My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik heb zo'n gevoel dat na komende verkiezingen gaan wij daar allemaal op hopen, ongeacht wie wint. Als mijn grapje bij iemand verkeerd valt, sorry bij voorbaat. Ik wil zeker niemand beledigen.
Zo wacht ik op meer seizoenen (Walking Dead bijvoorbeeld). Jammer want deze werkwijze drukt veel mensen toch weer de illegaliteit in vermoed ik.Yonix schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:18:
Moeten we ruim een jaar wachten op seizoen 7 van Modern Family? Dat is toch wel iets teveel van het goede ...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Niet altijd, het is wel irritant. SONS seizoen 7 bijvoorbeeld duurde ook meer dan een jaar, terwijl die bijvoorbeeld in Belgie er allang opstondDonstil schreef op maandag 26 september 2016 @ 01:47:
Niet vreemd natuurlijk. Tussen de daadwerkelijke seizoenen zit normaal ook een jaar.
Zal vast wel weer een reden voor zijn, maar het zijn wel irritatie factoren
Float like a butterfly, sting like a bee.

PSN ID: Svennie-NL
Nog steeds Unit , en daarna Crossing Lines 3
[ Voor 21% gewijzigd door Teunis op 27-09-2016 14:15 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Wel een fijne site, gebruik zelf altijd flixfilms.nlTeunis schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:15:
Zelf gebruik ik http://nieuwdezeweek.nl/netflix/ om beetje bij te houden wat allemaal nieuw is
Nog steeds Unit , en daarna Crossing Lines 3
Verwijderd
Jack Bauer als presidentOlga2000 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:32:
Vanaf morgen staat Designated Survivor op Netflix. Een aflevering per week.
Zo, dat is een mooie site, ik kan heel fijn hier alles kopieeren en plakken in OneNote en dan printen om op de leestafel te leggen, ziet er superleuk uit met grote covers e.d. , dat miste ik op de andere sites.Teunis schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:15:
Zelf gebruik ik http://nieuwdezeweek.nl/netflix/ om beetje bij te houden wat allemaal nieuw is
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2016 09:44 ]
Heb wat afleveringen op de turkse Netflix gekeken en was wel erg leuk
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Verwijderd
Die stond er twee jaar terug wel opMad-Matt schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:10:
Weet iemand of wij in NL de serie "Idiot Abroad" gaan krijgen?
Heb wat afleveringen op de turkse Netflix gekeken en was wel erg leuk
Mwuah, eigenlijk alleen maar indien je per sé alles moet zien zodra het uit is. Interesseert je dit niet, dan maakt het allemaal weinig uit of je iets dit jaar, of volgend jaar kijkt. Het wachten op een nieuw seizoen moet je tenslotte toch altijd doen.Bor schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:48:
[...]
Zo wacht ik op meer seizoenen (Walking Dead bijvoorbeeld). Jammer want deze werkwijze drukt veel mensen toch weer de illegaliteit in vermoed ik.
Voor mij maakt het dan ook niet veel uit. Eigenlijk het enige dat mij wel drijft naar illegaliteit is als ik iets op Netflix aan het kijken ben, en vervolgens van Netflix verwijderd wordt. Dat is iets dat ze anders aan moeten pakken vind ik. Het zou mooi zijn als Netflix tot een overeenkomst komt met de betrokken partijen die toestaat dat zodra content van Netflix verwijderd wordt, een film bijv. nog tot 3 maanden na datum van verwijdering tot het einde gekeken mag worden als deze reeds gestart is en nog in de recently watched lijst staat. En voor series hetzelfde maar met een termijn van 1 maand per seizoen met minimum van ook bijv. 3 maanden. Als een soort van grace period.
Met name voor series zal dit een welkome toevoeging zijn.
Heb zelf in ieder geval nog een redelijk lijstje om af te kijken op Netflix op dit moment. Daredevil weer opgepakt waar gebleven, nieuwe seizoen van Once upon a time, House of Cards, Archer, Sleepy Hollow, Bates Motel en Penny Dreadful.
Veel tijd om illegale content te kijken houd ik er niet mee over
"Mijn lijst" is weer eens verdwenen, en "verder kijken" ook...
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
heb ik ook een paar keer gehad (PS4), erg irritant, opnieuw opstarten hielp op de PS4.Ardana schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:52:
Wat is die Netflix-app toch ook rampzalig...
Ik kan het je nog mooier vertellen. Heel mijn kijkgeschiedenis van 2016 is spoorloos verdwenen. Is volgens Netflix een bekend probleem en "ze zijn er mee bezig". Volgens mij gewoon een gevalletje permanente data loss. Super irritant, geen idee waar ik bij sommige series ben geblevenArdana schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:52:
Wat is die Netflix-app toch ook rampzalig...

Heh, had ik laatst ook. Ik dacht dat een meekijker te actief de geschiedenis had gewist na gebruik van per ongeluk mijn profiel, en was al van plan die er op aan te sprekenTigerblood schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:07:
Ik kan het je nog mooier vertellen. Heel mijn kijkgeschiedenis van 2016 is spoorloos verdwenen. Is volgens Netflix een bekend probleem en "ze zijn er mee bezig". Volgens mij gewoon een gevalletje permanente data loss. Super irritant, geen idee waar ik bij sommige series ben gebleven
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Heb die net gezien en inderdaad een leuke serie. Niks heel speciaals maar gewoon leuk
Vooralsnog alleen ep 1 gezien, maar de rest ga ik zeker ook kijken
Ik mis alleen een beetje de spontane muzikale uitbarstingen uit The Get Down, die andere Netflix-serie
Over Netflix gesproken: de grote baas, Reed Hastings, was gisteren te zien bij College Tour:
http://www.npo.nl/college-tour/30-09-2016/VPWON_1265107
Dat zit wel Schnorr.
Had wat meer verwacht.
Het blijft een stripboekenserie. Het acteerwerk is niet geweldig, de verhaallijnen erg losjes en verre van zelfs enigszins realistisch. Het is vermakelijk, maar meer ook niet. Ik had ook meer verwacht na de grootse promo campagne vanuit Netflix. Ik zou hem 3 sterren geven, maar meer ook niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Tigerblood op 01-10-2016 15:22 ]
Zijn natuurlijk niet de nieuwste maar toch.
http://www.netflix-nederland.nl/aanbod-netflix-nederland/
Verwijderd
Ik zit dat nu te bekijken, rond 26 minuten stelt Reed duidelijk dat er geen advertenties op netflix zitten, hierover werd een paar dagen terug hier gesproken.Stukfruit schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:13:
Over Netflix gesproken: de grote baas, Reed Hastings, was gisteren te zien bij College Tour:
http://www.npo.nl/college-tour/30-09-2016/VPWON_1265107
Ik heb het eens zitten uitrekenen en de laatste tijd komen er per maand minimaal 400 films / series bij. Fantastisch.Rockvee2 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:46:
Er wordt sinds gisteren heel veel titels op netflix neergezet (haast 200 !). Zitten toch wel wat pareltjes tussen
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2016 16:21 ]
zelfde voor DaredevilSunfalls schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:50:
Jessica Jones kwam ook pas heel laat in het seizoen op gang. Wellicht geld dat ook voor Luke Cage
Klopt, gelukkig viel dat in seizoen 2 wel mee.
<Zinloze tekst hier>
Kaduuk
https://twitter.com/Netflixhelps
Hmmm, dan maar de kroeg in?
[ Voor 37% gewijzigd door franssie op 01-10-2016 21:52 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Zo op Twitter te zien is het een wereldwijde storingmvantol13 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:35:
Hier ook problemen, lijkt op een landelijke storing. Ligt dus zo te lezen niet aan mij. Helaas geen Narcos kijken, hopelijk wordt het snel verholpen.
[ Voor 5% gewijzigd door BernardV op 01-10-2016 22:34 ]
Gek genoeg zijn de nederlandse streamers pathe en videoland ook in storing.
1e keer serie aantikken geeft foutmelding. Nog een keer aantikken en hij speelt af.
Lukt op mn pc niet trouwens.
http://nos.nl/artikel/213...-storing-bij-netflix.html
[ Voor 18% gewijzigd door M a r c o op 01-10-2016 22:51 ]
Netflix Team • a few seconds ago
We are currently working on our connection issues, stand by for further reports.
We confirm Netflix was the victim of a ddos attack today and our team are working as quickly as they can
to fix this.
Estimated down time is 3 hours.
In eerste instantie zonder te weten van de storing heb ik de app op de pc verwijderd en gepoogd opnieuw te installeren maar gek genoeg werkt dat zelfs niet eens... krijg telkens een foutmelding die verwijst naar een probleem met windows update
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Om te proberen hebben wij tijdelijk meegelift op een ander account. Dit account wordt beken vanuit duitsland, en twee plaatsen in nedereland, en dat ging prima.niekvandermeer schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:31:
Hoe zit het met de regels, en vooral de praktische toepassing daarvan, over het delen van een account dus dat er vanuit verschillende IP's en mogelijk ander land tegelijk gekeken wordt?
Nu een eigen account, wat op twee plaatsen in gebruik is. Geen issue's mee.
[ Voor 0% gewijzigd door satya op 02-10-2016 10:09 . Reden: het was laat ]
Niet iedereen had er last van. Waarschijnlijk was een bepaalde streaming cluster down waarop de accounts/requests uitkwamen of iets in die richting. I guessD-e-n schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:53:
Wij kijken via de HTPC en hadden problemen met het laden van de website maar na een herstart van de pc hebben we van negen tot elf gewoon gekeken. Vreemd.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
En de conclusie was (voor zover ik kan zien) dat er geen advertenties op Netflix te zien zijnVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:05:
[...]
Ik zit dat nu te bekijken, rond 26 minuten stelt Reed duidelijk dat er geen advertenties op netflix zitten, hierover werd een paar dagen terug hier gesproken.

De product placement en het aanraden van andere series of films laten we maar even buiten beschouwing, want dat laatste is gewoon normaal en totaal niet erg voor zo'n platform en het eerste is niet exclusief voor Netflix. Dat gebeurt al tientallen jaren om de kosten van series en films te drukken.
Gelukkig hebben ze bij Netflix al eerder gezien dat het makkelijk is om binnen korte tijd bijna een miljoen abonnee's te verliezen (Qwikster anyone?). Mochten ze ooit wel zoiets doorvoeren, dan gaan we gewoon weer aan boord van het schip met pira.. ehm, arrr
Dat zit wel Schnorr.
Bedankt voor de tip, was vandaag ook ineens alles kwijt. Maar nu is alles weer terug.Rockvee2 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:52:
Meestal werkt het wel weer als je van profiel wisselt en dan weer terug naar je eigen profiel (Als je 2 profielen heb).
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ondertussen al 8 afleveringem gezien van Luke Cage, en vind hem weer super tof, goede sfeer. Natuurlijk is het niet realistisch, het is een strip verfilming, maat wel van hoede kwaliteit (geen CW prul spul).
[ Voor 60% gewijzigd door burgt op 03-10-2016 08:48 ]
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Heeft dat neit met de resolutie te maken? Dat je beeld, vanwege even een slecht signaal oid, wordt aangepast naar 720p of nog minder?Ardana schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:53:
Is het iemand al eens opgevallen dat de licht-intensiteit erg schommelt, vaak zelfs binnen 1 scene... En dat heb ik op zowel m'n tablet, als m'n laptop... Behoorlijk irritant als ik zo mag zeggen...
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Vervolgens 1x terug naar menu en weer aanzetten en geen enkel probleem. Enig idee waar dit aan kan liggen? Pas sinds ongeveer 2 weken last van en niet bewust iets gedaan met de instellingen.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik dacht dat dat aan mijn Chromecast lag, maar heb het laastst ook bij iemand anders gezien. Zodra ondertitels in beeld komen schiet de helderheid van het beeld omhoog in donkere scenes.Ardana schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:34:
Nope, scherpte van het beeld blijft hetzelfde, alleen de helderheid veranderd.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Ik heb het op 2 TVs, beide geen Samsung. En bij iemand anders zag ik het op een iPad. Dus lijkt me aan Netflix te liggen.cordonbleu schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:57:
Klinkt als dynamisch contrast, waar oa Samsung tv's een handje van hebben. Dit kan je bij de beeldinstellingen van je tv veranderen/uitzetten. Als het dan nog is, zal het inderdaad een probleem binnen Netflix zijn.
Ziet er leuk uit, binnenkort ook maar eens aan beginnen.mrsar schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:26:
Gister begonnen aan de serie "Dag" even wennen aan het niet engels en weer ondertiteling moeten lezen maar vermaak me erg met de serie, lekker absurd in ieder gevalals ik met deze klaar ben dan begin ik aan luke cage
Gebruik je ook ondertitels? Dan zou het misschien daar aan kunnen liggen. Hier zie ik het namelijk helemaal niet (zonder ondertiteling dus).SnoeiKoei schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:32:
Ik heb dat bij sommige Netflix-films/series ook, ik dacht eerst dat het idd aan dynamisch contrast lag maar dat had ik uitgezet op mijn (Philips)tv. Later bleek het ook te gebeuren op mijn tablet met Super Amoled scherm. Aangezien zwart er daarop uit hoort te zien als zwart en niet als grijs moet het aan Netflix liggen.
Dat zit wel Schnorr.
Heb ze normaal wel aan staan ja. Ik kan er wel eens op letten of dezelfde film/serie zonder ondertiteling er beter uitziet dan met.Stukfruit schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:12:
[...]
Gebruik je ook ondertitels? Dan zou het misschien daar aan kunnen liggen. Hier zie ik het namelijk helemaal niet (zonder ondertiteling dus).
Nu volgen ze die Magnuss, van restaurant Faviken die ook in chefs table zat. Machtig mooi om te zien!
Volgens mij niet vandaag, vooral op 1 oktober.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:08:
vandaag 395 nieuwe films e.d. op netflix erbij gekomen, damn....
Is er een lijstje ergens?Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:08:
Op Flixfilms.nl zie ik dat er veel op 04/10 bij is gekomen. Toch zie ik in het lijstje veel films staan die ik 100% zeker al eens eerder via Netflix heb gezien, zoals "Dodgeball" en "Anchorman".Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:08:
Waarschijnlijk hebben ze zojuist wat licenties vernieuwd (package deals) en komt alles ineens weer beschikbaar?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Stranger Things is helaas afgelopen
dus nu maar wachten wanneer er weer echt goede series komen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ja, ik zie hetzelfde. "Road to Perdition" zou 04/10 toegevoegd zijn, maar die heb ik anderhalve week geleden nog zitten kijken.Spotmatic schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:30:
[...]
Op Flixfilms.nl zie ik dat er veel op 04/10 bij is gekomen. Toch zie ik in het lijstje veel films staan die ik 100% zeker al eens eerder via Netflix heb gezien, zoals "Dodgeball" en "Anchorman".
Waarschijnlijk hebben ze zojuist wat licenties vernieuwd (package deals) en komt alles ineens weer beschikbaar?
Het zou inderdaad kunnen dat die film dus een paar dagen weggeweest is, anders klopt die lijst van Flixfilms.nl niet. Geen idee hoe betrouwbaar dit soort sites zijn en hoe ze hun data verzamelen.
huh, waar heb je dat vandaan? Er komt voor zover ik weet/gelezen heb gewoon een season 2.
Klopt, maar voor nu nietsverzijl schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:42:
[...]
huh, waar heb je dat vandaan? Er komt voor zover ik weet/gelezen heb gewoon een season 2.
Overigens, die lijst klopt 100% zeker niet, ik heb Buried alive zondag al gekeken. Staat daar op 04/10 toegevoegd
[ Voor 12% gewijzigd door corset op 06-10-2016 11:05 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Oh, je bedoelt dat je hem eindelijk afgekeken hebt, zeg dat dancorset schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:02:
[...]
Klopt, maar voor nu nietVind het erg jammer, weinig echt leuke series meer over. En nee, begin niet over series met niveau Breaking Bad, Lost etc. Dat hoeft voor mij echt niet
Breaking Bad kan weinig aan tippen, maar Stranger Things was zeker niet verkeerd een paar maanden geleden.
Niet zo moeilijk hoor. Voor mij was Breaking Bad echt een diepte punt. Pijnlijk over the top plot, zeer slecht acteer werk van sommige mensen (Skyler). Nee, was niet de serie die ik echt geweldig vind.sverzijl schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:41:
[...]
Oh, je bedoelt dat je hem eindelijk afgekeken hebt, zeg dat dan
Breaking Bad kan weinig aan tippen, maar Stranger Things was zeker niet verkeerd een paar maanden geleden.
Better Call Saul is in mijn ogen echt stukken leuker
Orphan Black is zeker een aanrader!Rezje schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:15:
Door gebrek aan nieuwe series maar aan Orphan Black begonnen op netflix. Toch een vermakelijke serie die ik gemist heb. Had er niet eens van gehoord eigenlijk :x
Luke Cage al gekeken dan? Ook pas toegevoegd.Rezje schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:15:
Door gebrek aan nieuwe series maar aan Orphan Black begonnen op netflix. Toch een vermakelijke serie die ik gemist heb. Had er niet eens van gehoord eigenlijk :x
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Mee eens. Toevallig aan begonnen en nu ben compleet verslaafd! Zo gaaf! Ik vergeet geregeld dat alle varianten door dezelfde actrice gespeeld worden. (hopelijk niet echt een spoiler).
1 en 2 al gekeken met zoontje van 8, dan nu drie ook maar.Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:52:
Erg vet, dit weekeinde ga ik ze alle 3 kijken, heeeerlijk. Bedankt voor de tip.
Dit najaar via Netflix seizoen 5 kijken. Kun je in begin 2017 verder via BNN-VARA.Svennie schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:25:
Het nieuwe seizoen van Homeland (sezoen 5) staat op Netflix
https://www.televizier.nl...januari-2017.812458.lynkx
zo wilde ik het vorig jaar ook doen, helemaal vergeten en toen ik er aan dacht waren ze al weer bij aflevering 4, toen maar gewacht op einde seizoen en in 1 keer gekeken, hopelijk denk ik er dit keer wel aan.meesje schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:08:
[...]
Dit najaar via Netflix seizoen 5 kijken. Kun je in begin 2017 verder via BNN-VARA.
https://www.televizier.nl...januari-2017.812458.lynkx
Wanneer is het dan ook beschikbaar in HD?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Cetero censeo Dynalogic delendam esse.
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.