En uiteindelijk zullen alle 4 de series samen komen in 1 mini serie, The Defenders.burgt schreef op zondag 22 november 2015 @ 00:37:
[...]
Wel een crossover met Luke Cage die ze nu aan het maken zijn. Maar de rode duivel is tot afl 7 nog niet overgestoken.
Ik persoonlijk ben na een aantal afleveringen van Daredevil afgehaakt...burgt schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:47:
Jessica Jones is wel weer echt top, heb de eerste paar afleveringen gezien, maar het niveau is weer erg goed. Vergelijkbaar met Daredevil, dus zo ontzettend veel beter dan een Arrow, Flash, Agents of SHIELD
Had gehoopt dat JJ beter dan dat zou worden... ga hem evengoed wel checken maar als ik het zo lees ben ik er bang voor.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Aah oke, alsof ik nog niets heb om te kijken.Deadsy schreef op zondag 22 november 2015 @ 01:01:
[...]
En uiteindelijk zullen alle 4 de series samen komen in 1 mini serie, The Defenders.
Wat me vooral opviel bij JJ, in elk geval de eerste 2,5 aflevering die ik nu gezien hebben, is dat ze ook veel tijd steken in het introduceren en uitdiepen van Cage, die overigens de volgende Defender is die zijn eigen serie krijgen gaat.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Inderdaad ik ben ook erg verrast door Jessica Jones, het heeft wel wat en ik heb pas 2 afleveringen gezien.burgt schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:47:
Jessica Jones is wel weer echt top, heb de eerste paar afleveringen gezien, maar het niveau is weer erg goed. Vergelijkbaar met Daredevil, dus zo ontzettend veel beter dan een Arrow, Flash, Agents of SHIELD
Bij Arrow waren ze na S1 de weg al kwijt en ben ik afgehaakt, het werd een soap in mijn ogen.

Ik vond Daredevil ook niet bepaald een top serie. Heb het wel afgekeken trouwens.Thalaron schreef op zondag 22 november 2015 @ 07:29:
[...]
Ik persoonlijk ben na een aantal afleveringen van Daredevil afgehaakt...
Had gehoopt dat JJ beter dan dat zou worden... ga hem evengoed wel checken maar als ik het zo lees ben ik er bang voor.
Gisteren begonnen met Jessica Jones en tot nu toe wel vermakelijk.
Heb er alweer 12 gezien, nog maar 1 te gaan. De bad guy is toch wel weer erg goed neergezet. Vanavond de laatste kijken (heeft ook zo zn nadelen dat het hele seizoen meteen online staat
).
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Vind het eigenlijk wel lekker en logisch. Hem helemaal niet introduceren zou raar zijn aangezien hij toch een rol speelt en ook nog zijn eigen serie krijgt.avotar schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:23:
Wat me vooral opviel bij JJ, in elk geval de eerste 2,5 aflevering die ik nu gezien hebben, is dat ze ook veel tijd steken in het introduceren en uitdiepen van Cage, die overigens de volgende Defender is die zijn eigen serie krijgen gaat.
Misschien willen ze er in zijn eigen serie echt diep op ingaan en willen ze de basis alvast uit de weg halen.
Kan me ook voorstellen dat het te maken heeft met Iron Fist.
Misschien komt deze al langs in Luke Cage en willen ze Luke Cage al een beetje introduceren in JJ zodat het in de Luke Cage serie niet te druk word met de volledige intro van 2 helden, want als je dan Luke Cage kijkt dan ken je hem al een beetje.
Want de meeste mensen zullen denk ik wel alle 4 de series kijken.
Want als ze de echte origin van Iron Fist aanhouden dan kan ik me goed voorstellen dat ze deze alvast langs laten komen in Luke Cage en er dan in de Iron Fist serie dieper op in gaan.
En als je dan toch al bij Iron Fist bent kun je ook even Dr Strange langs laten komen. De link tussen hem en de Defenders is er toch al.
Verwijderd
Jessica Jones: Eerste 20 minuten gekeken toen uitgezet, misschien nog een andere keer verder.
Fjällbacka Murders: Eerste aflevering goed, tweede al een stuk minder en erg voorspelbaar.
Annika Bengtzon: Eerste aflevering best oké en nu de tweede aan het kijken die houdt niet over.
Fjällbacka Murders: Eerste aflevering goed, tweede al een stuk minder en erg voorspelbaar.
Annika Bengtzon: Eerste aflevering best oké en nu de tweede aan het kijken die houdt niet over.
op welk abonnement zitten jullie hier ?
Momenteel zit ik op de €10/maand
is de uprade het waard naar €12/maand ( incl ultra HD ? )
volgens mij is er nog niet zoveel content aanwezig.
2 schermen + HD voor 7,99 per maand.razerBE schreef op woensdag 25 november 2015 @ 04:17:
Volgens Netflix is niet alle content aanwezig in HD of Ultra HD.
Ik heb zelf geen UHD TV dus kan moeilijk oordelen of je het verschil echt gaat zien, denk dat ik er zelf wel voor zou gaan. Als ik dan toch het geld heb uitgegeven voor zo'n TV wil ik er van genieten ook, al is niet alle (oude) content beschikbaar. Daarnaast is een abonnement met 4 schermen volgens mij erg goed te delen met een ander huishouden (vrienden, fam etc) wat de kosten weer kan drukken.
Ik heb zelf het abo met UHD (en een UHD tv). Het klopt dat de beschikbare content nog redelijk beperkt is (zeker tegenover gewone HD), maar alle netflix originals series die uitkomen worden in UHD uitgebracht.razerBE schreef op woensdag 25 november 2015 @ 04:17:
Het verschil in beeldkwaliteit is niet zo enorm als tussen SD en FHD, maar het is zeker merkbaar. Alles ziet er nog net dat tikkeltje scherper uit.
Je moet wel rekening houden met de bandbreedte die zo'n stream verstookt. Als je een minder snelle lijn hebt kan je wel eens problemen krijgen, zeker als tegelijk iemand anders aan het internetten is (en een downloadje start oid).
De enige reden om te upgraden naar UltraHD abo is volgens mij als je niet toekomt met 2 schermen. Bij het UltraHD abo heb je recht op 4 gelijktijdige views. Heb dat hier zelf onlangs moeten doen omdat we met 4 in huis wel af en toe voorhadden dat iemand niet kon kijken omdat er al 2 anderen aan het kijken waren.razerBE schreef op woensdag 25 november 2015 @ 04:17:
Verwijderd
Arne Dahl: Best leuke serie deze ga ik even verder kijken
.
Het is nog niet zo gemakkelijk om een goede Scandinavische serie te vinden op Netflix die ik nog niet heb gezien. The Killing en The Bridge heb ik namelijk al gezien
en zijn beide erg goed.
Heeft iemand River ook al gekeken?
Het is nog niet zo gemakkelijk om een goede Scandinavische serie te vinden op Netflix die ik nog niet heb gezien. The Killing en The Bridge heb ik namelijk al gezien
Heeft iemand River ook al gekeken?
Voor het eerst toch het gevoel dat het stil begint te vallen. Komt hier en daar wel wat uit maar veel zaken had ik toch al wel verwacht.
Vraag me dan ook af waar Gotham, agents of shield, the flash, person of interest hawaii five o, the last ship zijn.
Voor m'n gevoel wordt er wel iedere week een detective toegevoegd ;-).
Vraag me dan ook af waar Gotham, agents of shield, the flash, person of interest hawaii five o, the last ship zijn.
Die rechtev van de series liggen bij Veronica /Foxronwiel schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:44:
Voor het eerst toch het gevoel dat het stil begint te vallen. Komt hier en daar wel wat uit maar veel zaken had ik toch al wel verwacht.
Ik zit op het duurste abonnement maar dat komt omdat ik het deel met drie vrienden.razerBE schreef op woensdag 25 november 2015 @ 04:17:
Ze betalen via automatische overboeking allemaal €3,- en ik laat hem automatisch doorlopen.
Zo hebben we er nooit omkijken naar maar kijken we wel lekker met vier man (We wonen niet samen). Ideaal.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Betaal ook maar 3 euro per maand. Delen werkt prima! 
Eerste seizoen van Orange Is the New Black gezien. Leuke serie.
Lange tijd mee gewacht omdat ik dacht dat het meer iets voor vrouwen zou zijn maar dat valt reuze mee.
Verwacht ook zeker niet dat het als Oz is, want dat is het niet. Oz is veel harder en rauwer.
OITNB heeft meer humor al lijkt het soms wel kleuterklas, die gevangenis.
Eerste seizoen van Orange Is the New Black gezien. Leuke serie.
Lange tijd mee gewacht omdat ik dacht dat het meer iets voor vrouwen zou zijn maar dat valt reuze mee.
Verwacht ook zeker niet dat het als Oz is, want dat is het niet. Oz is veel harder en rauwer.
OITNB heeft meer humor al lijkt het soms wel kleuterklas, die gevangenis.
zo had ik het nog niet bekekenDonstil schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:30:
[...]
Ik zit op het duurste abonnement maar dat komt omdat ik het deel met drie vrienden.
Ze betalen via automatische overboeking allemaal €3,- en ik laat hem automatisch doorlopen.
Zo hebben we er nooit omkijken naar maar kijken we wel lekker met vier man (We wonen niet samen). Ideaal.
maar mag dit eigenlijk wel van netflix uit ?
Is toch een soort van sharing account.
ik dacht dat die 3 andere gebruikers zich op hetzelfd adres moesten begeven ?
Is niet goed te testen op het moment als je ook via 4g/hotspots kijkt, dus waarschijnlijk wordt het gedoogd.razerBE schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 02:39:
[...]
zo had ik het nog niet bekeken
maar mag dit eigenlijk wel van netflix uit ?
Is toch een soort van sharing account.
ik dacht dat die 3 andere gebruikers zich op hetzelfd adres moesten begeven ?
Ik vind Daredevil ook niet supergoed. Wel beter dan Flash, daar ben ik na 2,3 afleveren mee gestopt. Het is wachten op het nieuwe seizoen Agents of ShieldOssi schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:34:
[...]
Ik vond Daredevil ook niet bepaald een top serie. Heb het wel afgekeken trouwens.
Gisteren begonnen met Jessica Jones en tot nu toe wel vermakelijk.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Animatiefilm home staat op netflix nu.
Aanrader
Aanrader
Is Jessica Jones nog leuk als je niets van de achtergrond kent? Trailer vond ik wel interessant..
Ik kan hem anders niet vinden (NL content)razerBE schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 04:19:
Animatiefilm home staat op netflix nu.
Aanrader
~Buzz_Fuzz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:50:
Is Jessica Jones nog leuk als je niets van de achtergrond kent? Trailer vond ik wel interessant..
welke achtergrond bedoel je ?
en home is inderdaad blijkbaar enkel via usa account zichtbaar.
Ja, ik vindt van wel.Buzz_Fuzz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:50:
Ja eigenlijk wel. Ik ben zelf totaal geen fan van Marvel achtige films en/of series maar Jessica Jones was wel pruimen. Ik realiseerde mij later pas dat het een Marvel action hero serie was.Buzz_Fuzz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:50:
Er komt hier en daar een verwijzing naar gebeurtenissen uit andere series/films/comics in de serie, maar zeer beperkt. Je kan dit verhaal perfect volgen zonder de rest gezien/gelezen te hebben.Buzz_Fuzz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:50:
Ik wou gisteren beginnen kijken naar Utopia uit de UK met een conspiracy plot, maar blijkbaar is deze ondertussen vervangen door een gelijknamige Australische serie eveneens genaamd Utopia.
Heb ik vorige keer nu zo verkeerd gekeken of hebben ze gewoon geswitched? Na wat googlen bleek dat er in Amerika ook wat verwarring was tussen de series, maar daar heeft de UK Utopia serie zelfs nooit op Netflix gestaan. Ik kijk alleszins vanuit België.
Heb ik vorige keer nu zo verkeerd gekeken of hebben ze gewoon geswitched? Na wat googlen bleek dat er in Amerika ook wat verwarring was tussen de series, maar daar heeft de UK Utopia serie zelfs nooit op Netflix gestaan. Ik kijk alleszins vanuit België.
volgens mij heb ik in de NL netflix wel de UK utopia gezien (maar had die al eerder gekeken
)
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Iemand anders problemen met de Xbox One Netflix App? Heb hier erg vaak dat de app bij het opstarten niet reageert, waarna ik hem opnieuw moet opstarten... Niet héél erg maar wel vervelend.
Is me trouwens opgevallen dat er weer een aantal films weg zijn, Into The Wild bijvoorbeeld.
Is me trouwens opgevallen dat er weer een aantal films weg zijn, Into The Wild bijvoorbeeld.
Heb al heel lang problemen met de netflix apps, zowel op de xbox one als de Xbox 360.ThomasXIV schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:41:
Iemand anders problemen met de Xbox One Netflix App? Heb hier erg vaak dat de app bij het opstarten niet reageert, waarna ik hem opnieuw moet opstarten... Niet héél erg maar wel vervelend.
zwarte vlakken, logitech remote werkt soms wel soms niet op de xbox one ( wel altijd op de 360 ) en gisteren viel vaak de verbinding weg tijdens het kijken ( zowel op xbox one als xbox 360 ).
Op de 360 wel een update gehad voor de app, maar nog steeds problemen.
Ik heb dezelfde problemen, en ook dezelfde problemen met m'n TV netflix app. Dus ik gok dat het netflix isjpg97 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:55:
[...]
Heb al heel lang problemen met de netflix apps, zowel op de xbox one als de Xbox 360.
zwarte vlakken, logitech remote werkt soms wel soms niet op de xbox one ( wel altijd op de 360 ) en gisteren viel vaak de verbinding weg tijdens het kijken ( zowel op xbox one als xbox 360 ).
Op de 360 wel een update gehad voor de app, maar nog steeds problemen.
Ik heb er sinds vorige week last van op XB1, volgens hun zijn ze druk bezig met een oplossing.ThomasXIV schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:07:
Jammer dat ze dit niet fixen, probleem is er volgens mij al heel lang...
Suits Seizoen 4 is er nu, fijn 
Was halverwege seizoen 3
Was halverwege seizoen 3
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb gisteren de eerste aflevering van Tessa zitten kijken, leuk concept, beetje zoals "Nurse Jackie", maar dan op school. Soms wel een hoog haha-ze-zegt-piemel-wat-grappig-gehalte, maar in ieder geval wel nieuwsgierig naar de tweede aflevering, dus positieve indruk.SmooK schreef op zondag 05 april 2015 @ 19:54:
[...]
Dinsdag beginnen we met filmen van de Nederlandse versie, Tessa.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Zo ik ben in 1 ruk Jessica Jones aan het uitkijken.
Vind het persoonlijk beter dan Daredevil, mooie setting, goed gefilmd (al zit dat altijd wel goed bij Netflix) spannend genoeg verhaal en een toffe badguy.
Vond het alleen een beetje vreemd dat ze de eerste afleveringen heel geheimzinnig deden rond "killgrave"(Gezicht niet in beeld enz) en toen ineens was hij er gewoon, miste naar mijn mening een beetje de whow factor, niet helemaal lekker gecast.
Vooral de eerste seizoenen van Nurse Jackie waren erg sterk.
Vind het persoonlijk beter dan Daredevil, mooie setting, goed gefilmd (al zit dat altijd wel goed bij Netflix) spannend genoeg verhaal en een toffe badguy.
Vond het alleen een beetje vreemd dat ze de eerste afleveringen heel geheimzinnig deden rond "killgrave"(Gezicht niet in beeld enz) en toen ineens was hij er gewoon, miste naar mijn mening een beetje de whow factor, niet helemaal lekker gecast.
Ik kijk Rita (en Tessa) niet maar dat klinkt mij niet als een Nurse Jackie serie. Nurse Jackie is toch wel van een hoger niveau dan het "haha-ze-zegt-piemel-wat-grappig-gehalte".Garyu schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:18:
[...]
Heb gisteren de eerste aflevering van Tessa zitten kijken, leuk concept, beetje zoals "Nurse Jackie", maar dan op school. Soms wel een hoog haha-ze-zegt-piemel-wat-grappig-gehalte, maar in ieder geval wel nieuwsgierig naar de tweede aflevering, dus positieve indruk.
Vooral de eerste seizoenen van Nurse Jackie waren erg sterk.
Binnenkort gemakkelijker voor Netflix om aan aanbod te komen?
http://nos.nl/artikel/207...-overal-in-eu-gelden.html
http://nos.nl/artikel/207...-overal-in-eu-gelden.html
IMHO juist moeilijker. Tenminste op korte termijn: als een kleine zender in Polen een overeenkomst heeft afgesloten waarbij alleen zij een bepaalde film mogen tonen in Polen, mogen wij het opeens in NL ook niet meer zien via Netflix omdat dat de afspraken in Polen zou schenden...
En een Poolse film die daar populair is maar hier niet, zal meteen ook moeten worden afgekocht voor kijkers in Nederland.
(En andersom, en voor ieder land waar Netflix actief is). Nederlandse series op Netflix maken minder kans, als Netflix moet betalen voor de rechten voor ook kijkers in Polen. Maar op wat langere termijn vast wel meer Amerikaans spul en Netflix-eigen spul.
En een Poolse film die daar populair is maar hier niet, zal meteen ook moeten worden afgekocht voor kijkers in Nederland.
(En andersom, en voor ieder land waar Netflix actief is). Nederlandse series op Netflix maken minder kans, als Netflix moet betalen voor de rechten voor ook kijkers in Polen. Maar op wat langere termijn vast wel meer Amerikaans spul en Netflix-eigen spul.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Zoals ik het lees willen ze niet dat het Netflix aanbod gelijk getrokken wordt voor de hele EU, maar dat het aanbod gekoppeld wordt aan het land van herkomst. Een Nederlander krijgt dus het NL aanbod te zien, ongeacht waar in de EU je bent, een Pool kan nog steeds geen Netflix abbo nemen als hij in Polen is. Wetgeving zou dan zodanig aangepast moeten worden dat dit rechten-technisch mogelijk wordt, en het niet langer (alleen) gekoppeld is aan locatie zoals nu. De problemen die je beschrijft krijg je dan ook niet volgens mij.
Feitelijk zou dit ook inhouden dat je niet langer via een VPN naar het buitenlandse aanbod kunt kijken, wat nu nog gemeengoed is.
Feitelijk zou dit ook inhouden dat je niet langer via een VPN naar het buitenlandse aanbod kunt kijken, wat nu nog gemeengoed is.
Ik hoop ook niet dat dit er doorheen komt. Het klinkt heel aardig, maar voor veel mensen zal dit gewoon een verschraling van het aanbod zijn. Al kan het natuurlijk ook zijn dat Netflix dan nog meer werk gaat maken van wereldwijde licenties, dat (misschien niet alles mooi in het nederlands ondertiteld, maar wel in het engels) het hele US aanbod bijvoorbeeld gewoon wereldwijd wordt aangeboden. Ze worden samen met HULU en amazon natuurlijk steeds machtiger en kunnen dat in onderhandelingen ook weer uitspelen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Toch wel fraai hoe Netflix en Marvel al die "superhelden" in elkaar over laat lopen, zo zit in Jackie Jones natuurlijk al Luke Cage maar in de laatste aflevering komt THE night nurse ook nog terug.
Beloofd veel goed voor de toekomst dit allemaal.
Ik had stiekem na de Marvel en DC rommel op Abc en theCW de hoop een beetje opgegeven maar Marvel heeft met de samenwerking met Netflix toch wel iets moois in handen.
Beloofd veel goed voor de toekomst dit allemaal.
Ik had stiekem na de Marvel en DC rommel op Abc en theCW de hoop een beetje opgegeven maar Marvel heeft met de samenwerking met Netflix toch wel iets moois in handen.
Ridiculous 6 aangezet, na 10 minuten uitgezet. Wat een flut film.
Nog meer die hier zo over denken?
Nog meer die hier zo over denken?
kon die wel waarderen,na een week werken verstand op 0,eten erbij en beetje lachen
nu mooi klaar om de stad in te gaan
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
De Zweedse serie Real Humans/Äkta Människor is hier een of twee keer genoemd, maar echt populair is het niet geloof ik. Ik waardeer die serie wel. Beetje weird, typisch Scandinavisch qua setting, hier en daar nogal traag en het acteerwerk is wisselend. Het verhaal is af en toe zwak tot matig maar alles bij elkaar is het best vermakelijk met de hubots (robots met menselijke trekjes). En Zweeds is best een grappige taal 
Volgens mij zijn de makers best wel nerds
iemand broadchurch al gezien ?
zeer goede dedective drama serie.
2016 komt seizoen 3 uit
dikke aanrader, zeker als je de acteurs van doctor who goed vindt
trailer
2016 komt seizoen 3 uit
dikke aanrader, zeker als je de acteurs van doctor who goed vindt
trailer
Zeker, beide seizoenen al achter de kiezen (niet via Netflix
). Uitstekende serie, met puik acteerwerk. Inderdaad absoluut een aanrader.
Nomen nescio
Nav je post gisteravond 4 afleveringen gezien. Goede serie inderdaad!razerBE schreef op zondag 13 december 2015 @ 04:53:
iemand broadchurch al gezien ?
2016 komt seizoen 3 uit
dikke aanrader, zeker als je de acteurs van doctor who goed vindt![]()
trailer [video]
Wel jammer dat ik dan lees dat Videoland de rechten voor seizoen 2 heeft...bedankt Videoland!

Iemand dit al gezien?
YouTube: Making A Murderer - Trailer - Netflix [HD]
Gaat Vrijdag live! Ben erg benieuwd!
YouTube: Making A Murderer - Trailer - Netflix [HD]
Gaat Vrijdag live! Ben erg benieuwd!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Kijk dat zijn positieve berichten, NOT! Ik heb S01/S02 al gezien, serie staat echt in de top 3 beste series. Wacht op S03, heerlijk!superbassie schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:52:
[...]
Wel jammer dat ik dan lees dat Videoland de rechten voor seizoen 2 heeft...bedankt Videoland!
Fijn he die versnippering van het aanbod. En dan vreemd vinden dat mensen downloaden.superbassie schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:52:
Vermakelijke serie inderdaad, had het einde gemist dus dank voor de herinnering!Reinier schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 11:01:
De Zweedse serie Real Humans/Äkta Människor is hier een of twee keer genoemd, maar echt populair is het niet geloof ik. Ik waardeer die serie wel. Beetje weird, typisch Scandinavisch qua setting, hier en daar nogal traag en het acteerwerk is wisselend. Het verhaal is af en toe zwak tot matig maar alles bij elkaar is het best vermakelijk met de hubots (robots met menselijke trekjes). En Zweeds is best een grappige taal
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Okee, dat dan 1 seizoen bij een andere aanbieder ligt is wat vreemd. Maar, niets mis met wat concurrentie toch. Sterker nog, dat is juist goed.Friespeuk schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:58:
[...]
Fijn he die versnippering van het aanbod. En dan vreemd vinden dat mensen downloaden.
Je kunt ook niet voor 10 euro per maand AL het aanbod verwachten. Wat me wel mooi lijkt is als je met een tientje of 4 per maand een aantal diensten kunt afnemen waarmee je laten we zeggen 80% - 90% van je gewenste aanbod kunt afdekken. Die 10% - 20% niet meer kunnen zien overleef ik ook wel weer, of die schaf ik dan wel eens los aan indien het de moeite is.
Maar zover zijn we nog niet, hoewel je met Netflix en HBO samen toch best een eind kunt komen. En da's zo'n 25 euro per maand bij elkaar. Eventueel gooi je eene xtra channel pack bij je kabelprovider eruit ofzo.
[ Voor 8% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 14-12-2015 12:21 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Het gaat mij meer om dat S01 bij partij A te zien is, en S02 bij partij B.BeQuietAndDrive schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:19:
[...]
Okee, dat dan 1 seizoen bij een andere aanbieder ligt is wat vreemd. Maar, niets mis met wat concurrentie toch. Sterker nog, dat is juist goed.
Je kunt ook niet voor 10 euro per maand AL het aanbod verwachten.
Dat serie A te zien is bij partij A
En serie B bij partij B, vind ik niet zo erg. Maar een zelfde serie met gemixte uitgevers voor seizoenen. Dat is natuurlijk de horror.
Eens. Denk ook dat Netflix zich er misschien meer op moet storten om de series die ze hebben en populair zijn, ook compleet te hebben. Komt mij te vaak voor dat er complete seizoenen missen, en om nou meerdere diensten te nemen... Nee, gaat 'm voor mij niet worden. Voorbeelden zijn inderdaad Broadchurch, maar bijvoorbeeld ook Under the Dome, Modern Family, etc. Heel jammer.Dacuuu schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:20:
[...]
Het gaat mij meer om dat S01 bij partij A te zien is, en S02 bij partij B.
Dat serie A te zien is bij partij A
En serie B bij partij B, vind ik niet zo erg. Maar een zelfde serie met gemixte uitgevers voor seizoenen. Dat is natuurlijk de horror.
Nou, net Ridiculous 6 proberen te kijken, opgegeven na een half uur. Vre-se-lijk. Morgen dan maar genieten van (helaas) de laatste aflevering van Fargo.
Tja, wat verwacht je tegenwoordig nog van Adam Sandler? Hij kan het wel, acteren, want dat heeft hij bewezen in films als 'Spanglish' en 'Punch-drunk love' en zijn werk in de jaren 90 heb ik ook altijd wel kunnen waarderen. Echter, die tijden zijn (helaas) voorbij.beschuit schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 00:02:
Nou, net Ridiculous 6 proberen te kijken, opgegeven na een half uur. Vre-se-lijk. Morgen dan maar genieten van (helaas) de laatste aflevering van Fargo.
Ben de laatste weken weer wat series aan het kijken op Netflix. Vorige week de laatste aflevering van 'Jessica Jones' gekeken en dat vond ik toch echt wel een tegenvaller. Zwak acteerwerk en teveel gezeur en gedraai gedurende het verhaal.
Maar gelukkig was daar afgelopen weekend 'Fargo'.
Ik heb de laatste tijd wat vreemds met betrekking tot Netflix.
Sommige films zorgen ervoor dat Netflix na een paar seconden 'crashed'. Dit gebeurt bijvoorbeeld bij Transformers 1 en the Expendables 2.
Ik gebruik de Netflix app die standaard op mijn Sony KDL-47W805 staat. Ik heb via de TV instellingen de internet inhoud al een paar keer vernieuwd. Overige films/series kan ik zonder problemen bekijken.
Sommige films zorgen ervoor dat Netflix na een paar seconden 'crashed'. Dit gebeurt bijvoorbeeld bij Transformers 1 en the Expendables 2.
Ik gebruik de Netflix app die standaard op mijn Sony KDL-47W805 staat. Ik heb via de TV instellingen de internet inhoud al een paar keer vernieuwd. Overige films/series kan ik zonder problemen bekijken.
Verwijderd
Er staan heel veel kwaliteitsseries op NetflixYonix schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 00:23:
[...]
Tja, wat verwacht je tegenwoordig nog van Adam Sandler? Hij kan het wel, acteren, want dat heeft hij bewezen in films als 'Spanglish' en 'Punch-drunk love' en zijn werk in de jaren 90 heb ik ook altijd wel kunnen waarderen. Echter, die tijden zijn (helaas) voorbij.
Ben de laatste weken weer wat series aan het kijken op Netflix. Vorige week de laatste aflevering van 'Jessica Jones' gekeken en dat vond ik toch echt wel een tegenvaller. Zwak acteerwerk en teveel gezeur en gedraai gedurende het verhaal.
Maar gelukkig was daar afgelopen weekend 'Fargo'.Wat een heerlijke serie is dat zeg! Daarnet de eerste aflevering van het tweede seizoen gekeken en ik wil nu al weer verder kijken; I love it!
Narcos is inderdaad een aanrader. Ben nu zelf eindelijk eens begonnen aan House of Cards. Wat een geweldige serie. Dat ik hier niet eerder aan begonnen ben. Nu ongeveer helft van Season 2. Zijn nu al een hoop "Wow" dingen voorbij gekomen.
Ik heb een theorie over de ondertiteling van series op Netflix en ben nieuwsgierig naar hoe dit in z'n werk gaat bij Netflix.
Ik heb namelijk de indruk dat series die nèt beschikbaar zijn geworden op Netflix vaak veel (spel)fouten in de ondertiteling hebben. Ook worden soms hele woorden in zinnen overgeslagen. Ook is m'n gevoel dat dit bij series die langer beschikbaar zijn niet/minder het geval is.
Daarom mijn theorie:
Ik vermoed dat een serie die bijvoorbeeld (ik noem maar wat) op dinsdag in de VS wordt uitgezonden, pas op dinsdag (of woensdag) binnenkomt op het "kantoor" (of whatever) bij Netflix. Vaak komt een serie niet veel later (één of twee dagen) ook op de Nederlandse Netflix beschikbaar, dus ik vermoed dat er dan een vertaler* onder vrij zware tijdsdruk op het kantoor van Netflix (of misschien wel thuis) de boel gaat voorzien van ondertitels.
Als hij/zij klaar is, gaat er een versie online in Nederland. Als versie 1 online staat en de abonnees kunnen kijken, pas daarna worden eventuele foutjes aangepast en wordt er een versie 2 beschikbaar gesteld.
*alhoewel ik soms het idee heb dat het ook de stagiair van de schoonmaker kan zijn
Weet iemand hoe dit in z'n werk gaat?
Ik heb namelijk de indruk dat series die nèt beschikbaar zijn geworden op Netflix vaak veel (spel)fouten in de ondertiteling hebben. Ook worden soms hele woorden in zinnen overgeslagen. Ook is m'n gevoel dat dit bij series die langer beschikbaar zijn niet/minder het geval is.
Daarom mijn theorie:
Ik vermoed dat een serie die bijvoorbeeld (ik noem maar wat) op dinsdag in de VS wordt uitgezonden, pas op dinsdag (of woensdag) binnenkomt op het "kantoor" (of whatever) bij Netflix. Vaak komt een serie niet veel later (één of twee dagen) ook op de Nederlandse Netflix beschikbaar, dus ik vermoed dat er dan een vertaler* onder vrij zware tijdsdruk op het kantoor van Netflix (of misschien wel thuis) de boel gaat voorzien van ondertitels.
Als hij/zij klaar is, gaat er een versie online in Nederland. Als versie 1 online staat en de abonnees kunnen kijken, pas daarna worden eventuele foutjes aangepast en wordt er een versie 2 beschikbaar gesteld.
*alhoewel ik soms het idee heb dat het ook de stagiair van de schoonmaker kan zijn

Weet iemand hoe dit in z'n werk gaat?
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Netflix Nederland de serie pas krijgt nadat deze in Amerika uitgezonden is (in dit voorbeeld dan).
Dat zou dus betekenen dat De laatste Fargo in Amerika op zondag op de buis komt. Dan gister naar Netflix Nederland verstuurd wordt en dan nog vertaald moet worden en alles binnen 12 uur.
Nee die liggen hier al een tijdje lijkt me. Je hebt ook best wel kans dat de Nederlandse vertaal teams geen beeld zien maar alleen Engelse spraak als tekst. Net zoals het vertalen van een boek gaat zeg maar.
Dat zou dus betekenen dat De laatste Fargo in Amerika op zondag op de buis komt. Dan gister naar Netflix Nederland verstuurd wordt en dan nog vertaald moet worden en alles binnen 12 uur.
Nee die liggen hier al een tijdje lijkt me. Je hebt ook best wel kans dat de Nederlandse vertaal teams geen beeld zien maar alleen Engelse spraak als tekst. Net zoals het vertalen van een boek gaat zeg maar.
Underwood2016 wordt vanavond bekent gemaakt wanneer we kunenn genieten van Seizoen 4
Ik kan het me ook niet echt voorstellen, maar ik zou anders niet kunnen verklaren waarom ik met grote regelmaat fouten zie in de vertaling, maar vooral bij de afleveringen die nèt online staan.Donstil schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:53:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Netflix Nederland de serie pas krijgt nadat deze in Amerika uitgezonden is (in dit voorbeeld dan).
Ik doel overigens eigenlijk meer op spelfouten in de Nederlandse ondertiteling dan vertaalfouten. Dat laatste ervaar ik veel minder vaak.
Ridicolous 6 vond ik wel erg leuk. Hoe later in de film hoe leuker.
Op Netflix staan inderdaad verborgen pareltjes van films. Helaas gaat Grimm er op de 31ste af.
Op Netflix staan inderdaad verborgen pareltjes van films. Helaas gaat Grimm er op de 31ste af.
Waar heb je dat dan vandaan?Rockvee2 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:54:
http://www.netflix-nederl...lms-en-series-verdwijnen/
Wel zonde zeg. Ik had juist deze maand/begin januari seizoen 4 verwacht. Balen.
Ik neem aan dat je breaking bad al helemaal hebt gezien? Anders is hij ook een stuk minder leuk.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:56:
Better call Saul gekeken, episode 4 nu, vond het tot nu toe nog niet erg boeiend.
Maar meestal komen goede series weer snel op Netflix als ze er af zijn.
Waarschijnlijk heeft de distributeur gezegd tegen Netflix, Jullie mogen Grimm niet meer uitzenden vanaf 1 januari 2016 en jullie krijgen geen mogelijkheid om dit te voorkomen...
Waarschijnlijk heeft de distributeur gezegd tegen Netflix, Jullie mogen Grimm niet meer uitzenden vanaf 1 januari 2016 en jullie krijgen geen mogelijkheid om dit te voorkomen...
The Grey stond er toch ook pas heel kort op?
OF gewoon niet eerder al gezien, gaat er morgen alweer af...
OF gewoon niet eerder al gezien, gaat er morgen alweer af...
Verwijderd
jaa dat heb ik, maar dan nog:pWouter_96 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 20:07:
[...]
Ik neem aan dat je breaking bad al helemaal hebt gezien? Anders is hij ook een stuk minder leuk.
Verdomme Netflix. Merk net dat Battlestar Galactica eraf is. Zit net in seizoen 3. Kunnen ze dat niet aankondigen?
Van het feit dat Broadchurch seizoen 2 bij Videoland zit baal ik ook al overigens. Wat dat betreft is concurrentie waardeloos.
Van het feit dat Broadchurch seizoen 2 bij Videoland zit baal ik ook al overigens. Wat dat betreft is concurrentie waardeloos.
Hee daar gaan we weer, is Battlestar Galactica er af johD-e-n schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:38:
Verdomme Netflix. Merk net dat Battlestar Galactica eraf is. Zit net in seizoen 3. Kunnen ze dat niet aankondigen?
Je kan er wel zo lacherig over doen maar hoe moeilijk moet het zijn om bij je lijst met series aan te geven "ends in...." ? Ik kijk niet dagelijks op forums en nieuwessites om dat te checken. Waardeloze communicatie.
En zoals hierboven al gemeld: stel dat je net lid bent dan is het gewoon misleidend.
En zoals hierboven al gemeld: stel dat je net lid bent dan is het gewoon misleidend.
Vorig jaar rond deze tijd werd S03 van Grimm toegevoegd aan Netflix, maar ook aan MyPrime (UPC/Ziggo). Net even gecheckt, maar S04 staat nu wel op MyPrime (tot 14 sep 2016). Dus mocht je MyPrime hebben, kun je daar verder kijken. Wellicht heeft Ziggo de alleen rechten gekocht?meesje schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:59:
[...]
http://www.netflix-nederl...lms-en-series-verdwijnen/
Wel zonde zeg. Ik had juist deze maand/begin januari seizoen 4 verwacht. Balen.
Het gaat mis bij de rechten. Waarom altijd weer die exclusiviteit? Het is puur de angst dat een ander het beter doet en je gaat verliezen.BeQuietAndDrive schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:19:
Okee, dat dan 1 seizoen bij een andere aanbieder ligt is wat vreemd. Maar, niets mis met wat concurrentie toch. Sterker nog, dat is juist goed.
Je kunt ook niet voor 10 euro per maand AL het aanbod verwachten. Wat me wel mooi lijkt is als je met een tientje of 4 per maand een aantal diensten kunt afnemen waarmee je laten we zeggen 80% - 90% van je gewenste aanbod kunt afdekken. Die 10% - 20% niet meer kunnen zien overleef ik ook wel weer, of die schaf ik dan wel eens los aan indien het de moeite is.
Maar zover zijn we nog niet, hoewel je met Netflix en HBO samen toch best een eind kunt komen. En da's zo'n 25 euro per maand bij elkaar. Eventueel gooi je eene xtra channel pack bij je kabelprovider eruit ofzo.
Als ze ooit iedereen naar de streamingdiensten willen trekken en meer willen vragen dan die fooi die het nu kost kan je echt niet meer met dit soort onzin aan komen. Dan moet een serie gewoon compleet zijn en beschikbaar blijven. Zolang seizoenen missen of een serie zomaar weer verdwijnt twijfel ik zelfs of ik het die fooi waard vindt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk persoonlijk dat het onrealistisch is om te verwachten dat voor maar € 9,95 per maand alle content oneindig op Netflix staat.D-e-n schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:01:
Je kan er wel zo lacherig over doen maar hoe moeilijk moet het zijn om bij je lijst met series aan te geven "ends in...." ? Ik kijk niet dagelijks op forums en nieuwessites om dat te checken. Waardeloze communicatie.
Sommige series staan er best al een tijd op "Battlestar" in dit geval en dan is het mijn inziens een prima beslissing om hier niet nog meer geld aan uit te geven.
Mensen klagen graag over wat er af gaat maar zien maar zelden de pracht van alles wat er nog wel opstaat. Ga je als bedrijf op voorhand vermelden dat serie X eraf gaat heb je daardoor weer kans dat gebruikers om die reden opzeggen en aangezien Netflix ook maar een bedrijf is willen ze dat natuurlijk niet.
Meeste mensen die klagen, zijn gewoon nog steeds de vaste downloaders, die voor zichzelf een excuus willen hebben dat ze downloaden.
Mensen klagen ik wil meteen kunnen zien als het uitkomt, begrijpelijk. Ik ben er ook nog niet helemaal, maar ik heb nu bepaalde series waar ik gewoon wacht tot ze op Netflix komen, Brooklynn-nine-nine, the americans en nog een paar, dat is dan voor mij de release datum en niet perse de Amerikaanse release datum.
Maar zo kan je ook naar kijken als release datum!
Wel vind ik het inderdaad schijt, van bijvoorbeeld Broadchurch dat 1 seizoen daar is, en 1 seizoen daar is, dat soort series download ik dan toch nog maar.
Voor de rest kan ik bij Netflix niet bijblijven met wat ik allemaal wil kijken, als ik weer een serie klaar bent staat de volgende er alweer op!
4 maart Seizoen 4, van mister Frank Underwood!
Mensen klagen ik wil meteen kunnen zien als het uitkomt, begrijpelijk. Ik ben er ook nog niet helemaal, maar ik heb nu bepaalde series waar ik gewoon wacht tot ze op Netflix komen, Brooklynn-nine-nine, the americans en nog een paar, dat is dan voor mij de release datum en niet perse de Amerikaanse release datum.
Maar zo kan je ook naar kijken als release datum!
Wel vind ik het inderdaad schijt, van bijvoorbeeld Broadchurch dat 1 seizoen daar is, en 1 seizoen daar is, dat soort series download ik dan toch nog maar.
Voor de rest kan ik bij Netflix niet bijblijven met wat ik allemaal wil kijken, als ik weer een serie klaar bent staat de volgende er alweer op!
4 maart Seizoen 4, van mister Frank Underwood!
Lost is ook verdwenen zag ik, moet seizoen 6 nog afkijken
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Jammer dat sommigen liever de klagers verwijten maken in plaats van inhoudelijk te reageren op bijvoorbeeld onderstaande
Dat lijkt me gewoon een belangrijk punt en wat mij betreft is dat ook gewoon het minimum aan service wat je van zo'n dienst mag vragen. Het is ook eerlijk richting de mensen die nu een abonnement gaan afsluiten om gewoon aan te geven hoe lang ze bepaalde series nog zouden kunnen zien.D-e-n schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:01:
maar hoe moeilijk moet het zijn om bij je lijst met series aan te geven "ends in...." ?
Dat is technisch inderdaad niet zo moeilijk om te doen. Maar vanuit Netflix bekeken snap ik wel dat ze het (nog) niet doen. Het is gewoon simpele bedrijfskunde. Je moet je richten op wat je dienst wel goed maakt en niet op negatieve aspecten als de einddatum van een serie. Daarom is er ook een categorie "onlangs toegevoegd" en niet een categorie "bijna verdwenen".D-e-n schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:31:
Jammer dat sommigen liever de klagers verwijten maken in plaats van inhoudelijk te reageren op bijvoorbeeld onderstaande
[...]
Dat lijkt me gewoon een belangrijk punt en wat mij betreft is dat ook gewoon het minimum aan service wat je van zo'n dienst mag vragen. Het is ook eerlijk richting de mensen die nu een abonnement gaan afsluiten om gewoon aan te geven hoe lang ze bepaalde series nog zouden kunnen zien.
En volgens mij weet Netflix ook pas in een laat stadium wanneer een film of serie daadwerkelijk verdwijnt. De onderhandelingen kunnen op het laatste moment toch weer los komen. We hebben al vaak genoeg gezien dat een serie een einddatum kreeg (via 1 van de blogs) en vervolgens toch weer langer beschikbaar was. Hoeveel tijd van te voren wil jij dan weten dat iets gaat verdwijnen? Zoals het nu lijkt is een maand het maximum. Iets zegt me dat men dat toch wel weer te kort dag vind. En als je een einddatum noemt wil je natuurlijk wel dat deze klopt.
Daar komt nog bij dat mensen het ook weer gaan gebruiken als excuus: "Ik neem geen abonnement want serie X verloopt over een maand al".
Dus technisch inderdaad niet zo moeilijk om een einddatum te noemen, maar bedrijfskundig gezien zitten er nog wel wat haken en ogen aan.
Een maand is beter dan niets. Wat de bedrijfskundige overwegingen betreft: ik vraag me af of het op de lange termijn werkt als het de communicatie richting de klant doet vertroebelen. Zaken mooier voorstellen dan ze zijn werkt om klanten binnen te halen maar op langere termijn verlies je er ook klanten mee denk ik.
Ik moet dan gelijk denken aan de NS/Prorail die op een bepaald moment hebben besloten het woord "vertraging" te bannen en te spreken over "de trein komt over x minuten". Dat klinkt leuk vanuit de filosofie van positiviteitsgoeroes of marketingdeskundigen maar ik als klant ben dan dubbel zo pissed als ik uiteindelijk vertraging heb en toch gewoon te laat kom.
Bij HBO staat het er overigens wel bij volgens mij.
Ik moet dan gelijk denken aan de NS/Prorail die op een bepaald moment hebben besloten het woord "vertraging" te bannen en te spreken over "de trein komt over x minuten". Dat klinkt leuk vanuit de filosofie van positiviteitsgoeroes of marketingdeskundigen maar ik als klant ben dan dubbel zo pissed als ik uiteindelijk vertraging heb en toch gewoon te laat kom.
Bij HBO staat het er overigens wel bij volgens mij.
Wat is er dan precies misleidend aan? Je neemt een abonnement op de dienst met de daarbij behorende content die regelmatig verandert, en iedereen zou dat kunnen weten. Ik zie het vaker voorbij komen, maar als het je specifiek gaat om serie X of film Y die je wil zien is Netflix eigenlijk niet het juiste platform voor je.D-e-n schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:01:
Je zou misschien een punt hebben als er specifiek geadverteerd zou worden met een serie die daarna meteen verdwijnt, maar dat heb ik nog nooit zien gebeuren. Daarnaast is Netflix ook gewoon maandelijks opzegbaar.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou een einddatum ook wel makkelijk vinden (in sommige apps is het toch zichtbaar?), maar misleiding is het niet. Mensen zouden niet meteen met dit soort zware termen moeten gaan smijten als iets ze niet aanstaat.
Ik neem een abonnement omdat de content me aanstaat. Ik snap dat het wel eens wat kan veranderen maar dat moet dan wel gecommuniceerd worden.Arrne schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:20:
[...]
Wat is er dan precies misleidend aan? Je neemt een abonnement op de dienst met de daarbij behorende content die regelmatig verandert, en iedereen zou dat kunnen weten.
Wij kijken meerdere series op Netflix. Maar als ik begin met een seizoen kijk het dus wel graag af. En dat is dus onmogelijk als het er van de ene op andere dag niet meer opstaat.Ik zie het vaker voorbij komen, maar als het je specifiek gaat om serie X of film Y die je wil zien is Netflix eigenlijk niet het juiste platform voor je.
Kennelijk heb jij, zoals veel mensen, leren leven met slechte communicatie richting klanten. Ik doe dat dus niet. En dan zijn zware termen wat mij betreft nodig. Als iedereen het maar normaal gaat vinden dan wordt het ook alleen maar erger.Mensen zouden niet meteen met dit soort zware termen moeten gaan smijten als iets ze niet aanstaat.
Damn. Wel zuur dat je je door seizoen 4 en 5 heen hebt geworsteld en dan nog niet weet hoe het afloopt....Mars18 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:24:
Lost is ook verdwenen zag ik, moet seizoen 6 nog afkijken
Moet ik het verklappen?
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
avotar schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:35:
[...]
Damn. Wel zuur dat je je door seizoen 4 en 5 heen hebt geworsteld en dan nog niet weet hoe het afloopt....
Moet ik het verklappen?
spoiler:
Wellicht een troost: ik vond het laatste wel het minste, een afknapper zelfs. Die hele droomwereld sloeg nergens op wat mij betreft
Dat zal allemaal wel, maar slechte communicatie is nog steeds geen misleiding. Dat zou het pas zijn als ze garandeerden serie X tot datum Y aan te bieden en die vervolgens toch eerder weg haalden.D-e-n schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:28:
[...]
Ik neem een abonnement omdat de content me aanstaat. Ik snap dat het wel eens wat kan veranderen maar dat moet dan wel gecommuniceerd worden.
[...]
Wij kijken meerdere series op Netflix. Maar als ik begin met een seizoen kijk het dus wel graag af. En dat is dus onmogelijk als het er van de ene op andere dag niet meer opstaat.
[...]
Kennelijk heb jij, zoals veel mensen, leren leven met slechte communicatie richting klanten. Ik doe dat dus niet. En dan zijn zware termen wat mij betreft nodig. Als iedereen het maar normaal gaat vinden dan wordt het ook alleen maar erger.
Klopt.D-e-n schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:31:
[...]
Dat lijkt me gewoon een belangrijk punt en wat mij betreft is dat ook gewoon het minimum aan service wat je van zo'n dienst mag vragen. Het is ook eerlijk richting de mensen die nu een abonnement gaan afsluiten om gewoon aan te geven hoe lang ze bepaalde series nog zouden kunnen zien.
Discussie is al eerder gevoerd. Op website van Netflix (dus via je pc/mac, in je brouwser) kan je wel einddatum achterhalen als die bekend is. Tevens Netflix-Nederland via Facebook veel doorgeeft: nieuwe series, binnenkort te verwijderen serie etc.
Per 31 dec verdwijnen Gossip Girl en Grimm.
Nu wordt het een woordspelletje. Ik zou me als klant toch behoorlijk bekocht voelen als een serie die me net deed overhalen om een abonnement te nemen na een week verdwenen zou zijn.Arrne schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:52:
[...]
Dat zal allemaal wel, maar slechte communicatie is nog steeds geen misleiding.
Ik heb Battlestar gekeken via de browser en ik ben in elk geval niet gewaarschuwd. Eergisteren stond er nog doodleuk "verder kijken" en gisteren was de serie weg. Dat is op zijn minst slechte voorlichting.Olga2000 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:57:
[...]
Op website van Netflix (dus via je pc/mac, in je brouwser) kan je wel einddatum achterhalen als die bekend is.
Ja, dat is niet zo dat je automatische melding krijgt.D-e-n schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:00:
Ik heb Battlestar gekeken via de browser en ik ben in elk geval niet gewaarschuwd. Eergisteren stond er nog doodleuk "verder kijken" en gisteren was de serie weg. Dat is op zijn minst slechte voorlichting.
Ok, ik heb het eerder geschreven, maar toch even samenvatting:
1. In browser, klik op afbeelding van de serie (op een pijltje die naar beneden wijst)
2.Ga naar tab 'details'
3. In het midden rechts heb je pijl die naar rechts verwijst. Klik daarop.
4. Als goed is, zie je talen: gesproken en ondertitels. Als einddatum bekend is, staat die erbij.
Ik wist trouwens al een paar weken geleden dat Battlestar Galactica zou verdwijnen. Op deze forum werd het vermeld en ook Netflix-Nederland gaf een verwijderalarm. Tevens was op website van Netflix te vinden. Wel vervelend dat je actief daar naar op zoek moet gaan.
Dankzij melding heb ik wel al meerdere series kunnen afkijken. Maar laatste seizoenen van Fringe heb ik dus ook gemist. Echter, heb ik van Netflix chat vernomen dat later kunnen series terugkeren.
Verwijderd
Voor hoe lang:O ik moet nog 2 seasons :3 Ja, ik hou van dramaOlga2000 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:57:
[...]
Klopt.
Discussie is al eerder gevoerd. Op website van Netflix (dus via je pc/mac, in je brouwser) kan je wel einddatum achterhalen als die bekend is. Tevens Netflix-Nederland via Facebook veel doorgeeft: nieuwe series, binnenkort te verwijderen serie etc.
Per 31 dec verdwijnen Gossip Girl en Grimm.
Waar staat prominent voor aanmelding of tijdens de 30 dagen proefperiode dat er regelmatig content verdwijnt?Arrne schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:20:
Wat is er dan precies misleidend aan? Je neemt een abonnement op de dienst met de daarbij behorende content die regelmatig verandert, en iedereen zou dat kunnen weten.
Zo niet grenst het m.i. aan klantbedrog: 30 dagen lang in een proefperiode series X en Y kijken en film Z prominent in beeld zien staan, een week na afsluiten contract verdwijnen X, Y en Z...
OTOH: je kunt een maand later weer opzeggen. Er gaan door dit gepruts klanten opzeggen (en terug naar bitorrent), vraag voor de aandeelhouders is of de aanwas nu hoger is dan het vertrek. (En vraag voor de directie zou moeten zijn of dat op lange termijn ook zo is).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.