Jij hebt het over allcast, ik link naar autocast. En die moet je gebruiken icm Tasker.Sando schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:20:
[...]
"AllCast lets you send photos, music, and videos on your Android to your TV"
AllCast kan niet andere apps (Netflix, NOS etc) met je Chromecast verbinden.
Tot 13 september? Bij mij staat er tot 8 septemberVerwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 08:55:
Wat betekend bij de serie Fringe de melding "beschikbaar tot 13 sep"? Verdwijnt de serie uit het aanbod van Netflix?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Voor Netflix gebruik ik een Apple TV3. Hiervan is bekend dat deze niet weer geeft tot wanneer content beschikbaar is. Net via mijn browser (Safari - Mac) ingelogd, maar ook dan zie ik geen einddatum. Dit is wel erg slordig. Of zie ik iets over het hoofd?
Wat betreft Fringe, rond deze tijd vorig jaar liep het contract met BBC af. Dus toen heel snel Luther en Orphan Black gekeken, maar uiteindelijk is dit contract gewoon verlengd. Orphan Black is zelfs een Netflix Original geworden. Wellicht dat Fringe ook nog op het laatste moment verlengd wordt.
Wat betreft Fringe, rond deze tijd vorig jaar liep het contract met BBC af. Dus toen heel snel Luther en Orphan Black gekeken, maar uiteindelijk is dit contract gewoon verlengd. Orphan Black is zelfs een Netflix Original geworden. Wellicht dat Fringe ook nog op het laatste moment verlengd wordt.
Zojuist een account bij Netflix afgesloten, ziet er allemaal goed uit. Echter wanneer ik probeer een film of serie te kijken op mijn laptop, geeft hij de foutmelding 'Er is een onverwachte fout opgetreden. Laad de pagina nogmaals en probeer het opnieuw.'
Deze foutmelding geeft hij nu al sinds gistermiddag weer en op mijn mobiele telefoon kan ik wel gewoon Netflix kijken.
Heeft iemand een idee hoe ik deze foutmelding kan verhelpen? Heb op internet gezocht, maar kon weinig nuttige informatie vinden.
Deze foutmelding geeft hij nu al sinds gistermiddag weer en op mijn mobiele telefoon kan ik wel gewoon Netflix kijken.
Heeft iemand een idee hoe ik deze foutmelding kan verhelpen? Heb op internet gezocht, maar kon weinig nuttige informatie vinden.
Welk OS? Welke browser etc etc. Zonder deze info kunnen we niet veelJolleNL schreef op zondag 06 september 2015 @ 12:08:
Zojuist een account bij Netflix afgesloten, ziet er allemaal goed uit. Echter wanneer ik probeer een film of serie te kijken op mijn laptop, geeft hij de foutmelding 'Er is een onverwachte fout opgetreden. Laad de pagina nogmaals en probeer het opnieuw.'
Ik probeer te kijken op Windows 8.1 via de nieuwste versie Chrome. Er komt geen enkele foutcode in beeld, alleen de zin die ik in mijn vorige post heb geciteerd.
Je kunt de Neftlix app van Windows proberen, die heeft ook nog eens als voordeel dat het 1080p ondersteunt en dat er meer HD content beschikbaar is.JolleNL schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:12:
Ik probeer te kijken op Windows 8.1 via de nieuwste versie Chrome. Er komt geen enkele foutcode in beeld, alleen de zin die ik in mijn vorige post heb geciteerd.
Ik realiseerde me inderdaad net dat er een dergelijke app bestaat. Gebruik deze laptop bijna nooit, dus ben nog niet zo gewend aan Windows 8Mithrildor schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:22:
[...]
Je kunt de Neftlix app van Windows proberen, die heeft ook nog eens als voordeel dat het 1080p ondersteunt en dat er meer HD content beschikbaar is.
Ik heb net met Netflix gechat. Ja, per 9 september verdwijnt Fringe. Echter, gaan ze kijken of het verlengt kan worden.meesje schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 18:11:
Voor Netflix gebruik ik een Apple TV3. Hiervan is bekend dat deze niet weer geeft tot wanneer content beschikbaar is. Net via mijn browser (Safari - Mac) ingelogd, maar ook dan zie ik geen einddatum. Dit is wel erg slordig. Of zie ik iets over het hoofd?
Tevens is mij uitgelegd hoe je einddatum van een serie of film kan vinden. Ik gebruik Safari browser op mijn Mac. Ik denk haast dat op Windows op zelfde wijze werkt.
1. Ga naar bv je lijst of zoek een serie op.
2. Ga met je muis op de afbeelding van de serie (of film) staan. Klik niet op!
3. Als je muis is op afbeelding, dan verschijnt een pijl onder die naar beneden wijst. Klik daarop.
4. Je krijgt allerlei informatie over de serie te zien. Rechts, een beetje onder, zie je tab Details. Klik daarop.
5. Je krijgt reviews van de mensen zien (indien iemand een review heeft geschreven). Rechts van de reviews zie je een pijl die naar rechts wijst. Klik daarop.
6. Nu zie je de gesproken taal (talen) en talen van ondertiteling. Als einddatum beschikbaar is (dus serie op een kort termijn zal verdwijnen), dan zal die daar staan. Zo niet, einddatum is (nog) in (verre) toekomst.
Dat kan je met Fringe nu testen. Ik heb nu bijna alle series op mijn lijst gecontroleerd en alleen Fringe had datum staan.
Verder moet je zelf regelmatig controleren of er geen einddatum verschijnt. Maar dat is beter dan helemaal niks.
Iets anders. Er is net een nieuwe serie aan aanbod toegevoegd: Empresses in the Palace. Ik ben meteen fan van. Een aanrader! Je moet wel 17-de eeuws geschiedenis (denk ik) leuk vinden. Maar het is een plaatje! En net anders dan standaarde Amerikaanse series. Voorlopig helaas alleen eerste 6 afleveringen beschikbaar zijn. Er waren wel 76 gemaakt! Om watertanden!
Bedankt! Bij stap 5 was ik vergeten op het pijltje naar rechts te klikken.Olga2000 schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:27:
[...]
Ik heb net met Netflix gechat. Ja, per 9 september verdwijnt Fringe. Echter, gaan ze kijken of het verlengt kan worden.
Tevens is mij uitgelegd hoe je einddatum van een serie of film kan vinden. Ik gebruik Safari browser op mijn Mac. Ik denk haast dat op Windows op zelfde wijze werkt.
3. Als je muis is op afbeelding, dan verschijnt een pijl onder die naar beneden wijst. Klik daarop.
4. Je krijgt allerlei informatie over de serie te zien. Rechts, een beetje onder, zie je tab Details. Klik daarop.
5. Je krijgt reviews van de mensen zien (indien iemand een review heeft geschreven). Rechts van de reviews zie je een pijl die naar rechts wijst. Klik daarop.
6. Nu zie je de gesproken taal (talen) en talen van ondertiteling. Als einddatum beschikbaar is (dus serie op een kort termijn zal verdwijnen), dan zal die daar staan. Zo niet, einddatum is (nog) in (verre) toekomst.
Dat kan je met Fringe nu testen. Ik heb nu bijna alle series op mijn lijst gecontroleerd en alleen Fringe had datum staan.
Verder moet je zelf regelmatig controleren of er geen einddatum verschijnt. Maar dat is beter dan helemaal niks.
Iets anders. Er is net een nieuwe serie aan aanbod toegevoegd: Empresses in the Palace. Ik ben meteen fan van. Een aanrader! Je moet wel 17-de eeuws geschiedenis (denk ik) leuk vinden. Maar het is een plaatje! En net anders dan standaarde Amerikaanse series. Voorlopig helaas alleen eerste 6 afleveringen beschikbaar zijn. Er waren wel 76 gemaakt! Om watertanden!
Verwijderd
Over Empresses in the Palace lees ik op Wiki dit:
Helaas hebben ze er dus in zitten editten, iets wat ze wel vaker doen voor een international of US release. Ik vind het juist leuk om zoveel mogelijk het origineel zoals uitgezonden in Azië te zien.In April 2015, the series was added to US region of Netflix. It was edited down to six episodes, each with a ninety-minute duration. The original audio was kept intact with the addition of closed captions in English.
Oh, wat vervellend! Hoe in God's naam krijg je het voor elkaar om van 76 afleveringen 6 te maken!?Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 21:06:
Over Empresses in the Palace lees ik op Wiki dit:
[...]
Helaas hebben ze er dus in zitten editten, iets wat ze wel vaker doen voor een international of US release. Ik vind het juist leuk om zoveel mogelijk het origineel zoals uitgezonden in Azië te zien.
Nou, morgen weer met Netflix chatten. Mag iedereen trouwens doen. Gelukkig luisteren zij naar de klanten.
Verwijderd
Hoe kom het dat er bij 13 september staat? Ik kijk via de Belgisch versie.Olga2000 schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:27:
[...]
Ik heb net met Netflix gechat. Ja, per 9 september verdwijnt Fringe. Echter, gaan ze kijken of het verlengt kan worden.
En is dat tot en met?
Fringe verdwijnen mis je niks mee gelukkig. Wat een onzin serie werd dat na een tijdje, meer plotholes die opgelost worden door "paralel universe" dan echt verhaal.
Ik ben gister begonnen met Blacklist, blijft een redelijke serie. Modern Family loopt helaas kansloos achter, zo ook Under the dome. Maar ja.. NL netflix ftw..
Ik ben gister begonnen met Blacklist, blijft een redelijke serie. Modern Family loopt helaas kansloos achter, zo ook Under the dome. Maar ja.. NL netflix ftw..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Als je Fringe niets vond vanwege de Plotholes dan kan je direct stoppen met Under the Domecorset schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:29:
Fringe verdwijnen mis je niks mee gelukkig. Wat een onzin serie werd dat na een tijdje, meer plotholes die opgelost worden door "paralel universe" dan echt verhaal.
Wat een onzin serie was dat al direct na de derde aflevering. Nooit beter geworden helaas.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Loopt achter? Op wat? Op de USA release datum? Ik snap nooit zo goed wat daar erg aan is. Dan kijk je het toch een paar maanden of jaar later. Zo erg is dat toch niet?corset schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:29:
overigens eens met Fringe...geen geweldige serie. Under the Dome ook niet trouwens maar die kon ik dan wel weer doorkijken
Modern Family staat niet eens op de Amerikaanse Netflix. De Nederlandse Netflix heeft een stuk minder content dan de Amerikaanse, maar het heeft ook veel series die in Amerika niet beschikbaar zijn, zoals: Modern Family, Duits, Grimm, Elementary en Fargo. Sommige series lopen op de Amerikaanse series ook achter op Nederlandse, vooral wanneer er hier elke week een nieuwe aflevering wordt toegevoegd. Daarnaast heeft de Nederlandse Netflix ook een aantal recentere films (maar die verdwijnen helaas vaak wel erg snel weer).corset schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:29:
Sinds 0:00 Modern Family 3 seizoenen weg, How I met your mother 7 seizoenen weg, Sons of Anarchy 5 seizoenen weg. Zijn deze allemaal toevallig verlopen of is er een storing?
Mja, daar kwam ik dus ook net achter, hoewel sons of anarchy ik nog niet wist.Chillosophy schreef op woensdag 09 september 2015 @ 00:48:
Sinds 0:00 Modern Family 3 seizoenen weg, How I met your mother 7 seizoenen weg, Sons of Anarchy 5 seizoenen weg. Zijn deze allemaal toevallig verlopen of is er een storing?
Hoop op een storing.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Ik verwacht zomer 2016 helaas. Ondergewaardeerde serie wmbVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 06:15:
Wanneer krijgen we s3 van Ray donovan?
Heel apart ja. Zie ernog maar 2 staan. was net met S3 bezig.Chillosophy schreef op woensdag 09 september 2015 @ 00:48:
house daarentegen hebben ze wel 4 seizoenen toegevoegd.
damn, ik zat midden in seizoen 2 nogTales schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:11:
Hmm White Collar seizoen 1 -3 zijn nu ook verdwenen..
Misschien slim om hier even te kijken:
http://www.netflix-nederl...-verwijdert-karrenvracht/
als je daar doorklikt staat erRyur schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:23:
Misschien slim om hier even te kijken:
. Verder geen bronvermelding.Update 9 september – Er komen veel vragen binnen over series als How I Met Your Mother, Sons of Anarchy en White Collar. De eerste seizoenen van deze series zijn verwijderd, maar Netflix heeft ons gemeld dat ze binnenkort terugkeren!
Ik hoop het wel want anders ga ik m'n abonnement heroverwegen.
[ Voor 5% gewijzigd door RodeStabilo op 09-09-2015 11:29 ]
De bron is Netflix zelf?Friespeuk schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:28:
. Verder geen bronvermelding.
Wat bedoel je precies? netflix-nederland.nl is geen officieel orgaan van netflix.
Eerste keer dat ik het meemaak... 
Deze week begonnen met American Horror Story.
Was best aardig. Net aflevering 3 of 4.
Ging de kleine huilen om 23.55 was ik om 00:15 terug. Kon ik niet meer verder kijken...
Het zou echt goed zijn dat ze op alle verschillende kijkmethodes een verwijderdatum bij een serie/film zetten wanneer dat relevant is. Of een rubriek: laatste kans/verdwijnt binnenkort maken.
Bij Film1 doen ze dat ook in de TV gids. Maar ze zijn vast bnag dat ze dat klanten scheelt.
Deze week begonnen met American Horror Story.
Was best aardig. Net aflevering 3 of 4.
Ging de kleine huilen om 23.55 was ik om 00:15 terug. Kon ik niet meer verder kijken...
Het zou echt goed zijn dat ze op alle verschillende kijkmethodes een verwijderdatum bij een serie/film zetten wanneer dat relevant is. Of een rubriek: laatste kans/verdwijnt binnenkort maken.
Bij Film1 doen ze dat ook in de TV gids. Maar ze zijn vast bnag dat ze dat klanten scheelt.
Ik hoop dat Modern Family ook terugkeert.Friespeuk schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:28:
[...]
als je daar doorklikt staat er
[...]
. Verder geen bronvermelding.
Beetje jammer, al dat spul wat nu tegelijk weg gaat ineens. Ik zat middenin Fringe (tweede keer, maar toch) en Haven. Weg. Warehouse 13 stond als volgende met de vriendin op de planning. Weg.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Hoezo haal je in één keer alle seizoenen weg van HIMYM? Een weldenkend mens zal mogelijk toch wel begrijpen dat zelfs een doorgewinterde Netflix kijker wel even nodig heeft voordat ie alle afleveringen achter de ogen heeft? Begin dan met verwijderen van seizoen voor seizoen, en niet alles in één keer. Begrijp dat het met rechten e.d. te maken heeft, maar dan nog. Ondoordachte actie dit.
Testing, one, two ...
Homeland seizoen 1 is ook weg. Wat heb je gedaan Netflix...... En ik was die serie aan het bekijken... Als dit zo doorgaat is het dag Netflix...
Inderdaad, ik zat zelf net in seizoen 5 van HIMYM en dan doen ze dit. Ze zouden eigenlijk een X aantal weken van tevoren moeten aangeven wanneer iets niet langer beschikbaar zal zijn, als dat mogelijk is.
hallo
HBO GO, wat verder - los van de content - een draak van een app is, laat wel de datum zien tot wanneer een serie of film beschikbaar is. Zoiets moet voor Netflix dan toch ook mogelijk zijn.truegrit schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:04:
Inderdaad, ik zat zelf net in seizoen 5 van HIMYM en dan doen ze dit. Ze zouden eigenlijk een X aantal weken van tevoren moeten aangeven wanneer iets niet langer beschikbaar zal zijn, als dat mogelijk is.
Ik ben eens benieuwd wanneer ze Friends eindelijk zullen releasen in België en Nederland... Volgens de site netflix-in-beglie.be zou dit al begin deze zomer moeten zijn maar tot op heden nog altijd geen Friends op Netlfix.
Zojuist heb ik contact gehad met Netflix omdat bij de serie Sons of Anarchy opeens de eerste 4 seizoenen zijn verdwenen. Ze hebben momenteel problemen met bepaalde licenties. Ze proberen het z.s.m. te herstellen. Helaas geen tijdsindicatie voor hoe lang het nog gaat duren.
Ik weet niet of Netflix nog steeds Silverlight nodig heeft als je in je browser wilt kijken, maar dan is dat misschien de oorzaak (doet het niet meer in Chrome).JolleNL schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:12:
Verdorie, Lone Survivor ook al verdwenen. Het gaat hard....
Weer wat geleerd: niet te lang met kijken naar nieuw toegevoegd aanbod.
Er is volgens mij naast veel verwijderd ook veel toegevoegd.
Heb je scriptblock-achtige plugins draaien? Zo ja, probeer die eens uit te zetten.JolleNL schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:12:
Een weldenkend mens leest op vrijwel élke website dat Netflix alleen ouwe meuk heeft en zo ontzettend slecht bezig is dat ze uberhaupt nog oude content aanbieden. Dan zou het toch niet zo erg moeten zijn als ze wat verwijderen.hardware-lover schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:02:
Hoezo haal je in één keer alle seizoenen weg van HIMYM? Een weldenkend mens zal mogelijk toch wel begrijpen dat zelfs een doorgewinterde Netflix kijker wel even nodig heeft voordat ie alle afleveringen achter de ogen heeft? Begin dan met verwijderen van seizoen voor seizoen, en niet alles in één keer. Begrijp dat het met rechten e.d. te maken heeft, maar dan nog. Ondoordachte actie dit.
Zelf was ik ook bezig met HIMYM kijken trouwens, was ergens eind seizoen 5, maarja ik ben ook geen weldenkend mens, want ik vind bingewatchen fijner dan elke week wachten op een aflevering.
Sinds ik mijn nieuwe smartTV heb, heb ik ook proefabbo op Netflix genomen.
Ik kreeg vandaag als tip Sons of Anarchy. Ik denk ach, toch niet veel te doen vandaag, zal m eens proberen. Begint ie dus bij seizoen 4.
Denk toch dat NF een blijvertje is hier in huis, de kinderen zijn er stapelgek op.
Ik kreeg vandaag als tip Sons of Anarchy. Ik denk ach, toch niet veel te doen vandaag, zal m eens proberen. Begint ie dus bij seizoen 4.

Denk toch dat NF een blijvertje is hier in huis, de kinderen zijn er stapelgek op.
[ Voor 36% gewijzigd door Bra-Jo op 09-09-2015 21:19 ]
Nomen nescio
Ja voor de kinderen is het feest inderdaad. Er staat heel veel op en het maakt ze niet uit dat ze hetzelfde twintig keer zien, dus da's oneindig lol.
Saved by the buoyancy of citrus
Hee, wat is dat nou?? Zitten we American Horror Story te kijken, willen we vandaag verder met seizoen 1, mist ineens aflevering 2, 6 en 8 t/m 12! En ik weet zeker dat het er wel stond, want aflevering 8 hadden we juist gisteren gekeken, en 2 en 6 ook.. Seizoen 2 en 3 lijken wel intact.. Grrr..
flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600
Weird, ik heb hier gewoon seizoen 1 t/m 6 beschikbaarBra-Jo schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:17:
Sinds ik mijn nieuwe smartTV heb, heb ik ook proefabbo op Netflix genomen.
Edit: oh, proefabo. Dan ligt het vast daar aan.
[ Voor 5% gewijzigd door Reinier op 09-09-2015 21:56 ]
Nee, staat op http://www.netflix-nederl...-verwijdert-karrenvracht/ net een update: Foutje van Netflix (bedankt). Seizoenen zijn nu weer terug aan het komen, en zo ook American Horror Story seizoen 1. Ik zag net alweer afl 8 en 10 er bij staan (maar niet 9, die ik juist wilde kijken..)
flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600
Zonet stond er plotseling bij Lost : "Beschikbaar tot 13 september". Kunnen we daarna geen Lost meer kijken via Netflix of zo? Wat is dat voor bullshit.
We volgen deze serie al een tijdje en kijken gewoon elke avond een aflevering. Dat kunnen ze toch niet zomaar doen? Dat gaat dan
Netflix worden hier... als ze telkens halverwege een serie bepalen dat het genoeg is geweest (seizoenen niet uitzenden, series blijkbaar opeens gaan schrappen,...).
Nee, ben totaal niet te spreken over deze nieuwe aanpak.
We volgen deze serie al een tijdje en kijken gewoon elke avond een aflevering. Dat kunnen ze toch niet zomaar doen? Dat gaat dan

edit:
Blijkbaar toch geen probleem, de Amerikaanse Netflix heeft geen einddatum staan, dus dan kijken we wel gewoon op die manier
Wel een stom gedoe hoor... gelukkig dat het op deze manier dan nog kan, want ben het downloaden van series en dat gezeik met subs e.d. wel zat. Ze laten je op die manier geen andere keuze.
Blijkbaar toch geen probleem, de Amerikaanse Netflix heeft geen einddatum staan, dus dan kijken we wel gewoon op die manier
[ Voor 23% gewijzigd door Dennahz op 09-09-2015 22:39 ]
Verwijderd
Als je alleen maar Netflix kijkt voor Lost, kan je toch beter de hele DVD/blu-ray-box kopen? Kan je kijken wanneer je wil, met ondertitels en de hoogste kwaliteit.Dennahz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:28:
Zonet stond er plotseling bij Lost : "Beschikbaar tot 13 september". Kunnen we daarna geen Lost meer kijken via Netflix of zo? Wat is dat voor bullshit.
We volgen deze serie al een tijdje en kijken gewoon elke avond een aflevering. Dat kunnen ze toch niet zomaar doen? Dat gaat danNetflix worden hier... als ze telkens halverwege een serie bepalen dat het genoeg is geweest (seizoenen niet uitzenden, series blijkbaar opeens gaan schrappen,...).
edit:
Blijkbaar toch geen probleem, de Amerikaanse Netflix heeft geen einddatum staan, dus dan kijken we wel gewoon op die manierWel een stom gedoe hoor... gelukkig dat het op deze manier dan nog kan, want ben het downloaden van series en dat gezeik met subs e.d. wel zat. Ze laten je op die manier geen andere keuze.
Ieder weldenkend mens leest voordat ie een abonnement bij Netflix aangaat wat ze te bieden hebben en blijkbaar is het aanbod, hoewel inderdaad vaak gedateerd, voor de meesten interessant genoeg om te blijven kijken. Zodra mijn kroost aangeeft dat ze uitgekeken zijn op het aanbod, gaat de stekker uit het lopende abonnement. Maar van die €12,- per maand kan ik niet echt wakker liggen eerlijk gezegd, daar zorgen andere onhebbelijkheden wel voor.Droefsnoet schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:45:
[...]
Een weldenkend mens leest op vrijwel élke website dat Netflix alleen ouwe meuk heeft en zo ontzettend slecht bezig is dat ze uberhaupt nog oude content aanbieden. Dan zou het toch niet zo erg moeten zijn als ze wat verwijderen.
Zelf was ik ook bezig met HIMYM kijken trouwens, was ergens eind seizoen 5, maarja ik ben ook geen weldenkend mens, want ik vind bingewatchen fijner dan elke week wachten op een aflevering.
Dat gezegd hebbende, u kunt uw bingewatching bezigheid weer een slinger geven want HIMYM staat er weer op vanaf seizoen 1 t/m 9. Kan mijn oudste dochter haar traditionele ontbijtje, vergezeld van een aflevering van HIMYM, voorafgaand aan haar drukke werkdag, weer smakelijk naar binnen gaan werken
Testing, one, two ...
Wat? Dat is een van de beste films die ik ken, heb hem wel al 2x gezien maar het is natuurlijk ronduit belachelijk dat deze verwijderd word.meesje schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:45:
Verdorie, Lone Survivor ook al verdwenen. Het gaat hard....
Zit nu midden in seizoen 3 van Prison Break, als ze deze eraf gooien dan is het einde Netflix voor mij. Dan zoek ik mijn content wel weer via andere wegen, er leiden er immers meer dan 1 naar Rome...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Tja rechten en licenties kosten geld. En daarom verdwijnen er soms films.
Dat en netflix is heerlijk, zeker met de series maar als ik echt een film leuk vind dan is de kwaliteit van netflix niets beter dan "aardig"
Voor de films en series die ik echt wil bezitten koop ik ze op blu-ray of dvd. Betere kwaliteit en audio zeker een stuk beter.
Dat en netflix is heerlijk, zeker met de series maar als ik echt een film leuk vind dan is de kwaliteit van netflix niets beter dan "aardig"
Voor de films en series die ik echt wil bezitten koop ik ze op blu-ray of dvd. Betere kwaliteit en audio zeker een stuk beter.
There is no place like ::1
Het is echt niet normaal hoeveel ze gaan verwijderen, op deze manier verwijderen ze in een maand tijd meer dan wat er in het afgelopen half jaar bij gekomen is. Erg jammer omdat ik Fringe al erg lang wil kijken (maar nog geen tijd voor heb gehad). Ik snap niet hoe ze op deze manier de prijsverhogingen kunnen verantwoorden, ik had na een prijsverhoging juist meer content verwacht niet minder. Tenzij ze de licenties verlengen of ze het goed maken met een groot aantal nieuwe series, zijn ze mij als klant kwijt.
Het ligt niet altijd aan Netflix. Soms mogen ze de licentie niet voortijdig verlengen maar moet opnieuw onderhandeld worden.
De consument is hier toch gewoon de dupe van? Na de eerdere belachelijke prijzen voor cd's en dvd's hebben we hier het volgende struikelblok voor legaal aanbod. Het loont nog steeds niet om te betalen voor content als je niet altijd alles kan zien wanneer jij dat wilt.Rockvee2 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 07:50:
Het ligt niet altijd aan Netflix. Soms mogen ze de licentie niet voortijdig verlengen maar moet opnieuw onderhandeld worden.
Volgens die eerder genoemde site verdwijnen er deze maand 164 titels, dat is 5% van het aanbod ofzo?
[ Voor 72% gewijzigd door shoombak op 10-09-2015 08:24 ]
We kijken niet alleen maar naar Netflix voor Lost, maar op 't moment volgen we die serie gewoon. En ik vind het niet kunnen dat zij, terwijl je een serie volgt, voor je bepalen dat je die niet meer kan/mag volgen.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:23:
[...]
Als je alleen maar Netflix kijkt voor Lost, kan je toch beter de hele DVD/blu-ray-box kopen? Kan je kijken wanneer je wil, met ondertitels en de hoogste kwaliteit.
Ik heb een abonnement op Netflix genomen zodat ik series kan kijken voor een fatsoenlijke prijs, dan ga ik niet alsnog een DVD/blu-ray-box kopen.
En daarbij: blijkbaar blijft alles wel gewoon staan op de Amerikaanse Netflix, dus het is weer één of ander dealtje in Nederland/België... zo verplichten ze je dus om programma's als Media Hint te gebruiken om de regiorestricties te omzeilen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Wat willen ze dan dat je doet? Denken van: "Oh, dan volg ik wel een andere serie...."?
Ik vrees dat ze op deze manier juist weer illegaal downloaden in de hand werken. Wij hebben juist een (proef-)abo afgesloten om eens een keer netjes te gan kijken ipv torrents te gebruiken. Ik kom pas net kijken op NF dus ik weet niet precies wat er wel en wat er niet te vinden is, dus mij maakt het niet zo heel veel uit. Maar als ze er een gewoont van gaan maken om iedere maand zoveel weg te donderen, denk ik dat het bij een proefabo blijft...
Nomen nescio
Nou ja, er komt natuurlijk een keer een moment dat ze het verwijderen. Dat je het dan toevallig aan het kijken bent is sneu, maar ze kunnen het niet iedereen naar de zin maken. Maar ze zouden dit toch echt beter moeten communiceren. Ik neem toch aan dat ze al een tijdje weten dat ze die serie gaan verwijderen. Als jij die informatie ook had gehad, dan was je nooit aan die serie begonnen. Slechte service.Dennahz schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:23:
[...]
We kijken niet alleen maar naar Netflix voor Lost, maar op 't moment volgen we die serie gewoon. En ik vind het niet kunnen dat zij, terwijl je een serie volgt, voor je bepalen dat je die niet meer kan/mag volgen.
Omdat Netflix hier in september is begonnen, houden ze dus ieder jaar in september een "grote schoonmaak": omdat dan de licenties verlopen die 12 (of 24, of 36...) maanden liepen.shoombak schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:22:
[...]
Volgens die eerder genoemde site verdwijnen er deze maand 164 titels, dat is 5% van het aanbod ofzo?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
En regelmatig gebeurt het ook gewoon dat series na een aantal dagen/weken terugkeren omdat de licenties toch vernieuwd worden.
Maar ik zie het ook wel gebeuren dat deze series straks alleen bij videoland te zien zijn of zo. Die probeert wel echt Netflix te gaan bedreigen geloof ik.
Maar ik zie het ook wel gebeuren dat deze series straks alleen bij videoland te zien zijn of zo. Die probeert wel echt Netflix te gaan bedreigen geloof ik.
[ Voor 38% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-09-2015 09:57 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Die verrassing stond ons ook te wachten gisteren.. Opeens stond Sons niet meer bij verder kijken.. even zoeken.. en verder kunnen gaan met seizoen 5.. we hadden net de dag ervoor de season finale van 4 gezien en in de aftiteling afgesloten..NeonovA schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:12:
Zojuist heb ik contact gehad met Netflix omdat bij de serie Sons of Anarchy opeens de eerste 4 seizoenen zijn verdwenen. Ze hebben momenteel problemen met bepaalde licenties. Ze proberen het z.s.m. te herstellen. Helaas geen tijdsindicatie voor hoe lang het nog gaat duren.
Maar ja; vreemd blijft wel dat ze gewoon opeens 'weg' zijn ipv een aankondiging tot wanneer ze beschikbaar zijn.
Ik wilde net gaan starten met White Collar. De eerste seizoenen staan er nu weer op, weet iemand of ik er vanuit kan gaan dat die er nu ook op blijven. Ik vind het overigens wel apart dat Netflix juist het bingewatchen promoot en dan er wel seizoenen uit gaat gooien.
Kan iemand mij verder uitleggen waarom sommige seizoenen wel in de VS te zien zijn en niet in NL. Ik heb de eerste 2 seizoenen van Continuum gekeken en het derde seizoen is wel op NetFlix US beschikbaar, maar niet in NL. Het zal vast iets met rechten te maken hebben.
Kan iemand mij verder uitleggen waarom sommige seizoenen wel in de VS te zien zijn en niet in NL. Ik heb de eerste 2 seizoenen van Continuum gekeken en het derde seizoen is wel op NetFlix US beschikbaar, maar niet in NL. Het zal vast iets met rechten te maken hebben.
En dat is nu precies de reden waarom ik bepaalde dingen alsnog download. Ik wil gerust streamen, graag zelfs, maar als ze telkens dingen gaan verwijderen is het gewoon niet handig. Zeker niet als je dingen nog een keer wilt zien. Nu denk ik vooral aan bepaalde filmpjes op YouTube e.d.Shabbaman schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:51:
[...]
Nou ja, er komt natuurlijk een keer een moment dat ze het verwijderen. Dat je het dan toevallig aan het kijken bent is sneu, maar ze kunnen het niet iedereen naar de zin maken. Maar ze zouden dit toch echt beter moeten communiceren. Ik neem toch aan dat ze al een tijdje weten dat ze die serie gaan verwijderen. Als jij die informatie ook had gehad, dan was je nooit aan die serie begonnen. Slechte service.
Idem met Spotify en andere diensten: geef mij maar m'n eigen bibliotheek, daar heb ik tenminste zelf het beheer over.
Anyway, wat betreft Lost is het opgelost door naar de Amerikaanse Netflix te kijken, maar het blijft jammer dat het zo moet.
Heb met combivoordeel toch weer HBO genomen.(gratis) De films zijn nieuwer. Videoband doet goed zijn best, maar kan niet tippen aan netflix
Ja, daar kijkt denk ik niemand vreemd van opDennahz schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:12:
En dat is nu precies de reden waarom ik bepaalde dingen alsnog download.
De maatschappij die de serie of film uitgeeft, verkoopt de rechten per regio aan verschillende partijen. Netflix koopt dus niet het recht om te streamen, maar om het te streamen in land A, land B, land C etc. Maar content komt pas beschikbaar om te streamen nadat het op tv is uitgezonden en nadat het op DVD is uitgekomen (je kan het natuurlijk ook wel voor elkaar krijgen om die volgorde om te draaien, maar dan wordt het een stuk duurder). Nu eisen tv-zenders in de VS over het algemeen exclusiviteit, waardoor een serie pas elders mag worden uitgezonden nadat het in de VS is uitgezonden. Dit betekent dat die content hier gewoon later pas beschikbaar is. Ook kan het dat de tv-rechten hier nog niet verkocht zijn (omdat tv-zenders hier enkel lafjes willen volgen en geen risico willen nemen bij het inkopen van series), en dan blijft het "kleinere" contract voor streaming gewoon liggen totdat het tv-contract eindelijk verkocht is. Daardoor kan het zo een paar jaar duren voordat een seizoen hier beschikbaar is.jswinkels schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:53:
Juist daarom promoten ze het bingewatchenjswinkels schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:53:
Ik vind het overigens wel apart dat Netflix juist het bingewatchen promoot en dan er wel seizoenen uit gaat gooien.
www.degroot-it.nl
https://www.techdirt.com/...ecause-adam-sandler.shtml
Een kritisch stukje over het verliezen van content, het is niet alleen in NL maar eigenlijk in alle landen. Een groot deel is denk ik te verwijten aan dat Amazon, Hulu, HBO, etc etc allemaal hun eigen 'netflix' hebben en je content steeds meer verdeeld zal zien met dank aan al die exclusiviteit contracten.
Een kritisch stukje over het verliezen van content, het is niet alleen in NL maar eigenlijk in alle landen. Een groot deel is denk ik te verwijten aan dat Amazon, Hulu, HBO, etc etc allemaal hun eigen 'netflix' hebben en je content steeds meer verdeeld zal zien met dank aan al die exclusiviteit contracten.
TL;DR: Netflix wil niet meer afhankelijk zijn van licentiehouders, dus maken ze eigen series en films, die originals kosten enorm veel geld (veel meer dan licenties op series en films) en daardoor kunnen ze licentiehouders niet meer betalen, waardoor ze licenties kwijt raken.Teckna schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:54:
https://www.techdirt.com/...ecause-adam-sandler.shtml
Ik vind die Originals leuk hoor, maar ik heb liever 5 andere series in plaats van één Netflix Original serie. Ik vind het prima als het nieuwste seizoen er niet op staat, maar dan verwacht ik wel dat een seizoen dat meer dan 2 jaar en minder dan 20 jaar geleden uitgekomen is er wel op staat. Meer dan helft van de wat oudere series staan er gewoon niet op en dat vind ik jammer, want dan moet ik er via minder legale wegen aankomen.
Verwijderd
De kwaliteit van series is de laatste tijd hoger dan van films. Er is meer ruimte en tijd om alles tot in de puntjes uit te werken. Dat zie je terug in kwaliteitsseries van onder meer HBO en Netflix. Ik vind dat Netflix met series als Narcos, Marco Polo, House of Cards en Chef's Table on par presteert qua kwaliteit met HBO. Verder heeft Netflix volgens mij goede contacten met BBC, ITV en Showtime. Die zenders leveren vaak ook goede series af.
Enig idee wanneer we X-Files op de Nederlandse Netflix krijgen? Wil de serie nog wel eens bekijken voordat begin volgend jaar een nieuw seizoen komt.
Webgnome schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:49:
ik zie zo niet wat er anders aan is. (heb de vorige ook niet gelezen tbh)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Kun je natuurlijk wel zo reageren maar misschien is het handig om te weten voor iedereen? Misschien zijn ze strikter geworden in het beleid rondom vpn (kon het zo niet vinden) of misschien zitten er wel ' privacy gevaarlijke' dingen in?
De 1e vraag is ook logisch, je aanvulling is alleen een beetje raar. Nogal wiedus dat je het verschil niet ziet als je de vorige niet hebt gelezenWebgnome schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 07:52:
[...]
Kun je natuurlijk wel zo reageren maar misschien is het handig om te weten voor iedereen? Misschien zijn ze strikter geworden in het beleid rondom vpn (kon het zo niet vinden) of misschien zitten er wel ' privacy gevaarlijke' dingen in?
[removed]
dat is dan wel weer zo.. misschien volgende keer iets langer nadenken over een post..redwing schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 07:59:
[...]
De 1e vraag is ook logisch, je aanvulling is alleen een beetje raar. Nogal wiedus dat je het verschil niet ziet als je de vorige niet hebt gelezen
Ik was zaterdagavond naar Chuck aan het kijken op netflix. Om 00u20 zondag was ik net met een aflevering klaar. Netflix had beslist om Chuck zondag te wissen dus dat was tevens de laatste aflevering die ik nog kon bekijken
Ze wissen precies wel om 00:00u stipt. Gelukkig kon ik mijn huidige aflevering nog uitkijken. Ik vraag me af wat er zou gebeurd zijn als ik op pauze had gedrukt na 00:00u.
Ze wissen precies wel om 00:00u stipt. Gelukkig kon ik mijn huidige aflevering nog uitkijken. Ik vraag me af wat er zou gebeurd zijn als ik op pauze had gedrukt na 00:00u.
Sorry, ik heb het niet gelezen. Ik reageerde meer op "Kan iemand mij helpen? Ik kan de 5 verschillen in deze plaatjes niet vinden. (Heb nog niet naar het linkerplaatje gekeken tbh)"Webgnome schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 07:52:
[...]
Kun je natuurlijk wel zo reageren maar misschien is het handig om te weten voor iedereen?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
In deze thread beland omdat ik gisteren hetzelfde gemerkt heb, was deze serie aan het volgen met zoonlief. I am not amused! Is hier ergens (niet) officiele communicatie rond ?viperkesvp schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:04:
Ik was zaterdagavond naar Chuck aan het kijken op netflix. Om 00u20 zondag was ik net met een aflevering klaar. Netflix had beslist om Chuck zondag te wissen dus dat was tevens de laatste aflevering die ik nog kon bekijken![]()
Je kan je eventueel abonneren op de nieuwsbrief van http://www.netflix-nederland.nl/. Zij sturen wekelijks een nieuwsbrief met daarin het nieuwe aanbod en een verwijderalarm.Nerve schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:29:
[...]
In deze thread beland omdat ik gisteren hetzelfde gemerkt heb, was deze serie aan het volgen met zoonlief. I am not amused! Is hier ergens (niet) officiele communicatie rond ?
Ik denk dat de rest van de aflevering dan wel blijft bufferen? Wel zwaar vervelend ja.. Zie mijn tip hierbovenviperkesvp schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:04:
Ik was zaterdagavond naar Chuck aan het kijken op netflix. Om 00u20 zondag was ik net met een aflevering klaar. Netflix had beslist om Chuck zondag te wissen dus dat was tevens de laatste aflevering die ik nog kon bekijken![]()
[ Voor 39% gewijzigd door ChokingHazard op 18-09-2015 16:18 ]
Blacklist Seizoen 2 nog steeds niet op Netflix.. zat er eigenlijk beetje op te hopen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gossip Girl schijnt terug te zijn.... Nu nog Fringe...
Dit is best wel ruk. Ik heb zojuist Narcos uitgekeken. Nu moet ik weer op zoek naar wat anders. Zucht, keuzestress...
Hier hetzelfde narcos uitgekeken, maar heb nog sons of anarchy 8 afleveringen seizoen 6 en nog paar seizoenen breaking bad voor de boeg, nog wel even zoet dusShabbaman schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 23:40:
Dit is best wel ruk. Ik heb zojuist Narcos uitgekeken. Nu moet ik weer op zoek naar wat anders. Zucht, keuzestress...
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik baal ook dat Lost weg is! Hadden net laatste aflevering van seizoen 1 gekeken. Nu zullen we het nooit weten wat...
Mijn ouders keken ook. Beetje zuur dus. Netflix mag wel een verwijderalarm geven ofzo.
Je kunt overigens klagen bij Netflix. Geen idee of het helpt, maar ze zeggen dan dat ze hun best gaan doen om de serie terug te halen.
Mijn ouders keken ook. Beetje zuur dus. Netflix mag wel een verwijderalarm geven ofzo.
Je kunt overigens klagen bij Netflix. Geen idee of het helpt, maar ze zeggen dan dat ze hun best gaan doen om de serie terug te halen.
Ik ben helemaal weg van Hell on Wheels. En erbij gegeven dat ik totaal geen fan van Westerns ben!Shabbaman schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 23:40:
Tevens voor iedereen wie naar einddatum van zijn/haar serie benieuwd is, er staat in een van mijn posten een handleidingje hoe je het via website (dus echt in Explorer of Safari of Chrome...) eventuele verwijderdatum kan vinden.
Ik zag dat Freaks and Geeks, Alphas en Reign een Nederlandse vertaling hebben gekregen op de Amerikaanse Netflix, misschien een indicatie dat die drie series volgende maand op de Nederlandse Netflix komen?
Als je nu nog baalt dat je lost nog niet gezien hebt ben je wel heeel laat zeg. Dat is inmiddels 11 jaar oud!
Niet dat het na seizoen 2 nog de moeite is verder maar dat geheel terzijde.
Niet dat het na seizoen 2 nog de moeite is verder maar dat geheel terzijde.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Freaks and Geeks ga ik zeker nog een keer kijken. Snap niet dat die show gecanceld was. Linda Cardellini

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Verwijderd
Ik heb afgelopen tijd Deadwood gekeken op Netflix. Wat een ontzettende top serie is dat. Echt heel veel afleveringen genoten van het geweldige acteerwerk en de rare figuren in deze serie. Alleen erg jammer dat het zo'n open einde kent omdat HBO seizoen 4 heeft gecanceld wegens onvoldoende succes van de serie. Het zou mooi zijn als men nog eens een film zou maken als afsluiter bijvoorbeeld deels funded via Kickstarter.
. En inderdaad Hell on Wheels is ook leuk heb de serie voor een paar seizoenen gevolgd.
Deadwood is ook erg goed als westernOlga2000 schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:25:
[...]
Ik ben helemaal weg van Hell on Wheels. En erbij gegeven dat ik totaal geen fan van Westerns ben!
Tevens voor iedereen wie naar einddatum van zijn/haar serie benieuwd is, er staat in een van mijn posten een handleidingje hoe je het via website (dus echt in Explorer of Safari of Chrome...) eventuele verwijderdatum kan vinden.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2015 14:18 ]
Schijnt dat vanaf seizoen 3 wordt het pas echt super. Ik ben nu druk met seizoen 2 bezig. In Amerika begint seizoen 6 binnenkort of zo. Hell on Wheels heeft dus meer geluk gehad dan Deadwood. Als ik klaar met Hell ben, zal ik even nasr Deadwood kijken. Ik heb al eerder goede dingen over gelezen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:10:
Ik heb afgelopen tijd Deadwood gekeken op Netflix. Wat een ontzettende top serie is dat. Echt heel veel afleveringen genoten van het geweldige acteerwerk en de rare figuren in deze serie. Alleen erg jammer dat het zo'n open einde kent omdat HBO seizoen 4 heeft gecanceld wegens onvoldoende succes van de serie. Het zou mooi zijn als men nog eens een film zou maken als afsluiter bijvoorbeeld deels funded via Kickstarter.
[...]
Deadwood is ook erg goed als western. En inderdaad Hell on Wheels is ook leuk heb de serie voor een paar seizoenen gevolgd.
Ik heb gezien, althans in Belgie, dat als je de taal op Engels zet dat je Lost nog steeds kan bekijken. Bij een account met Nederlandse taal-instellingen is Lost inderdaad verdwenen.Estylicious schreef op zondag 20 september 2015 @ 11:00:
Ik baal ook dat Lost weg is! Hadden net laatste aflevering van seizoen 1 gekeken. Nu zullen we het nooit weten wat...
Sinds gisteren avond laat kan ik dus helemaal geen Netflix kijken. Alles blijft op loading hangen zowel op m'n tel als op m'n tv. Zwaar irritant.
Hier geen probleem. Ik kijk via een ATV. Heb je al je router opnieuw opgestart?paragon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:36:
Sinds gisteren avond laat kan ik dus helemaal geen Netflix kijken. Alles blijft op loading hangen zowel op m'n tel als op m'n tv. Zwaar irritant.
We hebben meer info nodigparagon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:36:
TV gaat via wifi of bedraad ?
Tel gaat via Wifi of het mobiel netwerk ?
Cool. Black mirror was erg goed.wiemelen schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:50:
Nieuwe reeks van Black mirror komt er weer aan![]()
Eerst 5 afleveringen waren alvast een aanrader.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.