Ik wil aanvangen met het kijken van Star Trek. Via Netflix heb ik alle series (en volgens mij ook de meeste films), dus het aanbod is geregeld.
Nu zit ik al een uurtje te zoeken naar de juiste manier om het te bekijken. Ik kwam op startrek.com deze volgorde tegen die door een aantal leden werd aanbevolen:
Nu zit ik al een uurtje te zoeken naar de juiste manier om het te bekijken. Ik kwam op startrek.com deze volgorde tegen die door een aantal leden werd aanbevolen:
Hier zitten vast Star Trek liefhebbers die mij hierover kunnen adviseren of dit de juiste kijkvolgorde is voor een beginner?Star Trek Enterprise Seasons 1-4
Star Trek The Original Series Seasons 1-3
Star Trek The Animated Series Seasons 1-2
Star Trek The Motion Picture
Star Trek II The Wrath of Kahn
Star Trek III The Search For Spock
Star Trek IV The Voyage Home
Star Trek V The Final Frontier
Star Trek VI The Undiscovered Country
Star Trek The Next Generation Seasons 1-5
Now it gets tricky, but it's worth it!
Next Generation Season 6/Star Trek Deep Space Nine Season 1. Begin watching Deep Space Nine after the TNG Season 6 2 parter Chain of Command. Watch the two seasons together.
Next Generation Season 7/Deep Space Nine Season 2
Deep Space Nine Season 3/Star Trek Generations. Watch Generations after the DS9 episode Meridian./Star Trek Voyager Season 1
Deep Space Nine Season 4/Voyager Season 2
Deep Space Nine Season 5/Voyager Season 3/Star Trek First Contact. Watch First Contact right around the DS9 episode Rapture.
Deep Space Nine Season 6/Voyager Season 4
Deep Space Nine Season 7/Voyager Season 5/Star Trek Insurrection. Watch Insurrection around the DS9 episode Prodigal Daughter
Voyager Season 6
Voyager Season 7
Star Trek Nemesis