo willen dat je meerdere codes per account in kunt wisselen.Gaitman schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:37:
[...]
Dat ik twee codes heb gebruikt staat niet gelijk aan het niet voldoen aan de voorwaarden. Als iemand anders mijn een Netflix Cadeaukaart doorstuurd staat me niks in de weg om die te gebruiken.
[removed]
Er staat nergens dat de cadeaukaart maar 1x per persoon mag worden toegepast. Alleen de actiecodes.redwing schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:12:
[...]
Maar bedenk wel dat je het risico loopt dat je straks 15 euro terug moet betalen. Er staat ten slotte duidelijk dat er max. 1* per persoon mag worden meegedaan. Aan de andere kant vind ik het wel dom dat als ze dit zo willen dat je meerdere codes per account in kunt wisselen.
Hierbij ook nog even een quote uit de FAQ
En hier is simpelweg aan voldaan. Als Verkade daar anders over denkt dan hoor ik dat wel. Maar dat verwacht ik niet.Zijn er beperkingen aan het aantal Netflix Cadeaukaarten dat ik aan kan vragen?
Je mag per IP-adres en geldig woonadres maximaal 1 Netflix Cadeaukaart aanvragen.
Maar laten we het er verder niet teveel over hebben. Anders dan word dit een continue discussie over de actie.
Ik had ze een email gestuurd en dat mag. Je mag per ip eentje aanvragen, maar onbeperkt verzilveren.Gaitman schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:37:
[...]
Dat ik twee codes heb gebruikt staat niet gelijk aan het niet voldoen aan de voorwaarden. Als iemand anders mijn een Netflix Cadeaukaart doorstuurd staat me niks in de weg om die te gebruiken.
Thanks voor t idee! Dus ik kan thuis een actiecode registreren en bijvoorbeeld bij mn oma & opa die toch geen netflix gebruiken?joppe113 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:03:
[...]
Ik had ze een email gestuurd en dat mag. Je mag per ip eentje aanvragen, maar onbeperkt verzilveren.
ja, eentje thuis aanvragen, eentje bij opa en oma, eentje op het werk. En gewoon verzilveren op je account.Purehz schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:12:
[...]
Thanks voor t idee! Dus ik kan thuis een actiecode registreren en bijvoorbeeld bij mn oma & opa die toch geen netflix gebruiken?
Goede anime serie!
Kan ik alleen maar beamen. En hij staat ook op de Belgische! (eindelijk)Stravincy schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:35:
The Seven Deadly Sins seizoen 2 staat sinds kort (gisteren?) op de Nederlandse Netflix.
Goede anime serie!
Top. Dat wordt dus bij de hele familie langs om codes te verzilverenjoppe113 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:27:
[...]
ja, eentje thuis aanvragen, eentje bij opa en oma, eentje op het werk. En gewoon verzilveren op je account.
En op alle telefoons met een data verbinding.
edit: je moet wel een woonadres opgeven , je krijgt de cadeaukaart per post. Dus wellicht kun je per woonadres er ook maar 1 krijgen?
[ Voor 23% gewijzigd door Exocet op 17-02-2017 18:39 ]
Want de eerste keer kreef ik de code direct op het scherm en de tweede keer kreeg ik de melding dat de kaart per post verstuurd was.
Burp
Bovenaan deze pagina staat "1 per ip adres".Wii4all schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:38:
Volgens mij is de aktie aangepast je krijgt de codes nu naar een fysiek adres opgestuurd. Of zullen ze kijken naar het geregistreede netflix emailadres?
Want de eerste keer kreef ik de code direct op het scherm en de tweede keer kreeg ik de melding dat de kaart per post verstuurd was.
Krijg je als mensen er misbruik van maken, was te verwachtenWii4all schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:38:
Volgens mij is de aktie aangepast je krijgt de codes nu naar een fysiek adres opgestuurd. Of zullen ze kijken naar het geregistreede netflix emailadres?
Ik heb een amerikaans netflix account, wordt in dollars betaald via mijn credit card, zou zo'n bon van verkade in euro's dan ook werken?
Tja, buiten het feit dat het niet is toegestaan om een account te hebben in een ander land dan waar je woont... Ik denk dat je het gewoon zou moeten proberen.ArwinV schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 11:57:
Misschien een domme vraag, maar ik stel hem toch even...
Ik heb een amerikaans netflix account, wordt in dollars betaald via mijn credit card, zou zo'n bon van verkade in euro's dan ook werken?
[ Voor 3% gewijzigd door Mx. Alba op 18-02-2017 12:01 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik ga het inderdaad gewoon proberen, niets te verliezen immers.
Verwijderd
Wikipedia: The Expanse (TV series)
Zoals je op die Wikipedia pagina kan lezen is The Expanse een Syfy Channel serie, en dus geen Netflix Original, ook al staat de serie wel zo aangeduid op Netflix. Er zijn wel meer series die zo aangeduid worden maar het niet zijn, zoals Riverdale en Designated SurvivorVerwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 00:30:
Hebben alle Netflix Originals dezelfde air dates wereldwijd? The Expanse S2 lijkt namelijk al van start te zijn gegaan in februari dit jaar, maar nog geen spoor van te bekennen op Netflix NL
Wikipedia: The Expanse (TV series)
I have no life, and therefore no signature
Verwijderd
Verwarrend van Netflix om zo met die labels te strooien.pwvliet schreef op zondag 19 februari 2017 @ 00:59:
[...]
Zoals je op die Wikipedia pagina kan lezen is The Expanse een Syfy Channel serie, en dus geen Netflix Original, ook al staat de serie wel zo aangeduid op Netflix. Er zijn wel meer series die zo aangeduid worden, maar het niet zijn, zoals Riverdale en Designated Survivor
De garantie dat een Netflix Original altijd volledig bij is met de eerste air date kan je dus ook al overboord gooien..
Verwijderd
Voor andere series weet ik het niet, maar Designed Survivor is een "halve" Netflix Original in de zin van dat het in de VS en Canada wordt uitgezonden op TV en buiten die landen via Netflix beschikbaar is.Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 01:15:
[...]
Verwarrend van Netflix om zo met die labels te strooien.
De garantie dat een Netflix Original altijd volledig bij is met de eerste air date kan je dus ook al overboord gooien..
Er zal soms misschien een weekje verschil tussen zitten, maar dat is imho niet zo heel erg.
Als ze dit met alle grotere series zo zouden doen dan zou ik dat juist geweldig vinden!
Mocht het bij The Expanse wel later zijn dan is het de eerste keer dat ik dat zie...
[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 19-02-2017 02:49 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ze hadden dit beter Netflix Exclusives kunnen noemen, maar Amazon doet bijvoorbeeld hetzelfde met Fleabag en Catastrophe. Wat dus betekent (zoals hierboven gezegd wordt) dat het gaat om series waar zij op dat moment het alleenrecht op hebben en die niet elders uitgezonden worden.
Kan zeker verwarrend zijn. Mensen die veel bezig zijn met tv en series weten het verschil, maar het grote publiek niet. Dat is best te begrijpen. Had een tijd geleden ook een collega die er heilig van overtuigd was dat Better Call Saul een serie van Netflix is. Wat niet vreemd is als je het zo ziet staan.
2250 WP Zuid PVoutput
Met hun eigen gemaakte series zijn ze er wel meteen bij. Die gaan meteen op Netflix in première. Zij hebben echter nooit de garantie gegeven dat ze volledig bij zijn met series waar zij elders de rechten van verwerven. Zoals door anderen gezegd, The Expanse is geen serie van Netflix zelf. Dan ben je als Netflix dus afhankelijk van Syfy. Als zij als voorwaarde stellen dat de serie pas na het seizoen is uitgezonden op Syfy, het te zien kan zijn op Netflix dan is Netflix daar dus aan gebonden.Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 01:15:
[...]
Verwarrend van Netflix om zo met die labels te strooien.
Nu maar begonnen aan The Frontier. Ziet er ook veelbelovend uit.
Het probleem is dat ze The Expanse labelen als Netflix Original. Netflix Original houdt in dat ze door Netflix worden geproduceerd en dat doen ze hier dus verkeerd.Veefje schreef op zondag 19 februari 2017 @ 12:55:
[...]
Met hun eigen gemaakte series zijn ze er wel meteen bij. Die gaan meteen op Netflix in première. Zij hebben echter nooit de garantie gegeven dat ze volledig bij zijn met series waar zij elders de rechten van verwerven. Zoals door anderen gezegd, The Expanse is geen serie van Netflix zelf. Dan ben je als Netflix dus afhankelijk van Syfy. Als zij als voorwaarde stellen dat de serie pas na het seizoen is uitgezonden op Syfy, het te zien kan zijn op Netflix dan is Netflix daar dus aan gebonden.
Staan alleen 4 afleveringen online kan dat kloppen?Stravincy schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:35:
The Seven Deadly Sins seizoen 2 staat sinds kort (gisteren?) op de Nederlandse Netflix.
Goede anime serie!
Netflix heeft de OVA's als tweede seizoen gebombardeerd, en daar zijn er maar 4 stuks van: http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=12047Xepos schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:18:
Staan alleen 4 afleveringen online kan dat kloppen?
tää on taas niin tätä
Zie mijn post daarvoorXepos schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:18:
[...]
Het probleem is dat ze The Expanse labelen als Netflix Original. Netflix Original houdt in dat ze door Netflix worden geproduceerd en dat doen ze hier dus verkeerd.
Het probleem is dat ze een niet Netflix serie labelen als Netflix Original, dat voorbehouden is voor alleen series in eigen productie. Maar goed punt blijft dat de series niet direct online komen dus.
Hm, dus we moeten nog even wachten op seizoen 2.Eranum schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:23:
[...]
Netflix heeft de OVA's als tweede seizoen gebombardeerd, en daar zijn er maar 4 stuks van: http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=12047
Maar hij wordt niet aangeduid als Netflix Original...Xepos schreef op maandag 20 februari 2017 @ 23:05:
Het probleem is dat ze een niet Netflix serie labelen als Netflix Original, dat voorbehouden is voor alleen series in eigen productie. Maar goed punt blijft dat de series niet direct online komen dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Tigerblood op 21-02-2017 14:24 ]
Helaas wel hoor ...Tigerblood schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:24:
[...]
Maar hij wordt niet aangeduid als Netflix Original...
http://deadline.com/2016/...aming-netflix-1201834745/
"Netflix has acquired Syfy space drama The Expanse as an original series internationally."
Goed. Wat nu?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Dat is dus een missopvatting.Xepos schreef op maandag 20 februari 2017 @ 23:05:
[...]
Het probleem is dat ze een niet Netflix serie labelen als Netflix Original, dat voorbehouden is voor alleen series in eigen productie.
Zo zijn er nog veel meer series die als netflix original aangemerkt staan, maar toch worden ingekocht van een derde partij.Netflix's original productions also include continuations of previously canceled series from other channels, as well as licensing or co-producing content from international broadcasters for exclusive broadcast in other territories, which is also branded in those regions as Netflix original content
Orphan Black en Better Call saul zijn voorbeelden. Straks ook Star Trek Discovery.
Vaak zijn deze dan alleen in Amerika op hun eigen zender te zien, en buiten Amerika via Netflix.
Heb vanmiddag 4 afleveringen gekeken van the Last Kingdom.
Verwijderd
http://www.netflix-nederl...laten-netflix-verwijderd/
Ik moet eerlijk zijn dat ik geeneens wist dat 99 procent van deze films op netflix stond.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 18:57:
Toch triest dat er over een dag of 5 bijna 200 series / films verdwijnen... zie netflix-nederland voor de lijst.
Is dat triest of is dat jammer? Het is niet in je eigen bezit dus blijkbaar heeft Netflix er een goede reden voor om die content er af te halen. En wat komt er voor terug? Dat is ook belangrijk om te weten.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 18:57:
Toch triest dat er over een dag of 5 bijna 200 series / films verdwijnen... zie netflix-nederland voor de lijst.
Verwijderd
Triest dat ze bijna alle Scandinavische series eraf halen, gelukkig hadden we ze net allemaal gezien (gisteren laatste aflevering van een serie die nu ook weg gaat), jammer voor de films, maar daar komt wat nieuws voor.Webgnome schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:19:
Is dat triest of is dat jammer? Het is niet in je eigen bezit dus blijkbaar heeft Netflix er een goede reden voor om die content er af te halen. En wat komt er voor terug? Dat is ook belangrijk om te weten.
Ik heb bij netflix steeds vaker het idee dat het ideaal is om wat aan te zetten, maar met series van meerdere seizoenen moet je goed uitkijken, het kan er zomaar af zijn en dan kom je dat een week of 2 voordat ze het verwijderen te weten, dat is toch geen tijd.
Voor de rest supertevreden en al jaren klant (had eerst een usa account voordat het in Nederland geïntroduceerd werd), maar helemaal happy ben ik nog niet door die vele verwijderingen.
Verwijderd
Feit is wel dat er eind deze maand gigantisch opgeruimd wordt, zoveel is er nog nooit in een maand verdwenen. Genoeg ruimte voor nieuw materiaal in iedergeval.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2017 20:39 ]
Hoezo bijna alle Scandinavische series? Zie er maar 2 in de verwijderlijst staan.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:35:
[...]
Triest dat ze bijna alle Scandinavische series eraf halen, gelukkig hadden we ze net allemaal gezien (gisteren laatste aflevering van een serie die nu ook weg gaat), jammer voor de films, maar daar komt wat nieuws voor.
Ik heb bij netflix steeds vaker het idee dat het ideaal is om wat aan te zetten, maar met series van meerdere seizoenen moet je goed uitkijken, het kan er zomaar af zijn en dan kom je dat een week of 2 voordat ze het verwijderen te weten, dat is toch geen tijd.
Voor de rest supertevreden en al jaren klant (had eerst een usa account voordat het in Nederland geïntroduceerd werd), maar helemaal happy ben ik nog niet door die vele verwijderingen.
Verwijderd
Hopelijk komt monarch of the glen een keer op netflix, dat zou een mooie toevoeging zijn.
Vandeweek Munich maar eens opzetten, nooit afgekeken helaas. En RAW, nog ff lachen.
Half!
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Half, Eddie. I want half!Malfunctions schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:46:
Zitten best wat titels bij die ik (nog) een keer zou willen zien, maar ze zijn nooit boven gekomen als ik Netflix aan t browsen was.
Vandeweek Munich maar eens opzetten, nooit afgekeken helaas. En RAW, nog ff lachen.
Half!
Verwijderd
Arne Dahl vond ik niet zo, Dicte daarentegen beviel mij heel goed.Ultra schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:41:
Jammer, Dicte en Arne Dahl had ik nog willen proberen.
Ja, al helemaal uitgekeken. Heerlijke serie voor even tussendoor! Hopelijk komt er nog een 5e seizoen, alhoewel het nu wel redelijk is afgerond.Malt007 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:52:
'Dag' is mijn aanrader van de dag. Hoop dat hij niet verwijdert wordt want moet nog een seizoentje.
[video]https://youtu.be/9gwO4qX_tRg"]YouTube: Ultimate Beastmaster | Official Trailer [HD] | Netflix[/video]
[ Voor 6% gewijzigd door Veefje op 24-02-2017 11:11 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.