Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:06

Spooksel

Spooksel!

Mjah weet je wat het is, ook al willen we het niet toegeven... de eerste episode kwam begin 1993 uit :P

* Spooksel zoekt zijn rollator

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Die resolutie is het ook.
Inclusief alle onvolkomenheidjes en zo. Alsof ze de VHS versie een op een gedigitaliseerd hebben.

Ik weet zeker dat het als het merendeel een film zou downloaden in deze resolutie, ze hem weer zouden verwijderen.

[ Voor 13% gewijzigd door avotar op 27-10-2016 10:55 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb een DVD box van DS9 en die ziet er wel beter uit kan ik je vertellen. Volgens mij is hier echt iets misgegaan. Het is wel 4:3 maar het beeld ziet er echt wel strakker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12
Kan het niet zo zijn doordat je tv met een DVD input het beeld gaat verbeteren? Maar omdat Netflix waarschijnlijk op Full HD uitzendt, er geen verbeteraars over heen worden gegooid door je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 15:59
Spooksel schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:54:
Mjah weet je wat het is, ook al willen we het niet toegeven... de eerste episode kwam begin 1993 uit :P

* Spooksel zoekt zijn rollator
Dit is de enige goede uitleg voor dit ' probleem '. Vanavond maar eens aanzetten. :D

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapsac
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 10:14
DS9 en Voyager zijn bij de productie opgenomen met video-camera's. Alle andere series zijn of op film of op een hogere resolutie opgenomen. Daardoor kunnen de andere series ook vrij gemakkelijk (op de geredenderde special effects na) op bluray geremastered worden, en zullen Voyager en DS9 geen bluray release krijgen.

Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
ik kijk Netflix nu via de PS4, dit verbruikt erg veel energie. Ik zit er over te denken om te gaan kijken via de Chromecast of via de WD TV HD. Die laatste heb ik nu op mijn slaapkamer staan maar ik gebruik hem amper, zou dus ook naar de woonkamer kunnen, gebruikt een stuk minder stroom. De chromecast gebruikt nog minder maar lijkt me iets minder gebruikersvriendelijk. Ik moet eerst mijn telefoon/tablet unlocken om een serie te pauzeren waar de WD HD TV een AB heeft, dat gaat wat sneller.

Als je via de Chromecast kijkt krijg je dan ook DD5.1 geluid net als nu via de PS4? Ondersteunt de Chomecast dat? En als je een serie start met je telefoon neemt de chromecast dat dan over of blijf je streamen via je telefoon? Kan je je telefoon uitzetten als je via de Chomecast iets aan het kijken bent of valt het beeld dan weg?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Svennie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:32:
ik kijk Netflix nu via de PS4, dit verbruikt erg veel energie. Ik zit er over te denken om te gaan kijken via de Chromecast of via de WD TV HD. Die laatste heb ik nu op mijn slaapkamer staan maar ik gebruik hem amper, zou dus ook naar de woonkamer kunnen, gebruikt een stuk minder stroom. De chromecast gebruikt nog minder maar lijkt me iets minder gebruikersvriendelijk. Ik moet eerst mijn telefoon/tablet unlocken om een serie te pauzeren waar de WD HD TV een AB heeft, dat gaat wat sneller.

Als je via de Chromecast kijkt krijg je dan ook DD5.1 geluid net als nu via de PS4? Ondersteunt de Chomecast dat?
https://www.reddit.com/r/...ecast_and_surround_sound/
En als je een serie start met je telefoon neemt de chromecast dat dan over of blijf je streamen via je telefoon?
Je 'stuurt' hem naar de Chromecast. je kan niet op beiden te gelijk kijken.
Kan je je telefoon uitzetten als je via de Chomecast iets aan het kijken bent of valt het beeld dan weg?
Ja, je kan zelfs weggaan. Alleen pauze zetten is dan lastig.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:03

Als je via de Chromecast kijkt krijg je dan ook DD5.1 geluid net als nu via de PS4? Ondersteunt de Chomecast dat? En als je een serie start met je telefoon neemt de chromecast dat dan over of blijf je streamen via je telefoon? Kan je je telefoon uitzetten als je via de Chomecast iets aan het kijken bent of valt het beeld dan weg?
Hoeveel denk je op jaarbasis te gaan besparen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:50:
Hoeveel denk je op jaarbasis te gaan besparen dan?
Afgaande op 2 uur per dag kijken kan je zo 35 euro besparen per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

Dat is op basis van Netflix kijken of gamen? En ook incl het verbruik van de CC bijvoorbeeld?
En daarbij, je levert wel veel gemak ik. Die PS4 Netflix app werkt goed. En dat om max 35euro te besparen op jaarbasis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Tukk schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:41:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ecast_and_surround_sound/

[...]
Je 'stuurt' hem naar de Chromecast. je kan niet op beiden te gelijk kijken.

[...]
Ja, je kan zelfs weggaan. Alleen pauze zetten is dan lastig.
thx. Ik wil ook niet op 2 devices tegelijk kijken, als de telefoon de data via de wifi bij Netflix opvraagt en dan via de wifi naar de Chromecast stuurt dat kost bandbreedte en als Netflix detecteert dat de download te laag is gaat de kwaliteit omlaag en dat wil ik niet. het zou mooi zijn als de telefoon tegen de Chromecast roept "Start serie X S01E02" oid en dan verder niks doet behalve als ik op pauze of zo druk. Dat lijkt gezien je antwoorden zo te zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:53:
[...]
Dat is meer dan ik dacht, dan zou de Chromecast zichzelf sneller terugverdienen dan ik dacht. WD HD TV heeft toch mijn voorkeur. die heb ik al staan en gebruik ik nu amper, kan altijd nog een chromecast aansluiten aan de TV op de slaapkamer. De WD HD TV kan bedraad aangesloten worden (sneller en stabieler dan de WiFi) en heeft een AB, werkt toch wat makkelijker. Nadeel van de WD is wel dat de UI langzaam is, ik weet niet hoe die is op de Chromecast?
baronruud schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:00:
[...]
Dat is op basis van Netflix kijken of gamen? En ook incl het verbruik van de CC bijvoorbeeld?
En daarbij, je levert wel veel gemak ik. Die PS4 Netflix app werkt goed. En dat om max 35euro te besparen op jaarbasis.
Gamen of Netflixen maakt inderdaad een verschil ja. De factor gemak heb ik nog niet aan gedacht, de PS4 app werkt wel prima maar de WD app ziet er ook prima uit (Netflix app op de telefoon ken ik niet).

[ Voor 15% gewijzigd door Svennie op 27-10-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DS9 draait op 480 hier. Alle seizoenen zo te zien. Aangezien de 2160 weergave bij ander media vrijwel direct zichtbaar wordt verwacht ik dat die 480 niet hoger gaat komen nu.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Svennie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:03:
[...]

Dat is meer dan ik dacht, dan zou de Chromecast zichzelf sneller terugverdienen dan ik dacht. WD HD TV heeft toch mijn voorkeur. die heb ik al staan en gebruik ik nu amper, kan altijd nog een chromecast aansluiten aan de TV op de slaapkamer. De WD HD TV kan bedraad aangesloten worden (sneller en stabieler dan de WiFi) en heeft een AB, werkt toch wat makkelijker. Nadeel van de WD is wel dat de UI langzaam is, ik weet niet hoe die is op de Chromecast?

[...]

Gamen of Netflixen maakt inderdaad een verschil ja. De factor gemak heb ik nog niet aan gedacht, de PS4 app werkt wel prima maar de WD app ziet er ook prima uit (Netflix app op de telefoon ken ik niet).
Maar wat verbruikt je WD HD dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

[...]

thx. Ik wil ook niet op 2 devices tegelijk kijken, als de telefoon de data via de wifi bij Netflix opvraagt en dan via de wifi naar de Chromecast stuurt dat kost bandbreedte en als Netflix detecteert dat de download te laag is gaat de kwaliteit omlaag en dat wil ik niet. het zou mooi zijn als de telefoon tegen de Chromecast roept "Start serie X S01E02" oid en dan verder niks doet behalve als ik op pauze of zo druk. Dat lijkt gezien je antwoorden zo te zijn.
Klopt. Er gaat geen data meer via de telefoon.

Ik mis een argument, het lawaai van een PS. Ik heb via een XBOX gekeken, ik werd gek van dat gezoem tijdens een mooie serie. (games maken toch meer lawaai)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Mijn PS4 was altijd erg stil tijdens Netflix. En het gemak van de Netflix app op de PS4 is ook gewoon top, zeker i.c.m. de AB van je tv (indien je tv het ondersteunt). Maar nu heb ik de noodzaak er niet meer voor met m'n nieuwe smart tv.

Ik heb overigens niks aan m'n stroomrekening gemerkt sinds ik Netflix via m'n tv kijk ;)

[ Voor 16% gewijzigd door tiguan op 27-10-2016 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Tukk schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:17:
[...]

Klopt. Er gaat geen data meer via de telefoon.

Ik mis een argument, het lawaai van een PS. Ik heb via een XBOX gekeken, ik werd gek van dat gezoem tijdens een mooie serie. (games maken toch meer lawaai)
Dat is voor mij geen argument, zoals tiguan ook al zegt de PS4 is erg stil tijdens het afspelen met Netflix, ik hoor hem niet.
baronruud schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:11:
[...]
Maar wat verbruikt je WD HD dan?!
dat zou ik na moeten meten, kan het op internet zo gauw ook niet vinden. Maar dat lijkt me minder dan de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:02
ik kijk Netflix nu via de PS4, dit verbruikt erg veel energie.
Hoeveel energie verbruikt dat dan? Ik nam aan dat aangezien hij niet zo hard hoeft te werken het energieverbruik redelijk laag was als je Netflix kijkt via de PS4.

Ik vind die app mega fijn werken namelijk, maar zo moet ik misschien maar eens naar een alternatief kijken.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Svennie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:22:
[...]

dat zou ik na moeten meten, kan het op internet zo gauw ook niet vinden. Maar dat lijkt me minder dan de PS4.
Lijkt me wel belangrijk. Om nu een hoop gemak in te moeten leveren en max 2-3 euro per mnd te besparen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
baronruud schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:26:
[...]
Lijkt me wel belangrijk. Om nu een hoop gemak in te moeten leveren en max 2-3 euro per mnd te besparen.....
daar heb je gelijk in, gemak is ook wat waard. Het is misschien wel meer gevoelsmatig, ik ga mijn stroommeter aan de PS4 hangen, eens kijken wat deze nu werkelijk verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik ben ook wel heel benieuwd eigenlijk wat de PS4 verbruikt tijdens Netflixen.

Volgens deze site: http://www.psdevwiki.com/ps4/Power_Usage

Toch wel 80-90 watt :P

[ Voor 36% gewijzigd door tiguan op 27-10-2016 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
tiguan schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:29:
Ik ben ook wel heel benieuwd eigenlijk wat de PS4 verbruikt tijdens Netflixen.
ik post het hier, sluit vanavond de stroom meter er op aan (als ik deze kan vinden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Svennie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:30:
[...]

ik post het hier, sluit vanavond de stroom meter er op aan (als ik deze kan vinden)
PS4 idle: 55-56
PS4 Netflix opgestart: 63-64
PS4 DS9 aan het afspelen: 65-67

Het ook nog een serie opgestart met een fatsoenlijke resolutie:
PS4 Frequency aan het afspelen: 66-67

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:21
Dus 12 watt extra in het ergste geval. 12 watt continu is ongeveer € 24 per jaar, dus € 2 per maand. Dan staat ie dus 1 jaar 24 uur per dag aan. Valt wel mee toch?
Tenzij je de Playstation niet idle staat, maar hard uitgaat. Dan klopt mijn verhaal niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een chromecast is volgens mij maximaal 2 watt, als je dat afzet tegen 66 watt. Dat is wel een leuke besparing als je elke dag kijkt. Moet je de ps4 niet idle hebben staan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sowieso past zo een omschakeling vaak in een iets grotere omschakeling van meer apparaten anders te gebruiken of te vervangen. Toen wij van xbox 360 naar smart tv gegaan zijn voor netflix zijn we ook naar andere dingen gaan kijken zoals verlichting en een enorm oude koelkast en nog wat meer dingen. Dat hele zaakje samen levert meer dan 20 euro per maand op. De terugverdientijd was 4 jaar. Vanaf eind komend jaar maken we er winst op.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Lekker hoor.
Heb een 4k tv en denk neem een 4k abbo.
Maar het beeld staat iedere keer stil, dit momt omdat me tv is aangesloten via wifi denk ik.
Dan maar via het kastje van telfort , maar dan kom je niet hoger dan hd.
Dan maar utp kabel aansluiten , gaat niet want tv hangt strak aan de muur en de utp aansluiting zit recht naar achteren.
Hoek aansluiting past ook niet , waarom gewoon niet de aansluiting aan de zijkant ?
Via me laptop trek ik via me wifi gewoon de 110Mb en voor me tv die ook op de 5 ghz staat ingesteld zou het niet genoeg zijn ?
Thuis maar eens op de 2.4 ghz proberen.
Dus ik denk dat ik maar weer terug moet naar hd kwaliteit.
Voor ds9 maakt het niet uit want dat is inderdaad 480.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Svennie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:25:
[...]

PS4 idle: 55-56
PS4 Netflix opgestart: 63-64
PS4 DS9 aan het afspelen: 65-67

Het ook nog een serie opgestart met een fatsoenlijke resolutie:
PS4 Frequency aan het afspelen: 66-67
Dit is bizar veel, voor wat het apparaat doet.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
chucky666 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:18:
Lekker hoor.
Maar het beeld staat iedere keer stil, dit momt omdat me tv is aangesloten via wifi denk ik.
Dan maar utp kabel aansluiten , gaat niet want tv hangt strak aan de muur en de utp aansluiting zit recht naar achteren.
Hoek aansluiting past ook niet , waarom gewoon niet de aansluiting aan de zijkant ?
Via me laptop trek ik via me wifi gewoon de 110Mb en voor me tv die ook op de 5 ghz staat ingesteld zou het niet genoeg zijn ?
Ik heb ook een 4K tv , en stream gewoon via wireless 4K netflix. Gaat altijd goed. Zelden buffers

www.degroot-it.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:20
Je hebt platte kabels met korte connectors, dan heb je nog geen centimeter ruimte nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

hcQd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:47:
[...]

Je hebt platte kabels met korte connectors, dan heb je nog geen centimeter ruimte nodig.
Ja die kwam ik gisteren ook tegen op internet.
Moet nog even gluren tussen de tv en de muur hoeveel ruimte ik precies heb maar veel is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

degroot schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:35:
[...]

Ik heb ook een 4K tv , en stream gewoon via wireless 4K netflix. Gaat altijd goed. Zelden buffers
Heb je de tv op 5 of 2.4ghz staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:05

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

En toen was Revolution op... :'(

Toen ontdekte ik Frequency - en kwam ik er achter dat er daar maar drie episodes van op staan en dat er elke week een nieuwe bij komt... :'(

Dan toch maar eens Homeland aangeslingerd.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
gast schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:34:
[...]

Dit is bizar veel, voor wat het apparaat doet.
dat is ook de reden dat ik aan het kijken ben of ik niet via een andere manier kan kijken, ik kijk best veel Netflix en dit tikt toch wel aan zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
chucky666 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:07:
[...]

Heb je de tv op 5 of 2.4ghz staan ?
Geen idee , dat netwerk heeft dezelfde naam. zie zo snel ook niet of er 5Ghz in de TV zit.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:35
Svennie schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:48:
[...]

dat is ook de reden dat ik aan het kijken ben of ik niet via een andere manier kan kijken, ik kijk best veel Netflix en dit tikt toch wel aan zo.
Hoe mensen (hinder van) geluid ervaren, is natuurlijk erg subjectief. Mijn persoonlijke ervaring is dat ik me vrij snel stoor aan ventilatoren in (audio/video) apparatuur. Destijds moesten mijn mediaspelers altijd passief gekoeld zijn. Ook de ventilator in mijn Panasonic plasma hoorde ik.

Natuurlijk als het druk is in huis, hoor je het allemaal een stuk minder. Maar als b.v. 's avonds de kleine naar bed is, zet ik het volume van de tv ook wat lager, dan hoorde ik van altijd alles.

Nu heb ik een stille tv (led, zonder ventilator), stereo (marantz receiver, ook zonder ventilator) en een chromecast(2). Alles lekker stil, alleen de Ziggo Horizon box maakt wat geluid. Hopelijk gaan ze snel over naar cloud opslag.

Al hoe wel ik een lichte Apple fanboy ben, vind ik de chromecast een super uitvinding. Ideaal voor Netflix. Lekker op je ipad (of andere tablet) door de content browsen en steamen maar! Via de ab van je tv kun je de stream pauzeren, verder kijken en stoppen. En als je nog series of films download is een chromecast een mooi apparaat om deze media te streamen vanaf je Synology NAS.

Daarom zou ik echt niet twijfelen om naast je PS4 ook een chromecast te gaan gebruiken. Zeker voor de huidige prijs (29 euro bij de MM) zijn geld meer dan waard.

Voorheen keek ik altijd Netflix via mijn Apple TV3, maar deze heb ik nu verkocht. De chromecast is echt een super ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb Telfort Internet, met een losse router en set-top box. Die set-top box is een klein ding zonder ventilator en heeft een ingebouwde Netflix client. Ideaal!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 15:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

degroot schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:36:
[...]

Geen idee , dat netwerk heeft dezelfde naam. zie zo snel ook niet of er 5Ghz in de TV zit.
Even een 5Ghz netwerkje aanmaken met een andere naam, en proberen je TV ermee te verbinden. Dan weet je het gelijk.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:35
Mx. Alba schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:13:
Ik heb Telfort Internet, met een losse router en set-top box. Die set-top box is een klein ding zonder ventilator en heeft een ingebouwde Netflix client. Ideaal!
Telfort en KPN slaan we alles op in de cloud. Dan kan de apparatuur een stuk stiller. In ieder geval geen HD en dus ook geen ventilator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:22:
[...]

Even een 5Ghz netwerkje aanmaken met een andere naam, en proberen je TV ermee te verbinden. Dan weet je het gelijk.
Ho Ho , ik heb verder geen issues he , was ter kennisgeving :)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-09 22:51
Trailer Park Boys: Out of the Park: Europe staat nu op Netflix. Vond het altijd wel grappig af en toe een aflevering maar dit is echt super slecht :p Er zitten zelfs greenscreen momenten in _O- Dan haak ik al gelijk af.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-09 17:30
Lekker hoor.
Wat je kunt proberen is de maximum snelheid op je wifi router langzamer te zetten. Dit verbeterd het bereik en de doorvoersnelheid van je signaal, en het wordt tevens minder storingsgevoelige, zeker als der router meerdere aangesloten devices te handelen heeft. 25/30 MB zou genoeg meoten zijn voor 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
[...]

[...]
Met de ethernet-adapter kun je een Chromecast ook bedraad aansluiten.

Afbeeldingslocatie: https://www.androidplanet.nl/wp-content/uploads/2015/07/chromeadapter-1024x663.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Apart, en jammer, dat de nieuwste aflevering van Designated Survivor wel op torrentwebsites staat, maar nog niet via Netflix te kijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Apart, en jammer dat je nog steeds op torrentsites rondstruint terwijl Netflix de nieuwste aflevering van Designated Survivor ook gaat uitzenden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tigertje schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:45:
Apart, en jammer dat je nog steeds op torrentsites rondstruint terwijl Netflix de nieuwste aflevering van Designated Survivor ook gaat uitzenden.
Vind überhaupt de mensen welke Netflix series downloaden sneu eigenlijk, Netflix kost zo weinig dat praat je nooit goed.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:28

Daniel36

vernieuwde formule

Wat me eraan doet denken dat vannacht fox de nieuwste TWD uitzend.
Zouden de zenders proberen de downloaders te vlug of the zijn?
En zou netflix dat ook niet kunnen?

[ Voor 44% gewijzigd door Daniel36 op 30-10-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Tigertje schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:45:
Naast Netflix zit ik inderdaad nog op torrentsites, juist voor content die niet op Netflix staat (vooral BBC programma's). Het viel me nu op omdat je toch verwacht dat Netflix het wereldwijd tegelijk uitbrengt. Ga niet ineens Designated Survivor downloaden want dat zou nogal nutteloos zijn, die ene week kan ik wel wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
Erulezz schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 19:46:
Trailer Park Boys: Out of the Park: Europe staat nu op Netflix. Vond het altijd wel grappig af en toe een aflevering maar dit is echt super slecht :p Er zitten zelfs greenscreen momenten in _O- Dan haak ik al gelijk af.
Het is Idd het slechtste wat van de Trailer Park Boys gemaakt is, ik heb de serie wel afgekeken maar ze worden echt niet beter.
Laaste aflevering suggereert zelfs dat er nog zo'n serie aan gaat komen, als daar de eerste aflevering ook zo slecht van is dan haak ik ook af.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Ardana schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:50:
[...]

Ja, ben er nu aan begonnen, en de eerste aflevering is weer misselijkmakend van plaatsvervangende schaamte en angst. Hele sterke serie, maar leuk is hij niet, en vrolijk wordt je er niet van.
Net in een korte tijd de serie gekeken.
Echt heel sterk en wat heb ik raar gedroomd de laatste tijd :D
Gaat echt in je hoofd zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Helaas gaat Suits eraf op 1 december. Jammer is een erg goede serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Als ik in het buitenland mijn Nederlandse Netflix account wil gebruiken, onthoud hij dan wat ik al gezien heb en waar ik ben gebleven in een film of aflevering, of krijg ik dan alles nieuw van dat land te zien? Liefst zou ik gewoon NL Netflix kijken en ik begrijp dat dit kan/mag, maar dat ik met een VPN in de weer moet, of - omdat het gedoogd wordt - is dat niet meer nodig?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rockvee2 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:22:
Waardeloos, zat net halverwege s2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Jorgen schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 00:24:
Als ik in het buitenland mijn Nederlandse Netflix account wil gebruiken, onthoud hij dan wat ik al gezien heb en waar ik ben gebleven in een film of aflevering, of krijg ik dan alles nieuw van dat land te zien? Liefst zou ik gewoon NL Netflix kijken en ik begrijp dat dit kan/mag, maar dat ik met een VPN in de weer moet, of - omdat het gedoogd wordt - is dat niet meer nodig?
Je kunt het niet zomaar kijken in buitenland zonder truccen :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Rockvee2 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:22:
WTF! Ik zit juist op laatste seizoen te wachten! Veronica zond halve seizoen uit. (Heeeel veel boze reacties op facebook). Ik dacht, laat maar zitten, in december komt altijd nieuwe seizoen van Suits uit.. Nou, daar wordt ik niet vrolijk van... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Jorgen schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 00:24:
Afgelopen zomer konden prima kijken via Nederlandse Netflix account op Tenerife. Waar je bent gebleven is netjes onthouden en zo... echter, met spaanse ondertitels! Ik heb VPN server op mijn eigen router thuis, dus op mijn iPad snel vpn aangezet (dus die van mij, geen PIA of zo) en toen kon met Ned ondertitels verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb geen idee of ik een VPN kan draaien op mijn modem thuis. Is alleen een VPN aan de client kant niet voldoende?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:25
Olga2000 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:26:
[...]

WTF! Ik zit juist op laatste seizoen te wachten! Veronica zond halve seizoen uit. (Heeeel veel boze reacties op facebook). Ik dacht, laat maar zitten, in december komt altijd nieuwe seizoen van Suits uit.. Nou, daar wordt ik niet vrolijk van... ;(
Ik zit in Valencia nu (weekje vakantie) en hier staan Suits seizoen 5 en 6 op Netflix 😖. Zit er in NL al tijden op te wachten... Helaas geen tijd gehad om het hier te bekijken, maar wel irritant dat het in elk land zo anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:42
Olga2000 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:26:
[...]

Loopt Veronica synchroon met Amerika dan? Want daar zitten ze nu in de winterstop bij Suits.
In september was de laatste aflevering alweer. In januari gaat aflevering 11 pas verder

[ Voor 8% gewijzigd door yorroy op 04-11-2016 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Jorgen schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:15:
Ik heb geen idee of ik een VPN kan draaien op mijn modem thuis. Is alleen een VPN aan de client kant niet voldoende?
Geen client zonder een server. Ofwel draai je thuis een vpn server of huur je vpn(vaak blocked met netflix dacht ik).

Je modem/router hoeft het niet te ondersteunen. Een raspberry pi eraan hangen en je hebt een goedkope vpn server. Zou doe ik het ook. Kan ik overal ter wereld, vlaamse zenders bekijken).

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Suits wordt helemaal niet uitgezonden op Veronica maar op RTL 5.. en daar is het weer van de buis gehaald vanwege lage kijkcijfers .

[ Voor 34% gewijzigd door Rockvee2 op 04-11-2016 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:38
Een week geleden aan 'Black Mirror' begonnen en damn, wat een geweldige serie is dat zeg! :o

Vanavond de laatste van S2 gekeken - 'White Christmas' (met Jon Hamm) - en ik en mijn vriendin zitten nog steeds in volle verbazing en shock. Wauw!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar gaat black mirror over eigenlijk? Ik lees iets van elke aflevering verschillende personen in een aflevering en per seizoen 1 thema? Het klinkt wat vaag.

Nu ik post: de barckley maratons is vermakelijk, wat een bizarre docu, erg leuk. Leuke man die dit opgezet heeft. Netflix heeft de laatste tijd leuke docu's erbij gekregen.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2016 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:51
Sci Fi, elk eaflevering anders, tja ben niet zo goed in beschrijven maar allemaal kleine verhalen, ongeveer 1 uur per aflevering. Door dit topic zijn wij er ook een week geleden aan begonnen. Morgen laatste aflevering :X

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Laatst online: 18-09 18:23
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 00:10:
Waar gaat black mirror over eigenlijk? Ik lees iets van elke aflevering verschillende personen in een aflevering en per seizoen 1 thema? Het klinkt wat vaag.

Nu ik post: de barckley maratons is vermakelijk, wat een bizarre docu, erg leuk. Leuke man die dit opgezet heeft. Netflix heeft de laatste tijd leuke docu's erbij gekregen.
elke aflevering heeft 1 verhaallijn, los van alle andere episodes.
Gewoon een hoopje bizare episodes die wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Aha dus eigenlijk een beetje de traditionele scifi short story maar dan op tv... Klinkt interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Gaat ook echt in je hoofd zitten. Het leuke is dat het niet zo heel erg scifi is,over een paar jaar zou het zomaar kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is een heel donkere spiegel, maar wel behoorlijk aan de overdreven kant. (Laten we hopen dat dat zo blijft ;) Maar veelelementen zijn zeker goed herkenbaar in de (huidige) maatschappij.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Het is wel een serie waar je een aantal jaar later nog aan terug kan denken met een naar gevoel hoe dicht het soms bij de werkelijkheid komt of hoe pervers en sinister die serie eigenlijk wel niet is. Juist dat maakt het zeker het kijken waard.

Spoiler S01E03 "The Entire History Of You"
spoiler:
De eerste scène gaat over een advocaat die "retrospective parenting cases" aan gaat nemen. Eigenlijk snap je pas later in de aflevering wat dat inhoudt :/ Oftewel, je hele opvoeding heb je opgeslagen in een chip in je hoofd en je kan je ouders aanklagen voor het gebrek aan opvoeding.
YouTube: Black Mirror S01E03 The Entire History Of You

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:42
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is hij goed, maar ik weet niet of ik 720 of 1080 heb, dat verschil zie ik nooit zo goed. Ik kijk met chromecast over het ziggo netwerk in Friesland met een 40mbit verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb volgens mij via de settopbox van Telfort 1080p Netflix. Kwaliteit is iig heel goed op de 55" tv die ik sinds vandaag heb. :D

Ik zit nu de tweede aflevering van Black Mirror te kijken. Wtf did I just watch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:08

Nicap

Tsssk....

Ik ben na de tweede aflevering afgehaakt. Eerste vond ik ok, maar de tweede vond ik net als de persoon hierboven, wtf. Wellicht dat de afleveringen daarna me weer beter liggen. Dat zie ik wel een keertje.
Ik geeft het nog wel een kans. Had alleen even wat andere series te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:35
Black Mirror is heel bizar en daardoor ook best vet. Alle afleveringen staan los van elkaar, dus als de ene aflevering je niet bevalt, dan zegt dat nog niks over de andere afleveringen ;) Wel hebben ze allemaal zo goed als hetzelfde thema: dystopische toekomst.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:02
Mx. Alba schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:07:

Ik zit nu de tweede aflevering van Black Mirror te kijken. Wtf did I just watch???
Die momenten ga je nog meer krijgen :P

Net aflevering 3 van seizoen 3 gekeken pfff is er ook weer eentje.

spoiler:
In de serie wat overdreven maar al van deze tijd. Moest meteen denken aan dat meisje met sexfilmpje wat tegen haar wil op Facebook stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net naar aanleiding van het grote aantal reacties hier aflevering 1 van black mirror gekeken, damm, dat had ik niet verwacht. Zo nog even snel episode 2 zien, bizar zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Nou.. The Crown afgekeken. Daar is het weekend toch voor? :P

Zeer sterke serie die het moet hebben van het sublieme acteerwerk en de prachtige decors en kostuums. Gaat dat zien!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:54
Heb het idee dat netflix 4k ultra hd in kwaliteit achteruit is gegaan. Heb het over dare devil. Eerste seizoen mooi scherp. 2de seizoen heb ik het idee dat het 1080p of lager is. Tv geeft aan gewoon 2160p. Ziggo abonnement 200/20 mbit. Bekabeld aangesloten. Tv is Samsung ue55js8000. Heb ook nog een ultra hd bluray speler. De Samsung ubd-k8500. Zelfde verhaal. Ook 2160p, maar niet echt scherp zoals eerder. Hebben meer mensen dit idee of ervaring? Voor de duidelijkheid, het gaat om de de ingebouwde netflix app van beide apparaten. Ook verschillende versies. Daar ligt het dus niet aan.

[ Voor 15% gewijzigd door blueface op 07-11-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:42

Niku

Alagaesii

Ik ben aan Mad Men begonnen, zeer benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Niku schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:02:
Ik ben aan Mad Men begonnen, zeer benieuwd.
Voor mij naast Breaking Bad een van de betere series. Seizoen 1 komt wel wat langzaam op gang, maar daarna wordt het vrij mysterieus en drama. Vooral doorbijten dus ;)

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Mick1990 schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:04:
[...]

Voor mij naast Breaking Bad een van de betere series. Seizoen 1 komt wel wat langzaam op gang, maar daarna wordt het vrij mysterieus en drama. Vooral doorbijten dus ;)
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Mad men was echt een van die series die me meteen greep.

Heel gaaf vooral om hoe ze de verschillen neerzetten tussen toen en nu.
Ben die serie overigens gaan kijken toen ik net anderhalve week gestopt met roken was. Niet het meest handige moment :D

Ik hoop dat ze het laatste seizoen snel online zetten.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-09 22:51
Ik heb nu sinds een paar dagen een nieuwe (browser) layout met daarin autoplay. Behoorlijk irritant als je gewoon wat wilt bekijken of het leuk is.. Altijd begint direct de video te spelen, net zoals op de PS4. Ik zie ook nergens een optie daarvoor, of staat die ergens verstopt?

//Edit

Even gechat met de klantenservice en die kon mij het volgende vertellen;
Netflix Stefanie
Er is onlangs een nieuwe functie toegepast en dat is inderdaad het automatisch afspelen van de titel, ook als je de titel alleen even aan het lezen bent. Ik ga bij deze het meenemen als feedback zodat de technische dienst weet dat jij dit graag wilt uitschakelen.

--

You
Zou handig zijn als instelling inderdaad

You
Net zoals het uitschakelen/inschakelen voor het automatisch afspelen van de volgende aflevering

Netflix Stefanie
Ja klopt! Daar geef ik je gelijk in, ik had dat laatst ook dat ik een titel aan het lezen was en opeens begon 'ie al met afspelen, haha. Dus snap helemaal wat je bedoelt.

[ Voor 60% gewijzigd door Erulezz op 12-11-2016 19:43 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
Erulezz schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 13:36:
Ik heb nu sinds een paar dagen een nieuwe (browser) layout met daarin autoplay. Behoorlijk irritant als je gewoon wat wilt bekijken of het leuk is.. Altijd begint direct de video te spelen, net zoals op de PS4. Ik zie ook nergens een optie daarvoor, of staat die ergens verstopt?

Op de site bij instellingen onder het kopje profiel kun je kiezen voor "Instellingen voor afspelen" en daar automatisch afspelen uitvinken.

Laat maar, is voor automatisch afspelen van de volgende aflevering. |:(
Sorry

[ Voor 7% gewijzigd door puntje013 op 12-11-2016 15:18 ]

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ik heb een ChromeCast gekocht en deze gebruik ik nu om Netflix te kijken. De ChromeCast zit in een HDMI slot van de versterker. Dit werkt prima, ik kan ook de afstandbediening van de TV gebruiken om te pauzeren maar ik kan er niet mee vooruit of achteruit spoelen. Op de PS4 kon je met stappen van 30 seconden geloof ik vooruit/achteruit gaan, ideaal bij bv DS9 waar de intro iets van 2 minuten duurt. Die skip je zo erg makkelijk. Ik kan op de telefoon gaan pielen om te proberen de intro te skippen maar dat gaat niet erg makkelijk met die kleine slider. Het zou fijn zijn als ik net als op de PS4 vooruit kan skippen. Of als de TV afstandbediening vooruit zou kunnen spoelen. Wordt dat laatste ondersteund? Netflix reageert nu alleen op de stop/pauze/play button maar niet op de spoel knoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij sla je de intro over als je doorkijkt na een aflevering? Althans dat heb ik soms wel (en soms ook niet vreemd genoeg). Ik weet even niet of dat bij DS9 zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Niet alle apparaten ondersteunen 5.1 voor netflix. Zover ik weet doen de Chromecast en PS3 dat in ieder geval. Het kastje van Telfort in ieder geval niet. Weet iemand welke apparate verder 5.1 ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Orian schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 18:59:
Niet alle apparaten ondersteunen 5.1 voor netflix. Zover ik weet doen de Chromecast en PS3 dat in ieder geval. Het kastje van Telfort in ieder geval niet. Weet iemand welke apparate verder 5.1 ondersteunen?
Chromecast inderdaad, PS4 ook
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 18:25:
volgens mij sla je de intro over als je doorkijkt na een aflevering? Althans dat heb ik soms wel (en soms ook niet vreemd genoeg). Ik weet even niet of dat bij DS9 zo werkt.
verschilt per serie, bij DS9 in ieder geval niet, kan ook niet want de serie begint met een stuk nieuwe aflevering en dan de intro, skippen is dus lastig.

[ Voor 39% gewijzigd door Svennie op 12-11-2016 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Dat 30 seconden vooruit spoelen werkt in elk geval op android niet. Die functie zie ik niet in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Orian schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 18:59:
Xbox one ook gelukkig :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog eens vooruitspoelen geprobeerd met de chromecast en de afstandsbediening van de tv, maar dat werkt bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Weet je toevallig of XBox One S ook HDR bij Netflix kan weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Olga2000 schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:41:
[...]

Weet je toevallig of XBox One S ook HDR bij Netflix kan weergeven?
Hmmm, niet helemaal zeker. Maar ik dacht wel dat ik het ergens had gelezen..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:17:
ik heb nog eens vooruitspoelen geprobeerd met de chromecast en de afstandsbediening van de tv, maar dat werkt bij mij niet.
bij mij helaas ook niet, wat ook vreemd is dat bij het einde van een aflevering er onder in beeld staat dat je op start kan drukken om de volgende aflevering te starten maar dat werkt niet, zowel niet de AB van de TV als niet in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
avotar schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 07:01:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens.
Mad men was echt een van die series die me meteen greep.

Heel gaaf vooral om hoe ze de verschillen neerzetten tussen toen en nu.
Ben die serie overigens gaan kijken toen ik net anderhalve week gestopt met roken was. Niet het meest handige moment :D

Ik hoop dat ze het laatste seizoen snel online zetten.
Als je wil stoppen met roken of drinken, kijk dan op eigen risico.

Ook mij greep het meteen, kwam ook zeker door de jaren 60 setting. Absoluut een van mijn favo series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:11
Vanwege de afleveringen van The Crown hebben wij een gratis maand Netflix genomen.
Echter wat is op dit moment nog meer een serie die je moet zien op netflix ?
We hebben nog een paar weken over en willen er wel gebruik van maken ;)

Deze vraag hoort mogelijk meer in Buitenlandse TV Series 2016-2017, maar omdat dit een Netflix-topic is doe ik een gok

[ Voor 25% gewijzigd door MdO82 op 14-11-2016 16:18 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
MdO82 schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:17:
Vanwege de afleveringen van The Crown hebben wij een gratis maand Netflix genomen.

Deze vraag hoort mogelijk meer in Buitenlandse TV Series 2016-2017, maar omdat dit een Netflix-topic is doe ik een gok
Wat betreft de originals zou ik zeggen:
House of Cards
Better Call Saul
Orange Is the new black
Stranger things

Daar kom je de tijd wel mee door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
MdO82 schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:17:

Als je meer van de periodeseries bent als The Crown, dan zou ik eerder gaan voor Mad Men, Masters of Sex, Deadwood, Magic City en Outlander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Geweldig, bij deze dus ontdekt das netflix Belgie niet zelfde content heeft dan de Nederlandse.

Wil ik naar de african doctor kijken, blijk dat iedereen ter wereld deze kan bekijken, behalve vanuit Belgie

https://flixsearch.io/movie/the-african-doctor-2016

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slurpie Blauw schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:27:
Als je wil stoppen met roken of drinken, kijk dan op eigen risico.
ach, dan kijk je aflevering 1 van the crown dat net op netflix staat en ben je ook weer van het roken af :+
Pagina: 1 ... 92 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.