Klopt, in een paar andere netflix regio's is hij er nog wel, zie http://www.moreflicks.com...etflix-all&query=stargateJorgen schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:50:
Ik lees eerder deze week ergens dat hij in elk van niet meer op de Amerikaanse Netflix te zien is.
Sorry, maar hoe zie ik of hij ook in NL te zien is?
Geeft dat dropdownmenuutje aan dat hij bij al die landen erbij staat?
Your Friendly Neighborhood Moderator
SG-1 is niet in Nederland te zien, alleen Atlantis. Maar ik dacht dat SG-1 ook niet in de VS was... wel in Canada.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Seizoen 1 en 2 van Grimm gekeken met een stevige cliff hanger aan het eind van Season 2...Maar helaas nog geen seaon 3 op Netflix in Nederland.
Zover ik kan zien wel in de USA. In het ovetrzicht wanneer series naar Nederland komen komt season 3 van Grimm nog niet voor, is er een manier om na te gaan of die er wel ooit gaat komen?
Zover ik kan zien wel in de USA. In het ovetrzicht wanneer series naar Nederland komen komt season 3 van Grimm nog niet voor, is er een manier om na te gaan of die er wel ooit gaat komen?
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Stargate is mijn favoriete sci-fi franchise, dus dan maar hopen dat hij ooit op Netflix komt. Dat zou voor mij de reden zijn om Netflix te nemen. (Samen met Knight Rider en The A-Team.)Wybo schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 07:02:
SG-1 is niet in Nederland te zien, alleen Atlantis. Maar ik dacht dat SG-1 ook niet in de VS was... wel in Canada.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Precies !Jorgen schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 08:26:
[...]
Stargate is mijn favoriete sci-fi franchise, dus dan maar hopen dat hij ooit op Netflix komt. Dat zou voor mij de reden zijn om Netflix te nemen. (Samen met Knight Rider en The A-Team.)
Ik heb dan netflix met SG-1 en alles origineel en ook nog is digitaal
Ik heb s1 nog ergens op vhs denk ik van sg1...Mektheb schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:14:
[...]
Precies !
Ik heb dan netflix met SG-1 en alles origineel en ook nog is digitaal
Vraagje over netflix. Met 1 account kan dan iedereen er tegelijk op? Bijv. ik op me ps4 en me vader op zijn laptop? Op hetzelfde acc
en je kan ook 4 streams kiezen voor 11,95 ofzo
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Nee, geen Tante Sidonia maar Knights of Sidonia is toegevoegd op Netflix! Anime is normaal niet iets wat ik zou kijken maar dit ziet en klinkt wel erg goed! http://www2.netflix.com/WiMovie/70301578
Verwijderd
als hij in Nederland is, dan staat daar inderdaad een Nederlands vlaggetje. Je kan ook specifiek in de Nederlandse netflix zoeken door bovenaan die pagina alleen netflix nederland aan te vinken.Jorgen schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:21:
Sorry, maar hoe zie ik of hij ook in NL te zien is?
Magnum en McGuyver mogen er ook wel bij, zijn/waren allemaal wel op netflix usa, kost geen drol lijkt me gezien de oudheid, ik snap niet waarom dat spul er niet komt. Daarnaast graag x-files.Jorgen schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 08:26:
Stargate is mijn favoriete sci-fi franchise, dus dan maar hopen dat hij ooit op Netflix komt. Dat zou voor mij de reden zijn om Netflix te nemen. (Samen met Knight Rider en The A-Team.)
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2014 09:40 ]
Snif, ik had altijd gehoopt dat 24 nog eens op netflix zou komen. Nu lees ik dat amazon een deal heeft gesloten. Het zal nu ook wel niet meer in nederland op netflix komen. Spijtig.
Omdat amazon prime niet in Nederland is is de kans op een deal hier nog steeds wel aanwezig. Wij hebben vooral 'problemen' met HBO als concurrent. De andere VOD diensten lijken vooral niet-exclusieve rechten in te slaan. Ik weet niet of 24 een HB O productie is, maar anders blijft het een mogelijkheid.
Ga dit weekend zeker even kijken, lijkt me een mooie serieDaFrenk schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:31:
Nee, geen Tante Sidonia maar Knights of Sidonia is toegevoegd op Netflix! Anime is normaal niet iets wat ik zou kijken maar dit ziet en klinkt wel erg goed! http://www2.netflix.com/WiMovie/70301578
PSN: DutchTrickle PVoutput
24 wordt uitgegeven en uitgezonden in de V.S. door Fox (productie door Imagine en Teakwood Lane). Echter heeft RTL Nederland een deal met Fox dus zij bezitten momenteel de uitzendrechten, ik geloof dat RTL 5 deze maand zelfs 3 afleveringen van 24: Live Another Day per week uitzendt. Ik weet niet hoe dit zit met de rechten van de oude 24 seizoenen, maar recentelijk zijn deze nog uitgezonden op RTL Crime, dus dat zou kunnen betekenen dat RTL NL ook nog de gehele rechten heeft op de oude 24 seizoenen. Inderdaad erg jammer.Wybo schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:54:
... Ik weet niet of 24 een HBO productie is, maar anders blijft het een mogelijkheid.
Ik keek deze serie met mijn vriendin en het hele proces van downloaden, kopiëren naar mediaplayer per DVD was af en toe toch best een klusje. Ook moet je dan natuurlijk handmatig bijhouden bij welke aflevering (welk uur) je was, en met 8 seizoenen is dat soms best lastig. Via Netflix had dit gemakkelijker geweest natuurlijk omdat je zo verder kan vanaf het laatst bekeken punt. Het is afwachten! Als het niet nu komt, komt het over een half jaar vast wel. Netflix kennende houden ze alle topseries van het moment wel in de gaten en proberen ze de pareltjes echt wel binnen te slepen.
[ Voor 7% gewijzigd door Royeboi op 04-07-2014 12:56 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik vraag me af wanneer Walking Dead nu eindelijk eens naar Netflix (NL) komt, die was volgens mij al maaaanden geleden aangekondigd. 
Iemand daar nog iets van gehoord de laatste tijd?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Zou die komen dan? Ik twijfel er over: je kan de Walking Dead kijken op TV via Fox NL, daar ligt volgens mij de exclusiviteit. Net als Game of Thrones bij HBO is dat één van de weinige redenen waarom mensen kijken naar die zenders, als je het op Netflix kan kijken dan is het helemaal gedaan met het kijken naar die zenders.Exar schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:53:
Ik vraag me af wanneer Walking Dead nu eindelijk eens naar Netflix (NL) komt, die was volgens mij al maaaanden geleden aangekondigd.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Waar is dit aangekondigd dan?Exar schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:53:
Ik vraag me af wanneer Walking Dead nu eindelijk eens naar Netflix (NL) komt, die was volgens mij al maaaanden geleden aangekondigd.![]()
Dat een hoop mensen er (tot in den treure) om roepen op Netflix FB, wil nog niet zeggen dat het er ook komt. Netflix zal dit vast ook best wel willen, maar is gebonden aan (exclusieve) licenties.
Ook de tekst bij TWD staat nog steeds in het engels op Netflix US, daarom verwacht ik deze serie niet snel op Netflix NL.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Hij bedoelt die onofficiele Netflix-nederland siteKillerBee schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 16:29:
[...]
Waar is dit aangekondigd dan?![]()
Dat een hoop mensen er (tot in den treure) om roepen op Netflix FB, wil nog niet zeggen dat het er ook komt. Netflix zal dit vast ook best wel willen, maar is gebonden aan (exclusieve) licenties.
Ook de tekst bij TWD staat nog steeds in het engels op Netflix US, daarom verwacht ik deze serie niet snel op Netflix NL.
Jammer wachte hier op, niet dat ik die Serie ken maar. Even een anime serie er bij pakken is een leuk idee.DaFrenk schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:31:
Dus jammer :! Misschien hebben ze wel last van 'merica dag en komt het morgen erop.
There is no place like ::1
Ehh, het staat er al op hoor.. Klokslag 12 uur gisteren zelfs. Ik heb nog 3 afleveringen te gaan, maar tot nu toe valt het wat tegen, voor de eerste anime serie sinds jaren die ik weer zie. Ik denk eerlijk gezegd dat alle dingen die me tegenvallen eigenlijk neerkomen op 1 ding: het verhaal dat ze wilen vertellen past simpelweg niet in 13 * 30 minuten. Ben enigszins benieuwd naar de manga nu.
Make lovecraft not warcraft.
Yup was ik ook achter gekomen, blijkbaar was hij verstopt. Vonden ze een andere serie belangrijker.Sméagol schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:32:
Ehh, het staat er al op hoor.. Klokslag 12 uur gisteren zelfs. Ik heb nog 3 afleveringen te gaan, maar tot nu toe valt het wat tegen, voor de eerste anime serie sinds jaren die ik weer zie. Ik denk eerlijk gezegd dat alle dingen die me tegenvallen eigenlijk neerkomen op 1 ding: het verhaal dat ze wilen vertellen past simpelweg niet in 13 * 30 minuten. Ben enigszins benieuwd naar de manga nu.
Ik zal hem vandaag eens gaan kijken. Wat ik herinner kwa anime die 'moeilijk' ligt is Lain. Heb die op DVD en..het kort segment systeem in een anime kan inderdaad bijten.
Ik heb vanochtend ook net de laatste aflevering seizoen 2 gekeken. De cliffhanger is inderdaad behoorlijk stevig_Peter2_ schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 08:17:
Seizoen 1 en 2 van Grimm gekeken met een stevige cliff hanger aan het eind van Season 2...Maar helaas nog geen seaon 3 op Netflix in Nederland.
Ik zou denken dat seizoen 3 ooit wel op Netflix komt. Maar ik verwacht dat het nog wel even duurt. Ik zie op bol.com bijvoorbeeld dat de DVD op 19 november pas uitkomt. Ergens zou ik verwachten dat Netflix niet veel eerder is.
Gisteren wilde ik verder gaan met Pirates of the Caribbean - Black pearl (van de week nog een stuk gezien), is deze opeens verdwenen
. Nog even gezocht op 'Johnny depp' (hoofdrolspeler), maar hij's echt verdwenen. Ik ben wel verbaasd dat Netflix dus blijkbaar films uit z'n catalogus verwijderd na een bepaalde tijd. Nog meer mensen die wel eens een film hebben zien verdwijnen uit de catalogus?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Verwijderd
Zeker, ik ben ook een tv serie kwijttemp00 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:23:
Nog meer mensen die wel eens een film hebben zien verdwijnen uit de catalogus?
Maarja, die download ik dan wel, dus heel erg vind ik het niet.
Ja dat is sneu. Ik heb ook wel es gedacht "goh zal ik es die film gaan kijken" en hij was er niet meer. Ik had echt het gevoel dat ik hem eens zag op Netflix, dan begin je toch aan jezelf te twijfelentemp00 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:23:
Gisteren wilde ik verder gaan met Pirates of the Caribbean - Black pearl (van de week nog een stuk gezien), is deze opeens verdwenen. Nog even gezocht op 'Johnny depp' (hoofdrolspeler), maar hij's echt verdwenen. Ik ben wel verbaasd dat Netflix dus blijkbaar films uit z'n catalogus verwijderd na een bepaalde tijd. Nog meer mensen die wel eens een film hebben zien verdwijnen uit de catalogus?
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Ja, dat gebeurt af en aan, vroeger was er een site die dat allemaal bij hield maar die is offline omdat netflix zijn api heeft afgeschermd. Netflix neemt licenties op films, en die verlopen nu eenmaal na een bepaalde tijd.temp00 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:23:
Gisteren wilde ik verder gaan met Pirates of the Caribbean - Black pearl (van de week nog een stuk gezien), is deze opeens verdwenen. Nog even gezocht op 'Johnny depp' (hoofdrolspeler), maar hij's echt verdwenen. Ik ben wel verbaasd dat Netflix dus blijkbaar films uit z'n catalogus verwijderd na een bepaalde tijd. Nog meer mensen die wel eens een film hebben zien verdwijnen uit de catalogus?
Vraag im heb gezocht in dit forum maar geeen duidelijk antwoord gevonden
Is er 3d content die netflix aanbied
Ik heb per morgen een sony w8 smart tv met netflix maar ook een ps4 waar netflix op zit kan ik 3d mee kijken?
Ik heb per morgen een sony w8 smart tv met netflix maar ook een ps4 waar netflix op zit kan ik 3d mee kijken?
Nee, Netflix doet nog geen 3D momenteel.bartburg schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:57:
Vraag im heb gezocht in dit forum maar geeen duidelijk antwoord gevonden
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
En als je vraagt wanneer wel krijg je het standaard antwoord "might be sooner than you think". Ben een beetje klaar met de iets te vrolijke/informele klantenservice van netflix. Het maakt jou helemaal niks uit hoe mijn avond is, maar op je papiertje staat dat je dat moet vragen.
Iets concreets krijg je er niet echt uit. Ik heb het al geprobeert
Iets concreets krijg je er niet echt uit. Ik heb het al geprobeert
"Might be sooner than you think" houdt waarschijnlijk in dat ze het wel aan het ontwikkelen zijn maar dat ze nog niet weten wanneer het klaar is om publiek uitgerold te worden. Of dat ze de technologie wel klaar hebben liggen maar nog over de rechten ($$$) aan het bakkeleien zijn met de content owners. We shall see...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
En ik vind die klantenservice juist geweldig, beter nep blij (al is het voor de medewerker waarschijnlijk ook leuker als het allemaal niet zo zakelijk is) dan zo'n norsige medewerker zoals je bij de MediaMarkt en je telecomprovider vindt.
Eindelijk eens Fargo gekeken, na de film direct door naar de serie, wat een parel zeg! Nu snap ik waarom het zulke absurd hoge cijfers krijgt.
Eindelijk eens Fargo gekeken, na de film direct door naar de serie, wat een parel zeg! Nu snap ik waarom het zulke absurd hoge cijfers krijgt.
Of het houd in dat ze er totaal niet mee bezig zijn maar je via deze manier aan het lijntje houden.Mx. Alba schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:09:
"Might be sooner than you think" houdt waarschijnlijk in dat ze het wel aan het ontwikkelen zijn maar dat ze nog niet weten wanneer het klaar is om publiek uitgerold te worden.
3D is nu nog op de achtergrond aanwezig, over een tijdje (en that Might be sooner than you think) hoor je er helemaal niets meer over en bloed het vanzelf dood.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
3D is volgens mij sowieso een beetje gefaald (als in, wie heeft er nou een 3D TV in huis staan) toch? Als het voor bijna niemand iets uitmaakt, waarom zouden ze er dan moeite in stoppen...
Iedereen die sinds 2011 een TV heeft gekocht heeft bijna zeker een 3d tv thuis staanThomasx4 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:41:
3D is volgens mij sowieso een beetje gefaald (als in, wie heeft er nou een 3D TV in huis staan) toch? Als het voor bijna niemand iets uitmaakt, waarom zouden ze er dan moeite in stoppen...
Klopt ... maar ik vraag me toch af hoe groot het percentage van mensen is die de 3D functionaliteit ook effectief gebruikt. Persoonlijk denk ik dat de grote meerderheid die 3D nog nooit heeft gebruikt (buiten dan misschien een demootje na de installatie in je living).Iedereen die sinds 2011 een TV heeft gekocht heeft bijna zeker een 3d tv thuis staan
Ik zou het best graag gebruiken, maar heb een beetje last van het gebrek aan content. Beetje kip/ei verhaal zo natuurlijk, maar hoop nogsteeds dat netflix daar verandering in gaat brengen.wiemelen schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:47:
[...]
Klopt ... maar ik vraag me toch af hoe groot het percentage van mensen is die de 3D functionaliteit ook effectief gebruikt. Persoonlijk denk ik dat de grote meerderheid die 3D nog nooit heeft gebruikt (buiten dan misschien een demootje na de installatie in je living).
Checkwiemelen schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:47:
[...]
Klopt ... maar ik vraag me toch af hoe groot het percentage van mensen is die de 3D functionaliteit ook effectief gebruikt. Persoonlijk denk ik dat de grote meerderheid die 3D nog nooit heeft gebruikt (buiten dan misschien een demootje na de installatie in je living).
Dit weekend de 1e aflevering van Fargo gekeken, en die nodigt wel uit naar verder kijken, lekker begin. Zelfde voor Orange is the new Black, ook een prima 1e aflevering.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Om dat we een nieuwe Tv hebben aangeschaft zijn we sinds deze maand ook maar eens netflix gaan proberen. Op mijn oude Tv ging dit niet.
Aangezien we ook een Htpc hebben draaien met Xbmc wilde ik eens kijken of dit voor ons een toegevoegde waarde zou hebben.
En ik moet zeggen ons dochtertje vind het helemaal geweldig en dus zal het wel blijven
Aangezien we ook een Htpc hebben draaien met Xbmc wilde ik eens kijken of dit voor ons een toegevoegde waarde zou hebben.
En ik moet zeggen ons dochtertje vind het helemaal geweldig en dus zal het wel blijven
Verwijderd
Ik kon toen ik een tv ging kopen niet eens een model vinden in de prijsklasse die ik wilde zonder 3D. Alle tv's die ik op het oog hadden waren voorzien van deze functie. Ik geniet er soms wel van hoor, maar er komt zo weinig 3D uit dat ik het vaak vergeet erop te zoeken (op usenet/torrent). Ik heb nog wel wat 3D dingen op mijn nas staan, kijk ik meestal met een vriend die echt 3D gek is en geen grote tv heeft.BM schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:51:
CheckIn het begin nog wel een 3d film gedownload, maar dat is ook niet echt optimaal. Achteraf bekeken had ik beter een 'gewone' 2d tv kunnen kopen, maar goed, de meerprijs viel relatief mee, dus zo'n ramp is het ook niet.
Maar persoonlijk vind ik het maar een beetje leuk. Mijn ogen gaan altijd erg moe ervan worden en na 1 film moet ik echt iets anders gaan doen omdat ik het anders niet meer trek. En dan heb ik nog een passieve bril. Een actieve bril heb ik ook weleens geprobeerd, maar dat kan ik maximaal 1,5 uur trekken en dan gaan mijn ogen pijn doen.
In de bios heb ik er gelukkig niet zoveel last van.
Ik bedenk me ook dat ik een 3D bluray heb liggen, gekregen, nooit gezien. Dat is wel beter dan het half sbs spul wat ik meepak omdat mijn mediaspeler daarmee overweg kan. Wel jammer dat er weinig 3D uitkomt, voor animatiefilms is het best leuk. Ik heb weleens op netflix 3d geprobeerd (usa account), maar dat werkte niet met mijn mediaspeler en ook niet via de app van de tv. Geen idee waarom het niet werkte, maar het was toen wel op netflix. Ik zou er niet teveel op wachten, straks is het er, maar werkt het niet op jouw tv.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2014 19:55 ]
3d vindt ik juist erg fijn. Jammer dat netflix dat niet heeft.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ben blij het er niet op zit, hou helemaal niet van 3D denk het me pas kan boeien als er overall schermen en tv's zijn waar je geen bril meer nodig heb.
Hoe je het ook wendt of keert, 3D voor dezelfde prijs zorgt wel voor meerwaarde van Netflix. Net als 4K. Als iemand van mijn kennissenkring een 4K tv zou halen zou ik hem integraal dwingen om Netflix te halen, want anderzijds zal hij moeilijk aan content komen (of 50gb aan 4K film downloaden...).
Je hebt al behoorlijk wat docu's in 4K op Netflix!
Dat ben ik dan wel weer met je eens jaXanderDrake schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 08:34:
Hoe je het ook wendt of keert, 3D voor dezelfde prijs zorgt wel voor meerwaarde van Netflix. Net als 4K. Als iemand van mijn kennissenkring een 4K tv zou halen zou ik hem integraal dwingen om Netflix te halen, want anderzijds zal hij moeilijk aan content komen (of 50gb aan 4K film downloaden...).
Ik heb een 3D TV, zo incidenteel (eens per paar maanden) is het leuk om film zo te kijken. Maar liever niet via Netflix.
Netflix koopt vast niet de 3D-versie (plus de 2D) voor dezelfde prijs als een licentie voor enkel de 2D. Als ze meer kwijt zijn aan licenties voor een 3D film, is er geen geld over voor andere licenties - en komt er minder nieuwe content of verdwijnen er dus films/series.XanderDrake schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 08:34:
3D voor dezelfde prijs zorgt wel voor meerwaarde van Netflix.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Het zal een onderhandeling zijn. Vooral films komen uit in 3D, series niet. Ik vraag me serieus af hoe men in deze tijden 3D films aan de man krijgt. De premium van DVD => Bluray => 3D is een stevige in de winkel, zeker nu. Als men iets meer er aan kan verdienen via Netflix vanwege slechte verkopen, zullen ze dat doen.F_J_K schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 09:07:
Ik heb een 3D TV, zo incidenteel (eens per paar maanden) is het leuk om film zo te kijken. Maar liever niet via Netflix.
[...]
Netflix koopt vast niet de 3D-versie (plus de 2D) voor dezelfde prijs als een licentie voor enkel de 2D. Als ze meer kwijt zijn aan licenties voor een 3D film, is er geen geld over voor andere licenties - en komt er minder nieuwe content of verdwijnen er dus films/series.
Naar aanleiding van dat verhalen met de die gestolen codes..
Kan je nu weer online op ebay of zo legale 12 maanden codes kopen?
Zie nu vrij weinig staan nl..
Ben een fan van 2d. Beetje ouderwets weet ik maar ja ik bezit een 3d televisie en een van de games [gran turismo 5/6] heeft een 3d mode maar het is gewoon niet nodig.
Het zit meer in de weg met zo'n actief brilletje en het moeten instellen in de game zelf [om een of andere rare reden] dan dat het een voordeel biedt.
Maar I guess, er zijn voorstanders van. En 4k, tja misschien op een laptop/pc scherm maar op een normale grote televisie zie je het niet. Waarom niet? Afstand, hoe verder je van de televisie af bent hoe minder resolutie je kan zien.
En geloof me het is waar, in de oude situatie met de playstation 3 aan de televisie in de huiskamer was detail zien altijd moeilijk. Kaartje onderin bij GTA ? Leuk hoor maar ik zie het niet goed.
Nu heb ik dat probleem opgelost door een grote televisie in een kleinere kamer. En ja alweer hij doet 3d maar, het voegt zo weinig toe.
3d films, dit is al de 4de keer dat ze ermee komen. En elke keer voegde het weinig toe, een goed verhaal dat voegt pas iets toe. Mooie animatie of goed gefilmd ja dat voegt wat toe. Goede speler die geloofwaardig zijn [nu ja soms kijk ik wel een B-film hoor
]
3d, eh het is een .. leuk iets. Maar vaak wordt het mishandelt en ik denk liever over het verhaal na dan "ooh een bal die op mij af komt"
Toch om open te zijn welke films zijn er waar 3d echt iets aan toevoegt
[En ja 4k voegt vast iets toe.. als je een gigantische televisie/cinema systeem bezit]
Het zit meer in de weg met zo'n actief brilletje en het moeten instellen in de game zelf [om een of andere rare reden] dan dat het een voordeel biedt.
Maar I guess, er zijn voorstanders van. En 4k, tja misschien op een laptop/pc scherm maar op een normale grote televisie zie je het niet. Waarom niet? Afstand, hoe verder je van de televisie af bent hoe minder resolutie je kan zien.
En geloof me het is waar, in de oude situatie met de playstation 3 aan de televisie in de huiskamer was detail zien altijd moeilijk. Kaartje onderin bij GTA ? Leuk hoor maar ik zie het niet goed.
Nu heb ik dat probleem opgelost door een grote televisie in een kleinere kamer. En ja alweer hij doet 3d maar, het voegt zo weinig toe.
3d films, dit is al de 4de keer dat ze ermee komen. En elke keer voegde het weinig toe, een goed verhaal dat voegt pas iets toe. Mooie animatie of goed gefilmd ja dat voegt wat toe. Goede speler die geloofwaardig zijn [nu ja soms kijk ik wel een B-film hoor
3d, eh het is een .. leuk iets. Maar vaak wordt het mishandelt en ik denk liever over het verhaal na dan "ooh een bal die op mij af komt"
Toch om open te zijn welke films zijn er waar 3d echt iets aan toevoegt
[ Voor 44% gewijzigd door swampy op 08-07-2014 15:36 ]
Verwijderd
Ik kan nog steeds geen codes kopen, maar dat wil niet zeggen dat de codes op ebay illegaal (of legaal) zijn, daar kom je niet achter.DarkChylde schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:15:
4k op 55" zie je echt wel (maar het probleem met 4k is dat het alleen op led rotzooi is atm). Ik heb liever 1080p met zeer hoog contrast dan een brak contrast van een LED en 4kswampy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:32:
Ben een fan van 2d. Beetje ouderwets weet ik maar ja ik bezit een 3d televisie en een van de games [gran turismo 5/6] heeft een 3d mode maar het is gewoon niet nodig.
3d films, dit is al de 4de keer dat ze ermee komen. En elke keer voegde het weinig toe, een goed verhaal dat voegt pas iets toe. Mooie animatie of goed gefilmd ja dat voegt wat toe. Goede speler die geloofwaardig zijn [nu ja soms kijk ik wel een B-film hoor]
Toch om open te zijn welke films zijn er waar 3d echt iets aan toevoegt[En ja 4k voegt vast iets toe.. als je een gigantische televisie/cinema systeem bezit]
Er zijn wel 3d films die echt wat tovoegen. Ik vind gravity in 3d een stuk leuker dan in 2d (het geeft je echt het gevoel van de leegheid van de ruimte). Gravity is echt wel 1 van de uitzonderingen.
Ebay reviews goed checken? Ook reviews van langer geleden.Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:34:
[...]
Ik kan nog steeds geen codes kopen, maar dat wil niet zeggen dat de codes op ebay illegaal (of legaal) zijn, daar kom je niet achter.
Verwijderd
Dat is zeker aan te raden, maar die meeste gasten hebben heel veel ratings en dan is het wel lastig ouder dan 6+ maand te zoeken. Ik zou zelf gewoon de gok nemen als je wat korting wilt hebben. Ik baal alleen dat ik als klant geen codes kan kopen, ik heb nu 5!!!! abonnementen op mijn creditcard voor netflix omdat ik nu maar een jaar cadeau geef aan vrienden / familie, maar maandelijks betaal met mijn creditcard omdat ik anders niet weet hoe ik het beter kan doen.XanderDrake schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:04:
Ebay reviews goed checken? Ook reviews van langer geleden.
Gelukkig zit er (volgens mij) geen limiet op het aantal abonnementen wat je kan afnemen.
Ik dacht laat ik nog eens wat films gaan raten via http://www2.netflix.com/RateMovies, het is me al eens eerder opgevallen dat er soms bij staat 'Binnenkort beschikbaar'. Nu zie ik dat ook bij enkele bekendere, oudere, titels zoals;
- Silence of the Lambs
- Robocop
- The Usual Suspects
- Ronin
- Species
- Platoon
Vet..! Allemaal al gezien maar allemaal de moeite waard om nog es in SuperHD te kijken.
In mijn ogen gaat dat gewoon ten koste van het normale aanbod. Ik heb liever dat ze daar hun geld en energie aan besteden zodat het écht de moeite waard wordt.XanderDrake schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 08:34:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit is heel moeilijk te bewijzen denk ik. vooralsnog komt er meer bij netflix dan dat er af gaat.Gonadan schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:26:
[...]
In mijn ogen gaat dat gewoon ten koste van het normale aanbod. Ik heb liever dat ze daar hun geld en energie aan besteden zodat het écht de moeite waard wordt.
3d content maakt het voor mij ook meer de moeite waard. En zoveel 3d films zijn er niet..Gonadan schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:26:
[...]
In mijn ogen gaat dat gewoon ten koste van het normale aanbod. Ik heb liever dat ze daar hun geld en energie aan besteden zodat het écht de moeite waard wordt.
Ik bedoel ook niet dat er dan gewone content af gaat maar dat die er minder snel bij komt.XanderDrake schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:44:
[...]
Dit is heel moeilijk te bewijzen denk ik. vooralsnog komt er meer bij netflix dan dat er af gaat.
3D vind ik voor een film weinig toevoegen, maar dat is persoonlijk.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jammer dat je nog steeds niet kunt aangeven, die wil ik niet meer zien op de lijst. Veel series en films komen zelfs 2/3 keer langs. Heb zelf een 4K tv(55HU7500) en moet zeggen breaking bad ziet er wel gaaf uit!
Waarom niet zoals in itunes gewoon genres, hitlijsten?
Genre's e.d. kan je wel selecteren (in ieder geval op de website en de Android app), maar het klopt dat wat je al gezien hebt vaak langs komt, vrij storend.U2psv schreef op zondag 13 juli 2014 @ 11:27:
Jammer dat je nog steeds niet kunt aangeven, die wil ik niet meer zien op de lijst. Veel series en films komen zelfs 2/3 keer langs. Heb zelf een 4K tv(55HU7500) en moet zeggen breaking bad ziet er wel gaaf uit!
Verwijderd
Ik heb mijn buurman een mediaspelertje uitgeleend met mijn netflix erop, we kijken nu beiden op 1 account netflix. I had het eerst op mijn wifi, maar dat ging niet helemaal lekker door de muur en nu zit hij op zijn eigen wifi (beiden ziggo).
Zou dit problemen geven? Ik meen dat ik hier wel gelezen heb dat meer mensen de acount delen?
Zou dit problemen geven? Ik meen dat ik hier wel gelezen heb dat meer mensen de acount delen?
Mag niet, maar 1 miljoen Netflix gebruikers delen hun account met anderen buiten familie. ik denk niet dat het echt veel problemen gaat leveren.
Werkt prima idd, heb nooit iets van Netflix gehoord.
[ Voor 54% gewijzigd door S_Chief op 13-07-2014 12:45 ]
Het risico wat je loopt is dat hij het account ook deelt met nog meer en dat jij bijv. niet meer kan kijken omdat er teveel apparaten aan het kijken zijn...Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:28:
Ik heb mijn buurman een mediaspelertje uitgeleend met mijn netflix erop, we kijken nu beiden op 1 account netflix. I had het eerst op mijn wifi, maar dat ging niet helemaal lekker door de muur en nu zit hij op zijn eigen wifi (beiden ziggo).
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Waar staat dat in de regels dan? Ik heb gezocht en kon dat niet vinden. Volgens mij moet je dat zelf weten. Je neemt een abonnement op x aantal streams tegelijk en wat en hoe je daarmee omgaat is aan jezelf volgens mij.polopolo150 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:30:
Mag niet, maar 1 miljoen Netflix gebruikers delen hun account met anderen buiten familie. ik denk niet dat het echt veel problemen gaat leveren.
Maar kan het natuurlijk fout hebben, maar kon het dus zelf nergens vinden.
Verwijderd
Ik had wel bedacht dat ik dan kan aangeven dat ik op de wifi van mijn buren zit in de slaapkamer vanwege de betere ontvangst ofzo. Niet dat hij veel kijkt, maar nu download ik elke keer films voor hem en moet die op usb stick zetten en dat is irritant. En ik had toch 1 netflix stream over.Wybo schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:51:
Maar kan het natuurlijk fout hebben, maar kon het dus zelf nergens vinden.
En nu zit buurvrouw (is kapster) ons te knippen in de tuin, zo kan je prima met elkaar wat delen om wat kosten te besparen. Maar ik heb liever niet dat ze mijn netflix afsluiten hierdoor
Ik deel mijn account met mijn zusje maar wonen niet bij elkaar in huis, gaat al vanaf het begin prima.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:28:
Ook liet ik wat vrienden de code gebruiken maar toen ik zelf eens niet kon kijken was ik daar snel klaar mee . Let er dus op dat je het wel bij twee houd
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Was rond 2007 bezig met Heroes, seizoen 1 en 2 gekeken. Toen gestopt.
Mooi dat via Netflix ik het nu kan afkijken
Seizoen 3 en 4 staan er ook op.
Mooi dat via Netflix ik het nu kan afkijken
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
bespaar jezelf de moeite Heroes was na S01 echt over...Mars18 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 07:37:
Was rond 2007 bezig met Heroes, seizoen 1 en 2 gekeken. Toen gestopt.
Mooi dat via Netflix ik het nu kan afkijkenSeizoen 3 en 4 staan er ook op.
This is the Way.
Je bedoelt kwa waardering neem ik aan....NoTimeRemains schreef op maandag 14 juli 2014 @ 08:40:
[...]
bespaar jezelf de moeite Heroes was na S01 echt over...
Seizoen 2 niet ver gekomen idd.
[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 14-07-2014 08:58 ]
Seizoen 2 ging nog wel. Maar las op WIki dat het na 4 seizoenen is gestopt.NoTimeRemains schreef op maandag 14 juli 2014 @ 08:40:
[...]
Maar is het verhaal wel echt afgesloten?
Er is een enigszins open eind aan gebreid, maar eerst hebben ze alles uitgemolken en gerekt.
Stoppen na s02 is geen slecht idee.
Ga maar Suits kijken. Staat er ook op.
[ Voor 14% gewijzigd door frickY op 14-07-2014 09:06 ]
Daar ben ik al klaar mee, wacht op S3.frickY schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:06:
Er is een enigszins open eind aan gebreid, maar eerst hebben ze alles uitgemolken en gerekt.
Heroes was best leuk
En ik wacht ondertussen op Sherlock S03. Erg leuk die serie maar ik vind het tergend dat er maar 9 afleveringen totaal zijn... Waarvan 6 op netflix. Daar ben je in een twee weken klaar mee. Waarom kunnen die Britten niet gewoon series maken met 12 afleveringen per seizoen of --god forbid-- 24
Ach ja ... #firstworldproblems
Sherlock S03 is onlangs op good old Ned2 gestart.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Ik vrees dat ik niet meer in staat ben om mij op gezette momenten achter de TV te plaatsenKez schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:37:
Sherlock S03 is onlangs op good old Ned2 gestart.
Trouwens een paar vette nieuwe films: Thor: the Dark World uit 2013 en Toy Story 3 (nog niet gezien maar veel goeds over gehoord).
Achter de tv zie je ook niet watXanderDrake schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:52:
[...]
Ik vrees dat ik niet meer in staat ben om mij op gezette momenten achter de TV te plaatsen![]()
Trouwens een paar vette nieuwe films: Thor: the Dark World uit 2013 en Toy Story 3 (nog niet gezien maar veel goeds over gehoord).
Dit mag gewoon. Je betaald voor x streams, hoe je deze gebruikt, dat maakt niet uit. Je account zal hiervoor niet geblokkeerd worden.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:28:
En mbt. verschillende netwerken, als je zelf thuis én in de trein kijkt heb je ook verschillende IP's.
Enige probleem is dat degene waarmee je deelt zelf meerdere streams gebruikt, waardoor jij niet meer kan kijken. Maar da's een kwestie van goed vertrouwen.
Coding in the cold; <brrrrr />
Ze gaan van Heroes toch een nieuw seizoen uitbrengen volgend jaar? http://www.nbc.com/heroesMars18 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:25:
[...]
Daar ben ik al klaar mee, wacht op S3.
Heroes was best leuk
Heroes Reborn.
Ik vraag mij af hoeveel er van de oude cast terug zullen keren.
[ Voor 15% gewijzigd door KnightX op 14-07-2014 15:16 ]
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Ben ik dan de enige die echt genoten heeft van Heroes?
Ellendige cliffhangers hebben mij regelmatig tot diep in de nacht op gehouden, terwijl ik de volgende dag weer vroeg op moest.
Ik vind het een aanrader in ieder geval
Ellendige cliffhangers hebben mij regelmatig tot diep in de nacht op gehouden, terwijl ik de volgende dag weer vroeg op moest.
He laatste seizoen was euh niet zo heel erg goed.Ossi schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:41:
There I fixed itOssi schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:41:
Ben ik dan de enige die echt genoten heeft van Haydeneroes?
Voor de rest na het eerste seizoen inderdaad erg irritant om te kijken...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Met een standaardaccount kun je zelfs op 2 apparaten tegelijk kijken. Voor 2 euro meer met 3.Belindo schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:00:
[...]
Dit mag gewoon. Je betaald voor x streams, hoe je deze gebruikt, dat maakt niet uit. Je account zal hiervoor niet geblokkeerd worden.
En mbt. verschillende netwerken, als je zelf thuis én in de trein kijkt heb je ook verschillende IP's.
Enige probleem is dat degene waarmee je deelt zelf meerdere streams gebruikt, waardoor jij niet meer kan kijken. Maar da's een kwestie van goed vertrouwen.
Ik vond Heroes ook zeker wel vermakelijk; maar je moet toegeven dat het na het eerste seizoen een beetje (veel) inzakt. Er zijn wel meer van die series waarvan seizoen 1 heel sterk is en je daarna blijft kijken omdat je het verhaal wil blijven volgen, maar eigenlijk de "magie" eraf is...Ossi schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:41:
Volgens mij ben ik afgehaakt in seizoen 3.. Kon me door het tweede nog heenslaan, maar toen die kermisklanten kwamen en Skyler (toch?) z'n geheugen verloor en weet ik veel wat allemaal..Mx. Alba schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:32:
[...]
Ik vond Heroes ook zeker wel vermakelijk; maar je moet toegeven dat het na het eerste seizoen een beetje (veel) inzakt. Er zijn wel meer van die series waarvan seizoen 1 heel sterk is en je daarna blijft kijken omdat je het verhaal wil blijven volgen, maar eigenlijk de "magie" eraf is...

Verwijderd
Heroes moet ik nog afkijken, ben halverwege seizoen 1 toen gestopt omdat ik weinig tijd had om te kijken. Kijk nu eerst battlestar galactica af, daarna heroes en daarna dexter. Even de schade inhalen van wat jaren minder series kijken 
Even aanzien, anders ga ik wel even contac met ze opnemen. Heb alleen een gift card nu in gebruik, geen idee of je dan kan wisselen naar een uitgebreidere account.
Misschien neem ik wel een uitgebreider account. Gisteren kreeg ik een melding dat de film die ik wilde kijken niet voor streaming beschikbaar was. Toen liep ik naar mijn kinderen en mijn dochter zat netflix te kijken en ik vermoed de buurman ook.Cyleo schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:50:
Met een standaardaccount kun je zelfs op 2 apparaten tegelijk kijken. Voor 2 euro meer met 3.
Even aanzien, anders ga ik wel even contac met ze opnemen. Heb alleen een gift card nu in gebruik, geen idee of je dan kan wisselen naar een uitgebreidere account.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2014 09:37 ]
Je kan ook kijken op https://www.netflix.com/WiViewingActivity om te bepalen hoe vaak je buurman kijktVerwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:36:
[...]
Misschien neem ik wel een uitgebreider account. Gisteren kreeg ik een melding dat de film die ik wilde kijken niet voor streaming beschikbaar was. Toen liep ik naar mijn kinderen en mijn dochter zat netflix te kijken en ik vermoed de buurman ook.
De gift cards staan niet zozeer voor een x aantal maanden, maar meer voor het equivalent van het aantal maanden x de prijs van een standaard account. Een soort pre-paid dus.
Als je switcht naar een duurder plan, dan zal er in plaats van 7,99 dus 11,99 van je tegoed af gaan.
Als je switcht naar een duurder plan, dan zal er in plaats van 7,99 dus 11,99 van je tegoed af gaan.
Verwijderd
he, dat is een toffe link. Ik logde eerst altijd in, ging dan naar instellingen en klikte dan op watch activity, maar als je dan een andere account wilde zien moest je steeds weer terug, dit werkt veel sneller.Yo-L schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:53:
[...]
Je kan ook kijken op https://www.netflix.com/WiViewingActivity om te bepalen hoe vaak je buurman kijkt
Ik zie al het probleem:
Die heeft even flink doorgehaald gistereavond14-7-14
Hemlock Grove: Seizoen 1: "What Peter Can Live Without"
Een probleem melden
14-7-14
Hemlock Grove: Seizoen 1: "Catabasis"
Een probleem melden
14-7-14
Hemlock Grove: Seizoen 1: "Measure of Disorder"
Een probleem melden
14-7-14
Hemlock Grove: Seizoen 1: "The Crucible"
Een probleem melden
14-7-14
Hemlock Grove: Seizoen 1: "Hello, Handsome"
Een probleem melden
14-7-14
Hemlock Grove: Seizoen 1: "In Poor Taste"
Een probleem melden
14-7-14
Hemlock Grove: Seizoen 1: "The Order of the Dragon"
Een probleem melden
13-7-14
Hemlock Grove: Seizoen 1: "The Angel"
Een probleem melden
13-7-14
Hemlock Grove: Seizoen 1: "Jellyfish in the Sky"

Ik kijk het even aan, anders neem ik wel een tijd het 4 streams plan.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2014 10:09 ]
Hoe bevalt hemlock grove eigenlijk? Ik hoor verschillende dingen erover.
De buurman van Dikkiedikdik vindt het in ieder geval een goede serieXanderDrake schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:11:
Ben er zelf nog niet mee begonnen.
Die maakte het kijken wel aangenamer iddnero355 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:33:
[...]
There I fixed it
Voor de rest na het eerste seizoen inderdaad erg irritant om te kijken...
Maar verder vond ik het echt een toffe serie waar ik maar naar door bleef kijken
Oke, seizoen 4 was wel minder...
Heroes had met S02 natuurlijk ook het probleem met de schrijvers-staking. Daardoor was S02 korter dan bedoeld (toen de staking voorbij was, moest men het verhaal afrafelen danwel anders laten eindigen)NoTimeRemains schreef op maandag 14 juli 2014 @ 08:40:
[...]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Ik vond seizoen 1 leuk, het tempo ligt laag en het verhaal is heel vaag. Soort twin peaks. Ik denk dat je het erg goed gaat bevallen als je twin peaks leuk vond.XanderDrake schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:11:
Zitten wat acteurs uit battlestar galactica in dat ik nu kijk en famke jansen speelt een heel goede rol, vind alle acteurs trouwens heel sterk in deze serie (maar heb alleen seizoen 1 gekeken en een stukje van 2).
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2014 13:31 ]
Kleine waarschuwing:
Mochten iemand een mailtje krijgen dat je account is opgezegd, en dat je die via de mail weer kunt activeren, dit mailtje is phishing, en niet van Netflix afkomstig!
Vanzelfsprekend dus niet op ingaan.
Mochten iemand een mailtje krijgen dat je account is opgezegd, en dat je die via de mail weer kunt activeren, dit mailtje is phishing, en niet van Netflix afkomstig!
Vanzelfsprekend dus niet op ingaan.
Sorry hoor, maar jij gaat een duurder abonnement nemen zodat je buurman de gehele dag (op jouw kosten) naar Netflix kan zitten kijken?! Laat die man lekker zelf een abonnement afsluiten en daar zelf voor betalen. Kennelijk is het een grootverbruiker, dus mag hij daar ook wat voor over hebben ipv jou op kosten te jagen... Ik zou hem in ieder geval even op zijn kijkgedrag aanspreken, want hij lijkt nu gewoon een constante stream van je in te pikken en dat lijkt mij een beetje overdreven. Goed,... jouw geld, jouw buurman, dus je moet het natuurlijk zelf weten.Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:05:
[...]
Die heeft even flink doorgehaald gistereavond
Ik kijk het even aan, anders neem ik wel een tijd het 4 streams plan.
Verwijderd
ik betaal voor wel 10 vrienden / familie netflix, spotify en usenet toegang, dus buurman kan er ook wel bij (heeft ook een wd tv live mediaspeler van mij gekregen)
Niet iedereen kan het betalen, buurman wel hoor, maar zijn vrouw is kapster en knipt het hele gezin elke 3 weken gratis, dus zo doen we wat voor elkaar terug.
Niet iedereen kan het betalen, buurman wel hoor, maar zijn vrouw is kapster en knipt het hele gezin elke 3 weken gratis, dus zo doen we wat voor elkaar terug.
Zeggeuh kan ik ook niet effe bij jou aankloppen voor een spotify-tjeVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:37:
ik betaal voor wel 10 vrienden / familie netflix, spotify en usenet toegang, dus buurman kan er ook wel bij (heeft ook een wd tv live mediaspeler van mij gekregen)![]()
ja, onder voor wat hoort wat past dit prima jaVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:37:
Ook al zou je moeten upgraden van abonnement, bespaar je nog geld op de kapper en je hebt een buurman blij
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.