• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

F_J_K schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:59:
De afgelopen paar dagen duurt het op alleen mijn (LG) TV-app een tijd voordat een aflevering begint. Het hapert dan een of twee minuten lang. Als het eenmaal begint is er niets aan de hand. Ook op de iPad geen probleem.
Inmiddels heb ik het probleem niet meer. Start weer zeer snel en meteen in de hoogste kwaliteit. Heb vooraf wel de handel hier in huis een reboot gegeven (modem, router, switch), dus weet niet 100% zeker of het daarmee te maken heeft of dat er werkelijk een ander issue was. Aangezien meerderen hier hetzelfde ervoeren op dat moment ga ik uit van een probleem wat buitenshuis lag.

Testing, one, two ...

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Goh subs out of sync, valt tegen van Netflix. Juiste subs bij releasegroup zoeken is iets van vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigerblood schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:52:
Hebben anderen hier ook last van dat titels ineens uit 'verder kijken' lijst zijn verdwenen? Ik had ook bij één serie dat Netflix was vergeten welke afleveringen al bekeken waren. Raarrrr.... 8)7
Ja, dat heb ik ook gehad, terwijl anderen blijven staan, die ik al afgekeken heb. Vooral de TV app (Samsung) heeft er last van. Overigens moet ik er wel bij vertellen dat ik Lilyhammer al een hele tijd (maanden) niet meer aangeklikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:22

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
En nu ervaar ik het zelf eens, House is verdwenen. Terwijl ik aan een paar dagen ziek thuis lig en hem aan het bingewatchen ben. Zomaar ineens verdwenen, wat een slechte service zeg. :/

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:05:
En nu ervaar ik het zelf eens, House is verdwenen. Terwijl ik aan een paar dagen ziek thuis lig en hem aan het bingewatchen ben. Zomaar ineens verdwenen, wat een slechte service zeg. :/
Het heeft er aan de andere kant wel 1,5 jaar opgestaan, vind dat nog niet zo slecht. Maar ik herken het gevoel, gelukkig kan je nog downloaden als alternatief (wat zit er anders op....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:20:
Het heeft er aan de andere kant wel 1,5 jaar opgestaan, vind dat nog niet zo slecht. Maar ik herken het gevoel, gelukkig kan je nog downloaden als alternatief (wat zit er anders op....).
Hoe kom je daar bij? Het staat er exact één jaar op. Ik mag toch hopen zat ze niet verwachten dat ik acht seizoenen in één jaar kijk én ook nog de andere series die ik wil zien hard genoeg weet te volgen. Ik ga echt niet elke dag de hele avond TV zitten kijken. 8)7

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:24
Zeker voor series zouden ze toch eigenlijk wel heel duidelijk mogen aangeven tot wanneer je (minstens) nog kunt kijken. Ik heb wel eens op de PS3 gezien dat er van een film een einddatum bijstond, maar dat is niet op alle platformen, denk ik. Maar eigenlijk zouden ze geen verwijderdatum moeten geven, maar een gegarandeerde periode, die dus kan verlengd worden als ze het contract verlengd hebben.

Met een serie van bvb 10 seizoenen, zou ik eigenlijk ook wel liefst op voorhand weten of die 2 maand later er nog zal opstaan of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:27:
Hoe kom je daar bij? Het staat er exact één jaar op. Ik mag toch hopen zat ze niet verwachten dat ik acht seizoenen in één jaar kijk én ook nog de andere series die ik wil zien hard genoeg weet te volgen. Ik ga echt niet elke dag de hele avond TV zitten kijken. 8)7
Seizoen 1 t/m 4 is op 9 maart 2015 online gekomen, Wellicht zijn 5 t/m 8 dan in september 2015 erbij gekomen omdat je het over een jaar hebt.

http://www.netflix-nederl...-house-m-d-en-oscarfilms/

Ik mag toch hopen dat star trek er wel 10 jaar op blijft staan? Dat zijn 3000+ afleveringen namelijk, als dat na een jaar weg gaat 8)7 Ik kjik nu de oude star trek op netflix, maar ben momenteel meer boeken aan het lezen dan dat ik tv kijk, dus tja... ik wil ook mijn battlestar trouwens terug, die had ik nog niet afgekeken en ik weet door het verwijderen ook niet meer waar ik was :(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:07:
Seizoen 1 t/m 4 is op 9 maart 2015 online gekomen, Wellicht zijn 5 t/m 8 dan in september 2015 erbij gekomen omdat je het over een jaar hebt.

http://www.netflix-nederl...-house-m-d-en-oscarfilms/
Zou kunnen, ik haal de 9 september uit het overzicht op die site. Overigens heb ik House niet in het verwijderalarm gezien dus heb stille hoop dat hij nu gewoon even verdwenen is vanwege precies een jaar. Dat soort malligheid hebben we eerder gezien.
Ik mag toch hopen dat star trek er wel 10 jaar op blijft staan? Dat zijn 3000+ afleveringen namelijk, als dat na een jaar weg gaat 8)7 Ik kjik nu de oude star trek op netflix, maar ben momenteel meer boeken aan het lezen dan dat ik tv kijk, dus tja... ik wil ook mijn battlestar trouwens terug, die had ik nog niet afgekeken en ik weet door het verwijderen ook niet meer waar ik was :(
Dat vind ik nog het meest irritante. Downloaden heb ik eigenlijk al geen zin in, ik heb niet voor niets netflix, maar nu moet ik ook nog eens IMDb af om te kijken waar ik ben. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Luister aub niet naar dit advies, wat een bagger. Check de comments ook even onder het filmpje, heb er wat bijgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 18:22
Ja wtf, ik kijk zo nu en dan House met mijn vriendin. Hadden nog 5 seizoenen te gaan...

Echt uit het niets weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:50

Gaitman

The Real One

aaaido schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 23:34:
Ja wtf, ik kijk zo nu en dan House met mijn vriendin. Hadden nog 5 seizoenen te gaan...

Echt uit het niets weg :(
Hier baalt mijn vriendin ook. Ze moest nog 1 seizoen. Overigens op de volgende link kun je series indienen. Dus met zijn allen even House opgeven. Hopelijk komt die dan snel terug!

https://help.netflix.com/nl/titlerequest

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik snap er ook weinig van, ik weet 100% zeker dat er bij House geen verwijderdatum stond. Ook op netflix-nederland staat er geen House bij verwijderde titels, dus ik hoop dat het om een foutje gaat.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• Gonadan

Gonadan

Heeft iemand wel eens de support chat geprobeerd om hier duidelijkheid over te krijgen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 18:22
Ik heb zojuist support gebeld wat betreft House. Ze weten het niet 100% zeker maar het heeft te maken met de licenties en afgaande op alle belletjes die ze al hebben ontvangen is het snel terug online :)

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:55
Ik ben met de Star Trek original series begonnen, maar het lijkt net alsof de afleveringen allemaal door elkaar staan... heb de eerste 5 gekeken en de crew veranderde en het uiterlijk van Spock veranderde en de eerste aflevering doen ze net alsof je iedereen al kent... vind dat best een raar begin van een serie als dat zo hoort. Of heeft Netflix er zo'n rommel van gemaakt?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:10

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Of Netflix er een rommel van heeft gemaakt weet ik niet, maar kijk anders even hier, voor de beste kijkvolgorde:

Star Trek kijkadvies
http://thestartrekchronologyproject.blogspot.nl/
(Dit zijn alle beschikbare films en series (m.u.v. Discovery die volgend jaar uitkomt en Into Darkness / Beyond.)

[ Voor 21% gewijzigd door Jorgen op 10-09-2016 12:38 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Verwijderd

Exar schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 12:31:
Ik ben met de Star Trek original series begonnen, maar het lijkt net alsof de afleveringen allemaal door elkaar staan... heb de eerste 5 gekeken en de crew veranderde en het uiterlijk van Spock veranderde en de eerste aflevering doen ze net alsof je iedereen al kent... vind dat best een raar begin van een serie als dat zo hoort. Of heeft Netflix er zo'n rommel van gemaakt?
De kijkvolgorde van netflix is gelijk aan de dvd boxen die ik geleend heb.

De uitleg waarom de karakters niet geintroduceerd worden kan je met google wel vinden. Het klopt in iedergeval dat dit zo is. Het is wat vaag inderdaad zo op het eerste gezicht. Het is wel leuk erover te lezen, het is allemaal verklaarbaar, maar wel raar hoe ze het toen gemaakt hebben. Het filmen ging niet zo snel en dat gaf problemen met elke week een aflevering uitzenden.

Volgens mij is seizoen 1 het vreemdst ingedeeld. Maar het zijn allemaal losse afleveringen, het maakt niet zoveel uit hoe je het ziet.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2016 13:45 ]

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:50

Gaitman

The Real One

aaaido schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 10:57:
Ik heb zojuist support gebeld wat betreft House. Ze weten het niet 100% zeker maar het heeft te maken met de licenties en afgaande op alle belletjes die ze al hebben ontvangen is het snel terug online :)
Ik chat nu ook even met support. Kijken wat ze zeggen. En hoe meer support calls hierover hoe groter de kans dat House terug komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 10:57
Ben je een serie aan het volgen (Startgate Atlantis) log je in en verwacht je verder te kijken in de episode waar je was gebleven, hebben ze de serie verwijderd :(

En daar betaal je dan 10 euro per maand voor! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Stargate Atlantis? Volgens mij is die er al zeker een paar maanden van af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sinds vandaag ook de mogelijkheid gekregen om van een vriend mee te mogen kijken. Het ziet er allemaal erg gelikt uit. Het enige wat ik tot nu toe niet handig vind, is dat een serie of film automatisch begint als ik erop klik. Soms wil ik gewoon alleen de info lezen, meer niet. Is dat te veranderen - zonder - dat ik het account van zijn gezin in de war schop met mijn instellingen? Als ik iets zou veranderen, moet het dus alleen bij mij zo zijn en niet bij de 4 andere gebruikers, ik ben immers te gast op dat account.

Tweede ding wat me opvalt: op aanraden van die vriend ben ik aan How I Met Your Mother begonnen. In alle 4 de afleveringen die ik gezien heb, wordt de ondertiteling "afgeknipt". Het is niet zo dat er hele letters missen, maar halve letters en delen van letters. Net alsof iemand er een stukje afgehaald heeft. Het is niet bij elke zin zo, maar wel vaak. Als de ondertiteling 2 regels beslaat, dan is het vaak op beide regels het geval.

[ Voor 29% gewijzigd door Jorgen op 12-09-2016 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wat bedoel je precies? Je kunt na het aanklikken eerst nog wat opties kiezen, waaronder de info lezen en de taal en ondertitels aanpassen. Of nog een keer klikken om af te spelen. NB: ik heb er alleen ervaring mee met mijn smart tv, misschien dat het via web ofzo weer anders werkt.

Ik krijg dan eerst dit te zien bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvtest.co.uk/image/news/netflix-4k/hoc.jpg
Bron: Google

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Jorgen schreef op maandag 12 september 2016 @ 00:47:
Tweede ding wat me opvalt: op aanraden van die vriend ben ik aan How I Met Your Mother begonnen. In alle 4 de afleveringen die ik gezien heb, wordt de ondertiteling "afgeknipt". Het is niet zo dat er hele letters missen, maar halve letters en delen van letters. Net alsof iemand er een stukje afgehaald heeft. Het is niet bij elke zin zo, maar wel vaak. Als de ondertiteling 2 regels beslaat, dan is het vaak op beide regels het geval.
Lijkt me eerder een probleem van jou afspeel device.
Heb afgelopen maand nog alle seizoenen HIMYM opnieuw bekeken, en niks dergelijks gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:21:
Wat bedoel je precies? Je kunt na het aanklikken eerst nog wat opties kiezen, waaronder de info lezen en de taal en ondertitels aanpassen. Of nog een keer klikken om af te spelen. NB: ik heb er alleen ervaring mee met mijn smart tv, misschien dat het via web ofzo weer anders werkt.

[afbeelding]
Ik gebruik zelf alleen de Android app en helaas geen trailers.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/ewBPqJagIHZyFpK7NdShLWTyxWo5cHAn_ew11E-Fa4aibaw50EJUe5r2x4OAxKtacZmZ=h900-rw

Play is dus hier meteen afspelen.

Uitgebreide info en trialers zou een welkome aanvulling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dan lijkt het me een app specifiek dingetje. Je kunt er niet zoveel aan instellen volgens mij.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Trailers kan ik zo snel niet vinden inderdaad, maar verder is de info die je in die app kunt vinden toch even uitgebreid als bij de web/tv versies?

[ Voor 7% gewijzigd door Arrne op 12-09-2016 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik heb nu voor de 2e keer reclame gezien tussen afleveringen door ( kids account), ging over hulpmiddelen bij het leren.

Meerdere die reclame hebben gezien op netflix? Ik vind het hoogst irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Nee, nog nooit gezien. Ik hoop ook niet dat dat de norm wordt, daar heb ik geen Netflix voor. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Toch wel veel mensen die op facebook hebben geklaagd over de spontane verdwijning van House. Hopelijk doen ze er iets mee.

https://www.facebook.com/NetflixNederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:31

hilgo

Clear your mind of can't.

Schimanski81 schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:56:
Ik heb nu voor de 2e keer reclame gezien tussen afleveringen door ( kids account), ging over hulpmiddelen bij het leren.

Gelukkig nergens last van maar volgens Netflix zelf doen ze ook niet aan reclame (link heeft betrekking op Netflix kijken op je PC maar was enige plek waar ik zo snel iets kon vinden over of ze wel of niet reclame doen): https://help.netflix.com/en/node/1891

[ Voor 8% gewijzigd door hilgo op 12-09-2016 10:38 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Doet jouw televisie dat niet?
O.a. Samsung zou dat toch gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:47
Exocet schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:28:
[...]

Ik gebruik zelf alleen de Android app en helaas geen trailers.
[afbeelding]

Play is dus hier meteen afspelen.

Uitgebreide info en trialers zou een welkome aanvulling zijn.
Heb op android dezelfde mogelijkheden, dat mag uitgebreider. Wat de ondertitels betreft, wellicht helpt een ander en/of kleiner lettertype. In te stellen via de gewone website van Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Arjantje72 schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:44:
[...]

Doet jouw televisie dat niet?
O.a. Samsung zou dat toch gaan doen?
Ik kijk via de ps4 op een ouderwetse plasma. Heb een melding gemaakt op hun Facebook pagina, ben benieuwd of ze reageren.

Ik heb ook wel eens een trailer van een andere serie gehad tussen afleveringen in (hoofd account). Volgens mij zijn het uitprobeersels ofzo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:33
toro schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:54:
Ben je een serie aan het volgen (Startgate Atlantis) log je in en verwacht je verder te kijken in de episode waar je was gebleven, hebben ze de serie verwijderd :(

En daar betaal je dan 10 euro per maand voor! :X
Jammer, dat zelfde vorig jaar (of het jaar daarvoor) met SG1 en Universe ook gehad. Was toen begonnen en ineens niet meer verder kunnen kijken.
Hopelijk komen deze ooit nog eens terug, vind het toch wel vermakelijke series (vooral atlantis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:35

avotar

P0werd by Black Coffee

Nee, echt nooit gezien.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

BeQuietAndDrive schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:21:

[afbeelding]
Zowel op mijn Windows 10 laptop, als op mijn Minix Neo X8-H Plus (Android mediaplayer) start de boel meestal direct.
M a r c o schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:25:
[...]

Lijkt me eerder een probleem van jou afspeel device.
Heb afgelopen maand nog alle seizoenen HIMYM opnieuw bekeken, en niks dergelijks gezien.
Ik zal het vandaag nog eens op de laptop proberen. Mijn mediaplayer heeft dat euvel in elk geval. Bij geen enkele andere Android app waarbij je ondertiteling hebt (NOS, RTL XL, Kodi, enz) heb ik dit ook. Het is dus of Netflix, of de combi met mijn mediaplayer.

[ Voor 28% gewijzigd door Jorgen op 12-09-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jorgen schreef op maandag 12 september 2016 @ 00:47:
Sinds vandaag ook de mogelijkheid gekregen om van een vriend mee te mogen kijken. Het ziet er allemaal erg gelikt uit. Het enige wat ik tot nu toe niet handig vind, is dat een serie of film automatisch begint als ik erop klik. Soms wil ik gewoon alleen de info lezen, meer niet. Is dat te veranderen - zonder - dat ik het account van zijn gezin in de war schop met mijn instellingen? Als ik iets zou veranderen, moet het dus alleen bij mij zo zijn en niet bij de 4 andere gebruikers, ik ben immers te gast op dat account.

[knip]
Ik ervaar hetzelfde via de LG Netflix app. Als ik op een te spelen aflevering sta, zonder op afspelen te hebben gedrukt, wordt de aflevering op de achtergrond al gestart. Ik zie niets staan binnen de instellingen waarmee ik dat uit zou kunnen zetten. Het z.g. Binge-watching (volgende aflevering automatisch starten), heeft er volgens mij niets mee te maken.

V.w.b. persoonlijke instellingen. Waarom maakt die vriend geen apart profiel voor je aan, daarbinnen zijn de instellingen persoonlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door hardware-lover op 12-09-2016 14:01 . Reden: snelheid issue opgelost door switch reboot ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb een eigen profiel. Tenminste, ik ben 1 vd 5 plaatjes bij "wie kijkt er".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Ik heb het wel eens voorbij zien flitsen maar om nou te zeggen irritant? Als het eens in de x aantal weken gebeurt zit ik er niet zo mee.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
hardware-lover schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:43:
[...]
Ik ervaar hetzelfde via de LG Netflix app. Als ik op een te spelen aflevering sta, zonder op afspelen te hebben gedrukt, wordt de aflevering op de achtergrond al gestart. Ik zie niets staan binnen de instellingen waarmee ik dat uit zou kunnen zetten. Het z.g. Binge-watching (volgende aflevering automatisch starten), heeft er volgens mij niets mee te maken.
Idem hier, en zo zijn er wel meer van die 'features' die totaal niet af te zetten zijn. Bvb dat bij een reeks de 'previously on' intro automatisch geskipt wordt als je afleveringen na elkaar kijkt. Sorry hoor, maar ik wil de GEHELE aflevering kijken. Idem met de aftiteling die direct naar een klein thumbnailtje verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Twixie schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:20:
[...]

Idem hier, en zo zijn er wel meer van die 'features' die totaal niet af te zetten zijn. Bvb dat bij een reeks de 'previously on' intro automatisch geskipt wordt als je afleveringen na elkaar kijkt. Sorry hoor, maar ik wil de GEHELE aflevering kijken. Idem met de aftiteling die direct naar een klein thumbnailtje verdwijnt.
Die laatste 2 vind ik juist handig, ik hoef die "previously on" niet te zien als ik net de aflevering af heb gekeken.. Dat is (afhankelijk van de serie) toch een paar minuten aan nutteloze herhaling. Net als de aftiteling, ga je die echt kijken?

Maar die feature met auto-play is zwaar irritant, dat was vorig jaar (of nog iets langer terug) niet zo, toen moest je echt op play klikken. Nu dus even snel checken hoeveel afleveringen iets heeft zonder dat je gaat kijken kan niet, je bent meteen aan het kijken.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Angeloonie schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:31:
[...]
Die laatste 2 vind ik juist handig, ik hoef die "previously on" niet te zien als ik net de aflevering af heb gekeken.. Dat is (afhankelijk van de serie) toch een paar minuten aan nutteloze herhaling. Net als de aftiteling, ga je die echt kijken?
Ik kan me goed inbeelden dat sommigen dat niet willen zien. Snap alleen niet waarom ze zoiets niet configureerbaar maken. Eigenlijk is het echt wel bedroevend hoe weinig dingen je per profiel kunt instellen.
En ivm Previously On: sommige reeksen herhalen ook stukken van oudere afleveringen (soms zelfs van vorige seizoenen) gewoon omdat ze relevant zijn voor de aflevering die komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42
Ook ik heb in heel het huis van netflix en het langzaam laden van streams.
Zowel op mijn ps3 en samsung smart tv. Af en toe hapert ie ook even.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:16

Nitai

Live the life you love.

Nooit gezien...heb je misschien het beta testen of iets dergelijks aanstaan? Kun je in de settings zien van je Netflix account.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jorgen schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:07:
Ik heb een eigen profiel. Tenminste, ik ben 1 vd 5 plaatjes bij "wie kijkt er".
Dan heb je ook persoonlijke instellingen beschikbaar, voor ondertiteling, stream-kwaliteit, enz.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:32
lordfragger schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:52:
Dat blijft een kip en ei probleem natuurlijk. Ik heb 2 jaar geleden geïnvesteerd in een UHD tv (ik moest er toen toch een kopen, dus waarom nog FHD als tweaker zijnde :+). Nu blijkt natuurlijk dat die tv geen hdcp 2.2 ondersteunt, dus uiteindelijk kan ik alleen 4K kijken via netflix |:(.

Imo is het een goeie zaak dat netflix zo aan de kar trekt. Hopelijk volgen er nog aanbieders, zeker nu de UHD tv's zowat op het prijsniveau van een FHD model een jaar of 3-4 geleden zitten.

Dat het voor het merendeel van de kijkers nu nog geen voordeel biedt vind ik geen goed argument. Als je zo redeneert zouden we nu nog naar analoge zwart/wit tv kijken. Om te vernieuwen moet iemand als eerste de stap durven zetten, blij dat netflix dat (al een tijdje) doet.
Heb je al eens een HDCP stripper geprobeerd. Dat was bij mij de oplossing om een oude HD Ready TV zonder HDCP toch te laten werken met apparatuur die HDCP nodig heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga vanavond maar even snel batman kijken, die gaat er zo af. Ik denk om middernacht, dus ik moet even op tijd starten met de film.

Ik heb nog even gemaild met netflix nederland (niet netflix zelf, maar de website die takedowns e.d. mailt) en daar had men ook pas nu doorgekregen wat er weg ging vandaag, ik hoop dat dit niet het nieuwe beleid van netflix gaat worden. Gezien de reacties op facebook over house zullen ze het wel aanpassen, wat een boel boze mensen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Webgnome schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:12:
[...]

Ik heb het wel eens voorbij zien flitsen maar om nou te zeggen irritant? Als het eens in de x aantal weken gebeurt zit ik er niet zo mee.
Irritant, ja. Ik wil geen enkele reclame zien en al helemaal niet voor een betaaldienst. Hoog dan de fee maar met een euro op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordfragger
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-09 23:13
Sepio schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:58:
[...]

Heb je al eens een HDCP stripper geprobeerd. Dat was bij mij de oplossing om een oude HD Ready TV zonder HDCP toch te laten werken met apparatuur die HDCP nodig heeft.
Dat is inderdaad een mogelijke workaround, maar die dingen zijn best duur als je er ook 4K door wil kunnen krijgen. Die voor 1080p zijn intussen vrij vlot te krijgen en best betaalbaar. Voor 4K zijn er ook ebay/ali modellen, maar het lijkt me daarbij toch altijd wat afwachten of het wel werkt.

Momenteel heb ik ook geen bron die het nodig heeft, de speler die ik gekocht heb die heb ik teruggestuurd omdat het toch niet werkte (zonder een dure stripper bij te kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:12:
Hoe werkt die reclame nu precies? Zit die tussen twee afleveringen in ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:47:
[...]

Hoe werkt die reclame nu precies? Zit die tussen twee afleveringen in ofzo?
Ik zou het niet weten. Zelfs zeggen ze dat ze geen reclame's laten zien. Maar het zou zo maar kunnen zijn dat ze wel trailers laten zien van eigen materiaal voor een aflevering.

Daar heb ik zelf niet zo'n probleem mee. Alles beter dan de reclame's die je zo nu en dan bij de NOS voorbij ziet vliegen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Webgnome schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:44:
Ik zou het niet weten. Zelfs zeggen ze dat ze geen reclame's laten zien. Maar het zou zo maar kunnen zijn dat ze wel trailers laten zien van eigen materiaal voor een aflevering.
Reclame voor hun eigen materiaal is zo'n beetje waar hun hele GUI op gebaseerd is. Totaal geen logische indeling om doorheen te bladeren maar gewoon promotie van films en series. Op zich geen ramp want daar blader je vrijwillig doorheen. Een filmpje is niet vrijwillig, dat zou ik wel heel irritant vinden.
Daar heb ik zelf niet zo'n probleem mee. Alles beter dan de reclame's die je zo nu en dan bij de NOS voorbij ziet vliegen.
Je beseft dat dit waarschijnlijk één van de weinige keren is dat een glijdende schaal van toepassing is? Als de weg eenmaal vrij is voor reclame dan begint dat met Netflix zelf, uiteindelijk ook wat partners en dan is het afwachten of het daadwerkelijk opengesteld wordt voor 3rd party aanbieders.

Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van geld. Aangezien de meesten hier de verhoging naar een tientje al schrikbarend vonden (:')) ben ik bang dat de gemiddelde consument nooit bereid zal zijn genoeg te betalen om het reclamevrij te houden én een groot aanbod te kunnen blijven bieden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik vind reclame niet erg, maar dan wil ik wel op mijn profiel reclame voor ict gadgets, bier en barbeque en dan niet met een stel stoere mannen, maar mooie vrouwen. Neem aan dat ze het wel aan je profiel wat matchen.

Maar ik heb hulu gehad en daarin zat reclame. Was niet heel erg hoor, iets van 2 reclames tijdens een episode. Het probleem was alleen dat ze de hele tijd dezelfde reclame hadden en toen ik Hulu had waren dat 2 mannetjes die op een gitaar rete irritant zaten te doen en dat moest grappig zijn. En dan elke keer dezelfde reclame, man man man, afschuwelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Morgen komt ARQ online.
Ik had deze Netflix Original gemist maar de trailer ziet er best wel goed uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 15-09-2016 21:42 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Hoorde het niet bij de show? Welke serie was het dan?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Donstil schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:41:
Morgen komt ARQ online.

[video]
Bedankt voor de tip.
Na het bekijken van de trailer besloten te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Donstil schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:41:
Morgen komt ARQ online.

[video]
Ziet er wel ok uit. Ben benieuwd. Hoop dat het na Goundhog Day / Edge of Tomorrow wat nieuws toevoegt aan het time loop gegeven.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

SnoeiKoei schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:34:
[...]

Ziet er wel ok uit. Ben benieuwd. Hoop dat het na Goundhog Day / Edge of Tomorrow wat nieuws toevoegt aan het time loop gegeven.
Day Break al eens gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nee, zegt me niks! Zal ff opzoeken. Aanrader?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

SnoeiKoei schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:28:
[...]

Nee, zegt me niks! Zal ff opzoeken. Aanrader?
Ik vond het erg leuk. Het gaat over een politieman die steeds dezelfde dag beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Vandaag precies een week geleden dat House zonder enige waarschuwing werd verwijderd. Ondanks alle boze reacties op social media blijft Netflix stil. Het enige dat een helpdeskmedewerker kan zeggen is "de licentie is verlopen". Ik snap dat er fouten worden gemaakt, maar pak dan gewoon je verlies als bedrijf en neem opnieuw een licentie. Al was het een mailtje geweest in de zin van "Licentie van House is verlopen, we hebben helaas een fout gemaakt waarvoor onze excuses" Dit is toch geen service zo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Mick1990 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:34:
Vandaag precies een week geleden dat House zonder enige waarschuwing werd verwijderd. Ondanks alle boze reacties op social media blijft Netflix stil. Het enige dat een helpdeskmedewerker kan zeggen is "de licentie is verlopen". Ik snap dat er fouten worden gemaakt, maar pak dan gewoon je verlies als bedrijf en neem opnieuw een licentie. Al was het een mailtje geweest in de zin van "Licentie van House is verlopen, we hebben helaas een fout gemaakt waarvoor onze excuses" Dit is toch geen service zo? 8)7
Ik denk dat Netflix wel snapt dat dat de oplossing is. Maar dan heb je natuurlijk nog de licentiegever die dat misschien niet wil / kan omdat er een exclusieve deal is gesloten met een andere VOD dienst? Of misschien is het hele spul wel gewoon uit de roulatie?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En was het wel een fout? Het kan ook zijn dat Netflix de licentie bewust heeft laten verlopen, omdat er te weinig naar gekeken werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Mick1990 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:34:
Ja, laat ze even een licentie halen bij de winkel om de hoek.. :P Ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat het iets lastiger ligt dan dat, zeker gezien de (al dan niet exclusieve) deals die er mogelijk zijn met andere partijen.

Ik begrijp dat het erg vervelend is dat de serie die jij aan het kijken bent ineens verdwijnt, maar het beste wat je daarvan kan hopen is dat het beter gecommuniceerd wordt. Want verdwijnende content zul je altijd mee te maken hebben, dit is waarschijnlijk ook geen fout maar eerder een bewuste keus of simpelweg een contentaanbieder die bij een andere partij een betere deal kan krijgen. En eerlijk gezegd ben ik blij dat er af en toe wat verdwijnt, zodat er wat roulatie in het aanbod blijft.

Met een dienst als Netflix kun je het nu eenmaal niet iedereen altijd naar de zin maken. Zoveel mensen zoveel smaken, en wat jij de beste serie ooit vind kan een ander de grootste bagger ooit vinden, en zij moeten nu eenmaal een tussenweg vinden die de grootste groep tevreden stelt.

Het enige wat absoluut beter zou moeten is de communicatie over verdwijnende content. Maar laten we ook eerlijk zijn, ook dan zullen mensen blijven klagen. Maar dan al voor de content daadwerkelijk verdwenen is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij komt house terug, dit is er namelijk al wel:

https://www.netflix.com/title/70136117

of ze zijn het vergeten weg te halen, maar dat geloof ik niet zo snel.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Webgnome schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:51:
[...]

Ik denk dat Netflix wel snapt dat dat de oplossing is. Maar dan heb je natuurlijk nog de licentiegever die dat misschien niet wil / kan omdat er een exclusieve deal is gesloten met een andere VOD dienst? Of misschien is het hele spul wel gewoon uit de roulatie?
Zit ook zeker wat in inderdaad. Toch was een berichtgeving oid wel zo netjes geweest. Nu blijft het gewoon stil terwijl social media vol staat met boze reacties die aangeven hun abonnement op te willen zeggen. Veel daarvan zullen ook wel gewoon dreigementen zijn en hun abonnement houden, maar uiteindelijk zorgt elke verloren klant voor minder omzet = minder content.
Jorgen schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:45:
En was het wel een fout? Het kan ook zijn dat Netflix de licentie bewust heeft laten verlopen, omdat er te weinig naar gekeken werd.
Of het een fout was of een bewuste keuze maakt voor de klant in dit geval niet veel uit. Het gaat er om dat House spontaan is verdwenen zonder enige aankondiging die je normaal gesproken wel ziet bij de desbetreffende content in de vorm van een melding als 'Beschikbaar t/m 9 september 2016'. Dat is bij House niet gebeurd en daar zijn veel mensen (imo terecht) nu boos over. Dat er content verdwijnt vind ik ook absoluut niet vreemd, dat is ook helemaal niet de intentie van mijn bericht. Als er te weinig mensen naar iets kijken waardoor er te weinig op verdiend wordt, dan moet dat gewoon weg. Dat snap ik heel goed en daar zul je mij ook nooit over horen. Het gaat mij om de communicatie; ik was nota bene geeneens bezig met het kijken naar House ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een jaar of 6 terug gaf netflix het wel aan (netflix usa dan), maar ze zijn ermee gestopt omdat er diverse websites waren gekomen die o.a. lieten zien wat er vooral afging bij netflix en dat gaf slechte publiciteit, ze zijn vervolgens mee gestopt.

Maar jullie moeten stoppen om over house te praten, ik krijg notebene door al die berichten hier zin om het te kijken terwijl ik er normaal niet eens voor zou kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mick1990 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:50:
[...]

Of het een fout was of een bewuste keuze maakt voor de klant in dit geval niet veel uit. Het gaat er om dat House spontaan is verdwenen zonder enige aankondiging die je normaal gesproken wel ziet bij de desbetreffende content in de vorm van een melding als 'Beschikbaar t/m 9 september 2016'. Dat is bij House niet gebeurd en daar zijn veel mensen (imo terecht) nu boos over. Dat er content verdwijnt vind ik ook absoluut niet vreemd, dat is ook helemaal niet de intentie van mijn bericht. Als er te weinig mensen naar iets kijken waardoor er te weinig op verdiend wordt, dan moet dat gewoon weg. Dat snap ik heel goed en daar zul je mij ook nooit over horen. Het gaat mij om de communicatie; ik was nota bene geeneens bezig met het kijken naar House ;).
Duidelijk verhaal, en mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:12:
Een jaar of 6 terug gaf netflix het wel aan (netflix usa dan), maar ze zijn ermee gestopt omdat er diverse websites waren gekomen die o.a. lieten zien wat er vooral afging bij netflix en dat gaf slechte publiciteit, ze zijn vervolgens mee gestopt.
Volgens mij zijn ze niet (helemaal) gestopt met meldingen, ik zie namelijk regelmatig een einddatum bij content staan. Bijvoorbeeld bij Stargate Atlantis heb ik dat gezien, bij Frozen, Battlestar Galactica en bij de serie Jericho heb ik nog 'Beschikbaar t/m 9-sept-2016' zien staan. Ik gebruik trouwens de iPad app i.c.m Chromecast, kan zijn dat het per app verschillend is. Het is inderdaad wel anders dan een paar jaar geleden. Ik heb nog een tijd lang Netflix USA gehad voordat Netflix NL überhaupt bestond en toen kreeg je al een ruime tijd van te voren een melding dat een serie die je aan het kijken was zou gaan verdwijnen.

Verwijderd

Mick1990 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:29:
Volgens mij zijn ze niet (helemaal) gestopt met meldingen, ik zie namelijk regelmatig een einddatum bij content staan.
Dat klopt, maar ik bedoelde dat ze voorheen een api hadden of een of ander systeem zodat het op te vragen was zonder alle titels langs te gaan. Dat was voor websites heel handig, maar netflix is daarmee gestopt. Nu moet je het per titel bekijken (als het daar al bij staat, soms vergeten ze het) en dat is lastiger.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2016 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Ik kreeg zojuist een melding dat de voorwaarden en het privacy statement zouden zijn geupdate. Mijn vraag is echter of dat iemand weet wat er precies is aangepast aangezien beide documenten al in Mei en Januari zijn geupdated.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
  • Laatst online: 07-04 20:21
Ik zie overal dat the Walking Dead seizoen 6 op Netflix zou moeten staan, echter zie ik maar tot seizoen 5 staan... Iemand enig idee waarom ik seizoen 6 niet zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Geen idee, ik zie hem ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

SamuraiP1zzaCat schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:34:
Ik zie overal dat the Walking Dead seizoen 6 op Netflix zou moeten staan, echter zie ik maar tot seizoen 5 staan... Iemand enig idee waarom ik seizoen 6 niet zie?
Als ik zie hoe lang het heeft geduurd eer seizoen 5 er op stond, gaat het nog lang duren eer we er seizoen 6 zien. Niet voor niets dat ik uiteindelijk s6 maar heb gedownload...

-- Edit: voor de duidelijkheid, van dit soort goede series koop ik uiteindelijk altijd de Blu-ray collectie als die eenmaal uit is. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Wildfire op 18-09-2016 17:13 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Die staat sinds enkele dagen op Netflix US, dus niet hier te zien; ik dacht ergens gelezen te hebben dat S6 medio oktober ook op Netflix NL erbij komt (sorrie, ik lees zoveel, dat ik echt even niet meer weet waar :P ).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:53
Wellicht 'overal' toelichten met een voorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
The Walking Dead seizoen 6

Zoals gezegd draait The Walking Dead niet alleen maar om zombies en daarom blijft ook The Walking Dead seizoen 6 boeiend om naar te kijken. Maar wanneer kan er naar The Walking Dead seizoen 6 gekeken worden op Netflix in Nederland? De nieuwe reeks wordt sinds oktober 2015 uitgezonden in Amerika en loopt af op 4 april. In Nederland is TWD steeds een paar dagen na de uitzending in Amerika te zien op FOX. Het zal na de laatste aflevering van The Walking Dead seizoen 6 nog wel een tijd duren voordat de afleveringen te zien zullen zijn op Netflix.

Het is voorlopig zelfs afwachten of het zesde deel überhaupt op Netflix verschijnt. Een paar maanden geleden zou The Walking Dead eigenlijk uit het aanbod van Netflix verwijderd worden. De streamingdienst slaagde er ternauwernood in om de rechten te verlengen en uiteindelijk werd zelfs het vijfde seizoen toegevoegd. Het is nu dus afwachten of Netflix The Walking Dead in januari 2017 kan behouden én uitbreiden met het zesde seizoen. Voor januari 2017 wordt The Walking Dead seizoen 6 in ieder geval niet op Netflix verwacht.

Bron: http://www.netflix-nederl...ead-seizoen-6-op-netflix/

Geen idee hoe zij altijd aan deze info komen, maar is vaak wel correct gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan Alex van Netflix-Nederland altijd mailen met vragen, hij gaf mij altijd snel antwoord. Nu denk ik niet dat hij dit weet, maar als je wilt weten hoe hij aan info komt e.d. kan je het gewoon naar hem mailen. Geen idee of hij het verteld trouwens, maar hij staat erg open voor vragen en wil ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Wildfire schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:46:
[...]

Als ik zie hoe lang het heeft geduurd eer seizoen 5 er op stond, gaat het nog lang duren eer we er seizoen 6 zien. Niet voor niets dat ik uiteindelijk s6 maar heb gedownload...
Seizoen 6 wordt verwacht Q1 2017
maar nu jij het hebt gedownload en dat ook nog even bekend hebt gemaakt zullen ze die datum wel naar voren schuiven, denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
De pilotaflevering van Star Trek TOS: The Cage is toegevoegd zie ik. Zag ineens een "Nieuwe afleveringen" label erbij staan.

Helaas nog geen spoor van de rest :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:55
DaFrenk schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:33:
De pilotaflevering van Star Trek TOS: The Cage is toegevoegd zie ik. Zag ineens een "Nieuwe afleveringen" label erbij staan.

Helaas nog geen spoor van de rest :'(
Die pilot is wat vreemd als je de dubbele aflevering "The Menagerie" (S1E11/12) al hebt gezien.
Heb het idee dat je dan dubbel kijkt, ook al lijkt een heel klein deel niet in die dubbele aflevering te zitten. Heb de pilot maar weer uitgezet na 10 min, kan beter een nieuwe aflevering kijken. O-)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

In de pilot zit ook een andere captain (Pike, t.o.v. Kirk). Ik vond de pilot trouwens erg vaag en eigenlijk lang niet zo leuk als de afleveringen die ik tot nu toe gezien heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Netflix is weer lekker bezig (voor mij dan): TWD S6 midden oktober en Homeland S5 8 oktober :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Eigenlijk moeten ze bij elke serie/film melden wanneer hij verwijderd wordt, als ze dat niet weten dan bijvoorbeeld erbij zetten: verwijder datum nog niet bekend.(dan weet je dat het nog even gaat duren)

Dan weet je in ieder geval iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjantje72 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:28:
Eigenlijk moeten ze bij elke serie/film melden wanneer hij verwijderd wordt, als ze dat niet weten dan bijvoorbeeld erbij zetten: verwijder datum nog niet bekend.(dan weet je dat het nog even gaat duren)

Dan weet je in ieder geval iets.
Volgens mij is het dan alleen maar onduidelijk voor iedereen. Netflix is daar ook niet bij gebaat, ze willen helemaal niet laten weten aan klanten dat iets wel een keer weer kan verdwijnen. Eigenlijk vind ik dat het ook nooit meer eraf mag als het er eenmaal opstaat, maar zo werkt het helaas niet.

Maar het zou wel fijn zijn als ze wat meer bekend maken, nu zijn ze met star trek bezig, maar hoe lang blijft dat erop? Straks ook maar 1 jaar zoals house en dan? Ik moet dan 4 afleveringen per dag gaan zien 365 dagen lang volgens mij om alles te zien.

• Webgnome
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:41:
[...]

Volgens mij is het dan alleen maar onduidelijk voor iedereen. Netflix is daar ook niet bij gebaat, ze willen helemaal niet laten weten aan klanten dat iets wel een keer weer kan verdwijnen. Eigenlijk vind ik dat het ook nooit meer eraf mag als het er eenmaal opstaat, maar zo werkt het helaas niet.

Maar het zou wel fijn zijn als ze wat meer bekend maken, nu zijn ze met star trek bezig, maar hoe lang blijft dat erop? Straks ook maar 1 jaar zoals house en dan? Ik moet dan 4 afleveringen per dag gaan zien 365 dagen lang volgens mij om alles te zien.
Startrek zal nog wel even blijven aangezien ze volgend jaar de nieuwste Star Trek serie gaan toevoegen. Of TOS blijft dat is een ander verhaal.

Strava | AP | IP | AW

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:53
Schimanski81 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:11:
Netflix is weer lekker bezig (voor mij dan): TWD S6 midden oktober en Homeland S5 8 oktober :)
Waar heb je dat gelezen? Betreft dit US of NL?

Edit: ik zie het hier nu ook staan.
http://www.netflix-nederl...hijnen-series-op-netflix/

Goed nieuws! Snel S5 kijken via Netflix en daarna S6 kijken via NPO.

[ Voor 25% gewijzigd door meesje op 21-09-2016 10:40 ]

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Voor de liefhebbers: een nieuw seizoen van Downton Abbey staat erop :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

KillerBee schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:36:
Voor de liefhebbers: een nieuw seizoen van Downton Abbey staat erop :)
Namens mijn lieftallige echtgenote: bedankt voor deze heugelijke mededeling. :)

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
ARQ is super spannend. Ik weet niet waarom die maar 3 sterren kreeg, maar ik zat op het puntje van de film de hele tijd. Alles behalve voorspelbaar.

• sambalbaj
  • Niet online
Blijft irritant, Longmire is al een paar seizoenen een Netflixserie. Maar in NL op Netflix nu het nieuwe s5 kijken, ik dacht het niet. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigertje
Olga2000 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:05:
ARQ is super spannend. Ik weet niet waarom die maar 3 sterren kreeg, maar ik zat op het puntje van de film de hele tijd. Alles behalve voorspelbaar.
Drie sterren bij Netflix? Die zijn volgens mij gerelateerd aan jouw smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

ARQ leek mij een stuk interessanter dan hij bleek te zijn imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:47
Tigertje schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:25:
[...]

Drie sterren bij Netflix? Die zijn volgens mij gerelateerd aan jouw smaak.
Inderdaad. Rode sterren bij Netflix zijn een berekende voorspelling van de rating die jij als kijker voor een titel zou geven.

Hoewel dit vaak redelijk klopt. Moet ik zeggen dat er zo nu en dan een enkeling tussen zit waar Netflix hiermee de plank volledig misslaat. Ik rate zelf alles dat ik gezien heb, inmiddels een vrij groot deel van het Netflix aanbod :p, maar dat doet weinig verandering in de soms volledig foute voorspellingen :p.

Ik schroom dan ook lang niet altijd meer om een 1 rode ster titel te starten. Soms toch nog een leuke of zelfs zeer goede film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
psychodude schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:34:
[...]

Inderdaad. Rode sterren bij Netflix zijn een berekende voorspelling van de rating die jij als kijker voor een titel zou geven.

Hoewel dit vaak redelijk klopt. Moet ik zeggen dat er zo nu en dan een enkeling tussen zit waar Netflix hiermee de plank volledig misslaat. Ik rate zelf alles dat ik gezien heb, inmiddels een vrij groot deel van het Netflix aanbod :p, maar dat doet weinig verandering in de soms volledig foute voorspellingen :p.

Ik schroom dan ook lang niet altijd meer om een 1 rode ster titel te starten. Soms toch nog een leuke of zelfs zeer goede film.
Bij mij zit Netflix er vaak naast. Maar ik beoordeel dan ook niks (behalve helemaal in het begin toen ik net Netflix had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Moeten we ruim een jaar wachten op seizoen 7 van Modern Family? Dat is toch wel iets teveel van het goede ... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:22
Netflix loopt altijd een jaar achter met de Modern Family seizoenen (en misschien ook wel andere series). Tussen seizoen 4 en 5 zat ook een jaar wachttijd. Even geduld hebben dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:47
Yonix schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:18:
Moeten we ruim een jaar wachten op seizoen 7 van Modern Family? Dat is toch wel iets teveel van het goede ... :s
Zoals met zoveel series. Natuurlijk jammer, maar het zal vast helpen met het betaalbaar houden van een dienst als Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Yonix schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:18:
Je moet wachten tot september 2017. Eerst komt het op Comedy Central.
Pagina: 1 ... 89 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.