Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 20:27

Trouble

Everything is awesome

Suits blijft op Netflix, onbekend voor hoe lang.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:45
Als je de series download en wordt bv verwijderd per 1 jan 17 blijven de offline afleveringen dan nog beschikbaar? Of zou het zo gebouwd zijn dat ze dan automatisch worden verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 20:27

Trouble

Everything is awesome

Downloads zijn tijdelijk beschikbaar:
Zodra je een titel naar je apparaat hebt gedownload, kun je deze gedurende een beperkte tijd bekijken voordat deze verloopt. Deze periode hangt af van afzonderlijke licenties en kunnen per titel verschillen. Bij titels die over minder dan 7 dagen op je apparaat verlopen, wordt op de pagina 'Mijn downloads' (My Downloads) in de Netflix-app de resterende periode weergegeven.

Sommige titels verlopen na 48 uur nadat je voor het eerst op Afspelen hebt gedrukt. Zodra je een van deze titels gaat afspelen, zie je op de pagina 'Mijn downloads' (My Downloads) hoeveel uur er nog resteert. Je kunt een gedownloade titel tot deze is verlopen zo vaak bekijken als je wilt.

Als een titel is verlopen, hoef je deze niet opnieuw te downloaden. Maak simpelweg vanaf je apparaat verbinding met internet om de download via de Netflix-app te vernieuwen. Sommige titels kunnen maar een beperkt aantal keer worden vernieuwd.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:12
Opzich wel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heb al even dat in Android niet meer onthouden wordt waar je gebleven bent, consequent ep 1 van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:42

page404

Website says no

Rob-T6 schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:09:
Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben dat ik inderdaad 'The Expanse' ben tegen gekomen.

Heb met veel plezier de boeken gelezen, en moet zegen dat ik er veel van herkenning in terug vind komen.
Tuurlijk worden dingen ingekort en beknopter gemaakt, maar inderdaad is dit nog maar boek 1. Ben benieuwd naar de rest.
Wist helemaal niet dat het van een boekenreeks was. Maakt niet uit, gave serie met mooie beelden en lekker pakkend. Doet me af en toe aan Blade Runner of Total Recall denken. Vraag me niet waarom ;)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:20
sambalbaj schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:43:
Heb al even dat in Android niet meer onthouden wordt waar je gebleven bent, consequent ep 1 van het seizoen.
Bij mij werkt dat ook niet helemaal lekker meer, volgens mij sinds de update van 22 november. Ik gebruik mijn telefoon om de Netflix app op de TV aan te sturen. Zolang de aflevering loopt gaat alles goed, maar zodra deze is afgelopen vergeet de telefoon dat de aflevering is afgespeeld. Wat helpt is even switchen van profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switchen van profiel werkt ook als je de ondertiteling wil aanpassen, dat zie je ook pas na een profiel switch. Beetje raar. Maar als je het weet is het wel te doen. Als je het net weet is het wel een boel gekloot omdat je er maar net achter moet komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Plus, mijn ervaring is het dat ik Netflix moet herstarten bij een profiel switch omdat ik anders mijn chrome cast icoontje/mogelijkheden kwijt ben.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik vroeg me het volgende af: stel ik heb alle op Netflix beschikbare seizoenen van een bepaalde serie gekeken. Volgende maand komt het nieuwe seizoen op Netflix. Komt de serie dan weer netjes te staan bij 'Verder kijken'?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

avotar schreef op maandag 5 december 2016 @ 06:08:
Plus, mijn ervaring is het dat ik Netflix moet herstarten bij een profiel switch omdat ik anders mijn chrome cast icoontje/mogelijkheden kwijt ben.
Heb ik ook, licht irritant.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Mick1990 schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:27:
Ik vroeg me het volgende af: stel ik heb alle op Netflix beschikbare seizoenen van een bepaalde serie gekeken. Volgende maand komt het nieuwe seizoen op Netflix. Komt de serie dan weer netjes te staan bij 'Verder kijken'?
Ja, behalve als je het zelf uit je geschiedenis verwijderd natuurlijk. (Tenminste, kan ik me zo herinneren).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 15:51
Bij mij werkt die niet lekker.
Ik heb in "mijn lijst" een stuk minder staan, dan ik ooit heb toegevoegd.
B.v. Modern Family zie ik niet in het lijstje staan, maar zoek ik die op, dan staat het wel aangevinkt. Weer uit- en aanvinken, levert een error op.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:39
Alleen indien recent genoeg gekeken. Netflix gooit items na enige tijd uit verder kijken. Ik geloof een dag of 30 niet afgespeeld. Heb je vorig jaar dus gekeken, dan komt het niet direct in de verder kijken lijst.

Wel krijg ik altijd een mailtje en notificatie binnen de Netflix app. Maar ik weet niet of dat alleen is wanneer je een rating hebt gegeven aan een serie. Het mailtje is namelijk iets als 'van deze serie die je goed vond is nu seizoen x beschikbaar'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:27
Als er een nieuwe seizoen wordt toegevoegd, komt ie bij mij wel bij "verder kijken" te staan dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Voor de Ziggo gebruikers met Horizon, Netflix is nu via kanaal 150 te bekijken! Of via menu - apps.
Werkt nog verdomd goed ook!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Komt Friends nog ooit terug? ;( ... fijn dat Veronica e.d. wel een licentie wil afnemen, en Netflix niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:13
martinusz schreef op woensdag 7 december 2016 @ 08:55:
Voor de Ziggo gebruikers met Horizon, Netflix is nu via kanaal 150 te bekijken! Of via menu - apps.
Werkt nog verdomd goed ook!
Het werkt inderdaad erg goed! Gisteravond twee afleveringen van een serie gekeken en twee keer een glitch gezien, maar verder helemaal super. Het navigeren gaat ook snel. Ik had eerlijk gezegd dezelfde traagheid verwacht als bij My Prime. Het pauzeren van een film/serie via Netflix gaat ook snel (bij My Prime zit daar een aardige vertraging in). Ook netjes dat de ondertitels omhoog worden verplaatst als je pauzeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:42
trix0r schreef op woensdag 7 december 2016 @ 08:57:
Komt Friends nog ooit terug? ;( ... fijn dat Veronica e.d. wel een licentie wil afnemen, en Netflix niet.
Misschien juist omdat Veronica e.d. wel een licentie afnemen, kan Netflix dat niet. Welkom in de wondere wereld van exclusieve licenties :+
(dat dat een totaal achterhaald concept is hebben de meeste licentie bieders/houders nog niet door helaasch |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
Minneyar schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:44:
[...]

Misschien juist omdat Veronica e.d. wel een licentie afnemen, kan Netflix dat niet. Welkom in de wondere wereld van exclusieve licenties :+
(dat dat een totaal achterhaald concept is hebben de meeste licentie bieders/houders nog niet door helaasch |:( )
Ik denk dat ze dat wel door hebben, maar dat de zenders er dermate veel meer voor willen betalen dat het uit kan. TV-zenders zullen ook merken dat er langzaamaan steeds minder mensen tv kijken, dus proberen ze zich vast te houden aan de laatste strohalmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
In de nieuwe update is er nu een extra reclameruimte gereserveerd in de vorm van korte videoclips die automatisch afspelen... meest vreselijke vorm van reclame als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Dat was wel apart ja. Ik zette gisteren m'n tv uit. 5 seconden later gaat ie weer aan en start Netflix op. Was de interface opeens veranderd. Nu zitten er knopjes boven in tijdens het afspelen.

[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 07-12-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 18:32
Mick1990 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:27:
In de nieuwe update is er nu een extra reclameruimte gereserveerd in de vorm van korte videoclips die automatisch afspelen... meest vreselijke vorm van reclame als je het mij vraagt.
Welk platform is dat? Android en windows apps nog niks in tegengekomen.

Verder: Zijn er eigenlijk al series door videoland weggekaapt? Als in wel in het buitenland op netflix, maar hier niet omdat videoland al de licentie heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
NESFreak schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:13:
[...]

netflix op iOS. Bovenaan heb je altijd zo'n grote reclamebanner van een serie of film en nu ook als je iets naar onderen scrolt. Die tweede zijn dus steeds clips die automatisch afspelen en daarba voor een bepaalde tijd (24h ?) net als de bovenste gewoon een stilstaande banner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
NESFreak schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:13:
[...]

Verder: Zijn er eigenlijk al series door videoland weggekaapt? Als in wel in het buitenland op netflix, maar hier niet omdat videoland al de licentie heeft?
Op Android (TV) ook iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een foto daarvan? Ik heb het in ios en op android tv namelijk niet of nog niet?

Bedoelen jullie dit? http://blogs.canoe.com/ca...previews-to-tv-interface/

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2016 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HE1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:45

HE1

Bij populaire series op Netflix geeft spraak geluid een heel ander geluid bij dd5.1 als het niet-dd5.1 audio kanaal. Probeer maar eens een serie als Arrow of Marco Polo.

Bij het dd5.1 audio kanaal is de spraak nep en niet zoals in het orgineel....

Het lijkt alsof dd5.1 kanaal nagesproken is door een andere stem? Vaak is er ook een duits 5.1 kanaal welke in duits is nagesynchroniseerd.

Weet iemand hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:00

SomerenV

It's something!

Ossi schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:55:
[...]

Ik denk dat ze dat wel door hebben, maar dat de zenders er dermate veel meer voor willen betalen dat het uit kan. TV-zenders zullen ook merken dat er langzaamaan steeds minder mensen tv kijken, dus proberen ze zich vast te houden aan de laatste strohalmen.
Ik vraag me af hoe ze dat door moeten hebben. In Nederland zijn er verdeeld over 17 miljoen mensen ongeveer 1200 kijkcijferkastjes. Wie zo'n ding krijgt wordt redelijk random bepaald door middel van enquêtes. Maar die 1200 kastjes zouden representatief moeten zijn voor heel het land. Echter is in het verleden al eens gebleken dat je de kijkcijfers nogal kunt beïnvloeden mocht je dat willen. En daarbij vraag ik me serieus af in hoeverre 1200 kastjes representatief zijn voor 17 miljoen inwoners. Volgens de regels van statistiek zou het voldoende moeten zijn maar ik vraag het me af. Hoeveel geld je als zender wilt betalen voor de rechten van iets baseer je weer op de kijkers die je elke avond/week behaalt en hoeveel inkomsten je daarmee uit reclames kunt halen. Dat wordt vervolgens bij de bedrijven gelegd die reclames leveren en daar wordt een prijs mee afgesproken. Maar in hoeverre het allemaal betrouwbaar is?

Netflix kan exact zien hoeveel mensen er naar iets kijken en hoe lang. Spotify kan haarfijn zien wie naar wat luistert en (in het geval van de gratis dienst) of er op reclames geklikt wordt.

Maar, al met al: optyfen met exclusieve rechten. Het haalt niet meer kijkers naar je zender en levert alleen maar frustratie op.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SomerenV schreef op woensdag 7 december 2016 @ 22:11:
Spotify kan haarfijn zien wie naar wat luistert en (in het geval van de gratis dienst) of er op reclames geklikt wordt.
Sterker nog: spotify heeft voor Ali B zijn nieuwe cd de fans die het meest naar zijn nummers luisterden (via spotify) de afgelopen tijd uitgenodigd om gratis naar een mini concert van hem te komen waarin hij de nummers van zijn nieuwe cd live song). Dat is toch ontzettend tof. Ali B hoorde ik dit vertellen op de radio (niet dat ik een Ali B fan ben, maar schiet me opeens te binnen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:00

SomerenV

It's something!

Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 22:15:
[...]

Sterker nog: spotify heeft voor Ali B zijn nieuwe cd de fans die het meest naar zijn nummers luisterden (via spotify) de afgelopen tijd uitgenodigd om gratis naar een mini concert van hem te komen waarin hij de nummers van zijn nieuwe cd live song). Dat is toch ontzettend tof. Ali B hoorde ik dit vertellen op de radio (niet dat ik een Ali B fan ben, maar schiet me opeens te binnen).
Dat is wel cool :Y Overigens snap ik wel dat de tv-zenders zo krampachtig vasthouden aan het oude model. Ze halen nog altijd veel geld binnen via reclame-inkomsten. Zodra ze rechten laten gaan en exclusiviteit laten varen, krijgt onder andere Netflix opeens een berg extra content die je normaal alleen op tv kunt zien. Het is dan voor veel mensen goedkoper om internet-only te gaan in combinatie met een Netflix-abonnement. En dan is het vrij rap gedaan met te televisie-zenders. Maar wat er nu gebeurt is dat de markt door dit soort rechten-gezever enorm verdeeld is. Serie X alleen in de VS, van serie Y alleen de eerste 2 seizoenen in Nederland en de rest elders. Serie Z was hier te kijken, maar SBS heeft nu de rechten dus is niet meer te kijken, etc. Zonde dat het zo moet. Zo volg ik Modern Family maar seizoen 7 en 8 ontbreken hier. Waarom? Rechten. Maar ik betaal geld aan Netflix, en als ik iets kijk wordt een deel daarvan afgedragen aan de rechthebbenden, dus wat is nou precies het probleem?

Overigens wel aan een nieuwe serie begonnen vandaag: Fauda. Eerste drie afleveringen gekeken en zat er meteen in 8)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
Wat vinden jullie de beste serie die jullie hebben gezien op Netflix?

Voor mij is dat homeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 18-09 21:37
jaydenjarno schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:38:

Voor mij is dat homeland
Heb alleen Narco's en Marco polo gezien op netflix als nieuw.

De rest is allemaal al before netflix en al gezien :+ ( voor mij dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:38:

Voor mij is dat homeland
Stranger things voor mij in 2016 en in 2015 from dusk till dawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Laatst online: 00:06
House of Cards. En Breaking Bad. En Better Call Saul. En Ray Donovan. En Suits. En The Crown. En Peaky Blinders is ook goed. The Americans ook. Klopt, Stranger Things ook.....Narcos was ook top.
Teveel in mn Top1.

[ Voor 20% gewijzigd door marcelmg2 op 09-12-2016 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het de bedoeling dat je er 1 kiest. Al sjoemel ik ook door het per jaar op te delen :p

Alles wat je neomt kijk ik nu of staat op de watchlist... netflix is zeer goed bezig. Ik had netflix usa, ik mis het nooit meer nu ik door blokkades er niet meer opkan (dns / vpn blocks). Hulde voor netflix, ik twijfel geregeld en denk: waarom download ik nog? Ik kijk meer netflix dan downloads.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2016 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
marcelmg2 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 00:24:
House of Cards. En Breaking Bad. En Beter Call Saul. En Ray Donovan. En Suits. En The Crown. En Peaky Blinders is ook goed. The Americans ook. Klopt, Stranger Things ook.....Narcos was ook top.
Teveel in mn Top1.
Absoluut geen misselijke series. Breaking Bad en The Americans zijn dan dé heavyweights in dit lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:42
Veefje schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 07:24:
[...]

Absoluut geen misselijke series. Breaking Bad en The Americans zijn dan dé heavyweights in dit lijstje.
Ieder zo zijn voorkeur, ik heb the Americans 1 seizoen gekeken maar ben er toen mee opgehouden, vond het te ongeloofwaardig

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
WoW. Dat zijn al veel reacties. Ben het eens met het feit dat het moeilijk kiezen is. Maar als ik toch kijk naar het meeste gevoel bij de serie blijft het homeland voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Svennie schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 07:41:
[...]

Ieder zo zijn voorkeur, ik heb the Americans 1 seizoen gekeken maar ben er toen mee opgehouden, vond het te ongeloofwaardig
Nee, dat staat vast. Niet alles is voor iedereen. Sommigen vinden de serie sloom en traag en zeggen dat er weinig gebeurt. The Americans vind ik persoonlijk al jaren een van de beste series op televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 15:25
Als ik echt moet kiezen uit al die goede series... The Walking Dead, Homeland en Blacklist gedeeld op 1 denk ik dan. Gevolgd door vele andere series... Game of Thrones vind ik ook geweldig, maar is natuurlijk geen Netflix serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Sons of Anarchy, Breaking Bad, Stranger Things, Homeland, Better Call Saul, Narcos.

Nu bezig met Luke Cage, ik hou er wel van :)

Mocht je geinteresseert zijn in de kinder top 3 van mijn dochter :+
- My Little Pony
- Prinses Sofia
- Tinkerbel

[ Voor 31% gewijzigd door Martinusz op 09-12-2016 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Luke Cage heb ik net gekeken. Ben wel van de Marvell series. Hele goede serie vind ik het. Net als daredevil en Jessica jones.

Ik heb een zoontje van 8. DIe is meer van de Dinotrux, Pokemon en Pacman serie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:36

Sargan

Filmfreak...

Voor diegene die de horizonbox hebben van ziggo, op kanaal 150 is nu ook Netflix, kun je gewoon inloggen.
Tot nu deed ik het via de playstation maar dit is net wat makkelijker.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:18

Daniel36

vernieuwde formule

Sargan schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:47:
Voor diegene die de horizonbox hebben van ziggo, op kanaal 150 is nu ook Netflix, kun je gewoon inloggen.
Tot nu deed ik het via de playstation maar dit is net wat makkelijker.
thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
Ik wilde wat films downloaden via netflix, maar ik zie nergens in mijn app de optie "downloaden". ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar ook dat werkt niet...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 20:05

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

BB-One schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:39:
Ik wilde wat films downloaden via netflix, maar ik zie nergens in mijn app de optie "downloaden". ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar ook dat werkt niet...

Iemand een idee?
Niet alle titels zijn beschikbaar voor download, kennelijk...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lunarmoon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 19:11
Wij hebben Netflix en de download staat er gewoon bij. Niets ge-update. Ben al 4 jaar abonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
BB-One schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:39:

Iemand een idee?
Meest recente Android of iOS app? Want alleen daarop werkt het, dan zou je in het menu al een optie moeten zien om een overzicht te krijgen van welke titels te downloaden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
Mx. Alba schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:48:
[...]

Niet alle titels zijn beschikbaar voor download, kennelijk...
"Niet alle" in de zin van "geen"?
Ergens in deze thread stond "doom" vermeld dat iemand die had binnengehaald. Ook daar heb ik niet de optie tot downloaden.... :?
niekvandermeer schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:51:
[...]

Meest recente Android of iOS app? Want alleen daarop werkt het, dan zou je in het menu al een optie moeten zien om een overzicht te krijgen van welke titels te downloaden zijn.
Meest recente android. Zojuist geïnstalleerd...(voor de tweede keer)

[ Voor 34% gewijzigd door BB-One op 09-12-2016 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er is (tenminste in de iOS-app) een losse categorie 'available for download', dat is het makkelijkste.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
F_J_K schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:02:
Er is (tenminste in de iOS-app) een losse categorie 'available for download', dat is het makkelijkste.
Die optie heb ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
BB-One schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:05:
[...]

Die optie heb ik ook niet.
Weet niet hoe de Android app eruit ziet, maar in IOS als je op menu klikt krijg je Homepagina, daaronder Beschikbaar voor downloaden en daaronder Netflix Originals.
Jij hebt dit niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Die optie zit ook in de Android app, versie 4.12.1 van 30-11-16 is de versie die ik heb en daar zit de optie in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
martinusz schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:11:
[...]

Weet niet hoe de Android app eruit ziet, maar in IOS als je op menu klikt krijg je Homepagina, daaronder Beschikbaar voor downloaden en daaronder Netflix Originals.
Jij hebt dit niet?
Nope...
Maar ben er denk ik achter dat het aan mijn telefoon ligt:
https://www.ghacks.net/20...t-to-your-android-device/

Ik heb een Xiaomi telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 15:15
Ron!n schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:45:
[...]

Toevallig eergisteren aan begonnen, hilarisch! Alcohol/medicijnen/sex misbruik wat over de top is maar je wel tot denken aanzet (dat is denk ik het doel ;) ) en heerlijk sociaal awkward gedrag. Ik vind dit soort buitenbeentjes erg leuk om te zien, een beetje in de stijl van Californication.
Bedankt voor de tip. Ben er ook aan begonnen. Super leuke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:54
martinusz schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:27:

Mocht je geinteresseert zijn in de kinder top 3 van mijn dochter :+
- My Little Pony
- Prinses Sofia
- Tinkerbel
Geen Conni, Sien van Sellingen of Kasper en Emma?

Mijn zoon is helemaal gek van Zack and Quack

[ Voor 7% gewijzigd door grote_oever op 10-12-2016 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
Holy shit. Ben begonnen met stranger things en wat is dat een geweldige serie zeg. Nu pas 3 afleveringen gekeken maar ga zo weer verder. Vanaf seconde 1 zat ik erin. Tip voor velen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
jaydenjarno schreef op zondag 11 december 2016 @ 11:37:
Holy shit. Ben begonnen met stranger things en wat is dat een geweldige serie zeg. Nu pas 3 afleveringen gekeken maar ga zo weer verder. Vanaf seconde 1 zat ik erin. Tip voor velen
Ik ga ervanuit dat de meesten Stranger Things al gezien hebben. Vooral de mensen die veel series kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:54
jaydenjarno schreef op zondag 11 december 2016 @ 11:37:
Klopt! Ik zeg het niet gauw (want ik ben zelf voorstander van korte seizoenen), maar stranger things had echt wel uit meer afleveringen mogen bestaan. Vooral het einde voelt een beetje "kort door de bocht".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Vriendin heeft hier net een marathon van The Client List gehouden want die verdwijnt de 14e. Half meegekeken maar best een vermakelijke serie.

Gran Hotel en Velvet doen het ook goed bij haar en s2 van Club de Cuervas is er nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:25
Ik heb nog steeds geen Netflix app op mijn horizon box, heb de box al diverse keren uitgezet, en de stroom er een half uur afgehaald, maar zonder resultaat. Op kanaal 150 krijg ik wel het Netflix logo in beeld maar er gebeurt niets. Zijn er nog andere mogelijkheden die ik kan doen om netflix via de horizon box te krijgen of wordt het ziggo bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

sambalbaj schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:28:
Vriendin heeft hier net een marathon van The Client List gehouden want die verdwijnt de 14e. Half meegekeken maar best een vermakelijke serie.
De suggestie van een naakte Jennifer Love Hewit doet het altijd goed O-)

Gsiteren begonnen aan 3% . Braziliaanse serie, kwam er na de eerste aflevering achter dat hij ook (heel heel heel heel slecht) was nagesynchroniseerd in het Engels.
Leuk concept, benieuwd hoe het verder uitgewerkt wordt.

Dit in tegensteling tot The Expanse. Toen het begon leek het een gaaf politiek verhaal te zijn, maar gezien de laatste afleveringen vrees ik het ergste.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
baco101 schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:36:
Ik heb nog steeds geen Netflix app op mijn horizon box, heb de box al diverse keren uitgezet, en de stroom er een half uur afgehaald, maar zonder resultaat. Op kanaal 150 krijg ik wel het Netflix logo in beeld maar er gebeurt niets. Zijn er nog andere mogelijkheden die ik kan doen om netflix via de horizon box te krijgen of wordt het ziggo bellen?
Via je menu, naar de Apps gaan, daar staat ie ook tussen :)
Heb je een goede internet connectie op de box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
martinusz schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:53:
[...]

Ik heb het nog niet gecheckt, maar maakt de Netflix app gebruik van je netwerk (wifi of bekabeld) of van de coax? Mijn box is trouwens via wifi opgenomen in mijn netwerkt.

Mij valt op dat de Netflix app wel een beetje tijd nodig heeft om in te loggen. Als ik mijn box (energiestand = hoog) aan zet en direct naar kanaal 150 navigeer dan zie ik alleen het Netflix logo. Navigeer ik daarna naar b.v. kanaal 1 en weer terug naar 150 doet de app het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
meesje schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:05:
[...]

Ik heb het nog niet gecheckt, maar maakt de Netflix app gebruik van je netwerk (wifi of bekabeld) of van de coax? Mijn box is trouwens via wifi opgenomen in mijn netwerkt.

Mij valt op dat de Netflix app wel een beetje tijd nodig heeft om in te loggen. Als ik mijn box (energiestand = hoog) aan zet en direct naar kanaal 150 navigeer dan zie ik alleen het Netflix logo. Navigeer ik daarna naar b.v. kanaal 1 en weer terug naar 150 doet de app het wel.
Geen idee welke verbinding hij exact gebruikt voor Netflix. Mijn box is via Wifi verbonden en staat in medium stand wat betreft energiestand en hij werkt vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Laatst online: 08:25
martinusz schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:53:
[...]

Hij staat ook niet tussen de Apps. Maar de horizon box is alleen via coax verbonden internet loopt via modem van ziggo, zal de box ff aan het inter hangen.

Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-09 20:23
Veefje schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:06:
[...]

Nee, dat staat vast. Niet alles is voor iedereen. Sommigen vinden de serie sloom en traag en zeggen dat er weinig gebeurt. The Americans vind ik persoonlijk al jaren een van de beste series op televisie.
Ben ook the americans beginnen kijken .... man man leuke serie. Zalig hoe die gewoon kunnen rondneuken :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Weet niet of deze al getipt is: Lovesick -> IMDB: Lovesick (TV Series 2014– )
Heerlijke serie om met je chick te kijken. Wel erg kort, maar daar krijg je een ontzettend mooi popje om naar te kijken en een gouden vrijgezel met pracht opmerkingen voor terug. Gaat over liefde en vriendschap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:33

Arrogant

S.F.W.

Xecuter NL schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:53:
Heerlijke serie om met je chick te kijken. Wel erg kort, maar daar krijg je een ontzettend mooi popje om naar te kijken en een gouden vrijgezel met pracht opmerkingen voor terug. Gaat over liefde en vriendschap.
Originele titel: Scrotal recall
Absolute aanrader!

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Overigens is Stranger Things mijn absolute nummer 1 serie van 2016. Heb deze onderhand 2 keer helemaal gekeken waarbij de eerste keer in 1 zitting op een brakke zaterdag. Als je van '80 / '90 films houdt, dan is dit een prachtig hommage aan een paar pareltjes uit die tijd. Ook de muziek vind ik fantastisch gedaan. Het monster is het minst, maar de rest is gewoon briljant. Kan dan ook niet wachten op S2.

Verder vond ik The Expanse de grote verrassing. Waar ik veel goede Sci-Fi series vind blijven hangen op zo'n 80% geloofwaardigheid, zit het hier op de 90-95%. Acteerwerk is niet het beste, maar overall vind ik het 1 van de beste Sci-Fi / Space Opera series die ik heb gezien.

En jammer genoeg niet op Netflix, maar Westworld...wauw!

[ Voor 4% gewijzigd door Xecuter NL op 12-12-2016 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Xecuter NL schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:53:
Idd een topper. Ontdekte em op Netflix USA destijds als Scrotal Recall. Heerlijke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:33

Arrogant

S.F.W.

Manke schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:04:
[...]
Voor de Douglas Adams fans: Binnenkort komt de bbc serie Dirk Gently op netflix.
Net tegenaan gelopen en de eerste aflevering gezien. Een hoog wtf-gehalte. I like!
(Overigens is dit de US versie.)

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Vers van de pers: The OA is een nieuwe Netflix-serie die wereldwijd vanaf 16 december beschikbaar is.

De reeks werd bedacht door Brit Marling en Zal Batmanglij, het duo achter de films The East en Sound of My Voice. Marling speelt zelf ook in de reeks mee, naast Jason Isaacs (Harry Potter), Emory Cohen (Brooklyn), Phyllis Smith (The Office) en Patrick Gibson (The Tudors). Batmanglij regisseerde alle afleveringen van de achtdelige tv-serie. De productiehuizen achter The OA zijn Plan B (van Brad Pitt) en Anonymous Content (True Detective, The Knick).

Synopsis: Wanneer Prairie Johnson (Brit Marling) terugkomt naar het stadje waaruit ze jaren daarvoor verdween, is de hechte gemeenschap in shock als blijkt dat het voormalig blinde meisje haar zicht terug heeft. Sommigen schrijven het af als een prachtig wonder, anderen als een gevaarlijk mysterie, maar Prairie weigert te spreken tegen haar ouders of de FBI over wat er met haar is gebeurd in de zeven jaar dat zij vermist was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Ik kreeg het persbericht vandaag ook binnen van The OA. Ziet er heel goed uit. Brit Marling is een sterke actrice. Ben heel benieuwd. Zou zomaar nog een van de betere series van 2016 kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelbuuu
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 09:51
Ik heb net een paar afleveringen van Dirk Gently gekeken op Netflix. Wel leuke nieuwe aanwinst

<Got>Endurat#2586

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als je kinderen jessie leuk vinden op netflix, wat bevalt dan ook? Ouders met kinderen tussen de 7en 10 die tips hebben en jessie kennen?

----------------------------------------------

Iemand captive al gezien? Documentaire reeks van netflix, aflevering 1 net gekeken en dat is gewoon prison break real life, bizar. Dikke dikke aanrader als making a murderer je bevalt of als je van real crime stories houdt. Gaat denk ik heel populair worden.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2016 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 21:56:
Als je kinderen jessie leuk vinden op netflix, wat bevalt dan ook? Ouders met kinderen tussen de 7en 10 die tips hebben en jessie kennen?
Ik weet niet uit mijn hoofd of het op Netflix staat maar:
  • Radio Rebel (film met Debby Ryan, zelfde als Jessie)
  • Liv & Maddie (Dove Cameron, ook een Disney ster)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Netflix heeft Marco Polo na twee seizoenen gecanceld. Begrijpelijk wanneer gekeken wordt naar het budget en de ontvangst van de serie. Dit had hun Game of Thrones (soort van) moeten zijn, een epische serie. Dat heeft er echter nooit in gezeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Veefje schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 07:01:
Netflix heeft Marco Polo na twee seizoenen gecanceld. Begrijpelijk wanneer gekeken wordt naar het budget en de ontvangst van de serie. Dit had hun Game of Thrones (soort van) moeten zijn, een epische serie. Dat heeft er echter nooit in gezeten.
Ik heb net zo hard genoten van Marco Polo als van GoT.

Heel verschillend, Marco Polo is meer verhalen en minder episch, maar beiden prachtig.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Tukk schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:08:
[...]

Ik heb net zo hard genoten van Marco Polo als van GoT.

Heel verschillend, Marco Polo is meer verhalen en minder episch, maar beiden prachtig.
Ik vind het jammer, ik had graag nog 1 seizoen van Marco Polo gehad om alles af te ronden.
Inderdaad minder episch maar goed gemaakt en aangenaam om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-09 20:23
Damn meen je dat ... da's één van de series die ik echt volgde ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:18
Kan Marco Polo weer van mijn lijst af, kijk geen series die niet afgemaakt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Laatst online: 04-01 13:55
Heel erg jammer. Een van m'n favoriete Netflix Originals.

Ik vond Marco Polo persoonlijk beter dan Game of Thrones, simpelweg omdat het verhaal is geworteld in waargebeurde historische gebeurtenissen. Game of Thrones met al die draken en zombieachtigen bullshit trek ik niet echt goed. Ziet er mooi uit en boeiende verhaallijnen, maar te veel fictie naar mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
:/

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik dacht dat Marco Polo juist wel goed ontvangen is? ratings waren goed hoorde er eigenlijk alleen maar positieve dingen over. Netflix zal naar de kijkcijfers kijken, afaik zijn die niet bekend, maar blijkbaar zijn die tegen gevallen?

vreemd en erg jammer.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Tsja de kijkcijfers. Juist bij die eigen series van Netflix heb ik altijd zoiets van dat komt wel een keer want die lopen tenminste niet weg. Marco Polo stond zo ook nog op m'n lijstje. Wel gek dat ze niet nog een seizoen maken om het af te ronden.

[ Voor 15% gewijzigd door sambalbaj op 13-12-2016 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Ja, het is blijkbaar de eerste Netflix Original-serie die geen derde seizoen krijgt. Weinig kijkers en het uitblijven van succes kost Netflix naar verluidt 200 miljoen dollar - al lijkt dat een waanzinnig groot bedrag. Wel zouden enkele makers al nadenken over een nieuwe reeks die in een gelijkaardige setting (Aziatische geschiedenis) plaatsvindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:38
Marco Polo S2 was wel een stukje minder, maar absoluut niet verkeerd. Had graag een S3 gezien, in ieder geval een soort van einde dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik dacht dat van The 100 alleen S1 en S2 op Netflix stonden, maar zie zojuist dat S3 is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Leuke vage afgekeken, nu begonnen aan Gomorra, Italiaanse maffia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Ik heb net Dexter afgekeken, zeer spannende serie geweest... vooral in het begin erg boeiend. Alleen het eind vond ik juist écht superslecht. Nu maar eens een andere serie vinden om te bekijken.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Nee, Marco Polo is een van de slechtst ontvangen Netflix Originals. Toen de serie debuteerde waren de reviews niet mals. Valt ook te lezen in het bericht van Tweakmans. Dit is zo een serie waar de makers meer van gehoopt hadden, maar het viel nooit in de smaak bij critici en de bonden die de prijzen uitreiken. Voor een serie met zo een hoog budget is er dan toch gewoon gefaald. Dat moet ook wel anders cancel je de serie niet na twee seizoenen. Dit is de eerste Netflix serie dat al na twee seizoenen wordt gecanceld, dat zegt ook wel genoeg eigenlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:43
Afgelopen zondag uit nieuwsgierigheid begonnen aan 'Dirk Gently's Holistic Detective Agency' en voor vanavond staat de laatste aflevering op de planning. O-)

Ik had nog niet eerder van deze serie gehoord, maar het feit dat hij gebaseerd is op één van de science fiction-verhalen van Douglas Adams (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy) trok mijn aandacht. :*) De serie is slim geschreven, goed geacteerd en zit vol met 'quirky comedy'. Kortom: een aanrader als je van dit soort verhalen houdt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
Yonix schreef op woensdag 14 december 2016 @ 07:01:
Afgelopen zondag uit nieuwsgierigheid begonnen aan 'Dirk Gently's Holistic Detective Agency' en voor vanavond staat de laatste aflevering op de planning. O-)

Ik had nog niet eerder van deze serie gehoord, maar het feit dat hij gebaseerd is op één van de science fiction-verhalen van Douglas Adams (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy) trok mijn aandacht. :*) De serie is slim geschreven, goed geacteerd en zit vol met 'quirky comedy'. Kortom: een aanrader als je van dit soort verhalen houdt. _/-\o_
Leuke serie op die Elija Wood na, die speelt zo irritant.
Na 4 afleveringen gekeken te hebben, wil ik door hem eigenlijk stoppen met kijken. Wel jammer want voor de rest lekker wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 15:15
Veefje schreef op woensdag 14 december 2016 @ 05:54:
Nee, Marco Polo is een van de slechtst ontvangen Netflix Originals. Toen de serie debuteerde waren de reviews niet mals. Valt ook te lezen in het bericht van Tweakmans. Dit is zo een serie waar de makers meer van gehoopt hadden, maar het viel nooit in de smaak bij critici en de bonden die de prijzen uitreiken. Voor een serie met zo een hoog budget is er dan toch gewoon gefaald. Dat moet ook wel anders cancel je de serie niet na twee seizoenen. Dit is de eerste Netflix serie dat al na twee seizoenen wordt gecanceld, dat zegt ook wel genoeg eigenlijk.
Ik vind het persoonlijk wel een goede serie. Snap de "ciritici" niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:35

Spotmatic

Ken sent me

Hellboy! schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:55:
[...]
Ik vind het persoonlijk wel een goede serie. Snap de "ciritici" niet helemaal.
Idem dito. Ik snap wel dat de vergelijking wordt gemaakt met Game of Thrones, maar die vergelijking is niet terecht. Ik vond de serie absoluut van hoog niveau.

Beide seizoenen heb ik in één ruk uitgekeken en dat doe ik normaal gesproken niet zo gauw.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Zonde idd van Marco Polo...vond de magie erin juist wel mooi, die bestond uit mooie kung-fu choreografie, mooi naakt, stukje geschiedenis, de muziek (die mongoolse keelzang is gewoon dik) en de politieke spelletjes in combinatie met de oosterse gebruiken van de diverse volkeren (eer, wraak en rangorde). Heel zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:57
Spotmatic schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:08:
[...]

Idem dito. Ik snap wel dat de vergelijking wordt gemaakt met Game of Thrones, maar die vergelijking is niet terecht. Ik vond de serie absoluut van hoog niveau.

Beide seizoenen heb ik in één ruk uitgekeken en dat doe ik normaal gesproken niet zo gauw.
Hier idem, echt zonde dat er geen vervolg komt. Ik had de serie ook erg hoog zitten en vond het acteerwerk ook erg overtuigend. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat de serie een gestage opbouw kent en niet de kijker iedere aflevering verrast. Ik kon dat wel waarderen, gewoon een mooi verhaal kijken ipv continue plotwendingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Laatst online: 05-11-2023
Jeetje, wat jammer zeg! Heb echt genoten van Marco Polo. Vooral het open einde van Seizoen 2 verdiende nog wel een vervolg. Ik zat er helemaal in. Echt zonde dit. Kan me ook niet herinneren dat ze MP gepusht hebben zoals bv Narcos en The Crown. Daar kun je gewoon niet omheen terwijl ik MP bij toeval heb ontdekt.. Vind dat ze de serie geen echte kans gegeven hebben.

Maar goed, er komt vast wel weer iets anders moois. Vond The Crown ook weer heerlijk om te kijken.
Pagina: 1 ... 94 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.