Ik heb zojuist eens met Netflix gesproken op de chat omdat ik benieuwd was of ze nog verbeteringen door gaan voeren op het gebied van profielen. Die kleine van mij wil af en toe iets kijken wat op zijn kinder account niet is toegestaan. Shrek of Lego mag hij van ons best kijken en dat gaat dan gemakkelijk op onze account (wij willen daar wel gewoon toezicht op houden dus we gaan zijn account niet verruimen qua leeftijd zeg maar). Maar goed, als hij daar klaar mee is klikt hij vanzelfsprekend ook nog wel eens iets anders aan van zijn eigen interesse met als gevolg dat ons hele profiel nu een puinzooi is.
Ik zou eigenlijk willen dat ons profiel een wachtwoord had, hij een eigen open profiel had en dat ik ook nog een extra kids profiel met een wachtwoord had. Dan kon ik er "gestuurd" voor zorgen dat hij soms wat andere dingen kijkt, maar niet dat hij het helemaal zelf kan doen of ons profiel vervuilt. Nou, dat schijnt Netflix dus wel getest te hebben maar hierbij kwam het te vaak voor dat mensen het wachtwoord vergaten. En daarop is het dus afgeketst.
Nu zijn ze schijnbaar aan het testen met verschillende accounts in plaats van profielen. Ik snap nog niet echt wat ze er precies mee willen, maar schijnbaar gaan ze dus onder een hoofdaccount verschillende accounts (adult, kids) hangen waar je dan weer profielen onder kan hangen. Maar in een kids profiel onder een kids account kan je dan niet naar een adult profiel onder een adult account gaan, zeg maar.
Iemand die hier toevallig al meer over weet?
[
Voor 7% gewijzigd door
Joster op 04-08-2014 15:54
]