Nou ja bekocht is mij al wat overdreven, we hebben het hier over € 9,95 inclusief een gratis proef maand, niet over een Porsche van € 150.000 die na de proefrit nog maar 100 km/h kan.D-e-n schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:00:
[...]
Nu wordt het een woordspelletje. Ik zou me als klant toch behoorlijk bekocht voelen als een serie die me net deed overhalen om een abonnement te nemen na een week verdwenen zou zijn.
[...]
Ik heb Battlestar gekeken via de browser en ik ben in elk geval niet gewaarschuwd. Eergisteren stond er nog doodleuk "verder kijken" en gisteren was de serie weg. Dat is op zijn minst slechte voorlichting.
Als je het voor een enkele serie doet, ja dan is het zuur maar had je die serie beter kunnen kopen.
Doe je het ook voor de rest dan zijn alleen de Netflix originals al een meervoud van € 9,95 waard naar mijn mening.
Verwachten dat alles er tot in de eeuwigheid opstaat is gewoon niet realistisch, heb je een probleem met het niet melden van het verdwijnende aanbod dan is misschien een andere aanbieder voor jou beter geschikt.
Ik persoonlijk vind het kwa bedrijfsvoering niet verkeerd om het niet te melden, die paar mensen die je daar dan mee tegen de borst stoot wegen niet op tegen de mensen die lid worden en daarna blijven hangen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans