Aanbevolen snelheid voor Netflix kun je hier vinden. 2 MB/s zou dus inderdaad genoeg moeten zijn. Aangezien de kwaliteit van de stream via de Chromecast voor de meeste mensen prima is, lijkt het probleem toch aan zijn kant te zitten. Hetzij in het netwerk, hetzij in de Netflix instellingen.Svennie schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 07:43:
[...]
hij heeft een 2MB/s lijntje, dat moet toch genoeg zijn lijkt me, beetje afhankelijk van de stream misschien niet 1080p maar dit zag eruit als 240p.
Ik zal eens vragen of ik hem bij mij thuis mag testen, kan ik eens kijken hoe het thuis gaat. Een groot nadeel is dat je je telefoon/tablet erbij moet pakken om de serie/film op pauze te zetten, nu heb ik de ab van de PS3 bij de hand en dat gaat toch een stuk sneller.
En tja, het tweede is een kwestie van voorkeur. Zeker het zoeken naar content die niet direct op het startscherm van Netflix staat vind ik persoonlijk veel makkelijker gaan mijn telefoon dan via een willekeurige andere afstandsbediening. En ik heb mijn telefoon meestal wel binnen handbereik, andere afstandsbedieningen niet.