Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:14

mrsar

waar een sar is,is een wodka

arnovos schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:10:
Kijktip voor iedereen die een jaren '80 Koude Oorlog setting kan waarderen: The Americans, drie seizoenen beschikbaar op Netflix.
Die vind ik inderdaad ook wel goed,de bizarheid van sommige dingen als je er over nadenkt :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

S5 van American Horror Story staat er ook sinds vandaag op.

Met een inmiddels uitpuilende watchlist, wordt het bijna een luxe probleem, waar ik nu in hemelsnaam mee moet beginnen! :D

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12
Tja S6 wordt nu op Fox uitgezonden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
tiguan schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:09:
Tja S6 wordt nu op Fox uitgezonden :P
S06 is stukken anders.
Op een positieve manier bedoeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
razerBE schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 03:56:
[...]

S06 is stukken anders.
Op een positieve manier bedoeld :P
Eerste seizoen was echt super eng! Ik durfde niet aan seizoen 2 te beginnen. Seizoenen 2-4 vond ik meer mild-enge verhalen. 5 heb ik niet gezien. Maar zo goed als eerste seizoen is geen enkele volgende seizoen meer geweest. 6 is tot nu toe best aardig. Maar na 3 afleveringen is nog te vroeg om iets te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 17:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:08
Is hier al wat meer over bekend?
The Blacklist 3 Q1 2017
Suits 5 Q4 2016

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
The walking dead sezien 6 staat op netflix :D

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

Dennahz

Life feels like hell should.

Svennie schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:29:
Zag het ook ja :D Zit nu bij seizoen 3 (bijna 4), dus dat komt mooi uit :)

Twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:11

Daniel36

vernieuwde formule

Svennie schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:29:
Me slingert gelijk Netflix aan, as we speak!
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:05

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dat is cool want over 10 dagen begint seizoen 7. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Zie net dat ik ook een berichtje heb gehad via de netflix app d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 10:30

Dennahz

Life feels like hell should.

Mx. Alba schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:47:
Dat is cool want over 10 dagen begint seizoen 7. :)
Geniaal dit, zouden ze vaker op deze manier mogen doen. Bijv bij Vampire Diaries en Big Bang Theory, etc :)
Gewoon alle seizoenen erop knallen als het nieuwe bijna begint. Heerlijk d:)b

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:09

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Mja bij The walking dead Jon ik niet stoppen dus S6 heb ik destijds maar gedownload, S7 ga ik ook gelijk mee beginnen.

Zelfde met Black sails, toffe serie, jammer dat alleen de eerste 2 seizoenen op Netflix staat .

Ben nu met Revolution bezig, toffe serie beetje The Walking Dead vibe, kheb alleen het voorgevoel dat er een slecht einde aan gebreid is.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Revolution wordt inderdaad gaandeweg minder goed helaas. Maar blijft wel te pruimen.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Moet zeggen dat ik het ansich niet veel minder vindt worden, naar ik moet geloof ik nog 2-3 aflevering en ik kan me niet voorstellen dat hier een goed einde aan geknoopt wordt.

Enige minpunt vind ik de acteur die Miles speelt, imho niet de meest sterke acteur, heeft de hele serie dezelfde blik in zijn ogen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 10:37 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:42
Gisteravond Luke Cage afgekeken, maar wat een teleurstelling, na een geniale Jessica Jones, een briljant eerste seizoen van Daredevil en een prima tweede seizoen van DD, hebben we met tegenzin moeten doorzetten om aan het eind van Luke Cage te komen.
Hopelijk worden Iron Fist en the Defenders weer een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:59
Minneyar schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:50:
Gisteravond Luke Cage afgekeken, maar wat een teleurstelling, na een geniale Jessica Jones, een briljant eerste seizoen van Daredevil en een prima tweede seizoen van DD, hebben we met tegenzin moeten doorzetten om aan het eind van Luke Cage te komen.
Wat vind je er zo slecht aan?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Minneyar
Webgnome schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:52:
[...]

Wat vind je er zo slecht aan?
Ik weet niet helemaal wat de spoiler regels zijn voor dit topic, dus voor de zekerheid mijn hele rant maar tussen spoiler tags :P :
spoiler:
De eerste paar afleveringen zit geen enkele spanning in, al komt dit grotendeels door de krachten van Luke. De hallway vecht scene bijvoorbeeld, die in DD zo geweldig waren, zijn hier door zijn onkwetsbaarheid totaal niet spannend. Uiteindelijk komen ze op de proppen met een kogel die Luke kan kwetsen, en komt er iets meer spanning in. Maar dan bouwen ze 2 afleveringen op naar Luke zwart maken en verdacht van een aantal moorden gooien ze dat in een aflevering, op een nogal knullige wijze weer de deur uit.
Ook de manier waarop ze Mariah het publiek om weet te praten van: Politie is evil, want ze slaan zwarte jongeren in elkaar naar we moeten ze daarom zwaardere wapens geven, is totaal onrealistisch. Sowieso hadden ze dat gedeelte interessanter kunnen maken door een klein linkje naar de realiteit, ik heb hard gezocht, maar bijv geen bordje gezien met "Black Lives matter", en vond ik het een zwakte bod dat ze een zwarte agent die jongen in elkaar lieten slaan, terwijl kort daarvoor erg ingezoomd werd op een boze blanke agent.
Daarnaast ging de omslag van het publiek van Luke is gevaarlijk, naar hij is awesome en de politie moet hem met rust laten veel te makkelijk en snel.
Ik vind het meeste acteer werk zwaar te kort schieten, dit viel mij al op bij Luke toen die in JJ voorbij kwam, maar nu nog meer. Bij de dood van Pop, schoten zowel mijn vrouw en ik allebei in de lach toen Luke emotioneel probeerde te doen. Zo ook bij Misty toen Scarfe dood ging, bij Misty is dat trouwens raar, want in de rest van de serie, en in het bijzonder als Diamondback haar onder schot houdt, laat ze zien dat ze daadwerkelijk wel prima kan acteren.
Waar DD S01 een werkelijk waar geniale bad guy had, JJ een iets mindere, maar nog steeds een waar echte dreiging van uit ging, hebben we in Luke Cage 4 bad guys, waarvan Cottonmouth en Shades nog wel wat hadden, maar ik heb zelden zo'n platte karikatuur gezien als Stryker/Diamondback.
En dan in de laatste aflevering houdt Luke een speech tegen Misty die echt aan alle kanten mijn tenen deed krommen, en niet in een positieve manier, ook hoe alle, tot voor kort boze, agenten er hoofd knikkend
naar stonden te kijken, *Cringe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Chaoss schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:10:
Moet zeggen dat ik het ansich niet veel minder vindt worden, naar ik moet geloof ik nog 2-3 aflevering en ik kan me niet voorstellen dat hier een goed einde aan geknoopt wordt.

Enige minpunt vind ik de acteur die Miles speelt, imho niet de meest sterke acteur, heeft de hele serie dezelfde blik in zijn ogen. :p
Ik heb gisteren seizoen 1 af gekeken. De setting verandert dan opeens flink dus ik vraag me af of seizoen 2 wel ongeveer in de zelfde spirit blijft als seizon 1... We shall see!

spoiler:
Het is alsof in The Walking Dead opeens alle zombies dood (nu echt dood) neervallen... Je haalt dan eigenlijk de hele basis onder de serie vandaan. Tricky!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:09

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zou iemand eens kunnen kijken of bij hem/haar Mickey Mouse Clubhuis afleveringen s05e04 (superavontuur deel 2) en s05e05 (piratenavontuur deel 1) het wel of niet doen?

Hier komt de volgende-episode-teller in beeld aan het eind van s05e03, waarna e04 start en de teller direct opnieuw verschijnt. Dan gaan we over naar e05, met opnieuw de teller, en doet de serie het pas weer normaal bij e06. Dit gebeurt op mijn Android mediaspeler én op een Windows 10 laptop. Verder stopt de serie vaak middenin de aflevering. Dan krijg je drie balkjes met keuzes in beeld. Verder gaan, of teruggaan, zorgt ervoor dat de aflevering weer verder loopt. Ik zie dit gedrag alleen (denk ik) bij Mickey Mouse Clubhuis.

[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 14-10-2016 12:46 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat zou ik nou gewoon eens bij Netflix neerleggen ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Ben een week bezig nu met Homeland. Maar ligt het aan mij of is die actrice zo debiel? Haar mond is te groot en haar ogen kunnen elk moment uit de kassen vallen.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hee, ik dacht even dat ik op Fok! was terecht gekomen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
kevinl schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:49:
Ben een week bezig nu met Homeland. Maar ligt het aan mij of is die actrice zo debiel? Haar mond is te groot en haar ogen kunnen elk moment uit de kassen vallen.
Meteen stoppen met die serie. Kan niks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Heb je rant zitten lezen, maar ben ik het totaal niet met je eens.
Vond juist heel sterk hoe het seizoen begon. De karakters werden zo goed weggezet.
Daarna zakte het wat weg, om heel goed terug te komen.
Juist omdat zijn krachten zo overduidelijk zijn, was het mooi om te zien hoe ze er mee omgingen.

Ik vond het juist veel sterker dan DD S02.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

kevinl schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:49:
Homeland ga ik uit principe niet eens aan beginnen. Weer zo'n typische Amerikaanse propagandaserie vol verkapt en minder verkapt racisme. Ik kan mijn tijd wel beter besteden dan aan van dat soort bocht.

[/ongezouten-mening]
avotar schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:55:
Vond juist heel sterk hoe het seizoen begon. De karakters werden zo goed weggezet.
Juist omdat zijn krachten zo overduidelijk zijn, was het mooi om te zien hoe ze er mee omgingen.

Eens, ik vond het ook juist een heel sterke serie. Hing natuurlijk ook wel weer helemaal aan elkaar van de toevallige toevalligheden maar ja het is en blijft Marvel natuurlijk. Wat ik er vooral zo goed aan vond was ... de blackness. Sodeju, echt waar, een Amerikaanse serie met bijna alleen maar zwarte acteurs? Waarin ook nog eens subtiel (en minder subtiel) de de-facto apartheid in Amerika aan de kaak gesteld wordt? Wie had dat gedacht... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
[...]

Zo zie je maar weer, smaken verschillen. Gezien de reacties hier en elders op het WWW en het cijfer op IMDB ging ik er al vanuit dat ik een van de weinigen ben die deze mening is toegedaan.
DD S02 vond ik ook beduidend minder dan S01 of JJ, maar ik zelf vind LC dus weer beduidend minder dan DD S02 :P.

Edit: Toch ook maar even hier op reageren:
Mx. Alba schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:01:

......
. Wat ik er vooral zo goed aan vond was ... de blackness. Sodeju, echt waar, een Amerikaanse serie met bijna alleen maar zwarte acteurs? Waarin ook nog eens subtiel (en minder subtiel) de de-facto apartheid in Amerika aan de kaak gesteld wordt? Wie had dat gedacht... :)
Dit snap ik niet, juist doordat zo'n beetje iedere rol van betekenis "zwart" was, zowel good guys als bad, viel dit, mijn inziens, helemaal weg. En het moment waarop ze prima een uitstapje hadden kunnen wagen naar maatschappelijke kritiek namen ze de easy way out.
spoiler:
Door een zwarte agent de jongen in elkaar te laten slaan, i.p.v. de blanke die daarvoor zo dreigend in beeld was gebracht, en tijdens de protesten geen enkele reverentie te maken naar de "black lives matter" protesten, al zou je natuurlijk de protesten ansich als reverentie kunnen zien.

Wat ik wel erg goed vond was trouwens de ("zwarte") muziek, zeer prettige soundtrack.

[ Voor 41% gewijzigd door Minneyar op 14-10-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Minneyar schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:28:
Dit snap ik niet, juist doordat zo'n beetje iedere rol van betekenis "zwart" was, zowel good guys als bad, viel dit, mijn inziens, helemaal weg. En het moment waarop ze prima een uitstapje hadden kunnen wagen naar maatschappelijke kritiek namen ze de easy way out.
spoiler:
Door een zwarte agent de jongen in elkaar te laten slaan, i.p.v. de blanke die daarvoor zo dreigend in beeld was gebracht, en tijdens de protesten geen enkele reverentie te maken naar de "black lives matter" protesten, al zou je natuurlijk de protesten ansich als reverentie kunnen zien.

Wat ik wel erg goed vond was trouwens de ("zwarte") muziek, zeer prettige soundtrack.
Hmmm, daar moet ik het dan op zich wel mee eens zijn... Nou ja, baby steps. ;)

En de muziek is inderdaad super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:21
[...]

Ja maar kom op zeg: eerst was de speciale kogel heel duur, zelfs Diamondback had er maar een paar. Daarna loopt elke agent ermee rond. En het acteren van Luke vond ik slecht...Sweet Cristmas :D

De muziek was inderdaad wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Arjantje72 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:47:
[...]

Ja maar kom op zeg: eerst was de speciale kogel heel duur, zelfs Diamondback had er maar een paar. Daarna loopt elke agent ermee rond. En het acteren van Luke vond ik slecht...Sweet Cristmas :D

De muziek was inderdaad wel vet.
Dan heb jij zeker geflashforward. Want er werd duidelijk gezegd dat 1 speciale kogel omgesmolten ging worden voor heleboel kleintjes. Wel is het apart dat bij het einde de agenten gingen zeggen dat ze die judas 2.0 kogels hadden. Zo maar out of the blue. Terwijl dat eerder niet clarified werd.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:21
Inderdaad, ik vind het verhaal niet zo goed. Kan gebeuren 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ik kan Fargo opeens niet meer vinden, klopt het dat de serie is verwijderd? Wilde het vandaag aan m'n vriendin laten zien.

Edit: Laat maar, met Hola werkt het wel. Ben in Thailand. Vreemd dat het in de USA ook niet te vinden is.

[ Voor 30% gewijzigd door Royeboi op 15-10-2016 04:39 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik zie de serie in Nederland gewoon erbij staan...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

[...]

[...]

Eens, ik vond het ook juist een heel sterke serie. Hing natuurlijk ook wel weer helemaal aan elkaar van de toevallige toevalligheden maar ja het is en blijft Marvel natuurlijk. Wat ik er vooral zo goed aan vond was ... de blackness. Sodeju, echt waar, een Amerikaanse serie met bijna alleen maar zwarte acteurs? Waarin ook nog eens subtiel (en minder subtiel) de de-facto apartheid in Amerika aan de kaak gesteld wordt? Wie had dat gedacht... :)
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mx. Alba schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:44:
[...]

Ik heb gisteren seizoen 1 af gekeken. De setting verandert dan opeens flink dus ik vraag me af of seizoen 2 wel ongeveer in de zelfde spirit blijft als seizon 1... We shall see!

spoiler:
Het is alsof in The Walking Dead opeens alle zombies dood (nu echt dood) neervallen... Je haalt dan eigenlijk de hele basis onder de serie vandaan. Tricky!
S2 heeft wel dezelfde spirit maar met andere "vijanden", wel grappig hoe er in S2 verschillende groepjes van alliances ontstaan die ook steeds veranderen.

Gisteravond S2 uitgekeken, duidelijk open einde met weer een nieuwe grote vijand, erg jammer dat NBC na S2 de stekker eruit heeft getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het Nederlands binnen de Netflix app wordt ook met de dag beroerder.

"Dit is wel niet het wonder waar je voor zou om bidden"

Afbeeldingslocatie: http://a64.tinypic.com/30xby0z.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 16-10-2016 00:29 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Trevor schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 08:35:
ik zie de serie in Nederland gewoon erbij staan...
Helaas vanuit Thailand niet te bekijken. Jammer, want her overgrote deel is prima te bekijken van de content. En hola werkt ook niet meer, je ziet de serie dan wel, maar je kunt het niet afspelen. Dan maar Popcorn Time. Overigens vindt ze Fargo helaas niet interessant, en moet ik verplicht (het teleurstellende) Blindspot kijken maar dat terzijde. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:52

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Donstil schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 00:24:
Het Nederlands binnen de Netflix app wordt ook met de dag beroerder.

"Dit is wel niet het wonder waar je voor zou om bidden"

[afbeelding]
Ik heb bij veel content het idee dat er veel Belgische vertaalbureaus bij betrokken zijn. Daar is het in ieder geval gangbaar: http://www.taaltelefoon.be/wel-niet

"Dit is vermoedelijk niet het wonder waar je voor zou om bidden"

Voor Nederlanders ziet het er wel niet correct uit :p

Edit: zie nu ook pas die 'om' voor bidden.

[ Voor 3% gewijzigd door Belindo op 16-10-2016 08:59 ]

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:55
Ik erger me de laatste tijd toch steeds vaker aan de achterstand in seizoenen. Zelfs zo erg dat ik weer ben begonnen met downlaoaden. Black sails heeft op Netflix nog steeds geen seizoen 3. Dit is 1 van de series die ik ontdekt heb op Netflix, maar waarvan het laatste seizoen er nog steeds niet op staat.

Ik snap wel dat zulke series niet Netflix original zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Videoland heeft de rechten voor seizoen 3 nog.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jorgen schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:34:
Zou iemand eens kunnen kijken of bij hem/haar Mickey Mouse Clubhuis afleveringen s05e04 (superavontuur deel 2) en s05e05 (piratenavontuur deel 1) het wel of niet doen?

Hier komt de volgende-episode-teller in beeld aan het eind van s05e03, waarna e04 start en de teller direct opnieuw verschijnt. Dan gaan we over naar e05, met opnieuw de teller, en doet de serie het pas weer normaal bij e06. Dit gebeurt op mijn Android mediaspeler én op een Windows 10 laptop. Verder stopt de serie vaak middenin de aflevering. Dan krijg je drie balkjes met keuzes in beeld. Verder gaan, of teruggaan, zorgt ervoor dat de aflevering weer verder loopt. Ik zie dit gedrag alleen (denk ik) bij Mickey Mouse Clubhuis.
Netflix op de chat van mijn probleem verteld. Ik moest uiteindelijk een paar keer in en uitloggen en het automatisch afspelen stopzetten. Nu dat weer aanstaat, lijkt het weer te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
grote_oever schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 09:33:
Ik erger me de laatste tijd toch steeds vaker aan de achterstand in seizoenen. Zelfs zo erg dat ik weer ben begonnen met downlaoaden. Black sails heeft op Netflix nog steeds geen seizoen 3. Dit is 1 van de series die ik ontdekt heb op Netflix, maar waarvan het laatste seizoen er nog steeds niet op staat.

Ik snap wel dat zulke series niet Netflix original zijn.
Nou, dan wacht je toch nog wat langer. Genoeg andere series om te kijken.
Geduld is een schone zaak.
en dat soort opmerkingen dat je weer bent gaan downloaden, daar wordt echt niemand wijzer van. Behalve Brein dan natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Tigertje schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:55:
[...]

Nou, dan wacht je toch nog wat langer. Genoeg andere series om te kijken.
Geduld is een schone zaak.
en dat soort opmerkingen dat je weer bent gaan downloaden, daar wordt echt niemand wijzer van. Behalve Brein dan natuurlijk
Voel je niet aangevallen. Het geeft niet dat je aandelen hebt in één van de partijen, maar in dat geval zal het zeker niet dalen wanneer ik het download.

Helaas maak je er zelf weer een wending aan door het woord Brein erbij te zetten. Ik geef alleen aan dat sommige series wel heel lang op zit laten wachten en dat het misschien nooit wel naar Netflix komt. Ook is hier regelmatig de discussie waarom Netflix afstand doet van de 3rd party series en dat ze netflix originals gaan uitbrengen. Ik snap nu dat dit wel een goede keuze is geweest.
Trevor schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 09:35:
Videoland heeft de rechten voor seizoen 3 nog.
Bedankt, dat zal wel de reden zijn. Want America heeft het al wel:

http://www.netflix-aanbod...-sails-seizoen-3-netflix/

Vermoed dat het dan januari wordt, gezien seizoen 2 ook in januari op Netflix gezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke ondertiteling gebruken jullie als je kijkt op de tv via een chromecast?

De standaard ondertiteling blokkeren op medium formaat is net te klein voor op de slaapkamer tv, nu heb ik hem op console staan in medium met de schaduw uniform aan, maar dan is het op een lichte achtergrond weer lastig te lezen.

Blokkeren op groot formaat is mega groot, dan heb je meer tekst dan beeld op het scherm.

Iemand die een goede oplossing hiervoor heeft?

Ik heb het opgelost, lettertype typemachine op medium en slagschaduw is gewoon perfect, vreemd genoeg ziet hij er in het voorbeeld op de site van netflix heel lelijk uit, maar op de tv is het perfect 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2016 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Laatst online: 07:43
Dit weekend Luke Cage afgekeken. Viel me niets tegen.
Voor mij beter dan Jessica Jones en vergelijkbaar met Daredevil.

Vooral de opbouw van de scene's en soundtrack is een aanrader.

Zaterdagochtend wel even een verstroring en konden we alleen 280p kijken, later op de dag geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom niet meer op netflix? Ben opeens uitgelogd in de app... jullie ook problemen?

Edit hij doet het gelukkig weer

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2016 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Tja, je kunt het niks vinden. Dat is geen probleem ook eigenlijk, hoor. Als er een ding is wat ik heb geleerd van zoveel bezig zijn met series, is dat iedereen zijn eigen mening heeft en ik dat helemaal oké vind. Ik keek alleen op van het noemen van Daredevil seizoen 2. Dat is toch wel een van de grootste teleurstellingen van dit jaar, helaas. Ik vond het eerste seizoen echt top, don't get me wrong, maar seizoen 2 was helaas toch wel om te huilen.
[...]
Dat is dus de charme. De 'Blackness'. Het idee dat een superheldenwereld zo zwart en unapologetically zwart kan zijn. De zwarte cultuur staat volledig op de voorgrond. Als iemand die dezelfde huidskleur heeft als Luke Cage is dat toch wel heel mooi om te zien. Vooral ook dat de serie door een groot publiek omarmd wordt. Het is toch mooi om te zien dat dit nu mogelijk is en dat dit soort dingen ook een stem krijgen.

[ Voor 35% gewijzigd door Veefje op 16-10-2016 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:03:
Ik kom niet meer op netflix? Ben opeens uitgelogd in de app... jullie ook problemen?

Edit hij doet het gelukkig weer
Nee, hier werkt het gewoon. Op mobiel en op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41
[...]

Homeland ga ik uit principe niet eens aan beginnen. Weer zo'n typische Amerikaanse propagandaserie vol verkapt en minder verkapt racisme. Ik kan mijn tijd wel beter besteden dan aan van dat soort bocht.

[/ongezouten-mening]
Je gaat er niet aan beginnen maar weet wel waar t over gaat? Als Homeland iets niet is, is het wel typische propaganda.

[ Voor 3% gewijzigd door JanW op 17-10-2016 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
mrsar schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:04:
[...]

Die vind ik inderdaad ook wel goed,de bizarheid van sommige dingen als je er over nadenkt :P
En heerlijk realistisch, zonder high-tech digitaal gedoe.

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Van het weekend vrij veel gekeken:
-Sky Ladder, documentaire over Chinese kunstenaar die kunst maakt met vuurwerk, zeker een aanrader.
-Mascots, Netflix productie, viel mij zo erg tegen dat ik hem 20 minuten voor het eind stop heb gezet.
-Justin Timberlake + the Tennessee Kids, heel gaaf popconcert, geef het een poging, tijdens het eerste nummer weet je meteen of je hem af moet kijken of niet want het is meer van hetzelfde.
-Nitro Circus The Movie, vermakelijk en simpel, soort heel lange Jackass aflevering al zijn de stunts hier wel grootser en gevaarlijker. De mensen in de film zijn wel wat minder likable dan de Jackass lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grote_oever schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:57:
[...]

Nee, hier werkt het gewoon. Op mobiel en op de pc.
Hier gelukkig ook weer, kennelijk kleine storing op mijn account.

Net nibbler gekeken, een documentaire over de videogame snake en de wereldrecordhouder, werkelijk fantastisch. Dikke aanrader als je snake gespeeld hebt. Wat een bazen in die docu, gewoon 30+ uren gamen en specialisten die de moederborden testen en wat al niet meer. Heerlijke nerd docu, wow.

Kwam hem tegen toen ik per ongeluk mijn account verwijderde en opnieuw aanmaakte. Bekijk de aftiteling, daarin zit veel recentere info, tof gedaan. 5 netflix sterren!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2016 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

niekvandermeer schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:46:
Van het weekend vrij veel gekeken:
-Sky Ladder, documentaire over Chinese kunstenaar die kunst maakt met vuurwerk, zeker een aanrader.
-Mascots, Netflix productie, viel mij zo erg tegen dat ik hem 20 minuten voor het eind stop heb gezet.
-Justin Timberlake + the Tennessee Kids, heel gaaf popconcert, geef het een poging, tijdens het eerste nummer weet je meteen of je hem af moet kijken of niet want het is meer van hetzelfde.
-Nitro Circus The Movie, vermakelijk en simpel, soort heel lange Jackass aflevering al zijn de stunts hier wel grootser en gevaarlijker. De mensen in de film zijn wel wat minder likable dan de Jackass lui.
Ik heb op jouw aanraden de eerste 20 minuten bekeken en die waren erg leuk. JT is een echte performer en je ziet dat zijn bandleden echt heel veel plezier hebben in wat ze doen. Deed me een beetje aan de lol van het orkest bij André Rieu denken. Totaal andere stijl; evenveel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:43

Shabbaman

Got love?

Ik heb net aflevering 2 van Designated Survivor gezien. Begon met de boodschap "deze aflevering bevat product placement". Wel subtiel gedaan overigens, ik zou niet kunnen zeggen wat het zou moeten zijn. Het deed me vooral aan Fallout 3 denken eigenlijk.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:19
Je ziet het Ford-logo regelmatig in beeld in Designated Survivor. De eerste drie afleveringen gekeken en tot nu toe vind ik het een sterke serie. Woensdag komt aflevering 4 beschikbaar.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:15:
[...]

Hier gelukkig ook weer, kennelijk kleine storing op mijn account.
Ik moet zeggen ik dit sinds die wereldwijde storing 2 weken terug vaker begin te merken.
Kleine hikjes.

Maar goed.

Dit weekend ook een leuke gezien: The Big Short. Erg gave "docu" over de beurscrash van een paar jaar terug en hoe dat opbouwde. Je moet alleen even de eerste 10 minuten doorkomen, daarna is hij erg leuk.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:30
JanW schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:12:
[...]
Je gaat er niet aan beginnen maar weet wel waar t over gaat? Als Homeland iets niet is, is het wel typische propaganda.
Mee eens. Homeland is precies het tegenovergestelde van Amerikaanse propaganda. De Amerikaanse overheid / inlichtingendiensten komen er op zijn zachts gezegd niet heel positief van af. Zeker niet in de latere seizoenen.

[ Voor 18% gewijzigd door FragDaddy op 17-10-2016 09:20 ]

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingshamm
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-02 08:06
Gisteren is mij opgevallen dat er heel actuele afleveringen van Arrow op netflix staan.
Niet alleen is seizoen 4 toegevoegd, maar ook al afleveringen van seizoen 5. Hopelijk volgen er meer series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Wow, inderdaad zeg. Steker nog, S05E02 is 5 dagen geleden uitgezonden en staat nu dus al op Netflix. Ze zijn goed bezig de laatste tijd :)

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingshamm
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-02 08:06
-- Verkeerd topic

[ Voor 95% gewijzigd door kingshamm op 17-10-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
Veefje schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:13:
[...]

Tja, je kunt het niks vinden. Dat is geen probleem ook eigenlijk, hoor. Als er een ding is wat ik heb geleerd van zoveel bezig zijn met series, is dat iedereen zijn eigen mening heeft en ik dat helemaal oké vind. Ik keek alleen op van het noemen van Daredevil seizoen 2. Dat is toch wel een van de grootste teleurstellingen van dit jaar, helaas. Ik vond het eerste seizoen echt top, don't get me wrong, maar seizoen 2 was helaas toch wel om te huilen.

........
Tja, iedereen zijn eigen mening he :P.
Ik ben het met je eens trouwens dat DD S02 een teleurstelling was t.o.v. DD S01, maar los daar van vond ik het nog wel aan te zien. Om het even duidelijk te maken in cijfers:
JJ geef ik een 8.5
DD S01 een 8
DD S02 een 6
LC een 5
Nu besef ik mij ook terdege dat de algehele mening is dat DD S01 beter is dan JJ, maar dat zullen we dan maar weer toeschrijven aan smaak verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
avotar schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:11:
[...]

Dit weekend ook een leuke gezien: The Big Short. Erg gave "docu" over de beurscrash van een paar jaar terug en hoe dat opbouwde. Je moet alleen even de eerste 10 minuten doorkomen, daarna is hij erg leuk.
Dan moet je zeker ook eens naar Margin Call kijken! Vond ik fantastisch.

Ep 1 van Designated Survivor vond ik heel intrigerend, maar ep 1 vond ik dan maar slapjes... De norse leger-piet die enkel maar oorlog wil, de 2e designated survivor-es die door Tom's vuile was wil gaan snuffelen, de FBI agente die "meer" vermoedt maar niet op medewerking van haar oversten kan rekenen. Nogal cliché allemaal.

En het feit dat ik Kiefer zijn "trekjes" nooit helemaal heb weten appreciëren, zal ook wel niet helpen. (Hoe hij vaak bv aan iets denkt en dan wat voor zich uit staart, om dan "wakker te schieten" en even z'n hoofd snel "schudt" (niet van ja of nee knikken, maar eerder als zenuwtrek). Dat doet hij in al z'n rollen :p)
Ep 3 moet ik nog bekijken.

[ Voor 46% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 17-10-2016 11:30 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Minneyar schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:25:
[...]

Tja, iedereen zijn eigen mening he :P.
Ik ben het met je eens trouwens dat DD S02 een teleurstelling was t.o.v. DD S01, maar los daar van vond ik het nog wel aan te zien. Om het even duidelijk te maken in cijfers:
JJ geef ik een 8.5
DD S01 een 8
DD S02 een 6
LC een 5
Nu besef ik mij ook terdege dat de algehele mening is dat DD S01 beter is dan JJ, maar dat zullen we dan maar weer toeschrijven aan smaak verschil.
Ja, tuurlijk. Je mening is je mening en dat is prima. Ik heb zelf Luke Cage nog niet afgezien, dus daar kan ik nog geen eindcijfer over geven. Ik weet nu wel al dat ik het beter vind dat DD seizoen 2. Ik zou dan doen.

Jessica Jones: 7. Begon sterk, maar het eindschot liet zeker te wensen over.
Daredevil S01: 8. Heerlijk begin van deze serie.
Daredevil S02: 5. Grotendeels een puinhoop vanaf Elektra en een heleboel waardeloze ninja's hun intrede doen.
Luke Cage: 7. Vooralsnog. Moet nog 6 afl zien.

Even iets anders: kom er net ook achter dat Frequency wekelijks te zien is op Netflix. Dat is dus bij Arrow ook zo? Toch goed bezig dat Netflix.

[ Voor 6% gewijzigd door Veefje op 17-10-2016 21:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Morgen Black Mirror seizoen 3 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:27

Trouble

Everything is awesome

Veefje schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:02:
[...]

Even iets anders: kom er net ook achter dat Frequency wekelijks te zien is op Netflix. Dat is dus bij Arrow ook zo? Toch goed bezig dat Netflix.
Klopt, Arrow gaat praktisch gelijk lopen met de VS :Y

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Buzz_Fuzz schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:25:
[...]

Dan moet je zeker ook eens naar Margin Call kijken! Vond ik fantastisch.

Ep 1 van Designated Survivor vond ik heel intrigerend, maar ep 1 vond ik dan maar slapjes... De norse leger-piet die enkel maar oorlog wil, de 2e designated survivor-es die door Tom's vuile was wil gaan snuffelen, de FBI agente die "meer" vermoedt maar niet op medewerking van haar oversten kan rekenen. Nogal cliché allemaal.

En het feit dat ik Kiefer zijn "trekjes" nooit helemaal heb weten appreciëren, zal ook wel niet helpen. (Hoe hij vaak bv aan iets denkt en dan wat voor zich uit staart, om dan "wakker te schieten" en even z'n hoofd snel "schudt" (niet van ja of nee knikken, maar eerder als zenuwtrek). Dat doet hij in al z'n rollen :p)
Ep 3 moet ik nog bekijken.
Ik heb aflevering 4 gezien en die vond ik wat beter dan de eerste 3 afleveringen. Het lijkt mij dat serie uiteindelijk stijgende lijn begint te krijgen. Ik kijk in iedere geval met plezier. En momenteel wacht ongeduld op 5-de aflevering. Ik ben dan ook blij dat serie een volledig seizoen zal krijgen. Tevens krijg ik steeds minder en minder 'Jack Bauer' gevoel bij acteerwerk van Kiefer, al wordt zijn personage steeds minder en minder als een sufferd neergezet.

Inderdaad een beetje jammer van alle cliché's. Hopelijk stappen ze daar ook vanaf.
Ik zou serie geen 9 geven, maar een welverdiende 7 (op dit moment).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:24

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ja, ben er nu aan begonnen, en de eerste aflevering is weer misselijkmakend van plaatsvervangende schaamte en angst. Hele sterke serie, maar leuk is hij niet, en vrolijk wordt je er niet van.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 22:59
Al geruime tijd netflix en nog steeds erg tevreden, tot nu toe kan ik steeds van de ene serie naar de andere serie overstappen. Voorbeeld: Marco Polo seizoen 2, Narcos seizoen 2, Luke Cage, Walking Dead seizoen 6, heerlijk al zeg ik het zelf :P

Ik vind het trouwens de Marvel series(DD, JJ en LC) erg vermakelijk, kijkt lekker weg. Niet hoogstaand acteerwerk maar voldoende om de serie te dragen. Wat ik sterk vind is de overlap van de verschillende delen en de betreffende details daarin. Daardoor is het erg leuk als je de series in volgorde van release kijkt en verschillende herkenningsmomentjes meemaakt. Het zal denk ik niet zo heel lang meer duren voordat de verhaallijnen elkaar zullen kruizen vermoed ik, al vermoed ik dat de Punisher eerst nog aanbod komt met een eigen serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:20
Miki schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:02:
Al geruime tijd netflix en nog steeds erg tevreden, tot nu toe kan ik steeds van de ene serie naar de andere serie overstappen. Voorbeeld: Marco Polo seizoen 2, Narcos seizoen 2, Luke Cage, Walking Dead seizoen 6, heerlijk al zeg ik het zelf :P

Ik vind het trouwens de Marvel series(DD, JJ en LC) erg vermakelijk, kijkt lekker weg. Niet hoogstaand acteerwerk maar voldoende om de serie te dragen. Wat ik sterk vind is de overlap van de verschillende delen en de betreffende details daarin. Daardoor is het erg leuk als je de series in volgorde van release kijkt en verschillende herkenningsmomentjes meemaakt. Het zal denk ik niet zo heel lang meer duren voordat de verhaallijnen elkaar zullen kruizen vermoed ik, al vermoed ik dat de Punisher eerst nog aanbod komt met een eigen serie.
NS Wifi faalt, maar check inderdaad The Punisher. Maar daarnaast ook Iron Fist en The Defenders. Als 3 Marvel titels voor Netflix in 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Ik las op Reddit dat bij Netflix US bij de serie Chuck nu staat aangegeven dat die per 1 november verdwijnt. Zouden ze dan toch ... eindelijk ... dat soort dingen aan gaan geven :o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Dan is't nog maar de vraag of dat op elk platform wordt aangegeven. Bij een vriend van me staat er altijd bij hoeveel % match iets is voor hem op een Samsung TV. Ik heb zelf een Sony Android TV en een Playstation, op beide platforms zie ik dat er nooit bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Trouble schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:32:
Ik las op Reddit dat bij Netflix US bij de serie Chuck nu staat aangegeven dat die per 1 november verdwijnt. Zouden ze dan toch ... eindelijk ... dat soort dingen aan gaan geven :o :o :o
Het is al vaker gezegd, het hangt af van de device die je gebruikt. Ik krijg altijd een aankondiging als dingen verdwijnen. Pas 2 weken van te voren, helaas maar ik er is een aankondiging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Tigertje schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:46:
[...]

Het is al vaker gezegd, het hangt af van de device die je gebruikt. Ik krijg altijd een aankondiging als dingen verdwijnen. Pas 2 weken van te horen, helaas maar ik er is een aankondiging.
Ik zie ze echt nooit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

idem ende dito, foon-cc-tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:04

On_E

Housemusic

Ardana schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:50:
[...]

Ja, ben er nu aan begonnen, en de eerste aflevering is weer misselijkmakend van plaatsvervangende schaamte en angst. Hele sterke serie, maar leuk is hij niet, en vrolijk wordt je er niet van.
Ik heb er alweer vier gekeken, vond vooral Shut up and Dance erg naar...

Prachtige serie is het iig!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Vandaag begonnen met Designated Survivor, best wel toffe serie. Soort Homeland maar dan politieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Nu online

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

niekvandermeer schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 01:57:
Vandaag begonnen met Designated Survivor, best wel toffe serie. Soort Homeland maar dan politieker.
Tsja, ik ben gestopt. werd mij te cliché, te onzinnig en te politiek correct. Jammer, want ik heb me er erg op verheugd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hier nog een. Foon - cc - receiver - tv. Niks nada noppes aan aankondigingen van verwijderen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:07

Nogne

>.<

niekvandermeer schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 01:57:
Ik had wat moeite met de eerste 2 afleveringen, maar begin het nu zeker te waarderen.
Ook dit weekend aan "Luke Cage" begonnen, ik zou uit mezelf niet zo snel aan die serie beginnen maar mijn vrouw wilde hem graag zien en vind het tot nu een hele vermakelijke serie (ben normaal niet zo van de Marvel films/series)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Supersymmetry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:08
Yes! Deep Space Nine staat erop, 7 seizoenen! Deze stond er nog niet eerder op volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Supersymmetry schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:01:
Yes! Deep Space Nine staat erop, 7 seizoenen! Deze stond er nog niet eerder op volgens mij?
nee, dacht het niet, goed nieuws, slecht voor mijn vrije tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ik zie sinds vandaag Star Trek: DS9 erbij staan. Maar de rest van de series zijn nog niet toegevoegd? Vorige week in Thailand kon ik alles van TNG, Voyager, en Enterprise bekijken. Jammer, zat er net zo lekker in. Ik hoop dat deze hier ook snel worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rest komt binnenkort, netflix is wel een heel mooi aan het worden voor tv series, ik overweeg meer en meer om maar helemaal te kappen met het downloaden, waarom zou je eigenlijk nog? Het is nu echt vergelijkbaar met netflix usa van een paar jaar terug, hulde voor netflix nederland, echt top wat ze doen.

Nu download ik straks niks meer, kan ik mijn internetverbindingssnelheid ook wel verlagen, bizar wat een aanbod je nu hebt. Naast netflix heb ik spotify en pathe unlimited, wat wil een mens nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:08
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:39:
rest komt binnenkort, netflix is wel een heel mooi aan het worden, ik overweeg meer en meer om maar helemaal te kappen met het downloaden, waarom zou je eigenlijk nog? Het is nu echt vergelijkbaar met netflix usa van een paar jaar terug, hulde voor netflix nederland, echt top wat ze doen.

Nu download ik straks niks meer, kan ik mijn internetverbindingssnelheid ook wel verlagen, bizar wat een aanbod je nu hebt. Naast netflix heb ik spotify en pathe unlimited, wat wil een mens nog meer?
Ik blijf het aanbod van films oud vinden.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Maar oude films zijn niet per se slechte films. Sterker nog, meestal is het omgekeerd :) er staan best een paar uitstekende films op.

[ Voor 11% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 25-10-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:52:
Ik blijf het aanbod van films oud vinden.
films kijk ik eigenlijk nooit op netflix, ik heb namelijk pathe unlimited en kijk alle nieuwe films in de bios. Ik doelde echt op de tv series. Ik heb verder nooit echt naar het filmaanbod gekeken op de documentaires na. Ik zal mijn bericht even verduidelijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:39:
ik overweeg meer en meer om maar helemaal te kappen met het downloaden, waarom zou je eigenlijk nog?
Gold rush, Game of Thrones, er staat veel op Netflix maar uiteraard niet alles. Ik merk wel dat ik een aantal series niet meer kijk die niet op netflix staan die ik eerder wel keek (Revenge, Haven, Criminal minds bv). En ik download echt veel minder nu, heb de computer die aan de TV hangt en die ik gebruik(te) om te downloaden al maanden niet meer aan gehad. Er is zo veel te kijken op Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Netflix komt binnenkort met een biopic over Barack Obama, getiteld Barry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:43

Kheos

FP ProMod
Rick en Morty season 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:02
Aangezien ze in de US alweer aan seizoen 8 zijn begonnen, is het dan logisch dat seizoen 7 van Modern Family er snel op komt?

Zal wel niet aangezien seizoen 6 er eigenlijk pas net op staat, maar het zou wel fijn zijn.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
S7 wordt Q3 2017 verwacht op Netflix.
Dat is een schatting natuurlijk, het kan zomaar ook eerder zijn. Of later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:41:
Gold rush, Game of Thrones, er staat veel op Netflix maar uiteraard niet alles.
Ja, game of thrones (en westworld) haal ik nog wel binnen, die was ik even vergeten 8)7 Maar met wat geluk krijg ik die straks van Ziggo als HBO Nederland stopt. Al zal je dan vast zo'n energieslurpende horizon box in huis moeten hebben die ik niet heb.

Gisteren ben ik begonnen met star trek deep space nine, fantastisch.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2016 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 18:16:
[...]

Ja, game of thrones (en westworld) haal ik nog wel binnen, die was ik even vergeten 8)7 Maar met wat geluk krijg ik die straks van Ziggo als HBO Nederland stopt. Al zal je dan vast zo'n energieslurpende horizon box in huis moeten hebben die ik niet heb.

Ziggo gaat daar gewoon een meerprijs voor rekenen waarschijnlijk. Ze zullen het wel MyPrime Plus gaan noemen oid.
Dat downloaden van GoT ontgaat mij trouwens...die serie loopt in de hele wereld gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen hbo , de app werkte zo slecht en 2 keer geld teruggekregen van zigg ervoor. De app blijft maar zeggen dat ik geen hbo mag zien omdat ik teveel apparaten gekoppeld heb en niemand kan het oplossen, dus dan maar downloaden. Ik werk geregeld in de avond, dus op de buis kijken lukt niet, en de app dus ook niet. Dan maar dowmloaden, ik heb geprobeerd het legaal te doen.

Zo, nu weer star trek verder kijken , tof dat die er is. Ik hoop dat alles van csi ook een keer komt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2016 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 18:16:
[...]

DS9 ben ik ook aan het kijken, erg mooi inderdaad.

Wat wel balen is dat sinds de laatste Netflix update op de PS4 je niet meer kan zien in welke resolutie de serie/film draait, dan kon eerst als je op options drukte maar dat gaat helaas niet meer. Was nieuwsgierig in welke resolutie DS9 draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:16
Svennie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 07:09:
[...]

DS9 ben ik ook aan het kijken, erg mooi inderdaad.

Wat wel balen is dat sinds de laatste Netflix update op de PS4 je niet meer kan zien in welke resolutie de serie/film draait, dan kon eerst als je op options drukte maar dat gaat helaas niet meer. Was nieuwsgierig in welke resolutie DS9 draait.
De beeldkwaliteit van DS9 is heel slecht hier op Netflix (Chromecast 2). Had gekeken naar de netwerk activiteit, draait op ~150 KB/s ipv >600 KB/s. Lijkt wel of ze DS9 kwaliteit verkeerd afgesteld hebben oid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

- J.W. - schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:14:
[...]

De beeldkwaliteit van DS9 is heel slecht hier op Netflix (Chromecast 2). Had gekeken naar de netwerk activiteit, draait op ~150 KB/s ipv >600 KB/s. Lijkt wel of ze DS9 kwaliteit verkeerd afgesteld hebben oid :/
Ik heb de laatste paar weken wel vaker dat de resolutie even (paar minuten) achteruit gaat. Mijn aanname was dat Netflix het druk heeft. Heb je het later nog een keer geprobeerd?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
- J.W. - schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:14:
[...]

Ik had ook al zoiets van, tering dit lijkt wel een gare torrent download. Ligt dus niet aan mij :)

Ik denk dat die serie gewoon niet beter is opgenomen destijds.
Svennie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 07:09:
Was nieuwsgierig in welke resolutie DS9 draait.
Ik zal vanavond ff kijken voor je, volgens mij kan ik dat op mijn tv wel zien namelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door tiguan op 27-10-2016 09:57 ]

Pagina: 1 ... 91 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.