Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:08
viperkesvp schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:21:
[...]
Ik heb gezien, althans in Belgie, dat als je de taal op Engels zet dat je Lost nog steeds kan bekijken. Bij een account met Nederlandse taal-instellingen is Lost inderdaad verdwenen.
Dat zou dan betekenen dat ze eigenlijk enkel de rechten op de subs niet meer hebben. Er zijn wel meerdere voorbeelden van titels die je in België niet te zien krijgt als je taal op NL staat, en waarvan je dan ook ziet dat ze enkel Franse subs hebben, en ze dus blijkbaar enkel voor Wallonië bedoeld zijn.
Heb Netflix hierover al gecontacteerd overigens, want dit houdt echt geen steek. Als een Italiaan hier komt Netflixen, en dus Italiaans als zijn profiel-taal heeft, zal hij die titels dus wél zien zelfs al zijn er geen Italiaanse subs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 20:36
Rockvee2 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:22:
[...]

We hebben meer info nodig

TV gaat via wifi of bedraad ?
Tel gaat via Wifi of het mobiel netwerk ?
TV via WiFi en tel via WiFi en via 4G. Werkte allemaal niet. Alleen via de website op m'n desktop werkte het terwijl de Netflix app op dezelfde computer deed het weer niet. Nu werkt alles weer :S

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 18:06
Oh wat tof. Sinds de update van Netflix gisteren op de PS4, schakelt m'n tv automatisch tussen game en normale modus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:31
Ik heb een raar probleem. Als ik op mijn laptop naar de site surf dan laad hij de pagina wel maar precies niet volledig. Sommige icoontjes zijn niet zichtbaar en ik kan ook niks aanklikken. Ik heb zowel in Firefox, Chrome als IE 11 getest en telkens kreeg ik hetzelfde probleem:

Netflix probleem

Mijn geschiedennis heb ik ook al verwijderd maar tevergeefs. Als ik op google zoek dan vind ik precies ook niks. Mijn java, adobe Flash, silverlight zijn allemaal up to date. Ik weet ook niet goed meer wat ik nog kan proberen, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000

Cyphax

Moderator LNX
Bij mij duurt het gewoon 10 seconden voor de site bruikbaar is als ie verder geladen lijkt te zijn. En met bruikbaar bedoel ik dat je dan uberhaupt iets kan.
Is dat bij jou ook zo, dat ie doet als je kort wacht?

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Ray donovan heeft net S3 'gesloten' in de US. In 2016 komt S4.

In Netflix NL zitten we nog met S2. Ik heb net de support van Netflix op de chat gehad en ze gaan het in de groep gooien om Ray donovan S3 op Netflix te gooien. Wat is dat toch met het toevoegen van 2 seasons alleen op NF? :P

Geniaale serie, houdt je geboeid, goeie personages en vooral veel whiskey :Y)

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Eerst was alleen s1 op Netflix. Sinds kort pas s2. Het kan nog wel even duren voordat s3 op nl Netflix is.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Rockvee2 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 07:51:
Eerst was alleen s1 op Netflix. Sinds kort pas s2. Het kan nog wel even duren voordat s3 op nl Netflix is.
Once upon a time bv is nu seizoen 4 beschikbaar op Netflix, sezoen 5 is begonnen met uitzenden, dan mogen ze het vorige seizoen online zetten. Het hangt af van het contract dat ze hebben afgesloten. Hopelijk komt seizoen 3 snel maar het kan ook zo maar nog een jaar duren.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 02:17:

In Netflix NL zitten we nog met S2. Ik heb net de support van Netflix op de chat gehad en ze gaan het in de groep gooien om Ray donovan S3 op Netflix te gooien. Wat is dat toch met het toevoegen van 2 seasons alleen op NF? :P

Ja, super serie! Ik ben nu met seizoen 3 op HBO bezig.
Een van weinige series die met iedere seizoen beter en beter wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Falch schreef op zondag 13 september 2015 @ 17:27:
Enig idee wanneer we X-Files op de Nederlandse Netflix krijgen? Wil de serie nog wel eens bekijken voordat begin volgend jaar een nieuw seizoen komt.
Ik zie op de Facebookpagina van Netflix ook vaak een soortgelijk geformuleerde vraag langs komen. "Wanneer komt serie X/Y op Netflix Nederland?" De correcte vraag zou zijn:
"Komt serie X/Y op Netflix Nederland?" Zodra er bevestiging is dat deze serie inderdaad op Netflix Nederland zal verschijnen, kun je gaan vragen wanneer deze serie wordt verwacht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
De Serie Screams staat nu op Netflix NL . Heeft een 7.2

Ben benieuwd !

Komen ook weer wat nieuwe series op netflix te staan in Oktober -> http://www.netflix-nederl...-door-netflix-in-oktober/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:45
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 02:17:

Seizoen 3 is deze week afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het tweede seizoen van Bates Motel werd vandaag toegevoegd aan Netflix België.
Kan al niet wachten om eraan te beginnen! :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2015 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ray Donovan is een heerlijke serie. In mijn ervaring staat het volgende seizoen hiervan op Netflix wanneer, in dit geval, s4 in Amerika begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocmer-traallos
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 17:14
Bij de laatste update van de Android app van netflix wordt toestemming voor het gebruik van de microfoon gevraagd. Waar zou dat voor nodig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Ocmer-traallos schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:06:
Bij de laatste update van de Android app van netflix wordt toestemming voor het gebruik van de microfoon gevraagd. Waar zou dat voor nodig zijn?
Zoeken met behulp van spraakherkenning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Seven psychopaths die recentelijk is toegevoegd kan ik aanraden.

16 October wordt The circle toegevoegd, een indie thriller waar ik wel benieuwd naar ben. 50 mensen worden wakker in een ronde kamer, en weten niet hoe ze daar terecht zijn gekomen. Elke 2 minuten gaat er iemand dood, en ze komen erachter dat ze controle hebben over wie dat is.. Met Julie Benz.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 22:21
Het tweede seizoen van Brooklyn Nine Nine is vanaf 1 november te zien :D

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Vandaag eerste twee afleveringen van Sense8 gekeken. Wel ok. Hopelijk eindigt het niet als een dikke drol net als Lost en de Matrix trilogie.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ocmer-traallos schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:06:
Late reactie... Ze willen een helpdeskdienst gaan aanbieden die gebeld kan worden dmv een stemcommando, als ik me niet vergis.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 19:50
Rockvee2 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:50:
De Serie Screams staat nu op Netflix NL . Heeft een 7.2

Ben benieuwd !
Ik heb vrijdag & gister achter elkaar door Scream gekeken.
Hele goede serie!

Leuke meid in de hoofdrol.
En viel best mee hoe bloederig het was, er waren maar 2 scenes waar mijn eten er bijna uitkwam.

Pas wel op met spoilers lezen, het maakt het gelijk een stuk minder leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:17
Ik had gehoopt dat S1 van The Flash wel spoedig op Netflix zou verschijnen aangezien S2 deze maand in de US begint. Echter zojuist op foxtv.nl gelezen dat The Flash vandaag op Fox begint. Dus dan maar via Fox volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Sméagol schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 00:53:

16 October wordt The circle toegevoegd, een indie thriller waar ik wel benieuwd naar ben. 50 mensen worden wakker in een ronde kamer, en weten niet hoe ze daar terecht zijn gekomen. Elke 2 minuten gaat er iemand dood, en ze komen erachter dat ze controle hebben over wie dat is.. Met Julie Benz.

[video]
Ben ik ook zeker benieuwd naar. Is van de makers van The Vault, die zeker niet onaardig was (al duurde het wel behoorlijk lang (1 jaar) voordat de series finale eindelijk gereed was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ryur schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 10:06:
[...]

Ik heb vrijdag & gister achter elkaar door Scream gekeken.
Hele goede serie!

Leuke meid in de hoofdrol.
En viel best mee hoe bloederig het was, er waren maar 2 scenes waar mijn eten er bijna uitkwam.

Pas wel op met spoilers lezen, het maakt het gelijk een stuk minder leuk!
Hier ook al op E07, erg toffe serie. Bijna balen dat S02 er niet is :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:18

SeatRider

Hips don't lie

Hadden! jullie! dit! nieuws! al! gezien!? Een zesde seizoen voor Breaking Bad!

Ik weet, in 2014 werd dit ook al als hoax verspreid, maar nu zijn er meer bronnen,

http://newsexaminer.net/s...nounced-walt-did-not-die/
http://nbc.com.co/vince-g...ins-shooting-august-2015/

Niet de meest betrouwbare bronnen, maar zou het dan nu echt gaan gebeuren?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:49
SeatRider schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 15:47:

Ik weet, in 2014 werd dit ook al als hoax verspreid, maar nu zijn er meer bronnen,

Troll? En die 2 links zijn ookal 4 maanden oud. Breaking bad is klaar, over. Komt nooit meer terug. Wen er maar aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Misschien een spin-off van Breaking bad maar een echt nieuw seizoen. Dat niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:49
Rockvee2 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:57:
Misschien een spin-off van Breaking bad maar een echt nieuw seizoen. Dat niet .
Lijkt me tof! Iets met Saul Goodman in de hoofdrol bijvoorbeeld.

Intussen bij aflevering 7 van de serie bloodline, zit er goed in!

[ Voor 11% gewijzigd door Dacuuu op 04-10-2015 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dacuuu schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:01:
[...]

Lijkt me tof! Iets met Saul Goodman in de hoofdrol bijvoorbeeld.

Intussen bij aflevering 7 van de serie bloodline, zit er goed in!
Je hebt een serie met Saul Goodman , en dat heet Better Call Saul - > Staat op Netflix NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
SeatRider schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 15:47:

Als het al waar is, dan is het behoorlijk oud nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Yay! Freaks and Geeks staat er op. En op de pilot na is het ook nog eens in breedbeeld HD, een stuk beter dan die waardeloze 4:3 streams die op de Amerikaanse Netflix staan. De serie is echt een aanrader en (helaas) maar een seizoen dus het is een mooi tussendoortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Xyphoid schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 03:37:
Vandaag eerste twee afleveringen van Sense8 gekeken. Wel ok. Hopelijk eindigt het niet als een dikke drol net als Lost en de Matrix trilogie.
Volgens mij komen er nog meer seizoenen....
Ik vond hem in ieder geval erg gaaf

en idd van Lost van een beetje jammer...

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sméagol schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 00:53:
Mijn collega raadde mij deze ook al aan , dus gisteren gekeken. Wat een topfilm.
Daarna begonnen aan stolen , dat was dan weer het andere uiterste , wat een kutfilm zeg :)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:30
Ik heb vanavond mijn abonnement voorzien van een upgrade en ik zou nu ook videomateriaal in 'SuperHD'-kwaliteit moeten kunnen streamen. Echter, in de Netflix-app op mijn HTC One (M8) i.c.m. Chromecast 2.0 kom ik nog geen 'SuperHD' tegen, enkel 'HD'. Ik heb al opnieuw ingelogd, maar het mag niet helpen. Op Netflix-app binnen Windows 10 verschijnt de optie wel.

Enig idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Yonix schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 23:17:
Ik heb vanavond mijn abonnement voorzien van een upgrade en ik zou nu ook videomateriaal in 'SuperHD'-kwaliteit moeten kunnen streamen. Echter, in de Netflix-app op mijn HTC One (M8) kom ik nog geen 'SuperHD' tegen, enkel 'HD'. Ik heb al opnieuw ingelogd, maar het mag niet helpen. Op Netflix-app binnen Windows 10 verschijnt de optie wel.

Maar is HD op de mobiele app niet ook gewoon 1080? Op mijn iPhone zie ik namelijk ook "maar" HD en geen SuperHD

Edit: op de One staat ook gewoon HD in de informatie maar als je afspeelt en de specs van die stream opvraagt (rechter pookje) staat er gewoon 1080.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 04-10-2015 23:25 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 12:25
Hoi allemaal! Vraagje: weten jullie of er ergens een lijst is met een volledig aanbod van Netflix Nederland? Ik ben de zoekfunctie van de app een beetje zat, hij heeft vaak hetzelfde totdat je zoekt. Eigenlijk wil ik gewoon door een lijst scrollen :)

Er was ooit een developer API maar die heeft Netflix stopgezet. Is er een alternatief? Er zijn websites die zeggen dat ze het gehele aanbod tonen maar die sites zijn niet van Netflix zelf, en weet daarom niet of het wel klopt.

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik heb vanavond mijn abonnement voorzien van een upgrade en ik zou nu ook videomateriaal in 'SuperHD'-kwaliteit moeten kunnen streamen. Echter, in de Netflix-app op mijn HTC One (M8) i.c.m. Chromecast 2.0 kom ik nog geen 'SuperHD' tegen, enkel 'HD'. Ik heb al opnieuw ingelogd, maar het mag niet helpen. Op Netflix-app binnen Windows 10 verschijnt de optie wel.

De term SuperHD is Netflix mee gestopt voor zover ik weet. Is gewoon de 1080 aanduiding (5800kbps stream). Ze hebben wel nog Ultra HD geloof ik (4K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:30
Schimanski81 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:29:
[...]

De term SuperHD is Netflix mee gestopt voor zover ik weet. Is gewoon de 1080 aanduiding (5800kbps stream). Ze hebben wel nog Ultra HD geloof ik (4K)
In de Windows 10 app staat anders gewoon de term superhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Weet er iemand of er nog een testfilm is om je snelheid/bandbreedte te meten ? Ik gebruikte deze : http://www.netflix.com/title/70305261 maar om een of andere reden kan ik die niet meer afspelen.

EDIT: gevonden, http://www.netflix.com/title/70136810 werkt wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Twixie op 05-10-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Lizard schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:37:
[...]

In de Windows 10 app staat anders gewoon de term superhd.
https://help.netflix.com/nl/node/13444

Het is Ultra HD (2160) , superHD bestaat niet volgens Netflix

Heb je wel een 4K video kaart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rockvee2 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:48:
[...]

https://help.netflix.com/nl/node/13444

Het is Ultra HD (2160) , superHD bestaat niet volgens Netflix

Heb je wel een 4K video kaart ?
Op windows kun je toch geen 4k netflix streamen? ik dacht dat 1080 het maximum was. Mijn kaart en monitor zouden het wel aan moeten kunnen anders denk ik.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor

Als er HD staat dan is het gewoon Super HD. Als je een test filmpje start (zoals ergens hierboven gelinkt), dan zul je merken dat (als je internet en WiFi verbindingen goed genoeg) de bitrate oploopt tot 5800 Kbps, wat ook de bitrate van Super HD is. Ze gebruiken die term bij Netflix niet meer (maar ze hebben het blijkbaar nog niet uit de Windows app gehaald).

Let trouwens wel op dat je op de HTC One (M8) (dus zonder chromecast) helemaal geen HD hebt. Om een of andere vreemde en absurde reden staat Netflix HD maar op een paar Android apparaten toe (zie hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Je hebt nog steeds super hd alleen heet dit ultra hd en heeft een bitrate van 2160.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrizs
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-09 10:19
Kingofthemall schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:14:
Hoi allemaal! Vraagje: weten jullie of er ergens een lijst is met een volledig aanbod van Netflix Nederland? Ik ben de zoekfunctie van de app een beetje zat, hij heeft vaak hetzelfde totdat je zoekt. Eigenlijk wil ik gewoon door een lijst scrollen :)

Er was ooit een developer API maar die heeft Netflix stopgezet. Is er een alternatief? Er zijn websites die zeggen dat ze het gehele aanbod tonen maar die sites zijn niet van Netflix zelf, en weet daarom niet of het wel klopt.
Je zou de app Upflix kunnen proberen die geeft films en series in categorieen weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Rockvee2 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:34:
Je hebt nog steeds super hd alleen heet dit ultra hd en heeft een bitrate van 2160.
Deze post illustreert wel de reden waarom Netflix afgestapt is van die Super HD term.
Super HD heeft helemaal niets met Ultra HD te maken.
Super HD was een marketing term om Full HD (1920x1080) met een 'hoge' bitrate van 5.8Mbps aan te duiden. Dat om het onderscheid te maken met 'gewone' Full HD met een lagere bitrate. Beide bitrates zijn nog altijd maar een fractie van wat BluRay bvb heeft.

Ultra HD is de term voor 4K, en slaat dus op een hogere resolutie. Zelf ken ik niet veel van 4K af : Wikipedia: 4K resolution (blijkbaar is UHD dus nog iets minder dan echte 4K).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
chrizs schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:35:
[...]

Je zou de app Upflix kunnen proberen die geeft films en series in categorieen weer
Thnx! Die kende ik nog niet, ga 'm meteen proberen!

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mguzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 22:43
Ik ga maar eens aan Fargo seizoen 2 beginnen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 11:03
http://www.netflix-nederl...aan-menu-interactieve-tv/

Ik vind dit wel een mooie ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 15:35
Net de de eerste aflevering van seizoen 2 van Fargo gekeken. De sfeer zit er weer meteen goed in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Mooi ook voor Telfort en XS4ALL klanten! Hopelijk wordt mijn Animo ook ondersteund.

[ Voor 12% gewijzigd door Mithrildor op 14-10-2015 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Mithrildor schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:04:
[...]

Mooi ook voor Telfort en XS4ALL klanten! Hopelijk wordt mijn Animo ook ondersteund.
De dag dat ze dit ook bij Ziggo gaan doen, is de dag de er op hele wereld vrede is.
Top van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tigertje schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:23:
[...]

De dag dat ze dit ook bij Ziggo gaan doen, is de dag de er op hele wereld vrede is.
Top van KPN.
Liever de snelheid van Ziggo dan internet van KPN en Netflix in een set-up box.

Netflix kijken kan toch al op tientallen manieren tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackaubrey
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 15:53
Donstil schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:56:
[...]

Liever de snelheid van Ziggo dan internet van KPN en Netflix in een set-uptop box.

Netflix kijken kan toch al op tientallen manieren tegenwoordig.
top dat ziggo ook al 500/500 aanbiedt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Mithrildor schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:22:
Yay! Freaks and Geeks staat er op. En op de pilot na is het ook nog eens in breedbeeld HD, een stuk beter dan die waardeloze 4:3 streams die op de Amerikaanse Netflix staan. De serie is echt een aanrader en (helaas) maar een seizoen dus het is een mooi tussendoortje.
Inderdaad, leuk :) Ook leuk om later bekendere mensen in een vroege rol te zien - m.n. James Franco, Seth Rogen, Jason 'HIMYM' Segel.

--

De laatste dagen heb ik een slechte ontvangst voor Netflix. Mijn iPhone app geeft slechts zwart beeld, kijken via Firefox deed het gisteravond wel tot halverwege een aflevering waarna ik geen beeld meer krijg maar de site/index nog wel kon gebruiken. Zowel direct via hotel-netwerk als via werk-VPN dus aan het lokale netwerk ligt het niet. Zijn er mensen die dat herkennen of moet ik op mijn client-devices zoeken?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jackaubrey schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:28:
[...]

top dat ziggo ook al 500/500 aanbiedt :z
Doet KPN hier ook niet :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
Kingofthemall schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:01:
[...]

Thnx! Die kende ik nog niet, ga 'm meteen proberen!
Tegenwoordig zie ik in Netflix ook categorieën staan ( xbox app ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
jpg97 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:37:
[...]

Hier op mijn samsung tv ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
[...]

Maar staat daar dan alles in? De officiële Netflix app die ik heb op m'n Nexus 5 heeft ook categorieën maar na ~30 items kan je niet verder scrollen. Daarbij komt dat op de categorie-pagina's meerdere onderverdelingen zijn maar dat daarin vaak dezelfde items terugkomen.

Misschien verwacht ik meer van Netflix dan het daadwerkelijk is, veel dingen die ik wil zien zijn er niet. Telkens zoek ik in de app en zie ik geen resultaat maar wel 'titels vergelijkbaar met ...', en dan een lading dingen die ik al gezien heb. Vandaar mijn zoektocht naar een volledige lijst waarin ik gewoon kan scrollen tot ik iets tegenkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
[...]

PS3 app ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

F_J_K schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:24:
De laatste dagen heb ik een slechte ontvangst voor Netflix. Mijn iPhone app geeft slechts zwart beeld, kijken via Firefox deed het gisteravond wel tot halverwege een aflevering waarna ik geen beeld meer krijg maar de site/index nog wel kon gebruiken. Zowel direct via hotel-netwerk als via werk-VPN dus aan het lokale netwerk ligt het niet. Zijn er mensen die dat herkennen of moet ik op mijn client-devices zoeken?
FWIW: de app verwijderen en weer installeren deed 't 'em.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 17-09 01:49
In de Netflix app op Android is sinds kort niet meer van te voren te zien hoe lang een film duurt, dat vind ik best wel onhandig eigenlijk.
Heb zojuist de Netflix helpdesk via de chat gevraagd of dit niet een bug is en ze gaan er naar kijken. :)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk33
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
Is een betrouwbare manier om te zien welke films en series er zijn verwijderd? Opeens zijn New Kids Turbo & Nitro foetsie en dat vind ik persoonlijk best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 17:03
Dirk33 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:47:
Is een betrouwbare manier om te zien welke films en series er zijn verwijderd? Opeens zijn New Kids Turbo & Nitro foetsie en dat vind ik persoonlijk best jammer.
Hier. Deze site heeft een nieuwsbrief met een verwijderalarm. Werkt prima :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:07

ilm

Btw: friends , is al enkele weken geleden toegevoegd aan netflix België... Of toch netflix Wallonië want heb enkel Franse een Engelse ondertitels voorlopig.

Doch stoort me niet, voor de eerste keer bekijk ik afleveringen van friends in volgorde (en vele ken ik zelfs niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:01
Krijg net een mail van Netflix:

We hebben net een serie toegevoegd die je waarschijnlijk goed zult vinden: The Undertaker,
2012-2014 3 seizoenen. Maar kan helemaal geen info vinden op IMDB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Is een Duitse serie lijkt het. Misschien te vinden onder een Duitse naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:31
Ik vraag mij af wanneer ze bij Friends Nederlandstalige ondertiteling gaan toevoegen. Als ik mijn taal op Nederlands laat staan zie ik de serie niet maar als ik mijn taal op Engels zet uiteraard wel omdat het enkel in het Engels beschikbaar is.

Ik vind het niet zo erg om Friends te kijken zonder ondertiteling aangezien alles wel goed verstaanbaar is maar het zou toch leuker zijn moest de ondertiteling wel beschikbaar zijn zodat sommige grappen/zegswijzen duidelijker zijn. Hetzelfde geld eigenlijk ook voor The Big Bang Theory, daar heb je ook geen NL ondertitels voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:01
polopolo150 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:23:
Is een Duitse serie lijkt het. Misschien te vinden onder een Duitse naam?
Ja, inderdaad Duits: Der Bestatter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
glennvho schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:36:
Ik vraag mij af wanneer ze bij Friends Nederlandstalige ondertiteling gaan toevoegen. Als ik mijn taal op Nederlands laat staan zie ik de serie niet maar als ik mijn taal op Engels zet uiteraard wel omdat het enkel in het Engels beschikbaar is.

Ik vind het niet zo erg om Friends te kijken zonder ondertiteling aangezien alles wel goed verstaanbaar is maar het zou toch leuker zijn moest de ondertiteling wel beschikbaar zijn zodat sommige grappen/zegswijzen duidelijker zijn. Hetzelfde geld eigenlijk ook voor The Big Bang Theory, daar heb je ook geen NL ondertitels voor.
Hoe kijk je deze twee series op de Nederlandse Netflix? Ik kan ze niet vinden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

glennvho schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:36:

Dit heb ik met Star Trek :/

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Friespeuk schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:04:
[...]

Hoe kijk je deze twee series op de Nederlandse Netflix? Ik kan ze niet vinden in ieder geval.
België denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Over het weekend alle 10 de afleveringen van Scream gezien en nu Cowspiracy. Hier heb ik Netflix voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzly
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:07
*knip* Lees de topic warning aub...

[ Voor 88% gewijzigd door Mx. Alba op 22-10-2015 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Blijft lastig die verdwijnende content.
Had ik een tijdje terug wat docu's gezien rondom het heelal (die van Stephen Hawking was er mooi!). Nu hebben ze het er bij mijn zoontje over op school en wil ik wat laten zien, kan ik niks meer vinden op Netflix rondom dat onderwerp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 17:03
Handig, maar het mag niet besproken worden.

Handig, maar daar is de Topic Report voor. En quote het dan ook niet. Nu is het alleen maar meer werk voor de moderators omdat we deze post ook moeten editen...

[ Voor 57% gewijzigd door Mx. Alba op 22-10-2015 10:05 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:53

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

readytoflow schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 17:54:
Blijft lastig die verdwijnende content.
Had ik een tijdje terug wat docu's gezien rondom het heelal (die van Stephen Hawking was er mooi!). Nu hebben ze het er bij mijn zoontje over op school en wil ik wat laten zien, kan ik niks meer vinden op Netflix rondom dat onderwerp...
Tja, dan vind ik de manier waarop HBO content aanbied eigenlijk nog veel irritanter. Wel een heleboel interessante series, maar dan missen de eerste seizoenen ervan. Bij Netflix is het min of meer alles of niets, maar als het er wel staat dan is het in ieder geval inclusief de eerste siezoenen.

Onlangs ben ik samen met mijn vriendin begonnen aan The Walking Dead. Seizoen 1 t/m 5 staan netjes op Netflix. Als het HBO zou zijn dan zou je bijvoorbeeld seizoen 4 t/m 6 erop hebben staan, daar heb je niets aan...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Sowieso staat content op HBO maar erg kort online. Netflix is een stuk beter wat dat betreft, maar zeker nog voor verbetering vatbaar.

Wel zou ik graag zien dat ze op een of andere manier de mogelijkheid bieden voor een andere interface, want ik vindt het uitzoeken van een film/serie die ik wil kijken echt niet fijn werken in de netflix app.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:26

Radeon

Today is a good day to die

Weet iemand toevallig wanneer Longmire op de Nederlandse Netflix komt. Aangezien netflix de serie het aangekocht en de nieuwe afleveringen al in de us zijn uitgezonden.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:21
Mx. Alba schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:09:
[...]

Tja, dan vind ik de manier waarop HBO content aanbied eigenlijk nog veel irritanter. Wel een heleboel interessante series, maar dan missen de eerste seizoenen ervan. Bij Netflix is het min of meer alles of niets, maar als het er wel staat dan is het in ieder geval inclusief de eerste siezoenen.

Onlangs ben ik samen met mijn vriendin begonnen aan The Walking Dead. Seizoen 1 t/m 5 staan netjes op Netflix. Als het HBO zou zijn dan zou je bijvoorbeeld seizoen 4 t/m 6 erop hebben staan, daar heb je niets aan...
Ik ben het niet helemaal met je eens. Netflix gooit ook gemakkelijk de eerste seizoenen er af. Zo had ik dat met Sons of Anarchy. Rustig de serie aan het kijken was net bij Seizoen 3 en wat doet Netflix? Gooit seizoen seizoen 1 t/m 5 er af... WTF?

Maar goed dat weet je met dit soort diensten, helaas.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Webgnome schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:19:
[...]

Ik ben het niet helemaal met je eens. Netflix gooit ook gemakkelijk de eerste seizoenen er af. Zo had ik dat met Sons of Anarchy. Rustig de serie aan het kijken was net bij Seizoen 3 en wat doet Netflix? Gooit seizoen seizoen 1 t/m 5 er af... WTF?

Maar goed dat weet je met dit soort diensten, helaas.
Dat was een foutje meen ik, SoA is inmiddels gewoon weer vanaf S01 beschikbaar.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 17-09 01:49
Mx. Alba schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:09:
[...]
Onlangs ben ik samen met mijn vriendin begonnen aan The Walking Dead. Seizoen 1 t/m 5 staan netjes op Netflix.
WTF, je had me blij gemaakt met seizoen 5, maar die staat dus echt nog niet op Netflix! :|

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:53

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Oeps sorry. Maar met 1 tm 4 kunnen wij in ieder geval ook nog wel even vooruit...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Jammer dat Arrow nog niet helemaal op Netflix staat. Waar ik wel blij mee ben, is het tweede seizoen van Dicte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 21:28

Player1S

Probably out in the dark

Woy schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:19:
Sowieso staat content op HBO maar erg kort online. Netflix is een stuk beter wat dat betreft, maar zeker nog voor verbetering vatbaar.

Wel zou ik graag zien dat ze op een of andere manier de mogelijkheid bieden voor een andere interface, want ik vindt het uitzoeken van een film/serie die ik wil kijken echt niet fijn werken in de netflix app.
Wat op zich gek is. Waarom zou HBO HBO content van HBO afhalen? Netflix heeft deals voor bepaalde periodes met de eigenaren van de content.
Ik acht de kans klein dat Netflix content snel zal verdwijnen van netflix.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

L1nt schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:25:
[...]

Wat op zich gek is. Waarom zou HBO HBO content van HBO afhalen? Netflix heeft deals voor bepaalde periodes met de eigenaren van de content.
Ik acht de kans klein dat Netflix content snel zal verdwijnen van netflix.
Simpel, tekorten zorgen voor honger, als ze een jaar extra toevoegen willen ze dat er zoveel hype rond is dat zelfs niet leden lid willen worden. Want ja binnen een jaar is die content misschien al weer weg.

Nu is dat niet waar maar als een Serie aanslaat dan forceert dit systeem mensen NU te kijken want volgend jaar is het hele 1ste jaar weg!

Ze maken hun eigen markt, of je kijk nu of je mist het.. wat jammer nou! Niet te vergeten ze verkopen de series ook in DVD/Blu-ray doosjes he. Om die te verkopen moet het dan niet meer te zien zijn op HBO zelf.

Marketing! Uiteindelijk willen ze gewoon de DVD en Blu-ray dozen verkopen.

[ Voor 4% gewijzigd door swampy op 23-10-2015 17:42 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Ik ben toevallig ook (eindelijk) aand The walking dead begonnen. Heb de eerste twee afleveringen toendertijd wel op Fox gekeken, gewoon om een taste te krijgen, maar aangezien ik geen TV kijk heb ik 't verder niet gevolgd. 't is raar dat ik ik er zo gauw doorheen ben gegaan in een paar dagen (zit nou in seizoen 4), want ik vind 't redelijk vermakelijk, maar ook weer niet spectaculair. Te veel filler. Gelukkig zijn er veel characters die ik wel tof vind, en de practical effects zijn een verademing.

Waar ik wel helemaal gehypt voor ben:

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05:06
Weet iemand waar ik een actuele lijst kan vinden van het 4k / ultra hd aanbod wat Netflix aanbiedt? Liefst van NL en USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:21
Voor de geïnteresseerden: Big Hero 6 staat op Netflix. Is een super leuke animatie!

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie kijkt met een chromecast: welk omdertitelinginstellingen gebruiken jullie nu?

Ik heb nu lettertype console met tekstgrootte normaal en schaduw uniform.
Bevalt me redelijk goed, ben benieuwd wat jullie fijn vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackaubrey
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:27:
Voor wie kijkt met een chromecast: welk omdertitelinginstellingen gebruiken jullie nu?

waar kan je dat instellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
jackaubrey schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:16:
[...]

waar kan je dat instellen dan?
Mijn account -> mijn profiel -> weergave van ondertitels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:27:

ik heb dit weekend bij een vriend een chromecast geprobeerd maar dat werkt niet zo fijn als ik zou willen. Ik heb op de telefoon Netflix gestart en kon daarin streamen naar de chromecast, dat werkt prima. Maar de kwaliteit was slecht zeg, het zag eruit als 240p. Kan de chromecast zelf Netfix starten of moet alles gestreamed worden? En is de kwaliteit dan wel goed? Ik zit er over te denken om er een te kopen omdat ik nu kijk via de PS3, dat is prima kwaliteit maar vreet stroom, de chromecast verdiend zichzelf wel terug als ik niet meer kijk via de PS3 maar ik wel dan wel 1080p met een fatsoenlijke bitrate kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000

Cyphax

Moderator LNX
Als het goed is speelt de Chromecast zelf alles af en gaat alleen het aansturen via je telefoon of tablet. Netflix begint altijd in lage kwaliteit (ook als je net een aflevering hebt gekeken en je start een nieuwe... hij mocht wat intelligenter zijn wat dat betreft), misschien dat het wifi-signaal zoals de Chromecast het oppikt te veel verlies heeft voor een hogere bitrate?

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Netflix past inderdaad de kwaliteit van het beeld aan aan de beschikbare bandbreedte van de Wifi.
Het apparaat waarmee je connect heeft daar eigenlijk niets mee van doen.

Overigens wat Cyphax zegt over hij altijd begint met een lage kwaliteit is mij nog niet opgevallen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
avotar schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:13:
Netflix past inderdaad de kwaliteit van het beeld aan aan de beschikbare bandbreedte van de Wifi.
Het apparaat waarmee je connect heeft daar eigenlijk niets mee van doen.

Overigens wat Cyphax zegt over hij altijd begint met een lage kwaliteit is mij nog niet opgevallen.
Als je een snelle verbinding hebt, dan begint ie gewoon met hoge kwailteit.
Alleen als ik Netfix op mijn telefoon kijk, zie ik heel soms wel eens blokjes aan het begin van een film, maar dat is binnen paar seconden weer weg.
Via CC gaat ook direct goed, tenzij je een slechte wifi verbinding hebt.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackaubrey
Alternative schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Mijn account -> mijn profiel -> weergave van ondertitels ;)
ah op de website. Ik zat al te zoeken in de android app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JortJwz
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 17:02

JortJwz

VW golf MK II avance 1987

Exar schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:23:
[...]

WTF, je had me blij gemaakt met seizoen 5, maar die staat dus echt nog niet op Netflix! :|
seizoen 5 komt als het goed is in januari of februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Sméagol schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:53:
[..]

Waar ik wel helemaal gehypt voor ben:

[video]
Was nog niet op de hoogte van deze serie maar dit ziet er inderdaad wel goed uit. Af en toe vind ik Marvel dingetjes iets te zoet (niet alles :) ) maar dit gaat hier en daar volgens mij toch wel lekker rauw worden.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-09 20:32
Svennie schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:48:
[...]

ik heb dit weekend bij een vriend een chromecast geprobeerd maar dat werkt niet zo fijn als ik zou willen. Ik heb op de telefoon Netflix gestart en kon daarin streamen naar de chromecast, dat werkt prima. Maar de kwaliteit was slecht zeg, het zag eruit als 240p. Kan de chromecast zelf Netfix starten of moet alles gestreamed worden? En is de kwaliteit dan wel goed? Ik zit er over te denken om er een te kopen omdat ik nu kijk via de PS3, dat is prima kwaliteit maar vreet stroom, de chromecast verdiend zichzelf wel terug als ik niet meer kijk via de PS3 maar ik wel dan wel 1080p met een fatsoenlijke bitrate kunnen kijken.
Kwaliteit hier ook zeer goed op de Chromecast (versie 2 inmiddels, maar 1 was ook prima).

Je kan trouwens wel per profiel instellen wat de maximale bandbreedte is die je wilt gebruiken. Zo heb ik voor op mobiel gebruik een apart profiel ingesteld, met een lagere bandbreedte. Overige profielen staan op automatisch (de standaard instelling), dan is het afhankelijk van je internetverbinding.

Had de desbetreffende Chromecast wellicht problemen met de wifi ontvangst?

[ Voor 5% gewijzigd door Wild Chocolate op 26-10-2015 19:21 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Wild Chocolate schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:18:
[...]

Kwaliteit hier ook zeer goed op de Chromecast (versie 2 inmiddels, maar 1 was ook prima).

Je kan trouwens wel per profiel instellen wat de maximale bandbreedte is die je wilt gebruiken. Zo heb ik voor op mobiel gebruik een apart profiel ingesteld, met een lagere bandbreedte. Overige profielen staan op automatisch (de standaard instelling), dan is het afhankelijk van je internetverbinding.

Had de desbetreffende Chromecast wellicht problemen met de wifi ontvangst?
hij heeft een 2MB/s lijntje, dat moet toch genoeg zijn lijkt me, beetje afhankelijk van de stream misschien niet 1080p maar dit zag eruit als 240p.

Ik zal eens vragen of ik hem bij mij thuis mag testen, kan ik eens kijken hoe het thuis gaat. Een groot nadeel is dat je je telefoon/tablet erbij moet pakken om de serie/film op pauze te zetten, nu heb ik de ab van de PS3 bij de hand en dat gaat toch een stuk sneller.

Pagina: 1 ... 72 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.