Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:00:
[...]

Nu wordt het een woordspelletje. Ik zou me als klant toch behoorlijk bekocht voelen als een serie die me net deed overhalen om een abonnement te nemen na een week verdwenen zou zijn.

[...]

Ik heb Battlestar gekeken via de browser en ik ben in elk geval niet gewaarschuwd. Eergisteren stond er nog doodleuk "verder kijken" en gisteren was de serie weg. Dat is op zijn minst slechte voorlichting.
Nou ja bekocht is mij al wat overdreven, we hebben het hier over € 9,95 inclusief een gratis proef maand, niet over een Porsche van € 150.000 die na de proefrit nog maar 100 km/h kan.

Als je het voor een enkele serie doet, ja dan is het zuur maar had je die serie beter kunnen kopen.
Doe je het ook voor de rest dan zijn alleen de Netflix originals al een meervoud van € 9,95 waard naar mijn mening.

Verwachten dat alles er tot in de eeuwigheid opstaat is gewoon niet realistisch, heb je een probleem met het niet melden van het verdwijnende aanbod dan is misschien een andere aanbieder voor jou beter geschikt.

Ik persoonlijk vind het kwa bedrijfsvoering niet verkeerd om het niet te melden, die paar mensen die je daar dan mee tegen de borst stoot wegen niet op tegen de mensen die lid worden en daarna blijven hangen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:29
Ik heb even gechat met de klantenservice en ze zeggen daar dat ze bezig zijn om de einddatum ook op andere apparaten zichtbaar te maken. Zodra dat wordt uitgerold zou je hem ook in de browser gelijk moeten kunnen zien.
Donstil schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:55:
[...]
Ik persoonlijk vind het kwa bedrijfsvoering niet verkeerd om het niet te melden, die paar mensen die je daar dan mee tegen de borst stoot wegen niet op tegen de mensen die lid worden en daarna blijven hangen.
Het bewust niet melden zou wat mij betreft gewoon moreel verwerpelijk zijn. Nu weet ik dat er bedrijven die "alles voor de winst doen" maar daar mag in mijn ogen dus wel wat van gezegd worden. Maar ik ben dus benieuwd hoe die nieuwe uitrol er uit komt te zien.

[ Voor 57% gewijzigd door D-e-n op 16-12-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:24:
Lost is ook verdwenen zag ik, moet seizoen 6 nog afkijken
Maar met het verwijderen van Lost doet Netflix je eigenlijk meer een gunst :)

Lost had een van de slechtste eindes ooit, ze bleken aan het eind allemaal al
spoiler:
dood
te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Donstil schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:01:
[...]

Maar met het verwijderen van Lost doet Netflix je eigenlijk meer een gunst :)

Lost had een van de slechtste eindes ooit, ze bleken aan het eind allemaal al
spoiler:
dood
te zijn.
Ja, ik heb wel gehoord hoe het afloopt, maar toch had ik het zelf nog willen zien

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:31:
Jammer dat sommigen liever de klagers verwijten maken in plaats van inhoudelijk te reageren op bijvoorbeeld onderstaande
Dit. Ik ben blijkbaar ineens weer een downloader omdat ik baal van sommige aspecten van de huidige streaming diensten?
Toch wel grappig want ik heb dit jaar amper gedownload, mijn server staat zelfs al maanden uit. :D
Dat lijkt me gewoon een belangrijk punt en wat mij betreft is dat ook gewoon het minimum aan service wat je van zo'n dienst mag vragen. Het is ook eerlijk richting de mensen die nu een abonnement gaan afsluiten om gewoon aan te geven hoe lang ze bepaalde series nog zouden kunnen zien.
De argumenten voor bedrijfsvoering kan ik dan ook maar deels volgen. Ik snap dat er geen reclame wordt gemaakt voor content die bijna verdwijnt.

Maar je kunt wel je betalende klanten de optie bieden dat ze een waarschuwing krijgen voor alles wat gaat verdwijnen. Dit zou je dan puur doen voor content die zij in hun kijklijst geplaatst hebben. Daarmee ga je echt niet zomaar klanten verliezen, dat is gewoon een excuus om het niet te hoeven faciliteren. ;)
Arrne schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:20:
Wat is er dan precies misleidend aan? Je neemt een abonnement op de dienst met de daarbij behorende content die regelmatig verandert, en iedereen zou dat kunnen weten. Ik zie het vaker voorbij komen, maar als het je specifiek gaat om serie X of film Y die je wil zien is Netflix eigenlijk niet het juiste platform voor je.
Misschien heb je hier ook wel onwijs gelijk. We verwachten van Netflix het aanbod wat gelijk is van de detailhandel, of beter nog, usenet/torrents. Daar had je alle vrijheid om te kiezen en bepaalde je 100% zelf wat je wilde zien. De tegenhanger daarvoor was TV en dat was gewoon ruk.

Nu heb je Netflix daartussenin gepositioneerd die de meeste populaire dingen wel aanbiedt, tenzij een concurrent het geclaimd heeft natuurlijk. De oudere dingen die Netflix niet biedt zijn in de detailhandel vaak ook al moeilijk te krijgen, gewoon om dat het niet populair genoeg is, maar het is er nog wel.

Dus wellicht is het enige legale platform voor iemand die echt zelf wil kiezen wat hij kan kijken nog steeds de detailhandel. Persoonlijk ben ik er alleen wel een beetje klaar mee om mijn favoriete klassiekers steeds te moeten upgraden. Ik heb zat films die het traject VHS -> DVD -> Blu-Ray in mijn kast hebben doorgemaakt. Nu wil ik best wat extra betalen voor een verbeterde uitgave, maar nu betaal je elke keer weer die immense nieuwprijs voor alleen maar een nieuwe beelddrager. :X

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:44
Je neemt voor Netflix een maandelijkse abonnement op wat je maandelijks kan opzeggen.
Is je serie niet meer, voel je je genaaid zet je je abonnement op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Gonadan schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:41:

[...]

Misschien heb je hier ook wel onwijs gelijk. We verwachten van Netflix het aanbod wat gelijk is van de detailhandel, of beter nog, usenet/torrents. Daar had je alle vrijheid om te kiezen en bepaalde je 100% zelf wat je wilde zien. De tegenhanger daarvoor was TV en dat was gewoon ruk.
Ik denk dat je Netflix het beste kunt zien als de opvolger van TV zoals we dat altijd gekend hebben: je ploft op de bank en kijkt wat er beschikbaar is. Maar dan een aanbod dat vele malen groter is, zonder reclame, keuze te starten/stoppen wanneer je wilt etc.

Begrijp me goed, ik heb ook het liefst een zo compleet mogelijk aanbod dat kan concurreren met usenet/torrents. Maar als je eerlijk bent beseft iedereen wel dat dit geen realistische verwachting is voor een dienst die nog geen tientje per maand kost. Voor dat geld moet gewoon een afweging gemaakt worden welke content wel en niet aangeboden wordt, en zal er met enige regelmaat content moeten verdwijnen om het aanbod te kunnen vernieuwen.

Daarom til ik ook niet zo zwaar aan het ontbreken van de datum van verdwijnen, mijn verwachtingen zijn niet zo hoog. Ja, het zou prettig zijn, en ook netjes van Netflix om die datum te laten zien. Maar om het ontbreken ervan te betitelen als bedrog gaat me een stap te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Arrne schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:25:
Ik denk dat je Netflix het beste kunt zien als de opvolger van TV zoals we dat altijd gekend hebben: je ploft op de bank en kijkt wat er beschikbaar is. Maar dan een aanbod dat vele malen groter is, zonder reclame, keuze te starten/stoppen wanneer je wilt etc.

Begrijp me goed, ik heb ook het liefst een zo compleet mogelijk aanbod dat kan concurreren met usenet/torrents. Maar als je eerlijk bent beseft iedereen wel dat dit geen realistische verwachting is voor een dienst die nog geen tientje per maand kost. Voor dat geld moet gewoon een afweging gemaakt worden welke content wel en niet aangeboden wordt, en zal er met enige regelmaat content moeten verdwijnen om het aanbod te kunnen vernieuwen.
Mijn gevoel zegt ook dat de verwachtingen van dergelijke diensten mogelijk niet helemaal reëel zijn. Een fijne toevoeging zou een soort digitale verhuur zijn met knap aanbod, maar dat schijnt men ook maar niet voor elkaar te krijgen. Dan rekenen ze ineens koopprijzen voor huur. 8)7

Zelf baal ik dan ook van de lage prijzen. Financieel is het leuk, maar omdat 90% een tientje al duur vindt moeten ze het laag houden. Wat mij betreft betaal ik zo 25 maar dan wel voor een flink beter aanbod. Verschillende diensten is dan een optie maar helaas vaak wel erg veel overlap dus relatief weinig winst. Wat mij wel heel erg stoort is dat we op de Nederlandse Netflix zo'n 10% van het aanbod hebben wat in de VS te krijgen is. Dat geeft voor mij aan dat er veel meer mogelijk is maar dat al die rechthebbende struikrovers in Europa gewoon dwars aan het doen zijn en er zoveel mogelijk aan willen verdienen. Nou jongens, vooral tegen werken, dat downloaden vedienden jullie ook al zoveel aan toch? :P

Sowieso dat gejank over de prijs van streamingdiensten. Een tientje per maand voor onbeperkt muziek (dat is echt een mooi aanbod) of onbeperkt een selectie van films en series, dat is toch helemaal niets?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Neem Netflix + HBO en je hebt je genoemde 25 euro besteedt. Dan kan er toch niet veel meer ontbreken.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:36:
Neem Netflix + HBO en je hebt je genoemde 25 euro besteedt. Dan kan er toch niet veel meer ontbreken.
Want HBO dekt die 90% films en series die de Amerikaanse Netflix wel heeft? Plus de andere, wellicht nogal oude, films en series die ik nog wel eens graag zou willen terugzien?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 01:29
Het nadeel van HBO (Nederland) vind ik dat zelfs van hun eigen series soms niet alle seizoenen On demand zijn terug te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Iedereen wil weer een ander aanbod. Dat is heel persoonlijk. Ik dacht dat in het begin ook, dat ik veel zou missen. Maar nu ik Netflix actief gebruik, vind ik genoeg series, films en documentaires om mijn spaarzame vrije tijd meer dan ruimschoots mee te vullen. Ik merk ook dat ik minder behoefte heb aan die andere films en series die ik eerst dacht te gaan missen.

Dus, minder focussen op wat er niet is, en meer op wat er wel is.

[ Voor 12% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 16-12-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Maar het antwoord op de vraag is dus 'nee'. Want jou recente redenatie volgens moet ik ook gewoon Game of Thrones maar laten schieten en alleen Netflix kijken, want er is genoeg 'wel'. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je kunt niet alles maar krijgen voor tien euro per maand denk ik zo. Dan maar wat laten schieten, of gewoon per seizoen aanschaffen (dat kan ook nog altijd natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Jij hebt duidelijk de voorgaande discussie niet gelezen. :D

Maar GoT heb ik inderdaad gewoon als blu-ray in de kast staan, zo'n serie verdient ook gewoon de bitrate van een fysiek schijfje. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordfragger
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:28
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:36:
In Nederland is dat een optie, maar in België kan je geen HBO krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:39:
Je kunt niet alles maar krijgen voor tien euro per maand denk ik zo. Dan maar wat laten schieten, of gewoon per seizoen aanschaffen (dat kan ook nog altijd natuurlijk).
Daar heb je helemaal gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Gonadan schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:26:
Maar het antwoord op de vraag is dus 'nee'. Want jou recente redenatie volgens moet ik ook gewoon Game of Thrones maar laten schieten en alleen Netflix kijken, want er is genoeg 'wel'. ;)
Ik gebruik Netflix als basis. HBO stunt elk jaar rond het nieuwe seizoen van Game of Thrones met lagere prijzen dus dan neem ik een tijdelijk abonnement. My Prime heb ik soms ook een paar maanden, als er leuke series bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb me een uurtje geleden Netflix geabonneerd, het eerste wat me opvalt is... Overal ondertiteling. Nu krijg ik ze per video wel uit, maar zodra ik de volgende start staan ze weer aan. Hoe krijg ik ze permanent uit? Liefst voor een kijker zo in te stellen.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TKroon schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:28:
Ik heb me een uurtje geleden Netflix geabonneerd, het eerste wat me opvalt is... Overal ondertiteling. Nu krijg ik ze per video wel uit, maar zodra ik de volgende start staan ze weer aan. Hoe krijg ik ze permanent uit? Liefst voor een kijker zo in te stellen.
De taal veranderen bij instellingen naar Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Gonadan schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:35:
[...]

Mijn gevoel zegt ook dat de verwachtingen van dergelijke diensten mogelijk niet helemaal reëel zijn. Een fijne toevoeging zou een soort digitale verhuur zijn met knap aanbod, maar dat schijnt men ook maar niet voor elkaar te krijgen. Dan rekenen ze ineens koopprijzen voor huur. 8)7

Zelf baal ik dan ook van de lage prijzen. Financieel is het leuk, maar omdat 90% een tientje al duur vindt moeten ze het laag houden. Wat mij betreft betaal ik zo 25 maar dan wel voor een flink beter aanbod. Verschillende diensten is dan een optie maar helaas vaak wel erg veel overlap dus relatief weinig winst. Wat mij wel heel erg stoort is dat we op de Nederlandse Netflix zo'n 10% van het aanbod hebben wat in de VS te krijgen is. Dat geeft voor mij aan dat er veel meer mogelijk is maar dat al die rechthebbende struikrovers in Europa gewoon dwars aan het doen zijn en er zoveel mogelijk aan willen verdienen. Nou jongens, vooral tegen werken, dat downloaden vedienden jullie ook al zoveel aan toch? :P

Sowieso dat gejank over de prijs van streamingdiensten. Een tientje per maand voor onbeperkt muziek (dat is echt een mooi aanbod) of onbeperkt een selectie van films en series, dat is toch helemaal niets?
Ik zou zelf ook best wel wat over hebben voor een groter aanbod, dat zou het best wel waard zijn voor me. Aan de andere kant snap ik ook wel dat lang niet iedereen hier op zit te wachten, als je maar af en toe Netflix opstart om iets te kijken wordt het al snel onaantrekkelijk om meer dan een tientje te betalen. Een onbeperkt/groot aanbod is leuk, maar genoeg mensen voor wie het allemaal niet hoeft en die zou je dan wegjagen. Lastig om hier een evenwicht in te vinden denk ik.

• Gonadan

Gonadan

Mee eens, daarom lijkt mij een basisabonnement zoals deze met een optie voor bijbetalen voor extra's een goede. Wil je toegang tot de minder populaire of duurdere content dan heb je een hoger abonnement nodig, hebben ze gelijk een upsellmogelijkheid. ;)
Tigertje schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:20:
Ik gebruik Netflix als basis. HBO stunt elk jaar rond het nieuwe seizoen van Game of Thrones met lagere prijzen dus dan neem ik een tijdelijk abonnement. My Prime heb ik soms ook een paar maanden, als er leuke series bij staan.
MyPrime heb ik mij nog helemaal niet in verdiept, misschien eens gaan rondkijken. :P

[ Voor 46% gewijzigd door Gonadan op 17-12-2015 08:54 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Is Helix uiteindelijk nog wat geworden?

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik vond het een toffe serie. Maar ik moest nog met seizoen 2 beginnen, toen de boel gecancelled werd, dus ik heb seizoen 2 nooit meer gekeken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Seizoen twee was duidelijk minder, langdradiger, met hier en daar wat leukere momenten.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:07
Helix staat er toch gewoon op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Vandaar ook de vraag denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:05

Nakebod

Nope.

Stomme *#&@ contentrechtenmeuk :|
Ik was nog ergens in Grimm S2, en ineens zijn S1 en S2 van Netflix af.
Lees ik hier dat Grimm zou gaan verdwijnen (Ook S3?) per 31-12. Handig dat je dat in de Netflix app ook kan zien.. Oh.. Dat duurt bij mij toch echt bijna 2 weken. Waarschijnlijk zou ik dan ook nog niet met S2 klaar zijn, maar toch...

* Nakebod start de downloads maar weer op. Fijn he, legale alternatieven.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:32
Ik ben best een tevreden abonnee, maar dat 'onaangekondigd' verwijderen van series moeten ze niet te vaak doen want dan is het wat mij betreft einde oefening...

Nu moet ik Battlestar Galactica alsnog op dvd kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Helaas vind je niet op alle apparaten de verwijderdatum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat Battlestar Galactica vind wel een gigantische aftrek hier zeg.
Sméagol schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:26:
Is Helix uiteindelijk nog wat geworden?
Ik vond persoonlijk seizoen 1 en 2 alle twee lekker mysterieus beginnen maar eindigen in een grote cluster fuck.

Een serie waarvan je duidelijk af zag dat de schrijvers het gewoon niet recht gebreeën kregen.

[ Voor 73% gewijzigd door Donstil op 18-12-2015 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Helix leek me nog wel interessant toen 't aangekondigd werd, maar ik begin over 't algemeen niet aan gecancelde series (uitzonderingen daargelaten). Ik denk dat ik 'm oversla, gelukkig heb ik nog genoeg te kijken.

Moet (nog steeds) Breaking Bad afkijken, wil 't liefst Luther nog zien voordat de special komt, en Sherlock herkijken voordat die special komt.. En dan daarmna maar 'ns aan Fargo beginnen denk ik.. Moet maar wat meer gaan kijken :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
Rockvee2 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 23:07:
Helaas vind je niet op alle apparaten de verwijderdatum...
Akkoord, maar als je ze je bij nieuwe toevoegingen een mail kunnen sturen dan moeten ze dat toch ook wel kunnen als een serie die je in je lijst hebt staan/aan het kijken bent binnenkort verdwijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ze zijn bezig met de functie om je een email te sturen als er een titel gaat verdwijnen van Netflix . Dit is momenteel in de testfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:16
Op Netflix-Nederland.nl heb je ook overzichten met content wat nieuw is en zal verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 21:46

Winkiller

De Mopperpot

Sméagol schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 23:15:
Helix leek me nog wel interessant toen 't aangekondigd werd, maar ik begin over 't algemeen niet aan gecancelde series (uitzonderingen daargelaten). Ik denk dat ik 'm oversla, gelukkig heb ik nog genoeg te kijken.
Helix Season 1 is zeker de moeite waard, Season 2 was iets minder maar zeker wel te doen.
Ik moet bij deze serie aan Revolution denken, Season 1 was toppie maar het vervolg stukken minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook opeens problemen met betalen via paypal? Ik kreeg een mail dat mijn betalingsmethode niet werd geaccepteerd en als ik het handmatig via paypal deed kreeg ik de melding dat een uitgestelde betaling niet wordt geaccepteerd.

Uiteindelijk via mijn bank geld op paypal gezet en ik kon wel betalen. Voorheen kon je toch met de aan jouw paypal gekoppelde bankrekening betalen? Ik had niet zoveel zin om een helpdesk te gaan bellen. Ben benieuwd of jullie het probleem ook hebben, dan weet ik even of ik paypal of netflix moet gaan bellen als het volgende maand weer niet goed gaat.
Brunniepoo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 22:59:
Ik ben best een tevreden abonnee, maar dat 'onaangekondigd' verwijderen van series moeten ze niet te vaak doen want dan is het wat mij betreft einde oefening...

mm, dat is minder. Ik heb niet bijgehouden bij welke aflevering ik was en nu is dat ding weg. Hoe kom ik daar nu weer achter dan? Zucht...

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2015 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunniepoo
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:26:

[...]

mm, dat is minder. Ik heb niet bijgehouden bij welke aflevering ik was en nu is dat ding weg. Hoe kom ik daar nu weer achter dan? Zucht...
Episode guide op imdb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel een episode guide (al gebruik ik niet die van imdb, maar ik heb een app van iTV Shows. Probleem is alleen dat ik daar nooit mijn netflix dingen inzet omdat netflix het zelf bij zou houden... totdat er iets verwijderd wordt.

Maar ik heb seizoen 2 t/m 4 ofzo gedownload, ik moest nog maar een paar afleveringen, dus ik begin wel even met zoeken. Ik had ze origineel op bluray, maar die heb ik twee maand terug naar de kringloopwinkel gebracht omdat ik dacht: dat staat wel op netflix :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:26:
Hebben jullie ook opeens problemen met betalen via paypal? Ik kreeg een mail dat mijn betalingsmethode niet werd geaccepteerd en als ik het handmatig via paypal deed kreeg ik de melding dat een uitgestelde betaling niet wordt geaccepteerd.

Uiteindelijk via mijn bank geld op paypal gezet en ik kon wel betalen. Voorheen kon je toch met de aan jouw paypal gekoppelde bankrekening betalen? Ik had niet zoveel zin om een helpdesk te gaan bellen. Ben benieuwd of jullie het probleem ook hebben, dan weet ik even of ik paypal of netflix moet gaan bellen als het volgende maand weer niet goed gaat.
Waarom zou je, tenzij je in het buitenland woont, je betaling aan Netflix via Paypal laten lopen?
Ik laat het gewoon direct via mijn bank lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigertje schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:48:
Waarom zou je, tenzij je in het buitenland woont, je betaling aan Netflix via Paypal laten lopen?
Ik laat het gewoon direct via mijn bank lopen.
Geen idee waarom ik dat zo doe eigenlijk 8)7

Volgende maand als het weer mis gaat zet ik hem wel de bankrekening.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2015 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:51:
[...]

Geen idee waarom ik dat zo doe eigenlijk 8)7

Volgende maand als het weer mis gaat zet ik hem wel de bankrekening.
Als het nu voordeel met zich meebracht, kan ik het nog begrijpen. Maar die zie ik niet.
en dan is er ook nog de privacy kwestie bij Paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:37
Mensen: Making a Murderer , die moet je kijken. Ik dacht gistermiddag om 15uur, is even kijken wat het is. Ging er blind in en heb alle 10 afleveringen achter elkaar gekeken!

NIET gaan googlen naar het verhaal! (waargebeurd) Dan lees je teveel en ben je gespoiled. Gewoon kijken.

De storyline voor de mensen die het willen weten. Niet echt een spoiler, maar blind in gaan is naar mijn mening beter
spoiler:
Een Amerikaanse man wordt valselijk beschuldigd van moord, mag na 18 jaar de gevangenis verlaten dankzij een vernieuwende DNA-test, maar wordt kort daarna opnieuw opgepakt voor een tweede, nog meer verwoestende zaak. Filmmakers Laura Ricciardi en Moira Demos nemen de kijker mee in een schokkende rit waarin ze elke hoek van de zaak Avery blootleggen. Archiefmateriaal, interviews met betrokkenen, onbeantwoorde vragen en het lot van Avery… Alles wordt in vraag gesteld, niets wordt aan het toeval overgelaten

[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 21-12-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Brunniepoo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 22:59:

Ik zou blu-ray adviseren, is het wel waard bij die serie. :P
Donstil schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 23:09:
Dat Battlestar Galactica vind wel een gigantische aftrek hier zeg.
En terecht, één van de beste sci-fi series ooit.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:08
Ik vond de nieuwe Galactica een ongelooflijke tegenvaller. Zeker na het eerste seizoen ging het verhaal echt nergens meer over. En hoe ze dan de hele serie dan afgesloten hebben was ronduit tenenkrullend. Ook waren er een hoop personages die ronduit enerverend waren, met Gaius Baltar ruim op kop.
't Was ook maar omdat ik zelf de DVD box had dat ik hem uitgekeken had, anders had ik het al lang opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ah damn, ik had Battlestar Galactica (serie) op m'n list. Weet iemand welke versie ze hadden, was er eentje met afleveringen van ong 40 min? Want ik zie op Wikipedia dat er een aantal verschillende series en films zijn gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Twixie schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:46:
Ik vond de nieuwe Galactica een ongelooflijke tegenvaller. Zeker na het eerste seizoen ging het verhaal echt nergens meer over. En hoe ze dan de hele serie dan afgesloten hebben was ronduit tenenkrullend. Ook waren er een hoop personages die ronduit enerverend waren, met Gaius Baltar ruim op kop.
't Was ook maar omdat ik zelf de DVD box had dat ik hem uitgekeken had, anders had ik het al lang opgegeven.
De oude wordt met name door de initiële fans gewaardeerd, de rest van het publiek stemt voor de nieuwe versie. Smaak is natuurlijk heel persoonlijk, maar feit is dat de waardering voor de nieuwe versie wereldwijd erg hoog is. Zeker voor een sci-fi serie.

offtopic:
Enerverend heeft ook een negatieve betekenis, weer wat geleerd. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Gonadan schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:45:
[...]

De oude wordt met name door de initiële fans gewaardeerd, de rest van het publiek stemt voor de nieuwe versie. Smaak is natuurlijk heel persoonlijk, maar feit is dat de waardering voor de nieuwe versie wereldwijd erg hoog is. Zeker voor een sci-fi serie.

offtopic:
Enerverend heeft ook een negatieve betekenis, weer wat geleerd. :D
De oude serie was een soort kitsch ruimte serie. De kostuums waren indrukwekkend, de special effects vonden we toen mooi maar ze hebben de tand des tijds niet kunnen doorstaan. Voor de rest vonden we de acteurs erg stoer. Ik heb het toen meegemaakt en ik vond het toen geweldig.

Maar ik was nog veel meer onder de indruk van BG2004 (en de meeste van de spin offs). In de loop der seizoenen zwakte het verhaal inderdaad wat af en wellicht hadden ze er een seizoen korter over moeten doen maar slecht is het voor mij nooit geworden (vergeet ook niet dat midden in de serie de "writers strike" is geweest).
De donkere invalshoek, de strijd der machten, de keuze om een aantal rollen anders in te delen dan in het origineel, de machtige special effects, het soms subtiel teruggrijpen naar de eerste serie. Het zijn allemaal dingen die het voor mij een mooie serie maakten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:53

Shabbaman

Got love?

Meer onder de indruk... Ik kan me niet herinneren over de nieuwe BSG ruzie te hebben gemaakt over wie Starbuck en wie Apollo mocht spelen. Dat was vroeger wel anders.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

_O-

Want een meisje is eng? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Heb Battlestar Galactica 4 jaar geleden gezien. Ik begon sceptisch, omdat ik de oude serie gewend was. Maar al na een paar afleveringen was ik helemaal verslaafd. De geheime plannen, samenzweringen en mysteries hielden me wel bezig.
spoiler:
Helaas was het einde een beetje een anticlimax.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Xyphoid schreef op maandag 21 december 2015 @ 18:01:
Heb Battlestar Galactica 4 jaar geleden gezien. Ik begon sceptisch, omdat ik de oude serie gewend was. Maar al na een paar afleveringen was ik helemaal verslaafd. De geheime plannen, samenzweringen en mysteries hielden me wel bezig.
spoiler:
Helaas was het einde een beetje een anticlimax.
Mee eens. Ingrijpende serie die best veel serieuze vraagstukken behandelt, maar toch erg vermakelijk blijft. Tevens het ontstaan van het leven op aarde en allerlei religieuze richtingen zijn mooi in het geheel verweven.

Moet wel zeggen dat ergens rond 4-de aflevering van de laatste seizoen bleef ik even hangen. Gelukkig las ik op tijd dat serie gaat verdwijnen, dus kon nog op tijd afkijken, volledig volgens de 'juiste kijkvolgorde' :

http://thunderpeel2001.bl...actica-viewing-order.html

Ik moet nog laatste film en serie Caprica kijken, maar die heb ik op dvd/bluray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

baronruud schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:55:
Mensen: Making a Murderer , die moet je kijken. Ik dacht gistermiddag om 15uur, is even kijken wat het is. Ging er blind in en heb alle 10 afleveringen achter elkaar gekeken!
Echt bizar ja, heb 5 episodes gekeken tot ik écht naar bed moest....

De overige 5 episodes ga ik vandaag en morgen kijken, ongelooflijk wat daar allemaal is gebeurd zeg.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:37
On_E schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:16:
[...]

De overige 5 episodes ga ik vandaag en morgen kijken, ongelooflijk wat daar allemaal is gebeurd zeg.
Heel aangrijpend, en ik ben nog steeds flabbergasted. Afgelopen dagen het topic op reddit ook vol aan het lezen.

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34
Ik heb in Firefox opeens niet meer de optie om in HD af te spelen. Momenteel is de enige browser die dat nog kan Internet Explorer. Weet iemand een oplossing?

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Yep, Making a Murderer is een van de serieparels van dit jaar. Als je iets wat zo schrijnend is tenminste een parel mag noemen. Het is zo indrukwekkend, niet te geloven.

[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 01-01-2016 02:21 . Reden: linkspam weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Whoo! Space Jam staat er op!

Wat? Je weet niet wat Space Jam is? Neem een kijkje op de officiële website:
http://www.warnerbros.com/archive/spacejam/movie/jam.htm

Edit:
Maar serieus, Cinderella is een leuke Kerstfilm.

[ Voor 16% gewijzigd door Sméagol op 25-12-2015 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Iemand de Marco Polo: One Hundred Eyes special op Netflix al gezien. Snel kijken! Duurt niet lang en is boeiend van begin tot eind.

[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 01-01-2016 02:21 . Reden: linkspam weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
is het nu toegestaan of niet om een netflix account met vrienden te delen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

razerBE schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:33:
is het nu toegestaan of niet om een netflix account met vrienden te delen ?
Volgens mij is het officieel de bedoeling om het binnenshuis/familie te houden.
En niet om te delen met vrienden. Echter kan je, afhankelijk, van je account dus 2 of streams tegelijk starten. En is Netflix zelf niet actief bezig om eea tegen te gaan.

Vraag is of je het handig vind om een standaard HD account met 5 vrienden te delen en er telkens achter te komen dat jij niet kunt kijken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
DarkSide schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:43:
[...]

Volgens mij is het officieel de bedoeling om het binnenshuis/familie te houden.
En niet om te delen met vrienden. Echter kan je, afhankelijk, van je account dus 2 of streams tegelijk starten. En is Netflix zelf niet actief bezig om eea tegen te gaan.

Vraag is of je het handig vind om een standaard HD account met 5 vrienden te delen en er telkens achter te komen dat jij niet kunt kijken.
dus je kan niet tergelijk met 3 of 4 personen "toevallig" samen kijken, elk in zijn eigen woning ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

razerBE schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:47:
[...]

dus je kan niet tergelijk met 3 of 4 personen "toevallig" samen kijken, elk in zijn eigen woning ?
Als je het duurste abbo neemt mag je 4 streams tegelijk starten op een account.
Maakt niet uit waar dat is. Officieel noemt netflix dat een family account volgens mij en geen vrienden account. Maar ze letten er verder niet op.
De meeste mensen hebben het standaard HD account en dat is gelimiteerd tot 2.
De 3e persoon heeft dan pech. En in geval van het UHD abbo heb je als 5e persoon dus pech.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
DarkSide schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:49:
[...]

Maakt niet uit waar dat is. Officieel noemt netflix dat een family account volgens mij en geen vrienden account. Maar ze letten er verder niet op.
De 3e persoon heeft dan pech. En in geval van het UHD abbo heb je als 5e persoon dus pech.
bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03:34

Daniel36

vernieuwde formule

Wij delen het "duurste" abbo met een vriendin en haar ouders gebruiken het ook.
Allemaal een profiel gemaakt, kids, zij , haar ouders en wij.
Gaat in de praktijk prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
*knip* nee, dat is dus niet de bedoeling

[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 27-12-2015 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Blijft lekker dat aanbod, ik krijg inspiratie door kerst. Kan Gremlins niet afkijken en de kabelbox besluit Harry Potter niet helemaal op te nemen. Kijk ik voor de films op netflix, beiden uiteraard weer nier te vinden. :F

't Zijn nu ook weer niet zulke bijzondere films. Heb ik nu net altijd pech als ik iets zoek of verwacht ik gewoon te veel?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 14:28

vhal

ಠ_ಠ

On_E schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:16:
[...]

Als in ranzigheid of iets anders?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
vhal schreef op zondag 27 december 2015 @ 20:05:
[...]

Als in ranzigheid of iets anders?
Nee, als in justitiele dwalingen. Zal er niet te veel over zeggen. Ben nu bij aflevering 8 zelf en zou het ook zeker aanraden om te bekijken. Je moet er sowieso niet teveel van tevoren over opzoeken (op wikipedia ofzo) want anders weet je al hoe het gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 03:16
Ik deel mijn account met 2 vrienden en 1 broer. Op de chat van de netflix website bevestiging gekregen dat dit geen probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Gonadan schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:59:
't Zijn nu ook weer niet zulke bijzondere films. Heb ik nu net altijd pech als ik iets zoek of verwacht ik gewoon te veel?
Dat laatste. Dit is het probleem met de huidige download-generatie. Bij het downloaden denk je effen aan X, zoek je X op, download het en kijk je ernaar (of je streamt het).
Netflix moet je zo niet benaderen of het wordt een dikke teleurstelling. Netflix start je op, je kijkt in de catalogus wat er je bevalt en dan kies je daar iets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Twixie schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:42:
[...]

Dat laatste. Dit is het probleem met de huidige download-generatie. Bij het downloaden denk je effen aan X, zoek je X op, download het en kijk je ernaar (of je streamt het).
Netflix moet je zo niet benaderen of het wordt een dikke teleurstelling. Netflix start je op, je kijkt in de catalogus wat er je bevalt en dan kies je daar iets uit.
Toch is dat vaak wel de verwachting. Men zoekt een vervanger voor downloaden en uiteindelijk kom je op 'en en' omdat je je ook niet wilt beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Twixie schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:42:
[...]

Het punt is dat er zoveel niet bevalt. Maar los van de downloadgeneratie verwacht ik dat je soms wél een keer vind wat je zoekt, maar dat is echt een uitzondering. :P

Ergens klopt het wel wat je zegt, ik wil graag een eindeloze catalogus. Zelfs het kleine videotheekje om de hoek was vroeger zelden een teleurstelling, hooguit dat een film al uitgeleend was.

Het blijft jammer, ik betaal graag meer voor een veel groter aanbod. Alleen schijnt het grote publiek dat niet te willen. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
sambalbaj schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:46:
[...]

Toch is dat vaak wel de verwachting. Men zoekt een vervanger voor downloaden en uiteindelijk kom je op 'en en' omdat je je ook niet wilt beperken.
Ik vind het ook altijd apart. Maar then again, je kunt ook niet van iedereen verwachten dat zij weten hoe het in elkaar zit met verschillende rechten etc. Wat mij betreft staat er genoeg op Netflix. Natuurlijk is het veel minder dan als je nu gaat downloaden of als je de nieuwste dingen wilt zien. Er is echter, vooral als je net als ik voornamelijk op series gericht bent, zoveel qua series tegenwoordig dat je simpelweg niet alles kunt zien. De dingen die ik gemist heb, of geen tijd voor had, kijk ik op Netflix en de Netflix Originals. Werkt voor mij goed. Kan mij wel goed voorstellen dat het voor filmliefhebbers wat minder interessant is qua aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Gonadan schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:52:
[...]
Alleen schijnt het grote publiek dat niet te willen. :+
Dat is helemaal niet de reden voor de huidige situatie. Het is door de grote hebzucht van de uitgevers dat de markt zo versnipperd geraakt en dat elke video-streamingdienst maar een relatief klein deel van het wereldwijde aanbod in portefeuille heeft. Kijk alleen al maar naar de problematiek van regio-beperkingen. De uitgevers of rechtenhebbenden willen dus blijkbaar tig keer langs de kassa passeren. Dat heeft natuurlijk ook nog te maken met het feit dat je lokale markten hebt omwille van TV-stations, en dat die ook niet meer zouden willen betalen voor sommige exclusives als elke potentiele kijker even goed die exclusive, zonder reclames, via Netflix of zo kan bekijken;

Misschien komt het ooit nog wel eens goed. De muziekindustrie bewijst wel dat het kan. Al vrees ik ervoor. Ik vrees zelfs voor een omgekeerde trend: dat muziek-streaming op termijn ook veel meer versnipperd zal geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Gonadan schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:52:
[...]

Het punt is dat er zoveel niet bevalt. Maar los van de downloadgeneratie verwacht ik dat je soms wél een keer vind wat je zoekt, maar dat is echt een uitzondering. :P

Ergens klopt het wel wat je zegt, ik wil graag een eindeloze catalogus. Zelfs het kleine videotheekje om de hoek was vroeger zelden een teleurstelling, hooguit dat een film al uitgeleend was.

Het blijft jammer, ik betaal graag meer voor een veel groter aanbod. Alleen schijnt het grote publiek dat niet te willen. :+
Wat wil je dan zien wat er niet is?
Mijn kijklijst is nu al zo lang, dat ik van gekte niet weet wanneer ik er naar moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Twixie schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:04:
Dat is helemaal niet de reden voor de huidige situatie. Het is door de grote hebzucht van de uitgevers dat de markt zo versnipperd geraakt en dat elke video-streamingdienst maar een relatief klein deel van het wereldwijde aanbod in portefeuille heeft. Kijk alleen al maar naar de problematiek van regio-beperkingen. De uitgevers of rechtenhebbenden willen dus blijkbaar tig keer langs de kassa passeren. Dat heeft natuurlijk ook nog te maken met het feit dat je lokale markten hebt omwille van TV-stations, en dat die ook niet meer zouden willen betalen voor sommige exclusives als elke potentiele kijker even goed die exclusive, zonder reclames, via Netflix of zo kan bekijken;
Neemt niet weg dat velen tien euro al te veel vinden en niet bereid zijn om meer te betalen. Dat maakt het lastig om kosten dekkend een groot aanbod te hebben.

De versnippering is aanwezig maar niet zo dat de films of series die ik zocht ergens anders wél aanwezig zijn. Daarbij zie ik in de VS een tienvoud van ons aanbod. Dus het is puur het gezeik met rechten een 'belanghebbenden' wat het zo moeilijk maakt.
Misschien komt het ooit nog wel eens goed. De muziekindustrie bewijst wel dat het kan. Al vrees ik ervoor. Ik vrees zelfs voor een omgekeerde trend: dat muziek-streaming op termijn ook veel meer versnipperd zal geraken.
Die tendens herken ik helaas ook. Ik ben bang dat er te veel mensen aan willen verdienen een daar die simpelweg te veel macht hebben.
Tigertje schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:06:
Wat wil je dan zien wat er niet is?
Mijn kijklijst is nu al zo lang, dat ik van gekte niet weet wanneer ik er naar moet kijken.
Staat slechts enkele posts terug.
Als ik wil dat iemand anders voor mij bepaalt wat ik kan kijken zet ik wel gewoon de tv aan. ;)

Edit:
Wat ik overigens wel bizar vind is dat tegenwoordig alle generaties het volstrekt normaal vinden om te downloaden. Zijn het geen films dan wel series of boeken. Het is allang niet meer iets van een specifieke generatie nerds.

[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 27-12-2015 22:33 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DarkSide schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:49:
[...]

Om de altijd wijze Dominic Toretto maar even te quoten :+

"We are not friends, we are family"

En dat is precies hoe ik en drie vrienden mijn account delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Twixie schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:04:
[...]

Dit wordt momenteel vooral door de artiesten zelf veroorzaakt....heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01:08
Bartske schreef op zondag 27 december 2015 @ 20:09:
[...]

Nee, als in justitiele dwalingen. Zal er niet te veel over zeggen. Ben nu bij aflevering 8 zelf en zou het ook zeker aanraden om te bekijken. Je moet er sowieso niet teveel van tevoren over opzoeken (op wikipedia ofzo) want anders weet je al hoe het gaat lopen.
Damn, over 3 dagen verspreid alle 10 de afleveringen gezien op Netflix met mijn vriendin. Erg aangrijpende serie. Het blijft hangen, je denkt er aan, praat er over en zoekt er info over op. Dát zijn voor mij goede series :P

Moet wel zeggen dat ik ook wel van het hele crimi/true story/reportage gehalte houd. Maar zeker een aanrader want het is inderdaad bizar allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Gister toch wel een behoorlijk "Netflix en Chill" dagje gehad. Niet verwacht ook, maar ik begon 's middags met "aah, even 1 aflevering Suits". Ik stopte om 02:00 met kijken. Oeps.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
baronruud schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:55:

NIET gaan googlen naar het verhaal! (waargebeurd) Dan lees je teveel en ben je gespoiled. Gewoon kijken.

De storyline voor de mensen die het willen weten. Niet echt een spoiler, maar blind in gaan is naar mijn mening beter
spoiler:
Een Amerikaanse man wordt valselijk beschuldigd van moord, mag na 18 jaar de gevangenis verlaten dankzij een vernieuwende DNA-test, maar wordt kort daarna opnieuw opgepakt voor een tweede, nog meer verwoestende zaak. Filmmakers Laura Ricciardi en Moira Demos nemen de kijker mee in een schokkende rit waarin ze elke hoek van de zaak Avery blootleggen. Archiefmateriaal, interviews met betrokkenen, onbeantwoorde vragen en het lot van Avery… Alles wordt in vraag gesteld, niets wordt aan het toeval overgelaten
Inderdaad, bizar. Hier ook, in 2 dagen alle 10 afleveringen gekeken, bij elke aflevering ging m'n mond meer open van verbazing. Ongelofelijk wat daar allemaal gebeurd is, wel een erg nette, indrukwekkende en fijne docu-serie om te kijken!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Scrummie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:06:
Gister toch wel een behoorlijk "Netflix en Chill" dagje gehad. Niet verwacht ook, maar ik begon 's middags met "aah, even 1 aflevering Suits". Ik stopte om 02:00 met kijken. Oeps.
Dan heb je Netflix and chill niet goed begrepen of ben je behoorlijk sportief ;)

De laatste tijd is mijn iPhone-app vaak opeens uitgelogd. Terwijl dat niet gebeurt op andere apparaten (PC, laptop, XBox, Apple TV). Meer mensen met last daarvan?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

F_J_K schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:14:
[...]

Dan heb je Netflix and chill niet goed begrepen of ben je behoorlijk sportief ;)
Dat laatste, uiteraard.

Oké, het eerste, maar ik zit nog in mijn Harvey Specter mode.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:04
Ik krijg bij Grimm te zien dat de serie na 31 december verdwijnt. Waarom in Godensnaam :( !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Mijn zoontje van 5 liep ook al te roepen wat er op 19 januari allemaal verdwijnt :/

[ Voor 12% gewijzigd door Joster op 29-12-2015 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Wordt heel veel verwijderd binnenkort.. Netflix koopt blijkbaar heel vaak rechten voor 1 jaar. Het meest jammere van alles is dat ik nu verplicht voor 31 januari heel seizoen 3 moet afkijken wil ik die serie af kunnen kijken. Plus The Walking Dead wilde ik heel graag gaan kijken, die wordt dus ook verwijderd op 18 januari.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde met de kerst een leuke comedy te vinden op Netflix. Nou dat ging niet door wat een slecht aanbod heeft Netflix op dat vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:36:
Ik probeerde met de kerst een leuke comedy te vinden op Netflix. Nou dat ging niet door wat een slecht aanbod heeft Netflix op dat vlak.
Dat vind ik dan wel weer meevallen, kan altijd wel iets leuks vinden om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:55
Netflix NL is diep droevig inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
wvkreg schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:51:
Ah, daar gaat het mis. VPN for the win. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
djmelvee schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:51:
[...]

Ah, daar gaat het mis. VPN for the win. :')
Yep, geloof mij; Ik heb GENOEG te zien op Netflix. Wat mij betreft is het aanbod uitstekend! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Kun je met een VPN (bijv. naar USA) nog wel Nederlandse subtitles krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 00:30
Tanooki schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:06:
Kun je met een VPN (bijv. naar USA) nog wel Nederlandse subtitles krijgen?
Nee, dat is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wvkreg schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:51:
Hahaha azijn door de koffie gedaan vanmorgen?

Ik weet zeker dat je nog geen 25% gezien hebt van wat er allemaal op Netflix staat.

Maar goed het is voor sommige makkelijker om te klagen over wat er niet opstaan dan om te genieten van de dingen die er wel opstaan.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:36:
Nou dan heb je gewoon niet goed gekeken. Er staan zat leuke comedies op Netflix.

Begin eens bij arrested development zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Opmerkingen van mensen die zeggen dat Netflix in Nederland ruk is vind ik eigenlijk wel geinig, aangezien ze tegelijkertijd wel zijn geabonneerd op Netflix. Waar gaat het dan eigenlijk fout? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:55
Netflix NL is een lachertje. Ik heb wellicht 25% gezien, maar de rest is oud of bagger. En de goede films staan op de NAS via nntp. Geen azijn voor nodig. Had ik geen unblock us, had ik het abonnement al lang opgezegd.Op Nl ga je zoeken naar een thriller krijg je er 10 te zien, waarvan 8 slecht of oud of 100 keer gezien. Zoek in in US, zie je goede recente thrillers.

Ik zou zeggen kijk eens naar Upflix app. Dan zie je dat NL aanbod ongeveer 10% is van het Amerikaanse. Wise guys... }:O

ps: en arrested development is een serie en geen filmcomedy! Daarnaast is AD saai!

[ Voor 11% gewijzigd door wvkreg op 29-12-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:10:

Nou dan heb je gewoon niet goed gekeken. Er staan zat leuke comedies op Netflix.

Begin eens bij arrested development zou ik zeggen.
Ik heb het over een film. Zegt genoeg dat jij ook geen goede comedy kan aanbevelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:41:
[...]

Ik heb het over een film. Zegt genoeg dat jij ook geen goede comedy kan aanbevelen.
Ooh film, nee die zijn er niet zoveel maar dat ligt niet aan Netflix.

Er worden al jaren geen onderscheidende echt grappige films meer gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
wvkreg schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:21:
Netflix NL is een lachertje. Ik heb wellicht 25% gezien, maar de rest is oud of bagger. En de goede films staan op de NAS via nntp. Geen azijn voor nodig. Had ik geen unblock us, had ik het abonnement al lang opgezegd.Op Nl ga je zoeken naar een thriller krijg je er 10 te zien, waarvan 8 slecht of oud of 100 keer gezien. Zoek in in US, zie je goede recente thrillers.

Ik zou zeggen kijk eens naar Upflix app. Dan zie je dat NL aanbod ongeveer 10% is van het Amerikaanse. Wise guys... }:O

ps: en arrested development is een serie en geen filmcomedy! Daarnaast is AD saai!
Dit is al meer dan 100x besproken in dit topic waarom NL een minder uitgebreid aanbod heeft dan US .

Lees het eens zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm het is alweer enige tijd geleden dat ze het geflikt hebben, maar ik wou nog even gal spuiten. WTF Netflix, waarom gooien ze nu Battlestar Galactica eraf? (Jaja licenties het antwoord weten we al). Ik denk niet dat ik nog zo'n actie tolereer. Zit je midden in de serie, blerken ze deze gewoon zonder aankondiging eraf.

Ze willen toch niet te boek staan als onbetrouwbaar? (Torrents zijn wat dat betreft een stuk betrouwbaarder. Echter het nadeel hiervan is dat je niet direct de makers ondersteunt).
Pagina: 1 ... 75 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.