Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:40:
Ook al zou je moeten upgraden van abonnement, bespaar je nog geld op de kapper en je hebt een buurman blij :)
De kapper is op jaarbasis een stuk duurder dan een upgrade van mijn netflix abonnement, verder werkt zijn vrouw in de vis en komen er geregeld kilo's gerookte paling, maar ook kabeljauw en scholletjes mijn kant op. Dus jullie hoeven geen medelijden met mij te hebben ;)

Verder geef ik vaak een jaarabonnement op iets weg aan vrienden / familie, vind dat wel een leuk cadeau. Jaartje usenet of jaartje spotify en voor wat vrienden met minder geld betaal ik het, anders zitten ze elke avond bij mij thuis te kijken en dat moet ook niet 8)

*KNIP* Bespreken van niet-NL content

[ Voor 20% gewijzigd door Mx. Alba op 16-07-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:21
Vraag dan gelijk voor The Dukes of Hazzard en Knight Rider, Hulk, MacGyer, Airwolf etc aan ;-)

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

+1 :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik heb hier een tijdje geleden geklaagd over ondertitels die niet synchroon lopen, maar heb het probleem tot vandaag niet meer tegengekomen.

Vandaag dus weer bij The Killing Season 3 Episode 1. In het begin lopen de ondertitels synchroon, maar hoe verder je komt in de aflevering, hoe minder synchroon ze lopen.

Het gaat hier over de Engelse ondertiteling, niet de Nederlandse. Kan iemand eens kijken of dit probleem zich ook bij anderen voor doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Bv202 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 23:27:
Ik heb hier een tijdje geleden geklaagd over ondertitels die niet synchroon lopen, maar heb het probleem tot vandaag niet meer tegengekomen.

Vandaag dus weer bij The Killing Season 3 Episode 1. In het begin lopen de ondertitels synchroon, maar hoe verder je komt in de aflevering, hoe minder synchroon ze lopen.

Het gaat hier over de Engelse ondertiteling, niet de Nederlandse. Kan iemand eens kijken of dit probleem zich ook bij anderen voor doet?
Hier geen problemen bij die afleveringen als ik gewoon ergens middenin klik. Heb het wel eens met geluid gehad maar een harde refresh (ctrl+f5) hielp dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:08

Coach4All

I'm a Coach 4 All

http://www.hbvl.be/cnt/dm...-in-september-naar-belgie

Eindelijk, Netflix officieel in Belgie.

:)B

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

:)B Fijn voor jullie.
Betekend dat ook dat ik mijn NL Netflix account kan gebruiken als ik in Belgie ben? Dat zou de bom zijn.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
XanderDrake schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:10:
[...]

Betekend dat ook dat ik mijn NL Netflix account kan gebruiken als ik in Belgie ben? Dat zou de bom zijn.
als dat hetzelfde werkt als de rest dan kan dat. Begin dit jaar in Amerika gezeten voor werk en daar kon ik gewoon netflixen (is dat een werkwoord? ). Alleen dan wel de lokale content.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk kan dat :) , je kan alleen niet verder kijken, per land zijn de instellingen waar je gebleven bent niet bereikbaar. Je smaak neemt netflix wel mee (smaakprofiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Webgnome schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:13:
[...]

als dat hetzelfde werkt als de rest dan kan dat. Begin dit jaar in Amerika gezeten voor werk en daar kon ik gewoon netflixen (is dat een werkwoord? ). Alleen dan wel de lokale content.
Het was zo dat als je in een land komt zonder Netflix, dat je het dan helemaal niet kon gebruiken. Dus dat probleem is verholpen in Belgie. En ook in Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk. Netflix op vakantie _/-\o_ Nooit mee van te voren allemaal films downloaden om mee te nemen, ideaal. (Helaas nog geen series onderweg helaas... Komt er nog eens een offline opslaan optie zoals Spotify die heeft?)

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Hoop op Belgische content. Zoals belgische politie series.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Afgelopen mei op vakantie geweest in Mexico en 's avonds vaak Netflix gekeken, echt heerlijk! _/-\o_
Mars18 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:59:
Hoop op Belgische content. Zoals belgische politie series.
Als Netflix de trend aanhoudt zoals bij Engeland/Ierland en de Scandinavische landen, dan krijgt België -vermoed ik- grotendeels de content database van Nederland ter beschikking (met wellicht hier en daar een paar verschillen).

[ Voor 25% gewijzigd door KillerBee op 22-07-2014 13:40 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Als ik nu films en series ga beoordelen komen er ineens allemaal grote titels voorbij zoals de nieuwe Batman films. Helaas geen "Binnenkort beschikbaar" maar ze zijn wel voorzien van NL omschrijving dus. Interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
[...]

Ja dit kan dan. Al gebruik ik er zelf mijn VPN voor om in elk land waar ik ben Netflix te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ze hebben de recente lijst aangepast. Niet meer de laatste 100 afleveringen/films maar gewoon alles.
Ben ik wel blij mee :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:08

Coach4All

I'm a Coach 4 All

[...]

Nu alleen nog hopen dat telenet de datalimieten wat verruimd, ip het moment zit ik er maand na maand bijn a aan....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
http://www.netflix-nederl...er-1-augustus-op-netflix/

Enkele nieuwe seizoenen en series vanaf 1 augustus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Leuk, nieuwe series en seizoenen *O*
Saai, geen leuke of boeiende series -O-

Misschien nog wat Modern family en een aflevering The Americans kijken? Ik vrees voor The Americans, teveel propaganda en ik verlies mijn interesse; ik ben serieus nog nooit door een aflevering 24 heen gekomen.

Waar zijn series als Hannibal? Met Mads Mikkelsen en Laurence Fishburne! Het is al erg genoeg dat ik series als Game of Thrones en True Detective moet missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
White collar ben ik erg blij mee, had alleen ook gehoopt op Grimm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Yes, nieuwe New Girl *O* Hoorde wel van veel mensen dat het tweede seizoen een stuk minder leuk is, maar tijd om daar zelf achter te komen (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg fijn nieuws, gelijk even rondgemaild aan de familieleden met netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Wybo schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 13:59:
White Collar had ik niet het geduld voor om te wachten, laatste 2 seizoenen getorrent dus.

Ik wacht nog wel op het 8ste seizoen van Dexter, die had ik eigenlijk verwacht aangezien die in US Netflix wel al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:15
Martijn19 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:45:
[...]

White Collar had ik niet het geduld voor om te wachten, laatste 2 seizoenen getorrent dus.

Ik wacht nog wel op het 8ste seizoen van Dexter, die had ik eigenlijk verwacht aangezien die in US Netflix wel al is.
Dexter seizoen 8 had ik inderdaad ook verwacht, daar wacht ik met smart op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Martijn19 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:45:
[...]

Ik heb ook wat gekeken met engelse ondertiteling van het volgende seizoen vanwege het ongeduld. Maar om de een of andere reden lukte het me slecht om de serie zo te volgen. Terwijl er genoeg series en films die ik wel met engelse ondertiteling kijk. (Ja heb ondertiteling nodig vanwege mijn gehoor.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

In ander nieuws: Fargo seizoen 2 komt eraan! Duurt nog wel effe (2015) maar het ziet er goed uit. Het verhaal gaat over de vader van Molly, en wat er gebeurde in Sioeux Falls in 1979. Wordt weer uitgezonden op FX dus Netflix pikt dat graantje waarschijnlijk mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
The Americans is de moeite waard! Komt wel pas na 5/6 afleveringen echt op gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
XanderDrake schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:44:
In ander nieuws: Fargo seizoen 2 komt eraan! Duurt nog wel effe (2015) maar het ziet er goed uit. Het verhaal gaat over de vader van Molly, en wat er gebeurde in Sioeux Falls in 1979. Wordt weer uitgezonden op FX dus Netflix pikt dat graantje waarschijnlijk mee :)
Yes! Vandaag S01 afgekeken, erg goed. Wel hier en daar een plothole, maar verder top! :o
BigWillem89 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:46:
The Americans is de moeite waard! Komt wel pas na 5/6 afleveringen echt op gang.
The Americans is erg goed, ik heb net S02 klaar. Kijk uit naar S03 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:20
Cyleo schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 13:59:
[...]

Yes, nieuwe New Girl *O* Hoorde wel van veel mensen dat het tweede seizoen een stuk minder leuk is, maar tijd om daar zelf achter te komen (8>
Curiosity killed the cat. Zeker het eerste deel van seizoen twee is zeer matig en seizoen drie is helemaal bagger. Als je graag 20min series kijkt dan kan ik je zeker Men At Work aanraden. Geen idee of die op Netflix staat, maar die is een stuk beter dan New Girl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
In de tussentijd. Ik kwam net een leuke artikel tegen over de servers van Netflix, in het bijzonder degene die ISP's krijgen voor hun datacenter. http://gizmodo.com/this-b...entire-netflix-1592590450

Dit zou ik best wel als NAS willen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polopolo150 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 18:57:
Dit zou ik best wel als NAS willen hoor. :)
Ik neem al genoegen met het meest basis apparaat dat er staat, die heeft al 100TB :9

Nadeel is wel dat dat ding dan 7,5TB per dag wil down- en uploaden.
Leuk artikel, vooral de alinea: So... can I have one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
The killing kijken wij erg naar uit :-) bates motel en the americans ziet er ook interessant uit. Goede ontwikkelingen dus.

Soa en modern family duurt het wachten helaas veel te lang...toch "ouderwets" gedownload een paar maanden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
In de stijl van The Killing is The Bridge ook erg goed imo (IMDB: Bron/Broen (TV Series 2011– ) - IMDb 5b4), alleen iets sneller en wat korter.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:27
Misschien iets wat al vaker is voorbij gekomen, maar ik vroeg me af of de aflevering beschrijving van een serie ook uitgezet kan worden (ook als je pauzeerd)?

Bij instellingen heb ik het niet zien staan in ieder geval. Ik vind het wel fijn om te lezen om te weten waar ik ook alweer was of wat er gaat komen, maar vaak staan er naar mijn idee ook best wel spoilers in. En zeker in de pauze stand lees ik ongemerkt vaak toch wat er staat. Niet dat je alles al weet, maar als de aflevering beschrijving bijv is persoon x bevalt onverwachts, dan is het in ieder geval niet meer onverwachts voor de kijker.

[ Voor 6% gewijzigd door StygMa op 29-07-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Wybo schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 13:59:
KopjeThee schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:30:
[...]

Ik heb vanochtend ook net de laatste aflevering seizoen 2 gekeken. De cliffhanger is inderdaad behoorlijk stevig :)

Ik zou denken dat seizoen 3 ooit wel op Netflix komt. Maar ik verwacht dat het nog wel even duurt. Ik zie op bol.com bijvoorbeeld dat de DVD op 19 november pas uitkomt. Ergens zou ik verwachten dat Netflix niet veel eerder is.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vorige week weer aan Heroes begonnen. Destijds ook gezien en ik vermaak me weer super. Geweldige serie d:)b . Gisteren ook gelezen dat er in 2015 een mini vervolg komt van 13 afleveringen (Heroes Reborn) :9~
Pas geleden tevens The 4400 helemaal opnieuw gekeken. Ook een top serie, al is Heroes net een stukje vetter 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik kom tijd te kort op netflix, staan nog 155 dingen te kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
Gisteren wat aandelen netflix gekocht, puur omdat ik het zo een fantastisch platform vind :)

Ben zelf met Lost bezig, was ik nog nooit aan toegekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 14:48
Inmiddels Arrested Development uitgekeken. Wat een heerlijke en geniale serie. Heb zelden dat ik hardop moet lachen bij een serie, maar AD lukte het keer op keer. Erg jammer dat het destijds (2006) is gecanceld door Fox. Het nieuwe en vierde seizoen (2013) is ook erg komisch maar helaas toch anders dan de eerste drie seizoenen. Nu hopen op een 5de seizoen.

Welke comedy raden jullie aan?

[ Voor 6% gewijzigd door Safaci op 02-08-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De nieuwe Arrested Development is inderdaad gewoon een enorme tegenvaller. Zonde, vond de eerste seizoenen echt geweldig.

Weeds, Orange is the new Black (ook wel een beetje drama) doen het bij mij erg goed. Ook, iets meer onderbroeken lol maar toch wel echt leuk: Modern Family is erg grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:30

SeatRider

Hips don't lie

Heb net House of Cards afgekeken. Derde seizoen in de maak, maar daar kunnen we hier in NL vast nog wel een jaar+ op wachten. Zoek nu weer een andere serie die in het rijtje Breaking Bad, Suits, House of Cards past. Fargo? Orange? :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:56

Shabbaman

Got love?

SeatRider schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 08:02:
Heb net House of Cards afgekeken. Derde seizoen in de maak, maar daar kunnen we hier in NL vast nog wel een jaar+ op wachten. Zoek nu weer een andere serie die in het rijtje Breaking Bad, Suits, House of Cards past. Fargo? Orange? :)
Seizoen 2 was in Nederland op dezelfde dag beschikbaar als in de VS.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

SeatRider schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 08:02:
Komt op het zelfde moment uit in Nederland hoor.
Volgende serie: Fargo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Alle Netflix Original series komen wereldwijd (lees: waar Netflix actief is) tegelijk uit.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:30

SeatRider

Hips don't lie

Beter, maar dan alsnog wachten tot begin volgend jaar :(

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Storing bij netflix, alles ligt eruit

http://www.totaaltv.nl/ni...ng-legt-netflix-plat.html

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bozzo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

Niet alles... Via Mac of tablet heb ik normaal ontvangst, de ATV laat 't wel afweten op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Raar, net via de ps3 nog zitten te kijken (tijdens deze storing).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Hier niks op de ps3 :'( balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook niks meer op de ipads en mediaspelers, profiel kan hij niet selecteren is de foutmelding. Kijk nu wel een gedownloade film, dat werkt nog wel lol

Apart dat het bij een aantal nog wel werkt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:33
Hetzelfde probleem op pc. Er is beperk aantal films "beschikbaar" in het overzicht. Maar speelt sommige enkel "beschikbaar" film af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Hier werkt het nog wel maar wel met een alternatieve dns. Ik vermoed dat ergens een lokale datacenter eruit ligt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook hetzelfde gezeur.
Is er misschien een site met het complete overzicht van netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
is er ook een directe link om naar mijn lijst van netflix te gaan?
ik merk trouwens niks van de storing (osx, safari). enkel een silverlight update waar die mee kwam?
nu dr. who aan het kijken

[ Voor 49% gewijzigd door efan op 03-08-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
Vage is dat het via 3G wel werkt, maar via de vaste KPN lijn niet... Lijk dan inderdaad DNS gerelateerd...

Correctie: Met 3G werkt het bij nader inzien eigenlijk ook niet...

[ Voor 26% gewijzigd door kw_nl op 03-08-2014 22:28 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Toevallig weer eens, na een maand me netflix niet aan gehad te hebben, wil je et een keer gebruiken, storing.

Och, voor mij de eerste keer, zal wel weer goedkomen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien op twitter is de storing nu wereldwijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 22:34:
Vreemd, ik ben nu net begonnen met Haven te kijken. Af en toe nog wat traagheid, maar 't werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier werkt hij nu ook weer sinds een minuutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 22:52:
Hier werkt hij nu ook weer sinds een minuutje.
hier ook weer! (ziggo)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 22:34:
Huh, wij hebben gewoon een film gekeken op Netflix gister rond die periode, Slingblade om precies te zijn. Niets gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:07
XanderDrake schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:11:
[...]

Huh, wij hebben gewoon een film gekeken op Netflix gister rond die periode, Slingblade om precies te zijn. Niets gemerkt.
Soms kon je wel even inloggen en iets starten. Afspelen werd niet onderbroken. Echter nadat ik 1 episode van een serie had gekeken kwam ik weer op het sign-in scherm. Daarna weer ff paar keer proberen en je kon weer een episode. Niet ideaal, maar het lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik heb zojuist eens met Netflix gesproken op de chat omdat ik benieuwd was of ze nog verbeteringen door gaan voeren op het gebied van profielen. Die kleine van mij wil af en toe iets kijken wat op zijn kinder account niet is toegestaan. Shrek of Lego mag hij van ons best kijken en dat gaat dan gemakkelijk op onze account (wij willen daar wel gewoon toezicht op houden dus we gaan zijn account niet verruimen qua leeftijd zeg maar). Maar goed, als hij daar klaar mee is klikt hij vanzelfsprekend ook nog wel eens iets anders aan van zijn eigen interesse met als gevolg dat ons hele profiel nu een puinzooi is.

Ik zou eigenlijk willen dat ons profiel een wachtwoord had, hij een eigen open profiel had en dat ik ook nog een extra kids profiel met een wachtwoord had. Dan kon ik er "gestuurd" voor zorgen dat hij soms wat andere dingen kijkt, maar niet dat hij het helemaal zelf kan doen of ons profiel vervuilt. Nou, dat schijnt Netflix dus wel getest te hebben maar hierbij kwam het te vaak voor dat mensen het wachtwoord vergaten. En daarop is het dus afgeketst.

Nu zijn ze schijnbaar aan het testen met verschillende accounts in plaats van profielen. Ik snap nog niet echt wat ze er precies mee willen, maar schijnbaar gaan ze dus onder een hoofdaccount verschillende accounts (adult, kids) hangen waar je dan weer profielen onder kan hangen. Maar in een kids profiel onder een kids account kan je dan niet naar een adult profiel onder een adult account gaan, zeg maar.

Iemand die hier toevallig al meer over weet?

[ Voor 7% gewijzigd door Joster op 04-08-2014 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:52:
Shrek of Lego mag hij van ons best kijken en dat gaat dan gemakkelijk op onze account
Ik heb eens zitten kijken, maar mijn kinderen kunnen op het kinderaccount wel lego films en shrek zien. Werkt dat bij jou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Volgens mij kun je een leeftijdsrestrictie ingeven (tot 6 jaar, tot 12 jaar etc)?

Ruim een week geen internet en tv verbinding gehad (ander huis en problemen met kabel), vanavond weer lekker netflix op :-)

Zag dat the Killing S4 maar 6 afleveringen heeft, beetje jammer (wel van een uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Neen, niet toegankelijk vanwege het overschrijden van de maximale leeftijd classificatie (zijn beide 6+). Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Misschien moet ik het vinkje bij jonge kinderen in het profiel uitzetten, maarja, dan kan hij haast alles zien zeker..

Whaha, Shrek 2 kan wel, die is voor alle leeftijden.

Edit: oudere kinderen maar jonger dan 12 lukt wel inderdaad. Laat ik hem daar wel op staan voorlopig. Nu nog al die kinder meuk bij mijn eigen profiel verwijderen.

Het is niet écht op leeftijd in te stellen, maar zo kan je het wel interpreteren. Jonge kinderen lijkt tot 6 te zijn, oudere kinderen kan je van een vinkje voorzien voor tot 12, oudere kinderen zonder vinkje zal dan tot 16 zijn misschien? Tiener is dan tot 18 oid..

[ Voor 41% gewijzigd door Joster op 04-08-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Laatst online: 13-09 13:26

basdej

OutSystems Consultant

Meer mensen het probleem dat het op je smart tv niet meer werkt?

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

basdej schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:46:
Meer mensen het probleem dat het op je smart tv niet meer werkt?
Gister geen Netflix gekeken, ik zal vanavond es proberen.
Schimanski81 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 17:25:
Zag dat the Killing S4 maar 6 afleveringen heeft, beetje jammer (wel van een uur).
Amerikaanse the Killing zeker? Ik wil de Deense :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:25:
Amerikaanse the Killing zeker? Ik wil de Deense :X
In dit geval is de Amerikaanse in mijn ogen beter, zou het dus zeker een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: onderstaand bericht is een reactie op een oudere post, had niet de updates gelezen, beetje overbodig dus, maar afijn, na al die mooie screenshots laat ik het maar staan :P
Joster schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 17:32:
Neen, niet toegankelijk vanwege het overschrijden van de maximale leeftijd classificatie (zijn beide 6+). Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Misschien moet ik het vinkje bij jonge kinderen in het profiel uitzetten, maarja, dan kan hij haast alles zien zeker..
Het ziet er bij mij zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/t4z6e9.png

Na het aanklikken van de kids icoon kom ik hier uit:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/n6z7tx.png

Ik voer dan rechtsboven in het zoekscherm een zoekopdracht uit, bijv. op shrek en dan krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2qc3rro.png

Maar jij krijgt dus daar veel minder te zien? Ik snap dat niet, Shrek is toch een kinderfilm?
Heb je wel een profiel voor oudere kinderen in de instellen staan? Dat is trouwens de enige optie die ik heb, ik heb geen optie om een profiel voor jongere kinderen aan te maken.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/34niec6.png

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
:D

Juistem, ik heb nu een kinder account tot 12 jaar waardoor hij de 6+ dingen gewoon op zijn eigen account kan kijken. Hou dat verder wel in de gaten. Bij jongere kinderen krijg je die 6+ dus niet te zien en daar worden Lego en Shrek 1 wel onder geschaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je eigenlijk een jonger kind profiel maken? Die optie is bij mij weg? Ik had meen ik eerst wel een jong kind profiel omdat ik het probleem herken, maar kennelijk heb ik het voor elkaar gekregen er een oud kind van te maken (alleen vaag dat ik er niks meer van weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik kan oudere kinderen veranderen naar jonge kinderen en dan zie ik geen 6+ content. Nu heb ik hem op oudere kinderen staan met een vinkje bij kind jonger dan 12. Moet je wel op bewerken klikken uiteraard. Misschien dat dat niet kan bij het bovenste "hoofd" profiel? Die kan je ook niet verwijderen namelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Joster op 05-08-2014 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:45
Joster schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 20:25:
Ik kan oudere kinderen veranderen naar jonge kinderen en dan zie ik geen 6+ content. Nu heb ik hem op oudere kinderen staan met een vinkje bij kind jonger dan 12. Moet je wel op bewerken klikken uiteraard. Misschien dat dat niet kan bij het bovenste "hoofd" profiel? Die kan je ook niet verwijderen namelijk.
Ik heb die optie ook "jonge kinderen" , maar ik vind dat er dan veel content word weggelaten waarvan wij vinden dat ons dochterje best mag kijken.
En aangezien ze er alleen naar kijkt als wij ook in het huis zijn kunnen we het altijd eventueel tussendoor corrigeren als we iets niet vinden kunnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Precies mijn gedachte ook inderdaad, dus ik laat het nu gewoon zo staan. Wordt mijn account in ieder geval niet bevuilt met allerlei kinder meuk en kan de oudste (die alles al zelf kan bedienen) net wat meer zien.

Cars is bijvoorbeeld "AL" en Planes is "6+" terwijl ook daar niks schokkends in gebeurd. Zelfde geldt voor Shrek. De eerste film is "6+" en de tweede film is "AL". Best vreemd op zich. AL staat volgens mij voor Alle Leeftijden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

AL = Alle leeftijden, ja.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:56

Shabbaman

Got love?

Joster schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:38:
Precies mijn gedachte ook inderdaad, dus ik laat het nu gewoon zo staan. Wordt mijn account in ieder geval niet bevuilt met allerlei kinder meuk en kan de oudste (die alles al zelf kan bedienen) net wat meer zien.

Cars is bijvoorbeeld "AL" en Planes is "6+" terwijl ook daar niks schokkends in gebeurd. Zelfde geldt voor Shrek. De eerste film is "6+" en de tweede film is "AL". Best vreemd op zich. AL staat volgens mij voor Alle Leeftijden toch?
In Planes zit nog wel wat "geweld". Het stelt niet echt wat voor, maar ik kan me op zich wel voorstellen dat het daardoor een zwaardere rating krijgt.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Joster schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:38:

Ik stond toch wel te kijken van de oorlogsscene in Planes, dat is toch echt wel andere koek dan Cars. (Ter info: mijn kind is 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Oh, die heb ik dan gemist :D my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:11:
Ik stond toch wel te kijken van de oorlogsscene in Planes, dat is toch echt wel andere koek dan Cars. (Ter info: mijn kind is 3).
Ik zal die planes ook eens opstarten.

Mijn kinderen konden geen hele film volhouden toen ze 3 waren. Vanavond bijv. mijn kinderen om 19:00 op bed gedaan en allebei een ipad gegeven en ze mochten tot 20:15 op de ipad kijken naar netflix / youtube (wij hadden visite en zaten beneden).

Komt om 20:00 mijn dochter huilend beneden omdat ze wil slapen en niet nog een kwartier netflix kan kijken :D

In het najaar toch weer eens films kijken met ze oppakken. We zijn ook al een paar keer naar de bioscoop geweest, toch leuk om samen met je kids iets te zien. Al kijkt mijn zoon nu als het aan hem ligt urenlang lego youtube filmpjes en mijn dochter gaat voor de 200ste keer Connie op netflix kijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Mijn zoontje van 4 kijkt soms talloze achtbaan filmpjes op YouTube omdat ik op een "achtbaan review kanaal" geabonneerd ben (ook vanwege mijn werk). Vind hij echt helemaal fantastisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:05:
Mijn zoontje van 4 kijkt soms talloze achtbaan filmpjes op YouTube omdat ik op een "achtbaan review kanaal" geabonneerd ben (ook vanwege mijn werk). Vind hij echt helemaal fantastisch :D
Zeker tof. Probleem bij mijn zoon is wel dat hij dan vergelijkbare filmpjes gaat kijken en dan komen er ook filmpjes voorbij in zo'n atractiepark waarin ze met een boot varen in een jaws setting, dus met haaien. Daarna gaat hij doorklikken en komt hij bij filmpjes over haaien die mensen eten :+

Nog een aanrader: het verrassingsfilmpjesspel. Mijn kinderen mogen dan iets roepen, bijv. een dier en ik zoek dan grappige filmpjes erover op. Je wilt het niet weten wat je dan tegenkomt. Zo wilden mijn kinderen een poes zien en als 2e voorwerp riep mijn zoon een skateboard. En dat lukt gewoon , en dan ook nog een film van een kat op een skateboard die over honden heenspringt (http://youtu.be/YRbakPKgU5Y) , zo kan je echt lol met ze hebben.

Maar dit gaat wel heel offtopic O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:35

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Och.. Masha en de beer.. Ik kan dat roze ding dr nek wel omdraaien ondertussen :S

Ik heb de laatste paar dagen wel gemerkt dat de GUI op zowel PS3 als de Windows 8(.1) app stukken trager inladen nu sinds deze zijn geüpdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:25

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Zelfde op de Xbox360, de app is erg traag met reageren en laden van afbeeldingen. Streamen werkt dan wel weer prima.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Iemand enig idee wanneer s3 van Sherlock op Netflix komt?

[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 08-08-2014 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

baronruud schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:07:
Iemand enig idee wanneer s3 van Sherlock op Netflix komt?
Ik was dat ook al aan het zoeken. Als het klopt dan is Sherlock S03 al beschikbaar voor de VS sinds juni, maar omdat S03 nu wordt uitgezonden op Nederland 2, zijn er nog geen licenties om het in NL uit te zenden denk ik. Even geduld nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:14
Ben gisteren begonnen met The Americans, heb ondertussen 2 afleveringen gezien, en als je een beetje van spionage en spanning houdt is ie voor iedereen aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb net dit topic aardig doorgespit. Ik gebruik nu Netflix op een windows 7 HTPC. Simpelweg in de browser. Ik heb tot nu toe geen 5.1 geluid eruit kunnen persen. Begrijp ik uit dit topic dat, als ik wel 5.1 geluid wil, ik dit op een van de volgende twee manieren moet doen:

-Windows 8 erop zetten, daar de Netflix app in laden, die ondersteunt wel 5.1
of
-XBMC erop zetten (ik gebruik nu Plex) en daar Netflix installeren

Of zie ik nu iets over het hoofd?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ja, Netflix is officieel niet uitgebracht voor XBMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poulske schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:40:
Ben gisteren begonnen met The Americans, heb ondertussen 2 afleveringen gezien, en als je een beetje van spionage en spanning houdt is ie voor iedereen aan te raden.
na episode 4 wordt het nog 2 keer zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:37
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:59:
Ik heb net dit topic aardig doorgespit. Ik gebruik nu Netflix op een windows 7 HTPC. Simpelweg in de browser. Ik heb tot nu toe geen 5.1 geluid eruit kunnen persen. Begrijp ik uit dit topic dat, als ik wel 5.1 geluid wil, ik dit op een van de volgende twee manieren moet doen:

-Windows 8 erop zetten, daar de Netflix app in laden, die ondersteunt wel 5.1
of
-XBMC erop zetten (ik gebruik nu Plex) en daar Netflix installeren

Of zie ik nu iets over het hoofd?
Lang niet alle films en series hebben 5.1 geluid. Misschien dat je net de verkeerde bestanden pakt?

Heb je de geluidsinstellingen wel op 5.1 staan in Windows? Ik krijg met Chrome namelijk wel 5.1 her en der.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ja, voor alle duidelijkheid, ik gebruik Netflix nu in de browser in Windows. Ik zal er nog even specifieker op letten of de film zelf wel 5.1 heeft dan.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zou even opletten. Op mijn computer in mijn lijst staat er onder heel veel series dat ze nog maar beschikbaar zijn tot 8 september. Volgens mij eindigt dan de deal met de BBC. Top Gear, Orphan Black, Luther, Pramface, natuurdocu's etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 10:35
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:39:
Ja, voor alle duidelijkheid, ik gebruik Netflix nu in de browser in Windows. Ik zal er nog even specifieker op letten of de film zelf wel 5.1 heeft dan.
Het valt me ook vaak op dat ik via de WD live wel bij de info staat dat een film in superhd met 5.1 is, maar dat de Windows 8 app dit dan weer niet aangeeft. Os dat dan een fout in de Windows app of met de WD live? Neem als voorbeeld Thor The Darm World...... de Windows app geeft alleen HD aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Wybo schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 16:54:
Ik zou even opletten. Op mijn computer in mijn lijst staat er onder heel veel series dat ze nog maar beschikbaar zijn tot 8 september. Volgens mij eindigt dan de deal met de BBC. Top Gear, Orphan Black, Luther, Pramface, natuurdocu's etc etc
Zonde, BBC is de enige naast FX die producties met kwaliteit op Netflix gooien. :(

Edit: lol. Netflix ontkent dit.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LCFe02v.png

[ Voor 9% gewijzigd door polopolo150 op 09-08-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Goed dat ze het aangeven, wel jammer. Enkele wilde ik nog afkijken maar of ik dat ga redden.. Chuck gaat er ook af op 8 september, evenals enkele Discovery Channel programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFrenk schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 17:40:
Goed dat ze het aangeven, wel jammer. Enkele wilde ik nog afkijken maar of ik dat ga redden..
Ik denk dat je het verkeerd gelezen hebt, netflix geeft aan dat het niet klopt. Althans in die chat. Dat het programma zelf wat anders aangeeft is wel apart.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2014 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Hmmja. Verkeerd gelezen heb ik het niet. Ik zag het toch echt staan onder de afbeeldingen in Mijn Lijst. ;) maar als ze het ontkennen zal het wel een foutje zijn. Gelukkig maar.

[ Voor 23% gewijzigd door DaFrenk op 09-08-2014 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik vraag me af of die ontkenning niet voor de US (or whatever) geldt, en dat we in NL de boel wel kwijt zijn. Anders zou het er niet staan lijkt mij toch.

Maar ik hoop het fout te hebben, want het zou een enorme verschraling van het aanbod zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
VFRRijder schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 17:02:
[...]

Het valt me ook vaak op dat ik via de WD live wel bij de info staat dat een film in superhd met 5.1 is, maar dat de Windows 8 app dit dan weer niet aangeeft. Os dat dan een fout in de Windows app of met de WD live? Neem als voorbeeld Thor The Darm World...... de Windows app geeft alleen HD aan.
Dat klopt Netflix heeft niet voor alle series en films de rechten om ze in HD (of andere kwaliteit) op de PC te streamen (waarschijnlijk zijn ze bang dat content zo makkelijker te kopiëren is).
Wybo schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 19:11:
Ik vraag me af of die ontkenning niet voor de US (or whatever) geldt, en dat we in NL de boel wel kwijt zijn. Anders zou het er niet staan lijkt mij toch.

Maar ik hoop het fout te hebben, want het zou een enorme verschraling van het aanbod zijn.
De paar series op Netflix die ik nog wil zien zijn voor het grootste deel BBC series, het zal wel spijtig zijn als deze series verwijderd worden dan heb ik bijna niks meer om te kijken.

[ Voor 30% gewijzigd door Mithrildor op 09-08-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Ach. we'll see. Welke van de twee het mag zijn, Netflix verneukt het gewoon goed in dit geval.

spoiler:
Waarom heb ik het gevoel dat 8 September de release date is voor Netflix in de rest van Europa?
Pagina: 1 ... 46 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.