2250 WP Zuid PVoutput
Wat je moet zien op Netflix is Stranger Things (naast The Crown).MdO82 schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:17:
Vanwege de afleveringen van The Crown hebben wij een gratis maand Netflix genomen.
Echter wat is op dit moment nog meer een serie die je moet zien op netflix ?
We hebben nog een paar weken over en willen er wel gebruik van maken
Deze vraag hoort mogelijk meer in Buitenlandse TV Series 2016-2017, maar omdat dit een Netflix-topic is doe ik een gok
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ook derde seizoen van The Originals en zesde van Vampird Diaries
Je kan op MijnSerie kijken. Reviews etc.jaydenjarno schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:52:
Hebben mensen toevallig al "the last kingsom". "Het laatste koninkrijk" gezien. Zag er goed uit maar ben wel benieuwd baar ervaringen en waar het enigszins mee te vergelijken is
Verder was die eerder op BBC First uitgezonden. Ik vond het zeer goede serie. Maar dat is altijd persoonlijk. Je kan het denk ik het beste met Vikings vergelijken. Beste veel geweld, maar ook drama en soms humor. Ik zou die zeker kijken.
Vanaf vandaag Shooter s01e01 gisteren pas uitgezonden in the states.
Tevens nieuwe britse serie Paranoid echt een aanrader
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wel redelijk pro-amerikaans. Beetje Blindspot achtig.
Verwijderd
Ook net gezien, vond het nog geen echte topper, ik heb ook een grote hekel aan addai robinson, vond haar ook al niks in de film the accountant, wat een irritante actrice is dat en net als in the accountant een compleet onnozele rol als agente. Denk dat ik door haar het nooit kan volhouden.Sunfalls schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:15:
Net eerste aflevering shooter gekeken, zag er erg goed uit, ben benieuwd of ze het vol kunnen houden.
Wel redelijk pro-amerikaans. Beetje Blindspot achtig.
Hmm ze had wel een redelijk nietszeggende rol, ja. Moet zeggen dat ik haar in Arrow nog wel aardig vond. Het enige jammere is dat ze zo'n raar gezicht heeft. Zo'n non-uitdrukking.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:02:
[...]
Ook net gezien, vond het nog geen echte topper, ik heb ook een grote hekel aan addai robinson, vond haar ook al niks in de film the accountant, wat een irritante actrice is dat en net als in the accountant een compleet onnozele rol als agente. Denk dat ik door haar het nooit kan volhouden.
Maar goed hopelijk gaat ze snel dood in de serie dan kunnen we verder kijken.
Verwijderd
Designated survivor en frequency vind ik leukere series om elke week een episode van te ontvangen, stuk beter verhaal in iedergeval (maarja, alleen een pilot van shooter gezien, wellicht gaat hij nog verrassen). Ik kijk het nog even aan, maar ik heb er een hard hoofd in.
Reacties op imdb zijn wel hilarisch, aanrader om die te lezen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 23:03 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Ik ken de film niet, maar het gaat over een oude radio waarmee ze met haar overleden vader kan praten en doordat ze dingen noemt gaat de geschiedenis veranderen en dat heeft nogal wat gevolgen.Chaoss schreef op donderdag 17 november 2016 @ 23:03:
Zag laatst Frequency in 1 van mijn lijstjes voorbij komen, aan het verhaaltje te lezen een ripoff van de gelijknamige film?
Edit: mmm, dit komt inderdaad wel erg overeen met de film als ik het zo lees
Ripoff vind ik zelf een negatieve term en heel slecht is het niet, ook niet steengoed. Maarja, leuk als je moe van het werk komt en een biertje erbij hebt.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 23:08 ]
Verwijderd
Edit: 15 minuten van de film gezien en dit is zoveel beter dan de serie, heel stuk helderder zo. Man, wat een matige pilot dan, ik zou zeggen: kijk de film die ook op netflix staat.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 23:35 ]
wordt the !00 nog beter na de pilot? Het kon mij niet boeien, slecht acteerwerk.Olga2000 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:50:
The 100 3 seizoenen staan vanaf vandaag op Netflix!!!
Ook derde seizoen van The Originals en zesde van Vampird Diaries
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Aanrader tot nog toe, ben benieuwd naar de rest.
De eerste helft van seizoen 1 is gewoon slecht. En als het niet slecht is, dan is het zeer matig. De tweede helft van The 100 komt de vaart erin en het seizoen eindigt sterk. Seizoen 2 is erg sterk, dan lijkt alles op z'n vlek te vallen. Seizoen 3 is grotendeels een puinhoop, helaas.Motrax schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:51:
[...]
wordt the !00 nog beter na de pilot? Het kon mij niet boeien, slecht acteerwerk.
Me vrouw is net begonnen aan s3. Ze is net als mij van mening dat je minimaal een aflevering of 3 moet kijken om er een beetje in te komen. Ze is er momenteel erg over te spreken (zelf nog geen aflevering gezien...niet echt mijn ding)Motrax schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:51:
[...]
wordt the !00 nog beter na de pilot? Het kon mij niet boeien, slecht acteerwerk.
[ Voor 0% gewijzigd door Alternative op 20-11-2016 20:43 . Reden: Typo's op me phone ;) ]
En hoe tenenkrommend is de eerste aflevering van shooter de serie als je een fan bent van de film, ben bang dat ik voor de vorm aflevering 2 nog ga kijken in de hoop dat het beter word, maar ik ben er echt bang voor. Je kunt niet zomaar de zelfde namen gebruiken en voor alle personages een ander iemand pakken, zelfs mannen die nu vrouwen zijn, maar met de zelfde naam.
Ik ben met S02 bezig en de geloofwaardigheid daalt snel inderdaad... Maar nog steeds wel het kijken waard.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik vond juist in S1 de geloofwaardigheid lastiger. Volgens mij zit die ontzettende nep gemaakte aap ook in het eerste seizoen. In S2 zijn ze weer meer gewend aan de leefomstandigheden op aarde en weten ze meer hoe ze zich moeten wapenen. Dan beseffen ze zich wat voor verschrikkelijke keuzes gemaakt moeten worden om te overleven. Een heel sterk seizoen, ik denk dat vele fans van deze serie dat wel zullen beamen. Ik denk dat je het dan heel zwaar gaat krijgen met het derde seizoen. De vreemde beslissingen en gedragingen van bepaalde personages worden dan heel problematisch, helaas.Mx. Alba schreef op maandag 21 november 2016 @ 07:18:
[...]
Ik ben met S02 bezig en de geloofwaardigheid daalt snel inderdaad... Maar nog steeds wel het kijken waard.
Persoonlijk moet ik toegeven dat eerste afleveringen van seizoen 1 zijn niet van de meest hoge niveau, maar verhaal wordt zo boeiend... Ik heb dit weekend seizoen 3 afgekeken. Ik kon tot 2 uur in de nacht niet stoppen met kijken. Ook concept vind ik origineel: een soort primitieve samenleving maar dan met vleugeltje high tech. Het blijft natuurlijk sci fi.Motrax schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:51:
[...]
Op mijnserie wordt The 100 ook hoog gewaardeerd. Er zijn altijd enkele mensen die dat niks vinden. Maar dat geldt denk ik voor meer series.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Ik moet zeggen dat met The Expanse had ik meer moeite. Vooral eerste pakweg 3-4 aflevering leek dat alle verhaallijnen op zichzelf staan en ik zag geen enkele verband.Motrax schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:27:
Hm. Misschien toch maar The 100 eens proberen. Hoewel ik The Expanse een stuk beter vond, die greep mij vanaf het begin met het verhaal. Scheelde ook wel dat ik de boeken al eens gelezen had.
Sommige zaken bleven voor mij ook nadat ik seizoen afgekeken had beetje vaag. Alles bij elkaar is een sterke serie, maar toch denk ik the 100 greep mij meer.
Zo origineel is dat concept anders niet. Mad Max, Waterworld, Defiance, The Walking Dead, Revolution, vele andere voorbeelden te vinden van postapocalyptische werelden waarin nog overgebleven technologie van voor de apocalyps gebruikt wordt. Eigenlijk lijkt The 100 vrij veel op Defiance qua concept.Olga2000 schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:05:
Ook concept vind ik origineel: een soort primitieve samenleving maar dan met vleugeltje high tech. Het blijft natuurlijk sci fi.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Toegegeven, pas halverwege het seizoen vallen de verhaalllijnen samen. Dat wist ik al van te voren. Maar ook in het boek had ik als lezer geen idee wat het verband was. Maar na seizoen 1 zal het meer verband hebben vermoed ik, de boeken in ieder geval wel.Olga2000 schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:57:
[...]
Ik moet zeggen dat met The Expanse had ik meer moeite. Vooral eerste pakweg 3-4 aflevering leek dat alle verhaallijnen op zichzelf staan en ik zag geen enkele verband.
Sommige zaken bleven voor mij ook nadat ik seizoen afgekeken had beetje vaag. Alles bij elkaar is een sterke serie, maar toch denk ik the 100 greep mij meer.
Seizoen 1 eindigt ook vrij open, maar dat is een heel duidelijke aanloop naar het volgende seizoen

Voorbeeld van verdieping in de boeken: de partner van Miller was bezig met het mengtaaltje van de Belters te leren + de gebarentaal. Die gebarentaal is nodig omdat als je buiten in een ruimtepak bezig bent het soms handiger is om met gebarentaal te communiceren. Je ziet ze ook het volledige lichaam gebruiken en nauwelijks de vingers. Dat wordt uitgelegd in de boeken, maar niet in de serie.
Het goede nieuws: er zijn 5-6 boeken en seizoen 1 was boek 1...
[ Voor 4% gewijzigd door Motrax op 21-11-2016 10:37 ]
☻/
/▌
Heb met veel plezier de boeken gelezen, en moet zegen dat ik er veel van herkenning in terug vind komen.
Tuurlijk worden dingen ingekort en beknopter gemaakt, maar inderdaad is dit nog maar boek 1. Ben benieuwd naar de rest.
Nou, het was mooi zolang het duurde........avotar schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 20:20:
Ik heb weer geluid inderdaad. Frappant wel dat ik nog alleen stereo heb nu en geen 5.1.
Wat goed is. Mijn cc dacht steeds dat mijn tv 5.1 aankon, niet dus. Dus bij elk programma wat ik startte moest ik dat weer wijzigen. Nu gewoon in 1 keer geluid
Helaas heb ik sinds gisteren ineens weer beide opties en zet hij het standaard op 5.1
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Bedankt voor de tips!
Verwacht het eigenlijk wel.meesje schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:14:
Vanavond wilde ik een start maken met Mad Men, maar deze serie wordt per 15 december verwijderd. Dit werd op mijn iPad zowel tijdens het kijken even linksboven getoond als bij de serie info. Zonde, hopelijk wordt het nog verlengd.
Ze hebben het laatste seizoen nooit online gezet.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Ik vrees dus dat er veel daarheen zal gaan.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Die link had ik nog niet gelegd, maar is wel redelijk aannemelijk. Dus wellicht per 15 dec. Mad Men kijken via Amazon Prime?Trevor schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:11:
Persoonlijk vind ik het opvallend hoeveel 'grote' series er de komende weken te verdwijnen en tegelijk te weten dat de introductie van Amazon Prime aanstaande is.
Tenzij zij de nieuwe dealer van GoT zijn (en dan nog), kan ik het me toch slecht voorstellen dat ze zo snel zo veel zullen wegkapen bij Netflix.Trevor schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:11:
Persoonlijk vind ik het opvallend hoeveel 'grote' series er de komende weken te verdwijnen en tegelijk te weten dat de introductie van Amazon Prime aanstaande is.
Persoonlijk mis ik bv alleen dat laatste seizoen van Mad Men. Misschien dat ik wel van iemand "de dvd's ga lenen".
Zal er wel iets mee te maken hebben, ja. In Amerika heeft Amazon de rechten van een groot deel van de series van USA Network, dus de content op Netflix van deze zender dat verdwijnt kan best bij Prime terecht komen. En zo zal het ook zijn met licenties van andere series die verlopen, Amazon kan deze natuurlijk aankopen. Voor mij geen probleem, neem Prime er sowieso bij. Voor mij is het gewoon makkelijk. Ik kijk veel series en dit soort diensten die ik niet duur vind neem ik dan erbij.Trevor schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:11:
Beetje bikkelen, maar in theorie nog net te doen voor 15 decembermeesje schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:14:
Vanavond wilde ik een start maken met Mad Men, maar deze serie wordt per 15 december verwijderd. Dit werd op mijn iPad zowel tijdens het kijken even linksboven getoond als bij de serie info. Zonde, hopelijk wordt het nog verlengd.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Haha, met dat aantal seizoenen moet je echt 4 a 5 afl per dag er door heen jagen. Is mogelijk, maar erg time consuming.Shabbaman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:08:
[...]
Beetje bikkelen, maar in theorie nog net te doen voor 15 december
In België is dienst uitgerold. Ik heb een 'review' van een belg gelezen. Dienst is voorlopig niet echt bruikbaar. Geen Ned ondertitels, voor het kijken wordt je naar Engelse amazon verwezen en dan kunnen alleen eigen amazon series gekeken worden (in verband met rechten). Hij (Belg in kwestie) heeft na gratis proefmaand zijn abo opgezegd. Als zo ook in Nederland gaat, bekijk het maar!Veefje schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:05:
[...]
Zal er wel iets mee te maken hebben, ja. In Amerika heeft Amazon de rechten van een groot deel van de series van USA Network, dus de content op Netflix van deze zender dat verdwijnt kan best bij Prime terecht komen. En zo zal het ook zijn met licenties van andere series die verlopen, Amazon kan deze natuurlijk aankopen. Voor mij geen probleem, neem Prime er sowieso bij. Voor mij is het gewoon makkelijk. Ik kijk veel series en dit soort diensten die ik niet duur vind neem ik dan erbij.
Op mijn tv heb ik nu wel de amazon prime app werkend gekregen (gisteren, daarvoor steeds foutmelding) maar een abonnement afsluiten of dingen kijken lukt nog niet echt. Aanbod is inderdaad wel enorm beperkt, maar ik ga wel een abonnement afsluiten. Verwacht namelijk dat de content erg snel zal gaan toenemen. De Duitse versie heeft namelijk vrij veel (voor mij) interessante series.
Nadeel is alleen dat New Kidz het een beetje hebben verpest, ik kan het woord mongol niet meer horen zonder te lachen
De serie wordt beter, ook dat nog.Ossi schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:11:
Gisteren aflevering 4 gezien van Marco Polo, tot nu toe erg boeiend en erg mooie sets! Aanrader!
Nadeel is alleen dat New Kidz het een beetje hebben verpest, ik kan het woord mongol niet meer horen zonder te lachen
Er is geen constante spanningsboog, zoals veel van de populaire series. Daarentegen wordt het verhaal prachtig verteld in een wat rustiger tempo.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ik heb via Amazon.com ook al een trial (30 dagen) abbo van Prime. Blijkbaar doen ze geen locatie check meer.Olga2000 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:11:
[...]
In België is dienst uitgerold. Ik heb een 'review' van een belg gelezen. Dienst is voorlopig niet echt bruikbaar. Geen Ned ondertitels, voor het kijken wordt je naar Engelse amazon verwezen en dan kunnen alleen eigen amazon series gekeken worden (in verband met rechten). Hij (Belg in kwestie) heeft na gratis proefmaand zijn abo opgezegd. Als zo ook in Nederland gaat, bekijk het maar!
Wat je zegt klopt:
- Geen NL subtitles
- Alleen "de watch abroad" series zijn te kijken. Dat zijn zo'n 20 eigen producties, incl. Grand Tour.
- Sommige series zoals Transparent zijn niet te kijken, omdat ze (denk ik) de rechten aan iemand verkocht hebben,
- Films is ook een no-go
Ik twijfel of ik daar echt 99 dollar voor wil betalen. Aanbod zal echt beter moeten worden.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Heeft iemand een linkje naar een overzicht van verwachte "air" data van seizoenen?
Ik zit echt met smart te wachten op het derde seizoen van "The Bridge". Die laatste aflevering van seizoen 2 heeft mij echt gegrepen. Prachtige serie.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Van mij mogen NL omroepen gewoon kappen met rechten verwerven van US series. Zag nu weer dat Veronica aan The Last Ship gaat beginnen en de rechten van the Big Bang Theory hebben ze ook. Er wordt volgens mij weinig naar gekeken en ze houden dan weer een jaar de exclusieve rechten. Series lineair kijken is echt achterhaald.Veefje schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:52:
Het bedrag wordt volgens mij wel lager dan 99 dollar. Zoals gezegd, het aanbod zal snel gaan uitbreiden. In Amerika hebben zij de rechten van de HBO Collection ook verworven en daar kun je dus veel sterke oudere series van HBO zien en het aanbod daar is voor mij ook heel erg interessant. Natuurlijk moet het aanbod hier ook interessant zijn, want met alleen de Amazon Originals ga ik het ook niet redden. Ze hebben iig wel al de rechten van Into the Badlands en Conviction gekocht voor NL en ze zullen ook achter de schermen bezig zijn met andere rechten, iets wat al werd aangegeven door zendersbazen van nl zenders. Het zal vast een goed aanbod worden. Ik wacht gewoon tot de officiële lancering en dan abonneer ik direct.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Fixed thatloekf2 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:04:
Series lineair kijken met reclames als business model is echt achterhaald .
[ Voor 9% gewijzigd door Tukk op 24-11-2016 13:22 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Is er officieel niet. http://www.netflix-nederl...jnen-series-op-netflix/?bJasphur schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:32:
Ej leuk een Netflix topic!
Heeft iemand een linkje naar een overzicht van verwachte "air" data van seizoenen?
Ik zit echt met smart te wachten op het derde seizoen van "The Bridge". Die laatste aflevering van seizoen 2 heeft mij echt gegrepen. Prachtige serie.
The Bridge (OV hoop ik) is top. In mijn herinnering werd een nieuw seizoen rond de winter toegevoegd.
Ja, ja, maar met betrekking tot Netflix... Voor mij wellicht kiezen Netflix of Amazon? Voor sommigen beide zijn geen probleem, maar ik bedoelde vooral dat voorlopig Amazon is geen concurrentie voor Netflix. In iedere geval in mijn ogen.
Uitbreiding oogt erg amateuristisch vergeleken met toetreding van Netflix toentertijd.
Super. Tak!Schimanski81 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:48:
[...]
Is er officieel niet. http://www.netflix-nederl...jnen-series-op-netflix/?b
The Bridge (OV hoop ik) is top. In mijn herinnering werd een nieuw seizoen rond de winter toegevoegd.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Tja, dat is al achterhaald, wat mij betreft, sinds de videorecorder...loekf2 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:04:
[...]
Series lineair kijken is echt achterhaald.
Ik kijk eigenlijk nooit meer een serie op TV op het moment dat hij wordt uitgezonden. (of het nou een US serie of NL serie is, of een docu van Discovery/somewhere). Alles wordt eerst opgenomen en later afgekeken.
En reclame wordt altijd gelijk doorgespoeld
Wat betreft Amazon Prime, ik zie wel als ze hier ooit komen (tot nu toe hebben we alleen iets gehoord van Jeremy Clarkson, nog niets officieels van Amazon zelf, met datum), wat ze aanbieden voor hoeveel. Voorlopig ben ik nog blij met Netflix.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Gewoon allebei. Bij mij gaat HBO eruit, helaas. Als de serieliefhebbers die we allemaal zijn, is het hebben van een abbo op een streamingsdienst gewoon het makkelijkst. Natuurlijk kun je downloaden en natuurlijk hebben deze diensten niet alles, dat zal zo blijven. Maar er blijft genoeg interessants over wat ze wel hebben.Olga2000 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:58:
[...]
Ja, ja, maar met betrekking tot Netflix... Voor mij wellicht kiezen Netflix of Amazon? Voor sommigen beide zijn geen probleem, maar ik bedoelde vooral dat voorlopig Amazon is geen concurrentie voor Netflix. In iedere geval in mijn ogen.
Uitbreiding oogt erg amateuristisch vergeleken met toetreding van Netflix toentertijd.
Verwijderd
Abonnement weer gestopt, ik download de nieuwe top gear wel.
HBO heb ik gratis van Ziggo, dus netflix en HBO hier en verder heb ik Nvidia game abonnement, spotify en nog wat meer abonnementen, maar Amazon, het is niks voor mij. Als ze apps uitbrengen in Nederland is het wellicht wat, maarja, voor nu? Nee dank je.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2016 16:00 ]
Ik heb film1 bij ziggo, ruilen tegen HBO on demand?Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:58:
Jongens, pas op met Amazon. Ik heb Amazon prime trial genomen, maar het is een koude kermis waarvan je thuiskomt. Ik kan op android tv de app niet downloaden om te kijken, op de ipad kan ik de app ook niet downloaden, kortom: ik heb er geen ene $##$@ aan.
HBO heb ik gratis van Ziggo, dus netflix en HBO hier en verder heb ik Nvidia game abonnement, spotify en nog wat meer abonnementen, maar Amazon, het is niks voor mij. Als ze apps uitbrengen in Nederland is het wellicht wat, maarja, voor nu? Nee dank je.
Kan ik got eens afkijken.
Voor de Douglas Adams fans: Binnenkort komt de bbc serie Dirk Gently op netflix.
[ Voor 5% gewijzigd door Manke op 24-11-2016 17:06 ]
Je moet dan ook de iOS app uit de US appstore halen. Of een FireTV (stick) in Duitsland scoren (Mediamarkt of Saturn). Mijn bezwaar tegen de iOS app is dat deze allen Airplay doet.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:58:
Jongens, pas op met Amazon. Ik heb Amazon prime trial genomen, maar het is een koude kermis waarvan je thuiskomt. Ik kan op android tv de app niet downloaden om te kijken, op de ipad kan ik de app ook niet downloaden, kortom: ik heb er geen ene $##$@ aan.
Ik ben heel benieuwd of Amazon dan ook in 200 landen z'n hardware gaat slijten en/of fatsoenlijke ondertiteling gaat verzorgen. Weet even niet hoe ze het in Duitsland doen.. alles "dubbed" ?
Snap ik, maar we zijn allemaal te voorbarig. Daarom wacht ik gewoon op de officiële lancering. Dan kun je er een beter beeld over vormen en hebben we een beter beeld over het aanbod en de mogelijkhedenVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:58:
Ze zijn flink aan het spammen met eigen content. Wat natuurlijk geen slechte investering is, maar het lijkt te koste te gaan van grote series als mad men en house md.Trevor schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:11:
We zullen zien of er veel mensen overstappen, ik ben het in ieder geval niet van plan.
YouTube: 3% | Official Trailer [HD] | Netflix
Verder ben ik ook bezig met "New Girl" voor mij de eerste comedy serie op Netlfix die ik blijf kijken,
Verwijderd
Dat had ik ook bedacht, maar toen schoot vervolgens in mijn hoofd: ze laten mij wel betalen, maar ik moet allemaal truuks uithalen om het te bekijken en dat vind ik niet zo ok. Dus ik laat het maar zo. Heb ook nivdia shield apparaten aan de tv's hangen nu en ik las dat Amazon weigert een app voor android tv uit te bregen. Ja, kan ik weer met apk bestanden aan de slag en sideloaden, maar dat gedrag van Amazon ben ik wel zat.loekf2 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:12:
Je moet dan ook de iOS app uit de US appstore halen.
Netflix kan ik toch ook op elk apparaat kijken, van android tv tot aan ios en alles ertussen. Volgens mij heeft het zelfs een app voor mijn windows telefoon (alleen kon ik daarmee niet de casting bedienen).
Gelukkig is netflix daarin een stuk beter. En door deze ongein gaat het niet populair worden in Nederland. De nieuwe top gear draait ook al een week of 2, heel vreemd dat ze het niet gebruiken om het te verkopen aan potientiele klanten. De app is er al, maak die dan beschikbaar, maar nee...
Je mist volgens mij het hele punt: Amazon Prime video is nog niet beschikbaar in Nederland. Toen ik van de week op de Duitse Amazon keek, werd dat ook nog gewoon duidelijk aangegeven. Je kan wel Pime afnemen, maar geen gebruik maken van premium verzending, streaming video en streaming muziek. Dat je het dan toch neemt en vervolgens gaat klagen dat je er alleen met een omweg gebruik van kan maken.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:13:
[...]
Dat had ik ook bedacht, maar toen schoot vervolgens in mijn hoofd: ze laten mij wel betalen, maar ik moet allemaal truuks uithalen om het te bekijken en dat vind ik niet zo ok. Dus ik laat het maar zo. Heb ook nivdia shield apparaten aan de tv's hangen nu en ik las dat Amazon weigert een app voor android tv uit te bregen. Ja, kan ik weer met apk bestanden aan de slag en sideloaden, maar dat gedrag van Amazon ben ik wel zat.
Netflix kan ik toch ook op elk apparaat kijken, van android tv tot aan ios en alles ertussen. Volgens mij heeft het zelfs een app voor mijn windows telefoon (alleen kon ik daarmee niet de casting bedienen).
Gelukkig is netflix daarin een stuk beter. En door deze ongein gaat het niet populair worden in Nederland. De nieuwe top gear draait ook al een week of 2, heel vreemd dat ze het niet gebruiken om het te verkopen aan potientiele klanten. De app is er al, maak die dan beschikbaar, maar nee...
Zoals hierboven mij ook wordt aangegeven: ik denk dat je het punt mist, hobby. Je kunt nu geen goed beeld van Amazon hebben, want je gebruikt niet de versie die straks voor ons bedoelt is. Amazon is nog niet gelanceerd in Nederland. Het is vrij logisch dat je via een omweg nu dingen moet doen. Daarom, wacht gewoon op de officiële release van Amazon in NL. Dan kun je een eerlijker en beter beeld geven dan je nu geeft. Kijk, als het straks kut blijkt te zijn qua content wat ze bieden in NL dan is het kut, maar het lijkt mij sterk dat ze de dienst hier uitrollen voordat ze de basis dingen in orde hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:13:
[...]
Dat had ik ook bedacht, maar toen schoot vervolgens in mijn hoofd: ze laten mij wel betalen, maar ik moet allemaal truuks uithalen om het te bekijken en dat vind ik niet zo ok. Dus ik laat het maar zo. Heb ook nivdia shield apparaten aan de tv's hangen nu en ik las dat Amazon weigert een app voor android tv uit te bregen. Ja, kan ik weer met apk bestanden aan de slag en sideloaden, maar dat gedrag van Amazon ben ik wel zat.
In Shadowhunters (serie van The Mortal Instruments: City of Bones) werd het pas in aflevering 4 anders. Maar toch bleven ze het hele seizoen dicht bij de film. Heel jammer, dat ze een heel seizoen gebruiken voor wat je ook in de film van 1,5 uur had kunnen zien.low profile197 schreef op maandag 21 november 2016 @ 05:40:
Zoals meerdere reacties hier ook al waren, black mirror, net als rivella, beetje vreemd maar wel lekker.
En hoe tenenkrommend is de eerste aflevering van shooter de serie als je een fan bent van de film, ben bang dat ik voor de vorm aflevering 2 nog ga kijken in de hoop dat het beter word, maar ik ben er echt bang voor. Je kunt niet zomaar de zelfde namen gebruiken en voor alle personages een ander iemand pakken, zelfs mannen die nu vrouwen zijn, maar met de zelfde naam.
let the past be the past.
Die heb ik net gezien. Persoonlijk vind ik die van onverwachts hoge niveau. Gisteren avond begon en vanochtend afgekeken. Een soort Das Expiriment meets Black Mirrow. Ik kon gewoon niet stoppen met kijken. Er zitten wel wat gaten in het verhaal, maar bijna iedere serie heeft die. Erg spannend, beetje mindf*ck. Zet aan denken....Schimanski81 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:49:
Mogelijk interessante nieuwe serie vandaag toegevoegd (ook weer eigen productie). Doet me een beetje aan das Expiriment denken, Braziliaanse serie 3%:
Mijn to watch list raakt voller en voller....Olga2000 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:00:
[...]
Die heb ik net gezien. Persoonlijk vind ik die van onverwachts hoge niveau. Gisteren avond begon en vanochtend afgekeken. Een soort Das Expiriment meets Black Mirrow. Ik kon gewoon niet stoppen met kijken. Er zitten wel wat gaten in het verhaal, maar bijna iedere serie heeft die. Erg spannend, beetje mindf*ck. Zet aan denken....
Deze serie valt in zelfde genre als The Returned en Resurrection, maar heeft toch een eigen (verfrissende) twist. Acteerwerk mag wat beter, maar is niet storend slecht. Leuke serie wmb.
S2 schijnt komend jaar van start te gaan. S1 heeft een hoop cliffhangers, dus goed nieuws dat S2 er in ieder geval komt

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
Dat is waar. Ik wacht wel even de reacties binnenkort af en neem het dan een maand om te testen.Veefje schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:24:
Daarom, wacht gewoon op de officiële release van Amazon in NL. Dan kun je een eerlijker en beter beeld geven dan je nu geeft.
Moet wel zeggen dat ik nu zoveel heb (en straks ook hbo van ziggo 3 maanden gratis krijg en daarna voor 2 euro per maand samen met ziggo prime) dat ik wat verzadigd raak, ik heb werkelijk zoveel dat ik wil zien dat ik keuzestress krijg
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2016 18:32 ]
Ben hier blij door verrast, echt gave serie en is weer eens wat anders dan de standaard SF-series uit de USA. Ben nu ongeveer halverwege, echt een bingewaardige serie wat mij betreft!Schimanski81 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:49:
Mogelijk interessante nieuwe serie vandaag toegevoegd (ook weer eigen productie). Doet me een beetje aan das Expiriment denken, Braziliaanse serie 3%:
Verwijderd
New Girl is inderdaad een mooie serie. Ik weet niet hoe ver je bent, maar seizoen twee was wel even doorbijten. Seizoen 3 en 4 zijn wel weer zoals vanouds.Chaoss schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:27:
Ik zit nu in S2 van The 100, vermaak me er wel mee, imho is het acteerwerk goed maar uiteraard zitten er genoeg "duh" momenten in, maar welke serie heeft dat niet? er worden altijd domme beslissingen gemaakt.
Verder ben ik ook bezig met "New Girl" voor mij de eerste comedy serie op Netlfix die ik blijf kijken,
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Heb daar nu allemaal dingen staan die ik al heb gezien of ooit eens aan heb gezet maar niet interessant vond. Ik heb geprobeerd ze naar het einde door te spoelen in de hoop dat ze dan verdwijnen, maar dan blijven ze staan met watch again erbij.
Wie heeft de verlossende tip?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Is dit echt zeker?Mars18 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:56:
Lekker dan dat Suits verwijderd gaat worden...
Je doet dat via de webinterface op de pc.Malfunctions schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:56:
Weet iemand hoe je films/series uit je continue watching list kan verwijderen op de PS4?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Oh wacht
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Ik zie dat nergens staan. Wil wat dingen verwijderen. Zit op de webinterface (PC).
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Bij mij na de update helaas niet beschikbaar bij geen enkele serie/film.Danny.G schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:33:
Het is zo ver, guys!!!![]()
[afbeelding]
Het zijn niet alleen Netflix Only series/films/documentaires overigens. Ook series als The BlackList, een film als The Hunger Games e.d. kun je downloaden. Niet alles, maar toch best redelijk wat..
Link naar de tweet: klik
Heb een iPhone 5s op IOS 9.2.1,zou het hier aan kunnen liggen?
Hoe dan ook mocht het wel gaan werken is dit echt ideaal te noemen!
Liefhebber van Tweakers
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
ga naar je account en dan naar kijkgeschiedenis, dan op de kruisjes klikken.LuPo schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:08:
[...]
Ik zie dat nergens staan. Wil wat dingen verwijderen. Zit op de webinterface (PC).
https://twitter.com/NetflixNL/status/803983164012105728Tigerblood schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:45:
Ik heb net de Android app geupdatet, maar ik zie nergens de mogelijkheid om titels te downloaden. Vreemd, het stond zelfs in de update beschrijving in de Play Store.
Ik kan deze knop ook niet vinden.
Na een update van de app wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 30-11-2016 17:06 ]
Bron : http://www.netflix-nederl...s-blijft-toch-op-netflix/
[ Voor 41% gewijzigd door Rockvee2 op 30-11-2016 20:45 ]
Helaas nog niet beschikbaar voor windows (zowel 8.1 als 10 als mobiel). De vraag is natuurlijk hoe lang hij offline beschikbaar blijft. Werkt het hetzelfde als Spotify? (waar je dus minimaal 1 keer per maand moet inloggen zodat hij de licentie kan vernieuwen).Ruerd Jan schreef op donderdag 1 december 2016 @ 07:33:
Dit is goed nieuws. Zojuist de iPad en iPhone voorzien van de nieuwe app, offline is mogelijk. Misschien niet voor alle films/series, maar dit maakt het wel leuker voor gebruik tijdens geen WiFi bereik. Scheelt ook in 4G. Voor iOS is het versie 9.x geworden.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Toevallig eergisteren aan begonnen, hilarisch! Alcohol/medicijnen/sex misbruik wat over de top is maar je wel tot denken aanzet (dat is denk ik het doelMinneyar schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:38:
Weet niet of deze al eerder genoemd is, maar wij hebben laatst Dag gekeken. Een heerlijk absurde Noorse serie, soms gaat hij een beetje over de top, maar in het algemeen hilarisch maar toch ook sterk in drama. Echt een aanrader wat mij betreft.
What's in the case?
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.