Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Svennie schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 07:43:
[...]

hij heeft een 2MB/s lijntje, dat moet toch genoeg zijn lijkt me, beetje afhankelijk van de stream misschien niet 1080p maar dit zag eruit als 240p.

Ik zal eens vragen of ik hem bij mij thuis mag testen, kan ik eens kijken hoe het thuis gaat. Een groot nadeel is dat je je telefoon/tablet erbij moet pakken om de serie/film op pauze te zetten, nu heb ik de ab van de PS3 bij de hand en dat gaat toch een stuk sneller.
Aanbevolen snelheid voor Netflix kun je hier vinden. 2 MB/s zou dus inderdaad genoeg moeten zijn. Aangezien de kwaliteit van de stream via de Chromecast voor de meeste mensen prima is, lijkt het probleem toch aan zijn kant te zitten. Hetzij in het netwerk, hetzij in de Netflix instellingen.

En tja, het tweede is een kwestie van voorkeur. Zeker het zoeken naar content die niet direct op het startscherm van Netflix staat vind ik persoonlijk veel makkelijker gaan mijn telefoon dan via een willekeurige andere afstandsbediening. En ik heb mijn telefoon meestal wel binnen handbereik, andere afstandsbedieningen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb je wel eens geprobeerd te pauzeren met de TV afstandsbediening? afhankelijk van de TV werkt dat namelijk soms wel. Zelf pauzeer ik vaak met behulp van mijn pebble smartwatch.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Arrne schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:13:
[...]

Aanbevolen snelheid voor Netflix kun je hier vinden. 2 MB/s zou dus inderdaad genoeg moeten zijn. Aangezien de kwaliteit van de stream via de Chromecast voor de meeste mensen prima is, lijkt het probleem toch aan zijn kant te zitten. Hetzij in het netwerk, hetzij in de Netflix instellingen.

En tja, het tweede is een kwestie van voorkeur. Zeker het zoeken naar content die niet direct op het startscherm van Netflix staat vind ik persoonlijk veel makkelijker gaan mijn telefoon dan via een willekeurige andere afstandsbediening. En ik heb mijn telefoon meestal wel binnen handbereik, andere afstandsbedieningen niet.
dan zal het inderdaad wel aan zijn verbinding/instellingen gelegen hebben, we hebben het ook niet langer dan een paar minuten geprobeerd dus het was geen eerlijke test.

Op de PS3 is het zoeken naar content ook niet fijn, typen kan wel met een toetsenbord maar dan moet je dat weer aansluiten, dus nu is het letter voor letter erheen klikken, dat is niet fijn nee, dat werkt op de telefoon weer veel fijner.
Trevor schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:17:
Heb je wel eens geprobeerd te pauzeren met de TV afstandsbediening? afhankelijk van de TV werkt dat namelijk soms wel. Zelf pauzeer ik vaak met behulp van mijn pebble smartwatch.
in zijn geval zou dat kunnen want hij heeft de chromecast aan de tv hangen, ik zou hem aan de versterker hangen ivm 5.1 geluid.

Werkt de pebble ook als ab? Leuk die heb ik ook 1.

Ik ga eerst kijken of Netflix ook werkt op een Raspberry PI 2, die gebruik ik nu als internet radio speler, zonde om een chromecast te kopen als die ook werkt.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:30
Svennie schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:21:
[...]

Ik ga eerst kijken of Netflix ook werkt op een Raspberry PI 2, die gebruik ik nu als internet radio speler, zonde om een chromecast te kopen als die ook werkt.
Een Raspberry Pi zal niet gaan werken omdat er voor de Pi geen Silverlight bestaat. Ook is er geen browser op de Pi die EME ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Svennie schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 07:43:
[...]

hij heeft een 2MB/s lijntje, dat moet toch genoeg zijn lijkt me, beetje afhankelijk van de stream misschien niet 1080p maar dit zag eruit als 240p.

Ik zal eens vragen of ik hem bij mij thuis mag testen, kan ik eens kijken hoe het thuis gaat. Een groot nadeel is dat je je telefoon/tablet erbij moet pakken om de serie/film op pauze te zetten, nu heb ik de ab van de PS3 bij de hand en dat gaat toch een stuk sneller.
Bedoel je 2 MB/s als 2 MegaByte/s, of 2 Megabits/s. Zooals je het schrijft is het MegaByte, maar veel mensen gaan daarmee de fout in, dus just checking.

2 Mbit (0,2 MByte/s) is net genoeg voor "normale" kwaliteit, daarvoor geeft Netflix aan dat het 0,7 GB per uur gebruikt.

Voor volle kwaliteit zou 20 Mbit wel voldoende moeten zijn, dat neemt 3 tot 7 GB data per uur.

[ Voor 42% gewijzigd door Wild Chocolate op 27-10-2015 18:29 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

Lizard schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:07:
[...]
Een Raspberry Pi zal niet gaan werken omdat er voor de Pi geen Silverlight bestaat. Ook is er geen browser op de Pi die EME ondersteunt.
Er is toch een versie van Windows voor Pi2? Ondersteund die versie Silverlight?
Daarnaast kan je via Ubuntu, Chrome en HTML5 ook Netflix kijken, als ik me niet vergis.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
XanderDrake schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:26:
[...]

Er is toch een versie van Windows voor Pi2? Ondersteund die versie Silverlight?
Daarnaast kan je via Ubuntu, Chrome en HTML5 ook Netflix kijken, als ik me niet vergis.
Daar heb je wel gelijk in maar er is geen versie van Silverlight voor de ARM architectuur, alleen voor x86/x64. Hetzelfde geldt voor Chrome.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
Wild Chocolate schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:27:
[...]

Bedoel je 2 MB/s als 2 MegaByte/s, of 2 Megabits/s. Zooals je het schrijft is het MegaByte, maar veel mensen gaan daarmee de fout in, dus just checking.

2 Mbit (0,2 MByte/s) is net genoeg voor "normale" kwaliteit, daarvoor geeft Netflix aan dat het 0,7 GB per uur gebruikt.

Voor volle kwaliteit zou 20 Mbit wel voldoende moeten zijn, dat neemt 3 tot 7 GB data per uur.
ik bedoelde 2 MB/s, hij heeft een 20Mbit lijn dus dan kom je effectief uit op 2MB tot 2,5MB. Leek mij ook genoeg vandaar dat ik vroeg waar het aan kon liggen.

Heb gisteren Netflix thuis op de telefoon geprobeerd en dat zag er prima uit, ik weet niet of je kan zien of het 1080 of 720 is op de telefoon maar het was een stuk beter dan bij die vriend. Ik heb thuis 50Mbit geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb een poos een 20Mb lijn gehad via xs4all, dat was vaak maar 10 effectief via wifi. Bij netflix had ik echt veel buffertijden en lage startresolutie (240). Als er nog iemand op internet bezig was bleef het vaak ook gewoon hangen op 480, en soms naar 720.
Theoretisch is 20Mb voldoende voor full HD, maar in de praktiek is het gewoon een krappe bandbreedte.
Tegenwoordig heb ik glasvezel en gaat het echt veel beter.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Svennie schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:32:
[...]

ik bedoelde 2 MB/s, hij heeft een 20Mbit lijn dus dan kom je effectief uit op 2MB tot 2,5MB. Leek mij ook genoeg vandaar dat ik vroeg waar het aan kon liggen.

Heb gisteren Netflix thuis op de telefoon geprobeerd en dat zag er prima uit, ik weet niet of je kan zien of het 1080 of 720 is op de telefoon maar het was een stuk beter dan bij die vriend. Ik heb thuis 50Mbit geloof ik.
Op de telefoon is het waarschijnlijk 480p. Voor een of andere vreemde reden ondersteunt Neflix alleen HD op een select aantal telefoons en tablets. Mijn TabPro heeft een scherm met 2560x1600 pixels, maar blijkbaar is dat voor Netflix niet goed genoeg om HD te ondersteunden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Trevor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:04:
Ik heb een poos een 20Mb lijn gehad via xs4all, dat was vaak maar 10 effectief via wifi. Bij netflix had ik echt veel buffertijden en lage startresolutie (240). Als er nog iemand op internet bezig was bleef het vaak ook gewoon hangen op 480, en soms naar 720.
Theoretisch is 20Mb voldoende voor full HD, maar in de praktiek is het gewoon een krappe bandbreedte.
Tegenwoordig heb ik glasvezel en gaat het echt veel beter.
Ik heb 40Mb lijn van xs4all die maar 13Mb output geeft. Maar met Netflix heb ik nooit problemen. Begint altijd met lage startresolutie (dit is standaard volgens mij) en dan in 5 sec naar full HD. Ook als ik elders in huis aan het downloaden ben. Nu is het wel bedraad bij mij dus wellicht is Wifi hier vooral de boosdoener (icm met een bepaalde bandbreedte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee aanraders:
The Fall (helaas alleen seizoen 1 beschikbaar... ) - Goede crime thriller. Goede acteurs en echt spannend. Je moet overigens seizoen 2 ook wel gaan kijken, ik weet niet wanneer die beschikbaar komt.

Love/Hate - Iers crime drama. Onder meer met Littlefinger van Game of Thrones :). Zit goed in elkaar en verveelde mij niet :). Genoeg actie maar wel lekker rauw. Heeft geen gelaagdheid zoals The Wire maar is wel lekker Europees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:34

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Iemand nog tips voor series op Netflix? Heb net Peaky Blinders bekeken en de netflix originals die er al wat langer op staan heb ik ook de meeste van gezien zoals:
- House of cards
- Orange is the new black
- Justified
- Breaking bad
- SOA
- Lilyhammer
- Suits (al verder gekeken dan op netflix staat)
- White collar
- Magic City

Mag wel wat rauwer zijn, ben aan Hell on wheels aan het denken of The americans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Als je het wat rauwer mag zijn, denk ik dat je beter voor Hell on Wheels kunt gaan dan voor The Americans. Al is dat imo ook een aanrader. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Chrosser schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:45:
Iemand nog tips voor series op Netflix? Heb net Peaky Blinders bekeken en de netflix originals die er al wat langer op staan heb ik ook de meeste van gezien zoals:
Narcos!

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

- House of cards
- Justified
- Breaking bad
- SOA
- Lilyhammer
- White collar
- Magic City

Mag wel wat rauwer zijn, ben aan Hell on wheels aan het denken of The americans.
Sons of Anarchy

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Fargo natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

- SOA is Sons of Anarchy ;)
- Narcos ben ik aan begonnen! echt een aanrader inderdaad!
- Fargo ken ik nog niet, daar eens naar gaan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
als je er van houdt: from dusk till dawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 15:58

Kraz

Saving the world

- Lijst

Ik ben bijna klaar met Daredevil en die kijkt toch heel lekker weg moet ik zeggen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Iemand nog tips voor series op Netflix?
The Americans is echt een topserie. Zeker een aanrader. Zoals eerder genoemd, Narcos. Misschien From Dusk Till Dawn? Ik denk dat Black Mirror ook een goede tip is voor Tweakers. Deze serie gebruikt technologie als een van de bouwblokken voor donkere, bizarre verhaallijnen.

[ Voor 30% gewijzigd door Tigerblood op 29-10-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Black Mirror ken ik ook nog niet, die ga ik ook eens opzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die staat er toch weer op vanaf seizoen 1?

Zelf kijk ik nu narcos, maar daarna wilde ik SOA gaan zien als dan nog seizoen 1 er staat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 12:57
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:30:
[...]

Die staat er toch weer op vanaf seizoen 1?

Zelf kijk ik nu narcos, maar daarna wilde ik SOA gaan zien als dan nog seizoen 1 er staat.....
Ik wil niet bot doen, maar wat is er moeilijk aan om even de Netflix te openen op je mobiel?
Zie je direct dat SOA s1 er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ik bedoelde aan te geven dat ik sons of anarchy reeds gezien heb (vanaf het begin af aan gevolgd)
Verder was er geloof ik ophef over tijdelijke verwijdering van SOA, en dat dit een fout betrof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
- House of cards
- Justified
- Breaking bad
- SOA
- Lilyhammer
- White collar
- Magic City

Hieronder nog wat aanraders die op Netflix staan en redelijk aansluiten bij jouw lijst:

- the Killing (US versie hebben wij alleen gezien en staat er compleet op)
- Broen (aka the Bridge). De originele versie staan 2 seizoenen van op. Goede serie maar je moet het niet erg vinden om de subs te lezen. Mijn vrouw bijvoorbeeld vind het Zweedse gebrabbel niks.
- Ray Donovan past perfect in jouw lijst. Top serie.
- Als je rauw wilt kun je beter Deadwood kijken i.p.v. Hell on Wheels. De laatste is een slap aftreksel van.
- Better call Saul (met Saul uit Breaking Bad)
- Bloodline
- Penny Dreadful (horror like)
- The Walking Dead al zul je wel al verder zijn als wat op Netflix staat
- Boss ! Kennen volgens mij niet veel mensen. Zit in het straatje van House of Cards. Gaat wat minder diep en heeft een andere invalshoek. Gaat over de burgemeester van Chicago. Aanrader.
- Luther: BBC detective serie met Idris Elba

Wellicht ook nog leuk afhankelijk van je smaak;

- Brooklyn nine nine (comedy, 20 minuten afleveringen)
- Utopia (al ben ik zelf na 4 eps afgehaakt maar krijgt vrij goede reviews)
- Bates Motel (jonge Norman Bates)
- Jericho ( 2 seizoenen. Nuke gaat af in US)

Zo, ik denk dat je met de rest van de opties door anderen hier, een aardige to watch list kan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder nog andere goede series:
Sherlock
Marco Polo
Ripper Street
Californication
Line of Duty (pas 1 seizoen beschikbaar)
The Fall (pas 1 seizoen beschikbaar)
Love/Hate
Twin Peaks

Je hebt dus nog genoeg te zien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Bedankt allemaal! Ik ga eens op onderzoek uit.

Heb van een aantal series al een begin gemaakt maar ben ik ook weer afgehaakt omdat ik het niet interessant genoeg vond. Zo pakte Luther mij niet terwijl deze serie best hoge cijfers krijgt. Zo zijn er nog een paar. In ieder geval heb ik genoeg te doen de komende tijd haha thnx! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Jammer dat niet alle seizoenen van Bates Motel erop staan. Prettige serie, zit telkens op het puntje van mijn stoel.

Verder ben ik van de Scandinavische series, maar het duurt weer een eeuw totdat er weer een nieuw seizoen is van een of andere misdaadserie. Ik geniet gewoon van de grauwere sferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:35

Shabbaman

Got love?

Ik lees net dat er weer een boel verwijderd gaat worden: http://www.netflix-nederl...erom-veel-titels-de-klos/

R.I.P.D. heb ik laatst bekeken, dat was best een grappige film. Dus als je vanavond niks te doen hebt, grijp je kans voor het te laat is.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hmmm. Ik had The Tudors nog op mijn lijstje 'ooit aan beginnen' staan. Dat gaat 'em dus niet meer worden..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:21
Shabbaman schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:51:
Ik lees net dat er weer een boel verwijderd gaat worden: http://www.netflix-nederl...erom-veel-titels-de-klos/

R.I.P.D. heb ik laatst bekeken, dat was best een grappige film. Dus als je vanavond niks te doen hebt, grijp je kans voor het te laat is.
Jammer dat er weer wat af gaat. Maar er wordt niet gesproken over wat er bij komt (dat is denk ik omdat je dat niet kunt achterhalen? ). De lijst die er staat bevat nou niet veel waar ik van denk. He wat jammer. Meeste zaken zijn of niet interessant voor mij of heb ik al gezien.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Webgnome schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:04:
[...]

Jammer dat er weer wat af gaat. Maar er wordt niet gesproken over wat er bij komt (dat is denk ik omdat je dat niet kunt achterhalen? ). De lijst die er staat bevat nou niet veel waar ik van denk. He wat jammer. Meeste zaken zijn of niet interessant voor mij of heb ik al gezien.
Dat staat ook wel op die site, maar in een ander artikeltje. Hier kan je bijvoorbeeld zien wat er deze week bij is gekomen. Dat dat niet in hetzelfde artikel staat is omdat toevoegen en verwijderen meestal niet op dezelfde dag plaatsvindt. En zo hebben ze twee keer clickbait ;)

EDIT: er staat trouwens ook wel een lijstje met wat speculatie over toe te voegen series op: http://www.netflix-nederl...hijnen-series-op-netflix/

[ Voor 9% gewijzigd door Shabbaman op 30-10-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Shabbaman schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:09:
[...]

Dat staat ook wel op die site, maar in een ander artikeltje. Hier kan je bijvoorbeeld zien wat er deze week bij is gekomen. Dat dat niet in hetzelfde artikel staat is omdat toevoegen en verwijderen meestal niet op dezelfde dag plaatsvindt. En zo hebben ze twee keer clickbait ;)

EDIT: er staat trouwens ook wel een lijstje met wat speculatie over toe te voegen series op: http://www.netflix-nederl...hijnen-series-op-netflix/
Ze kunnen dus helaas niet voorspellen welke series er worden toegevoegd. Die laatste link verwijst naar seizoenen van series die er al op staan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Tigertje schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:05:
[...]

Ze kunnen dus helaas niet voorspellen welke series er worden toegevoegd. Die laatste link verwijst naar seizoenen van series die er al op staan namelijk.
Dan kijk je niet goed :)

Bij sommige series is dit inderdaad, bij sommige niet, Homeland komt in December er volgens hun op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
4Br0k3n3rr0r schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:29:
Jammer dat niet alle seizoenen van Bates Motel erop staan. Prettige serie, zit telkens op het puntje van mijn stoel.

Verder ben ik van de Scandinavische series, maar het duurt weer een eeuw totdat er weer een nieuw seizoen is van een of andere misdaadserie. Ik geniet gewoon van de grauwere sferen.
Scandinavische series zijn vaak fijn qua sfeer inderdaad. Staat wel een Franse serie op die hier ook een vleugje van schijnt te hebben (moet het zelf nog kijken): witnesses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Rockvee2 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:35:
[...]

Dan kijk je niet goed :)

Bij sommige series is dit inderdaad, bij sommige niet, Homeland komt in December er volgens hun op.
Homeland staat al maanden op Netflix...
Daarnaast staat het er gewoon boven: "De te verschijnen seizoenen van series op Netflix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Homeland seizoen 4. Er staan ook series tussen die nog niet op Netflix staan, daar wordt seizoen 1 vermeld. Zo kunnen we blijkbaar vanaf volgende week genieten van seizoen 1 van Master of None (zegt me niets, overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:49:
Ik wil niet bot doen, maar wat is er moeilijk aan om even de Netflix te openen op je mobiel?
Ja, daar heb je wel gelijk in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Schimanski81 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:53:
[...]

Scandinavische series zijn vaak fijn qua sfeer inderdaad. Staat wel een Franse serie op die hier ook een vleugje van schijnt te hebben (moet het zelf nog kijken): witnesses.
De beschrijving sprak me wel aan, dus die staat vanaf nu ook op mijn lijstje *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Een collega zei dat op netflix sons seizoen 7 al beschikbaar is, die komt pas komende zomer in nl als ik het goed zag, vanwaar dit grote verschil? :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
martinusz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:09:
Een collega zei dat op netflix sons seizoen 7 al beschikbaar is, die komt pas komende zomer in nl als ik het goed zag, vanwaar dit grote verschil? :?
Netflix-nederland is geen officiele site van Netflix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Rockvee2 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:05:
[...]

Netflix-nederland is geen officiele site van Netflix :)
Ik bedoelde dat het in Belgie al beschikbaar is, terwijl hier seizoen 6 nog niet zo lang beschikbaar is. Zou verwachten dat nl en be niet zoveel zouden verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
martinusz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:10:
[...]

Ik bedoelde dat het in Belgie al beschikbaar is, terwijl hier seizoen 6 nog niet zo lang beschikbaar is. Zou verwachten dat nl en be niet zoveel zouden verschillen.
RTL heeft denk ik de exclusieve rechten voor seizoen 7 die netflix niet te pakken kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Zo, laatste seizoen van Hemlock grove gekeken. (Staat sinds kort op Netflix) Toch wel jammer dat het nu afgelopen is. Was een goede serie.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
martinusz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:09:
Dan kijkt die collega waarschijnlijk naar het US aanbod. In NL is niet zo lang geleden S6 toegevoegd. Ik ben er net mee begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
WernerL schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:39:
Zo, laatste seizoen van Hemlock grove gekeken. (Staat sinds kort op Netflix) Toch wel jammer dat het nu afgelopen is. Was een goede serie.
klopt maar ik vond seizoen 3 minder dat de eerste 2 seizoenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:43

Daniel36

vernieuwde formule

Ik ben deze week begonnen Californication opnieuw te bekijken, vanaf aflevering 1 en het bevalt geweldig.
Al eerder Netflix gehad, paar jaar geleden via een omweggetje omdat het toen nog niet in Nederland aangeboden werd.
Mee gestopt om dingen als Genesis e.d. te gebruiken, maar na de commotie rond illegale streamingdiensten (en het feit dat ik het zat was altijd dingen te moeten veranderen/instellen) weer Netflix genomen.
Mevr.D36 kijkt nu Drop Dead diva.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
meesje schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:03:
[...]

Dan kijkt die collega waarschijnlijk naar het US aanbod. In NL is niet zo lang geleden S6 toegevoegd. Ik ben er net mee begonnen.
Nee hij woont in belgie, blijkbaar lopen ze wat voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:03:
[...]

Nope, was vorige week in België en de Belgische Netflix heeft inderdaad SOA7. Stond er echt van te kijken.

Heb net alle afleveringen van Black Mirror gezien. Heel erg morbide, maar ik vond het wel zeer goed gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Ben begonnen met lilyhammer. Op zich best prima maar meer een soort halve humor met serieus gedoe. Het is het net niet. Maar weet van ellende niet meer wat ik moet gaan kijken. Zoek echt iets zoals breaking bad of homeland of zo. Uiteraard die 2 al gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
jaydenjarno schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:50:
Ben begonnen met lilyhammer. Op zich best prima maar meer een soort halve humor met serieus gedoe. Het is het net niet. Maar weet van ellende niet meer wat ik moet gaan kijken. Zoek echt iets zoals breaking bad of homeland of zo. Uiteraard die 2 al gezien
Black mirror misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Black mirror? Die ken ik niet. Ga ik morgenochtend gelijk kijken. Dank je wel voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray Donovan zal ook in de smaak vallen. Check anders even een paar berichten naar boven waar hele lijsten staan met allemaal goede series op Netflix :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:33:
Ray Donovan zal ook in de smaak vallen. Check anders even een paar berichten naar boven waar hele lijsten staan met allemaal goede series op Netflix :).
~
met wat kan je Ray Donovan het beste vergelijken ? één of andere csi ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:45
razerBE schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:12:
[...]

~
met wat kan je Ray Donovan het beste vergelijken ? één of andere csi ofzo ?
Ray Donovan is beetje als Dexter (iemand die heel erg op zichzelf heeft en criminele dingen doet, alleen iets geloofwaardiger)
Ray is Ier en ook zijn hele familie komt erin voor gezin en broertjes en papa!

Blijft erg spannend! Zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:22

odan

The dark side is within all!

is er eigenlijk al wat bekent over wanneer we de html5 player kunnen gebruiken in firefox?

zoeken op google levert alleen maar maanden oude berichten op dat het nu mogelijk zou zijn. maar blijf toch echt "verplicht" om silverlight te gebruiken.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
odan schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:11:
is er eigenlijk al wat bekent over wanneer we de html5 player kunnen gebruiken in firefox?

zoeken op google levert alleen maar maanden oude berichten op dat het nu mogelijk zou zijn. maar blijf toch echt "verplicht" om silverlight te gebruiken.
Silverlight wordt niet magisch omgezet naar html5. De site moet het ook ondersteunen.
Vanaf FF42 werkt bij Netflix de html5 player (met EME) voor de 32 en 64-bits versies van FF.
De officiële pagina is zo te zien nog niet eens bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
jaydenjarno schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:21:
Black mirror? Die ken ik niet. Ga ik morgenochtend gelijk kijken. Dank je wel voor de tip
Zeer goede serie.Zojuist aflevering 2 gekeken.Netflix maakt het derde seizoen. Hoop dat je het goed vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Lizard schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:27:
[...]

Silverlight wordt niet magisch omgezet naar html5. De site moet het ook ondersteunen.
Vanaf FF42 werkt bij Netflix de html5 player (met EME) voor de 32 en 64-bits versies van FF.
De officiële pagina is zo te zien nog niet eens bijgewerkt.
zojuist geprobeerd met FF42 zonder silverlight. maar werd nog steeds "verplicht" om silverlight te installeren.

zal het komende dagen nog maar eens blijven proberen dan.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
odan schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:22:
[...]

zojuist geprobeerd met FF42 zonder silverlight. maar werd nog steeds "verplicht" om silverlight te installeren.

zal het komende dagen nog maar eens blijven proberen dan.
Dit werkt wel alleen voor Windows. Verder controleert Netflix de useragent, dus die moet ook niet gespoofd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Lizard schreef op maandag 09 november 2015 @ 00:39:
[...]
Dit werkt wel alleen voor Windows. Verder controleert Netflix de useragent, dus die moet ook niet gespoofd zijn.
gebruik windows, useragent is niks mee gedaan. had silverlight verwijderd van de computer. maar alsnog kwam de melding silverlight nodig.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:12
Rockvee2 schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:11:
[...]

Zeer goede serie.Zojuist aflevering 2 gekeken.Netflix maakt het derde seizoen. Hoop dat je het goed vond.
Zeer goede serie?
Ik heb beide seizoenen gezien op Netflix en vond het eigenlijk maar erg matig. Op zich wel grappige ideeën, maar geloof niet dat ik verder ga kijken met een nieuw seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

- House of cards
- Justified
- Breaking bad
- SOA
- Lilyhammer
- White collar
- Magic City

Hell on wheels is wel tof. Het laatste seizoen is een beetje vreemd en opgesplitst en met 'nieuwe verhaallijnen' (niet slechter ofzo, maar bijna alle personages zijn nieuw), maar het tweede deel dat ergens in december begint lijkt ook de oude verhaallijnen weer op te pakken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
terra nova uitgekeken.
Jammer dat er geen 2de sezoen zal aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Netflix hun eigen anime serie (gewoon exclusieve streamingrechten) "The 7 deadly sins" is helemaal niet slecht. Ik geniet enorm ervan. Alleen, de andere recente anime updates (in BE) vallen dik tegen qua subtitle support. Pff... enkel Franse ondertitels, niet eens Engels! Ik mag dan bijna drietalig zijn tegenwoordig, maar FR subs gaan er bij mij niet in :p Grr... Voorbeelden: Psycho pass, hunter x hunter s2 (of was het nu fairy tail...). Allemaal FR subs.

Dan probeer je dat uit te leggen via hun online support: laten ze je eerst uw language settings aanpassen.. Wat natuurlijk niet werkt. Maar goed, ik probeer vriendelijk te blijven en uiteindelijk sturen ze je door naar de pagina met de laatste serieus en films die je hebt gezien. En daar moet je de serie of film aanklikken en jouw probleem melden. Zucht. Bleek dat Psycho Pass nog niet in de lijst voorkwam omdat ik die nog niet heb uitgekeken! Een nog diepere zucht.

Zelfs een oude film als "Van Wilder" was niet eens voorzien van NL subs. :s

/edit: naderhand lijkt Psycho pass er sowieso gewoon niet bij voor te komen... euh. Ik heb em volledig gestreamed op mijn iPhone nochtans 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Dakoina op 10-11-2015 08:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dakoina schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:12:
Netflix hun eigen anime serie (gewoon exclusieve streamingrechten) "The 7 deadly sins" is helemaal niet slecht. Ik geniet enorm ervan. Alleen, de andere recente anime updates (in BE) vallen dik tegen qua subtitle support. Pff... enkel Franse ondertitels, niet eens Engels! Ik mag dan bijna drietalig zijn tegenwoordig, maar FR subs gaan er bij mij niet in :p Grr... Voorbeelden: Psycho pass, hunter x hunter s2 (of was het nu fairy tail...). Allemaal FR subs.

Dan probeer je dat uit te leggen via hun online support: laten ze je eerst uw language settings aanpassen.. Wat natuurlijk niet werkt. Maar goed, ik probeer vriendelijk te blijven en uiteindelijk sturen ze je door naar de pagina met de laatste serieus en films die je hebt gezien. En daar moet je de serie of film aanklikken en jouw probleem melden. Zucht. Bleek dat Psycho Pass nog niet in de lijst voorkwam omdat ik die nog niet heb uitgekeken! Een nog diepere zucht.

Zelfs een oude film als "Van Wilder" was niet eens voorzien van NL subs. :s

/edit: naderhand lijkt Psycho pass er sowieso gewoon niet bij voor te komen... euh. Ik heb em volledig gestreamed op mijn iPhone nochtans 8)7
Zal wel komen omdat ze alleen de rechten voor Wallonië hebben en niet voor Vlaanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:07

ilm

Klopt, maar dankzij dat staan er wel al zaken op die nog niet op de Hollandse netflix staan.

Ook juist begonnen met 7 deadly sins. Voorlopig OK maar die typische Japanse kinderzaken komen men oren uit. Hier is het vooral dat 'sexistisch' gedoe en hoog stemmetje :)

Knights of Sidonia was fantastisch, al het goede van anime (topic/setting, graphics) zonder de nadelen. Net zoals Brotherhood, death note, etc. Anime netflix recommendaties altijd welkom. Fairy tail heb ik afgehaakt, mss tweede kans geven?

Juist homeland seizoen 4 gezien. Een van de beste series die ik het laatste jaar heb gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Zal wel komen omdat ze alleen de rechten voor Wallonië hebben en niet voor Vlaanderen.
8)7 Wat hou ik van mijn apenland...

Ondertussen lijkt Psycho Pass verdwenen uit de lijst :( Ik had beter niks gezegd en mijn Frans nog wat verbeterd :D

Fairy Tail en Hunter X Hunter zijn meer op de jongere generatie gefocused, maar ik blijf ze eigenlijk goed vinden. Ik was eerlijk gezegd nooit van plan dat eerste seizoen uit te kijken.

Call me a child, ik vind dat sexistisch gedoe wel grappig in "The 7 Deadly Sins" :D "Is dat de manier waarop je dag moet zeggen *honk honk* :> "

[ Voor 51% gewijzigd door Dakoina op 10-11-2015 13:25 . Reden: beetje meer replyen via deze post ]

Verwijderd

Ze hebben pas de gloednieuwe BBC serie River toegevoegd. Wat mij betreft een aanrader! Mooie mix van Scandinavische en Engelse sfeer met in de hoofdrol de Zweed Skarsgård.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo ik heb in 1 dag het hele seizoen van Master of None er even doorheen gekeken.
Toch wel een leuke serie, mooi gefilmd, lekkere muziek, prima acteerwerk, grappig maar geen flauwe comedy, toch wel een aanradertje als je het mij zou vragen.

Het lijkt eigenlijk wel een beetje op Girls wat de zelfde eigenschappen heeft maar dan met een vrouw in de hoofdrol.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Er zal op korte termijn een aantal titels verdwijnen, o.a. Battlestar Galactica en The Falling Skies.

[ Voor 4% gewijzigd door Olga2000 op 19-11-2015 13:57 ]

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Olga2000 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:55:
Er zal op korte termijn een aantal titels verdwijnen, o.a. Battlestar Galactica en The Falling Skies.
Ik ben met Battlestar Galactica bezig. Wanneer zal deze verdwijnen?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Rockvee2
  • Niet online
Battlestar Galactica (4 seizoenen) Actie 2003 8.8 14-12-2015

Op 14-12-2015

Het kan zijn dat de titel op tijd weer verlengt wordt. Ik zou even met netflix chatten met de vraag of de titel behouden mag worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Master of None WTF: Carrie (Homeland) is getrouwd met Stan (The Americans) :').

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Iemand al iets meer gehoord over Arrow seizoen 3?

http://www.netflix-nederl...hijnen-series-op-netflix/

Daar staat al maanden 'najaar 2015'
Natuurlijk een rekbaar begrip...

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Olga2000 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:55:
Beide top series. Fallimg skies heb ik gekeken, Battlestar nog niet eens eerste seizoen afgerond. Dat wordt dus bingen komende weken! 8)

Divide and conquer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:59:
Master of None WTF: Carrie (Homeland) is getrouwd met Stan (The Americans) :').
Mooie aflevering was dat ja.
Claire is trouwens toch best wel een mooie vrouw, nu ze uit haar bureaucratische pakje was viel me dat eigenlijk pas op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Klopt, 14 december. Ik ben zelf snel deze maar afkijken. Ik moet nog laatste 14 afleveringen van seizoen 4. Kan in een weekend.

Tevens komen nieuwe gave series, zoals Hannibal (2 seizoenen), Marvel’s Jessica Jones, Suits (seizoen 4) etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hinterland iemand die al gezien? Ik heb twee afleveringen gezien en vind het een goede en mooie gefilmde serie. De e setting is het platteland van Wales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 15:35
Olga2000 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:26:
Klopt, 14 december. Ik ben zelf snel deze maar afkijken. Ik moet nog laatste 14 afleveringen van seizoen 4. Kan in een weekend.

Tevens komen nieuwe gave series, zoals Hannibal (2 seizoenen), Marvel’s Jessica Jones, Suits (seizoen 4) etc...
Bron? Want Hannibal wil ik wel echt graag zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Eigenlijk bizar dat ik nu mij moet gaan haasten om iets af te kijken, terwijl ik juist geld betaal om op mijn eigen gekozen tijd een bepaalde serie te kunnen kijken. Dit gaat dus direct tegen hetgeen in waarvoor ik deze dienst afneem. Ik begrijp dat niet altijd alles toegankelijk kan blijven, maar een serie als Battlestar Galactica kijk je niet zo snel af (55 min x 4 seizoenen x 24 afleveringen = 5280 min = 88 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wcduck schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:12:
Eigenlijk bizar dat ik nu mij moet gaan haasten om iets af te kijken, terwijl ik juist geld betaal om op mijn eigen gekozen tijd een bepaalde serie te kunnen kijken. Dit gaat dus direct tegen hetgeen in waarvoor ik deze dienst afneem. Ik begrijp dat niet altijd alles toegankelijk kan blijven, maar een serie als Battlestar Galactica kijk je niet zo snel af (55 min x 4 seizoenen x 24 afleveringen = 5280 min = 88 uur).
Nee je betaald niet om op je eigen tempo een bepaalde serie te kunnen kijken, je betaald om op je eigen tempo naar het netflix aanbod te kijken.

Battlestar Galactica is uit eind jaren 70. Als je dat nu nog niet gezien hebt dan ben je gewoon wat laat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:07

ilm

Poulske schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:23:
[...]

http://netflixinbelgie.be...-en-nieuwe-top-originals/

En Jessica Jones is er! Wel nog niets van gezien, eerst nog andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Donstil schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:18:
[...]

Nee je betaald niet om op je eigen tempo een bepaalde serie te kunnen kijken, je betaald om op je eigen tempo naar het netflix aanbod te kijken.

Battlestar Galactica is uit eind jaren 70. Als je dat nu nog niet gezien hebt dan ben je gewoon wat laat :+
If you want to mock him, get your facts straight.
Hij kijkt de remake van Battlestar Galactica. Vele malen beter dan het origineel. En 4 seizoenen i.p.v. 1 seizoen.
je hebt overigens wel een beetje gelijk want de remake en het origineel staan al sinds het begin van Netflix in Nederland op de lijst. Dus hij heeft inderdaad genoeg tijd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tigertje schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:20:
[...]

Hij kijkt de remake van Battlestar Galactica. Vele malen beter dan het origineel. En 4 seizoenen i.p.v. 1 seizoen.
je hebt overigens wel een beetje gelijk want de remake en het origineel staan al sinds het begin van Netflix in Nederland op de lijst. Dus hij heeft inderdaad genoeg tijd gehad.
Maar klagen over iets wat er niet opstaat (of af gaat) is makkelijker dan genieten van alles wat er wel opstaat.

Zullen we in dit soort topics altijd blijven houden ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 12:51

Winkiller

De Mopperpot

Donstil schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:24:
[...]

Maar klagen over iets wat er niet opstaat (of af gaat) is makkelijker dan genieten van alles wat er wel opstaat.

Is er al bekend of Defiance S3 op Netflix komt eerdaags ?

Ik vond S2 wel vermakelijk en mis eigenlijk Stahma Tarr voor ik naar bed ga. ;)

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/80/23/8d/80238d8d8b266e82156c8dcfa8c7f5c3.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Winkiller op 20-11-2015 21:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:18:
[...]

Daar heb je gelijk in. Het abonnement is zes weken geleden afgesloten. Toen zat in het aanbod van Netflix Battlestar Galactica. Er werd niet aangegeven dat dit snel eruit zou worden gehaald. Sterker nog, op dit moment is het ook niet zichtbaar in de Netflix app.
Ik had het over de remake. Het doet niet ter zake hoe lang het geleden is dat de serie is gemaakt.

Het is feitelijk een kwestie van verwachtingen die je bij de dienst afneemt. Ik vind dat Netflix tekort schiet in de communicatie naar hoe lang een serie/film zichtbaar is. Dit lijkt mij eenvoudig toe te voegen in de apps.
Punt 1 heb je gelijk in, punt 2 niet. Ik heb pas sinds kort Netflix. Om in zes weken al die uren aan BSG te kijken lijkt me niet gezond.
Donstil schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:24:
[...]

Dit lijkt me een te eenvoudige voorstelling van de zaken. Je zit midden in een serie, en je moet ineens afhaken met kijken. Probeer het te vergelijken met een geboekte rondreis door Amerika waarin je gepland gedurende een maand een tiental bezienswaardigheden te bekijken. Vervolgens kom je daar aan, en blijk je slechts drie dagen te hebben om de gehele rondreis te maken. Dit had eenvoudig voorkomen kunnen worden als de reisorganisator je op de hoogte had gesteld dat de reis slechts drie dagen zou duren.

Bij een film vind ik het niet zo erg als deze ineens verdwijnt. Bij series zou ik graag tijdig een seintje willen krijgen.

[ Voor 45% gewijzigd door wcduck op 20-11-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
wcduck schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:01:
[...]
Het is feitelijk een kwestie van verwachtingen die je bij de dienst afneemt. Ik vind dat Netflix tekort schiet in de communicatie naar hoe lang een serie/film zichtbaar is. Dit lijkt mij eenvoudig toe te voegen in de apps.
Dat punt is al langsgekomen hier. Sommige devices hebben het wel en anderen weer niet. Dat is inderdaad vervelend.
Overigens doet Netflix Nederland heel erg zijn best om het goed bij te houden. Hun informatie is redelijk betrouwbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Boek je Amerika (Netflix) icm een bepaalde atractie dan is het idd misleidend als deze atractie halverwegen je verblijf ineens dicht gaat maar dat is hier niet gebeurd.

Je hebt hier een reis Amerika geboekt waar honderden dingen te doen zijn en 1 van de dingen op je lijstje is echter dicht gegaan, al het andere is nog steeds gewoon open.

Wie heeft dat niet ooit eens meegemaakt op reis? Ik in ieder geval wel. Er is altijd wel een atractie dicht in een pretpark, of een museum in renovatie of wat dan ook.

Niemand heeft bij Netflix een abonnement afgesloten waarvan Netflix zegt "Met 1 maand lang onbeperkt serie X kijken", ik heb de algemene voorwaarden nooit gelezen maar kan me goed voorstellen dat dit wel vernoemd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ook als het in de alg voorwaarden staat, zuigt het dat series zomaar verdwijnen. De meeste mensen weten dat pas nadat het ze de eerste keer overkomt bij een serie waar ze halverwege zijn.

Ook series waarvan de eerste seizoenen niet zijn opgenomen zijn irritant.

Ik begrijp de noodzaak (immers moeten de rechten worden gekocht en moet de rechthebbende het dus ook willen verkopen), maar IMHO nodigen beide (halverwege kijken er af gooien en halverwege de serie op Nf zetten) uit tot downloaden...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Poulske schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:23:
[...]

Hannibal is nu beschikbaar op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Tigertje schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:19:
[...]

Dat punt is al langsgekomen hier. Sommige devices hebben het wel en anderen weer niet. Dat is inderdaad vervelend.
Overigens doet Netflix Nederland heel erg zijn best om het goed bij te houden. Hun informatie is redelijk betrouwbaar.
Een paar maanden geleden heb hier een klein handleiding geschreven hoe je verwijderdatum in een browser kan achterhalen. De meeste apps hebben functionaliteit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Olga2000 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:18:
[...]

Hannibal is nu beschikbaar op Netflix.
Ik zie het, weer iets wat ik moet kijken. :+
Nu nog bezig met The Americans, dan Narcos en daarna ga ik pas aan Hannibal beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 11:13

burgt

Starbass

Jessica Jones is wel weer echt top, heb de eerste paar afleveringen gezien, maar het niveau is weer erg goed. Vergelijkbaar met Daredevil, dus zo ontzettend veel beter dan een Arrow, Flash, Agents of SHIELD :D

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
burgt schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:47:
Jessica Jones is wel weer echt top, heb de eerste paar afleveringen gezien, maar het niveau is weer erg goed. Vergelijkbaar met Daredevil, dus zo ontzettend veel beter dan een Arrow, Flash, Agents of SHIELD :D
Is het een crossover? Bijvoorbeeld dat ik JJ moet kijken voor seizoen 2 van Daredevil, of is dit nog niet bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
burgt schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:47:
dus zo ontzettend veel beter dan een Arrow, Flash, Agents of SHIELD :D
Maar daar is dan ook maar heel weinig voor nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat die lead uit Broadchurch meespeelt bij Jessica Jones, nou toch maar eens kijken dan :). Ook nog andere grote namen aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 11:13

burgt

Starbass

Poulske schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:44:
[...]

Is het een crossover? Bijvoorbeeld dat ik JJ moet kijken voor seizoen 2 van Daredevil, of is dit nog niet bekend?
Wel een crossover met Luke Cage die ze nu aan het maken zijn. Maar de rode duivel is tot afl 7 nog niet overgestoken.
Donstil schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 17:07:
[...]

Maar daar is dan ook maar heel weinig voor nodig :+
Klopt helemaal :D De grote teen van de extra's in Jessica Jones hebben nog meer acteer taent dan de Arrow >:)
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 23:33:
Ik zie dat die lead uit Broadchurch meespeelt bij Jessica Jones, nou toch maar eens kijken dan :). Ook nog andere grote namen aanwezig.
Carrie-Anne Moss is dan denk ik de grootste naam van de rest.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Pagina: 1 ... 73 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.